Gratisquote:stijn1309 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:29:
[...]
Benieuwd hoe het in Oostenrijk is... geen parkeerkaart vooraf gekocht.

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.
Gratisquote:stijn1309 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:29:
[...]
Weet je ook hoe het met de drukte is op de toegangswegen?quote:
Ik heb kaarten via SportStadion gekocht voor de Max Verstappen Tribune, deze zijn genummerd (dus rij + stoelnummer). Ik verwacht dus dat alle tribunes dit wel zullen hebben?quote:Nordcore schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:46:
Ik heb via Vodafone 2 weekend tickets gewonnen voor de Grand Prix van Oostenrijk.
Het was wat lastig om een accommodatie te vinden binnen een uur rijden, maar dit is uiteindelijk via airbnb gelukt.
Wat ik mij nog af vraag:
Vodafone meld dat het om tickets gaan van 275 euro per stuk.
Heeft iemand al specificaties van dit type tickets?
Zoals de vakken op de tribune... ( er staat alleen maar: op de Vermietung of Mitte tribune)
Zijn dit dezelfde tickets als verkocht worden via de jumbo actie?
Alvast bedankt
Heel erg verschillend. Ligt er aan vanaf welke kant je komt. Helaas kan ik echt niet vinden waar wij vandaan kwamenquote:stijn1309 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:36:
[...]
Weet je ook hoe het met de drukte is op de toegangswegen?
Op de site staat dat je echt heel vroeg aanwezig moet zijn ivm traffic jams.
Race day 7.30 ofzo
Nee ik heb kaarten voor een tribune waar je ook vrij mag zitten. Dus niet elke tribune heeft vaste plaatsen.quote:Icephase schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:38:
[...]
Ik heb kaarten via SportStadion gekocht voor de Max Verstappen Tribune, deze zijn genummerd (dus rij + stoelnummer). Ik verwacht dus dat alle tribunes dit wel zullen hebben?
Ok.. ik kom wel van een kant af waar veel minder hotels liggen... wellicht dus gelukquote:LoeWn schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:58:
[...]
Heel erg verschillend. Ligt er aan vanaf welke kant je komt. Helaas kan ik echt niet vinden waar wij vandaan kwamenWij stonden echt alleen op de laatste KM voor het circuit vast, wat zorgde voor een vertraging van een klein kwartier op zondag. Andere dagen was dit nog minder. Maar wij hoorden ook verhalen dat mensen een uur vast stonden.
Ik zie nu in de papieren van vorig jaar dat wij in Hohentauern zaten. Als je op Google Maps vanuit daar naar Spielberg gaat, zie je de weg welke wij waarschijnlijk afgelegd hebben. Deze was vrij rustig.quote:stijn1309 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:30:
[...]
Nee ik heb kaarten voor een tribune waar je ook vrij mag zitten. Dus niet elke tribune heeft vaste plaatsen.
[...]
Ok.. ik kom wel van een kant af waar veel minder hotels liggen... wellicht dus geluk
Hockenheim duur qua parkeren? Dat is dan nieuw sinds een paar jaar ofzo. Heb daar nooit echt dure bedragen betaald.quote:stijn1309 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:29:
[...]
Parkeerkaart gekocht?
Anders mag je flink in de rij staan inderdaad.
Ik ga eerst naar de Red Bull Ring en daarna naar Hockenheim.
2 jaar geleden ook bij Hockenheim geweest, maar wel met parkeerkaart (wel heel duur voor het gehele weekend). Zag lange rijen staan de weilanden af, maar ik was zo de parkeerplaats af en de weg op....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox
Dat is mooi, ik rij het laatste stuk dezelfde wegquote:LoeWn schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:53:
[...]
Ik zie nu in de papieren van vorig jaar dat wij in Hohentauern zaten. Als je op Google Maps vanuit daar naar Spielberg gaat, zie je de weg welke wij waarschijnlijk afgelegd hebben. Deze was vrij rustig.
Ok, Ok alles relatief hé... 80 euro uit mijn hoofd voor een weekendkaart. Ik vind het meevallen maar mede reisgenoten vonden het erg veel.quote:Phusebox schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:15:
[...]
Hockenheim duur qua parkeren? Dat is dan nieuw sinds een paar jaar ofzo. Heb daar nooit echt dure bedragen betaald.
De US GP daarentegen.... 250 dollar voor een parkeerkaart
stijn1309 wijzigde deze reactie 19-06-2018 16:09 (39%)
LoeWn wijzigde deze reactie 19-06-2018 16:14 (13%)
saroanda wijzigde deze reactie 19-06-2018 16:40 (25%)
Jup, bij de trappen werd 2 jaar geleden je kaartje elke keer gecontroleerd.quote:saroanda schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:27:
Goedemiddag, ik heb een vraag over de ticket controle op Hockenheim. Weet iemand of bij de trappen de tribune op je ticket ook wordt gecontroleerd?
Ik weet dat in Spielberg en Spa alleen bij de hoofdingang en het gebied waarin je tribune staat wordt gecontroleerd.
quote:stijn1309 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:29:
[...]
Parkeerkaart gekocht?
Anders mag je flink in de rij staan inderdaad.
Ik ga eerst naar de Red Bull Ring en daarna naar Hockenheim.
2 jaar geleden ook bij Hockenheim geweest, maar wel met parkeerkaart (wel heel duur voor het gehele weekend). Zag lange rijen staan de weilanden af, maar ik was zo de parkeerplaats af en de weg op....
Alleen om echt dichtbij te parkeren heb je een parkeerkaart nodig, en zo heb je ook garantie dat je op die specifieke parkeerplaats terecht kan.quote:Niel-z schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:27:
Nee, dat niet. Zag gisteren wel dat dat een optie is. Het is inderdaad wel duur voor een heel weekend.
Andere optie is via OV naar dorpje en dan wandelen, maar dat is ook super ver natuurlijk?
[...]
Ondertussen heb ik de Vodafone tickets binnen.quote:Icephase schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:38:
[...]
Ik heb kaarten via SportStadion gekocht voor de Max Verstappen Tribune, deze zijn genummerd (dus rij + stoelnummer). Ik verwacht dus dat alle tribunes dit wel zullen hebben?
Nordcore wijzigde deze reactie 21-06-2018 13:00 (7%)
DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 26-06-2018 23:31 (84%)
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB
Ik vond Luffield een toffe tribune (we hadden toen tickets voor Woodcote en zijn op vrijdag op Luffield gaan zitten en toe spijt dat we geen tickets voor die tribune hadden...).quote:Hann1BaL schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:40:
Iemand nog goede tips voor locaties op Silverstone? Ik ben pas zondag in Engeland dus zal alleen de race bekijken
Exact expert nodig? itwize.nl
Bedankt voor het advies!quote:Crazy D schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:48:
[...]
Ik vond Luffield een toffe tribune (we hadden toen tickets voor Woodcote en zijn op vrijdag op Luffield gaan zitten en toe spijt dat we geen tickets voor die tribune hadden...).
i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB
Phusebox wijzigde deze reactie 02-07-2018 09:04 (20%)
Mwah op 't randje. Maar ligt er ook beetje aan waar je zit natuurlijk. Overdekt, denk dat het daar sowieso een ja is. Niet overdekt, hoeft niet per se.. Ik heb het wel gedaan. Voor de formule 3 en porsche heb je ze sowieso nodig.quote:Phusebox schreef op maandag 2 juli 2018 @ 08:56:
Oh ja en oordoppen nog nodig tegenwoordig?
Ok, dan moet ik even nieuwe scoren. Voorheen Alpine Worksafe gebruikt, iemand nog andere tips qua goede oordoppen?quote:LoeWn schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:29:
[...]
Mwah op 't randje. Maar ligt er ook beetje aan waar je zit natuurlijk. Overdekt, denk dat het daar sowieso een ja is. Niet overdekt, hoeft niet per se.. Ik heb het wel gedaan. Voor de formule 3 en porsche heb je ze sowieso nodig.
Hockenheim was 2 jaar terug gewoon gratis parkeren. Ja je meot dan 10 min lopen. Oh wat ergquote:Phusebox schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:15:
[...]
Hockenheim duur qua parkeren? Dat is dan nieuw sinds een paar jaar ofzo. Heb daar nooit echt dure bedragen betaald.
De US GP daarentegen.... 250 dollar voor een parkeerkaart
Adlermann wijzigde deze reactie 02-07-2018 12:25 (19%)
Zelf heb ik aangemeten oordopen ivm (hobbymatig) werken in lixht/geluid. Maar in Oostenrijk lagen bij de bar standaard 3m oordoppen die je zo kon pakken. Deze heb ik even geprobeerd omdat ik nieuwsgierigheid was. Maat dit werkt goed genoeg voor zoiets.quote:Phusebox schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:09:
[...]
Ok, dan moet ik even nieuwe scoren. Voorheen Alpine Worksafe gebruikt, iemand nog andere tips qua goede oordoppen?
haha, ik ga persoonlijk liever naar hockenheim, en dat doe ik dan ookquote:
De Belgen zijn qua snelweg/aanvoerwegen logistiek nog onbenulliger dan de Fransozen. Dat zegt genoeg dan denk ik inderdaad als Paul Ricard een goede benchmark was...quote:Adlermann schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:36:
[...]
haha, ik ga persoonlijk liever naar hockenheim, en dat doe ik dan ook
Om te bezoeken vind ik spa altijd maar awt minder;
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Gewoon op de camping gaan staan, donderdag ochtend heen en maandag ochtend terug, nooit last van filequote:Bansheeben schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:44:
[...]
De Belgen zijn qua snelweg/aanvoerwegen logistiek nog onbenulliger dan de Fransozen. Dat zegt genoeg dan denk ik inderdaad als Paul Ricard een goede benchmark was...
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra
Maar dan moet ik gedwongen kamperenquote:SnowDude schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:50:
[...]
Gewoon op de camping gaan staan, donderdag ochtend heen en maandag ochtend terug, nooit last van file
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Je slaapt toch niet op die camping met al dat lawaai en muziekquote:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra
Wat wil je weten?quote:d0s schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:35:
Wij overwegen eind november naar Dubai te gaan en dit te combineren met de GP van Abu Dhabi. Hebben jullie nog tips?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nyarlathotep wijzigde deze reactie 10-07-2018 11:37 (7%)
Lijkt me dat je die het beste op de officiële website kan kopen toch? https://tickets.formula1.com/quote:Nyarlathotep schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:35:
Formule 1 n00b meldt zich![]()
Mijn vriendin en ik hadden het plan om naar de GP van Sao Paulo te gaan op 11 november. Zij woont daar (nog) en omdat ik dit jaar nog die kant op wil lijkt ons dit een leuke kans
Maar nu... Voordat ik haar op pad stuur voor kaartjes: Wat is de beste website of manier om aan kaarten te komen? Als ik ga zoeken kom ik op flink wat sites terecht die allemaal officiëel lijken. Kaartprijzen variëren van 160 euro tot... 4500 euro!
We hebben beiden geen know-how van deze hele molen, maar ik wil niet te veel betalen voor misschien wel een fake ticket.
Ik kan haar natuurlijk naar Interlagos sturen maar dat is voor haar nogal een eindje...
Kan iemand ons hier een duwtje in de juiste richting geven?
Edit: Zie nu pas onderaan dat ik beter het andere topic kan gebruiken (dichtgetimmerde trage internetverbinding hier...)
Ik ben vorig jaar naar de Abu Dhabi Grand Prix geweest en heb toen tickets gekocht via https://www.grandprixevents.com/. Daarnaast kan je ook altijd even kijken of de website van het circuit zelf.quote:Nyarlathotep schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:35:
Mijn vriendin en ik hadden het plan om naar de GP van Sao Paulo te gaan op 11 november. Zij woont daar (nog) en omdat ik dit jaar nog die kant op wil lijkt ons dit een leuke kans
Maar nu... Voordat ik haar op pad stuur voor kaartjes: Wat is de beste website of manier om aan kaarten te komen? Als ik ga zoeken kom ik op flink wat sites terecht die allemaal officiëel lijken. Kaartprijzen variëren van 160 euro tot... 4500 euro!
We hebben beiden geen know-how van deze hele molen, maar ik wil niet te veel betalen voor misschien wel een fake ticket.
Ik kan haar natuurlijk naar Interlagos sturen maar dat is voor haar nogal een eindje...
Edit: Zie nu pas onderaan dat ik beter het andere topic kan gebruiken (dichtgetimmerde trage internetverbinding hier...)
Volgens mij kun je ze ook bij een ticketburo in Nederland kopen. Zit een beetje opslag op natuurlijk, maar ook geen gigantische bedragen. Tickettravel.nl is er zo een. Vergelijk maar met Formula1.com.quote:Nyarlathotep schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:35:
Maar nu... Voordat ik haar op pad stuur voor kaartjes: Wat is de beste website of manier om aan kaarten te komen?
Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog
staat dan vast wel op het circuit aangegeven?!quote:Kartmans1 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:36:
Weet iemand hoe het op hockenheim zit met de pitlane walk en autograph sessions? Zie het wel op de flyer staan, maar niet op de timetable van het weekend...
Wil je gemak (en zekerheid); SportStadion.quote:-ION- schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:40:
[...]
Lijkt me dat je die het beste op de officiële website kan kopen toch? https://tickets.formula1.com/
Op de website van Hockenheim staat dat je een parkeerticket moet hebben, welke je van te voren moet kopen.quote:Adlermann schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:43:
[...]
staat dan vast wel op het circuit aangegeven?!
Ik weet het verder niet, want ik koop alleen maar zondagkaarten
(waaar zit je eigenlij, ik op de mercedes grand stand, blue)
Je kunt er 1 halen, maar dat was nooit nodig in Hockenheim.quote:Kartmans1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:45:
[...]
Op de website van Hockenheim staat dat je een parkeerticket moet hebben, welke je van te voren moet kopen.
https://hockenheimring.de...eisliste_Parken_enGB1.pdf
Maar heb het idee dat je ze alleen telefonisch kan bestellen.
Wij zitten ook op de Mercedes tribune, weet niet meer precies waar, maar wel dat we op vrijdag kunnen hoppen over de verschillende tribunes.
quote:Nyarlathotep schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:35:
Ik heb ergens gelezen, (ik weet niet meer waar) dat de pitlane walk op donderdag middag van 16:00 uur tot 18:00 uur is. De autograph sessions waren vorig jaar in Oostenrijk op meerdere momenten een half uurtje. Ik weet niet hoe ze dat in Hockenheim hebben geregeld. Op welke tribune zit je? Wij zitten op de Nord A tribune.quote:Kartmans1 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:36:
Weet iemand hoe het op hockenheim zit met de pitlane walk en autograph sessions? Zie het wel op de flyer staan, maar niet op de timetable van het weekend...
F1 rijd dan ook vanaf vrijdagquote:Woask schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:07:
Hoe snel zijn de kaartjes voor de GP van Monaco meestal uitverkocht? Ik was aan het kijken en nu zijn er nog betaalbare kaartjes te koop, €90 voor alleen de donderdag.
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nope. In Monaco zijn de eerste vrije trainingen op donderdagquote:
Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke
Monaco.quote:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik las Mexicoquote:Loondijke schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 20:45:
[...]
Nope. In Monaco zijn de eerste vrije trainingen op donderdag.
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Monaco is al geweest hoor. Of ben je voor 2019 aan het kijken?quote:Woask schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:07:
Hoe snel zijn de kaartjes voor de GP van Monaco meestal uitverkocht? Ik was aan het kijken en nu zijn er nog betaalbare kaartjes te koop, €90 voor alleen de donderdag.
Daarom zijn ze zo goedkoop!quote:RonaldMcDonald schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:14:
[...]
Monaco is al geweest hoor. Of ben je voor 2019 aan het kijken?
Sorry hoor maar is dit een serieuze vraag?quote:RonaldMcDonald schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:14:
[...]
Monaco is al geweest hoor. Of ben je voor 2019 aan het kijken?
Zal toch ook wel ter plekke parkeergelegenheid zijn...?quote:Kartmans1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:45:
[...]
Op de website van Hockenheim staat dat je een parkeerticket moet hebben, welke je van te voren moet kopen.
https://hockenheimring.de...eisliste_Parken_enGB1.pdf
Maar heb het idee dat je ze alleen telefonisch kan bestellen.
Wij zitten ook op de Mercedes tribune, weet niet meer precies waar, maar wel dat we op vrijdag kunnen hoppen over de verschillende tribunes.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Pro
Ik heb altijd wel p-kaarten van te voren besteld maar volgens mij kon je bij alle circuits ook gewoon daar nog kaarten kopen. Vlak bij het circuit is altijd betaald, maar wellicht op een stukje lopen....quote:SmithNL schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:43:
Zal toch ook wel ter plekke parkeergelegenheid zijn...?
Ja hoor, iets verder lopen alleen.quote:SmithNL schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:43:
[...]
Zal toch ook wel ter plekke parkeergelegenheid zijn...?
/post
Ad de Jong wijzigde deze reactie 22-07-2018 12:50 (3%)
Ten eerste, dat gebeurt dus juist niet. En ten tweede, in de tijd van ene M. Schumacher liepen tribunes ook weleens leeg als hij uitviel...quote:Ad de Jong schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:49:
Zolang vlaaiboy het goed doet dan is er niets aan de hand maar oh way als hij uitvalt of wat dan ook...
Dan is er veel kans dat de sfeer totaal verdwenen is.
IMHO zit je juist liever ergens waar ze niet hard gaan want ja dat is even leuk maar er gebeurt verder zo weinig. Voor het geluid hoef je niet meer te gaan. Maakt nauwelijks nog indruk vrees ik.quote:chim0 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 06:09:
M'n pa volgt Formule 1 en appte me van de week of ik samen met hem en m'n broertje zin had om in augustus naar het Grand Prix van België te gaan. Nu heb ik totaal niks met Formule 1 maar het leek me toch wel indrukwekkend om een keer zo'n race in het echt mee te maken dus ik heb ja gezegd, al is het alleen maar om het geluid en de snelheid van die wagens te ervaren want van de technische kant van deze sport weet ik echt niks. Dus nu heeft ie kaartjes gekocht alleen ik heb geen idee waar we zitten. Hoop wel dat het een leuk stukje is waar ze een beetje hard gaan.
5 euro korting op de wedstrijdag.quote:Alexknl schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:37:
Social Deal heeft weer een actie voor de GP van België. Zou hier wel graag heen willen voor een eerste F1 bezoekje, geweldig circuit. En ik zag zojuist dat het maar 45min rijden is vanaf hier!
Je kan veel beter komend weekend naar de 24hr van Spa gaanquote:chim0 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 06:09:
M'n pa volgt Formule 1 en appte me van de week of ik samen met hem en m'n broertje zin had om in augustus naar het Grand Prix van België te gaan. Nu heb ik totaal niks met Formule 1 maar het leek me toch wel indrukwekkend om een keer zo'n race in het echt mee te maken dus ik heb ja gezegd, al is het alleen maar om het geluid en de snelheid van die wagens te ervaren want van de technische kant van deze sport weet ik echt niks. Dus nu heeft ie kaartjes gekocht alleen ik heb geen idee waar we zitten. Hoop wel dat het een leuk stukje is waar ze een beetje hard gaan.
TommyGun wijzigde deze reactie 23-07-2018 15:20 (4%)
Ik heb precies dezelfde vragen. Ik vlieg donderdag ochtend, en kan waarschijnlijk nog net de public pit walk mee doen. Maar verder ook benieuwd of iemand ervaring heeft met vervoer / feestjes / etc.quote:DJTimo schreef op maandag 23 juli 2018 @ 00:09:
Goed, Duitsland gehad, op naar Budapest. Ik vlieg er woensdag al heen, een week lang een appartement in de stad gehuurd, dus prima! Schijnt circa 30 te worden, kortom, mooie week voor de boeg.
Iemand nog praktische tips voor wat betreft de race, versnaperingen, vervoer etc? Heb goede ervaringen met de taxi's in Budapest bijvoorbeeld, maar is dat ook de beste manier om van/naar het circuit te gaan? Ik zie op de site van Hungaroring dat er bus transfers zijn. Klinkt goed, is dat evt een waardig alternatief? (Heb ook serieus naar helicopter gekeken, is een beetje een "moet-je-een-keer-gedaan-hebben"dingetje, maar een maatje die mee gaat is bang, haha)
Verder weinig te vinden over side events (alleen de support races). Zijn er ter plekke nog feestje, optredens en dergelijke?
Battlenet: majoh#2774
Bradwurst op de innentribune was prima!quote:Adlermann schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:46:
zijn er trouwens meer mensen hier die gister bij hockenheim (mercedes grandstand plaza daar) voedselvergifting hebben opgelopen? Ik neem de bratwurst kwalijk.
Was ene hele intersante terugrit naar enschede.....En was gister ook net op tijd terug in het hotel
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Pro
If you didn't win today, you can always win tomorrow
dat zijn dan waarschijnlijk ook de enige taxi's die over die baan mogen rijden (althans vorig jaar hadden we vanaf het vliegveld een ander bedrijf, en deze moest de " gewone" weg met file pakken). Bus was volgens mij vanaf Mogyoród. Van circuit naar bus was vooral bergafwaarts..quote:DJTimo schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:49:
@koendio, Dat is erg handig. Ik zie op de site van Hungaroring een aantal Taxibedrijven worden genoemd. Met name Taxi 2000 en City Taxi zijn wel ok volgens mij. Zij schijnen iig met stickers te rijden waarmee toegang tot het circuit mogelijk is.
Dat dorpje waar de bus rijdt, is dat soms Szilasliget of Mogyrod?
Gaaf trouwens van dat Italiaanse restaurant.
Klasse zeg, hier kan ik wel wat mee. Restaurant ziet er goed uit en maar 15 minuten lopen van ons verblijf. Aangezien we toch moeten eten ook maar vast gereserveerd.quote:koendio schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:14:
[...]
dat zijn dan waarschijnlijk ook de enige taxi's die over die baan mogen rijden (althans vorig jaar hadden we vanaf het vliegveld een ander bedrijf, en deze moest de " gewone" weg met file pakken). Bus was volgens mij vanaf Mogyoród. Van circuit naar bus was vooral bergafwaarts..
Restaurant was volgens mij TG italiano. Hadden gereserveerd en dat was de enige manier om binnen te komen. Was streng deurbeleid, wat ik achteraf wel snapte toen er zoveel F1 mensen binnen zaten.
Veel plezier komend weekend!
Red bull (en mogelijk andere teams) zaten overigens vorig jaar in het kempinski hotelquote:DJTimo schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:03:
[...]
Klasse zeg, hier kan ik wel wat mee. Restaurant ziet er goed uit en maar 15 minuten lopen van ons verblijf. Aangezien we toch moeten eten ook maar vast gereserveerd.(wat voor volk er zit zien we wel
)
Silverstone stond ook op mijn shortlist maar was echt absurd duur, weinig accomodatie echt in de buurt is denk ik de hoofdreden daarvoor.quote:dizzytal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:06:
Beetje vroeg, maar volgend jaar (ja echt 2019) wordt ‘t toch waarschijnlijk Hongarije (ipv Silverstone, makkelijker qua vakantie als de kalender ongeveer gelijk is aan dit jaar). Ben benieuwd wat de tweakers die dit jaar gaan er van vinden...
Vorig jaar rond deze tijd de kaarten voor Oostenrijk al besteld dus ben benieuwd wanneer de kalender voor 2019 rond is..
In 2016 ook, toen hebben we nog uren voor het hotel staan wachten / kijkenquote:koendio schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:13:
[...]
Red bull (en mogelijk andere teams) zaten overigens vorig jaar in het kempinski hotel
De Currywurst was zondag prima. Geluk bij een ongeluk dat je pas zondag de vergiftiging hebt opgelopen en niet vrijdag of zaterdag 😜quote:Adlermann schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:46:
zijn er trouwens meer mensen hier die gister bij hockenheim (mercedes grandstand plaza daar) voedselvergifting hebben opgelopen? Ik neem de bratwurst kwalijk.
Was ene hele intersante terugrit naar enschede.....En was gister ook net op tijd terug in het hotel
Bart-Willem wijzigde deze reactie 25-07-2018 17:29 (22%)
Wij zitten in budapest, en gaan met de bussen vanaf arpad hij naar het circuit. Deze zijn gratis inderdaad.quote:DJTimo schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:03:
[...]
Klasse zeg, hier kan ik wel wat mee. Restaurant ziet er goed uit en maar 15 minuten lopen van ons verblijf. Aangezien we toch moeten eten ook maar vast gereserveerd.(wat voor volk er zit zien we wel
)
quote:Bart-Willem schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:28:
Ook dit jaar weer naar spa, maar dit keer alleen op vrijdag. Nu heb ik Gold-tickets @ Eau Rouge besteld (moeten nog binnen komen), maar voor het parkeren adviseren ze op de site om te parkeren bij Geel (voorgaande jaren had ik Bronze-tickets en parkeerde ik @ Groen). Wat is jullie ervaring: groen of geel pakken? Of maakt het weinig uit?Vond groen wel leuk dat je er meer merchandise-verkopen had (maar 1x iets gekocht, maar toch). Als je bij Geel echt veel sneller aankomt en weg bent dan is dat misschien toch een betere optie.
TommyGun wijzigde deze reactie 26-07-2018 09:19 (7%)
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR :..
Meestal cashquote:jra2k schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:57:
Ik heb tickets voor Spa, weet nog niet welke precies, maar vermoed Gold tickets (gaat via werk). Hoe zit dat eigenlijk met betalen voor eten/drinken/merchandise? Moet je cash afrekenen of kom je weg met je betaalpas/creditcard?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Creditcard werkt ook vrijwel altijd hoorquote:
Nog bedankt voor je tips! TG was een terechte aanrader; onwijs goed gegeten, leuke ambiance en de service was on-Hongaars goed. Helaas geen F1 lui daar zaterdag, de enige bekende die er zat was Kai Ebel.quote:koendio schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:14:
[...]
Dat zijn dan waarschijnlijk ook de enige taxi's die over die baan mogen rijden (althans vorig jaar hadden we vanaf het vliegveld een ander bedrijf, en deze moest de " gewone" weg met file pakken). Bus was volgens mij vanaf Mogyoród. Van circuit naar bus was vooral bergafwaarts..
Restaurant was volgens mij TG italiano. Hadden gereserveerd en dat was de enige manier om binnen te komen. Was streng deurbeleid, wat ik achteraf wel snapte toen er zoveel F1 mensen binnen zaten.
Veel plezier komend weekend!
Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp
Thanks voor de tip over de italiaan! Erg goed gegeten daar! Helaas geen bekenden gezien maar dat maakte het diner er niet minder om!quote:koendio schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:19:
Vorig jaar was er een taxibedrijf die een speciale baan op de snelweg richting circuit had om de files te mijden. Ook hadden ze een afslag waar alleen zij langs mochten. Was prima voorafgaand aan de race.
Na de race was het echter een drama met 1km file wachtenden. Toen hebben we de (gratis) bus gepakt naar het centrum, die vanuit een dorpje (loopafstand) vertrekt.
Hebben vorig jaar op zaterdag gegeten bij een italiaans restaurant midden in de stad. Binnen zat het merc team (wolf, lauda etc). 2 tafels naast ons zaten horner en dr marko. Achter ons zat alonso met familie en 4 tafels verder zat nog een f1 coureur (naam even vergeten)
Ikzelf ga de laaste 6jaar naar de GP van Spa, en heb samen met de opkomst van Max, de enorme toename van volk en bijkomende verkeersproblemen zien opkomen.quote:Mr_DD schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 19:17:
Mijn eerste live GP komt er bijna aan. Spa, (Gold 8 )) Vandaag zag ik dit:
https://www.telegraaf.nl/...-dicht-bij-huis-uitgewoed
Wellicht wordt het iets minder druk (volgens het artikel), maar kan me het niet voorstellen. Hoor/lees van veel mensen dat de wegen van en naar circuit echt minimaal zijn en je zomaar een paar uur vast kan staan.
Ik zorg in ieder geval dat ik vroeg bij het circuit ben, maar wat is het beste moment om weer te vertrekken? Kan ik na de race beter een uurtje wachten, of moet ik na de race meteen proberen bij mijn auto te komen en zsm wegrijden?
Vrijdag waren Helmut Marko en David Coulthard daar.quote:DJTimo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:57:
[...]
Nog bedankt voor je tips! TG was een terechte aanrader; onwijs goed gegeten, leuke ambiance en de service was on-Hongaars goed. Helaas geen F1 lui daar zaterdag, de enige bekende die er zat was Kai Ebel.
Verder alles met taxi's gedaan, ging als een malle.
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx
Welke tribune?quote:ArcticWolf schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:21:
Heb m'n F1 tickets vandaag binnen gekregen voor Monzazin in.
Wij gaan ook op vrijdag naar Spa. Hoe zijn de ervaringen met parkeren op die dag? Als het erg druk is met verwachte files neem ik liever een fiets mee, aangezien we in de buurt in een huisje logeren.quote:Bart-Willem schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:28:
Ook dit jaar weer naar spa, maar dit keer alleen op vrijdag. Nu heb ik Gold-tickets @ Eau Rouge besteld (moeten nog binnen komen), maar voor het parkeren adviseren ze op de site om te parkeren bij Geel (voorgaande jaren had ik Bronze-tickets en parkeerde ik @ Groen). Wat is jullie ervaring: groen of geel pakken? Of maakt het weinig uit?Vond groen wel leuk dat je er meer merchandise-verkopen had (maar 1x iets gekocht, maar toch). Als je bij Geel echt veel sneller aankomt en weg bent dan is dat misschien toch een betere optie.
6B Prima Variante.quote:p.d.akkerman schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 21:55:
[...]
Welke tribune?
Ik wil volgend jaar weer. Lekker op de camping bij de eerste chicane.
Wil je me op de hoogte of je dit jaar wel weer je eigen drinken het circuit op mag nemen . Vorig jaar mocht dat opeens niet meer.
Alvast veel plezier
Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp
trigger happy 'next' klikker
vergeet niet dat de afgelopen 2 jaar er enorme files waren om thuis te komen. Dus mensen zijn naar andere grand prix gegaan.quote:kevlar01 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:11:
https://www.autobahn.eu/9...ijn-nog-niet-uitverkocht/
Ze verwachten minder bezoekers op Spa vanwege slechte infrastructuur en hoge prijzen...
Mensen hier ervaring mee? Oostenrijk, Hungaroring en Hockenheim waren wel goed bezocht door de NL'se fans.
-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Motorola Moto Z2=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
We hebben ze 8 augustus binnen gekregen. Mooi op tijd voor de vakantiequote:ArcticWolf schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:21:
Heb m'n F1 tickets vandaag binnen gekregen voor Monzazin in.
CreativeS wijzigde deze reactie 14-08-2018 17:59 (4%)
Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3
Volg @tweakers Like Tweakers Rss-feeds
Tweakers vormt samen met
Tweakers Elect,
Hardware.Info,
Autotrack,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019
•
Hosting door True