Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:48
quote:
stijn1309 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:29:
[...]
Benieuwd hoe het in Oostenrijk is... geen parkeerkaart vooraf gekocht.
Gratis :)

• stijn1309
  • Laatst online: 08:53
quote:
Weet je ook hoe het met de drukte is op de toegangswegen?
Op de site staat dat je echt heel vroeg aanwezig moet zijn ivm traffic jams.
Race day 7.30 ofzo

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:50

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

quote:
Nordcore schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:46:
Ik heb via Vodafone 2 weekend tickets gewonnen voor de Grand Prix van Oostenrijk.
Het was wat lastig om een accommodatie te vinden binnen een uur rijden, maar dit is uiteindelijk via airbnb gelukt.

Wat ik mij nog af vraag:

Vodafone meld dat het om tickets gaan van 275 euro per stuk.
Heeft iemand al specificaties van dit type tickets?
Zoals de vakken op de tribune... ( er staat alleen maar: op de Vermietung of Mitte tribune)
Zijn dit dezelfde tickets als verkocht worden via de jumbo actie?

Alvast bedankt
Ik heb kaarten via SportStadion gekocht voor de Max Verstappen Tribune, deze zijn genummerd (dus rij + stoelnummer). Ik verwacht dus dat alle tribunes dit wel zullen hebben?

• LoeWn
quote:
stijn1309 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:36:
[...]

Weet je ook hoe het met de drukte is op de toegangswegen?
Op de site staat dat je echt heel vroeg aanwezig moet zijn ivm traffic jams.
Race day 7.30 ofzo
Heel erg verschillend. Ligt er aan vanaf welke kant je komt. Helaas kan ik echt niet vinden waar wij vandaan kwamen :+ Wij stonden echt alleen op de laatste KM voor het circuit vast, wat zorgde voor een vertraging van een klein kwartier op zondag. Andere dagen was dit nog minder. Maar wij hoorden ook verhalen dat mensen een uur vast stonden.

• stijn1309
quote:
Icephase schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:38:
[...]

Ik heb kaarten via SportStadion gekocht voor de Max Verstappen Tribune, deze zijn genummerd (dus rij + stoelnummer). Ik verwacht dus dat alle tribunes dit wel zullen hebben?
Nee ik heb kaarten voor een tribune waar je ook vrij mag zitten. Dus niet elke tribune heeft vaste plaatsen.
quote:
LoeWn schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:58:
[...]

Heel erg verschillend. Ligt er aan vanaf welke kant je komt. Helaas kan ik echt niet vinden waar wij vandaan kwamen :+ Wij stonden echt alleen op de laatste KM voor het circuit vast, wat zorgde voor een vertraging van een klein kwartier op zondag. Andere dagen was dit nog minder. Maar wij hoorden ook verhalen dat mensen een uur vast stonden.
Ok.. ik kom wel van een kant af waar veel minder hotels liggen... wellicht dus geluk :)

• LoeWn
quote:
stijn1309 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:30:
[...]

Nee ik heb kaarten voor een tribune waar je ook vrij mag zitten. Dus niet elke tribune heeft vaste plaatsen.

[...]

Ok.. ik kom wel van een kant af waar veel minder hotels liggen... wellicht dus geluk :)
Ik zie nu in de papieren van vorig jaar dat wij in Hohentauern zaten. Als je op Google Maps vanuit daar naar Spielberg gaat, zie je de weg welke wij waarschijnlijk afgelegd hebben. Deze was vrij rustig.

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
[...]

Parkeerkaart gekocht?
Anders mag je flink in de rij staan inderdaad.

Ik ga eerst naar de Red Bull Ring en daarna naar Hockenheim.
2 jaar geleden ook bij Hockenheim geweest, maar wel met parkeerkaart (wel heel duur voor het gehele weekend). Zag lange rijen staan de weilanden af, maar ik was zo de parkeerplaats af en de weg op....

Hockenheim duur qua parkeren? Dat is dan nieuw sinds een paar jaar ofzo. Heb daar nooit echt dure bedragen betaald.

De US GP daarentegen.... 250 dollar voor een parkeerkaart :X

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Tarz
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Hallo F1 liefhebbers, ik ga dit jaar voor het eerst naar een GP weekend, en wel in Hockenheim van 20-22 juli. We gaan met 2 man en hebben een hotel in Mannheim. Met de auto reizen we daarheen. Nu hebben we hotel en tickets voor het weekend al geregeld, echter vraag ik me af wat we het beste qua vervoer daar kunnen doen.

Ik zie hier posts over parkeerkaarten voorbij komen en prijzen, maar is het niet handiger om met de trein van Mannheim naar Hockenheim te gaan en dan de shuttlebus te pakken? Trein is 20 minuten en kost ca 14 euro.

Of is het met de auto echt prima te doen zonder Jumbo racedagen toestanden met kilometers file naar het circuit? Als iemand tips of ervaring heeft... heel graag :)

• stijn1309
quote:
LoeWn schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:53:
[...]

Ik zie nu in de papieren van vorig jaar dat wij in Hohentauern zaten. Als je op Google Maps vanuit daar naar Spielberg gaat, zie je de weg welke wij waarschijnlijk afgelegd hebben. Deze was vrij rustig.
Dat is mooi, ik rij het laatste stuk dezelfde weg :)
Hopelijk valt het dus mee!

Toevallig nog een tip voor welke parkeerplaats ik het beste kan gaan?
quote:
Phusebox schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:15:
[...]

Hockenheim duur qua parkeren? Dat is dan nieuw sinds een paar jaar ofzo. Heb daar nooit echt dure bedragen betaald.

Ok, Ok alles relatief hé... 80 euro uit mijn hoofd voor een weekendkaart. Ik vind het meevallen maar mede reisgenoten vonden het erg veel.

stijn1309 wijzigde deze reactie 19-06-2018 16:09 (39%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LoeWn
Ik weet eigenlijk alleen de parkeerplaats waar wij stonden. Ik heb zelf geen idee of er meerdere zijn. De parkeerplaats (grasweide) welke wij hadden zit achter deze link

Sowieso is het aan te raden om daar te parkeren. Dan is het s'avonds / s'nachts met je zatte hoofd niet zo ver lopen van de PartyStadl naar de auto :+

(Partystadl is een schuur in het naastgelegen dorpje dat omgebouwd wordt tot zuipkeet. Een aanrader als je een beetje duitse / boerenmuziek kan waarderen)

LoeWn wijzigde deze reactie 19-06-2018 16:14 (13%)

• saroanda
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 17-07-2018
Goedemiddag, ik heb een vraag over de ticket controle op Hockenheim. Weet iemand of bij de trappen de tribune op je ticket ook wordt gecontroleerd?

Ik weet dat in Spielberg en Spa alleen bij de hoofdingang en het gebied waarin je tribune staat wordt gecontroleerd.

saroanda wijzigde deze reactie 19-06-2018 16:40 (25%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stijn1309
quote:
saroanda schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:27:
Goedemiddag, ik heb een vraag over de ticket controle op Hockenheim. Weet iemand of bij de trappen de tribune op je ticket ook wordt gecontroleerd?

Ik weet dat in Spielberg en Spa alleen bij de hoofdingang en het gebied waarin je tribune staat wordt gecontroleerd.
Jup, bij de trappen werd 2 jaar geleden je kaartje elke keer gecontroleerd.

Op vrijdag mag je wel bijna overal zitten.

• Niel-z
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11-02 11:02
Nee, dat niet. Zag gisteren wel dat dat een optie is. Het is inderdaad wel duur voor een heel weekend.
Andere optie is via OV naar dorpje en dan wandelen, maar dat is ook super ver natuurlijk?
quote:
[...]

Parkeerkaart gekocht?
Anders mag je flink in de rij staan inderdaad.

Ik ga eerst naar de Red Bull Ring en daarna naar Hockenheim.
2 jaar geleden ook bij Hockenheim geweest, maar wel met parkeerkaart (wel heel duur voor het gehele weekend). Zag lange rijen staan de weilanden af, maar ik was zo de parkeerplaats af en de weg op....

• stijn1309
quote:
Niel-z schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:27:
Nee, dat niet. Zag gisteren wel dat dat een optie is. Het is inderdaad wel duur voor een heel weekend.
Andere optie is via OV naar dorpje en dan wandelen, maar dat is ook super ver natuurlijk?

[...]
Alleen om echt dichtbij te parkeren heb je een parkeerkaart nodig, en zo heb je ook garantie dat je op die specifieke parkeerplaats terecht kan.

Er is voldoende parkeergelegenheid rondom alleen moet je dan wel even lopen (hoe ver precies geen idee).
Heb geen mensen horen klagen over het parkeren toen ik er was. Ik heb in ieder geval de 80euro weer uitgegeven voor een weekendparkeerplaats, zodat ik alleen maar even de brug over de snelweg moet overlopen om er te zijn :P

• Nordcore
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-02 14:25
quote:
Icephase schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:38:
[...]

Ondertussen heb ik de Vodafone tickets binnen.
Naast de tickets zaten er ook 2 oranje Red Bull t-shirts in.

Het gaat om vrij te kiezen zitplaatsen op de max verstappen Red Bull tribune in de vakken N-O-P in de blue zone.
Op de tickets staat dat de normale prijs 169 euro is (en dus geen 275 euro zoals Vodafone aan geeft)

het gaat dus niet om de max verstappen tribune in de yellow zone

Maar goed, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken...

Nordcore wijzigde deze reactie 21-06-2018 13:00 (7%)

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:47

Leoon.

waka waka hey hey

En dat was het voor mijn coulantie. Ik heb je al gewezen op het feit dat je in VAO moet zijn. Op deze manier is het gewoon spam.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 26-06-2018 23:31 (84%)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21-02 18:27

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

(jarig!)
Iemand nog goede tips voor locaties op Silverstone? Ik ben pas zondag in Engeland dus zal alleen de race bekijken

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 10:07

Crazy D

I think we should take a look.

quote:
Hann1BaL schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:40:
Iemand nog goede tips voor locaties op Silverstone? Ik ben pas zondag in Engeland dus zal alleen de race bekijken
Ik vond Luffield een toffe tribune (we hadden toen tickets voor Woodcote en zijn op vrijdag op Luffield gaan zitten en toe spijt dat we geen tickets voor die tribune hadden...).

Exact expert nodig? itwize.nl

• Hann1BaL

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

(jarig!)
quote:
Crazy D schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:48:
[...]

Ik vond Luffield een toffe tribune (we hadden toen tickets voor Woodcote en zijn op vrijdag op Luffield gaan zitten en toe spijt dat we geen tickets voor die tribune hadden...).
Bedankt voor het advies!

Alle tribunes zijn helaas uitverkocht.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Niet online
Iemand nog ervaring met de vernieuwde Fanvision en of het de moeite waard is om te huren?

Oh ja en oordoppen nog nodig tegenwoordig?

Phusebox wijzigde deze reactie 02-07-2018 09:04 (20%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LoeWn
quote:
Phusebox schreef op maandag 2 juli 2018 @ 08:56:
Oh ja en oordoppen nog nodig tegenwoordig?
Mwah op 't randje. Maar ligt er ook beetje aan waar je zit natuurlijk. Overdekt, denk dat het daar sowieso een ja is. Niet overdekt, hoeft niet per se.. Ik heb het wel gedaan. Voor de formule 3 en porsche heb je ze sowieso nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Niet online
quote:
LoeWn schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:29:
[...]

Mwah op 't randje. Maar ligt er ook beetje aan waar je zit natuurlijk. Overdekt, denk dat het daar sowieso een ja is. Niet overdekt, hoeft niet per se.. Ik heb het wel gedaan. Voor de formule 3 en porsche heb je ze sowieso nodig.
Ok, dan moet ik even nieuwe scoren. Voorheen Alpine Worksafe gebruikt, iemand nog andere tips qua goede oordoppen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 10:12
quote:
Phusebox schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:15:
[...]

Hockenheim was 2 jaar terug gewoon gratis parkeren. Ja je meot dan 10 min lopen. Oh wat erg ;)

Ik zit zelf dit jaar op de Mercedes Grand Stand Blue.

Ik hoop dat daar niet zoveel oranje-tokkies komen :) :). Man wat zijn die oranje outfits, met pruiken etc ontzettend irritant.

Adlermann wijzigde deze reactie 02-07-2018 12:25 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LoeWn
quote:
Phusebox schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:09:
[...]

Ok, dan moet ik even nieuwe scoren. Voorheen Alpine Worksafe gebruikt, iemand nog andere tips qua goede oordoppen?
Zelf heb ik aangemeten oordopen ivm (hobbymatig) werken in lixht/geluid. Maar in Oostenrijk lagen bij de bar standaard 3m oordoppen die je zo kon pakken. Deze heb ik even geprobeerd omdat ik nieuwsgierigheid was. Maat dit werkt goed genoeg voor zoiets.

• Kartmans1
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 23:19
Weet iemand hoe het op hockenheim zit met de pitlane walk en autograph sessions? Zie het wel op de flyer staan, maar niet op de timetable van het weekend...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Adlermann
quote:
haha, ik ga persoonlijk liever naar hockenheim, en dat doe ik dan ook :)

Om te bezoeken vind ik spa altijd maar awt minder;

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:17

Bansheeben

There never was any cake...

quote:
Adlermann schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:36:
[...]

haha, ik ga persoonlijk liever naar hockenheim, en dat doe ik dan ook :)

Om te bezoeken vind ik spa altijd maar awt minder;
De Belgen zijn qua snelweg/aanvoerwegen logistiek nog onbenulliger dan de Fransozen. Dat zegt genoeg dan denk ik inderdaad als Paul Ricard een goede benchmark was...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-02 14:58

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Topicstarter
quote:
Bansheeben schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:44:
[...]

De Belgen zijn qua snelweg/aanvoerwegen logistiek nog onbenulliger dan de Fransozen. Dat zegt genoeg dan denk ik inderdaad als Paul Ricard een goede benchmark was...
Gewoon op de camping gaan staan, donderdag ochtend heen en maandag ochtend terug, nooit last van file

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:17

Bansheeben

There never was any cake...

quote:
SnowDude schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:50:
[...]

Gewoon op de camping gaan staan, donderdag ochtend heen en maandag ochtend terug, nooit last van file
Maar dan moet ik gedwongen kamperen :| :+

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-02 14:58

SnowDude

Nu met 400+ RWHP!

Topicstarter
quote:
Bansheeben schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:09:
[...]

Maar dan moet ik gedwongen kamperen :| :+
Je slaapt toch niet op die camping met al dat lawaai en muziek :+

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore. Mijn SingleTurbo Supra

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 10:01

d0s

sssst

Wij overwegen eind november naar Dubai te gaan en dit te combineren met de GP van Abu Dhabi. Hebben jullie nog tips? :)

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:23

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
d0s schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:35:
Wij overwegen eind november naar Dubai te gaan en dit te combineren met de GP van Abu Dhabi. Hebben jullie nog tips? :)
Wat wil je weten?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21-02 15:23

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Formule 1 n00b meldt zich :+

Mijn vriendin en ik hadden het plan om naar de GP van Sao Paulo te gaan op 11 november. Zij woont daar (nog) en omdat ik dit jaar nog die kant op wil lijkt ons dit een leuke kans :)

Maar nu... Voordat ik haar op pad stuur voor kaartjes: Wat is de beste website of manier om aan kaarten te komen? Als ik ga zoeken kom ik op flink wat sites terecht die allemaal officiëel lijken. Kaartprijzen variëren van 160 euro tot... 4500 euro!
We hebben beiden geen know-how van deze hele molen, maar ik wil niet te veel betalen voor misschien wel een fake ticket.
Ik kan haar natuurlijk naar Interlagos sturen maar dat is voor haar nogal een eindje...

Kan iemand ons hier een duwtje in de juiste richting geven?

Edit: Zie nu pas onderaan dat ik beter het andere topic kan gebruiken (dichtgetimmerde trage internetverbinding hier...)

Nyarlathotep wijzigde deze reactie 10-07-2018 11:37 (7%)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• -ION-
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-02 18:29
quote:
Nyarlathotep schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:35:

Mijn vriendin en ik hadden het plan om naar de GP van Sao Paulo te gaan op 11 november. Zij woont daar (nog) en omdat ik dit jaar nog die kant op wil lijkt ons dit een leuke kans :)

Maar nu... Voordat ik haar op pad stuur voor kaartjes: Wat is de beste website of manier om aan kaarten te komen? Als ik ga zoeken kom ik op flink wat sites terecht die allemaal officiëel lijken. Kaartprijzen variëren van 160 euro tot... 4500 euro!
We hebben beiden geen know-how van deze hele molen, maar ik wil niet te veel betalen voor misschien wel een fake ticket.
Ik kan haar natuurlijk naar Interlagos sturen maar dat is voor haar nogal een eindje...

Edit: Zie nu pas onderaan dat ik beter het andere topic kan gebruiken (dichtgetimmerde trage internetverbinding hier...)
Lijkt me dat je die het beste op de officiële website kan kopen toch? https://tickets.formula1.com/

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-02 20:22

demo31051987

a.k.a. Extigo

quote:

Ik ben vorig jaar naar de Abu Dhabi Grand Prix geweest en heb toen tickets gekocht via https://www.grandprixevents.com/. Daarnaast kan je ook altijd even kijken of de website van het circuit zelf.

• mphilipp
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23:41
quote:
Maar nu... Voordat ik haar op pad stuur voor kaartjes: Wat is de beste website of manier om aan kaarten te komen?
Volgens mij kun je ze ook bij een ticketburo in Nederland kopen. Zit een beetje opslag op natuurlijk, maar ook geen gigantische bedragen. Tickettravel.nl is er zo een. Vergelijk maar met Formula1.com.

Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog

• Adlermann
quote:
Kartmans1 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:36:
Weet iemand hoe het op hockenheim zit met de pitlane walk en autograph sessions? Zie het wel op de flyer staan, maar niet op de timetable van het weekend...
staat dan vast wel op het circuit aangegeven?!
Ik weet het verder niet, want ik koop alleen maar zondagkaarten :)

(waaar zit je eigenlij, ik op de mercedes grand stand, blue)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
-ION- schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:40:
[...]

Lijkt me dat je die het beste op de officiële website kan kopen toch? https://tickets.formula1.com/
Wil je gemak (en zekerheid); SportStadion.

Wil je wat meer vrijheid / keuze; via F1.com of de site van het circuit zelf (zeker qua stoelkeuze interessanter).

• Kartmans1
quote:
Adlermann schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:43:
[...]

staat dan vast wel op het circuit aangegeven?!
Ik weet het verder niet, want ik koop alleen maar zondagkaarten :)

(waaar zit je eigenlij, ik op de mercedes grand stand, blue)
Op de website van Hockenheim staat dat je een parkeerticket moet hebben, welke je van te voren moet kopen.
https://hockenheimring.de...eisliste_Parken_enGB1.pdf
Maar heb het idee dat je ze alleen telefonisch kan bestellen.

Wij zitten ook op de Mercedes tribune, weet niet meer precies waar, maar wel dat we op vrijdag kunnen hoppen over de verschillende tribunes.

• Adlermann
quote:
Kartmans1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:45:
[...]

Op de website van Hockenheim staat dat je een parkeerticket moet hebben, welke je van te voren moet kopen.

Wij zitten ook op de Mercedes tribune, weet niet meer precies waar, maar wel dat we op vrijdag kunnen hoppen over de verschillende tribunes.
Je kunt er 1 halen, maar dat was nooit nodig in Hockenheim.

Moe tje alelen iets verder lopen.

• Koploper07
  • Registratie: december 2012
De website van het circuit (Interlagos) geeft aan dat je op de volgende site tickets kan kopen: https://www.gpbrasil.com.br/en-us
quote:

• kleintjopie
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 21-02 17:38
quote:
Kartmans1 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:36:
Ik heb ergens gelezen, (ik weet niet meer waar) dat de pitlane walk op donderdag middag van 16:00 uur tot 18:00 uur is. De autograph sessions waren vorig jaar in Oostenrijk op meerdere momenten een half uurtje. Ik weet niet hoe ze dat in Hockenheim hebben geregeld. Op welke tribune zit je? Wij zitten op de Nord A tribune.

• Woask
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 00:41
Hoe snel zijn de kaartjes voor de GP van Monaco meestal uitverkocht? Ik was aan het kijken en nu zijn er nog betaalbare kaartjes te koop, €90 voor alleen de donderdag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-02 22:18

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

quote:
Woask schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:07:
Hoe snel zijn de kaartjes voor de GP van Monaco meestal uitverkocht? Ik was aan het kijken en nu zijn er nog betaalbare kaartjes te koop, €90 voor alleen de donderdag.
F1 rijd dan ook vanaf vrijdag :+

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 10:08
quote:
YakuzA schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 20:41:
[...]

Nope. In Monaco zijn de eerste vrije trainingen op donderdag :).

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Cynische geschiedenisnerd

quote:
YakuzA schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 20:41:
[...]

Monaco. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-02 22:18

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

quote:
Loondijke schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 20:45:
[...]

Nope. In Monaco zijn de eerste vrije trainingen op donderdag :).
Ik las Mexico O-)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Stefmeister8
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
Weet iemand de regels over eten en drinken meenemen naar Hockenheim? Op de site staat bij de regels wel dat je geen glas mag meenemen (dus zou je blikjes en eten gewoon mee kunnen nemen), maar ook dat als er een evenement is dat er andere regels kunnen gelden.

Wat is een goede plek voor (gratis) parkeren?

• RonaldMcDonald
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online
quote:
Woask schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 14:07:
Monaco is al geweest hoor. Of ben je voor 2019 aan het kijken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

quote:
RonaldMcDonald schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:14:
[...]

Daarom zijn ze zo goedkoop! :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 00:41
quote:
RonaldMcDonald schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:14:
[...]

Sorry hoor maar is dit een serieuze vraag?

• RonaldMcDonald
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online
Ja. De 2019 kalender is nog niet eens bekend, dus tot die tijd hoef je echt nergens bang voor te zijn hoor.

• SmithNL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-02 13:11
quote:
Kartmans1 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:45:
[...]

Zal toch ook wel ter plekke parkeergelegenheid zijn...?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

quote:
SmithNL schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:43:
Ik heb altijd wel p-kaarten van te voren besteld maar volgens mij kon je bij alle circuits ook gewoon daar nog kaarten kopen. Vlak bij het circuit is altijd betaald, maar wellicht op een stukje lopen....

• Adlermann
quote:
SmithNL schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:43:
[...]

Ja hoor, iets verder lopen alleen.

• Sand0rf
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09:44
Hockenheim heeft ook gratis parkeerplaatsen volgens de website (https://www.hockenheimring.de/anfahrt-parken) alleen zullen die iets verder zijn en moet je een stuk(je) lopen

/post

• Cranzai
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09:47

Cranzai

IGN: Cranzai

Morgenochtend stappen we in de auto richting de GP, enorm veel zin in. Zal mijn eerste worden. Mocht de gelegenheid zich voor doen zal ik ff wat foto's posten in het GP topic :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Nu online
Social Deal heeft weer een actie voor de GP van België. Zou hier wel graag heen willen voor een eerste F1 bezoekje, geweldig circuit. En ik zag zojuist dat het maar 45min rijden is vanaf hier! :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Laatst online: 23:36
Welke GP ga ik bezoeken?
Voorlopig geen, eerst moet het motorgeluid weer beter klinken dan een opgevoerde Miele.
En als ik dan ergens naar toe ga dan zeker ergens waar er zo min mogelijk oranje is.
Zolang vlaaiboy het goed doet dan is er niets aan de hand maar oh way als hij uitvalt of wat dan ook...
Dan is er veel kans dat de sfeer totaal verdwenen is.
Ik ben 3x op Spa (weekend & camping en de zilver en gold tribunes) geweest en altijd was het geweldig, maar om die 2 redenen ga ik voorlopig niet.

(Adje is verwend, heeft het laatste jaar de Ferrari V12 horen janken en dan is alles wat daarna gekomen is al minder. Zelfs de V10's haalden dat muziek niveau niet. Al was het ook zeker geen reden om weg te blijven, integendeel).

Ad de Jong wijzigde deze reactie 22-07-2018 12:50 (3%)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

quote:
Ad de Jong schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:49:
Zolang vlaaiboy het goed doet dan is er niets aan de hand maar oh way als hij uitvalt of wat dan ook...
Dan is er veel kans dat de sfeer totaal verdwenen is.
Ten eerste, dat gebeurt dus juist niet. En ten tweede, in de tijd van ene M. Schumacher liepen tribunes ook weleens leeg als hij uitviel...

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10:14
Goed, Duitsland gehad, op naar Budapest. Ik vlieg er woensdag al heen, een week lang een appartement in de stad gehuurd, dus prima! Schijnt circa 30 te worden, kortom, mooie week voor de boeg.

Iemand nog praktische tips voor wat betreft de race, versnaperingen, vervoer etc? Heb goede ervaringen met de taxi's in Budapest bijvoorbeeld, maar is dat ook de beste manier om van/naar het circuit te gaan? Ik zie op de site van Hungaroring dat er bus transfers zijn. Klinkt goed, is dat evt een waardig alternatief? (Heb ook serieus naar helicopter gekeken, is een beetje een "moet-je-een-keer-gedaan-hebben"dingetje, maar een maatje die mee gaat is bang, haha)

Verder weinig te vinden over side events (alleen de support races). Zijn er ter plekke nog feestje, optredens en dergelijke?

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20-02 13:30
M'n pa volgt Formule 1 en appte me van de week of ik samen met hem en m'n broertje zin had om in augustus naar het Grand Prix van België te gaan. Nu heb ik totaal niks met Formule 1 maar het leek me toch wel indrukwekkend om een keer zo'n race in het echt mee te maken dus ik heb ja gezegd, al is het alleen maar om het geluid en de snelheid van die wagens te ervaren want van de technische kant van deze sport weet ik echt niks. Dus nu heeft ie kaartjes gekocht alleen ik heb geen idee waar we zitten. Hoop wel dat het een leuk stukje is waar ze een beetje hard gaan.

• Phusebox
  • Niet online
quote:
chim0 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 06:09:
M'n pa volgt Formule 1 en appte me van de week of ik samen met hem en m'n broertje zin had om in augustus naar het Grand Prix van België te gaan. Nu heb ik totaal niks met Formule 1 maar het leek me toch wel indrukwekkend om een keer zo'n race in het echt mee te maken dus ik heb ja gezegd, al is het alleen maar om het geluid en de snelheid van die wagens te ervaren want van de technische kant van deze sport weet ik echt niks. Dus nu heeft ie kaartjes gekocht alleen ik heb geen idee waar we zitten. Hoop wel dat het een leuk stukje is waar ze een beetje hard gaan.
IMHO zit je juist liever ergens waar ze niet hard gaan want ja dat is even leuk maar er gebeurt verder zo weinig. Voor het geluid hoef je niet meer te gaan. Maakt nauwelijks nog indruk vrees ik.

Aan de andere kant voor het een keer mee te maken boeit de plek waar je zit of staat ook weer niet zoveel.

• KoningsGap
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 21-02 07:58
Hoi allemaal! Ik ga zelf naar de Hungaro F1 met enkele vrienden die pas op zondag aankomen. Ik vlieg zelf zaterdagochtend die kant op en ben benieuwd of hier mensen zijn met hetzelfde idee die dan ook zin hebben om een taxi te delen vanaf het vliegveld naar het circuit. Ik hoor het graag (ook als iemand tips heeft waar ik deze vraag nog meer kan stellen).

• mvrhrln
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21-02 21:42
quote:
Alexknl schreef op zondag 22 juli 2018 @ 12:37:
Social Deal heeft weer een actie voor de GP van België. Zou hier wel graag heen willen voor een eerste F1 bezoekje, geweldig circuit. En ik zag zojuist dat het maar 45min rijden is vanaf hier! :o
5 euro korting op de wedstrijdag.

• Adlermann
zijn er trouwens meer mensen hier die gister bij hockenheim (mercedes grandstand plaza daar) voedselvergifting hebben opgelopen? Ik neem de bratwurst kwalijk.

Was ene hele intersante terugrit naar enschede.....En was gister ook net op tijd terug in het hotel :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
chim0 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 06:09:
Je kan veel beter komend weekend naar de 24hr van Spa gaan d:)b

Wat @Phusebox zegt; het geluid bij de F1 stelt echt niets meer voor.

TommyGun wijzigde deze reactie 23-07-2018 15:20 (4%)

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:00

majoh

PSN id: majoh_nl

quote:
DJTimo schreef op maandag 23 juli 2018 @ 00:09:
Goed, Duitsland gehad, op naar Budapest. Ik vlieg er woensdag al heen, een week lang een appartement in de stad gehuurd, dus prima! Schijnt circa 30 te worden, kortom, mooie week voor de boeg.

Iemand nog praktische tips voor wat betreft de race, versnaperingen, vervoer etc? Heb goede ervaringen met de taxi's in Budapest bijvoorbeeld, maar is dat ook de beste manier om van/naar het circuit te gaan? Ik zie op de site van Hungaroring dat er bus transfers zijn. Klinkt goed, is dat evt een waardig alternatief? (Heb ook serieus naar helicopter gekeken, is een beetje een "moet-je-een-keer-gedaan-hebben"dingetje, maar een maatje die mee gaat is bang, haha)

Verder weinig te vinden over side events (alleen de support races). Zijn er ter plekke nog feestje, optredens en dergelijke?
Ik heb precies dezelfde vragen. Ik vlieg donderdag ochtend, en kan waarschijnlijk nog net de public pit walk mee doen. Maar verder ook benieuwd of iemand ervaring heeft met vervoer / feestjes / etc.

Battlenet: majoh#2774

• Gait
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20-02 17:46
Aankomend weekend ga ik ook naar Hongarije, iemand ervaring of er ook zelf alcohol mee mag worden genomen?

iRacing

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21-02 13:11
quote:
Adlermann schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:46:
zijn er trouwens meer mensen hier die gister bij hockenheim (mercedes grandstand plaza daar) voedselvergifting hebben opgelopen? Ik neem de bratwurst kwalijk.

Was ene hele intersante terugrit naar enschede.....En was gister ook net op tijd terug in het hotel :)
Bradwurst op de innentribune was prima! :Y)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Pro

• koendio
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:10
Vorig jaar was er een taxibedrijf die een speciale baan op de snelweg richting circuit had om de files te mijden. Ook hadden ze een afslag waar alleen zij langs mochten. Was prima voorafgaand aan de race.
Na de race was het echter een drama met 1km file wachtenden. Toen hebben we de (gratis) bus gepakt naar het centrum, die vanuit een dorpje (loopafstand) vertrekt.
Hebben vorig jaar op zaterdag gegeten bij een italiaans restaurant midden in de stad. Binnen zat het merc team (wolf, lauda etc). 2 tafels naast ons zaten horner en dr marko. Achter ons zat alonso met familie en 4 tafels verder zat nog een f1 coureur (naam even vergeten)

• DJTimo
@koendio, Dat is erg handig. Ik zie op de site van Hungaroring een aantal Taxibedrijven worden genoemd. Met name Taxi 2000 en City Taxi zijn wel ok volgens mij. Zij schijnen iig met stickers te rijden waarmee toegang tot het circuit mogelijk is.

Dat dorpje waar de bus rijdt, is dat soms Szilasliget of Mogyrod?

Gaaf trouwens van dat Italiaanse restaurant. :*)

• Phusebox
  • Niet online
Nog 3 maanden tot Austin... In januari geboekt dus zit al op 2/3e van het wachten 🤠

• dizzytal
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Beetje vroeg, maar volgend jaar (ja echt 2019) wordt ‘t toch waarschijnlijk Hongarije (ipv Silverstone, makkelijker qua vakantie als de kalender ongeveer gelijk is aan dit jaar). Ben benieuwd wat de tweakers die dit jaar gaan er van vinden...

Vorig jaar rond deze tijd de kaarten voor Oostenrijk al besteld dus ben benieuwd wanneer de kalender voor 2019 rond is..

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +1Henk 'm!

• koendio
quote:
DJTimo schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:49:
@koendio, Dat is erg handig. Ik zie op de site van Hungaroring een aantal Taxibedrijven worden genoemd. Met name Taxi 2000 en City Taxi zijn wel ok volgens mij. Zij schijnen iig met stickers te rijden waarmee toegang tot het circuit mogelijk is.

Dat dorpje waar de bus rijdt, is dat soms Szilasliget of Mogyrod?

Gaaf trouwens van dat Italiaanse restaurant. :*)
dat zijn dan waarschijnlijk ook de enige taxi's die over die baan mogen rijden (althans vorig jaar hadden we vanaf het vliegveld een ander bedrijf, en deze moest de " gewone" weg met file pakken). Bus was volgens mij vanaf Mogyoród. Van circuit naar bus was vooral bergafwaarts..
Restaurant was volgens mij TG italiano. Hadden gereserveerd en dat was de enige manier om binnen te komen. Was streng deurbeleid, wat ik achteraf wel snapte toen er zoveel F1 mensen binnen zaten.
Veel plezier komend weekend!

• DJTimo
quote:
koendio schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:14:
[...]

dat zijn dan waarschijnlijk ook de enige taxi's die over die baan mogen rijden (althans vorig jaar hadden we vanaf het vliegveld een ander bedrijf, en deze moest de " gewone" weg met file pakken). Bus was volgens mij vanaf Mogyoród. Van circuit naar bus was vooral bergafwaarts..
Restaurant was volgens mij TG italiano. Hadden gereserveerd en dat was de enige manier om binnen te komen. Was streng deurbeleid, wat ik achteraf wel snapte toen er zoveel F1 mensen binnen zaten.
Klasse zeg, hier kan ik wel wat mee. Restaurant ziet er goed uit en maar 15 minuten lopen van ons verblijf. Aangezien we toch moeten eten ook maar vast gereserveerd. :9 (wat voor volk er zit zien we wel :) )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• koendio
quote:
DJTimo schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:03:
[...]
Klasse zeg, hier kan ik wel wat mee. Restaurant ziet er goed uit en maar 15 minuten lopen van ons verblijf. Aangezien we toch moeten eten ook maar vast gereserveerd. :9 (wat voor volk er zit zien we wel :) )
Red bull (en mogelijk andere teams) zaten overigens vorig jaar in het kempinski hotel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phusebox
  • Niet online
quote:
dizzytal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:06:
Beetje vroeg, maar volgend jaar (ja echt 2019) wordt ‘t toch waarschijnlijk Hongarije (ipv Silverstone, makkelijker qua vakantie als de kalender ongeveer gelijk is aan dit jaar). Ben benieuwd wat de tweakers die dit jaar gaan er van vinden...

Vorig jaar rond deze tijd de kaarten voor Oostenrijk al besteld dus ben benieuwd wanneer de kalender voor 2019 rond is..
Silverstone stond ook op mijn shortlist maar was echt absurd duur, weinig accomodatie echt in de buurt is denk ik de hoofdreden daarvoor.

USA was goedkoper met vakantie eraan dan 4 dagen Silverstone.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
koendio schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:13:
[...]

Red bull (en mogelijk andere teams) zaten overigens vorig jaar in het kempinski hotel
In 2016 ook, toen hebben we nog uren voor het hotel staan wachten / kijken :D

Helaas hebben ze achter een ingang (parkeergarage) waar ze met volle bak in / uit kwam gereden :'(

• Kartmans1
quote:
Adlermann schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:46:

De Currywurst was zondag prima. Geluk bij een ongeluk dat je pas zondag de vergiftiging hebt opgelopen en niet vrijdag of zaterdag 😜

• Bart-Willem
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ook dit jaar weer naar spa, maar dit keer alleen op vrijdag. Nu heb ik Gold-tickets @ Eau Rouge besteld (moeten nog binnen komen), maar voor het parkeren adviseren ze op de site om te parkeren bij Geel (voorgaande jaren had ik Bronze-tickets en parkeerde ik @ Groen). Wat is jullie ervaring: groen of geel pakken? Of maakt het weinig uit? :P Vond groen wel leuk dat je er meer merchandise-verkopen had (maar 1x iets gekocht, maar toch). Als je bij Geel echt veel sneller aankomt en weg bent dan is dat misschien toch een betere optie. :P

Bart-Willem wijzigde deze reactie 25-07-2018 17:29 (22%)

Volvotips.com

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jurgen
  • Laatst online: 08:38
quote:
DJTimo schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:03:
[...]
Wij zitten in budapest, en gaan met de bussen vanaf arpad hij naar het circuit. Deze zijn gratis inderdaad.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Bart-Willem schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:28:
Ook dit jaar weer naar spa, maar dit keer alleen op vrijdag. Nu heb ik Gold-tickets @ Eau Rouge besteld (moeten nog binnen komen), maar voor het parkeren adviseren ze op de site om te parkeren bij Geel (voorgaande jaren had ik Bronze-tickets en parkeerde ik @ Groen). Wat is jullie ervaring: groen of geel pakken? Of maakt het weinig uit? :P Vond groen wel leuk dat je er meer merchandise-verkopen had (maar 1x iets gekocht, maar toch). Als je bij Geel echt veel sneller aankomt en weg bent dan is dat misschien toch een betere optie. :P

Groen ken ik eerlijk gezegd niet zo goed, dat is einde Kemmel achter de campers zo te zien.

Qua loopafstand zou ik sowieso voor Geel gaan (dat is bij de hoofdingang).
Geel is ook het dichtste bij de snelweg afaik.

Rood is die weg naar de karting, heb ik ook geregeld gestaan maar daar sta je geheid lang vast.

EDIT; om een idee teven qua locaties; TommyGun in "Algemeen race topic Deel 2"
P1/P2/P3 zal wel "VIP" zijn en 4/5/6 "Geel"
Route de 'L Eau Rouge is dan Rood.

TommyGun wijzigde deze reactie 26-07-2018 09:19 (7%)

• jra2k
  • Laatst online: 21-02 22:05
Ik heb tickets voor Spa, weet nog niet welke precies, maar vermoed Gold tickets (gaat via werk). Hoe zit dat eigenlijk met betalen voor eten/drinken/merchandise? Moet je cash afrekenen of kom je weg met je betaalpas/creditcard?

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR :..

• Adlermann
quote:
jra2k schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:57:
Ik heb tickets voor Spa, weet nog niet welke precies, maar vermoed Gold tickets (gaat via werk). Hoe zit dat eigenlijk met betalen voor eten/drinken/merchandise? Moet je cash afrekenen of kom je weg met je betaalpas/creditcard?
Meestal cash

• Jassy
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online
Dit jaar gaan wij voor het eerst naar Monza. We hebben kaarten op tribune 21 en ik zie dat P13 en P14 in de buurt zijn. Weet iemand hoe deze parkeerplaatsen gesitueerd zijn en of je daar moet betalen?

Alvast bedankt!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Creditcard werkt ook vrijwel altijd hoor

• DJTimo
quote:
koendio schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:14:
[...]
Dat zijn dan waarschijnlijk ook de enige taxi's die over die baan mogen rijden (althans vorig jaar hadden we vanaf het vliegveld een ander bedrijf, en deze moest de " gewone" weg met file pakken). Bus was volgens mij vanaf Mogyoród. Van circuit naar bus was vooral bergafwaarts..
Nog bedankt voor je tips! TG was een terechte aanrader; onwijs goed gegeten, leuke ambiance en de service was on-Hongaars goed. Helaas geen F1 lui daar zaterdag, de enige bekende die er zat was Kai Ebel. _O-

Verder alles met taxi's gedaan, ging als een malle. d:)b

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21-02 20:54

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Heb m'n F1 tickets vandaag binnen gekregen voor Monza *O* zin in.

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• Jurgen
quote:
koendio schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:19:
Vorig jaar was er een taxibedrijf die een speciale baan op de snelweg richting circuit had om de files te mijden. Ook hadden ze een afslag waar alleen zij langs mochten. Was prima voorafgaand aan de race.
Na de race was het echter een drama met 1km file wachtenden. Toen hebben we de (gratis) bus gepakt naar het centrum, die vanuit een dorpje (loopafstand) vertrekt.
Hebben vorig jaar op zaterdag gegeten bij een italiaans restaurant midden in de stad. Binnen zat het merc team (wolf, lauda etc). 2 tafels naast ons zaten horner en dr marko. Achter ons zat alonso met familie en 4 tafels verder zat nog een f1 coureur (naam even vergeten)
Thanks voor de tip over de italiaan! Erg goed gegeten daar! Helaas geen bekenden gezien maar dat maakte het diner er niet minder om!

• Mr_DD
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21-02 19:29
Mijn eerste live GP komt er bijna aan. Spa, (Gold 8 )) Vandaag zag ik dit:
https://www.telegraaf.nl/...-dicht-bij-huis-uitgewoed

Wellicht wordt het iets minder druk (volgens het artikel), maar kan me het niet voorstellen. Hoor/lees van veel mensen dat de wegen van en naar circuit echt minimaal zijn en je zomaar een paar uur vast kan staan.
Ik zorg in ieder geval dat ik vroeg bij het circuit ben, maar wat is het beste moment om weer te vertrekken? Kan ik na de race beter een uurtje wachten, of moet ik na de race meteen proberen bij mijn auto te komen en zsm wegrijden?

• Asomers
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 21-02 21:46
quote:
Mr_DD schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 19:17:
Mijn eerste live GP komt er bijna aan. Spa, (Gold 8 )) Vandaag zag ik dit:
https://www.telegraaf.nl/...-dicht-bij-huis-uitgewoed

Wellicht wordt het iets minder druk (volgens het artikel), maar kan me het niet voorstellen. Hoor/lees van veel mensen dat de wegen van en naar circuit echt minimaal zijn en je zomaar een paar uur vast kan staan.
Ik zorg in ieder geval dat ik vroeg bij het circuit ben, maar wat is het beste moment om weer te vertrekken? Kan ik na de race beter een uurtje wachten, of moet ik na de race meteen proberen bij mijn auto te komen en zsm wegrijden?
Ikzelf ga de laaste 6jaar naar de GP van Spa, en heb samen met de opkomst van Max, de enorme toename van volk en bijkomende verkeersproblemen zien opkomen.
De eerste 5jaar gingen wij na de finish, telkens nog eens de baan op, waardoor we telkens pas een uur na finish vertrokken. Dat had als gevolg dat we 2à3uur nodig hadden om op de snelweg te geraken (al bij al misschien een 5tal km). Echter vorig jaar, gingen wij na de finish meteen zo snel mogelijk naar de auto, en wij waren weg zonder file. In 3u was ik thuis aangekomen, waar anders 6à7 uur voor nodig was.
Ik las erna wel posts Twitter van mensen die ook iets langer hadden gewacht en na 3u nog op de parking stonden, dus zou ik zo snel mogelijk proberen vertrekken.

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
quote:
DJTimo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:57:
[...]
Nog bedankt voor je tips! TG was een terechte aanrader; onwijs goed gegeten, leuke ambiance en de service was on-Hongaars goed. Helaas geen F1 lui daar zaterdag, de enige bekende die er zat was Kai Ebel. _O-

Verder alles met taxi's gedaan, ging als een malle. d:)b
Vrijdag waren Helmut Marko en David Coulthard daar.
En Lance Stroll zat iedere avond wel bij Kollasz (van het Four Seasons hotel).

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 07:07
quote:
ArcticWolf schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:21:
Welke tribune?

Ik wil volgend jaar weer. Lekker op de camping bij de eerste chicane.

Wil je me op de hoogte of je dit jaar wel weer je eigen drinken het circuit op mag nemen . Vorig jaar mocht dat opeens niet meer.

Alvast veel plezier

• Bigfoot
  • Laatst online: 09:41
quote:
Bart-Willem schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:28:
Wij gaan ook op vrijdag naar Spa. Hoe zijn de ervaringen met parkeren op die dag? Als het erg druk is met verwachte files neem ik liever een fiets mee, aangezien we in de buurt in een huisje logeren.

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21-02 20:54

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

quote:
p.d.akkerman schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 21:55:
[...]

Welke tribune?

Ik wil volgend jaar weer. Lekker op de camping bij de eerste chicane.

Wil je me op de hoogte of je dit jaar wel weer je eigen drinken het circuit op mag nemen . Vorig jaar mocht dat opeens niet meer.

Alvast veel plezier
6B Prima Variante.

Zal het laten weten, hoop het wel.. 3 euro voor een biertje zeker?

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://www.autobahn.eu/9...ijn-nog-niet-uitverkocht/

Ze verwachten minder bezoekers op Spa vanwege slechte infrastructuur en hoge prijzen...
Mensen hier ervaring mee? Oostenrijk, Hungaroring en Hockenheim waren wel goed bezocht door de NL'se fans.

• Jurgen
quote:
kevlar01 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:11:
https://www.autobahn.eu/9...ijn-nog-niet-uitverkocht/

Ze verwachten minder bezoekers op Spa vanwege slechte infrastructuur en hoge prijzen...
Mensen hier ervaring mee? Oostenrijk, Hungaroring en Hockenheim waren wel goed bezocht door de NL'se fans.
vergeet niet dat de afgelopen 2 jaar er enorme files waren om thuis te komen. Dus mensen zijn naar andere grand prix gegaan.

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 01:17
Ik verwacht gewoon dezelfde drukte. Ik heb niet eerder zoveel moeite moeite doen om kaarten te kunnen kopen. De meeste tribunes waren al eerder uitverkocht dan de voorgaande jaren.

Maar wellicht is de vrijdag nog drukker en zondag iets minder druk.
Vrijdag is alles echt prima te doen mits je een beetje op tijd bent en met wegrijden is de vrijdag normaal gesproken ook geen probleem, zelfs vorig jaar niet toen het echt medadruk was.

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Motorola Moto Z2=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• CreativeS
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 02-02 16:58
quote:
ArcticWolf schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:21:
We hebben ze 8 augustus binnen gekregen. Mooi op tijd voor de vakantie :)
Was nog niet echt een probleem geweest... ze konden ook klaargelegd worden op het circuit.

Tribune 26 Laterale Destra B.

CreativeS wijzigde deze reactie 14-08-2018 17:59 (4%)

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True