Ben je er inmiddels achter of dit onder garantie valt? Ik heb hier precies het zelfde probleem. Waarschijnlijk na een ritje vanuit Frankrijk.Kappade schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:08:
Hier last van scherm burn in na een jaar de S8 te hebben.
Ik navigeerer er bijna dagelijks mee in de auto en zie de navigatiebalk en knoppen van Google Maps op een witte achtergrond
Weet iemand of dit onder garantie valt?
Een zoekopdracht op het forum levert onder andere deze thread op. Maar ik denk dat Samsung het per geval beoordeeld of een ingebrand scherm onder garantie valt of niet.Liev schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:46:
[...]
Ben je er inmiddels achter of dit onder garantie valt? Ik heb hier precies het zelfde probleem. Waarschijnlijk na een ritje vanuit Frankrijk.
"When you grow up your heart dies"
Eerste jaar wordt het 1 malig vergoed, tweede jaar niet meer!Liev schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:46:
[...]
Ben je er inmiddels achter of dit onder garantie valt? Ik heb hier precies het zelfde probleem. Waarschijnlijk na een ritje vanuit Frankrijk.
Bedankt, ga morgen gelijk even actie ondernemen. Nog een paar weken voordat m'n eerste jaar verstrekt.
Wel er echt nadrukkelijk bij zeggen dat je er last van hebt. Je telefoon niet op max helderheid hebben en automatische helderheid aan hebben. Tevens scherm time out op 2 min of minder....Liev schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:08:
Bedankt, ga morgen gelijk even actie ondernemen. Nog een paar weken voordat m'n eerste jaar verstrekt.
Hoe kom je bij deze wijze info?DiMacho schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:07:
[...]
Eerste jaar wordt het 1 malig vergoed, tweede jaar niet meer!
Meestal word het niet vergoed hoor.. Burn ins horen nou eenmaal bij gebruikersschade.. Iedereen en vooral hier op tweakers kent het term Burn in. En weet dus hoe je moet omgaan met dit soort dingen...
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Nooit eerder opgevallen, maar als ik met m'n duim een beetje rechtsonder druk op de voorkant hoor ik een soort plakgeluid. Lijm of zo'n 3M plakstrip I guess. Hier zit de batterij toch?
Niet echt een wereld-probleem natuurlijk, maar .......
Als ik kijk naar de helderheid van AOD op mijn S8, dan valt op dat deze met exact dezelfde settings veel feller is / meer helderheid heeft, dan op mijn S9 die ernaast ligt
Dat lijkt mij dan meer in te branden ( voor zover van toepassing ) , maar in ieder geval meer batterij te verbruiken.
Iemand hiervoor ooit iets gevonden?
Als ik kijk naar de helderheid van AOD op mijn S8, dan valt op dat deze met exact dezelfde settings veel feller is / meer helderheid heeft, dan op mijn S9 die ernaast ligt
Dat lijkt mij dan meer in te branden ( voor zover van toepassing ) , maar in ieder geval meer batterij te verbruiken.
Iemand hiervoor ooit iets gevonden?
Als een klant echt extreem klaagt hierover... Samsung Service PuntRohit schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:08:
[...]
Hoe kom je bij deze wijze info?
Meestal word het niet vergoed hoor.. Burn ins horen nou eenmaal bij gebruikersschade.. Iedereen en vooral hier op tweakers kent het term Burn in. En weet dus hoe je moet omgaan met dit soort dingen...
Battery zit wat hoger. Zie je de display ook iets bewegen? Er wordt geen lijm of 3m tape gebruikt 😉. Hele andere tape.W84 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:16:
Nooit eerder opgevallen, maar als ik met m'n duim een beetje rechtsonder druk op de voorkant hoor ik een soort plakgeluid. Lijm of zo'n 3M plakstrip I guess. Hier zit de batterij toch?
[ Voor 33% gewijzigd door DiMacho op 19-05-2018 09:26 ]
Haha, ja ook goed... plakstripshitspuldinges. Maar ik heb wel speling rechtsonder ja, tussen glas en frame.DiMacho schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 09:21:
[...]
Als een klant echt extreem klaagt hierover... Samsung Service Punt
[...]
Battery zit wat hoger. Zie je de display ook iets bewegen? Er wordt geen lijm of 3m tape gebruikt 😉. Hele andere tape.
Mijn USB C stekkertje floept steeds los in de auto tijdens het navigeren. Hierdoor gaat hij van snelladen naar normaal laden of helemaal niet laden. Iemand hier een oplossing voor? Ik heb het met verschillende kabels geprobeerd.
hoi
Kabel zit wel goed in de usb-c poort?jerry_a schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:38:
Mijn USB C stekkertje floept steeds los in de auto tijdens het navigeren. Hierdoor gaat hij van snelladen naar normaal laden of helemaal niet laden. Iemand hier een oplossing voor? Ik heb het met verschillende kabels geprobeerd.
Zit er geen vuil in de poort van je telefoon?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Na het vele in het uitschuiven van een USB stekker, slijt de stekker en USB ingang, waardoor het steeds meer kontakt verliest door speling en slijtage op de inwendige koperbanen van de ingang en stekker. Een nieuwe USB ingang laten monteren in de S8 kost zo rond de €60. Dat een stekker makkelijk uit de USB ingang valt is al een teken van slijtage van de ingang. Het inwendige " klemsysteem" van de USB ingang werkt dan ook niet goed meer. Gelukkig heb je nog draadloos laden als tweede optie. Je kunt in ieder geval verder voordat je hem eventueel laat repareren.jerry_a schreef op zondag 20 mei 2018 @ 16:38:
[ Voor 30% gewijzigd door Edwin Snoek op 20-05-2018 21:04 ]
KAN! ........Edwin Snoek schreef op zondag 20 mei 2018 @ 20:35:
[...]
Na het vele in het uitschuiven van een USB stekker, slijt de stekker en USB ingang, waardoor het steeds meer kontakt verliest door speling en slijtage op de inwendige koperbanen van de ingang en stekker. Een nieuwe USB ingang laten monteren in de S8 kost zo rond de €60. Dat een stekker makkelijk uit de USB ingang valt is al een teken van slijtage van de ingang. Het inwendige " klemsysteem" van de USB ingang werkt dan ook niet goed meer. Gelukkig heb je nog draadloos laden als tweede optie. Je kunt in ieder geval verder voordat je hem eventueel laat repareren.
Kan ook goed van niet!
Ik had het een tijdje geleden ook. Bleek gewoon vuil te zijn in de telefoon bij de laad-poort.
Heel dun plasticje erdoor geschoven om vuil iets los te maken, vervolgens uitgeblazen met perslucht uit spuitbus en .........het is weer als nieuw!
Duidelijk 'klikje' met insteken weer en perfect laden uiteraard. Alweer een maand of wat nu .
Als dat zo lukt is het ook mooi opgelost. Maar ik dacht even inmezelf dat hij alles al geprobeerd had. Vandaar dat ik dan alleen nog maar kon denken aan slijtage. Als hij vol met stof zit, werkt het inderdaad ook allemaal niet goed meer. Misschien valt het mee en is alles dan opgelost. We wachten af.😊robbvdb schreef op zondag 20 mei 2018 @ 21:21:
[...]
KAN! ........
Kan ook goed van niet!
Ik had het een tijdje geleden ook. Bleek gewoon vuil te zijn in de telefoon bij de laad-poort.
Heel dun plasticje erdoor geschoven om vuil iets los te maken, vervolgens uitgeblazen met perslucht uit spuitbus en .........het is weer als nieuw!
Duidelijk 'klikje' met insteken weer en perfect laden uiteraard. Alweer een maand of wat nu .
Sorry voor de late reactie. Slijtage kan het niet zijn want ik laad altijd draadloos en gebruik mijn poort nauwelijks. Bestanden zet ik ook via Airdroid over. Ik ga morgen wel eens kijken of er vuil inzit maar zo op het oog lijkt hij schoon.Edwin Snoek schreef op zondag 20 mei 2018 @ 21:36:
[...]
Als dat zo lukt is het ook mooi opgelost. Maar ik dacht even inmezelf dat hij alles al geprobeerd had. Vandaar dat ik dan alleen nog maar kon denken aan slijtage. Als hij vol met stof zit, werkt het inderdaad ook allemaal niet goed meer. Misschien valt het mee en is alles dan opgelost. We wachten af.😊
hoi
Kijk eerst ff of er vuil in zit ja (er hoopt veel stof etc. in op) en of de connector nog recht zit. Je kan ook nog wat isopropyl alcohol gebruiken om de boel te cleanen.
Op mijn ogen kan ik ook al niet meer vertrouwen. Met een naald bezig geweest. Er kwam inderdaad vuil uit en hij past weer als een tierelier.W84 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 00:57:
Kijk eerst ff of er vuil in zit ja (er hoopt veel stof etc. in op) en of de connector nog recht zit. Je kan ook nog wat isopropyl alcohol gebruiken om de boel te cleanen.
hoi
Ik meen mij te herinneren dat rondom de S8 Samsung expliciet had benoemd dat de degradatie van de batterij minder zou zijn ten op zichte van andere toestellen.
Mijn S8+ is van begin juli 2017: 249 cycles en 97.34% health.
Heb geen idee of die app betrouwbaar is. Ik gebruik altijd de snellader met die functie ingeschakeld, zelfs af en toe de mega snellader van mijn Macbook Pro. Buiten dagen dat ie 's nachts uitvalt of ik weet dat ik een hele lang dag zonder laden moet gaat ie niet zo van van 0>80+.
Meest krijgt ie gedurende dag korte pufjes van 15-20% erbij.
Mijn S8+ is van begin juli 2017: 249 cycles en 97.34% health.
Heb geen idee of die app betrouwbaar is. Ik gebruik altijd de snellader met die functie ingeschakeld, zelfs af en toe de mega snellader van mijn Macbook Pro. Buiten dagen dat ie 's nachts uitvalt of ik weet dat ik een hele lang dag zonder laden moet gaat ie niet zo van van 0>80+.
Meest krijgt ie gedurende dag korte pufjes van 15-20% erbij.
[ Voor 43% gewijzigd door Franco10 op 22-05-2018 10:22 ]
374 cycles en 88.9% .....
Niet heel best of wel...?
118 cycles en 98.73%. Telefoon is van juli vorig jaar. Is nog nooit leeg geweest. Zelfs maar een keer onder de 50% geweest en in de avond altijd op de draadloze snellader. Op mijn werk af en toe op de draadloze lader.
hoi
Valt wel weer te conditioneren naar een hoger percentage door niet verder te ontladen dan 20-40% en opladen tot circa 80%. Maar ik zou mij er niet al te druk om maken.Sleehond schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:34:
Valt wel weer te conditioneren naar een hoger percentage door niet verder te ontladen dan 20-40% en opladen tot circa 80%. Maar ik zou mij er niet al te druk om maken.Sleehond schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:34:
Mijn telefoon zit 297 cycles en 95.17%, dat was op 8 mei nog 93.26% met 284 cycles.
[ Voor 0% gewijzigd door sjaool op 22-05-2018 20:22 . Reden: Volgens mij had het forum een hick-up... dubbelpost met edit. :P ]
Hoe heet deze battery app als ik vragen mag? Ik ben wel benieuwd hoe het met mijn accu staat
Phobe info samsung
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
AccubatteryDubrillion schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 07:24:
Hoe heet deze battery app als ik vragen mag? Ik ben wel benieuwd hoe het met mijn accu staat
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik zat vandaag even door mijn camera settings heen te bladeren en kwam dit tegen.
Ik snap er niks van, wat moeten we met die optie? Op geen enkele manier kan ik dit schuifje omzetten.
Ik snap er niks van, wat moeten we met die optie? Op geen enkele manier kan ik dit schuifje omzetten.
Vermoedelijk als je een andere video resolutie kiest kun je hem wel gebruiken.
Hmm, getest, denk toch iets anders: AF Tracking aan staan? Dan kun je de stabilisatie niet gebruiken.
Hmm, getest, denk toch iets anders: AF Tracking aan staan? Dan kun je de stabilisatie niet gebruiken.
[ Voor 40% gewijzigd door jopie op 23-05-2018 09:34 ]
Dat was ook mijn eerste ingeving, maar geen enkele resolutie activeert deze functie. Zowel de front als back camera alles nagelopen.jopie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:33:
Vermoedelijk als je een andere video resolutie kiest kun je hem wel gebruiken.
Edit: nog even doorgespeeld. Met AF uit, werkt videostabilisatie wel.
Wat zijn jullie ervaringen? Beter AF en geen videostabilisatie of AF uit en wel stabilisatie?
[ Voor 16% gewijzigd door Frank!in op 23-05-2018 09:38 ]
Bij mij staat het schuifje "aan"Frank!in schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:37:
[...]
Dat was ook mijn eerste ingeving, maar geen enkele resolutie activeert deze functie. Zowel de front als back camera alles nagelopen.
Edit: nog even doorgespeeld. Met AF uit, werkt videostabilisatie wel.
Wat zijn jullie ervaringen? Beter AF en geen videostabilisatie of AF uit en wel stabilisatie?
automation fanboy
Volgens mij is die stabilisatie, softwarematige stabilisatie waardoor je kwaliteitsverlies krijgt. De optische stabilisatie is fysiek geregeld en kan dus niet uitgeschakeld.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Vanmorgen een S8 gehaald bij de mediamarkt.
Echter heb ik aan de onderkant van een scherm een groene waas. Het valt vooral op een witte/grijze achtergrond. Is dit een bekend euvel of exemplarisch ?
Bij mijn S7 Edge heb ik dit niet namelijk.
Echter heb ik aan de onderkant van een scherm een groene waas. Het valt vooral op een witte/grijze achtergrond. Is dit een bekend euvel of exemplarisch ?
Op mijn s8 kan ik niets zien heb je een foto misschien?jjonkie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:17:
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
ik heb getracht dit vast te leggen maar op de foto zie je het niet
Hoe houd je je telefoon vast dan? Want onder hoeken krijg je een groene waas, die heb ik ook richting de edges.
Klopt maar dit is anders. De onderste 3cm heeft een andere tint.
Ik ga er mee terug want het irriteert me helaas.
Ik ga er mee terug want het irriteert me helaas.
Thnx voor de app!reyals schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 07:53:
Phobe info samsung
Zit nu op 97,73% en 246 cycles. Eigenlijk elke nacht aan de snellader en soms overdag ook nog even snel tot 100% terug.
Maar over het algemeen haal ik de dag toch niet als ik de telefoon wat vaker gebruik.
Ik heb nu 2 maanden zakelijk de S8.... En ik heb nog nooit een telefoon gehad waarvan het scherm zo makkelijk krassen op het scherm krijgt.
Klopt, hier hetzelfde probleem. Heb er geen screen protector op gedaan. Telefoon sinds november in gebruik, al diverse kleinere krasjes er op. Ik maak me er niet al te druk om het is een gebruiksvoorwerp. Zolang het toestel maar 2 jaar mee gaat kan ik me er in vinden. Het is wel jammer. Tot nu toe diverse toestellen gehad waar gewoon fatsoenlijk een screen protector en hoesje om heen konden.patrickt35 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:01:
Ik heb nu 2 maanden zakelijk de S8.... En ik heb nog nooit een telefoon gehad waarvan het scherm zo makkelijk krassen op het scherm krijgt.
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Het is voornamelijk de oleophobic coating die er af krast. Check maar op diverse forapatrickt35 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:01:
Hier sinds 5 maanden in bezit en ik heb precies hetzelfde. Zou willen dat je de krassen zelf (die op zich niet diep zijn) met iets kon reduceren, wat minder opvalt.patrickt35 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:01:
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ik las zojuist dat in sommige landen de May security patch aan het uitrollen is. Hebben mensen hem hier al binnen?
Ik wil het een beetje in de gaten houden omdat ik de firmware laatst opnieuw moest flashen omdat ik geen updates meer kreeg. Dus ik hoop echt dat dat euvel nu voorbij is
Ik wil het een beetje in de gaten houden omdat ik de firmware laatst opnieuw moest flashen omdat ik geen updates meer kreeg. Dus ik hoop echt dat dat euvel nu voorbij is
Voor anderen
Mijn system ui crashed regelmatig als ik YouTube open. Dit schijn je te kunnen verhelpen door de volgorde van de knoppen in de onderbalk tweemaal te veranderen.
Mijn system ui crashed regelmatig als ik YouTube open. Dit schijn je te kunnen verhelpen door de volgorde van de knoppen in de onderbalk tweemaal te veranderen.
Groene waas weet ik niet. Ik heb zelf volgens mij een rode waas gehad. Er was ergens een instelling (Kleurbalans schermrand ) waarmee je die waas kon verminderen/weghalen.jjonkie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:17:
@418O2 Erg duidelijk ben je niet met je verhaal. Geef eens een bron voor je oplossing.
Als je naar instellingen > display > scherm modus gaat en naar onderen scrolt dan zie je geavanceerd. Daar kan je spelen met de kleuren temperatuur van het scherm.
De mei update werd net op mijn simlockvrije S8 aangeboden.
Gisteren is het scherm van mijn S8 heel knullig gebroken. Ik wil het graag laten repareren. Ik zie dat het bij een officieel Samsung centrum 269 euro kost. Via internet vind ik verder veel zaken die nagenoeg hetzelfde rekenen.
Is er iemand met een gouden tip waar het wat voordeliger is?
Verder lees ik op fora, o.a. hier, dat de batterij ook standaard vervangen wordt bij deze reparatie. Iemand die weet of dit ook echt klopt?
Verder lees ik op fora, o.a. hier, dat de batterij ook standaard vervangen wordt bij deze reparatie. Iemand die weet of dit ook echt klopt?
Bij een Samsung Service Center behoudt je de garantie en de accu wordt vervangen!Pim1986 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:33:
Gisteren is het scherm van mijn S8 heel knullig gebroken. Ik wil het graag laten repareren. Ik zie dat het bij een officieel Samsung centrum 269 euro kost. Via internet vind ik verder veel zaken die nagenoeg hetzelfde rekenen.
Check ook even je inboelverzekering als je die hebt. Er zijn een aantal die deze schade dekken met een klein eigen risico en soms zelfs zonder eigen risico.Pim1986 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:33:
Om IP68 te garanderen, is het aan te raden naar een OFFICIËLE Samsung Service Point te gaan, en niet naar een "goedkoper alternatief"!Pim1986 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:33:
Dit ook, om je garantie te waarborgen!
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Holy shit, toestel werd opeens super heet. Ik kijken bij batterijverbruik... loopt die Google Play Services weer te kloten. Echt eens in de zoveel tijd is het raak. Krijg er wat van. Zeker ook wat betreft de drain. Zuuuuuucht!
Dank voor alle reacties op mijn reparatievraag. Zal Samsung centrum opzoeken van de week. Inboedelverzekering dekt het helaas niet..
Ter info.Rohit schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:08:
[...]
Hoe kom je bij deze wijze info?
Vandaag bij een service centre geweest. Was duidelijk Burn in zeiden ze.
M'n toestel is nog geen jaar oud en daarom is het coulance.
Dus ik krijg een nieuw scherm.
Gisteren mijn telefoon ter reparatie aangeboden aan Samsung die gekocht is bij Eglobal. Vandaag bericht gekregen dat ze mijn telefoon niet kunnen repareren om het volgende;
De probleemomschrijving die we van je kregen was dat de behuizing gebarsten of bekrast is. Na onderzoek constateren de technici van Dynafix dat het toestel afkomstig is uit een land dat buiten de Europese Economische Ruimte (EER) ligt. Hierdoor kun je geen aanspraak maken op de Europese garantievoorwaarden en kunnen wij je toestel niet repareren. Wij adviseren je tot je oorspronkelijke verkooppunt te wenden voor verdere afhandeling.
Vind het raar dat ze dit niet van te voren hadden kunnen zien, heb mijn Imei in moeten vullen. Dus kunnen ze zien welk land die is uitgegeven.
Kan natuurlijk wel even 61,30 aftikken
De probleemomschrijving die we van je kregen was dat de behuizing gebarsten of bekrast is. Na onderzoek constateren de technici van Dynafix dat het toestel afkomstig is uit een land dat buiten de Europese Economische Ruimte (EER) ligt. Hierdoor kun je geen aanspraak maken op de Europese garantievoorwaarden en kunnen wij je toestel niet repareren. Wij adviseren je tot je oorspronkelijke verkooppunt te wenden voor verdere afhandeling.
Vind het raar dat ze dit niet van te voren hadden kunnen zien, heb mijn Imei in moeten vullen. Dus kunnen ze zien welk land die is uitgegeven.
Kan natuurlijk wel even 61,30 aftikken
🤔 Mijn camera 📸 is wazig als ik een foto wil maken. En als ik dan even toestel kort schud, dan is die weer scherp. Iemand hetzelfde?
Bekent probleem. Garantie claimen helaas.Lootbox schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:14:
🤔 Mijn camera 📸 is wazig als ik een foto wil maken. En als ik dan even toestel kort schud, dan is die weer scherp. Iemand hetzelfde?
Moet het zelf ook nog steeds doen, maar het komt nog niet genoeg voor om het zsm te laten vervangen haha.
Er is al antwoord gegeven op een aantal vragen.Pim1986 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:33:
Ik heb een aantal weken geleden ook een reparatie gedaan van mijn scherm bij een samsung certified center. Gewoon via de samsung website een afspraak inplannen en dan is je toestel binnen 1 uur gerepareerd (duurde bij mij 1,5 uur).
Ze vervangen het scherm, de body (scherm zit vast aan body vertelden ze me) en de batterij moet ook gewisseld worden van Samsung.
Netjes!Liev schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:14:
[...]
Ter info.
Vandaag bij een service centre geweest. Was duidelijk Burn in zeiden ze.
M'n toestel is nog geen jaar oud en daarom is het coulance.
Dus ik krijg een nieuw scherm.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Zeker netjes, ondanks aankoop via Amazon Italië, gewoon Nederlandse garantie. Bij scherm vervanging zit trouwens ook gelijk een nieuwe accu. M'n toestel voelt weer splinter nieuw.
Hier ook plots zelfde probleem 2 maand terug. Ben hierna richting een Samsung punt gegaan en half uur later met een nieuwe camera eruit gelopenLootbox schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:14:
Ik heb nu een s9+.. ook een s8+ gehad.
En de batterij van se s8 plus was echt super .
Ik had later ook een urban armor gear case gekocht voor 40 euro. Deze heb ik heel even gebruikt... als ik iemand hier blij kan maken.. 10eur.
En de batterij van se s8 plus was echt super .
Ik had later ook een urban armor gear case gekocht voor 40 euro. Deze heb ik heel even gebruikt... als ik iemand hier blij kan maken.. 10eur.
Vreemd. Ik krijg pas vandaag de update van 1 mei binnen door op handmatig de update binnen te halen. (staat ingesteld op automatisch binnen halen)
Nu aan het updaten.
Nu aan het updaten.
Dat heb ik ook, alleen checkt die automatische check volgens mij maar 1 keer in de maand. Dan heb ik hem meestal ook al handmatig binnengehaald.Nixo schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:54:
Vreemd. Ik krijg pas vandaag de update van 1 mei binnen door op handmatig de update binnen te halen. (staat ingesteld op automatisch binnen halen)
Nu aan het updaten.
Lijkt wel of de batterij slechter wordt na elke update.
Ik stoor me aan 't feit dat bij het wekken van je telefoon de helderheid soms erg langzaam opgehoogd wordt, waardoor het 'lang' duurt om daadwerkelijk iets te kunnen zien. Herkennen andere dit ook?
Is toen ook je achterkant vervangen? Dit kan je zien, want dan staat je serienummer niet meer op de achterkant.beezjeh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:15:
[...]
Hier ook plots zelfde probleem 2 maand terug. Ben hierna richting een Samsung punt gegaan en half uur later met een nieuwe camera eruit gelopen
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee niet vervangen en waarom zou dit nodig zijn??Jumpman schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:33:
[...]
Is toen ook je achterkant vervangen? Dit kan je zien, want dan staat je serienummer niet meer op de achterkant.
Maar gezien het van glas is en degene breekt het dan zal een achterkant wel vervangen worden ja
[ Voor 15% gewijzigd door beezjeh op 01-06-2018 16:38 ]
Coolblue heeft nu ook een reparatiedienst voor Samsung (en Apple). https://reparatie.coolblu.../galaxy-s8/arctic-silver/
Een nieuw scherm voor de S8 kost €319,-
Let op de garantievoorwaarden:
Wat als ik zelf nog garantie heb?
Als het te repareren toestel nog onder de fabrieks-/aankoopgarantie valt, vervalt deze bij reparatie als de telefoon niet bij Coolblue is gekocht. Wanneer je nog garantie hebt, houdt er rekening mee dat eigen schade niet wordt vergoed binnen garantie en je je toestel vaak langer kwijt bent. Wij geven je 12 maanden garantie op de reparatie en de onderdelen die we daarbij gebruikt hebben. Als de telefoon wel bij Coolblue is gekocht, behoudt je natuurlijk gewoon de door ons beloofde 2 jaar fabrieksgarantie.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
LET OP! Geen officiële Samsung reparatiedienst!! Dus je fabrieksgarantie verdwijnt. Leuk die garantie bij Coolblue. Dus als je moederbord problemen hebt na de coolblue reparatie, kan je alleen bij Coolblue terecht en niet bij Samsung. Ze hebben ook geen apparatuur zoals een premium punt heeft. Waterdichtheid kunnen ze niet testen!!Pinobigbird schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:51:
Coolblue heeft nu ook een reparatiedienst voor Samsung (en Apple). https://reparatie.coolblu.../galaxy-s8/arctic-silver/
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door DiMacho op 05-06-2018 21:51 ]
Op mijn s7 gebruikte ik altijd Package Disabler Pro. Destijds gekocht voor een klein bedrag. Die versie is niet meer beschikbaar omdat ze gezeik met google en samsung hebben blijkbaar... maar de nieuwe versie die voor Samsung geschikt zou zijn kan ik niet dowloaden omdat 'het niet in mijn land beschikbaar' is. Morgen krijg ik een S8 en wil het toch weer graag daar op hebben.
Gebruikt er hier iemand PDP op zijn S8? Wil graag weten of er een work-around is. Alternatief is ook goed.
Gebruikt er hier iemand PDP op zijn S8? Wil graag weten of er een work-around is. Alternatief is ook goed.
[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 05-06-2018 22:32 ]
Lees even de eerste review bij deze app... ik denk dat je ook dat pad moet bewandelen om de app weer voor je S8 te kunnen gebruiken.yinx84 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 22:31:
Op mijn s7 gebruikte ik altijd Package Disabler Pro. Destijds gekocht voor een klein bedrag. Die versie is niet meer beschikbaar omdat ze gezeik met google en samsung hebben blijkbaar... maar de nieuwe versie die voor Samsung geschikt zou zijn kan ik niet dowloaden omdat 'het niet in mijn land beschikbaar' is. Morgen krijg ik een S8 en wil het toch weer graag daar op hebben.
Dit is schijnbaar de nieuwe app.
Ik gebruik de software zelf niet dus kan ook niks zeggen over de werking.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 06-06-2018 10:52 ]
De Mei update is nu ook beschikbaar voor Vodafone branded toestellen:
464,32 MB.
Buildnummer : G950FXXU2CRED
Android-versie : Oreo(Android 8.0.0)
Uitgiftedatum : 2018-04-05
· De Bluetooth-verbinding en de stabiliteit zijn verbeterd
· Stabiliteitsverbeteringen van het apparaat, bugreparaties.
· De stabiliteit van NFC is verbeterd.
· Update beveiligingspatch
464,32 MB.
Buildnummer : G950FXXU2CRED
[ Voor 0% gewijzigd door Megapaul op 06-06-2018 17:14 . Reden: foutje ]
Ik zit dit net te lezen komt de melding op mijn telefoon binnen. Ze zijn wel steeds later die updates van VodafoneMegapaul schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:25:
De Mei update is nu ook beschikbaar voor Vodafone branded toestellen:
464,32 MB.
Buildnummer : G950FXXU1CRC7
Edit: Heb ik nu een andere Build dan jij? Ik heb wel als serviceprovider: VDF/VDF/VDF
[ Voor 12% gewijzigd door Mrjraider op 06-06-2018 15:52 ]
Nee we hebben dezelfde build, (VDF) ik klikte onderaan op de link die ook op jouw screenshot staat.Mrjraider schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:45:
[...]
Ik zit dit net te lezen komt de melding op mijn telefoon binnen. Ze zijn wel steeds later die updates van Vodafone
Edit: Heb ik nu een andere Build dan jij? Ik heb wel als serviceprovider: VDF/VDF/VDF
[afbeelding]
En had van de gegevens een copy paste gedaan. Schijnbaar stond het in het bestand bij Samsung niet helemaal goed.
De VDF toestellen zijn meestal een week later aan de beurt met de update dan de PHN toestellen
Is er trouwens een manier om de front cam te disablen? Er zit nu een stickertje op zoals bij de webcam op laptops, maar kan dit überhaupt of moet echt de flexkabel los?
In vredesnaam waarom? HahaW84 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:43:
Is er trouwens een manier om de front cam te disablen? Er zit nu een stickertje op zoals bij de webcam op laptops, maar kan dit überhaupt of moet echt de flexkabel los?
Zijn er nog mensen die problemen hebben met samsung pass, bij mij zegt hij sinds kort geleden altijd “service temporary unavailable”?
Haha, tja... ten eerste gebruik ik het nooit en ik vertrouw het allemaal niet meer.
Wel netjes, heb dus 2 jaar geleden PDP gekocht. Had ze gemaild aangezien ik weer opnieuw zou moeten betalen... maar heb van de support netjes een redeem code gekregen na het aanleveren van een bewijsje van 2 jaar geleden. Staat er nu weer op!sjaool schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 01:35:
[...]
Lees even de eerste review bij deze app... ik denk dat je ook dat pad moet bewandelen om de app weer voor je S8 te kunnen gebruiken.
Dit is schijnbaar de nieuwe app.
Ik gebruik de software zelf niet dus kan ook niks zeggen over de werking.
Kan je daar ook die bixby knop mee uitschakelen?yinx84 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:53:
[...]
Wel netjes, heb dus 2 jaar geleden PDP gekocht. Had ze gemaild aangezien ik weer opnieuw zou moeten betalen... maar heb van de support netjes een redeem code gekregen na het aanleveren van een bewijsje van 2 jaar geleden. Staat er nu weer op!
Ongetwijfeld. Ik zie een handjevol packages als ik op Bixby zoek die uit kunnen. Kan alleen aan de naam niet afleiden welke de knop aanstuurt.Frank!in schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:16:
[...]
Kan je daar ook die bixby knop mee uitschakelen?
Kan met een app ook,
Of de knopjes een andere functie laten doen.
Is hier eerder vermeld.
Geen root nodig.
Of de knopjes een andere functie laten doen.
Is hier eerder vermeld.
Geen root nodig.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Ik kreeg zelf dit mailtje met de vraag of het werkt op de S8:
Dear User,
Samsung keeps blacklisting package disabler apps on Samsung-Android. So Package disabler pro+ no longer works on Samsung devices.
Only Package disabler pro is now available
https://play.google.com/s...ce.packagedisablerpremium
Package disabler pro for Samsung require PDP engine now:
- Install this PDP engine for free https://play.google.com/s....mdmmanager.poweroptmizer
Dear User,
Samsung keeps blacklisting package disabler apps on Samsung-Android. So Package disabler pro+ no longer works on Samsung devices.
Only Package disabler pro is now available
https://play.google.com/s...ce.packagedisablerpremium
Package disabler pro for Samsung require PDP engine now:
- Install this PDP engine for free https://play.google.com/s....mdmmanager.poweroptmizer
Ik heb iets vreemds, normaal kon ik bij instellingen zien hoeveel stroom elke app gebruikten. Maar ik kwam er gistermiddag achter dat ik nu alleen nog maar de systeem apps daar zie staan, en niet meer bijvoorbeeld Netflix, Chrome, Facebook, enz enz (zie screenshot). Mijn accu verbruik is verder gewoon prima, maar zie dus niet meer wat het stroom verbruik per app is geweest. Hebben meer mensen dit ?
Palthe
Nee, bij mij staan ziggo en whatsapp er gewoon tussen.EJSEJS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 08:50:
Ik heb iets vreemds, normaal kon ik bij instellingen zien hoeveel stroom elke app gebruikten. Maar ik kwam er gistermiddag achter dat ik nu alleen nog maar de systeem apps daar zie staan, en niet meer bijvoorbeeld Netflix, Chrome, Facebook, enz enz (zie screenshot). Mijn accu verbruik is verder gewoon prima, maar zie dus niet meer wat het stroom verbruik per app is geweest. Hebben meer mensen dit ?
[afbeelding]
same here. Alleen een 5-tal systeem apps en verder niets. Ik heb ook nog niet kunnen ontdekken hoe andere apps weer te geven. Misschien komt het door de laadcyclus. Net na het opladen, zullen er nog weinig apps gebruikt zijn die veel van de batterij gevraagd hebben. Maar jij hebt hem al 28 uur van de stroom, dat zal het dus ook niet zijn.EJSEJS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 08:50:
[afbeelding]
edit:
1 venster eerder worden bij mij wel de apps weergegeven. En door ze aan te tikken kan ik het verbruik per app zien. Of ze in de sluimer stand zetten.
[ Voor 11% gewijzigd door kendo op 10-06-2018 12:02 ]
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Nou ik ben blij dat ik Bixby een kans heb gegeven na het lezen van alle negatieve commentaren. Ik vind het best aardig werken moet ik zeggen. Zeker als je snel een timer of alarm wil aanmaken. Weersvoorspelling wordt ook vrijwel instant voorgeschoteld als je er om vraagt. Specifieke vragen zoals of het gaat regenen het komende uur werken ook.
Maar ben nog het meest gecharmeerd door de quick commands die je kunt maken. Door èèn woord te zeggen kun je hele profielen van toepassing laten worden. Als ik bijvoorbeeld 'sleep' zeg gaat m'n blue light filter aan, do not disturb aan, AOD uit, gecheckt of m'n alarm wel aanstaat en nog wat dingen. Met 'awake' het tegenovergestelde. Verder nog wat profielen voor als ik ga sporten, de deur uitga of thuiskom.
Tja je moet Engelse woorden gebruiken, maar daar stoor ik me niet aan.
Maar ben nog het meest gecharmeerd door de quick commands die je kunt maken. Door èèn woord te zeggen kun je hele profielen van toepassing laten worden. Als ik bijvoorbeeld 'sleep' zeg gaat m'n blue light filter aan, do not disturb aan, AOD uit, gecheckt of m'n alarm wel aanstaat en nog wat dingen. Met 'awake' het tegenovergestelde. Verder nog wat profielen voor als ik ga sporten, de deur uitga of thuiskom.
Tja je moet Engelse woorden gebruiken, maar daar stoor ik me niet aan.
[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 10-06-2018 21:33 ]
Sinds kort heeft de headphone jack op mijn S8+ kuren, verliest constant verbinding met oortjes of stereo. Ik denk dat ik maar eens bij een Samsung reparatie punt langs ga. Zal ik voor een dergelijke reparatie mijn telefoon meerdere dagen kwijt zijn, en word hij dan ook weer naar fabrieksinstellingen gereset?
En al schoongemaakt? Voorzichtig met een naald. Dit is eigenlijk altijd vuil.Flamesz schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:20:
Sinds kort heeft de headphone jack op mijn S8+ kuren, verliest constant verbinding met oortjes of stereo. Ik denk dat ik maar eens bij een Samsung reparatie punt langs ga. Zal ik voor een dergelijke reparatie mijn telefoon meerdere dagen kwijt zijn, en word hij dan ook weer naar fabrieksinstellingen gereset?
Ik heb met een lampje er in gekeken en zag niks vuils, ben er alsnog doorheen gegaan met perslucht en een iets smaller gemaakt wattenstaafje, maar het heeft niks verbeterd.DiMacho schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:34:
[...]
En al schoongemaakt? Voorzichtig met een naald. Dit is eigenlijk altijd vuil.
Probeer anders wat alcohol. Het beste is isopropyl, maar vodka kan bijv. ook.
Als je bij het desbetreffende service punt een afspraak maakt via de website, sta je binnen een uur buiten.Flamesz schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:07:
[...]
Ik heb met een lampje er in gekeken en zag niks vuils, ben er alsnog doorheen gegaan met perslucht en een iets smaller gemaakt wattenstaafje, maar het heeft niks verbeterd.
Na de app aan de niet-gecontroleerde apps toegevoegd te hebben is het weken goed gegaan, maar gisteren en vandaag ging de wekker pas toen ik de telefoon wakker maakte. Iemand die dit herkent?avec_style schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 17:48:
[...]
Heb je je telefoon zo ingesteld dat deze app niet gehinderd wordt door energiebeheer?
(te vinden onder niet-gecontroleerde apps onder de batterij instellingen)
Ik heb ook een heel irritant probleem. Ik had een Lg Urbane smartwatch bij mijn S8. Nu heb ik een Gear S3 gekocht en mijn LG aan mijn vrouw gegeven.
De LG uiteraard volledig factory gereset en Wear os van mijn S8 verwijderd.
Maar als de S8 en de LG bij elkaar in de buurt zijn krijg ik om de 5 min een koppelverzoekbericht. Dit moet imo aan de S8 liggen aangezien de LG is gereset. Wie herkend dit en weet een oplossing?
Maar als de S8 en de LG bij elkaar in de buurt zijn krijg ik om de 5 min een koppelverzoekbericht. Dit moet imo aan de S8 liggen aangezien de LG is gereset. Wie herkend dit en weet een oplossing?
Moest hij niet gefixed worden kun je altijd nog een usb-c- headphone jack adapter gebruiken(voordeel dat iedereen de headphone jack weg laatFlamesz schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:07:
[...]
Ik heb met een lampje er in gekeken en zag niks vuils, ben er alsnog doorheen gegaan met perslucht en een iets smaller gemaakt wattenstaafje, maar het heeft niks verbeterd.
Stomme vraag misschien, maar heb je ook de LG uit je lijstje gehaald onder de bleutooth?mirelia schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:28:
Ik heb ook een heel irritant probleem. Ik had een Lg Urbane smartwatch bij mijn S8. Nu heb ik een Gear S3 gekocht en mijn LG aan mijn vrouw gegeven.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support