Je kan het beste met een houten tandenstoker in je USB C port alle stof eruit pulken. Je kan perslucht gebruiken, maar het beste is toch de houten tandenstoker. Dan haal je het meeste stof eruit. Voor de zekerheid een zaklamp er tegen aan!B-Real schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:52:
Hmm, misschien moet ik toch vervroeg overstappen naar een andere telefoon.
Heb mijn S8 nu iets meer dan 2 jaar en bevalt prima. Samsung S9, S10 of vergelijkbare iPhone vind ik (nog) niet de stap voorwaarts voor de centen die je er voor betaald.
Alleen nu heb ik sinds vorige week steeds vaker dat de telefoon niet wil snelladen en in de auto soms Android Auto niet pakt.
Ik vermoed dat dat komt door het veelvuldig gebruik van de aansluiting, maar ook de verbouwing van de afgelopen weken met veel stof (telefoon in m'n broekzak...) heeft vast niet geholpen.
Ik ga nog even een busje perslucht kopen en het zaakje schoon blazen, alhoewel de aansluiting niet zichtbaar stoffig is.
Is het vervangen van de aansluiting goed zelf te doen en wat kost het grofweg om dit te laten doen?
Ja dat heb ik ook gehad. Bijna het gevoel dat mijn telefoon gewypt is, omdat hij vast liept op de encryptie te ontsleutelen. Gelijk uitgezet en tot nu toe geen last ermee gehadTomas33 schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:55:
Bij leek m'n telefoon ook vast te lopen bij 'het slotje'. Rebootte uit zichzelf en verder geen problemen.
[ Voor 15% gewijzigd door Dutchredgaming op 30-09-2019 23:21 ]