Ik geef 't op na alles uitgeplozen te hebben en hoop mijn meerdere te mogen erkennen op dit forum.
Binnen de Instagram app heb ik het probleem dat mijn toetsenbord bij het typen van een opmerking, reageren op een story of binnen DM's over de te typen tekst heen komt. Je ziet dus niet wat je aan het typen bent.
Een fenomeen dat bekend is als ik op internet zoek. Het lijkt met de "navigatiebalk" te maken te hebben.
Om überhaupt dit te kunnen testen wil ik de navigatiebalk permanent in beeld hebben. Voorheen was hier een heel mooi puntje linksonder te vinden waarmee je dit kon instellen. Dit puntje is volledig verdwenen en via instellingen --> display --> navigatiebalk is dit ook niet meer in te stellen. Oftewel, mijn naviatiebalk verdwijnt om de zoveel seconden. Nu dacht ik eerst dat dat misschien nieuw is in Android 9.
Het frappante wil alleen dat de navigatiebalk op de Samsung S8 van mijn vriendin (inclusief nieuwste updates) wél aanwezig blijft. Er lijkt dus ergens een mogelijkheid te zijn om dit in te stellen. Op internet gaan forums, youtube filmpjes en artikelen met name om het laten verdwijnen van die navigatiebalk of het gebruiken van de gestures manier. En wordt er altijd verwezen naar dat puntje links onderin die er dus sinds Android 9 niet meer inzit. Ik heb de hoop inmiddels opgegeven.
Kleine sidenote; ik werk altijd met FNG gestures. Het probleem doet zich ook alleen in de Instagram app voor maar ik wil gewoon eens testen of die oplossing werkt met dat puntje.
[
Voor 3% gewijzigd door
UninPro op 25-10-2019 07:18
]