Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-11 20:13
sjaool schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:35:
[...]

Een OLED-scherm moet je dan ook nooit continu op maximale helderheid laten staan. Ik weet niet of je dit hebt? Maar doe je dat wel dan is de kans op burn-in praktisch 100%. Ik heb de mijne op automatische helderheid staan maar de normale helderheid vrij normaal ergens op 1/3 van de helderheidsbalk.
Hij staat op automatisch helderheid en over het algemeen onder de 50%. Maar ik denk dat hij vaak op hoog/maximum schiet doordat hij met Maps in de auto in direct zonlicht komt.. 😐

Hebben we het dan nog steeds wel over 'mijn fout'?
Als ik handmatig de helderheid naar maximum zet krijg ik een waarschuwing. Maar automatische 'hoge' helderheid zou toch geen schadr mogen geven? 🤔

[ Voor 14% gewijzigd door Kappade op 30-04-2018 17:59 ]

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:17
Gismo1979 schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:50:
[...]

Geen idee waar dit door komt, maar ik heb het ook op mijn S9. Als ik telegraaf.nl voor de eerste keer open gaat het goed, maar als ik daarna (na het bezoeken van een andere site) terug keer dan kom ik er ook niet op.

Verwijderen van de cookies lijkt wel te helpen om er weer 1 malig op te komen. Wellicht zit er een fout in de opgeslagen cookie.
Ik heb dit zojuist geprobeerd na te spelen en dat lukte mij. Ik gebruik deze browser nooit dus dat was waarschijnlijk de reden dat ik er eerst wel bij kon. Cookie schonen helpt idd maar daar heb je als gebruiker natuurlijk geen zin in.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik vind de lichtsensor die dus de automatische helderheid regelt slechter dan van mijn S6. Het duurt langer voordat het scherm begint met dimmen en daardoor schuif ik bij voorhand de helderheid al wat terug.. meer mensen die dit herkennen?

• Kappade
Mrjraider schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:02:
Ik vind de lichtsensor die dus de automatische helderheid regelt slechter dan van mijn S6. Het duurt langer voordat het scherm begint met dimmen en daardoor schuif ik bij voorhand de helderheid al wat terug.. meer mensen die dit herkennen?
Herkenbaar maar ook weer niet in elke situatie. Als ik het toestel bijv al in gebruik heb en van buiten naar binnen loop merk ik dat hij opsich wel goed en snel minder fel wordt.
Echter pak ik soms sochtends/savonds mijn telefoon uit mn broekzak of uit standby, dan wil ik het (zoals jij zegt) wel eens te lang duren en doe ik hem zelf snel minder fel.

• Mrjraider
  • Niet online
Voornamelijk in het donker of als ik mijn telefoon uit de zak haal.
Ik merkte het ook met de iris scanner (staat bij mij daarom uit) dat het scherm even heel fel werd om vervolgens meteen te dimmen. Dit vind ik erg vervelend aan de ogen.

• Kappade
Het zou zomaar eens die irisscan functie kunnen zijn, om het gezicht wat meer te verlichten.

Ik gebruik het ook amper, dus zet het ook eens uit om te kijken of de felheid wegblijft

• Mrjraider
  • Niet online
Die staat uit mede vanwege dit fenomeen.

• RADRIGUZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-11 11:53
Formula one schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:57:
Ik heb de hele tijd last van dat chrome en youtube vast loopt en dat ik dan niks meer met de telefoon kan en na een paar minuten kan ik mijn s8 weer gebruiken en hij geeft aan dat system ui crashed
Hier ook hetzelfde probleem, enorm irritant aangezien je op dat moment niks meer kan.. Wat ik doe om het iets te versnellen is het scherm uitschakelen, en met de forcebutton op de homeknop te duwen, vaak wordt hij dan wakker en geeft hij die melding waarna ik weer verder kan.
rindertb schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:36:
Just curious: iemand anders die met de Samsung browser telegraaf.nl niet (nogmaals) kan bereiken? 'Deze site is niet bereikbaar.' Voor de OTA van een paar dagen geleden was dit geen probleem.
Ook dit ervaar ik inderdaad, sinds die laatste OTA. Hoop dat hier een fix voor komt :)

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:52
RADRIGUZ schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:10:
Ook dit ervaar ik inderdaad, sinds die laatste OTA. Hoop dat hier een fix voor komt :)
Uh? Bij mij lijkt het, eventueel met een beetje hangen en wurgen ('weergeven zonder inhoudsblokkering') opgelost ...

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik had daar met de Samsung browser ook al een paar dagen last van. Maar met het verwijderen van de cookies en andere data, is dat nu opgelost.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Mrjraider
  • Niet online
kendo schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:54:
Ik had daar met de Samsung browser ook al een paar dagen last van. Maar met het verwijderen van de cookies en andere data, is dat nu opgelost.
Dan ga je 1x naar de telegraaf.nl en dan sluit je de app en ga je er nogmaals naar toe (of je vernieuwd de webpagina) en dan doet ie het niet meer :/ ligt aan de Samsungbrower voor zover ik heb kunnen ontdekken. Op mijn ipad geen probleem.

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 21:20

flexje

got-father

Sinds de laatste update heb ik het volgende met mijn s8 plus.

Als ik mijn lader in mijn telefoon steek krijg ik de melding:

Probleem met het verwijderen van VR apparatuur....

Iemand eerder tegen gekomen?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:02

sjaool

Every life should have 9 cats

@flexje Yep, hier ook af en toe last van. Maar dat is volgens mij meer een probleem van de Oculus software die niet netjes afsluit. Het is ook niks ernstigs alleen een beetje vervelend.

"When you grow up your heart dies"

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Nu we toch allemaal issues/irritaties bespreken wil ik ook mn eitje kwijt:)

Iemand ook last van dat meldingen voor smsjes te laat binnen komen? Wanner ik de berichten app open zie ik al dat smsje gewoon binnen is, maar melding zelf duurt minimaal 10seconden. De berichten app kun je niet sluimeren oid, daar heb ik al gekeken. Blijf het irritant vinden omdat ik dagelijks gebruik maak van smsjes, voornamelijk door two-step authentication (google,paypal,amazon etc)

• kendo
  • Niet online
Mrjraider schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:03:
[...]

Dan ga je 1x naar de telegraaf.nl en dan sluit je de app en ga je er nogmaals naar toe (of je vernieuwd de webpagina) en dan doet ie het niet meer :/ ligt aan de Samsungbrower voor zover ik heb kunnen ontdekken. Op mijn ipad geen probleem.
Geen last meer van na het verwijderen.Wat wel gebeurd, is dat de site regelmatig niet volledig laadt, dat is wat anders dan de error die ik eerder een aantal dagen kreeg. Maar dat doet de site ook regelmatig op mijn pc's met de firefox browser. De site van de Telegraaf heeft sinds de omschakeling alleen maar problemen gegeven, op meerdere browsers.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:19

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SYQ schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 00:37:

Iemand ook last van dat meldingen voor smsjes te laat binnen komen? Wanner ik de berichten app open zie ik al dat smsje gewoon binnen is, maar melding zelf duurt minimaal 10seconden. De berichten app kun je niet sluimeren oid, daar heb ik al gekeken. Blijf het irritant vinden omdat ik dagelijks gebruik maak van smsjes, voornamelijk door two-step authentication (google,paypal,amazon etc)
Ja daar heb ik ook inderdaad. Ik gebruik het niet zoveel dus ik kan er wel mee leven, maar ik kan me voorstellen dat dat irritant is als je het meer gebruikt.

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Doe ik ook even een duit in het zakje. Herkent iemand het probleem dat wanneer je vanuit de Gallerij een afbeelding deelt met WhatsApp, je een contactpersoon kiest (je er tekst bij tikt) en 'm verstuurt dat WhatsApp dan crasht?

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 11:16

jabberwock

XBL:Jabberwocks

SYQ schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 00:37:

Heb je voor smsjes een custom notification sound ingesteld? En zo ja, staat die soundfile wellicht op de externe sd card? Ik heb dat ook ooit gehad (in de tijd van android 4 ofzo) toen ik de soundfile verplaatst had naar het interne geheugen was het probleem weg. Bleek dat de sd card een format nodig had. Iets met fragmentatie oid.

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 15:23
JBS schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:57:
Doe ik ook even een duit in het zakje. Herkent iemand het probleem dat wanneer je vanuit de Gallerij een afbeelding deelt met WhatsApp, je een contactpersoon kiest (je er tekst bij tikt) en 'm verstuurt dat WhatsApp dan crasht?
Heb ik ook gehad, toen heb ik het vanuit WhatsApp gedaan en ging het wel goed. Later zag ik dat er een update voor WhatsApp in de store stond en deze geïnstalleerd en toen het probleem niet meer gehad. Dit was ongeveer een week geleden.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik wil op m'n S8+ m'n BL en CP updaten naar CRD7, zit nu op CRB7. Is er ergens een update zipje of directe link naar beiden? Kan het niet zo snel vinden via XDA.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jackson6 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:56:
Ik wil op m'n S8+ m'n BL en CP updaten naar CRD7, zit nu op CRB7. Is er ergens een update zipje of directe link naar beiden? Kan het niet zo snel vinden via XDA.
Samfirm gebruiken en evt je regio code veranderen naar DBT.

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:01
Ook met enige regelmaat ja! Al een paar updates lang als je het mij vraagt ( zowel WA als Samsung-updates)
Jackson6 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:56:
Hou er rekening mee, dat je ten ALLE TIJDEN ALLE 4 de files moet flashen: AP BL CP & HOME_CSC

De AP & BL moeten DEZELFDE build zijn!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Jackson6
  • Niet online
henklbr schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:02:
[...]

Hou er rekening mee, dat je ten ALLE TIJDEN ALLE 4 de files moet flashen: AP BL CP & HOME_CSC

De AP & BL moeten DEZELFDE build zijn!
Vorige keer heb ik alleen de cp en bl geupdate van CRAP naar CRB7, dat ging ook gewoon goed, natuurlijk wel dezelfde build.
Jackson6 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:17:
[...]

Vorige keer heb ik alleen de cp en bl geupdate van CRAP naar CRB7, dat ging ook gewoon goed, natuurlijk wel dezelfde build.
Nogmaals: altijd alle files flashen...

Maar je mag "eigenwijs" zijn...

Dit kan er gebeuren als je niet ALLE files flasht: 64Gb wordt 32Gb, *#-codes werken niet meer, CSC-gerelateerde functies werken niet meer...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

• Jackson6
  • Niet online
henklbr schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:02:
[...]

Nogmaals: altijd alle files flashen...

Maar je mag "eigenwijs" zijn...

Dit kan er gebeuren als je niet ALLE files flasht: 64Gb wordt 32Gb, *#-codes werken niet meer, CSC-gerelateerde functies werken niet meer...
Ik zal ze allemaal flashen, bedankt voor je hulp ;)

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-11 11:25
Raym09 schreef op zondag 29 april 2018 @ 21:46:
[...]

Dit is mij dus ook al 2x gebeurd de afgelopen week. :/

Chrome loopt veel vast, en met youtube 2x de hele telefoon vastgelopen.
Ik heb nu chrome cache geleegd en van youtube cache geleegd en system ui gedwongen gestopt en de cache geleegd en tot nu toe geen problemen meer gehad

• CoachKoos
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-11 11:04
Misschien een van de afdeling stomme vragen..

Ik heb een drone gekocht die ook middels WiFi aan te sturen is, maar dan moet ik wel 5.8ghz op mijn telefoon hebben.

Via Google kan ik een hoop vinden over de S8 en over wifi. Er wordt voornamelijk gesproken over 5ghz, ook bij de S8. Bedoelen ze met 5ghz (ook) 5.8ghz?

• Skamn
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-11 19:33
Af en toe overkomt dit mij ook, maar kan het niet betrouwbaar reproduceren. Nu weer een tijdje geen last van gehad.

• sjaool

sjaool

CoachKoos schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:53:
Misschien een van de afdeling stomme vragen..

Ik heb een drone gekocht die ook middels WiFi aan te sturen is, maar dan moet ik wel 5.8ghz op mijn telefoon hebben.

Via Google kan ik een hoop vinden over de S8 en over wifi. Er wordt voornamelijk gesproken over 5ghz, ook bij de S8. Bedoelen ze met 5ghz (ook) 5.8ghz?
5Ghz bedoelen ze ook 5.8Ghz mee. Het is dus eigenlijk 5.8Ghz maar in de volksmond heet het dus 5Ghz.
quote: Wikipedia
IEEE 802.11a werkt in de 5,8GHz-band en de bandbreedte is maximaal 54 Mbps.

IEEE 802.11n werkt in de 2,4- en de 5,8GHz-band en meerdere antennes. De bandbreedte van de n-versie is minimaal 150 Mb/s, en kan oplopen tot 600 Mb/s. Dit is 10 keer sneller dan de voorloper van de standaard (802.11g). In augustus 2009 werd de IEEE 802.11n een officiële standaard. Tot die tijd bestond er al enkele jaren apparatuur die met de voorlopige standaard werkte (IEEE 802.11n draft 2.0). Het Engelse woord 'draft' staat voor 'concept'. Van 2006 tot 2009 was er allerlei apparatuur die voldeed aan de IEEE 802.11n draft.

IEEE 802.11ac werkt enkel in de 5,8GHz-band, dit via meerdere antennes.

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 03-05-2018 13:22 ]

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:07
Is een S8 nog steeds een goede keuze als vervanger voor de S7 Edge? Die van mij kapt er mee na de garantie uiteraard..

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 23:08

TRaSH

koffie ?

@vanisher
Als je tevreden was met je S7 is de S8 een prima keuze,
Zeker als je het prijs verschil van de S9 te hoog vind.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:07
Ja prijs verschil vind ik idd wat te gek. Ben benieuwd, S8 is besteld. twijfelen duurt alleen maar lang :D

NAdeel is dat ik beperkt ben in de keuze omdat ik bellen via wifi van vodafone simpelweg nodig bent thuis.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43
vanisher schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:59:
NAdeel is dat ik beperkt ben in de keuze omdat ik bellen via wifi van vodafone simpelweg nodig bent thuis.
Je hoeft toch niet bij Vodafone te blijven? Zo scherp zijn die ook niet in de tarieven...

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:58
Ik heb last van WiFi. Bovenin staat om de haverklap een uitroepteken naast wifi icoon. WiFi valt x aantal keer per uur weg, duurt dan een klein minuutje ofzo maar dan ligt het internet er gewoon compleet uit. Op de computer geen last van, puur op m'n S8. Ik heb al eens de cache geleegd via recovery en zelfs een harde reset gedaan van de telefoon. Probleem blijft zich voordoen.

Ben er klaar mee aan het raken maar weet niet wat ik moet doen. Is dit een bekend probleem? Iemand een gouden tip?

• Theratron
  • Laatst online: 25-09 15:18
gwystyl schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 18:46:
[...]

Samfirm gebruiken en evt je regio code veranderen naar DBT.
Bedoel je de regio code veranderen in Samfirm? Want in je telefoon gaat dat niet zomaar, toch?

Ik zou ook enorm geholpen zijn met een update file om te flashen vanaf een SD-kaart. (ik heb de SM-G955FD, S8+). Ik heb CRAP over-the-air gekregen, maar heb daarna nooit meer een update gehad. Blijkbaar is de regiocode door de Oreo opdate vervangen naar Nederland en "denkt" Samsung nu dat ik iets illegaals gedaan heb ofzo.

Ik heb de Dual Sim versie besteld omdat ik de simkaart van werk en privé in één telefoon wilde. Maar dit vind ik wel een zware prijs om te betalen, geen updates meer...

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 23:08

TRaSH

koffie ?

Sleehond schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:23:
Ik heb last van WiFi. Bovenin staat om de haverklap een uitroepteken naast wifi icoon. WiFi valt x aantal keer per uur weg, duurt dan een klein minuutje ofzo maar dan ligt het internet er gewoon compleet uit. Op de computer geen last van, puur op m'n S8. Ik heb al eens de cache geleegd via recovery en zelfs een harde reset gedaan van de telefoon. Probleem blijft zich voordoen.

Ben er klaar mee aan het raken maar weet niet wat ik moet doen. Is dit een bekend probleem? Iemand een gouden tip?
Ik zal wel een speciaal toestel hebben dan.
Totaal geen last van Wi-Fi issues.
Toestel overgenomen van iemand die hem gekregen heeft bij zijn Vodafone abonnement.
Hij heeft hem zelf 5 maanden gebruikt.
Toen ik hem kreeg heb ik via Odin PHN geflashed,
Heb al meerdere OTA updates ontvangen en volgens ook de laatste update voor oreo.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
BOARD           
     universal8895 
BOOTLOADER      
     G955FXXU1CRD7 
BRAND           
     samsung 
CPU_ABI         
     arm64-v8a 
DEVICE          
     dream2lte 
DISPLAY         
     R16NW.G955FXXU1CRD7 
FINGERPRINT     
     samsung/dream2ltexx/dream2lte:8.0.0/R16NW/G955FXXU1CRD7:user/release-keys 
HARDWARE        
     samsungexynos8895 
HOST            
     SWDG9815 
ID              
     R16NW 
MANUFACTURER    
     samsung 
MODEL           
     SM-G955F 
PRODUCT         
     dream2ltexx 
TAGS            
     release-keys 
TYPE            
     user 
UNKNOWN         
     unknown 
USER            
     dpi 
CODENAME        
     REL 
INCREMENTAL     
     G955FXXU1CRD7 
RELEASE         
     8.0.0 
SDK_INT         
     26 
RADIO           
     G955FXXU1CRD1

Enigste wat ik heb is dat hij niet door de safety net komt,
Hij had hem blijkbaar een keer geprobeerd te rooten.
CTS profile ofzo.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Theratron schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:57:
[...]

Bedoel je de regio code veranderen in Samfirm? Want in je telefoon gaat dat niet zomaar, toch?

Ik zou ook enorm geholpen zijn met een update file om te flashen vanaf een SD-kaart. (ik heb de SM-G955FD, S8+). Ik heb CRAP over-the-air gekregen, maar heb daarna nooit meer een update gehad. Blijkbaar is de regiocode door de Oreo opdate vervangen naar Nederland en "denkt" Samsung nu dat ik iets illegaals gedaan heb ofzo.

Ik heb de Dual Sim versie besteld omdat ik de simkaart van werk en privé in één telefoon wilde. Maar dit vind ik wel een zware prijs om te betalen, geen updates meer...
Ja idd in samfirm de regiocode veranderen. Die downloadt de volledige firmware die je vervolgens met Odin moet flashen. Het is iets beter kijken, maar volgens mij makkelijker dan de zip vanaf sd-kaart flashen.

• Theratron
gwystyl schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 19:06:
[...]

Ja idd in samfirm de regiocode veranderen. Die downloadt de volledige firmware die je vervolgens met Odin moet flashen. Het is iets beter kijken, maar volgens mij makkelijker dan de zip vanaf sd-kaart flashen.
Dank! Maar moet je dan niet alles opnieuw instellen? Met andere woorden, gaat al je data niet verloren als je er volledige nieuwe firmware op zet?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Theratron schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:15:
[...]

Dank! Maar moet je dan niet alles opnieuw instellen? Met andere woorden, gaat al je data niet verloren als je er volledige nieuwe firmware op zet?
Als je Home_CSC kiest blijft je data bewaard, als je het andere CSC bestand kiest wordt er een factory reset gedaan na het flashen en moet je alles opnieuw instellen.

• Theratron
gwystyl schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:02:
[...]

Als je Home_CSC kiest blijft je data bewaard, als je het andere CSC bestand kiest wordt er een factory reset gedaan na het flashen en moet je alles opnieuw instellen.
Dank! Dan toch maar eens aan de slag met Odin enzo...

Edit vele uren later: het is echt het engste dat ik ooit met een telefoon gedaan heb, maar ik heb via XDA de CRB7 firmware gedownload, en via Odin het hele proces gedaan. Telefoon startte gelukkig gewoon op en alles ziet er uit zoals het eruit hoort te zien, software update checken en ja: de CRD7 update kwam gewoon over the air binnen! Woohoo :)

[ Voor 33% gewijzigd door Theratron op 04-05-2018 11:10 ]

Palthe

Theratron schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 09:07:
[...]

Dank! Dan toch maar eens aan de slag met Odin enzo...

Edit vele uren later: het is echt het engste dat ik ooit met een telefoon gedaan heb, maar ik heb via XDA de CRB7 firmware gedownload, en via Odin het hele proces gestaan. Telefoon startte gelukkig gewoon op en alles ziet er uit zoals het eruit hoort te zien, software update checken en ja: de CRD7 update kwam gewoon over the air binnen! Woohoo :)
Goed zo! En nu ben je verslaafd en zal je Odin om de haverklap gaan gebruiken ;). Nee, geintje, maar Odin is relatief simpel en juist super veilig. Als je met twrp en zo aan de slag gaat wordt het spannender, Odin is echt gericht op de mainstream gebruiker (= mening). Veel plezier met de nieuwe versie en vanaf nu draai je ook weer ota mee.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:13
De update die er vorige week was voor de unbranded S8 en S8+ is nu ook beschikbaar voor de toestellen die door Vodafone zijn geleverd (VDF)

Buildnummer : G950FXXU1CRC7
Android-versie : Oreo(Android 8.0.0)
Uitgiftedatum : 2018-04-05
· De Bluetooth-verbinding en de stabiliteit zijn verbeterd
· Stabiliteitsverbeteringen van het apparaat, bugreparaties.
· De stabiliteit van NFC is verbeterd.
· Update beveiligingspatch

Update is 521,13 MB.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
Hopelijk komt die update dit weekend dan ook bij mij binnen en zorgt het stiekem ook voor een iets beter batterij verbruik (zonder alles te resetten). Ik heb geen idee waar het door komt, maar de laatste weken gaat de batterij uren minder lang mee per dag dan voorheen terwijl het verbruik niet veranderd is.

Elke dag opladen vind ik geen punt, maar ik zou het toch wel prettig vinden om ruimschoots één dag te kunnen doen zonder opladen en dat is er nu niet bij.

• Theratron
Heb je al apparaat onderhoud gedaan vanuit het instellingen menu? Misschien dat die een app op de achtergrond uit zet die je batterij leegtrekt?

En download de "phone INFO *Samsung*" app eens, die geeft aan hoe je batterij gedegradeerd is. Bij mij bijvoorbeeld zit de batterij op 94% van zijn capaciteit. Dan weet je in ieder geval zeker dat het geen hardware probleem is.
palthe schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:18:
[...]

Goed zo! En nu ben je verslaafd en zal je Odin om de haverklap gaan gebruiken ;). Nee, geintje, maar Odin is relatief simpel en juist super veilig. Als je met twrp en zo aan de slag gaat wordt het spannender, Odin is echt gericht op de mainstream gebruiker (= mening). Veel plezier met de nieuwe versie en vanaf nu draai je ook weer ota mee.
Dank je! ;) ja het gebruik is inderdaad simpel, je moet alleen wel even weten dat je de Home_CSC file moet kiezen als je je data wilt bewaren (en dat je de S8 in download modus zet door ook de Bixby knop ingedrukt te houden), en ik vond het eng omdat je gewoon even firmware via XDA van een online cloud opslag site download. Software kan soms zo complex zijn, hoe weet je zeker dat het écht de juiste versie is, dat soort dingen ;) maar ik ben er erg blij mee! Geeft ook wel weer een kick als het gewoon werkt 😊

• B-Real
Theratron schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:51:
Heb je al apparaat onderhoud gedaan vanuit het instellingen menu? Misschien dat die een app op de achtergrond uit zet die je batterij leegtrekt?

En download de "phone INFO *Samsung*" app eens, die geeft aan hoe je batterij gedegradeerd is. Bij mij bijvoorbeeld zit de batterij op 94% van zijn capaciteit. Dan weet je in ieder geval zeker dat het geen hardware probleem is.
Apparaat onderhoud al meermaals gedaan, maakt geen verschil.
De genoemde app gelijk even gedownload....... Battery health >> 91,6% :(

Telefoon is nog geen jaar oud (augustus 2017), voor mijn gevoel degradeert de batterij dan wel erg snel.

Afgezien daarvan, enkele weken terug was het allemaal nog prima

Palthe

Theratron schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:51:

, en ik vond het eng omdat je gewoon even firmware via XDA van een online cloud opslag site download. Software kan soms zo complex zijn, hoe weet je zeker dat het écht de juiste versie is, dat soort dingen ;)
Mag ik je dan SamFirm adviseren? Kun je gewoon gratis downloaden (ik heb SamFirm v0.3.6.0
). Opstarten en je vult bij Model: SM-G950F in en bij Region: PHN
Je downloadt dan met je volle bandbreedte van de Samsung servers de meest recente firmware in een zip (die ook nog eens crc gecheckt wordt). Veiliger kan niet en super snel!

[ Voor 34% gewijzigd door Palthe op 04-05-2018 16:21 ]

Palthe

B-Real schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:06:
[...]

Apparaat onderhoud al meermaals gedaan, maakt geen verschil.
De genoemde app gelijk even gedownload....... Battery health >> 91,6% :(

Telefoon is nog geen jaar oud (augustus 2017), voor mijn gevoel degradeert de batterij dan wel erg snel.

Afgezien daarvan, enkele weken terug was het allemaal nog prima
Ik weet niet hoe accuraat die app is, mijn S8 staat nu op 94,43% met 112 cycles. Ik vind dat heel netjes.
Het gaat niet zozeer om hoe oud de telefoon is, maar om hoeveel je hem gebruikt natuurlijk. Mijn S7 Edge heeft nog een super batterij, maar die gebruik ik dan ook nauwelijks en wordt dus niet vaak op- en ontladen.
Samsung zelf beweert overigens ten aanzien van degradation dat de S8 batterij na 2 jaar nog op 95% zou moeten staan bij gemiddeld gebruik.

• Theratron
Ik vind het ook wat snel, maar het heeft voornamelijk te maken met hoe vaak de batterij al opgeladen en ontladen is. En dat gebeurt tegenwoordig met die fast chargers dus ik vermoed toch dat ze sneller slijten dan vroeger. 95% na 2 jaar gaat hem sowieso niet worden denk ik...
palthe schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:20:
[...]

Mag ik je dan SamFirm adviseren? Kun je gewoon gratis downloaden (ik heb SamFirm v0.3.6.0
). Opstarten en je vult bij Model: SM-G950F in en bij Region: PHN
Je downloadt dan met je volle bandbreedte van de Samsung servers de meest recente firmware in een zip (die ook nog eens crc gecheckt wordt). Veiliger kan niet en super snel!
Dat klinkt inderdaad een stuk beter! Dank voor de tip! Als ik ooit weer in de problemen zit ga ik het op die manier doen 😊

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Mijn S8 heeft vanaf een kleine hoogte de grond geraakt waardoor er in de uiterste rechter bovenhoek het scherm een klein beetje gebroken is, buiten het touchscreen deel. Het voelt wat ruw en klein beetje scherp. Zijn er hier ervaringen met 'iets' om dit weer vlak en glad te krijgen? Misschien een soort van lijm?

• Theratron
JBS schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 11:00:
Mijn S8 heeft vanaf een kleine hoogte de grond geraakt waardoor er in de uiterste rechter bovenhoek het scherm een klein beetje gebroken is, buiten het touchscreen deel. Het voelt wat ruw en klein beetje scherp. Zijn er hier ervaringen met 'iets' om dit weer vlak en glad te krijgen? Misschien een soort van lijm?
Carglass vult sterren in autoruiten met een hars. Maar of ze dat ook met het glas van een smartphone doen...

• B-Real
palthe schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 16:30:
[...]

Ik weet niet hoe accuraat die app is, mijn S8 staat nu op 94,43% met 112 cycles. Ik vind dat heel netjes.
Het gaat niet zozeer om hoe oud de telefoon is, maar om hoeveel je hem gebruikt natuurlijk. Mijn S7 Edge heeft nog een super batterij, maar die gebruik ik dan ook nauwelijks en wordt dus niet vaak op- en ontladen.
Samsung zelf beweert overigens ten aanzien van degradation dat de S8 batterij na 2 jaar nog op 95% zou moeten staan bij gemiddeld gebruik.
Ik ben een gemiddelde gebruiker als ik dat zelf zo mag inschatten. Die van mij heeft 256 cycles vanaf augustus vorig jaar dus.
De telefoon van mijn broertje is een week jonger, heeft iets minder cycles maar zat ook boven de 95%. Dan vind ik die 91% van mij opvallend (in negatieve zin).

Maarrrrr, afgelopen weekend de update geïnstalleerd en het is nog te vroeg om conclusies te trekken, echter lijkt de batterij nu iets langer mee te gaan :)

• kendo
  • Niet online
B-Real schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:16:
[...]

Ik ben een gemiddelde gebruiker als ik dat zelf zo mag inschatten. Die van mij heeft 256 cycles vanaf augustus vorig jaar dus.
De telefoon van mijn broertje is een week jonger, heeft iets minder cycles maar zat ook boven de 95%. Dan vind ik die 91% van mij opvallend (in negatieve zin).

Maarrrrr, afgelopen weekend de update geïnstalleerd en het is nog te vroeg om conclusies te trekken, echter lijkt de batterij nu iets langer mee te gaan :)
Ik ben ook een "gemiddelde" gebruiker. Ik heb 136 cycles sinds begin mei vorig jaar. En mijn batterij heeft nog een capaciteit van 92% waarschijnlijk door gebruik van de snellader. Maar het boeit me niet zo.
Ik red het tot nu toe nog steeds met een lading per 24uur. En dan is er nog altijd zo'n 50% over, voordat ik hem aan de lader hang. Tegenwoordig is dat trouwens langzaam laden of draadloos.

• Mrjraider
  • Niet online
Ik heb mijn S8 sinds oktober vorig jaar, 196 cycles en nog 93,3% health. Vind dat best netjes. :) Gaat bijna elke nacht aan de lader en soms tussendoor ook. Valt mij nog reuze mee, ik doe er nog dik een dag mee ;) en het is en blijft een gebruiksvoorwerp.

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 20:16
Lol, ik heb die van mij sinds augustus...67 cycles en 97,83% :p

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• TweakerD
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07-2024
Sleehond schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:23:

Mocht je Ziggo als ISP hebben en daarbij de Connectbox als modemrouter, probeer dan eens je guestnetwork uit te zetten als dat aanstaat.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:23
Mijn vriendin heeft na de laatste update dat haar klok bij het vergrendelscherm roze is i.p.v. wit zoals voorheen. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Kan het zo snel niet vinden in de instellingen.

Palthe

chim0 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:48:
Mijn vriendin heeft na de laatste update dat haar klok bij het vergrendelscherm roze is i.p.v. wit zoals voorheen. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Kan het zo snel niet vinden in de instellingen.
In de instellingen even zoeken op "Klokstijl"

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:25
Oei, 374 battery discharge cycles en nog 97.13% health. Zou me verbazen als dit klopt :)
In gebruik sinds 19/04/2018.

Ligt heel vaak tussendoor bij te laden op bureau of thuis. Wireless chargers op verschillende plaatsen en wanneer met de kabel, gebruik ik altijd fast charge.

• Sleehond
TweakerD schreef op maandag 7 mei 2018 @ 23:37:
[...]

Mocht je Ziggo als ISP hebben en daarbij de Connectbox als modemrouter, probeer dan eens je guestnetwork uit te zetten als dat aanstaat.
Thanks voor je bericht en hulp. Ben hier nogal een leek in, waar doe je dit precies?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:23
palthe schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:57:
[...]

In de instellingen even zoeken op "Klokstijl"
Dat was hem inderdaad thanks! Schijnbaar over het hoofd gezien. Hij past hem blijkbaar aan je kleurenschema.

• Theratron
Hakki schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:30:
Oei, 374 battery discharge cycles en nog 97.13% health. Zou me verbazen als dit klopt :)

Ligt heel vaak tussendoor bij te laden op bureau of thuis. Wireless chargers op verschillende plaatsen en wanneer met de kabel, gebruik ik altijd fast charge.
Het zou wel kunnen kloppen. Die lithium ion batterijen slijten het minst als je ze continu tussen de 40 en 80 procent houdt. Als jij dat doet kan die batterij best lang goed blijven ;)

• B-Real
De vraag is eigenlijk wat de battery health nou eigenlijk zegt in de praktijk. Gaat bijvoorbeeld de standby tijd met 10% omlaag als de battery health 10% daalt of houdt dat geen/minder verband met elkaar?

@ kleur van het klokje, dat probleem had ik ook na de update. Duurde even voordat ik die instelling gevonden had, nu gewoon weer netjes wit :)

• sjaool

sjaool

Hakki schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:30:

Doe je het nog netjes. Ik zit op 284 cycles met 93,26% health. Build date van mijn S8+ is 16-04-2018.

Ik hoop toch zo dat ze een keer stoppen met vast ingebouwde accu's.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 08-05-2018 11:51 ]

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:33
Mijne is nu al meer dan een jaar oud en ik zit op 296 cycles met 91,63%. Geen idee of dat goed is, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik 'm vaak tot onder de 15% laat lopen en dan pas opladen. En ik gebruik meerdere (snel)laders en ik heb een Samsung draadloze lader.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Nu de hele discussie is gestart ivm accu... Wat is de prijs van accu te vervangen (binnen garantieperiode)? Bv. na 2 jaar gebruik zou die waarschijnlijk op een 70% zitten. (zit nu na 6 maand op 91.3%)

[ Voor 7% gewijzigd door Dima_2005 op 08-05-2018 14:26 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:25

• W84
Gewoon lekker zelf doen, na garantie of de gok wagen binnen garantie. Als je een beetje handig bent fix je (eventueel) de rest van je foon ook voor weinig geld.
Voor zo'n 2 tientjes heb je een originele batterij. :)

[ Voor 39% gewijzigd door W84 op 08-05-2018 15:52 ]

• sjaool

sjaool

W84 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:49:
Gewoon lekker zelf doen, na garantie of de gok wagen binnen garantie. Als je een beetje handig bent fix je (eventueel) de rest van je foon ook voor weinig geld.
Voor zo'n 2 tientjes heb je een originele batterij. :)
Ik zou het zelf kunnen, maar gezien de telefoon nieuw €900,- heeft gekost valt €75,- om de accu professioneel te vervangen mij nog mee. Bovendien heb je dan ook de garantie dat je je telefoon heel terugkrijgt. :P

Btw, ik ontlaad mijn telefoon bijna nooit helemaal. Vaak gaat hij met een 30-40% alweer op de draadloze lader.

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 08-05-2018 16:37 ]

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:03
Misschien een stomme vraag, maar waar zien jullie het aantal cycles en de gezondheid van de accu?

YouTube

Palthe

Uffeltje schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:44:
Misschien een stomme vraag, maar waar zien jullie het aantal cycles en de gezondheid van de accu?
Theratron noemde de app "phone INFO *Samsung*" een pagina geleden.

Edit: grappige is dat mijn telefoon nu 3 cycles verder is en de degradatie minder is geworden (dus batterij "beter"). Zou wel hetzelfde zijn als de batterij indicator van coconut voor iDevices. Kan ook fluctueren, soms wel paar procent.

[ Voor 30% gewijzigd door Palthe op 08-05-2018 17:52 ]

• TweakerD
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07-2024
Sleehond schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:48:
[...]

Thanks voor je bericht en hulp. Ben hier nogal een leek in, waar doe je dit precies?
De volgende stappen zouden je op weg moeten helpen:
https://www.ziggo.nl/klan...fi/gastnetwerk-instellen/

Na het uitschakelen had ik er ineens geen last meer van. Vond een gastnetwerk toch niet echt nodig.
Hopelijk helpt dit ook bij jou.

• W84
palthe schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:49:
[...]

Theratron noemde de app "phone INFO *Samsung*" een pagina geleden.

Edit: grappige is dat mijn telefoon nu 3 cycles verder is en de degradatie minder is geworden (dus batterij "beter"). Zou wel hetzelfde zijn als de batterij indicator van coconut voor iDevices. Kan ook fluctueren, soms wel paar procent.
Hm, momentopname dus wellicht? Er moet toch ook een code zijn in de S8 om batterij health te checken...

• sjaool

sjaool

Er is wel een code maar die leest geen degradatie en cycles uit.
Je kunt er wel de batterijmeter mee opnieuw kalibreren.

code:
1
*#0228# Battery Info

De video is dan wel voor de Note 4 maar werkt hetzelfde voor de S8(+).

P.S. gebruik is wel voor eigen risico. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door sjaool op 08-05-2018 20:11 ]

• W84
Ja, die ken ik. Maar dat is niet hetzelfde haha! Die app moet toch ergens de data vandaan halen lijkt me dan.

• sjaool

sjaool

@W84 Klopt, ik vraag mij dan ook af waar. ;)

• Sleehond
TweakerD schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:06:
[...]

De volgende stappen zouden je op weg moeten helpen:
https://www.ziggo.nl/klan...fi/gastnetwerk-instellen/

Na het uitschakelen had ik er ineens geen last meer van. Vond een gastnetwerk toch niet echt nodig.
Hopelijk helpt dit ook bij jou.
Bedankt voor het meedenken! Ga het nu aanpassen, zal mij benieuwen!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:59

Wvr

Hi all,

ik heb zins kort de 8+ en ik had hier voor een apple, nu heb ik een kleine vraagje, hoe krijg je bij samsung de © teken?

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:17
In je toetsenbord linksonder op de knop "123" drukken, dan op de knop voor "meer symbolen", die ziet er zo uit: {&=

• Wvr

Wvr

pixels66 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 15:54:
In je toetsenbord linksonder op de knop "123" drukken, dan op de knop voor "meer symbolen", die ziet er zo uit: {&=
daar staat die teken helaas niet tussen.

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:17
Vaag, bij mij wel, maar wellicht omdat ik SwiftKey gebruik(das een veel fijner toetsenbord met logischere indeling en woordvoorspelling)..

(dat teken, het teken, red.)

[ Voor 10% gewijzigd door pixels66 op 10-05-2018 16:27 ]

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:03

sjaak

un giorno credi

Bij Gboard staat ie daar ook. :)

• Wvr

Wvr

thnx

• sjaool

sjaool

sjaool schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:51:
[...]

Doe je het nog netjes. Ik zit op 284 cycles met 93,26% health.
Nu een paar cycles verder staat de teller op 286 en 94,31%.

• Sleehond
sjaool schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:48:
[...]

Nu een paar cycles verder staat de teller op 286 en 94,31%.
Lol health gaat vooruit? Dan klopt die app/statistiek voor geen meter...

• sjaool

sjaool

@Sleehond Yup, schijnbaar conditioneert de accu zich. De laatste paar dagen heb ik hem dan ook niet verder ontladen dan 40% en weer opgeladen tot maximaal 80%. Geen idee of dat uitmaakt. Nu is het verschil ook niet schokkend. Dus ik hecht er maar niet teveel waarde aan.

edit:

Nu een paar dagen verder en na 290 cycles zit mijn accu op 94,91%.
Sinds de eerste keer checken is de gezondheid van de accu dus gestegen. :P

[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 15-05-2018 00:28 ]

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 08:04
Heb van vandaag boven in de balk een Vo)) LTE notificatie staan weet iemand hoe ik dit weg krijg
weet wel dat van VOLTE komt
dank u

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 21:21
1475paul schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:41:
Heb van vandaag boven in de balk een Vo)) LTE notificatie staan weet iemand hoe ik dit weg krijg
dank u
Op tweakers wordt er wel iets van zelfstandigheid verwacht. Wat heb je zelf al gedaan om te onderzoeken wat het inhoud?

• 1475paul
DiMacho schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:31:
[...]

Op tweakers wordt er wel iets van zelfstandigheid verwacht. Wat heb je zelf al gedaan om te onderzoeken wat het inhoud?
ik krijg het wel weg ,maar dan schakel ik bellen 4g uit
maar dat is niet de bedoeling .
Heb ook onder melding gekeken en op google ,niks gevonden

• copyer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 15:35
1475paul schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:38:
[...]

ik krijg het wel weg ,maar dan schakel ik bellen 4g uit
maar dat is niet de bedoeling .
Heb ook onder melding gekeken en op google ,niks gevonden
en als je .. bellen via wifi uitzet
mischien helpt dit

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08
1475paul schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:41:
dank u
En als je de balk naar beneden trekt, de "IMS Service"-notificatie lang aanraakt, op "Details" drukt en tenslotte de "App-pictogrambadges" uitschakelt?

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 20:16
Raar, kwam er eergisteren bij mij ok op. Ik had het dan maar uitgeschakeld.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-11 10:23
Wow die app geeft bij mij aan 186 discharge cycles en 91,53% health.

Vind ik nogal een verschil met sonmige.

In bezit sinds 4 juli 2017.

• sjaool

sjaool

Steefmeister schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:22:
Wow die app geeft bij mij aan 186 discharge cycles en 91,53% health.

Vind ik nogal een verschil met sonmige.

In bezit sinds 4 juli 2017.
Mijn batteryhealth blijft oplopen. Nu na 291 cycles 95.17% :P
Ik ontlaadt dus niet helemaal en laadt de accu de laatste ook niet verder op dan 80-90%.

• 1475paul
nobleone schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 05:32:
[...]

En als je de balk naar beneden trekt, de "IMS Service"-notificatie lang aanraakt, op "Details" drukt en tenslotte de "App-pictogrambadges" uitschakelt?
Neen lukt ook niet
het enige dat werkt uitzetten
iemand oplossing

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08
Jammer, het leek zo makkelijk.
En dit dan?

• Mrjraider
  • Niet online
VOLTE is bellen via 4G. Op mijn toestel staat dit gewoon aan maar zie ik er niets van in mijn statusbar. Bij bellen zie ik HD Bellen staan in de dialer.

Die IMS service melding die je krijgt kan ook van bellen via WiFi zijn, als je bijvoorbeeld Vodafone als provider hebt. Dit kan je uitzetten onder de instellingen van de dialer. Of onder instellingen > verbindingen > bellen via WiFi

• 1475paul
Mrjraider schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:15:
VOLTE is bellen via 4G. Op mijn toestel staat dit gewoon aan maar zie ik er niets van in mijn statusbar. Bij bellen zie ik HD Bellen staan in de dialer.

Die IMS service melding die je krijgt kan ook van bellen via WiFi zijn, als je bijvoorbeeld Vodafone als provider hebt. Dit kan je uitzetten onder de instellingen van de dialer. Of onder instellingen > verbindingen > bellen via WiFi
ik ben bij scarlet maar zie geen (bellen via WiFi)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43
1475paul schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 04:38:
[...]

ik ben bij scarlet maar zie geen (bellen via WiFi)
Ik bij T-Mobile en ook niet, komt waarschijnlijk om dat de provider dit niet ondersteund.

• sjaool

sjaool

jongetje schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:17:
[...]

Ik bij T-Mobile en ook niet, komt waarschijnlijk om dat de provider dit niet ondersteund.
T-mobile ondersteunt dit alleen bij een bepaald abonnement en dat zit ook nog in een proeffase tot eind 2018.

Pagina: 1 ... 80 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support