Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Gismo1979 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:18:
[...]

Stomme vraag misschien, maar heb je ook de LG uit je lijstje gehaald onder de bleutooth?
Nee niet voor het resetten, nu staat hij er niet meer in.
mss opnieuw toevoegen en dan verwijderen? Ga ik straks proberen.

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:12

jerry_a

doei

Flamesz schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:07:
[...]

Ik heb met een lampje er in gekeken en zag niks vuils, ben er alsnog doorheen gegaan met perslucht en een iets smaller gemaakt wattenstaafje, maar het heeft niks verbeterd.
Ik zag ook niets. Eerst met een naald over de bodem om het vuil los te maken en daarna met perslucht.

hoi

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 11:02

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Liev schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:14:
[...]

Ter info.

Vandaag bij een service centre geweest. Was duidelijk Burn in zeiden ze.
M'n toestel is nog geen jaar oud en daarom is het coulance.
Dus ik krijg een nieuw scherm.
Ik heb nu ook last van burn-in van de navigatiebalk van Waze onderin het scherm, vooral zichtbaar met een witte achtergrond (makkelijkste test is met de browser naar www.google.nl gaan).
Heb jij vantevoren gebeld naar het Service Centre of ben je zo langs gegaan, en hebben ze je scherm terplekke vervangen of moest je de telefoon afgeven? Ik wil er nl wel langs, maar ik wil ff weten of ik mijn data eerst veilig moet stellen en of ik een reserve-telefoon mee moet nemen :)

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-11 09:50
gwystyl schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:42:
[...]

Ik heb nu ook last van burn-in van de navigatiebalk van Waze onderin het scherm, vooral zichtbaar met een witte achtergrond (makkelijkste test is met de browser naar www.google.nl gaan).
Heb jij vantevoren gebeld naar het Service Centre of ben je zo langs gegaan, en hebben ze je scherm terplekke vervangen of moest je de telefoon afgeven? Ik wil er nl wel langs, maar ik wil ff weten of ik mijn data eerst veilig moet stellen en of ik een reserve-telefoon mee moet nemen :)
Gewoon bij een service center langs geweest zonder afspraak. Als het scherm op voorraad is kunnen ze hem dezelfde dag maken. Ik had hem in de lunch pauze weggebracht en na m'n werk weer opgehaald.

Je moet wel even de Schermlock/start beveiliging inactief maken.

• mirelia
mirelia schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:47:
[...]

Nee niet voor het resetten, nu staat hij er niet meer in.
mss opnieuw toevoegen en dan verwijderen? Ga ik straks proberen.
Dit is ook geen oplossing. Ik heb de koppeling weer gemaakt en daarna de LG losgekoppeld maar ze blijven om koppeling zeuren

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:52
mirelia schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:10:
[...]

Dit is ook geen oplossing. Ik heb de koppeling weer gemaakt en daarna de LG losgekoppeld maar ze blijven om koppeling zeuren
Misschien eens kijken op een forum voor de lg watch, of voor wear os, ik heb het gevoel dat het probleem zich daar bevindt.

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:39
Nou dat ging net lekker bij de reparatie. Ik kom binnen bij het reparatiepunt en de monteur geeft aan dat ik waarschijnlijk met 5 minuten weer buiten zal staan. Hij steekt meteen een naald/pin in de headphone jack en zegt "oh...", komt er achter dat mijn headphone jack gewoon schoon is en na even testen dat hij 'm moet vervangen. Maar helaas hadden ze hier niet op gerekend en was er geen vervangend onderdeel aanwezig, mag ik donderdag weer terugkomen.

Nou ik stond inderdaad met ongeveer 5 minuten weer buiten, maar wel jammer dat het zo moet.

• mirelia
izzet3838 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Misschien eens kijken op een forum voor de lg watch, of voor wear os, ik heb het gevoel dat het probleem zich daar bevindt.
ik heb Wear os opnieuw geïnstalleerd, de telefoon gekoppeld en ontkoppeld en het lijkt opgelost

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 16:22

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik zie dat mijn scherm aan de boven- en onderkant ook is ingebrand, toestel is nog geen jaar oud. Kan ik dus onder garantie laten vervangen?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 21:21
CAP-Team schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:49:
Ik zie dat mijn scherm aan de boven- en onderkant ook is ingebrand, toestel is nog geen jaar oud. Kan ik dus onder garantie laten vervangen?
Als je geen schade hebt, ja. Echt aangeven dat je er last van hebt.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 16:22

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Last valt wel mee maar het viel me wel op toen ik een keer een witte afbeelding op het scherm had.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:26
Zit iedereen al op de laatste grote versie update? Ik heb het al een tijd uitgesteld. Hoe zijn jullie ervaringen? Alles weer stabiel?

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
Batterij is drama naar mijn mening.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:03

DON PAPA

Tweaker-fan

Zit ook op de laatste versie en mijn batterij tijd is juist uitstekend, haal 2 dagen met een SOT van 7 uur..

• izzet3838
Zie net dat ze op de microsoft store de leveringsdatum hebben aangepast naar augustus😡

• jerry_a

jerry_a

doei

izzet3838 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:19:
Zie net dat ze op de microsoft store de leveringsdatum hebben aangepast naar augustus😡
Wat rot voor je. :?

hoi

• izzet3838
probleem is dat ik iemand heb die hem mee wilt nemen maar die rijst altijd heel kort näar de us(meestal 7 dagen) dus ik moet zeker zijn dat die gekeverd wordt wanneer ze daar is.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:59

sjaool

Every life should have 9 cats

izzet3838 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:27:
[...]

probleem is dat ik iemand heb die hem mee wilt nemen maar die rijst altijd heel kort näar de us(meestal 7 dagen) dus ik moet zeker zijn dat die gekeverd wordt wanneer ze daar is.
Ik hoop niet dat die gekeverd is als je hem krijgt. Al die bugs zijn een pain in the ass.... :+

"When you grow up your heart dies"

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

izzet3838 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:19:
Ik dacht eerst "he? hoe kan je nou een Samsung telefoon bestellen op de Microsoft Store?", maar dat schijnt echt te kunnen in de VS. Als ik daar nu op "all phones" klik, staat de S8 er niet eens meer bij, alleen de S9/S9+, Note 8 en Razer phone. Ik ben dus benieuwd of je ze überhaupt nog wel daar kan krijgen?

Verder is dit off-topic in dit topic. Je moet waarschijnlijk in [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen zijn....

• izzet3838
gwystyl schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:14:
[...]

Ik dacht eerst "he? hoe kan je nou een Samsung telefoon bestellen op de Microsoft Store?", maar dat schijnt echt te kunnen in de VS. Als ik daar nu op "all phones" klik, staat de S8 er niet eens meer bij, alleen de S9/S9+, Note 8 en Razer phone. Ik ben dus benieuwd of je ze überhaupt nog wel daar kan krijgen?

Verder is dit off-topic in dit topic. Je moet waarschijnlijk in [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen zijn....
Ik zat in het verkeerde topic sorry, dit ging iver een laptop, had 2 topics open op hetzelfde moment en heb in de verkeerde gepost😀

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 07:54
ik heb een s8 met een kras + hoekje kapot op het scherm.
Wat is de goedkoopst mogelijke oplossing om dit te repareren?

• sjaool

sjaool

pitchdown schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:36:
Check je inboedelverzekering en het eventuele eigen risico voor zo'n geval.
En anders zie ik prijzen die rond de €260/270 liggen.

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

pitchdown schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:36:
Heb hetzelfde en dat eens gevraagd in zo'n reparatie winkel. Complete scherm vervangen is de enige oplossing. Mijn barstje zit buiten het touchscreen gedeelte dus dacht ook aan iets van lijm, hars of bijvoorbeeld transparante nagellak om dat barstje te vullen en glad te maken.

Heb er voor nu een Dbrand top front skin op geplakt.
https://dbrand.com/shop/samsung-galaxy-s8-skins

Verwijderd

Mijn scherm is ingebrand, als ik deze laat vervangen: is mijn toestel nog waterdicht dan? (niet zoveel vertrouwen in die dynafix clubjes waar winkels ze heen sturen)

• DiMacho
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:54:
Mijn scherm is ingebrand, als ik deze laat vervangen: is mijn toestel nog waterdicht dan? (niet zoveel vertrouwen in die dynafix clubjes waar winkels ze heen sturen)
Ze werken volgens de regels van de fabrikant. Daarbij hoort een waterdicht test. Die verplicht is. Niets om je zorgen over te maken dus.

• Majesty
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:54:
En ik ben het niet eens met mijn bovenbuurman. Dynafix is wel iets om je zorgen over te maken, omdat zij naar mijn ervaring meer stuk dan heel maken. Ik zou 'm naar een Samsung Service Point brengen, er zijn bijvoorbeeld Phonehouse winkels die een officiële Samsung reparatie afdeling hebben.

Verwijderd

DiMacho schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 12:06:
[...]

Ze werken volgens de regels van de fabrikant. Daarbij hoort een waterdicht test. Die verplicht is. Niets om je zorgen over te maken dus.
Okee, top, dat stelt me wel gerust dan.

• DiMacho
Majesty schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 16:39:
[...]

En ik ben het niet eens met mijn bovenbuurman. Dynafix is wel iets om je zorgen over te maken, omdat zij naar mijn ervaring meer stuk dan heel maken. Ik zou 'm naar een Samsung Service Point brengen, er zijn bijvoorbeeld Phonehouse winkels die een officiële Samsung reparatie afdeling hebben.
Dat kan zeker. Maar alsnog werkt Dynafix volgens dezelfde regels. Doen ze dit niet raken ze de licentie kwijt. Dit wordt veelzijdig gecontroleerd. Een watertest(wrt) is verplicht. Er wordt ook een beatand toegevoegd aan je repair waaruit blijkt dat de test is gedaan, zodat het bekend is bij Samsung.

• Majesty
  • Niet online
DiMacho schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:54:
[...]

Dat kan zeker. Maar alsnog werkt Dynafix volgens dezelfde regels. Doen ze dit niet raken ze de licentie kwijt. Dit wordt veelzijdig gecontroleerd. Een watertest(wrt) is verplicht. Er wordt ook een beatand toegevoegd aan je repair waaruit blijkt dat de test is gedaan, zodat het bekend is bij Samsung.
Ik geloof zeker wel dat ze de toestellen weer waterdicht kunnen maken en dat zij de juiste licenties/papieren hebben, maar het kan soms een aantal reparaties duren voordat je je toestel weer fatsoenlijk werkend terug hebt. Waar als je langs een service point gaat je binnen een uur weer je toestel terug hebt en daarbij ook met de reparateur kunt overleggen (bij Dynafix niet het geval). Ieder z'n voorkeur natuurlijk.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ojjorz schreef op maandag 12 maart 2018 @ 21:29:
Ik heb sinds de update naar oreo dat er continue een Samsung Account notificatie komt met 'Tik hier om uw Samsung account te gebruiken'. Weet iemand hoe ik dat uit kan schakelen? Heb alle Samsung Services al geblokkeerd van het versturen van notificaties, maar deze blijft opkomen.
Dit heb ik ook. Ben je er al achter hoe je dit uitschakelt?

• DiMacho
Majesty schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:56:
[...]

Ik geloof zeker wel dat ze de toestellen weer waterdicht kunnen maken en dat zij de juiste licenties/papieren hebben, maar het kan soms een aantal reparaties duren voordat je je toestel weer fatsoenlijk werkend terug hebt. Waar als je langs een service point gaat je binnen een uur weer je toestel terug hebt en daarbij ook met de reparateur kunt overleggen (bij Dynafix niet het geval). Ieder z'n voorkeur natuurlijk.
Iemand bij een service punt doet alle types door elkaar... Bij Dynafix doet iemand alleen maar 1 type. Maar dit is allemaal voor een ander topic ;-).

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

kaasaanfiets schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:06:
[...]

Dit heb ik ook. Ben je er al achter hoe je dit uitschakelt?
Heb uiteindelijk een account gemaakt en daarna de notificaties/rechten uitgeschakeld.

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:25
Security update van 1juni komt nu eindelijk binnen.
Stond nog op 1april (sinds 27/04)

S8, Lux/Lux/lux

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even een vraagje. Sinds de laatste update wordt er iedere dag of iedere 2 dagen gevraagt het wachtwoord in te vullen. Kan dan dus niet met de vingerafdruk unlocken, maar het moet perse met het wachtwoord. 1x per week vind ik niet zo erg, maar iedere dag of 2 dagen vind ik vrij irritant. Heb al gezocht in de instellingen, maar kan het niet vinden of dit uit te zetten is. Iemand een idee ?

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:23
Mijn S8 is nu een maandje of 4 oud, en het display is volledig ingebrand. Bij een witte achtergrond zie ik alle icoontjes van mijn homescreen staan. Is dit garantie?

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Lijkt me wel zeker na 4 maanden maar je bent nummer X die meld dat het scherm is ingebrand. Ik heb mijn toestel bijna een jaar en nog geen enkel last.. hebben jullie het scherm voluit?

• copyer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 15:35
PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:01:
Even een vraagje. Sinds de laatste update wordt er iedere dag of iedere 2 dagen gevraagt het wachtwoord in te vullen. Kan dan dus niet met de vingerafdruk unlocken, maar het moet perse met het wachtwoord. 1x per week vind ik niet zo erg, maar iedere dag of 2 dagen vind ik vrij irritant. Heb al gezocht in de instellingen, maar kan het niet vinden of dit uit te zetten is. Iemand een idee ?
Ik merkte het ook al een tijdje... het zal wel een soort beveiliging zijn zodat jij als eigenaar bent wie je bent...

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mrjraider schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 07:37:
Lijkt me wel zeker na 4 maanden maar je bent nummer X die meld dat het scherm is ingebrand. Ik heb mijn toestel bijna een jaar en nog geen enkel last.. hebben jullie het scherm voluit?
Tijdens navigatie gaat hij vanzelf voluit. Ik rijd meestal overdag, en door de hoeveelheid buitenlicht gaat mijn schermhelderheid dan vanzelf naar max. Ik heb hem ingesteld op automatische helderheid en zet hem vaak zelfs iets zachter als ik binnen ben.

• Octopuz
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:01:
Dit wordt hier uitgelegd, in de plannen voor Android P:
https://android-developer...metrics-in-android-p.html
While both strong and weak biometrics will be allowed to unlock a device, weak biometrics:

- require the user to re-enter their primary PIN, pattern, password or a strong biometric to unlock a device after a 4-hour window of inactivity, such as when left at a desk or charger. This is in addition to the 72-hour timeout that is enforced for both strong and weak biometrics.

• Octopuz
  • Niet online
Hakki schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:31:
Security update van 1juni komt nu eindelijk binnen.
Stond nog op 1april (sinds 27/04)

S8, Lux/Lux/lux
Hier komt hij ook binnen nu, PHN, van 1 mei gaat-ie naar 1 juni.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11 15:41
Kan iemand mij vertellen wat iemand voor gemiddelde battery life heeft meer een S8+?

• demisbr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
Heb de S8 nu 2 weken in gebruik, en ben er mega tevreden mee.

Wel een vraag over de Google clock app: Als de S8 gelocked is terwijl er een alarm of timer afgaat moet ik eerst unlocken om alarm/timer uit te kunnen zetten.

Op mijn oude HTC 10 kwam de clock app gewoon naar voren als de foon gelocked was, en ik kon dan direct alarm/timer uitzetten of snoozen.

Weet iemand of dat met de S8 ook voor elkaar te krijgen is?

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

demisbr schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:02:

Ja. Gewoon de Samsung Clock gebruiken voor de alarmen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• patrickt35
demisbr schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:02:
Heb de S8 nu 2 weken in gebruik, en ben er mega tevreden mee.

Wel een vraag over de Google clock app: Als de S8 gelocked is terwijl er een alarm of timer afgaat moet ik eerst unlocken om alarm/timer uit te kunnen zetten.

Op mijn oude HTC 10 kwam de clock app gewoon naar voren als de foon gelocked was, en ik kon dan direct alarm/timer uitzetten of snoozen.

Timely

• Octopuz
  • Niet online
Prachtige app, maar vanwege de crashgevoeligheid op mijn S6 heb ik hem op de S8 al niet eens geïnstalleerd. Ik sluit me aan bij @AllSeeyinEye.

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 23:08

TRaSH

koffie ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08
Best al veel drama in dit topic maar nog niemand die vertelt hoe je Drama Shot terugkrijgt? En Surround Shot en Shot & More en...?
Wat een drama! :?

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Snap je probleem niet,
Ontgrendelen werkt bij mij met alle vingers die ik gescant heb.
Zowel links als rechts.
Als je probleem wat anders is misschien duidelijker omschrijven.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• patrickt35
Octopuz schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:10:
[...]

Prachtige app, maar vanwege de crashgevoeligheid op mijn S6 heb ik hem op de S8 al niet eens geïnstalleerd. Ik sluit me aan bij @AllSeeyinEye.
Timely draait hier op een S8 en een S6 Edge +. Ik heb werkelijk waar nog nooit een crash gehad met deze app.
Leuke van de app is dat ze synchroniseren.

• Pinky-H9
  • Laatst online: 26-10-2023
patrickt35 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:41:
[...]

Timely draait hier op een S8 en een S6 Edge +. Ik heb werkelijk waar nog nooit een crash gehad met deze app.
Leuke van de app is dat ze synchroniseren.
Thanks voor de tip ziet er erg mooi uit.

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:15
Ik heb al veel mensen horen klagen over het uitroepteken wifi probleem maar er is nog steeds geen oplossing voor ? Althans ik heb het nergens in dit topic kunnen vinden.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

En heb je het zelf al ondervonden ?
Ik heb 1x het uitroepteken gezien.
En dat was omdat mijn eigen Wi-Fi issues had.

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
breugie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:35:
Sinds de update naar Oreo (eergisteren) stel ik vast dat mijn Dropbox's Camera uploads niet meer werken, enkel nadat ik de DropBox app open, gaan de genomen foto's uploaden...

Nog iemand last van dit issue?
Ben benieuwd of hier al wat over bekend is. Is het nu wel weer mogelijk om foto's automatisch naar dropbox te uploaden? Wil graag weer terug naar Samsung maar als het automatische uploaden niet (meer?) werkt, moet ik mijn keuze mogelijk herzien.

From DEC to Dragon.

• jjonkie
TRaSH schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:32:
En heb je het zelf al ondervonden ?
Ik heb 1x het uitroepteken gezien.
En dat was omdat mijn eigen Wi-Fi issues had.
Ik kom hier niet om te bashen ik verbaas me alleen dat zoiets elementairs als een stabiele Wifi verbinding niet mogelijk lijkt op een S8. Ik ben al weken meerdere keren per dag verplicht om mijn Wifi aan en uit te zetten.

En ik ben er behoorlijk zat van aan het worden.

Alle apparaten hier in huis werken prima, veelal Android en een zelfs een verdwaalde Ipad werken zoals het moet. Smart tv en een old school WII en ook de Sonos zijn tevreden het het signaal.

Alleen mijn S8 geeft problemen 8)7

De Archer C7 router draait achter een ziggo modem op DD-WRT.

Ik heb al vele resets gedaan. Kanalen veranderd, wachtwoorden aangepast SSID aangepast. Alles is up to date. Tevens een vast IP adres gegeven aan de S8 zodat er geen conflicten ontstaan.

Tevens heb ik het probleem ook als ik met andere routers verbinding maak zoals op mijn kantoor.

Het lijkt dus echt in de S8 te zitten.

Wie heeft er nog meer suggesties ?

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@jjonkie

Sorry dat je het zo opvat,
Maar het heeft denk ik met je vraagstelling te maken mijn reactie.
My bad. |:(

Ik zelf heb een S8+ en mijn Wi-Fi is eigenlijk uitstekend.
Zeker met vergelijking afkomen van een S4.

Suggesties ?
Ja de standaard dingen.(die je nooit wil doen)
Heel rigoureus factory reset.
Zelf de nieuwste software er op zetten met Odin.
Desnoods erover heen met behoud van instellingen.
Wi-Fi punt verwijderen en opnieuw aanmelden.

• trainz2009
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11 14:59
Ik heb vandaag mijn S8 geüpdate, maar ik krijg nu met geen mogelijkheid meer een cast verbinding tussen de S8 en de Chromecast. Chromecast gereset, installeren lukt wel maar vervolgens weer geen verbinding.

Edit: lees op Twitter veel mensen met gelijke problemen. Staat mogelijk los van de update van Samsung.

[ Voor 20% gewijzigd door trainz2009 op 27-06-2018 13:43 ]

• jjonkie
TRaSH schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:36:
@jjonkie

Sorry dat je het zo opvat,
Maar het heeft denk ik met je vraagstelling te maken mijn reactie.
My bad. |:(

Ik zelf heb een S8+ en mijn Wi-Fi is eigenlijk uitstekend.
Zeker met vergelijking afkomen van een S4.

Suggesties ?
Ja de standaard dingen.(die je nooit wil doen)
Heel rigoureus factory reset.
Zelf de nieuwste software er op zetten met Odin.
Desnoods erover heen met behoud van instellingen.
Wi-Fi punt verwijderen en opnieuw aanmelden.
Ah oke, geen probleem. ;)

Full reset is het enige dat ik nog niet heb gedaan maar ga het toch maar eens doen. Dit is niets.

• jerry_a

jerry_a

doei

Dinmi schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:02:
[...]

Ben benieuwd of hier al wat over bekend is. Is het nu wel weer mogelijk om foto's automatisch naar dropbox te uploaden? Wil graag weer terug naar Samsung maar als het automatische uploaden niet (meer?) werkt, moet ik mijn keuze mogelijk herzien.
Dat heeft altijd gewerkt. Je moet Dropbox bij de ongecontroleerde apparaten zetten.

hoi

• Dinmi
  • Laatst online: 28-11-2024
jerry_a schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:37:
[...]

Dat heeft altijd gewerkt. Je moet Dropbox bij de ongecontroleerde apparaten zetten.
Fijn, dank je voor de opheldering.

From DEC to Dragon.

Palthe

jjonkie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:10:
[...]

Ik kom hier niet om te bashen ik verbaas me alleen dat zoiets elementairs als een stabiele Wifi verbinding niet mogelijk lijkt op een S8. Ik ben al weken meerdere keren per dag verplicht om mijn Wifi aan en uit te zetten.

En ik ben er behoorlijk zat van aan het worden.

Alle apparaten hier in huis werken prima, veelal Android en een zelfs een verdwaalde Ipad werken zoals het moet. Smart tv en een old school WII en ook de Sonos zijn tevreden het het signaal.

Alleen mijn S8 geeft problemen 8)7

De Archer C7 router draait achter een ziggo modem op DD-WRT.

Ik heb al vele resets gedaan. Kanalen veranderd, wachtwoorden aangepast SSID aangepast. Alles is up to date. Tevens een vast IP adres gegeven aan de S8 zodat er geen conflicten ontstaan.

Tevens heb ik het probleem ook als ik met andere routers verbinding maak zoals op mijn kantoor.

Het lijkt dus echt in de S8 te zitten.

Wie heeft er nog meer suggesties ?
Probeer eens de DNS servers van Google te gebruiken ipv die van Ziggo. Dus 8.8.8.8 en 8.8.4.4.

• vellichor
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-11 19:33
EJSEJS schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:42:
Zit ook op de laatste versie en mijn batterij tijd is juist uitstekend, haal 2 dagen met een SOT van ruim 7 uur..
Welke instellingen gebruik je precies? Mijn batterij is ook niet geweldig sinds Oreo.. Heb ook meerderemalen gereset.

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

vellichor schreef op zondag 1 juli 2018 @ 15:16:
[...]

Welke instellingen gebruik je precies? Mijn batterij is ook niet geweldig sinds Oreo.. Heb ook meerderemalen gereset.
Eigenlijk niks bijzonder, heb alleen de Facebook app uitstaan (Dat doe ik via de browser). Verder staat alles gewoon zoals het na een fabrieks reset staat...

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11 21:32
Wel spaarstand aan, op MID of?

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Nee geen spaarstand aan, en scherm helderheid staat op ongeveer 35% met automatische helderheid aan. Scherm resolutie heb ik op FDH+ staan.

• W84
Doe je goed, dat haal ik never nooit niet. Ja toen ik de S8 net een week had kon ik 6u SOT halen...

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 21:55
Ik heb nog steeds de update van februari op mijn S8 staan. Bij het zoeken naar updates wordt er niets gevonden. Hoe krijg ik de software weer up-to-date?

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 12:52

Zorian

What the fox?

rick85 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:37:
Ik heb nog steeds de update van februari op mijn S8 staan. Bij het zoeken naar updates wordt er niets gevonden. Hoe krijg ik de software weer up-to-date?
Je hebt waarschijnlijk een grijs importexemplaar te pakken.
Snelste manier om nu en in de toekomst snel updates te krijgen is het flashen van de PHN firmware via Odin.
Kan met behoud van Knox aangezien het officieel spul van Samsung is.

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Roy

Hobbies?

Zucht, achterkant van mijn S8 is gebarsten; dus opgestuurd naar Samsung. Dat zou volgens de website iets van € 69,-- kosten. Kreeg van Dynafix (daar wordt die helaas blijkbaar naartoe gestuurd) een prijsopgaaf van €190,-- omdat ze ook het moederbord gingen vervangen (terwijl het toestel nog perfect werkte).
Blijkbaar heb je dan als klant geen opties meer; ben al 4 weken aan het bellen/mailen met Samsung/Dynafix maar het komt erop neer dat je je garantie op je hele toestel kwijtraakt als je hem opstuurt voor de reparatie van gebruikschade. Ze refereren naar 1 zin: "Als blijkt dat je toestel buiten de garantievoorwaarden valt, zal na onderzoek een prijsopgave opgesteld worden. De prijsopgave is opgesteld op basis van volledig herstel van het toestel." Volgens Samsung betekend dat dat alles wat er in hun ogen vervangen moet worden op mijn kosten vervangen moet worden. Ook als dit niet direct iets te maken heeft met de schade. Net bijna drie kwartier aan de telefoon gehangen, maar Samsung beweegt niets. Dus nu geen opties; of betalen of toestel kwijt. Fijn bedrijf.

Inderdaad...

• Zorian

Zorian

What the fox?

Roy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:57:
Zucht, achterkant van mijn S8 is gebarsten; dus opgestuurd naar Samsung. Dat zou volgens de website iets van € 69,-- kosten. Kreeg van Dynafix (daar wordt die helaas blijkbaar naartoe gestuurd) een prijsopgaaf van €190,-- omdat ze ook het moederbord gingen vervangen (terwijl het toestel nog perfect werkte).
Blijkbaar heb je dan als klant geen opties meer; ben al 4 weken aan het bellen/mailen met Samsung/Dynafix maar het komt erop neer dat je je garantie op je hele toestel kwijtraakt als je hem opstuurt voor de reparatie van gebruikschade. Ze refereren naar 1 zin: "Als blijkt dat je toestel buiten de garantievoorwaarden valt, zal na onderzoek een prijsopgave opgesteld worden. De prijsopgave is opgesteld op basis van volledig herstel van het toestel." Volgens Samsung betekend dat dat alles wat er in hun ogen vervangen moet worden op mijn kosten vervangen moet worden. Ook als dit niet direct iets te maken heeft met de schade. Net bijna drie kwartier aan de telefoon gehangen, maar Samsung beweegt niets. Dus nu geen opties; of betalen of toestel kwijt. Fijn bedrijf.
Volgende keer naar een Samsung Service Center gaan, sta je met een uurtje weer buiten met je gerepareerde toestel.
Dynafix is een stel boeven.

• jerry_a

jerry_a

doei

De Vodafone update is binnen.

hoi

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Nvm verkeerd topic

[ Voor 84% gewijzigd door Janet_ op 03-07-2018 18:33 ]

• DiMacho
Zorian schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:37:
[...]

Volgende keer naar een Samsung Service Center gaan, sta je met een uurtje weer buiten met je gerepareerde toestel.
Dynafix is een stel boeven.
Hoe bedoel je boeven. Ze leven de regels van Samsung na, anders zijn ze de licentie kwijt. Er is een defect en het toestel heeft gebruikersschade. Dan valt die buiten de garantie. Of je nou bij een service punt komt of hem naar Dynafix stuurt.

Er worden tests gedaan met het toestel en als daaruit naar buiten komt dat er nog meer aan de hand is dan puur alleen de gebarsten achter, wordt dat ook vervangen. Stel ze vervangen alleen de achterkant en pakken niet het andere probleem aan, dan sta je straks weer bij Samsung. En dat is een repeat... Dus niet goed voor de licentie van een service punt of Dynafix.

[ Voor 26% gewijzigd door DiMacho op 03-07-2018 20:12 . Reden: Aanvullende info ]

• Zorian

Zorian

What the fox?

DiMacho schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:10:
[...]

Hoe bedoel je boeven. Ze leven de regels van Samsung na, anders zijn ze de licentie kwijt. Er is een defect en het toestel heeft gebruikersschade. Dan valt die buiten de garantie. Of je nou bij een service punt komt of hem naar Dynafix stuurt.
Heb helaas diverse ervaringen met die tent, net als vele anderen.
Dynafix heeft als bijnaam niet voor niks 'waterschadefix' want ze hebben (of hadden) de neiging vrijwel elk defect daarop te mikken.
Heb vaak zat met die lui aan de stok gehad.
Stuur je een toestel op met een defecte USB poort (zat los dus laad niet goed op), krijg je een rekening van een paar honderd euro "want we hebben waterschade gedetecteerd".
Op die manier dus.
Maar laten we verder ontopic blijven. ;)

• Majesty
  • Niet online
Roy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:57:
Ik neem aan dat je ook het recht hebt het toestel ongerepareerd retour te laten sturen? Anders is het gewoon diefstal. Enfin, dat zou ik laten doen. Ben je wel onderzoekskosten kwijt, maar kun je alsnog langs een Samsung Service Point zoals the Phone House. Ik zou bij Dynafix €380 kwijt zijn aan reparatiekosten. Bij the Phone House was dit enkel de 'normale' kosten om een scherm te laten vervangen, namelijk €269,-.

• Janet_
Majesty schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:28:
[...]

Ik neem aan dat je ook het recht hebt het toestel ongerepareerd retour te laten sturen? Anders is het gewoon diefstal. Enfin, dat zou ik laten doen. Ben je wel onderzoekskosten kwijt, maar kun je alsnog langs een Samsung Service Point zoals the Phone House. Ik zou bij Dynafix €380 kwijt zijn aan reparatiekosten. Bij the Phone House was dit enkel de 'normale' kosten om een scherm te laten vervangen, namelijk €269,-.
€269 voor het scherm? Ik kreeg vandaag te horen dat het 319 euro zou zijn bij het service point..

• DiMacho
Janet_ schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:34:
[...]

€269 voor het scherm? Ik kreeg vandaag te horen dat het 319 euro zou zijn bij het service point..
Prijzenlijst hoort de winkel te staan en vind je ook op de Samsung website... Denk dat er een vergissing gemaakt werd. Of is je achterkant ook beschadigd?

• sjaool

sjaool

Majesty schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 21:28:
[...]

Het is niet de eerste keer dat Dynafix op deze manier een toestel "gijzelt". Er is zelfs een aflevering van BOOS over dit soort praktijken.

• Janet_
DiMacho schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:26:
[...]

Prijzenlijst hoort de winkel te staan en vind je ook op de Samsung website... Denk dat er een vergissing gemaakt werd. Of is je achterkant ook beschadigd?
Samsung geeft aan dat als de voorkant gemaakt moet worden dat de achterkant ook meegenomen wordt. Je kan de voorkant niet loshalen zonder de achterkant te beschadigen.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:14
[...]

Als je een toestel brengt om, voor eigen kosten, de achterkant re repareren en vervolgens halen ze het hele ding uit elkaar om nog meer gebreken te constateren (waar hij geen last van heeft voordta hij hem heenstuurde) dan snap ik het wel. Als jij je auto bij de garage brengt om de hele koplamp te vervangen omdat daar een scheur in zit. Dan zegt de garage toch ook niet, je radio doet het ook niet en we repareren alles of je betaald onderzoekskosten, krijgt je auto ongerepareerd weer terug.

• DiMacho
Janet_ schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 23:46:
[...]

Samsung geeft aan dat als de voorkant gemaakt moet worden dat de achterkant ook meegenomen wordt. Je kan de voorkant niet loshalen zonder de achterkant te beschadigen.
Dat is echt klinkklare onzin. Of er moet een deuk in je frame zitten over het achterglas.

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Roy

Hobbies?

[...]

Er worden tests gedaan met het toestel en als daaruit naar buiten komt dat er nog meer aan de hand is dan puur alleen de gebarsten achter, wordt dat ook vervangen. Stel ze vervangen alleen de achterkant en pakken niet het andere probleem aan, dan sta je straks weer bij Samsung. En dat is een repeat... Dus niet goed voor de licentie van een service punt of Dynafix.
Mijn punt is voornamelijk dat ze nu blijkbaar een defecte sensor op het moederbord gevonden hebben (sensor gaf aan dat er vocht in de connector zat, maar dat was volgens de monteur niet het geval, dus sensor is kapot). Normaliter zou dit gewoon garantie zijn aangezien het een hardware failure betreft; maar nu ik hem zelf opgestuurd heb voor het vervangen van een achterkant zijn ook alle andere gebreken die ze constateren (ook al vallen die officieel onder de garantie) voor mijn eigen kosten. En dat vond Samsung niet meer dan logisch; ze kijken niet eens of er een verband is (of kan zijn) tussen de schade.
Ik heb ook het voorbeeld van een auto besproken met Samsung: als ik met een lekke band bij de garage kom, en zij zien daar dat mijn radio niet meer werkt, dan moet ik daar ook verplicht betalen voor het vervangen de radio. Ook al zit die nog gewoon in de garantie, en heeft die niets met de lekke band te maken.

Inderdaad...

• W84
Meer hier last van regelmatig lag in TouchWiz (of hoe het tegenwoordig ook heet) als het toestel een tijdje aanstaat? Na frisse reboot gaat het prima, maar na een paar dagen lag bij scrollen, swipen etc.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
W84 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:52:
Meer hier last van regelmatig lag in TouchWiz (of hoe het tegenwoordig ook heet) als het toestel een tijdje aanstaat? Na frisse reboot gaat het prima, maar na een paar dagen lag bij scrollen, swipen etc.
Ja, en met elke update lijkt het erger te worden. Even apparaat onderhoud aanslingeren helpt trouwens ook.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Nee herken het probleem niet @W84 wel heb ik dat WhatsApp soms crasht bij het versturen van een foto en heel soms hangt Spotify.. maar dat zullen app gerelateerde problemen zijn denk ik.

• W84
Klopt, apparaatonderhoud helpt soms maar niet altijd helaas. En dat van WhatsApp heb ik ook regelmatig...

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:07
Gisteren weer een update geïnstalleerd welke sinds een korte week beschikbaar is en vandaag merk ik gelijk weer dat de batterij een stuk minder lang mee gaat.

Ik blijf dat toch een apart fenomeen vinden bij Samsung. De eerste paar dagen (soms weken) gaat de batterij veel sneller leeg, soms wordt dit pas verholpen bij een volgende update. Daar hadden mijn iPhones de afgelopen 10 jaar toch een stuk minder (lees: nooit) last van.

En ja, ik kan alles opnieuw installeren en weer terug zetten maar daarvoor is het dan weer net niet erg genoeg plus dat ik van mening vind dat het tegenwoordig toch niet meer nodig zou moeten zijn.

Voor nu maar even afwachten, wellicht (hopelijk) dat het systeem zich herpakt na een paar dagen.

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

B-Real schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:51:
Gisteren weer een update geïnstalleerd welke sinds een korte week beschikbaar is en vandaag merk ik gelijk weer dat de batterij een stuk minder lang mee gaat.
Ik doe standaard een Wipe Cache na een systeemupdate, en mijn batterij werkt nog prima na 1,5 jaar gebruik

Een Wipe Cache doe je op de volgende manier, eerst de telefoon uitzetten.
Dan de Power+Bixby+Volume-up knop tegelijk indrukken en vast houden totdat je het Samsung LOGO ziet, laat dan de drie knoppen weer los, je zal vervolgens een blauw scherm met Android poppetje gaan zien.
In het menu wat daarna komt kies je "Wipe Cache partition" dmv volume knop (met power knop bevestigen).
En daarna kies je "Reboot system" (met power knop bevestigen) om het toestel opnieuw op te starten.

Je zou dat eens kunnen proberen om te kijken of het helpt...

[ Voor 5% gewijzigd door DON PAPA op 10-07-2018 16:03 ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@EJSEJS doet cache schoonmaken bij apparaatonderhoud niet precies hetzelfde?

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

gwystyl schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:20:
@EJSEJS doet cache schoonmaken bij apparaatonderhoud niet precies hetzelfde?
Ik heb geen idee, ik heb deze tip ooit eens gehad van iemand die bij een Samsung service center werkte.
Hij gaf toen aan dat je het beste na een system update het toestel kon laten op starten tot aan het loginscherm (niet openen). Dan dus het toestel uitzetten, en boven genoemde stappen doorlopen. Dus vanaf die tijd doe ik dat standaard na een system update, en of het echt helpt kan ik ook niet zeker zeggen, ik weet wel dat mijn telefoon van 1.5 jaar oud nog steeds 2 dagen mee gaat met een schermtijd tussen de 6 a 7 uur...

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 10-07-2018 16:46 ]

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:23
EJSEJS schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:43:
[...]

Ik heb geen idee, ik heb deze tip ooit eens gehad van iemand die bij een Samsung service center werkte.
Hij gaf toen aan dat je het beste na een system update het toestel kon laten op starten tot aan het loginscherm (niet openen). Dan dus het toestel uitzetten, en boven genoemde stappen doorlopen. Dus vanaf die tijd doe ik dat standaard na een system update, en of het echt helpt kan ik ook niet zeker zeggen, ik weet wel dat mijn telefoon van 1.5 jaar oud nog steeds 2 dagen mee gaat met een schermtijd tussen de 6 a 7 uur...
Ook maar eens gedaan. Nog geen echt verschil gemerkt atm. Moet eigenlijk een keer terug naar febrieksinstellingen... maarja gedoe

Verwijderd

Hello :)

Vorige week heb ik mijn S8 ge-updatet naar de nieuwste Android versie met Samsung Experience 9.0. Sindsdien valt mij op dat mijn (start)scherm een soort 'overlay' heeft (weet niet of het de bovenste of onderste laag is, maar ik gok de bovenste). Dat ligt niet aan de wallpaper, heb ik nog gecheckt.
Het bovenste deel van mijn startscherm (ongeveer 1/4) heeft een witte laag en alles daaronder heeft een andere kleur. Dit kleurverschil valt vooral op met een lichte achtergrond (zoals bijgevoegd), maar ook met een donkere achtergrond of een foto. De overlay blijft ook aanwezig als ik apps open. Het stoort mij behoorlijk, dus ik ben benieuwd of iemand dit probleem herkend en eventueel weet wat ik hier aan kan doen? Ik hoop maar dat dit gewoon een bug is...

Zie hier ter illustratie. Ik heb de foto enigszins bewerkt om duidelijk te maken wat ik bedoel (kon dit issue namelijk niet op screenshot krijgen):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4PMfvJDo0UExdn6mDlitV729/thumb.jpg

Alvast bedankt voor het meedenken!

• dehardstyler
  • Laatst online: 29-11 07:03
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:06:
Hello :)

Vorige week heb ik mijn S8 ge-updatet naar de nieuwste Android versie met Samsung Experience 9.0. Sindsdien valt mij op dat mijn (start)scherm een soort 'overlay' heeft (weet niet of het de bovenste of onderste laag is, maar ik gok de bovenste). Dat ligt niet aan de wallpaper, heb ik nog gecheckt.
Het bovenste deel van mijn startscherm (ongeveer 1/4) heeft een witte laag en alles daaronder heeft een andere kleur. Dit kleurverschil valt vooral op met een lichte achtergrond (zoals bijgevoegd), maar ook met een donkere achtergrond of een foto. De overlay blijft ook aanwezig als ik apps open. Het stoort mij behoorlijk, dus ik ben benieuwd of iemand dit probleem herkend en eventueel weet wat ik hier aan kan doen? Ik hoop maar dat dit gewoon een bug is...

Zie hier ter illustratie, heb de foto enigszins bewerkt om duidelijk te maken wat ik bedoel (kon dit issue namelijk niet op screenshot krijgen, dus ligt duidelijk aan mijn tellie):

[afbeelding]

Kun je eens (tijdelijk) van thema wisselen? Ik zie het bij mij namelijk niet en zit wel op de zelfde versie.

Verwijderd

dehardstyler schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:21:
[...]

Kun je eens (tijdelijk) van thema wisselen? Ik zie het bij mij namelijk niet en zit wel op de zelfde versie.
Thx voor je reactie. Ik heb net van thema gewisseld en zie nog steeds de overlay (maar wel subtiel). Ook als ik wat apps open. Dan ligt het aan mijn tellie als ik de enige ben met dit probleem.

Not solved yet, maar bedankt voor je tip :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2018 15:32 ]

• dehardstyler
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:30:
[...]

Thx voor je reactie. Ik heb net van thema gewisseld en zie nog steeds de overlay (maar wel subtiel). Ook als ik wat apps open. Dan ligt het aan mijn tellie als ik de enige ben met dit probleem.

Not solved yet, maar bedankt voor je tip :)
Oke, ik zie dat je de spaarstand aan hebt. Heb je die al eens geprobeerd uit te zetten en weer aan?

Verwijderd

dehardstyler schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:03:
[...]

Oke, ik zie dat je de spaarstand aan hebt. Heb je die al eens geprobeerd uit te zetten en weer aan?
Ook dit heb ik geprobeerd. Veranderd helaas niets :-(
Ik overweeg om een fabrieksherstel te doen, misschien helpt dat. Maak uiteraard eerst een back-up.
Ik heb nog hoop dat het aan de software ligt...

• dehardstyler
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:18:
[...]

Ook dit heb ik geprobeerd. Veranderd helaas niets :-(
Ik overweeg om een fabrieksherstel te doen, misschien helpt dat. Maak uiteraard eerst een back-up.
Ik heb nog hoop dat het aan de software ligt...
Ja, dat kan je inderdaad ook nog proberen. Dan weet je zeker dat het eruit is. :)

Verwijderd

Ik ben erachter wat het probleem is. Mijn tellie heeft een 'screen burn-in'. Volgens mij kan ik er weinig aan doen

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:06:

Zie hier ter illustratie. Ik heb de foto enigszins bewerkt om duidelijk te maken wat ik bedoel (kon dit issue namelijk niet op screenshot krijgen):

[afbeelding]

Heeft het niet met deze instelling te maken?
palthe in "[Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & Discussie"

Verwijderd

Nope, veranderd niets. Ik zie nu dat ik een screen burn-in heb. Zal Samsung wel even contacteren met dit probleem.

• Zorian

Zorian

What the fox?

Heb een voor mij nieuwe melding gekregen vannacht:

"Some processes are overloading the CPU. Your phone needs to restart."

En als je die notificatie opent MOET je ook rebooten. :')
Vond wel dat de mobiel erg warm was vanochtend.
Device maintenance liet niks geks zien.
Pagina: 1 ... 82 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support