Mijn toestel is nog nooit warm geweest. Ik weet nog wel dat een Note 4 die ik later heb omgeruild voor een nieuwe ook vrij snel warm werd. Blijft toch altijd gek.
Stutter is nooit normaal. Heb het met slow-mo ook nog niet gezien. Het beeld is eerder super soepel vanwege de 240fpsJDL15 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:54:
[...]
Maar even zonder grappen of grollen, is die stutter normaal?
[ Voor 10% gewijzigd door Garret1410 op 17-05-2017 09:26 ]
wordt bij mij alleen warm tijdens het opladenTheRicolaa10 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:29:
Ik zat vandaag in de bus Spotify te streamen, beetje browsen, nieuws apps te bekijken en scherm op 50% brightness. Ik heb een S8 en wordt soms best warm, iemand die zich hierin herkend?
Toch even mooi statistieken waar ik wel blij mee ben:
37uur op 1 lading
SOT van 4uur en 20minuten
WQHD+ schermresolutie
Helderheid gemiddeld zo'n 50%
Sync continue aan (o.a. Gmail)
30 minuten Clash Royale gespeeld
30 minuten Clash of Clans gespeeld
40 minuten Spotify in the auto geluisterd (via bluetooth)
Voor de rest op zowel WiFi als 4G gehangen en de usual things (browsen, appen, FB, instagram, nieuws apps, beetje klooien met camera en foto's etc. etc.)
Nog 20% over
Zo lang ik weinig tot niet game, kun je dus zeker wel 40uur halen, een goede 1,5 dag. Prima
37uur op 1 lading
SOT van 4uur en 20minuten
WQHD+ schermresolutie
Helderheid gemiddeld zo'n 50%
Sync continue aan (o.a. Gmail)
30 minuten Clash Royale gespeeld
30 minuten Clash of Clans gespeeld
40 minuten Spotify in the auto geluisterd (via bluetooth)
Voor de rest op zowel WiFi als 4G gehangen en de usual things (browsen, appen, FB, instagram, nieuws apps, beetje klooien met camera en foto's etc. etc.)
Nog 20% over
Zo lang ik weinig tot niet game, kun je dus zeker wel 40uur halen, een goede 1,5 dag. Prima
[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 17-05-2017 09:32 ]
Ik ga me ook hierbij aansluiten! Gister een S8 Plus gekregen
Dus de S7 Edge gaat in de verkoop!
Wat me opvalt meteen, roze gloed... Ik ga als ik tijd heb het topic doorspitten maar 145 pagina's helemaal lezen word lastig. Dus wie de juiste tip heeft let me know, ik had de update al geïnstalleerd die de kleur instellingen zou verbeteren maar blijf het toch houden. Voor de rest:
eerste indruk inhoud doos:
telefoon top
usb kabel, jammer dat hij zo kort is en lijkt op een chinees nep kabeltje. De kabels bij de note edge en s7 edge zijn een stuk langer en zien er meer premium uit moet ik zeggen. dit kabeltje heeft teveel plastic haha ipv samsung staat er vietnam haha
smartswitch adapter werkt goed top
oplader ziet er ook goed uit
oordopjes zien er raar uit haha nog niet getest maar ziet er wel uit alsof ze duurder zijn dan de standaard dopjes die je normaal krijgt..
telefoon indruk :
mooi, snel ligt lekker in de hand en het typen is veel fijner dan de s7 edge! Roze gloed is jammer want had wel veel van het scherm verwacht..
Heb al contact gehad met Samsung ze gaan hem als goed is omruilen
Wat me opvalt meteen, roze gloed... Ik ga als ik tijd heb het topic doorspitten maar 145 pagina's helemaal lezen word lastig. Dus wie de juiste tip heeft let me know, ik had de update al geïnstalleerd die de kleur instellingen zou verbeteren maar blijf het toch houden. Voor de rest:
telefoon top
usb kabel, jammer dat hij zo kort is en lijkt op een chinees nep kabeltje. De kabels bij de note edge en s7 edge zijn een stuk langer en zien er meer premium uit moet ik zeggen. dit kabeltje heeft teveel plastic haha ipv samsung staat er vietnam haha
oordopjes zien er raar uit haha nog niet getest maar ziet er wel uit alsof ze duurder zijn dan de standaard dopjes die je normaal krijgt..
telefoon indruk :
mooi, snel ligt lekker in de hand en het typen is veel fijner dan de s7 edge! Roze gloed is jammer want had wel veel van het scherm verwacht..
Mjine werd warm aan de oplader alleen gisteravond..W84 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:57:
Mijn toestel is nog nooit warm geweest. Ik weet nog wel dat een Note 4 die ik later heb omgeruild voor een nieuwe ook vrij snel warm werd. Blijft toch altijd gek.
[ Voor 11% gewijzigd door Rohit op 17-05-2017 09:59 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
heb een vreemd issuetje met mijn s8:
's avonds en 's ochtends is er een klein groen puntje te zien (bij donkere achtergrond) op het toestel, rechtsboven van het midden. Lijkt op een pixel die niet helemaal lekker werkt.
Overdag zie ik het niet, ook niet bij een volledig zwart scherm.
Herkenbaar voor iemand?
's avonds en 's ochtends is er een klein groen puntje te zien (bij donkere achtergrond) op het toestel, rechtsboven van het midden. Lijkt op een pixel die niet helemaal lekker werkt.
Overdag zie ik het niet, ook niet bij een volledig zwart scherm.
Herkenbaar voor iemand?
Toets via de dialer even *#0*# in. Dan kun je checken of het echt het display is. Een groene pixel is waarschijnlijk een stuck pixel en kan eventueel weer meekomen met een stuck pixel fix video op YT.
Ik heb bij mij in ieder geval het snelladen uitgezet aangezien ik toch alleen maar 's nachts mijn telefoon oplaad. Ik vind het dan ook vreemd dat Samsung standaard het snelladen heeft aangezet. Ik heb de S8+ ook nog nooit echt heel warm gehad.W84 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:57:
"When you grow up your heart dies"
Zijn de Edges roze of het hele scherm.rohit schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:59:
Ik ga me ook hierbij aansluiten! Gister een S8 Plus gekregenDus de S7 Edge gaat in de verkoop!
telefoon top
telefoon indruk :
[...]
Mjine werd warm aan de oplader alleen gisteravond..
Voor de randen kun je de extra instellingen proberen als je dat nog niet gedaan had. Die van mij had dat ook en kreeg het uiteindelijk niet weg.
Heb nu een S8 zonder roze randen alleen het scherm is in het algemeen wat warmer.
hey das raar. Bij mij stond het snelladen uit, out-of-the-box.sjaool schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:25:
[...]
Ik heb bij mij in ieder geval het snelladen uitgezet aangezien ik toch alleen maar 's nachts mijn telefoon oplaad. Ik vind het dan ook vreemd dat Samsung standaard het snelladen heeft aangezet. Ik heb de S8+ ook nog nooit echt heel warm gehad.
Ik vind het een rete handige functie (ex-iPhone gebruiker).
Ik ga zo een stuk varen met mn boot, nu ff half uurtje mn telefoon snelladen en hup, weer 100%
voor de update over het hele scherm, na de update eigenlijk minder en alleen de randjes.. Wel vind ik ook dat het scherm idd wat warmer is wat ik eigenlijk niet mooi vind..Garret1410 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:37:
[...]
Zijn de Edges roze of het hele scherm.
Voor de randen kun je de extra instellingen proberen als je dat nog niet gedaan had. Die van mij had dat ook en kreeg het uiteindelijk niet weg.
Heb nu een S8 zonder roze randen alleen het scherm is in het algemeen wat warmer.
Kan iemand dit even testen:
Video verbeteren aanzetten
Helderheid op zijn hoogst
YouTube (bijvoorbeeld white screen video)
dan de taskmanager (linkse knopje onderin) aanklikken
Bij mij word het beeld meteen een stuk donkerder en groener, terwijl de helderheid al op zijn hoogst staat normaal...
In YouTube iig en waarschijnlijk alles wat de Video verbeteren functie verbeterd is het beeld zoals het moet zijn standaard... heel raar.
Ik zet het alleen aan als ik mijn telefoon even snel opgeladen wil hebben.Geert1976 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:48:
[...]
hey das raar. Bij mij stond het snelladen uit, out-of-the-box.
Ik vind het een rete handige functie (ex-iPhone gebruiker).
Ik ga zo een stuk varen met mn boot, nu ff half uurtje mn telefoon snelladen en hup, weer 100%
"When you grow up your heart dies"
Hoe zit het trouwens met mensen die een S8 hebben zonder roze gloed, maar die wel de updates binnenkrijgen om de roze gloed te verhelpen? Merken jullie een verandering qua kleur ofzo? Lijkt mij heel vreemd dat de kleur aanpassingen die ze gedaan hebben in de update 0 effect heeft op een Goed werkend toestel...
De update geeft opties om de gloed te verhelpen. Dus verzet je de settingsrohit schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:35:
Hoe zit het trouwens met mensen die een S8 hebben zonder roze gloed, maar die wel de updates binnenkrijgen om de roze gloed te verhelpen? Merken jullie een verandering qua kleur ofzo? Lijkt mij heel vreemd dat de kleur aanpassingen die ze gedaan hebben in de update 0 effect heeft op een Goed werkend toestel...
niet zal er niks gebeuren
Dus in principe heb je een niet goed toestel als je roze ziet toch?ppeterr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:43:
[...]
De update geeft opties om de gloed te verhelpen. Dus verzet je de settings
niet zal er niks gebeuren
Ik had er eerst een met roze randen die na de update nog niet weg waren en 2 roze banen midden over het scherm dat toestel heb ik terug gestuurd. Het 2e toestel was voor de update al perfect toen heb ik gewoon de update gedaan en geen settings veranderd en het scherm was nog even perfect zonder noemenswaardig verschil.
Maar als ik dus die aanpassingen doe en het is bij mij dan weg uiteindelijk, heb ik wel een toestel met aanpassingen die goed werkt en niet een toestel zonder aanpassing die goed werkt (zoals het zou moeten zijn) Want ik vind het scherm nu al heel raar zie bericht hierboven ergens van mij dat als ik naar YouTube ga en terug naar bijvoorbeeld de telefoonapp hij opeens donkerder word en groenachtig en dit terwijl de helderheid op zijn allerhoogst staat.
Als jij roze randen ziet, zou ik eens beginnen met het aanpassen van de settings.rohit schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:57:
[...]
Dus in principe heb je een niet goed toestel als je roze ziet toch?
Begin hem eerst eens over het geheel wat warmer te zetten en dan proberen of
je de randen wat minder rood kan maken in de update settings die er speciaal voor zijn.
Ik vind absoluut niet dat als je een beetje roze ziet dat het toestel niet oke is, het is
je eigen beleving. Laat je vooral niet gek maken. Speel met de settings, gebruik
het een tijdje, en bekijk of je het goed vind.
Ik zie af en toe ook wat color shifting, het is maar net hoe ik het toestel vast houd.
De ene keer is het wat meer roze, de andere keer lijkt het wat blauw/groen.
Naar mijn mening komt het vooral door het gebogen glas, je krijgt een prisma effect.
Nogmaals, laat je niet gek maken......leg het scherm eens naast een iphone 7.......
dan zal je wellicht denken, dat het iphone scherm geel is
Fijn dat je nu een goed scherm hebt, 2 rode banen midden op het schermDuckvogel schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:58:
Ik had er eerst een met roze randen die na de update nog niet weg waren en 2 roze banen midden over het scherm dat toestel heb ik terug gestuurd. Het 2e toestel was voor de update al perfect toen heb ik gewoon de update gedaan en geen settings veranderd en het scherm was nog even perfect zonder noemenswaardig verschil.
heeft niks te maken met de roze gloed aan de randen toch
Ja ik kom van een S7 Edge af, en die was perfect.. Daarvoor een Note edge gehad ook perfect beeld...ppeterr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:11:
[...]
Als jij roze randen ziet, zou ik eens beginnen met het aanpassen van de settings.
Begin hem eerst eens over het geheel wat warmer te zetten en dan proberen of
je de randen wat minder rood kan maken in de update settings die er speciaal voor zijn.
Ik vind absoluut niet dat als je een beetje roze ziet dat het toestel niet oke is, het is
je eigen beleving. Laat je vooral niet gek maken. Speel met de settings, gebruik
het een tijdje, en bekijk of je het goed vind.
Ik zie af en toe ook wat color shifting, het is maar net hoe ik het toestel vast houd.
De ene keer is het wat meer roze, de andere keer lijkt het wat blauw/groen.
Naar mijn mening komt het vooral door het gebogen glas, je krijgt een prisma effect.
Nogmaals, laat je niet gek maken......leg het scherm eens naast een iphone 7.......
dan zal je wellicht denken, dat het iphone scherm geel is
Nou, probeer het in te stellen zoals jij het mooi vind, lukt dat niet danrohit schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:17:
[...]
Ja ik kom van een S7 Edge af, en die was perfect.. Daarvoor een Note edge gehad ook perfect beeld...
kan je hem vast ruilen. Ik zou alleen er niet te lang mee bezig zijn
op een gegeven moment zie je natuurlijk alles. Gewoon wat instellen,
kijken of het onder verschillende omstandigheden mooi is. Zo niet, weer wat instellen.
[quote]ppeterr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:13:
[...]
Fijn dat je nu een goed scherm hebt, 2 rode banen midden op het scherm
[/
Nee dat heeft er niks mee te maken het was een combinatie van de 2 dat ik hem terug heb gestuurd buiten nog 2 andere problemen.
De rode draad van mijn post hier was om de vraag te beantwoorden wat na de update gebeurt als je een goed toestel heb en de gevolgen van de update.
[...]
Fijn dat je nu een goed scherm hebt, 2 rode banen midden op het scherm
[/
Nee dat heeft er niks mee te maken het was een combinatie van de 2 dat ik hem terug heb gestuurd buiten nog 2 andere problemen.
De rode draad van mijn post hier was om de vraag te beantwoorden wat na de update gebeurt als je een goed toestel heb en de gevolgen van de update.
Dat ga ik ook zeker doen, maar ben wel erg benieuwd hoe een scherm eruit ziet van een toestel die zowiezo geen roze gloed had en dus 0 aanpassingen heeft..ppeterr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:21:
[...]
Nou, probeer het in te stellen zoals jij het mooi vind, lukt dat niet dan
kan je hem vast ruilen. Ik zou alleen er niet te lang mee bezig zijn
op een gegeven moment zie je natuurlijk alles. Gewoon wat instellen,
kijken of het onder verschillende omstandigheden mooi is. Zo niet, weer wat instellen.
Ik denk dat dat door Adaptive Display komt, of in het Nederlands, Aanpasbaar display.rohit schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:11:
[...]
voor de update over het hele scherm, na de update eigenlijk minder en alleen de randjes.. Wel vind ik ook dat het scherm idd wat warmer is wat ik eigenlijk niet mooi vind..
Kan iemand dit even testen:
Video verbeteren aanzetten
Helderheid op zijn hoogst
YouTube (bijvoorbeeld white screen video)
dan de taskmanager (linkse knopje onderin) aanklikken
Bij mij word het beeld meteen een stuk donkerder en groener, terwijl de helderheid al op zijn hoogst staat normaal...
In YouTube iig en waarschijnlijk alles wat de Video verbeteren functie verbeterd is het beeld zoals het moet zijn standaard... heel raar.
Deze wil nog weleens de schermkleur aanpassen.
Maar ik heb bovenstaande even getest maar zag trouwens geen verandering.
Vandaag de S8+ ingebruik genomen en "alles" overgezet vanaf mijn S8 .via usb-c kabel. Behalve dat er mega veel niet is overgezet heb ik nu onderstaande weer terug:
Ik heb geen interesse in Vodafone bloatware dus wil dit niet. Ik kan alleen nergens meer vinden hoe ik dan deze melding afkom?.
Ik heb geen interesse in Vodafone bloatware dus wil dit niet. Ik kan alleen nergens meer vinden hoe ik dan deze melding afkom?.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
applicatie stopzetten/uitzetten in applicatie beheer. evt zelfs verwijderen als die optie er isDonstil schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:54:
Vandaag de S8+ ingebruik genomen en "alles" overgezet vanaf mijn S8 .via usb-c kabel. Behalve dat er mega veel niet is overgezet heb ik nu onderstaande weer terug:
[afbeelding]
Ik had 19 april mijn galaxy s8 plus ontvangen. Bij aankomst van toestel merkte ik gelijk op dat camera heel erg wazig is, en met heel wazig bedoel ik dat je amper wat ziet. Het betreft dus een DOA (dead on arrival). De dag na mijn aankoop was ik op vakantie gegaan, ik ben net terug..
We zijn nu bijna een maand verder en ik neem aan dat ik gewoon gebruik kan maken van de doa procedure en een nieuwe galaxy s8 plus ontvang??
We zijn nu bijna een maand verder en ik neem aan dat ik gewoon gebruik kan maken van de doa procedure en een nieuwe galaxy s8 plus ontvang??
[ Voor 6% gewijzigd door tottianovic op 17-05-2017 23:29 ]
DOA is geen regel of wet. Als je mazzel hebt wil de winkel het voor je omruilen, anders word het een reparatie. Je hebt 2 weken WKOA, daar buiten heb je recht op reparatie niet op retour of ruilen. Ik zou de winkel vragen wat mogelijk, maar recht op omruilen heb je niet. Dat is het nadeel van een DOA niet gelijk melden.tottianovic schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:28:
Ik had 19 april mijn galaxy s8 plus ontvangen. Bij aankomst van toestel merkte ik gelijk op dat camera heel erg wazig is, en met heel wazig bedoel ik dat je amper wat ziet. Het betreft dus een DOA (dead on arrival). De dag na mijn aankoop was ik op vakantie gegaan, ik ben net terug..
Op mijn Nederlands toestel de update nog niet via ota binnen gekregen (SM-G955F)henklbr schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:36:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
WARNING: Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)
Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 16 mei 17
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!
Noot: Na het installeren van deze ROM, krijg je WEL OTA-updates op je toestel!
Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.****** has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.
What's new:
* Android 7.0
* Mei security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements
* Camera Firmware updated
Model SM-G955F
Model name Galaxy S8+
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 11341572
Build date Thu, 11 May 2017 22:50:05 +0000
Security Patch Level 2017-05-01
Product code PHN
PDA G955FXXU1AQE5
CSC G955FOXM1AQE5
Download for install with Odin 3.12.3: MegaNZ
UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3; USE HOME_CSC_OXM !
Tevens op mijn Koreaans toestel ook niet (SM-G955N)
Ja dat heb ik gedaan maar na een ervoor is het weer terug.Uberdude schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:22:
[...]
applicatie stopzetten/uitzetten in applicatie beheer. evt zelfs verwijderen als die optie er is
Zoals je zegt, dead on arrival. Dus niet dead after 1 month, ofwel het bewijzen ervan na 1 maand wordt lastig.tottianovic schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:28:
Ja raar dat ik dat wel heb, heb het gister bij een vriend van mij getest met een S8 die word ook alleen donker en niet groenachtig...Garret1410 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:26:
[...]
Ik denk dat dat door Adaptive Display komt, of in het Nederlands, Aanpasbaar display.
Deze wil nog weleens de schermkleur aanpassen.
Maar ik heb bovenstaande even getest maar zag trouwens geen verandering.
Maak ik net een foto, start hij opnieuw opeens op......
Waar heb je je toestel gekocht?rohit schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:07:
[...]
Ja raar dat ik dat wel heb, heb het gister bij een vriend van mij getest met een S8 die word ook alleen donker en niet groenachtig...
Maak ik net een foto, start hij opnieuw opeens op......
Misschien een idee, met deze probs, om een "nieuw toestel" te vragen?
Al je hem bij Coolblue gehaald heb: die doen daar niet moeilijk over...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Toestel word omgeruild!henklbr schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:09:
[...]
Waar heb je je toestel gekocht?
Misschien een idee, met deze probs, om een "nieuw toestel" te vragen?
Al je hem bij Coolblue gehaald heb: die doen daar niet moeilijk over...
problemen:
roze gloed
draadloos opladen vannacht tot 75% ipv 100.....
spontane reboots..
hopelijk na de ruil een goeie!
Die van mij omgeruild bij Mobiel.nl (Wat een rampen ervaring was dit) maar ik merkte nu dat ik op 4g+ 0-2 streepjes bereik heb en variërend van 8mbps tot 30mbps snelheid... Ik heb direct de simkaart in mijn backup toestel gedaan (Lumia 640) en zag dat ik daar ook weinig bereik op had en ook rond de 8-13mbps zit. KPN gebeld en zij adviseerde mij om een nieuwe simkaart aan te vragen. Ik hoop dat dit de oplossing is want anders ben ik er echt helemaal klaar mee..
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Iemand een idee hoe ik upday meldingen uitschakel? Ik kan het niet vinden bij meldingen. Is dit onderdeel van Bixby?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Wat ik nou weer heb. Super vreemde loop.
Toestel gaat aan. Vraagt om opstart pin.
Boot dat normaal, vraagt pincode van sim en vraagt dan vervolgens om pincode van OS.
Dan krijg ik na een paar seconden "NFC service has stopped". Om vervolgens her slotje weer te geven (zelfde als boot) om vervolgens weer bij "NFC has stopped" te Komen.
Dit herhaald zichzelf c.a. 10x waarna er een echte reboot volgt. Na de reboot start hele gebeuren weer opnieuw.
Gister her toestel helemaal ingericht en geen problemen. Vanmorgen de software update geinstalleerd en de S3 gekoppeld.
Vaag gebeuren. Dat wordt weer helemaal opnieuw beginnen
Boot dat normaal, vraagt pincode van sim en vraagt dan vervolgens om pincode van OS.
Dan krijg ik na een paar seconden "NFC service has stopped". Om vervolgens her slotje weer te geven (zelfde als boot) om vervolgens weer bij "NFC has stopped" te Komen.
Dit herhaald zichzelf c.a. 10x waarna er een echte reboot volgt. Na de reboot start hele gebeuren weer opnieuw.
Gister her toestel helemaal ingericht en geen problemen. Vanmorgen de software update geinstalleerd en de S3 gekoppeld.
[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 18-05-2017 12:38 ]
Had je "veilig opstarten" niet AAN staan (en daar een PIN ingevuld)?Donstil schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:34:
Wat ik nou weer heb. Super vreemde loop.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ja dat heb ik aan staan idd. Why?henklbr schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:42:
[...]
Had je "veilig opstarten" niet AAN staan (en daar een PIN ingevuld)?
(Heb hem al een reset gegeven maar misschien handig voor de volgende)
Omdat ik de problemen niet herkende namelijk; dacht dat er misschien iets verkeerd was gegaan met de update die ik hier geplaatst had (zelf heb ik geen probs gehad namelijk)...Donstil schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:52:
[...]
Ja dat heb ik aan staan idd. Why?
(Heb hem al een reset gegeven maar misschien handig voor de volgende)
Klinkt raar wat ik ga zeggen maar kan je dit proberen:tottianovic schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 23:28:
kun je een tik tegen de camera geven? Dus met je wijsvinger vanaf je duim er tegen aan tikken. Het schijnt dat de stabilisator soms niet helemaal goed zit en dus wazig beeld geeft... Anders gewoon laten omruilen!
Tijdens het streamen van Spotify heb ik regelmatig haperingen of dat die spontaan op pauze staat. Met andere toestellen nooit echt gehad. Meer hier last van?
Ik zag eerder al een bericht van @Geert1976 over het niet lekker werken van ING (contactloos) Betalen app. Ik kan zeggen dat ik dezelfde problemen ervaar. Problemen die ik een half jaar lang niet met de OnePlus 3T ervaarde. Daar lukte het op een hele enkele keer na altijd in 1x. Met de S8 meer fout dan (direct) goed.
Meldingen als 'onbruikbare pas', 'controleer telefoon', 'voer pincode in' (terwijl ik onder €25 zonder pincode ingesteld heb staan)
Ik heb ING een mail gestuurd hierover maar als er mensen met nieuwe tips zijn hoor ik het graag.
Meldingen als 'onbruikbare pas', 'controleer telefoon', 'voer pincode in' (terwijl ik onder €25 zonder pincode ingesteld heb staan)
Ik heb ING een mail gestuurd hierover maar als er mensen met nieuwe tips zijn hoor ik het graag.
Heb ik met de S7e ook, dus betwijfel of dat een S8 'only' issue is.Kappade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:29:
Ik zag eerder al een bericht van @Geert1976 over het niet lekker werken van ING (contactloos) Betalen app. Ik kan zeggen dat ik dezelfde problemen ervaar. Problemen die ik een half jaar lang niet met de OnePlus 3T ervaarde. Daar lukte het op een hele enkele keer na altijd in 1x. Met de S8 meer fout dan (direct) goed.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ooh sorry. Nee niet jou update vanmorgen gedaan. Maar de OTA update.henklbr schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:00:
[...]
Omdat ik de problemen niet herkende namelijk; dacht dat er misschien iets verkeerd was gegaan met de update die ik hier geplaatst had (zelf heb ik geen probs gehad namelijk)...
Heb toestel gisteren nieuw van CoolBlue binnengekregen, toen geïnstalleerd maar nog niet geüpdate.
Heeft iemand (een plaatje van) de locatie van de NFC chip in de S8?
Ik HAD geen problemen met contactloos betalen met ING via mn S8, maar nu ik een nieuwe pas heb, andere was kapot, werkt het niet meer. Alles ingesteld, app werkt gewoon, opnieuw geïnstalleerd etc, maar niets helpt. Ik krijg de melding 'Onleesbare pas, probeer opnieuw' en mn app doet vervolgens niets. Ik heb mn pincode ook gewoon ingevoerd, maar de pin apparaten herkennen de pas dus niet meer...Kappade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:29:
Mocht jij antwoord op jouw mail krijgen dan hoor ik het graag, anders bel ik zelf nog even naar ze.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
http://techinsights.com/a...msung-galaxy-s8-teardown/Kappade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:37:
Heeft iemand (een plaatje van) de locatie van de NFC chip in de S8?
Vlak bij de primary camera volgens mij.
http://www.eet-china.com/news/article/201704191136
[ Voor 19% gewijzigd door TommyGun op 18-05-2017 14:26 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Wat dacht je van:BillSpaarbank schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:24:
Iemand een idee hoe ik upday meldingen uitschakel? Ik kan het niet vinden bij meldingen. Is dit onderdeel van Bixby?
Upday openen -> 3 puntjes rechtsboven -> Instellingen -> voila
zowel met de OP3 als de S8 geen structurele problemen gehad met ING betalen.. gaat bijna altijd in 1 x goedKappade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:29:
Gelukkig werkt het nu bij mij na enkele dagen nu wel al beter dan in het begin.Kappade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:29:
De betalingen lukken nu ong binnen 1 a 2 keer in 1 keer
Het is inmiddels vanuit Bixby gelukt. Thnx.henklbr schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:28:
[...]
Wat dacht je van:
Upday openen -> 3 puntjes rechtsboven -> Instellingen -> voila
Ik zocht de losse app Upday, maar die heb ik niet geinstalleerd.
Gister nergens last van gehad bij de appie..Kappade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:29:
Verwijderd
Hier geen problemen met de "appie" app en ING betalen app. Moet wel zeggen dat ik vanaf maandag hiermee ben gestart en pas 3x zo afgerekend heb. Of het wat uitmaakt of niet maar ik houd de S8 al tegen de betaalzuil voor dat ik op de pin button op de zuil klik.Kappade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:29:
Misschien een domme vraag (heb in jaren geen Galaxy telefoons gehad), maar werkt Samsung Pay al in NL?
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Ik heb (helaas) weer wat posts moeten verplaatsen naar [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic. Alle berichten over accessoires horen daar thuis, gelieve hier op te letten.
Is er ergens een definitie van wat we op tweakers als Accessoire zien? Dan is hier wat makkelijker rekening mee te houden namelijk. Een Dbrand skin had ik niet als Accessoire verwacht namelijk en waar vallen bv problemen met opladen onder, is dat dan voor het Accessoire topic als het om een kabeltje gaat?rens-br schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:47:
[mbr]Ik heb (helaas) weer wat posts moeten verplaatsen naar [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic. Alle berichten over accessoires horen daar thuis, gelieve hier op te letten.[/]
Edit: of beter, mijn vraag over de SD kaart is mee verplaatst naar het Accessoire topic zie ik, is dit omdat het om het Accessoire de SD kaart gaat? Want ik had dit juist hier geplaatst omdat het mijn inziens over het OS ging.
Ik vraag dat trouwens hier en niet in een DM omdat het naar het blijkt ook voor andere onduidelijk is.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 18-05-2017 23:01 ]
Interessante vraag en ook goed dat je die hier stelt, dan kunnen we dat meteen ophelderen:Donstil schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:59:
Is er ergens een definitie van wat we op tweakers als Accessoire zien?
Ik vraag dat trouwens hier en niet in een DM omdat het naar het blijkt ook voor andere onduidelijk is.
In principe is alles wat niet met het toestel zelf te maken heeft een Accessoire. Dus hoesjes, skins, opladers, screenprotectors, kabels, powerbanks, koptelefoons, oortjes, smartwatches, speakers e.d. Zie ook.
Om het meteen door te trekken naar de andere topics:
- Rooten & Custom rom's: Alles met betrekking tot het unlocken van je bootloader, rooten, custom rom's, tweaks die root nodig hebben en dat soort zaken;
- RMA: Problemen waarbij je een reparatieafdeling nodig hebt of afhandeling van je reparatie;
- Levertijd en prijzen: Winkels, prijzen, aanbiedingen en bestellingen.
Heb ik het iets duidelijker voor je gemaakt?
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 18-05-2017 23:07 ]
Nou ja.. een skin is wel overduidelijk een accesoire, tis eigenlijk te vergelijken met een cover .
Denk dat oplaad problemen hier wel kan, als het niet aan de oplader/kabel ligt (als je bijv meerdere laders hebt geprobeerd)
Denk dat oplaad problemen hier wel kan, als het niet aan de oplader/kabel ligt (als je bijv meerdere laders hebt geprobeerd)
Oké top dat is idd duidelijkerrens-br schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 23:06:
[...]
Interessante vraag en ook goed dat je die hier stelt, dan kunnen we dat meteen ophelderen:
In principe is alles wat niet met het toestel zelf te maken heeft een Accessoire. Dus hoesjes, skins, opladers, screenprotectors, kabels, powerbanks, koptelefoons, oortjes, smartwatches, speakers e.d. Zie ook.
Om het meteen door te trekken naar de andere topics:
- Rooten & Custom rom's: Alles met betrekking tot het unlocken van je bootloader, rooten, custom rom's, tweaks die root nodig hebben en dat soort zaken;
- RMA: Problemen waarbij je een reparatieafdeling nodig hebt of afhandeling van je reparatie;
- Levertijd en prijzen: Winkels, prijzen, aanbiedingen en bestellingen.
Heb ik het iets duidelijker voor je gemaakt?
Maar Dan nog 1 vraag. Als iets twee Topics beslaat (zoals mijn SD vraag) mag je dan kiezen?
Zo heb ik het idee dat de kennis meer in de normale Topics zit. Dus een SD kaart vraag stellen in het accessoire topic lijkt mij weinig zin hebben (of je wacht veel langer op een antwoord).
Donstil schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 23:11:
Maar Dan nog 1 vraag. Als iets twee Topics beslaat (zoals mijn SD vraag) mag je dan kiezen?
offtopic:
We gaan nu wel erg offtopic maar goed. Als het om aankoop van SD gaat past het beter in het accessoires topic, als het om een technische / software vraag gaat past het beter hier. Je vraag valt in de laatste categorie, maar aangezien je ook had geantwoord over de skin heb ik hem toch verplaatst. Je kan beter dat stukje er even uitknippen en hier nogmaals plaatsen.
We gaan nu wel erg offtopic maar goed. Als het om aankoop van SD gaat past het beter in het accessoires topic, als het om een technische / software vraag gaat past het beter hier. Je vraag valt in de laatste categorie, maar aangezien je ook had geantwoord over de skin heb ik hem toch verplaatst. Je kan beter dat stukje er even uitknippen en hier nogmaals plaatsen.
Maar voor verdere discussie over wat waar past, nodig ik jullie graag uit in: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 18-05-2017 23:18 ]
Ik vond in de La een 64 GB Micro SD kaart en dacht "Hee die stop ik even in mijn Samsung", ding wordt netjes herkend enz en functioneert, daar dus geen problemen. Daarna heb ik de de sd kaart versleuteld en de telefoon opnieuw gestart.
Nu blijft er in mijn notificatie menu een melding staan "SD Card Encryption - SD Card Encrypted", op zich prima maar ik kan hem niet wegvegen en of uitschakelen (want dan schakel ik alle notificaties van Android Systeem uit).
Waarom moet die melding daar blijven staan of beter nog hoe krijg ik hem weg? Ik ben namelijk niet zo kort van geheugen dat ik elke moment van de dag herinnert hoef te worden aan een SD kaart versleuteling.
@rens-br oké duidelijk. Done.
Nu blijft er in mijn notificatie menu een melding staan "SD Card Encryption - SD Card Encrypted", op zich prima maar ik kan hem niet wegvegen en of uitschakelen (want dan schakel ik alle notificaties van Android Systeem uit).
Waarom moet die melding daar blijven staan of beter nog hoe krijg ik hem weg? Ik ben namelijk niet zo kort van geheugen dat ik elke moment van de dag herinnert hoef te worden aan een SD kaart versleuteling.
Verwijderd
Klik voor oké op de melding in de notificatie balk.Donstil schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 23:27:
Ik vond in de La een 64 GB Micro SD kaart en dacht "Hee die stop ik even in mijn Samsung", ding wordt netjes herkend enz en functioneert, daar dus geen problemen. Daarna heb ik de de sd kaart versleuteld en de telefoon opnieuw gestart.
Zo krijg ik hem hier weg op mijn S8
Ja dat werkt idd maar hij komt terug helaas (niet direct maar in ieder geval na een ervoor)Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:03:
[...]
Klik voor oké op de melding in de notificatie balk.
Zo krijg ik hem hier weg op mijn S8
Verwijderd
volgens onderstaande link ben je niet alleen met dit probleemDonstil schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:15:
[...]
Ja dat werkt idd maar hij komt terug helaas (niet direct maar in ieder geval na een ervoor)
https://forum.xda-develop...ted-notification-t3595325
Ooh duidelijk. Daar kan ik wel wat mee, thnx.Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:28:
[...]
volgens onderstaande link ben je niet alleen met dit probleem![]()
https://forum.xda-develop...ted-notification-t3595325
Ik ga met SD Card Monitor even kijken of de dismounts ook bij mij voorkomen.
De optie om te verwijderen is er niet, dit staat op je simkaart van Vodafone.Weghalen is alleen mogelijk met root. Maar ik denk als je de app even install dat je hem daarna wel uit kan zetten in apps.Donstil schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:54:
[afbeelding]
Ik heb de telefoon nu een goede 3 weken. Echt een top ding! Toen ik van 3 Nexus telefoons overstapte naar een S6 dacht ik: mooi scherm, maar dat is het dan ook.
Nu van de S6 naar de S8 overgestapt en echt helemaal top. Onder de indruk van de batterij ook.
Ik heb de Bixby button nog NOOIT gebruikt en heb Bixby niet eens ingesteld. Als ik BxActions wilt gebruikt moet dit wel als ik de button wil remappen. Hoeveel batterij trekt Bixby en deze app? Anders gebruik ik het gewoon nooit.
Nu van de S6 naar de S8 overgestapt en echt helemaal top. Onder de indruk van de batterij ook.
Ik heb de Bixby button nog NOOIT gebruikt en heb Bixby niet eens ingesteld. Als ik BxActions wilt gebruikt moet dit wel als ik de button wil remappen. Hoeveel batterij trekt Bixby en deze app? Anders gebruik ik het gewoon nooit.
Ik heb Bixby nog niet 1x in de lijst van batterij verbruikers zien staan. Ik denk niet dat je er iets van merkt. Snel toewijzen die knop!Dubrillion schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:18:
Ik heb de telefoon nu een goede 3 weken. Echt een top ding! Toen ik van 3 Nexus telefoons overstapte naar een S6 dacht ik: mooi scherm, maar dat is het dan ook.
heb een video op youtube de hele nacht laten draaien, helaas geen resultaatW84 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:06:
Toets via de dialer even *#0*# in. Dan kun je checken of het echt het display is. Een groene pixel is waarschijnlijk een stuck pixel en kan eventueel weer meekomen met een stuck pixel fix video op YT.
het vreemde is ook dat het alleen 's avonds, 's nachts en vroeg in de ochtend zich voordoet. Overdag is er niets te zien van de groene pixel
iemand een idee?
Waar moet ik op letten in *#0*#?
Nou ik dacht ineens ik heb ook Package disabler nog. Dus nu heb ik "OS costomize" disabled en ben ik zonder installatie van die melding af.pappaleone schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 01:05:
[...]
De optie om te verwijderen is er niet, dit staat op je simkaart van Vodafone.Weghalen is alleen mogelijk met root. Maar ik denk als je de app even install dat je hem daarna wel uit kan zetten in apps.
Het is wel een combinatie van de Samsung Rom met een vodafone sim idd. Op de Pixel had ik er geen last van namelijk.
Hi, ik heb exact hetzelfde. Het werd bij mij na enige tijd (aantal dagen) steeds iets minder. Ik heb het alleen als ik in de trein zit. Ik heb het idee dat als het bereik iets minder is, dat het vooral dan gebeurt (hoewel dit ook weer niet altijd zo is). Verder nog steeds een raadsel, maar merk verder geen directe negatieve effect op accuduur etc.TheRicolaa10 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:29:
Ik zat vandaag in de bus Spotify te streamen, beetje browsen, nieuws apps te bekijken en scherm op 50% brightness. Ik heb een S8 en wordt soms best warm, iemand die zich hierin herkend?
Na het invoeren van *#0*# even checken bij de display checks (RGB, zwart, wit) of je de pixel ziet.stijnec1 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:07:
[...]
heb een video op youtube de hele nacht laten draaien, helaas geen resultaat
het vreemde is ook dat het alleen 's avonds, 's nachts en vroeg in de ochtend zich voordoet. Overdag is er niets te zien van de groene pixel
iemand een idee?
Waar moet ik op letten in *#0*#?
Ja dat zou inderdaad ook moeten werken.Donstil schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:09:
[...]
Nou ik dacht ineens ik heb ook Package disabler nog. Dus nu heb ik "OS costomize" disabled en ben ik zonder installatie van die melding af.
Het is wel een combinatie van de Samsung Rom met een vodafone sim idd. Op de Pixel had ik er geen last van namelijk.
Binnenkort ga ik een S8 aanschaffen. Iemand enig idee of er binnenkort een promotie zou komen via Samsung? https://my-samsung.com/be/mysamsung/offers/#/
Vandaag weer contactloos kunnen betalen met de S8. Ik heb dat kleine stukje tekst waarin staat 'begin alvast met betalen' in de app aangeklikt, pincode van mn betaalpas ingevuld en toen tegen de scanner gehouden. Werkte prima. Ik test waarschijnlijk morgen of contactloos betalen nu gewoon met alleen scherm ook gaat werken.Kappade schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:29:
ik heb nog nooit (met de N5, OP3, S8) de betalen app van te voren op gestart, gewoon scherm aan (niet unlocken) en tegen de terminal. Een enkele x (ook onder de 25) vraagt ie dan nog om een pin (wellicht niet snel genoeg response van de server of er die dag al >50 euro contactloos is betaald).MisterChaoSs schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:26:
[...]
Vandaag weer contactloos kunnen betalen met de S8. Ik heb dat kleine stukje tekst waarin staat 'begin alvast met betalen' in de app aangeklikt, pincode van mn betaalpas ingevuld en toen tegen de scanner gehouden. Werkte prima. Ik test waarschijnlijk morgen of contactloos betalen nu gewoon met alleen scherm ook gaat werken.
Bij mij werkte het ook zonder problemen de eerste anderhalve week. Echter, ineens kreeg ik de melding onleesbare pas of voer pin in. Hij deed het elke keer niet, melding van pin kreeg ik bijvoorbeeld niet in de app. Nu ik hem van te voren een keer opgestart heb deed hij het dus wel, wellicht dat dit mensen waarbij het momenteel niet werkt helptPrulleman schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:29:
[...]
ik heb nog nooit (met de N5, OP3, S8) de betalen app van te voren op gestart, gewoon scherm aan (niet unlocken) en tegen de terminal. Een enkele x (ook onder de 25) vraagt ie dan nog om een pin (wellicht niet snel genoeg response van de server of er die dag al >50 euro contactloos is betaald).
Dat lijkt me meer iets voor: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & PrijzenTimKras schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:18:
Binnenkort ga ik een S8 aanschaffen. Iemand enig idee of er binnenkort een promotie zou komen via Samsung? https://my-samsung.com/be/mysamsung/offers/#/
Mijn glazenbol is helaas kapot...
Spaarstand aan of?
hier nog geen 2 uur schermtijd en wel al op 67%. Wel 2 dagen oud pas hahaha dus hij zal wel beter worden.. maar morgen word hij opgehaald en volgende week krijg ik een nieuwe opgestuurd.
Nope, ik gebruik nooit spaarstand eigenlijk. Toen ik 'm net had was het ook niet al te best. Na ongeveer twee keer opladen ging het beter en nu uitermate goed.
Hallo, zijn er nog mensen die een backcover samen met een tempered glass gebruiken? Heb vandaag de s8 gekregen maar ben druk op zoek naar sterke backcover en tempered glass voor optimale bescherming. Ben eigenlijk op zoek naar een case friendly tempered glass.
Waar je eigenlijk naar op zoek bent is het accessoiretopic. Die vind je hier
Deze en andere topics staan hieronder in de topicwaarschuwing
Waar je eigenlijk naar op zoek bent is het accessoiretopic. Die vind je hier
Deze en andere topics staan hieronder in de topicwaarschuwing
[ Voor 30% gewijzigd door janvanduschoten op 19-05-2017 22:01 ]
Verwijderd
Heeft iemand ook last van framedrops waanneer je in gallerij een foto opent? Ik heb de s8 plus versie. Heb hem sinds 19 april maar begint me wel een beetje te irriteren...
Ik heb geen framedrops maar het gaat ook niet heel soepel. Lijkt net of het met een lage framerate gebeurt.Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 19:37:
Heeft iemand ook last van framedrops waanneer je in gallerij een foto opent? Ik heb de s8 plus versie. Heb hem sinds 19 april maar begint me wel een beetje te irriteren...
Ik gebruik trouwens meestal Google foto's en daar geen last.
Op het Amerikaanse Samsung forum en vast ook wel op andere forums wordt veel geklaagd over het wegvallen van het interne speaker geluid. Als je bv een Youtube video beluisterd dan valt het geluid bijna direct weg. Of je heb 2 sec geluid en valt daarna weg.
Ik heb hier ook last van. Via de koptelefoon is alles prima maar zodra ik een video beluister via de interne speaker gaat het mis. Zelfs als ik bv een ringtone instel hoor ik maar 1 of 2 sec en dan valt het geluid weg.
Maar het is ook weer niet altijd. Soms werkt alle geluid prima.
Herkennen jullie dit? Iemand toevallig een oplossing?
Link naar het Amerikaanse forum
https://us.community.sams...-off-Galaxy-S8/td-p/97842
Ik heb hier ook last van. Via de koptelefoon is alles prima maar zodra ik een video beluister via de interne speaker gaat het mis. Zelfs als ik bv een ringtone instel hoor ik maar 1 of 2 sec en dan valt het geluid weg.
Link naar het Amerikaanse forum
https://us.community.sams...-off-Galaxy-S8/td-p/97842
[ Voor 10% gewijzigd door dust419 op 20-05-2017 08:13 ]
Another one bites the DUST
Ik heb het hier ook voorbij zien komen. Die had er ook problemen mee. Ik heb soms wel dat meldings geluiden half worden afgespeeld (en soms helemaal niet). Hoop dat hier nog een oplossing voor komt.dust419 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 08:10:
Op het Amerikaanse Samsung forum en vast ook wel op andere forums wordt veel geklaagd over het wegvallen van het interne speaker geluid. Als je bv een Youtube video beluisterd dan valt het geluid bijna direct weg. Of je heb 2 sec geluid en valt daarna weg.
Ik heb hier ook last van. Via de koptelefoon is alles prima maar zodra ik een video beluister via de interne speaker gaat het mis. Zelfs als ik bv een ringtone instel hoor ik maar 1 of 2 sec and dan valt het geluid weg.
Verwijderd
Ja nja dan de lage fragmentaties.. op mijn s7 edge had ik dit niet. Heb nog net even nagekeken.. Echt heel stom... hopelijk snel verholpen met een van de updates die komen gaan..Garret1410 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 00:10:
[...]
Ik heb geen framedrops maar het gaat ook niet heel soepel. Lijkt net of het met een lage framerate gebeurt.
Ik gebruik trouwens meestal Google foto's en daar geen last.
Persoonlijk denk ik dat het een software probleem is. Bij bellen via de speaker heb ik het probleem niet.maurits187 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:45:
Ik vrees dat dit een hardware probleem is
https://www.tabletsmagazi...s8-klagen-audioproblemen/
Als het geluid wegvalt dan komt het vervolgens ook weer terug na enige tijd zonder dat ik het toestel aanraak. En er zit teveel regelmaat in voor een hardware probleem. Bij een hardware issue zou het probleem meer random moeten zijn.
Ben benieuwd wanneer Samsung hier iets over gaat roepen.
Another one bites the DUST
Heb dit probleem ook, doe dan vaak de muziek harder en zachter om te proberen of hij het al doet en dan springt hij ineens aan.dust419 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:55:
[...]
Persoonlijk denk ik dat het een software probleem is. Bij bellen via de speaker heb ik het probleem niet.
Als het geluid wegvalt dan komt het vervolgens ook weer terug na enige tijd zonder dat ik het toestel aanraak. En er zit teveel regelmaat ik voor een hardware probleem. Bij een hardware issue zou het probleem meer random moeten zijn.
Heb al contact gehad met KPN en die zeggen dat ik langs de winkel moet. Helaas hier nog geen tijd voor gehad.
Heb geen probleem met geluid dat wegvalt tijdens YouTube of zoiets. Alleen een enkele keer dat een meldingsgeluid niet helemaal wordt afgespeeld.
Dat van het "meldingsgeluid" heb ik ook: bij de officiële Twitter-app (custom sound)Garret1410 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:59:
Heb geen probleem met geluid dat wegvalt tijdens YouTube of zoiets. Alleen een enkele keer dat een meldingsgeluid niet helemaal wordt afgespeeld.
Dit had ik overigens ook met deze app op mijn S7Edge...
Voor de rest geen probs met mun speakertje
Iemand die toevallig weet hoe ik een app echt fullscreen krijg? Sommige apps zoals Chrome heb ik op volledig scherm gezet in de opties, maar toch blijft de zwarte menubalk onder in het scherm altijd staan. Zie dan liever dat de balk verborgen is en ik 'm omhoog kan swipen.
Ik kan me herinneren dat ik tijdens de 'tutorial' iets zag staan met 'tik tweemaal om iets te verbergen', maar helaas had ik de popup weggeklikt...
Ik kan me herinneren dat ik tijdens de 'tutorial' iets zag staan met 'tik tweemaal om iets te verbergen', maar helaas had ik de popup weggeklikt...
Ik had hier last van. Door het toestel te schudden ging het geluid weer afspelen. Door het toestel te bewegen ging het geluid aan en uit.dust419 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:55:
[...]
Persoonlijk denk ik dat het een software probleem is. Bij bellen via de speaker heb ik het probleem niet.
Als het geluid wegvalt dan komt het vervolgens ook weer terug na enige tijd zonder dat ik het toestel aanraak. En er zit teveel regelmaat in voor een hardware probleem. Bij een hardware issue zou het probleem meer random moeten zijn.
In mijn optiek 100% hardware.
Zelf heb nog de S6. Overwoog te gaan naar de S8, maar nu de valproef ZEER slecht uitvalt in vele testen in binnen- en buitland overweeg ik te gaan voor de S7. Een keer vallen en je mooie S8 ligt al in diggelen pfff
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen
- Rooten, unlocken en custom ROM's: [Samsung Galaxy S8-serie] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support