Geert1976 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:13:
[...]
haha...klantenservice en Samsung gaan sowieso al niet samen. Nadat je bij hun, of 1 via hun resellers, een product hebt gekocht, houdt het in principe op voor Samsung.
Ik raad ook altijd aan om bij Coolblue je Samsung foontje aan te schaffen, die nemen je als klant tenminste nog wel serieus (after sales/garantie) en zeer zeker NIET direct bij Samsung.
Wat ik al eens eerder in dit topic aangaf, Samsung zou nog onwijs veel nieuwe klanten naar zich toe kunnen trekken als ze eens een keer beginnen met serieuze, echte, Klantenservice/after sales.
Mijn ervaring is gelukkig anders (deels)..
Was in het begin ook teleurgesteld dat de eerste twee helpdesk-medewerkers van Samsung mijn rode randen-probleem meteen van de hand wezen, zelfs zonder eerst serieus ernaar te kijken.. (terwijl ze toch wisten dat ik bijna een half jaar al met een S7E met touchloze zones rondliep; ben dus niet echt lastig (al zeg ik het zelf ;-)
Dan ben je na met zes Galaxy-toestellen tevreden te zijn geweest, serieus een LG aan het overwegen..
De volgende twee medewerkers melden meteen dat als ik er niet tevreden mee was, dat ik het ding gewoon kon omruilen, net zolang tot ik wel tevreden was of ik kon het scherm laten vervangen, zodat het ook meteen gecontroleerd werd.. de laatste medewerkster herinnerde mij zelfs keurig aan het verstrijken van de termijn (dus twee dagen van te voren)..
Daarom dan wel in goed vertrouwen de firmware-update afgewacht (weer keurig 's ochtends ontvangen op de laatste dag, waarop het toestel retour kon) en dat loste bij mij alles op.. ook is de touchloze zone van de S7E keurig binnen drie dagen gemaakt, zonder kosten..
Is inderdaad niet slim als een dienstverlener zich meteen te hard opstelt.. op actie volgt meestal reactie en ook al zijn ze nog zo goed.. concurrentie is er genoeg.. heb heel serieus de G6 overwogen (met groothoek-lens).. en eigenlijk ook alleen maar van afgezien, omdat ik al veel Samsung-spul heb en LG de beste versie van dat toestel niet in Nederland aanbiedt..
Na een dikke drie weken ben ik super tevreden over de S8+.. alles functioneert gewoon zonder veel bij te installeren.. ben een fan van de Samsung-apps (Internet zonder reclame) en heb ook (blijkbaar) als enige geen probleem met de vingerprint-sensor (wel geen kleine handen (en ben links op gsm).. denk trouwens ook niet dat ik van mijn dochter de S7E nog terugkrijg; zij was haar S5 nog dezelfde dag vergeten..