Net terug van Coolblue ivm het ietwat loszittende scherm rechtsonderin van mijn S8. Heb een compleet nieuw toestel gekregen.
Samen met de medewerker van Coolblue het nieuwe scherm geinspecteerd en daar zagen we beiden een (zeer) kleine speling tussen het glas/scherm en de behuizing rechtsonder. Deze speling zie je niet linksonderin.
Tevens liet deze medewerker mij een notitie zien in de computer, afkomstig van de Teamleader Retouren (van alle Coolblue winkels overigens) waarin stond vermeld dat er aanzienlijk wat toestellen retour zijn gekomen bij hun met exact dezelfde reden.
Ik heb er nog niet echt een heel lekker gevoel bij, €800 betalen en dan met een scherm zitten die gewoonweg niet in ALLE hoeken gelijk zijn (geplakt)
En nu zeker met de wetenschap dat het dus een bekend 'probleem' is. Ik ben onwijs tevreden qua werking van het toestel, dat is gewoon echt dik in orde.
Maar hardware-matig klopt er toch echt iets niet.
Zeker met zo'n loszittend scherm kan dat in de nabije toekomst wel eens voor problemen gaan zorgen qua waterbestendigheid en dus functioneren van het toestel
Voor nu ga ik het nog even aankijken, wat ik concreet ga doen.

[
                        Voor 3% gewijzigd door
                                                     _Bailey_                                                 op 12-05-2017 10:51
                                            ]