Nu een paar uur mee bezig geweest, maar ik word er gek van. Hoe moeilijk kan het zijn?
skype van mobiel verwijderd, dan op PC ook skype eraf, outlook account eraf en MS account eraf. App's mail agenda en personen gereset, dan MS acount weer toegevoegd en(MS) mail acount ingesteld. OP outlook.com (ook de beta) geprobeerd orde op zaken te stellen, het lukt niet. 1 contact heeft 40 koppelingen met willekeurige namen. Zo ook een kameraad van mij hier zijn mijn moeder en schoonzus ook aan gekoppeld. Ontkoppelen is een drama, elke keer bij bewuste naam op een vinkje klikken, maar dan verdwijnt de lijst, lijst weer openen, en volgend naam verwijderen. Na 3 a 4 x geen reactie meer , dan zoeken op een andere naam. OK mijn nicht je , zie ik iets staan met haar icoud adres (ooit 1x een mail van haar gehad via dat adres) denk dat is handig, even aan haar outlook entry koppelen, waar ik ook klik of zoek, neegens bij haar naam en gegevens vind ik het I cloud adres. Dan maar weer terug naar mijn kamaraad en de rest van de entrys wissen door op de kruisjes te klikken, frustratie alom.
optie opschonen eens bekeken, ook hie een wazig overzicht, waar tevens geen hout van klopt. Dan kijken bij verwijderde contacen , zo'n 80 stuks waarvan er een aantal niet weg mogen, proberen maar weer terug te zetten , maar die worden willekeurig ergens weeer aan gekoppelt? ik ben de weg voledig kwijt. Waarom zo moeilijk, bv. kopplingen verwijderen, waarom geen chek box ervoor, even alles aanvinken wat je ontkopplen, dan had ik 35 vinkjes gezet en klaar.
Op de PC is het adres boek nu onbuikbaar , mijn schoonzus is online wel te vinden, maar in de personen app niet ( op de telefoon vindebaar maar alle gevens zijn weg) . Online vind ik haar 10x? met elke ingang een ander gegeven van haar, mob.nr , huisnr. geboorte datum , straat, woonplaats. WHY??Uit frustratie de muis aan gruzelementen geslagen, en er maar mee opgehouden.
Als iemand in de buurt van zwolle eens een keer mee wil kijken , heb ik best wat voor over. Geen idee wat ik fout doe, maar zo jaag je klanten wel weg

op het werk zit ik dagelijks in mega databases (oracle, resident engineer warehouse management) te werken, dus helemaal een ei ben ik nu ook weer niet.
@MODS - misschien gaat de personen discusie hier te ver, (alle berichten hieromtrend) verplaatsen naar een eigen topic