Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Antoniya001 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:20:
[...]

Een beetje hulp voor degene die de AA-Browser zelf willen bouwen.

YouTube: How to create the AA-Browser from scratch
Tutorial bekeken en Visual Studio geinstalleerd (licentie via werk) maar de link naar de audiodude website werkt niet meer. Ik wil er wel mee stoeien want ik heb zelf een interne website draaien die ik eigenlijk in een webapp wil gooien.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiodude
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 21:33
Website was down for maintenance. Should all be good now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:06
Antoniya001 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:00:
Website was down for maintenance. Should all be good now.
sorry typefoutje

[ Voor 17% gewijzigd door kruila op 08-08-2017 19:26 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
2e dinsdag van de maand, nieuwe update voor W10M

loopt nu binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

kruila schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:25:
2e dinsdag van de maand, nieuwe update voor W10M

loopt nu binnen
Ik was nèt aan het checken of de update er was, en werd toen meteen aangeboden. Het duurde even voor ie erop stond maar de update lijkt vlekkeloos verlopen te zijn. Altijd even een soft reset achter de update uitgevoerd en we zijn inmiddels weer up to date ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 16:00
hardware-lover schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:01:
[...]
Altijd even een soft reset achter de update uitgevoerd en we zijn inmiddels weer up to date ;)
De toegevoegde waarde hiervan ontgaat mij even. De telefoon start immers zelf al opnieuw op en is dan klaar voor gebruik.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:02:
[...]
De toegevoegde waarde hiervan ontgaat mij even. De telefoon start immers zelf al opnieuw op en is dan klaar voor gebruik.
Een soft reset maakt alles even "schoon" en daarmee kunnen wat zaken soms beter werken dan voor zo'n soft reset. Een soft reset is niet hetzelfde dan opnieuw opstarten. [weg]

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 08-08-2017 23:31 . Reden: men heeft gelijk... ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat laatste had niet gehoeven hè. ;)

Maar je kan het doen, alleen is dat wat overdreven. Ik heb in al die jaren pas 1 keer een 'probleem' gehad na een update waardoor dat nodig was. Scheelt je een hoop moeite. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Joopieboy schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:29:
Dat laatste had niet gehoeven hè. ;) klopt

Maar je kan het doen, alleen is dat wat overdreven. Ik heb in al die jaren pas 1 keer een 'probleem' gehad na een update waardoor dat nodig was. Scheelt je een hoop moeite. :)
Zou je misschien die "hoop moeite" eens uit kunnen leggen? Ik heb het niet over een fabrieks-reset hè? Het maakt in tijd niet uit of je een soft-reset uitvoert of het toestel direct afsluit en weer laat herstarten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hardware-lover schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:19:
[...]
Een soft reset maakt alles even "schoon" en daarmee kunnen wat zaken soms beter werken dan voor zo'n soft reset. Een soft reset is niet hetzelfde dan opnieuw opstarten, maar dit wist jij natuurlijk beslist al.
Dat klopt. Een soft reset is niet hetzelfde als opnieuw opstarten. Alleen ontbreekt de optie opnieuw opstarten op een telefoon. Kan wel op een PC. Dus, of je zet je telefoon uit: powerknoop inhouden totdat je de melding krijgt: schuif scherm omlaag om de telefoon uit te schakelen of je doet een soft reset: dezelfde powerknop inhouden, schermtekst negeren en vast blijven houden.

En eh .... na het installeren van de update en het opnieuw opstarten voel ik toch, net zoals bij de soft reset, de telefoon trillen. Lijkt mij een (soft) reset.

Ik vraag me trouwens af of de telefoon niet elke keer dat je telefoon uitschakelt een soft reset doet. Als je de telefoon dan weer aanzet trilt de telefoon ook en moet je een SIMPIN invoeren.

Hou je alleen nog het scherm uitschakelen over. Kort op powerknop drukken.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 08-08-2017 23:49 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

O zo, sorry. Nee ik bedoelde idd en hard reset, soft reset doet (in mijn geval) niks met een foute update. Soft is leuk als het geheugen vol loopt of een app zoals Dropbox of WA weer van het padje af is. Dat was trouwens de laatste tijd bijna dagelijks voort...

Nu als tweede toestel in gebruik voor werk en dan gaat het nog wel. Als je maar niet teveel op de achtergrond heb draaien of doen. Best jammer, dat was tot vorig jaar ofzo veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:21

P_Tingen

omdat het KAN

Op vakantie heb ik mijn 735 regelmatig als hotspot gebruikt. Dat ging prima voor de Android telefoons van de kinderen, maar de 930 van mijn vrouw weigerde verbinding te maken met mijn telefoon. Ik kom niet eens in het inlogscherm met haar telefoon. Is dit een bekend probleem?

Via de 640 van een collega lukt het overigens wel.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:39:
[...]
Dat klopt. Een soft reset is niet hetzelfde als opnieuw opstarten. Alleen ontbreekt de optie opnieuw opstarten op een telefoon. Kan wel op een PC. Dus, of je zet je telefoon uit: powerknoop inhouden totdat je de melding krijgt: schuif scherm omlaag om de telefoon uit te schakelen of je doet een soft reset: dezelfde powerknop inhouden, schermtekst negeren en vast blijven houden.

En eh .... na het installeren van de update en het opnieuw opstarten voel ik toch, net zoals bij de soft reset, de telefoon trillen. Lijkt mij een (soft) reset.

Ik vraag me trouwens af of de telefoon niet elke keer dat je telefoon uitschakelt een soft reset doet. Als je de telefoon dan weer aanzet trilt de telefoon ook en moet je een SIMPIN invoeren.

Hou je alleen nog het scherm uitschakelen over. Kort op powerknop drukken.
Zo staat een soft reset niet beschreven. Volume omlaag + powerknop ingedrukt houden heeft een ander effect dan de powerknop alleen ingedrukt houden. Bij eerste zou het cache geheugen e.d. ook worden gewist. Een soft reset is ook tot stand te brengen door de batterij te verwijderen en de powerknop daarna ingedrukt te houden. Echter is de batterij niet bij elk toestel te verwijderen, dus optie 1 (volume omlaag + power) werkt het snelst. Je voelt ook 2x een trilling i.p.v. 1x bij het indrukken en vasthouden van de powerknop.

Dat het wel degelijk wat uitmaakt of je wel of niet soft reset heb ik recentelijk nog proefondervindelijk vast kunnen stellen.

- locatiegegevens werden maar niet bij mijn gemaakte foto's aangemaakt, ongeacht wat ik maar in of uitschakelde of wel of niet toestond. Een soft reset loste het direct op zonder dat ik verder maar iets aan de instellingen hoefde te wijzigen.

Edit: @lowiesjie het probleem wat ik hierboven beschrijf werd enkel opgelost door de door mij toegepaste reset. Opnieuw opstarten door de enkel de powerknop ingedrukt te houden deed niets in mijn situatie, ook niet na dit herhaaldelijk toegepast te hebben na het wijzigen van diverse instellingen (wat steeds maar geen effect had).

Voordat ik ernaar ging zoeken wist ik ook niet dat deze werkwijze bestond.
Microsoft beschrijft wel een fabrieks reset voor zijn Windows 10 Mobielen i.c.m. de volume toets, maar de stappen 2 en 3 voer ik dus niet uit, ik laat de knoppen los zodra bij reboot een trilling voelbaar is.

[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 09-08-2017 16:56 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06
hardware-lover schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Zo staat een soft reset niet beschreven. Volume omlaag + powerknop ingedrukt houden heeft een ander effect dan de powerknop alleen ingedrukt houden. Bij eerste zou het cache geheugen e.d. ook worden gewist. Een soft reset is ook tot stand te brengen door de batterij te verwijderen en de powerknop daarna ingedrukt te houden. Echter is de batterij niet bij elk toestel te verwijderen, dus optie 1 (volume omlaag + power) werkt het snelst. Je voelt ook 2x een trilling i.p.v. 1x bij het indrukken en vasthouden van de powerknop.

Dat het wel degelijk wat uitmaakt of je wel of niet soft reset heb ik recentelijk nog proefondervindelijk vast kunnen stellen.

- locatiegegevens werden maar niet bij mijn gemaakte foto's aangemaakt, ongeacht wat ik maar in of uitschakelde of wel of niet toestond. Een soft reset loste het direct op zonder dat ik verder maar iets aan de instellingen hoefde te wijzigen.
Voor Windows 10 mobile staat soft reset wel zo beschreven, dus alleen met powerknop, althans zo is het voor mijn Lumia 650. Bij 8 / 8.1 toestellen was het power + volume down bij mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Gewoon uit nieuwschierigheid: Hoe lang zijn de WP gebruikers hier nog van plan hun toestel te gebruiken? En wat als het toestel kapot gaat bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:57
Stefan22 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 03:56:
Gewoon uit nieuwschierigheid: Hoe lang zijn de WP gebruikers hier nog van plan hun toestel te gebruiken? En wat als het toestel kapot gaat bijvoorbeeld.
Zolang als mogelijk is.
Heb sinds een maand of 2/3 een erg goede 650 van een vriend over kunnen nemen en hoop dat die het zolang blijft doen totdat er meer duidelijkheid is over een nieuwe versie van Windows 10 welke op mobiele devices kan draaien. Als ondertussen de Store wat meer bekend is voor desktops/tablets hoop ik dat er weer wat nieuws komt.
En zo niet dan stap ik over op iOS.
Veel te duur, altijd een hater geweest, maar zoveel beter dan dat lekke (als je niet stock hebt) Android van dat privacy schendende Google...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:48

PeaceNlove

Deugleuter

Precies hetzelfde als St00mwals. De zakelijke 920 gaat er uit als de nieuwe iPhones er zijn, mijn prive 1520 met W10 gaat hopelijk nog een jaar mee en wordt dan ook vervangen voor een iPhone. Die iPhones zijn duur, maar wat mij betreft heeft Apple inmiddels al bewezen lang support en updates te geven aan de telefoons, dus je kan ze afschrijven over een lange periode. En Android is een privacy schendend, slecht gesupport en lek OS, dus daar blijf ik ook lekker bij weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
Zo lang als mogelijk is. Grotendeels met dezelfde argumenten als de twee hierboven. Android zou inderdaad geen feest zijn vanwege privacy en security maar ook iOS spreekt me echt niet aan. Die laatste alleen meer om de gedateerde UI en achterlijke browser. Zolang ik een Windows-toestel in mijn broekzak kan hebben waarmee ik kan bellen, browsen, mailen en Whatsapp kan gebruiken, stap ik trouwens niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Ik rag mijn toestellen af tot de laatste vezel.
En mocht er tegen die tijd niet meer over zijn....
Tja dan moet ik wel verder kijken.
Denk dat het een ( auw ) android geval zal worden.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:24
Onlangs is m'n 930 tegen de grond gegaan (scherm gebroken) en heb ik opnieuw een Windows Mobile toestel gekocht (tweedehands 950). Op dit moment heb ik nog steeds alle apps die ik nodig heb dus een echte reden om over te stappen is er nog steeds niet (het zal alvast niet het OS op zich zijn, eerder de apps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:47

Punkrocker

Mostly harmless

Ik sluit me aan bij bovenstaanden. 8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:39
Voor mij geld ook, zolang ik kan doen wat ik wil, blijf ik mijn L950XL trouw. Ben benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren met W10M (on arms). Verder hou ik toestellen als de Nokia 8 in de gaten. Apple komt er bij mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:23
Wat een eensgezindheid :). Ook ik ben van plan om lekker bij windows te blijven, in elk geval tot WhatsApp de handdoek in de ring gooit, (of ik moet heel mijn sociale omgeving van WA naar een alternatief krijgen, maar ik ben bang dat dat niet geheel realistisch is).
Mocht mijn 930 de geest geven ga ik op zoek naar een 2e hands 950(XL) of, mochten die wat in prijs gedaald zijn, een HP x3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Ik heb momenteel een 735 van 2,5 jaar en ben daar heel tevreden over. Vooral vanwege het compacte formaat. Ik heb even een 950 gehad maar die was me te groot en ik heb hem aan een medetweaker verkocht.

Mocht mijn 735 het begeven dan ga ik op zoek naar een tweedehands 735. Mocht die niet te vinden zijn dan wordt het waarschijnlijk een Samsung A3 of een iPhone SE. Als ik zonder apps kom te zitten (vooral Whatsapp) dan zal ik eerder overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Laatst online: 12-09 09:07
Mijn 735 heeft eigenlijk zijn beste tijd gehad. Ik twijfel nu om over te stappen naar iOS of Android. Ik blijf een fan van Windows Mobile, maar gezien Microsoft zelf niet meer aan het platform trekt overweeg ik toch om over te stappen.

Mijn ogen zijn nu gericht op of een Nokia 6, of een Iphone SE. Van deze laatste vind ik met name jammer dat de telefoon toch al wat jaren oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
Hetzelfde als hierboven :)
Windows all the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06
Het OS an sich voldoet nog voor mij. Optie iOS vind ik te duur en Android zou ik alleen met een Nokia overwegen vanwege het updatebeleid en de stock software versie.

Wat ik jammer vind, is dat er sinds de CU update verder weinig verbeteringen / probleemoplossingen te zien zijn. Edge is al een tijdje drama qua reloads, desktop / mobile laden wat fout gaat, maar het lijkt erop dat MS het best vindt zo. Het wegvallen van apps is ook jammer maar valt met mobiele webversies nog wel op te vangen gelukkig (bv. ABN AMRO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:46

nwagenaar

God, root. What's the differen

Same for me. Mijn Lumia 950 is momenteel mijn back-up voor als mijn (onlangs van een tweaker overgenomen) 950XL het niet meer doet en ik heb nog een android telefoon als back-up voor de enkele missende apps die ik sporadisch gebruik (maar wel verdomde handig zijn).

De camera is echt verbluffend goed van de 950-serie en het OS met apps is (voor mij althans) stabiel en voorziet mij van de dagelijkse benodigheden die ik echt nodig heb.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:04
Op dit moment is mijn main een 950XL. Als backup heb ik nog een L930 liggen, ook ergens nog een L550 en voor wat apps heb ik nog een Huawei weet-ik-wat-voor-type. De laatste gaat straks tijdelijk als main gebruikt worden als mijn L950 ter reparatie gaat. Een van de pinnetjes die met de case verbinden voor draadloos laden is lam, en maakt dus geen contact meer, en loop ik weer te medderen met stekkertjes om op te laden

Wel benieuwd wat ik ga ondervinden als ik een android als main ga gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
robkrekel schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:05:
Op dit moment is mijn main een 950XL. Als backup heb ik nog een L930 liggen, ook ergens nog een L550 en voor wat apps heb ik nog een Huawei weet-ik-wat-voor-type. De laatste gaat straks tijdelijk als main gebruikt worden als mijn L950 ter reparatie gaat. Een van de pinnetjes die met de case verbinden voor draadloos laden is lam, en maakt dus geen contact meer, en loop ik weer te medderen met stekkertjes om op te laden

Wel benieuwd wat ik ga ondervinden als ik een android als main ga gebruiken :?
Ik zou snel naar de L930 grijpen, en die Huawei voor die paar apps laten liggen. Heb ook een Huawei P6 (toen het vlaggeschip van Huawei) gehad, in het begin effe enthousiast geweest, maar dat verdween al vrij snel, ding begon uit elkaar te vallen 8)7 , en maar 1 of 2 minor updates gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 930 laten vallen en proximity sensor is defect. Zodra ik bel gaat het scherm uit of ik hem nu bij het oor houdt of niet.

Als ik heel hard in de telefoon knijp, dan gaat het scherm aan en kan ik hem op de speaker zetten of ophangen, maar niet ideaal.

Ik vrees dat het een nieuwe telefoon wordt en dat dit helaas geen WM10 toestel meer wordt. Mijn beide banken hebben (aangekondigd) dat de app stopt met werken en niet meer geupdate wordt. Laatste reis snel een internetcafe met printer moeten zoeken om de boarding pas te printen, omdat er geen app was voor electronische boarding pass en de mobiele website niet werkte.

Het waren eerst een paar apps die ik niet perse gebruikte die misten, maar nu worden het er langzaam aan steeds meer en wordt het irritant.

Zonde, want W10M is het beste en prettigste phone/mobiele OS dat ik gebruikt heb (heb door de jaren heen gebruikt: WP8, WM10, iOS, Android, BB, BB10, Symbian en Maemo/Meego) Oh en op mijn eerste PDAs natuurlijk EPOC16/32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:04
ardvark99 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

Ik zou snel naar de L930 grijpen, en die Huawei voor die paar apps laten liggen. Heb ook een Huawei P6 (toen het vlaggeschip van Huawei) gehad, in het begin effe enthousiast geweest, maar dat verdween al vrij snel, ding begon uit elkaar te vallen 8)7 , en maar 1 of 2 minor updates gehad.
Het is maar tot mijn 950 terug is van reparatie dus na een week of 2 gaat mijn sim daar weer in. Nog nooit volledig met android gewerkt (Nokia met symbian tot L950 als main) en ik ben gewoon benieuwd 8)7

En die paar apps. Tsja, ik merk dat ik er toch al aardig wat geinstalleerd heb die niet op W10m te krijgen zijn. Marktplaats, pinterest en jumbo gebruik ik toch vrijwel dagelijks. En tomtom sports en strava (ja ik ken de alternatieven) zijn straks na mijn blessure eigenlijk ook een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 13:58

freshy98

Atari

Op dit moment denk ik aan Q2 2018.
Dan is mijn Lumia 950 2 jaar oud. Wat ik daarna doe hangt af van wat er gaat komen.
Als Microsoft nog een Windows 10 Mobile telefoon uit brengt, en de apps die ik gebruik dan nog steeds ondersteund worden, dan wil ik toch wel heel erg graag bij Windows 10 Mobile blijven.
Vind het een erg fijn telefoon OS, al merk ik wel dat bepaalde apps gewoon traag zijn.

Android gaat er bij mij nooit inkomen. iOS op zich prima, maar vind het toch minder fijn werken.
Nadeel van de iPhone is dat de prijzen gewoon absurd zijn.

Tijdje terug wel naar Android gekeken, en dan met name de custom ROMs.
Als alternatief voor de gemiddelde bloatware, maar ook de functionaliteit. Ik vind Android namelijk enorm Kwalitatief Uitermate Teleurstellend in werking.
Maar, dan ga ik de hobby kant op (nog meer dan ik Android dat al vind zijn) en mijn telefoon moet het gewoon altijd doen. Ding is een soort hub in mijn leven, dus belangrijk.

Conclusie: Ik weet het nu nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik gebruik naast mijn 950 en XL sinds een paar weken een Nokia 6. Toestel is op allerlei vlakken niet te vergelijken (flagship vs midranger), maar het gebruik van stock Android in combinatie met kwalitatief behoorlijke apps en een toestel met een hele behoorlijke bouwkwaliteit, maken toch dat een echte overstap naar bijvoorbeeld de Nokia 8, niet heel onwaarschijnlijk is ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:17

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Vervangen? Mijn 930 gaat pas weg als er geen leven meer in zit, heb er nu een kleine maand een nieuwe accu inzitten, en het toestel is nog meer dan snel zat, ideale formaat etc. Wanneer deze onverhoopt sneuvelt zal ik toch snel geneigd zijn om weer een 2e hands 930 te scoren.

Stel dat het hele WM ecosysteem verdwijnt stap ik over op iPhone, lekker lelijk, maar alles werkt in ieder geval, itt Android. Ik ben niet voor niets overgestapt van een OPO naar een Lumia 640 (die ietwat hardhandig kennis heeft gemaakt met de hoek van een tegel), tweedehands 930 vond ik voor €55 hier op tweakers ding is unstoppable!

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Ik sluit me aan bij de meerderheid hier, ik heb nu mijn 930,is al een keertje gerepareed, dus heb nu de zeldzame zwarte band met groene achterkant. Deze gaat mee tot die dood gaat, en dan ga ik 9/10 voor nog een windows. Is die niet van MS, dan wel van een andere producent.

Ik vertik het gewoon om klant te worden van Google danwel Apple.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

freshy98 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:25:

Conclusie: Ik weet het nu nog niet.
Zelfde hier, ik tik eind van het jaar 2 jaar aan met m'n 950XL en heb al diverse androids geprobeerd, is het niet de snelheid (of juist het gebrek aan), is het wel die UI/layout. iPhone formaat XL is gewoon mij veel te duur (6 of 7 plus), zeker omdat het mij enkel meerwaarde moet zijn mbt apps (handjevol).

Ik zit al een jaar simonly, ik kan tot dacht maart uitzingen alvorens dat contract afloopt, dus nog ruim de tijd te kijken wat er nog gebeurd in WM land. Mijn autoradio is een android, waar ik gewoon apps sideload (update van google services laat dat ding nonstop crashen), maar steeds meer apps blokkeren sideloading of werken niet met uitgeschakelde google play/services.

M'n 950 doet het nog goed, 99% wat ik wil doen, kan ik doen, voor spelletjes (gros is toch flut copy&paste) heb ik een PC en consoles en dat verloren uurtje zijn de games uit de WM store nog degelijk genoeg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Ik ben ook nog van plan mijn Lumia 640 verder te gebruiken, maar vraag me af waar ik het best een nieuwe batterij kan kopen, aangezien mijn Lumia 640 eind september 2 jaar oud wordt.

Verder dit net gelezen: https://mspoweruser.com/r...id-hp-elite-x3-successor/

Jammer dat Microsoft het zo laat liggen, krijg de indruk dat de communicatie over Mobile naar HP dus ook niet zo best is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

Denk je dat je accu stuk/op is dan?

Ik zit zelf in de Fast Ring met mijn 950, en daar zit nu al meerdere builds een probleem in met de accu duur.
Dat ding word erg snel leeg gezogen.
Helaas word het nog steeds niet onderkent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

St00mwals schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:38:
[...]

Zolang als mogelijk is.
Heb sinds een maand of 2/3 een erg goede 650 van een vriend over kunnen nemen en hoop dat die het zolang blijft doen totdat er meer duidelijkheid is over een nieuwe versie van Windows 10 welke op mobiele devices kan draaien. Als ondertussen de Store wat meer bekend is voor desktops/tablets hoop ik dat er weer wat nieuws komt.
En zo niet dan stap ik over op iOS.
Veel te duur, altijd een hater geweest, maar zoveel beter dan dat lekke (als je niet stock hebt) Android van dat privacy schendende Google...
Ik probeer het uit te zingen met mijn 950xl tot ik mag verlengen in December. Eigenlijk mag ik nu al verlengen, maar ik wil van KPN naar T-Mobile. Daarnaast boycot ik Google en haar spyware producten, dus blijft iOS over. Al was het alleen al om de bouwkwaliteit van de iPhones. Tenzij er wat nieuws komt natuurlijk op WM10 gebied.

Enige wat ik momenteel miste was een goede app voor mijn Ubiquiti Cloudkey, maar omdat die zelf al een erg goede webinterface heeft, heb ik er met Visual Studio een wrappertje om heen gemaakt zodat het een UWP app is geworden. Die staat nu op mijn 950XL en W10 Laptop. Volgende project is om voor mijn 950xl de webplayer van Spotify in een UWP webapp te gooien zodat ik rechtstreeks vanaf mijn 950xl de spotify app op de Xbox One kan bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Andere vraag van mij dan. Ik zit al weer een paar jaar op Windows en heb daarvoor wel Android gebruikt. Wat me vooral is bijgebleven is uiteindelijk de ultieme traagheid van mijn el cheapo Android. Maar uit UI oogpunt staat me niet iets bij dat ik dat nou zo lelijk vond.

Wat is er zo lelijk / irritant / niet goed aan Android dat velen hier weigeren er naar over te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-08 12:52
Voor mij geld hetzelfde als veel andere hierboven.
Mijn probleem is dat ik al jaren een dual sim toestel gebruik ivm mijn werk.
Apple is wat dat betreft geen optie, en de android implementatie van Dual Sim zint me niet zo. Los van alle andere (reeds genoemde) minpunten van het OS.

Hoop dat er binnen nu en 12 maanden een volgende versie/opvolger is aangekondigd van het OS.
En nu ook hopen dat microsoft het langer dan 3 jaar blijft doorontwikkelen.
Ik heb begrip voor alle argumenten die mensen tegen het WM platform hebben, maar voor mij werkt het ideaal.

Heb zelf een 950 Dual Simmet 2 extra (reserve) rear covers. Toestel is net geen 1,5 jaar oud.
Wellicht over een maand of 6 een nieuwe batterij (hou het nu net 10u vol bij intensief gebruik).

Daarnaast als reserve nog een 640 Dual Sim liggen.
Mijn vriendin heeft een 640XL Dual Sim.
Het enige wat daar fysiek aan stuk kan is het scherm en de rearcover.
Die dingen hebben voor mij het eeuwige leven zolang het mobo heel blijft, aangezien ik bij het bedrijf werk welke de schermen van de 640/640XL heeft gemaakt.

Edit:
P_Tingen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:38:
Andere vraag van mij dan. Ik zit al weer een paar jaar op Windows en heb daarvoor wel Android gebruikt. Wat me vooral is bijgebleven is uiteindelijk de ultieme traagheid van mijn el cheapo Android. Maar uit UI oogpunt staat me niet iets bij dat ik dat nou zo lelijk vond.

Wat is er zo lelijk / irritant / niet goed aan Android dat velen hier weigeren er naar over te stappen?
Hetgeen wat mij erg tegen is gevallen is bijvoorbeeld de pricewatch: Motorola Moto G4 (2016) 2GB ram, 16GB opslag Zwart v.s. de product: Microsoft Lumia 640 4G.
De toestellen zitten ongeveer in dezelfde prijscatagorie, en de MOTO 4 werdt door mijn werkgever aangeboden als vervanger van de 640. Het toestel voelt leuk aan, maar ik miste heel erg de snelheid van het OS. Out of de box is het prima, maar na 4-6 weken om te huilen.

- De UI is natuurlijk heel erg persoonlijk. Ik vind windows fijn omdat ik het gewend ben.
- Synchronisatie via one-drive (settings, foto's, documenten, muziek) zit in windows ingebakken. Op android kan het ook, maar niet zo vloeiend.
- Offline maps op windows werkt perfect.
- Double tap to wake. kreeg het niet voor elkaar op de Moto4.

Ik kan me daarintegen best voorstellen dat een android toestel in dezelfde prijscatagorie als mijn 950 ook veel behoorlijker presteert, en ook dezelfde features kan bieden.
Echter toen ik zoveel geld ging uitgeven aan een toestel, had ik liever iets wat ik kende.
Het is zuur als je voor 500 euro teleurgesteld bent in je toestel.
Meer als dat is me echt te veel voor een telefoon.

Apple is bij mij sowieso geen optie, maar meer om practische redenen
- Geen Dual Sim
- Geen opslaggeheugen/SD kaart
- Relatief kleine schermen (tenopzicht van toestelformaat, in prijscatagorie)
- Itunes

[ Voor 52% gewijzigd door kid1988 op 11-08-2017 15:58 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

@P_Tingen Voor mij is en blijft Android een hobby project. Er ligt immers Linux onder.
Daarnaast de versplintering door alle fabrikanten die er hun eigen ding mee doen, het update beleid is een drama.
De GUI heb ik al een hele tijd niet meer mee gewerkt, voornamelijk omdat ik dat heel erg niet wil, maar destijds vond ik het waardeloos.
Zo onlogisch allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

@freshy98 Het OS van Apple is ook op basis van Linux, dus dat op zich lijkt me niet persé een reden om Android te mijden. Mijn jongste dochter heeft een Samsung J5 en die houdt zich toch prima, zeker als je in aanmerking neemt dat het een telefoon is van €160

Als ik zo eens met haar telefoon speel, lijkt het allemaal nog niet zo gek. Wel wat drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiberGorilla
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 08:37
Geen Linux maar BSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

BSD idd. Darwin.

Prijs is idd een ding. De iPhone is gewoon bizar duur in prijs.
Dat is iets dat mij op het moment ook weerhoud.
Als ik voor een telefoon ga, dan moet ie zeker 2 jaar mee kunnen. Dus neem ik een top model, zodat ie eventuele grote updates (waar meer CPU/geheugen) voor nodig is, zal kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:34:
[...]

Ik probeer het uit te zingen met mijn 950xl tot ik mag verlengen in December. Eigenlijk mag ik nu al verlengen, maar ik wil van KPN naar T-Mobile. Daarnaast boycot ik Google en haar spyware producten, dus blijft iOS over. Al was het alleen al om de bouwkwaliteit van de iPhones. Tenzij er wat nieuws komt natuurlijk op WM10 gebied.

Enige wat ik momenteel miste was een goede app voor mijn Ubiquiti Cloudkey, maar omdat die zelf al een erg goede webinterface heeft, heb ik er met Visual Studio een wrappertje om heen gemaakt zodat het een UWP app is geworden. Die staat nu op mijn 950XL en W10 Laptop. Volgende project is om voor mijn 950xl de webplayer van Spotify in een UWP webapp te gooien zodat ik rechtstreeks vanaf mijn 950xl de spotify app op de Xbox One kan bedienen.
Is zo'n UWP wrapper om een website maken erg lastig? Zou zoiets zelf graag willen doen voor bepaalde apps die ik mis, waarvan wel een goede website beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Stefan22 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:31:
[...]

Is zo'n UWP wrapper om een website maken erg lastig? Zou zoiets zelf graag willen doen voor bepaalde apps die ik mis, waarvan wel een goede website beschikbaar is.
Nee niet echt, maar afhankelijk wat je allemaal wilt natuurlijk. Ik moet nog steeds inloggen binnen de webapp als ik die opstart. Voor mij geen probleem overigens.

Je kan met Visual Studio een nieuw project starten, dan kiezen voor JavaScript > Windows Universal > Hosted WebApp.

Dan krijg je een venster waar je de url invoert, de naam van de app invoert, supported rotations aanklikt en op het 2e tabblad (Visual Assests) wat icoontjes toevoegd en op het tabblad Content URIs voeg je dezelfde .URL toe als op het eerste tabblad met Full Access permissions. Dan Debuggen op Any CPU Local Machine. Je app start dan op en kun je hem deployen naar je telefoon en laptop.

Moet ook kunnen met de gratis Community versie dacht ik. Zie ook: https://www.audiodude.nl/?p=1350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

lowiesjie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:06:
Het OS an sich voldoet nog voor mij. Optie iOS vind ik te duur en Android zou ik alleen met een Nokia overwegen vanwege het updatebeleid en de stock software versie.
Hier een jarenlange android gebruiker.
Als je update beleid het belangrijkste vindt: koop een Google Pixel of een iPhone.
Nokia is niet veel meer dan een brandnaam, die jij waarschijnlijk uit "sentiment" kiest (waar niets mee mis hoeft te zijn btw.) Wat ik zelf vooral zie bij android is dat het ontzettend k*t is geregeld, elke fabrikant kan het ene jaar top zijn en het andere jaar ruk (zie Motorola, Oneplus)

En wat een fabrikant ook zegt, als het hun niet uitkomt komt er gewoon geen update. (HTC heeft hier heeeeeel veel gebruikers mee verloren.

Persoonlijk ben ik geen fan van Apple, maar hun producten zijn prima en hun update beleid is gewoon heel goed. (nogal makkelijk natuurlijk met enkele toestellen in eigen beheer, maar dat terzijde)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Schijnt dat HP bezig is de HP Elite X3 voor Windows te discontinueren en overgaat op Android (zelfde toestel, ander OS).

https://www.phonearena.co...e-X3-rumor-claims_id96952

https://mspoweruser.com/r...id-hp-elite-x3-successor/

Dus de hoop dat W10M zich nu volledig richt op enterprise en daarin wel zeer succesvol wordt, is dan wel achterhaald... alleen dat ding van Alcatel is (in Engeland) dan nog verkrijgbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

b2vjfvj75gjx7 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:08:
Schijnt dat HP bezig is de HP Elite X3 voor Windows te discontinueren en overgaat op Android (zelfde toestel, ander OS).

https://www.phonearena.co...e-X3-rumor-claims_id96952

https://mspoweruser.com/r...id-hp-elite-x3-successor/

Dus de hoop dat W10M zich nu volledig richt op enterprise en daarin wel zeer succesvol wordt, is dan wel achterhaald... alleen dat ding van Alcatel is (in Engeland) dan nog verkrijgbaar...
Als ze die X3 dan eveneens niet wat voordeliger in de markt gaan zetten dan zie ik niet in waarom deze met Android wel aan zou gaan slaan. Er zijn dan legio alternatieven die aantrekkelijker zijn.

Vraag mij af of het welles/nietes van de laatste dagen niet beter op zijn plek is in; Het einde van Windows Phone/Mobile? ?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
hardware-lover schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:13:
[...]

Als ze die X3 dan eveneens niet wat voordeliger in de markt gaan zetten dan zie ik niet in waarom deze met Android wel aan zou gaan slaan.
Omdat het nu een goed toestel is (hardware) met een niet-populair OS zonder apps.

En met Android blijft het hetzelfde toestel, met een wel-populair OS met ruime keuze aan apps.

Tenminste, dat zal voor 95% van de mensen belangrijk zijn en is dus een logische overgang naar Android voor HP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:26

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Bij veel mensen zal die keuze niet zo op inhoudelijke gronden gebaseerd zijn. Als ik voor mijzelf spreek vind ik het bijna paradoxaal dat een product wat ik waardeer (WP8.1, WP10) zo stiefmoederlijk door haar producent wordt behandeld. Misschien is die user base voor WP/W10 niet zo groot, maar de waardering die veel users voor het platform uitspreken, ondanks de veel genoemde nadelen, is toch ook wat waard? Menig producent zou zich in zijn handen knijpen voor zulke betrokken klanten.

Dat ik tegenover iOS en Android mijn vooropgesteldheden zal hebben, geloof ik ook best wel. Om die te benoemen, Google is me te gretig met informatie verzamelen en Apple is me te duur en te isolationistisch. Let wel, dit is mijn persoonlijke opstelling, onderstroom zo je wilt. Ik wil de platformen hiermee niet ver- of beoordelen.

Kijkende naar mijn vooropgesteldheid: Microsoft kruipt qua informatie verzamelen naar Android toe, en kruipt qua afbakenen van het W10 platform naar Apple toe. Echt rationeel is mijn verhaal dus niet. Het eerlijkste argument is denk ik gewoon dat ik helemaal geen zin heb om te veranderen, en dat dit niet mijn moment is om te veranderen, om weer door een ander hoepeltje heen te moeten springen, zowel op het financiële vlak als op het vlak van inspanning.

Latent wacht ik, tegen beter weten in, op iets als een Surface Phone. Dat dit ding is uitgesteld vind ik een slecht teken. Best case hebben we het over een ingrijpende koerswijziging in het ontwerp, worst case wordt dit vapourware. Dat een Surface Phone waarschijnlijk voor Apple prijzen over de toonbank zal gaan maakt mijn argumentatie om het platform te blijven gebruiken nog zwakker.

Het beleid van Microsoft kan ik ook niet helemaal meer volgen. De enige logica die ik herken is dat haar productontwikkeling niet ontwikkelt voor niches. Als Microsoft een markt betreedt, dan doet ze dit om een belangrijke speler te worden. Lukt dit niet, dan verlaat ze de markt weer. Zo heeft het merk al heel wat groepen gefrustreerde gebruikers van hardware x of software y achter zich gelaten. Dat ze die mobiele markt niet als een geïsoleerd gegeven zou kunnen beschouwen, en de markt synergievoordelen kan hebben zich om stand te kunnen houden in naburige markten, lijkt niet bij Microsoft te leven. Het hebben van een eigen mobiel OS is geen deeldoelstelling meer om de Microsoft invloedssfeer uit te breiden in het mobiele domein. Althans dat lijkt nu de opstelling van Microsoft. Dat Microsoft zich hiermee afhankelijk maakt van de nukken van Google en Apple, die geen koekoeksjong zullen toestaan, lijkt het merk vooralsnog te negeren. Ik voorzie dat Microsoft het belang van een eigen mobiel OS wel weer meer nadrukkelijk zal gaan onderkennen, maar hoe lang gaat dit duren? Ik moet zeggen dat ik best gefrustreerd ben over deze huidige situatie, want dat deze tegenbeweging richting eigen mobiel OS bijna onherroepelijk is lijkt mij nog steeds een duidelijke en logische conclusie.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
b2vjfvj75gjx7 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:18:
[...]

Omdat het nu een goed toestel is (hardware) met een niet-populair OS zonder apps.

En met Android blijft het hetzelfde toestel, met een wel-populair OS met ruime keuze aan apps.

Tenminste, dat zal voor 95% van de mensen belangrijk zijn en is dus een logische overgang naar Android voor HP.
Wat veel fabrikanten zouden moeten doen: hier is ons toestel, dit zijn de spec's. En dan is het aan de koper zelf om te beslissen welk OS je er op gaat draaien, en bevalt het niet, Kies je toch een ander OS.

Ik vind het ook eeuwig zonde wat er bij HTC is gebeurd, die hadden de HTC one M8, eerst als Android, daarna ook als Windows Phone 8.(1)

waarom was de MS verzie hier nooit leverbaar , en alleen maar via een Amerikaanse provider Verizon?

Ik had het ding maar wat graag gehad, zeker als deze was te updaten naar W10, mar ook dat laatste hebben ze verkloot. Er was hier veel vraag naar, maar niet leverbaar. Waarom niet? ze hebben dar een groot potentieel laten liggen, zowel MS als HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:55
Ik ben weer een ervaring rijker met de "water / vuur-verhouding" tussen Google en Microsoft. Mijn ouders kwamen gisteren naar ons voor een weekendje en mijn vader kreeg kort na aankomst bij ons een zorgwekkende e-mail van Google, dat iemand toegang zou hebben tot zijn account. Bij controle bleek er vanaf ons IP-adres toegang te zijn geweest vanaf een Windows-device, en daarom werd zijn account geblockt. Tja, zijn Lumia kent ons wifi-punt. Na veel omwentelingen het wachtwoord van het Google-account vernieuwd. Google maakte ons echt bezorgd, maar het bleek dus een storm in een glas water. De consument trekt in dit soort strijden tussen fabrikanten aan het kortste eind.

Toen ook nog iets met Apple vs. Microsoft. De Lumia van mijn ouders synct contacten en agenda met iCloud. An sich al best bijzonder dat dat kan... De liefde tussen Microsoft en Apple lijkt iets groter te zijn. Mijn ouders hebben beide een iPad en ook nog een iPhone, waarmee ze met iCloud syncen. Maar het werkte op hun Lumia niet meer, de contacten en agenda via iCloud waren weg.
We hebben het weer aan de praat gekregen door twee-traps-authenticatie aan te zetten in het Apple ID en dat moet via een Apple-apparaat. Vervolgens maak je in je iCloud-account een app-specifiek wachtwoord aan voor toegang vanaf een niet-Apple-apparaat. Apple genereert zo'n wachtwoord voor je. Na invoeren van dat wachtwoord op de Lumia syncten de contacten en agenda weer op de Lumia van mijn ouders.

Het zal allemaal wel voor de veiligheid zijn, maar de paniekschopperij van Google is me echt in het verkeerde keelgat geschoten.
Het verhaal met de iCloud-toegang vanaf de Lumia mag ook simpel klinken, maar het duurde best even voordat ik erachter was waar de schoen precies wrong. We waren een paar uur verder voordat alles opgelost was.

[ Voor 4% gewijzigd door FreshM op 13-08-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik heb al tig jaar een Windows Phone. Nog nooit eentje gesneuveld. Maar uiteindelijk wordt het een iPhone (vrees ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 02:35:
[...]

Ik heb al tig jaar een Windows Phone. Nog nooit eentje gesneuveld. Maar uiteindelijk wordt het een iPhone (vrees ik).
Hier hetzelfde, al jaren Windows Phone en nog nooit echt problemen (of ze komen al door mijzelf), maar ben in december 2016 voor het meeste smartphonegebruik naar een Android overgestapt. Gebruik mijn Lumia 640 nog wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Same here, mijn 640 is naar mijn broertje gegaan en daar overleden. :P Mijn 650 gebruik ik puur voor het werk. Laatst nog een breekbeeld scherm gemaakt maar gewoon laten repareren via het werk. Ik moet nog een jaar ermee geloof ik, dan gaat ie de lade in als reserve toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:26

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Een 650 voor het werk, die probleemloos functioneert voor wat ik voor het werk nodig heb. Voor privé een 630 met 8.1. Dit laatste apparaat begint steeds meer kuren te vertonen bij het browsen. Verder functioneert het ding eigenlijk nog wel. Maar browsen is wel een groot gedeelte van het gebruik.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
iemand een tip hoe je de camera instelt om video te maken? Ik had de hoogste stand gekozen om films te maken in Londen maar eigenlijk allemaal mislukt. Stotteren en eh, ja hoe noem je dat? Net alsof het signaal van Ziggo niet goed is, blokjes in beeld. Mooi KUT dus.

1 mazzel. Ik maak wel vaker een filmpje maar bekijk ze later eigenlijk toch niet.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 13-08-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 12-09 14:11
Ik ben al enige tijd geleden overgestapt naar Android (heb de Oneplus3t). Heb wel alle Google services eruit gesloopt en grotendeels die van Microsoft geïnstalleerd.

Mijn l950xl gebruik ik nog steeds erg vaak als fotocamera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:44
Ik was op mijn werk tot oktober vorig jaar de enige met een Windows Phone. Rest had een Android of iPhone van het werk. Ik had alleen de simkaart van mijn werk. Maar het was niet meer houdbaar. Ik miste te veel apps die ik voor mijn werk nodig had. Heb nu een iPhone 6. Ik speel soms met mij 640 XL of mijn 830. Mijn 950 heb ik verkocht, samen met de 950 XL. Geld hebben we 'geïnvesteerd' in een iPhone 6 Plus voor mijn vrouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
GerCor schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:27:
iemand een tip hoe je de camera instelt om video te maken? Ik had de hoogste stand gekozen om films te maken in Londen maar eigenlijk allemaal mislukt. Stotteren en eh, ja hoe noem je dat? Net alsof het signaal van Ziggo niet goed is, blokjes in beeld. Mooi KUT dus.

1 mazzel. Ik maak wel vaker een filmpje maar bekijk ze later eigenlijk toch niet.
Geen problemen,
Ik heb hem op 1920/1080 30 fps staan.
Voor huis tuin en keuken gebruik meer dan genoeg.
En ja, heel herkenbaar....kijk ze ook nauwelijks terug.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Nooit meer een telefoon met zo weinig opslagruimte (730). Wat een problemen levert dat op zeg :X

Er stond dus van de week een update klaar. Die kon in eerste instantie niet worden geïnstalleerd vanwege te weinig ruimte. 700+ mb had het nodig. Uiteindelijk meer dan 1200mb vrij gemaakt door eigenlijk alles wat verwijdert kon worden te verwijderen... en nog steeds die melding van te weinig opslag :? herstarten, soft reset... uiteindelijk kwam ik verder in het update proces dat ie ging installeren, om vervolgens bij 8% af te breken met een error.

Ondertussen waren ook mijn outlook mail & agenda onbruikbaar geworden, omdat de update van deze app ook tegen een foutcode aanliep. En het update proces was al begonnen, dus mail en agenda waren niet meer te openen. Zelfs niet na een herstart of soft reset.

Dan lees je online dat je een backup moet maken en terug moet naar fabrieksinstellingen... zou dus de enige optie zijn. Via device recovery de telefoon aangesloten op de pc. Daar staat dat hij dus de nieuwe software zou gaan installeren (software versienummer van de mislukte update). Een uur later blijkt ie dus de hele telefoon terug te hebben gezet naar windows 8.1. :(

Moet je dus weer die upgrade app downloaden... geeft de store alleen maar meldingen van "store is nu niet beschikbaar". Na tig pogingen, alle andere apps te hebben geüpdatet, eindelijk die app weten te installeren om nu weer naar windows 10 te gaan.

Een halve dag verder. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:27:

Hoogste stand als zijnde 4k/30fps?

Opslag intern of op SD? Indien laatste, is deze dan ook snel genoeg voor het opslaan van 4k beelden?

Ik heb de video ingesteld op 1920x1080/60fps omdat 4k niet werkelijk wat toevoegde en ik een voorkeur heb voor zo'n hoog mogelijke framerate. Dat gaat tot nu toe eigenlijk allemaal wel probleemloos hier.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hardware-lover schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:50:
[...]

Hoogste stand als zijnde 4k/30fps?

Opslag intern of op SD? Indien laatste, is deze dan ook snel genoeg voor het opslaan van 4k beelden?

Ik heb de video ingesteld op 1920x1080/60fps omdat 4k niet werkelijk wat toevoegde en ik een voorkeur heb voor zo'n hoog mogelijke framerate. Dat gaat tot nu toe eigenlijk allemaal wel probleemloos hier.
3840x2160p/30 fps. Ga ik jouw instelling proberen. Ik gebruik helemaal geen SD. Nog nooit nodig gehad. Plaats alles direct door naar OneDrive. Filmpjes maak ik hooguit om ze op WhatsApp en Twitter te plaatsen. De behoefte om ze dan ook nog eens te bewaren bestaat nauwelijks. Misschien dat ik daar over een paar jaar spijt van krijg neem ik voor lief. 8)
Ach ... als je vakantie hebt ....... :9

[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 13-08-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:44:
[...]
3840x2160p/30 fps. Ga ik jouw instelling proberen. Ik gebruik helemaal geen SD. Nog nooit nodig gehad. Plaats alles direct door naar OneDrive.

[knip]
Het interne geheugen is meer dan snel genoeg om 4k beelden op te slaan. We hebben het dan bij de Lumia 950 4k video's over een kleine 55Mbit aan bitrate (zo'n 7MB/s schrijven) en het interne geheugen heeft een snelheid die vele, vele malen hoger ligt bij schrijven. 1920x1080/60fps ligt op zo'n 35Mbit, zo'n 4.5 MB/s schrijven. Het zou met beiden moeten lukken eigenlijk.

Ik ga er vanuit dat de opslag eerst lokaal plaats zal vinden voordat deze gedeeld wordt met Onedrive (zoals ik dat ook heb ingesteld met mijn video's), dus zou er v.w.b. opslagsnelheid eigenlijk geen probleem moeten zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Lukt mij niet om het geluid van de SMS berichten aan te passen. Kan iemand mij helpen waar ik dat precies moet veranderen?
Versie: 10.0.15063.297.

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[paarlen voor.... ] ;)

[ Voor 95% gewijzigd door hardware-lover op 13-08-2017 18:50 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Gebruik je de berichten app, off heb je Skype ingesteld om je SMS af te handelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
Gebruik de standaard berichten app, Skype staat uit.
Berichten werken wel maar zonder notificatiegeluid.

[ Voor 33% gewijzigd door hosee op 13-08-2017 18:26 ]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
hosee schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 18:00:
Lukt mij niet om het geluid van de SMS berichten aan te passen. Kan iemand mij helpen waar ik dat precies moet veranderen?
Versie: 10.0.15063.297.
Instellingen - Persoonlijke instellingen - Geluiden - App-geluiden beheren - Berichten - Meldingsgeluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Freakster86 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:48:
Nooit meer een telefoon met zo weinig opslagruimte (730). Wat een problemen levert dat op zeg :X
Met een 735 hetzelfde probleem. Nou ja, soort van. In het begin had ik honderdduizend apps er op staan en de sd kaart ook nog helemaal vol. Tot ik tegen dezelfde problemen aanliep, toen ben ik maar eens gaan schonen. Alle apps die ik een maand al niet had gebruikt heb ik er af gegooid. En een week later nog eens aangescherpt tot alle apps van de afgelopen week. Ruimt lekker op kan ik melden. Nu geen problemen meer omdat er dus amper apps op staan. Wat via Edge kan, gaat via Edge tenzij de app echt beter is en nu heb ik minder dan 6GB in gebruik en alle apps op de telefoon zelf.

Maar mijn volgende telefoon moet wel wat meer storage ruimte hebben eigenlijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
@kruila: Na App-geluiden beheren zie ik al de snelle actie iconen, scroll ik verder zie ik "Meldingen" staan, waarbij drie opties zijn om op of af te zetten, verder naar beneden staat "Meldingen van deze afzenders ontvangen" met wat uitleg erbij, verder scrollen brengt mij dan bij de store -en de telefoon app met beide een aan of uit knop...dat was het!
Geen sms app te zien!

Heb een half uur geleden de laatste update geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sms valt onder de Berichten app, en het meldingsgeluid daarvoor is te wijzigen.

[ Voor 52% gewijzigd door hardware-lover op 13-08-2017 20:44 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
En waar vind ik die instellingen voor de berichten app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hosee schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:58:
En waar vind ik die instellingen voor de berichten app?
Open Instellingen > "meldingen en acties" in de zoekregel > meldingen van deze afzenders ontvangen > selecteer "Berichten" > Tadaaaaaaaaa

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
hosee schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:31:
@kruila: Na App-geluiden beheren zie ik al de snelle actie iconen, scroll ik verder zie ik "Meldingen" staan, waarbij drie opties zijn om op of af te zetten, verder naar beneden staat "Meldingen van deze afzenders ontvangen" met wat uitleg erbij, verder scrollen brengt mij dan bij de store -en de telefoon app met beide een aan of uit knop...dat was het!
Geen sms app te zien!

Heb een half uur geleden de laatste update geïnstalleerd.
het ook geen sms maar berichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:44:
[...]

Ach ... als je vakantie hebt ....... :9
Zelfs dan wil je deze frustratie niet...

Terug naar windows 10. Staat er gelijk weer een update klaar die wéér niet wil installeren. Na veel googlen blijkt dat je automatisch updaten in de store moet uitzetten. Nog nooit ergens gelezen, maar het werkte wel. Update 1 duurde een uur en ja hoor, daarna komt er gewoon nog een update binnenrollen. Weer 1,5 uur verder.

Nu eindelijk alles teruggezet en semi-ingesteld, blijkt dat de verificator app van microsoft niet meer te downloaden is... Blijkt nu een nieuwe app voor te zijn. Mooi, maar ik wil die oude app terug omdat daar mijn accounts instaan. Wat ik dus niet wist en waar ik dus ook totaal niet bij heb stilgestaan: deze app met al haar gegevens maakt geen onderdeel uit van de backup naar je microsoft account. En ik heb aardig wat 2FA accounts ingesteld...
I restored my device from a backup, and my account codes are missing or not working. What happened?

For security purposes, we don't restore accounts from app backups. After you restore the app, delete your accounts and add them again.
:X 8)7 F#!K ME! Telefoon is weer up to date, maar nu kan ik dus al mijn accounts die ik met 2FA had "beschermd" weer gaan herstellen. En ook zo mooi "add them again"... ja, dan moet je wel eerst weer toegang hebben tot de betreffende account! Wat een ellende dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Je kan toch online? dus je mail even online kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 21:38
Sinds de laatste update van mail&agenda is heel de app helemaal k*t. Als je naar de overzicht gaat van al je accounts zie je een hoog aantal ongelezen mail terwijl dit niet zo is. De lockscreen info van de mail ververst niet meer.. Mail word niet meer goed gelaten....wedereen weer lekker bezig MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ladykiller007 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 06:33:
Sinds de laatste update van mail&agenda is heel de app helemaal k*t. Als je naar de overzicht gaat van al je accounts zie je een hoog aantal ongelezen mail terwijl dit niet zo is. De lockscreen info van de mail ververst niet meer.. Mail word niet meer goed gelaten....wedereen weer lekker bezig MS
FF opnieuw je accounts installeren.

offtopic:
En ondertussen kom ik erachter dat op mijn PC Paint inderdaad verdwenen is. Geen paniek volgens MS, je kunt het gewoon weer downloaden.

Mooi niet .... staat niet in de Store.

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 14-08-2017 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
hardware-lover schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 23:17:
[...]

Open Instellingen > "meldingen en acties" in de zoekregel > meldingen van deze afzenders ontvangen > selecteer "Berichten" > Tadaaaaaaaaa
Ik zie daar geen "berichten" om te selecteren, alleen de store app en de telefoon app maar zal vanavond een screenshot maken dan zal het duidelijk zijn wat er mis is met de telefoon...of met mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
shiptronic schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 00:54:
Je kan toch online? dus je mail even online kijken?
Het gaat meer om accounts van banken/beurzen. Als je de oorspronkelijke cijfercode niet meer hebt, moet je 2FA gaan omzeilen met backup keys of wachtwoorden om in je account te komen om vervolgens 2FA te herstellen. En laat ik nou net van een enkel account dat nergens meer kunnen vinden (echt een grote fout van mijn kant)... en nu moet ik dus wachten op support om 2FA te omzeilen. Wijze les, dat wel.

Aan de andere kant; de telefoon werkt weer echt soepel i.v.m. de laatste maanden. Dit apparaat gebruikt nu ook maar 4GB i.p.v. 6GB. Misschien dat het daardoor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:35
Freakster86 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:16:
[...]

en nu moet ik dus wachten op support om 2FA te omzeilen. Wijze les, dat wel.
Dat kan je denk ik vergeten.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Wietsee. schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:35:
[...]

Dat kan je denk ik vergeten.
? Daar is gewoon een procedure voor. Geen probleem dus gelukkig, duurt alleen even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zit al een tijdje met de vraag:
Is overstappen naar een Lumia 950 nog een verstandige keuze? Android bevalt mij matig.

De continuüm functie vond ik ideaal.
Of is Apple een betere keuze

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:18:
Hallo,

Is overstappen naar een Lumia 950 nog een verstandige keuze? Android bevalt mij matig.

Groeten!
Ik zou het niet weten. Is een Ford beter dan een dieselauto? Je geeft erg weinig informatie. Wat ga je met je telefoon doen? Welke apps zijn echt onmisbaar? Met welk android toestel wil je het vergelijken. Ik denk dat de mods het bovendien waarderen als je dit doet in Mobile Aankoopadviesforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 21:38
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:18:
Hallo,

Groeten!
Als je momenteel een Android of Apple hebt zou ik het niet doen.
Mijn vrouw heeft een 950 en ik een XL...en we hebben niks anders dan gezeik.
App aanbod bizar slecht....
Support vanuit MS slecht
Zie andere topics over issues met accu
WM10 niet stabiel en betrouwbaar (vaak genoeg gehad dat ik niet door had dat m'n tel uit stond of herstart was/crashes/app crashes)....

Als ik dit een goedkoper toestel was die ik niet los had gekocht was ik allang al overgestapt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende functies zal ik prettig vinden:

Een Telefoon die als desktop kan fungeren. Dit vind ik een belangrijke functie ivm een goede synchronisatie tussen laptop en telefoon (ben veel onderweg).
De belangrijkste apps zoals nu, NOS Flitsmeister Facebook etc).
Verder een goede camera en een stabiele os.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Hebben meer mensen hier last van hardloop apps die crashen bij het opstarten? Heb het bij zowel runtastic, run the map en gps tracker, had er 2 weken geleden nog geen last van. Alle apps deïnstalleren en opnieuw installeren heeft niet geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 18:52

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

sandr schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:04:
Hebben meer mensen hier last van hardloop apps die crashen bij het opstarten? Heb het bij zowel runtastic, run the map en gps tracker, had er 2 weken geleden nog geen last van. Alle apps deïnstalleren en opnieuw installeren heeft niet geholpen.
Ligt niet aan jou, heeft waarschijnlijk hier mee te maken.

https://mspoweruser.com/l...astic-and-other-gps-apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
hosee schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 07:44:
[...]

Ik zie daar geen "berichten" om te selecteren, alleen de store app en de telefoon app maar zal vanavond een screenshot maken dan zal het duidelijk zijn wat er mis is met de telefoon...of met mij. :)
Hier de screenshot: https://www.flickr.com/photos/157981168@N08/shares/EVTE81

[ Voor 8% gewijzigd door hosee op 15-08-2017 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
Ja inderdaad, dat vermoede ik al maar hoe kan dat nu?
Is trouwens een Lumia 640 LTE en gisteren laatste update gehad.

[ Voor 39% gewijzigd door hosee op 15-08-2017 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
hosee schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:59:
Ja inderdaad, dat vermoede ik al maar hoe kan dat nu?
Is trouwens een Lumia 640 LTE en gisteren laatste update gehad.
Misschien een backup maken, dan een factory reset, dan backup terug zetten. Is wel een vreemde issue.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:54:

Een Telefoon die als desktop kan fungeren. Dit vind ik een belangrijke functie ivm een goede synchronisatie tussen laptop en telefoon (ben veel onderweg).
Op zich is de L950XL een fijn toestel, ik ervaar weinig grote problemen de laatste tijd. De camera is prima, kan nog steeds mee met de moderne toestellen. NOS en Facebook (start wel traag op) zijn aanwezig, Flitsmeister niet (tenzij je die in jouw Store bibliotheek hebt staan), maar FlitsNav is een goede vervanger. Verder is Continuum idd wel leuk, werkbaar, maar naar mijn idee is de L950XL net iets te traag. Met een Qualcomm Snapdragon 820 of hoger zal het beter lopen.

Het is alleen de grote vraag wat MSFT met mobiel gaat doen, dus of het verstandig is om een L950 aan te schaffen? Mits de prijs niet te hoog is, kan heet wel een leuk toestel zijn. Alleen welke apps verdwijnen er de komende tijd? Dat is ook de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hosee
@ardvark99: Net bezig met een hard reset, ben benieuwd!

PS: Gelukt! :)
Staat nu enkel de berichten app in i.p.v. de vorige telefoon -en store app. Krijg nu tenmiste een notificatiegeluid bij een bericht.
Vreemd allemaal maar gelukkig opgelost, in ieder geval, bedankt voor de reacties. ;)

[ Voor 72% gewijzigd door hosee op 15-08-2017 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:54:

Als je voor niet al te veel een tweedehands op de kop kan tikken én je een goede camera heel belangrijk vindt én het niet erg vindt dat het app-aanbod beperkt is, dan is de 950 een heel erg goed toestel. Vooral de camera is erg goed en kan zich meten met de huidige topmodellen á la iPhone / S8.

Updates komen nog steeds uit, maar nieuwe features niet meer. App-aanbod zal in de komende maanden/jaren alleen maar afnemen verwacht ik.

Als je budget max €200 is, dan zou ik een 950 overwegen. Is je budget ruimer, dan wordt het lastig wat een goede keuze is. Als budget geen probleem is zou ik zeker geen Windows toestel nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie wel, lastig verhaal ben er nog niet uit.😅 de Samsung s8 heeft zo'n gelijke functie als desktop alleen hij is zo duur
😅.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2017 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:21:
Dank jullie wel, lastig verhaal ben er nog niet uit.😅 de Samsung s8 heeft zo'n gelijke functie als desktop alleen hij is zo duur
😅.
Wanneer je voor de S8 wilt gaan, zou ik hem eerst maar eens uitproberen of dit wel is wat je zoekt. Andriod apps zijn niet allemaal geschikt gemaakt voor desktop formaat. De Samsung 'versie' van Continuum is idd behoorlijk prijzig.

Wanneer je echt voor Continuum wilt gaan, moet je eens kijken naar de HP Elite x3, die heeft zelfs een soort laptop functie (kale tablet met keybord, waarbij de telefoon de desktop is).

pricewatch: HP Elite x3 (+ Desk Dock en Lap Dock)) Zwart
Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste

Let op:
Discussieren over de insider previews mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen. Reacties over de insider previews worden hier verwijderd.