Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiodude
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 21:33
Voor zij die mijn abn-amro browser hebben gedownload, ik heb een update uitgebracht die een app crash oplost als een ongeldige url werd gebruikt. Ga naar de store om de update binnen te halen.

Verder zal ik stoppen in deze thread te posten, aangezien het eigenlijk tegen de regels is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:57
Antoniya001 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 15:41:
Voor zij die mijn abn-amro browser hebben gedownload, ik heb een update uitgebracht die een app crash oplost als een ongeldige url werd gebruikt. Ga naar de store om de update binnen te halen.

Verder zal ik stoppen in deze thread te posten, aangezien het eigenlijk tegen de regels is.
Ik ga er eens naar kijken!

Kijk ook eens naar dit draadje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericii
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-08-2023
Antoniya001 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:22:
Ok, de code staat online, voor zij die hem zelf willen bouwen. Je kunt gemakkelijk gratis de Community versie van Visual Studio downloaden en de code inkloppen.

Ik heb de app in de store gezet maar hij doorloopt nu nog de certificering. Dus dat gaat nog even duren. (tot 3 dagen.)

Ik heb hem AA-Browser genoemd. Je zal zelf eenmalig de URL moeten invoeren.

https://www.audiodude.nl/?p=1350
oké bedankt ik heb de community versie geïnstalleerd, maar heb wel een heel kleine hint van je nodig alsjeblieft.waar ik hem moet inkoppen alvast bedankt voor de moeite. je hoeft geen uitgebreide uitleg te geven hoor maar asjeblieft allen de eerste paar stappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
ericii schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:00:
[...]

oké bedankt ik heb de community versie geïnstalleerd, maar heb wel een heel kleine hint van je nodig alsjeblieft.waar ik hem moet inkoppen alvast bedankt voor de moeite. je hoeft geen uitgebreide uitleg te geven hoor maar asjeblieft allen de eerste paar stappen
Nieuwe 'Blank UWP app' aanmaken. Dan krijg je al Mainpage.xaml en Mainpage.xaml.cs, de code erin kopiëren en de andere files zelf toevoegen inclusief de code. Daarna kan je de app testen met 'start debugging'. Als de app werkt, kan je hem ook vanuit het Startmenu van Windows 10 starten. Voor mobiel, kan je kiezen in de balk onder het menu achter 'debug' voor 'ARM' en dan kan je na een aantal tellen op 'Device' klikken. De app zal dan geïnstalleerd en uitgevoerd worden op een via USB aangesloten Windows 10 mobile telefoon. Die telefoon moet wel in developer modus gezet worden.

Of je installeert de app vanuit de store, zie het 'draadje' een paar post hoger...

[ Voor 22% gewijzigd door Swerfer op 05-06-2017 20:01 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericii
Swerfer schreef op maandag 5 juni 2017 @ 19:58:
[...]

Nieuwe 'Blank UWP app' aanmaken. Dan krijg je al Mainpage.xaml en Mainpage.xaml.cs, de code erin kopiëren en de andere files zelf toevoegen inclusief de code. Daarna kan je de app testen met 'start debugging'. Als de app werkt, kan je hem ook vanuit het Startmenu van Windows 10 starten. Voor mobiel, kan je kiezen in de balk onder het menu achter 'debug' voor 'ARM' en dan kan je na een aantal tellen op 'Device' klikken. De app zal dan geïnstalleerd en uitgevoerd worden op een via USB aangesloten Windows 10 mobile telefoon. Die telefoon moet wel in developer modus gezet worden.

Of je installeert de app vanuit de store, zie het 'draadje' een paar post hoger...
dankjewel ga er mee aan de slag ik had hem al uit de store, maar wil er zelf mee spelen .
daar leer ik van :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer
Dit is wat ik wil!

https://www.windowscentral.com/windows-cshell

Ik hoop dat er snel een insider build komt...

[ Voor 30% gewijzigd door Swerfer op 05-06-2017 22:24 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Yes, na een paar dagen goed pessimistisch te zijn geweest is er toch stiekem nog een sprankje hoop aan de horizon.
De grote vraag is......is dit wederom een zeepbel en zo nee gaat de release versie op de huidige toestellen draaien?

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Amadeus1966 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:55:
Yes, na een paar dagen goed pessimistisch te zijn geweest is er toch stiekem nog een sprankje hoop aan de horizon.
De grote vraag is......is dit wederom een zeepbel en zo nee gaat de release versie op de huidige toestellen draaien?
Vraag 1; Ja, duuuh. Hier geloof je toch niet meer in?
Vraag 2; Lijkt me heel sterk!

/me nog steeds pessimistisch...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:39
Amadeus1966 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:55:
Het draait al op een HP, kans is redelijk aanwezig dat het dan ook op een 950 kan draaien. Al heeft het eigenlijk geen zin, tegen doe tijd dat dit uitgerold gaat worden is er helemaal geen 950 meer te koop , nu al niet meer. Nu zit insiders fastring op feature2, er is toen door MSFT gezegd dat mobile later weer gelijk getrokken zou worden met RS3.

Maar laten we gewoon afwachten, dat doen we al lang genoeg, een half jaar of nog langer kan er ook nog wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Ik begin een beetje gefrustreerd te worden van de Creators Update. Naast de hierboven reeds genoemde problemen met het laden van pagina's in Edge en de beperkingen van de nieuwe Maps, crasht ook zowat iedere app regelmatig uit het niets. Bijvoorbeeld Camera, Buienradar en NOS. Dit maakt het toch wel aardig onbruikbaar. Zijn dit voor jullie herkenbare problemen? Het betreft overigens een 640.

Ik overweeg terug te gaan naar het stabiele Windows Phone 8.1.. Maar dan krijg je helaas wel weer Internet Explorer en mis je waarschijnlijk een hoop apps. Ik weet niet wat erger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Wasrek schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 07:30:
Ik begin een beetje gefrustreerd te worden van de Creators Update. Naast de hierboven reeds genoemde problemen met het laden van pagina's in Edge en de beperkingen van de nieuwe Maps, crasht ook zowat iedere app regelmatig uit het niets. Bijvoorbeeld Camera, Buienradar en NOS. Dit maakt het toch wel aardig onbruikbaar. Zijn dit voor jullie herkenbare problemen? Het betreft overigens een 640.

Ik overweeg terug te gaan naar het stabiele Windows Phone 8.1.. Maar dan krijg je helaas wel weer Internet Explorer en mis je waarschijnlijk een hoop apps. Ik weet niet wat erger is.
De CU- heeft er bij mij voor gezorgd dat mijn 640 weer een reset gaat krijgen. Ik vind het best een drama op mijn 640.
Voor de reset wacht ik deze week nog af (iets met laatste week afstuderen... STRESS) en dinsdag is het weer patch Tuesday.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
Groot nieuws:
Niet Storen-functie tijdens rijden iOS 11 'een heel goede stap'

Wacht eens even???
Heeft Windows Phone 8.1 en Windows 10 Mobile dit al niet veel langer onder de naam Driving mode :X

Dit vind ik dus een van de grootste plussen van dit moment van mijn telefoon. Zou wel mooi zijn als je dit ook handmatig aan zou kunnen zetten, voor het geval je geen BT in je auto hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
St00mwals schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:21:
Groot nieuws:
Niet Storen-functie tijdens rijden iOS 11 'een heel goede stap'

Wacht eens even???
Heeft Windows Phone 8.1 en Windows 10 Mobile dit al niet veel langer onder de naam Driving mode :X

Dit vind ik dus een van de grootste plussen van dit moment van mijn telefoon. Zou wel mooi zijn als je dit ook handmatig aan zou kunnen zetten, voor het geval je geen BT in je auto hebt.
Gebruik ik ook, wat ook handig is, om automatisch apps te starten. Maar wat ik mis is de mogelijkheid om jouw beveiliging tijdelijk uit te schakelen, zodat je niet tijdens het rijden de pincode moet invoeren, of nog erger, Hello 8)7 En dan bedoel ik natuurlijk niet om daarna te gaan appen of mailen. Maar om bv ff Groove op een ander album te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

....
"Die zit standaard ingebouwd en dat is volgens de woordvoerder uniek".

Volgens mij is Apple, nu het bijna afgelopen lijkt te zijn met Windows op mobieltjes, overgeschakeld naar; "beter goed gejat, dan zelf bedacht". Ik zag ook al een instellingen menu voorbij komen wat mij verdacht veel deed denken aan iets wat ik op een ander platform ook al eerder ben tegengekomen :+

Er zit enkel nog wat ruimte tussen de tegeltjes en ze zijn afgerond ;)
Afbeeldingslocatie: https://s3-storage.textopus.nl/wp-content/uploads/2017/06/05201002/bedieningspaneel-ios-11.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s3-storage.textopus.nl/wp-content/uploads/2017/06/05201039/3d-touch-bedieningspaneel-ios-11.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 16:00
Gaan we nou alles opnoemen wat andere OS-en (nu) ook hebben inclusief foto's? Of zullen we het gewoon houden bij het onderwerp van deze topic?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:32:
Gaan we nou alles opnoemen wat andere OS-en (nu) ook hebben inclusief foto's? Of zullen we het gewoon houden bij het onderwerp van dit/deze topic?
Zoals bijvoorbeeld deze reactie bedoel je?; GerCor in "Windows Phone Store en applicaties"

Lighten up GerCor :+

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 07-06-2017 13:49 . Reden: ik ben een oude knuppel en vertaal "topic" automatisch naar "onderwerp", daar gaat het "mis"? ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hardware-lover schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:04:
[...]

Zoals bijvoorbeeld deze reactie bedoel je?; GerCor in "Windows Phone Store en applicaties"

Lighten up GerCor :+
Het is deze topic, niet dit. De topic en niet het topic.... dus deze. :Y

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:49
Volgens Van Dale is zowel 'de topic' als 'het topic' juist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
Dat krijg je ervan met al die leenwoorden. :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Audiodude
  • Laatst online: 21-08 21:33
ericii schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:35:
[...]
dankjewel ga er mee aan de slag ik had hem al uit de store, maar wil er zelf mee spelen .
daar leer ik van :)
Een beetje hulp voor degene die de AA-Browser zelf willen bouwen.

YouTube: How to create the AA-Browser from scratch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 12-09 12:28
Ik heb op dit moment 2 app accounts gekoppeld. Mijn MS account en nog een Office365 account. Dat laatste account wil ik verwijderen van het toestel maar kan niet vinden hoe. Iemand een idee of dit wel mogelijk is en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Instellingen --> Accounts --> E-mail en App accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
shiptronic schreef op zondag 11 juni 2017 @ 19:21:
Instellingen --> Accounts --> E-mail en App accounts
Daar zie je ze staan ja, maar kun je ze helaas niet verwijderen. Voor de duidelijkheid, ik bedoel niet de mail accounts, maar de app accounts doe je koppelt aan het toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

S_Chief schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:15:
Edge is zo traag als ik weet niet wat (met 1 tabblad open), totaal niet responsive.
Bedoel je vooral met scrollen? Bij mij was het ook schering en inslag sinds CU. Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat het waarschijnlijk met page prediction te maken heeft (dan gaat ie op de achtergrond alvast wat links openen die op de huidige pagina staan). Sinds ik dat uit heb gezet lijken de problemen ineens als sneeuw voor de zon te zijn verdwenen 8)7.

Vanuit Edge: settings -> advanced settings -> page prediction (een-na-laatste optie)

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 11-06-2017 21:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@.oisyn Nope, dat staat uit (ben echt alles 3x afgegaan qua instellingen).

Nog een probleem erbij: Outlook synct niet meer uit zichzelf. Mag nu elke keer handmatig verversen. Wat een wanproduct is dit geworden zeg.. Denk dat ik maar ga uitzoeken of MS Windows Phone 8.1 nog beveiligingsupdates geeft, wellicht dat ik 'em maar weer daarop zet via WDRT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
S_Chief schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:52:
@.oisyn Nope, dat staat uit (ben echt alles 3x afgegaan qua instellingen).

Nog een probleem erbij: Outlook synct niet meer uit zichzelf. Mag nu elke keer handmatig verversen. Wat een wanproduct is dit geworden zeg.. Denk dat ik maar ga uitzoeken of MS Windows Phone 8.1 nog beveiligingsupdates geeft, wellicht dat ik 'em maar weer daarop zet via WDRT.
Ik begeleid hier 10 verschillende toestellen met CU en heb nagenoeg geen problemen.
Doe eens fabrieksinstellingen zonder terugzetten van toestel back-up .
Wis de eventuele sd kaart, eerst back-uppen indien nodig, en terugzetten wat noodzakelijk is na de voltooide installatie...

Geen apps op sd kaart installeren.
En laat het toestel met rust tot alle updates van apps geladen zijn.

Zowel op de PC als mobiel, is een frisse installatie vaak een goede oplossing na diverse updates.

[ Voor 17% gewijzigd door tonber op 12-06-2017 07:38 ]

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Na de melding dat ABN app niet meer werkt zijn helaas ook mijn schoonouders weer terug bij Android. Er waren wel meer apps die voor hun de doorslag gaven ook... helaas, had ze 1,5 jaar terug WP aangeraden ivm het fijne OS, maar ja... 2 gebruikers minder dus :(

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@Verwijderd Allemaal al gedaan. Ik ga natuurlijk eerst proberen en dan pas klagen.

Zijn het ook 640's waar jij het over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
NeFoRcE schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:49:
Na de melding dat ABN app niet meer werkt zijn helaas ook mijn schoonouders weer terug bij Android. Er waren wel meer apps die voor hun de doorslag gaven ook... helaas, had ze 1,5 jaar terug WP aangeraden ivm het fijne OS, maar ja... 2 gebruikers minder dus :(
Ik ben zelf vorige week ook overgestapt naar Android, na jaren van Windows Phone gebruik (Lumia 800, 920, 640XL) begon ik steeds vaker tegen problemen aan te lopen. Dus vorige week de knoop maar doorgehakt en een Moto G5 Plus gekocht ....

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
S_Chief schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:00:
@Verwijderd Allemaal al gedaan. Ik ga natuurlijk eerst proberen en dan pas klagen.

Zijn het ook 640's waar jij het over hebt?
Nee die zit er niet bij.

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
Besloten om toch maar terug te gaan naar oudere versie op mijn 930. Via de WDRT eerst terug naar 8.1. Vervolgens upgraden naar de laatste versie van 10.

Heb op al mijn accounts twee staps authenticatie aanstaan, ook op het account waar ik een beveiligingscode naar toe kan laten sturen in geval van dat ik de app niet bij de hand heb (nu dus).
SMS kan blijkbaar niet op 10 (ging op 8.1 wel) als je in de telefoonsetup zit. Laten bellen werkt ook niet.

Edit: bij de latere versies kun je dit overslaan en later uitvoeren wanneer SMS en bellen wel werken.

[ Voor 10% gewijzigd door JvdHoudt op 12-06-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericii
Antoniya001 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:20:
[...]

Een beetje hulp voor degene die de AA-Browser zelf willen bouwen.

YouTube: How to create the AA-Browser from scratch
dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:06
2017-06 update voor Windows 10 1703 voor arm-gebaseerde Phone apparaten loopt nu binnen op mijn Lumia 950

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

kruila schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:08:
2017-06 update voor Windows 10 1703 voor arm-gebaseerde Phone apparaten loopt nu binnen op mijn Lumia 950
Hebben ze de build benaming voor Production gewijzigd?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
hardware-lover schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:33:
[...]

Hebben ze de build benaming voor Production gewijzigd?
dit is de letterlijke tekst die er staat bij downloaden:

"2017-06 update voor Windows 10 1703 voor arm-gebaseerde Phone apparaten"

Nadat de installatie klaar is staat er als besturingssysteembuild aangegeven: 10.0.15063.414

[ Voor 27% gewijzigd door kruila op 13-06-2017 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:14
kruila schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:08:
En wat zijn de verbeteringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
wim62 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:43:
[...]

Geen idee, update is net 3 seconden binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
wim62 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:43:
[...]

Bij reguliere updates van W10M is dat meestal niet erg duidelijk:
https://support.microsoft...ndows-10-update-kb4022725

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Deze update gaat hier iig probleemloos.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06
Met deze laatste .414 update lijkt in ieder geval het probleem in Edge van het niet juist laden van de mobiele sites te zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Op mijn Nokia 735 ook probleemloos geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:49
lowiesjie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:08:
Met deze laatste .414 update lijkt in ieder geval het probleem in Edge van het niet juist laden van de mobiele sites te zijn verholpen.
Ik kreeg vanmorgen mét .414 opnieuw de desktop-versie van een website voorgeschoteld... Even het tabblad sluiten en de site opnieuw laden loste het weer op, maar het blijft wel een irritatiepuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:15
hherrie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:54:
[...]

Ik kreeg vanmorgen mét .414 opnieuw de desktop-versie van een website voorgeschoteld... Even het tabblad sluiten en de site opnieuw laden loste het weer op, maar het blijft wel een irritatiepuntje...
Hier precies hetzelfde... ook lettergrootte is nog steeds waardeloos. In Monument browser gaat het perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
En bij de personen op de tiles zie je weer niks naar de update. Pfffff ....
Dit gebeurt zovaak, en geen idee waarom iedere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
hherrie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:54:
[...]

Inderdaad nog steeds niet opgelost, MS doet niet eens meer moeite lijkt het. Het is toch wel erg treurig gesteld dan. Browser 0,0 verbetering, in de Store klopt de status van geïnstalleerde apps nog steeds niet, weersvoorspelling in de calendar werkt niet.

De geruchten van een reboot van het systeem zullen dan wel kloppen want het OS op mobile lijkt behoorlijk EOL te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

lowiesjie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:37:
[...]
Inderdaad nog steeds niet opgelost, MS doet niet eens meer moeite lijkt het. Het is toch wel erg treurig gesteld dan. Browser 0,0 verbetering, in de Store klopt de status van geïnstalleerde apps nog steeds niet, weersvoorspelling in de calendar werkt niet.

De geruchten van een reboot van het systeem zullen dan wel kloppen want het OS op mobile lijkt behoorlijk EOL te zijn.
Met Edge weinig gebruikservaring, gebruik vrijwel altijd Monument als ik zelf een browsersessie kan starten.

Status geïnstalleerde apps....?

Personen livetile app werkt hier ( nog steeds).

Weersvoorspelling in kalender werkt vrijwel altijd al zonder problemen, maar zo heel veel voegt dat ook niet toe is mijn bescheiden mening.

Het enige wat mij recent was opgevallen is dat mijn locatie niet werd opgeslagen bij mijn foto's terwijl dit wel was ingesteld en toegestaan. Maar een soft-reset loste dat akkefietje meteen weer op, dus ook geen issue meer.

Er zijn ook alweer andere geruchten die dat ene gerucht weer tegenspreken, maar iedereen zal toch wel het besef hebben dat de ontwikkeling voor W10M, zoals wij dit nu kennen, minimaal zal zijn in de toekomst?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
hardware-lover schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:25:
[...]

Personen livetile app werkt hier ( nog steeds).
Hier ondanks weer een update vandaag nog niet ... zal wel weer gaan werken bij de volgende OS update. Blijft waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:23
richdb schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Hier ondanks weer een update vandaag nog niet ... zal wel weer gaan werken bij de volgende OS update. Blijft waardeloos.
Bij mij is niet de correlatie, OS update People live tile werkt weer, maar People App update en de livetile werkt weer, voor 2 of 3 dagen. Of te wel, wordt de app geupdate doet de live tile het weer even, OS updates staan er bij mij helemaal los van. Aan de andere kant geeft de live tile precies nul informatie, dus I don't really care :P.
Ik heb hem gepind omdat het een mooie snelle toegang is tot mijn contacten, en of ik nou de fotootjes van mijn contacten over de tile zie gaan of niet maakt mij dan niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Minneyar schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:29:
[...]
Bij mij is niet de correlatie, OS update People live tile werkt weer, maar People App update en de livetile werkt weer, voor 2 of 3 dagen. Of te wel, wordt de app geupdate doet de live tile het weer even, OS updates staan er bij mij helemaal los van. Aan de andere kant geeft de live tile precies nul informatie, dus I don't really care :P.
Ik heb hem gepind omdat het een mooie snelle toegang is tot mijn contacten, en of ik nou de fotootjes van mijn contacten over de tile zie gaan of niet maakt mij dan niet zo veel uit.
Over dat laatste, daar denk ik hetzelfde over. Maar misschien gaat die tile wel in rust als ie even niet wordt gebruikt, ik zal er eens een tijdje afblijven?

Ik zag hier in het verleden ook vaak meldingen langskomen dat de live-tile van de Agenda niet goed werkte. Die live-tile laat alleen maar afspraken zien die binnen enkele dagen staan gepland en niet de afspraken die verder in de toekomst liggen. Zo werkt deze bij mij al zolang ik dit toestel heb. Zou menigeen dit eigenlijk wel in de gaten hebben?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:23
Zou goed kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
Minneyar schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:29:
[...]

Of er een nu een wel of geen foto instaat maakt mij ook niet uit. Alleen zit de optie erin, en dan moet het ook goed werken is mijn mening. Anders er gewoon uitslopen. Nu is het gewoon irritant dat het af en toe wel werkt en dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
hier nog even een korte analyse over welke richting het OS op zou (kunnen) gaan
http://allaboutwindowspho..._Insider_team_provide.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
lowiesjie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:56:
so, Feauture 2 is the last for 950XL, no RS3, correct?

You shouldn't worry about the branches and what they mean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Dutch2007 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:51:
[...]

so, Feauture 2 is the last for 950XL, no RS3, correct?

You shouldn't worry about the branches and what they mean.
Ik had gisteren die tweet ook gelezen, zeer duidelijk allemaal. NOT

Tweet dan niets. Het blijft allemaal vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

lowiesjie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:56:
Je ziet dat Microsoft hun Windows Mobile meer en meer richt op enterprise.
Je had al de New Yorkse en Hamburgse politie die met WM werken. Laatst nog een BCC bezorger langs gehad met WM (L950) met hun eigen BCC app voor handtekening voor geleverd product.
Deze insider item "we've got some enterprise-focused features planned!" bevestigt dat IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Fireshade schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:14:
[...]

Je ziet dat Microsoft hun Windows Mobile meer en meer richt op enterprise.
Dan mogen ze eerst wel wat doen aan de betrouwbaarheid / professionaliteit van hun eigen apps;

- Email (synched vaak niet, toont geen responsive html, verwijdert niet / verkeerd van de server, kan niet zenden).

- Kalender (synched niet, toont notificaties als de event allang geweest is).

- Browser (lagged, stottert, crashed).

- Push-notificaties (onbetrouwbaar, onberekenbaar).

- Bellen (gisteren om 23:59 gaan bellen, om 00:00 ging de lijn over aan de andere kant; springt silent hours in, wordt er een update gepushed die ik niet kon stoppen; telefoon kapt er mee, moest 30 minuten wachten tot de update er door heen zat).

- Skype / Contacts / People; avatars worden gewist, personen staan er 5x in, tot 2x toe was alles gewist.

- Etc...

En ik draai normale releases, geen insider build...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:49:
[...]

Dan mogen ze eerst wel wat doen aan de betrouwbaarheid / professionaliteit van hun eigen apps;

- Email (synched vaak niet, toont geen responsive html, verwijdert niet / verkeerd van de server, kan niet zenden).
Geen last van.
Geen last van, misschien een probleem met jouw account ipv W10M?
Geen last van. Ik heb wel een L905XL...
Geen enkel probleem mee.
- Bellen (gisteren om 23:59 gaan bellen, om 00:00 ging de lijn over aan de andere kant; springt silent hours in, wordt er een update gepushed die ik niet kon stoppen; telefoon kapt er mee, moest 30 minuten wachten tot de update er door heen zat).
Nooit last van gehad, maar ik snap dat dat voor kan komen. Hier zou een gebruikersinteractie (bevestiging) wenselijk zijn.
- Skype / Contacts / People; avatars worden gewist, personen staan er 5x in, tot 2x toe was alles gewist.
Avatars gewist heb ik wel last van gehad, maar blijft nu stabiel. Dubbele personen heb ik nog niet gehad.
- Etc...

Ik heb overigens nog nooit de normale releases gedraaid, altijd Insider Fast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:49:
[...]

- Etc...

Net als Swerfer heb ik geen last van deze problemen (normale releases op een L650 en een L950XL).
Maar ik begrijp dat het erg lastig is als je zulke problemen hebt en niet weet waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan me wel in aantal punten vinden van deathgrunt, mijn notificaties komen echt at random binnen, of soms gewoon pas veel later. Pas net krijg ik notificatie van een sms van gisteren (voicemail) en reminder van een verjaardag afgelopen dinsdag.

Ook heb ik bij het bellen, hij schakelt altijd terug naar G verbinding bij bellen, hang op.. terug naar 4G.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
SinergyX schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:01:
Ook heb ik bij het bellen, hij schakelt altijd terug naar G verbinding bij bellen, hang op.. terug naar 4G.
Dat ligt waarschijnlijk niet aan jouw toestel maar het netwerk. Je telefoon kan over 4G bellen maar als je netwerk dat niet ondersteunt, schakel je terug naar een netwerk waar jij en je gesprekspartner beiden wel over bellen kunnen. (Of hebben de NL providers inmiddels bruggen tussen hun HD-voice-netwerken en de rest van de wereld geslagen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Hallo allemaal zojuist een update ontvangen, "1703 - for ARM based phones" vraag me af of er ook een "1703 for ... based phones".
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DelinQ schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:12:
Hallo allemaal zojuist een update ontvangen, "1703 - for ARM based phones" vraag me af of er ook een "1703 for ... based phones".
Wat denken jullie?
Die is vorige week eerder al beschikbaar gekomen? Zou deze nu gefaseerd worden uitgegeven misschien? Er was een ander die hem gisteren ook pas geïnstalleerd had.

kruila in "Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
En zoals verwacht heeft nu weer de agenda tile problemen. Je krijgt wel een overzicht van je afspraken op de grootste tile, maar nu niet meer op de middelste (die ik dus altijd gebruik). Blijft waardeloos dat het steeds weer uitvalt als er een update is geweest. De personen tile doet het hier nog steeds niet (geen foto's van contacten die voorbij komen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

richdb schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:01:
En zoals verwacht heeft nu weer de agenda tile problemen. Je krijgt wel een overzicht van je afspraken op de grootste tile, maar nu niet meer op de middelste (die ik dus altijd gebruik). Blijft waardeloos dat het steeds weer uitvalt als er een update is geweest. De personen tile doet het hier nog steeds niet (geen foto's van contacten die voorbij komen).
Is dat probleem direct zichtbaar na overschakelen van maximale naar de middelgrote agenda tile?

Ik heb de personen-tile nu een week met rust gelaten, maar de afbeeldingen zijn nog steeds zichtbaar op het startscherm (in het middelgrote tile formaat).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
hardware-lover schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:21:
[...]

Is dat probleem direct zichtbaar na overschakelen van maximale naar de middelgrote agenda tile?

Ik heb de personen-tile nu een week met rust gelaten, maar de afbeeldingen zijn nog steeds zichtbaar op het startscherm (in het middelgrote tile formaat).
Ja gelijk zichtbaar, max zie je de agenda gegevens wel en middelgrote verdwijnen ze. Ook al klik je er 100 keer op. Max werkt en middelgroot niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

richdb schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:33:
[...]
Ja gelijk zichtbaar, max zie je de agenda gegevens wel en middelgrote verdwijnen ze. Ook al klik je er 100 keer op. Max werkt en middelgroot niet meer.
In dat geval kan ik het niet reproduceren, gebeurtenissen voor morgen blijven zichtbaar hier.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Agenda en Personen werken op gewone tegel bij mij ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
hardware-lover schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:44:
[...]

In dat geval kan ik het niet reproduceren, gebeurtenissen voor morgen blijven zichtbaar hier.
Ja ook geen idee waar het aan ligt. Gebeurt vaak bij een update van de app zelf of update van het OS. Vaak als er een OS update is geweest werkt het goed, maar als er dan weer een app update komt gaat het weer vreemd doen. Is gewoon mega irritant, en blijkbaar ook random bij mensen. Gebeurt ook alleen bij de personen en agenda app. Andere apps hebben er geen last van. Dus in mijn ogen toch op de een of andere manier een bug. (oh ja ik gebruik een 930, jullie een 950?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het zou idd best eens zo kunnen zijn dat de oorzaak in de laatste regel van je reactie te vinden is. Dat vraag ik mij namelijk wel eens vaker af, of er bij het intern testen van de builds niet meer focus ligt (als deze er nog werkelijk is), op originele W10 toestellen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Oke, zelfs Microsoft zelf telt hun mobiele os niet meer mee. Ik kreeg net een mail over de gezinsagenda:
"Het gezinsleven kan erg druk worden: voetbaltraining, doktersafspraken, feestjes. Daarom hebben we een gedeelde gezinsagenda opgesteld waarmee u overzicht kunt houden, ongeacht of u een pc, iPhone of Android-telefoon gebruikt."

Daar mist toch echt de Windows 10 Mobile telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

hmm.. Gister aan het testen geweest met mdm van Office 365. Nu heb ik mijn eigen L950xl erin gehangen en ook weer verwijderd. Ik moet nu alleen een vergrendel code van 5 teken hebben inclusief letters, cijfers, tekens en wat dan ook. Toestel hangt er niet in maar instellingen blijven wel hangen.

Iemand enig idee hoe ik dat uitgeschakeld krijg? Toestel staat nergens meet in Exchange-online, Beveiliging en Compliance en intune. Ook in Azure AD heb ik hem verwijderd.

telefoon een reset geven heb ik niet zo'n zin in..

Edit: toch maar een f.reset gegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door mswp op 28-06-2017 22:53 ]

😲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
BounceMeister schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:16:
Oke, zelfs Microsoft zelf telt hun mobiele os niet meer mee.
En op de Microsoft community houden ze op met mobiel te ondersteunen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vBmwyEQ4NeFZmyITbhDJC8I9/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik ben sinds vandaag na ruim 2 jaar weer in het bezit van een Android telefoon. Iets wat wel echt meteen opvalt is dat Windows Mobile echt een stuk minder reclame bevat. Ik krijg op YouTube echt letterlijk nooit reclames op mijn Lumia 640.
In de YouTube app op Android stikt het er echt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

GerCor schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:54:
[...]

En op de Microsoft community houden ze op met mobiel te ondersteunen.
Dat geldt alleen voor enkele kleinere " taal gebieden" is het mij verteld.
De ondersteuning blijft gewoon aanwezig op het Engels/internationale gedeelte, het spaanse en het russische gedeelte 8)7

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
GiLeX schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:57:
[...]

Dat geldt alleen voor enkele kleinere " taal gebieden" is het mij verteld.
De ondersteuning blijft gewoon aanwezig op het Engels/internationale gedeelte, het spaanse en het russische gedeelte 8)7
Ik zal het ook niet missen hoor. De bijdrage van de zogenaamde specialisten van Microsoft: soft reset en anders een hard reset. Levert dat niks op dan ter reparatie opsturen.

Zinloze figuren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 10:56

Boss

+1 Overgewaardeerd

BounceMeister schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:16:
Oke, zelfs Microsoft zelf telt hun mobiele os niet meer mee. Ik kreeg net een mail over de gezinsagenda:
"Het gezinsleven kan erg druk worden: voetbaltraining, doktersafspraken, feestjes. Daarom hebben we een gedeelde gezinsagenda opgesteld waarmee u overzicht kunt houden, ongeacht of u een pc, iPhone of Android-telefoon gebruikt."

Daar mist toch echt de Windows 10 Mobile telefoon!
Terwijl hij het prima doet, gebruik het en veel gemak van!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
gop1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 01:32:
Ik ben sinds vandaag na ruim 2 jaar weer in het bezit van een Android telefoon. Iets wat wel echt meteen opvalt is dat Windows Mobile echt een stuk minder reclame bevat. Ik krijg op YouTube echt letterlijk nooit reclames op mijn Lumia 640.
Google's adnetwork werkt dan ook niet op Windows Mobile. Daar zijn ze iets van twee jaar geleden mee gestopt met ondersteunen en toen zag je ook een boel apps crashen en ook een stuk minder reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Caelorum schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:20:
[...]

Google's adnetwork werkt dan ook niet op Windows Mobile.
Het werkt wel, maar je kan als developer geen nieuwe ad-positions meer aanmaken.

Zelf heb ik, toen het nieuws bekend werd, meteen 15 lege ad-positions aangemaakt, voor eventueel nieuwe Windows apps;

Bestaande positions kan je gewoon implementeren, nieuwe aanmaken kan niet meer.

Ik weet dat iedereen ads haat, maar voor mij was / is het de enige manier om iets van inkomen te genereren (al heb ik met 30 apps in 4 jaar tijd pas 22 euro verdient, bij Windows... Android (zelfde apps) 'doet' iets van 150 tot 200 euro per maand).

In-app aankopen, premium features, etc... leverde helemaal nooit iets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:51:
[...]

Het werkt wel, maar je kan als developer geen nieuwe ad-positions meer aanmaken.

Zelf heb ik, toen het nieuws bekend werd, meteen 15 lege ad-positions aangemaakt, voor eventueel nieuwe Windows apps;

Bestaande positions kan je gewoon implementeren, nieuwe aanmaken kan niet meer.

Ik weet dat iedereen ads haat, maar voor mij was / is het de enige manier om iets van inkomen te genereren (al heb ik met 30 apps in 4 jaar tijd pas 22 euro verdient, bij Windows... Android (zelfde apps) 'doet' iets van 150 tot 200 euro per maand).

In-app aankopen, premium features, etc... leverde helemaal nooit iets op.
Ik maak met mijn UWP app zo'n 35/mnd met In-app aankopen (advertenties wegkopen) en 5/mnd met de geadverteerde versie. En de inkomsten worden geleidelijk hoger naarmate de app bekender wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Swerfer schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:21:
[...]

Ik maak met mijn UWP app zo'n 35/mnd met In-app aankopen (advertenties wegkopen) en 5/mnd met de geadverteerde versie. En de inkomsten worden geleidelijk hoger naarmate de app bekender wordt...
Tja, dat zal per app en doelgroep anders zijn :)

Om advertenties weg te kopen, moet je ze natuurlijk wel kunnen tonen...

Gemiddeld heb ik, met één app die nog actief is, iets van 125.000 sessies per maand - de meeste Android.

En dat ding levert +/- 175 per maand op (Android), Windows is minder dan een euro (na vier jaar en 30 apps dus 22 euro, maar dat wordt niet uitbetaald, omdat het te weinig is).

Ach, ik kan gratis op vakantie elk jaar van de app-inkomsten en alles werkt vol-automatisch, dus tijd ben ik er niet meer aan kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:27:
[...]
Om advertenties weg te kopen, moet je ze natuurlijk wel kunnen tonen...
Ik gebruik dan ook geen Google ads, maar gewoon van bij Microsoft aangesloten advertisers via de Microsoft Advertising SDK. Werkt prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:51:
[...]

[...]
De sdk is toch al anderhalf jaar niet neer geüpdatet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Caelorum schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:27:
[...]

De sdk is toch al anderhalf jaar niet neer geüpdatet?
Die is nooit geupdate door Google :p

Ze hebben hem ooit 1x gepubliceerd (overigens de eerste en enige keer dat Google support gaf aan Windows Phone... als het om geld gaat doen ze dat dus wel) en daarna nooit meer aangepast.

Overigens is het stoppen van reclames op Windows Phone nog niet eens een jaar aan de gang, vanaf 01 september 2016 - om precies te zijn...

Afbeeldingslocatie: https://s24.postimg.org/b9y4uqrjp/foo.png
Swerfer schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:59:
[...]

Ik gebruik dan ook geen Google ads, maar gewoon van bij Microsoft aangesloten advertisers via de Microsoft Advertising SDK. Werkt prima...
Heb ik ook geprobeerd, oa. met een ad-carousel die de hoogste positie berekende en dan de meest biedende plaats liet nemen in de app.

Maar Microsoft bood een fill-rate van minder dan 25% aan, terwijl ik bij Google een fill-rate van 100% heb (al zijn de ads op Android meer waardevol dan Windows; die van Windows zijn soms zo obscuur dat er echt niemand interesse in heeft).

[ Voor 34% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 01-07-2017 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Toch heeft het andere o.s. ook nog een duistere keerzijde.
Mede omdat oudere apparaten vaak niet worden meegenomen in de updatecyclus natuurlijk.

Gisteravond een toch nog goed werkend maar enigszins verouderde tablet onderhanden gehad waarvan de pin vergeten was.
Drie tooltjes gepusht en hij was open.

Denk dat dit met Windows niet gelukt was.

[ Voor 4% gewijzigd door Amadeus1966 op 02-07-2017 04:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat valt weer reuze mee hoor, er zit nog een hele community achter hoor. Ik heb een Samsung tablet die na klokslag 2 jaar geen update meer kreeg, daar zit alweer een tijdje een Cynagogen mod op met inmiddels 2 versies nieuwere Android. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Custom roms zijn meestal ontstaan door hobbyisme en niet door het bedrijf zelf.
Daarnaast doelde ik meer op het feit dat je er zo weinig voor nodig hebt om binnen te komen.
De nieuwere versies zouden veiliger moeten zijn maar toch, het grootste gedeelte draait nog steeds oudere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
gop1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 01:32:
Inderdaad, dat viel mij ook als eerste op. Op mijn 640xl op de mobiele YouTube site kreeg ik nooit reclame, maar op de YouTube app op Android kreeg ik voor elke video reclame 8)7

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
urk_forever schreef op zondag 2 juli 2017 @ 16:28:
[...]
Inderdaad, dat viel mij ook als eerste op. Op mijn 640xl op de mobiele YouTube site kreeg ik nooit reclame, maar op de YouTube app op Android kreeg ik voor elke video reclame 8)7
Je hebt op Windows Mobile trouwens een fantastisch goede 3rd party YouTube app genaamd MyTube! Geweldig programma, je kan YouTube zelfs op de achtergrond laten spelen. Dat dat niet kan is wat mij betreft één van de grootste nadelen van de officiële YouTube op op Android.

Op Android heb ik het als volgt opgelost: Firefox browser met ublock origin en selfdestructing cookies. Ook geen reclame op YouTube meer, maar je kan helaas niet op de achtergrond afspelen en tevens ook geen verdere instelmogelijkheden voor kwaliteit e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-07 11:11
heb een HP Elite XP3 nooit ergens last van gehad. En dan nu ineens dat er willekeurig een mededeling komt dat ik de volgende keer de memory kaart veilig moet verwijderen als ik dat doe. maar ik heb de kaart niet verwijderd en ben dit ook niet voornemens. Op het X3 forum hebben daar ook al meerdere mensen last van, het lijkt een software aangelegenheid.

En dan nu ineens vijf a zes keer per dag random herstarts , zit gewoon op de reguliere builds, geen nieuwe software of Apps geïnstalleerd de laatste weken.

heb er meerdere mensen alhier wel eens over gehoord, dacht altijd dat deze zaken altijd aan mijn deur voorbij gingen. maar nu dus niet. herstarts hahaha uitzichzelf hoe verzin je t??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Als ik op volgende pagina op de knop "koop nu" klik bij HP Elite x3 dan word ik doorgestuurd naar de Amerikaanse store. Hier kan ik hem niet bestellen.
Via Microsoft NL niet te koop?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kruila
"2017-07 Update voor Windows 10 1703 voor arm-gebaseerde Phone apparaten" loopt nu binnen.

2e dinsdag van de maand hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
kruila schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:02:
"2017-07 Update voor Windows 10 1703 voor arm-gebaseerde Phone apparaten" loopt nu binnen.

2e dinsdag van de maand hè!
Yep, voor W10M en W10 de .483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Naar aanleiding van dit topic op de front page: MRE-Inc in 'nieuws: HTC start met tonen advertenties boven HTC 10-toetsenbord...

Kan iemand eens testen om op W10M de Edge browser te openen en deze op de Mobile versie te zetten bij de instellingen ? Dan browsen naar tweakers.net. Ik krijg dan reclame te zien op de frontpage.

Wanneer ik in de instellingen de Edge browser op Desktop versie zet, en dan naar tweakers.net ga, dan krijg ik geen reclame te zien. Overigens zie ik op tweakers.net geen verschil tussen de Desktop en Mobiele versie van de website op mijn 950XL.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:20

P_Tingen

omdat het KAN

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/etj8Mc1.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R4YRWfl.png

Links de mobiele versie, rechts de desktop. Beide via in cognito om custom-css te vermijden

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

MRE-Inc schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:56:

Wanneer ik in de instellingen de Edge browser op Desktop versie zet, en dan naar tweakers.net ga, dan krijg ik geen reclame te zien. Overigens zie ik op tweakers.net geen verschil tussen de Desktop en Mobiele versie van de website op mijn 950XL.
Dit komt doordat websites tegenwoordig hun 'mobiele variant' laten afhangen van de resolutie. 'vroeger' werd er gekeken naar welke User Agent je de website bezoekt. Door 'forceer desktop versie' aan te vinken, werd dat genegeerd en kreeg je dus de desktop te zien. Maar bij moderne websites werkt dat niet meer en zul je dus áltijd de mobiele versie op een mobiel te zien krijgen.

[ Voor 74% gewijzigd door NeFoRcE op 17-07-2017 09:57 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
Ik heb opeens iets raars met de lockscreen notifications van mijn mailboxen. Ik heb drie mailaccounts: een gmail, een outlook (Hotmail) en een zakelijke. Bij outlook mail zijn er dus 3 aparte mailboxen. Tot de laatste update had ik apart een gmail notificatie en een Hotmail notificatie op mijn lockscreen. Er was eerst onderscheid tussen het icoontje (envelopje) voor outlook (=Hotmail) en outlook mail (het gehele mailprogramma zeg maar). Nu kan ik de notificatie voor alleen mijn Hotmail niet meer op mijn lockscreen krijgen. Meer mensen die hetzelfde hebben?

vandaag update outlook mail gehad en probleem is opgelost!

[ Voor 5% gewijzigd door lowiesjie op 18-07-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Sinds een paar weken kan ik geen app meer updaten of installeren via de store.
Ik krijg een error code 0x8007000B.
Mobiel herstarten haalt niets uit. Iemand ervaringen hiermee?

Ik draai overigens gewoon productie OS op een 950XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006

Punkrocker

Mostly harmless

Fireshade schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:34:
Sinds een paar weken kan ik geen app meer updaten of installeren via de store.
Ik krijg een error code 0x8007000B.
Mobiel herstarten haalt niets uit. Iemand ervaringen hiermee?

Ik draai overigens gewoon productie OS op een 950XL.
Bekend issue. Kijk maar eens in de Feedback Hub hoeveel dit al wel niet is gemeld...
:(
App verplaatsen van SD card naar toestel zelf helpt over het algemeen wel.

Hopelijk wordt dat mogen verholpen.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Punkrocker schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:48:
[...]
App verplaatsen van SD card naar toestel zelf helpt over het algemeen wel.
Daar zou het best aan kunnen liggen, want die instelling gebruik ik inderdaad (apps op SD card).

[ Voor 4% gewijzigd door Fireshade op 07-08-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Fireshade schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:50:
[...]

Daar zou het best aan kunnen liggen, want die instelling gebruik ik inderdaad (apps op SD card).
En als dat niet helpt, app verwijderen en dan opnieuw installeren.
Pagina: 1 ... 11 ... 27 Laatste

Let op:
Discussieren over de insider previews mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen. Reacties over de insider previews worden hier verwijderd.