Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ksborg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:54
Damian schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:13:
[...]

Moge duidelijk zijn dat dit niet overal beschikbaar is ;)
Helaas niet, maar mochten de huidige issues verbeteren dan kan ik wel naar 50/50 voor 30 Euro per maand, i.p.v. 33,05 nu. Dat scheelt toch weer wat. Benieuwd welke kant dit op gaat. Kijk het nog wel even aan.

Bij mij inderdaad alleen 50/50 en 100/100 beschikbaar. In theorie kun je tot 500/500, maar alleen bij bepaalde aanbieders en heel erg duur :o

ksborg wijzigde deze reactie 29-10-2019 09:15 (15%)

Discogs

• Dennis-L
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21:27
[...]

Alleen in ODF gebieden, niet in WBA gebieden

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15:42

Richh

HODL

ikbenjoeri schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:10:
T Mobile is begonnen met het aanbieden van nieuwe pakketten en heeft de 750 Mbps vervangen door de 1000 Mbps Internet Premium

50 Mbps
100 Mbps
1000 Mbps (750Mbps is komen te vervallen)

[Afbeelding]
Inclusief een hele nette prijsdaling als je Unlimited hebt. Dan krijg je voor 25 euro per maand het "snelst beschikbare internet".

Wat ik wel vervelend vind is dat de Reggefiber glas adressen (die tot 500/500 kunnen, ook via T-Mobile) via de nieuwe abo structuur maar tot 100/100 kunnen.

Niet alleen 750mbps, maar ook 500mbps en 200mbps zijn komen te vervallen.
ksborg schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:14:
[...]

Helaas niet, maar mochten de huidige issues verbeteren dan kan ik wel naar 50/50 voor 30 Euro per maand, i.p.v. 33,05 nu. Dat scheelt toch weer wat. Benieuwd welke kant dit op gaat. Kijk het nog wel even aan.
Met Unlimited op je mobiel ga je naar 100/100 voor 25 euro per maand.
ikbenjoeri schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:15:
[...]

Ik hoor net dat de mensen die in het KPN gebied zitten gedowngrade zijn van 500/500 naar 200/200
100/100 :P

Richh wijzigde deze reactie 29-10-2019 09:15 (30%)

• ikbenjoeri
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 10-11 22:20
[...]

Dennis-L schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:15:
[...]

Alleen in ODF gebieden, niet in WBA gebieden
Ik hoor net dat de mensen die in het KPN gebied zitten gedowngrade zijn van 500/500 naar 200/200

ikbenjoeri wijzigde deze reactie 29-10-2019 09:15 (23%)

• ksborg
Richh schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:15:
[...]
Met Unlimited op je mobiel ga je naar 100/100 voor 25 euro per maand.
Wel een mooie deal áls het stabiel is. Overigens betaal ik nu 7,50 voor m'n mobiele abo, dus voor mij minder interessant :)

Discogs

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10-11 13:02

Falastine

Think about my signature...

Snap er geen hol meer van. Ik kon altijd kiezen tussen 50/100/200 via het KPN netwerk. Bij KPN zelf tot 500.

Maar als ik nu inlog zie ik bij Tmobile enkel 100 staan maximaal. En bij KPN ook maximaal 100 staan terwijl ik in een WBA gebied zit.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Rijssi
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:33
ikbenjoeri schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:10:
T Mobile is begonnen met het aanbieden van nieuwe pakketten en heeft de 750 Mbps vervangen door de 1000 Mbps Internet Premium

50 Mbps
100 Mbps
1000 Mbps (750 Mbps is komen te vervallen)

[Afbeelding]
wat een verschil -O-

• Dennis-L
De T-Mobile soap wordt alleen maar leuker zo.
Riepen ze begin dit jaar niet dat ze hét alternatief waren voor KPN en Ziggo, want "geen" prijsverhoging en zo?
Nu deze latency/routering issues én verslechterd aanbod in het WBA gebied (door een geschil met KPN?).
:X

• chris-drielsma
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 16:37
https://community.t-mobil...nnementen-t-mobile-316191

Hebben mensen ook meegekregen dat T-Mobile Thuis , voor klanten zonder Klantvoordeel de prijzen heeft verhoogt

Voorbeeld Internet 100 is nu Premium (Internet Only) , Van 31,00 na 35,00 (na lopend contract)
(voor DSL Klanten zo te zien)

Volgens mij is dit ook buiten de voorwaarden van de Fusie van Tele2 (3 jaar lang geen prijsverhoging)

chris-drielsma wijzigde deze reactie 29-10-2019 09:33 (3%)

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Dennis-L schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:27:
De T-Mobile soap wordt alleen maar leuker zo.
Riepen ze begin dit jaar niet dat ze hét alternatief waren voor KPN en Ziggo, want "geen" prijsverhoging en zo?
Nu deze latency/routering issues én verslechterd aanbod in het WBA gebied (door een geschil met KPN?).
:X
Ik had ook al de indruk dat het ze lukt geen prijsverhoging dmv een kwaliteitsverlaging te realiseren :+

• Tsunami
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Nice, ze bieden nu dus 1Gbit aan ipv 750Mbit.

• OmeJoyo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:23

OmeJoyo

This is me

ksborg schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:30:
Ik zag nog iets anders schokkends op My T-Mobile thuis net... T-Mobile denkt dat ze al 5 maanden geen geld van me hebben gekregen, maar het is wel netjes afgeschreven van m'n rekening. Zucht. Daar dan maar weer achteraan. Zo val je van het één in het ander.
Ja net ook over gebeld en gemaild, bij mij is het als volgt:

* Afschrijvingen van September en Oktober staan als mislukt in My T-Mobile thuis
* Ik heb hiervan geen bericht gehad, ik ontdekte dit zelf omdat ik mijn abbonnement wilde aanpassen
* Klantenservicedame heeft bevestigd dat er geen bericht is verstuurd
* De afschrijvingen zijn wel degelijk op de juiste datum uitgevoerd en het geld is afgeschreven
* De incasso's zijn niet terug geboekt door T-Mobile of gestorneerd door mij.
* Beide facturen zijn vandaag ook nog handmatig overgeboekt onder de juiste vermelding van klant en rekeningnummer

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Mobzy
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 07-11 11:23
ikbenjoeri schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:15:
[...]

[...]

Pardon? Ze hebben wat gedaan? Heb je hier een bron voor? Gister avond het nieuwsbericht op T.net gelezen en verrek, wij hadden thuis al het hele weekend ruk 'internet' maar omdat we alleen op wireless apparaten zaten dacht ik dat het aan ons wireless lag (Unifi AC Pro waar ik de tweede nog van moet ophangen). Gelijk bedraad een speedtest gedaan op de gamebak en de bandbreedte leek 'zoals gewoon' 475 down en 450 up maar de latency was wel 3 keer zo hoog, 20ms ipv 6ms. Dit alles om 21:30 in het oosten van het land op een 500/500 abbo. Naar T.net had ik 15 hops en totaal 200ms 8)7

Gewoon elke instagram post van m'n vriendin duurt 2 seconden voordat deze geladen is, mijn reddit posts idem, en elke website klik duurt 1-2 seconden. Schijt irritant maar ik dacht 'oh, als ik dat kabeltje voor t AP in de woonkamer trek is dat wel opgelost'. M'n telefoon is nu sneller op 4g dan op 5Ghz wifi AC |:(

Als ze ons nu ook van 500/500 naar 200/200 downgraden (terwijl op de website onze postcode nu max 100/100 kan krijgen) dan hoop ik dat het (jaar)contract ongeldig is zodat ik deze toko weer kan verlaten, ga ik wel terug naar tweak(of alternatief?).

Wat een drama, en allemaal omdat ik zonnodig 15€ wou besparen op de internet verbinding thuis en het mobiel abbo van vrouwlief :X

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19:50
Wij hebben nu Uit & Thuis voor je! Deze combinatie van een abonnement voor mobiel én Thuis van T-Mobile, geeft jou aantrekkelijke klantvoordelen. Bijvoorbeeld Unlimited op je mobiel en het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis, elk voor maar € 25,- per maand! Want we houden allemaal van snel internet thuis, maar niemand wil daar extra voor betalen, toch? En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!

Wat krijg ik met Uit & Thuis?
Kijk snel op onze website wat de mogelijkheden zijn: Uit & Thuis. In het kort: combineer je bijvoorbeeld een Unlimited mobiel met een Thuis abonnement (voor internet), dan kosten beide abonnement slechts € 25,- per stuk. Bovendien krijg je het snelst beschikbare internet op T-Mobile Thuis! Heb je een GO abonnement met beperkte minuten/data, dan ontvang je € 2,50 korting op je mobiele en € 5,- korting op je Thuis rekening. Daarnaast krijg je nog afhankelijk van je mobiele abonnement 500 MB of twee GB extra data.

Wat zijn de voorwaarden voor Uit & Thuis?
• Elk abonnement moet geregistreerd staan op hetzelfde adres.
• De voordelen gaan in bij minimaal twee en maximaal zes abonnementen
• De abonnementen moeten succesvol zijn aangemeld bij Klantvoordeel.
• Van Thuis heb je Internet Basic, Fast of Premium en van mobiel een abonnement na 29-1-2019.

Let op: Heb je je mobiele abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018, stap dan eerst over of verleng naar het nieuwe Go abonnement (vanaf 9 september), zodat de nieuwste klantvoordelen ook voor jou gelden.

Ik heb interesse in T-Mobile Uit & Thuis. Is dat één abonnement met één contract?
Nee. T-Mobile Uit & Thuis bestaat uit twee losse abonnementen met elk een eigen contract, aparte contractduur en eigen voorwaarden. Beide abonnementen kunnen worden aangemeld voor Klantvoordeel in de bestelflow. De leverdatum van het Thuis abonnement en de startdatum van het mobiele abonnement hoeven niet gelijktijdig te starten. Je ontvangt van beide bestellingen aparte communicatie. Je ontvangt van beide abonnementen een aparte factuur. Je beheert je mobiele abonnement in My T-Mobile en je Thuis abonnement in My T-Mobile Thuis.

Ik heb al een mobiel abonnement van T-Mobile met Klantvoordeel en neem er na 29 oktober 2019 een T-Mobile Thuis abonnement bij. Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe Klantvoordelen?
Voor je Thuis abonnement: als je bij het bestellen hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, ben je automatisch aangemeld voor de nieuwe Klantvoordelen. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je deze abonnementen alsnog in My T-Mobile Thuis aanmelden voor Klantvoordeel. Voor je mobiele abonnement: je kan in My T-Mobile zien of je gebruik maakt van de nieuwste Klantvoordelen. Als dit niet het geval is, accepteer dan de nieuwe Klantvoordelen in My T-Mobile.

Hoe meld ik me aan voor T-Mobile Klantvoordeel?
Dit kan via één van de volgende drie mogelijkheden:
• Log in op My T-Mobile en accepteer de voorwaarden in het tabblad van T-Mobile Klantvoordeel.
• Log in op My T-Mobile Thuis en meld je aan voor Klantvoordeel op het Klantvoordeel tabblad.
• Activeer al je abonnementen via de website. Hier kun je zowel jouw mobiele als je Thuis abonnement aanmelden.

Kan ik T-Mobile Uit & Thuis ook bestellen met een ander abonnement dan Unlimited?
Ja. Je kunt elke combinatie van een mobiel (GO en basis sim vanaf 29-1-2018) en Thuis abonnement bestellen. Als je kiest voor een beperkt mobiel abonnement krijg je € 5 korting per maand op je T-Mobile Thuis internetabonnement en € 2,50 korting en 500 MB(basis sim) of 2GB (GO) extra per maand op je T-Mobile mobiel abonnement.

Ik maak al gebruik van Klantvoordeel. Kan ik met één van mijn abonnementen los overstappen naar het vernieuwde Klantvoordeel of gaan alle abonnementen dan over?
Je kan per abonnement kiezen of je naar het vernieuwde Klantvoordeel over wil stappen. Je Thuis abonnement en verschillende mobiele abonnementen kunnen dus allemaal hun eigen voorwaarden voor Klantvoordeel hebben. Je ontvangt dan per abonnement de voordelen die horen bij de versie van Klantvoordeel die horen bij je abonnement.

Ik heb voor 09-10-2019 T-Mobile Thuis en T-Mobile Go Unlimited afgesloten, beide zijn al actief en aangemeld voor Klantvoordeel. Krijg ik na 29-10-2019 automatisch een snelheidsupgrade en ga ik daar dan € 25 per maand voor betalen?
Nee. Hiervoor zijn 2 stappen nodig. 1) Ga in My T-Mobile akkoord met de nieuwste klantvoordeelvoorwaarden. 2) Ga in My T-Mobile Thuis naar Abonnementen en kies voor Internet Basic, Internet Fast, of Internet Premium. Om dit proces af te ronden dien je ook akkoord te gaan met de nieuwe klantvoordeelvoorwaarden. In My T-Mobile Thuis zie je welke abonnementen op jouw adres beschikbaar zijn.

Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?
Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten. Je kunt een zakelijk Go abonnement in Klantvoordeel combineren met een particulier T-Mobile Thuis abonnement.

Ik heb ook TV van T-Mobile Thuis en een TV-voucher. Hoe past dat binnen Uit & Thuis?
Geen probleem! TV is niet verplicht binnen Uit & Thuis, je behoudt dus alle vrijheid rondom je TV pakket. Heb je al een TV-voucher met Klantvoordeel en wil je over naar Uit & Thuis, dan heb ik goed nieuws: de TV-voucher blijft behouden en je krijgt alle nieuwe voordelen van Uit & Thuis erbij!

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10-11 13:02

Falastine

Think about my signature...

robcoenen schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:46:
Wij hebben nu Uit & Thuis voor je! Deze combinatie van een abonnement voor mobiel én Thuis van T-Mobile, geeft jou aantrekkelijke klantvoordelen. Bijvoorbeeld Unlimited op je mobiel en het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis, elk voor maar € 25,- per maand! Want we houden allemaal van snel internet thuis, maar niemand wil daar extra voor betalen, toch? En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!

[Afbeelding]

Wat krijg ik met Uit & Thuis?
Kijk snel op onze website wat de mogelijkheden zijn: Uit & Thuis. In het kort: combineer je bijvoorbeeld een Unlimited mobiel met een Thuis abonnement (voor internet), dan kosten beide abonnement slechts € 25,- per stuk. Bovendien krijg je het snelst beschikbare internet op T-Mobile Thuis! Heb je een GO abonnement met beperkte minuten/data, dan ontvang je € 2,50 korting op je mobiele en € 5,- korting op je Thuis rekening. Daarnaast krijg je nog afhankelijk van je mobiele abonnement 500 MB of twee GB extra data.

Wat zijn de voorwaarden voor Uit & Thuis?
• Elk abonnement moet geregistreerd staan op hetzelfde adres.
• De voordelen gaan in bij minimaal twee en maximaal zes abonnementen
• De abonnementen moeten succesvol zijn aangemeld bij Klantvoordeel.
• Van Thuis heb je Internet Basic, Fast of Premium en van mobiel een abonnement na 29-1-2019.

Let op: Heb je je mobiele abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018, stap dan eerst over of verleng naar het nieuwe Go abonnement (vanaf 9 september), zodat de nieuwste klantvoordelen ook voor jou gelden.

Ik heb interesse in T-Mobile Uit & Thuis. Is dat één abonnement met één contract?
Nee. T-Mobile Uit & Thuis bestaat uit twee losse abonnementen met elk een eigen contract, aparte contractduur en eigen voorwaarden. Beide abonnementen kunnen worden aangemeld voor Klantvoordeel in de bestelflow. De leverdatum van het Thuis abonnement en de startdatum van het mobiele abonnement hoeven niet gelijktijdig te starten. Je ontvangt van beide bestellingen aparte communicatie. Je ontvangt van beide abonnementen een aparte factuur. Je beheert je mobiele abonnement in My T-Mobile en je Thuis abonnement in My T-Mobile Thuis.

Ik heb al een mobiel abonnement van T-Mobile met Klantvoordeel en neem er na 29 oktober 2019 een T-Mobile Thuis abonnement bij. Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe Klantvoordelen?
Voor je Thuis abonnement: als je bij het bestellen hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, ben je automatisch aangemeld voor de nieuwe Klantvoordelen. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je deze abonnementen alsnog in My T-Mobile Thuis aanmelden voor Klantvoordeel. Voor je mobiele abonnement: je kan in My T-Mobile zien of je gebruik maakt van de nieuwste Klantvoordelen. Als dit niet het geval is, accepteer dan de nieuwe Klantvoordelen in My T-Mobile.

Hoe meld ik me aan voor T-Mobile Klantvoordeel?
Dit kan via één van de volgende drie mogelijkheden:
• Log in op My T-Mobile en accepteer de voorwaarden in het tabblad van T-Mobile Klantvoordeel.
• Log in op My T-Mobile Thuis en meld je aan voor Klantvoordeel op het Klantvoordeel tabblad.
• Activeer al je abonnementen via de website. Hier kun je zowel jouw mobiele als je Thuis abonnement aanmelden.

Kan ik T-Mobile Uit & Thuis ook bestellen met een ander abonnement dan Unlimited?
Ja. Je kunt elke combinatie van een mobiel (GO en basis sim vanaf 29-1-2018) en Thuis abonnement bestellen. Als je kiest voor een beperkt mobiel abonnement krijg je € 5 korting per maand op je T-Mobile Thuis internetabonnement en € 2,50 korting en 500 MB(basis sim) of 2GB (GO) extra per maand op je T-Mobile mobiel abonnement.

Ik maak al gebruik van Klantvoordeel. Kan ik met één van mijn abonnementen los overstappen naar het vernieuwde Klantvoordeel of gaan alle abonnementen dan over?
Je kan per abonnement kiezen of je naar het vernieuwde Klantvoordeel over wil stappen. Je Thuis abonnement en verschillende mobiele abonnementen kunnen dus allemaal hun eigen voorwaarden voor Klantvoordeel hebben. Je ontvangt dan per abonnement de voordelen die horen bij de versie van Klantvoordeel die horen bij je abonnement.

Ik heb voor 09-10-2019 T-Mobile Thuis en T-Mobile Go Unlimited afgesloten, beide zijn al actief en aangemeld voor Klantvoordeel. Krijg ik na 29-10-2019 automatisch een snelheidsupgrade en ga ik daar dan € 25 per maand voor betalen?
Nee. Hiervoor zijn 2 stappen nodig. 1) Ga in My T-Mobile akkoord met de nieuwste klantvoordeelvoorwaarden. 2) Ga in My T-Mobile Thuis naar Abonnementen en kies voor Internet Basic, Internet Fast, of Internet Premium. Om dit proces af te ronden dien je ook akkoord te gaan met de nieuwe klantvoordeelvoorwaarden. In My T-Mobile Thuis zie je welke abonnementen op jouw adres beschikbaar zijn.

Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?
Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten. Je kunt een zakelijk Go abonnement in Klantvoordeel combineren met een particulier T-Mobile Thuis abonnement.

Ik heb ook TV van T-Mobile Thuis en een TV-voucher. Hoe past dat binnen Uit & Thuis?
Geen probleem! TV is niet verplicht binnen Uit & Thuis, je behoudt dus alle vrijheid rondom je TV pakket. Heb je al een TV-voucher met Klantvoordeel en wil je over naar Uit & Thuis, dan heb ik goed nieuws: de TV-voucher blijft behouden en je krijgt alle nieuwe voordelen van Uit & Thuis erbij!
De kleine lettertjes zijn ze vergeten dat al het verkeer nu via Duitsland loopt en 3x zo traag is dan voorheen,

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Seinturier
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 10-11 22:08
Vraag: Wat krijg ik met Uit & Thuis?
Antwoord: Een $#! verbinding

Schandalig deze actie van T-Mobile, vele huishoudens met geen kennis van de huidige (en blijvende) problemen bij T-Mobile Thuis zullen dus overstappen i.v.m. een stuk lagere prijs. Niet wetende dat ze hiermee een ontzettend slechte verbinding krijgen.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:57
Modbreak:De problemen rondom het routeren via 'DTAG' zijn zo groot en worden nu op meerdere plekken besproken. Ik heb al die berichten afgesplitst naar een nieuw topic: [T-Mobile Thuis] Routeert netwerkverkeer over "DTAG".

Gelieve daar verder te discussiëren.

• Seinturier
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 10-11 22:08
rens-br schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:53:
[modbreak]De problemen rondom het routerer via 'ATAG' zijn zo groot en worden nu op meerdere plekken besproken. Ik heb al die berichten afgesplitst naar een nieuw topic: [T-Mobile Thuis] Routeert netwerkverkeer over "ATAG".

Gelieve daar verder te discussiëren. [/]
Misschien handig om de titel van dit topic aan te passen? ATAG moet DTAG (Deutsche Telekom AG) zijn.

edit: Inmiddels aangepast zo te zien :)

Seinturier wijzigde deze reactie 29-10-2019 09:59 (4%)

• WhySoSerious?
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17:31
Is het verstandig om te switchen of lekker houden wat je al hebt?

Let op!
Je Meer snelheid met Klantvoordeel vervalt, daar komt een nieuwe T-Mobile Klantvoordeel korting voor in de plaats. Je Meer TV keuze tegoed behoud je gewoon!

https://www.speedtest.net/result/8726516350.png

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:50

Damian

Insane Obtrusion

WhySoSerious? schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:02:

Let op!
Je Meer snelheid met Klantvoordeel vervalt, daar komt een nieuwe T-Mobile Klantvoordeel korting voor in de plaats. Je Meer TV keuze tegoed behoud je gewoon!

[Afbeelding]
Volgens mij houd het sowieso in dat je een nieuw jaarcontract aangaat. Daar zou ik op dit moment sowieso dus even mee wachten gezien de ontwikkelingen :P Als je nu niet vastzit eraan kan je nog overstappen naar een andere internetboer.

• timxehanort
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 29-10 10:20
ksborg schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:30:
Ik zag nog iets anders schokkends op My T-Mobile thuis net... T-Mobile denkt dat ze al 5 maanden geen geld van me hebben gekregen, maar het is wel netjes afgeschreven van m'n rekening. Zucht. Daar dan maar weer achteraan. Zo val je van het één in het ander.
Hier had ik net ook last van. Is inmiddels opgelost :)

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

timxehanort schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:12:
[...]

Hier had ik net ook last van. Is inmiddels opgelost :)
Is het ook opgelost in je overzicht in My T-Mobile of? Heb je terugkoppeling gehad?

• WhySoSerious?
Damian schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

Volgens mij houd het sowieso in dat je een nieuw jaarcontract aangaat. Daar zou ik op dit moment sowieso dus even mee wachten gezien de ontwikkelingen :P Als je nu niet vastzit eraan kan je nog overstappen naar een andere internetboer.
Oké ja daar zit wat in, maar snap niet precies wat er veranderd.

• Kraziey
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12:28

Kraziey

PSN: Kraziey-k

OmeJoyo schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:14:
[...]

Is het ook opgelost in je overzicht in My T-Mobile of? Heb je terugkoppeling gehad?
Isbij mij inmiddels inderdaad ook opgelost in MyT-mobile, het overzicht is weer bijgewerkt.

• timxehanort
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 29-10 10:20
OmeJoyo schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:14:
[...]

Ik heb een tweet verstuurd, maar daarop nog niets terug gehad. In het online overzicht staat het nu wel weer aangegeven met een groen vinkje (betaald).

• koendel
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:41
[...]

Ik heb zojuist de nieuwe voorwaarden geaccepteerd voor het klantvoordeel maar mijn einddatum contract is niet gewijzigd. Het lijkt er dus op dat je zonder risico kunt accepteren.

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:50

Damian

Insane Obtrusion

koendel schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:23:
[...]

Ik heb zojuist de nieuwe voorwaarden geaccepteerd voor het klantvoordeel maar mijn einddatum contract is niet gewijzigd. Het lijkt er dus op dat je zonder risico kunt accepteren.
Zou ik bijzonder vinden, maar misschien zijn ze zo lief bij T-Mobile ;)

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21:09

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

WhySoSerious? schreef op Tuesday 29 October 2019 @ 10:02:

Let op!

[Afbeelding]
Wel weer jammer dat het niet op alle locaties wordt aangeboden....ik kan nog steeds max 500Mbit kiezen :(

Nouja, ik heb op dit moment 500Mbps, maar dat kun je dus niet meer bestellen....

JackSparrow wijzigde deze reactie 29-10-2019 10:34 (7%)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Damian schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:24:
[...]

Zou ik bijzonder vinden, maar misschien zijn ze zo lief bij T-Mobile ;)
Het is geen contract verlenging, er staan gewoon netjes voorwaarden bij en die passen niets aan het contract aan. Je kunt maandelijks je snelheid aanpassen net als voorheen. T-Mobile is eigenlijk altijd al lief geweest qua voorwaarden en behouden van rechten en kortingen.

Enkel je klantvoordeel veranderd, in je voordeel.

• ksborg
Mijn overzicht van facturen is inmiddels weer normaal. Ik zou geen achterstand meer hebben. Trouwens iets anders. Mijn contract loopt inmiddels 2 jaar. Het is dus een contract voor onbepaalde tijd. Als ik de voorwaarden erbij pak zou ik dus per direct naar het goedkopere pakket kunnen overstappen (30 Euro i.t.t. 33,05 momenteel) zonder dat het de looptijd beinvloedt (het blijft dus maandelijks opzegbaar). Iemand die daar ervaring mee heeft? Want ik denk, waarom zou ik het niet direct doen dan om geld te besparen? :)

Edit:
OmeJoyo schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:36:
[...]

Het is geen contract verlenging, er staan gewoon netjes voorwaarden bij en die passen niets aan het contract aan. Je kunt maandelijks je snelheid aanpassen net als voorheen. T-Mobile is eigenlijk altijd al lief geweest qua voorwaarden en behouden van rechten en kortingen.

Enkel je klantvoordeel veranderd, in je voordeel.
Ah thanks, dat is wat ik zocht :). Stom, niet goed gelezen. My bad 8)7

ksborg wijzigde deze reactie 29-10-2019 10:38 (33%)

Discogs

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

JackSparrow schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:28:
[...]

Wel weer jammer dat het niet op alle locaties wordt aangeboden....ik kan nog steeds max 500Mbit kiezen :(

Nouja, ik heb op dit moment 500Mbps, maar dat kun je dus niet meer bestellen....
Nou, bij mijn postcode is het max 100/100 geworden, dus ben blij dat ik nog gewoon de 500/500 heb :+

Overigens wil ik net inloggen bij T-Mobile Thuis: "Too many redirects" :') Dus lukt me niet om in te loggen _O-
Ja, kan ik niks aan doen dat het via DE moet gaan }:|

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• j_bos
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:06
koendel schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:23:
[...]

Even voor je gecheckt en dat klopt gewoon :)

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

pinda powerrr schreef op Tuesday 29 October 2019 @ 10:47:
[...]

Nou, bij mijn postcode is het max 100/100 geworden, dus ben blij dat ik nog gewoon de 500/500 heb :+

Overigens wil ik net inloggen bij T-Mobile Thuis: "Too many redirects" :') Dus lukt me niet om in te loggen _O-
Ja, kan ik niks aan doen dat het via DE moet gaan }:|
Ja..ik heb dus ook nog 500/500, maar dacht erover om te switchen naar 200/200. Pfff....100/100 is me echt te traag en 1000/1000 bieden ze dus niet aan.

En dan komt T-Mobile met het argument dat de inkoopprijzen te hoog zouden zijn. WTF man. Wanneer kappen we in Nederland nu eens met de situatie dat KPN eigenaar van veel glasvezelinfra is en Ziggo van de kabel. Dat soort infra zou van de OVERHEID moeten zijn. Dan kan iedereen daar voor vergelijkbare tarieven diensten over aanbieden. BAH.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:33
JackSparrow schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:52:
[...]

Ja..ik heb dus ook nog 500/500, maar dacht erover om te switchen naar 200/200. Pfff....100/100 is me echt te traag en 1000/1000 bieden ze dus niet aan.

En dan komt T-Mobile met het argument dat de inkoopprijzen te hoog zouden zijn. WTF man. Wanneer kappen we in Nederland nu eens met de situatie dat KPN eigenaar van veel glasvezelinfra is en Ziggo van de kabel. Dat soort infra zou van de OVERHEID moeten zijn. Dan kan iedereen daar voor vergelijkbare tarieven diensten over aanbieden. BAH.
Ik sta nu voor dezelfde situatie. Is het niet zo dat als je kiest voor 1000/1000 je de oude 500/500 ( max van de lijn in KPN gebied ) houdt? Ga ik dan alsnog naar 100/100?

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:18
[...]

Als T-Mobile het niet eens is met de KPN Wholesale tarieven zetten ze toch hun eigen apparatuur in de PoP?

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

dehardstyler schreef op Tuesday 29 October 2019 @ 10:54:
[...]

Ik sta nu voor dezelfde situatie. Is het niet zo dat als je kiest voor 1000/1000 je de oude 500/500 ( max van de lijn in KPN gebied ) houdt?
Nope, als ik net doe alsof ik een nieuw abonnement wil afsluiten dan krijg ik als maximale snelheid 100/100 :-(

• tszcheetah
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10-11 20:40
Wellicht goed om op te letten: de €7,50 aan TV-keuzepakketten bij klantvoordeel wordt niet meer aangeboden. Bestaande klanten houden het, zolang je niet verlengt of verhuist:
Indien je Thuis internetabonnement met TV (en evt. Bellen) hebt aangemeld voor Klantvoordeel vóór 29 oktober 2019 ontvang je naast bovenstaand voordeel ook elke maand een tegoed van € 7,50 waarvoor je zelf extra TV pakket(ten) naar keuze kunt afnemen. Voor meer specifieke informatie over het tegoed zie hoofdstuk € 7,50 tegoed voor extra TV pakket(ten). Indien je na 29 oktober 2019 een nieuw jaarcontract aangaat, komt dit specifieke voordeel te vervallen
En
Dit voordeel geldt voor aanmelding van het Thuis abonnement voor 29 oktober 2019 en vervalt bij verhuizing of contractverlenging. [...]
Indien je niet meer in aanmerking komt voor dit T-Mobile Klantvoordeel zullen de gekozen extra TV-pakketten niet automatisch worden stopgezet. Je moet deze pakketten zelf uitzetten in My T-Mobile Thuis, anders ga je de volledige maandelijkse abonnementsgelden betalen.
(Uit de nieuwe voorwaarden)

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:33
JackSparrow schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:54:
[...]

Nope, als ik net doe alsof ik een nieuw abonnement wil afsluiten dan krijg ik als maximale snelheid 100/100 :-(
Wat een totale waanzin zeg... Ik zit nu bijna op een jaar dus ik kan weg, maar ik zit een klein beetje vast aan T-Mobile, want ik heb in juni mijn telefoonabonnement bij ze verlengt voor 2 jaar, uiteraard met klantvoordeel. :X

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

tszcheetah schreef op Tuesday 29 October 2019 @ 10:55:
Wellicht goed om op te letten: de €7,50 aan TV-keuzepakketten bij klantvoordeel wordt niet meer aangeboden. Bestaande klanten houden het, zolang je niet verlengt of verhuist:

[...]

En

[...]

(Uit de nieuwe voorwaarden)
En voor de rest is dat nieuwe klantvoordeel ook een wassen neus. Ik betaal nu al 26 euro per mobiel abonnement. Ze presenteren het nu als iets bijzonders en nieuws. Maar dat was er dus ook al in de oude situatie.
dehardstyler schreef op Tuesday 29 October 2019 @ 10:56:
[...]

Wat een totale waanzin zeg... Ik zit nu bijna op een jaar dus ik kan weg, maar ik zit een klein beetje vast aan T-Mobile, want ik heb in juni mijn telefoonabonnement bij ze verlengt voor 2 jaar, uiteraard met klantvoordeel. :X
Ik zit er qua T-Mobile thuis nu 13 mnd, dus ik kan weg. Mobiel loopt nog tot januari/feb volgend jaar. Maar ik denk er wel over om alles bij T-Mobile weg te halen, dan maar 20-30 euro per maand meer betalen...

JackSparrow wijzigde deze reactie 29-10-2019 10:57 (28%)

• sgouman
  • Registratie: juli 2013
Ik heb zojuist mijn 750 mbps geupgrade naar 1gbps. Nu betaal ik daar 3 euro minder voor.
Hoe kan dit?
Of heb ik iets over het hooft gezien waardoor ik toch meer ga betalen?

sgouman wijzigde deze reactie 29-10-2019 11:11 (26%)

• Tutti-frutti
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

sgouman schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:11:
Ik heb zojuist mijn 750 mbps geupgrade naar 1gbps. Nu betaal ik daar 3 euro minder voor.
Hoe kan dit?
Kan prima. Ik ga nu mijn 100mbit oude prijsplan (met klantvoordeel 32,50) naar nieuwe prijsplan (30 euro per maand) veranderen. Toch weer 2,50 euro goedkoper voor hetzelfde. Korting op extra TV-box en Extra-TV pakket tegoed van 7,50 blijven gewoon behouden. Die vervallen namelijk enkel bij een contractverlenging contractvernieuwing noem ik het liever.

Tutti-frutti wijzigde deze reactie 29-10-2019 11:18 (8%)

• DarkForce
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:40
Tutti-frutti schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Kan prima. Ik ga nu mijn 100mbit oude prijsplan (met klantvoordeel 32,50) naar nieuwe prijsplan (30 euro per maand) veranderen. Toch weer 2,50 euro goedkoper voor hetzelfde. Korting op extra TV-box en Extra-TV pakket tegoed van 7,50 blijven gewoon behouden.
Hoe doe je dat?
Extra zenderpakket tegoed van € 7,50 zit n.l. al sinds enkele maanden niet meer in het klantenvoordeel en één wijziging van het internet abonnement in combinatie met TV betekent ook per definitie de nieuwe klantenvoordeel (aldus T-Mobile).

• Koffie
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Brouwt bier

[...]

Ik kon tot max 500/500 kiezen toen ik afgelopen zomer een abo afsloot. Ik koos voor 100/100 en heb die gratis geupgrade naar 200/00.
Als ik NU op mijn abo kijk kan ik alleen nog veranderen naar 50/50 of 100/100. Zoeken op postcode check geeft ook alleen nog maar 100/100 aan als optie.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

Koffie schreef op Tuesday 29 October 2019 @ 11:20:
[...]

Ik kon tot max 500/500 kiezen toen ik afgelopen zomer een abo afsloot. Ik koos voor 100/100 en heb die gratis geupgrade naar 200/00.
Als ik NU op mijn abo kijk kan ik alleen nog veranderen naar 50/50 of 100/100. Zoeken op postcode check geeft ook alleen nog maar 100/100 aan als optie.
Yess...we zijn dus fucked. We blijven de 'hoge' prijs betalen, maar kunnen alleen naar de nieuwe abonnementsstructuur door naar 100/100 te gaan.

• tszcheetah
  • Laatst online: 10-11 20:40
DarkForce schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:19:
[...]

Hoe doe je dat?
Extra zenderpakket tegoed van € 7,50 zit n.l. al sinds enkele maanden niet meer in het klantenvoordeel en één wijziging van het internet abonnement in combinatie met TV betekent ook per definitie de nieuwe klantenvoordeel (aldus T-Mobile).
In de voorwaarden staat dat als je het klantvoordeel voor 29 oktober hebt aangemeld, het tegoed voor zenderpakketten actief blijft. Bij verlenging of verhuizing van het abonnement komt het te vervallen.

• sgouman
Ik heb nu dit bij kortingen per maaand:
Actie: Gratis Interactieve TV Box
Actie: Extra Interactieve TV Box gratis
Actie: Klantvoordeel Internet €5 korting p.mnd

Weet iemand of dit ook komt te vervallen bij een verlenging?

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

tszcheetah schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:21:
[...]

In de voorwaarden staat dat als je het klantvoordeel voor 29 oktober hebt aangemeld, het tegoed voor zenderpakketten actief blijft. Bij verlenging of verhuizing van het abonnement komt het te vervallen.
Dat is inderdaad het antwoord. Ik maakte dus al gebruik van die 7,50 extra-tv pakket voordeel en deze vervalt niet door die expliciete kleine lettertjes. Bij het aanpassen van het internet abo werd dat ook expliciet gemeld trouwens:

Aanpassing Internet nieuwe prijsplan T-Mobile

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

sgouman schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:23:
Ik heb nu dit bij kortingen per maaand:

Weet iemand of dit ook komt te vervallen bij een verlenging?
Je klantvoordeel van 5e per maand vervalt. Je gratis boxen blijven. Een extra tv pakket heb je niet zo te zien.

• DarkForce
tszcheetah schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:21:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk niet opgelet

€ 7,50 tegoed voor extra TV pakket(ten)
Dit voordeel geldt voor aanmelding van het Thuis abonnement voor 29 oktober 2019 en vervalt bij verhuizing of contractverlenging. Zolang je het

T-Mobile Thuis abonnement combineert met een mobiel T-Mobile abonnement, krijg je elke maand een tegoed van € 7,50 op je T-Mobile

Thuis abonnement, waarvoor je zelf extra TV-pakket(ten) naar keuze kunt afnemen, zolang je gebruik maakt van een T-Mobile Thuis abonnement met

Interactieve TV en zolang je combineert. Jouw keuze om dit klantvoordeel in te zetten leg je zelf vast in My T-Mobile Thuis. Zolang je geen keuze hebt gemaakt om dit tegoed van € 7,50 per maand te gebruiken voor een extra TV-pakket, is het inactief. Dit Klantvoordeel is niet mee te nemen naar een volgende maand en kan daarmee niet worden opgespaard. Dit Klantvoordeel kan niet ingewisseld worden voor een andere korting danwel uitkering in contanten. Indien je niet meer in aanmerking komt voor dit T-Mobile Klantvoordeel zullen de gekozen extra TV-pakketten niet automatisch worden stopgezet.

Je moet deze pakketten zelf uitzetten in My T-Mobile Thuis, anders ga je de volledige maandelijkse abonnementsgelden betalen.

De samengestelde extra TV zenderpakketten kunnen door T-Mobile worden aangepast of vervangen. Dit heeft geen effect op de overeenkomsten voor de geselecteerde abonnementen bij T-Mobile en T-Mobile Thuis.

Let daarbij op de zin;
Dit voordeel geldt voor aanmelding van het Thuis abonnement voor 29 oktober 2019 en vervalt bij verhuizing of contractverlenging

Je gaat naar het nieuwe prijsplan wat gelijk staat aan een contractverlenging.

Vreemd overigens dat tijdens de procedure die je hebt doorlopen het tegenovergestelde wordt gezegd. T-Mobile maakt het er wederom niet duidelijker op.

DarkForce wijzigde deze reactie 29-10-2019 11:29 (3%)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

DarkForce schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:27:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk niet opgelet

...

Je gaat naar het nieuwe prijsplan wat gelijk staat aan een contractverlenging.
Niet waar! Het wijzigen van je internet naar het nieuwe prijsplan is geen contractverlenging. Dit is puur het aanpassen van je internet snelheid, wat je maandelijks kan doen. Dit heb ik zojuist uitgebreid besproken met klantenservice. Na aanpassing naar het nieuwe prijsplan internet heb ik dus mijn oude voordelen nog, en nu iets voordeliger internet. Zodra je echt een verlenging gaat doen waar je weer minimaal een jaar aan vast zit, vervallen de oude voordelen dus wel.

Tutti-frutti wijzigde deze reactie 29-10-2019 11:32 (52%)

• Mattie112
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11:11

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

sgouman schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:11:
Hoe kan dit?
Wat betaalde je eerst dan? Ik zit nu op 750/750 voor €38,13* en 1000/1000 kost €40

*) was ooit 37,50 maar inflatie etc....

Star Citizen - Gathering of Tweakers Incorporated - Referal Code

• sgouman
Mattie112 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:31:
[...]

Wat betaalde je eerst dan? Ik zit nu op 750/750 voor €38,13* en 1000/1000 kost €40

*) was ooit 37,50 maar inflatie etc....
Ik betaalde voor 750 38 euro per maand. en nu voor 1000/1000 35 euro per maand. Ik heb wel 5 euro korting omdat ik bij tmobile mobiel ziet. (met een 5gb sim only abbonement)

• Mattie112
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11:11

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

sgouman schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:33:
[...]

Ik betaalde voor 750 38 euro per maand. en nu voor 1000/1000 35 euro per maand. Ik heb wel 5 euro korting omdat ik bij tmobile mobiel ziet. (met een 5b sim only abbonement)
Ah vandaar. Ik zit niet bij T-mobile mbt mobiel dus voor mij gaat de prijs met een paar euro omhoog. Toch eens kijken als ik evt qua mobiel overstap wat dat gaat doen qua (gecombineerde) prijs....

Star Citizen - Gathering of Tweakers Incorporated - Referal Code

• Jeroentjuh82
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:05
Op de site voor mn nieuwe adres staat geen 500 of meer terwijl telefonisch wel werd gezegd dat het beschikbaar is. Is wel verleidelijk om nu voor hoger te gaan ivm voordeel, maar het nodig hebben is wat anders.

• sgouman
Mattie112 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:34:
[...]

Ah vandaar. Ik zit niet bij T-mobile mbt mobiel dus voor mij gaat de prijs met een paar euro omhoog. Toch eens kijken als ik evt qua mobiel overstap wat dat gaat doen qua (gecombineerde) prijs....
Ik heb nu bij tmobile ook nog 2.50 korting op mijn mobiele abbonement. en dus 5 euro korting op internet. Ben benieuwd of dit zo blijft 16 november verloopt namelijk mijn tmobile thuis contract.

• WhySoSerious?
sgouman schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:36:
[...]

Ik heb nu bij tmobile ook nog 2.50 korting op mijn mobiele abbonement. en dus 5 euro korting op internet. Ben benieuwd of dit zo blijft 16 november verloopt namelijk mijn tmobile thuis contract.
Ik heb deze actie nog: Actie: Klantvoordeel Meer snelheid €2,00 korting p. mnd, die zal wel weg gaan als je 1000mb internet neemt.

WhySoSerious? wijzigde deze reactie 29-10-2019 11:41 (6%)

• pinda powerrr
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Het is nu natuurlijk totaal niet te zeggen, maar zou op termijn de PoP nog aangepast worden in WBA gebied? Kan dat, is dat reëel? Want nu worden toch een hoop "nieuwe potentiële klanten" beperkt in slechts een 100/100 abbo, terwijl je wordt doodgegooid met de Gbit reclame van Ziggo.
De "normale klant" ziet alleen dat, dan is Ziggo al gauw de "betere". Net zoals KPN, want die kan tenminste wel sneller dan dat langzame 100Mbit.

Ik snap dat T-Mobile de concurrentie aan wil gaan, maar volgens mij zijn de WBA gebieden nog wel in de meerderheid, daar zet je jezelf gelijk buitenspel.

• sgouman
Ik heb net tmobile klantenservice gebeld.
Ik betaal nu 55 euro per maand met de volgende acties:

Als ik mijn contract verleng dan betaal ik 60 euro per maand omdat de tv box vervalt.

Doe ik echter niks wordt het contract stilzwijgend per maand verlengt. Hierdoor blijf ik maar 55 euro per maand betalen omdat ik dan wel de bovengenoemde 3 acties houdt.

• rens-br
Nieuwe prijzen. Interessant. Ik heb op mijn eerste adres het abonnement al gewijzigd van 32,50 naar 30 euro p/m. Scheelt toch weer 2,50.

Op mijn 2e adres heb ik het abonnement verlengt vorige maand en ik krijg nu 10% korting per maand. Ben even met de chat aan het praten of ik die korting behoud of niet.

• koenster
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:02
Hoi :)

Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Het nieuws dat T-Mobile het datavekeer via Duitsland laat lopen is mij bekend, maar is dit een reden om niet over te stappen (/te blijven bij T-Mobile)?

Huidig 750/750 T-Mobile Thuis abo heb ik voor €38,13 bij T-Mobile, nu kan ik overstappen naar 1000/1000 + mobiel onbeperkt/onbeperkt voor €50.

Over het internet van T-Mobile Thuis ben ik nooit echt tevreden geweest, maar dit ligt vooral aan het bereik, dus heeft niet zozeer iets met de provider te maken, dit was met andere providers ook waardeloos. Adviseren jullie nu over te stappen naar het nieuwe "Uit & Thuis" of raden jullie dit af?

• rens-br
koenster schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:02:
Adviseren jullie nu over te stappen naar het nieuwe "Uit & Thuis" of raden jullie dit af?
Heb je nu al een unlimited T-mobile abonnement en een Thuis abonnement? Dan zou ik namelijk gewoon Uit en Thuis activeren. Er kleven verder geen nadelen aan. Je abonnement wordt namelijk niet verlengd en de looptijd blijft dus hetzelfde.

Als je nu nog geen Unlimited abonnement hebt zou ik persoonlijk nog even wachten. Die rerouting is toch niet echt heel erg fijn.

rens-br wijzigde deze reactie 29-10-2019 12:06 (23%)

• pinda powerrr
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

koenster schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:02:
Hoi :)
...

Over het internet van T-Mobile Thuis ben ik nooit echt tevreden geweest, maar dit ligt vooral aan het bereik, dus heeft niet zozeer iets met de provider te maken, dit was met andere providers ook waardeloos.
Voor het bereik zijn er op Tweakers genoeg topics om inspiratie op te doen ;) Kwestie van juiste (en voldoende) acces points opzetten. Juist omdat je zegt dat het ook bij andere providers zo was, ligt het waarschijnlijk meer aan jouw eigen situatie thuis. Dus een eenmalige investering in je netwerk loont zich altijd, ongeacht welke provider je neemt.

• koenster
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:02
rens-br schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:04:
[...]

Heb je nu al een unlimited T-mobile abonnement en een Thuis abonnement?
Alleen een Thuis abo. Voor mobiel zit ik bij Tele2 waar ik weg wil wegens zeer slechte snelheden.
[...]

Als je nu nog geen Unlimited abonnement hebt zou ik persoonlijk nog even wachten. Die rerouting is toch niet echt heel erg fijn.
Duidelijk, dank! Dat ga ik dan doen. Die actie van Uit en Thuis blijft vast nog wel even staan als ik me bedenk of als T-Mobile de rerouting oplost.
pinda powerrr schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:08:
[...]

Voor het bereik zijn er op Tweakers genoeg topics om inspiratie op te doen ;) Kwestie van juiste (en voldoende) acces points opzetten. Juist omdat je zegt dat het ook bij andere providers zo was, ligt het waarschijnlijk meer aan jouw eigen situatie thuis. Dus een eenmalige investering in je netwerk loont zich altijd, ongeacht welke provider je neemt.
Klopt, heb een aantal AP opgehangen maar dan nog krijg ik het niet fatsoenlijk voor elkaar, maar daar ga ik een ander topic voor raadplegen haha.

koenster wijzigde deze reactie 29-10-2019 12:11 (31%)

• rens-br
koenster schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:09:
Duidelijk, dank! Dat ga ik dan doen. Die actie van Uit en Thuis blijft vast nog wel even staan als ik me bedenk of als T-Mobile de rerouting oplost.
Ja, dat lijkt mij wel het geval. De vorige 'combiactie' die ze hadden heeft zo'n 2 jaar dienst gedaan.

• Zenix
  • Nu online

Zenix

BOE!

Ik ga gelijk mijn pakket downgraden naar 100Mb. Heb met het DTAG verhaal niks aan mijn 750Mb.

• Kodess
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:46
https://i.imgur.com/ezceBZs.png
Das lekker. Hoezo is het opeens 50 euro?
Staat wel bij dat ik 10 euro korting krijg maar toch...
1000 Mbit voor 40 euro en mijn 750 is nu 50 euro.

Zonder TV en bellen :+

Wel jammer, wou deze week weer verlengen en teruggaan naar 200Mbit. 100Mbit capped de downloadsnelheden net, maar 200 niet. Maar dat bestaat dus niet.

Kodess wijzigde deze reactie 29-10-2019 12:25 (25%)

• rens-br
Kodess schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:24:
[Afbeelding]
Das lekker. Hoezo is het opeens 50 euro?
Staat wel bij dat ik 10 euro korting krijg maar toch...
Volgens mij was dat inderdaad altijd 50 euro, met standaard 10 euro korting.

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Hier toch ook maar de overstap gemaakt naar 1Gb, omdat het iets van 3 euro scheelt.
Of ik bij T-Mobile blijf, weet ik nog niet. Ik ga even aankijken hoe het hele routering-verhaal zich ontvouwd.

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• WhySoSerious?
rens-br schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:25:
[...]

Volgens mij was dat inderdaad altijd 50 euro, met standaard 10 euro korting.
Ja klopt, dat staat als het goed is onderaan bij totale korting per maand.

Internet 750 abonnement 50,00
Actie: Internet 750, €10,00 korting p. maand -10,00

WhySoSerious? wijzigde deze reactie 29-10-2019 13:48 (34%)

• WhySoSerious?
Edd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:26:
Hier toch ook maar de overstap gemaakt naar 1Gb, omdat het iets van 3 euro scheelt.
Of ik bij T-Mobile blijf, weet ik nog niet. Ik ga even aankijken hoe het hele routering-verhaal zich ontvouwd.
Maar eerst kreeg je toch €2 korting bij 750mb? Die komt te vervallen als je naar 1gb gaat.

Actie: Klantvoordeel Meer snelheid €2,00 korting p. mnd

WhySoSerious? wijzigde deze reactie 29-10-2019 13:53 (5%)

• Edd
WhySoSerious? schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:51:
[...]

Maar eerst kreeg je toch €2 korting bij 750mb? Die komt te vervallen als je naar 1gb gaat.

Actie: Klantvoordeel Meer snelheid €2,00 korting p. mnd
Ik had idd klantvoordeel en betaalde dus voor 500 Mbit, maar kreeg 750 Mbit (oid)
Alleen zit ik al sinds Juli 2018 bij T-Mobile en dan ook al een inflatiecorrectie meegemaakt ;)
Ik betaalde iets van 63 euro en nu naar de 60 gegaan, met behoud van Meer TV korting en geen verdere consequenties.
Aangezien ik ook een T-Mobile tablet abo heb (voor in de auto), krijg ik 5 euro korting op het Internet-abonnement.

Edd wijzigde deze reactie 29-10-2019 13:58 (9%)

• WhySoSerious?
Edd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:57:
[...]

Ik had idd klantvoordeel en betaalde dus voor 500 Mbit, maar kreeg 750 Mbit (oid)
Alleen zit ik al sinds Juli 2018 bij T-Mobile en dan ook al een inflatiecorrectie meegemaakt ;)
Ik betaalde iets van 63 euro en nu naar de 60 gegaan, met behoud van Meer TV korting en geen verdere consequenties.
Aangezien ik ook een T-Mobile tablet abo heb (voor in de auto), krijg ik 5 euro korting op het Internet-abonnement.
Ja ik kreeg die korting, omdat er toen niet hoger internet was dan 750mb. Dus dan zonder die €2 korting heb ik voor €1 minder 1gb internet?

WhySoSerious? wijzigde deze reactie 29-10-2019 14:03 (4%)

• Ivysaur
  • Niet online
Aangezien ze nu 1GB/S adverteren met 40 euro. En in mijn gebied max 100 kunnen leveren. Is het dan zo dat ik nu eigenlijk te vele betaal met mijn 45 voor 500/500? Zou dan

50/50 10.-
100/100 20.-
200/200 25.-
500/500 32.50.-
1000/1000 40.-

Moeten zijn. Lijkt mij een nette verdeling.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

Ivysaur schreef op Tuesday 29 October 2019 @ 14:01:
Aangezien ze nu 1GB/S adverteren met 40 euro. En in mijn gebied max 100 kunnen leveren. Is het dan zo dat ik nu eigenlijk te vele betaal met mijn 45 voor 500/500? Zou dan

50/50 10.-
100/100 20.-
200/200 25.-
500/500 32.50.-
1000/1000 40.-

Moeten zijn. Lijkt mij een nette verdeling.
Ja. je wordt al 'oude klant' op het KPN netwerk dus eigenlijk als 'dure klant' gezien en ze hebben natuurlijk liever dat je gaat downgraden of gewoon oprot.....

• Krisp
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

[...]

Heb je nu al een unlimited T-mobile abonnement en een Thuis abonnement? Dan zou ik namelijk gewoon Uit en Thuis activeren. Er kleven verder geen nadelen aan. Je abonnement wordt namelijk niet verlengd en de looptijd blijft dus hetzelfde.

Zelfs zonder unlimited is dit een interessant aanbod. Een 50 Mbit-internetabonnement met een normaal (Go) abonnement is 25 euro, wederom zonder nieuwe voorwaarden. Dit was 32,50 (waarvoor je dan wel 100Mbit kreeg). Aangezien ik de snelheid toch niet gebruik (en nu niet kan gebruiken), vind ik 50Mbit wel prima. Die 90 euro korting per jaar vind ik lekker meegenomen.

Voorlopig zie ik die korting als 'vergoeding' voor het routeren naar Duitsland. Is 2-3 maanden gratis.

In combinatie met acties eerder dit jaar betaal ik nu de facto 25 euro (en later 27,50) voor 50/50 vast, 3GB en 150min bellen. Ik geloof niet dat dat veel goedkoper kan. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

• boswandeling
  • Laatst online: 10-11 14:19
Ik heb even het verhaal gemist waarom T-Mobile op WBA max 100/100 aanbied ? Vooral omdat ik nu 200/200 heb op WBA

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
boswandeling schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:17:
Ik heb even het verhaal gemist waarom T-Mobile op WBA max 100/100 aanbied ? Vooral omdat ik nu 200/200 heb op WBA
Zal wel iets met de prijsstelling van KPN te maken hebben. Op adressen weer eerst WBA 500 mogelijk was is dat nu 100 max. Is gewoon een kostenplaatje om de 1000 van TM zelf te bekostigen samen met de besparing door van alles over de DTAG te laten gaan.

Met die 1000 gaan ze natuurlijk veel onwetende klanten lokken. Slimme maar smerige zet.

Philips CD473 + AKG K280 Parabolic

• WhySoSerious?
Ik ben van €60 per maand naar €55 per maand gegaan, nu ik akkoord ben gegaan met 1000mb. :)

Actie: Klantvoordeel Internet €5 korting p.mnd staat er nu bij. Waarom krijg je die korting? Omdat ik ook mobiel heb?

Mobiel dus nog Unlimited doen en akkoord gaan met de nieuwe klantenvoordeel en dan ben je nog goedkoper uit?

WhySoSerious? wijzigde deze reactie 29-10-2019 15:56 (41%)

• Viper®
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
nav dit topic ff ingelogd en gekeken. Mijn totale kosten per maand komen nu op 70 euro uit :o

Ik had eerst 20 euro korting (6 mnd) en daarbij 9,15 euro per maand ivm snelheids verhoging (200 mbit met de prijs van 100mbit). Schijnbaar ben ik die 'ineens' kwijt.
Contract inzien geeft gewoon mijn kortingen en abbo weer met in totaal 33,35.
[...]

Das mooi klote, ik had namelijk 200 Mbit door de klantvoordeel. Kan nu alleen naar 100 Mbit lijkt het

Ik zie op het T-mobile forum dat mensen hier ook al over zeuren. Ontbrekende 200/500 mbit opties. Dus je moet van 200 > 100 mbit eigenlijk
https://community.t-mobil...roductie-uit-thuis-316164

Viper® wijzigde deze reactie 29-10-2019 16:00 (54%)

• boswandeling
  • Laatst online: 10-11 14:19
Xabre schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:25:
[...]

Zal wel iets met de prijsstelling van KPN te maken hebben. Op adressen weer eerst WBA 500 mogelijk was is dat nu 100 max. Is gewoon een kostenplaatje om de 1000 van TM zelf te bekostigen samen met de besparing door van alles over de DTAG te laten gaan.

Met die 1000 gaan ze natuurlijk veel onwetende klanten lokken. Slimme maar smerige zet.
1000/1000 kunnen ze toch alleen op ODF bieden ? dit is op veel plaatsen nog niet beschikbaar, iig niet in Leiden.

• Dennis-L
boswandeling schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:45:
[...]

1000/1000 kunnen ze toch alleen op ODF bieden ? dit is op veel plaatsen nog niet beschikbaar, iig niet in Leiden.
Correct :)

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
[...]

Klopt, ik doel op ODF gebieden.

Philips CD473 + AKG K280 Parabolic

• DarkForce
Of het bij KPN of VodafoneZiggo beter zal zijn betwijfel ik, het enige verschil zal zijn dat het core-netwerk van die twee providers in Nederland zitten en die van T-Mobile in Duitsland. Dat gezegd hebbende, maar besloten om het aanbod te accepteren van T-Mobile Thuis van 750Mbit/s naar 1000Mbit/s.

Waarbij ik van € 56,75 ineens naar € 43,75 gezakt. Toch een mooie besparing van € 13,00 met behoud van de extra zenderpakketten (klantenvoordeel). Nu toch nog maar even duimen blijven draaien dat de routering op korte termijn verbeterd wordt.

• pinda powerrr
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

[...]

Ik quote mijzelf maar even, want dit is nu wel een "groot" vraagstuk aan het worden.
pinda powerrr schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:46:
Het is nu natuurlijk totaal niet te zeggen, maar zou op termijn de PoP nog aangepast worden in WBA gebied? Kan dat, is dat reëel? Want nu worden toch een hoop "nieuwe potentiële klanten" beperkt in slechts een 100/100 abbo, terwijl je wordt doodgegooid met de Gbit reclame van Ziggo.
De "normale klant" ziet alleen dat, dan is Ziggo al gauw de "betere". Net zoals KPN, want die kan tenminste wel sneller dan dat langzame 100Mbit.

Ik snap dat T-Mobile de concurrentie aan wil gaan, maar volgens mij zijn de WBA gebieden nog wel in de meerderheid, daar zet je jezelf gelijk buitenspel.
ik tag @Barre73 maar even, wellicht kan hij er een lampje op schijnen.

pinda powerrr wijzigde deze reactie 29-10-2019 16:28 (4%)

• rensvanaarden
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 16:05
De snelheidsupgrade werkt wel haha

• citruspers
  • Laatst online: 21:28
Als je speedtest naar een server die een goede aansluting naar DTAG heeft

I'm a photographer, not a terrorist

• sgouman
Speedtest via google:

Ik heb een 1000/1000 ook van tmobile maar haal dit bij lange na niet(tenzij je hun eigen speedtest gebruikt)
Hoe meten jullie je latency? gewoon ping 1.1.1.1?
Ui
pinda powerrr schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:25:
[...]

Ik quote mijzelf maar even, want dit is nu wel een "groot" vraagstuk aan het worden.

[...]

ik tag @Barre73 maar even, wellicht kan hij er een lampje op schijnen.
Ik heb geen plannen gezien waarin T-Mobile van plan is om extra "Reggefiber" PoPs te gaan voorzien van eigen apparatuur. Wellicht dat dit gaat veranderen met de huidige roll-out die weer vol op stoom aan het komen is maar dat is koffiedik kijken.
Waarom Vodafone destijds alleen die bepaalde PoPs koos en anderen niet is natuurlijk een vraag. Het zal een combinatie zijn geweest van commerciële kansen versus investeringen (kosten eurofiber darkfibers, aantal aansluitingen per PoP, etc..).
Ik heb het idee dat T-Mobile een andere investeringsstrategie heeft en bovendien maken ze al een tijd ruzie met KPN.
ODF apparatuur plaatsing was nog in de tijd van Vodafone en het was nog geen KPN maar Reggefiber. Nu is het volledig KPN versus T-Mobile. Die twee mogen elkaar niet echt...

• Soundwork
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:53
Was nog vergeten erbij te vermelden dat ik extra kortingen heb gehad door verlening in juni dit jaar. Die vervallen toch als ik internet snelheid aanpas??

• rens-br
Ik heb alle posts over het DTAG probleem weer verhuisd naar: [T-Mobile Thuis] Routeert netwerkverkeer over "DTAG"

• ThoThoHeiJan
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
Blijven we nu allemaal bij TMobile?

• Soundwork
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20:53
ThoThoHeiJan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:59:
Dat denk ik niet.....

• Ivysaur
  • Niet online
@ThoThoHeiJan Even aanzien. En als het toch weer via Duitsland gaat. Hoppa weg.

• sOid
  • Niet online
Ik sta op het punt om een glasvezelabbo af te sluiten. Ik dacht er uit te zijn, maar door dit gebeuren wordt het wel een lastige beslissing...

Voor mij wordt het of XS4ALL 100mbit (is in principe voldoende) of T-Mobile 1000mbit. Laatstgenoemde is het eerste jaar ook nog 's ~110 euro goedkoper. Maar goed, bij XS4ALL is het ook maar afwachten wat KPN er mee gaat doen.

• WhySoSerious?
Ik heb heb nog een lopend contract, dus kon toch niet weg. Maar met het nieuwe klanten voordeel ben ik goedkoper uit, heb ik sneller internet en mobiel unlimited voor €25.

Als het internet straks ook weer normaal werkt vind ik het allemaal wel prima.

WhySoSerious? wijzigde deze reactie 29-10-2019 22:45 (7%)

• hidden
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11:41
Barre73 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:57:
Ui
[...]

Ik heb geen plannen gezien waarin T-Mobile van plan is om extra "Reggefiber" PoPs te gaan voorzien van eigen apparatuur. Wellicht dat dit gaat veranderen met de huidige roll-out die weer vol op stoom aan het komen is maar dat is koffiedik kijken.
Waarom Vodafone destijds alleen die bepaalde PoPs koos en anderen niet is natuurlijk een vraag. Het zal een combinatie zijn geweest van commerciële kansen versus investeringen (kosten eurofiber darkfibers, aantal aansluitingen per PoP, etc..).
Ik heb het idee dat T-Mobile een andere investeringsstrategie heeft en bovendien maken ze al een tijd ruzie met KPN.
ODF apparatuur plaatsing was nog in de tijd van Vodafone en het was nog geen KPN maar Reggefiber. Nu is het volledig KPN versus T-Mobile. Die twee mogen elkaar niet echt...
Ik verwacht juist wel een grote uitbreiding op ODF.
Zal het even uitzoeken....

• Vincentio
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Ligt aan de ontwikkelingen:
  • Kan ik straks wel nog 500 krijgen (nu max 100 plots)
  • Wat gaat KPN doen met XS4All
  • Hoe zijn de combi abonnementen bij Ziggo / Vodafone
Rond April loopt zowel mobiel als thuis af, dus dan eens een gedegen heroverweging van alle opties. Voor dit geintje had ik blind weer voor T-mobile gekozen.

• Phrenetic
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 08-11 07:33

Phrenetic

ehm...

RR2USA schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 05:36:
Nu dat de rollback is doorgevoerd, zie ik dat de latency drastisch gedaald is en de snelheden weer stabiel zijn. Ik zit op ODF met alleen internet op 750/750 en ben contractvrij. Ik zie dat ik voor dezelfde prijs naar 1000/1000 kan, als ik dit wijzig in de portal krijg ik dan een contractverlenging van 12 maanden? Of kan ik dan alsnog per maand van mijn abonnement af? Als T-Mobile namelijk nog zo’n grapje mbt DTAG uitvoert, dan ben ik definitief weg. Ik wil persé niet mijn traffic over Duitsland laten lopen. Ervan uitgaande dat men nu op hun tellen past: kan ik risicovrij naar 1000/1000?
Bij T-Mobile kan je je abonnement per maand aanpassen. De termijn wordt niet weer met 12 maanden verlengd. Je verliest wel eventuele kortingen (indien van toepassing) en je gaat akkoord met de nieuwste voorwaarden. Of dat van belang ligt aan de voorwaarden van je huidige pakket. Er is nu bijvoorbeeld iets veranderd met de klantkorting als je ook een mobiel abonnement hebt geloof ik.

• Edd
Phrenetic schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:01:
[...]

Bij T-Mobile kan je je abonnement per maand aanpassen. De termijn wordt niet weer met 12 maanden verlengd. Je verliest wel eventuele kortingen (indien van toepassing) en je gaat akkoord met de nieuwste voorwaarden. Of dat van belang ligt aan de voorwaarden van je huidige pakket. Er is nu bijvoorbeeld iets veranderd met de klantkorting als je ook een mobiel abonnement hebt geloof ik.
De klantkorting "Meer snelheid" vervalt, dus dat je een stap hogere internetsnelheid krijgt dan waarvoor je betaald. Echter blijft het TV tegoed (€7,50 korting op pakket naar keuze) wel. Dit wordt uitgelegd in de vinkjes waar je mee akkoord moet gaan.

Zelf wil ik nog even onderzoeken of het mogelijk/slim is om mijn 4G voor tablets om te zetten naar een Unlimited en het TV tegoed dan zou houden. Dit zou dan voor mij kostenneutraal uitpakken.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Phrenetic schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:01:
[...]

Enkel je klantvoordeel vervalt, de rest blijf je gewoon behouden zoals voorheen. Hoe ze daar nu bij een verlenging of verhuizing mee omgaan weet ik niet, maar ik ben net verhuisd 2 maandne terug en heb zelfs toen al mijn oude kortingen meegekregen. Resultaat, ik heb nu 1Gbit met alle 4 de zenderpakketten en betaal 36,25 voor de aankomende maanden, daarna betaal ik 41,25. Daarbij zitten ook 2 tv-boxen, waarvan 1 met opnemen. Ik zou nog 2 zenderpakketten kunnen laten vallen, dat scheelt me nog eens 7,50 per maand.

Pagina: 1 ... 63 ... 66 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True