Jemig wat een gekloot @
TheVMaster !! Heb het allemaal even terug gelezen, maar daar wordt je niet blij van.
Ik krijg vandaag een installatie pakket via de post van T-Mobile. Per 15 december stap ik over van Tweak naar T-Mobile, maar eigenlijk alleen voor het prijsverschil van 110€ per jaar.
Nou was mijn internet snelheid bij Tweak altijd wel oke, maar gisteren voor de XBox Series X Call of Duty Modern Warfare Remastered gekocht. Dat was een download van 74Gb. Waar ik bij Tweak nooit stabiel, met de nadruk op stabiel boven de 500mbit uitkwam, ging de download nu wel stabiel richting de 700Mbit. Blijkbaar heeft of Microsoft wat aangepast of proberen ze stiekem bij Tweak kenbaar te maken dat ik moet blijven.
Maar goed ik ben dus benieuwd of er nog allemaal werkzaamheden bij mij moeten gaan gebeuren. Momenteel hangt dit in mijn meterkast. Vanuit dit witte kastje loopt er rechtstreeks een utp kabel naar mijn Edge Router Lite 3. Mijn woning is nieuwbouw uit 2006 en toen we dit huis in 2012 kochten, zat deze glas aansluiting er al. Althans ik kan me niet meer herinneren dat de monteur van Tweak destijds hier iets aan heeft aangepast.
Afwachten dus wat er allemaal aangepast moet worden, maar ik hoop dus echt niet op die problemen die @
TheVMaster heeft gehad en dat ik gewoon het Tweak vlan 0.34 kan omzetten naar vlan 0.300 en dan gaan met die T-Mobile glas verbinding.