Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

KifArU schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:33:
... Heeft er al iemand de System UI tuner kunnen inschakelen? Op youtube wat filmpjes gezien, maar het lang drukken op het "tandwiel" werkt bij de mijne niet.
Ik begreep iets van 2-5 seconden "ingedrukt" houden, dat tandwieltje, dan loslaten. Werkte bij mij (én bij een collega op kantoor vanochtend) prima. Heb nu het batterij percentage op het icoontje staan (klein maar fijn) :)

Wat betreft launchers: om te beginnen wilde ik de Z Launcher (beta) van Nokia proberen. Eerste indruk is positief, er zit ook een alfabetische apps-lijst in zoals op m'n Windows phone. Al lijkt er maar één enkel widget-scherm te worden ondersteund.
Later vandaag de Microsoft Launcher installeren; die lijkt wat uitgebreider te zijn en ook meer aan te sluiten op het standaard Android home-screen qua indeling.
Deze keuze-mogelijkheid is wel even wennen t.o.v. Windows Mobile ;)

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:55

Mr. Freeze

¡GO!

edit: opgelost, dan wel niet meer van toepassing

[ Voor 88% gewijzigd door Mr. Freeze op 12-12-2017 15:18 ]

XBL gamertag StayingPow3r

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:16:
grid kan je in de standaard launcher niet aanpassen, wel bv met Nova Launcher.
M.b.t. het System UI: lang drukken op het tandwieltje zou moeten werken, werkte bij mij ook zo.
Om het probleem op te lossen maar Nova launcher geïnstalleerd.

System UI ook opgelost: Als je "opties voor ontwikkelaars" aan hebt staan, werkt dat niet meer 8)7
Nu dus opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van het spontaan uitschakelen van Bluetooth? Heb deze standaard aanstaan, maar af en toe schakelt die vanzelf uit. Dacht eerst dat het mijn eigen onhandigheid was,maar dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het nooit aanstaan maar soms gaat hij opeens aan 8)7
snap het ook niet :?
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:18:
Meer mensen last van het spontaan uitschakelen van Bluetooth? Heb deze standaard aanstaan, maar af en toe schakelt die vanzelf uit. Dacht eerst dat het mijn eigen onhandigheid was,maar dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:34

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Van bovenstaand ´probleem´rondom BT in en uitschakelen heb ik ook last van.
Soms staat hij uit omdat de energy saver mode heeft aangestaan. Maar ik krijg ook de indruk dat het op sommige random momenten is.

Trouwens, vanmorgen stond er een update klaar. Release notes stond:
- Performance and stability fixes
- GUI adjustments

Hij loopt wel weer lekkerder volgens mij, ik had de afgelopen week vaak het idee dat hij wat traag was.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bluetooth probleem is herkenbaar, hier ook af en toe last van in de auto. Hopelijk fixt de huidige update dit :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, hier nog geen update, zou mooi zijn als BT stabieler wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-09 23:22
Ik heb hem afgelopen vrijdag binnen gekregen vanuit Hongkong, nu heb ik de TA 1003, werkt prima maar heeft geen FNC, jammer.
Ook valt me op de het geheugen maar 3.5gb is en geen 4gb, geen ramp maar wel misleidend, intern geheugen is wel 64gb
Ook is de Android versie nog 7.1.1, maar als 8 uitkomt maakt dat ook weinig uit, de security is wel van november.

Maar er is toch 1 vraagje, hoe zet je dat opstart geluid uit, of is dit niet mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10-2022
Diverse bronnen melden de komst van een 2018 versie van de Nokia 6.

Volgende specs worden verwacht:

- 5.5-inch, 18:9 display
- Snapdragon 630 processor
- 4GB RAM
- 32GB internal storage
- On-screen touch navigation buttons
- Fingerprint sensor on the back
- Dual-Sight aka Bothie feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

subliminal schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:17:
Diverse bronnen melden de komst van een 2018 versie van de Nokia 6.
[...]
- On-screen touch navigation buttons
[...]
Wait, what? Gaat HMD, zoals Samsung (in elk geval de Galaxy J reeks), elk jaar een nieuwe versie uitbrengen?

Persoonlijk vind ik de fysieke aanraak-toetsen onder het scherm nu wel prettig werken (al draaien ze uiteraard niet mee tussen portrait/landscape én nemen ze ruimte in onder het scherm). Maar ook dit zal een kwestie van gewenning zijn... Kom net van een Lumia 830.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 22:54

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Doornekamp33 schreef op zondag 10 december 2017 @ 08:33:
Ik heb hem afgelopen vrijdag binnen gekregen vanuit Hongkong, nu heb ik de TA 1003, werkt prima maar heeft geen FNC, jammer.
Ook valt me op de het geheugen maar 3.5gb is en geen 4gb, geen ramp maar wel misleidend, intern geheugen is wel 64gb
Ook is de Android versie nog 7.1.1, maar als 8 uitkomt maakt dat ook weinig uit, de security is wel van november.

Maar er is toch 1 vraagje, hoe zet je dat opstart geluid uit, of is dit niet mogelijk??
Die heb ik ook. Die 4gb is er wel maar Android zelf geeft t niet aan. Bij als ik echt in de geheugenstats duik geeft hij keurig 4gb aan, 512 is gereserveerd voor iets zo te zien.

Nfc mis ik niet, heb een simkaart die dat heeft. Enige wat ik mis is de verbeterde camera. Voor de rest hulde voor dual sim :D

Ook zijn voor de 1003 de updates anders merk ik...

Heeft er zich iemand al aan kunnen melden voor Nokia Beta Labs met de 6?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

zwahiel schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:02:
[...]

Heeft er zich iemand al aan kunnen melden voor Nokia Beta Labs met de 6?
Sorry, it looks like beta labs isn't currently supported on your phone.
:(

Apple iMac 2013

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

zipper646 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:48:
[...]

Sorry, it looks like beta labs isn't currently supported on your phone.
:(
nieuws: HMD kondigt bèta Android 8.0 aan voor Nokia 6 en 5

Zag ik zojuist :)
Er wordt gesproken van n bug in Oreo voor de 6 en dat hij er daarom nog niet is.

//Edit:

Zojuist rolt de security update 12 binnen. In elk geval voor mijn ta-1003. Even kijken wat er nog allemaal bij zit. Update naar 7.1.2 zou ook wel fijn zijn stiekempjes...

[ Voor 16% gewijzigd door zwahiel op 14-12-2017 04:38 ]

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:18:
Ik heb het ook gehad, elke dag als ik wakker werd moest ik BT inschakelen, maar sinds een week of twee is het automagisch vanzelf opgelost, m'n BT blijft nu altijd aan. Is het bij jou ook verbetert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
zwahiel schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:02:
[...]

Die heb ik ook. Die 4gb is er wel maar Android zelf geeft t niet aan. Bij als ik echt in de geheugenstats duik geeft hij keurig 4gb aan, 512 is gereserveerd voor iets zo te zien.

Nfc mis ik niet, heb een simkaart die dat heeft. Enige wat ik mis is de verbeterde camera. Voor de rest hulde voor dual sim :D

Ook zijn voor de 1003 de updates anders merk ik...
Dus het geheugen zit er wel in, mooi.

NFC simkaart heb ik ook, maar de bank app zegt dat het tiestel niet geschikt is, dus dat werkt bij mij niet, maar is niet een groot probleem voor mij.

Dual sim nog niet geprobeerd, denk dat het prima werkt maar minder dan de oude Honor 7 die ik had, daar waren beide simkaarten actief, dus bellen met de 1 en de gebeld kunnen worden op de tweede, was toen een must voor mij omdat ik op het werknummer altijd bereikbaar moest zijn, nu niet meer.

En dat de updates anders zijn, zal, heb de december fix binnen, en 7.1.2 zal het niet veel beter doen dan 7.1.1 waar die nu op draait, wacht wel op 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Volgens mij heb je 7.1.2 nodig om te updaten naar 8. ;)

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
Geen idee, dat gaan we vanzelf zien als de software binnenkomt via de OTA,
Na een tijd nog met 6 gewerkt te hebben omdat de Honor geen update naar 7 kreeg heb ik gemerkt dat je eigenlijk weinig mist als je naar 7.1.1 gaat, ben dan ook geen zware gebruiker en doe zeker geen spelletjes op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Doornekamp33 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 07:54:
Geen idee, dat gaan we vanzelf zien als de software binnenkomt via de OTA,
Na een tijd nog met 6 gewerkt te hebben omdat de Honor geen update naar 7 kreeg heb ik gemerkt dat je eigenlijk weinig mist als je naar 7.1.1 gaat, ben dan ook geen zware gebruiker en doe zeker geen spelletjes op dat ding.
Neuh maar ik hoor wel goede verhalen over accu performance bij Oreo. Dat hij dan wél fatsoenlijk de dag door komt. Dat hij dat nu niet kan, is voor mij een reden om verder te kijken dan mijn 6 op dit moment. Want dat is wel belachelijk eigenlijk.

Ondertussen zijn alle surpende apps eraf en zijn de over gebleven dataslurpers allemaal aan de ketting gelegd. Maar nog steeds haal ik vaak het einde van de dag niet, rond etenstijd zit ik op 10%... Terwijl ik echt geen grootverbruiker ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
Ik bel veel, heel veel, en doe nog wat internetten mail lezen en ik haal de dag makkelijk, zit nu op 50% accu, met de Honor 7 haalde ik de middag niet eens meer, en dan rond 6 uur s'avonds was die weer leeg, kon hem gelukkig tussendoor opladen in de wagen.
Heb ik met de nokia 6 nog niet hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 06:25
Vraagje, ik ben zelf op zoek naar een vervanger voor mijn S6 edge aangezien deze wat vocht probleempjes heeft.
Hoe staat het met de bluetooth verbinding, aangezien de telefoon in mijn rugzak woont en ik hem via BT verbind met mijn helm, ik lees namelijk hier wel wat problemen met wegvallende verbinding ?

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

De Oreo beta voor de Nokia 6 is gestart.

https://www.nokia.com/en_int/phones/betalabs

[ Voor 37% gewijzigd door IkWilbert op 19-12-2017 11:51 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Heb mezelf al aangemeld, nu is het afwachten tot de update wordt gepusht. Heb jij hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Mr. Freeze schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:25:
[...]

Heb mezelf al aangemeld, nu is het afwachten tot de update wordt gepusht. Heb jij hem al?
Heb zelf een Nokia 8 ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Freubel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:05:
Vraagje, ik ben zelf op zoek naar een vervanger voor mijn S6 edge aangezien deze wat vocht probleempjes heeft.
Hoe staat het met de bluetooth verbinding, aangezien de telefoon in mijn rugzak woont en ik hem via BT verbind met mijn helm, ik lees namelijk hier wel wat problemen met wegvallende verbinding ?
Wat betreft het wegvallen van verbinding, een periode lang moest ik elke ochtend blue tooth opnieuw activeren, alsof hij zichzelf deactiveerde na langere tijd inactiviteit. Als hij in gebruik is valt hij niet uit. Echter doet dit uitschakelen van bleutooth het niet meer sinds een paar weken en nu blijft hij altijd actief.

Hou wel in de gaten dat de Nokia 6 niet waterdicht is, dus als je rugtas nat wordt zal je hem in een zakje of wat ook moeten doen.

edit: ik besef me nu dat ik sinds een paar weken ook een android wear horloge heb, mogelijk dat het horloge de blue tooth actief houdt (Asus Zenwatch 3)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Freeze op 19-12-2017 13:36 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 11:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 06:25
Mr. Freeze schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:32:
[...]

Wat betreft het wegvallen van verbinding, een periode lang moest ik elke ochtend blue tooth opnieuw activeren, alsof hij zichzelf deactiveerde na langere tijd inactiviteit. Als hij in gebruik is valt hij niet uit. Echter doet dit uitschakelen van bleutooth het niet meer sinds een paar weken en nu blijft hij altijd actief.

Hou wel in de gaten dat de Nokia 6 niet waterdicht is, dus als je rugtas nat wordt zal je hem in een zakje of wat ook moeten doen.

edit: ik besef me nu dat ik sinds een paar weken ook een android wear horloge heb, mogelijk dat het horloge de blue tooth actief houdt (Asus Zenwatch 3)
Dank voor het antwoord. :)
De telefoon woont in een rugzak welke weer in een topkoffer woont. Die zal dus niet snel meer nat worden.
Als ik het goed begrijp blijft de BT dus gewoon werken zolang hij verbinding met een headset blijft houden.
Wel jammer dat de 6 niet spat waterdicht is, dat is de 5 volgens de reviews wel :/

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Jammer genoeg nog geen Beta bij mij binnen gerold, is nu 24 uur na aanmelding, ook de december patch nog niet. Zijn er andere die hem wel hebben? (TA-1033)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Mr. Freeze schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:23:
Jammer genoeg nog geen Beta bij mij binnen gerold, is nu 24 uur na aanmelding, ook de december patch nog niet. Zijn er andere die hem wel hebben? (TA-1033)
Jazeker Freeze.zie foto bij mijn vorige post.Ik had hem direct na het aanmelden van de beta. Heb je al geprobeerd om hem handmatig binnen te krijgen met de update functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

GerardReintke schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:51:
[...]

Jazeker Freeze.zie foto bij mijn vorige post.Ik had hem direct na het aanmelden van de beta. Heb je al geprobeerd om hem handmatig binnen te krijgen met de update functie.
Ja, heb alles geprobeerd wat ik kan. Ook herstarten e.d. :-(

Loopt ie bij jou een beetje lekker?

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 20-12-2017 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:55
Ik heb helaas ook nog niets, ook geen december update.
Het zal vanzelf wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Freeze schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:23:
Lees onderstaande even door, je moet sowieso de december update erop hebben staan (wordt gefaseerd uitgerold) en er schijnen modellen met bepaalde softwareversies te zijn die Oreo helemaal niet krijgen..

https://nokiapoweruser.co...eta-build-number-markets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Mr. Freeze schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:54:
[...]

Ja, heb alles geprobeerd wat ik kan. Ook herstarten e.d. :-(

Loopt ie bij jou een beetje lekker?
Ja,hij is zeker weten beter gaan werken.sneller en soepeler.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Mr. Freeze schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:25:
[...]

TA-1003 is momenteel nog uitgesloten :(

• theohelmus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 09:52
Wie heeft er ook problemen met de twitter app? Start wel maar krijg dan volgende bericht te zien: Hmm... Er ging iets mis. daaronder in kleinere letters: Er zijn hier geen tweets, maar dat zou wel moeten. Controleer je internet verbinding en probeer het opnieuw. Internet staat altijd aan via wifi of simkaart btw.
Ik heb de twitter app opnieuw geinstalleerd en ingelogd maar dat hielp niet.
Specs: Nokia 6 / model:TA-1033/ Androidversie 7.1.2

• zipper646

zipper646

...shit happens

zwahiel schreef op donderdag 21 december 2017 @ 01:34:
[...]

TA-1003 is momenteel nog uitgesloten :(
Fuck, hopelijk is uitstel geen afstel.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Doornekamp33 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:00:
Ik bel veel, heel veel, en doe nog wat internetten mail lezen en ik haal de dag makkelijk, zit nu op 50% accu, met de Honor 7 haalde ik de middag niet eens meer, en dan rond 6 uur s'avonds was die weer leeg, kon hem gelukkig tussendoor opladen in de wagen.
Heb ik met de nokia 6 nog niet hoeven doen.
Denk dat dat ook een van de verschillen is met de Global en Chinese versies, radio verbruik. Je ziet dat bij Xiami ook. Chinese radio's staan anders ingesteld en verbruiken meer in Europa om de een of andere reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Inmiddels alles binnen gekregen, december update en vervolgens 8.0 Oreo beta, paar fijne extra's erbij zie ik wel zoals nachtlicht en eindelijk eens een duidelijk batterijpercentage in beeld. Telefoon loopt idd lekker soepel zoals eerder opgemerkt door GerardReintke.

Dik tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

zipper646 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:44:
[...]

Fuck, hopelijk is uitstel geen afstel.
Nee, je krijgt 8.0 Oreo direct als de beta voorbij is; http://nokiamob.net/2017/...oreo-directly-when-ready/

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 22-12-2017 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646

zipper646

...shit happens

Afelopen nacht de december update ontvangen en gelijk daarna de oeo 8.

Na het installeren van Oreo een reboot met de melding dat de update verder wordt gevonfigureerd.
Daarna weer een reboot, en net na het opstarten de melding: error!

Phone uit gezet en weer aangezet, ging prima, wel een melding dat de update was terug gedraaid wegens een verificatie fout. Vervolgens laten zoeken naar updates, kreeg de melding dat er geen updates meer zijn, volgens de telefoon heb ik nu versie 8.0.
Na een herstart was de melding verdwenen over het terug zetten van de update naar oreo, en werkt de telefoon prima.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
zwahiel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:40:
[...]

Denk dat dat ook een van de verschillen is met de Global en Chinese versies, radio verbruik. Je ziet dat bij Xiami ook. Chinese radio's staan anders ingesteld en verbruiken meer in Europa om de een of andere reden...
Dat is het niet bij mij, ik heb de TA1003, dus de chinese versie, en ik haal nu de dag makkelijk, zit nu op 35% vanaf vanmorgen 5 uur, dus zuinig op de stroom vind ik, en het scherm staat bij mij ook nog eens op 100% helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Doornekamp33 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:55:
[...]

Dat is het niet bij mij, ik heb de TA1003, dus de chinese versie, en ik haal nu de dag makkelijk, zit nu op 35% vanaf vanmorgen 5 uur, dus zuinig op de stroom vind ik, en het scherm staat bij mij ook nog eens op 100% helderheid.
Hoe dan? Ik heb ook de ta-1003. Beide sims altijd actief, dat wel.

Zaken als Facebook zijn er al af. Ik zit einde dag vaak nog 20% en dat is dan van 7 tot 17.30. en dan die ik echt niks bijzonders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update naar de Oreo beta nu ongeveer een week geleden geen problemen meer gehad met wegvallen van de BT verbinding! Verder draait de 6 iets soepeler en sneller heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds woensdag de nokia 6

maar ik heb een paar dingen waar ik niet uit kom,

Het beeldscherm gaat regelmatig aan in de standby functie, en krijg het scherm dan niet meer uit, vreet batterij.
Ook wil ik graag het lettertype veranderen, maar er is maar 1 lettertype, wel verschillde groottes.

iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:16:
Ik heb sinds woensdag de nokia 6

maar ik heb een paar dingen waar ik niet uit kom,

Het beeldscherm gaat regelmatig aan in de standby functie, en krijg het scherm dan niet meer uit, vreet batterij.
Ook wil ik graag het lettertype veranderen, maar er is maar 1 lettertype, wel verschillde groottes.

iemand die mij kan helpen?
Heb je je notificaties aan staan? Bijvoorbeeld bij Whatsapp gaat mijn scherm de hele tijd aan als hij op zijn rug ligt. Ligt hij scherm omlaag dan niet, in mijn broekzak gebeurt t niet.

Lettertype veranderen? Niet met de stock launcher. Er zijn we launchers die dat kunnen. (Kom je van Samsung af? Daar is dat standaard met dat andere font.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
zwahiel schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:58:
[...]

Hoe dan? Ik heb ook de ta-1003. Beide sims altijd actief, dat wel.

Zaken als Facebook zijn er al af. Ik zit einde dag vaak nog 20% en dat is dan van 7 tot 17.30. en dan die ik echt niks bijzonders...
Geen idee, ik heb er maar 1 sim in, misschien dat dat scheelt, en geen sociale media apps die er op staan, ik kom niet verder dan Tapatalk en e-mail, en voor de rest bellen, veel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
Ik draai nu Oreo een paar dagen en dat gaat lekker soepel. Alleen de bluetoothconnectie met mn speaker werkt niet meer naar behoren. Hij verbindt prima, maar het geluid blijft uit mijn telefoon komen.
Opnieuw opstarten met Bluetooth aan verhelpt het probleem, dan komt het geluid wel uit het boxje. Helaas moet je dat dan elke keer doen als ik het boxje opnieuw aanzet...

Herkennen anderen dit probleem? Heb het in ieder geval netjes gemeld via de feedbackapp. Voorheen kon ik gewoon de verbinding maken en kwam het gekuid direct uit het speakertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Voor alle eigenaren van de HK of US versie:

Afbeeldingslocatie: http://nokiamob.net/wp-content/uploads/2017/12/Nokia-6-Oreo-Beta-Labs.jpg

*O*
Doornekamp33 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:39:
[...]

Geen idee, ik heb er maar 1 sim in, misschien dat dat scheelt, en geen sociale media apps die er op staan, ik kom niet verder dan Tapatalk en e-mail, en voor de rest bellen, veel bellen.
Ik heb nu voor de 2e sim het netwerk op 2g gezet, dat scheelt al enorm merk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door zwahiel op 27-12-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646

zipper646

...shit happens

Jovatov schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:37:
Ik draai nu Oreo een paar dagen en dat gaat lekker soepel. Alleen de bluetoothconnectie met mn speaker werkt niet meer naar behoren. Hij verbindt prima, maar het geluid blijft uit mijn telefoon komen.
Opnieuw opstarten met Bluetooth aan verhelpt het probleem, dan komt het geluid wel uit het boxje. Helaas moet je dat dan elke keer doen als ik het boxje opnieuw aanzet...

Herkennen anderen dit probleem? Heb het in ieder geval netjes gemeld via de feedbackapp. Voorheen kon ik gewoon de verbinding maken en kwam het gekuid direct uit het speakertje.
Ik heb hetzelfde probleem sinds de Oreo beta erop staat.
Pas na een reboot komt er wel geluid uit de bt speaker, totdat ik de verbinding verbreek, daarna maakt hij wel verbinding, maar komt er geen geluid meer uit de bt speaker.

Heb dit probleem al doorgegeven via de feedback.

Apple iMac 2013

• -ET-
  • Laatst online: 22:35

-ET-

Phone Home

ligt het aan mij of laat de december update lang op zich wachten?

Ik zit op 7.1.2 en patch niveau van 6 november 2017. Echter als ik check op updates dan krijg ik de melding dat ik up-to-date ben.

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:37
Ik kan verlengen en zit te kijken naar deze telefoon. Heb nu de honor 8. Is deze een beetje vergelijkbaar?

Ik ga er vanuit dat de telefoon voor de komende 2 jaren te gebruiken is. Ik game er nooit mee, alleen Facebook, Twitter en dat soort zaken. Ook af en toe gebruik van google maps.

[ Voor 46% gewijzigd door satshow op 28-12-2017 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

satshow schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:50:
Ik kan verlengen en zit te kijken naar deze telefoon. Heb nu de honor 8. Is deze een beetje vergelijkbaar?

Ik ga er vanuit dat de telefoon voor de komende 2 jaren te gebruiken is. Ik game er nooit mee, alleen Facebook, Twitter en dat soort zaken. Ook af en toe gebruik van google maps.
De Honor 8 ken ik eerlijk gezegd niet, maar de zaken die je noemt zijn uiteraard geen probleem voor de Nokia 6 (of welke midrange telefoon dan ook)

Hoe dan ook bevalt de Nokia 6 mij in ieder geval best, ernstige minpunten kan ik zo even niet verzinnen behalve dat ik jammer vindt dat hij geen usb-c heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd en gekozen voor de Nokia 6. Het snelle updaten vind ik een pluspunt en dat is de reden dat ik voor een Nokia heb gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

satshow schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:52:
Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd en gekozen voor de Nokia 6. Het snelle updaten vind ik een pluspunt en dat is de reden dat ik voor een Nokia heb gekozen.
Ik wilde je eigenlijk volgende link nog even sturen, hoeft niet meer zie ik :-)

https://www.androidplanet...smartphones-2017-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Mr. Freeze schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:58:
[...]

Ik wilde je eigenlijk volgende link nog even sturen, hoeft niet meer zie ik :-)

https://www.androidplanet...smartphones-2017-android/
Nee klopt, als het goed is komt de telefoon morgen binnen. Kon vandaag ook nog maar kan wel wachten tot morgen. Bedankt voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem bij mijn Nokia 6. Vorige week gekocht.
Als ik een oproep heb of zelf bel, dan wordt mijn scherm zwart als ik de telefoon tegen mijn oor hou, en weet dat dit normaal is, maar bij het terug veranderen van positie van de telefoon, blijft mijn scherm zwart en kan ik niks meer doen, ook niet meer afleggen. Welke knop ik ook aanraak of indruk, hij doet een tijdje niks en dan opeens is het weer normaal. Heeft iemand ook dit ondervonden? Zou het een instelling zijn of fabrieksfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 11:59:
Ik heb een probleem bij mijn Nokia 6. Vorige week gekocht.
Als ik een oproep heb of zelf bel, dan wordt mijn scherm zwart als ik de telefoon tegen mijn oor hou, en weet dat dit normaal is, maar bij het terug veranderen van positie van de telefoon, blijft mijn scherm zwart en kan ik niks meer doen, ook niet meer afleggen. Welke knop ik ook aanraak of indruk, hij doet een tijdje niks en dan opeens is het weer normaal. Heeft iemand ook dit ondervonden? Zou het een instelling zijn of fabrieksfout?
Een oplossing heb ik niet, maar totdat je alle updates hebt hehad zou je kunnen bellen met handsfree of de headset, als workaround zullen we maar zeggen. Zelf heb ik geen last van dit issue. Mogelijk toch maar eens contact opnemen met Nokia care? Zit een app voor op je telefoon, geen idee hoe goed die support is.

Misschien dat toch de nabijheidssensor niet helemaal in orde is.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Freeze op 31-12-2017 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ik vind de telefoon app wat onduidelijkheid. Is daar een andere voor te installeren? Zou wel handig zijn dat de foto's bij de contacten komen te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

satshow schreef op maandag 1 januari 2018 @ 09:38:
Ik vind de telefoon app wat onduidelijkheid. Is daar een andere voor te installeren? Zou wel handig zijn dat de foto's bij de contacten komen te staan.
Je kunt Simpler dailer installeren. Die is ook een black theme te gebruiken. Vind ik wel een fijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
zwahiel schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:18:
[...]

Je kunt Simpler dailer installeren. Die is ook een black theme te gebruiken. Vind ik wel een fijne.
Dank je wel. Ga ik zo installeren. Ik neem aan dat die in de play store staat. Eerst net bezig om de beta te installeren van android 8. Met nieuw jaar nog geen tijd gehad me echt bezig te houden met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
-ET- schreef op donderdag 28 december 2017 @ 09:27:
ligt het aan mij of laat de december update lang op zich wachten?

Ik zit op 7.1.2 en patch niveau van 6 november 2017. Echter als ik check op updates dan krijg ik de melding dat ik up-to-date ben.
Ik moest er ook lang op wachten maar vandaag (03-01) dan toch de december patch. Ik heb een Spaans/Portugees dual sim modelletje van Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646

zipper646

...shit happens

Betreft het probleem met bluetooth en Oreo het volgende:

Zodra ik verbinding heb met mijn bt speaker, en deze verbinding verbreek via mijn telefoon, krijg ik geen geluid meer over de bt speaker als ik weer een verbinding gemaakt heb. Pas na een reboot komt er na het aanzetten van bt en verbinding maken met de bt speaker wel geluid uit de bt speaker.

Zodra ik de bt speaker uit schakel, en weer verbinding met de bt speaker maak, komt er wel geluid uit de bt speaker, ik houd wel bt actief op de telefoon.

Misschien een tip voor de tweakers die ook dit probleem hebben met bluetooth en Oreo.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 22:35

-ET-

Phone Home

subliminal schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:52:
[...]

Ik moest er ook lang op wachten maar vandaag (03-01) dan toch de december patch. Ik heb een Spaans/Portugees dual sim modelletje van Belsimpel.
Ik heb ook een dual sim van Belsimpel en verrek ik controleer en heb een update klaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stronger
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 13:52
Wanneer komt Oreo nu voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
stronger schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:54:
Wanneer komt Oreo nu voor iedereen?
Bij de Nokia 8 duurde de bèta-periode ongeveer een maand. Als het bij de Nokia 6 even lang duurt, kan je het dus rond 20 januari verwachten. Al is dat allemaal natte-vingerwerk, officieel is er niets over bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stronger
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 13:52
Oké beetje jammer vind ik.
Heb er verder geen verstand van maar dacht gelezen te hebben dat Nokia juist snelle updates enzo wilde uitgeven,
Omdat Nokia Stockandroid is.
Nou ja wachten we nog ff.
Verder zeer goeie tellie deze Nokia 6
Ook nog eens in de aanbieding gekocht in weekend Zwartevrijdag 170€ ik zeg top ding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

stronger schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:42:
Oké beetje jammer vind ik.
Heb er verder geen verstand van maar dacht gelezen te hebben dat Nokia juist snelle updates enzo wilde uitgeven,
Omdat Nokia Stockandroid is.
Nou ja wachten we nog ff.
Verder zeer goeie tellie deze Nokia 6
Ook nog eens in de aanbieding gekocht in weekend Zwartevrijdag 170€ ik zeg top ding _/-\o_
Liever geen haastwerk toch? Oreo krijg je zeer spoedig als de beta afgerond is, en je krijgt netjes elke derde week (TA-1033), zo ongeveer de maandelijkse security patch.

Leuk prijsje heb je betaald overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat is dat nou weer voor suggestieve vraag? ;)

Ik had Oreo eerlijk gezegd ook al verwacht.

[ Voor 11% gewijzigd door Olaf van der Spek op 09-01-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
subliminal schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:52:
[...]

Welk modelnummer heb je dan?
Ik heb de TA-1003 en ik heb al een aantal dagen de patch van 1 januari er op staan,
vrees wel dat ik daardoor op Oreo iets langer kan gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
Doornekamp33 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 09:27:
[...]

Welk modelnummer heb je dan?
Ik heb de TA-1003 en ik heb al een aantal dagen de patch van 1 januari er op staan,
vrees wel dat ik daardoor op Oreo iets langer kan gaan wachten.
TA-1021 met build 00WW_3_72A_SP01. Is de januari patch al OTA verkrijgbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:35
Crossposten is niet toegestaan, dus graag hier verder: Nokia 6 geeft opeens waarschuwingstoon.

[ Voor 89% gewijzigd door rens-br op 15-01-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 11:02
Vandaag de Nokia 6 dual sim binnengekomen. Alles geïnstalleerd. Echter Videoland content wordt niet afgespeeld, wel geluid geen beeld. Netflix, YouTube werken prima.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

[ Voor 12% gewijzigd door Hellboy! op 15-01-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Trailers van Videoland speelt ie wel af. Kwaliteit aanpassen van de streams maakt ook niks uit.

Denk bug in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doornekamp33
subliminal schreef op zondag 14 januari 2018 @ 00:52:
[...]

TA-1021 met build 00WW_3_72A_SP01. Is de januari patch al OTA verkrijgbaar dan?
Ik heb hem via OTA binnen gekregen, heb dus de TA-1003 met nu de 1 januari patch, nog wel steeds 7.1.1 ipv de 7.1.2 die de europese variant heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Hellboy! schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:53:
Trailers van Videoland speelt ie wel af. Kwaliteit aanpassen van de streams maakt ook niks uit.

Denk bug in de app.
Videoland doet het op mijn telefoon zoals het hoort, echter op Android 8 Oreo beta. Probeer eens de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Helaas weet ik geen oplossing voor je.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 16-01-2018 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
[Mr. Freeze
Videoland doet het op mijn telefoon zoals het hoort, echter op Android 8 Oreo beta. Probeer eens de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Helaas weet ik geen oplossing voor je.
Heb Videoland al gemaild. Screen settings alles nagelopen en gecheckt, extra Videoplayers geïnstalleerd, dacht misschien is het een codec

App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, maar helaas.

Al wel mail enz gehad van Videoland, dus er komt heus wel een oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Beveiligingsupdate van januari 2018 is beschikbaar voor de Nokia 6. Kan hem alleen nog niet installeren vanwege te weinig batterijlading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ben benieuwd of de beveiliging update ook komt als je de versie van Android 8 geïnstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
NPO uitzending gemist zelfde probleem als met Videoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Het is mij wel opgevallen dat de nfc chip beter werkt met de oreo update.waar hij eerst continue niet werkte bij draadloos betalen,doet hij het nu zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan22 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:45:
Beveiligingsupdate van januari 2018 is beschikbaar voor de Nokia 6. Kan hem alleen nog niet installeren vanwege te weinig batterijlading.
Hier heb ik de update afgelopen donderdag binnen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheese71
  • Laatst online: 13-03-2023
Telefoontje is wel aardig. Wel vreemd dat je sommige apps zoals het AD en de Telegraaf soms aantikt en er niets gebeurd. Camera is niet echt goed, wel lekker snel, maar de foto's zijn van mindere kwaliteit. Ook kan je de foto's zelf niet genoeg tweaken om er nog iets van te maken.
Een heel groot nadeel is de accu, die is zo leeg en duurt een lichtjaar voordat dat ding vol is. Ik hoop toch echt dat het met een update verholpen kan worden, anders gaat ie er toch echt uit.

[ Voor 24% gewijzigd door cheese71 op 21-01-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Heb de telefoon aangemeld bij Nokia betalabs n.a.v. chat met Nokia support. Ben benieuwd of Android Oreo het probleem oplost met Videoland en NPO uitzending gemist. Collega van mij heeft ook een Nokia 6 en exact hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

cheese71 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:37:
Telefoontje is wel aardig. Wel vreemd dat je sommige apps zoals het AD en de Telegraaf soms aantikt en er niets gebeurd. Camera is niet echt goed, wel lekker snel, maar de foto's zijn van mindere kwaliteit. Ook kan je de foto's zelf niet genoeg tweaken om er nog iets van te maken.
Een heel groot nadeel is de accu, die is zo leeg en duurt een lichtjaar voordat dat ding vol is. Ik hoop toch echt dat het met een update verholpen kan worden, anders gaat ie er toch echt uit.
Iedereen gebruikt telefoon natuurlijk op zn eigen manier, maar sites als ad en telegraaf kijk ik altijd via mobiele browser (Samsung internet browser met adguard adblocker) dan zijn ze echt supersoepel. Foto’s? Tsja, bij daglicht presteert de camera naar behoren is mijn mening, ik gebruik opencamera uit de playstore en soms doe ik wat extra verzadiging toevoegen om de kleuren een beetje levendiger te maken, maar lang niet altijd nodig.

Voorts doe ik meestal bijna twee dagen met een acculading, en opladen duurt anderhalf tot twee uur met de oorspronkelijke lader en een a-grade kabel, in mijn geval van de Nvidia shield, maar de nokia kabel is volgens mij ook een hele goede.

Overigens ben ik wel heel zuinig met apps die altijd en overal je locatie e.d. willen volgen, misschien dat dat wat scheelt?

Hoe dan ook hoop ik dat je beleving met je nieuwe telefoon nog wat beter wordt, zelf ben ik er voor de prijs erg blij mee, maar achteraf had ik waarschijnlijk liever de Nokia 8 genomen, even kijken wat de 2018 line-up van Nokia allemaal brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 12:10
Jovatov schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:37:

Ik had dit probleem bij het verbinden met de auto (originele BT kit van Skoda Fabia 2013). Sinds update naar Oreo beta kon ik wel bellen via BT, maar muzeik ging over telefoonspeaker. Bij BT instellingen gaf de telefoon ook niet aan dat er media kon worden afgespeeld via de carkit. Door de verbinding opnieuw te maken, maar nu te zoeken vanuit de auto naar de telefoon ipv andersom, herkende de telefoon de auto wel als een apparaat dat media kan afspelen.

Overigens, dit probleem deed zich niet voor bij Android 7 met de Nokia 6.

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
Vandaag contact gehad met NPO over het probleem met de nokia's en content afspelen op de telefoon. Collega met een nokia 5, heeft exact hetzelfde probleem. Ze hebben het in behandeling genomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hellboy! op 24-01-2018 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Volgens mij komt de januari update niet binnen als je de testversie draait van android 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Ook terugkoppeling gehad van Videoland, ze hebben het ook kunnen reproduceren. Ze hadden het over contact opnemen met ms??? Silverlight op Android bestaat toch niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doornekamp33
Yes, net de Android 8 update binnen voor mijn TA-1003, hij is nu aan het installeren, toch veel sneller dan ik had verwacht.
Kon niet meedoen aan de Beta, en aangezien ik de januari patch had gehad vermoede ik dat het nog wel even wachten werd, dikke plus dus voor Nokia/HMD, blij dat ik niet voor de Motorola G5S plus ben gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Doornekamp33 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:52:
Yes, net de Android 8 update binnen voor mijn TA-1003, hij is nu aan het installeren, toch veel sneller dan ik had verwacht.
Kon niet meedoen aan de Beta, en aangezien ik de januari patch had gehad vermoede ik dat het nog wel even wachten werd, dikke plus dus voor Nokia/HMD, blij dat ik niet voor de Motorola G5S plus ben gegaan.
Je bedoeld dat je de officiële Android 8 update nu krijgt? Ik heb TA-1033 en heb nog niks en gebruik niet de beta aangezien ik een stabiele werkende telefoon nodig ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doornekamp33
Yup, de stabiele versie, kwam via OTA binnen vanmorgen, ik kon de Beta niet instaleren omdat de mijne niet aan betalabs meedeed.
Moet zeggen, draait heerlijk, telefoon reageerd sneller dan met de 7.1.1 die ik voorheen had.

Denk dat de TA-1033 nu ook niet lang meer hoeft te wachten op oreo.

[ Voor 13% gewijzigd door Doornekamp33 op 29-01-2018 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Mooi om te zien dat jouw model het al heeft, dan zal Oreo voor TA-1033 ook niet lang meer duren. Draait nu op 7.1.2 met januari beveiliging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doornekamp33
Ik had de januari update ook eerder dan de 1033, dus had ik niet verwacht zo snel oreo te krijgen.
Duurde voor de 1033 toch 2 weken langer als ik het goed gevolgd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan22 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:29:
Mooi om te zien dat jouw model het al heeft, dan zal Oreo voor TA-1033 ook niet lang meer duren. Draait nu op 7.1.2 met januari beveiliging.
Hier hetzelfde ( TA-1033 ) 7.1.2 en ben ook benieuwd naar Oreo :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Werkt soepel op Oreo, accuduur is vooral erg verbeterd.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Mijn vrouw heeft de dualsim ta-1021, helaas nog geen update. Oreo is idd een enorme verbetering voor de accu, dat merkte ik toen ik deze kreeg op mijn nexus 5x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
  • Laatst online: 09-09 11:19
Hoi,

Ik zoe een wat goedkopere telefoon om VR mee te testen, en was benieuwd of de Nokia6 idd een werkende/echte gyroscoop heeft om te kunnen gebruiken icm. Google cardboard. Dus niet softwarematig.

Thanks!

rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

RobWu schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:47:
...was benieuwd of de Nokia6 idd een werkende/echte gyroscoop heeft om te kunnen gebruiken icm. Google cardboard...
Ja, de Nokia 6 heeft een gyroscoop-sensor (y)
(zie ook Sensoren onder het kopje Specificaties in de topicstart ;) )

Ik heb de app "Sensors Multitool" op mijn Nokia 6 staan, en die app geeft aan dat er een Bosch BMG160 gyroscope sensor in het toestel zit.

Dit lijkt dan ook prima te werken in combinatie met bijvoorbeeld m'n Aryzon cardboard AR-headset. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Hier nog geen update, ook niet met de truc die aangegeven wordt. Denk niet dat de update al beschikbaar is voor TA-1033.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
  • Laatst online: 09-09 11:19
NetAmp schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:24:
[...]

Ja, de Nokia 6 heeft een gyroscoop-sensor (y)
(zie ook Sensoren onder het kopje Specificaties in de topicstart ;) )

Dit lijkt dan ook prima te werken in combinatie met bijvoorbeeld m'n Aryzon cardboard AR-headset. :)
Thanks! Wilde het even zeker weten van een gebruiker van de telefoon. Ook dank voor de cardboard link :)
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, shops en prijzen: [Nokia 6] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nokia 6] Het grote accessoires topic
- De Nokia 6 (2018): [Nokia 6 (2018)] Ervaringen & Discussie