Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:23

lier

MikroTik nerd

__Erik__ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:21:
Dat ligt vast aan die Foutlander, ik ervaar hetzelfde soort gedrag, maar dan met een Microsoft telefoon :X
Tja, daarom ben ik overgestapt van de 930 naar een Android toestel. Vorige had het niet (Android 6), deze wel.

Enig idee of de software te upgraden is van de Rockford fosgate?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:13
lier schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:42:
[...]

Tja, daarom ben ik overgestapt van de 930 naar een Android toestel. Vorige had het niet (Android 6), deze wel.

Enig idee of de software te upgraden is van de Rockford fosgate?
Heb onlangs de dealer nog gevraagd om te checken of ie op de laatste versie zat, dat bleek ie te zitten, dus ik verwacht niet dat daar iets aan te doen is... Op zich kan ie wel worden geupdate, wellicht ff laten checken bij de Mitsubishi-boer, iig wordt dit probleem er niet mee opgelost...

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:55
Ik heb vandaag de Nokia 6 Dual Sim gekregen.

Eerste indruk is heel positief. De beveilingsupdates van juli en augustus kreeg ik direct downloaden en bij het downloaden en openen van de apps voelt hij verder prima snappy aan.

Ik kom van een Lumia 930, de camera is dus wat minder, maar het is wel heel erg prettig om (up-to-date) apps te hebben :). En fijn opstartgeluid!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:34

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Dag heb m'n zilveren Nokia 6 Dual sim nu ongeveer een weekje in gebruik. Wat me al snel opviel is hoe het Touch screen reageert en 'aanvoelt' .. dit is voor mijn gevoel echt heel anders dan op een Microsoft/Lumia Windows Phone. Vooral bij het typen van de eerste wachtwoorden en e-mailadressen tijdens de initiële setup werd ik zowat gek! Vooral aan de linkerzijde tap ik vaak te licht op de letters 'a', 's' 'e' . Ik merk wanneer ik wat ze wat harder aansla het beter gaat. Ook voelt het oppervlak van het scherm wat anders, veel gladder.

Ervaren meer overstappers bovenstaande? Zijn er wellicht configuratie settings/tooltjes waarmee je het gedrag van het Touch screen nog iets kunt fine tunen?

Edit; Net even zitten zoeken en wat blijkt.. er is wat aan te passen qua gevoeligheid

ANdroid has a feature that lets you control the sensitivity of your screen. While it's not an accessibility feature per say, it could be useful for people with dexterity issues. If you want to be very sure you are touching the right thing, set the screen sensitivity lower and you will have to work harder to activate things. If you need a softer touch because you just can't muscle your screen around, set the sensitivity higher. When I started seeing lollypop devices, I noticed that they really took some serious muscle to get them going and now I have begun doing this to all of the devices I see so that they work better with talkback. To change this setting:
tap settings.
Tap Language and Input.
Scroll to the very bottom of these settings and tap pointer speed.
I have seen sevreal default speeds, none over %50. Increase the slider to make the touch screen more sensitive and easier to tab. Decrease the slider to make your touch screen less sensitive and more difficult to tap.
Tap OK and then experiment with the results.

Dit zojuist aangepast, ga maar eens een dag proberen hoe het bevalt.

[ Voor 47% gewijzigd door dreameater op 14-09-2017 08:44 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:47
Jovatov schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:54:
Ik heb vandaag de Nokia 6 Dual Sim gekregen.

Eerste indruk is heel positief. De beveilingsupdates van juli en augustus kreeg ik direct downloaden en bij het downloaden en openen van de apps voelt hij verder prima snappy aan.

Ik kom van een Lumia 930, de camera is dus wat minder, maar het is wel heel erg prettig om (up-to-date) apps te hebben :). En fijn opstartgeluid!
Hoe is de algehele snelheid ten opzichte van de 930? Ik zit nu op n 950, maar twijfel een beetje tussen de Nokia 6, 8 of iPhone (6s) als vervanging. Ik gebruik mn 950 redelijk veel, maar met name op een beperkt aantal apps (Nu.nl, Twitter, Facebook, Instagram, mail, whatsapp), alhoewel dit deels door app-gap komt waar ik me bij neer gelegd heb. Ik kan me voorstellen, als de mogelijkheden breder worden, ik ook meer apps ga gebruiken (verlichting, televisie, dat soort werk), dus als de 6 nog in beeld blijft, moet die wel 'reserve' hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
Koepert schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:46:
[...]

Hoe is de algehele snelheid ten opzichte van de 930? Ik zit nu op n 950, maar twijfel een beetje tussen de Nokia 6, 8 of iPhone (6s) als vervanging. Ik gebruik mn 950 redelijk veel, maar met name op een beperkt aantal apps (Nu.nl, Twitter, Facebook, Instagram, mail, whatsapp), alhoewel dit deels door app-gap komt waar ik me bij neer gelegd heb. Ik kan me voorstellen, als de mogelijkheden breder worden, ik ook meer apps ga gebruiken (verlichting, televisie, dat soort werk), dus als de 6 nog in beeld blijft, moet die wel 'reserve' hebben..
In het algemeen vind ik de snelheid zelfs beter dan bij mijn Lumia. Daar duurde het soms best een paar seconden om Whatsapp bijvoorbeeld te openen en een video kijken op youtube duurde soms ook wel even. Dat gaat nu allemaal als een trein.
Bij Pokemon Go (die ik vorig jaar een tijdje op een iPhone gespeeld heb) merk ik dat de Nokia 6 niet de snelste is, als ik bijvoorbeeld door mijn lijst met Pokémon wil scrollen.
In het algemeen dus sneller, zeker bij de lichtere/veel gebruikte apps. Ook heel fijn dat er gewoon veel meer apps beschikbaar zijn (en up-to-date, zoals de ING-app). Bij een vriend kon ik in een paar klikken mijn vakantiefoto's op zijn tv casten via Onedrive, en thuis kon ik direct Spotify opereren op mijn desktop vanuit de Spotify-app.

Voor gamen en zwaardere apps lijkt de 6 wel wat minder geschikt. Maar dat doe ik eigenlijk ook niet zoveel, en het kan gewoon wel (al duurt het soms wat langer).
Echt een gemis vind ik de camera, daar is de 930 echt superieur in ten opzichte van de 6. Maar ik had nu eenmaal niet het budget op het moment voor de 8. Ik heb wel getwijfeld over de iPhone SE, maar dat kleine scherm en dat het een toestel van anderhalf jaar oud is stond me toch tegen. Bovendien heb ik gewoon een zwak voor Nokia.

Ik vind het prettig dat hij standaard Android draait, inclusief beveiligingsupdates (september is ook al binnen gerold inmiddels).
dreameater schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:33:

Ervaren meer overstappers bovenstaande? Zijn er wellicht configuratie settings/tooltjes waarmee je het gedrag van het Touch screen nog iets kunt fine tunen?
Ik heb nergens last van, typen ging direct prima bij mij. Vind het scherm ook niet per se anders aanvoelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jovatov op 15-09-2017 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xypod13
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-08 14:46
Ik vind de snelheid echt mind-blowing als je kijkt naar de chip en prijs. Zo snel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
Ben benieuwd hoe de overgang is van een Microsoft Lumia 640XL naar de Nokia 6.
Paar weekjes wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

Xypod13 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:29:
Ik vind de snelheid echt mind-blowing als je kijkt naar de chip en prijs. Zo snel! :D
Mooi. :) Schijnbaar geen vertragende bijwerking van het Full-HD scherm, op dezelfde chip/SoC als de Nokia 5 met zijn 720x1280 pixels.

Hopelijk is de Nokia 6 (single sim) inderdaad over een paar weekjes "normaal" verkrijgbaar. Ik wacht ook nog even af.

Gebruikt iemand hier de "Z Launcher" van Nokia (uit de Play Store)? Lijkt me wel handig, maar misschien te beperkt qua functionaliteiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xypod13
NetAmp schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:18:
Mooi. :) Schijnbaar geen vertragende bijwerking van het Full-HD scherm, op dezelfde chip/SoC als de Nokia 5 met zijn 720x1280 pixels.
Nee, echt heerlijk snel :D heel soms wat vertraging maar dat mag deze prijsklasse niet bederven
NetAmp schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:18:
Gebruikt iemand hier de "Z Launcher" van Nokia (uit de Play Store)? Lijkt me wel handig, maar misschien te beperkt qua functionaliteiten.
Nee, maar ziet er wel grappig uit :P

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

iemand hier die van galaxy s5 of s5+ is overgestapt naar de nokia6 ik heb wat twijfels of het een upgrade/downgrade is

de s5 heeft de snapdragon 800 en de s5plus de 801 toen de tijd toch de highend cpu in telefoons
de nokia heeft de snapdragon 430 wat een mid range is en vraag me hierom af of het een upgrade of downgrade is
het grotere geheugen in de nokia en het gebrek aan samsung bloatware zal het voor me gevoel wellicht sneller aanvoelen

[ Voor 56% gewijzigd door Eentje op 28-09-2017 20:10 . Reden: iets duidelijker geprobeeerd te maken nav:comment warhamstr ]

There eent no place like home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Eentje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:25:
iemand hier die van galaxy s5 /s5+ is overgestapt naar de nokia6 ik zit er over te twijfelen de s5 heeft sd800/801 wat toch een topsoc was toen de tijd. de nokia een 430 zit natuurlijk meer ram in en geen samsung software.
Wat? :X

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-02-2023
Kan iemand mijn vertellen of de nokia 6 fast charge heeft ? en wel of geen 5Ghz wifi ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xypod13
Eentje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:25:
iemand hier die van galaxy s5 of s5+ is overgestapt naar de nokia6 ik heb wat twijfels of het een upgrade/downgrade is

de s5 heeft de snapdragon 800 en de s5plus de 801 toen de tijd toch de highend cpu in telefoons
de nokia heeft de snapdragon 430 wat een mid range is en vraag me hierom af of het een upgrade of downgrade is
Neem de Nokia 6. Hij is even snel als de S5, maar gen samsung bloatware, security updates, android O, noem maar op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xypod13
saphaas schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:40:
Kan iemand mijn vertellen of de nokia 6 fast charge heeft ? en wel of geen 5Ghz wifi ?
Ja en Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

@xypod13 bedankt voor je antwoorden. Sommige specificaties op websites geven aan dat alleen 2.4 ghz wifi werkt. Mooi om te zien dat 5ghz ook werkt en dat het foutje is op websites. Hoop dat de melding dat 4g+ internet niet werkt dan ook een foutje is. Dat is tot nu toe voor mij wat me tegenhoud het toestel te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saphaas
Dus wel fast charge en 5ghz verschillende sites melden van niet ? Ik tweifel tussen de Nokia 6 en moto g5s plus iemand ervaring met beide toestellen ?

Graag hoor ik ervaringen ontwerp van de Nokia 6 ziet er wel gelikt uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xypod13
Ja de Nokia 6 en moto G5 zijn erg hetzelfde. T ligt er beetje aan welk merk je liever hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ken beide toestellen goed en het is maar wat je voorkeur geniet inderdaad.
Het gaat vooral om merkenvoorkeur, uiterlijk van de smartphones en je eigen gevoel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
Als inderdaad de Nokia fast charge heeft en 5 GHz dan is dat een mooi ! Ik dacht namelijk van niet plus punt van de Nokia dat deze een kompas heeft en de moto g5s plus niet ik gebruik mijn SmartPhone veel om te navigeren met TomTom heeft iemand daar al ervaring mee ? Geen games voornamelijk navigatie, muziek luisteren Spotify ,internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:49
Eentje schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:29:
@xypod13 bedankt voor je antwoorden. Sommige specificaties op websites geven aan dat alleen 2.4 ghz wifi werkt. Mooi om te zien dat 5ghz ook werkt en dat het foutje is op websites. Hoop dat de melding dat 4g+ internet niet werkt dan ook een foutje is. Dat is tot nu toe voor mij wat me tegenhoud het toestel te bestellen.
Het ontbreken van 4G+ is geen fout. Zelf heb ik de Nokia 5, met dezelfde chipset als de 6, en die doet dus wel 5ghz wifi maar geen 4G+.
Ook wat dit betreft jammer dat er (nog?) geen Nokia met een snapdragon 625 is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

antidote schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:37:
[...]

Het ontbreken van 4G+ is geen fout. Zelf heb ik de Nokia 5, met dezelfde chipset als de 6, en die doet dus wel 5ghz wifi maar geen 4G+.
Ook wat dit betreft jammer dat er (nog?) geen Nokia met een snapdragon 625 is uitgekomen.
Jmmr van de 4g+ of ik het erg ga missen weet ik niet maar achteruitgang in snelheid is nooit goed

In India is de nokia 7 met een 660 uitgekomen althans dat meld deze site geen id hoe de betrouwbaarheid is. Maar als die specs kloppen zou dat een geweldige telefoon zijn voor vele mensen.
https://m.mysmartprice.com/mobile/nokia-7-msp12282

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Xypod13 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:57:
Ja de Nokia 6 en moto G5 zijn erg hetzelfde. T ligt er beetje aan welk merk je liever hebt.
Behalve dat een van de twee wel fatsoenlijk updates krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:35:
Behalve dat een van de twee wel fatsoenlijk updates krijgt. ;)
De nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Idd, Android O en P zijn al toegezegd door Nokia :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
IkWilbert schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:07:
Heb je hier een directe bron voor? Ik kan die namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypod13
IkWilbert schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:07:
P ook al?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xypod13
rens-br schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:08:
zoek op google android p dan zie je t wel XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

rens-br schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

http://www.gsmarena.com/n..._android_p-news-27527.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Nokia 6 LCD & Touch Screen Replacement Guide - RepairsUniverse
Iemand zijn scherm al vervangen? Heb mijn digitizer binnen, maar de tools die erbij zitten zijn echt ruk. Waar koop ik zo'n precision knife?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06
Hoe zijn de ervaringen in de praktijk met de batterij? Twijfel tussen de 5 en de 6. De 5 heeft uit de testreviews die ik ben tegengekomen een langere accutijd, wat niet gek is gezien het kleinere scherm. Echter de 32gb en 3gb ram van de 6 zijn weer wat plezieriger vermoed ik.

Ter vergelijking: ik gebruik nu een Lumia 650 die ik gemiddeld 1 keer per dag oplaad, waarbij hij dan rond de 30 a 40 % zit. Gebruik is gemiddeld: internet, twitter-app, whatsapp, zeer weinig bellen. Wifi altijd aan en bluetooth uurtje per dag aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

ga je prima redden. Ik heb een Nokia 6 Dual sim. 2 simkaarten actief, bluetooth actief, wifi actief. En ik heb 's avonds vaak nog bijna 50% over. Gebruik whatsapp, bellen, internetten, dumpert filmpjes, nieuws apps en wat gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Zo overgestapt van een Lenovo P2 naar Nokia dual. Op zich een leuke telefoon, maar ik mis eigenlijk de dual Whatsapp optie op de Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

is een app voor heb ik begrepen

m-vw in "Werk en prive telefoon"

ik heb er zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
Dual sim blauw is ook in Duitsland vertraagd naar week 43 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn service nummers 0800 en 0900 geblokkeerd. Het ligt niet aan de provider, maar aan het toestel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:19:
Bij mij zijn service nummers 0800 en 0900 geblokkeerd. Het ligt niet aan de provider, maar aan het toestel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Vreemd, heb er met mijn Nokia 6 geen last van.

Een beetje googelen levert op dat sommige 0800-nummers mobiele verbindingen blokkeren (en dus vast wel bereikbaar zijn). Maar het gaat in jouw geval dus om alle 0800/0900-nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zorgverzekering en politie kan ik niet bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:19:
Het ligt niet aan de provider, maar aan het toestel.
Wie zegt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
icefire171 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:59:
Zo overgestapt van een Lenovo P2 naar Nokia dual. Op zich een leuke telefoon, maar ik mis eigenlijk de dual Whatsapp optie op de Nokia
Is dat niet vooral een probleem van Whatsapp of Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:26
Voor de gebruikers hier, wat is jullie belangrijkste reden de Nokia 6 te verzien boven een ander toestel zoals de Moto G5(S), Lenovo P2 etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
dewil1990 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:06:
Voor de gebruikers hier, wat is jullie belangrijkste reden de Nokia 6 te verzien boven een ander toestel zoals de Moto G5(S), Lenovo P2 etc.?
Het mooiere uiterlijk van de Nokia en de stockandroid + updates.

Vandaag is mijn Nokia 6 geupdate naar Android 7.1.2 en de beveiligingsupdate van oktober :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Hoe is de accu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovatov
Niet super, ik laad hem elke nacht wel op. Soms zit ik op 40% als ik ga slapen, maar als ik hem wat intensiever gebruik heb kom ik op de 15%.

[ Voor 8% gewijzigd door Jovatov op 18-10-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Ik heb momenteel een OnePlus One maar deze begint nu toch wel wat kuren te vertonen en is na 2,5 jaar wel een vervanging toe.

Ik zit alleen even met de SoC in de Nokia 6. Dit is "maar" een Snapdragon 430. Hoe zit het met de snelheid van dit toestel? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
Flappie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:20:
Ik heb momenteel een OnePlus One maar deze begint nu toch wel wat kuren te vertonen en is na 2,5 jaar wel een vervanging toe.

Ik zit alleen even met de SoC in de Nokia 6. Dit is "maar" een Snapdragon 430. Hoe zit het met de snelheid van dit toestel? Wat zijn jullie ervaringen?
Zoals ik eerder zei: Voor dagelijkse bezigheden (meer) dan prima. Als ik bij Pokémon door de Pokémonlijst wil scrollen merk ik wel dat de soc daar ietsjes mee worstelt.
Maar voor dagelijks bellen/appen/word-documentje is het allemaal dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hem vandaag binnen van bol.com. helaas wel de silvere... maar ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje waarmee ik best wel zit momenteel.. waarom kan ik mijn fotos alleen zien via google fotos?
Ik wil niet dat google ze saved.. maar wil gewoon een leuke galerij zoals altijd waar mijn fotos staan enzo :(

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bel gaat het scherm op zwart? Ben zeker de enige weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:57:
Even een vraagje waarmee ik best wel zit
Dan moet je op zoek naar een app in de store. Ik gebruik zelf op het moment die van Samsung nog. Je zou een van deze kunnen bekijken
https://www.androidauthor...lery-apps-android-687764/
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:35:
Als ik bel gaat het scherm op zwart? Ben zeker de enige weer
In the Phone app, tap Menu, settings, and uncheck "Auto screen off during calls." But the screen is supposed to turn back on when the call is over

Ik heb de 6 niet zelf maar wellicht dat er een vergelijkbare optie zit als hierboven beschikbaar.

[ Voor 45% gewijzigd door Eentje op 20-10-2017 01:04 . Reden: Dubbele quote gemaakt ipv dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:04
Gister besteld na weken wachten tot ie weer op voorraad was. Net nu de 7 aangekondigd is. Eerste indruk is goed.

Zit alleen met een probleem. De NFC wil bij mij niet zo. Na veel proberen eindelijk een link met mijn oude telefoon kunnen bouwen om gegevens over te zetten. Nu probeer ik mijn betaalpas te registeren maar krijg hem met geen mogelijkheid herkend. Op mijn oude telefoon (nexus 5) gaat het perfect.

Wat is jullie ervaring met de NFC en heeft iemand een idee waar de sweet spot zit? Gezien de alu achterkant vermoed ik dat de antenne niet in het midden zal zitten maar ergens boven/onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:32
aequitas schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:41:
Gister besteld na weken wachten tot ie weer op voorraad was. Net nu de 7 aangekondigd is. Eerste indruk is goed.

Zit alleen met een probleem. De NFC wil bij mij niet zo. Na veel proberen eindelijk een link met mijn oude telefoon kunnen bouwen om gegevens over te zetten. Nu probeer ik mijn betaalpas te registeren maar krijg hem met geen mogelijkheid herkend. Op mijn oude telefoon (nexus 5) gaat het perfect.

Wat is jullie ervaring met de NFC en heeft iemand een idee waar de sweet spot zit? Gezien de alu achterkant vermoed ik dat de antenne niet in het midden zal zitten maar ergens boven/onder?
De nfc zit ter hoogte van de camera.echter heb ik hem nog niet kunnen gebruiken om te betalen,krijg ieder keer gekke meldingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik wil deze ook bestelllen, ben ook benieuwd naar de ervaring mbt GPS en navigatie ? anyone ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
Daar ben ik ook benieuwd naar er zit in ieder geval wel een kompas in ik gebruik zelf de tomtom app op een p8 van huawei .

Ik ben benieuwd naar de ervaringen op de Nokia 6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovatov
Navigatie via Google Maps gaat helemaal prima is mijn ervaring.

NFC doet het bij mij ook prima, ook al mobiel betaald via de ING-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
Goed om te horen dat navigeren goed gaat , had de nokia 6 nu ook fast charge en 5Ghz ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
saphaas schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:06:
Goed om te horen dat navigeren goed gaat , had de nokia 6 nu ook fast charge en 5Ghz ?
Geen fastcharge,wel 5G.maar die antwoorden had ik ook al eerder gegeven.misschien iets voor TS om dit erbij te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
Oké dan is dat duidelijk jammer van de fastcharge in iedergeval wel 5g !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ok bedankt, offtopic
ik moet helaas overstappen van windows phone naar android en ik vind dat echt jammer
net weer even zitten rommelen met android UI maar, jonge jonge wat een draak van een UI....

windows phone UI is zoveel beter

Maar goed de nokia 6 misschien maar draaien met windows launcher :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Wel 5Ghz wifi? Dan pas ik dat even aan in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-sharp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-09 13:21
Jovatov schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:21:
[...]

Het mooiere uiterlijk van de Nokia en de stockandroid + updates.

Vandaag is mijn Nokia 6 geupdate naar Android 7.1.2 en de beveiligingsupdate van oktober :).
Werkt AndroidAuto sinds de update naar 7.1.2? (Heb een TA-1033 die in een VW Discover Media nu op 7.1.1 nog niet werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
rens-br schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

Wel 5Ghz wifi? Dan pas ik dat even aan in de TS.
Ik had tot voor kort een ubee EVW3210,die beschikte over 802.11n.
Ik heb nu een Compal CH7465LG-ZG (Ziggo Connect Box) en die heeft de beschikking over 802.11ac.
Weet zodoende niet precies wat de band van de 5ghz band van de Nokia6 is.
Maar misschien dat je aan de hand van deze gegevens genoeg informatie hebt.
Ik behaal op ookla speedtest een downloadsnelheid van 100,86 Mbps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
GerardReintke schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:10:
Ik had tot voor kort een ubee EVW3210,die beschikte over 802.11n.
Ik heb nu een Compal CH7465LG-ZG (Ziggo Connect Box) en die heeft de beschikking over 802.11ac.
Weet zodoende niet precies wat de band van de 5ghz band van de Nokia6 is.
Maar misschien dat je aan de hand van deze gegevens genoeg informatie hebt.
Aangezien ik niet zeker weet of het AC of N is heb ik er maar 5Ghz 802.11n van gemaakt. De 802.11n en AC werken beide op de 5Ghz band.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raytje78
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-08-2022
rens-br schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:35:
[...]

Aangezien ik niet zeker weet of het AC of N is heb ik er maar 5Ghz 802.11n van gemaakt. De 802.11n en AC werken beide op de 5Ghz band.
Geen AC. Linksnelheid komt bij mij niet boven de 150. Ik heb ook de GM 5 plus d in de la liggen en die heeft wel AC met een linksnelheid boven de 400

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Raytje78 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:11:
Geen AC. Linksnelheid komt bij mij niet boven de 150. Ik heb ook de GM 5 plus d in de la liggen en die heeft wel AC met een linksnelheid boven de 400
Goed om te weten. Heb ik dus goed gegokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Zijn er ook mensen die de oktober update nog niet binnen krijgen.Ik controleer dagelijks maar hij vind de update niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raytje78
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-08-2022
GerardReintke schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:03:
Zijn er ook mensen die de oktober update nog niet binnen krijgen.Ik controleer dagelijks maar hij vind de update niet.
Die kreeg ik de 12e al binnen in combinatie met een update naar Android 7.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb momenteel 7.1.1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
GerardReintke schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:10:
[...]

De nfc zit ter hoogte van de camera.echter heb ik hem nog niet kunnen gebruiken om te betalen,krijg ieder keer gekke meldingen.
Gister even in een winkel kunnen proberen. Maar nog geen success.

Had de kaart maar handmatig aangemeld omdat hij met geen mogelijkheid herkend wou worden. En hoe ik de telefoon ook hield in de winkel geen contact. Met mijn oude nexus5 ging dat altijd direct, geen gedoe.

Iemand die NFC wel goed aan de praat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibjelot
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:55
Ik heb helemaal geen problemen met mijn NFC.
De sensor zit inderdaad zoals eerder gezegd ergens in de buurt van de camera.

Gisteren nog een bups gegevens overgezet van mijn oude telefoon naar mijn Nokia 6.
Was alleen zoeken waar de chip op mijn oude telefoon zit (LG G2).

Helaas ondersteund mijn provider geen NFC simkaart (Youfone) zodat ik niet weet of betalen met NFC werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

7.1.2 wordt geleidelijk uitgerold en is (zoals hierboven ook al gezegd) gebundeld met de oktober security update.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Devster schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:57:
[...]

7.1.2 wordt geleidelijk uitgerold en is (zoals hierboven ook al gezegd) gebundeld met de oktober security update.
Ik heb de oktober-update bij 7.1.1 ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

PinokkioTV schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:01:
[...]

Ik heb de oktober-update bij 7.1.1 ...
Heb jij ook een TA-1033?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Nee, ik heb een TA-1003.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Krijg net de oktober update binnen.hier TA-1033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik krijg nu net de update naar 7.1.2 inclusief oktober security update binnen. Ook TA-1033.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
Oude toestel gister opgestuurd naar Bol, vandaag een nieuwe gekregen. NFC werkt nu zoals ik zou verwachten. Iets meer kieskeurig dan mijn oude Nexus 5 maar zeker niet zo disfunctioneel als het andere toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren de Nokia 6 binnen gekregen. Ik ben op zich tevreden maar ik vind het erg matig dat quickcharge niet ondersteund wordt.
Vanochtend in de auto aangesloten maar met navigatie op de achtergrond en Youtube op de voorgrond liep de accu wel langzaam leeg, dat terwijl mijn twee jaar oude Moto X Play rustig 20% erbij kreeg in een rit van een half uur.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
@Tsurany wat voor oplader gebruikte je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suc7design
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-08-2021
Tsurany schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:26:
Gisteren de Nokia 6 binnen gekregen. Ik ben op zich tevreden maar ik vind het erg matig dat quickcharge niet ondersteund wordt.
Vanochtend in de auto aangesloten maar met navigatie op de achtergrond en Youtube op de voorgrond liep de accu wel langzaam leeg, dat terwijl mijn twee jaar oude Moto X Play rustig 20% erbij kreeg in een rit van een half uur.
Doen ze expres als je YouTube aanzet bij het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@rens-br
De Tronsmart Quick Charge 2.0 42W 3 Ports USB Car Charger.

Powerful: Total power 42W 3 ports (Auto detected charging port 5V/2.4A*2 + Quick Charge 2.0 12V/1.5A).
Link: https://m.geekbuying.com/...i-3-4---Black-351302.html

Ik heb hem op de QC poort aangesloten. Wellicht is een van die andere poorten beter? De QC poort doet 2A bij 5v en de andere poorten 2,4A bij 5v. Vraag me enkel af of de Nokia wel meer dan 2A kan laden aangezien de meegeleverde lader ook maar 2A is bij 5v.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 01-11-2017 08:55 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Tsurany schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:54:
Ik heb hem op de QC poort aangesloten. Wellicht is een van die andere poorten beter?
Die oplader laadt zo te zien met 2,4A als hij geen QC gebruikt, maar geen idee of hij dat ook goed wanneer hij in de QC poort zit. Ik zou hem dan inderdaad even een een andere poort stoppen. Als hij namelijk gewoon met 2,4 / 2,1A zou laden dan wordt het toestel niet leeg moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

rens-br schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:57:
[...]

Die oplader laadt zo te zien met 2,4A als hij geen QC gebruikt, maar geen idee of hij dat ook goed wanneer hij in de QC poort zit. Ik zou hem dan inderdaad even een een andere poort stoppen. Als hij namelijk gewoon met 2,4 / 2,1A zou laden dan wordt het toestel niet leeg moeten gaan.
Mijn oude telefoon laadde ik altijd 's nachts op en tijdens het ontbijt gebruikte ik hem tot ~85%, echter zodra ik uit de auto stapte was hij altijd weer 100%.

Ik zal eens kijken wat hij doet op een andere poort. Even percentages onthouden en kijken hoeveel er bij komt of af gaat.

Ik heb wel de app Ampere gevonden maar die kan volgens mij niet op de achtergrond meten als ik Youtube heb open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Tsurany schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:21:
Ik heb wel de app Ampere gevonden maar die kan volgens mij niet op de achtergrond meten als ik Youtube heb open staan.
Dat is een fijne app voor het meten van dit soort dingen, maar voor het meten op de achtergrond moet je de app kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

rens-br schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:31:
[...]

Dat is een fijne app voor het meten van dit soort dingen, maar voor het meten op de achtergrond moet je de app kopen.
Ik heb even wat gemeten, moest toevallig even met de auto weg.

Ik zie geen verschil tussen de QC2.0 poort of een normale poort, in beide gevallen komt er niet meer dan 1260mA uit volgens de app. Dat met Bluetooth uit en geen andere applicaties aan.

Ik heb de kabel die ik in de auto gebruik even in de Nokia lader gebruikt, dan kom ik ook niet boven de 1260mA uit. Met de originele kabel kwam ik eerst op 1860mA uit, na het even ingeplugd laden en het opnieuw starten van de app kom ik niet boven de 1260mA uit.

Ik weet niet of de app nu onnauwkeurig is, de kabel die ik in de auto gebruik van mindere kwaliteit is of dat er iets anders aan de hand is. Wel merk ik dat het niet hebben van Quick Charge gewoon echt een gigantisch minpunt is. Wellicht dat ik de telefoon toch terug ga sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie2k
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:05

Vinnie2k

Pompen met die subwoofer!

Ik heb ook zojuist deze besteld. Eens kijken wat het is. Het word voor op de zaak nu wel tijd dat we naar android gaan nu de 1520/1020/950xl bepaalde apps niet meer werken.

Dus waarschijnlijk gaat ie na een korte periode naar mn baas en kan ik tzt de nokia 9 bestellen..

Kon nu de 6 voor 216€ bestellen.. Vond ik wel een goede deal en nooit meer met 2 telefoons lopen

“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@rens-br Ik heb het nogmaals gemeten, hij kan in de rit van ~40 minuten naar huis zo'n 15-20% bijladen terwijl YouTube en Google Maps in split screen staan. Alleen 's ochtends, als ik hooguit 5% verloren ben, kan hij niet volledig vol laden op weg naar kantoor. Dat is toch wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Tsurany schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 00:00:
@rens-br Ik heb het nogmaals gemeten, hij kan in de rit van ~40 minuten naar huis zo'n 15-20% bijladen terwijl YouTube en Google Maps in split screen staan. Alleen 's ochtends, als ik hooguit 5% verloren ben, kan hij niet volledig vol laden op weg naar kantoor. Dat is toch wel vreemd.
Dat is opzich logisch. Hoe voller de accu, hoe lastiger deze te laden is, hoe lager de laadstroom is. Op het moment dat de telefoon dus bijna helemaal vol is en je wilt gaan laden gebruik je dus meer stroom dan hij kan bijladen.

Het laden van een acuu kun je het makkelijkste vergelijken met het vullen van een flesje water onder de kraan. In het begin draai je de kraan vol open om snel te vullen, maar op het laatste draai je de kraan bijna dicht om te voorkomen dat hij volloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 19:08
Sinds vandaag de Nokia 6.
Begon Windows Phone (L930) beetje zat te worden.

Maar vaak als ik mijn phone unlock opent de camera. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

[ Voor 9% gewijzigd door PWSteal op 05-11-2017 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@rens-br true, maar had dat simpelweg op mijn vorige telefoon nooit. Vandaar dat het opviel :)

Tot nu toe twee keer een soort van GPS problemen gehad. Google Maps en Flitsmeister verliezen verbinding maar als ik GPS Test start heb ik direct verbinding met 10 satellieten met een nauwkeurigheid van 5 meter.

Erg apart, lijkt me haast een Android bug aangezien de hardware kennelijk prima functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:26
Ik heb de Nokia 6 nu enkele dagen, telefoon presteert prima voor iemand die hem enkel gebruikt voor bellen, whatsapp, e-mail, agenda, navigeren en browsen. Overstap van Windows Mobile naar Android valt wat zwaar.. Maar is te overzien :P.

Ik loop nu echter tegen 1 bezwaarlijk punt aant, bellen via bluetooth in de auto (Volkswagen Golf 2016). Het geluid klinkt blikkerig en valt regelmatig weg, terwijl ik hier met mijn Lumia 735 totaal geen last van heb gehad. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:33:
Ik krijg hem vandaag binnen van bol.com. helaas wel de silvere... maar ben benieuwd :D
@Verwijderd hoe zijn jouw ervaringen met het toestel tot nu toe? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

best prima :D
Gaat veeel minder snel leeg dan min lg g3 S
had alleen wat gedoe met de gallery. want die is er niet echt.. alles gaat via google. maar dat wend :) en voor Gallery heb ik een app erbij gedaan :P
ook heel fijn dat de mobiel aangeeft hoelang hij nog moet laden.
alleen een scherm beschermer is lastig te vinden. heb er nu 1 op die net niet helemaal past :/
maar voor de rest nog niks te klagen :P
NetAmp schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:50:
[...]

@Verwijderd hoe zijn jouw ervaringen met het toestel tot nu toe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:55

Mr. Freeze

¡GO!

Nieuwste beveiligings patch voor november is vanaf vandaag ook te downloaden, kreeg hem net binnen.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Hier was hij ook weer binnen de patch van 6 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Ik heb de posts over screenprotectors verplaatst naar: [Nokia 6] Het grote accessoires topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

zojuist de zwarte besteld voor 179 bij belsimpel, zat te twijfelen tussen deze en de xiaomi maar door de 70 euro korting toch voro deze gegaan ben beniewd

na het zien te hebben van de aanbieding van 599 voor 399 heb ik besloten voor de nokia 8 te gaan. de zes weiger ik mooi aan de deur.

[ Voor 31% gewijzigd door Eentje op 24-11-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
Ik heb ook gisten de nokia 8 besteld word vanmiddag geleverd ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sinds vandaag ook een Nokia 6-gebruiker en bij het instellen loop ik tegen het feit aan dat er een grid van 4x4 icons wordt gebruikt op het homescreen. (ook getest met google now launcher, die op mijn Nexus 5x met 5x5 is ingesteld)

Heeft iemand al ontdekt of / hoe je dit kunt aanpassen?

En een tweede vraag: Heeft er al iemand de System UI tuner kunnen inschakelen? Op youtube wat filmpjes gezien, maar het lang drukken op het "tandwiel" werkt bij de mijne niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grid kan je in de standaard launcher niet aanpassen, wel bv met Nova Launcher.
M.b.t. het System UI: lang drukken op het tandwieltje zou moeten werken, werkte bij mij ook zo.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, shops en prijzen: [Nokia 6] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nokia 6] Het grote accessoires topic
- De Nokia 6 (2018): [Nokia 6 (2018)] Ervaringen & Discussie