[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 100 Laatste
Acties:
  • 587.725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:25

McBoom

Broem

Zahariac schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:21:
Waarom kan hier iedereen conclusies trekken op basis van het uiterlijk van de auto? Zegt werkelijk 0,0 over hoe de auto het op de baan doet.
Maar ja, de aanloop naar de eerste race is ook een beetje saai zonder speculatie :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Ben zelf enorm onder de indruk van de STR12. Dit bewijst hopelijk dat eerdere uitspraken dat de aero-guru van Toro Rosso the next Newey is waar zijn.

Alleen jammer dat die cola van Red Bull niet te zuipen is

P.S.
Ook onder de indruk van de keuze van Torro Rosso om als een van de weinige teams een ontwerp te kiezen voor de neus dat volledig afwijkt van het piemel-concept.

[ Voor 27% gewijzigd door Cranzai op 26-02-2017 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 20:29
Als ik deze foto's zo zie dan twijfel ik steeds meer of RBR de vin niet als rookgordijn op de auto heeft geplaatst. STR heeft er aandacht aan geschonken -> er is livery op, het is meer een vin structuur dan een zeil.

Ondertussen is bij RBR gewoon een zeil van maximale grootte en geen livery op de auto gezet. Ik denk eerder dat het een test ding is waarbij ze kunnen kijken of ze hem uberhaupt gaan gebruiken. Maar ik geloof niet dat het kleinere zuster team een auto zoals STR kan neerzetten zonder dat RBR dat meekrijgt, en die gaat dan echt niet zonder er over na te denken een auto zo presteren. Ik verwacht dat daar op z'n minst nog een staart op komt van de Bull en wellicht nog wel een ingang. Dit is gewoon puur als rookgordijn geplaatst denk ik..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
melantrix schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:26:
[...]

Als ik deze foto's zo zie dan twijfel ik steeds meer of RBR de vin niet als rookgordijn op de auto heeft geplaatst. STR heeft er aandacht aan geschonken -> er is livery op, het is meer een vin structuur dan een zeil.

Ondertussen is bij RBR gewoon een zeil van maximale grootte en geen livery op de auto gezet. Ik denk eerder dat het een test ding is waarbij ze kunnen kijken of ze hem uberhaupt gaan gebruiken. Maar ik geloof niet dat het kleinere zuster team een auto zoals STR kan neerzetten zonder dat RBR dat meekrijgt, en die gaat dan echt niet zonder er over na te denken een auto zo presteren. Ik verwacht dat daar op z'n minst nog een staart op komt van de Bull en wellicht nog wel een ingang. Dit is gewoon puur als rookgordijn geplaatst denk ik..
Grappig, ditzelfde zat ik ook over na te denken.
Ik vraag me dus af of als blijkt dat de STR vele malen sneller is dan wat RBR ook mag laten rijden tijdens de tests of het dan zo is dat STR hun ontwerp mag overhandigen en dat Newey en zijn team het reviseren voor een RB13.5 voor aan de start in Australië.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Cranzai schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:28:
[...]

Ik vraag me dus af of als blijkt dat de STR vele malen sneller is dan wat RBR ook mag laten rijden tijdens de tests of het dan zo is dat STR hun ontwerp mag overhandigen en dat Newey en zijn team het reviseren voor een RB13.5 voor aan de start in Australië.
Blijft apart dat ze het met zoveel bombarie hebben aangekondigd en dat hij dat een seconde echt in beeld is. Denk inderdaad ook dat ze "echte" auto zo lang mogelijk geheim willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zahariac schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:31:
[...]

Blijft apart dat ze het met zoveel bombarie hebben aangekondigd en dat hij dat een seconde echt in beeld is. Denk inderdaad ook dat ze "echte" auto zo lang mogelijk geheim willen houden.
De echte auto is er dan ook pas in Melbourne en niet nu al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Cranzai schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:28:
[...]

Ik denk eerder dat STR een basic ontwerp van Newey heeft gekregen en Newey voor RBR verder is gaan ontwikkelen. Ik verwacht dus ook dat een deel van de handige truukjes die we nu bij STR zien ook bij RBR gaan zien, of beter.

Het is natuurlijk allemaal afwachten maar uiteindelijk gaat het om het merk Red Bull en doet STR ook daarvoor mee. No Way dat moederbedrijf Red bull Racing (waar STR ondervalt volgens mij) toe laat dat hun kleine dochter een beter design neerzet dan de big guys waar vele miljoenen in wordt gepompt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:08
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5nGPYxWgAAjaPi.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5nGddMXQAU7aO4.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5nGg7TWMAAwNoq.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5nHUgkXQAM9614.jpg:large

Kolere wat een bak..
Echt heel benieuwd hoe straks de kaarten op het speelveld (de Grid) liggen. Middenveld zou wel eens heel anders kunnen zijn dan 2016.. (top3 blijft ongeveer gelijk.)

En nu op naar voorspellingen als wie morgenochtend als eerste de baan op raced..
* nachtnet gokt op Force India.

(leuker is misschien gokken wie als eerste schade rijdt.. :+ )

melantrix schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:34:
[...]

Ik denk eerder dat STR een basic ontwerp van Newey heeft gekregen en Newey voor RBR verder is gaan ontwikkelen. Ik verwacht dus ook dat een deel van de handige truukjes die we nu bij STR zien ook bij RBR gaan zien, of beter.

Het is natuurlijk allemaal afwachten maar uiteindelijk gaat het om het merk Red Bull en doet STR ook daarvoor mee. No Way dat moederbedrijf Red bull Racing (waar STR ondervalt volgens mij) toe laat dat hun kleine dochter een beter design neerzet dan de big guys waar vele miljoenen in wordt gepompt..
Begin 2015 was de STR ook vaak beter dan de RBR. Ik denk dat ze meer mogen dan je hier zegt.
Ontwerp is volledig in handen van STR, daar heeft Newey niets mee van doen.

[ Voor 37% gewijzigd door nachtnet op 26-02-2017 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
nachtnet schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:34:

...

Wanneer rijdt Kvyat? :+
Of Stroll die de koppeling laat schieten

[ Voor 11% gewijzigd door Cranzai op 26-02-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Vettel had toch al schade gereden op de filmdag van de SF70H? :+

Die Toro Rosso is wel echt heel gaaf. Van RBR verwacht ik niet dat dit alles is. Morgen verzacht iig het aftellen naar Australië :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:48
En nu op naar voorspellingen als wie morgenochtend als eerste de baan op raced..

Wanneer rijdt Ericsson ook alweer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
[...]

Begin 2015 was de STR ook vaak beter dan de RBR. Ik denk dat ze meer mogen dan je hier zegt.
Oke, dat verrast me wel eigenlijk, je zou verwachten dat daar wel een relatie is van delen e.d. Wellicht is dat er alsnog wel, maar pas als het echt nodig is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Migrator schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:38:

Die Toro Rosso is wel echt heel gaaf. Van RBR verwacht ik niet dat dit alles is. Morgen verzacht iig het aftellen naar Australië :)
Nee dat was met de F2015-7....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
Migrator schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:38:

Nope, niet de SF70H maar de mule-car met de regentest:
http://www.espn.co.uk/f1/...st-sebastian-vettel-crash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ah check. Ik zie rookie Stroll nog wel een fout maken maar goed, eigenlijk elke coureur staat wel eens achterstevoren dankzij te veel pushen. Mag natuurlijk ook op testdagen en tijdens trainingen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Was het niet vorig jaar dat KVY een halve dag moest testen zonder neus vleugel (omdat hij deze stuk gereden had en er geen reserve was.)

@melantrix (klok-klepel disclaimer)Er wordt op concept nivo wel wat informatie gedeeld, maar er gaan geen ontwerpen heen en weer tussen beide teams.(einde disclaimer)

[ Voor 40% gewijzigd door nachtnet op 26-02-2017 19:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dannyo90
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-11-2021
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kolere wat een bak..
Echt heel benieuwd hoe straks de kaarten op het speelveld (de Grid) liggen. Middenveld zou wel eens heel anders kunnen zijn dan 2016.. (top3 blijft ongeveer gelijk.)

[...]

Zie ik daar nu een kleine opening in de voorkant van de neus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dannyo90 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:43:
[...]

Zie ik daar nu een kleine opening in de voorkant van de neus?
Ja zat er ook in afgelopen jaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2015/4/in-quotes---saturday-in-sakhir/_jcr_content/articleContent/manual_gallery_7/image1.img.640.medium.jpg/1429386791593.jpg

Vind de neus van de nieuwe STR ergens wel wat weghebben van die van de 2015 Ferrari. Mooi lang en plat.

Toro Rosso heeft James Key als hun technisch directeur, en ontwikkelen voor 100% hun eigen auto. Daar is niks van geleend van RBR. Wel kunnen ze nu beter samenwerken en data uitwisselen omdat ze dezelfde motorleverancier hebben, afgezien van olie/benzine leverancier(deze is volgens mij wel verschillend). Vorig jaar was het verschil groter tussen STR en RBR omdat ze de Ferrari motor gebruikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Day One – Monday 27th February:
•Mercedes – Valtteri Bottas (AM) & Lewis Hamilton (PM)
•Red Bull Racing – Daniel Ricciardo
•Ferrari – Sebastian Vettel
•Force India – Sergio Perez
•Williams – Felipe Massa
•McLaren – Fernando Alonso
•Toro Rosso – Carlos Sainz
•Haas – Kevin Magnussen
•Renault – Nico Hulkenberg
•Sauber – Marcus Ericsson

Als ik het rijtje zie maken MAG, MAS, ERI wel kans op winnaar 1e crash prijs.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
James Key heeft een fraaie bak ervan gemaakt. Zie ze wel weer een jaar ala 2015 hebben. Gewoon een goed subtop team wat het gevecht aankan met Force India, Renault en McLaren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:15
Tobi Grüner @tgruener
The new Toro Rosso livery will also used for all Red Bull cars in junior formula categories I was told. #AMuS
De volledige grid:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/bggl58dkl8iy.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 26-02-2017 19:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
Rivanov schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:53:
Tobi Grüner @tgruener
The new Toro Rosso livery will also used for all Red Bull cars in junior formula categories I was told. #AMuS
Vet, dus oa Richard Verschoor in een mooie livery :o

Alleen Gasly rijdt in de RBR livery de Super Formula, zo liet 'ie vorige week zien.

[ Voor 29% gewijzigd door Herax10NL op 26-02-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^^
STR is duidelijk de badass livery en vormgeving baas wat mij betreft. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 26-02-2017 20:37 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
StevoMark10 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:56:
[...]

Vet, dus oa Richard Verschoor in een mooie livery :o

Alleen Gasly rijdt in de RBR livery de Super Formula, zo liet 'ie vorige week zien.
Super Formula is ook geen Junior Series. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Rivanov schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:58:
[...]

Super Formula is ook geen Junior Series. ;)
Vandaar ook mijn punt ;) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:50

Bestla

Kvinne

kevlar01 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:48:
Vind de neus van de nieuwe STR ergens wel wat weghebben van die van de 2015 Ferrari. Mooi lang en plat.
Eerder 1 op 1 met Mercedes die neus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
Rivanov schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:24:
Morgen op kantoor lekker alle social media kanalen open. Toch rustig met carnaval. :Y)
Kan ik vergeten. Juist doordat er bij ons de nodige carnaval zijn gaan vieren moet de rest het werk doen wat er niet minder om is, ondanks carnaval. Ik bekijk het morgenavond wel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Als ik dat zo zie dan is het zo dat of 8 teams een grote fout gemaakt hebben of dat mercedes en red bull (ervanuitgaande dat RB een decoy heeft gepresenteerd) toch maar wel een haaienvin moeten hebben. Waarbij ik vrees dat de haaienvin op alle auto's zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Wat me opvalt is dat alleen Williams en Sauber ook wel, een vloeiende neus omhoog hebben, de rest hebben allemaal wel een knik erin, met FI natuurlijk die de kroon spant.

Iemand een theorie waarom? Heeft dat voordelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
De knik/drempel in de FI neus lijkt een dekseltje om een luchtgat of vinding te verbergen. Lijkt niet een "echt" onderdeel van de 2017 wagen te zijn.

overige abrupte knikken in de neus zouden voor lucht stromingen zijn bedoeld. (lucht over de rijder heen leiden.)

offtopic:
Ziggo begint hier weer kuren te krijgen.. morgen weer eens verder kijken/lezen

[ Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 26-02-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
De knik/drempel in de FI neus lijkt een dekseltje om een luchtgat of vinding te verbergen. Lijkt niet een "echt" onderdeel van de 2017 wagen te zijn.

overige abrupte knikken in de neus zouden voor lucht stromingen zijn bedoeld. (lucht over de rijder heen leiden..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Hoe zit het met het frontaal oppervlak van de auto's, is deze overal gelijk of zijn er teams die daar mogelijk ook voordeel uit kunnen halen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:56
Mooie plaatjes voor in de OP! (Tip @nachtnet (of iemand anders die daar goed aan mee heeft geholpen _/-\o_)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
kevlar01 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:48:
[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://www.ultimatecarpage.com/images/car/179/2974/Ferrari-643-F1.jpg

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Dan blijf ik STR het mooist vinden.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/mgl/6gnjDZ7Y/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/mgl/YMxOGyg2/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/6VZMGb76/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-8.motorsport.com/images/mgl/0ZXWGKMY/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/YEedGo5Y/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-carlos-sainz-jr-toro-rosso-str12.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/0LvVGWmY/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-8.motorsport.com/images/mgl/YX4wo1PY/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-sidepod-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-5.motorsport.com/images/mgl/0RKxopV2/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-cockpit-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-6.motorsport.com/images/mgl/2yoKWLn6/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-front-suspension-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-9.motorsport.com/images/mgl/68vzboD2/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-sidepod-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/mgl/6zMAWPwY/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-front-wing-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-5.motorsport.com/images/mgl/YvxGWPx0/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-6.motorsport.com/images/mgl/6bK1WVj0/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-rear-wing-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/YMxOoBV2/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-front-wing-detail.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-7.motorsport.com/images/mgl/YPKRoB82/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-shark-fin-engine-cover.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-6.motorsport.com/images/mgl/2dyAWqpY/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-rear-suspension-detail.jpg

Met dank aan Motorsport.com :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:06

Mad-Matt

TheDoctor#2181

man man, pure porno die wagen

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Die bevestiging van de voorvleugel :o :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
alesandro_46 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:13:
[...]

Mooie plaatjes voor in de OP! (Tip @nachtnet (of iemand anders die daar goed aan mee heeft geholpen _/-\o_)
Staat op de to-do lijst voor volgende week. :)

@Rivanov en anderen: Ik denk dat de STR12 weinig achterhoud qua features. Lijkt net zo veel eindproduct als de Mercedes. Iig prachtige plaatjes ..

[ Voor 23% gewijzigd door nachtnet op 26-02-2017 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

McBoom schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:21:
2 drempeltje en poef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/YMxOoBV2/s8/f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017-scuderia-toro-rosso-str12-front-wing-detail.jpg

Het lijkt erop dat hier ook n gat in de neus zit(wel n veel kleinere dan bij RBR)

[ Voor 18% gewijzigd door kevlar01 op 26-02-2017 20:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:37

PauseBreak

derp!

nachtnet schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:08:

overige abrupte knikken in de neus zouden voor lucht stromingen zijn bedoeld. (lucht over de rijder heen leiden..)
De Force India heeft dat 'voorhoofd' omdat daar zaken zitten verstopt voor de ophanging. Ze hebben een nieuw systeem ontwikkeld daarvoor, maar dat moet zo worden weggewerkt ivm de reglementen.

Andere teams hebben zo'n geknikte neus ivm crashtests geloof ik.

Nee, merp!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

McBoom schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:21:
Kan je gewoon op staan waarschijnlijk, Hamilton deed dat ook ooit op zijn Mercedes met eenzelfde bevestiging.
Het ziet er fragiel uit maar dit spul is kneiterhard.(totdat je crasht natuurlijk)

Maar ik blijf die STR toch wel de knapste vinden van de groep. Kan niet wachten om ze rond te zien rijden, allicht veranderd mijn mening dan nog.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54
Wat een feest op de grid met al die kleuren! _O_ Morgen op tweede scherm de liveblogs van verschillende open zetten! :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

kevlar01 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:24:
[afbeelding]

Het lijkt erop dat hier ook n gat in de neus zit(wel n veel kleinere dan bij RBR)
Driver cooling :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Humma Kavula schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:29:
[...]

Kan je gewoon op staan waarschijnlijk, Hamilton deed dat ook ooit op zijn Mercedes met eenzelfde bevestiging.
Het ziet er fragiel uit maar dit spul is kneiterhard.(totdat je crasht natuurlijk)
Dat weet ik, maar dat maakt het niet minder verbazingwekkend :P STR zal vast ook niet de enige zijn met deze constructie. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Nu ik al die detailed shots zie van de STR wil ik ook graag meer zien van de RBR, toch wel erg benieuwd naar hun. Zeker om te vergelijken met de Merc, Ferrari en McLaren (die teams zie ik toch wel de top 4 maken dit jaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
De geblazen wielmoer is ook interessant op de STR12

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:53
Ja max kwam vorig seizoen zo vaak bezweet die wagen uit. Ik denk dat ze hem frisse lucht gunnen dit seizoen.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Clifdon schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:58:
[...]

Ja max kwam vorig seizoen zo vaak bezweet die wagen uit. Ik denk dat ze hem frisse lucht gunnen dit seizoen.
Wat een slechte grap :p

Anyway, alle auto's hebben driver cooling. Is een dingetje uit de reglementen. En ook eentje waar leuke dingen mee gedaan (kunnen) worden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48
Jup, gat zit er al jaren...

Voor mijn gevoel klopt die ophanging van de voorvleugel al jaren niet... alsof ding er een ophanging is en de vleugel ipv netjes eronder alleen aan het achterste boutje hangt.

Zo zou ik hem monteren zeg maar:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/884252/strvleugel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:53
Dat zou ik ook doen als de andere optie niet sterk genoeg zou zijn. Je wilt die vleugel zo ver mogelijk naar voren hebben. En die neuskegel zo kort mogelijk eigenlijk. Hoewel het niet zo oogt. Blijkt het sterk en stijf genoeg te zijn met de huidige oplossing.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31

ATS

KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:12:
Jup, gat zit er al jaren...

Voor mijn gevoel klopt die ophanging van de voorvleugel al jaren niet... alsof ding er een ophanging is en de vleugel ipv netjes eronder alleen aan het achterste boutje hangt.

Zo zou ik hem monteren zeg maar:

[afbeelding]
Daarom ben jij geen F1 ontwerper en Paolo Marabini wel...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:48
Clifdon schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:18:
Dat zou ik ook doen als de andere optie niet sterk genoeg zou zijn. Je wilt die vleugel zo ver mogelijk naar voren hebben. En die neuskegel zo kort mogelijk eigenlijk. Hoewel het niet zo oogt. Blijkt het sterk en stijf genoeg te zijn met de huidige oplossing.
Ik gok ook dat er in die 'ophanging' iets zit wat door de vleugel heen naar voren steekt, waar nog wat stevigheid uit gevonden wordt... dat is de enige reden die ik kan bedenken (nouja, mogelijk stukje airflow) waarom die dingen daar nog zouden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-09 23:16
Zal wel voldoende zijn voor de krachten die er op komen. Die komen immers frontaal er op, en dan werkt dat hele plaatje mee. Alleen als er een grote kracht iets schuin van boven en van achter komt dan is het die 3 cm die het vasthoudt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:26

Damian

Insane Obtrusion

Wat slaat RBR trouwens de plank mis zeg qua release van de auto. Een gaar filmpje op de website waarin niets te zien is, geen mooie show eromheen, geen studio foto's releasen :/

Hebben ze iets te verbergen ofzo?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Damian schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:33:
Wat slaat RBR trouwens de plank mis zeg qua release van de auto. Een gaar filmpje op de website waarin niets te zien is, geen mooie show eromheen, geen studio foto's releasen :/

Reken er maar op dat dit allemaal bewust en met een reden is gedaan.. Wacht maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:33:

Het topic staat filmpje zit vol met detailopnames en diverse studiofoto's.

Of laadt dat internet in Belgbabwe zo langzaam dat jij daar niets ziet?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2017 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wauw de Toro Rosso is mijn favoriet, prachtige livery, mooie vormen.

Red Bull is, voor zover te zien in dat gare filmpje, beetje simpel?]

Wat betreft de voorvleugel discussie, het lijkt me dat je de contactpunten zo klein mogelijk wil houden om zoveel mogelijk vleugeloppervlak over te houden. Vandaar de minimale bevestiging. Ziet er niet sterk uit maar je kan er gerust op staan gezien de downforce die dat ding aankan :).

[ Voor 51% gewijzigd door Goron op 26-02-2017 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Met de foto door @Rivanov gepost op het 2e scherm even de 2017 wagens laten bezinken.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/bggl58dkl8iy.jpg

Moet zeggen dat ik positief verrast ben door de verschillende richtingen die de teams bij launch gekozen hebben.

Qua ontwerp zijn zeker de Sauber & de STR positief opgevallen. Mercedes lijkt mijlen ver voor te liggen.
Op 2e gezicht lijkt er bij de Ferrari wel veel ontwikkeling mogelijk. De Force India & de Williams vallen mij ronduit tegen. (van de RB lijkt het mij niet redelijk om daar nu al iets van te kunnen zeggen..)

Van de McLaren & Renault wil ik graag zien hoe ze het straks gaan doen. P4/P5? (met STR ook in die mix)

Alles uitsluitend op basis van de getoonde wagens.. Bij iedereen zijn er nog grote delen van het ontwerp verborgen. Kortom: kom maar door met rijdende wagens.. (nog 25 dagen tot FP1 AUS)

Edit: Force India heeft toch wat meer in huis dan ik nu credit gaf.

[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 26-02-2017 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:38:
[...]

Het topic staat vol met detailopnames en diverse studiofoto's.

Of laadt dat internet in Belgbabwe zo langzaam dat jij daar niets ziet?
Nou nou, hij bedoeld gewoon dat er alleen dat filmpje is. De studiofoto's zijn er niet hoor, alleen "detail" foto's van het filmpje.
Kijk naar de andere releases, allemaal pers erbij en gedetailleerde foto's van alle kanten. ( niet allemaal inderdaad )

-edit-
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:47:
[...]

Er zitten toch wel de nodige detailshot in en die zijn toch echt in een studio gemaakt.
Kom op, :')

[ Voor 18% gewijzigd door Humma Kavula op 26-02-2017 21:55 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humma Kavula schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:46:
Nou nou, hij bedoeld gewoon dat er alleen dat filmpje is. De studiofoto's zijn er niet hoor, alleen "detail" foto's van het filmpje.
Er zitten toch wel de nodige detailshot in en die zijn toch echt in een studio gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Even tussendoor.

Zou Autobahn.eu dit weten :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fdsrGGtHSJIBKIZclvt9LT4V/full.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jasphur schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:47:
Even tussendoor.

Zou Autobahn.eu dit weten :Y)

[afbeelding]
Want Autobahn is een woord dat nergens anders voorkomt? :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Humma Kavula schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:46:
[...]

Kijk naar de andere releases, allemaal pers erbij en gedetailleerde foto's van alle kanten. ( niet allemaal inderdaad )
Zolang hier nog een grijze 2016 rb12 blijft staan: http://www.redbullracing.com/car/rb13 lijkt het mij niet dat de echte RB13 al gelanceerd is.. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Qua ontwerp zijn zeker de Sauber & de STR positief opgevallen. Mercedes lijkt mijlen ver voor te liggen.
Op 2e gezicht lijkt er bij de Ferrari wel veel ontwikkeling mogelijk. De Force India & de Williams vallen mij ronduit tegen. (van de RB lijkt het mij niet redelijk om daar nu al iets van te kunnen zeggen..)
Vind het knap dat je dat als amateur kunt zien hoe goed ze zijn aan de hand van een paar foto's. Zelfs als je een MSc in Aerodynamica had kun je niet zomaar beredeneren hoe goed het ontwerp is zonder windtunnelverslagen e.d. te bestuderen. Uitzonderingen daargelaten.

Prima als je vindt dat de ene auto er mooier/gaver/sexier uitziet dat de anderen, maar om nu al conclusies te gaan trekken of hoe ze gaan rijden...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen foto's tellen, maar heel veel foto's die samen de illusie van een bewegend beeld vormen niet. Okay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniellammers
Morgen zien we al allemaal andere auto's.
Anders door opgedane ideeën van andere auto's, of gewoon puur doordat ze niet alles willen spoilen (RBR)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Rav schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:52:
[...]

Vind het knap dat je dat als amateur kunt zien hoe goed ze zijn aan de hand van een paar foto's. Zelfs als je een MSc in Aerodynamica had kun je niet zomaar beredeneren hoe goed het ontwerp is zonder windtunnelverslagen e.d. te bestuderen. Uitzonderingen daargelaten.

Prima als je vindt dat de ene auto er mooier/gaver/sexier uitziet dat de anderen, maar om nu al conclusies te gaan trekken of hoe ze gaan rijden...
Je moet mij dan ook niet al te serieus nemen.. Ja ik voorspel aan de hand van looks en informatie die door anderen op internet geplaatst is. Maar zal mijzelf daarin nooit meer dan een fan willen noemen..

De Sauber ziet er veel beter uit dan ik verwacht had op basis van eerdere resultaten uit het verleden.
(niet dat ik verwacht dat ze met een 2016 motor vooraan gaan rijden..)

:+ nodig?

@Rav Ik heb eerder aangegeven dat je pas echt kunt zeggen hoe de kaarten ongeveer liggen na Q in australie (dat is pas over 26 dagen..) tot die tijd blijft het een beetje speculeren en natte vingerwerk.

[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 26-02-2017 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 13:39
Eindelijk 250+ posts bij gelezen. Aan de foto's van de RB13 leek ik te zien dat de sidepot gewoon een stuk plaatwerk is wat ze over "de echte" heen hebben gelegd. Zowel aan de voor/bovenkant (de hoek het dichts bij de cockpit zeg maar) en de achterkant zou ik zeggen dat de boel verspringt. Vooral aan de achterkant lijkt er een aardig gat te zijn alsof de echte sidepot veel smaller is, waar de decoy die erop zit veel verder/breder doorloopt. En ook aan de kant van de cockpit had iemand het erover dat hij dacht dat daar een "tankdop" zat, en ook daar lijk je inderdaad te zien dat het stuk bodywork wat daadwerkelijk van de cockpit af komt smaller/lager is, en de rand van het stuk bodywork van de sidepot zichtbaar niet aansluit op de rest (alleen de lijn naar achteren met de airbox mee lijkt te kloppen, maar het originele bodywork zal daar ook gewoon 1 rechte lijn zijn dus kun je zo wat overheen leggen).

Ook de vloer had volgensmij geen details (zoals we ook al bij McLaren hebben gezien) en zal dus zeker niet definitief zijn. En de stofzuiger voorop kan net zo goed een afleiding zijn en dadelijk blijken ze gewoon met een dichte neus te rijden zoals ze voorgaande jaren eigenlijk ook hadden. Daarnaast kon ik uit het motorsport artikel m.b.t. de neus en crash veiligheid niet opmaken of er onderscheid is tussen crashzone en neus. Voor hetzelfde geld hebben ze een soort van dubbele neus. Waarbij ze een crashzone hebben zoals bv de neus van STR (gewoon spits) en daaromheen nog een extra omhulsel wat je daadwerkelijk ziet. De lucht van de "stofzuiger" gaat dan niet volledig de "crashzone" in en kunnen ze verder mee doen wat ze willen. En met de binnenste neus voldoen ze gewoon aan alle regels m.b.t. crash veiligheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
Zijn Merc en Ferrari nu de enigen die het gat in de regulations gevonden hebben voor dat hoge minivleugeltje? Ben benieuwd of het gat gedicht wordt voor Melbourne of dat iedereen er eentje op plakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Goron schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:04:
Zijn Merc en Ferrari nu de enigen die het gat in de regulations gevonden hebben voor dat hoge minivleugeltje? Ben benieuwd of het gat gedicht wordt voor Melbourne of dat iedereen er eentje op plakt.
Ik zag dat HAAS hem ook heeft. (of Craig Scarborough zag dat..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 18:22

p0st

Dutch Reefer

nachtnet schreef op zondag 26 februari 2017 @ 12:29:
[...]

Zou wel cool zijn combo tussen mat blauw en chroom..
U heeft voorspellende gaven? (afgezien van mat) :9

STR vind ik nu de mooiste auto op het nieuwe grid hebben, gevolgd door de Sauber en daarna Renault
RBR zal ons morgen wel weer verbazen met iets onverwachts als een camo livery of iets anders geks

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
p0st schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:09:
[...]

U heeft voorspellende gaven? :9

STR vind ik nu de mooiste auto op het nieuwe grid hebben, gevolgd door de Sauber en daarna Renault
RBR zal ons morgen wel weer verbazen met iets onverwachts als een camo livery of iets anders geks
Geen camo-livery volgens F1Today :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
Kunnen ze zich - vind ik - eerlijk gezegd met zo'n zwakke presentatie ook niet veroorloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nee, snap dat ze nog niet alles willen tonen, maar ze waren de fans wel verplicht om meer te tonen dan dit k*t filmpje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moofnor
  • Laatst online: 21-09 17:23

Moofnor

King of my castle

Ben ik de enige die niet snapt waarom iedereen er vanuit gaat dat RBR niet de nieuwe heeft laten zien? Omdat de presentatie tegen viel? :?

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• nachtnet
p0st schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:09:
[...]

U heeft voorspellende gaven? :9

Bwoah..

Lijkt er wel op.. :+

Moet ik er nog 1 in gooien?

Ik denk dat RBR morgen met een vergelijkbare auto als deze komt.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://squir.com/34650/back-to-the-future-delorean-episode-2-future.jpg
Hybride vleugels. totaal de regels misbruiken.. Snel als de bliksem :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Moofnor schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:15:
Ben ik de enige die niet snapt waarom iedereen er vanuit gaat dat RBR niet de nieuwe heeft laten zien? Omdat de presentatie tegen viel? :?
Het is wel degelijk een 2017 auto, maar Red Bull heeft er een handje van hun kaarten zo laat mogelijk op tafel te leggen. Het lijkt nogal een simpel model, waardoor het voor de hand ligt dat ze meerdere dingen nog niet in hun definitieve vorm laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Moofnor schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:15:
Zet hem naast de Mercedes bijvoorbeeld en dan ziet hij er qua aero details vrij basic uit. Kan zijn dat dat gewoon het concept is hoor maar meestal laten ze nog niet het achterste van de tong zien tot de eerste race.

Zeg maar deze tweet :P

https://twitter.com/EliGP/status/835832399212724224

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Goron schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:24:
[...]

Zet hem naast de Mercedes bijvoorbeeld en dan ziet hij er qua aero details vrij basic uit. Kan zijn dat dat gewoon het concept is hoor maar meestal laten ze nog niet het achterste van de tong zien tot de eerste race.

:)

We gaan het zien, nog een maandje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:38

Edd

Goron schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:24:
[...]

Even een ander gedachtekronkel..
Wie zegt dat Mercedes niet extra flapjes, vinnetjes en spoilertjes heeft geplaatst om de concurrentie op het verkeerde been te zetten?

Pas in Australië gaan we enige vorm van slagorde zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
ik hoop niet
Edd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:28:
[...]

Wie zegt dat Mercedes niet extra flapjes, vinnetjes en spoilertjes heeft geplaatst om de concurrentie op het verkeerde been te zetten?

Pas in Australië gaan we enige vorm van slagorde zien.
Ik hoop niet dat ze daar dan mee testen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Edd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:28:
[...]
Dat had ik eigenlijk van RedBull verwacht/gehoopt, dat ze een letterlijke draak van een auto hadden neergezet om vervolgens alle kieuwen vinnetjes en plaatjes ineens weg te laten bij de 1e race.

In de tussentijd elk ander team het kopieert omdat tja RedBull = aero dus zij zullen het wel weten.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enchion schreef op zondag 26 februari 2017 @ 22:33:
In de tussentijd elk ander team het kopieert omdat tja RedBull = aero dus zij zullen het wel weten.
Je zult wel met iets moeten komen dat een soort van werkt, anders val je onmiddellijk door de mand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 17:11
Een korte eerste analyse van Scarbs over de Sauber, Williams, Force India en Renault.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VR4su9y2xNI]
Hij is een stuk positiever over de FI dan menig tweaker.

De rest van de auto's volgen ongetwijfeld ook snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
YouTube: Scarbs on the new F1 Ferrari SF-70H Ferrari
YouTube: Scarbs on the new F1 Mercedes Mercedes

Beiden al reposts van gisteren/eergisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ziet er niet echt 5* uit. :+
Lijkt wel zo'n simpel motel bij het circuit.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/img_107882jj5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

daniellammers schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:56:
De geblazen wielmoer is ook interessant op de STR12
Had TR die nog niet vorig jaar?
Denk dat ongeveer het halve veld ermee reed vorig jaar. .

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
alwaysleft schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:35:
[...]

De concurrentie vernietigen gaat echt never niet gebeuren ;)

Het kan hoogstens dat ze Mercedes gaan uitdagen voor overwinningen :)
Ik had er /sarcasm bij moeten zetten denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Overigens ben ik van mening dat wanneer blijkt dat Mercedes (die ongetwijfeld alsnog een sharkfin gaat monteren) nog steeds veels te ver voorop loopt en dat door de nieuwe banden en regels etc nóg verder uitgelopen is, dat de FIA dan per direct die lelijke vinnen gaat verbieden. :+ Iedereen zal daar min of meer last van hebben, behalve Red Bull. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 28-09 17:33
Bart-Willem schreef op zondag 26 februari 2017 @ 23:36:
Overigens ben ik van mening dat wanneer blijkt dat Mercedes (die ongetwijfeld alsnog een sharkfin gaat monteren) nog steeds veels te ver voorop loopt en dat door de nieuwe banden en regels etc nóg verder uitgelopen is, dat de FIA dan per direct die lelijke vinnen gaat verbieden. :+ Iedereen zal daar min of meer last van hebben, behalve Red Bull. :+
Gemist dat de RB ook een vin heeft? ( voorlopig) En had je dit ook geroepen als VES voor Mercedes reed? ;)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:21

sjaool

Every life should have 9 cats

Humma Kavula schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:18:
Ja, die STR vind ik mooi, lijkt net een limited edition red bull blikje :D
Is het dus niet. Er moet een blikje cola gepromoot worden. ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.ah.nl.kpnis.nl/static/product/AHI_434d50323535383031_1_LowRes_JPG.JPG

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

sjaool schreef op maandag 27 februari 2017 @ 00:23:
[...]

Is het dus niet. Er moet een blikje cola gepromoot worden. ;)

[afbeelding]
Daar was ik al achter ;)
MetaFrame in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zo ver was ik nog niet met bijlezen van ruim 100 berichten. :)

Ik vind mijn plaatje wel mooier. :+

Btw mijn top drie qua livery:
1. Renault
2. McLaren
3. Toro Rosso

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 27-02-2017 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Stefie2010 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 00:10:
[...]

Gemist dat de RB ook een vin heeft? ( voorlopig) En had je dit ook geroepen als VES voor Mercedes reed? ;)
Dat heb ik niet gemist, maar RB gaf wel aan geen troubles te hebben als die vin ontbreekt in combinatie met de lagere achtervleugel. RB is er vrij zeker van dat o.a. Mercedes dat wel zou hebben (alhoewel Mercedes nu ook geen vin heeft maar ik denk vanaf Melbourne wel) en probeerden daarom alsnog een verbod op te krijgen toen bleek dat de Fia vergeten was om iets over het gebruik van vinnen op te nemen in de nieuwe regels. Kans is dus groot dat volgend jaar die vinnen verboden zijn, maar daar is RB nu niet mee geholpen (just in case).

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

nachtnet schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:50:
[...]

Zolang hier nog een grijze 2016 rb12 blijft staan: http://www.redbullracing.com/car/rb13 lijkt het mij niet dat de echte RB13 al gelanceerd is.. :+
Als de nieuwe wagen precies in het silhouet moet vallen dan heeft de RB13 geen vin. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
sjaool schreef op maandag 27 februari 2017 @ 01:06:
[...]

Als de nieuwe wagen precies in het silhouet moet vallen dan heeft de RB13 geen vin. ;)
:+ Dan mag ie ook niet starten in AUS. voor- en achtervleugel voldoen dan niet aan de eisen van 2017.. :+
Pagina: 1 ... 43 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1