Aardige aanbiedingen. Heb toch weer een nieuw jaarabo nodig, en denk dat ik gelijk de Gold headset meepak en eventueel nog HZDVerwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:59:
PlayStation Plus aanbieding bij Intertoys: 34 euro voor 1 jaar:
[afbeelding]
PS4 Pro + Horizon voor 349,-.
+ nog meer aanbiedingen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Voobije weekend nog gekocht voor 29,99 EURVerwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:05:
PlayStation Europe
New PlayStation Store discounts start today on Need For Speed, SOMA, Snake Pass, more. Full list here:
https://blog.eu.playstati...ake-pass-more/#sf86021071
[afbeelding]
Need for Speed™ voor €14,99:
https://store.playstation...01866_00-NFS16SE000000001
Klopt he-le-maal: het jaar wordt gewoon toegevoegd aan de resterende looptijd.Sander.vanerp schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:21:
Als ik nu PS plus ga bijkopen en toevoeg aan mijn PSN account dan wordt mijn lidmaatschap verlengt right? Heb pasgeleden nog verlengd, maar voor 34 euro kan ik hem niet laten liggen.
PSN: TDBtje
Verwijderd
Geniet ervan.
Zelf moet ik de upgrade naar een 4k tv nog maken.
Mijn FHD tv doet het nog prima en ik mis weinig.
om hierop aan te sluiten.. ik betaal ps+ nu via cc. als ik deze kaart toevoeg, word het dan ook niet meer afgeschreven van mijn cc?TDB schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:48:
[...]
Klopt he-le-maal: het jaar wordt gewoon toegevoegd aan de resterende looptijd.
jawel, als je 1 of 2 jaar dan verlopen is gaat hij automagisch verlengen. dus dat moet je dan even uitzetten in de store of op de website.sander_dr schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:37:
[...]
om hierop aan te sluiten.. ik betaal ps+ nu via cc. als ik deze kaart toevoeg, word het dan ook niet meer afgeschreven van mijn cc?
https://www.fanatec.com/e...ite-racing-wheel-ps4.html
Deze is ook op pc en xbox one/scorpio bruikbaar(de base alleen moet je wel apart stuurtje kopen erbij).
Goed nieuws want ik wil wel een stuurtje die alles ondersteund. Vooral gt sport en pc sims.
Mooi spul. Hrb een fanatec porsche wheel turbo s. En is een mooi ding. Beter dan mn Logitech g25 die ik ook nog heb.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
https://www.nedgame.nl/pl...-365-dagen-nl/7912410500/
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:41:
@Fietsbel
Geniet ervan.
Zelf moet ik de upgrade naar een 4k tv nog maken.
Mijn FHD tv doet het nog prima en ik mis weinig.
Same, echter ik zit best ver van mijn tv af.....vind hem te klein, denk er erg hard aan om toch eerder te vervangen, dus eerder dan tot hij stuk is, of de 10 jaar waarin ik hem ging/ga afschrijven ......aan de andere kant, it aint cheap, en oled is toch wel heel mooi, dat is over 2-3 jaar (dan is die 10 jaar voorbij) net weer stukkie betaalbaarder........
Zag deze monitor voorbij komen , Link ik geloof op het xbox forum.
Ik denk dat ik idd eerst mijn fhd monitor upgraden (niet noodzakelijk met dit scherm, maar dit is wel een voorbeeld van wat ik wil) en die dan voor nu gebruik voor mijn pro, en dan 4k content via pc/lt etc.....en later mogelijk voor mijn xbox s/scorp ook.
10 second ninja DONE
Nice! Ik heb dezelfde versie thuis liggen. Alleen geen OLED maar wel 4K TV en PS4 Pro
Nog even wat informatie over de game:
- 4K Checkerboard when using motion blur
- 4K Native when motion blur is disabled
- Native 4K is dynamic, but doesn't drop below 4K based on stress tests
- Full Super Sampling for 1080p screens
- 4K 4x8EQAA on 4K Native
- 1080p 4x SSAA
- Holds a solid 60 FPS
- Full HDR
Meer informatie: Eurogamer.net
[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 08-06-2017 09:15 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
@ThaBEN en @dvdkiwi Als ik de review lees, schijnt de Omega collectie ook zeer verrassend te zijn voor mensen die de tracks al uit hun hoofd kennen. "Een ervaring apart"
[ Voor 68% gewijzigd door Jasphur op 08-06-2017 09:34 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
10 second ninja DONE
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 08-06-2017 10:08 ]
Ieder zijn ding. Ik heb precies hetzelfde, maar dan bij games die jij pareltjes vindt... (bv bloodborne, tlou (I know, vloeken in de kerk)) Maar ja, ik ben dan ook meer van racersbram1984 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:07:
Haha nu ben ik al niet van de racers, maar dat Wipeout vind ik er toch een partij slaapverwekkend uitzien. Dit is voor mij echt het summum van eentonige en vooral saaie gameplay. Ik denk dat ik dit binnen 1 minuut helemaal zat ben en iets anders ga doen.
Dit is de eerste keer dat ik een WipEout game bezit. Dus voor mij is alles nieuw. Had vroeger geen PS maar XBOX. Wel een aantal keer bij vrienden gespeeld maar weet niet of dat deze delen waren. Ik ben zeer onder de indruk van hoe deze remaster uitziet. Je ziet niet dat het een remaster is en het lijkt een state of the art PS4 game. Misschien is het minder interessant qua gameplay als je alle tracks al kent, maar grafisch zal het dan alsnog een genot zijn om te herbeleven. Je moet jezelf dan alleen af vragen hoe lang dit leuk blijft voor degene die deze tracks al keer op keer gespeeld hebben.Jasphur schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:09:
Dat is nogal een lijstje met specs. Haha
@ThaBEN en @dvdkiwi Als ik de review lees, schijnt de Omega collectie ook zeer verrassend te zijn voor mensen die de tracks al uit hun hoofd kennen. "Een ervaring apart"
Ik ben net totaal niet van de racers (Dirt Rally in VR is een uitzondering). Maar als arcade racer had ik niet verwacht dat zo cool zou zijn. Zelfs mijn vrouw, die gamen niet leuk vind, vond deze titel te gek en heeft gisteravond de hele avond met meegespeeld via Splitscreen.bram1984 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:07:
Haha nu ben ik al niet van de racers, maar dat Wipeout vind ik er toch een partij slaapverwekkend uitzien. Dit is voor mij echt het summum van eentonige en vooral saaie gameplay. Ik denk dat ik dit binnen 1 minuut helemaal zat ben en iets anders ga doen.
Overigens sowieso super dat er splitscreen in de game zit. Zie je nog maar weinig tegenwoordig.
Misschien is het niet jouw type game, maar slaapverwekkend is de game zeker niet wanneer je met 1000+ km per uur rondvliegt en raketten je om de oren vliegen
[ Voor 39% gewijzigd door ThaBEN op 08-06-2017 10:21 ]
Verwijderd
Voor mij is WipEout ook niks, even geprobeerd toendertijd op de PS3.
Geef mij maar een circuit racer zoals Project CARS of GT Sport.
Het zal er ongetwijfeld goed uitzien, maar ik heb het verder niet over de graphics. Ik bedoel echt op de gameplay zelf. Als je dit 5 minuten speelt, heb je in principe de hele game wel gezien. Er zijn andere tracks en voertuigen, maar dat is het wel. Persoonlijk zou ik dit alleen interessant vinden indien VR ondersteund wordt en je dus echt een fysiek gevoel van snelheid ervaart.ThaBEN schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:12:
[...]
Dit is de eerste keer dat ik een WipEout game bezit. Had vroeger geen PS maar XBOX. Ik ben zeer onder de indruk van hoe deze remaster uitziet. Je ziet niet dat het een remaster is en het lijkt een state of the art PS4 game. Misschien is het minder interessant qua gameplay als je alle tracks al kent, maar grafisch zal het dan alsnog een genot zijn om te herbeleven. Je moet jezelf dan alleen af vragen hoe lang dit leuk blijft voor degene die deze tracks al keer op keer gespeeld hebben.
Voor mij persoonlijk hetzelfde verhaal. Ik heb wel DriveClub thuis liggen, maar die heb ik meer voor de graphics gekocht. Die heb ik 3x gespeeld geloof ik.Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:14:
@bram1984
Voor mij is WipEout ook niks, even geprobeerd toendertijd op de PS3.
Geef mij maar een circuit racer zoals Project CARS of GT Sport.
@Homeland Die hebben lekker door geschilderd
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 08-06-2017 10:22 ]
Tjah, dat is denk ik het geval bij elke (race)game. Dat zal meer liggen aan ieders persoonlijke smaak of de stijl van de game je aanspreekt of niet.bram1984 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:20:
[...]
Het zal er ongetwijfeld goed uitzien, maar ik heb het verder niet over de graphics. Ik bedoel echt op de gameplay zelf. Als je dit 5 minuten speelt, heb je in principe de hele game wel gezien. Er zijn andere tracks en voertuigen, maar dat is het wel. Persoonlijk zou ik dit alleen interessant vinden indien VR ondersteund wordt en je dus echt een fysiek gevoel van snelheid ervaart.
Wat ikzelf niet wist, en voor de nodige afwisseling zorgt is dat er naast racen nog voldoende andere game modes in zitten.
Zo heb je:
time trials
racen zonder wapens
racen met wapens
Eliminator (races zonder finish waar het puur draait om zoveel mogelijk tegenstanders te vernietigen)
Zone mode (Survival mode waarbij je automatisch vol gas geeft en gedurende de race steeds sneller gaat. Het is de bedoeling zo lang mogelijk te overleven)
Detonator (Soort Zone mode, maar dan met mijnen op de baan die je moet ontwijken/vernietigen)
Er zit dus best wel wat afwisseling in de game. In ieder geval meer dan ik verwacht had
Voorbeeld van zone mode
[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 08-06-2017 10:41 ]
PSN ID Binloading_nl
Heerlijk juist!steefje schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:31:
Ik word al misselijk als ik er naar kijk! Gaat mij te snel allemaal:)
Conclusie, racegames zijn niet jouw gamesbram1984 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:20:
[...]
Het zal er ongetwijfeld goed uitzien, maar ik heb het verder niet over de graphics. Ik bedoel echt op de gameplay zelf. Als je dit 5 minuten speelt, heb je in principe de hele game wel gezien. Er zijn andere tracks en voertuigen, maar dat is het wel. Persoonlijk zou ik dit alleen interessant vinden indien VR ondersteund wordt en je dus echt een fysiek gevoel van snelheid ervaart.
[...]
Voor mij persoonlijk hetzelfde verhaal. Ik heb wel DriveClub thuis liggen, maar die heb ik meer voor de graphics gekocht. Die heb ik 3x gespeeld geloof ik.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Das mild uitgedrukt.Scrisissszzz schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:33:
[...]
Conclusie, racegames zijn niet jouw games
Maar het ding met racers is juist om alles te perfectioneren, dat is hoe ik ervan geniet in ieder geval. Banen en tijden perfectioneren en dat met verschillende auto's. Bijna altijd zit er nog wel een sector of een bocht in waarvan je weet dat die beter en sneller kan. Daar komt dan voor mij vaak ook nog een trophy aspect bij kijken. En heden ten dage is het ook erg leuk dat je tegen de tijden van je vrienden kan rijden, waardoor zulke games, ondanks hun eentonige gameplay juist super veel uitdaging bieden. Meer uitdaging dan menig game wat mij betreft.bram1984 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:20:
[...]
Maar goed, ik kan best begrijpen dat het je ding moet zijn. Als ik kijk hoeveel tijd ik al in Trackmania gestoken heb, een game waarbij je in principe alleen maar tegen een klokje rijdt, dan snap ik dat het niet voor iedereen weggelegd is.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Ik heb een aantal races gereden waarvan ik het idee had zeer goed bezig te zijn. Echter was ik constant nummer 8 en liep de voorsprong met nummer 7 steeds verder uit bij elke lap. Uiteindelijk 15+ seconde later over de finish dan nummer 7. Terwijl ik in andere races meestal wel de top 4 weet te halen. En dan speel ik met het snelste schip (Een gele met 80 speed). Met die andere schepen ben ik helemaal kansloos.
Is het misschien zo dat je sommige challenges pas later op een eerlijke manier kunt voltooien wanneer je een beter / sneller schip hebt vrijgespeeld? Of ben ik gewoon een noob
(Ben net aangekomen in de 2049 klasse)
[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 08-06-2017 12:01 ]
Meteen uurtje deel 2 gedaan, weer ff schakelen zeg. Health potions ipv kisten met health, drops met betere gear enz.. en Death speelt ook erg anders. Meteen op Deathinitive begonnen ook
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
10 second ninja DONE
Kak, net vorige week verlengd...Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 06:55:
PlayStation Plus Card 365 Dagen NL voor € 35,-
https://www.nedgame.nl/pl...-365-dagen-nl/7912410500/
psn: jagermeistertim
Het voordeel is dan wel weer dat deze versie uit 3 delen bestaat. Zodra je vastloopt in de campaign van 1 van de delen, kun je verder met de campaign van de andere 2 delen totdat je goed genoeg bent om verder te gaanSagat schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:47:
Ik vroeg het al eerder in het topic ter bevestiging, want Wipeout is volgens mij ook best een lastige game (series). Ben geen super racer maar met andere racegames kon ik idd ook meestal wel redelijk meekomen.
Op zich moet je ze allemaal op goud kunnen spelen met het starter schip, maar voor sommige moet je idd. wat meer geoefend hebben.ThaBEN schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:38:
[...]
Het voordeel is dan wel weer dat deze versie uit 3 delen bestaat. Zodra je vastloopt in de campaign van 1 van de delen, kun je verder met de campaign van de andere 2 delen totdat je goed genoeg bent om verder te gaan
In HD en Fury vind ik wel het pre-order schip OP (85 speed en 100 handling) en merk je dat andere schepen met lage speed erg lastig zijn om mee te winnen.
Dus lekker blijven oefenen!
Het staat er nog niet maar vanaf morgen is 1 jaar PS+ 30euro bij GameMania, zowel online (met code) als in de winkel.
Heb het nu op meerdere website voorbij zien komen, lijkt dus wel redelijke kans dat het ook echt gaat gebeuren.
Nou, dan wacht ik nog wel ff een dagjeHomeland schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:38:
https://www.gamemania.nl/...tation-plus-12-maanden-nl
Het staat er nog niet maar vanaf morgen is 1 jaar PS+ 30euro bij GameMania, zowel online (met code) als in de winkel.
Heb het nu op meerdere website voorbij zien komen, lijkt dus wel redelijke kans dat het ook echt gaat gebeuren.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nieuwe trailer voor Middle Earth: Shadow of War
[ Voor 30% gewijzigd door Odieus op 08-06-2017 15:18 ]
PSN: LinQ-NL
Las dat de Game Mania morgen 1 jaar PS+ voor €30 gaat verkopen.Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:43:
Morgen komt ook Intertoys met 365 dagen PS+ voor 34 Euro.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Vermeld ff de voorwaarden danLasmibalsingh schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:56:
Voor degene die geen ps plus op dit moment hebben is er een actie waarbij je een code voor StarWars battlefront ultimate edition krijgt toegestuurd wanneer je een abonnement van 12 maanden afsluit. En laat zo'n abonnement nu in de aanbieding komen voor 30 of 34 euro.
Ik zie het op de ps plus tabblad op de ps4 en heb het hier vermeld. Over hoe en wat verder moet je zelf uitzoeken.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Lekkere droge humor waar ik toch wel een aantal keren hard om moest lachen, heerlijk spel om lekker met het verstand op 0 te spelen.
Hoewel GTA 5 in bijna alle opzichten beter is, heb ik me hier toch meer mee vermaakt.
Nu maar beginnen aan Killing Floor 2.
Hopelijk krijgt UC4 een mooie prijs. Die is al wel 28 euro bij intertoys, maar wil 'm toch digitaal hebben.
Ik kwam er ook achter dat ik niet meer alle Plus spellen gewoon kan toevoegen aan de bibliotheek maar eerst ze moet "downloaden". Nu dacht ik dat dit alleen zo was op de PS3 maar blijkbaar ben ik abuis?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ik doe het altijd via de website. Dan hoef je ze inderdaad alleen "aan te kopen", en niet te downloaden.
Niet om de game tekort te doen want hij was fantastisch, maar bij Horizon is het precies eender als je die game bekijkt zoals jij Wipeout bekijkt.bram1984 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:20:
[...]Als je dit 5 minuten speelt, heb je in principe de hele game wel gezien.
*shitstorm incoming
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gas los? Nooit doen.Jasphur schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:11:
@ThaBEN Geen idee of je een n00b bent, maar de voornaamste truuk bij zo'n beetje alle Wipeout games is gas los (in de bochten), de juiste airbrake aantikken (links of rechts, bijna nooit allebei tegelijk) en alle speedpads pakken. Wapens laat ik negen van de tien keer liggen en/of absorb ik. Alleen mijnen, plasma, shield en wave/quacke gebruik ik. Maar het is vooral oefenen, oefenen, oefenen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Edit: Die is er al
[ Voor 16% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 08-06-2017 21:33 ]
Het E3 2017 topicLekkerboeie86 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:32:
Komt er nog een E3 topic? Want het beloofd vuurwerk te worden.
Dat is er al een tijdje
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 08-06-2017 21:34 ]
Prachtig topic nu al. En dan moet de persconferentie van MS nog komen.
Oud topic maar het is, buiten 2048, toch dezelfde game
Verwijderd
http://www.intertoys.nl/p...12-maanden-lidmaatschap-2
Playstation Plus 12 maanden lidmaatschap voor 29,99 Euro:Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 05:41:
PlayStation Plus 12 maanden lidmaatschap voor 34 Euro:
http://www.intertoys.nl/p...12-maanden-lidmaatschap-2
https://untappd.com/user/OzzBier
Jammer dat ik geen andere scherpe game aanbiedingen bij ze zag staan.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Mijne loopt nu nog tot september. Als je code nu invult wordt t dus vanaf dan verlengd met een jaar?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 07:22:
Voor 30.- code gekocht en per mail ontvangen. Heb nog een half jaar op de teller stsan. Tot kerst 2018 heb ik nu PS+. Lang zat.
Jazeker, mijn liep tot april 2018, nu tot april 2019.DCNY schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:02:
[...]
Mijne loopt nu nog tot september. Als je code nu invult wordt t dus vanaf dan verlengd met een jaar?
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Gas los in de bochten
Vandaag is de dag van Dirt 4. Heuujjj.
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 09-06-2017 08:43 ]
PSN ID: MrMichel_75
Ik zou niet de 3 maanden variant doen, die hoort €15,- te zijn en is €20,-... Foutje bedankt.OzzieMann schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 06:41:
[...]
Playstation Plus 12 maanden lidmaatschap voor 29,99 Euro:
PSN: Redrafted
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xQlrRpiyy64]
Wil er voor f1 2017 eentje hebben, aangezien ik een 4k lg tv heb.
Zeker nu mijn 2,5 jaar oude ps4 tijdens die warme dagen nogal eens een paar seconden wegviel tijdens het racen.
Ik neem toch wel aan dat hij in de komende 2 maand niet veel verder zal zakken in prijs..
Ziet er weer goed uit. Veel weereffecten en een paar kleine shots uit hun offroad/rally klasse.Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:58:
Wereldwijde releasedatum Project Cars 2 is op 22 september.
[video]
Ben benieuwd welke licenties ze daarvoor hebben weten te krijgen.
En die classics op de oval bevalt mij ook wel
Mss is dit wel een leuke aanbieding voor je :lennertvdkort schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:13:
Die ps4 pro begint nu toch wel aantrekkelijk te worden.
Wil er voor f1 2017 eentje hebben, aangezien ik een 4k lg tv heb.
Zeker nu mijn 2,5 jaar oude ps4 tijdens die warme dagen nogal eens een paar seconden wegviel tijdens het racen.
Ik neem toch wel aan dat hij in de komende 2 maand niet veel verder zal zakken in prijs..
https://www.gamemania.nl/...ctiePS4ProHorizonZeroDawn
Nieuwe inruil actie bij Gamemania
Bij inlevering van de PlayStation 4 met 1TB-opslag betaal je - €179
Bij inlevering van de Inlevering van Playstation4 met 500GB-opslag betaal je - €199
Actie loopt t/m 18/06/2017.
edit ; niet dus, wordt bij afrekenen weer veranderd.
[ Voor 20% gewijzigd door maartend op 09-06-2017 09:50 ]
Ja thanks,daar heb ik ook wel eens aangedacht..Merdera schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:22:
[...]
Mss is dit wel een leuke aanbieding voor je :
https://www.gamemania.nl/...ctiePS4ProHorizonZeroDawn
Nieuwe inruil actie bij Gamemania
Bij inlevering van de PlayStation 4 met 1TB-opslag betaal je - €179
Bij inlevering van de Inlevering van Playstation4 met 500GB-opslag betaal je - €199
Actie loopt t/m 18/06/2017.
Maar aangezien ik echt een 'rig' heb wil ik daar een aparte ps4 voor hebben.
Heb geen zin om bijv. uncharted 4 in een playseat te spelen
Staat me ook iets bij van verlengde garantie voor de eerste ps4, maar kan daar zo niks over terug vinden.
Edit:
Zou hem natuurlijk in kunnen leveren, en dan voor 189 een slim kopen.. heb ik effectief voor 30 euro verse garantie..
Zou wel richting oplichting gaan natuurlijk..
[ Voor 10% gewijzigd door lennertvdkort op 09-06-2017 09:44 ]
Alleen voor de gratis VR X-Wing missie (mits je uiteraard vr hebt) is het dat al waardSqueakyClean schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:34:
Vinden jullie het nu nog de moeite waard om Star Wars Battlefront te halen? Is nu een tientje op PSN voor de Ultimate.
Ja dat had ik ook, tot dat ik naar het daadwerkelijke mandje ging.maartend schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:24:
Actie Interoys Voor de pro met Horizon voor 349 zou in je mandje ook nog de V2 camera opleveren en een game.
Toen was het alleen nog een ps4 pro en horizon, vond het jammer..
Maar zonder vr of die rare gekleurde bollen kan ik er toch niks mee!
Is die pro nou zo veel beter? Volgende week komt er wel een 4K tv. Maar voor VR hoef ik het niet te doen en zoveel games speel ik ook niet op de PS4. De volgende game die ik ga kopen zal Crash Bandicoot zijn en daarna houd het weer even op denk ik.
Iemand trouwens nog een goede site waar netjes per maand alle gamereleases op staan (met boxart haha)? Ik kijk altijd op Bol.com of Metacritic maar dat vindt ik niet helemaal ideaal.
Was bij gamemnia toch? gisteravond rond 12 uur kon ik eerst de site helemaal niet bereiken en later stond de normale prijs er nog, hierom toch maar bij nedgame besteld. Betaal meestal 40-42.50 bij intertoys acties, dus 35 is al een mooi korting hierop. We hebben in afoort ook geen gamemania (meer) en wel een nedgame dus vond het wel makkelijk ook.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 07:22:
Voor 30.- code gekocht en per mail ontvangen. Heb nog een half jaar op de teller stsan. Tot kerst 2018 heb ik nu PS+. Lang zat.
Ik heb 2 maanden geleden toevallig al verlengd dus dit is voor mij ook al weer tot ergens in 2019. Even getwijfeld om 2x te kopen maar het is al goed, misschien ben ik over 2 jaar wel terug naar xbox, of over naar steam.......of full time switch spelert
Niet om lullig te doen, maar voor je pro vraag, check de topicwarning.DownBusiness schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:44:
Interessante actie bij Gamemania.
Is die pro nou zo veel beter? Volgende week komt er wel een 4K tv. Maar voor VR hoef ik het niet te doen en zoveel games speel ik ook niet op de PS4. De volgende game die ik ga kopen zal Crash Bandicoot zijn en daarna houd het weer even op denk ik.
Iemand trouwens nog een goede site waar netjes per maand alle gamereleases op staan (met boxart haha)? Ik kijk altijd op Bol.com of Metacritic maar dat vindt ik niet helemaal ideaal.
Site met gamerelease hou ik me ook voor aanbevolen, maar ik koop vrijwel alleen nog maar via deals dus ik zoek er zelf niet al te hard naar
[ Voor 32% gewijzigd door Sagat op 09-06-2017 09:49 ]
10 second ninja DONE
Helaas geen VR...Vae Victis schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:40:
[...]
Alleen voor de gratis VR X-Wing missie (mits je uiteraard vr hebt) is het dat al waard
Maar wellicht dus interessant: Star Wars Battlefront Ultimate Edition nu voor € 9,99 op PSN.
[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 09-06-2017 09:49 ]
Zeker een goeie deal, ook meteen ff meegepakt.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 07:22:
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik kijk, naast dit topic, om de zoveel tijd deze pagina van IGNSagat schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:46:
…
Site met gamerelease hou ik me ook voor aanbevolen, maar ik koop vrijwel alleen nog maar via deals dus ik zoek er zelf niet al te hard naar
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Niet echt. Een racer doet natuurlijk maar één ding voor wat betreft de core gameplay. Een open wereld RPG (lite) heeft veel meer lagen aan gameplaymechanieken, nog los van een verhaal dat erin verweven zit en een aanzienlijk verschil in omgevingen en vijanden, naarmate je progressie maakt.dvdkiwi schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 20:58:
[...]
Niet om de game tekort te doen want hij was fantastisch, maar bij Horizon is het precies eender als je die game bekijkt zoals jij Wipeout bekijkt.
*shitstorm incoming
Ik bedoel: in GTA kun je ook racen, maar daarentegen kun je ook uitstappen en nog tienduizend andere dingen doet.
Ik zeg niet dat dit iets negatiefs is, alleen zo ervaar ik racegames. Ik begrijp uiteraard dat mensen het tof vinden om online tegen elkaar te rijden of zoals in Trackmania als een bezetene (positief bedoeld) die ene track te perfectioneren, alleen is dat niet mijn ding. Ik heb dat zelf echt letterlijk na 5 minuten al gezien, als ik al weet dat het niet anders gaat worden.
http://m.bartsmit.com/m20...nbieding&cbi=3&cci=481724
Ook micro machines acthige games vind ik (even tussendoor) wel leuk (table top racers oid zat in de plus).
Laatst op mijn wii via VC ook F-zero snes weer gekocht en gespeeld.
TLDR, alle soorten race games zijn zalig. Alleen Sim(cade) race games zijn dan minder mijn ding.
10 second ninja DONE
De kortingen zijn niet op initiatief van de winkels, maar van Sony zelf:Mrsrd13 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:39:
Verwachten de winkels dat Sony een prijsverlaging gaat aankondigen deze E3? Een aantal winkels stunt nu met de prijzen. Ik wacht even de Sony persconferentie af.
https://www.playstation.c...re/ps4/buy-ps4/ps4-deals/
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Dat verklaart een hoop.DexterDee schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:41:
[...]
De kortingen zijn niet op initiatief van de winkels, maar van Sony zelf:
https://www.playstation.c...re/ps4/buy-ps4/ps4-deals/
De inruil actie van de Gamemania is interessant. Denk dat ik mijn launchday PS4 in ga ruilen. Alleen heb ik HZD al. Dan ruilen we die direct maar in.
Idem dito.Yucko schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:15:
inderdaad een goede deal dat PSN bij GameMania ... meteen 2 jaar gepakt zodat ik nu tot begin april 2020 gecoverd ben
Later ook even UC4 voor 25 euro binnen halen.
Je kan die beter verkopen via V&A/Marktplaats, de inruilwaarde bij GameMania is zo laag dat je het spel dan beter kan houden als onderzetter.Mrsrd13 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:49:
[...]
Dat verklaart een hoop.
De inruil actie van de Gamemania is interessant. Denk dat ik mijn launchday PS4 in ga ruilen. Alleen heb ik HZD al. Dan ruilen we die direct maar in.
39
Ik zou er helemaal niet op wachten, verwacht maar niet dat Sony een prijsverlaging gaat aankondigen die lager is dan de prijs van sommige winkels nu.Mrsrd13 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:39:
Verwachten de winkels dat Sony een prijsverlaging gaat aankondigen deze E3? Een aantal winkels stunt nu met de prijzen. Ik wacht even de Sony persconferentie af.
In mijn ogen is de kunst van WipEout juist je gas nooit loslaten, maar zorgen dat je de banen goed kent en op tijd instuurt bij de bochten, met hier en daar hulp van airbrakes, barrel rolls en side shifts.Jasphur schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:19:
[...]
Gas los in de bochtenTrust me, het helpt. En ik heb het ook niet over gas los laten langer dan 2 seconden
Vandaag is de dag van Dirt 4. Heuujjj.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wie trekt me over de streep om m'n PS4 in te ruilen voor een PS4 pro? Ik ben vooral benieuwd of iemand praktijkervaring heeft met gamen op 4k scherm met een oude ps4. Is it going to hurt my eyes?
Of 'vallen de verbeteringen allemaal wel mee..'
Niet kopen, zonde van je geld. Je kunt het beter gebruiken om een bril te kopen.Requiem19 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:06:
Ik heb net een 55inch 4k hdr tv gekocht.
Wie trekt me over de streep om m'n PS4 in te ruilen voor een PS4 pro? Ik ben vooral benieuwd of iemand praktijkervaring heeft met gamen op 4k scherm met een oude ps4. Is it going to hurt my eyes?
Of 'vallen de verbeteringen allemaal wel mee..'
PS4 vs PS4 pro, 1080 vs 4k , al zovaak voorbij gekomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 09-06-2017 11:11 ]
39
Dit topic is gesloten.
![]()
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!