Verwijderd

Ik wou net de aankomende wedstrijd Nederland - Luxemburg spelen.

FIFA 17 en PES 2017 hebben beide Luxemburg niet.

-O-

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:30

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:52:

-O-
Och guttegut, balen man! Bedankt voor de info, ik wilde net Fifa17 gaan kopen, maar laat maar zitten dan. Als Luxemburg ook niet in deeltje 18 zit; laat dat spel ook maar zitten dan.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33

-O-
die zal je in Fifa 18 wel als dlc kunnen kopen voor 9,99 ofzo :+

Verwijderd

@InF.Inc

Ik ben een voorstander van dat alle teams en spelers er correct inzitten.
Ik geniet er dan ook van om potjes voetbal voor en na te spelen.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:05:
@InF.Inc

Ik ben een voorstander van dat alle teams en spelers er correct inzitten.
Ik geniet er dan ook van om potjes voetbal voor en na te spelen.
Dát zeg ik! Als de mongolen er niet inzitten, dan hoeft het al van mij niet meer! :(

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Maar als jij zo natuurgetrouw wilt spelen, waarom koop je PES dan? :o

• RubenSaurus
InF.Inc schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:16:
[...]

dat heeft hij nooit gezegd, hij heeft alleen gezegd dat ie wil dat elk team en elke speler erin zit.
als je alles op easy zet speel je sowieso al niet natuurgetrouw namelijk :P

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-11 11:25

Rpower18

PSN: Rpower18

Vinden jullie het eigenlijk niet belachelijk dat we ieder jaar met zijn allen een nieuwe FIFA kopen? ..
Zoveel veranderen ze er niet aan ieder jaar en volgens mij zou hier makkelijk een soort van update pack voor alle transfers etc uit kunnen komen.
Ik zou het persoonlijk een goede trend vinden als meer uitgevers niet ieder jaar hetzelfde uit zouden brengen, maar meer aandacht zouden besteden aan de kwaliteit zoals bijv. de AC reeks momenteel doet.

• RubenSaurus
Rpower18 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:25:
Vinden jullie het eigenlijk niet belachelijk dat we ieder jaar met zijn allen een nieuwe FIFA kopen? ..
Zoveel veranderen ze er niet aan ieder jaar en volgens mij zou hier makkelijk een soort van update pack voor alle transfers etc uit kunnen komen.
Ik zou het persoonlijk een goede trend vinden als meer uitgevers niet ieder jaar hetzelfde uit zouden brengen, maar meer aandacht zouden besteden aan de kwaliteit zoals bijv. de AC reeks momenteel doet.
ben het helemaal met je eens, de laatste fifa die ik had was FIFA '98 _O-

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
Natuurlijk wil EA dat niet, je zal elk jaar opnieuw moeten betalen voor je top FIFA FUT team. :)

Assassins Creed is ook de laatste drie jaar weinig aan veranderd, alleen de map, setting en iets betere graphics.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27

-O-
Maak er dan gewoon Nederland - PSV van. Die heeft dit jaar toch net zo veel als Luxemburg gewonnen :+
Trololol

* Martinspire heeft gelukkig geen verstand van voetbal

Komende week komt gelukkig wel Dirt 4 uit. Een game waar ik me dan weer wel mee ga vermaken.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2017 14:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

InF.Inc schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:16:
PES is bij mij de betere voetbalgame van de twee.
Met option files kun je alles verbeteren in PES.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ach, dat doe ik al. :P Laatste FIFA voor mij was 2012. Of 2013, iig toen ik met PEC Zwolle kon spelen :+ Ze kunnen prima een basisgame uitgeven en afhankelijk van de transfermarkt DLC voor zij die up to date willen blijven. Maar met DLC alleen overleef je het niet als EA/Ubisoft en de zijne. Maar dit is net zo goed van toepassing op CoD, BF, Tekken, FF. Rinse and repeat in een ander jasje en cashen maar.
1 op de 5 verkochte ps4's is een pro sinds z'n lancering, Sony noemt het bovenverwachting (heb het gevoel dat ze dat eigenlijk altijd zouden zeggen)
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1385763

Horizon is 3.4 miljoen keer verkocht/verscheept http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1385781

[ Voor 20% gewijzigd door Nieuwevolger op 05-06-2017 15:49 ]

Verwijderd

FIFA 18 hits the PS4 pitch this September, headlined by the one and only Cristiano Ronaldo:

https://blog.eu.playstati...his-september/#sf85406929

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZZhWj8mk_Vo]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:45

PBP

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:12:
FIFA 18 hits the PS4 pitch this September, headlined by the one and only Cristiano Ronaldo:

[video]
Ronaldo, weer een reden om hem dit jaar over te slaan :+

Verwijderd

@PBP

Ik ga ook voor PES 2018 dit jaar. :+

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

[video]
Ziet er goed uit. :)

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:00
Kunnen we het hier aub een beetje on-topic houden?!? Dit is volgens mij het PlayStation 4 forum, niet het FIFA forum, dat hoort hier thuis: Simulatie, Sport en Racing Games
Beetje onzin dat hier geen nieuwe games mogen worden besproken.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:24

[video]
Nu dus ook de bevestiging dat ze de PS nu als main platform gebruiken. Dat heeft Sony wel goed weten te strikken. :9
Jammer dat dat dan gezamenlijk met de arrogantie van Ronaldo wordt aangekondigd in een verder niet zoveel zeggende trailer. :o

Dat hadden ze bij de trailer van Fifa 17 toch beter voor elkaar.

Verwijderd

@dutchgio

Op de E3 gaat veel meer duidelijker worden over FIFA 18.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44
Vinden jullie het eigenlijk niet belachelijk dat we ieder jaar met zijn allen een nieuwe FIFA kopen? (...)
Zeker. Maar als mensen elk jaar braaf een nieuwe, nagenoeg identieke Fifa blijven kopen voor het volle pond en de dev daar flink geld mee verdient, waarom zouden ze dan transferupdates uitbrengen tegen gereduceerd tarief?

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 05-06-2017 18:58 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Ik vind het heel leuk dat jullie meelullen dat er zo weinig verandert elk jaar maar als je Fifa als franchise ziet dan is deze door de jaren heen toch echt heel veel verandert. Zowel qua speelstijl als mogelijkheden. Neemt niet weg dat je prima 2 jaar over kunt slaan en dat een update op bijvoorbeeld de even jaren prima zou voldoen. Ik speel overigens zelf weinig Fifa.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:57
dvdkiwi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:57:
[...]

Zeker. Maar als mensen elk jaar braaf een nieuwe, nagenoeg identieke Fifa blijven kopen voor het volle pond en de dev daar flink geld mee verdient, waarom zouden ze dan transferupdates uitbrengen tegen gereduceerd tarief?
Tja ach... ik doe daar ook aan mee. Al is het alleen maar zodat ik met m'n maten weer een jaar kan genieten van Pro Clubs Online. Wat dat betreft stoken we elkaar elk jaar weer op om de nieuwste versie te kopen. En daarbij spelen ook steeds minder mensen de "oude" versie waardoor het lastiger wordt om nieuwe matches te vinden.

Aan de andere kant: als je kijkt hoeveel uren ik elk jaar in FIFA steek, dan is de 53 Euro (launch bij MM) peanuts, en elke Euro waard.
En dan raak ik modes als Season en FUT niet eens aan :P
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:16:
@PBP

Ik ga ook voor PES 2018 dit jaar. :+
Dat roepen een heleboel mensen elk jaar. En toch belandt PES op de een of andere manier altijd binnen 2 maanden in de budgetbak :+

Join het GoT Pulse-Team!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vandaag sinds lange tijd (een jaar) Just Cause 3 weer 's gespeeld. Ditmaal op m'n Pro. En nog steeds bij veel physics/explosies een frame rate die belabberd is, valt me dan weer tegen met boost mode on. Zie niet eens zoveel verschil met m'n andere (gewone) PS4's. Ben nog steeds heel benieuwd hoe Crackdown 3 het gaat doen op de One, als het op de Scorpio een stuk beter gaat door alle physics dan wordt het puur en alleen voor dat spel een upgrade.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
Ondanks dat ik een groot fan ben van de serie, komt morgen de Wipeout Omega Collection bij niet in huis :P Vooral met de rede dat ik zo'n beetje al de games al heb. O.a. de N64 editie (Wipeout 64)

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4276/34967703986_9f863dce05_z.jpg

Zombiemode

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4272/34620258530_ab8ff267d3_z.jpg
“Fun fact: WipEout 2048, for a short while, was going to have a zombie mode. It was a half-joke, a tongue-in-cheek nod to the endless ‘zombie’ modes in other games. We didn’t get time to perfect it though so we removed it. The shot was a mixture of renders and FX slammed together in Photoshop, with most of the street lights taken out to have lower key lighting so it’s even moodier than usual.”

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:36
Heren, ik weet niet of dit hier hoort maar ik probeer het toch, indien verkeerd alvast excuses! Ik heb momenteel een monitor (22 inch) met een response tijd van 5ms waarmee ik PS4 speel (voornamelijk FPS). Ik ben op zoek naar een redelijk goedkoop gaming monitor.

Mijn oog viel op het volgende: https://www.bol.com/nl/p/...monitor/9200000062139355/

Ik heb zelf de PS4 vanaf launch, geen PRO. Enig idee of dit een redelijke gaming monitor is?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Caneezy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:39:
Heren, ik weet niet of dit hier hoort maar ik probeer het toch, indien verkeerd alvast excuses! Ik heb momenteel een monitor (22 inch) met een response tijd van 5ms waarmee ik PS4 speel (voornamelijk FPS). Ik ben op zoek naar een redelijk goedkoop gaming monitor.

Mijn oog viel op het volgende: https://www.bol.com/nl/p/...monitor/9200000062139355/

Ik heb zelf de PS4 vanaf launch, geen PRO. Enig idee of dit een redelijke gaming monitor is?
Is dat niet een beetje overbodige vraag? 1ms en Freesync. Wat heb je als gamer nog meer nodig. Het is wel een TN-panel, maar daar is de prijs ook naar.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:37:
Ondanks dat ik een groot fan ben van de serie, komt morgen de Wipeout Omega Collection bij niet in huis :P Vooral met de rede dat ik zo'n beetje al de games al heb. O.a. de N64 editie (Wipeout 64)

[afbeelding]

Zombiemode

[afbeelding]

[...]
Ik moet mijn ps3 versie nog 'zo ver nu nog mogelijk is' uitspelen. Maar hou het in de gaten...als ie een keer budget is misschien leuk als er veel oudere versies in zitten (ik heb alleen maar de wipeout2097, de ps2 versie die ik overigens niet leuk vond, en dus de ps3 versie, die eigenlijk de psp/vita versies bevat)

Fifa/vaderschap
Zou zelf fifa niet gauw kopen, maar mijn zoon vind het helemaal geweldig. Maar net als kiwi heb ik gewoon fifa16 voor weinig gehaald. En fifa 17 komt na de zomer vakantie wel via ea access en xdoos. Benieuwd hoe dat nog acceptabel is ivm vrienden en now factor :D
Major_ton schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:41:
Leuk om wat gelijke ervaringen te lezen van situatie-genoten. Zelf ben ik ook (alweer) 32 en papa van een 'duivelse' dochter van 2. Een zondagmiddagje gamen kan ik wel vergeten en de meeste speelsessies beginnen pas om 22:00 uur of later. Veelal ben ik dan eigenlijk al te moe en eindigt het met een paar filmpjes kijken
Dit, donderdag is mijn game avond, maar die dag start ik vroeg met werken (6.30am :'( ) en als ik thuiskom door naar fitness......dus dan 's avonds slaap nodig, en lichamelijk + geestelijk moe...dus ja, filmpje starten, en op de bank lekker :Z

Gelukkig relatief binnenkort naar 32 uur werken, dan hoop ik wat meer tijd + energie te hebben.

10 second ninja DONE

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:44

Major_ton

Shoot!

Ik denk dat dat om te gamen een prima monitor is. Omdat het een TN paneel betreft is de response tijd lekker laag (1ms), maar zijn de kleuren en kijkhoeken beduidend minder dan een monitor met IPS paneel. Als je er recht voor zit, maakt dat natuurlijk minder uit. Verwar verder responsetijd niet met input-lag, al is dat laatste op een monitor nooit echt van belang. Verder is het misschien ook een optie om voordelig een monitor met TN paneel van marktplaats af te trekken?

Some infinities are bigger than others.

• Jasphur
Sagat schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:29:
[...]

Ik moet mijn ps3 versie nog 'zo ver nu nog mogelijk is' uitspelen. Maar hou het in de gaten...als ie een keer budget is misschien leuk als er veel oudere versies in zitten (ik heb alleen maar de wipeout2097, de ps2 versie die ik overigens niet leuk vond, en dus de ps3 versie, die eigenlijk de psp/vita versies bevat)

Ik vond eigenlijk het leveldesign van Wipeout3 (PSone) en Wipeout Fusion (PS2) verre weg de beste. Zeker bij Fusion waar je her en der een alternatieve route kon nemen met de kans op een plasmagun. :9

Helaas zitten deze circuits niet in de Omega collectie. Althans, ik heb ze nog niet gezien in de trailers of omschrijvingen. Ze adverteren met HD, Fury en 2048.

Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:55:
[...]

Ik vond eigenlijk het leveldesign van Wipeout3 (PSone) en Wipeout Fusion (PS2) verre weg de beste. Zeker bij Fusion waar je her en der een alternatieve route kon nemen met de kans op een plasmagun. :9

Helaas zitten deze circuits niet in de Omega collectie. Althans, ik heb ze nog niet gezien in de trailers of omschrijvingen. Ze adverteren met HD, Fury en 2048.
ah en 2048 was (ook?) een vita of iig handheld game dus. Mwah dan speel ik net zo lief mijn ps3 versie. Misschien voor lolz ooit nog is de n64 en saturn versies spelen....maar die verschillen niet heel erg van de ps1 versie(s) toch?

10 second ninja DONE

• Jasphur
@Verwijderd ik kan dan ook niet wachten op vrijdagavond :P Ik zal proberen volgende week ergens mijn eigen review te schrijven.

@Sagat Klopt. HD kwam oorspronkelijk eerder uit op de PS3 en toen kwam de uitbreiding met Fury.
In mijn hoofd was de N64 versie erg moeilijk te spelen vanwege de N64 controller. Dat ging bij de eerste PSone DS toch een stuk makkelijker. Ik zou ze echt weer even moeten spelen om het te weten. Ik weet wel dat ik de Rob Lord & Mark Bandola soundtrack toen al erg vet vond :P samen met Fluke en Propellerheads :D

[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 06-06-2017 10:22 ]

Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:20:
@Verwijderd ik kan dan ook niet wachten op vrijdagavond :P

@Sagat Klopt. HD kwam oorspronkelijk eerder uit op de PS3 en toen kwam de uitbreiding met Fury.
In mijn hoofd was de N64 versie erg moeilijk te spelen vanwege de N64 controller. Dat ging bij de eerste PSone DS toch een stuk makkelijker. Ik zou ze echt weer even moeten spelen om het te weten. Ik weet wel dat ik de Rob Lord & Mark Bandola soundtrack toen al erg vet vond :P samen met Fluke en Propellerheads :D
Wanneer ik de n64 versie ga spelen zal dit zeer waarschijnlijk niet op een n64 zijn O-)

De saturn versie heb ik destijds serieus overwogen, ik vond de gfx echter wat tegenvallen, vooral het 'net/mesh' effect. Dat zal ik nu wat minder erg vinden inmiddels denk ik :P

10 second ninja DONE

• Superkiwi
Woohoo Wipeout Omega Collection :*)
Op de PS3 tijdens de kersthack Wipeout HD & Fury gekozen als goedmakertje; wat een fantastisch toffe game! Ik kan daar natuurlijk ook gewoon verder mee gaan, want die is ook 1080p en 60fps, maar waarom moeilijk doen als de PS4 versie er is :P
Damn you non-backwards compatible Playstation :-(

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Sinds jaar en dag ben ik bezit van een PS4 (1st gen) en ik heb ook al tijden last van het bekende HDMI-euvel van geen geluid. Normaal loste ik dit op met uit-/aanzetten van de PS4/TV of het switchen van HDMI kanaal. Ook trok ik nog weleens de HDMI kabel los en na het opnieuw insteken van de kabel, werkte het geluid weer optimaal. Dit zijn overigens ook allemaal oplossingen die ik op internet tegen ben gekomen.

Vanmorgen startte ik mijn PS4 op en ik had weer geen geluid. Geen probleem, kabel loshalen en weer vastmaken en het is gefixt... Niet dus, ik krijg zelfs helemaal geen beeld meer na het insteken van de kabel. Na een restart wel weer beeld, maar no way dat ik geluid uit mn tv krijg. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (HDMI kabel vervangen, andere HDMI poort en de eerder aangegeven oplossingen, ook heb ik voor de zekerheid de PS4 opnieuw geïnitialiseerd), maar niks werkt. Nu kan ik nog wel geluid krijgen uit mijn controller via oordopjes, maar het is rete-irritant dat ik geen geluid uit mn TV krijg.

Hebben jullie misschien nog tips om dit probleem op te lossen of moet ik op zoek naar een nieuwe PS4?

per aspera ad astra

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:57
Je hebt alles wel geprobeerd zo lijkt het inderdaad.

Heb je misschien een versterker bij de setup?
Zoja, dan eens via optisch proberen?

• LAD93
  • Niet online
b.o.n.s schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:12:
Je hebt alles wel geprobeerd zo lijkt het inderdaad.

Heb je misschien een versterker bij de setup?
Zoja, dan eens via optisch proberen?
Ik heb geen versterker bij de setup, alleen een PS4 met TV. Geluid ging altijd via de speakers van de TV.

per aspera ad astra

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:57
LAD93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:13:
[...]

Ik heb geen versterker bij de setup, alleen een PS4 met TV. Geluid ging altijd via de speakers van de TV.
En heeft je TV optical aan boord? Zo ja: dat al eens geprobeerd?

Join het GoT Pulse-Team!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:36
Major_ton schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:36:
[...]

Ik denk dat dat om te gamen een prima monitor is. Omdat het een TN paneel betreft is de response tijd lekker laag (1ms), maar zijn de kleuren en kijkhoeken beduidend minder dan een monitor met IPS paneel. Als je er recht voor zit, maakt dat natuurlijk minder uit. Verwar verder responsetijd niet met input-lag, al is dat laatste op een monitor nooit echt van belang. Verder is het misschien ook een optie om voordelig een monitor met TN paneel van marktplaats af te trekken?
Hi Major,

Bedankt voor je antwoord. Ja het gaat voornamelijk dat ik FPS game speel (Rainbow six Siege competitive ESL) op een 1st gen PS4. Pas bij een eventuele PS5 ga ik voor een veel betere monitor, maar voor nu is de 22inch met 5/10ms response tijd niet echt goed. Kleuren vallen tegen, en veel tearing. Denk dat ik hem maar ga halen en uitprobeer. Iedereen bedankt
LAD93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:13:
[...]

Andere TV ook geprobeerd?

Anders laten repareren of via je hoofdtelefoon spelen. Ding is gewoon defect dan.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:44

Major_ton

Shoot!

LAD93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:07:
Sinds jaar en dag ben ik bezit van een PS4 (1st gen) en ik heb ook al tijden last van het bekende HDMI-euvel van geen geluid. Normaal loste ik dit op met uit-/aanzetten van de PS4/TV of het switchen van HDMI kanaal. Ook trok ik nog weleens de HDMI kabel los en na het opnieuw insteken van de kabel, werkte het geluid weer optimaal. Dit zijn overigens ook allemaal oplossingen die ik op internet tegen ben gekomen.

Vanmorgen startte ik mijn PS4 op en ik had weer geen geluid. Geen probleem, kabel loshalen en weer vastmaken en het is gefixt... Niet dus, ik krijg zelfs helemaal geen beeld meer na het insteken van de kabel. Na een restart wel weer beeld, maar no way dat ik geluid uit mn tv krijg. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (HDMI kabel vervangen, andere HDMI poort en de eerder aangegeven oplossingen, ook heb ik voor de zekerheid de PS4 opnieuw geïnitialiseerd), maar niks werkt. Nu kan ik nog wel geluid krijgen uit mijn controller via oordopjes, maar het is rete-irritant dat ik geen geluid uit mn TV krijg.

Hebben jullie misschien nog tips om dit probleem op te lossen of moet ik op zoek naar een nieuwe PS4?
Even los van dat je een heel vervelend probleem hebt waar ik zo snel niet een oplossing voor heb, is het erg aan te raden om HDMI kabels niet los te trekken en in te pluggen wanneer de apparatuur aan staat. Menig HDMI-board is hierdoor al deels of compleet defect geraakt. Mogelijk heeft dit iets met het probleem zelf te maken.

Some infinities are bigger than others.

dvdkiwi schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:56:
Woohoo Wipeout Omega Collection :*)
Op de PS3 tijdens de kersthack Wipeout HD & Fury gekozen als goedmakertje; wat een fantastisch toffe game! Ik kan daar natuurlijk ook gewoon verder mee gaan, want die is ook 1080p en 60fps, maar waarom moeilijk doen als de PS4 versie er is :P
Damn you non-backwards compatible Playstation :-(
Haha ja zou het zeker ook niet erg vinden als ik me mijn ps3 games gewoon op de ps4 kon spelen. Wat dat betreft heeft ms het beter voor elkaar.

Btw.....ligt het aan mijn gebrek aan gaming skills, maar is wipeout ook best pittig? Hoe vind jij zich dit verhouden tot je geliefde trackmania?

10 second ninja DONE

• Superkiwi
Wipeout is moeilijker dan Trackmania is mijn ervaring, de hoogste difficulty is pittiger dan Trackmania imo.
Het zijn ook geen losse time trials die je uren kunt oefenen en masteren, maar races tegen AI met wapens en dergelijke. Die onvoorspelbare variabelen maken het net even wat moeilijker.

Verwijderd

'Eén op de vijf verkochte PS4’s is een PS4 Pro'

Goed nieuws dus voor PS4 Pro ondersteunende games in de toekomst.

• Jasphur
dvdkiwi schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:36:
Wipeout is moeilijker dan Trackmania is mijn ervaring, de hoogste difficulty is pittiger dan Trackmania imo.
Het zijn ook geen losse time trials die je uren kunt oefenen en masteren, maar races tegen AI met wapens en dergelijke. Die onvoorspelbare variabelen maken het net even wat moeilijker.
En dan heb je de Zone levels nog :o mega vet zijn die!

• Superkiwi
Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:39:
[...]
En dan heb je de Zone levels nog :o mega vet zijn die!
Zooooommmmmm zoooooommmmmmm zooooommmmmm 8)
Dat worden weer vele uurtjes vermaak :D

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Benieuwd of de verkoop van WipeOut al een dagje eerder begint, zoals vaker het geval met minder bekende games :) Zou me er vanavond zeer goed mee kunnen vermaken

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04

On_E

Housemusic

WipEout is 34,99 digitaal, dus vorige week al gekocht. Nu nog tot morgenavond wachten tot ik kan spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-11 07:41

Hegeman

Weet van alles wat

Verwijderd

De gratis PS+ Games van Juni zijn nu te downloaden:

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

• LAD93
  • Niet online
Denman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:21:
[...]

En heeft je TV optical aan boord? Zo ja: dat al eens geprobeerd?
Mijn TV heeft wel optical aan boord, ik zal eens rondvragen of iemand een optical kabel heeft liggen.
bram1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:22:
[...]

Andere TV ook geprobeerd?

Anders laten repareren of via je hoofdtelefoon spelen. Ding is gewoon defect dan.
Dit kan ik zeker nog proberen, alleen moet ik dan even in staat zijn om een andere TV aan te sluiten. Thanks, zelf niet over nagedacht 8)7
Major_ton schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:25:
[...]

Even los van dat je een heel vervelend probleem hebt waar ik zo snel niet een oplossing voor heb, is het erg aan te raden om HDMI kabels niet los te trekken en in te pluggen wanneer de apparatuur aan staat. Menig HDMI-board is hierdoor al deels of compleet defect geraakt. Mogelijk heeft dit iets met het probleem zelf te maken.
Dit ben ik met je eens en het is ook niet heel handig geweest om dit steeds zo te doen. Misschien is dit ook wel onderdeel van het probleem en heeft hij nu echt de geest gegeven v.w.b. het geluid. Alleen heeft het tot nu toe altijd gewerkt. Het is raar dat hij het nu ineens heeft begeven terwijl ik hem al zeker een paar weken niet heb los hoeven koppelen.

per aspera ad astra

• Jasphur
@Verwijderd ben ik nou gek of staan de Mei games er nog in?

Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:13:
@Verwijderd ben ik nou gek of staan de Mei games er nog in?
Je bent niet gek. Ik zie ze ook niet staan. Ook als ik er specifiek per game op zoek, moet ik gewoon betalen.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vreemd inderdaad, ik heb hetzelfde probleem. We zullen nog wat moeten wachten.

PSN id: NL_SToRM

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10 17:17
Zijn er nog meer mensen hyped voor Wipeout Omega Collection?

Indien je een PS4 pro bezit samen met een 4K HDR TV, moet dit een van de mooiste 4K ervaringen tot nu toe zijn.

Zie onder andere de lovende review van Gamesradar:
http://www.gamesradar.com/wipeout-omega-collection-review/
Lucky enough to own a TV that supports HDR? Then good news: I’ve never seen a more compelling use of the format. Up until now, high dynamic range has never really convinced me. Even in Uncharted 4, I thought switching it on merely made scenes a teensy bit brighter. Not Wipeout Omega Collection, though. Turn on HDR here, and everything pops. Colours are more vibrant in an instantly appreciable way, the dappled rays of sunlight that gently thaw Sebenco Climb’s snowy hairpins glisten so hard I can almost feel my corneas tanning, while the contrast between light and shadow as illuminated billboards pierce through the night sky on the likes of 2028’s helter-skelter Metro Park looks sensational. Alongside Horizon: Zero Dawn, this is the best advert for upgrading to a 4K TV and PS4 Pro I’ve seen.

- As good a technical showing for PS4 as you’re likely to find
- A brilliant showcase for HDR gaming
Onderstaand ook nog een video review voor de mensen die niet houden van lezen :)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• LAD93
  • Niet online
LAD93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:07:

Inmiddels heb ik de PS4 een tijdje laten 'rusten' en opnieuw aangezet en het geluid is wonderbaarlijk weer terug. Dank voor het meedenken in ieder geval _/-\o_

per aspera ad astra

Verwijderd

PlayStation Europe‏

New on PS Store this week: Wipeout Omega Collection, Dirt 4, The Elder Scrolls Online: Morrowind, more. Full list:

https://blog.eu.playstati...n-dirt-4-more/#sf85653946

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4256/34300244953_98aa02455f_n.jpg

• Jasphur
Man man man. Wat een drukte.
Dirt 4, Wipeout Omega, Crash Bandicoot, FFXII, Uncharted Lost Legacy, Sonic…

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:49
bram1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:17:
[...]

Je bent niet gek. Ik zie ze ook niet staan. Ook als ik er specifiek per game op zoek, moet ik gewoon betalen.
Inmiddels staan de PS+ games er wel, behalve spy chameleon, maar als je die handmatig opzoekt, is hij ook gratis.

[ Voor 12% gewijzigd door Merdera op 06-06-2017 13:11 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:03:
DIRT 4, eindelijk 😉

psn: jagermeistertim

• Jasphur
@TTHEEBO1 ja eindelijk haha. Word ene kort nachtje vrijdag > zaterdag.

IGN is er in ieder geval erg over te spreken.
http://www.ign.com/articles/2017/06/06/dirt-4-review

Kijk vooral ook even hun filmpje bovenin

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 06-06-2017 14:07 ]

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Wipeout lijkt me ook wel tof, had die op Ps3 gespeeld toen de grote hack gebeurde en deze gratis was, maar zou toch wel een demo van de Omega collection willen hebben om te kijken of het wat is voor moi :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:03:
mwa, als die Sonic qua graphics net zo blokkerig is als voorheen en dus geen opgepoetste versie zoals Crash Bandicoot of WipEout (Omega) omvat dan hoef ik hem niet hoor.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Yucko schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:05:
[...]

mwa, als die Sonic qua graphics net zo blokkerig is als voorheen en dus geen opgepoetste versie zoals Crash Bandicoot of WipEout (Omega) omvat dan hoef ik hem niet hoor.
http://www.sega.com/games/sonicmania juist wel ;) maar ik vind dat wel tof..

PSN id: PENo1

• Superkiwi
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:16:
Wipeout lijkt me ook wel tof, had die op Ps3 gespeeld toen de grote hack gebeurde en deze gratis was, maar zou toch wel een demo van de Omega collection willen hebben om te kijken of het wat is voor moi :Y
Euh, het is exact dezelfde game als die je gespeeld hebt op de PS3 ;)
Met als extra de DLC Fury en de Vita versie 2048.

dvdkiwi schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:50:
[...]

Euh, het is exact dezelfde game als die je gespeeld hebt op de PS3 ;)
Met als extra de DLC Fury en de Vita versie 2048.
Maar speelbaar op ps4 en met fabelachtig mooie hdr ;)

10 second ninja DONE

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:01:
@TTHEEBO1 ja eindelijk haha. Word ene kort nachtje vrijdag > zaterdag.

IGN is er in ieder geval erg over te spreken.
http://www.ign.com/articles/2017/06/06/dirt-4-review

Kijk vooral ook even hun filmpje bovenin
Klinkt heel tof, gamespot ook erg positief https://www.gamespot.com/reviews/dirt-4-review/1900-6416693/

Na maanden geen fullpriced games te hebben gekocht, nu net Injustice 2 en dan vrijdag Dirt 4 (terwijl ik nog met HZD van een vriend bezig ben) Vanaf nu wordt ik weer budgetgamer hoor. Beloofd 🤡

psn: jagermeistertim

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:38:
'Eén op de vijf verkochte PS4’s is een PS4 Pro'

Goed nieuws dus voor PS4 Pro ondersteunende games in de toekomst.
Ik verwacht vanaf 2e helft dit jaar sowieso meer en betere ondersteuning in nieuwe games voor de extra's die de Pro biedt.. Alles wat tot nu toe uitgekomen is heeft er nooit echt goed rekening mee kunnen houden tijdens de ontwikkeling omdat de Pro daarvoor nog niet lang genoeg bestaat..
Straks in augustus zullen de bundels met destiny, fifa en noem het maar op komen, dan zal het wel wat harde gaan met de verkopen en ondersteuning.

• Jasphur
Zo. In afwachting van Dirt maar even WRC 5 binnrnhalen op mn ps3. Maar jeetje wat is die traag in vergelijking met de PS4 pro haha. Denk dat ik maar even ga afwassen en strijken. En dan tegen het einde van de avond eens een stage rijden.

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 17:26
Wanneer worden de deals van de maand bekend gemaakt?

• RubenSaurus
Formula one schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:24:
Wanneer worden de deals van de maand bekend gemaakt?
deals van de maand? er is elke week op woensdag een vers aanbod met aanbiedingen. als je de ps+ games bedoeld: die staan vanaf vandaag ook in de store.
Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:12:
Zo. In afwachting van Dirt maar even WRC 5 binnrnhalen op mn ps3. Maar jeetje wat is die traag in vergelijking met de PS4 pro haha. Denk dat ik maar even ga afwassen en strijken. En dan tegen het einde van de avond eens een stage rijden.
Zonder flame war te willen starten ps3 interface voelde altijd al traag vergeleken met x360. Maar mogelijk minder erg als het je main console was.

De ps4 interface vind ik wel prima

10 second ninja DONE

• Jasphur
Ligt het aan mn PS3 of is WRC5 nou zo verdomde pixellig? De menu interface dan. Dat de game zelf wat minder is is begrijpelijk.

[ Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 06-06-2017 20:40 ]

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Heren, ik weet niet of dit hier hoort maar ik probeer het toch, indien verkeerd alvast excuses!

....
Ik wilde antwoord geven, maar je vroeg het duidelijk niet aan mij, dus ja.... :D
Aenea schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:46:
[...]

Ik wilde antwoord geven, maar je vroeg het duidelijk niet aan mij, dus ja.... :D
Foto!!

;)
Heer kan ook duiden op iemand die zich netjes/fatsoenlijk gedraagd.Heren/Horken als alternatief? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 07-06-2017 08:59 ]

10 second ninja DONE

Sagat schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:59:
Heer kan ook duiden op iemand die zich netjes/fatsoenlijk gedraagd.Heren/Horken als alternatief? ;)
Laten we het gewoon houden op een beeldschone vrouwelijke Tweakert.

• Jasphur
Hier wat meer gameplaybeelden van Final Fantasy XII The Zodiac Age.

YouTube: ファイナルファン&#12...

Beelden op:
± 10:15 - 13:40
± 33:45 - 55:35
± 58:05 - 1:10:03
Voice over n het japans met o.a. de stemacteurs van Vaan en Penelo.

Ik moet zeggen dat de game er echt veel vloeiender uitziet en het lijkt wel alsof ze de textures echt helemaal vanaf 0 opnieuw hebben gemaakt. Ik kan niet wachten in ieder geval.

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Mark 8th August in your diaries: Hellblade: Senua’s Sacrifice, by @NinjaTheory, hits #PS4:

https://blog.eu.playstati...on-8th-august/#sf85728079

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBs6NvHXUAA2Qe0.jpg

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

om middernacht nog even een paar rondes WipEout gespeeld.

Nostalgie <3

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

PlayStation Europe‏

New PlayStation Store discounts start today on Need For Speed, SOMA, Snake Pass, more. Full list here:

https://blog.eu.playstati...ake-pass-more/#sf86021071

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBtYoHEXoAAknjc.jpg

Need for Speed™ voor €14,99:

https://store.playstation...01866_00-NFS16SE000000001

• Homeland
  • Niet online
En vanaf 9 juni tot de 21e veel aanbiedingen op de PS Store!

https://www.playstation.c...re/ps4/buy-ps4/ps4-deals/
Jasphur schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:07:
Hier wat meer gameplaybeelden van Final Fantasy XII The Zodiac Age.

YouTube: ファイナルファン&#12...

Beelden op:
± 10:15 - 13:40
± 33:45 - 55:35
± 58:05 - 1:10:03
Voice over n het japans met o.a. de stemacteurs van Vaan en Penelo.

Ik moet zeggen dat de game er echt veel vloeiender uitziet en het lijkt wel alsof ze de textures echt helemaal vanaf 0 opnieuw hebben gemaakt. Ik kan niet wachten in ieder geval.
Ik heb nog nooit een FF game gespeeld, maar ik heb na dit soort gameplay video's altijd een "wtf did I just watch?" gevoel. :)

• Jasphur
Hoe bedoel je dat? haha Ik heb dat bij die wazig spelshow filmpjes uit dat land. :P

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Yucko schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:34:
om middernacht nog even een paar rondes WipEout gespeeld.

Nostalgie <3
Ik ben ook erg benieuwd. Nooit een PS3 gehad, dus heb ook geen idee wat ik kan verwachten. Laatste Wipeout was Pulse op de PS2 denk ik. En nu op de PS4! :Y)

Zit er trouwens ook online MP in? Online MP met 8 spelers! *O*

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 07-06-2017 12:51 ]

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@SqueakyClean HD op de PS3 was eigenlijk ook Pure + Pluse, maar dan wel ook nog de Fury uitbreiding. De enige echte nieuwe was 2048 op de Vita.

En Omega is dan weer HD Fury + 2048 als ik het goed begrijp.

En volgends de playstation store:
Daag je vrienden uit in online races tot 8 personen, of offline met zijn tweeën in splitscreen.

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 17:26
Ik zoek een headset voor ps4 voor max 150 euro iemandt aanbevelingen ?
Het liefst bekabeld met 3.5 mm jack

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Formula one schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:43:
Ik zoek een headset voor ps4 voor max 150 euro iemandt aanbevelingen ?
Het liefst bekabeld met 3.5 mm jack
De Sony MDR-1A kost nu €100 op Amazon.fr. Ook in het zwart.
Vanaf €130 in de pricewatch.

Verwijderd

PlayStation Plus aanbieding bij Intertoys: 34 euro voor 1 jaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9DdNW8x3Q2O513NeRG75l21u/full.png

PS4 Pro + Horizon voor 349,-.

+ nog meer aanbiedingen.
Jasphur schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:22:
Hoe bedoel je dat? haha Ik heb dat bij die wazig spelshow filmpjes uit dat land. :P
Gewoon, ik zie wat wazige poppetjes rondlopen in een soort van wazige anime omgeving, gevolgd door nog wazigere menu'tjes en eve wazige combat. Dat is puur wat ik zie hè, wellicht zit mijn omschrijving niet verder naast de daadwerkelijke FF gameplay. :P

• Jasphur
bram1984 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:36:
[...]

Gewoon, ik zie wat wazige poppetjes rondlopen in een soort van wazige anime omgeving, gevolgd door nog wazigere menu'tjes en eve wazige combat. Dat is puur wat ik zie hè, wellicht zit mijn omschrijving niet verder naast de daadwerkelijke FF gameplay. :P
Haha. Ja kan ik mij wat bij voorstellen. Hier een Engelse interface in het eerste filmpje in de tekst.

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 22:02
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:59:
PlayStation Plus aanbieding bij Intertoys: 34 euro voor 1 jaar:

[afbeelding]

PS4 Pro + Horizon voor 349,-.

+ nog meer aanbiedingen.
** vanaf 9 juni ;)

• Jasphur
Alleen Dirt 4 toch? De rest is van 5 tot 25 juni :P

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 22:02
Jasphur schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:33:
[...]

Alleen Dirt 4 toch? De rest is van 5 tot 25 juni :P
In die afbeelding van Dennis staat onderaan in het midden toch echt anders :D
** Prijzen geldig van 9 t/m 18 juni
*** Prijzen geldig van 9 t/m 21 juni

• Jasphur
@MitchellHearth ojaa rechts onder, linker pagina. Ik zie het!

[ Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 07-06-2017 14:44 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!