Ik wou net de aankomende wedstrijd Nederland - Luxemburg spelen.
FIFA 17 en PES 2017 hebben beide Luxemburg niet.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Och guttegut, balen man! Bedankt voor de info, ik wilde net Fifa17 gaan kopen, maar laat maar zitten dan. Als Luxemburg ook niet in deeltje 18 zit; laat dat spel ook maar zitten dan.Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:52:
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
die zal je in Fifa 18 wel als dlc kunnen kopen voor 9,99 ofzoVerwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:52:
Verwijderd
Dát zeg ik! Als de mongolen er niet inzitten, dan hoeft het al van mij niet meer!Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:05:
@InF.Inc
Ik ben een voorstander van dat alle teams en spelers er correct inzitten.
Ik geniet er dan ook van om potjes voetbal voor en na te spelen.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Maar als jij zo natuurgetrouw wilt spelen, waarom koop je PES dan?Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:14:
@InF.Inc
Klachten indienen dus:
https://www.gaming.konami...AutoDetectCookieSupport=1
https://help.ea.com/nl/contact-us/
dat heeft hij nooit gezegd, hij heeft alleen gezegd dat ie wil dat elk team en elke speler erin zit.InF.Inc schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:16:
[...]
Maar als jij zo natuurgetrouw wilt spelen, waarom koop je PES dan?
ben het helemaal met je eens, de laatste fifa die ik had was FIFA '98Rpower18 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:25:
Vinden jullie het eigenlijk niet belachelijk dat we ieder jaar met zijn allen een nieuwe FIFA kopen? ..
Zoveel veranderen ze er niet aan ieder jaar en volgens mij zou hier makkelijk een soort van update pack voor alle transfers etc uit kunnen komen.
Ik zou het persoonlijk een goede trend vinden als meer uitgevers niet ieder jaar hetzelfde uit zouden brengen, maar meer aandacht zouden besteden aan de kwaliteit zoals bijv. de AC reeks momenteel doet.
Natuurlijk wil EA dat niet, je zal elk jaar opnieuw moeten betalen voor je top FIFA FUT team.Rpower18 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:25:
Vinden jullie het eigenlijk niet belachelijk dat we ieder jaar met zijn allen een nieuwe FIFA kopen? ..
Zoveel veranderen ze er niet aan ieder jaar en volgens mij zou hier makkelijk een soort van update pack voor alle transfers etc uit kunnen komen.
Ik zou het persoonlijk een goede trend vinden als meer uitgevers niet ieder jaar hetzelfde uit zouden brengen, maar meer aandacht zouden besteden aan de kwaliteit zoals bijv. de AC reeks momenteel doet.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Maak er dan gewoon Nederland - PSV van. Die heeft dit jaar toch net zo veel als Luxemburg gewonnenVerwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:52:
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2017 14:41 ]
Verwijderd
PES is bij mij de betere voetbalgame van de twee.InF.Inc schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:16:
Maar als jij zo natuurgetrouw wilt spelen, waarom koop je PES dan?
Ach, dat doe ik al.Rpower18 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:25:
[ Voor 20% gewijzigd door Nieuwevolger op 05-06-2017 15:49 ]
Verwijderd
Ronaldo, weer een reden om hem dit jaar over te slaanVerwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:12:
FIFA 18 hits the PS4 pitch this September, headlined by the one and only Cristiano Ronaldo:
https://blog.eu.playstati...his-september/#sf85406929
[video]
Ziet er goed uit.Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:12:
FIFA 18 hits the PS4 pitch this September, headlined by the one and only Cristiano Ronaldo:
[video]
Nu dus ook de bevestiging dat ze de PS nu als main platform gebruiken. Dat heeft Sony wel goed weten te strikken.Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 17:12:
[video]
Zeker. Maar als mensen elk jaar braaf een nieuwe, nagenoeg identieke Fifa blijven kopen voor het volle pond en de dev daar flink geld mee verdient, waarom zouden ze dan transferupdates uitbrengen tegen gereduceerd tarief?Rpower18 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:25:
Vinden jullie het eigenlijk niet belachelijk dat we ieder jaar met zijn allen een nieuwe FIFA kopen? (...)
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 05-06-2017 18:58 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tja ach... ik doe daar ook aan mee. Al is het alleen maar zodat ik met m'n maten weer een jaar kan genieten van Pro Clubs Online. Wat dat betreft stoken we elkaar elk jaar weer op om de nieuwste versie te kopen. En daarbij spelen ook steeds minder mensen de "oude" versie waardoor het lastiger wordt om nieuwe matches te vinden.dvdkiwi schreef op maandag 5 juni 2017 @ 18:57:
[...]
Zeker. Maar als mensen elk jaar braaf een nieuwe, nagenoeg identieke Fifa blijven kopen voor het volle pond en de dev daar flink geld mee verdient, waarom zouden ze dan transferupdates uitbrengen tegen gereduceerd tarief?
Dat roepen een heleboel mensen elk jaar. En toch belandt PES op de een of andere manier altijd binnen 2 maanden in de budgetbak

“Fun fact: WipEout 2048, for a short while, was going to have a zombie mode. It was a half-joke, a tongue-in-cheek nod to the endless ‘zombie’ modes in other games. We didn’t get time to perfect it though so we removed it. The shot was a mixture of renders and FX slammed together in Photoshop, with most of the street lights taken out to have lower key lighting so it’s even moodier than usual.”
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Is dat niet een beetje overbodige vraag? 1ms en Freesync. Wat heb je als gamer nog meer nodig. Het is wel een TN-panel, maar daar is de prijs ook naar.Caneezy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:39:
Heren, ik weet niet of dit hier hoort maar ik probeer het toch, indien verkeerd alvast excuses! Ik heb momenteel een monitor (22 inch) met een response tijd van 5ms waarmee ik PS4 speel (voornamelijk FPS). Ik ben op zoek naar een redelijk goedkoop gaming monitor.
Mijn oog viel op het volgende: https://www.bol.com/nl/p/...monitor/9200000062139355/
Ik heb zelf de PS4 vanaf launch, geen PRO. Enig idee of dit een redelijke gaming monitor is?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik moet mijn ps3 versie nog 'zo ver nu nog mogelijk is' uitspelen. Maar hou het in de gaten...als ie een keer budget is misschien leuk als er veel oudere versies in zitten (ik heb alleen maar de wipeout2097, de ps2 versie die ik overigens niet leuk vond, en dus de ps3 versie, die eigenlijk de psp/vita versies bevat)Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:37:
Ondanks dat ik een groot fan ben van de serie, komt morgen de Wipeout Omega Collection bij niet in huisVooral met de rede dat ik zo'n beetje al de games al heb. O.a. de N64 editie (Wipeout 64)
[afbeelding]
Zombiemode
[afbeelding]
[...]
Dit, donderdag is mijn game avond, maar die dag start ik vroeg met werken (6.30amMajor_ton schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:41:
Leuk om wat gelijke ervaringen te lezen van situatie-genoten. Zelf ben ik ook (alweer) 32 en papa van een 'duivelse' dochter van 2. Een zondagmiddagje gamen kan ik wel vergeten en de meeste speelsessies beginnen pas om 22:00 uur of later. Veelal ben ik dan eigenlijk al te moe en eindigt het met een paar filmpjes kijken
10 second ninja DONE
Ik denk dat dat om te gamen een prima monitor is. Omdat het een TN paneel betreft is de response tijd lekker laag (1ms), maar zijn de kleuren en kijkhoeken beduidend minder dan een monitor met IPS paneel. Als je er recht voor zit, maakt dat natuurlijk minder uit. Verwar verder responsetijd niet met input-lag, al is dat laatste op een monitor nooit echt van belang. Verder is het misschien ook een optie om voordelig een monitor met TN paneel van marktplaats af te trekken?Caneezy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:39:
Heren, ik weet niet of dit hier hoort maar ik probeer het toch, indien verkeerd alvast excuses! Ik heb momenteel een monitor (22 inch) met een response tijd van 5ms waarmee ik PS4 speel (voornamelijk FPS). Ik ben op zoek naar een redelijk goedkoop gaming monitor.
Mijn oog viel op het volgende: https://www.bol.com/nl/p/...monitor/9200000062139355/
Ik heb zelf de PS4 vanaf launch, geen PRO. Enig idee of dit een redelijke gaming monitor is?
Some infinities are bigger than others.
Ik vond eigenlijk het leveldesign van Wipeout3 (PSone) en Wipeout Fusion (PS2) verre weg de beste. Zeker bij Fusion waar je her en der een alternatieve route kon nemen met de kans op een plasmagun.Sagat schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:29:
[...]
Ik moet mijn ps3 versie nog 'zo ver nu nog mogelijk is' uitspelen. Maar hou het in de gaten...als ie een keer budget is misschien leuk als er veel oudere versies in zitten (ik heb alleen maar de wipeout2097, de ps2 versie die ik overigens niet leuk vond, en dus de ps3 versie, die eigenlijk de psp/vita versies bevat)
…
ah en 2048 was (ook?) een vita of iig handheld game dus. Mwah dan speel ik net zo lief mijn ps3 versie. Misschien voor lolz ooit nog is de n64 en saturn versies spelen....maar die verschillen niet heel erg van de ps1 versie(s) toch?Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:55:
[...]
Ik vond eigenlijk het leveldesign van Wipeout3 (PSone) en Wipeout Fusion (PS2) verre weg de beste. Zeker bij Fusion waar je her en der een alternatieve route kon nemen met de kans op een plasmagun.
Helaas zitten deze circuits niet in de Omega collectie. Althans, ik heb ze nog niet gezien in de trailers of omschrijvingen. Ze adverteren met HD, Fury en 2048.
10 second ninja DONE
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 06-06-2017 10:22 ]
Wanneer ik de n64 versie ga spelen zal dit zeer waarschijnlijk niet op een n64 zijnJasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:20:
@Verwijderd ik kan dan ook niet wachten op vrijdagavond
@Sagat Klopt. HD kwam oorspronkelijk eerder uit op de PS3 en toen kwam de uitbreiding met Fury.
In mijn hoofd was de N64 versie erg moeilijk te spelen vanwege de N64 controller. Dat ging bij de eerste PSone DS toch een stuk makkelijker. Ik zou ze echt weer even moeten spelen om het te weten. Ik weet wel dat ik de Rob Lord & Mark Bandola soundtrack toen al erg vet vondsamen met Fluke en Propellerheads
10 second ninja DONE
per aspera ad astra
Ik heb geen versterker bij de setup, alleen een PS4 met TV. Geluid ging altijd via de speakers van de TV.b.o.n.s schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:12:
Je hebt alles wel geprobeerd zo lijkt het inderdaad.
Heb je misschien een versterker bij de setup?
Zoja, dan eens via optisch proberen?
per aspera ad astra
En heeft je TV optical aan boord? Zo ja: dat al eens geprobeerd?LAD93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:13:
[...]
Ik heb geen versterker bij de setup, alleen een PS4 met TV. Geluid ging altijd via de speakers van de TV.
Hi Major,Major_ton schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:36:
[...]
Ik denk dat dat om te gamen een prima monitor is. Omdat het een TN paneel betreft is de response tijd lekker laag (1ms), maar zijn de kleuren en kijkhoeken beduidend minder dan een monitor met IPS paneel. Als je er recht voor zit, maakt dat natuurlijk minder uit. Verwar verder responsetijd niet met input-lag, al is dat laatste op een monitor nooit echt van belang. Verder is het misschien ook een optie om voordelig een monitor met TN paneel van marktplaats af te trekken?
Andere TV ook geprobeerd?LAD93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:13:
[...]
Ik heb geen versterker bij de setup, alleen een PS4 met TV. Geluid ging altijd via de speakers van de TV.
Even los van dat je een heel vervelend probleem hebt waar ik zo snel niet een oplossing voor heb, is het erg aan te raden om HDMI kabels niet los te trekken en in te pluggen wanneer de apparatuur aan staat. Menig HDMI-board is hierdoor al deels of compleet defect geraakt. Mogelijk heeft dit iets met het probleem zelf te maken.LAD93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:07:
Sinds jaar en dag ben ik bezit van een PS4 (1st gen) en ik heb ook al tijden last van het bekende HDMI-euvel van geen geluid. Normaal loste ik dit op met uit-/aanzetten van de PS4/TV of het switchen van HDMI kanaal. Ook trok ik nog weleens de HDMI kabel los en na het opnieuw insteken van de kabel, werkte het geluid weer optimaal. Dit zijn overigens ook allemaal oplossingen die ik op internet tegen ben gekomen.
Vanmorgen startte ik mijn PS4 op en ik had weer geen geluid. Geen probleem, kabel loshalen en weer vastmaken en het is gefixt... Niet dus, ik krijg zelfs helemaal geen beeld meer na het insteken van de kabel. Na een restart wel weer beeld, maar no way dat ik geluid uit mn tv krijg. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (HDMI kabel vervangen, andere HDMI poort en de eerder aangegeven oplossingen, ook heb ik voor de zekerheid de PS4 opnieuw geïnitialiseerd), maar niks werkt. Nu kan ik nog wel geluid krijgen uit mijn controller via oordopjes, maar het is rete-irritant dat ik geen geluid uit mn TV krijg.
Hebben jullie misschien nog tips om dit probleem op te lossen of moet ik op zoek naar een nieuwe PS4?
Some infinities are bigger than others.
Haha ja zou het zeker ook niet erg vinden als ik me mijn ps3 games gewoon op de ps4 kon spelen. Wat dat betreft heeft ms het beter voor elkaar.dvdkiwi schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:56:
Woohoo Wipeout Omega Collection![]()
Op de PS3 tijdens de kersthack Wipeout HD & Fury gekozen als goedmakertje; wat een fantastisch toffe game! Ik kan daar natuurlijk ook gewoon verder mee gaan, want die is ook 1080p en 60fps, maar waarom moeilijk doen als de PS4 versie er is![]()
Damn you non-backwards compatible Playstation
10 second ninja DONE
Verwijderd
En dan heb je de Zone levels nogdvdkiwi schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:36:
Wipeout is moeilijker dan Trackmania is mijn ervaring, de hoogste difficulty is pittiger dan Trackmania imo.
Het zijn ook geen losse time trials die je uren kunt oefenen en masteren, maar races tegen AI met wapens en dergelijke. Die onvoorspelbare variabelen maken het net even wat moeilijker.
Zooooommmmmm zoooooommmmmmm zooooommmmmmJasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:39:
[...]
En dan heb je de Zone levels nogmega vet zijn die!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Mijn TV heeft wel optical aan boord, ik zal eens rondvragen of iemand een optical kabel heeft liggen.Denman schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:21:
[...]
En heeft je TV optical aan boord? Zo ja: dat al eens geprobeerd?
Dit kan ik zeker nog proberen, alleen moet ik dan even in staat zijn om een andere TV aan te sluiten. Thanks, zelf niet over nagedachtbram1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:22:
[...]
Andere TV ook geprobeerd?
Anders laten repareren of via je hoofdtelefoon spelen. Ding is gewoon defect dan.
Dit ben ik met je eens en het is ook niet heel handig geweest om dit steeds zo te doen. Misschien is dit ook wel onderdeel van het probleem en heeft hij nu echt de geest gegeven v.w.b. het geluid. Alleen heeft het tot nu toe altijd gewerkt. Het is raar dat hij het nu ineens heeft begeven terwijl ik hem al zeker een paar weken niet heb los hoeven koppelen.Major_ton schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:25:
[...]
Even los van dat je een heel vervelend probleem hebt waar ik zo snel niet een oplossing voor heb, is het erg aan te raden om HDMI kabels niet los te trekken en in te pluggen wanneer de apparatuur aan staat. Menig HDMI-board is hierdoor al deels of compleet defect geraakt. Mogelijk heeft dit iets met het probleem zelf te maken.
per aspera ad astra
Je bent niet gek. Ik zie ze ook niet staan. Ook als ik er specifiek per game op zoek, moet ik gewoon betalen.Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:13:
@Verwijderd ben ik nou gek of staan de Mei games er nog in?
PSN id: NL_SToRM
Onderstaand ook nog een video review voor de mensen die niet houden van lezenLucky enough to own a TV that supports HDR? Then good news: I’ve never seen a more compelling use of the format. Up until now, high dynamic range has never really convinced me. Even in Uncharted 4, I thought switching it on merely made scenes a teensy bit brighter. Not Wipeout Omega Collection, though. Turn on HDR here, and everything pops. Colours are more vibrant in an instantly appreciable way, the dappled rays of sunlight that gently thaw Sebenco Climb’s snowy hairpins glisten so hard I can almost feel my corneas tanning, while the contrast between light and shadow as illuminated billboards pierce through the night sky on the likes of 2028’s helter-skelter Metro Park looks sensational. Alongside Horizon: Zero Dawn, this is the best advert for upgrading to a 4K TV and PS4 Pro I’ve seen.
- As good a technical showing for PS4 as you’re likely to find
- A brilliant showcase for HDR gaming
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Inmiddels heb ik de PS4 een tijdje laten 'rusten' en opnieuw aangezet en het geluid is wonderbaarlijk weer terug. Dank voor het meedenken in ieder gevalLAD93 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:07:
Sinds jaar en dag ben ik bezit van een PS4 (1st gen) en ik heb ook al tijden last van het bekende HDMI-euvel van geen geluid. Normaal loste ik dit op met uit-/aanzetten van de PS4/TV of het switchen van HDMI kanaal. Ook trok ik nog weleens de HDMI kabel los en na het opnieuw insteken van de kabel, werkte het geluid weer optimaal. Dit zijn overigens ook allemaal oplossingen die ik op internet tegen ben gekomen.
Vanmorgen startte ik mijn PS4 op en ik had weer geen geluid. Geen probleem, kabel loshalen en weer vastmaken en het is gefixt... Niet dus, ik krijg zelfs helemaal geen beeld meer na het insteken van de kabel. Na een restart wel weer beeld, maar no way dat ik geluid uit mn tv krijg. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (HDMI kabel vervangen, andere HDMI poort en de eerder aangegeven oplossingen, ook heb ik voor de zekerheid de PS4 opnieuw geïnitialiseerd), maar niks werkt. Nu kan ik nog wel geluid krijgen uit mijn controller via oordopjes, maar het is rete-irritant dat ik geen geluid uit mn TV krijg.
Hebben jullie misschien nog tips om dit probleem op te lossen of moet ik op zoek naar een nieuwe PS4?
per aspera ad astra
Verwijderd
Inmiddels staan de PS+ games er wel, behalve spy chameleon, maar als je die handmatig opzoekt, is hij ook gratis.bram1984 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:17:
[...]
Je bent niet gek. Ik zie ze ook niet staan. Ook als ik er specifiek per game op zoek, moet ik gewoon betalen.
[ Voor 12% gewijzigd door Merdera op 06-06-2017 13:11 ]
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
DIRT 4, eindelijk 😉Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:03:
Man man man. Wat een drukte.
Dirt 4, Wipeout Omega, Crash Bandicoot, FFXII, Uncharted Lost Legacy, Sonic…
psn: jagermeistertim
[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 06-06-2017 14:07 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
mwa, als die Sonic qua graphics net zo blokkerig is als voorheen en dus geen opgepoetste versie zoals Crash Bandicoot of WipEout (Omega) omvat dan hoef ik hem niet hoor.Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:03:
Man man man. Wat een drukte.
Dirt 4, Wipeout Omega, Crash Bandicoot, FFXII, Uncharted Lost Legacy, Sonic…
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
http://www.sega.com/games/sonicmania juist welYucko schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:05:
[...]
mwa, als die Sonic qua graphics net zo blokkerig is als voorheen en dus geen opgepoetste versie zoals Crash Bandicoot of WipEout (Omega) omvat dan hoef ik hem niet hoor.
PSN id: PENo1
Euh, het is exact dezelfde game als die je gespeeld hebt op de PS3BlackEyedAngel schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:16:
Wipeout lijkt me ook wel tof, had die op Ps3 gespeeld toen de grote hack gebeurde en deze gratis was, maar zou toch wel een demo van de Omega collection willen hebben om te kijken of het wat is voor moi
Maar speelbaar op ps4 en met fabelachtig mooie hdrdvdkiwi schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:50:
[...]
Euh, het is exact dezelfde game als die je gespeeld hebt op de PS3![]()
Met als extra de DLC Fury en de Vita versie 2048.
10 second ninja DONE
Klinkt heel tof, gamespot ook erg positief https://www.gamespot.com/reviews/dirt-4-review/1900-6416693/Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:01:
@TTHEEBO1 ja eindelijk haha. Word ene kort nachtje vrijdag > zaterdag.
IGN is er in ieder geval erg over te spreken.
http://www.ign.com/articles/2017/06/06/dirt-4-review
Kijk vooral ook even hun filmpje bovenin
psn: jagermeistertim
Ik verwacht vanaf 2e helft dit jaar sowieso meer en betere ondersteuning in nieuwe games voor de extra's die de Pro biedt.. Alles wat tot nu toe uitgekomen is heeft er nooit echt goed rekening mee kunnen houden tijdens de ontwikkeling omdat de Pro daarvoor nog niet lang genoeg bestaat..Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:38:
'Eén op de vijf verkochte PS4’s is een PS4 Pro'
Goed nieuws dus voor PS4 Pro ondersteunende games in de toekomst.
deals van de maand? er is elke week op woensdag een vers aanbod met aanbiedingen. als je de ps+ games bedoeld: die staan vanaf vandaag ook in de store.Formula one schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:24:
Wanneer worden de deals van de maand bekend gemaakt?
Zonder flame war te willen starten ps3 interface voelde altijd al traag vergeleken met x360. Maar mogelijk minder erg als het je main console was.Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:12:
Zo. In afwachting van Dirt maar even WRC 5 binnrnhalen op mn ps3. Maar jeetje wat is die traag in vergelijking met de PS4 pro haha. Denk dat ik maar even ga afwassen en strijken. En dan tegen het einde van de avond eens een stage rijden.
10 second ninja DONE
[ Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 06-06-2017 20:40 ]
Ik wilde antwoord geven, maar je vroeg het duidelijk niet aan mij, dus ja....Caneezy schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:39:
Heren, ik weet niet of dit hier hoort maar ik probeer het toch, indien verkeerd alvast excuses!
....
Foto!!Aenea schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:46:
[...]
Ik wilde antwoord geven, maar je vroeg het duidelijk niet aan mij, dus ja....
[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 07-06-2017 08:59 ]
10 second ninja DONE
Laten we het gewoon houden op een beeldschone vrouwelijke Tweakert.Sagat schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:59:
Heer kan ook duiden op iemand die zich netjes/fatsoenlijk gedraagd.Heren/Horken als alternatief?
Verwijderd
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd

Ik heb nog nooit een FF game gespeeld, maar ik heb na dit soort gameplay video's altijd een "wtf did I just watch?" gevoel.Jasphur schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:07:
Hier wat meer gameplaybeelden van Final Fantasy XII The Zodiac Age.
YouTube: ファイナルファン...
Beelden op:
± 10:15 - 13:40
± 33:45 - 55:35
± 58:05 - 1:10:03
Voice over n het japans met o.a. de stemacteurs van Vaan en Penelo.
Ik moet zeggen dat de game er echt veel vloeiender uitziet en het lijkt wel alsof ze de textures echt helemaal vanaf 0 opnieuw hebben gemaakt. Ik kan niet wachten in ieder geval.
Ik ben ook erg benieuwd. Nooit een PS3 gehad, dus heb ook geen idee wat ik kan verwachten. Laatste Wipeout was Pulse op de PS2 denk ik. En nu op de PS4!Yucko schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:34:
om middernacht nog even een paar rondes WipEout gespeeld.
Nostalgie
[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 07-06-2017 12:51 ]
Daag je vrienden uit in online races tot 8 personen, of offline met zijn tweeën in splitscreen.
De Sony MDR-1A kost nu €100 op Amazon.fr. Ook in het zwart.Formula one schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:43:
Ik zoek een headset voor ps4 voor max 150 euro iemandt aanbevelingen ?
Het liefst bekabeld met 3.5 mm jack
Verwijderd

Gewoon, ik zie wat wazige poppetjes rondlopen in een soort van wazige anime omgeving, gevolgd door nog wazigere menu'tjes en eve wazige combat. Dat is puur wat ik zie hè, wellicht zit mijn omschrijving niet verder naast de daadwerkelijke FF gameplay.Jasphur schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:22:
Hoe bedoel je dat? haha Ik heb dat bij die wazig spelshow filmpjes uit dat land.
Haha. Ja kan ik mij wat bij voorstellen. Hier een Engelse interface in het eerste filmpje in de tekst.bram1984 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:36:
[...]
Gewoon, ik zie wat wazige poppetjes rondlopen in een soort van wazige anime omgeving, gevolgd door nog wazigere menu'tjes en eve wazige combat. Dat is puur wat ik zie hè, wellicht zit mijn omschrijving niet verder naast de daadwerkelijke FF gameplay.
** vanaf 9 juniVerwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:59:
PlayStation Plus aanbieding bij Intertoys: 34 euro voor 1 jaar:
[afbeelding]
PS4 Pro + Horizon voor 349,-.
+ nog meer aanbiedingen.
Alleen Dirt 4 toch? De rest is van 5 tot 25 juni
In die afbeelding van Dennis staat onderaan in het midden toch echt andersJasphur schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:33:
[...]
Alleen Dirt 4 toch? De rest is van 5 tot 25 juni
** Prijzen geldig van 9 t/m 18 juni
*** Prijzen geldig van 9 t/m 21 juni
[ Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 07-06-2017 14:44 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq