• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:46
@maartend stuk ongeduld dat ik ben :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:02
ChuckyDevil schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:04:
Life is Strange is wel leuk. Aflevering 1 prima mee vermaakt vorig jaar.
Tweakmans schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:39:
Je hebt slechts één van de afleveringen gespeeld? Was het niet boeiend genoeg om de overige te proberen?
NotSoSteady schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:33:
Life is Strange is echt een topper, een van de leukste games die ik in de afgelopen periode heb gespeeld.
Ik ben de eerste episode niet eens, ondanks meerdere pogingen/sessies, doorgekomen :/
Te veel teenage girl drama, weinig actie en voor mij oninteressante dialogen.
Mijn vriendin is er wel hélémaal lyrisch over en zweert dat het vanaf episode 2 beter wordt, maar ik kan me er écht niet toe zetten. Ieder zo z'n ding denk ik dan maar :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10

Phydomir

Dennis

Je moet bij Life is Strange wel een beetje door het tiener girl gebeuren heen kijken. Game gaat veel verder dan dat en is eigenlijk gewoon een hele goede sci-fi game.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

FYI: Sony beweerd dat HDR op een originele PS4 alleen werkt als de PS4 direct aan de TV gekoppeld is en niet via een receiver. Ik kwam er gisteren achter dat dit niet waar is.

Als je een receiver hebt die HDR ondersteund dan werkt het OOK met de originele PS4 via een receiver. Het gaat er om dat de hele keten HDR ondersteund (met een oude HDMI 1.4 receiver werkt het dus niet).

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Phydomir schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:24:
Je moet bij Life is Strange wel een beetje door het tiener girl gebeuren heen kijken. Game gaat veel verder dan dat en is eigenlijk gewoon een hele goede sci-fi game.
Mwah, ik heb de game uitgespeeld maar deze mening deel ik niet. Het is imo toch wel voor het overgrote deel een tienerdrama met een klein vleugje SciFi. Ook zeker niet zo diepgaand als sommige mensen beweren, ik zou het eerder een vrij standaard verhaal noemen binnen dat genre waar alle tot in den treure gebruikte stereotypes wederom aanwezig zijn. En ja, dat is inclusief de naar mijn mening totaal voorspelbare uiteindelijke badguy.

Slechte game? Nee, zeker niet. Ik heb me er op zich best mee vermaakt maar ik vond de game vooral veel te langdradig.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Jasphur
Haha mooi dit, classic. Alle cheatscodes op een rijtje voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 01-06-2017 14:52 ]

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-11 21:01
Waar is de tijd dat ik een hele map had met cheat codes van verschillende games. :'(

• madcon
  • Laatst online: 17-10 11:16
Morgen ligt Tekken 7 in in de winkel :) Twijfel nog om hem te preorderen, want heb nog niet veel gezien het het spel. Tekken 3 en tag tournament destijds erg vaak gespeeld.

Stadia / PSN : whenheco

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44
Dat hoor je niet vaak, iemand die één dag voor release nog gaat pre-orderen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• madcon
  • Laatst online: 17-10 11:16
tot vandaag krijg je nog extra karakter :) Maarja, dat was met mk10 ook zo, later kom je goro gewoon kopen.

Stadia / PSN : whenheco

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04

On_E

Housemusic

Die Eliza code zit vast ook gewoon in de day one editie in de winkel.

Maar ik heb Tekken 7 digitaal gekocht, zo maar weer even spelen!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Jasphur
On_E schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:49:
Die Eliza code zit vast ook gewoon in de day one editie in de winkel.

Maar ik heb Tekken 7 digitaal gekocht, zo maar weer even spelen!
Wat vind je ervan?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04

On_E

Housemusic

Ik ben Tekken fan dus vind m top. :)
Speelt als vanouds en ziet er goed uit, ben ook blij met de jukebox mode waarmee je de achtergrondmuziek kunt veranderen, heb nu de soundtrack van de eerste Tekken Tag Tournament erbij en dat is een en al nostalgie!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Jasphur
@On_E Goed om te lezen. Ik vond die functie bij FF XV ook al zo fijn. Lekker naar de soundtracks luisteren van Final Fantasy van vroeger. Top.

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:53
Bij deze wil ik graag een animo check doen voor mensen die ook hun playstation 4 controller willen upgraden met een betere accu.

Batterij wat hiervoor nodig is: LP803860 van PKCELL, 3,7V 2000mAh.

Waarom deze specifiek? De maat zodat deze past en de eigenschappen ervan, deze schijnt dus echt de 2000mAh te kunnen leveren.

Waarom via duitsland? Ik kan deze type nergens in Nederland vinden en via google kom ik alleen uit op alibaba en dan is de minimale afname 1000 stuks o.i.d.

Ik heb de specifieke batterij die hiervoor nodig is gevonden in Duitsland, maar deze mag helaas niet doorsturen naar Nederland i.v.m. wetgeving.

Ik wil nu graag via huifkar dit laten verzenden maar door alle kosten vraag ik mij af of meer mensen hier interesse in hebben zodat we de kosten kunnen delen.

Informatie over deze upgrade in de links hieronder, de verwachte levensduur van charge gaat dan naar ~12 uur.

Dualshock V1: https://www.reddit.com/r/...attery_capacity_internal/
Dualshock V2:
https://www.reddit.com/r/...ck_4_v2_battery_capacity/

Kosten van de accu bij de webshop zijn euro 7,50 p/s.

Hoor het graag via een DM als er interesse is, of als iemand al een huifkar account heeft dan scheelt dat 12,50 aanmeldkosten.

[ Voor 16% gewijzigd door Arn0uDz op 02-06-2017 10:35 . Reden: Info over batterij ]

Verwijderd

@Arn0uDz

Voor mij kansloos omdat ik bekabeld speel.

-O-

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:03:
@Arn0uDz

Voor mij kansloos omdat ik bekabeld speel.

-O-
Waarom? Die dingen zijn toch niet voor niets draadloos?

PSN id: PENo1

Verwijderd

@P.E.No.1

Voor mij is bekabeld ideaal.

Nooit meer opladen, de controller blijft aan zolang de PS4 Pro aanstaat en Millisecondes voordeel in reactietijd.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:52

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:29:
@P.E.No.1

Voor mij is bekabeld ideaal.

Nooit meer opladen, de controller blijft aan zolang de PS4 Pro aanstaat en Millisecondes voordeel in reactietijd.
Lul niet man, jij speelt alles op Easy. oOo Als je nou een hardcore online FPS adept was...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:47
Volgens mij zijn algemene regels van tweakers dat je geen groepskoop acties mag opzetten omdat dit in het verleden een paar keer verkeerd is gegaan. 1 iemand beheerd al het geld en ontvangt alles en iedereen moet hem/haar op zijn blauwe ogen geloven dat hij alles ook echt door stuurt.

Verder vraag ik mij een beetje af voor wie dit een probleem is. Ik kan namelijk met gemak 4 uur halen met mijn controller opgeladen. Tegen die tijd is het ook gewoon tijd voor een pauze

Verwijderd

@spaceboy

Ik heb al flink wat extra kills gemaakt door het reactietijd verschil in BOIII.
WWII komt er aan en daar wil ik ook van genieten.

En met films is het controller constant aan ook erg handig.

• Jasphur
Inderdaad handig dat de controller gewoon aanstaat bij het kijken van films. Maar verder heb ik ook echt geen problemen met de accu die er nu inzit. Gamen met een kabel is zeer prima te doen. Of je moet geboren zijn in 2002 o.i.d. :P :+

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Jasphur schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:39:
Inderdaad handig dat de controller gewoon aanstaat bij het kijken van films. Maar verder heb ik ook echt geen problemen met de accu die er nu inzit. Gamen met een kabel is zeer prima te doen. Of je moet geboren zijn in 2002 o.i.d. :P :+
Kabel aan de controller is vet onhandig (in mijn geval midden in de woonkamer met alles wat er voorbij loopt enzo plus mijn eigen onhandigheid :P ). Ik ben echt blij dat op een gegeven moment die dingen draadloos werden. En ik speel voor mijn gevoel Battlefield er niet minder om..

PSN id: PENo1

• Jasphur
@P.E.No.1 haha. Het scheelt dat ik er een verlengkabel tussen heb zitten :P Dus als er bij mij iets tussendoor loopt (de vriendin) dat de USB kabel zichzelf in tweeën "breekt" ipv vroeger toen heel de console van de plank trok.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 20:07

Nitai

Live the life you love.

madcon schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:26:
Morgen ligt Tekken 7 in in de winkel :) Twijfel nog om hem te preorderen, want heb nog niet veel gezien het het spel. Tekken 3 en tag tournament destijds erg vaak gespeeld.
Je kunt even op Twitch buurten, zijn al veel streams van Tekken.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Arn0uDz
Utoka schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:35:
[...]

Volgens mij zijn algemene regels van tweakers dat je geen groepskoop acties mag opzetten omdat dit in het verleden een paar keer verkeerd is gegaan. 1 iemand beheerd al het geld en ontvangt alles en iedereen moet hem/haar op zijn blauwe ogen geloven dat hij alles ook echt door stuurt.

Verder vraag ik mij een beetje af voor wie dit een probleem is. Ik kan namelijk met gemak 4 uur halen met mijn controller opgeladen. Tegen die tijd is het ook gewoon tijd voor een pauze
Ik zou in dit geval ook eerst alles zelf voorschieten. Vandaar de animo check, als mensen ze willen hebben neem ik dat risico wel.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Jasphur schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:43:
@P.E.No.1 haha. Het scheelt dat ik er een verlengkabel tussen heb zitten :P Dus als er bij mij iets tussendoor loopt (de vriendin) dat de USB kabel zichzelf in tweeën "breekt" ipv vroeger toen heel de console van de plank trok.
En dan krijg JIJ de schuld dat zij bijna d'r nek breekt terwijl zij niet oplet en je console potentieel sloopt :') :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:36:
@spaceboy

hahahahahahahahahahahaha

;) >:)

[ Voor 18% gewijzigd door b.o.n.s op 02-06-2017 12:44 ]

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:58
On_E schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Ik ben Tekken fan dus vind m top. :)
Speelt als vanouds en ziet er goed uit, ben ook blij met de jukebox mode waarmee je de achtergrondmuziek kunt veranderen, heb nu de soundtrack van de eerste Tekken Tag Tournament erbij en dat is een en al nostalgie!
Vraagje, Ik ben sinds gister ook tekken 7 aan het spelen op de ps4 maar op het moment dat ik tegen een vriend uit me friendlist speel ga je na elk potje weer naar het menu om een nieuw mannetje etc te kiezen. Nu zit ik te zoeken naar een rematch option maar heb helaas deze niet kunnen vinden. Weet jij toevallig waar ik dit kan vinden of zit dit helemaal niet in de game.

Gister wel een epic comeback gehad in me eerste ranked match. Ging bijna door de tv heen toen ik won hahha.

https://www.youtube.com/watch?v=LdJ8rIt4OFk

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
@spaceboy

Kan me bijna niet voorstellen dat het door die kabel komt, dat is zo'n miniscule vertraging, met online gamen zal de lag veel meer impact hebben.

• Jasphur
Ja maar lag van wat :P :+

Lag van:
  1. Internet (bedraad/draadloos
  2. Beeldscherm tv (wel of niet game-modus aanstaan)
  3. Controller (bedraad/draadloos, origineel/ander merk)
  4. Zit er nog een receiver tussen?
  5. Kan HDMI-kabel ook lag geven?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43
@spaceboy

WWII komt er aan en daar wil ik ook van genieten.

En met films is het controller constant aan ook erg handig.
Nx gamer heeft een video gemaakt die aantoont dat bekabeld of niet bekabeld geen enkele milliseconden verschil maakt qua inputlag. Letterlijk 0,00000.

1:43 zie je zijn resultaten van bleutooth vs wired.

Verder hele interessante video die aantoont dat de ps4 vaak veel lagere inputlag heeft dan xbox one.
In battlefield 1 75ms ps4 pro vs 125 ms op de x1....

Edit:
Niet compleet waar wat ik zei, want in bepaalde games zoals battlefield 1 ging het met USB verbinding ietsje naar beneden. Maar niet iets wat je merkt.

Blijf het bizar vinden dat in veel games het verschil tussen ps4 en xbox zo groot is....

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 02-06-2017 14:36 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

v8power67 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:19:
[...]

Nx gamer heeft een video gemaakt die aantoont dat bekabeld of niet bekabeld geen enkele milliseconden verschil maakt qua inputlag. Letterlijk 0,00000.
[video]

Verder hele interessante video die aantoont dat de ps4 vaak veel lagere inputlag heeft dan xbox one.
In battlefield 1 75ms ps4 pro vs 125 ms op de x1....
Ah, dan kwam het bij Dennis dus toch puur door zijn wicked skillzzzz! 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:55
Life of strange ook maar eens downloaden.
Batterijduur van controllers is wel prima.

Heb er 2 thuis met een sony oplader, snel geladen ook

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Jasphur schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:15:

Lag van:
En dan is nog niet eens elke game even responsief. Vergelijk de besturing van GTA 5 bijvoorbeeld met de besturing van een Bloodborne, de laatste is gewoon veel directer en responsiever.

Het is gewoon flauwkul Dennis, in het beste geval is het een placebo effect. Er zijn teveel factoren om rekening mee te houden.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Jasphur
@Voxalizer Als je de Input Sensitivity vrij hoog (of laag weet even niet meer) zet reageert GTA V behoorlijk vlot. Alleen dan is het spel echt niet meer te spelen :P

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Jasphur schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:37:
@Voxalizer Als je de Input Sensitivity vrij hoog (of laag weet even niet meer) zet reageert GTA V behoorlijk vlot. Alleen dan is het spel echt niet meer te spelen :P
Volgens mij beweegt de camera dan gewoon sneller, niet directer. :)

• v8power67
Heb zelf een tijdje geprobeerd met battlefront bekabeld vs bleutooth.
Maar na paar uur gewoon weer wireless gegaan want merkt echt 0,0 verschil.
Toont de video ook wel aan die ik gepost heb hierboven. Sommige games hebben er iets voordeel van, battlefield 1 bv. Maar verder is het verschil of heel klein of niet aanwezig.
Ik doe gewoon weer lekker wireless gamen want scheelt gedoe met kabels.
En heb 2 controllers en zon dock voor opladen so im all good.

Ik geloof dat het voor sommige (top) spelers uit zou kunnen maken of je wel of niet bekabeld speelt, maar puur in situaties waar alles al optimaal is. Sowieso valt gamen over internet hier doorgaans niet onder, daarom zijn er nog steeds events als dreamhack etc waar mensen dus over lan tegen elkaar spelen.

Maar als je het gewoon al handig vind dat je nooit hoeft op te laden, then why not. Ik heb zelf voor mijn good old x360 zoals wireless als wired controllers en merk geen verschil. Maar ja ben dan ook absoluut GEEN top speler :)

10 second ninja DONE

Placebo noemen ze zoiets toch? :)

Ik zit wel bekabeld, maar ik moet wel vanwege dat ding met die paddles die ik eraan heb hangen. Alleen met VR heb ik 'm wel los, want anders kan ik de headset niet inschakelen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Daar geloof ik echt geen zak van. Het verschil van een USb kabel over wireless is marginaal. Dat kan jij tijdens gamen echt niet merken. Laat staan jou "Flink wat"
Arn0uDz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:18:
Bij deze wil ik graag een animo check doen voor mensen die ook hun playstation 4 controller willen upgraden met een betere accu.

Batterij wat hiervoor nodig is: LP803860 van PKCELL, 3,7V 2000mAh.

Waarom deze specifiek? De maat zodat deze past en de eigenschappen ervan, deze schijnt dus echt de 2000mAh te kunnen leveren.

Waarom via duitsland? Ik kan deze type nergens in Nederland vinden en via google kom ik alleen uit op alibaba en dan is de minimale afname 1000 stuks o.i.d.

Ik heb de specifieke batterij die hiervoor nodig is gevonden in Duitsland, maar deze mag helaas niet doorsturen naar Nederland i.v.m. wetgeving.

Ik wil nu graag via huifkar dit laten verzenden maar door alle kosten vraag ik mij af of meer mensen hier interesse in hebben zodat we de kosten kunnen delen.

Informatie over deze upgrade in de links hieronder, de verwachte levensduur van charge gaat dan naar ~12 uur.

Dualshock V1: https://www.reddit.com/r/...attery_capacity_internal/
Dualshock V2:
https://www.reddit.com/r/...ck_4_v2_battery_capacity/

Kosten van de accu bij de webshop zijn euro 7,50 p/s.

Hoor het graag via een DM als er interesse is, of als iemand al een huifkar account heeft dan scheelt dat 12,50 aanmeldkosten.
Dit kan niet gewoon via eBay dan?
Ik had voor mijn V1 een goeie accu van eBay. Ging ook een stuk langer mee enz. Eigenlijk nog niet voor de V2 gekeken maar moet toch wel beschikbaar zijn?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Die nieuwe Need For Speed is meer een Burn Out geworden :) (zijn ook de oude makers natuurlijk).

https://twitter.com/PlayStationEU/status/870626069308624902

• Jasphur
Dat ontwijken van 'vuil' van de vrachtwagen deed mij erg denken aan Split Second :P De survivor mode

• Arn0uDz
Donstil schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:32:
Dit kan niet gewoon via eBay dan?
Ik had voor mijn V1 een goeie accu van eBay. Ging ook een stuk langer mee enz. Eigenlijk nog niet voor de V2 gekeken maar moet toch wel beschikbaar zijn?
Nee moet specifiek deze accu zijn. Ebay staat vol met van die nep accu's die waarschijnlijk nog slechter zijn dan de originele die erin zit.

• v8power67
Net trailer gezien van nieuwe nfs.
Ben niet meer van de nfs sinds prostreet die ik echt fantastisch vond.
Maar zie dat ze weer eindelijk serieus dragracen icm drag mods erin doen.
Die datsun met drag slicks en hoodscoop en drag spoiler zag er super sexy uit. En erna als ie raced tegen die andere drag bak die efkes een wheelie neerzet werd ik toch wel beetje blij.
Prostreet was echt een briliante drag race game, en dit lijkt er op dus deze ga ik volgen.

• Donstil
  • Niet online
Arn0uDz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:46:
[...]

Nee moet specifiek deze accu zijn. Ebay staat vol met van die nep accu's die waarschijnlijk nog slechter zijn dan de originele die erin zit.
Ja die zijn er idd ook maar er is ook prima spul te vinden waarvoor je geen vreemde constructies hoeft te bedenken.

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-11 19:57
Even embedden voor de andere geïnteresseerden:

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-11 10:00
ik speel eigenlijk nooit fighting games. maar wil er wel 1 gaan doen. Nu heb je TEKKEN 7 en Injustice 2. Beide lijken me erg goed, maar nu nog de keuze maken. Of toch MK X proberen? scheelt wel weer een hoop geld, maar is misschien iets minder Fight en meer gimmick achtig

• Jasphur
Nog eens die NFS trailer gekregen. Maar ligt het aan mij of als je de titel veranderd had naar Fast and Furious 139 had ik het ook gelooft. Haha. :+

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:00
:9~ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2017/06/ZOGXSW1.jpg

• Donstil
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:36:
Nog eens die NFS trailer gekregen. Maar ligt het aan mij of als je de titel veranderd had naar Fast and Furious 139 had ik het ook gelooft. Haha. :+
Haha precies wat ik dacht.

jaydenjarno schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:19:
ik speel eigenlijk nooit fighting games. maar wil er wel 1 gaan doen. Nu heb je TEKKEN 7 en Injustice 2. Beide lijken me erg goed, maar nu nog de keuze maken. Of toch MK X proberen? scheelt wel weer een hoop geld, maar is misschien iets minder Fight en meer gimmick achtig
Sf5! O-)
(eerlijkheidshalve noem ik dit omdat ik een capcom fanboy ben, maar zelf zou ik deze ook niet meenemen in de huidige staat)

Seriously, kan je niet helpen qua keuze tussen tekken of injustice2, dat zijn buiten dat beide fighting games zijn redelijk veruitelkaar, bijna als een Quake en een half life......Als je echt geen idee hebt zou ik dan idd mx X(L) proberen puur omdat deze goedkoper is dan de nieuwe games. Hou er wel rekening mee dat online waarschijnlijk (speel zelf niet/amper online hierom 'waarschijnlijk') wat lastiger is dan de nieuwe games die volop gespeeld zullen worden.

Als je alleen een leuke fighting game zoekt voor sp/local mp en af en toe online met het vrij grote risico dat ook hier wat minder tot geen spelers zijn , dan zou je ook nog sf4 kunnen overwegen, ook goedkoop en mogelijk mijn favo fighting game ever.

Good luck!

Btw als gfx niet heel belangrijk zijn, kan je ook nog kof14 overwegen. Ook een zeer goed ontvangen game, maar ik vind zelf de ouwe kof games (98/2k2) leuker dan de nieuwe.Disclaimer wel gebaseerd op ervaringen met kof13 en slechts de demo van kof14.
En voor de volledigheid noem ik ook Blazblue en guilty gear......anime fighting games, maar dat is een niche sub genre die ook niet mijn ding is.

10 second ninja DONE

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:42
Net toch maar even Tekken 7 aangeschaft. Ook al merkte ik bij Tekken 6 al dat ik niet helemaal meer mee kom, het blijft mijn favoriete fighter en ik denk dat ik er voldoende plezier uit ga halen.

Nog meer mensen die hem gaan halen?

To dare is to do

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:58
Tot nu toe nog weinig genieten met tekken. Het enige wat je krijgt als je online wil spelen is de message connection to the opponent is lost. De story mode was wel heel vet en de bonus battle was een zware pain in the ass.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:42
Story mode bijna uit denk ik, online werkt inderdaad nog voor geen meter, maar dat geeft tijd om weer een beetje in te komen.

To dare is to do

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:13
Jammer dat wipEout in dit lange weekend nog niet uit is :'(

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-10 12:35
waarom lukt het mij niet de fifa trail te downloaden?
Ik kom altijd uit op of de standaard versie kopen voor 19,99 euro of de demo downloaden

iemand tips?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:24
robster19 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 16:13:
waarom lukt het mij niet de fifa trail te downloaden?
Ik kom altijd uit op of de standaard versie kopen voor 19,99 euro of de demo downloaden

iemand tips?
Kiezen voor 'gratis versie proberen' is waarschijnlijk gewoon de trial van dit weekend, niet de demo.
Zo (slecht) werkt de PS Store.

Verwijderd

@dutchgio

'gratis versie proberen' is bij mij en @robster19 niet zichtbaar.

Bij mij is dit niet zichtbaar op mijn extra account, op mijn main account heb ik em al gekocht.

• dutchgio
Ik zag m alleen bij de Standard editie staan.

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
jaydenjarno schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:19:
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, denk toch dat ik voor Injustice 2 ga, aangezien de singleplayer ervaring daar beter is en het ook wat makkelijker op te pakken is voor vrienden die normaal gesproken bijna geen games spelen. Fighting games blijven toch het leukst op de bank met maten. Gisteren nog een hele avond smash brothers (WIIu) zitten spelen :-)

psn: jagermeistertim

Verwijderd

bol.com games‏

Vaderdag Voordeel! PS4 Slim console 1 TB bundel met twee V2 controllers en de topgame Horizon Zero Dawn voor 289,-!

https://www.bol.com/nl/p/...?promo=vaderdag_SD_GAM_17

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBdk4SJXgAArM3W.jpg

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Jasphur schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:15:

Lag van:
Ik heb ik-ben-oud-aan-het-worden lag. Oftewel leeftijdlag ;( :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

@Vrijdag

Die 'lag' heb ik ook.

-O-

• TTHEEBO1
Same here...

Trouwens Horizon van een maatje kunnen lenen. Tof verhaal, maar vind de gameplay redelijk repetitief tot nu toe. De wereld zal me nog wel ff blijven boeien, maar zou best weer eens zo'n rpg kunnen zijn waarbij ik voor het einde afhaak. Zeker met Injustice 2 en Dirt 4 op komst.

TTHEEBO1 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:01:
[...]

Same here...

Trouwens Horizon van een maatje kunnen lenen. Tof verhaal, maar vind de gameplay redelijk repetitief tot nu toe. De wereld zal me nog wel ff blijven boeien, maar zou best weer eens zo'n rpg kunnen zijn waarbij ik voor het einde afhaak. Zeker met Injustice 2 en Dirt 4 op komst.
Ik denk dat die 2 games inderdaad wel hele diepgaande en gevarieerde gameplay zullen bieden. :+

• Superkiwi
[Bram modus]
Dat zegt ie ook helemaal niet.
[/Bram modus]
:P

*ja, ik heb je smiley gezien ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 04-06-2017 12:47 ]

• Yakumos
  • Laatst online: 18-11 04:04
Wat aanbiedingen in de PSN store, net Asassin's Creed 4: Black Flag voor 10 euro gekocht. Leuk so far, hoewel sommige dingen niet zo soepel zijn als ik had gehoopt (free running en vechten voornamelijk).

• TTHEEBO1
bram1984 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:35:
[...]

Ik denk dat die 2 games inderdaad wel hele diepgaande en gevarieerde gameplay zullen bieden. :+
Gevarieerd wellicht niet (al is het best pittig om alle combo's voor een fighter te leren), maar diepgaand zeker wel 😉

Neig sowieso wat meer naar pure gameplay games de laatste tijd, omdat ik met een kleine thuis, een sociaal leven, werk en andere Hobbys simpelweg de tijd niet heb om me uren achter elkaar in een rpg te verliezen, en dat is voor mij wel nodig als
Ik nog enigszins betrokken wel blijven bij de doorgaans flinterdunne verhalen waar die games het toch voornamelijk van moeten hebben.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Iemand anders die verbeterde PSN download snelheden ziet sinds de 4.7 update ? Voorheen leek de download afgeknepen op 300Mbit, maar op dit moment geeft de speedtest ruim 500Mbit aan en daadwerkelijke downloads gaan ook richting de 500Mbit.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:47
Bij mij is het erg instabiel. Het slingert vaak tussen 1 en 10 MB/s.

YouTube

Verwijderd

Bij mij is de downloadsnelheid een stabiele 10MB/s terwijl ik 30MB/s heb.

• Superkiwi
TTHEEBO1 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:13:
[...]
Neig sowieso wat meer naar pure gameplay games de laatste tijd, omdat ik met een kleine thuis, een sociaal leven, werk en andere Hobbys simpelweg de tijd niet heb om me uren achter elkaar in een rpg te verliezen (...)
Dan zou ik (persoonlijk) juist rpg's als Horizon verkiezen boven een fighting game.
Horizon heeft redelijk simpele controls en dito gameplay, terwijl ik echt vele vele uren in een fighting game moet stoppen wil ik die een beetje onder de knie krijgen.
Onder de streep kost het leren van een fighting game mij veel meer tijd dan het uitspelen van een kleine rpg.

• TTHEEBO1
dvdkiwi schreef op zondag 4 juni 2017 @ 16:33:
[...]

Dan zou ik (persoonlijk) juist rpg's als Horizon verkiezen boven een fighting game.
Horizon heeft redelijk simpele controls en dito gameplay, terwijl ik echt vele vele uren in een fighting game moet stoppen wil ik die een beetje onder de knie krijgen.
Onder de streep kost het leren van een fighting game mij veel meer tijd dan het uitspelen van een kleine rpg.
Daar zit zeker wat in. Echter, het gaat me er ook een beetje om dat ik heel vaak maar een half uurtje heb om te spelen. Prima voor een potje Fifa, Titanfall, Injustice oid, maar vaak al te weinig om een serieuze quest uit te voeren.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:33
Is er hier iemand die mij kan vertellen of 'the walking dead michonne' net zo leuk is als seizoen 1 en 2? Het spel is nu voor 6 euro in de ps store namelijk.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• TTHEEBO1
Lasmibalsingh schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:45:
Is er hier iemand die mij kan vertellen of 'the walking dead michonne' net zo leuk is als seizoen 1 en 2? Het spel is nu voor 6 euro in de ps store namelijk.
Zelf niet gespeeld, maar de geluiden die ik heb gehoord over dead michonne zijn minder positief dan over seizoen 1 en 2.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:05
TTHEEBO1 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 17:00:
[...]

Daar zit zeker wat in. Echter, het gaat me er ook een beetje om dat ik heel vaak maar een half uurtje heb om te spelen. Prima voor een potje Fifa, Titanfall, Injustice oid, maar vaak al te weinig om een serieuze quest uit te voeren.
Ha, dat klinkt bekend. Ik zit nog in de ontkenningsfase waarin denk af en toe nog wel eens 's avonds laat te kunnen gamen. Maar dat wordt de volgende ochtend keihard afgestraft als er om half 7 iemand wakker wordt.

En dan realiseer ik me dat 11u slapen tegenwoordig toch echt al aan de late kant is, en dat half 1 ronduit dom is.. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Lasmibalsingh schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:45:
Ik heb heel de TWD serie gespeeld maar ik vond persoonlijk het Michonne deel de minste eruit. Dat wil niet zeggen dat ik er geen plezier aan beleefd heb, en voor 6 euro zou ik het zeker doen, maar het haalt niet het niveau van deel 1, 2 en final frontier.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Jasphur
Vrijdag schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:10:
[...]
Ik heb ik-ben-oud-aan-het-worden lag. Oftewel leeftijdlag ;( :P
Ik kan je leeftijd niet zien in je profiel maar met mijn 30 jaar begrijp ik precies wat je bedoelt haha

Zou je leeftijd meetellen bij de mening dat ik en leeftijdsgenoten (in mijn directe omgeveving) graag vaker singleplayer offline en multiplayer splitscreen spelen ipv online. Ik bedoel. Ja ik speel online spellen. Trackmania. Gta. Destiny. Maar als ik bijvoorbeeld Split Second splitscreen speel op mn ps3 dan heb ik zo'n fantastische avond.

• Vrijdag
  • Nu online
Jasphur schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:01:
[...]

Ik kan je leeftijd niet zien in je profiel maar met mijn 30 jaar begrijp ik precies wat je bedoelt haha

Zou je leeftijd meetellen bij de mening dat ik en leeftijdsgenoten (in mijn directe omgeveving) graag vaker singleplayer offline en multiplayer splitscreen spelen ipv online. Ik bedoel. Ja ik speel online spellen. Trackmania. Gta. Destiny. Maar als ik bijvoorbeeld Split Second splitscreen speel op mn ps3 dan heb ik zo'n fantastische avond.
Ik ben nog zes jaar ouder dan jij ;( maar ik voel me jong! Hoewel ik af en toe nog wel eens een shooter online speel merk ik wel dat ik bij lange na niet meer kan meekomen met de "jongeren". Werk, zoontje en andere dingen kosten ook allemaal tijd en mijn reflexen zijn natuurlijk een stukje minder.
Ondanks dat haal ik nog steeds veel plezier uit mijn PS4, Horizon staat bij mij op eenzame hoogte dit jaar en ik ben nog erg benieuwd naar de nieuwe GoW en Death Stranding. Hoewel dat pas over een lange tijd gaat komen. Misschien in de tussentijd de laatste Tomb Raider maar eens proberen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• TTHEEBO1
Malfunctions schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:31:
[...]

Ha, dat klinkt bekend. Ik zit nog in de ontkenningsfase waarin denk af en toe nog wel eens 's avonds laat te kunnen gamen. Maar dat wordt de volgende ochtend keihard afgestraft als er om half 7 iemand wakker wordt.

En dan realiseer ik me dat 11u slapen tegenwoordig toch echt al aan de late kant is, en dat half 1 ronduit dom is.. ;)
Of is als diegene toch stiekem snachts nog een (paar)keer wakker wordt (al lijken wij nu voorbij die fase te zijn).... klein voordeel, straks hebben we beide weer een vast game-maatje ik huis.

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:49
Net crossout op mijn ps4 gezet, dat is best een geinig spel, zeker voor een f2p game. Beetje knallen en pimpen met autos.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 23:03
TTHEEBO1 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 07:15:
[...]

Of is als diegene toch stiekem snachts nog een (paar)keer wakker wordt (al lijken wij nu voorbij die fase te zijn).... klein voordeel, straks hebben we beide weer een vast game-maatje ik huis.
Uit ervaring kan ik je meedelen dat Leeftijd-lag dan nog groter wordt. Als ze 6 zijn laat je ze winnen met Fifa, leg je ze uit dat ze voor een bocht echt moeten remmen en speel je schietspellen in de late uren.

5 jaar verder en je mag hopen dat je met Real Madrid nog een doelpuntje tegen PEC kunt zetten, rijdt hij met 2 vingers in de neus (handgeschakeld, alle hulpmiddelen uit) gemiddeld 1 dikke seconde harder en kom je thuis met een blije opmerking dat hij even een trofee voor je gehaald heeft door 10 headshots in een sessie te hebben voltooid.

Dan gelden excuses als slecht internet, goedkope HDMI kabels of inputlag niet meer ;w

PSN: IS_DJ

Verwijderd

Vanmiddag is de onthulling van FIFA18, hebben we er zin in?

De Switch versie lijkt mij wel een super versie ivm handheld.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:45

PBP

Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:05:

Nee

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Nee

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11 18:29

Denko

|{ing Øf ßlitz

Nope

PSN & XBL: Denkoyugo

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:25
^

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 07:56
Ik vond "deel 1" al niks...is er veel veranderd sinds FIFA01? ;-)

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Qweridee schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:47:
Ik vond "deel 1" al niks...is er veel veranderd sinds FIFA01? ;-)
Dat was niet de 1e versie heh.... FIFA '01 is eind 2000 uitgekomen, 1e versie is al uit '93: FIFA International Soccer. Jaar daarna begonnen ze het jaartal toe te voegen aan de game....

Verwijderd

Ik geniet altijd wel van een potje voetbal.

PES 2018 heb ik al gepreordered op de PS4 Pro
FIFA voor de Nintendo Switch staat op mijn verlanglijst.

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 07:56
Aenea schreef op maandag 5 juni 2017 @ 10:58:
[...]

Dat was niet de 1e versie heh.... FIFA '01 is eind 2000 uitgekomen, 1e versie is al uit '93: FIFA International Soccer. Jaar daarna begonnen ze het jaartal toe te voegen aan de game....
I know...was grappig bedoeld... 8)7

• dutchgio

Ja. :+
Een neuwe fifa is altijd welkom. ;)
Ben wel benieuwd of er nog wat van de geruchten waar blijkt.

De Switch versie is waarschijnlijk niet zo bijzonder, ik verwacht een aangepaste versie en niet de 'full package'.

• Donstil
  • Niet online
kan mij gestolen worden.

• TTHEEBO1
i-dj schreef op maandag 5 juni 2017 @ 09:32:
[...]

Uit ervaring kan ik je meedelen dat Leeftijd-lag dan nog groter wordt. Als ze 6 zijn laat je ze winnen met Fifa, leg je ze uit dat ze voor een bocht echt moeten remmen en speel je schietspellen in de late uren.

5 jaar verder en je mag hopen dat je met Real Madrid nog een doelpuntje tegen PEC kunt zetten, rijdt hij met 2 vingers in de neus (handgeschakeld, alle hulpmiddelen uit) gemiddeld 1 dikke seconde harder en kom je thuis met een blije opmerking dat hij even een trofee voor je gehaald heeft door 10 headshots in een sessie te hebben voltooid.

Dan gelden excuses als slecht internet, goedkope HDMI kabels of inputlag niet meer ;w
Bemoedigende woorden... Aan de andere kant wordt m'n digitale prijzenkast dan eindelijk een beetje toonbaar :-)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ontzettend veel zin in! Ik kan van de spanning al ruim een week niet slapen man. Tjonge nou. Kan echt niet wachten. Was het maar vast zover! Jippie!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

FIFA 18!?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bdiTVmQ17bgcLiKCZusKA9ie/full.gif

39

• Superkiwi
Ik koop Fifa's ongeveer om de 5 jaar, en dan pas eind van het seizoen voor een eurootje of 10.
Dus als Fifa 18 uit is ga ik wel op zoek naar een goedkope Fifa 17 :)

Al het Fifa 18 nieuws is natuurlijk te volgen in het enige echte E3 topic, het is er al gezellig druk Het E3 2017 topic

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:44

Major_ton

Shoot!

Leuk om wat gelijke ervaringen te lezen van situatie-genoten. Zelf ben ik ook (alweer) 32 en papa van een 'duivelse' dochter van 2. Een zondagmiddagje gamen kan ik wel vergeten en de meeste speelsessies beginnen pas om 22:00 uur of later. Veelal ben ik dan eigenlijk al te moe en eindigt het met een paar filmpjes kijken op YouTube. Dan wel over Destiny (2), dus dat is dan tenminste nog een beetje game gerelateerd ;-)

Ondanks dat, heb ik (na een goede tip in dit topic afgelopen week) een PS4 Pro besteld en Destiny 2 in de Pre-order staan. Jammer dat Bol.com de belofte niet is nagekomen om deze afgelopen zaterdag te leveren (De PS4 Pro bedoel ik dan). Verder beperk ik gewoon het aantal games dat ik speel. Liever zoveel mogelijk tijd in één game stoppen, dan dat ik in veel games eigenlijk nergens aan toe kom of er ook helemaal niet handig in word. De komende uitdaging wordt HZD :-)

Some infinities are bigger than others.

Pagina: 1 ... 70 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!