Fietsbel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:10:
[...]

Niet kopen, zonde van je geld. Je kunt het beter gebruiken om een bril te kopen.
PS4 vs PS4 pro, 1080 vs 4k , al zovaak voorbij gekomen.

[afbeelding]
Duimpjes aan elkaar rijgen alsof het niets is. :Y)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:03
Hop, meteen maar voor twee jaar gekocht. Zit ik (net vorige week voor de volle mep gekocht) in elk geval tot halverwege 2020 goed :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 20:07

Nitai

Live the life you love.

Ik heb gezocht in het topic, maar hebben jullie nog aanraders qua externe schijven voor m'n PS4 Pro?
Ik had in m'n launch PS4 de Seagate 1TB schijf geplaatst toen, en denk dat ik deze ga aanschaffen voor m'n Pro:
pricewatch: Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart

Het liefst wil ik een 2.5" omdat ik geen externe voeding wil.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

@Nitai

Van deze heb ik de 4TB variant en die is mij uitstekend bevallen:

https://www.hardeschijfst...ansion-portable-2-tb.html

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:27
Hmm, Turtle Beach heeft 2 nieuwe headsets aangekondigd. De Stealth 600 en 700.

Nu ziet de 600 er niet slecht uit. Dit keer gelukkig foam earcups zo te zien. Even de reviews afwachten.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-11 10:00
even een stomme vraag. Mn zoontje van 8 jaar zei laatst dat hij wel Minecraft wilde spelen. Nu is deze ook op de PS4. heb er zelf nooit naar gekeken. Maar wat is de bedoeling in dit spel? is het alleen bouwen of is het missies uitvoeren?

Kon even geen algemeen minecraft topic vinden. Allemaal specifieke dingen. :-)
jaydenjarno schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:57:
even een stomme vraag. Mn zoontje van 8 jaar zei laatst dat hij wel Minecraft wilde spelen. Nu is deze ook op de PS4. heb er zelf nooit naar gekeken. Maar wat is de bedoeling in dit spel? is het alleen bouwen of is het missies uitvoeren?

Wikipedia: Minecraft

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-11 10:00
haha das een goede. Zat op google te zoeken en kwam van alles tegen maar geen normale uitleg. Maar die Wikipedia helemaal niet aan gedacht haha. tx.

maar lijkt me wel een leuk spelletje voor hem. Hij speelt graag games, maar om nou blind alles te kopen ging me te ver :-)
jaydenjarno schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:02:
haha das een goede. Zat op google te zoeken en kwam van alles tegen maar geen normale uitleg. Maar die Wikipedia helemaal niet aan gedacht haha. tx.

maar lijkt me wel een leuk spelletje voor hem. Hij speelt graag games, maar om nou blind alles te kopen ging me te ver :-)
Probeer de term "what is minecraft" eens en be amazed. ;)

Verwijderd

Ik weet niet of het al gepost is of niet:

It's Chriiiistmaaas!! Well, practically with deals on consoles, games and more in the #PS4DaysofPlay Sale, now on:

https://blog.eu.playstati...st-of-savings/#sf85462542

PS4 aanbiedingen in de PS Store:

https://store.playstation...E-MSF75508-DAYSOFPLAY0906

Met ook PS+ voor 12 maanden voor €34,99.
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:15:
Ik weet niet of het al gepost is of niet:

https://store.playstation...E-MSF75508-DAYSOFPLAY0906

Met ook PS+ voor 12 maanden voor €34,99.
Ja, het is al een paar keer gepost, o.a. Met link naar Intertoys :P.
Hoedanook, vraag me af of die 12 maand in de Store voor iedereen geldt. Heb ergens een andere overzichtspagina gezien van die Days of Play en daar stond er expliciet dat het voor nieuwe abonnees is. Nu ja, in de winkels kan het zelfs nog goedkoper voor een jaarkaartje, bvb http://www.bartsmit.com/n...s-12-maanden-lidmaatschap .
€349 voor een PS4 Pro met HZD... hmm toch nog eens over nadenken :P.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Twixie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:24:
[...]
Ja, het is al een paar keer gepost, o.a. Met link naar Intertoys :P.
Hoedanook, vraag me af of die 12 maand in de Store voor iedereen geldt. Heb ergens een andere overzichtspagina gezien van die Days of Play en daar stond er expliciet dat het voor nieuwe abonnees is. Nu ja, in de winkels kan het zelfs nog goedkoper voor een jaarkaartje, bvb http://www.bartsmit.com/n...s-12-maanden-lidmaatschap .
€349 voor een PS4 Pro met HZD... hmm toch nog eens over nadenken :P.
Gamemania is nog goedkoper met 29,95, ook al eerder gemeld.
Die voorwaarde voor alleen nieuwe abonnees, had betrekking op star wars battlefront die je erbij kreeg.

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Wat een matige gamesale :')

Verwijderd

@Fylax

Voor mij zit er ook niks leuks tussen.

-O-

• dvd-linden
  • Laatst online: 18-11 14:11
Zelf ook maar voor 2 jaar Playstation Plus aangeschaft via Gamemania. Erg mooi prijsje dat ze nu hanteren (ik vond de 34 euro van Intertoys al scherp, dus dit is nog beter natuurlijk). Ik zit nu goed tot december 2019, dus daar hoef ik voorlopig niet meer naar om te kijken *O*.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 10:09

Lapras

Ice beam

Bizar die prijs van GTA 5. Ik blijf wachten tot die eens zakt. Ik heb hem ooit voor de vorige generatie gekocht voor de volle mep en ik weiger er nu meer dan 20 euro voor te betalen. Dat gaat waarschijnlijk niet zo snel gebeuren.

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:04
Komen er ook nog flash sales of zijn dit gewoon 9 dagen lang de aanbiedingen die gelden?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
@Lapras To be honest. Koop hem nou maar gewoon. haha. Ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken. Maar je haalt je geld er drie dubbel uit. Ook al heb je het spel op de vorige generatie al eens gespeeld. Ik ben het spel nou al 3/4 keer opnieuw begonnen en het blijft gewoon een onwijs gave game. Ik probeer elke keer weer op een andere manier een missie op te pakken en het gewoon vrij rijden/vliegen blijft vet. Zeker met de graphics op de PS4(pro).

Of speur eens op Marktplaats, mocht je hem tweedehands willen :)
36 euro bij de Wehkamp Als je in Breda woont is dat 7 biertjes minder drinken en je hebt je game voor 20 euro, zogezegd :P :+

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 09-06-2017 14:43 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• dvd-linden
Lapras schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:15:
Bizar die prijs van GTA 5. Ik blijf wachten tot die eens zakt. Ik heb hem ooit voor de vorige generatie gekocht voor de volle mep en ik weiger er nu meer dan 20 euro voor te betalen. Dat gaat waarschijnlijk niet zo snel gebeuren.
Ziek hè. Ik sta er ook al heel lang voor open om hem te kopen voor de PS4, mits die inderdaad 20 euro of minder zou kosten. Ik heb hem voor de PS3 destijds full price gekocht en weiger het ook om er nog een keer veel geld aan uit te geven. Ik ben alleen bang dat die, gezien het aantal keer dat de game nog steeds verkocht wordt per maand, niet snel significant in prijs gaat zakken.

Verwijderd

jordyyyys schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:21:
Komen er ook nog flash sales of zijn dit gewoon 9 dagen lang de aanbiedingen die gelden?
Dit was het voorlopig.

-O-

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 16:03
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:45:
@Fylax

Voor mij zit er ook niks leuks tussen.

-O-
ik heb the last of us nog nooit gespeeld, kost nu 25, geen slechte deal lijkt me. op MP goedkoper zie ik

PSN ID: Svennie-NL

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 14:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

:{ veel games heb ik stukken goedkoper gezien in vorige aanbiedingen 8)7

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Ari Gold
Svennie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:53:
[...]

ik heb the last of us nog nooit gespeeld, kost nu 25, geen slechte deal lijkt me. op MP goedkoper zie ik
20,50 zelfs als je PS Plus hebt.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 16:03
Ari Gold schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:59:
[...]

20,50 zelfs als je PS Plus hebt.
Nice _/-\o_ ik zie hem op MP voor 18,50, dat is de moeite van het rijden dan ook niet meer, pik hem op in de sale, thx

PSN ID: Svennie-NL

M a r c o schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:26:
[...]
Gamemania is nog goedkoper met 29,95, ook al eerder gemeld.
Nice, Gamemania doet ook weer een inruilactie. €178+oude PS4 voor een PS4 Pro + HZD. *tempted* zelfs al heb ik geen HDR/4K TV.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Vanochtend een Pro besteld met HZD. Zodra die binnen is is m'n upgrade naar 4k/HDR eigenlijk voltooid.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Lapras schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:15:
dvd-linden schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:36:
[...]

Ziek hè. Ik sta er ook al heel lang voor open om hem te kopen voor de PS4, mits die inderdaad 20 euro of minder zou kosten. Ik heb hem voor de PS3 destijds full price gekocht en weiger het ook om er nog een keer veel geld aan uit te geven. Ik ben alleen bang dat die, gezien het aantal keer dat de game nog steeds verkocht wordt per maand, niet snel significant in prijs gaat zakken.
Vanaf 15,- op MP: https://www.marktplaats.n...f31&previousPage=lr&pos=3

• dvd-linden
Thanks, alleen ik koop niks tweedehands. Ligt aan mij, ik weet het 8)7. Denk overigens dat ik toch maar Bloodborne GOTY ga aanschaffen nu die in de aanbieding is voor zo'n 30 euro. Denk zomaar dat jij mij dat ook wel aan zou raden ;).

• Jasphur
Ondertussen is er 25 euro geboden :P

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
ThaBEN schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:55:
Ligt het aan mij of zijn sommige challenges in WipEout nog niet te doen zodra je ze pas hebt vrijgespeeld?

Ik heb een aantal races gereden waarvan ik het idee had zeer goed bezig te zijn. Echter was ik constant nummer 8 en liep de voorsprong met nummer 7 steeds verder uit bij elke lap. Uiteindelijk 15+ seconde later over de finish dan nummer 7. Terwijl ik in andere races meestal wel de top 4 weet te halen. En dan speel ik met het snelste schip (Een gele met 80 speed). Met die andere schepen ben ik helemaal kansloos.

Is het misschien zo dat je sommige challenges pas later op een eerlijke manier kunt voltooien wanneer je een beter / sneller schip hebt vrijgespeeld? Of ben ik gewoon een noob :X?

(Ben net aangekomen in de 2049 klasse)
Heb ook heel lang gedaan voordat ik 5e plek behaalde bij de 1e race in de 2049 campaign, unlockte daarna wel gelijk een ander model die bijzonder goed de bochten kan nemen waarmee ik de volgende heel gemakkelijk al kon behalen (3e plek). Met die dan terug gaan om de andere te doen is een idee. En ook de zij dingen doen, niet alleen recht door met de campagne gaan, er unlocken ook steeds zij dingetjes en alles levert XP op wat betere voertuigen unlocked. Zeker als je voor geel gaat ipv. alleen groen unlock je natuurlijk ook al meer...

Kortom blijven oefenen! Headset op, geluid hard, bak koffie erbij, verstand op nul en gaan met die banaan!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:25

Format-C

Tracing Rays

Nou mensen... ben toch maar overstag gegaan...

PS4 aangeschaft voor naast mn XBONE. (En tot de scorpio er is)

PS4 500GB + Last of us + Killzone + Nathan Drake collection + Ratchet en Clank voor maar 290 euro!

😎👍🎉

Heb voorheen een PS1, 2 en 3 gehad, en XBOX360... (en een Dreamcast, Sega Megadrive, Nintendo 64, Nintendo 8 bit.. eigenlijk alles vanaf het begin)

Vermaak me prima met de one.. maar deze exclusives wil ik gespeeld hebben. Dus het is me het wel waard.

Nog een uur treinen... ben wel erg benieuwd!!! Vooral of de graphics veel beter zijn... ben toch wel gek op mooie GFX. 😀 Maar had de one voor Forza gekocht (beste racegame imho)

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 09-06-2017 16:10 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:41

RoRoo

Certified Prutser

jaydenjarno schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:57:

Mijn zoontje van 5 is er al een poosje mee bezig.. Vooral in creative mode (kan je niet dood gaan) is ie van alles aan het bouwen en knutselen..

Ben al tijden op zoek naar een cheap ass versie voor de X360 zodat ik mijn PS4 weer terug heb :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Aenea
Homeland schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:38:
https://www.gamemania.nl/...tation-plus-12-maanden-nl

Het staat er nog niet maar vanaf morgen is 1 jaar PS+ 30euro bij GameMania, zowel online (met code) als in de winkel.

Heb het nu op meerdere website voorbij zien komen, lijkt dus wel redelijke kans dat het ook echt gaat gebeuren.
Persoonlijk heb ik het idee dat de prijs van PS+ gaat veranderen in de toekomst, winkels dumpen ze nu nog ff snel de oudere.

Misschien gaat de prijs veranderen, misschien de inhoud. Sony wilde meer mensen bij de PS+ krijgen las ik laatst en de PS3 wordt nu niet meer gemaakt dus misschien vallen de PS3 games af.
Aenea schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:04:
[...]
Persoonlijk heb ik het idee dat de prijs van PS+ gaat veranderen in de toekomst, winkels dumpen ze nu nog ff snel de oudere.
Je hebt het duidelijk niet gevolgd. Dit is een actie die uitgaat van Sony omwille van hun Days of Play actie. Idem voor al die PS4s die nu ineens zo goedkoop zijn. Of denk je dan ook dat winkels hun PS4 voorraad willen buiten krijgen ?

• Aenea
lennertvdkort schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:13:
Die ps4 pro begint nu toch wel aantrekkelijk te worden.
Wil er voor f1 2017 eentje hebben, aangezien ik een 4k lg tv heb.
Zeker nu mijn 2,5 jaar oude ps4 tijdens die warme dagen nogal eens een paar seconden wegviel tijdens het racen.
Ik neem toch wel aan dat hij in de komende 2 maand niet veel verder zal zakken in prijs..
Bij GameMania kan je je oude inruilen tot de 18e voor €179 als je een 1TB hdd hebt of €199 voor een 500GB. Je krijgt dan ook Horizon kado bij je Pro!

Twixie schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:08:
[...]

Je hebt het duidelijk niet gevolgd. Dit is een actie die uitgaat van Sony omwille van hun Days of Play actie. Idem voor al die PS4s die nu ineens zo goedkoop zijn. Of denk je dan ook dat winkels hun PS4 voorraad willen buiten krijgen ?
Oh dat heb ik prima gevolgd hoor, kan inderdaad een gewone actie zijn, maar aangezien ze laatst toch echt aangegeven hebben dingen van plan zijn om meer mensen naar PS+ te krijgen en doordat de PS3 nu niet meer gemaakt wordt vermoed ik dat er toch echt dingen gaan veranderen.

Kan natuurlijk ook gewoon beide, en een leuke actie voor nu, en dingen gaan veranderen, en prijs hetzelfde. Maar er staat iets te gebeuren nml. Je weet dat de E3 er zit aan te komen, hmm? (jaja, ik snap wel dat je dat weet, wilde je ff terug pakken :P)

[ Voor 43% gewijzigd door Aenea op 09-06-2017 16:12 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ff een vraagje he. Heb geen ps plus genomen... game toch niet on line. Ben te oud voor schietspellen. Dus dat wordt m niet... (ben nu te traag voor on line shooters) maar die games... bij ps+. Is dat die extra 30e waard?

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 09-06-2017 16:14 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

dvd-linden schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:46:
[...]

Thanks, alleen ik koop niks tweedehands. Ligt aan mij, ik weet het 8)7. Denk overigens dat ik toch maar Bloodborne GOTY ga aanschaffen nu die in de aanbieding is voor zo'n 30 euro. Denk zomaar dat jij mij dat ook wel aan zou raden ;).
Je zou je kapot moeten schamen dat je die nog niet hebt.

;)
Format-C schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:12:
Ff een vraagje he. Heb geen ps plus genomen... game toch niet on line. Ben te oud voor schietspellen Dus dat wordt m niet... (ben nu te traag voor on line shooters) maar die games... bij ps+. Is dat die extra 30e waard?
Als je ze speelt wel. Als je ze niet speelt niet.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ff een vraagje he. Heb geen ps plus genomen... game toch niet on line. Ben te oud voor schietspellen Dus dat wordt m niet... (ben nu te traag voor on line shooters) maar die games... bij ps+. Is dat die extra 30e waard?
Dat is aan jezelf, of dat het waard is. Ik heb PS+ vooral om me te laten verrassen door de maandelijkse games. Ik speel an sich weinig online (maar vind het wel makkelijk om dat gewoon te kunnen doen als ik wil).

• Jasphur
Ff een vraagje he. Heb geen ps plus genomen... game toch niet on line. Ben te oud voor schietspellen Dus dat wordt m niet... maar die games... bij ps+. Is dat die extra 30e waard?
Ja. Er zit bijna elke maand wel een leuke gratis game tussen. En als je gebruik maakt van de kortingen dan heb je die 30 euro er zo uit. Die 50 euro ook wel trouwens :P

@Aenea Ik denk dat je het goed bedacht had, maar een beetje onduidelijk geschreven.
Bij het inruilen van een 1TB PS4 betaal je nog maar 179 euro extra en bij 500GB betaal je nog maar 199 euro extra voor een 1TB PS4pro plus Horizon.

• Aenea
Mrsrd13 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:39:
Verwachten de winkels dat Sony een prijsverlaging gaat aankondigen deze E3? Een aantal winkels stunt nu met de prijzen. Ik wacht even de Sony persconferentie af.
Afhankelijk wat MS gaat doen is de kans natuurlijk ook best aanwezig dat Sony de prijs van de Pro permanent omlaag gooit en dan ook de Slim lager gaat aanbieden...

Kan wel es een hele leuke E3 worden met MS, Sony en Nintendo! :)

Jasphur schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:15:
@Aenea Ik denk dat je het goed bedacht had, maar een beetje onduidelijk geschreven.
Bij het inruilen van een 1TB PS4 betaal je nog maar 179 euro extra en bij 500GB betaal je nog maar 199 euro extra voor een 1TB PS4pro plus Horizon.
Ehm ja, dat dus :)

[ Voor 27% gewijzigd door Aenea op 09-06-2017 16:17 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43
Ff een vraagje he. Heb geen ps plus genomen... game toch niet on line. Ben te oud voor schietspellen. Dus dat wordt m niet... (ben nu te traag voor on line shooters) maar die games... bij ps+. Is dat die extra 30e waard?
Als je de ps4 veel gaat gebruiken is het alleen al waard voor de cloud opslag van savegames.
Of ps plus games waard zijn moet je zelf bekijken, denk dat zon lijstje er ervan niet moeilijk te vinden is ;)
Aenea schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:16:
[...]

Afhankelijk wat MS gaat doen is de kans natuurlijk ook best aanwezig dat Sony de prijs van de Pro permanent omlaag gooit en dan ook de Slim lager gaat aanbieden...

Kan wel es een hele leuke E3 worden met MS, Sony en Nintendo! :)
Ik gok dat sony zo zeker van zichzelf is op moment qua marktstatus en marketing deals en exclusives in de pocket dat ze daarmee de strijd makkelijk aankunnen met ms en hun scorpio.
En dat een prijsverlaging niet nodig is.

Zo ken ik veel mensen die niet eens wisten dat er een nieuwe xbox aankomt maar wel allemaal een ps4 willen.
En dat wordt met die marketing deals dalijk alleen maar meer en meer.
Zolang sony zulke bazige games blijft uitbrengen dan zit het wel snor.

[ Voor 43% gewijzigd door v8power67 op 09-06-2017 16:21 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

bram1984 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:15:
[...]

Je zou je kapot moeten schamen dat je die nog niet hebt.
klopt. Haha. Maar zat te wachten op deze aanbieding. Zag een maand of wat geleden al PS4 's voor 189 euro verkocht worden.. en na die actie weer 299. Dus heb bewust gewacht

En... ik kan nu genieten!!!! Haal alles lekker In! Geweldig toch?

Edit. Laat ps+ nog wel ff zitten. Heb nog genoeg te doen voorlopig dacht ik. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 09-06-2017 16:19 ]

• Aaargh!

Aaargh!

Tja, ik heb een abonnement op NetFlix en Amazon Prime Video omdat er een Netflix/Amazon knop op de afstandsbediening van mijn TV zit en ik me kapot erger als er niet-werkende knopjes ergens op zitten. Ik heb dus ook PS+ ondanks dat ik nooit online speel. Meeste PS+ games zijn absolute bagger (indie rommel) maar soms zit er wel iets leuks tussen (Life is Strange deze maand b.v.) en maak ook regelmatig gebruik van de extra kortingen die je soms krijgt op PSN. Denk dat ik m'n €30/jaar er wel mee terug verdien.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hoe snel kregen jullie de codes per mail (de game mania actie)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Destianto schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:36:
Instant (nagenoeg)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:14:
@Ike.

Dat van Game Mania is nog niet 100% zeker.
Net 2x besteld. Codes worden gelijk naar je gestuurd via e-mail :)

PlayStation Plus 12 maanden € 29,99

• Aaargh!

Aaargh!

Ik had 'm direct, kwam binnen een paar seconden na de iDeal betaling.

• Greatsword
  • Niet online
7 min geleden besteld, bedrag afgeschreven maar nog niks ontvangen.

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Zat bij mij maar een paar minuten tussen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44
bram1984 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:18:
[...]
Niet echt. Een racer doet natuurlijk maar één ding voor wat betreft de core gameplay.
(...).
Ik heb dat zelf echt letterlijk na 5 minuten al gezien, als ik al weet dat het niet anders gaat worden. :)
Stel dat Horizon niet mijn type game is, hoe zou ik de game omschrijven?
Je begint als klein meisje en je schiet, al sneakend door het gras, met pijl en boog op robotdino's.
Dat blijf je doen tot aan het einde van de game, enige verschil is dat jij en de robotdino's groter zijn geworden.
Hele simpele, eentonige core gameplay waar ze een leuk verhaaltje omheen hebben geplakt.
Ik heb dat echt na 5 minuten al gezien, als ik al weet dat het niet anders gaat worden ;)
Zo valt, jouw redentatie hanterend, bijna elke game als saai en eentonig te bestempelen.

Dat het racegenre niet jouw ding is dat weet ik, maar je redenatie is wel érg kort door de bocht (no pun intended).
Een racegame is meer dan enkel rondjes rijden: Nieuwe tracks in nieuwe omgevingen, verschillende wagens, snellere wagens, betere tegenstanders, races tegen de klok, crashes, boostpads, upgrades, wapens, shortcuts, adrenaline, overleven, vechten voor een plek, jagen op de perfecte ronde, pitstopstrategieën.....
Heerlijk, die variatie en vrijheid in racegames! :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Hihi, twee spelvautjes Kiwi :>

• Superkiwi
Ik ben net wakker... excuus.
Kan er maar één vinden :D
*edit*
You bastard :+

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 09-06-2017 17:21 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Hoe zijn de meningen hier over Deus Ex? Bij Sony zelf is ie nog schreeuwend duur, maar in de winkels voor een tientje te krijgen. Als het raakvlakken heeft met games zoals HL2 en Uncharted dan lijkt het me wel wat. En is het een beetje leuk als je de eerdere delen nog nooit gespeeld hebt?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04:05
Exirion schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:09:
Hoe zijn de meningen hier over Deus Ex? Bij Sony zelf is ie nog schreeuwend duur, maar in de winkels voor een tientje te krijgen. Als het raakvlakken heeft met games zoals HL2 en Uncharted dan lijkt het me wel wat. En is het een beetje leuk als je de eerdere delen nog nooit gespeeld hebt?
Ik vond Deus Ex wel heel gaaf. Als je de voorganger, Human Revolution, niet hebt gespeeld, mis je een deel van het verhaal wat ervoor is gebeurd. Opzich niet erg, je kan je ook inlezen op internet.
Het is een spel waarbij je veel moet sneaken, stealth-kills moet plegen. Verder heb je meerdere skills ter beschikking, waardoor je bepaalde zaken makkelijker kan doen.

PSN: Redrafted

@dvdkiwi Haha je snapt wel wat ik bedoel en HZD is meer dan sneaken. De hele core gameplay mechaniek van een racer is zo gesloten/plat als wat. Net als een voetbal of tennisgame. Je doet daarin letterlijk maar 1 ding, zij het in iets andere modes.

Daarom ook mijn GTA voorbeeld. Daar kun je ook in racen. Maar ook uitstappen en zij-activiteiten doen. In HZD kun je zat shit doen die niets met sneaken en boogschieten te maken hebben en dus in de breedste zin afwijken van de core gameplay mechaniek. Je kunt jezelf ook met een mount vervoeren om maar een voorbeeld te noemen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Exirion schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:09:
Prima spel, zeker als je het eerste deel hebt gespeeld. Voor die 10 euro heb je er veel plezier aan.

39

• Superkiwi
bram1984 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:38:
@dvdkiwiDe hele core gameplay mechaniek van een racer is zo gesloten/plat als wat.
Daar doe je het weer.
Urenlang tunen in de garage zonder een mm op een circuit te rijden, urenlang bezig zijn je eigen banen en liveries te ontwikkelen..... ook binnen het racegenre zijn genoeg uitstappen en zij-activiteiten.
En dan hebben we het nog niet eens over de verschillende ondergronden waar je op kunt racen:
asfalt, gravel, zand, sneeuw, ijs. Allemaal vragen ze om een andere aanpak, een specifieke wagen, een eigen afstelling etc.

Maar goed, ik heb zo maar het gevoel alsof wij het hier nooit over eens gaan worden, dus ik laat het hierbij ;)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Format-C schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:02:
PS4 500GB + Last of us + Killzone + Nathan Drake collection + Ratchet en Clank voor maar 290 euro!

Nog een uur treinen... ben wel erg benieuwd!!! Vooral of de graphics veel beter zijn... ben toch wel gek op mooie GFX. 😀
Zo te horen moet je dan ook maar snel Horizon Zero Dawn aanschaffen. Zal je zeker wel leuk gaan vinden. En natuurlijk Uncharted 4 als je die Drake Collection hebt uitgespeeld. Have fun :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Greatsword
  • Niet online
Vandaag een pricewatch: Sony PlayStation 4 Slim 500GB Wit besteld voor 198 (De mediamarkt was helaas al uitverkocht voor 188 omgeving Amsterdam)

En een PS+ abo bij game mania voor 29,99
https://www.gamemania.nl/...tation-plus-12-maanden-nl

Leuke deals als je het mij vraagt, nu nog even kijken wat ik voor mijn oude PS4 kan krijgen 8)

pricewatch: Sony PlayStation 4 500GB Wit

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:52:
[...]

Daar doe je het weer.
Urenlang tunen in de garage zonder een mm op een circuit te rijden, urenlang bezig zijn je eigen banen en liveries te ontwikkelen..... ook binnen het racegenre zijn genoeg uitstappen en zij-activiteiten.
En dan hebben we het nog niet eens over de verschillende ondergronden waar je op kunt racen:
asfalt, gravel, zand, sneeuw, ijs. Allemaal vragen ze om een andere aanpak, een specifieke wagen, een eigen afstelling etc.

Maar goed, ik heb zo maar het gevoel alsof wij het hier nooit over eens gaan worden, dus ik laat het hierbij ;)
Helemaal mee eens.
Hoeveel uren ik niet in Gran Turismo bezig ben geweest met alleen al het tunen van auto's.
Ik vind bijvoorbeeld de Gran Turismo games meer diepgang hebben dan menig schiet/adventure games.
Dat het niet iemand zijn smaak is, prima......Maar zeggen dat race games allemaal plat zijn slaat helemaal nergens op inderdaad.
Ik vind het bij racing games behoorlijk verslavend je ghost proberen in te halen door die ene bocht net wat beter te nemen.
dvdkiwi schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:52:
[...]

Daar doe je het weer.

Dat idee krijg ik ook. Als je nu Call of Duty of Uncharted als voorbeeld had gepakt, was ik het met je eens geweest. Het hangen in menu's en ontwerpen van tracks vind ik ook niet tot de core gameplay behoren (het daadwerkelijk spelen en besturen van je karakter), maar ik kan me voorstellen dat het daarmee langer fris blijft. :)

• Jasphur
Over verschillende ondergronden gesproken. Dirt 4 begint met een update van 896mb. Jottum.

• Ari Gold
Whoop. UC4 is in de US store 20 dollar, dus voor 18 euro een $20 psn card gekocht. Scheelt weer een beetje. :D

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Martinspire schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 17:56:
[...]

Zo te horen moet je dan ook maar snel Horizon Zero Dawn aanschaffen. Zal je zeker wel leuk gaan vinden. En natuurlijk Uncharted 4 als je die Drake Collection hebt uitgespeeld. Have fun :)
UI TE RAARD.

Maar eerst dit maar. :)

Edit. Iig minder lang WACHTEN dan de xbone... voordat je kan gamen... edit2. Voelt een stuk minder stroperig aan... 🤔

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 09-06-2017 18:49 ]

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 17:47
Bij Amazon is voor €38 een dualshock 4 v2 in meerdere kleuren te koop met de actiecode 10KORTING

https://www.amazon.de/dp/B01GVQUX3U?language=nl_NL

Scheelt weer een tientje met de aanbieding bij Intertoys.

[ Voor 4% gewijzigd door thesystem op 09-06-2017 18:53 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:18:
[...]

Helemaal mee eens.
Hoeveel uren ik niet in Gran Turismo bezig ben geweest met alleen al het tunen van auto's.
Ik vind bijvoorbeeld de Gran Turismo games meer diepgang hebben dan menig schiet/adventure games.
Dat het niet iemand zijn smaak is, prima......Maar zeggen dat race games allemaal plat zijn slaat helemaal nergens op inderdaad.
Ben wel benieuwd hoe Gran Turismo zal zijn.

Ik heb sinds vandaag een ps4 zoals je al kon lezen... Maar vind Forza toch super realistisch aanvoelen. Anders dan Gran Turismo. Kweet niet. Forza "voel" IK MEER ofzo. Super game. En over 'plat' zijn van racegames... daar ben ik het wel een beetje mee eens hoor.

Ik zet soms de Xbox one niet aan voor Forza omdat het gewoon idd wat leeg aanvoelt ofzo. Dan heb ik er geen zin in. Heel apart

Maar tegen ghosts van anderen rijden daarentegen vind ik hélemaal geweldig. :)

Ik heb er honderden en honderden uren inzitten. Wat een game. :) die is de aanschaf van een xbone al waard... Net als de ps4 voor de games die ik nu heb het waard is. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 09-06-2017 19:01 ]

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:53
Als je nog geen psplus had krijg je nu gratis sw battlefront bij een jaar, kan ook nog een overweging zijn.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04

On_E

Housemusic

Format-C schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:59:
[...]

Ben wel benieuwd hoe Gran Turismo zal zijn.

Ik heb sinds vandaag een ps4 zoals je al kon lezen... Maar vind Forza toch super realistisch aanvoelen. Anders dan Gran Turismo. Kweet niet. Forza "voel" IK MEER ofzo. Super game. En over 'plat' zijn van racegames... daar ben ik het wel een beetje mee eens hoor.

Ik zet soms de Xbox one niet aan voor Forza omdat het gewoon idd wat leeg aanvoelt ofzo. Dan heb ik er geen zin in. Heel apart

Maar tegen ghosts van anderen rijden daarentegen vind ik hélemaal geweldig. :)

Ik heb er honderden en honderden uren inzitten. Wat een game. :) die is de aanschaf van een xbone al waard... Net als de ps4 voor de games die ik nu heb het waard is. :)
Pik zeker DriveClub nog even mee als ie weer in de aanbieding is, blijft voor mij de beste (auto)racegame van deze gen. Genoeg ghosts om tegen te rijden ook!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

On_E schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:13:
[...]

Pik zeker DriveClub nog even mee als ie weer in de aanbieding is, blijft voor mij de beste (auto)racegame van deze gen. Genoeg ghosts om tegen te rijden ook!
Mee eens, Driveclub is een geweldig spel, vooral de snelheidsbeleving is prachtig. En als je dan toch bezig bent, haal dan ook WipEout :P

39

• Jasphur
En als je dan toch bezig bent. Dirt 4 :+

Wat mij nu al opvalt en mij echt dwars zit bij Dirt 4 is als ik tegen pilon rij. Dan hoor ik glas en blik breken/deuken. En hard ook. Nog boven het fijne geluid van mn Subaru.

• Uffeltje
  • Laatst online: 23:47
In de vorige delen kon je de geluiden afzonderlijk instellen. Zal bij deze ook wel kunnen. :)

YouTube

• Jasphur
Uffeltje schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:44:
In de vorige delen kon je de geluiden afzonderlijk instellen. Zal bij deze ook wel kunnen. :)
Klopt. Maar dan blijf ik het wel het 'verkeerde' geluid vinden haha

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:59:
PlayStation Plus aanbieding bij Intertoys: 34 euro voor 1 jaar:

[afbeelding]

PS4 Pro + Horizon voor 349,-.

+ nog meer aanbiedingen.
Ik heb net de PS4 Pro + Horizon bij Mediamarkt.nl besteld voor €344 :)
http://www.mediamarkt.nl/...n-4-pro-1-tb-1472338.html

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:50
fsfikke schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:04:
[...]

De PS4 Pro was vandaag in de aanbieding bij de MM outlet voor 275 ;) (alleen dan zonder het spel erbij)
De Ps4 slim was vanochtend in de 'aanbieding' voor 223, vanaf 17:00 uur wel een echte aanbieding, voor 150.... van beiden was alleen de verpakking open geweest

[ Voor 8% gewijzigd door EvolutionX op 09-06-2017 22:51 ]

Over de plus games, het ligt aan de speler of het de moeite waard is. Ik zelf heb met de indie games al een hoop lol gehad (terwijl ik er hard over gezeurd heb) maar ik vind bijna elke maand de games die op xbox in gold zitten beter. Dus heb je ook gold is het minder interresant qua 'gratis' games.

Aan de andere kant nu dus 30 euro voor 6*12 games (toegegeven sommige alleen speelbaar op ps3 of vita of zelfs psp) is natuurlijk op papier default al een goede deal. En je krijgt met plus vaak ook extra korting.
Ik heb een ook een ps3 en wil hoewel ik het weinig gebruik wil ik ook online als ik er zin in heb, dus idd ook een jaartje bij gehaald.

10 second ninja DONE

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 20:11
Ari Gold schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:41:
Whoop. UC4 is in de US store 20 dollar, dus voor 18 euro een $20 psn card gekocht. Scheelt weer een beetje. :D
Nice! Laatst bij pcgamesupply 2x 10$ psn cards gehaald voor €6,50 p.s. Gelijk Uncharted collection en Last of us gekocht voor $16. De Amerikaanse store heeft zo nu en dan een leuke sale!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/1/0/1/7/9200000073577101.jpg

Eindelijk heb ik een green camo v2 controller met korting kunnen kopen bij bol.com.

*O*

• Jasphur
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 09:40:
[afbeelding]

Eindelijk heb ik een green camo v2 controller met korting kunnen kopen bij bol.com.

*O*
Wel goed onthouden waar je hem neerlegd. :+

• Aaargh!

Aaargh!

fsfikke schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:04:
[...]

Ik had gisteren de early-bird-special bij InterToys ;)

PS4 Pro + H:ZD + PSVR Worlds + PS Camera v2 voor 349,- Die laatste 2 had je gratis moeten krijgen bij de PSVR maar was blijkbaar per ongeluk toegevoegd aan de PS4 Pro. Tegen 7en besteld, tegen 8en nogmaals gechecked en toen was het al gecorrigeerd. Volgens de verzendbevestiging hebben ze alles netjes opgestuurd. 8-)

Vanmiddag eens zien of alles inderdaad geleverd wordt. Wel tof van InterToys dat ze er niet moeilijk over doen, geen mail of niks er over gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Aaargh! op 10-06-2017 10:50 ]

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Bloodbourne net maar gekocht in de store, start het spel op... paar minuten later... " You died!" Leuk :+

Iets meer geduld hebben dus :p

Smiling as the shit comes down...

• Greatsword
  • Niet online
Vanmiddag komt de nieuwe PS binnen, als het goed is zitten alle save games en trophy's in de cloud toch met PS+?

is een aparte backup dan nog nodig als ik de games opnieuw download en installeer?

Verwijderd

@Destianto

Als de save games allemaal in je cloud zitten zit je prima.

Alles opnieuw downloaden en het is weer als vanouds.

Trophy's zitten vast aan je account.

Verwijderd

Destianto schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:27:
Vanmiddag komt de nieuwe PS binnen, als het goed is zitten alle save games en trophy's in de cloud toch met PS+?

is een aparte backup dan nog nodig als ik de games opnieuw download en installeer?
Als je zelf alle save games handmatig in de cloud heb gezet of dat aan heb gezet dan ja, anders moet je dat zelf nog eventjes doen.
Trophy's zijn account gebonden, dus als je op een andere ps4 met hetzelfde account verder gaat dan blijven die gewoon.

Dennis was net een aantal seconden eerder :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2017 11:38 ]

Verwijderd

@Verwijderd

SPUIT ELF!!!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Als ik alle prijzen zie die jullie voor games in de US store betalen heb ik er bijna spijt van dat in totaal 80 euro betaald heb voor the last of us, nathan drake, ratchet en killzone...
:o

Maar goed... kan nu wel even vooruit... dat dan wel. B)

Edit. Had beter eerst hier kunnen kijken... Maar goed. Edit. Voordeel is dat t single player games zijn.... verkoop ik wel weer als ik ze heb uitgespeeld.

[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 10-06-2017 12:08 ]

• Greatsword
  • Niet online
Oke bedankt, heb namelijk een koper voor mijn oude ps4 en die is er waarschijnlijk eerder dan de postbode;)

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Vraagje. Als ik het goed begrijp kan ik het beste een us account maken op mn ps4 naast mn normale account. Dan saldo op mn us account zetten. Games kopen. Downloaden op mn ps4. En dan kan ik die met mn andere account gewoon spelen? Just checking. O-)

Doe ik dat vanavond ff.

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 10-06-2017 12:18 ]

• Tweakmans
  • Laatst online: 17-11 19:57
@Format-C Correct!
Format-C schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:17:
Vraagje. Als ik het goed begrijp kan ik het beste een us account maken op mn ps4 naast mn normale account. Dan saldo op mn us account zetten. Games kopen. Downloaden op mn ps4. En dan kan ik die met mn andere account gewoon spelen? Just checking. O-)

Doe ik dat vanavond ff.
Een us account aanmaken kan inderdaad geen kwaad, de ene keer heeft europa betere sales en de andere keer weer de us.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Bedankt. Zie dat driveclub in de us store 7.49 is. Dus die pak ik dan ook ff mee. Laatste vraag. Bij driveclub in de us store staat ps plus exclusive. Als ik een us account aanmaak neem ik dan 14 dagen gratis ps plus, en koop die game voor 7.50. Als dan plus verlopen is kan ik m gewoon blijven spelen? Ook op mn nl account? Sry voor de vele vragen trouwens. Haha. Dit is t laatste onduidelijke.

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 10-06-2017 12:32 ]

• Tweakmans
@Format-C Als je iets koopt met een Plus-abo, behoud je de game als je abo is afgelopen. Het zijn alleen de gratis games (die je elke maand krijgt) waartoe je toegang verliest als je abo is afgelopen.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Bedankt.

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:37

KingCrash

Angry Rabbit

Net mijn 500gb ps4 ingeruild voor een ps4 Pro bij gamemania. Helaas wordt pas eind volgende week de Pro geleverd ivm grote run op de actie, aldus gamemania.

Ik ga maar buitenspelen.. #ps4-loos

Angry Rabbit

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

KingCrash schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:46:
Net mijn 500gb ps4 ingeruild voor een ps4 Pro bij gamemania. Helaas wordt pas eind volgende week de Pro geleverd ivm grote run op de actie, aldus gamemania.

Ik ga maar buitenspelen.. #ps4-loos
buitenspelen 8)7 :N
Kun je niet tijdelijk een retro console aansluiten? :+

39

• marnix1977
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:11
Gisteren bij amazon een PS4 Slim 500Gb met twee controllers voor 219 aanschaft, nu alleen nog wachten tot ie binnen komt :(

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wie zocht naar GTA V voor weinig? :P

http://ps4digitalgaming.nl/product/gta-v/

GTA V voor €24, of het te vertrouwen is dunno

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:24
Accounts doorverkopen, laat maar zitten en voorkom een hoop ellende voor een tientje meer... :)

• Tweakmans
@Joosie200 Shady business, dat moet je vooral niet aanraden.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tweakmans schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 14:24:
@Joosie200 Shady business, dat moet je vooral niet aanraden.
Nope, bovendien kan je dan beter marktplaats checken. Zo heb ik iig GTA V bij mijn aanschaf van de pro meegepakt. Vertrouw tweedehands verkoop meer dan allerlei onbekende webshops
Pagina: 1 ... 73 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!