• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Kleine dubbelpost uit het Injustice 2 topic:

Is er hier animo voor een (zeer casual) PS4 GoT guild? Dan maak ik er later dit weekend ff eentje aan. Of is er al eentje? Niet toch?

psn: jagermeistertim

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

ScrooLoose schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:26:
Bloodbourne net maar gekocht in de store, start het spel op... paar minuten later... " You died!" Leuk :+

Iets meer geduld hebben dus :p
Begin er bijna spijt van te krijgen dat ik het spel gekocht heb :p , ik hou wel van een uitdaging maar de hele fucking level overnieuw beginnen als je bijna aan het eind bent.... pffff :|

De Dark Souls serie is makkelijker (1 en 2 iig, 3 niet gespeeld)

Smiling as the shit comes down...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ScrooLoose schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:44:
[...]

Begin er bijna spijt van te krijgen dat ik het spel gekocht heb :p , ik hou wel van een uitdaging maar de hele fucking level overnieuw beginnen als je bijna aan het eind bent.... pffff :|

Even doorzetten, wanneer je eenmaal het eerste stuk hebt gehad is de rest een stuk beter te doen en is het spel ook leuker. Ook open je (net zoals in dark souls) deuren/poorten dat je niet constant hetzelfde stuk hoeft te doen.

39

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44
[...]
maar de hele fucking level overnieuw beginnen als je bijna aan het eind bent.... pffff :|
Je kunt er ook gewoon voorbij rennen he ;)
Ik heb ongeveer 8 uur over dat eerste stuk gedaan. Beetje geduld en je komt er wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 10-06-2017 16:13 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:15
dvdkiwi schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 16:13:
[...]

Ik heb ongeveer 8 uur over dat eerste stuk gedaan. Beetje geduld en je komt er wel.
Ik een week en toen moest ik een nieuwe controller kopen.. |:(

Als ik the last of us klaar heb ga ik waarschijnlijk nogmaals een poging wagen.

• Superkiwi
  • Laatst online: 20:44
Misschien moeten ze voor sommigen een 12-cijferige code voor een online anger management cursus in het doosje stoppen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 16:13:
[...]

Het gaat ongeveer zo:

NG: 8 uur
NG+: 1 uur
NG++: 10 minuten

:+

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
Whaha. Op het laatste moment een laag vliegende drone ontweken in Dirt 4. Nice. Volgende keer raak ik dat ding.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

Aaargh! schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:49:
[...]

Ik had gisteren de early-bird-special bij InterToys ;)

PS4 Pro + H:ZD + PSVR Worlds + PS Camera v2 voor 349,- Die laatste 2 had je gratis moeten krijgen bij de PSVR maar was blijkbaar per ongeluk toegevoegd aan de PS4 Pro. Tegen 7en besteld, tegen 8en nogmaals gechecked en toen was het al gecorrigeerd. Volgens de verzendbevestiging hebben ze alles netjes opgestuurd. 8-)

Vanmiddag eens zien of alles inderdaad geleverd wordt. Wel tof van InterToys dat ze er niet moeilijk over doen, geen mail of niks er over gehad.
Als je van de ps camera v2 af wil dan hou ik mij aanbevolen 😀

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
[...]

Bloodborne is beter dan Dark Souls ;)

Je moet agressief spelen, en wat kiwi zegt. Je kunt ook voorbij vijanden rennen. Niet opgeven en doorgaan. Anders mis je een van de beste games op de PS4.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Scrisissszzz schreef op zondag 11 juni 2017 @ 00:34:
[...]

Bloodborne is beter dan Dark Souls ;)

Je moet agressief spelen, en wat kiwi zegt. Je kunt ook voorbij vijanden rennen. Niet opgeven en doorgaan. Anders mis je een van de beste games op de PS4.
Yup, dat voorbij rennen is een goede tip geweest :p
Heb nu wel het meeste van Yharnham verkent en heb die Cleric Beast baas ook verslagen, die andere baas wil nog niet echt lukken :)

Speelt wel heel anders als Dark Souls dit spel.

Smiling as the shit comes down...

ScrooLoose schreef op zondag 11 juni 2017 @ 02:04:
[...]

Yup, dat voorbij rennen is een goede tip geweest :p
Heb nu wel het meeste van Yharnham verkent en heb die Cleric Beast baas ook verslagen, die andere baas wil nog niet echt lukken :)

Speelt wel heel anders als Dark Souls dit spel.
Parry jonguh.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-11 18:05
Vraagje, ik heb de gold headset gekocht, maar krijg m niet aan de praat. Hij is opgeladen, ontvanger zit in de USB poort, maar als ik hem aanzet gebeurt er weinig.

Ik heb al gekeken bij instellingen in het ps menu en in-game, maar daar kan ik niks wijzigen. De bijgeleverde handleiding zegt verder ook niks, is er een stap die ik over het hoofd zie?

En als het eenmaal werkt, dan moet ik bijvoorbeeld Netflix ook via de headset kunnen luisteren, toch?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04

On_E

Housemusic

Malfunctions schreef op zondag 11 juni 2017 @ 09:11:
Vraagje, ik heb de gold headset gekocht, maar krijg m niet aan de praat. Hij is opgeladen, ontvanger zit in de USB poort, maar als ik hem aanzet gebeurt er weinig.

Ik heb al gekeken bij instellingen in het ps menu en in-game, maar daar kan ik niks wijzigen. De bijgeleverde handleiding zegt verder ook niks, is er een stap die ik over het hoofd zie?

En als het eenmaal werkt, dan moet ik bijvoorbeeld Netflix ook via de headset kunnen luisteren, toch?
Headset companion app al gedownload ?

En ja ook bij Netflix en zo werkt hij!

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 11-06-2017 09:34 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-11 18:05
Heb het gevonden bij de instellingen onder de PS button. Hij stond ingesteld op alleen chat audio. Het werkt nu, bedankt!

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
NG+++ ja haha goed voorbeeld :+

Eerste keer father G ging ook bij jou heel anders ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:05:
[...]

NG+++ ja haha goed voorbeeld :+

Eerste keer father G ging ook bij jou heel anders ;)
Klopt. Toen maakte ik ook geen gebruik van de parry, derhalve deze tip. :)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:01
Malfunctions schreef op zondag 11 juni 2017 @ 09:48:
Heb het gevonden bij de instellingen onder de PS button. Hij stond ingesteld op alleen chat audio. Het werkt nu, bedankt!
En de bediening moet aan je linkerkant zitten, want anders hoort niemand je.

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-11 19:17
Toch maar even gebruik gemaakt van de PS PLUS aanbieding, 1 jaar voor 30 euro. Nu heb ik de komende 3 jaar sowieso een abbo :)

• Tosun
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-01 13:07
Ik had paar maanden terug Last of Us gedownload via het US markt, maar omdat ik nu ook bezig ben met het behalen van platinum trophy heb ik een online-map nodig die gedownload moet worden vanuit de US markt. Bestaat er een optie die geswitched (van EU naar US - delen) kan worden met elkaar?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:24
Het gaat dan om DLC of iets dergelijks?
Die moet je dan ook met je US account downloaden, want dat is gekoppeld aan de regio waar je ook de game vandaan hebt. De game vanuit de US en DLC uit de EU stores kan dus niet.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
vind het sowieso een raar verhaal dat je een online map moet downloaden om hem platinum te halen? 8)7

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04:05
DigitalError schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:59:
vind het sowieso een raar verhaal dat je een online map moet downloaden om hem platinum te halen? 8)7
Is volgens mij niet zo. Die online maps zijn voor de trophies van de uitbreiding, deze tellen naar mijn weten niet mee voor de Plat.

PSN: Redrafted

• RubenSaurus
Xerox schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:01:
[...]

Is volgens mij niet zo. Die online maps zijn voor de trophies van de uitbreiding, deze tellen naar mijn weten niet mee voor de Plat.
ja dat weet ik, daarom begreep ik z'n verhaal al niet :P

• Tosun
Nee, het gaat niet om een DLC. Het foutmelding ontstaat als ik multiplayer wil gaan doen (om trophies te kunnen behalen). En dit heeft te maken met die "region" gedoe. Dus is er alsnog een oplossing om EU - US te switchen?

• Lekkerboeie86
Gisteren dan eindelijk the last of us uitgespeeld op hard. Nogal geïnspireerd geraakt door de trailer van deel 2. En hem daarom 2e hands opgepikt. Dat was een hele goeie keuze!

Had hem eerder al eens gekocht maar door een aantal clickers redelijk gefrustreerd geraakt. Nu wat meer rust erin gebracht en kunnen genieten van deze topper!

Tijd voor een nieuw game. Ik denk toch dat ik bloodborne een 3e kans ga geven. Die game laat me niet los. LittleBigPlanet lijkt me ook wel grappig om even doorheen te lopen.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sony zal na aanleiding van vannacht (bij MS persco) toch wel wat dingetjes in de ijskast hebben gezet, die zien ook wel dat het allemaal niet zo geweldig was bij de concurrent.
Ik verwacht ook vanacht geen epische persco, maar wel een geweldige.. sowieso eentje als vorig jaar krijg je niet snel.

Sony heeft zijn hardware goed voor elkaar, zijn games goed voor elkaar en zijn marketing deals goed voor elkaar.
Zij zullen denk ik tot de PS5 gewoon op eenzame hoogte blijven staan.
Lekkerboeie86 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 07:14:
Gisteren dan eindelijk the last of us uitgespeeld op hard. Nogal geïnspireerd geraakt door de trailer van deel 2. En hem daarom 2e hands opgepikt. Dat was een hele goeie keuze!

Had hem eerder al eens gekocht maar door een aantal clickers redelijk gefrustreerd geraakt. Nu wat meer rust erin gebracht en kunnen genieten van deze topper!

Tijd voor een nieuw game. Ik denk toch dat ik bloodborne een 3e kans ga geven. Die game laat me niet los. LittleBigPlanet lijkt me ook wel grappig om even doorheen te lopen.
Meld je gerust in het BB topic als je ergens moeite mee hebt. Je krijgt snel hulp van iedereen.
Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:39:
Sony zal na aanleiding van vannacht (bij MS persco) toch wel wat dingetjes in de ijskast hebben gezet, die zien ook wel dat het allemaal niet zo geweldig was bij de concurrent.
Ik verwacht ook vanacht geen epische persco, maar wel een geweldige.. sowieso eentje als vorig jaar krijg je niet snel.

Sony heeft zijn hardware goed voor elkaar, zijn games goed voor elkaar en zijn marketing deals goed voor elkaar.
Zij zullen denk ik tot de PS5 gewoon op eenzame hoogte blijven staan.
Sony gaat de E3 zonder enige moeite winnen, verwacht ik.

• Jasphur
Is de E3 een wedstrijd? :+

Worden hier specifiek PS4 E3 nieuws gepost, of moet ik mij daarvoor melden bij het E3 topic?

• Lekkerboeie86
Ik verwacht eigenlijk weer iets moois van Guarrilla. Een nieuwe Killzone zie ik wel zitten. De laatste is alweer wat jaren geleden. Multiplayer was niet heel goed, maar singleplayer was zeker wel de moeite.

Verder sowieso Gran Turismo, The last of us 2. Bloodborne 2 wellicht? Er zitten vast nog meer nieuwe dingen aan te komen. Ze gaan zeker verrassen met iets nieuws. Kan me voorstellen dat er ook iets van cod/fifa in zit vanwege de marketing deals.

Denk niet dat het zo spectaculair gaat worden als vorig jaar. Mijn verwachtingen zijn niet overdreven hoog.
@Lekkerboeie86 Als je al iets moet verwachten van Guerilla, zal het DLC voor Horizon zijn. Hopelijk kondigen ze meteen een NG+ patch aan zodat ik het verhaal nog eens met volle upgrades kan doorlopen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Voor de fanboys wel, vind het altijd wel schattig dat er "een winnaar" moet zijn. De tijd dat je gewoon kon spelen en genieten kan niet meer. Je moet een kant kiezen :+

ik vind de E3 tot nu toe wel goed:

Nieuwe couch coop game (would be about time)
AC: Origins
KH3 gameplay
Wolfenstein
Star Wars Battlefront 2
Scorpio 4k met 60fps? Als Sony dit ook gaat kunnen halen wordt dit een hele, hele mooie game generatie :D
Nieuwe Forza

Voor mij is het al geslaagd

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• G_Dragon
  • Laatst online: 01:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik verwacht van de Sony show ook iets te zien van Bully 2 of Red Dead Redemption 2 :O

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• corset
G_Dragon schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:58:
Ik verwacht van de Sony show ook iets te zien van Bully 2 of Red Dead Redemption 2 :O
Ik hoop het ook, alleen ben ik met RDR2 heel erg bang dat ze keihard de MP gaan pushen, als je ziet wat voor achtelijke prijzen Rockstar vraagt voor Shark Cards etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• G_Dragon

G_Dragon

corset schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:58:
[...]

Ik hoop het ook, alleen ben ik met RDR2 heel erg bang dat ze keihard de MP gaan pushen, als je ziet wat voor achtelijke prijzen Rockstar vraagt voor Shark Cards etc.
Dat mag ik indd niet gaan hopen, ben meer voor Single Player games dan dat Multiplayer gedoe tegenwoordig

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• corset
G_Dragon schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:59:
[...]

Dat mag ik indd niet gaan hopen, ben meer voor Single Player games dan dat Multiplayer gedoe tegenwoordig
Same, maar ben er wel bang voor. Als je ziet hoeveel van die shark cards er verkocht worden. Echt bizar

• Jasphur
Wat zijn Shark Cards?

nvm: moet eerst even googlen voordat ik een vraag stel.

[ Voor 58% gewijzigd door Jasphur op 12-06-2017 10:01 ]

• corset
Kaarten voor GTA V waarmee je ingame cash krijgt. De duurste is 96 euro, dat is ongeveer 1,5 auto als je het meest luxe segment neemt

Jasphur schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:00:
Wat zijn Shark Cards?

nvm: moet eerst even googlen voordat ik een vraag stel.
Kun je natuurlijk gewoon even Googlen.

http://gta.wikia.com/wiki/Cash_Cards

Edit: :) :) :)
corset schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:55:
[...]

Voor de fanboys wel, vind het altijd wel schattig dat er "een winnaar" moet zijn. De tijd dat je gewoon kon spelen en genieten kan niet meer. Je moet een kant kiezen :+

ik vind de E3 tot nu toe wel goed:

Nieuwe couch coop game (would be about time)
AC: Origins
KH3 gameplay
Wolfenstein
Star Wars Battlefront 2
Scorpio 4k met 60fps? Als Sony dit ook gaat kunnen halen wordt dit een hele, hele mooie game generatie :D
Nieuwe Forza

Voor mij is het al geslaagd
Op papier is het geen wedstrijd, maar in de praktijk proberen Sony en Microsoft elkaar natuurlijk keihard af te troeven en in die zin is er altijd een winnaar. Dat kun je schattig vinden, maar het is nu eenmaal zo.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Rockstar op E3? Dat zie ik niet gebeuren. Waarom zouden ze ook? Bovendien hebben ze de E3 de laatste jaren links laten liggen.

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2017 10:05 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• corset
bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:04:
[...]

Kun je natuurlijk gewoon even Googlen.

http://gta.wikia.com/wiki/Cash_Cards

Edit: :) :) :)

[...]

Op papier is het geen wedstrijd, maar in de praktijk proberen Sony en Microsoft elkaar natuurlijk keihard af te troeven en in die zin is er altijd een winnaar. Dat kun je schattig vinden, maar het is nu eenmaal zo.
Dus basis economie? Alleen vind het meer schattig dat de fanboys er blind in blijven trappen. Ik geniet gewoon nog steeds van mijn Xbox en PS4. En laat die "de PS4 gaat winnen want ik vind de games het beste!" lekker aan me voorbij gaan :)

De Xbox staat bij mij op wat goede games te wachten, maar de PS4 ook helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 12-06-2017 10:08 ]

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Yucko schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:35:
[...]

Als je van de ps camera v2 af wil dan hou ik mij aanbevolen 😀
Op zich wil ik er vanaf (heb al een camera) maar met €7 verzendkosten voor een pakje denk ik dat vooral PostNL er aan verdient als ik 'm moet opsturen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 14:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

De enige winnaars zijn de gamers, met goede games voor beide consoles :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
Een nieuwe Wolfenstein! Mijn dag is goed!!!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:25
Ik verwacht:
Lost Legacy: storytrailer en gameplay
Spiderman
God of War (release nog dit jaar?)
Days Gone
The Last of Us part 2: storytrailer
Horizon Zero Dawn DLC?
Blood Borne 2
Gran Turismo
Death Stranding: nog zo een mysterieuze trailer
Hopelijk nog een nieuwe game/IP, al weet ik niet meteen van welke ontwikkelaar?
Partnership hier en daar...
Eindelijk PS4 pro bundels
Meer PS VR

Dat zal het in grote lijnen wel zijn denk ik.

• corset
Ik zou het geweldig vinden, gaat niet gebeuren ben ik bang :(

• Jasphur
Ik mis denk ik nog Red Dead Redemption 2 in je lijstje. Al is het maar een gruwelijke teaser trailer :P

@bram1984 Dat had ik gedaan, vlak nadat ik mijn vraag stelde haha. Zal de volgende keer de volgorde andersom doen :P

Verwijderd

'Metro: Exodus aangekondigd voor de PlayStation 4'

YouTube: Metro Exodus - E3 2017 Announce Gameplay Trailer

• G_Dragon

G_Dragon

corset schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:02:
Kaarten voor GTA V waarmee je ingame cash krijgt. De duurste is 96 euro, dat is ongeveer 1,5 auto als je het meest luxe segment neemt
Hoe vond je de gameplay van State Of Decay 2?

Capcom gaat sowieso wat aankondigen bij Sony, hele grote kans op monster hunter world (multiplatform waarschijnlijk) en de man die de naam van bloodborne had gelekt en de de naam wat death dont ride, zo zou days gone eerst heten zegt dat er een shadow of the collosus remake komt. Meteen de verrassingen gespoiled, geen probleem.

• corset
Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:33:
Capcom gaat sowieso wat aankondigen bij Sony, hele grote kans op monster hunter world (multiplatform waarschijnlijk) en de man die de naam van bloodborne had gelekt en de de naam wat death dont ride, zo zou days gone eerst heten zegt dat er een shadow of the collosus remake komt. Meteen de verrassingen gespoiled, geen probleem.
Laten we het afwachten. De bloodborne 2 leaks zijn nog niet bevestigd :D

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:24
corset schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:58:
[...]

Maar de SP van GTA V is ook gewoon goed.
Er is alleen nooit DLC voor uit gekomen.

Alle extra content richt zich op het online gebeuren. En die is ook voor iedereen beschikbaar, gratis. Dan duurt het alleen langer voordat je dat kunt betalen zonder shark cards.

Ik vind het eigenlijk wel een goede methode, zo houd je online ook levend. Bij Red Dead was dat vrij snel uitgestorven.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Volgens mij werd dit gisteren bij de Microsoft persconferentie aangekondigd als zijnde Windows 10/Xbox exclusive, correct me if i'm wrong.

Even gecheckt, werd niet genoemd als exclusive, my bad :)

Ben benieuwd of Sucker punch wat gaat laten zien bij de sony persco, nieuwe infamous?

[ Voor 15% gewijzigd door Odieus op 12-06-2017 11:01 ]

PSN: LinQ-NL

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Odieus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:57:
[...]

Volgens mij werd dit gisteren bij de Microsoft persconferentie aangekondigd als zijnde Windows 10/Xbox exclusive, correct me if i'm wrong.

Even gecheckt, werd niet genoemd als exclusive, my bad :)

Ben benieuwd of Sucker punch wat gaat laten zien bij de sony persco, nieuwe infamous?
Wrong!

Het was een Launch Exclusive. Ofwel timed exclusive.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Jackal131 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:02:
[...]

Wrong!

Het was een Launch Exclusive. Ofwel timed exclusive.
Had mijzelf al gecorrigeerd, maar bedankt!

PSN: LinQ-NL

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:17
dutchgio schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Maar de SP van GTA V is ook gewoon goed.
Er is alleen nooit DLC voor uit gekomen.

Alle extra content richt zich op het online gebeuren. En die is ook voor iedereen beschikbaar, gratis. Dan duurt het alleen langer voordat je dat kunt betalen zonder shark cards.

Ik vind het eigenlijk wel een goede methode, zo houd je online ook levend. Bij Red Dead was dat vrij snel uitgestorven.
Ja zeker mee eens.

Vraag me wel af hoe de MP van RDR2 zal zijn dan als het echt zoiets zal zijn als GTAO. Een Western setting is toch anders....geen idee wat je bijvoorbeeld zou kunnen kopen en/of upgraden zoals we dat in GTAO met auto's en huizen zien. Paarden upgraden is toch lastiger denk ik :P

PSN: Maichel

Sony heeft ook een pre show een uur voordat de persco begint. Ik verwacht daar ook al info en nieuwe trailers van de kleinere projecten van Sony zoals crash bandicoot en knack 2.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

maaan en ik had al een enorme backlog en nu komt er nog meer lekkers bij :{

#FWP :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• G_Dragon

G_Dragon

Maichel schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:25:
[...]

Ja zeker mee eens.

Vraag me wel af hoe de MP van RDR2 zal zijn dan als het echt zoiets zal zijn als GTAO. Een Western setting is toch anders....geen idee wat je bijvoorbeeld zou kunnen kopen en/of upgraden zoals we dat in GTAO met auto's en huizen zien. Paarden upgraden is toch lastiger denk ik :P
Als Rockstar maar niet dezelfde fout maakt als in GTAV met alles zo onwijs duur te maken zodat ze kunnen verdiennen aan die Shard Cards. Want dat maakte haalde de fun in GTAV weg, tuurlijk is het leuk als je er veel moet voor doen voordat je een dure bak kan kopen of een turbo. Dit was alleen over de top

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Dit zou zomaar de E3 kunnen zijn om mij een psvr te verkopen. Moeten ze wel een mooie toekomst voor dat ding kunnen laten zien.

Verder ben ik benieuwd naar de previews van de EXCLUSIVES:

Spiderman
God of war

Verder moeten ze door blijven knallen en er nog een paar onbekende exclusives uitpompen. En dan geen slappe hap maar echte console exclusives.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 16:54
Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:33:
Ga er maar van uit dat ze ook Marvel vs Capcom Inifinite zeker laten zien.
Verder zie ik morgen wel wat sony heeft laten zien want ik blijf er niet voor op :D

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DeeSung schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:35:
Dit zou zomaar de E3 kunnen zijn om mij een psvr te verkopen. Moeten ze wel een mooie toekomst voor dat ding kunnen laten zien.
Hier idem, ik sta al op t punt er 1 te scoren, maar wacht nog even op wat vette klappers van games. Hopen dat ze wat tofs gaan aankondigen :)
Wanneer komt het Sony deel op de E3 eigenlijk?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 15:21
Anton.net schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:15:
Ik verwacht:
Spiderman
Days Gone
Horizon Zero Dawn DLC?
Blood Borne 2
Gran Turismo
Meer PS VR

Ik ben benieuwd of Sony nog iets aan de prijs van PS4 Pro gaat doen, maar denk dat ze wachten tot November.

Zou wel een stunt zijn als ze bv. een hint van de PS4 Pro opvolger geven leverbaar Nov 2018. Verwacht hem niet eerder.... of ze doen pas een aankondiging tijdens PS Experience eind dit jaar om in het andere kamp wat verwarring te zaaien...

Over niet aangekondigde games:

- Het is al lang stil rond Detroit: Become Human (Quantic Dream, ook niets op PSE eind vorig jaar)
- Dreams (beetje weird game van Media Molecule, niet mijn ding)
- Hint van nieuwe game van Guerilla zou wel mooi zijn, ook DLC van HZD.
- Wat is Ready At Dawn aan het doen... blijkbaar werken ze aan een multi-platform game die Deformers heet, maar zit er nog iets als The Order in de pijplijn ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Homeland
  • Niet online
Ik zie Sony nog wel hinten naar de PS5 onder het mom van "true next gen" aangezien de Scorpio toch een tegenhanger van de PS4 Pro is. Ben ook wel benieuwd hoeveel aandacht ze de PS VR gaan geven.

• Jasphur
Laat het hinten naar een PS5 oid alsjeblieft volgend jaar op de E3 gebeuren :P
Ik ben pas net gewend aan m'n Pro.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43
Ik hoop mee met de ps5 hint.
Echte next gen eind 2018 zou voor mij perfect zijn.
Kan ik nog effe sparen voor een 4k tv :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Sony heeft met de Pro nog voldoende speelruimte dus ik verwacht (en hoop) een volledige focus op (exclusieve) games deze E3.

Zeker nu Microsoft weer een console de markt op gooit voor een veel hogere prijs met weinig exclusieve titels.

• RubenSaurus
Ik verwacht:
Spiderman
Days Gone
Horizon Zero Dawn DLC?
Blood Borne 2
Gran Turismo
Meer PS VR

Van Death Stranding wordt niks getoond, is al bevestigd.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Ja zeker mee eens.

Mwah, ander zadel, ander ras /3 , andere teugels voor meer grip oid :+ Verder boeit online mij helemaal niets. Ik speel RDR om de singleplayer en GTA ook. Dus mocht de focus inderdaad op multiplayer komen te liggen waarbij de singleplayer afgeraffeld zal worden zou ik dat jammer vinden. Hoe begrijpelijk ook als Ze bij GTA Online dus al met sharckcards werken, FIFA het moet hebben van FUT ed. Waar blijft die ijzersterke carrièremodus :/ Enfin, dat brengt wss te weinig geld binnen. Niet mijn probleem als gamer :+

Ik wil meer zien van Uncharted Lost Legacy, Horizon Zero Dawn dlc, uitgebreide teaser van RDR2.

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 12-06-2017 12:57 ]

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Ik verwacht:
Spiderman
Days Gone
Horizon Zero Dawn DLC?
Blood Borne 2
Gran Turismo
Meer PS VR

Destiny 2 gaat er ook zeker in zitten. Aankondiging van de Beta-data en exclusieve content.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
En laten we Knack 2 niet vergeten! :+

• Homeland
  • Niet online
[...]

Ja zeker mee eens.

Andere paarden, andere kleding, huizen/gebouwen, rijtuigen, ik denk dat van vrijwel alles wat je in GTAO kan kopen wel een western tegenhanger te bedenken is.

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Na de microsoft persco toch maar besloten om gebruik te maken van de Gamemania inruilactie en mijn launch PS4 in te ruilen voor een pro. Misschien dat de Scorpio er ooit nog wel naast komt, maar nu niks gezien dat mij over de street trekt om 499 te investeren. Niet dat ik verwacht dat de ervaring op de pro heel veel zal schelen met mijn 1080 TV, maar 179 voor 2 jaar garantie, HD upgrade, een wellicht iets betere ervaring bij komende games en het future Proof zijn maken dat ik morgen lekker een nieuwe PS4 mag gaan uitpakken (blijft toch leuk).

Horizon laat ik lekker in een seal (heb ik al gespeeld) en knal ik op MP, kan ik Dirt 4 er gelijk bij halen :-)

psn: jagermeistertim

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik hoop vooral op de releasedate van GT Sport en een nieuwe From Software game.

Wat FromSoft betreft hoop ik vooral dat het gaat om een game a la Soulsborne en niet ineens alleen maar een nieuwe Armored Core. Dat hele Armored Core mogen ze van mij ergens steken waar de zon niet schijnt, wat een kapotslechte games waren dat zeg.
Van een Bloodborne 2 aankondiging zou ik op zich wel blij worden maar ik zou toch liever iets zien in een andere setting.

GT Sport, tja. Met pCars 2 en Forza 7 in september en oktober zou je toch het liefst GT Sport daar nog voor zien uitkomen. Ik heb er echter een hard hoofd in, voor hetzelfde geld schuift PD de game naar 2018.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11 21:52
TTHEEBO1 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:35:
Na de microsoft persco toch maar besloten om gebruik te maken van de Gamemania inruilactie en mijn launch PS4 in te ruilen voor een pro. Misschien dat de Scorpio er ooit nog wel naast komt, maar nu niks gezien dat mij over de street trekt om 499 te investeren. Niet dat ik verwacht dat de ervaring op de pro heel veel zal schelen met mijn 1080 TV, maar 179 voor 2 jaar garantie, HD upgrade, een wellicht iets betere ervaring bij komende games en het future Proof zijn maken dat ik morgen lekker een nieuwe PS4 mag gaan uitpakken (blijft toch leuk).

Horizon laat ik lekker in een seal (heb ik al gespeeld) en knal ik op MP, kan ik Dirt 4 er gelijk bij halen :-)
Vorig week launch PS4 500 GB ingeruild voor PS Pro, kreeg 30 euro korting omdat ik Horizon al had uitgespeeld ipv daarvan PSPlus abbo voor 30 euro gekocht. Totaal 200 voor PS4 Pro en PSPlus = nette deal :)
Ik heb zelf ook nog geen 4k tv maar voor dezelfde redenen als jij gebruik gemaakt van de inruilactie

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Daar ben ik nu een 2e playthrough al voor 90+ uur mee bezig, tegen de tijd dat die komt ben ik al/net klaar :(

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 12:25
Leuk voor degenen die hem nog niet gespeeld hebben. :+

De game kreeg al een aardige verbetering dankzij de boost mode (qua performance). Al zal ik zelf tegen die tijd vast wel een kijkje nemen hoe het er met de patch uitziet.

[ Voor 4% gewijzigd door Conscience NL op 12-06-2017 16:00 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:13
Mooi , want ik moet er nog steeds aan beginnen :D Wilde het spel al voor de pc kopen omdat ik op de PS4 de normale versie heb en de Goty op de pc al rond de €20.- langs kwam. Eens kijken hoe ver ze dit kunnen opkrikken.

• Jasphur
Ik heb een tijd geleden the Witcher opgestart en weer laten liggen. Ik kom er maar moeilijk in.

Misschien dat ik dan ooit nog eens een poging waag, al zal de combat, besturing en animatie niet veranderen.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Jasphur schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:01:
Ik heb een tijd geleden the Witcher opgestart en weer laten liggen. Ik kom er maar moeilijk in.
Ah, ben ik toch niet de enige, al moet ik wel zeggen dat ik ermee begonnen ben direct nadat ik HZD uit had, dus ik denk dat ik even wat anders moet spelen voordat ik aan the witcher verder ga.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Jasphur
Het is niet de combat, besturing of het verhaal die er voor zorgt dat ik er niet in kom. Het zijn vooral de graphics en dan met name de bossen of andere volle omgevingen. Mijn ogen worden enorm snel moe en ik word er erg onrustig van. Alles is veel te scherp lijkt wel.

Maar goed, over een paar maanden is het weer wat langer donker en heb ik weer een goed excuus om binnen te zitten en dan probeer ik het gewoon nog eens.

[ Voor 1% gewijzigd door Jasphur op 12-06-2017 16:11 . Reden: onnodige tag van Bram1994 ]

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 15:24
ds08 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:29:
[...]

Vorig week launch PS4 500 GB ingeruild voor PS Pro, kreeg 30 euro korting omdat ik Horizon al had uitgespeeld ipv daarvan PSPlus abbo voor 30 euro gekocht. Totaal 200 voor PS4 Pro en PSPlus = nette deal :)
Ik heb zelf ook nog geen 4k tv maar voor dezelfde redenen als jij gebruik gemaakt van de inruilactie
Ik ben hier zo over aan het twijfelen. Heb een cuh1200, nog geen jaar oud en eigenlijk een beetje op het verkeerde moment aangeschaft. Maar hij voldoet prima, en heb geen 4k tv. Verwacht eigenlijk een ps4pro slim ofzo, wellicht dat ik dan de overstap ga maken.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-11 16:41

RoRoo

Certified Prutser

twowheeler schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:26:
[...]

Ik ben hier zo over aan het twijfelen. Heb een cuh1200, nog geen jaar oud en eigenlijk een beetje op het verkeerde moment aangeschaft. Maar hij voldoet prima, en heb geen 4k tv. Verwacht eigenlijk een ps4pro slim ofzo, wellicht dat ik dan de overstap ga maken.
Waarom twijfelen dan?
Kan je net zo goed nog effe wachten. Dit zal echt niet de enige deal zijn.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ben ik de enige dan die geen Pro wil hebben? De slim werkt prima voor mij, heb ook geen 4K tv.

Hoor daarnaast wel horror verhalen van opstijgende Pro's (qua geluid / ventilatoren), en de blu-ray laser die gevoeliger blijkt te zijn dan de gewone en daardoor eerder leesfouten heeft.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Segafreak83 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:37:
Ben ik de enige dan die geen Pro wil hebben? De slim werkt prima voor mij, heb ook geen 4K tv.

Hoor daarnaast wel horror verhalen van opstijgende Pro's (qua geluid / ventilatoren), en de blu-ray laser die gevoeliger blijkt te zijn dan de gewone en daardoor eerder leesfouten heeft.
Ik ben ook niet van plan om mijn slim te vervangen voor een PRO.
Zonder goede 4K tv zie ik het nut er niet zo van in.

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 22:02
Jasphur schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:08:
Het is niet de combat, besturing of het verhaal die er voor zorgt dat ik er niet in kom. Het zijn vooral de graphics en dan met name de bossen of andere volle omgevingen. Mijn ogen worden enorm snel moe en ik word er erg onrustig van. Alles is veel te scherp lijkt wel.

Maar goed, over een paar maanden is het weer wat langer donker en heb ik weer een goed excuus om binnen te zitten en dan probeer ik het gewoon nog eens.
Jaartje geleden op de PC het spel gespeeld, kon er ook niet in komen. Moest ook wel een beetje wennen aan de open wereld (speelde voorheen vrijwel nooit RPGs). Maar sindsdien ik Horizon heb uitgespeeld begint het wel weer te kriebelen om The Witcher 3 te gaan kopen :). Gelukkig heb ik nog wel even tijd, ben eerst wel ff zoet met Persona 5 :*)

• spaceboy
  • Laatst online: 18-11 13:52

spaceboy

Op grote hoogte

Mijn Pro is vele malen stiller dan de phat (originele launch versie) die ik hiervoor had. Daarnaast heb ik wel die 4K tv dus redenen genoeg. 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik hou het nog steeds bij mijn "standaard" Release PS4. Werkt nog prima en de verschillen in games zijn voor mij nog steeds niet groot genoeg om de stap naar een PRO te maken. 1080P is nog steeds meer dan prima op de tv vanaf 4 meter kijkafstand en de rest van optimalisatie is dus nog te weinig om er geld voor neer te leggen.

Weet wel na de MS conferentie van gisteren dat je met een PC + PS4 de beste keus hebt mbt games :)

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:59
ds08 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:29:
[...]

In almere?
De enige reden waarom ik een Pro wil (maar nog steeds op een witte wacht ;) ) is dat ik bijvoorbeeld bij BF1 als er hevige gevechten zijn, merk dat ik zware framedrops heb. En daardoor regelmatig 1 op 1 gevechten afleg omdat mn beeld stottert en niet snel genoeg rendert :(

(en als ik ergens niet tegen kan...)

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

poor Leno schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:23:
De enige reden waarom ik een Pro wil (maar nog steeds op een witte wacht ;) )
(en als ik ergens niet tegen kan...)
Afbeeldingslocatie: http://beeldbank.prepublisher.com/pictures/PP/VNK/0/VNKZ3400.png

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23

I'm with you. Hier ook vorig jaar december bewust voor de Slim gekozen en niet voor de Pro en voor het prijsverschil lekker wat games ingeslagen. En tot nu toe nog geen moment spijt van gehad.

• Tosun
Ik had paar maanden terug Last of Us gedownload via het US markt, maar omdat ik nu ook bezig ben met het behalen van platinum trophy heb ik een online-map nodig die gedownload moet worden vanuit de US markt. Bestaat er een optie die geswitched (van EU naar US - delen) kan worden met elkaar?

Vervolg : Wat als ik een EU versie in fysiek ga halen, gaat het dan wel lukken?

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Tosun schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:28:

Vervolg : Wat als ik een EU versie in fysiek ga halen, gaat het dan wel lukken?
Waarom download je hem niet gewoon uit de US markt? Je hebt een US-account anders kan je het niet gedonwload hebben. Het lijkt me een stuk goedkoper dan de fysieke versie in de EU markt te kopen en daarna de map er nog eens bij. Vooral omdat het ook niet meetelt voor de platinum. Wel voor je eventuele voorkeur voor 100% trophies natuurlijk.

• Homeland
  • Niet online
Flinke stilte voor de storm hier!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:25
Wie gaat er nog live kijken? :P
Pagina: 1 ... 74 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!