Nope. Kijk de Xbox Daily nog even af. Dan slapen, om 9 uur opstaan en werk-laptop aanzetten (saaie dag met veel presentaties via lync) en ondertussen meteen de sony stream kijken. Denk dat via Twitch wel het makkelijkste zal zijn. Lees het liefst geen spoilers voor ik eraan begin haha
Het zal het waard zijnDeeSung schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 01:51:
Ik weet niet of ik het nog een uur volhou
Verwijderd
Als het net zoals vorig jaar gaat dan word het een anderhalf uur vol spektakel
Ik had hem gedownload vanuit de US markt, maar ik kwam pas erachter met een foutmelding (in EU account) dat hij geen online-map kan downloaden wegens de regio. Dus zit ik daar dan met halve trophy list. Is het nu ietsje duidelijker? Is het mogelijk om dus van fysieke EU te halen en alsnog te behalen?Klor schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:00:
[...]
Waarom download je hem niet gewoon uit de US markt? Je hebt een US-account anders kan je het niet gedonwload hebben. Het lijkt me een stuk goedkoper dan de fysieke versie in de EU markt te kopen en daarna de map er nog eens bij. Vooral omdat het ook niet meetelt voor de platinum. Wel voor je eventuele voorkeur voor 100% trophies natuurlijk.
Wel erg veel games die ze gewoon niet getoond hebben. Het zou me niets verbazen dat ze op het einde hebben beslist om bepaalde content weg te laten in deze show. Want geef toe, microsoft kon ook niets geweldig tonen. Waarom zou Sony nu dan al hun kaarten op tafel leggen?
De show was bovendien erg kort, amper een uurtje.
Subjectief he, net zoals ik zeg dat KFC niet valt te vreten en jij komt er misschien wekelijks.Anton.net schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:25:
Want geef toe, microsoft kon ook niets geweldig tonen.
Ik heb een paar games gezien die Xbox/Win 10 only zijn die ik graag wil spelen.
Sony heeft idd ook niks amazing getoond, games die we al allemaal wisten en waar we al trailers van hadden, ze hebben gewoon TBA in 2018 veranderd als release datum, Sony moet leren van meuk niet 2j op voorhand te laten zien en dan het jaar erop het nog niet in de winkels te krijgen voor het volgende jaar begint.
YouTube: Hidden Agenda | E3 2017 Reveal | PS4
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wat is er mis met games 2 jaar van te voren te aankondigen? Sony z'n games maken de hype meestal wel waar.Katmi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:40:
[...]
Subjectief he, net zoals ik zeg dat KFC niet valt te vreten en jij komt er misschien wekelijks.
Sony heeft idd ook niks amazing getoond, games die we al allemaal wisten en waar we al trailers van hadden, ze hebben gewoon TBA in 2018 veranderd als release datum, Sony moet leren van meuk niet 2j op voorhand te laten zien en dan het jaar erop het nog niet in de winkels te krijgen voor het volgende jaar begint.
Sony heeft prima games getoond, maar allemaal wat vorig jaar ook was, maar het mooie is, Sony moet helemaal niets.. als zij het 2 jaar van te voren willen aankondigen dan doen ze dit gewoon.Katmi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:40:
[...]
Subjectief he, net zoals ik zeg dat KFC niet valt te vreten en jij komt er misschien wekelijks.
Ze zijn de nummer 1 console in de wereld, er is door de concurrent geen poging gedaan om Sony wakker te maken.. en Sony heeft hiermee gewoon een presentatie gehouden die redelijk is, niet slecht, maar zeker ook niet goed.
Sony heeft dit jaar de ene exclusieve game uitgepoept na de andere, en er blijft zeker nog wat over voor dit najaar.
Een show als deze staat al geruime tijd voor de presentatie vast. Het is echt niet zo dat ze niet voor aanvang bepaalde content weg laten i.v.m concurrentie.Anton.net schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 04:25:
Days Gone![]()
![]()
![]()
Wel erg veel games die ze gewoon niet getoond hebben. Het zou me niets verbazen dat ze op het einde hebben beslist om bepaalde content weg te laten in deze show. Want geef toe, microsoft kon ook niets geweldig tonen. Waarom zou Sony nu dan al hun kaarten op tafel leggen?
De show was bovendien erg kort, amper een uurtje.
Sony zal alles doen binnen haar mogelijkheid om te scoren. En juist dit laatste hebben ze in mijn ogen behoorlijk laten liggen. Begrijp me niet verkeerd. Het was een prima presentatie, maar er stak niets boven uuut en was zeker niet beter dan de concurrentie.
Cogitationis poenam nemo patitur
Daarnaast slaat Sony met mh world wel een goeie slag aangezien het een van populairste ip is en niet naar de switch komt.
Oh Sony kan wel degelijk zijn presentatie wijzigen hoor, show bestond uit niet meer dan trailers en een praatje van 2 minuten.Bullet NL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:03:
[...]
Een show als deze staat al geruime tijd voor de presentatie vast. Het is echt niet zo dat ze niet voor aanvang bepaalde content weg laten i.v.m concurrentie.
Sony zal alles doen binnen haar mogelijkheid om te scoren. En juist dit laatste hebben ze in mijn ogen behoorlijk laten liggen. Begrijp me niet verkeerd. Het was een prima presentatie, maar er stak niets boven uuut en was zeker niet beter dan de concurrentie.
Sony kon een klap uitdelen, maar hebben dit nagelaten, maar er is was maar een merk die moest en die lieten het na.
Sony hoeft en moet niets.
Hou dit vooral zo vol.... Als het jou een goed gevoel geeft vind ik dat prima.Origins schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:15:
[...]
Oh Sony kan wel degelijk zijn presentatie wijzigen hoor, show bestond uit niet meer dan trailers en een praatje van 2 minuten.
Sony kon een klap uitdelen, maar hebben dit nagelaten, maar er is was maar een merk die moest en die lieten he na.
Sony hoeft en moet niets.
Het gaat hier meer dan om een "klap uit delen".... Het gaat om je achterban warm maken met games voor het komende jaar. Precies zoals velen voor de presentatie verlekkerd uitkeken naar wat wel niet zou gaan komen. Laat nu net dit tegen vallen. Ze doen precies wat ze minimaal hadden moeten doen, geen big bang om het zo maar te zeggen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Het geeft mij geen goed gevoel, maar dit is precies wat een bedrijf doet als ze een beetje strategisch zijn.Bullet NL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:18:
[...]
Hou dit vooral zo vol.... Als het jou een goed gevoel geeft vind ik dat prima.
Het gaat hier meer dan om een "klap uit delen".... Het gaat om je achterban warm maken met games voor het komende jaar. Precies zoals velen voor de presentatie verlekkerd uitkeken naar wat wel niet zou gaan komen. Laat nu net dit tegen vallen. Ze doen precies wat ze minimaal hadden moeten doen, geen big bang om het zo maar te zeggen.
Zelf ga ik het gisteren ruim van te voren aan in het E3 topic en PS4 topic dat er een hele grote kans is dat Sony laid back ging doen, en dat je helemaal niets bijzonders moet verwachten.. en zo geschiedde.
De achterban warm maken zit ook wel goed, er komt dit jaar nog het een en ander uit, maar voor 2018 staan alweer de volgende games klaar, tuurlijk had ik het liefst voor mijzelf een toffe titel gehad ala God of War, maar helaas die wordt naar volgend jaar gepusht.
Games als GT Sport komt ook nog dit jaar uit, misschien een topper voor vele playstation gamers, dont know.
ben niet van de racegames, dus die hoef ik ook niet te halen.
Ach dat doet MS al jaren niet, dus waarom zouden ze. Alleen de Spider-Man gameplay heeft mij de gehele MS persco al doen vergeten. Er valt zat te spelen op de PS4 en dat gaat alleen maar meer en beter worden. En Days Gone, God of War 4, Detroit en nog even wat DLC voor Horizon en Uncharted. Daar kan niemand tegenop.Bullet NL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:18:
[...]
Het is vooral teleurstellend voor de consument dat MS er zo weinig van bakt. Concurrentie is goed, zeggen ze altijd. Maar ze zijn al jaren nergens. Blij dat Sony vooralsnog zoveel leuke dingen in de pijplijn heeft zitten, maar dit moet niet nog jaren zo doorgaan.
Die klap is allang gegeven. Microsoft heeft geen enkel antwoord. Enige concurrent die er voor een PS game is, is Forza 7 vs GT Sport. Voor de rest kan Sony op de komende shows dit jaar langzaam weer een andere game aankondigen. Voor Microsoft is het wat dat betreft voor dit jaar wel een beetje voorbij. Als zij klappers willen aankondigen, dan is de E3 er pas volgend jaar weer. Wat dat betreft lopen ze gewoon ontzettend achter.Bullet NL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:18:
[...]
Nee, volgens Neil Druckman stond deze E3 voor Naughty Dog in het teken van Chloe and Nadine.Paulus07 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:44:
Was er trouwens geen TLoU2 trailer/gameplay iets?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Die bewaren ze voor PSX in december.Paulus07 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:44:
Was er trouwens geen TLoU2 trailer/gameplay iets?
De technische problemen tijdens de stream zijn natuurlijk irritant, maar op zich kon je het nog prima volgen en die kijk ik vast nog wel een keertje straks. Vraag me af of het een stagiair was die nu een nieuwe opdracht moet zoeken
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2017 10:21 ]
uncharted lost lagacy
God of war
Spiderman
Detroid become human
Beetje teleurgesteld Ik wil gewoon nieuwe exclusive games zien.
Dus een
Shadow of the collosus remake
Afwezige games.
Gran turismo
Shenmue 3
Tlou2
Death stranding
Jah aankondigingen die je voor de 2e keer krijgt is best wel zuur. Nu lijkt het alsof ze met niets bezig zijn (wat niet is, maar toch).
Vorig E3 hadden ze laten zien wat er in 2018 komt laat deze E3 nu zien wat er in 2019 komt dan.
Maarja ik begrijp het wel want 'It's over' 😂
Playstation vr leeft. Maar heeft mij alsnog niet over de streep getrokken.
Skyrim vr is het enige wat me aanspreekt.
Ik ga de reviews van de vr games afwachten.
[ Voor 98% gewijzigd door DeeSung op 13-06-2017 10:32 ]
Martinspire schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:20:
Net de persconferentie teruggekeken (je moet wat tijdens online vergaderingen) en hoewel er prima games getoond werden, zit Sony toch met een probleem: Wat komt er nou werkelijk in 2017 uit? Een heleboel titels gingen naar 2018 en daar zal vast ook wat bijzitten wat dat niet gaat halen. Spiderman was vet en is echt een must-have voor me, maar 2018 (zonder verder in detail te treden) baart me wel wat zorgen. Opvallend dat GT Sport niet eens voorbij kwam en zo nog wel wat titels. Zo lang duurde de presentatie toch niet, dus dat had er prima bij gekund. Verder veel games die we al hadden gezien, maar die dus ook worden doorgeschoven. Dus wat blijft er dan voor must-have titel over voor deze kerst? Blijkbaar waren die marketing-deals niet voor niets: ze hebben gewoonweg weinig zelf, net als Microsoft. Nou is 3rd party wel erg sterk dit najaar, dus ik ga me niet vervelen. Maar het blijft opvallend. En sure, ze mogen best games tonen die nog ver weg zijn, maar daardoor kom je wel elk jaar bedrogen uit met hoeveel games ze nou echt uitgeven.
De technische problemen tijdens de stream zijn natuurlijk irritant, maar op zich kon je het nog prima volgen en die kijk ik vast nog wel een keertje straks. Vraag me af of het een stagiair was die nu een nieuwe opdracht moet zoeken
wow als jij gewoon streams kan kijken heb je het vast ontzettend druk, hebben ze nog vacatures bij jullie?
Maar Sony hoeft gewoon niet heel erg, MS heeft het objectief natuurlijk best goed goed gedaan met een nieuwe console, en 46 nieuwe games waarvan 20+ exclusives ofzo?
Alleen bij beide kampen ontbreken (imho) de echte klappers of iig verrassende klappers, zeker op de korte termijn.
Vraag me af of Nintendo nog iets gaat doen wat het stof gaat doen opwaaien. Maar ik ga mijn adem niet inhouden.
Een remake?! damn ik dacht echt een sequel......ik heb die game al voor ps2 EN ps3 gekocht en nog steeds niet gespeeld ( i know
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 13-06-2017 10:36 ]
10 second ninja DONE
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ze hebben natuurlijk ook playstation experienceJumpman schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:44:
Het zou me niet verbazen als Sony bewust zo'n gematigde presentatie gaf, ze willen zicht niet teveel in de kaarten laten kijken en de leidende positie t.o.v. een grote concurrent willen behouden.
Beyond Good and Evil 2 weet ik niet, ik heb er wel zin in, maar het is een prequel.InF.Inc schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:56:
Niemand die ik hier hoor over Ni No Kuni 2 en verrassend Beyonce Good and Evil 2! Vet!!
PSN: Alvanosa
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ni no kuni 1 was beste game die amper verkocht volgens mij, die game paar maanden na release al voor 7 euro kunnen kopen ofzo? (disclaimer.....paar maanden kan zo maar 7-9 zijn, maar het voelde best snel )InF.Inc schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:56:
Niemand die ik hier hoor over Ni No Kuni 2 en verrassend Beyond Good and Evil 2! Vet!!
10 second ninja DONE
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:31
[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 13-06-2017 11:01 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Los van enkele hele vette multiplatform titels hebben we weinig te klagen v.w.b. 2017, denk ik? Jammer dat niet een van die toppers van de E3 dit jaar uitkomt, maar in perspectief gezien, is het absurd wat Sony allemaal doet momenteel.Martinspire schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:20:
Net de persconferentie teruggekeken (je moet wat tijdens online vergaderingen) en hoewel er prima games getoond werden, zit Sony toch met een probleem: Wat komt er nou werkelijk in 2017 uit? Een heleboel titels gingen naar 2018 en daar zal vast ook wat bijzitten wat dat niet gaat halen. Spiderman was vet en is echt een must-have voor me, maar 2018 (zonder verder in detail te treden) baart me wel wat zorgen. Opvallend dat GT Sport niet eens voorbij kwam en zo nog wel wat titels. Zo lang duurde de presentatie toch niet, dus dat had er prima bij gekund. Verder veel games die we al hadden gezien, maar die dus ook worden doorgeschoven. Dus wat blijft er dan voor must-have titel over voor deze kerst? Blijkbaar waren die marketing-deals niet voor niets: ze hebben gewoonweg weinig zelf, net als Microsoft. Nou is 3rd party wel erg sterk dit najaar, dus ik ga me niet vervelen. Maar het blijft opvallend. En sure, ze mogen best games tonen die nog ver weg zijn, maar daardoor kom je wel elk jaar bedrogen uit met hoeveel games ze nou echt uitgeven.
Is al uit:
Yakuza
NioH
Horizon Zero Dawn
Nier
Persona 5
Gravity Rush 2
Enkele VR titels
Komt nog uit in 2017:
Crash Bandicoot
HZD DLC
Uncharted DLC
GT Sport
Shadow of the Colossus remake
Enkele VR titels
Marketing deals multiplats:
FIFA18
Destiny 2
CoD WW2
Battlefront 2
RDR2 (niet 2017)
2018 of later
TLoU 2
Death Stranding
GoW 4
Spider-Man
Days Gone
Detroit
Horizon Zero Dawn - The Frozen Wilds
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- God of War
- Days Gone
- Spider man (had ik niet verwacht, want geen fan van de franchise)
- SoTC remake (origineel niet gespeeld)
Exclusives die er wellicht gaan komen:
- Nino Kuni 2 (hangt van de gameplay af, maar ziet er iig fantastisch uit)
- Die Uncharted stand alone expansion (Genoten van de UC games maar ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die superscripted lineaire en voorspelbare games)
- Monster Hunter world (nog nooit een MH game gespeeld)
- Marvel vs. Capcom (for oldtime sake)
Verder qua third party titels erg geïnteresseerd in:
- Anthem
- Skulls & Bones
- BYGE
- Shadow of war
- Far Cry 5
- Destiny 2
- Battlefront 2
Al met al genoeg om naar uit te kijken. Het najaar vul ik wel met inhaal-titels zoals Persona 5 en Nioh met daarnaast wat terugval games zoals Injustice 2, Dirt 4, Titanfall 2, PES etc.
[ Voor 8% gewijzigd door TTHEEBO1 op 13-06-2017 11:58 ]
psn: jagermeistertim
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Daar stond 2017 bij, geen concrete datum....
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:31
is niet aangegeven toch?
Maar goed enige waar ik naar uit kijk is de Uncharted DLC, dat zegt wel iets. VR boeit me niets en voor de rest staar er ook niets wat me interesseert voor dit jaar op de agenda.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Uncharted is augustus geloof ik? Horizon DLC zal dan oktober/november zijn, verwacht ik zo.Chaoss schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:32:
[...]
is niet aangegeven toch?
Maar goed enige waar ik naar uit kijk is de Uncharted DLC, dat zegt wel iets. VR boeit me niets en voor de rest staar er ook niets wat me interesseert voor dit jaar op de agenda.
Uncharted is 22 augustus.bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:45:
[...]
Uncharted is augustus geloof ik? Horizon DLC zal dan oktober/november zijn, verwacht ik zo.
39
God of War is sowieso een instabuy, al doet het me op het eerste oog wel heel erg denken aan een verhaal á la Eloy & Rost.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
EN Skull & Bones natuurlijk!dvdkiwi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:58:
Zowel Assassins Creed Origins (ondanks het raar pratende hoofdkarakter) als Far Cry 5 (ondanks de hillbilly yeehaa USA! USA! setting) hebben me positief verrast.
God of War is sowieso een instabuy, al doet het me op het eerste oog wel heel erg denken aan een verhaal á la Eloy & Rost.
Kunnen we samen bootje varen
ik ben er al over aan het hyperen geweest in het E3 topic en op de frontpageInF.Inc schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:56:
Niemand die ik hier hoor over Beyond Good and Evil 2! Vet!!
Het was naast Zelda the wind waker + ocarina, SSBM mijn favoriete gamecube game. En ik speelde het destijds notabene met Nederlandse stemmen. Zelden heb ik zo'n geniale nasynchronisatie gehad bij een game of film
De hele persconferentie van Sony heb ik overgeslagen en zo te lezen maar goed ook. Dat er dlc voor Horizon aan zat te komen wist ik al (en is voor mij ondanks mijn aversie tegen dlc > dan wacht ik wel op de goty editie) en ga ik zeker kopen. Idem met Uncharted Lost Legacy. Al had ik dan met Elena ipv Nadine willen spelen
Qua must-haves voor mezelf zal 2017 zo eruit zien: Uncharted Lost Legacy, AC: Origins, Horizon Zero Dawn Frozen Wildlands. In 2018 heb ik genoeg om naar uit te kijken:RDR2, Sea of Thieves (deed mij echt aan Monkey's Island denken!), Skull and Bones, Beyond Good and Evil 2. En die tijd tot Lost Legacy weet ik wel te overbruggen met mijn huidige backlog dus voorlopig ben ik wel zoet!
Oa Ghost Recon: Wildlands Gold Edition (PS4) voor €28
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Idem. Het spel gekocht, bleken er alleen Nederlandse stemmen op de disc te staan, je kon wel een engelstalige krijgen maar dan moest je de disc opsturen. Toch maar de NL versie gespeeld (vind ik normaliter echt super irritant) maar het viel toen erg mee.Joosie200 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:58:
[...]
Het was naast Zelda the wind waker + ocarina, SSBM mijn favoriete gamecube game. En ik speelde het destijds notabene met Nederlandse stemmen.
Ben wel benieuwd naar deel 2, instant buy voor mij.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Some infinities are bigger than others.
Ik zou nu bij game mania online kopen, daar is hij 29,99 , dat is de goedkoopste op dit moment volgens mij.Major_ton schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:57:
Mijn huidige PS plus abo loopt 1 juli af, maar wordt automatisch verlengd. Een nieuw jaar is nu tijdelijk in de PS store te koop voor € 34,99. Hoe moet ik dat aanpakken? Huidige subscription cancelen en een nieuwe kopen, of kan ik de nieuwe gewoon kopen en gaat die dan automatisch na 1 juli in?
De code kan je gewoon invoeren en dan word je abbo automatisch met een jaar verlengd.
OzzieMann schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 06:41:
[...]
Playstation Plus 12 maanden lidmaatschap voor 29,99 Euro:
https://www.gamemania.nl/...tation-plus-12-maanden-nl
[ Voor 20% gewijzigd door Merdera op 13-06-2017 14:02 ]
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
De aanbieding loopt binnen een paar dagen af.Major_ton schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:57:
Mijn huidige PS plus abo loopt 1 juli af, maar wordt automatisch verlengd. Een nieuw jaar is nu tijdelijk in de PS store te koop voor € 34,99. Hoe moet ik dat aanpakken? Huidige subscription cancelen en een nieuwe kopen, of kan ik de nieuwe gewoon kopen en gaat die dan automatisch na 1 juli in?
En als je wacht tot 1 juli, verlengen ze automatisch tegen vol tarief (50e).
De beste deal is inderdaad nu de aanbieding bij Gamemania aan te schaffen.(30e)
Je kunt de code dan direct invoeren, en je nieuwe verloopdatum gaat dan vanzelf naar 1 juli 2018.
Zo kun je zelfs direct 2 of 3 codes invoeren. De mijne loopt nu tot oktober 2019.
Zit er heel vet uit! Heel erg Battlefield
Wat wel heel erg lame is, is op 01:23 ongeveer.. Zo te zien zitten er geen echte hakenkruizen in t spel.. beetje jammer
Was me in al die hectiek niet eens opgevallenpoor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:29:
[video]
Wat wel heel erg lame is, is op 01:23 ongeveer.. Zo te zien zitten er geen echte hakenkruizen in t spel.. beetje jammer
Misschien enkel voor de trailer? of een duitse versie?
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Zal wel weer door die Duitsers komen. Wellicht is de US versie wel voorzien van hakenkruizen.poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:29:
[video]
nothing stops this train
Omdat dit een publieke wereldwijde livestream was, hebben ze in het promotiemateriaal waarschijnlijk ook de gecensureerde versie gebruikt.
Het is inderdaad goed mogelijk dat andere versies van de game wel gewoon hakenkruizen bevatten.
nothing stops this train
-
Op 1.45 trouwens is zo te horen een vrouwenstem? 'Cover me!'
En ik hoop dat de speler zn sensitivity heul laag heeft staan.. Dit 'glijdt' te langzaam..
[ Voor 40% gewijzigd door poor Leno op 13-06-2017 14:43 ]
In het E3 topic viel men er wel over.poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:39:
Ik hoop het.. Op internet is niemand er nog over gevallen though.. Misschien niemand opgevallen?
Wel apart inderdaad.
Het is dan de vraag of ze het om de presentatie (internationaal) deden, of dat de game het daadwerkelijk niet heeft.
Nee het gaat er om dat de nazi beweging bij wet verboden is, en alle beeldmateriaal daarom heen ook. Holocaust ontkennen is ook niet toegestaan in DE. Het is dus niet proberen te ontkennen en wegpoetsen, maar verheerlijking voorkomen. Denk aan de neo-nazi bewegingen.poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:41:
Zo raar eigenlijk, alsof juist Duitsland altijd probeert hun eigen geschiedenis te ontkennen en weg te poetsen oid..
-
Op 1.45 trouwens is zo te horen een vrouwenstem? 'Cover me!'
En ik hoop dat de speler zn sensitivity heul laag heeft staan.. Dit 'glijdt' te langzaam..
Mein Kampf is volgens mij ook nog steeds verboden daar.
[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 13-06-2017 16:09 ]
Focus alleen op FUT, The Journey, gevestigde goede spelers, weer geen verbeteringen in Be a Pro etc.
Mijn zoon vind fifa inmiddels helemaal te gek, heb hem nu nog 16 in zijn maag kunnen splitsen, en 17 via ea access (straks, als ik een xb1 heb), maar ik denk dat het niet lang gaat duren voordat hij 'die ouwe niet meer wil'
10 second ninja DONE
Waar lees je dit als ik vragen mag, ben wel benieuwd. Ik mis ook de nodige info m.b.t. eventuele wijzigingen in pro clubs.Jumpman schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:13:
[...]
Focus alleen op FUT, The Journey, gevestigde goede spelers, weer geen verbeteringen in Be a Pro etc.
PSN: LinQ-NL
Pro Clubs moet echt 's op de schop. Ik vermoed dat de sliders die je in je voor- of nadeel kunt aanpassen in offline wedstrijden (foutmarges op 0 met passen, kans op schot op doel etc.) dynamisch worden aangepast als je online speelt met Pro Clubs. Ene moment raak je alles en lijkt het alsof je onverslaanbaar bent, het andere moment komt geen pass meer aan en geen bal gaat nog op doel. De verschillen zijn veel te plots en groot voor het puur kunnen reflecteren op mezelf (of vrienden wat dat betreft, die hebben hetzelfde).Odieus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:20:
[...]
Waar lees je dit als ik vragen mag, ben wel benieuwd. Ik mis ook de nodige info m.b.t. eventuele wijzigingen in pro clubs.
Jammer dat PES geen Pro Clubs variant heeft
Verbeteringen in 'offline modes' komen altijd pas later.
Dat iets niet is verteld houdt niet in dat het er niet is. Ik zou nog even afwachten voordat dat zeker is...
Developers zijn heel erg goed in het maken van gameplay trailers. Ik wacht wel de eerste 20 minuten gameplay filmpjes af, kijken of het zo spectaculair is als ze in de trailer laten zien.poor Leno schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:29:
[video]
Hoewel de setting me niet aanspreekt zou de gameplay misschien de doorslag kunnen gaan geven om 'm toch te gaan spelen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Something under the bed is drooling
Jaaa toe!dvdkiwi schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:47:
[...]
misschien de doorslag kunnen gaan geven om 'm toch te gaan spelen.
Inderdaad. In pro clubs gaat bij mij altijd de meeste tijd in zitten, maar ik moet zeggen dat ik in Fifa 17 een stuk minder uren heb zitten als in Fifa 16 door het gebrek aan innovatie. En ik ervaar ook het verschil per wedstrijd zoals jij die omschrijft, erg vervelend.Exorcist schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:34:
[...]
Pro Clubs moet echt 's op de schop. Ik vermoed dat de sliders die je in je voor- of nadeel kunt aanpassen in offline wedstrijden (foutmarges op 0 met passen, kans op schot op doel etc.) dynamisch worden aangepast als je online speelt met Pro Clubs. Ene moment raak je alles en lijkt het alsof je onverslaanbaar bent, het andere moment komt geen pass meer aan en geen bal gaat nog op doel. De verschillen zijn veel te plots en groot voor het puur kunnen reflecteren op mezelf (of vrienden wat dat betreft, die hebben hetzelfde).
Jammer dat PES geen Pro Clubs variant heeft
PES komt dit jaar trouwens met een 11 vs 11 mode, maar ik heb geen idee of dat alleen een soort van drop-in matches zijn of dat er ook een mogelijkheid komt voor het aanmaken van clubs met een soort van progressie systeem zoals in Fifa.
PSN: LinQ-NL
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 13-06-2017 18:48 ]
Voor mij toch wel de titel van de E3.
Dat doet 'ie in principe gewoon automatisch, tenzij je dat uit hebt staan denk ik.jasper2603 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 18:46:
Ik ga m'n playstation 4 inruilen voor een ps4 pro, vraagje hoe maak ik een backup van m'n savegames in de cloud? Ik ben lid van psn plus.
Ik heb dat gelezen op de websites en fora van de bekende FIFA websites en blogs van bekende spelers. FUT, The Journey en Player Models van grote namen worden dik aangezet, maar wijzigingen in Be A Pro worden niet bekend gemaakt. Ik las zelfs ergens dat EA eigenlijk Be A Pro liever ziet sterven, omdat het geen extra geld oplevert (maar wel als ze dit in een FUT vorm gieten).Odieus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:20:
[...]
Waar lees je dit als ik vragen mag, ben wel benieuwd. Ik mis ook de nodige info m.b.t. eventuele wijzigingen in pro clubs.
Twijfel alleen nog om mn Xbox weg te doen... want ik denk niet dat ik die nog vaak ga gebruiken. Ja. Forza he... dat zou de enige reden zijn. De exclusives zijn écht beter op de PlayStation.
In t najaar maar een 4k tv halen en de pro. En tot dan genieten van de ps4 slim.
Denk dat de pro nog wel weer in de aanbieding gaat met/ na de xbone one x release. En dan stap ik dan wel over.
Wel jammer dat er nagenoeg geen racegames zijn voor de ps4. Driveclub haal ik nog wel denk ik.
Verder nog leuke racegames?
[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 13-06-2017 21:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Je hebt gelijk, het gaat automatisch en dat had ik eerst niet door.. Bedankt voor je reactie.bram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:47:
[...]
Dat doet 'ie in principe gewoon automatisch, tenzij je dat uit hebt staan denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door rSNNN op 13-06-2017 21:19 ]
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Ze hebben net allemaal PS4 games voor 2018 aangekondigd en jij denkt dat er wellicht aan het einde van het jaar een PS5 komt ja? De Pro is ook net een half jaar uit.rSNNN schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:17:
Wat is de verwachting van de komst van een nieuwe playstation? Ik zit te twijfelen om de PS4 te halen, maar als er verwacht wordt dat aan het eind van het jaar een nieuwe playstation komt zal ik daarop wachten.
De nieuwe PS verwacht ik niet eerder dan eind 2019 en misschien nog wel later.
Nah niet dat ik het denk, maar gewoon ff om zeker te wetenbram1984 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:21:
[...]
Ze hebben net allemaal PS4 games voor 2018 aangekondigd en jij denkt dat er wellicht aan het einde van het jaar een PS5 komt ja? De Pro is ook net een half jaar uit.
De nieuwe PS verwacht ik niet eerder dan eind 2019 en misschien nog wel later.
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Blij met de remaster / remake van SotC door Bluepoint, die hebben een erg goede track record wat remasters betreft.
Verder, heeft iemand überhaupt iets gezien van Hellblade, de nieuwe Ninja Theory game die over 2 maanden al uitkomt? Ook helemaal geen Battlefront 2 coverage, terwijl Sony toch de marketing deal heeft? Had wel wat van de single player willen zien. Spiderman zag er best goed uit maar was geen fan van de hoeveelheid quicktime events.
God of War ziet er goed uit, evenals Detroit. Van Days Gone ben ik tot nu toe nog niet echt onder de indruk. In elk geval genoeg releases voor 2018 in het vooruitzicht.
Heb het vermoeden trouwens dat Sony het PSX event meer aandacht gaat geven in plaats van E3 en de echt grote announcements voor December gaan bewaren (Sucker Punch? Iemand van Giant Bomb zei dat dat team een heel stuk kleiner is geworden na de release van Infamous: First Light..).
Overall vond ik de E3 niet zo spectaculair als vorig jaar (was ook moeilijk te toppen) maar vond in elke conference wel een hoogtepunt zitten. Wolfenstein 2 trailer was voor mij het hoogtepunt van de show, heerlijk weird
Verwijderd
Vorig jaar zeiden ze dat het een timed exclusive was van Microsoft, dus ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren.
Fall 2017 gran turismo sport.Format-C schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 20:40:
Sinds vrijdag de ps4 in bezit.... speel nu al dagenlang zodra ik tijd heb uncharted. Echt een heeeeel goed spel. Ben blij dat ik die nu pas speel. Genieten hoor!!!!!
Twijfel alleen nog om mn Xbox weg te doen... want ik denk niet dat ik die nog vaak ga gebruiken. Ja. Forza he... dat zou de enige reden zijn. De exclusives zijn écht beter op de PlayStation.
In t najaar maar een 4k tv halen en de pro. En tot dan genieten van de ps4 slim.
Denk dat de pro nog wel weer in de aanbieding gaat met/ na de xbone one x release. En dan stap ik dan wel over.de Xbox one x zal wel beter zijn dan de ps4 pro. Maar het gaat om.de games. En ik ben om. Vooralsnog.
Wel jammer dat er nagenoeg geen racegames zijn voor de ps4. Driveclub haal ik nog wel denk ik.
Verder nog leuke racegames?
Speel de beta en kan geen forza tegen op
Maar ik ben dan ook meer een gran turismo fan.
Heb alle forza gespeeld maar sinds fm4 is het allemaal weinig vernieuwing en vooral dlc uitmelken.
En damn trailers maken kunnen ze als de aller beste.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Klopt wel. Het is wel meer van hetzelfde idd...v8power67 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:46:
[...]
Fall 2017 gran turismo sport.
Speel de beta en kan geen forza tegen op
Maar ik ben dan ook meer een gran turismo fan.
Heb alle forza gespeeld maar sinds fm4 is het allemaal weinig vernieuwing en vooral dlc uitmelken.
Maar blijft wel een heerlijke game.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Oke!
Ik was naar almere gereden, en toen vroeg ie of ik horizon erbij wilde.
Omdat iemand gebeld had met het verhaal dat ie hem al had, denk misschien was jij dat
Had ik niet mijn wachtwoord moeten wijzigen?
[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 14-06-2017 07:34 ]
PSN ID: Svennie-NL
Je bent toch al ingelogd als je aankopen kunt doen. Waarom zou je daarna weer moeten inloggen?Svennie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:01:
Ik heb gisteren mijn wachtwoord gewijzigd via de site, daarna aankopen gedaan in de store. Tot zo ver geen probleem, ging allemaal goed. Maar toen ik daarna de PS4 aanzette kon ik meteen de DL's starten, ik had verwacht eerst mijn gewijzigde wachtwoord in te moeten vullen. Daar zag ik al tegen op, vrij lang, speciale tekens, lastig invullen met dat onscreen toetsenbord maar kon meteen the last of us downloaden en spelen.
klopt maar dat is op mijn laptop in de browser (was niet duidelijk in mijn post zie ik nu), mijn PS4 kent dat nieuwe wachtwoord nog niet, vandaar mijn vraag.bram1984 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:31:
[...]
Je bent toch al ingelogd als je aankopen kunt doen. Waarom zou je daarna weer moeten inloggen?
Maak kom je ook direct online (of in de PS Store) op je PS4 of moet je dan alsnog inloggen met je gewijzigde wachtwoord?Svennie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:01:
Ik heb gisteren mijn wachtwoord gewijzigd via de site (EDIT: via de browser op mijn laptop), daarna aankopen gedaan in de store. Tot zo ver geen probleem, ging allemaal goed. Maar toen ik daarna de PS4 aanzette kon ik meteen de DL's starten, ik had verwacht eerst mijn gewijzigde wachtwoord in te moeten vullen. Daar zag ik al tegen op, vrij lang, speciale tekens, lastig invullen met dat onscreen toetsenbord maar kon meteen the last of us downloaden en spelen.
ik kom direct online, dat is wat me verbaasde, ik had verwacht op de PS4 mijn gewijzigde wachtwoord in te moeten geven.hostje schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:06:
[...]
Maak kom je ook direct online (of in de PS Store) op je PS4 of moet je dan alsnog inloggen met je gewijzigde wachtwoord?
Dit topic is gesloten.
![]()
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!