Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Aangezien de meeste het niet hebben meekregen, mark cerny zij in de pre show van de e3 dat de helft van de pro bezitters op een 4k tv gamed.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
Nieuwevolger schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:13:
Aangezien de meeste het niet hebben meekregen, mark cerny zij in de pre show van de e3 dat de helft van de pro bezitters op een 4k tv gamed.
Hoe meten ze dit? Kunnen ze bij de instellingen meekijken welke resolutie er gevraagd wordt door te zetten naar je tv? :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10 17:17

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Kan echt niet wachten om deze game te spelen. Heavy Rain was toch 1 van mijn favo games op de ps3.

Die "presentator" in deze video is verdomde irritant, je ziet gameplay en hij tettert er de hele tijd doorheen :O En dan ook niks interessants vertellen, nee "Wow wat een luxe appartement!" |:( Verschrikkelijk.

Nog meer gameplay:

[ Voor 7% gewijzigd door Odieus op 14-06-2017 08:48 ]

PSN: LinQ-NL

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Svennie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:08:
[...]

ik kom direct online, dat is wat me verbaasde, ik had verwacht op de PS4 mijn gewijzigde wachtwoord in te moeten geven.
Je PS4 slaat je wachtwoord niet op, gelukkig maar want dat zou erg fout zijn m.b.t. beveiliging.

Wat er gebeurt is dat je inlogt op PSN en als je dat correct doet krijg je een token. Je PS4 slaat dat token op en gebruikt die bij alle vervolg acties op PSN.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Jasphur schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:26:
[...]
Hoe meten ze dit? Kunnen ze bij de instellingen meekijken welke resolutie er gevraagd wordt door te zetten naar je tv? :P
Lijkt me nogal evident. Via HDMI gebeurt een handshake om de mogelijkheden van de TV te bepalen. De console weet dus of de TV 4K aan kan. En uiteraard verzamelt Sony dan die gegevens (kan zijn dat je wel moet opt-in doen bij installatie van de console - herinner me dat niet direct) om van dit soort statistieken te kunnen bepalen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:43
Of gewoon een enquete/onderzoek naar wat voor TV's er zoals gebruikt worden voor het gamen...

• Maarten1337
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-07 14:52
Ik heb net een ps4 pro gekocht en ben op zoek naar een aantal spellen. Zijn de kortingen op days op play goede deals zoals de volgende games voor 25€:
- uncharted 4: a thief's end
- uncharted: the nathan drake collection
- the last of us remastered
- ratchet and clanck
- god of war 3 remastered edition
- bloodborne GOTY (30€)

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18-11 20:52
Maarten1337 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:39:
Ik heb net een ps4 pro gekocht en ben op zoek naar een aantal spellen. Zijn de kortingen op days op play goede deals zoals de volgende games voor 25€:
- ratchet and clanck
- bloodborne GOTY (30€)
Heb zelf ook sinds een paar dagen een Pro, en heb TLOU, U4 en R&C gekocht. TLOU is sowieso mooie aanbieding nu voor 20, U4 ook wel. GOW3 wil ik ook nog hebben maar heb gehoord dat hij vaker onder de 10 euro is geweest, zie deze site http://psprices.com/regio...od-of-warr-iii-remastered. Daar heb ik een prijsmelding voor ingesteld.

• Jasphur
argh. ik nog even wachten tot mijn verjaardag op UC4 en Horizon en Crash Bandicoot (en CB dan komt dan nog eens een paar dagen later uit dan :'( )

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Zijn er hier toevallig nog wat mensen die van echt japanse spellen houden?
Die brengen ze echt nooit uit in Europa helaas..
Ik heb recent wat spellen besteld vanuit Hong Kong via de website play-asia..

Edit: uiteraard voor op de PS4 (Bandai spellen)

[ Voor 11% gewijzigd door semidevidra op 14-06-2017 11:13 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Odieus schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:37:
[...]

Kan echt niet wachten om deze game te spelen. Heavy Rain was toch 1 van mijn favo games op de ps3.

Die "presentator" in deze video is verdomde irritant, je ziet gameplay en hij tettert er de hele tijd doorheen :O En dan ook niks interessants vertellen, nee "Wow wat een luxe appartement!" |:( Verschrikkelijk.

Nog meer gameplay:
[video]
Ik kijk hier ook reikhalzend naar uit. Vond Heavy Rain echt subliem, Beyond kon me ook bekoren en vanuit het verleden Fahrenheit en Omikron.

Spellen waarbij de keuzes die je maakt écht invloed hebben zijn altijd welkom :)

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:15
Maarten1337 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:39:
- ratchet and clanck
- bloodborne GOTY (30€)
ze zijn 2e hands via MP bv wel goedkoper te krijgen maar voor digitale versies een prima prijs.

- the last of us remastered -> die is 19 als je PSN actief hebt.

PSN ID: Svennie-NL

Hier een CoD WW2 mulitplayer filmpje..

Het is pre-alpha, maar toch.. hmm ja hmm.. Battlefield is het zeker niet :/

poor Leno schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:15:

[video]
Grafisch niet, maar ik ga me hiermee meer vermaken dan BF denk ik. Lekker kleine maps met boots on the ground. Ik vind CoD sowieso lekkerder spelen dan BF.

Ik ben meer benieuwd naar de SP.
bram1984 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:36:
[...]

Grafisch niet, maar ik ga me hiermee meer vermaken dan BF denk ik. Lekker kleine maps met boots on the ground. Ik vind CoD sowieso lekkerder spelen dan BF.

Ik ben meer benieuwd naar de SP.
Niet alleen grafisch.. maar ook de mechanics, movement en vooral het audio (en stemmen) ook :/

Maarrr het is pre-alpha, dus er kan nog van alles veranderen!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:00

On_E

Housemusic

poor Leno schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:15:

[video]
'War-mode' YES!

'6v6' :')

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Origins
  • Niet online
semidevidra schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:12:
Zijn er hier toevallig nog wat mensen die van echt japanse spellen houden?
Die brengen ze echt nooit uit in Europa helaas..
Ik heb recent wat spellen besteld vanuit Hong Kong via de website play-asia..

Edit: uiteraard voor op de PS4 (Bandai spellen)
Ik heb sinds eind vorig jaar echt een zwak gekregen voor Japanse spellen, probleem is dat ik geen Japans kan lezen dus het bestellen laat ik dan ook gewoon gaan.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Origins schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Ik heb sinds eind vorig jaar echt een zwak gekregen voor Japanse spellen, probleem is dat ik geen Japans kan lezen dus het bestellen laat ik dan ook gewoon gaan.
Op play-asia kun je vaak de Aziatische versie kopen met Engelse dub of sub.

PSN: Alvanosa

• semidevidra
Origins schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Ik heb toevallig wat spellen besteld welke met English subs inzitten.
Zolang op zitten wachten op Japanse spellen met English subs :)

Welke Japanse spellen heb je een zwak voor? miss staan ze op de site met english subs beschikbaar
semidevidra schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Welke Japanse spellen heb je een zwak voor?
これはちょうど不器用です en このことは何の意味もなしません。

• semidevidra
poor Leno schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:57:
[...]

:P okeeee

Verwijderd

[...]

O ja, die... :/

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@semidevidra @Verwijderd
Je weet dat er min of meer lorum ipsum staat in het Japans?

• Origins
  • Niet online
semidevidra schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Ik heb toevallig wat spellen besteld welke met English subs inzitten.
Zolang op zitten wachten op Japanse spellen met English subs :)

Welke Japanse spellen heb je een zwak voor? miss staan ze op de site met english subs beschikbaar
Sengoku Basara 4, was een titel die mij wel grappig leek, maar kon deze nergens vinden, en wat @Alvanosa ook zegt, dat wist ik niet :P
Moet wel wat verder kijken dan mijn neus lang is, merk wel dat steeds meer games vanuit Azia de overstap maken naar EU.. denk aan Yakuza, Danganronpa (geweldige games)

Zal even kijken op Play-asia.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 22:26
Pfff CoD is voor mij toch een tegenvaller als ik het filmpje zo zie. Had ik ergens ook wel verwacht.

Kleine maps, doolhoven die puur gericht zijn op casual close quarters run n gun; the same TDM crap. Houterige animaties, vreemde puntentelling, generieke gunplay. Politiek correct, want geen hakenkruizen (klein puntje, maar toch).

heb echt het idee dat het beetje objective-based teamplay er echt voor de sier in zit; het gaat bij CoD toch om de kills.

Blijkbaar is dat wat veel mensen willen, als ik zie hoe populair dit soort maps als Metro (BF3), Locker (BF4) en Fort Vaux (BF1) zijn in Battlefield.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
[...]

This does not make any sense. - This is just clumsy
Homeland schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:53:
[...]

This does not make any sense. - This is just clumsy
Ik snap niet waarom ie 'gibberish' in clumsy vertaalt :D
Hadden mensen anders verwacht dan van cod? Vindt het er prima uit zien, graphics vallen niet tegen en het is weer cod maar dan zonder alle futurustische gadgets en is het class systeem wat anders aangepast.
Mja, ik verwachtte eigenlijk een nieuwe engine, on par met Battlefield -O-

(En huidige pro-gen waardig..)

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 14-06-2017 15:00 ]

Het is dan wel geen star wars battlefront 2 level, maar vindt het er gewoon bij de tijds eruit zien voor een stabiele 60 fps game.
Niet echt mee eens, maar misschien letten we op andere dingen :)
Nieuwevolger schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:59:
Het is dan wel geen star wars battlefront 2 level, maar vindt het er gewoon bij de tijds eruit zien voor een stabiele 60 fps game.
Serieus? Had net zo goed een PS3 titel kunnen zijn. Ik zit er verder niet mee, maar als je de nieuwe AC ziet (ook een multiplat), dan ziet dat er toch een stuk beter uit en dat is nog open wereld ook.

Als je DICE los laat gaan met zulke kleine maps en kleine teams, dan krijg je denk ik haast fotorealistische graphics.

Persoonlijk vind ik het ook jammer dat Sledgehammer een WW2 game mag maken en niet Treyarch.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
bram1984 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:10:
[...]
Persoonlijk vind ik het ook jammer dat Sledgehammer een WW2 game mag maken en niet Treyarch.
Geen zorgen, Activision kennende zal je de komende 10 jaar WW2 themed CODs zien, Treyarch komt ook aan de beurt :+

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 14-06-2017 15:51 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
ASNNetworks schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:50:
[...]

Geen zorgen, Activision kennende zal je de komende 10 jaar WW2 themed CODs zien, Treyarch komt ook aan de beurt :+
Ik wacht eigenlijk op Call of Duty: Primal Warfare. Waar je elkaar met gepersonaliseerde stokken en stenen te lijf kan en een Pterodactylus airstrike kan oproepen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Het is ook nooit goed bij mensen.
Tijdens de Moderm Warfare tijdperk huilen de mensen dat ze een keer met iets anders moeten komen.
Krijgen we AW/Bo3/IW(niet mijn smaak maar ok)Gaan mensen zeuren dat het te futuristisch is en dat ze iets anders moeten doen.
Gaan ze back naar hun roots met WW2, krijg je het gezeur dat het niet origineel is en blablabla.

Alsof een Battlefield of Medal of Honor of Counter Strike zo origineel zijn....Nee niet echt nee.

Tsjeez zeg mensen.
Kuddegedrag op zijn best weer :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:01:
Het is ook nooit goed bij mensen.
Tijdens de Moderm Warfare tijdperk huilen de mensen dat ze een keer met iets anders moeten komen.
Krijgen we AW/Bo3/IW(niet mijn smaak maar ok)Gaan mensen zeuren dat het te futuristisch is en dat ze iets anders moeten doen.
Gaan ze back naar hun roots met WW2, krijg je het gezeur dat het niet origineel is en blablabla.

Alsof een Battlefield of Medal of Honor of Counter Strike zo origineel zijn....Nee niet echt nee.

Tsjeez zeg mensen.
Kuddegedrag op zijn best weer :)
Dat is gewoon niet waar.. Waar CoD hier dreigt te 'falen' met achterhaalde graphics & co, heeft Dice met een vernieuwde Frostbite een erg origineel, en nooit eerder gedaan, awesome WW1 spel uitgebracht.
Je kunt er veel over zeggen, maar niet dat het niet origineel is.

Ik vind het niet erg (integendeel!) dat ze WW2 doen, maar ze mogen de boel nog wel even wat oppoetsen..

• ThaBEN
  • Laatst online: 19-10 17:17
Er zit in ieder geval een nieuwe multiplayer game mode in welke interessant lijkt te worden.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Origins
  • Niet online
Shuhei Yoshida: ‘We hebben later dit jaar meer nieuws en ons tijdens de E3 ingehouden;

Sony heeft aardig wat games laten zien tijdens haar E3 persconferentie, maar toch waren er een aantal titels afwezig. Denk bijvoorbeeld aan Death Stranding van Kojima en The Last of Us: Part II van Naughty Dog. In een interview met ‘JagatPlay’ geeft Shuhei Yoshida dan ook toe dat Sony zich ingehouden heeft tijdens de E3.
Vervolgens meldt hij dat er meer nieuws zal volgen van de teams van Sony later dit jaar. Hiermee doelt hij dan vooral op de persconferentie tijdens PlayStation Experience, welke later dit jaar zal gaan plaatsvinden. Het was volgens Shuhei Yoshida dan ook een bewuste keuze om sommige dingen niet tijdens de E3 te laten zien.
Precies ook wat ik dacht, gewoon veel dingen bewaard,
ThaBEN schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:27:
Er zit in ieder geval een nieuwe multiplayer game mode in welke interessant lijkt te worden.

[video]
Doet me denken aan die oude wolvenstein, daar had je ook modes waar je dingen moest reparen zodat je verder kon in het level. Wel leuk dat cod met dit soort game modus komt.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Sony: We Held PS4 Exclusives Back from E3 2017
Sony: We Held PS4 Exclusives Back from E3 2017 #1
Thanks goes to get2sammyb
“There are things we have held [back],” Yoshida laughed. “We chose not to show those at E3 2017, but there will be some more news coming out from our teams later this year. No question.”
http://www.pushsquare.com/news/2017/...k_from_e3_2017

Interview
YouTube: JagatPlay di E3 2017: Interview dengan Shuhei Yoshida

[ Voor 5% gewijzigd door Recon24 op 14-06-2017 17:46 ]

http://www.neogaf.com/for...read.php?t=1391624&page=1
Gezien de populariteit van de trailers, heeft Sony met Days gone, Spiderman en god of war goud in handen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Moet zeggen dat AC origins er ook weer erg goed uitziet. Prachtige setting en wat nieuwe gameplay elementen gezien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:25
Ik heb toch gemengde gevoelens over Days Gone.
De setting spreekt me echt aan en het ziet er echt tof uit.
Maar waarom spreekt het me zo aan? Omdat het wel erg op The Last of Us lijkt, mijn favoriete game....
Vinden jullie het ook niet een beetje vreemd dat Sony en Naughty Dog het toestaan om een game te maken die zo erg op The Last of Us lijkt? Toch wel 1 van de kroonjuwelen van PS. :P
Bovendien ziet de game er ook nog niet helemaal goed uit, gedateerde gameplay en mechanics...
Veel heeft Bend Studio in het verleden dan ook nog niet bewezen (in mijn ogen).

Ik ga de reviews zeker eerst afwachten, maar ben nu toch al te nieuwsgierig naar de game om hem te laten liggen.

God of War heb ik nooit gespeeld, het spreekt me ook niet echt aan. Waarschijnlijk haal ik hem wel, wil wel eens weten waar die hype voor is.
Spiderman zag er verrassend goed uit.
Lost Legacy is een instabuy.
Shadow of the Colossus zag er ook leuk uit.

Nadat de vette setting van Far Cry 5 mijn aandacht trok, ben ik nog maar eens aan deel 4 begonnen. Ben ik de enige die de gameplay en controls maar erg matig vind? Dat autorijden... :X

Verwijderd

Anton.net schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 00:04:
Ik heb toch gemengde gevoelens over Days Gone.
De setting spreekt me echt aan en het ziet er echt tof uit.
Maar waarom spreekt het me zo aan? Omdat het wel erg op The Last of Us lijkt, mijn favoriete game....
Vinden jullie het ook niet een beetje vreemd dat Sony en Naughty Dog het toestaan om een game te maken die zo erg op The Last of Us lijkt? Toch wel 1 van de kroonjuwelen van PS. :P
Bovendien ziet de game er ook nog niet helemaal goed uit, gedateerde gameplay en mechanics...
Veel heeft Bend Studio in het verleden dan ook nog niet bewezen (in mijn ogen).

Ik ga de reviews zeker eerst afwachten, maar ben nu toch al te nieuwsgierig naar de game om hem te laten liggen.

God of War heb ik nooit gespeeld, het spreekt me ook niet echt aan. Waarschijnlijk haal ik hem wel, wil wel eens weten waar die hype voor is.
Spiderman zag er verrassend goed uit.
Lost Legacy is een instabuy.
Shadow of the Colossus zag er ook leuk uit.

Nadat de vette setting van Far Cry 5 mijn aandacht trok, ben ik nog maar eens aan deel 4 begonnen. Ben ik de enige die de gameplay en controls maar erg matig vind? Dat autorijden... :X
Het auto rijden in Far cry moet je zeker wel eventjes aan wennen inderdaad, net zoals het rijden in Borderlands.
Net zoals de controls....eventjes een paar uurtjes er doorheen kauwen en je merkt er niets meer van(op het regelmatig mis springen in een toren na :+ )
Mij lijkt de nieuwe Far Cry ook wel wat, maar ook deze zal ik pas na een jaar gaan kopen zodra die een keer voor 20 euro in de aanbieding is in de store.

Enige 2 games die ik direct op de release ga kopen zijn The last of us 2 en de remake van Shadow of the Colossus.
Al het andere vis ik wederom wel een keer uit een aanbieding.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik vind Days Gone helemaal niet op TLOU kijken. Totale vibe is anders.

Zelf heb ik niets met zombie games, destijds TLOU wel gespeeld omdat de gameplay en het verhaal steengoed zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Recon24 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 17:45:
Sony: We Held PS4 Exclusives Back from E3 2017

[...]
De vraag blijft wat ze precies hebben achter gehouden en waarom. 1 grote extra titel had ze zeker meer lof opgeleverd. Mij toont het meer dat ze van sommige games nog niet helemaal zeker zijn. Want zoveel maakt het niet uit om een extra trailer te tonen en dan later wat meer.

Overigens, tijdens het einde hadden ze het toch over dat er 2 games voorbij zouden komen, maar uiteindelijk was dat er maar 1. Zijn ze daar nog op teruggekomen? Of ik moet het verkeerd verstaan hebben, wat een reële optie is.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2017 08:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jasphur
Chaoss schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:05:
Moet zeggen dat AC origins er ook weer erg goed uitziet. Prachtige setting en wat nieuwe gameplay elementen gezien.
Sterker nog toen ik het met vriendin liet zien werd ze ook enthousiast. Ze is geen gamer, maar wel van van Egypte. :D

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm krijgen we naast de ps4 en xbox nog ene console erbij?

https://www.theverge.com/...-teaser-new-atari-product
Chaoss schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 01:25:
Ik vind Days Gone helemaal niet op TLOU kijken. Totale vibe is anders.

Zelf heb ik niets met zombie games, destijds TLOU wel gespeeld omdat de gameplay en het verhaal steengoed zijn.
Ik vind de vibe juist heel vergelijkbaar. Mensheid is versplinterd en zo te zien net zo een grote vijand als de zombies zelf. Beetje loot zoeken en shit craften. Prima hoor.

@Anton.net Dit is wel open wereld hè. Dat gaat echt aanzienlijk anders zijn dan TLoU.
Martinspire schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 08:15:
[...]

De vraag blijft wat ze precies hebben achter gehouden en waarom. 1 grote extra titel had ze zeker meer lof opgeleverd. Mij toont het meer dat ze van sommige games nog niet helemaal zeker zijn. Want zoveel maakt het niet uit om een extra trailer te tonen en dan later wat meer.

Overigens, tijdens het einde hadden ze het toch over dat er 2 games voorbij zouden komen, maar uiteindelijk was dat er maar 1. Zijn ze daar nog op teruggekomen? Of ik moet het verkeerd verstaan hebben, wat een reële optie is.
Wat precies, gaan we de komende maanden zien. Waarom, is omdat ze natuurlijk helemaal niks moeten en Gamescom en PSX er nog aan komt.

• Jasphur
En we gaan verder.

Gerucht: Is another Tech Demo becoming the next Final Fantasy?

En welke Tech Demo was dat ook alweer?

[ Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 15-06-2017 09:16 ]

Lijkt erop dat de remake op 60fps draait? Als ik deze comparison zo zie.

Ik heb zowel ICO als deze kort via PS Now gespeeld en vooral deze smaakte naar meer. Nooit verder mee gegaan omdat het er toch wel achterhaald uitzag en vooral door de backlog en gebrek aan tijd. Maar de remake komt er zeker.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 12:25
bram1984 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:51:
Lijkt erop dat de remake op 60fps draait? Als ik deze comparison zo zie.

Ik heb zowel ICO als deze kort via PS Now gespeeld en vooral deze smaakte naar meer. Nooit verder mee gegaan omdat het er toch wel achterhaald uitzag en vooral door de backlog en gebrek aan tijd. Maar de remake komt er zeker.

[video]
Yep hier ook. Ik ben vooral geïnteresseerd geraakt na het spelen van TLG.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Jasphur
@bram1984 Heb mij echt uuuren vermaakt op de PS2 destijds, al was het maar om elk stukje land te ontdekken. Het spel had voor mij overigens weinig tot geen replaywaarde ben ook nog aan het twijfelen of ik de remake ga binnen halen

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-10 16:57
Ik heb deze vraag ook al gesteld in [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen - topic, maar daar zit volgens mij bijna niemand. Ik stel daarom de vraag ook hier;

Hallo,

Ik heb sinds kort een Playstation 4 Pro gekocht, maar heb wat problemen ermee. Als ik games speel dan zie ik een soort van ghosting op het scherm. Dit is vooral goed te zijn bij Uncharted 4, maar treed ook op bij een Horizon Zero Dawn. Ik heb alle post processing van mijn televisie al uitgeschakeld, maar het probleem blijft aanhouden. Ik heb tevens ook al de software van de televisie up 2 date gebracht.

Ik heb dit probleem niet bij een ander apparaat op deze HDMI poort.

Heeft iemand dit ook meegemaakt en een idee wat het kan zijn ?

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:36
Wolliebolly schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:57:
Ik heb deze vraag ook al gesteld in [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen - topic, maar daar zit volgens mij bijna niemand. Ik stel daarom de vraag ook hier;

Hallo,

Ik heb sinds kort een Playstation 4 Pro gekocht, maar heb wat problemen ermee. Als ik games speel dan zie ik een soort van ghosting op het scherm. Dit is vooral goed te zijn bij Uncharted 4, maar treed ook op bij een Horizon Zero Dawn. Ik heb alle post processing van mijn televisie al uitgeschakeld, maar het probleem blijft aanhouden. Ik heb tevens ook al de software van de televisie up 2 date gebracht.

Weet je zeker dat het ghosting is? Beide spellen die je nu als voorbeeld geeft draaien 30fps en gebruiken vrij veel motion blur. Misschien dat die motion blur je tegen staat?

Verwijderd

Zelf de laatste 2a3 dagen veel last gehad van CE meldingen waardoor mijn PS4 regelmatig crasht naar het hoofdmenu.
Maar even de PS4 terug zetten naar fabriek instellingen, hopen dat dat helpt.

• Jasphur
Wolliebolly schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:57:

Hallo,

Probeer eens de game-modus (dan is echt alle post processing van je tv uit) van je tv aan te zetten en/of je PS op een andere HDMI kabel aan te sluiten. Wat vroeger wel eens hielp bij mijn PS3 was de aan/uit-knop lang ingedrukt houden terwijl de tv aan staat op het juiste input kanaal. Toen resette hij zich en was alles weer goed. Wie weet werkt dit ook voor de PS4

• Wolliebolly
MitchellHearth schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:59:
[...]

Weet je zeker dat het ghosting is? Beide spellen die je nu als voorbeeld geeft draaien 30fps en gebruiken vrij veel motion blur. Misschien dat die motion blur je tegen staat?
Het lijkt wel op ghosting aangezien het bij FIFA en DiRt 4 ook goed te zien is.
Jasphur schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:02:
[...]

Probeer eens de game-modus (dan is echt alle post processing van je tv uit) van je tv aan te zetten en/of je PS op een andere HDMI kabel aan te sluiten. Wat vroeg wel eens hielp bij mijn PS3 was de aan/uit-knop lang ingedrukt houden terwijl de tv aan staat op het juiste input kaneel. Toen resette hij zich en was alles weer goed.
De game-modus staat aan en heeft niet geholpen helaas. Ik ga de tip over de aan/uit knop nog wel even proberen. _/-\o_
Nogal gekke aanname maken ze daar dat de nieuwe ff gebaseerd is om die tech demo.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:15
Wolliebolly schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:06:
[...]
De game-modus staat aan en heeft niet geholpen helaas. Ik ga de tip over de aan/uit knop nog wel even proberen. _/-\o_
vroeger hadden verschillende ingangen een verschillende modus, RGB/weet niet meer precies welke. Dan maakte het verschil welke ingang je gebruikt. Maar dit was nog in het SCART tijdperk, kan me niet voorstellen dat er zo een verschil nu nog is maar je weet het maar nooit.

PSN ID: Svennie-NL

• Wolliebolly
Svennie schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:18:
[...]

vroeger hadden verschillende ingangen een verschillende modus, RGB/weet niet meer precies welke. Dan maakte het verschil welke ingang je gebruikt. Maar dit was nog in het SCART tijdperk, kan me niet voorstellen dat er zo een verschil nu nog is maar je weet het maar nooit.
Ik heb maar 1 HDMI ingang die 4K ondersteund en of dit full/limited RGB is weet ik niet, maar dat moet niet uitmaken toch? Deze modus staat sowieso op automatisch in het menu van de Playstation.

• Jasphur
* verplaatst naar het problemen topic

[ Voor 74% gewijzigd door Jasphur op 15-06-2017 14:22 ]

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Denk dat ze een heruitgave van de Atari uitbrengen. Na het succes van de NES mini denkt Atari nu ook: score! Wat roms erop knallen, mooi Atari logo erop en de oldskool controllers erbij. Beetje hype creëeren en zeggen dat het een beperkte oplage is en ze verkopen vanzelf wel onder de nostalgen.

You heard it here first :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-11 19:57
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:02:
Zelf de laatste 2a3 dagen veel last gehad van CE meldingen waardoor mijn PS4 regelmatig crasht naar het hoofdmenu.
Is het toevallig de foutmelding CE-34878-0?

Verwijderd

Tweakmans schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:31:
[...]

Is het toevallig de foutmelding CE-34878-0?
Zou kunnen, weet het eventjes niet 100% zeker want na 3x klikte ik gewoon verder :P
Heb het wel eens eerder gehad dat ik opeens die meldingen kreeg en niet normaal een game kon spelen, maar een totale reset hielp toen wel.

Enige rotte is dat ik mijn trophies niet gesynct heb voordat ik dat deed, dus zal wel een zooi overnieuw moeten doen in Saint's Row...

• Tweakmans
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:35:
Zou kunnen, weet het eventjes niet 100% zeker want na 3x klikte ik gewoon verder :P
Heb het wel eens eerder gehad dat ik opeens die meldingen kreeg en niet normaal een game kon spelen, maar een totale reset hielp toen wel.

Enige rotte is dat ik mijn trophies niet gesynct heb voordat ik dat deed, dus zal wel een zooi overnieuw moeten doen in Saint's Row...
Ik heb één game (Typoman) die erg vaak crashte en die specifieke foutmelding gaf. Heb toen het hele internet afgezocht en allerlei zaken geprobeerd, maar het enige wat uiteindelijk hielp was om de game te spelen zonder dat de ethernetkabel in de PS4 zat. Op een of andere manier zorgde de constante (maar eigenlijk onnodige) verbinding tussen de game en de servers voor errors. Zonder internetconnectie draait alles echter prima. De trophies die ik toen haalde, werden overigens wel bewaard en hadden nog steeds de juiste timestamp.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-11 16:41

RoRoo

Certified Prutser

Wolliebolly schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:20:
[...]

Ik heb maar 1 HDMI ingang die 4K ondersteund en of dit full/limited RGB is weet ik niet, maar dat moet niet uitmaken toch? Deze modus staat sowieso op automatisch in het menu van de Playstation.
Toch voor de gein eens een andere poort en kabel proberen. niet geschoten....

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Jasphur
Nieuwevolger schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:17:
[...]

Nogal gekke aanname maken ze daar dat de nieuwe ff gebaseerd is om die tech demo.
Mja wat moeten wij Fanboys anders? :P De hype rondom FFXV is redelijk gezakt. FFXII hebben de meeste al wel gespeeld. De FFVII remake duuuurt lang. De belofte/geruchten van een remake/remaster van FFVIII staan ook al een tijdje stil.

Het is komkommertijd in de wereld van Final Fantasy :D

Jasphur schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 15:57:
[...]

Mja wat moeten wij Fanboys anders? :P De hype rondom FFXV is redelijk gezakt. FFXII hebben de meeste al wel gespeeld. De FFVII remake duuuurt lang. De belofte/geruchten van een remake/remaster van FFVIII staan ook al een tijdje stil.

Het is komkommertijd in de wereld van Final Fantasy :D
Er komen nog wat dlc, free updates en een vr dlc voor FF15, daarnaast zal het zelfde team al vast een beginnetje maken aan FF16. Hopelijk dat square enix voor de verandering een game een eeuwigheid van te voren aankondigd. Het team van FF7r is nog wel tot 2022 of zo zoet met het ontwikkelen van alle episodes en kh3 zal ook nog wel 2 tot 3 jaar duren voordat die uit is. Opzich valt het allemaal wel mee, er komen ook nog wat spin ofs uit, maar het is ook niet zo dat je een eeuwigheid zonder final fantasy gaat zitten.

• Jasphur
Nee zeker niet en ik ben benieuwd naar de updates voor FFXV. Heb mijzelf voorgenomen na FFXII een NG+ te beginnen.

edit: @Nieuwevolger blijkbaar zit er in de laatste update een survey verwerkt waar je kunt invullen wat je graag in toekomstige updates wilt zien.
Implementation of a survey regarding future updates (available until end of June 2017)
bron

[ Voor 58% gewijzigd door Jasphur op 15-06-2017 16:22 ]

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 14:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Die VR DLC voor FFXV is toch alleen voor die vissen minigame? :')

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@BlackEyedAngel
Dat mag ik hopen. Misschien nog wat auto rijden maar ik denk dat het een vomit fest word als de combat in VR te spelen is.

• Homeland
  • Niet online
LOTG schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:23:
@BlackEyedAngel
Dat mag ik hopen. Misschien nog wat auto rijden maar ik denk dat het een vomit fest word als de combat in VR te spelen is.
Autorijden in FFXV was voor mij de meest trieste game ervaring in lange tijd, dat ging echt nergens meer over.
Homeland schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:13:
[...]

Autorijden in FFXV was voor mij de meest trieste game ervaring in lange tijd, dat ging echt nergens meer over.
Het is maar goed dat we in een tijdperk leven van smartphones, anders begon het voor mij ook wel echt irritant te worden.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11 20:44
De ongeduldige, opgeschoten jeugd van tegenwoordig... :P
Ik vond het wel relaxt om me te laten rijden in FF XV. Lekker muziekje op de achtergrond, beetje scenery kijken, heerlijk! Heb aardig wat passieve km's gemaakt in de Regalia.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Geen nieuwe deals, jammer

• Jasphur
dvdkiwi schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:10:
De ongeduldige, opgeschoten jeugd van tegenwoordig... :P
Ik vond het wel relaxt om me te laten rijden in FF XV. Lekker muziekje op de achtergrond, beetje scenery kijken, heerlijk! Heb aardig wat passieve km's gemaakt in de Regalia.
Ik heb zelfs een keertje mn tank leeggereden :D

• mavano
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 09:41
Watch_Dogs 2 in de aanbieding bij de Ubisoft store. De Gold edition voor 24,50. Goedkoper zelfs dan de standaard versie..

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
Ja ja, wat is er bij mij zojuist op de mat geploft? Bloodborne: GOTY edition :D. Ik ben heel benieuwd wat ik ervan ga vinden.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

dvd-linden schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:55:
Ja ja, wat is er bij mij zojuist op de mat geploft? Bloodborne: GOTY edition :D. Ik ben heel benieuwd wat ik ervan ga vinden.
Niet direct je conclusies trekken als je 99x dood bent gegaan in het eerste gedeelte.

39

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
Fietsbel schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:57:
[...]

Niet direct je conclusies trekken als je 99x dood bent gegaan in het eerste gedeelte.
Zal ik zeker niet doen. Ik ben met Trackmania Turbo, ondanks dat het geen vergelijkbare game is, ook al vrij ver richting het einde. Ook in die game heb ik sommige banen misschien wel 100 keer of vaker opnieuw moeten proberen. Ik heb er dus wel vertrouwen in dat het qua doorzettingsvermogen goed moet komen. Maar toch bedankt voor het advies!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• TheProf82
  • Laatst online: 06-11 19:10
Gisteren even The Last of Us multiplayer geprobeerd. Ik ging vaker dood dan ik iemand neerschoot, maar wat een verrassing was dat zeg. Goede tactische gameplay!

Ga ik zeker vaker proberen.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
mavano schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:41:
Watch_Dogs 2 in de aanbieding bij de Ubisoft store. De Gold edition voor 24,50. Goedkoper zelfs dan de standaard versie..
Moeite waard?
Vond deel 1 10 keer niks :/

A person who never made a mistake never tried anything new.

• TheProf82
  • Laatst online: 06-11 19:10
Raden jullie rachet & clank aan? Het schijnt leuk te zijn maar gameplay overtuigd me niet echt.

Verwijderd

TheProf82 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:39:
Gisteren even The Last of Us multiplayer geprobeerd. Ik ging vaker dood dan ik iemand neerschoot, maar wat een verrassing was dat zeg. Goede tactische gameplay!

Mee eens.

Van alle games op de PS4 met MP heb ik bij verre de meeste tijd in de MP van The last of us gestoken.
Lekkere rustige tactische gameplay... Love it :)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Nick25 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:09:
[...]

Moeite waard?
Vond deel 1 10 keer niks :/
Ja, Watch_Dogs 2 is wel leuk, neemt zichzelf lang niet zo serieus als WD1, heb me er prima mee vermaakt.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Homeland
  • Niet online
Gisteren begonnen met Star Wars Battlefront, wel toffe game, zeker online is het erg goed en volgens mij nog meer dan genoeg spelers.

• Tweakmans
TheProf82 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:39:

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:24:
Mee eens.

Van alle games op de PS4 met MP heb ik bij verre de meeste tijd in de MP van The last of us gestoken.
Lekkere rustige tactische gameplay... Love it :)
Same here. Ik ben momenteel met Killing Floor 2 bezig omdat die gratis is bij PS Plus, maar daarvoor was The Last of Us eigenlijk de enige multiplayer die ik online speelde op de PS4. Erg tof, vooral omdat het door die 4v4-modus niet zo hectisch is als de meeste andere games. Topspel!

• Jasphur
TheProf82 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:22:
Raden jullie rachet & clank aan? Het schijnt leuk te zijn maar gameplay overtuigd me niet echt.
Het moet je ding zijn inderdaad. Was erop de PS2 helemaal gek op. Heb de demo die ik ooit ergens bij krijg letterlijk kapot gespeeld en toen maar het spel gekocht. Het was erg leuk om de levels helemaal uit te pluizen om alle boutjes en moertjes te verzamelen en de setting van de levels sprak mij erg aan. Cartoony met een realistische weergave. Heb de PS4 versie nooit gespeeld, maar verwacht dat de gameplay niet anders is :)

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 16-06-2017 16:47 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb hem laatste gekocht omdat hij € 18,00 was en ik nog een derde game zocht voor bij de andere games in de Media Markt 3 =2 actie. Zit nog in seal, dus ik kan het je helaas niet vertellen. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Wolliebolly
Ik heb hem gespeeld, maar ik vond hem tegenvallen. Toch meer een game voor de kids.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb er erg van genoten! (zou dennis zeggen)
Wolliebolly schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:07:
[...]

Ik heb hem gespeeld, maar ik vond hem tegenvallen. Toch meer een game voor de kids.
Nee hoor, deze 37 jarige heeft zich er toch echt enorm mee vermaakt, heerlijke game om gewoon zo weg te spelen, goede graphics en leuke humor.

[ Voor 26% gewijzigd door Phase op 16-06-2017 17:51 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
31 en twee keer uitgespeeld voor de platinum. Één van de vijf die ik heb ofzo, dus dat zegt wel wat 😊

• Wolliebolly
Phase schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:48:
[...]

Ik heb er erg van genoten! (zou dennis zeggen)

[...]

Nee hoor, deze 37 jarige heeft zich er toch echt enorm mee vermaakt, heerlijke game om gewoon zo weg te spelen, goede graphics en leuke humor.
Iedereen heeft een andere smaak natuurlijk. Ik vond hem niet zo leuk 😉

• Origins
  • Niet online
Ben nu zelf bezig met Shadow of Mordor, deze had ik al een tijdje in mijn library, maar iedere keer was er wel een reden dat ik hem niet heb opgestart.
Begin is was stroef, maar zit nu ongeveer halverwege en hij is wel cool! verhaal is wel okayish, maar characters, combat en de wereld zien er goed uit.
Enige minpuntje is dat hij na een tijdje wel erg simpel wordt.
dvd-linden schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:55:
Je gaat eerst 100x dood tijdens het eerste stuk en komt hier klagen dat de game kut is en vraagt je vervolgens af of dit wel iets voor jou is.

Dan komt er een moment dat je de controls wel doorhebt en je de eerste baas plat hebt.

Daarna kan je niet meer stoppen.

• Wolliebolly
Misschien leuk om een lijstje te maken van de games die jullie binnenkort gaan halen voor de Playstation 4/Pro. Ikzelf ben van plan om de volgende games te halen:
  • FIFA 18
  • Spider-man
  • Uncharted: The lost legacy
  • God of War
  • Anthem
Helaas komen de meeste games pas volgend jaar, maar ik kan niet wachten. Welke games gaan jullie halen of zijn er nog tips die ik als nieuwe eigenaar van een Playstation 4 Pro moet halen.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

edit: verkeerde topic :P

[ Voor 93% gewijzigd door kazuka op 17-06-2017 09:20 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!