Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Ik heb een hele waslijst van games waar ik het ook op heb.

Uncharted lost legacy
Destiny 2
Ook wel weer zin in een nieuwe fifa
South park
Gt sport
Misschieh de nieuwe assasins creed
Sw bf 2
Cod ww2
Horizon dlc

Rdr2
Spiderman
Tlou 2
Death stranding
Days gone
God of war
Anthem
Kingdom hearts 3
Ff7r
Shadow of the collosus remake
Cyberpunk 2077

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Alleen voor dit jaar heb ik de volgende games op mijn lijstje staan:

- Danganronpa 3
- Yakuza Kiwami
- Destiny 2
- Far Cry 5
- Ni No Kuni

Misschien
- Anthem

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Voor mij duidelijk:

Destiny 2
FIFA 18
Red dead
TLoU 2

Waarschijnlijk:

Gran Turismo
Uncharted

Twijfel:

Cod

Voor dit jaar eigenlijk wat weinig hoewel FIFA en Destiny mij makkelijk tot nieuwjaar bezig kunnen houden. Heb erg veel zin in red dead! Maar Destiny gaat veel tijd in zitten. Dus opzich prima dat niet alles dit najaar komt.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor mij dit jaar nog:
Uncharted Lost Legacy
Horizon Zero Dawn Frozen Wildlands
Assassins Creed: Origins
Shadow of War (Mordor 2)

Volgend jaar:
RDR2
Beyond Good & Evil 2
Skull and Bones
Sea of Thieves

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20-10 16:57
Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:42:
Ik heb een hele waslijst van games waar ik het ook op heb.

Uncharted lost legacy
Destiny 2
Ook wel weer zin in een nieuwe fifa
South park
Gt sport
Misschieh de nieuwe assasins creed
Sw bf 2
Cod ww2
Horizon dlc

Rdr2
Spiderman
Tlou 2
Death stranding
Days gone
God of war
Anthem
Kingdom hearts 3
Ff7r
Shadow of the collosus remake
Cyberpunk 2077
Ik was Destiny 2 gewoon helemaal vergeten. Lijkt mij idd awesome te gaan worden.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:25
Wolfenstein 2
Horizon Zero Dawn DLC (Heb HZD zelf niet meer, dus ga toch even afwachten of de DLC nog de moeite is)
Lost Legacy

Red Dead 2
TLOU II
Death Stranding
A Way Out
Days Gone
Shadow of the colossus
Far Cry 5
God of war
Spiderman
Shadow of the Tomb Raider
Metro Exodus

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
bram1984 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:29:
[...]

Je gaat eerst 100x dood tijdens het eerste stuk en komt hier klagen dat de game kut is en vraagt je vervolgens af of dit wel iets voor jou is.

Dan komt er een moment dat je de controls wel doorhebt en je de eerste baas plat hebt.

Daarna kan je niet meer stoppen.
Ik vind het tot nu toe moeilijk om me voor te stellen dat ik in het begin gedeelte van een action rpg 99 of 100 keer dood zal gaan. Maar goed, ik heb Demon's Souls, Dark Souls en deze Bloodborne nog nooit gespeeld, dus ik zal jullie maar geloven :D. Ben vooral benieuwd of dat het me echt gaat pakken of niet, maar we zullen zien.

Wat ik dit jaar nog ga halen/spelen:

- Uncharted: Lost Legacy
- Horizon The Frozen Wilds
- South Park: The Fractured But Whole
- Battlefield 1 Season Pass
- Gran Turismo Sport (twijfel)
- Star Wars Battlefront 2 (twijfel)

Maar goed, binnen een week Rayman Legends, Bloodborne en de Season Pass van Driveclub aangeschaft, en ook nog steeds bezig met Trackmania en Battlefield 1, dus ik heb nog genoeg te spelen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
dvd-linden schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:29:
[...]

Ik vind het tot nu toe moeilijk om me voor te stellen dat ik in het begin gedeelte van een action rpg 99 of 100 keer dood zal gaan. Maar goed, ik heb Demon's Souls, Dark Souls en deze Bloodborne nog nooit gespeeld, dus ik zal jullie maar geloven :D. Ben vooral benieuwd of dat het me echt gaat pakken of niet, maar we zullen zien.
Dat vond ik ook toen ik begon. Ben er overigens nooit echt ingekomen. Heb de 3/4 bazen verslagen, en toen kwam er een kleintje en had ik geen tijd/zin meer om elk stuk 100 keer te doorlopen. Ga overigens wel binnenkort een nieuwe poging wagen met Nioh.

psn: jagermeistertim

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Wolliebolly schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 08:46:
Misschien leuk om een lijstje te maken van de games die jullie binnenkort gaan halen voor de Playstation 4/Pro. Ikzelf ben van plan om de volgende games te halen:
  • FIFA 18
  • Spider-man
  • Uncharted: The lost legacy
  • God of War
  • Anthem
Helaas komen de meeste games pas volgend jaar, maar ik kan niet wachten. Welke games gaan jullie halen of zijn er nog tips die ik als nieuwe eigenaar van een Playstation 4 Pro moet halen.
De games die ik wil gaan halen:
  • Spider-man
  • Uncharted: The lost legacy
  • God of War
  • Anthem
  • Destiny 2
  • Battlefront 2
  • COD: WW2
  • AC: Origins
  • Days Gone
  • Detroit Become Human
  • Elite: Dangerous
  • Crash Bandicoot
  • Sonic
  • NFS: Payback
  • Project Cars 2
  • The Crew 2
  • Red Dead Redemption 2
  • Far Cry 5
  • GT Sport
  • Shadow of War
  • Mario Odyssey
  • Splatoon 2
  • Mario +. Rabbids
Zucht....

Ik ga hier niet genoeg tijd voor hebben....

En lijkt me dan dus onverstandig om alles op release te kopen. Heb meeste al gepre-ordered waarvan een datum bekend is, bij BOL, maar of ik ze ook allemaal door laat gaan weet ik nog niet. Heb nu al zo veel spellen waar ik nog niet aan toe ben gekomen.

Bah, stom luxe probleem.... :D

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
TTHEEBO1 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:37:
[...]

Dat vond ik ook toen ik begon. Ben er overigens nooit echt ingekomen. Heb de 3/4 bazen verslagen, en toen kwam er een kleintje en had ik geen tijd/zin meer om elk stuk 100 keer te doorlopen. Ga overigens wel binnenkort een nieuwe poging wagen met Nioh.
Durfde het tot nu toe niet te zeggen, maar had ook moeite met Bloodborne hoor.

Thema is geweldig, gameplay op zich ook, maar vele keren hetzelfde doen om 1 ding te behalen ging mij iets te snel vervelen. Hielp ook niet dat er andere spellen binnen kwamen. Ga er nog een keer opnieuw induiken, weet ik zeker, maar ja...

Let wel, ik vond de ouderwetse RPGs (jaren '80/'90) waarbij je 1000x dezelfde vijanden tegen komt om alleen maar te levellen al echt niet leuk, heb daardoor jaren lang elke game waar bij stond 'RPG' vermeden als de pest en ook al is Bloodborne op zich vele malen leuker had toch 'n beetje hetzelfde gevoel er bij...

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Ik zal dan ook maar een lijstje neergooien :P

- StarWars Battlefront 2
- Fortnite
- Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds
- Wolfenstein 2: The New Colossus
- Life is Strange: Before The Storm
- Far Cry 5
- Red Dead Redemption 2
- Elite Dangerous
- Little Nightmares (in een sale)
- Inside (in een sale)
- NBA Playgrounds (in een sale)
- Spiderman
- Uncharted: Lost Legacy
- Detroit Become Human
- Days Gone
- Anthem
- A Way Out
- The Last Of Us: Part 2
- Skull & Bones

gelukkig komt de helft pas volgend jaar uit :P

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Die nieuwe Spider-man en Skull & Bones... en dat is wel mijn lijstje voor dit jaar, er zal ongetwijfeld nog een spel hier en daar gekocht worden maar er is verder geen spel die er aan komt waar ik echt op zit te wachten.

Ik zie nu dat beiden volgend jaar pas uitkomen, naja... word een mager jaar voor mij kwa games dan denk ik :)

[ Voor 21% gewijzigd door ScrooLoose op 17-06-2017 15:16 ]

Smiling as the shit comes down...

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Laat ik ook maar een lijst samenstellen.

Wil ik zeker nog spelen:

Uncharted: The lost legacy
God of War
Shadow of War
Destiny 2
AC: Origins
NFS: Payback
Far Cry 5
TLOU II
Shadow of the colossus
Dragon ball

Twijfel
NIOH
The Crew 2
Red Dead Redemption 2
GT Sport
South Park
Anthem
Death Stranding
A Way Out
Cyberpunk 2077

Heb Nog maar net een PS4 (kom van Xbox en heb nog een PC)

Heb ik al
Persona 5 (WOW wat een vette game) :9~ O+
uncharted 4 (gespeeld op een leen ps4:P)
FF15/14
Horizon (gespeeld op een leen ps4:P)

Meer tips hoor ik graag. :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Ruudox op 17-06-2017 19:01 ]

Verwijderd

Ik heb dus vandaag The order 1886 Uitgespeeld.
En ik moet zeggen...Dat ik werkelijk waar niet snap waarom mensen dit een slechte game vinden.

Ja een beetje aan de korte kant, maar voor de rest zit het allemaal prima in elkaar.
Goed verhaal, goede karakters, goede gameplay.
En verheug me nu al op een eventueel vervolg.

Ondergewaardeerd toppertje.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:02:
Ik heb dus vandaah Te order 1886 Uitgespeeld.
En ik moet zeggen...Dat ik werkelijk waar niet snap waarom mensen dit een slechte game vinden.

Ja een beetje aan de korte kant, maar voor de rest zit het allemaal prima in elkaar.

Als een full priced was het gewoon te weinig denk ik. Vond vooral het eerste deel van de game goed, daarna kom je geen nieuwe wapens meer tegen en de laatste boss battle is een copy van een eerdere. De gunplay was inderdaad behoorlijk goed vond ik, maar de special wapens hadden wat vaker voor mogen komen.

• Wolliebolly
Net maar even een paar games pre ordered.
  • Crash Bandicoot
  • FIFA 18
  • Mario Odyssey - Niet voor PS4 maar toch awesome :P

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het valt me op dat weinig mensen Battlefront 2 op hun lijstje hebben staan. De beelden die ik heb gezien, beloven veel goeds. Valt ie zo erg tegen?

• Wolliebolly
SqueakyClean schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 22:03:
Het valt me op dat weinig mensen Battlefront 2 op hun lijstje hebben staan. De beelden die ik heb gezien, beloven veel goeds. Valt ie zo erg tegen?
Ik vond Battlefront 1 best tegenvallen, maar wellicht wordt deel twee een stuk beter. Ik wacht eerst maar wat reviews af.

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:09:
[...]

Als een full priced was het gewoon te weinig denk ik. Vond vooral het eerste deel van de game goed, daarna kom je geen nieuwe wapens meer tegen en de laatste boss battle is een copy van een eerdere. De gunplay was inderdaad behoorlijk goed vond ik, maar de special wapens hadden wat vaker voor mogen komen.
Hmm.
Die special weapons (Thermite, Arc, Stun) die waren meerdere chapters per game beschikbaar.
Elke chapter dat je echt aan het spelen was had ik wel de beschikking over minimaal 1 zo'n wapen, mits je hem oppakt van een gevallen enemy.

Dat de game geen 60 euro waard is ben ik het wel mee eens, ik heb er zo'n 6 uur over gedaan dus 10 euro per uur is inderdaad wel een beetje aan de dure kant.
Gelukkig heb ik hem persoonlijk gekocht voor 7 of 8 euro tijdens een PS Store sale, dus dat is het meer dan waard geweest.
Al met al moet ik toch zeggen dat ik dit 1 van de betere games op de PS4 vind kwa verhaal, niet de beste maar zeker wel een top 10

• Ari Gold
  • Laatst online: 00:27
SqueakyClean schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 22:03:
Beelden waren inderdaad tof. Die komt er zeker ook.

COD WW2
Battlefront 2
Spiderman
UC: LL
Crash Bandicoot

Meeste zullen wel pas in een sale gekocht worden.

• Ruudox
  • Nu online
De reden dat hij er bij mij niet opstaat is dat ik geen shooters kan spelen op een console 😛

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:49
Voor mij worden het de grotere exclusives (god of war, tlou2, spiderman, uncharted, etc.) en COD WW2. De meeste multiplats speel ik op PC. Reden dat ik COD op PS4 speel is dat hij dood is op PC en gwn lekker casual autoaimen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Alexknl op 17-06-2017 23:58 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
Mijn lijst:
- Call of Cthuluh
- Inquisitor Martyr
- Space Hulk: Deathwing
- Horizon Zero Dawn dlc
- CoD WW2

De rest komt pas ergens in 2019 :+

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 18-06-2017 00:05 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:39

Ik ben er momenteel ook mee bezig en ik heb precies dezelfde gedachte. De game is ook nog eens bijzonder mooi (al spelen ze een beetje vals door de zwarte balken).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 15:34
Ik heb een vraag waar ik al wat meningen over heb gehoord maar wilde het ook hier planten:

"Waar zien jullie de toegevoegde waarde van de PS4 PRO nog, in het heden maar zeker ook in de toekomst? Wat missen jullie nu aan de PRO en wat zou je daar voor in willen leveren (qua features)?"

Zelf heb ik de PRO maar ik raak er nog niet warm van. De visuele upgrates, tegenover de PS4 en slim variant, zijn bij de huidige games minimaal en verwaarloosbaar. Het zit hem voornamelijk in de hoger resolutie waardoor je beeld scherper is en dus meer detail. Wat extra particles, soms hier en daar betere anti-aliasing. Misschien komt daar met de komst van de XBox one X, meerdere developers gaan dan meer gefocused producen omdat er ook alternatieve "high-end" console is bij gekomen maar ik verwacht geen wonderen opeens.

Ik zie liever de push naar 60FPS steady dan de 4K race. Tuurlijk het is mooier, maar de beleving van een meer voeiend beeld, een game die sneller en beter reageerd op je acties, zorgt voor veel meer dat je in de game getrokken word dan een game op hoge resolutie en stotteringen.

Daarnaast heb je de xbox one x, waarbij ook daar de cPU de bottleneck gaat zijn om ook meerdere frames te gaan draaien.

Misschien wel dat sony de PS5 aan het einde van dit jaar aankodigt voor 2018/2019 maar daan hoop ik echt dat de trend van 4K weg is gezakt en een PC ding blijft en dat de focus ligt op meerder frames, betere visuals en gewoon 1080p.

[ Voor 14% gewijzigd door Zantiath op 18-06-2017 08:45 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ook kortgeleden uitgespeeld en ik begreep het op bepaalde punten dan weer wel.
De lengte vond ik perfect. De graphics vond ik ook erg goed (zeker voor een game uit 2015). Het verhaal was ook best ok. Maar de gameplay vond ik tegenvallen. Weinig afwisseling en QTE's vond ik erg jammer.

Hij heeft een metacritic gemiddelde van 63 en dat is wel dik overdreven. Een 75 vind ik een stuk redelijker.

Het is een van de "slechtste" games die me prima is bevallen... :)

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 22:58

TFHfony

Professional Weirdo

Ik zie het de laatste dagen hier niet staan in de thread, maar op dit moment is 1 paar PSN Plus bij Wehkamp 37,50 Euro (t/m vandaag)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• RubenSaurus
TFHfony schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:17:
Ik zie het de laatste dagen hier niet staan in de thread, maar op dit moment is 1 paar PSN Plus bij Wehkamp 37,50 Euro (t/m vandaag)
en bij gamemania maar 29,99 :P

Verwijderd

@Verwijderd .
Waar is de Tweakers Community gebleven op de PS4 ?.

(Excuses als deze vraag al beantwoord is, maar kon niets specifieks vinden met de zoek functie)

• Ruudox
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:31:
@Verwijderd .
Waar is de Tweakers Community gebleven op de PS4 ?.

(Excuses als deze vraag al beantwoord is, maar kon niets specifieks vinden met de zoek functie)
Ik zocht hem ook al, maar kon hem ook al niet vinden

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 22:26
Kun je een community niet tijdelijk verbergen?

Naja, ik heb een nieuwe aangemaakt, free to join. Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Wolliebolly
Jeroenimoes schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:42:

Naja, ik heb een nieuwe aangemaakt, free to join. Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers.
Zit net pas actief op dit forum, maar zal hem gelijk even joinen vanavond.

• RubenSaurus
Jeroenimoes schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:42:

net gejoined maar zag dat ik pas nummer 2 was :P heb even wat invites de deur uit gedaan :+

[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 19-06-2017 00:04 ]

• TTHEEBO1
Zeker halen:

God of War
Shadow of War
Days gone
Battelfront 2
SotC remake (orgineel nooit gespeeld)
Wolfenstein
Metro
Fifa of PES

Misschien:

Marvel vs Capcom: sinds Injustice beetje into fighters, dus misschien wel checken.

BYGE2: orgineel niet gespeeld, maar aan de reacties te zien wel de moeite waard.

Nino kuni 2: nooit gespeeld, niet een grote jrpg speler, maar zo f*cking mooi.

Uncharted: waren topgames, maar
Beetje been there done that gevoel

Far Cry 5: toffe setting, maar typische ubi gameplay

Assassins origins: idem

COD: heb wel weer eens zin in goede WW2 singleplayer

Anthem: ziet er fantastisch uit. Bioware, maar ook EA dus eerst zien en dan geloven

Destiny 2: singleplayer content afhankelijk

Vampyr: intrigrerend, maar eerst meer van zien

Spiderman: idem, bang voor QuickTime galore.

Skulls & Bones: idem

De zomer kom ik wel door met Injustice 2, Dirt 4 en Nioh (moet ik nog aan beginnen).

Zal vanavond de nieuwe community ff joinen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 19-06-2017 00:04 ]

@TTHEEBO1 Neem aan dat je anthem bedoeld ipv ashen? ashen is een dark souls like indie game.

• TTHEEBO1
Nieuwevolger schreef op zondag 18 juni 2017 @ 16:53:
@TTHEEBO1 Neem aan dat je anthem bedoeld ipv ashen? ashen is een dark souls like indie game.
Correct! Al lijkt ashen met ook wel interessant 🤡

• Geronimous
De verwachtingen voor Beyond Good and Evil 2 gaan gigantisch zijn, ik hoop dat ze het kunnen waarmaken. Ik hoop ook dat het wat meer een adventure game is wel actie-elementen en natuurlijk een ijzersterk verhaal, met humor.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op zondag 18 juni 2017 @ 17:16:
De verwachtingen voor Beyond Good and Evil 2 gaan gigantisch zijn, ik hoop dat ze het kunnen waarmaken. Ik hoop ook dat het wat meer een adventure game is wel actie-elementen en natuurlijk een ijzersterk verhaal, met humor.
Ik denk dat die game wordt gecanceld als vivendi de boel overneemt. Als je ook de ambities van de game hoort gaat het nog een eeuwigheid duren anders voordat die uit komt.

• Geronimous
Nieuwevolger schreef op zondag 18 juni 2017 @ 17:21:
[...]

Ik denk dat die game wordt gecanceld als vivendi de boel overneemt. Als je ook de ambities van de game hoort gaat het nog een eeuwigheid duren anders voordat die uit komt.
Ja, ik hoop van niet allemaal. We hebben natuurlijk wel al vaker een trailer gezien in het verleden :/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Verwacht inderdaad ook dat Beyond nog wel jaren gaat duren, denk in ieder geval niet voor 2020.
Verder verwacht ik dat Spiderman gigantisch gaat tegenvallen...
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 18:02:
Verwacht inderdaad ook dat Beyond nog wel jaren gaat duren, denk in ieder geval niet voor 2020.
Verder verwacht ik dat Spiderman gigantisch gaat tegenvallen...
Ik verwacht dat Spider-Man wel goed gaat worden. Ziet er tot nu toe erg vet uit en Insomniac is een prima studio. Geen filmgame, af als het af is. Komt helemaal goed.

• Wolliebolly
bram1984 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 18:33:
[...]

Ik verwacht dat Spider-Man wel goed gaat worden. Ziet er tot nu toe erg vet uit en Insomniac is een prima studio. Geen filmgame, af als het af is. Komt helemaal goed.
Ben ik het helemaal mee eens die game(Spiderman) gaat gewoon awesome worden.

Verwijderd

Iemand die weet van welk merk de originele usb kabel voor het opladen van de PS4 controller?

Wil voor mijn tweede controller er graag 1 kopen :)

Thankss

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
Merk maakt niets uit zolang het maar een degelijke is. Volgens mij is de originele van Microsoft...

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Speculeren over waarom iemand niet meer reageert is niet de bedoeling van dit topic. Speculatie's over bans etc geven wij als crew geen antwoord of commentaar op. Voor feedback op moderatie kun je in Feedback op moderatie binnen Spielerij kwijt

Verwijderd

Ik heb nog diverse games liggen die wachten op hun beurt en dus zal ik me beperken tot enkele games. Sowieso krijg ik de nieuwe Uncharted als download en valt volgende week de nieuwe Micro Machines waarschijnlijk op de deurmat. Verder kijk ik voor het einde van dit jaar vooral naar Star Wars Battlefront 2. Misschien dat er nog iets bijkomt, maar dat heb ik nog niet bedacht.

Verder wil ik eigenlijk ook nog Persona 5, Injustice 2 en Tekken 7 wel spelen, die al uit zijn.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
Mja, krijg deze week UC4, Horizon en volgende week Crash Bandicoot binnen. Maar als het zulk lekker weer blijft duurt dat nog even voordat die gespeeld gaan worden. haha. Wil ook eerst Dirt 4 'uitspelen'.

Overigens moet ik zeggen dat ondanks de 30 graden in mijn huis de Pro zich redelijk stilhoudt :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

http://www.psx-sense.nl/2...tomb-raider-lekt-opnieuw/
Titel en afbeeldingen klinken donker. Ik had gehoopt dat een opvolger iets kleurrijker zou zijn, het vele ijs in het vorige deel sprak mij wat minder aan, terwijl de gameplay tof is.

• Wolliebolly
Tom schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:24:
Titel en afbeeldingen klinken donker. Ik had gehoopt dat een opvolger iets kleurrijker zou zijn, het vele ijs in het vorige deel sprak mij wat minder aan, terwijl de gameplay tof is.
Ik ben erg benieuwd. Het ziet er idd wel allemaal wat donker uit.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:17
Was deze week ook niet Modern Warfare remastered los verkrijgbaar? Kan er in ieder geval nergens iets over vinden....

http://www.psx-sense.nl/2...tered-verschijnt-20-juni/

PSN: Maichel

• Wolliebolly
Maichel schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:53:
Was deze week ook niet Modern Warfare remastered los verkrijgbaar? Kan er in ieder geval nergens iets over vinden....

Lijkt voorlopig niet te gaan gebeuren. Xbox geeft bijvoorbeeld aan dat hij alleen maar te krijgen is als bundel bij de originele game ( https://www.microsoft.com...e-remastered/bqlmfll88bsw )

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:17
Wolliebolly schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:55:
[...]

Lijkt voorlopig niet te gaan gebeuren. Xbox geeft bijvoorbeeld aan dat hij alleen maar te krijgen is als bundel bij de originele game ( https://www.microsoft.com...e-remastered/bqlmfll88bsw )
Ja dat zou alsnog kunnen kloppen, want:
De Xbox One versie van de game volgt een maand later, dit komt door de exclusiviteitsdeal die Sony heeft met Activision. De releasedatum van de game is dan ook 20 juni voor de PS4 en 20 juli voor de Xbox One, een PC-versie werd verder niet genoemd
Maar aangezien er nergens iets te vinden is, gok ik dat het inderdaad niet zal gebeuren.

PSN: Maichel

Tom schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:24:
Is sowieso mijn grootste kritiekpunt van de afgelopen delen. Veel donkere niet kleurrijke omgevingen en veel van hetzelfde. Ik hoop dat we nu eens wat meer groen en jungle gaan zien.
Maichel schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:53:

Zat er ook naar te zoeken. Wellicht dat 'ie ineens in de Store verschijnt? Ik hoop het.

• Jumpman
  • Laatst online: 10:32
Na de E3 de balans maar eens opgemaakt en er zijn eigenlijk maar enkele games waar ik echt warm voor loop:

Red Dead Redemption 2
Uncharted: The Lost Legacy

Verder nog op de wenslijst, van wat al uit is:

ABZÛ
RiME
Steep
Yooka-Laylee

Deze games kom ik nog weleens tegen voor een leuke prijs.

Hebben meer mensen dat ze overal zoiets bij hebben van: mwah?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
Mijn ps4 pro is in aantocht. De oude ps4 gaat in de woonkamer en de pro in de mancave.
Alleen zoek ik nog een 4k monitor die voor de pro goed is en ook voor de pc. Het liefste had ik een 32 inch 4k hdr gehad. Alleen de monitoren die ik vind zijn 28inch met 4k. Hdr is nog niet betaalbaar mogelijk. Als ik bij de tv's zoek begint het pas met 40inch.

Zodoende ga ik denk ik maar voor 28inch en dan de Samsung U28E590D of de Asus MG28UQ. Iemand ervaring met eentje daarvan op de pro? Of een andere aanrader?

• Wolliebolly
Jumpman schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:28:
Na de E3 de balans maar eens opgemaakt en er zijn eigenlijk maar enkele games waar ik echt warm voor loop:

Red Dead Redemption 2

ABZÛ
RiME
Steep
Yooka-Laylee

Ikzelf had bij veel games op de E3 echt wel van; JA! Die moet ik hebben. De E3 was alleen niet heel erg sterk dit jaar. Ik vond het veel games waarvan we al wisten dat ze kwamen, maar alsnog heb ik alvast een aantal op mijn pre-order lijstje gezet.

• Jumpman
KookSpook schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:31:
Mijn ps4 pro is in aantocht. De oude ps4 gaat in de woonkamer en de pro in de mancave.
Alleen zoek ik nog een 4k monitor die voor de pro goed is en ook voor de pc. Het liefste had ik een 32 inch 4k hdr gehad. Alleen de monitoren die ik vind zijn 28inch met 4k. Hdr is nog niet betaalbaar mogelijk. Als ik bij de tv's zoek begint het pas met 40inch.

Zodoende ga ik denk ik maar voor 28inch en dan de Samsung U28E590D of de Asus MG28UQ. Iemand ervaring met eentje daarvan op de pro? Of een andere aanrader?
Dit dilemma had ik ook aan het begin van het jaar, ik heb toen maar tijdelijk de Samsung UE43KU6000 (was met de BTW dagen € 405,00) gekocht voor mijn PS4 Pro en PC. Nu erg gewend aan de grote ruimte en ik weet niet of ik nog terug kan naar een normaal formaat monitor (28"/32").

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
Jumpman schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:37:
[...]

Dit dilemma had ik ook aan het begin van het jaar, ik heb toen maar tijdelijk de Samsung UE43KU6000 (was met de BTW dagen € 405,00) gekocht voor mijn PS4 Pro en PC. Nu erg gewend aan de grote ruimte en ik weet niet of ik nog terug kan naar een normaal formaat monitor (28"/32").
Haha wel een beetje een overkill.
Die heb je ook in 40inch maar vraag mij af of dat nog wel een beetje te doen is als scherm voor de pc. Zit er max een halve meter vanaf 😳

[ Voor 9% gewijzigd door KookSpook op 19-06-2017 13:02 ]

Verwijderd

In mijn vorige post vergeten te melden dat ik morgen met Nex Machina (van ontwikkelaar Housemarque) aan de slag kan. De pre-load is al binnen gehengeld. Deze heb ik al een aantal maanden geleden vooruitbesteld, dus daar zal ik dan zeker even mee aan de slag gaan de komende dagen.
Hoe vet is het dat de nieuwe Assassins Creed gewoon het combat systeem van Dark Souls/Bloodborne heeft overgenomen. Ik zie in de preview lock on voorbij komen, evenals dodgen en patroonherkenning. Zal alleen wel even wennen worden voor de mensen die nog nog nooit een Souls game hebben gespeeld.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 21:39
Ik vind wel dat ze met COD ww2 een kans gemist hebben om echt door te pakken. De game gebruikt nog steeds de opgepoetste engine uit 2005. Die is echt op. Als je de daadwerkelijke gameplay van de E3 ziet moet ik toch tot de conclusie komen dat je World at war zit te spelen met iets betere grafische effecten.

Ze moeten echt met een nieuwe engine komen, die uitmelkerij ben ik klaar mee.

Far Cry en Assasins Creed lijden aan een soortgelijk probleem. Elke game is hetzelfde, ook deze weer. Al vind ik van de drie AC nog het meest vernieuwen met onder andere een nieuw wapen en vecht systeem.

• Jasphur
bram1984 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:31:
Hoe vet is het dat de nieuwe Assassins Creed gewoon het combat systeem van Dark Souls/Bloodborne heeft overgenomen. Ik zie in de preview lock on voorbij komen, evenals dodgen en patroonherkenning. Zal alleen wel even wennen worden voor de mensen die nog nog nooit een Souls game hebben gespeeld.
We gaan het meemaken. Ik heb nog nooit een Souls-game gespeeld :P

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

CoD: WW2 is dus sinds tijden weer een shooter die mij aantrekt. Nooit CoD gespeeld (ben niet zo'n FPS fan) maar deze gaat er denk ik komen. Ik vind de WW2 setting echt tof, pas nog Band of Brothers gekeken en ben nu weer in de stemming ;)

Grootste probleem is dat mijn desktop echt crappy is en ik nog nooit een FPS op mijn PS4 gespeeld heb. :p

AC lijkt me ook wel tof, denk wel dat het vergeleken met DS nog steeds erg simpel is dus zou er niet al teveel van verwachten. Wel leuk dat het niet meer met een groot zwaard/wapen in het midden gaan staan en rond gaan zwaaien.

Last.fm | Code Talks

• Joosie200
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:31:
Block, counter, disarm werd dan ook wel saai ;) Ben benieuwd naar het nieuwe systeem. Als close combat inderdaad pittiger wordt ga ik wel de voorkeur geven aan ranged only :+ Voor parkour, low/high profile heb je nog enkel de pookjes nodig. Das een fijne wijziging. Het zeegedeelte is black flag maar dan op de nijl in Egypte. Het werkte goed in BF. Krijg echt het gevoel dat ze een sterk verhaal/setting ala AC 1/2, gameplay ala Dark Souls kennelijk, zeeslagen e.d. ala BF gecombineerd hebben. Mochten ze Origins niet direct laten aansluiten op de gebeurtenissen in AC zelf, dan mag er wat mij betreft wel een uitbreiding komen zoals je na AC2 Brotherhood kreeg ;)

• Jasphur
Ik hoop wel dat ze het per ongeluk ergens op klimmen eruit hebben weten te halen. En dan bedoel ik marktkraampjes en lantarenpalen (of soort gelijke)

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:09:
[...]
Krijg echt het gevoel dat ze een sterk verhaal/setting ala AC 1/2, gameplay ala Dark Souls kennelijk, zeeslagen e.d. ala BF gecombineerd hebben. [...]
Kan me vergissen, maar heb ik ergens niet opgevangen dat er geen gevechten op het water in deze game kwamen te zitten?

https://gamerant.com/assa...ns-no-naval-combat-rumor/

[ Voor 7% gewijzigd door M a r c o op 19-06-2017 14:36 ]

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik kijk ook best uit naar de nieuwe AC. Niet eens om het Soulsachtige combatsysteem, maar vooral om de in mijn ogen gruwelijke setting.
Toch ben ik ook vooral sceptisch, ik vind de laatste ACs erg richting het kinderachtige gaan. Vooral Syndicate vond ik veel te luchtig qua verhaal en de hoofdpersonages zijn meer massamoordenaars dan Assassins die vanuit de schaduw opereren. Maar goed, ergens kun je je afvragen of van dit laatste uberhaupt weleens sprake is geweest in AC. Dat hele Assassins vs Templar en Pre-cursor riedeltje begint ook een beetje lachwekkend te worden, maar dat vond ik eigenlijk in Black Flag al. Sterker, ik heb volgens mij geen games met een slechter verhaal gespeeld dan wat AC tegenwoordig doet.

En dan heb je nog dat typische Ubisoft ding dat elke game dezelfde features moet hebben. Blijkbaar hebben ze door dat mensen klaar zijn met torens... Nou, dan geven we ze ipv torens in elke game toch gewoon een drone? Ik bedoel... Ghost Recon Wildlands, Watch_Dogs 2 drones en nu in AC die vogel. Tja, Ubisoft.

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me besef dat ik maar beter gewoon kan stoppen met deze serie. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 19-06-2017 14:40 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Joosie200
  • Niet online
M a r c o schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Kan me vergissen, maar heb ik ergens niet opgevangen dat er geen gevechten op het water in deze game kwamen te zitten?

Dat zou ik wel jammer vinden. Ging er automatisch van uit dat het er wel in zit omdat team BF de game maakt. Tegelijkertijd komt Skull and Bones er ook nog aan, wellicht dat het daarom niet in Origins zit? (anders dan puur als transport)

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:38:
[...]
Dat zou ik wel jammer vinden. Ging er automatisch van uit dat het er wel in zit omdat team BF de game maakt. Tegelijkertijd komt Skull and Bones er ook nog aan, wellicht dat het daarom niet in Origins zit? (anders dan puur als transport)
Misschien omdat de bootjes in de game, zoals je in die link ziet, meer een veredelde kano met zeil is, en niet bepaald een piratenschip met kanonnen. Past niet bepaald in dat tijdperk.

[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 19-06-2017 14:41 ]

• Joosie200
  • Niet online
M a r c o schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:40:
[...]

Misschien omdat de bootjes in de game, zoals je in die link ziet, meer een veredelde kano met zeil is, en niet bepaald een piratenschip met kanonnen. Past niet bepaald in dat tijdperk.
True, die je in de screens ziet zijn verkapte kano's. Maar in footage op de E3 later zag je dat je aan boord moest van een groter schip + moest duiken naar een gezonken schip van normaal formaat. Zou mooi wezen als je aan boord van dat grote schip kon gaan, stealth als een assassin iedereen om zeep kan helpen en dan het schip kan kapen. Leek mij wel wat :P Natuurlijk is het nog lang geen piratentijd met kanonnen en alles. Leek mij tof om zo'n groot schip te kapen en that's it.

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 19-06-2017 14:45 ]

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:25
Eigenlijk gek toch, hoe er zo een hype kan ontstaan rond een game waar we eigenlijk niets over weten.

Ik blijf het wel jammer vinden dat Sony er niet in is geslaagd om 1 grote titel dit najaar uit te brengen.
Dat gat wordt natuurlijk opgevangen door 3th party games dit najaar, maar toch..
Ik had echt gehoopt (en gedacht) dat Sony ofwel God of War ofwel Spider-Man dit najaar ging releasen.

• Jumpman
KookSpook schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Die heb je ook in 40inch maar vraag mij af of dat nog wel een beetje te doen is als scherm voor de pc. Zit er max een halve meter vanaf 😳
De 40 inch was bijna € 100,00 duurder dan de 43 inch toen, dus de keuze was snel gemaakt. Met een halve meter is het niet aan te raden inderdaad.

• Vrijdag
Tof! Ik ga dit jaar naar Gamescon en hopelijk is daar meer info over het spel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Jasphur
Joosie200 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:42:
[...]

True, die je in de screens ziet zijn verkapte kano's. Maar in footage op de E3 later zag je dat je aan boord moest van een groter schip + moest duiken naar een gezonken schip van normaal formaat. Zou mooi wezen als je aan boord van dat grote schip kon gaan, stealth als een assassin iedereen om zeep kan helpen en dan het schip kan kapen. Leek mij wel wat :P Natuurlijk is het nog lang geen piratentijd met kanonnen en alles. Leek mij tof om zo'n groot schip te kapen en that's it.
Ik verwacht dan ook echt wel "vecht/sluip/vlucht" missies op het water. Maar ik verwacht inderdaad niet dat er ineens een man'o'war op je afkomt haha. :9

Vrijdag schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:10:
[...]

Tof! Ik ga dit jaar naar Gamescon en hopelijk is daar meer info over het spel.
Cool. Schijnt wel altijd mega druk te zijn daar.

Waar komt het trouwens vandaan dat mensen Gamescom hier altijd met een N op het einde schrijven?

• Joosie200
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:15:
[...]

Ik verwacht dan ook echt wel "vecht/sluip/vlucht" missies op het water. Maar ik verwacht inderdaad niet dat er ineens een man'o'war op je afkomt haha. :9
Wel voer voor een DLC though: Pirates go Egyptian :+ (je had immers ook Unity waarbij WWII uitbrak in Parijs niet?) Ach, we gaan het wel zien. Heb mij vermaakt met BF, AC en 2-reeks blijft top. Ik heb wel zin in een AC in Egypte setting. Mijn verwachting is dat ze het beste combineren van de voorgangers. Hopelijk verwerken ze Cleopatra en Caesar er nog in ook, kun je toch piramides onderzoeken, richting Luxor zou gaaf wezen. Overigens kan dat ook de reden zijn waarom ze dingen eruit laten. Zodat ze wat bewaren voor een vervolg! Bedoel met AC 3 had je dan nog Rogue, maar Parijs/Londen met een game afschepen terwijl Rome er meer kreeg voelt toch als onbenut potentieel.

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
bram1984 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:16:
[...]

Waar komt het trouwens vandaan dat mensen Gamescom hier altijd met een N op het einde schrijven?
volgens mij vanwege het volgende --> Gamesconferentie/conventie

• Jasphur
Joosie200 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:22:
[...]

Wel voer voor een DLC though: Pirates go Egyptian :+ (je had immers ook Unity waarbij WWII uitbrak in Parijs niet?) Ach, we gaan het wel zien. Heb mij vermaakt met BF, AC en 2-reeks blijft top. Ik heb wel zin in een AC in Egypte setting. Mijn verwachting is dat ze het beste combineren van de voorgangers. Hopelijk verwerken ze Cleopatra en Caesar er nog in ook, kun je toch piramides onderzoeken, richting Luxor zou gaaf wezen. Overigens kan dat ook de reden zijn waarom ze dingen eruit laten. Zodat ze wat bewaren voor een vervolg! Bedoel met AC 3 had je dan nog Rogue, maar Parijs/Londen met een game afschepen terwijl Rome er meer kreeg voelt toch als onbenut potentieel.
Volgens mij was dat Syndicate. Maar inderdaad. De tijdlijn loopt niet altijd even chronologisch haha. Dus wie weet. Ik vraag mij af of ze nu een echt bestaand gebied pakken of losse stukjes van echt bestaande gebieden. En kijk ook uit (of juist niet eigenlijk) of er weer mega veel van die brieven te vinden zijn, met info. Ik lees ze vaak toch even snel door, maar ik vond het er in Syndicate toch wel erg veel. Collectables in het algemeen trouwens.

Even los van of Dennis wel of geen ban heeft, heeft iemand hem nog als vriend op PSN? Ik ben vreemd genoeg geen vrienden meer met hem. Ook het feit dat de community weg is, is vreemd. Hij reageert ook niet op FB. Je zou bijna denken dat er meer aan de hand is.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:30
M a r c o schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Dat past toch ook niet in de tijdsgeest. Ze hadden niet eens bommen, laat staan kanonnen die die bommen afschieten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:53:
Even los van of Dennis wel of geen ban heeft, heeft iemand hem nog als vriend op PSN? Ik ben vreemd genoeg geen vrienden meer met hem. Ook het feit dat de community weg is, is vreemd. Hij reageert ook niet op FB. Je zou bijna denken dat er meer aan de hand is.
Dennis is inderdaad ook niet meer in mijn PSN lijst te vinden...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:29:
[...]

Dennis is inderdaad ook niet meer in mijn PSN lijst te vinden...
Hij is oké in ieder geval. Stuur maar een DM als je meer info wilt, aangezien we dit hier niet mogen bespreken verder. :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:40

Yucko

One clown to rule them all !

blijkbaar is het gewoon mogelijk om een bericht via PS Messages te sturen ongeacht of hij in je vriendenlijst staat of niet (zoals destijds ook nodig was om uitgenodigd te worden tot de Tweakers Community).

Hij zal wel gedacht hebben: "wie is dit in godsnaam :? " :+

Voelde mij opgelaten om verder door te vragen.

Afbeeldingslocatie: https://www.vertommen.eu/images/dennis585.png

[ Voor 26% gewijzigd door Yucko op 19-06-2017 16:38 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Vrijdag
bram1984 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:16:
[...]

Ik ben erg benieuwd, hopelijk ook meer info over enkele Warhammer 40k spellen.
Zal hier wel tzt info over PS4 dingen posten :)

oeps, het is gamescoM natuurlijk :X

• TTHEEBO1
bram1984 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:33:
[...]

Hij is oké in ieder geval. Stuur maar een DM als je meer info wilt, aangezien we dit hier niet mogen bespreken verder. :)
Begon me al echt zorgen te maken, dus fijn dat dit even gechecked is. Nu misschien maar met rust laten 😊

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:01
t
FrankoNL schreef op maandag 19 juni 2017 @ 13:50:
Ik vind wel dat ze met COD ww2 een kans gemist hebben om echt door te pakken. De game gebruikt nog steeds de opgepoetste engine uit 2005. Die is echt op. Als je de daadwerkelijke gameplay van de E3 ziet moet ik toch tot de conclusie komen dat je World at war zit te spelen met iets betere grafische effecten.

Ze moeten echt met een nieuwe engine komen, die uitmelkerij ben ik klaar mee.

Far Cry en Assasins Creed lijden aan een soortgelijk probleem. Elke game is hetzelfde, ook deze weer. Al vind ik van de drie AC nog het meest vernieuwen met onder andere een nieuw wapen en vecht systeem.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kijk er echt weer eens naar uit. Grafisch is het niet extreem spetterend, maar dat ik niet meer rekening hoef te houden met mensen die met een dubbele jump boven je hangen of via een muur boven je langs lopen is voor mij al vernieuwing genoeg. Ik word kotsmisselijk van al die futuristische meuk die er in de afgelopen jaren is uitgebracht.
NotSoSteady schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:12:
t
[...]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kijk er echt weer eens naar uit. Grafisch is het niet extreem spetterend, maar dat ik niet meer rekening hoef te houden met mensen die met een dubbele jump boven je hangen of via een muur boven je langs lopen is voor mij al vernieuwing genoeg. Ik word kotsmisselijk van al die futuristische meuk die er in de afgelopen jaren is uitgebracht.
Volgens PSX Sense ziet de singleplayer er erg goed uit.

• Jumpman
bram1984 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:34:
[...]

Volgens PSX Sense ziet de singleplayer er erg goed uit.
PSX Sense is dan ook wel erg pro COD:WW2.

Objectief kan je zien niet noemen betreft cod haha

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:20:
Iemand die weet van welk merk de originele usb kabel voor het opladen van de PS4 controller?

Wil voor mijn tweede controller er graag 1 kopen :)

Thankss
Iemand een winkel waar ik deze kan kopen :)

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:38:
[...]

Iemand een winkel waar ik deze kan kopen :)
je kunt gewoon elke kabel usb kabel nemen in principe. volgens mij zijn er niet eens 'originele' losse oplaadkabels te koop in de winkels,

Verwijderd

Weet er iemand of en op welk termijn er bundles uit komen voor de PS4 Pro?
Dus met games en/of een extra controller oid?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:12

Nitai

Live the life you love.

KookSpook schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:43:
[...]

Denk je ook aan het geluid als je een monitor aanschaft, een tv speelt wel lekkerder denk ik.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 22:13
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:38:
Weet er iemand of en op welk termijn er bundles uit komen voor de PS4 Pro?
Dus met games en/of een extra controller oid?
Er is net een bundel geweest voor 349 of zelfs een tientje minder op sommige plaatsen met een PS4 Pro + Horizon tijdens de E3 week, denk dat je nu wel kan wachten op een bundel met CoD ww2 of Battlefront 2 in November.
Jumpman schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:28:

Red Dead Redemption 2

ABZÛ
RiME
Steep
Yooka-Laylee

Nee, meer dat er voor mij persoonlijk weinig spannends is. Maar dat ligt aan mijn smaak en ook (gebrek aan) tijd om te gamen. Assasins creed, uncharted 4 en hzd lijken mij leuke games echter die wil ik wel spelen in blokken van minimaal 2 uur.

Grootste game aankondiging voor mij is de dbz fighter, vind dat een leuk genre. Vond dbz als anime leuk. En de ontwikkelaar heeft een gfx stijl die ik erg mooi vind.

Spiderman lijkt me ook leuk maar de batman arkham games vond en vind ik ook leuk maar daar heb ik tot heden geen tijd voor kunnen maken/gemaakt.

Abzu toevallig via humble bundel gescoord. Moet nog even kijken hoe die via mijn steam link speelt. Eerste spel waar ik mijn pc monitortje qua kleuren wat flets vond ;)

10 second ninja DONE

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anton.net schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:03:
Eigenlijk gek toch, hoe er zo een hype kan ontstaan rond een game waar we eigenlijk niets over weten.

Ik blijf het wel jammer vinden dat Sony er niet in is geslaagd om 1 grote titel dit najaar uit te brengen.
Dat gat wordt natuurlijk opgevangen door 3th party games dit najaar, maar toch..
Ik had echt gehoopt (en gedacht) dat Sony ofwel God of War ofwel Spider-Man dit najaar ging releasen.
Is natuurlijk ook heel tricky, want hoe kan het spel voldoen aan de hype? Bij MGS ken je het principe en oorlogje spelen in de zandbak is altijd tof, zeker met een Kojima sausje.

Maar bij Death Stranding kan ik me echt compleet niets voorstellen, ook niet na de trailers. Wel tof dat rond Kojima zo'n enthousiasme is. Ik hoop dat ie er een tof spel van maakt... O+
Ik krijg net het volgende berichtje van Dennis:
Hoi. Ik kom niet terug op Tweakers en ik laat me niet unbannen. Het PlayStation nieuws is toch makkelijk te vinden. De groeten aan de mede Tweakers. Doei.
Erg jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door SqueakyClean op 20-06-2017 13:11 . Reden: Typo in berichtje Dennis ]

wow ps4 topic zonder Dennis?! dat is ......op zijn minst apart en ik vind het ook jammer. Iemand enig idee waarom hij gebanned is? Het enige wat ik kan verzinnen is het spammen van de got ps4 groep, maar dat was voor mij prima te overzien en meer iets waar je een warning voor zou krijgen ipv een ban.

Maar ianaModje ;)

10 second ninja DONE

• RubenSaurus
Sagat schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:32:
wow ps4 topic zonder Dennis?! dat is ......op zijn minst apart en ik vind het ook jammer. Iemand enig idee waarom hij gebanned is? Het enige wat ik kan verzinnen is het spammen van de got ps4 groep, maar dat was voor mij prima te overzien en meer iets waar je een warning voor zou krijgen ipv een ban.

Maar ianaModje ;)
Als je nou gewoon eens de moeite neemt om 1 of 2 pagina's te lezen had je het niet hoeven vragen ;w
Pagina: 1 ... 77 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!