Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Beste nieuws van de dag imo. Dat maakt dat we dus voor een paar titels minder lang hoeven te wachten.DE E3 '2018'-GAMES VAN SONY KOMEN IN DE EERSTE HELFT VAN HET JAAR UIT
In een interview met Telegraph laat Chairman van Worldwide Studios en President van Sony Interactive Entertainment US Shawn Layden weten dat alle games die zijn getoond bij de E3 uitkomen in de eerste helft van 2018.
"We zijn al op de tweede helft van 2017," zegt Layden als hem gevraagd wordt waarom er nauwelijks meer games uitkomen dit jaar. “We hebben al een erg succesvolle lenteperiode achter de rug dankzij releases zoals Horizon Zero Dawn en Nioh.”
“Alles wat we hebben laten zien tijdens de persconferentie zal verschijnen in de eerste helft van 2018, in de aankomende dertien maanden”, aldus Shawn Layden.
Terwijl Layden de spellen niet specifiek noemde, is het duidelijk waar hij naar verwijst. Het ziet er dus naar uit dat we God of War, Spider-Man en Days Gone over niet al te lang tijd kunnen spelen.
Het is wel opvallend. Gaat Sony dan de MS kant op en titels minder ver van tevoren tonen? Voor dus max +1 jaar?
Ik hoop zelf op een cloning technique waardoor er een versie is die alle sociale/huishoud en arbeit verplichtingen kan afhandelen en een versie die ala beavis en butthead (wie kent ze nog) de hele dag thuis kan niksenJasphur schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:54:
Wanneer gaat het nou eens regenen en heb ik vrije tijd. Aaargh. Ik wil gamen.
* Sagat gaat nu even lezen in het topic 'rijk worden in de it' met genoeg geld hoef ik niet meer op bovenstaande te wachten en kan ik eerder starten
10 second ninja DONE
Dat verklaart eigenlijk ook waarom we geen nieuwe Sucker Punch game, geen TLOU II, geen Dead Stranding en geen nieuwe FromSoftware game zagen. Enkel de games die voor juli 2018 uitkomen, worden getoond.
Zou het dan wel zeker zijn dat Red Dead 2 die huidige deadline gaat halen? Want ook Red Dead was niet aanwezig op e3.
De E3 Story Trailer van Final Fantasy XII The Zodiac Age
Ik ben bang dat je zelf het antwoord al geeft...Anton.net schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:05:
Dus Red Dead Redemption 2, Days Gone, Spider-man, God of War, Monster Hunter en Detroit komen uit in een tijdspanne van 6 maanden.![]()
Dat verklaart eigenlijk ook waarom we geen nieuwe Sucker Punch game, geen TLOU II, geen Dead Stranding en geen nieuwe FromSoftware game zagen. Enkel de games die voor juli 2018 uitkomen, worden getoond.
Zou het dan wel zeker zijn dat Red Dead 2 die huidige deadline gaat halen? Want ook Red Dead was niet aanwezig op e3.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
A person who never made a mistake never tried anything new.
Toch wel....maar (nog) niet in Nederland:Maichel schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:02:
[...]
Ja dat zou alsnog kunnen kloppen, want:
[...]
Maar aangezien er nergens iets te vinden is, gok ik dat het inderdaad niet zal gebeuren.
http://www.psx-sense.nl/2...n-is-duurder-dan-gedacht/
Ah je was me nét voor zie ik
[ Voor 25% gewijzigd door Maichel op 20-06-2017 11:32 ]
PSN: Maichel
Ik wacht lekker als dit echt zo is. Dan pik ik 'm liever voor een tientje minder op via Marktplaats. Ik ga alleen de SP spelen.
Red Dead is Rockstar en die laten al jaren de E3 links liggen omdat die weten dat ze prima hun eigen moment kunnen kiezen. Snap niet helemaal waarom iedereen hier telkens denkt dat die er wel zou staan of dat ie zelfs bij Sony zou komen in de presentatie. Laatste keer was in 2009, al kwam GTA5 ook nog bij Sony even voorbij toen ie voor de 2e keer uitkwam (maar imo telt dat niet echt). Het maakt inmiddels niet meer uit wat Rockstar uitbrengt, de media-aandacht zal gewoon enorm zijn en dat weten ze zelf ook.Anton.net schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:05:
Dus Red Dead Redemption 2, Days Gone, Spider-man, God of War, Monster Hunter en Detroit komen uit in een tijdspanne van 6 maanden.![]()
Pff. 20 euro was nog teveel en dit is het dubbele
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 20-06-2017 11:55 ]
Aanrader voor de mensen die van het genre AC games en Batman houden.
Zeker ook omdat de game vaak genoeg in de aanbieding is.
Al zal ik wel de laatste zijn die deze game heeft gespeeld
Nee hoor, ben hier op het moment ook mee bezig. Speel het ook puur voor de combat omdat mij het verhaal ook inderdaad niet boeit.Origins schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:00:
Shadow of Mordor uitgespeeld, toffe game! Combat is goed uitgewerkt (gewoon Batman) verhaal vind ik niet boeiend, maar heb dan ook totaal niets met lotr.
Aanrader voor de mensen die van het genre AC games en Batman houden.
Zeker ook omdat de game vaak genoeg in de aanbieding is.
Al zal ik wel de laatste zijn die deze game heeft gespeeld
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 13:48
Laten we deze met zijn alleen joinen.Jeroenimoes schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:42:
Kun je een community niet tijdelijk verbergen?
Naja, ik heb een nieuwe aangemaakt, free to join. Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers.
@Jeroenimoes Kun je meerdere beheerders aanmaken?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Volgens mij kan je maar 1 beheerder aanmaken.Chaoss schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:38:
Nog even deze Quote herhalen, er is inmiddels een nieuwe Community:
[...]
Laten we deze met zijn alleen joinen.
@Jeroenimoes Kun je meerdere beheerders aanmaken?
Je kan wel meerdere mods aanmaken.
@Jeroenimoes
Ik was bij de vorige Community 1 van de Mods, dus mocht je denken van goh dat lijkt me handig dan wil ik dat wel blijven doen... Als je dat niet wil, prima
- Chaoss
Ok jammer, met meerdere beheerders kun je misschien voorkomen dat een community zomaar verwijderd wordt.Niet dat ik geen vertrouwen heb in Jeroenimoes maar hey dat had ik ook in DennisVerwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:40:
[...]
Volgens mij kan je maar 1 beheerder aanmaken.
Je kan wel meerdere mods aanmaken.
@Jeroenimoes
Ik was bij de vorige Community 1 van de Mods, dus mocht je denken van goh dat lijkt me handig dan wil ik dat wel blijven doen... Als je dat niet wil, prima
Meerdere Mods is iig wel handig, je mag mij ook wel mod maken.
Wel bij naam, maar nog nooit gespeeld. Is dat wat?
Een echter gamer gamed met elk soort weer.Jasphur schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:54:
Wanneer gaat het nou eens regenen en heb ik vrije tijd. Aaargh. Ik wil gamen.
Verwijderd
True.
Maar als je game/media kamer op een zolder is en dat met dit weer temperaturen bereikt van boven de 40 graden....Dan is de keuze tussen lekker liggen in een koud bad in de achtertuin of kokend achter een tv zitten heel snel gemaakt..
Man voor €40 kan je beter de bundel met IW aanschaffen. Nu €34 bij Amazon.de.Maichel schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:22:
[...]
Toch wel....maar (nog) niet in Nederland:
http://www.psx-sense.nl/2...n-is-duurder-dan-gedacht/
[...]
Ah je was me nét voor zie ik
Idd! keihard gamen!Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:57:
[...]
True.
Maar als je game/media kamer op een zolder is en dat met dit weer temperaturen bereikt van boven de 40 graden....Dan is de keuze tussen lekker liggen in een koud bad in de achtertuin of kokend achter een tv zitten heel snel gemaakt..
(dat bedoel je toch?
En daarom is er ook bier om beetje af te koelen
10 second ninja DONE
Het was toen op de PS2 gewoon GTA maar dan op een Britse school en zonder wapens en bloed. Het zal voor huidige maatstaven een zeer beroerd spel zijn haha.bram1984 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:45:
[...]
Wel bij naam, maar nog nooit gespeeld. Is dat wat?
@jaaoie17 true. Maar het word zo bloedheet in mn huis haha. Lekker naar de lokale zandverstuiving voetjes in het zand. En met een full time baan is er overdag niet veel tijd om te gamen. Haha
Doordeweeks game ik ook niet veel hoor.Jasphur schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:04:
[...]
Het was toen op de PS2 gewoon GTA maar dan op een Britse school en zonder wapens en bloed. Het zal voor huidige maatstaven een zeer beroerd spel zijn haha.
@jaaoie17 true. Maar het word zo bloedheet in mn huis haha. Lekker naar de lokale zandverstuiving voetjes in het zand. En met een full time baan is er overdag niet veel tijd om te gamen. Haha
Het makkelijkste voor mij was om via je PS4 naar Communities te gaan en daar te zoeken op Gathering of Tweakers. Het kan ook via een app blijkbaar.Lapras schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:52:
Laat ik maar eens mijn onvermogen en gebrek aan kennis tentoonspreiden: hoe join ik een community en wat zijn de voordelen?
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 20-06-2017 13:17 ]
Doe ik ook wel als er toffe releases zijn. Of ik wil wat backlog wegwerken...
Het hele nut van die PS4 community heb ik echter nooit echt begrepen. Er werd bijna nooit wat gepost, en meestal waren het dan screenshots of wat spam om voor clans/guilds te werven. Er bij de games stond om een of andere reden alleen COD:BO3?Jasphur schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:16:
[...]
Het makkelijkste voor mij was om via je PS4 naar Communities te gaan en daar te zoeken op Gathering of Tweakers. Het kan ook via een app blijkbaar.
Verwijderd
Ik heb heel wat berichten via psn en gesprekken via voice party omdat ik daar mod wasbassGunner schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:27:
[...]
Het hele nut van die PS4 community heb ik echter nooit echt begrepen. Er werd bijna nooit wat gepost, en meestal waren het dan screenshots of wat spam om voor clans/guilds te werven. Er bij de games stond om een of andere reden alleen COD:BO3?
Vragen over games, hardware, hulp bij game en dergelijke.
Daarbij werd de community voornamelijk gebruikt door mensen om elkaar toe te voegen en zodoende samen te spelen.
Het feit dat ik ondertussen al aardig wat berichtjes heb gehad op mijn PSN over dat de community weg is(voornamelijk van mensen die niet echt actief zijn op dit forum) zeg genoeg.
Echt dingen in de community gebeurde er inderdaad niet, het was meer een hulpmiddel voor deze mensen.

EDIT gelukkig ook nog best leuke games:
Rockstar Games PS2 Classics Bundle <- zie dat hij in de US al uit is en voor PS+ 45USD is wat nog best prijzig is, het blijven toch erg verouderde games.

Vanaf de 23e te koop.
[ Voor 27% gewijzigd door Homeland op 20-06-2017 13:51 ]
Verwijderd
Er is inderdaad een app. Dat is voor mensen die met warm weer liever buiten in een koud bad zitten in plaats van achter hun PS4.Jasphur schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:16:
[...]
Het makkelijkste voor mij was om via je PS4 naar Communities te gaan en daar te zoeken op Gathering of Tweakers. Het kan ook via een app blijkbaar.
Anyway, deze community was ik geen lid van, maar met een specifieke game (Mantis Burn Racing) heb ik wel eens een community gebruikt om zo de laatste ontwikkelingen mee te krijgen en eventuele tips and tricks. Helaas werkt het verder op een vergelijkbare wijze als Linkedin en Facebook. Je ontvangt steeds weer een melding als er iets nieuws geplaatst is.
Om GoT-leden te verzamelen bij een nieuwe gamerelease en dan samen te spelen, kan het zeker tof zijn. Al kan dat natuurlijk ook via dit forum.
Ah ok, kan me voorstellen dat het voor dat doel wel zijn nut heeft inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:40:
[...]
Ik heb heel wat berichten via psn en gesprekken via voice party omdat ik daar mod was
Vragen over games, hardware, hulp bij game en dergelijke.
Daarbij werd de community voornamelijk gebruikt door mensen om elkaar toe te voegen en zodoende samen te spelen.
Het feit dat ik ondertussen al aardig wat berichtjes heb gehad op mijn PSN over dat de community weg is(voornamelijk van mensen die niet echt actief zijn op dit forum) zeg genoeg.
Echt dingen in de community gebeurde er inderdaad niet, het was meer een hulpmiddel voor deze mensen.
Blijft triest als er "games" zoals dit uitkomen voor de PS4: https://store.playstation...07870_00-ISLANDFLIGHTSIMU
Niets triests aan, voor elk wat wils. Van triple A games tot aan kleine mobile/indie games, diversiteit gewoon. Als ze het aanbieden is het niet goed, bieden ze het niet aan vraagt men waarom niet? Dat jij het niets vindt, dat mag gewoon
Over het algemeen bieden consoles wel kwaliteit, of dat nou triple a of indie is aangezien kwaliteit en budget niets met elkaar te maken hebben, maar dit vind ik echt wel op liefdeloze bagger lijken. Zo ongeveer in dezelfde categorie als dit:BigF25 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:12:
Homeland schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:41:
Blijft triest als er "games" zoals dit uitkomen voor de PS4: https://store.playstation...07870_00-ISLANDFLIGHTSIMU
Niets triests aan, voor elk wat wils. Van triple A games tot aan kleine mobile/indie games, diversiteit gewoon. Als ze het aanbieden is het niet goed, bieden ze het niet aan vraagt men waarom niet? Dat jij het niets vindt, dat mag gewoon
https://store.playstation...02369_00-HITMANGAME000001
Speel het begin van HITMAN gratis en word de ultieme huurmoordenaar. De eerste locatie in de game is een geheim trainingsgebouw waar spelers voor het eerst in de huid van agent 47 kruipen om te leren wat ervoor nodig is om een agent te worden voor de International Contract Agency.
Iedereen die de game gratis downloadt, krijgt toegang tot de content van de locatie ‘ICA Facility’:
- 2 verhaalmissies, inclusief alle tussenfilmpjes
- 2 Escalations Contracts
- 40+ uitdagingen
- 17 trofeeën
Opmerking: indien je ervoor kiest om de volledige game te kopen, worden je spelgegevens overgezet.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Misschien dat ik hem later eens met een sale probeer, maar ik ga er sowieso niet de volle prijs voor betalen.
De remake van Ratchet & Clank spreekt me veel meer aan, die staat ook al even op mijn to do lijstje.
Desondanks ben ik altijd aangetrokken door dit soort collecties. Helemaal omdat je dan trophies krijgt itt wanneer je nu nog de ps1 games zou spelen. Weet even niet wat 'de volle prijs' gaat zijn, ik dacht rond 40 eruo? Dat vind ik dan weer net te duur, maar voor de helft of minder ga ik wel toeslaan denk ik.
10 second ninja DONE
Maar dan wel met iets meer enthousiasme hèDigitalError schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:22:
https://blog.eu.playstati...ven-danganronpa-ps4-more/
iemand moet dat gemis opvangen he
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Je vergeet een screenshot er bij te plaatsen.DigitalError schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:22:
Dit is wel heel summier. Graag commercieel tekstje erbij inclusief oversized nietszeggend plaatje.DigitalError schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:22:
Verwijderd
Dan hou ik me wel bezig met de game play video's, alhoewel het zeer moeilijk zal worden om dezelfde kwaliteit als mijn voorganger te evenaren...Nieuwevolger schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:02:
Moeten we de taken maar verdelen wie de store updates en bol.com acties gaat plaatsen, inclusief dikgedrukte tekst en een plaatje natuurlijk.
OT.
Ik moet op dit moment toch meedelen dat ik de PS Pro club ga joinen.
Buurman(alweer) heeft een Pro gewonnen met 1 van zijn puzzels en vroeg net aan mij of ik deze wil hebben aangezien hij er niets mee doet.
Ja maar natuurlijk
Wat voor puzzels?Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:13:
[...]
OT.
Ik moet op dit moment toch meedelen dat ik de PS Pro club ga joinen.
Buurman(alweer) heeft een Pro gewonnen met 1 van zijn puzzels en vroeg net aan mij of ik deze wil hebben aangezien hij er niets mee doet.
Verwijderd
I don't know, volgens mij met een puzzel op het internet
Maar deze man doet echt met alles mee.
Puzzels in kranten, in boekjes, op het internet.... Heel zijn dag en leven staat in het teken van puzzels en prijsvragen
2 Weken geleden heeft die nog een vakantie naar de Dominicaanse republiek gewonnen voor 10 dagen met aardig wat zakgeld..
Perfecte man om naast te wonen, de helft van mijn elektrische apparatuur komt bij hem vandaan
http://www.thejimquisition.com/life-of-black-tiger-review/Homeland schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:13:
Over het algemeen bieden consoles wel kwaliteit, of dat nou triple a of indie is aangezien kwaliteit en budget niets met elkaar te maken hebben, maar dit vind ik echt wel op liefdeloze bagger lijken. Zo ongeveer in dezelfde categorie als dit: [video] Life of Black Tiger
De review is vermakelijker dan het spel, gok ik
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik ga het niet kijken, ik wil me laten verassen als ik zelf kan spelenNieuwevolger schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:22:
Als ik het goed heb streamt naughty dog om 19:00 vanaf hun twitch kanaal beelden van uncharted the lost legacy.
Precies. Dus zet je dat bad in de gamekamer en ga je gamenVerwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:57:
[...]
True.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tja waarom zou je dat willen zien? We weten al hoe de game er grafisch uit gaat zien, dus ik laat me verrassen.Nieuwevolger schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:22:
Als ik het goed heb streamt naughty dog om 19:00 vanaf hun twitch kanaal beelden van uncharted the lost legacy.
- Chaoss
Maar wat heb ik hier een zin in: ziet weer erg goed uit:
Kwaliteit van het filmpje is niet optimaal maar ik verwacht wel dat het er nog een stukje beter uit gaat zien dan U4.
[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 20-06-2017 21:35 ]

https://www.playstation.c...remote-for-playstation-4/
Maar geen ondersteuning bieden voor UltraHD Blu-ray.DigitalError schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:06:
het schijnt dat er een media remote aan zit te komen voor de ps4
[afbeelding]
GameMania verkoopt die dacht ik al een tijdje.DigitalError schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:06:
[afbeelding]
had hem nog nooit gezien en zag het op reddit voorbijkomen net dus dacht ik deel het even
Ziet er mooi uit. Weer iets voor op de wishlist.DigitalError schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:06:
[afbeelding]
Denk dat de 4k bluray markt echt heel klein is.NotSoSteady schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:11:
[...]
Maar geen ondersteuning bieden voor UltraHD Blu-ray.
Ken echt niemand in mijn omgeving die 4k blurays koopt. Sowieso heeft bijna niemand 4k tvs...
Zou echt wel eens cijfers willen zien van 4k bluray verkopen. Denk dat dit ontzettend klein is.
Koop zelf ook alleen films op bluray die ik echt ontzettend goed vind.
En dat is laatste tijd niet veel. Downloaden gaat 10x makkelijker en bespaart me veel geld aan bagger.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- Chaoss
U4 is ook de laatste in de serie, althans daar komt nu dan de 'dlc' voor uit wat eigenlijk een op zichzelf staande game is maar dan korter.SmooK schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:06:
Na 4 delen wel een heel groot been there done that got the T-shirt gevoel.
Persoonlijk heb ik er geen moeite mee, ja de gameplay is elk deel voor 80-90% hetzelfde, en die laatste procenten zijn maar kleine toevoegingen maar de manier waarop het neergezet wordt is gewoon briljant.
En dan die graphics, U4 is nu meer dan een jaar oud maar ook nu met mijn 2de playtrough verbaas ik me er nog over hoe mooi de game op bepaalde momenten is. Daar is nog geen enkele game ook maar bij in de buurt gekomen.
Voor mij kwam horizon zero dawn wel erg in de buurt. En denk op sommige momenten toch zelfs iets mooier was dan uc4.Chaoss schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:49:
[...]
U4 is ook de laatste in de serie, althans daar komt nu dan de 'dlc' voor uit wat eigenlijk een op zichzelf staande game is maar dan korter.
Persoonlijk heb ik er geen moeite mee, ja de gameplay is elk deel voor 80-90% hetzelfde, en die laatste procenten zijn maar kleine toevoegingen maar de manier waarop het neergezet wordt is gewoon briljant.
En dan die graphics, U4 is nu meer dan een jaar oud maar ook nu met mijn 2de playtrough verbaas ik me er nog over hoe mooi de game op bepaalde momenten is. Daar is nog geen enkele game ook maar bij in de buurt gekomen.
Maar uc4 is qua animaties, voice acting en humor wel echt beter.
Plua ik heb uc4 uitgespeeld op base ps4 en horizon op ps4 pro. Wel beide op 1080p maar uc4 op de pro maar kort gespeeld. Dus kan geen eerlijk pro vergelijking maken van beide.
Eigenlijk wel weer tijd voor een nieuwe playtrough op.de pro.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- Chaoss
Ik speel nu ook op de Pro, resolutie is sowieso hoger en ik heb HDR aan staan, zal in detail best iets mooier zijn maar kheb niet het idee dat het wereld schokkend is.
Lijkt me sterk, staat op de site nog als pre-order.
http://pdp.com/en/shop/un...-remote-for-playstationr4
Is natuurlijk ook niet verwonderlijk. Lineair verhaal in kleine omgevingen vs open wereld. Horizon is technisch de meest indrukwekkende game op de consoles, met afstand.Chaoss schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:32:
Dacht ik ook toen ik Horizon speelde, maar nu ik U4 weer speel, nee die is toch echt wel een stuk mooier en met meer detail. Bijvoorbeeld hoe de planten om je heen bewegen is in U4 veel beter. Water is mooier. Animaties zijn in U4 echt heel erg veel beter, met name de lipsync en gezicht animaties zijn stukken beter.
Ik speel nu ook op de Pro, resolutie is sowieso hoger en ik heb HDR aan staan, zal in detail best iets mooier zijn maar kheb niet het idee dat het wereld schokkend is.
En als je hem niet krijgt? Dan neem ik aan dat je hem zelf wel kan kopen toch?Jasphur schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:00:
Ugh. Hopelijk krijg ik UC4 voor mijn verjaardagsfeestje aankomend weekend. En dan kan ik daarna meepraten met jullie. Heb nu alleen nog maar de eerste drie delen gespeeld.
Ben er nu ook mee bezig. Chapter 13, the horror.....
Weet je zeker dat je het niet over FF XV hebt?Ari Gold schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 01:07:
[...]
Ben er nu ook mee bezig. Chapter 13, the horror.....
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Alles in 1 keer door spelen. Ben al sinds deel 1 alle uncharted spoilers aan het mijden haha, ;-).
Nu te koop voor 24,99 in de store zag ik. Zeker wel de moeite waard voor dat geldTurfschipper schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 04:04:
Ik zit nog steeds te wachten dat ik met die uncharted collection kan beginnen. Of ik heb geen geld, of er kan hem niet vinden voor een leuke pijs. Dan haal ik pas het vierde deel en deze uitbreiding.
Alles in 1 keer door spelen. Ben al sinds deel 1 alle uncharted spoilers aan het mijden haha, ;-).
Gebruikt iemand dat?NotSoSteady schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:11:
[...]
Maar geen ondersteuning bieden voor UltraHD Blu-ray.
25 euro in de store. 33 euro bij bol voor de disc versie. Vind beide persoonlijk prima prijzen voor deze collectie van 3 geremasterde games.Turfschipper schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 04:04:
Ik zit nog steeds te wachten dat ik met die uncharted collection kan beginnen. Of ik heb geen geld, of er kan hem niet vinden voor een leuke pijs. Dan haal ik pas het vierde deel en deze uitbreiding.
Sommige games (Rise of Tomb Raider bijv.) zijn nu 1 euro goedkoper dan hun laagste prijs ooit. Titanfall 2 (zowel normale als deluxe) zijn nu wel iets goedkoper dan voorheen, die waren eerst nooit minder dan 29,95 en nu net geen 23 euro.
Season After Fall is voor het eerst in de aanbieding, ziet er ontzettend mooi uit in videos dus misschien maar halen (van 20 nu voor 12).
Hitman Complete Season voor 24euro is best een goede aanbieding en Metro Redug is nu maar 8,99 dus ook een euro minder dan voorheen.
Overigens zijn vrijwel alle prijzen hierboven alleen voor PS+ leden maar ga er wel beetje vanuit dat iedereen dat nu heeft :-D
Een compleet overzicht met alle aanbiedingen: https://psprices.com/regi...s/?platform=PS4&sort=date
Daar kan je meteen makkelijk de prijshistorie zien, niet elke aanbieding is namelijk even goed.
[ Voor 12% gewijzigd door Homeland op 21-06-2017 09:06 ]
Nee, omdat niemand honderden euro's wil betalen voor een standalone speler.
Ik denk eerder omdat iedereen tegenwoordig diensten als Netflix en software als Plex gebruikt.NotSoSteady schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:25:
[...]
Thanks voor de tip!Homeland schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:05:
Vandaag weer een flinke lading nieuwe aanbiedingen in de store, zag ook enorm veel Ps3 games die nu goedkoper zijn.
Sommige games (Rise of Tomb Raider bijv.) zijn nu 1 euro goedkoper dan hun laagste prijs ooit. Titanfall 2 (zowel normale als deluxe) zijn nu wel iets goedkoper dan voorheen, die waren eerst nooit minder dan 29,95 en nu net geen 23 euro.
Season After Fall is voor het eerst in de aanbieding, ziet er ontzettend mooi uit in videos dus misschien maar halen (van 20 nu voor 12).
Hitman Complete Season voor 24euro is best een goede aanbieding en Metro Redug is nu maar 8,99 dus ook een euro minder dan voorheen.
Overigens zijn vrijwel alle prijzen hierboven alleen voor PS+ leden maar ga er wel beetje vanuit dat iedereen dat nu heeft :-D
Een compleet overzicht met alle aanbiedingen: https://psprices.com/regi...s/?platform=PS4&sort=date
Daar kan je meteen makkelijk de prijshistorie zien, niet elke aanbieding is namelijk even goed.
Ik ga me even goed nadenken over Hitman voor €23,99 en Sinper Elite 4 Deluxe Edition (Incl Season Pass) voor €44,99. De prijzen zijn goed maar mijn voorkeur ligt bij fysieke disc. Echter is de disc versie aanzienlijk duurder dan de PSN prijzen waardoor ik even moet nadenken wat ik ga doen
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Zo goed als niemand, echte film fanaten willen thuis ook de beste kwaliteit, als jij voor duizenden of zelf tien duizenden euro's aan audio visueel spul hebt, dan zou je je kunnen storen aan netflix compressie......NotSoSteady schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:25:
[...]
echter ja, voor de meerdereheid is blu ray waarschijnlijk overbodig/te duur/niet genoeg meerwaarde.
Zelf toevallig laast een br gekocht omdat ik er vanuit ging dat ik hem vaker wilde zien. Wel maar een 'gewone' BR dus waneeer ik dan uiteindelijk overstap naar 4k zal ik hem toch weer moeten vervangen, geef gelijk toe dan het dan zomaar een dl van inet zou kunnen worden.
Verder dacht ik dat mijn ouders deze ook wel zouden kunnen waarderen en ik heb geen br brander......mogelijk zou de tv een usb stickie met een br rip nog kunnen afspelen ook, maar ze hebben geen plex oid.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Normale 'full hd' blu-ray films hebben naar mijn ervaring een beter beeld dan het zogenaamde 4k materiaal van Netflix. Ik zou dan ook wel een 4k blu-ray optie willen hebben. Tenzij de bitrate van Netflix omhoog gaat. Vind het dan ook jammer dat de PS4 pro deze optie niet heeft.Sagat schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:46:
[...]
Zo goed als niemand, echte film fanaten willen thuis ook de beste kwaliteit, als jij voor duizenden of zelf tien duizenden euro's aan audio visueel spul hebt, dan zou je je kunnen storen aan netflix compressie......
echter ja, voor de meerdereheid is blu ray waarschijnlijk overbodig/te duur/niet genoeg meerwaarde.
Zelf toevallig laast een br gekocht omdat ik er vanuit ging dat ik hem vaker wilde zien. Wel maar een 'gewone' BR dus waneeer ik dan uiteindelijk overstap naar 4k zal ik hem toch weer moeten vervangen, geef gelijk toe dan het dan zomaar een dl van inet zou kunnen worden.
Verder dacht ik dat mijn ouders deze ook wel zouden kunnen waarderen en ik heb geen br brander......mogelijk zou de tv een usb stickie met een br rip nog kunnen afspelen ook, maar ze hebben geen plex oid.
Bedankt! Metro: Redux (bundel met Metro 2033 en Metro: Last light) voor 8,99 kon ik niet laten liggen.Homeland schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:05:
Vandaag weer een flinke lading nieuwe aanbiedingen in de store, zag ook enorm veel Ps3 games die nu goedkoper zijn.
PSN: LinQ-NL
Met afstand de beste SP shooter op de PS4, wat mij betreft.Odieus schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:04:
[...]
Bedankt! Metro: Redux (bundel met Metro 2033 en Metro: Last light) voor 8,99 kon ik niet laten liggen.
Woah, heb ik effen geluk. Ons zoontje is zot van Plants vs Zombies en wou nu de 2 voor zijn verjaardag eind juni. Ik baalde al dat die nu terug €40 was terwijl hij in april voor €15 in de aanbieding stond.Homeland schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:05:
Dus rap eens checken, en ja hoor, nieuwe aanbieding... €12 voor PS+
Ook al is de groep klein, persoonlijk vind ik het een gemiste kans dat de PS4 Pro niet over deze optie beschikt.Sagat schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:46:
[...]
Zo goed als niemand, echte film fanaten willen thuis ook de beste kwaliteit, als jij voor duizenden of zelf tien duizenden euro's aan audio visueel spul hebt, dan zou je je kunnen storen aan netflix compressie......
Mocht je hem niet krijgen, ik wil er vanaf tegen een bescheiden prijs. DM maar als het nodig is.Jasphur schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:00:
Ugh. Hopelijk krijg ik UC4 voor mijn verjaardagsfeestje aankomend weekend. En dan kan ik daarna meepraten met jullie. Heb nu alleen nog maar de eerste drie delen gespeeld.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik heb 'm ruim een jaar geleden voor een dergelijk bedrag gekocht. Het kon me niet lang genoeg boeien, maar misschien moet ik gewoon wat langer doorspelen om er goed in te komen.bram1984 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:07:
Met afstand de beste SP shooter op de PS4, wat mij betreft.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
EDIT: dit is op de store website. Nog niet gecheckt op de PS4 zelf (maar ik koop eigenlijk nooit via de PS4).
[ Voor 20% gewijzigd door Twixie op 21-06-2017 11:53 ]
Als ik inlog op een InPrivate/incognito-tab dan zie ik geen bedrag. Het menu toont "Betalingsinstelingen".Twixie schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:52:
Ben ik de enige bij wie het wallet bedrag niet meer zichtbaar is in de PlayStation Store ? Vroeger kon ik daar altijd zien hoeveel geld nog op mijn PSN account stond, maar sinds een paar weken of zo lijkt dat verdwenen.
EDIT: dit is op de store website. Nog niet gecheckt op de PS4 zelf (maar ik koop eigenlijk nooit via de PS4).
In een gewone tab zie ik wel mijn huidige tegoed: "Tegoed toevoegen €99,99". Dat bedrag wordt naar ik aanneem niet uit een oud cookie gehaald?
Voor degene die Sleeping Dogs hebben gemist, hij is nu 5,99 !Homeland schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:05:
Kon hem niet laten liggen alhoewel ik hem al voor de PS3 heb. Absolute aanrader!
Blu Ray geeft goed beeld. Ik verzamel dan ook (te) veel blu ray's van films / series die ik vaker wil kijken. Streaming of gedownloade films zijn altijd minder in beeldkwaliteit.Sagat schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:46:
[...]
Wanneer ik een film/serie die ik op Blu Ray disc heb afspeel ziet het beeld er beter uit dan wanneer ik dezelfde film/serie in Netflix in 4k bekijk. Ik ben dus ook zeer benieuwd hoe een originele 4k film op disc uitziet op mijn TV. Maar vind de prijs nu nog te duur en het aanbod in 4k nog te weinig om een standalone 4k speler te kopen.
Maar beeldkwaliteit van Netflix in 4k kun je niet echt vergelijken wanneer je dezelfde film/serie op een originele 4k disc via een 4k speler zou bekijken.
Waarschijnlijk zal de PS5 een 4k speler bevatten en ik zal t.z.t. de overstap maken naar 4k discs.
[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 21-06-2017 12:24 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Zekers. Crushing is soms vervelend op een aantal stukken.dvdkiwi schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 01:42:
[...]
Weet je zeker dat je het niet over FF XV hebt?
Dat vind ik vervelend want nu heb ik geen goede lijst van wat goede deals zijn bij de PS-store. Iemand tips?
Edit: Ik zag op de store nog de link naar days of play langskomen, maar krijg dan deze pagina te zien...
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/fout/undefined
[ Voor 25% gewijzigd door TheProf82 op 21-06-2017 12:38 ]
Heb nog geen 4k tv, en die zal er (helaas) ook niet op korte termijn komen, 4k monitor wsl wel. Verwacht niet dat ik daar heel vaak film zal gaan kijken, maar zal dan toch wel een 4k br discie halen. Om af te spelen zal er dan nog een one s bijkomen, en dan over 2-4 jaar wel een one x, en/of ps5, geen haast mee.ThaBEN schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:14:
[...]
Blu Ray geeft goed beeld. Ik verzamel dan ook (te) veel blu ray's van films / series die ik vaker wil kijken. Streaming of gedownloade films zijn altijd minder in beeldkwaliteit.
Wanneer ik een film/serie die ik op Blu Ray disc heb afspeel ziet het beeld er beter uit dan wanneer ik dezelfde film/serie in Netflix in 4k bekijk. Ik ben dus ook zeer benieuwd hoe een originele 4k film op disc uitziet op mijn TV. Maar vind de prijs nu nog te duur en het aanbod in 4k nog te weinig om een standalone 4k speler te kopen.
Maar beeldkwaliteit van Netflix in 4k kun je niet echt vergelijken wanneer je dezelfde film/serie op een originele 4k disc via een 4k speler zou bekijken.
Waarschijnlijk zal de PS5 een 4k speler bevatten en ik zal t.z.t. de overstap maken naar 4k discs.
(ok rare volgorde als ik het teruglees, maar ik wil dus al een xb1, en dan zal het toch wel een s worden, dus ja dan kan ik al 4k afspelen, met mijn pro kan ik ook al games in 4k spelen, dus een 4k monitor wil ik dan ook en die gaat dan uiteraard ook weer aan mijn pc).
Vroeger in dvd tijd wel redelijk wat films gehaald, en daarvoor ook wel op vhs, toen br kwam was het echt meestal downen, en nu eigenlijk bijna altijd netflix met toch wel 1x per maand bios bezoekje.
10 second ninja DONE
Heb deze game namelijk nooit gespeeld en staat nu ook afgeprijst in de store.
De setting sprak me op een of andere manier niet aan, type wapens, outfits etc.
Het bleek zowaar een cookie probleem te zijn. Heb eens alle PlayStation en Sony cookies verwijderd en erna terug ingelogd en nu krijg ik weer mijn tegoed te zien.MartijnS72 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:05:
![]()
[...]
In een gewone tab zie ik wel mijn huidige tegoed: "Tegoed toevoegen €99,99". Dat bedrag wordt naar ik aanneem niet uit een oud cookie gehaald?
Heb in het verleden overigens al vaker vage problemen gehad met de PlayStation store (foutmeldingen e.d.) die ik dan alleen opgelost kreeg door de cookies te verwijderen..
Het is dan wel PS3 maar als je toevallig nog een Move setje hebt met wat van die goedkope pistoolhouders kan ik je de House of the Dead bundel aanraden:DigitalError schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:38:
https://blog.eu.playstati...y-on-playstation-store-2/
Nieuwe PS+ Double Discounts!
https://store.playstation...he%20Dead%20Bundle%20Pack
Serieus dikke fun!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb er nog niet veel gezien eigenlijk. Ik heb wel Souls (2+3) geprobeerd ná Bloodborne en vond ze beide stukken minder.Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:40:
Zijn er trouwens mensen die wel van Dark Souls houden maar niet van Bloodborne?
Heb deze game namelijk nooit gespeeld en staat nu ook afgeprijst in de store.
De setting sprak me op een of andere manier niet aan, type wapens, outfits etc.
Dat het echt de laatste is, is ontkracht door iemand van Naughty Dog: http://www.psx-sense.nl/2...game-is-zeker-uitgesloten.Chaoss schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:49:
[...]
U4 is ook de laatste in de serie, althans daar komt nu dan de 'dlc' voor uit wat eigenlijk een op zichzelf staande game is maar dan korter.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.
![]()
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!