Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik ben van plan om een PS4 Pro aan te schaffen alleen heb net de juni deals gemist zag ik. Komen er binnenkort nog andere goede deals incl spel of extra controller toevallig? Of duurt dit wel even totdat de Xbox One X uit is?

motabeatz.com

Jumpman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:42:
[...]

Dat het echt de laatste is, is ontkracht door iemand van Naughty Dog: http://www.psx-sense.nl/2...game-is-zeker-uitgesloten.
Nou ja hij zegt "Naughty Dog laat nooit een franchise helemaal gaan en hoewel er geen plannen zijn, zeg nooit nooit."

Ondertussen hebben ze tussen 1985 en 2005 veertien games uitgebracht waar we daarna nooit meer iets van gehoord hebben, dus heel veel zegt dat niet.

Ik vind het wel mooi geweest met Uncharted. Ik heb het idee dat ze met deel 4 echt alles uit de kast hebben getrokken en van mij mogen ze na TLoU II nog wel een derde deel maken. In die wereld valt nog heel veel te vertellen en dergelijke volwassen verhalen vind ik toch een stuk interessanter dan die van Uncharted.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:12
NickySantoro schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:51:
Ik ben van plan om een PS4 Pro aan te schaffen alleen heb net de juni deals gemist zag ik. Komen er binnenkort nog andere goede deals incl spel of extra controller toevallig? Of duurt dit wel even totdat de Xbox One X uit is?
Er staan geen nieuwe deals gepland. Ik verwacht niet echt dat Sony nog grote deals gaat geven voor de komst van de Xbox One X.

In de tussentijd zal de ps4 pro waarschijnlijk nog wel ergens goedkoper voorbij komen, maar dat weet niemand zeker.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:44
Wacht even, ik start mijn glazen bol even op. :)

Ik denk dat je het beste dit topic en/of www.budgetgaming.nl in de gaten kan houden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Motabeatz
Thanks voor de reacties, wellicht dat ik hem dan bij Coolblue ga bestellen aangezien die nog een actie hebben met gratis Horizon

motabeatz.com

Jumpman schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:55:
[...]

Wacht even, ik start mijn glazen bol even op. :)

Ik denk dat je het beste dit topic en/of www.budgetgaming.nl in de gaten kan houden.
Nou mijn glazen bol krijgt ook geen ip adres, echter ik durf wel de uitspraak te doen dat er tussen nu en de release van de one echt nog wel leuke bundels voorbij komen, helemaal nu het zomer is en normale mensen liever buiten dingen doen dan gamen :+

Of het net zo'n mooie actie wordt als deze HZD is natuurlijk de vraag.

10 second ninja DONE

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Iemand ervaring met van die usb poort uitbreidingen? Heb nu een headset en af en toe mijn controller via usb aangesloten maar wil eigenlijk ook een externe hdd er aan hangen. Nu zijn daar van die speciale "rails" voor die je in de PS4 klikt. Zou een hub beter werken, of moet je dan weer rekening houden met een aparte stroomvoorziening?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:40:
Zijn er trouwens mensen die wel van Dark Souls houden maar niet van Bloodborne?
Nee, die zijn er niet. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-11 18:30
bram1984 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:35:
[...]

Ik heb er nog niet veel gezien eigenlijk. Ik heb wel Souls (2+3) geprobeerd ná Bloodborne en vond ze beide stukken minder.
Ik denk er precies hetzelfde over. Combat van Bloodborne vind ik veel fijner (vloeiender en lekker snel)

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Misschien moet ik me er toch maar aan wagen dan. Is de game of the year edition het extra geld waard?

21.50 voor de normale versie of 29.99 voor Game of the Year edition.
Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:23:
Misschien moet ik me er toch maar aan wagen dan. Is de game of the year edition het extra geld waard?

De game of the year edition is wat mij betreft € 500,- waard. :P

Maar die zou ik sowieso pakken. De DLC is ook gewoon ontzettend bruut met veel nieuwe originele wapens en vijanden.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:23:

GOTY! Mooie prijs voor een van de beste games ever! En door die aanbieding heb je weer wat geld over voor die nieuwe controller omdat je je huidige kapot hebt gegooid tegen de muur :9

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Greatsword
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:33:
[...]

GOTY! Mooie prijs voor een van de beste games ever! En door die aanbieding heb je weer wat geld over voor die nieuwe controller omdat je je huidige kapot hebt gegooid tegen de muur :9
Toch maar aangeschaft dan via de mobiele PSN store, hopelijk is ie klaar met downloaden en installeren als ik vanavond thuis kom.

Ik beschouw mezelf als een veteraan als het aankomt op de Dark Souls serie (Platinum Trophy's), NG pluses, maxed out wepons etc, dus kan me niet voorstellen dat de moeilijkheidsgraad hoger ligt ;)

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:37
Ik heb dit ook net misgelopen; van de week was een PS4 Pro nog 344 bij Mediamarkt met gratis Horizon Zero dawn...
ik heb daarom een gokje genomen en voor €274,73 een PS4 Pro gekocht bij gooplaystation4.nl, zonder controllers (heb ik er al 4 van), zonder games en zonder doos.
Volgens mij verkopen zijn 2e hands spullen, of nieuwe spullen uit doos gehaald. Aangezien de PS4 Pro nog niet zo oud is durf ik de gok wel te nemen, en het prijsverschil is groot.

Ik heb hem nog niet binnen, ik laat weten of dit bevalt!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Pillars of Eternity Comes To PS4 And Xbox One

Pillars of Eternity is coming to consoles, following in the footsteps of other big isometric role-playing games like Torment and Divinity. It’ll be out for PS4 and Xbox One on August 29.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:37:
[...]

Toch maar aangeschaft dan via de mobiele PSN store, hopelijk is ie klaar met downloaden en installeren als ik vanavond thuis kom.

Ik beschouw mezelf als een veteraan als het aankomt op de Dark Souls serie (Platinum Trophy's), NG pluses, maxed out wepons etc, dus kan me niet voorstellen dat de moeilijkheidsgraad hoger ligt ;)
Dan heb je zeker een streepje voor, alleen heb je hier geen shields he ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Het zou me niets verbazen dat de ps4 pro een maand voor de xbox one x release tussen de 250-300 verkocht wordt.😂

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
DeeSung schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:10:
Het zou me niets verbazen dat de ps4 pro een maand voor de xbox one x release tussen de 250-300 verkocht wordt.😂
Lijkt me sterk, is namelijk helemaal niet nodig omdat Microsoft de Xbox One X uit de markt prijst. Ik gok maximaal een vaste drop naar €349.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
NikkiNailz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:15:
[...]

Lijkt me sterk, is namelijk helemaal niet nodig omdat Microsoft de Xbox One X uit de markt prijst. Ik gok maximaal een vaste drop naar €349.
Hij was laatst 344 met horizon. Kan makkelijk gebeuren.
NikkiNailz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:15:
[...]

Lijkt me ook zat, € 349,-. Tegen die tijd is er via de media meer info en wellicht releasedata v.w.b. The Last of Us II, Days Gone, Spider-Man, God of War en Detroit beschikbaar en zijn inmiddels ook Crash Bandicoot 2 en de Uncharted 4 uitbreiding uit. Ik denk niet dat het met de X bepaald storm gaat lopen.

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:11

KenVerburg

Race-fan

Meer mensen problemen met betalen via Paypal in de Playstation Store vandaag? Probeer al heel de dag een winkelwagen met kortingen die tot 22 juni lopen af te rekenen. Komt niet in de Paypal pagina, geeft meteen melding "Je aankoop is niet voltooid. Controleer je transactiegeschiedenis..."

Heb alle elementen eruit gehaald en één voor één geprobeerd, no dice. Heb ook een € 10 tegoed van de actie eerder dit jaar, misschien dat het daarin zit.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:15
Let op; aangekondig onderhoud aan PlayStation Network op dinsdag 27 juni tussen 7:00 en 8:00

https://status.playstation.com/nl-nl/

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 21-06-2017 17:49 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:39
Dat zijn de betere tijden voor onderhoud. ;)

• Greatsword
  • Niet online
KenVerburg schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:06:
Meer mensen problemen met betalen via Paypal in de Playstation Store vandaag? Probeer al heel de dag een winkelwagen met kortingen die tot 22 juni lopen af te rekenen. Komt niet in de Paypal pagina, geeft meteen melding "Je aankoop is niet voltooid. Controleer je transactiegeschiedenis..."

Heb alle elementen eruit gehaald en één voor één geprobeerd, no dice. Heb ook een € 10 tegoed van de actie eerder dit jaar, misschien dat het daarin zit.
Nope, vandaag meerdere bestellingen gedaan zonder probleem (zowel via de console als mobiel).

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:15
dutchgio schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:53:
Dat zijn de betere tijden voor onderhoud. ;)
Neem het met een korreltje zout, in de beschrijving staat tussen 5:00 en 6:00 lokale tijd, en verderop start: 7:00. :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
DeeSung schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:10:
Officiele prijsverlaging naar 350 zie ik wel gebeuren, en dat winkels dan aanbiedingen hebben zo tussen de 300-350 met een game er bij zie ik ook wel gebeuren. Hij was nu ook al 344 met HZD ten slotte, maar 250, nee, das wel erg laag.

• Alteitfet
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-11 14:02
Ik zie BF4 voor nog geen 5 euro staan, ik zoek nog een hedendaagse first-person shooter, maar weet iemand of er nog veel mensen BF4 online ook spelen?
Alteitfet schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:12:
Ik zie BF4 voor nog geen 5 euro staan, ik zoek nog een hedendaagse first-person shooter, maar weet iemand of er nog veel mensen BF4 online ook spelen?
Voor de SP hoef je het niet te doen in ieder geval.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:39
Voor €5 zeker geen miskoop.

YouTube

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:18

On_E

Housemusic

Bijna 18.000 man tijdens piekuren.

https://bf4stats.com

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
BlackEyedAngel schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:57:
Pillars of Eternity Comes To PS4 And Xbox One

Pillars of Eternity is coming to consoles, following in the footsteps of other big isometric role-playing games like Torment and Divinity. It’ll be out for PS4 and Xbox One on August 29.
Hee tof, ik speel het af en toe op de pc, ben benieuwd naar de PS4 versie

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 12:58
Voor de drie Final Fantasy fans op tweakers;
Serieus, full price voor de remaster van XII?!

Hebben ze zoveel werk gestoken in deze game? Ik kan me herinneren dat de X/X2 remaster 40€ kostte. En dat zijn twee games.

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Slurpie Blauw schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 20:31:

Hebben ze zoveel werk gestoken in deze game? Ik kan me herinneren dat de X/X2 remaster 40€ kostte. En dat zijn twee games.
Is toch wel iets meer dan een remake? lijkt me zo een nieuwe game in het ffXII universe...

• Greatsword
  • Niet online

Heb me destijds aardig vermaakt met de game, er zijn wel nieuwe gameplay elementen bijgekomen, maar meer dan 20,- heb ik er ook niet voor over. Ben er ook wel een beetje klaar mee om FF games meerdere keren te kopen.

https://arstechnica.com/g...antasy-12-the-zodiac-age/

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 21-06-2017 21:33 ]

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Full price??? Hah mooi niet, wacht wel een paar maanden tot ie goedkoper is :{

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Ik ga denk ik binnenkort de kingdom hearts collectie aanschaffen, hoop dat ik hem dan voor iets van 30 euro kan scoren.

Heb de god of war E3 trailer nu ook een paar keer terug gekeken en eigenlijk is die behoorlijk episch, krijg er steeds meer zin in.

• Korlean
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-02 00:21
Ik heb de sale op de PS4 Slim's gemist :( (189 € op Bol.com) , komt die sale vaak voor ? (ik vermoed niet zo ?)

Ben nu aan het twijfelen of ik morgen mijn gereserveerde Ps4 Pro met Horizon Zero Dawn voor 350 ga ophalen of niet.

Voor 299 ga ik zeker geen "gewone" PS4 kopen, maar ik twijfel om voor deze pro te gaan of nog eens te wachren tot zo'n korting op de Slim.
In sé vind ik het idee van de pro wel leuk, dat ie mogeljk wat future proof is, maar ik speel op mijngewone 1080p monitor dus geen 4K. En het idee dat de Pro meer warmte & geluid ontwikkelt doet me dan weer twijfelen.

Zijn hier Pro users die ook nog op 1080p zitten ? Wat zou ik doen guys ? :p

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:32
Korlean schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:08:
Ik heb de sale op de PS4 Slim's gemist :( (189 € op Bol.com) , komt die sale vaak voor ? (ik vermoed niet zo ?)

Ben nu aan het twijfelen of ik morgen mijn gereserveerde Ps4 Pro met Horizon Zero Dawn voor 350 ga ophalen of niet.

Voor 299 ga ik zeker geen "gewone" PS4 kopen, maar ik twijfel om voor deze pro te gaan of nog eens te wachren tot zo'n korting op de Slim.
In sé vind ik het idee van de pro wel leuk, dat ie mogeljk wat future proof is, maar ik speel op mijngewone 1080p monitor dus geen 4K. En het idee dat de Pro meer warmte & geluid ontwikkelt doet me dan weer twijfelen.

Een NES kopen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:36

Exirion

Gadgetfetisjist

Of wachten op de nieuwe Atari.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Voor dat minieme prijsverschil gewoon doen. Is het niet voor nu is het wel voor "later". Bij 4K tzt heb je winst, bij remote play heb je winst, bij spellen oud of nieuw en geoptimaliseerd of niet heb je winst (boost modus). Gewoon doen.

• Jumpman

Heel veel games zijn op een 1080p scherm ook gewoon mooier of draaien lekkerder (60 fps) lijkt mij geen moeilijke keuze met die aanbieding.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 19:10
Gewoon Pro halen. Alhoewel ik ook 1080p game en veel games die ik speel niet slechter draaien op slim.

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:11

KenVerburg

Race-fan

Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:03:
Nope, vandaag meerdere bestellingen gedaan zonder probleem (zowel via de console als mobiel).
Ok, bedankt. Net maar geprobeerd met creditcard, dat lukt na de Rabo pagina en randomreader is ingevuld ook niet. Sony wil mijn geld niet, ook goed.

Verwijderd

Ik kan het van een game waarvan het toch wel gauw 175 uur uur duurt om 100% te halen en waar ze al jaren aan werken om te remasteren wel begrijpen dat die 60 euro kost.
En ze hebben met de FFX-X2 remaster bewezen dat het het waard is.
Dat kan ik beter accepteren dan een MW1 remake waar ze 40 euro durven te vragen.

Maar mensen, Skyline op de PS4.....
nieuws: PlayStation 4-versie van Cities: Skylines komt uit op 15 augustus
Daar word deze gamer toch wel heel blij van :)

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46

Hoi FF fan hier.
Ja deze ga ik zeker full price halen :D

Heb er echt kneiter veel tijd in gestoken toen en nu is het spel voor mij ook nog eens uitgebreid met het Zodiac Job systeem. Deze had ik in mijn versie vroeger niet. En nu wil ik het spel wel eens helemaal 100% hebben! Met de trophies to prove it!

Overigens is de game niet alleen grafisch mooier gemaakt. De muziek is volledig opnieuw opgenomen en samen met de effecten in 7.1 surround beschikbaar gemaakt. (Helaas heb ik geen 7.1 haha, maar goed).

Overigens is de FFXII remaster maar 50 euro (Bol) en was FF X/ X-2 remaster voor de PS4 bij release ook rond de 50-60 euro. pricewatch. Die 40 euro was voor de PS3

Anyway, ik heb er echt heel veel zin in. Naast FF IX vond ik dit echt 1 van de betere FF's. De hoeveelheid afwisselende hunts en dungeons zorgen echt voor veel meer dan 100 uur gameplezier.

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 22-06-2017 09:43 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Monitor :? PS4 moet je natuurlijk spelen op een joekel van een TV, niet op een piepkleine monitor.

Qua geluidsontwikkeling is er geen verschil met de gewone PS4, beide hoor je niet boven je geluidsinstallatie uit.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 00:21:
[...]

Stiekem ben ik toch wel benieuwd hoe deze game zal spelen op de console. Deze game is trouwens al heel lang geleden aangekondigd. Mooi dat het nu eindelijk tot een release komt.

Btw, zijn er hier nog Tweakers die volgende week hopen aan de slag te kunnen gaan met de nieuwe Micro Machines? Oldschool vermaak.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:57

Lapras

Ice beam

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:54:
[...]

Stiekem ben ik toch wel benieuwd hoe deze game zal spelen op de console. Deze game is trouwens al heel lang geleden aangekondigd. Mooi dat het nu eindelijk tot een release komt.

Btw, zijn er hier nog Tweakers die volgende week hopen aan de slag te kunnen gaan met de nieuwe Micro Machines? Oldschool vermaak.
Zonder verder gekeken te hebben: hoe duur wordt ie? Indien goed betaalbaar en prima reviews race ik wel een paar potjes mee.
Lapras schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:57:
[...]

Zonder verder gekeken te hebben: hoe duur wordt ie? Indien goed betaalbaar en prima reviews race ik wel een paar potjes mee.
Even kijken is sneller dan een post plaatsen.

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Verwijderd

Lapras schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:57:
[...]

Adviesprijs is 29,99, maar online te krijgen voor iets van 25 euro (check budgetgaming.nl bijvoorbeeld). Digitaal is er 10% PS+ korting (26,99). Dat is ook de reden dat ik niet geaarzeld heb.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Ah, dat hebben we in het studentenhuis vroeger zoveel gedaan :) die ga ik wel halen.

Wel jammer dat er tegenwoordig alleen auto's ed. inzitten, in de eerste versie (op floppy) vond ik juist de bootjes in de badkuip zo leuk.

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 23:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:01:
[...]

Adviesprijs is 29,99, maar online te krijgen voor iets van 25 euro (check budgetgaming.nl bijvoorbeeld). Digitaal is er 10% PS+ korting (26,99). Dat is ook de reden dat ik niet geaarzeld heb.
Ik kon het spel nog niet lijkt me in iig leuk! Een beetje revolt achtig als iemand die nog kan herinneren

• Motabeatz
Coldbullet schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:21:
[...]

Ik kon het spel nog niet lijkt me in iig leuk! Een beetje revolt achtig als iemand die nog kan herinneren
Ja Re-volt was geniaal. Heb ik echt heel lang gespeeld (ook online). Heb zelfs nog auto's uit NFS omgezet, zodat je ook met die auto's in Re-volt kon spelen :)

Micro Machines ook veel gespeeld op de SEGA, deze komt op mn lijstje

[ Voor 4% gewijzigd door Motabeatz op 22-06-2017 11:04 ]

motabeatz.com

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 12:58
Jasphur schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:06:
[...]

Hoi FF fan hier.
Ja deze ga ik zeker full price halen :D

Heb er echt kneiter veel tijd in gestoken toen en nu is het spel voor mij ook nog eens uitgebreid met het Zodiac Job systeem. Deze had ik in mijn versie vroeger niet. En nu wil ik het spel wel eens helemaal 100% hebben! Met de trophies to prove it!

Overigens is de game niet alleen grafisch mooier gemaakt. De muziek is volledig opnieuw opgenomen en samen met de effecten in 7.1 surround beschikbaar gemaakt. (Helaas heb ik geen 7.1 haha, maar goed).

Overigens is de FFXII remaster maar 50 euro (Bol) en was FF X/ X-2 remaster voor de PS4 bij release ook rond de 50-60 euro. pricewatch. Die 40 euro was voor de PS3

Anyway, ik heb er echt heel veel zin in. Naast FF IX vond ik dit echt 1 van de betere FF's. De hoeveelheid afwisselende hunts en dungeons zorgen echt voor veel meer dan 100 uur gameplezier.
Het is de 2006 versie die ze remasteren, die volgens mij alleen in Japan was uitgebracht.

Ik geef toe dat je er wel veel uren instopt, maar de adviesprijs vond ik toch tegenvallen. Zal hem wel spelen, maar zit dubben of ik hem uit de budgetbak ga vissen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:26
Wow... Weet niet wat er verandert is maar downloads gaan ineens super snel.
Enkele download rond de 15 tot 20MB/S.
Meerdere downloads trekt mn verbinding max snelheid van 36.9MB/S.
Dit was hiervoor echt nooit..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:24:
Wow... Weet niet wat er verandert is maar downloads gaan ineens super snel.
Enkele download rond de 15 tot 20MB/S.
Meerdere downloads trekt mn verbinding max snelheid van 36.9MB/S.
Dit was hiervoor echt nooit..
Ik moest net updaten toen ik mijn PS4 aanzette, dus daar zal het wel aan liggen :) .

Ga het ook meteen eventjes proberen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:29:
[...]

Ik moest net updaten toen ik mijn PS4 aanzette, dus daar zal het wel aan liggen :) .

Ga het ook meteen eventjes proberen.
Ja klopt 4.71 moest ik downloaden.
Maar het is nog steeds wisselvallig soms stopt gewoon hellemaal. Maar ben nu Battlefield 4 god of war 3 en mad max en project cars aan downloaden.
En 3 ervan zijn binnen 30 min al ruim over de helft.
En zijn ong 30gb per stuk.
Dus zie soms snelheden van 25MB/S soms 2MB.
Maae gaat stukken sneller dan voorheen dat wel.

Maar test connection doen werkt nog steeds ala je downloads traag gaan. Athans bij mij.

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 22-06-2017 11:52 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Jumpman
jongf7 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:06:
Ah, dat hebben we in het studentenhuis vroeger zoveel gedaan :) die ga ik wel halen.

Wel jammer dat er tegenwoordig alleen auto's ed. inzitten, in de eerste versie (op floppy) vond ik juist de bootjes in de badkuip zo leuk.
Ik vond de bootjes in de badkuip vooral leuk toen ik drie was, inmiddels heb ik een PlayStation 4 Pro. ;)

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 00:21:
[...]

Ik kan het van een game waarvan het toch wel gauw 175 uur uur duurt om 100% te halen en waar ze al jaren aan werken om te remasteren wel begrijpen dat die 60 euro kost.
En ze hebben met de FFX-X2 remaster bewezen dat het het waard is.
Dat kan ik beter accepteren dan een MW1 remake waar ze 40 euro durven te vragen.

Heb Cities: Skyline op de PC gespeeld en toen prima mee vermaakt. Ik wacht even af hoe het speelt op de PS4 en wat de prijs is, voordat ik deze aanschaf.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Jumpman schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:03:
[...]

Ik vond de bootjes in de badkuip vooral leuk toen ik drie was, inmiddels heb ik een PlayStation 4 Pro. ;)
En we gaan er maar even vanuit dat je die niet in de badkuip doet :P

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 14:22

Ik ga de remaster zeker aanschaffen, maar niet voor full price inderdaad. Ben toch nog (veel) te druk met FFXIV Stormblood, als ik dat weer eens zat ben is de remaster vast al eens in de aanbieding geweest :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

BlackEyedAngel schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:04:
[...]

En we gaan er maar even vanuit dat je die niet in de badkuip doet :P
Afbeeldingslocatie: https://www.nowgamer.com/wp-content/uploads/2015/03/PS4-in-bath.png

:D

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

damn Touché :D

Dat wil ik ook wel :9

• Jasphur

• Greatsword
  • Niet online
Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Voor degene die Sleeping Dogs hebben gemist, hij is nu 5,99 !

Kon hem niet laten liggen alhoewel ik hem al voor de PS3 heb. Absolute aanrader!
Hij stond gisterenavond mooi klaar toen ik thuis kwam.

Één nadeel geen cross save tussen PS3 en PS4 😟 Had de PS3 nog even aangesloten en de save file geupload naar PS+ maar op de PS4 kan die geen save file vinden.
Lol. dat ben ik niet he _O-

Ik zou nooit een witte iPad kopen.

(wel een witte PSPro :D)
Hee er is een nieuwe System Software update.. Is er iets leuks veranderd?

edit: Quality system performance }:|

Wanneer komen ze weer eens met wat leuke dingen, zoals die eigen wallpapers enzo..

Bijvoorbeeld zou individueel aanpassen van het audio niveau van mensen in een party een goeie toevoeging zijn..

[ Voor 63% gewijzigd door poor Leno op 22-06-2017 14:24 ]

• Ari Gold
  • Laatst online: 00:27
Ik gok op verbetering van de stabiliteit en performance. :+

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

Yucko

One clown to rule them all !

<never mind>

ik moet eens leren lezen :')

[ Voor 88% gewijzigd door Yucko op 22-06-2017 14:31 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Jasphur
@Yucko Zoals je eigen wallpaper :P

edit: ninja edit

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 22-06-2017 14:32 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Op XDA is voor Android telefoons/tablets ook de Remote Play app te vinden dus daar kan het ook mee.

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 09:49
Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Voor degene die Sleeping Dogs hebben gemist, hij is nu 5,99 !

Kon hem niet laten liggen alhoewel ik hem al voor de PS3 heb. Absolute aanrader!
Toppertje! Nog niet gespeeld, maar voor deze prijs kan ik 'm niet laten liggen. Direct ook Battlefield 4 voor € 4,79 aangeschaft :)

Het voordeel van laat aanschaffen van een PS4 zijn de goedkope games & aanbiedingen, het nadeel is een enorme backlog die ik inmiddels opgebouwd heb :+
Ik zie eigenlijk pas in oktober echt weer PS4 games die ik MOET kopen, AC Origins en ME: Shadow of War. En mss nog Pillars of Eternity in Augustus.

Maar geen punt, ben nog wel ff zoet met Zelda Breath of the Wild! Wat is die game groot en fun :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Greatsword
  • Niet online
Racierox schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:49:
[...]

Toppertje! Nog niet gespeeld, maar voor deze prijs kan ik 'm niet laten liggen. Direct ook Battlefield 4 voor € 4,79 aangeschaft :)

Het voordeel van laat aanschaffen van een PS4 zijn de goedkope games & aanbiedingen, het nadeel is een enorme backlog die ik inmiddels opgebouwd heb :+
Extra genieten dus, op de muziek na vond ik Sleeping Dogs zelfs beter dan GTA V (SP). Goed verhaal, leuke setting, leuke missies. Heeft me tot het einde weten te boeien.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:57

Lapras

Ice beam

Destianto schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:13:
[...]

Extra genieten dus, op de muziek na vond ik Sleeping Dogs zelfs beter dan GTA V (SP). Goed verhaal, leuke setting, leuke missies. Heeft me tot het einde weten te boeien.
True. Ik vond hem ook erg leuk. En vermakelijke DLC. Vooral dat martial arts toernooi was lachen.
Ik ben echt na een uur gestopt met Sleeping Dogs en nooit meer teruggekeerd. Houterige game. Wist meteen al dat het hem niet ging worden voor mij. Hopelijk komt Sony ooit nog eens met een refund optie zoals bij Steam.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:36

Exirion

Gadgetfetisjist

bram1984 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:08:
Hopelijk komt Sony ooit nog eens met een refund optie zoals bij Steam.
Inderdaad ja, ik heb ook wel games waarbij ik daarvan gebruik had willen maken. Zelfs Apple heeft al een paar jaar zo'n regeling.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 17:26
Is need for speed rivals 8 euro waard of niet ?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:18

On_E

Housemusic

poor Leno schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:20:
Hee er is een nieuwe System Software update.. Is er iets leuks veranderd?

edit: Quality system performance }:|

Wanneer komen ze weer eens met wat leuke dingen, zoals die eigen wallpapers enzo..

Bijvoorbeeld zou individueel aanpassen van het audio niveau van mensen in een party een goeie toevoeging zijn..
Eigen wallpaper is er al, bij thema's 'custom' kiezen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
App is overigens al een tijdje offline. Ze moesten uiteindelijk offline vanwege Sony en updaten daarom hun app niet meer (teveel juridische stappen). Nadat een nieuw PS4 FW uitkwam gooiden ze de handdoek in de ring.

Erg jammer, gebruikte de app veel op mn iPad met een Logitech MFI controller. Was ook de enige iOS app die dat aanbood (zelfs met jailbreak is er niks).

Kan zijn dat er inmiddels een kloon is opgedoken, maar gezien PlayMira (voorheen PlayCast) ook klein begon en snel populair werd en offline moest, zie ik dat ook gebeuren bij andere iteraties.

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 22-06-2017 19:07 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

On_E schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:56:
[...]

Eigen wallpaper is er al, bij thema's 'custom' kiezen.
Afbeeldingslocatie: https://img1.od-cdn.com/ImageType-400/2254-1/1F8/3A8/33/%7B1F83A833-E51D-41FD-A2F5-67CEBC09B85E%7DImg400.jpg

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

ASNNetworks schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:05:
[...]

App is overigens al een tijdje offline. Ze moesten uiteindelijk offline vanwege Sony en updaten daarom hun app niet meer (teveel juridische stappen). Nadat een nieuw PS4 FW uitkwam gooiden ze de handdoek in de ring.

Erg jammer, gebruikte de app veel op mn iPad met een Logitech MFI controller. Was ook de enige iOS app die dat aanbood (zelfs met jailbreak is er niks).

Kan zijn dat er inmiddels een kloon is opgedoken, maar gezien PlayMira (voorheen PlayCast) ook klein begon en snel populair werd en offline moest, zie ik dat ook gebeuren bij andere iteraties.
Klopt, had er een tijd geleden ook naar gezocht, maar kon niets vinden. Vanmiddag weer gekeken en nu vind je deze als je op Playmira zoekt:

R-Play - Remote Play for the PS4 by Lei Jiang
https://appsto.re/nl/H584ib.i

Zelfde onder een andere naam, vooralsnog werkt het iig.

PSN: fonsmeister

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 20:16
Geef je zin dan ook geen verkeerde betekenis door een misplaatste komma. ;)
Ambition88 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:19:
[...]

Ik word hier niet echt heel enthousiast van
Het klinkt of ze veel te ambitieus zijn, het moet no man sky worden maar dan beter en er moet ook nog een verhaal inzitten? Of vivendi canceled de zooi en anders komt het een keer uit op de ps5.

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:29:
[...]

Het klinkt of ze veel te ambitieus zijn, het moet no man sky worden maar dan beter en er moet ook nog een verhaal inzitten? Of vivendi canceled de zooi en anders komt het een keer uit op de ps5.
Dat laatste zie ik eigenlijk wel gebeuren, een beetje de nieuwe The last Guardian.
We gaan komende jaren elk jaar wel wat zien op de gameshows maar geen release voor 2020 op de PS5.
Ik ben er wel enthousiast over, maar ze hebben de lat zo gruwelijk hoog gelegd met die trailer....te hoog.

Zelfde geldt voor Days Gone.
Laatste 2 game shows geweldige trailers gezien, en nu mochten de mensen er echt mee aan de slag en valt die volgens veel game sites en mensen erg tegen.(Grafisch klopt het totaal niet, geen grote groepen zombies, AI wat niet nadenkt).
Dus daar gaat ook nog een hele hoop werk in zitten en zal nog wel een paar keer uitgesteld worden.

Trailers..
Ik blijft er enthousiast van worden, wanneer leer ik het nou eens :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 21:36 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

[...]

Daarom hebben ze ook geen release date en ondersteunde platformen genoemd. Moge duidelijk zijn dat dit nog zeker 2-3 jaar gaat duren. Of het slim is al zover van tevoren het aan te kondigen zullen de meningen verdeeld over zijn ;)

Het was geen gameplay demo, puur een engine demo. Snap wel dat ze dit niet willen laten zien tijdens de E3, behalve achter gesloten deuren. En het feit dat ie zover kon uitzoomen vond ik eigenlijk best wel tof.

En waarom zou Vivendi het cancelen? Omdat ze dat op NeoGAF roepen?

Had persoonlijk liever gezien dat Ancel een release-date voor Wild (game van z'n eigen studio) had aangekondigd tijdens de E3. Die reveal trailer is ook alweer 3 jaar oud maar hij lijkt nu te moeten pendelen tussen 2 projecten..

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nog even over FFXII Zodiac: pre-order bij Base.com kost £30 incl, zo'n €35. Geen slechte prijs dacht ik zo. d:)b
@Verwijderd Grappig. Ik open Safari en zie alleen het onderste gedeelte van je reactie. "Dat moet Jan zijn", dacht ik meteen. Voilà. :+

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:16:
@Verwijderd Grappig. Ik open Safari en zie alleen het onderste gedeelte van je reactie. "Dat moet Jan zijn", dacht ik meteen. Voilà. :+
Teken dat ik te vaak/veel op Tweakers kom als ik op 1 zin al herkend word :+ .
rdjnl schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:55:
[...]

Geef je zin dan ook geen verkeerde betekenis door een misplaatste komma. ;)
Misplaatst?

Als de zin met een pauze vóór het voegwoord wordt gelezen, is er een sterke voorkeur voor zoals. De pauze wordt weergegeven door een komma of gedachtestreepjes. Wat tussen de komma's of gedachtestreepjes staat, is informatie die in principe weggelaten kan worden. Die extra informatie kan geparafraseerd worden als: 'bijvoorbeeld', 'als daar zijn', 'wat … is /zijn'. De betekenis is dan uitbreidend. Zonder pauze gebruiken we eerder als, maar zoals is ook mogelijk. De betekenis is dan beperkend en kan omschreven worden als: 'te vergelijken met', 'behorend tot dezelfde categorie of soort'. Uit de context blijkt doorgaans of een zin uitbreidend of beperkend gelezen moet worden.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1336/als_zoals/

:)
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:23:
[...]

Teken dat ik te vaak/veel op Tweakers kom als ik op 1 zin al herkend word :+ .
Wat zegt het over mij dat ik Teken direct lees als Tekken en dan van slag ben als de tekst niet over dat spel gaat? :X :+

10 second ninja DONE

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:41
[...]

Ik denk niet dat het zo snel zal gaan, maar het is inderdaad wel apart.

Grafisch vond ik de wereld er niet zo heel denderend uit zien, op het standbeeld en de voertuigen na. Jammer dat ie niet nog even naar die stad vliegt, want het lijkt erop dat je dichtbij moet staan voor meer detail. Dat vliegen en hoe makkelijk ie tijd veranderd ziet er wel indrukwekkend uit en wekt de suggestie dat er aardig wat werelden te bezoeken zijn. Maar ik verwacht niet dat werelden gegenereerd worden of eindeloos zijn. Er is vast een beperkt universum met stelsels waar je heen kunt. Daar maak ik me geen zorgen over.

De engine lijkt er prima uit te zien, maar qua gameplay weten we nog steeds niks. Al lijkt het erop dat dit dus nog wel even gaat duren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:37
zjeeraar84 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:49:
[...]

Ik heb dit ook net misgelopen; van de week was een PS4 Pro nog 344 bij Mediamarkt met gratis Horizon Zero dawn...
ik heb daarom een gokje genomen en voor €274,73 een PS4 Pro gekocht bij gooplaystation4.nl, zonder controllers (heb ik er al 4 van), zonder games en zonder doos.
Volgens mij verkopen zijn 2e hands spullen, of nieuwe spullen uit doos gehaald. Aangezien de PS4 Pro nog niet zo oud is durf ik de gok wel te nemen, en het prijsverschil is groot.

Ik heb hem nog niet binnen, ik laat weten of dit bevalt!
Ik zou nog even terugkoppelen. Ik had gekozen voor levering op dezelfde dag, en de PS4 Pro werd keurig diezelfde avond nadat ik hem besteld had geleverd met Fietskoeriers :) Hij zat in de originele doos, met stroom- en HDMI kabel. Geen controller, daar had ik dus ook niet voor gekozen.
De PS4 Pro ziet er goed uit en draait rete stabiel!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:05
Lekker vroeg dit keer :*) Vanavond maar eens spelen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6yhbdqm.jpg

• Jasphur
MelvinW schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:32:
Lekker vroeg dit keer :*) Vanavond maar eens spelen :)

[afbeelding]
wow. Dat is wel heel vroeg :o Dhubai? Laat even weten hoe die speelt!

Jasphur schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:36:
[...]

Ben ook nieuwsgierig (al hoewel ik sowieso ga wachten op een aanbieding, heb er zelf maar 20 euro of liefst minder voor over.....verwacht het niet heel veel te gaan spelen, gezien ik nog zat andere leuke platformers in mijn backlog heb.......)

10 second ninja DONE

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:05
Jasphur schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:36:
[...]

Yep Dubai. Spel speelt goed en ziet er ook zeer mooi uit op de Pro. Heerlijk om dit weer te kunnen spelen :)
Pagina: 1 ... 79 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!