Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Voor degene die Sleeping Dogs hebben gemist, hij is nu 5,99 !

Kon hem niet laten liggen alhoewel ik hem al voor de PS3 heb. Absolute aanrader!
Heb hem ook al 2 keer gespeeld op de ps4 maar voor 6 euro wil ik er best nog een keer doorheen gaan op de 4 pro, thanx 4 de tip :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

bram1984 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:08:
Ik ben echt na een uur gestopt met Sleeping Dogs en nooit meer teruggekeerd. Houterige game. Wist meteen al dat het hem niet ging worden voor mij.
Hier idem. Gelukkig was ie erg goedkoop.

De camera en controls voelen gewoon niet goed aan, alles voelt erg stroperig. Verder zijn de graphics zo slecht dat het, zeker i.c.m. de crappy besturing, mijn immersion breekt. Ik had niet het gevoel door een stad te lopen, maar door een vlak vol vierkante dozen met gebouw-textures erop.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Voor degene die Sleeping Dogs hebben gemist, hij is nu 5,99 !

Kon hem niet laten liggen alhoewel ik hem al voor de PS3 heb. Absolute aanrader!
Ik heb hem al gekocht tijdens een eerdere sale. Op de PS3 heb ik hem 100% uitgespeeld (incl. DLC). Het enige minpunt vond ik die zijmissies die niets toevoegden en verder had ik ook weinig met de Nightmare in North Point DLC, maar die is natuurlijk optioneel om te spelen.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:12

Ze zijn verder dan ik dacht, de engine ziet er veelbelovend uit!

PS: Je kunt je al inschrijven voor de beta :

https://betasignup.ubisoft.com/bge2/

[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 23-06-2017 20:04 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Vet hoor! :D

(die gast is briljant na te doen met zn accent _O- )
Net mailtje in de bus.. Gouden en Zilveren PS Slim aangekodigd!

(waar blijft mn witte Pro?!?)

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/ps4-silver-screen-01-eu-30may17?$MediaCarousel_Original$

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/ps4-gold-screen-01-eu-30may17?$MediaCarousel_Original$

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
poor Leno schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:51:

[afbeelding]

[afbeelding]
die waren al een tijdje aangekondigd hoor :P
DigitalError schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:55:
[...]

die waren al een tijdje aangekondigd hoor :P
Oh sorry hoor.. Dat weet ik toch niet? Ik ben Dennis niet he, en nu krijg ik niets meer mee :>

Ik wist van de gouden, maar de zilveren had ik nog niet gezien of gehoord..

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:34
poor Leno schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:51:

[afbeelding]

[afbeelding]
Zie de zilveren gewoon als een wat vieze witte :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• RubenSaurus
ik vind persoonlijk die zilveren al een stuk mooier dan een witte :P
Maar dat is geen Pro.. :'(

Verwijderd

Ik vind die zilveren toch best wel mooi.
Het is dat ik die Pro heb klaar staan anders had ik hem wel gehaald..

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:11:
Ik vind die zilveren toch best wel mooi.
Het is dat ik die Pro heb klaar staan anders had ik hem wel gehaald..
Ik wil een zilveren Pro! :9

Mocht ik een wedstrijdje tegenkomen, dan zal ik hem doorsturen ;)

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Launch trailer van Modern Warfare Remastered is net uitgekomen.

YouTube: Call of Duty: Modern Warfare Remastered - Launch Trailer | PS4

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:14:
[...]

Ik wil een zilveren Pro! :9
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/ors4ux.jpg
:+

• ralph075
  • Niet online
Dan is ie wel zilver, maar ik geloof niet dat het er ook spontaan een Pro van wordt... :N

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:34
Bam, opgelost. Stickers plakken is performance pakken. Het werkt bij Astra's en Golfjes dus ook op de PS4:

Afbeeldingslocatie: https://ih0.redbubble.net/image.62733704.5027/st%2Csmall%2C215x235-pad%2C210x230%2Cf8f8f8.lite-1u1.jpg

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

EUR 40 zonder extra maps. Ze denken dat ik gek ben ofzo. Ik ga 'm 2e hands halen want mijn geld krijgen ze niet.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Nu krijg je natuurlijk mensen die vinden dat voor 40 euro Infinite Warfare erbij zou moeten zitten. :+

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
bram1984 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:01:
[...]

EUR 40 zonder extra maps. Ze denken dat ik gek ben ofzo. Ik ga 'm 2e hands halen want mijn geld krijgen ze niet.
Groot gelijk. Voor 45 euro haal je hem inclusief Infinity Warfare.

• ralph075
  • Niet online
Flash sale in de US PSN Store

FlashUS

Voor de koopjesjagers!

[ Voor 46% gewijzigd door ralph075 op 24-06-2017 20:13 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wolliebolly schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:18:
[...]

Groot gelijk. Voor 45 euro haal je hem inclusief Infinity Warfare.
http://www.allyourgames.n...legac.html?source=beslist

35euro, waarschijnlijk dus zelfs goedkoper dan de losse remaster.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
ralph075 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:33:
Flash sale in de US PSN Store

Voor de koopjesjagers!
Weet iemand of het mogelijk is om je nederlandse Paypal account (die ook al gekoppeld is aan je nederlandse PSN acccount) te koppelen aan je US PSN account?

• RubenSaurus
Destianto schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:11:
[...]

Weet iemand of het mogelijk is om je nederlandse Paypal account (die ook al gekoppeld is aan je nederlandse PSN acccount) te koppelen aan je US PSN account?
nee dat kan niet

• ralph075
  • Niet online
Destianto schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:11:
[...]

Nee, dat is niet mogelijk. Daarvoor heb je een PayPal account nodig die is geregistreerd op een Amerikaans adres.

Actie: Win een VR set met PS4 Pro en accessoires!
PSVRwin

Linkje: https://competition.eu.pl...m/galacticgiveaway/nl_NL/

[ Voor 11% gewijzigd door ralph075 op 24-06-2017 20:12 ]

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 20:22

dano_nl

Meh

Ha! ik heb laatst call of duty infinite warfare 2e hands gekocht, daar zat een code bij voor wat DLC, deze is waarschijnlijk gebruikt door de eerste eigenaar maar ie er een manier om deze weer vrij te geven en alsnog te gebruiken?

Meh

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 23:41
Nee...
dano_nl schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:36:
Ha! ik heb laatst call of duty infinite warfare 2e hands gekocht, daar zat een code bij voor wat DLC, deze is waarschijnlijk gebruikt door de eerste eigenaar maar ie er een manier om deze weer vrij te geven en alsnog te gebruiken?

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
Ha! Dat was leuk. Crash Bandicoot spelen ik Uncharted 4. :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:25
Dat was voor mij de eerste keer Crash Bandicoot ooit :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:42
Haha, mijn geld krijgen ze niet.

Ik pik hem ooit nog wel eens op, als hij heel goedkoop is. Enkel en alleen voor de missie: Al Ghillied Up.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 21:22

Cis

Ben benieuwd of de PS4 pro + HZD nog eens in de aanbieding komt. Die 344 bij de MM was best goedkoop eigenlijk...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Superkiwi
Cis schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:57:
Ben benieuwd of de PS4 pro + HZD nog eens in de aanbieding komt.
Ik denk het wel.

• Jasphur
Meer mensen bij wie de pro meer gaat blazen als UC4 gepauzeerd wordt?

• RubenSaurus
Jasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:08:
was bij de OG ook al, komt natuurlijk door de super dikke graphics van het menu :+

Verwijderd

Heb dat met de Gewone versie ook gehad, niet met UC4 maar met The Witcher, Saint's row, BO3 en nog 1 maar weet eventjes niet meer welke.
Games draaien gewoon perfect, maar zodra ik een keuze menu open ..dan gaat die helemaal los...

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:09
Heb ik met horizon zero dawn.. ingame is de pro rustig, op pauze/map menu gaat ie heel hard blazen..

Zal wel normaal zijn dus :)

psn: HertogJack

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:39
Rocket League en AC Unity net zo. ;)
Was geloof ik een ontwikkelfoutje, iets met geen frame limiet of iets dergelijks in de menu's, waardoor ie op hol slaat. :o

[ Voor 63% gewijzigd door dutchgio op 25-06-2017 22:48 ]

• KookSpook
  • Laatst online: 14-11 17:35
Ik ga deze week mijn ps4 inruilen voor de pro bij gamemania. Nog voor de oude aanbiedingsprijs, aangezien hij besteld moest worden. Mijn vraag is alleen, hoe moeilijk doen ze over je controller? Hij werkt goed en de sticks zijn nog goed maar onder op is die sticker (met een streepjescode er op volgens mij) er af gesleten. Daarnaast heb ik nog een oudere controller maar daar zie je dat hij open is geweest, de lak is van de schroefjes aan de onderkant.

Verwijderd

KookSpook schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:12:
Ik ga deze week mijn ps4 inruilen voor de pro bij gamemania. Nog voor de oude aanbiedingsprijs, aangezien hij besteld moest worden. Mijn vraag is alleen, hoe moeilijk doen ze over je controller? Hij werkt goed en de sticks zijn nog goed maar onder op is die sticker (met een streepjescode er op volgens mij) er af gesleten. Daarnaast heb ik nog een oudere controller maar daar zie je dat hij open is geweest, de lak is van de schroefjes aan de onderkant.
Naar mijn eigen ervaringen met Game Mania(en dergelijke) ligt dat echt aan de werknemer zelf.
De ene zal hem gewoon zonder zeuren accepteren, en de andere zal er moeilijk over gaan doen.

Zo had ik pas geleden met 2 PS4 controllers die ik bij Game Mania ging inleveren en daar gingen ze moeilijk doen omdat er bij 1 de sticker aan de achterkant vervaagd was en de letters Sony op de achterkankant bijna vervaagd waren.
Ging daarna naar een ander filiaal en daar accepteerde ze hem zonder enig probleem.

Dus zou het gewoon proberen en je merkt vanzelf wel wat het word :)

• KookSpook
  • Laatst online: 14-11 17:35
Thanks!

• hoadje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2022
Sinds de Firmware update van afgelopen donderdag doet mijn PS4 vreemd als ik hem in rest mode zet. Waar hij in het verleden, laten we zeggen, echt in rust ging, lijkt hij nu actiever te blijven. Blazende ventilatoren, alsof hij aan staat, en hij is bij het weer aanzetten ook extreem snel weer beschikbaar. Gezien de continu draaiende ventilatoren wat mij betreft geen wenselijke situatie. Ik zet hem nu maar echt helemaal uit. Hebben meer mensen dit?
hoadje schreef op maandag 26 juni 2017 @ 07:57:
Sinds de Firmware update van afgelopen donderdag doet mijn PS4 vreemd als ik hem in rest mode zet. Waar hij in het verleden, laten we zeggen, echt in rust ging, lijkt hij nu actiever te blijven. Blazende ventilatoren, alsof hij aan staat, en hij is bij het weer aanzetten ook extreem snel weer beschikbaar. Gezien de continu draaiende ventilatoren wat mij betreft geen wenselijke situatie. Ik zet hem nu maar echt helemaal uit. Hebben meer mensen dit?
Maar.. maar.. dat kan niet.. De update was er juist voor een betere systeem stabiliteit en de performance kwaliteit :X
HertogJack schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:45:
[...]

Heb ik met horizon zero dawn.. ingame is de pro rustig, op pauze/map menu gaat ie heel hard blazen..

Zal wel normaal zijn dus :)
Dat komt omdat het menu en de map op 60fps draaien. Verder vreemd dat je daar nog last van hebt, want dat zou eruit gepatched moeten zijn een tijdje terug.

Ik ben dit weekend de backlog weer eens ingedoken en een paar uur in Far Cry Primal gestopt. Yep, het is weer meer van hetzelfde en uitermate lui dat ze dezelfde map als FC4 hebben gebruikt, maar ik blijf deze games gewoon zeer vermakelijk vinden en deze versie is ook buitengewoon verslavend met het dieren temmen, het upgraden van vele skills en het bouwen van je eigen dorp. Ik had mezelf voorgenomen om alleen het hoofdverhaal te volgen, maar uiteindelijk ben ik toch weer alle icoontjes op de map af aan het werken. Al is het maar om zoveel mogelijk XP te verzamelen. De setting is ondanks alles zeer origineel en ook gore wordt niet geschuwd.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Gisteren ineens een mailtje dat ik een platinum thema van Horizon heb gekregen! Dat was best een leuke verrassing. Mochten meer games dit gaan doen, zou dat een goede reden zijn om nog meer trophys te gaan verzamelen :)

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:26:
[...]

Dat komt omdat het menu en de map op 60fps draaien. Verder vreemd dat je daar nog last van hebt, want dat zou eruit gepatched moeten zijn een tijdje terug.

Ik ben dit weekend de backlog weer eens ingedoken en een paar uur in Far Cry Primal gestopt. Yep, het is weer meer van hetzelfde en uitermate lui dat ze dezelfde map als FC4 hebben gebruikt, maar ik blijf deze games gewoon zeer vermakelijk vinden en deze versie is ook buitengewoon verslavend met het dieren temmen, het upgraden van vele skills en het bouwen van je eigen dorp. Ik had mezelf voorgenomen om alleen het hoofdverhaal te volgen, maar uiteindelijk ben ik toch weer alle icoontjes op de map af aan het werken. Al is het maar om zoveel mogelijk XP te verzamelen. De setting is ondanks alles zeer origineel en ook gore wordt niet geschuwd.
Mee eens,
Far Cry prima speelt zich af in zo'n andere setting dat mij het kopiëren van de map niet wens opviel tijdens hhet gamen.
Natuurlijk voelt alles wel hetzelfde aan maar het temmen van dieren en speren gooien vanaf 50 meter maakte dat helemaal goed.
En inderdaad verslavend om elke ? Op de map te doen.

Maar ik vond Primal leuker en inventiever dan Far Cry 4.... dat was voor mij wel een regelrechte kopie van 3..

Maar goed, het blijven vermakelijke games no matter what....

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10 17:17
Lekkerboeie86 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:35:
Gisteren ineens een mailtje dat ik een platinum thema van Horizon heb gekregen! Dat was best een leuke verrassing. Mochten meer games dit gaan doen, zou dat een goede reden zijn om nog meer trophys te gaan verzamelen :)
Bedoel je dat je die hebt gekregen omdat je een platinum trophy in de game hebt gekregen?
Waarom krijg ik die mail niet :| ?

Heb je lang geleden die Platinum gehaald voordat je die mail kreeg?
Heb zelf toch wel zeker een dikke maand een platinum, maar geen mail...

Ik zie wel een HZD Platinum Avatar in de store, maar die kun je dus niet handmatig downloaden/kopen.

https://store.playstation...01021_00-AV00000000000002

[ Voor 16% gewijzigd door ThaBEN op 26-06-2017 11:23 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Superkiwi
@ThaBEN Het lijkt een beetje random te zijn. Ik heb de optie aanstaan dat ik mails van Sony en haar partners wil ontvangen maar heb nog geen mail ontvangen (platinum 2 maanden geleden gehaald).
Het Bloodborne platinum theme heb ik dan weer wel gekregen.

• Geronimous
poor Leno schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:14:
[...]

Maar.. maar.. dat kan niet.. De update was er juist voor een betere systeem stabiliteit en de performance kwaliteit :X
Misschien heeft DICE deze update mogen verzorgen...
Ik wil geen gegeven paard in de bek kijken (heb m ook), maar het was niet bepaald een mooi thema: druk en statisch...

[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2017 11:43 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:42:
[...]

Misschien heeft DICE deze update mogen verzorgen...
_O-

(I'm crying a little bit on the inside..)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ik heb hem 30 mei platinum gehaald. Dus nu bijna 4 weken geleden. Of hij lelijk is weet ik vanavond pas. Het is vooral leuk dat je een extra beloning krijgt als je vrijwel alles uit een game haalt. Zou zeker een mooie toevoeging zijn als meer games dit gaan doen.

• Geronimous
Lekkerboeie86 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:05:
Ik heb hem 30 mei platinum gehaald. Dus nu bijna 4 weken geleden. Of hij lelijk is weet ik vanavond pas. Het is vooral leuk dat je een extra beloning krijgt als je vrijwel alles uit een game haalt. Zou zeker een mooie toevoeging zijn als meer games dit gaan doen.
Dat klopt; dat mgoen meer games doen.

PS: je hebt ook een Platinum Avatar gekregen, die kun je gratis downlaoden

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Homeland
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:14:
[...]

De firmware update was er voor FFXIV Stormblood want die draaide blijkbaar niet soepel.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gaaf, ik wist niet dat je bij bepaalde titels nog een extraatje kon krijgen met een platinum trophy. Erg leuk en mogen ze vaker doen :)

39

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

dvdkiwi schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:26:
@ThaBEN Het lijkt een beetje random te zijn. Ik heb de optie aanstaan dat ik mails van Sony en haar partners wil ontvangen maar heb nog geen mail ontvangen (platinum 2 maanden geleden gehaald).
Het Bloodborne platinum theme heb ik dan weer wel gekregen.
Mazzelaar ;)

Ik heb beide platinums maar nooit een mail gehad. En dat vinkje staat echt aan bij bericht instellingen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:19:
[...]

Naar mijn eigen ervaringen met Game Mania(en dergelijke) ligt dat echt aan de werknemer zelf.
De ene zal hem gewoon zonder zeuren accepteren, en de andere zal er moeilijk over gaan doen.

Zo had ik pas geleden met 2 PS4 controllers die ik bij Game Mania ging inleveren en daar gingen ze moeilijk doen omdat er bij 1 de sticker aan de achterkant vervaagd was en de letters Sony op de achterkankant bijna vervaagd waren.
Ging daarna naar een ander filiaal en daar accepteerde ze hem zonder enig probleem.

Dus zou het gewoon proberen en je merkt vanzelf wel wat het word :)
Bij mij zaten de bekende scheurtjes in de rubbbertjes van de thumbsticks. Medewerker stelde toen voor om mijn oude controller om te ruilen met de nieuwe uit de doos van de pro. Dat vond ik een prima oplossing.

De oplossing werd echter nog mooier toen diezelfde medewerker - die duidelijk aan pauze toe was - dat een paar minuten later vergat en ik dus alsnog een gloednieuwe controller kreeg :+

psn: jagermeistertim

TTHEEBO1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:41:
[...]

De oplossing werd echter nog mooier toen diezelfde medewerker - die duidelijk aan pauze toe was - dat een paar minuten later vergat en ik dus alsnog een gloednieuwe controller kreeg :+
En jij hebt dat natuurlijk gewoon netjes gezegd toch?

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
Bij mij precies hetzelfde. Het is voor mij meerdere maanden geleden dat ik Horizon platinum haalde; denk ergens in april. Gisteren ineens die mail ontvangen, terwijl ik dat al lang niet meer verwacht had. Heb destijds namelijk gelezen dat mensen die mail meteen kregen nadat ze hem platinum gehaald hadden. Wel een leuke verrassing en ondanks dat ik niet van thema's ben ga ik hem wel even checken.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

poor Leno schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:44:
[...]

En jij hebt dat natuurlijk gewoon netjes gezegd toch?
Ik vrees dat we allemaal het antwoord al weten :|

• TTHEEBO1
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:09:
[...]

Ik vrees dat we allemaal het antwoord al weten :|
In eerste instantie niet, maar ik ben dan weer zo'n zacht ei dat ik erachter aan heb gebeld. De medewerker die ik toen aan de telefoon kreeg vond dat heel netjes, maar gaf aan dat het hun fout was en wenste mij veel plezier met de nieuwe controller :)

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 21:22

Cis

TTHEEBO1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:25:
[...]

In eerste instantie niet, maar ik ben dan weer zo'n zacht ei dat ik erachter aan heb gebeld. De medewerker die ik toen aan de telefoon kreeg vond dat heel netjes, maar gaf aan dat het hun fout was en wenste mij veel plezier met de nieuwe controller :)
Grappig he: jij bent van je schuldgevoel af, de verkoper vind jou een nette klant, en jij hebt je controller gratis.
Win-win-win-situatie, en geen verliezers. Wat kan de wereld toch mooi zijn. :*)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:27
Ik weet niet of er iemand in de buurt woont van Adam Osdorp, maar bij de Intertoys daar is UC4 voor 10 eu te koop vanwege opruiming.

Als iemand daar nog naar op zoek is voor een prikkie.

[ Voor 17% gewijzigd door Ari Gold op 26-06-2017 17:54 ]

Blijkbaar krijg ik net een thema binnen van Horizon voor het behalen van de platina trofee. Echter heb ik deze helemaal niet platina gehaald. :+

• Homeland
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:22:
Blijkbaar krijg ik net een thema binnen van Horizon voor het behalen van de platina trofee. Echter heb ik deze helemaal niet platina gehaald. :+
Ik heb zojuist dezelfde email gekregen en heb Horizon nog nooit gespeeld.

• Paulus07
  • Niet online
Hier zelfde. Heel de game nooit gehad/gespeeld.

Iemand interesse in de theme key?

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
bram1984 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:22:
Ik kwam hier ook al kijken of dit anderen overkomen was. Blijkbaar wel dus.

PSN id: NL_SToRM

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Paulus07 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:26:
Hier zelfde. Heel de game nooit gehad/gespeeld.

Iemand interesse in de theme key?
Ikke :)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:32
Oke, ik krijg hem ook. Geen HZD gespeeld, laat staan platinum

• TTHEEBO1
Cis schreef op maandag 26 juni 2017 @ 17:12:
[...]

Grappig he: jij bent van je schuldgevoel af, de verkoper vind jou een nette klant, en jij hebt je controller gratis.
Win-win-win-situatie, en geen verliezers. Wat kan de wereld toch mooi zijn. :*)
Plus game mania maakt weer een goed beurt bij mij. Ze zijn meestal niet de goedkoopste, maar door de service die ik in dat filiaal krijg (ik kom daar al een aantal jaar) vind ik het geen probleem om af en toe een paar euro extra te betalen.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 19:10
maartend schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:38:
Oke, ik krijg hem ook. Geen HZD gespeeld, laat staan platinum
Same, heb de game niet eens :D
Ik lees op NeoGAF nu overigens dat het theme locked blijft als je geen platinum hebt.

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 17:28

S913

Abusus non tollit usum

Wel aan het spelen en probeer hem ook op platinum te krijgen, maar in die mail staat alleen maar "None available" boven de button, dus heb niks te activeren?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Homeland schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:24:
[...]

Ik heb zojuist dezelfde email gekregen en heb Horizon nog nooit gespeeld.
kreeg de mail net ook, heb nog nooit een PlayStation gehad!

(of waren jullie wel serieus? :D)

Iemand trouwens enig idee waarom de fysieke release van Elite Dangerous ineens naar as. donderdag verschoven is? Toen ik 'm vorige week bij YGZ bestelde was de datum de 27e (was ook bij BOL zo), maar is nu bij alle winkels naar de 29e verschoven.

In de PSN store is ie vanaf morgen gewoon te krijgen....

Beetje jammer, wilde 'm morgen gelijk gaan spelen!

[ Voor 38% gewijzigd door Aenea op 26-06-2017 20:24 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:32
Aenea schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:22:
[...]

kreeg de mail net ook, heb nog nooit een PlayStation gehad!

(of waren jullie wel serieus? :D)
Ja, wij zijn serieus. heb dat spel niet en dus ook nooit gespeeld. Wel mail

• Aenea
maartend schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:24:
[...]

Ja, wij zijn serieus. heb dat spel niet en dus ook nooit gespeeld. Wel mail
Vreemd, heb 'm platinum gehaald en heb nog nooit zulke emails gekregen :(

• ralph075
  • Niet online
Aenea schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:25:
[...]

Game nog nooit gezien :X maar wel de mail gehad.... Wil je mijn mail? :+ ik gebruik de activatielink toch niet.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:30

DarkSide

theres no place like ::1

Nog bezig met HZD en al de platinum gehaald.
Ik dacht eerst dat mijn account gehacked was oid. Wel vaag.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Aenea
ralph075 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:40:
[...]

Game nog nooit gezien :X maar wel de mail gehad.... Wil je mijn mail? :+ ik gebruik de activatielink toch niet.
Graag!

Verwijderd

Dus.
Vanmorgen is mijn Pro aangekomen....En wat ben ik de hele dag aan het spelen.
Gran Turismo 5 op de PS3 :+

Heb zo'n gevoel dat die Pro nog wel een tijdje in de doos gaat staan :)

• nickdew
  • Laatst online: 10:04
Vandaag mij g29 binnen. Spelen jullie altijd met standaard instellingen of per game wijzigen?
TTHEEBO1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:25:
[...]

Ik vind niet dat je dan een zacht ei bent :)

• Jasphur
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:34:
Dus.
Vanmorgen is mijn Pro aangekomen....En wat ben ik de hele dag aan het spelen.
Gran Turismo 5 op de PS3 :+

Heb zo'n gevoel dat die Pro nog wel een tijdje in de doos gaat staan :)
Haha. Dat was best een leuke GT trouwens. Maar heb je nog niks interessants voor je Pro?

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:43
Jasphur schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:33:
[...]

Haha. Dat was best een leuke GT trouwens. Maar heb je nog niks interessants voor je Pro?
Dat is toch die ene met die update van 30GB waar je 4 uur over deed om te downloaden? :X

Ooit gekocht nadat het al een paar jaar uit was, erin gedaan, hoopte te gaan spelen, maar helaas..

Toen ik eenmaal wel aan spelen toe kwam heel veel moeite gehad met en paar onderdelen van de international licenses. Kan me een avondrace herinneren waar ik op een tiende niet de gewenste tijd neer kon zetten. mega frustrerend..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:25

Phydomir

Dennis

Aenea schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:25:
[...]

Je moet in je settings wel aan hebben staan dat je promotie e-mails van Sony wilt ontvangen. (iirc)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Jasphur schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:33:
[...]

Ik heb meer dan genoeg om te spelen in mijn backlog.
Maar heb ook nog een backlog op mijn ps3, dus deze ook nog weg werken.
Daarna begin in denk ik aan the witcher 3 op de Pro..... Ben benieuwd naar de voordelen daar:).

Congratz trouwens !

• Jasphur
@Verwijderd Thanks

The Witcher 3 ligt nog steeds stof te happen bij mij na 6 uurtjes spelen :/

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:56:
[...]

Ik heb meer dan genoeg om te spelen in mijn backlog.
Maar heb ook nog een backlog op mijn ps3, dus deze ook nog weg werken.
Daarna begin in denk ik aan the witcher 3 op de Pro..... Ben benieuwd naar de voordelen daar:).

Congratz trouwens !
Die heb je toch al uitgespeeld? Witcher 3 heeft verder geen Pro patch, dus je gaat er weinig van merken, ook niet in boost mode. De base PS4 houdt al redelijk goed de 30fps in stand.

Het schijnt wel dat de game een Pro patch gaat krijgen dit jaar, dus daar zou ik dan eerder even op wachten.

• dutchgio
Er komt nog wel een Pro patch, zijn ze mee bezig. :)
Zou dan inderdaad daar op wachten, kun je m nog in je backlog laten staan tot de patch er is.

[ Voor 47% gewijzigd door dutchgio op 27-06-2017 11:07 ]

• Conscience NL
  • Laatst online: 18-11 12:25
nickdew schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:48:
Vandaag mij g29 binnen. Spelen jullie altijd met standaard instellingen of per game wijzigen?
Heb hem tot nu toe met Driveclub en Project Cars gebruikt en het aanpassen van de instellingen in PCars n.a.v. een video was een behoorlijke verbetering t.o.v. de standaardinstellingen.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Yep, er komt een Pro patch voor the Witcher aan in het najaar.

Heb sinds vrijdag de Pro en kreeg Horizon er bij, wat een wereldgame. Goed genoeg voor 100 uur of meer want er is geen vierkante meter waar ik niet ga kijken. En zeker met HDR er bij is het echte eye candy.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-11 16:41

RoRoo

Certified Prutser

Maand of wat geleden platinum HZD, maar tot gister geen mail.
Gister mail gehad, zonder code....

Voel me genaaid...

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• dutchgio
Ik kreeg wel zo'n mail, maar heb HZD niet eens gespeeld (shame on me, ook in backlog...).
Dat lijkt dus niet helemaal goed te gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 27-06-2017 11:12 ]

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ook nog steeds bezig met Horizon Zero Dawn. Leuke en mooie game maar wil ook verder met mijn VR backlog. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Geteisem schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:26:
Ook nog steeds bezig met Horizon Zero Dawn. Leuke en mooie game maar wil ook verder met mijn VR backlog. :X
Ik vind het veel te heet voor VR.

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:33:
[...]

Ik vind het veel te heet voor VR.
Had ik de laatste weken ook last van. Dus ligt alweer een tijd stil. Maar vanaf nu wordt het als het goed is weer koeler. Of misschien toch maar een Airco aanschaffen voor VR O-)

www.gevoeligeplaten.nl

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:00:
[...]

Die heb je toch al uitgespeeld? Witcher 3 heeft verder geen Pro patch, dus je gaat er weinig van merken, ook niet in boost mode. De base PS4 houdt al redelijk goed de 30fps in stand.

Het schijnt wel dat de game een Pro patch gaat krijgen dit jaar, dus daar zou ik dan eerder even op wachten.
Heb hem al 5 of 6 keer uigespeeld :+.
Maar dacht dat die patch er al was, dan wachten we daar nog eventjes een paar maanden op.
Zal toch nog wel een een tijdje bezig zijn met Gran Turismo 5 :+

• Superkiwi
nickdew schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:48:
Dat ligt aan de game die je speelt, zo is de ffb bijvoorbeeld in geen enkele racegame hetzelfde.
Ook de stuuruitslag en dergelijk verschilt per game.
Bij pCars ontkom je er niet aan om flink wat instellingen aan te passen voor de beste ervaring, maar daar zijn complete spreadsheets voor te vinden.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Heb hem al 5 of 6 keer uigespeeld :+.
Maar dacht dat die patch er al was, dan wachten we daar nog eventjes een paar maanden op.
Zal toch nog wel een een tijdje bezig zijn met Gran Turismo 5 :+
Ieder z'n ding, maar ik moet er niet aan denken een open wereld game meer dan 2x uit te spelen. Heb ik ook geen tijd voor met alles wat er tegenwoordig uitkomt.

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:24:
[...]

Ieder z'n ding, maar ik moet er niet aan denken een open wereld game meer dan 2x uit te spelen. Heb ik ook geen tijd voor met alles wat er tegenwoordig uitkomt.
Hoe vaak heb je Bloodborne (uit)gespeeld ? :+
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:26:
[...]

Hoe vaak heb je Bloodborne (uit)gespeeld ? :+
Een keer of 4 denk ik, maar dat is niet een open wereld game zoals ik die bedoel. Ik bedoel echt een traditionele open wereld game met een map vol icoontjes, dingetjes craften, sidequests, gesprekjes voeren, een mainquest volgen etc.

Bloodborne is daarbij ook niet echt open wereld, maar meer een metroidvania-achtige wereld. Je je kan in principe overal naartoe, maar de wereld bestaat meer uit smalle lineaire gebieden waar je doorheen reist en shortcuts opent. De lore is daarbij zo ontzettend diep en mysterieus en het leveldesign waarbij alles met elkaar verbonden is en het meest sterke gevoel van "steeds beter worden" dat ik ooit in een game gehad heb, maakt het zonder de aanwezigheid van een map wat mij betreft alleen al meerdere playthroughs waard.

The Witcher heeft ook diepere lore en mechanics dan de gemiddelde open wereld game, maar in essentie schaar ik die game qua opzet toch meer in een rijtje met games als Far Cry en Mordor, even los van de RPG mechanics.

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:54:
[...]

Een keer of 4 denk ik, maar dat is niet een open wereld game zoals ik die bedoel. Ik bedoel echt een traditionele open wereld game met een map vol icoontjes, dingetjes craften, sidequests, gesprekjes voeren, een mainquest volgen etc.

Bloodborne is daarbij ook niet echt open wereld, maar meer een metroidvania-achtige wereld. Je je kan in principe overal naartoe, maar de wereld bestaat meer uit smalle lineaire gebieden waar je doorheen reist en shortcuts opent. De lore is daarbij zo ontzettend diep en mysterieus en het leveldesign waarbij alles met elkaar verbonden is, met het meest sterke gevoel van "beter worden" dat ik ooit in een game gehad heb, maakt het zonder de aanwezigheid van een map wat mij betreft alleen al meerdere playthroughs waard.

The Witcher heeft ook diepere lore en mechanics dan de gemiddelde open wereld game, maar in essentie schaar ik die game qua opzet toch meer in een rijtje met games als Far Cry en Mordor, even los van de RPG mechanics.
Dat Bloodborne meer een Lineaire game is ben ik het helemaal mee eens, maar juist daarom speel je continu het zelfde en heb je playtrough na playtrough exact hetzelfde.

En sorry, maar de Lore van The Witcher is wel wat dieper dan bloodborne (ongeveer 3 games, en 8 boeken diep) En The Witcher 3 verwijst naar alle voorgaande games en boeken.
En de game kwa opzet vergelijken met Far Cry en Mordor vind ik de slechtste vergelijking ooit :+ .
(en ja ik heb ze allemaal gespeeld)

Ik zeg niet dat The Witcher 3 de betere game is, want dat zou mijn persoonlijke mening zijn en dan gaan we die discussie weer krijgen.
Maar wat je zei klopt gewoon niet, maar aangezien jij The Witcher 3 alleen heb gespeeld tot je klaar was in het eerste "kleine" gebied snap ik wel dat je niet veel van de game weet ;)
Pagina: 1 ... 80 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!