It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Hier idem. Gelukkig was ie erg goedkoop.bram1984 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:08:
Ik ben echt na een uur gestopt met Sleeping Dogs en nooit meer teruggekeerd. Houterige game. Wist meteen al dat het hem niet ging worden voor mij.
De camera en controls voelen gewoon niet goed aan, alles voelt erg stroperig. Verder zijn de graphics zo slecht dat het, zeker i.c.m. de crappy besturing, mijn immersion breekt. Ik had niet het gevoel door een stad te lopen, maar door een vlak vol vierkante dozen met gebouw-textures erop.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Ik heb hem al gekocht tijdens een eerdere sale. Op de PS3 heb ik hem 100% uitgespeeld (incl. DLC). Het enige minpunt vond ik die zijmissies die niets toevoegden en verder had ik ook weinig met de Nightmare in North Point DLC, maar die is natuurlijk optioneel om te spelen.Destianto schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:
[...]
Voor degene die Sleeping Dogs hebben gemist, hij is nu 5,99 !
Kon hem niet laten liggen alhoewel ik hem al voor de PS3 heb. Absolute aanrader!
Ze zijn verder dan ik dacht, de engine ziet er veelbelovend uit!
PS: Je kunt je al inschrijven voor de beta :
https://betasignup.ubisoft.com/bge2/
[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 23-06-2017 20:04 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
(die gast is briljant na te doen met zn accent
die waren al een tijdje aangekondigd hoorpoor Leno schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:51:
Net mailtje in de bus.. Gouden en Zilveren PS Slim aangekodigd!
(waar blijft mn witte Pro?!?)
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh sorry hoor.. Dat weet ik toch niet? Ik ben Dennis niet he, en nu krijg ik niets meer meeDigitalError schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:55:
[...]
die waren al een tijdje aangekondigd hoor
Ik wist van de gouden, maar de zilveren had ik nog niet gezien of gehoord..
Zie de zilveren gewoon als een wat vieze wittepoor Leno schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:51:
Net mailtje in de bus.. Gouden en Zilveren PS Slim aangekodigd!
(waar blijft mn witte Pro?!?)
[afbeelding]
[afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Het is dat ik die Pro heb klaar staan anders had ik hem wel gehaald..
Ik wil een zilveren Pro!Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:11:
Ik vind die zilveren toch best wel mooi.
Het is dat ik die Pro heb klaar staan anders had ik hem wel gehaald..
Mocht ik een wedstrijdje tegenkomen, dan zal ik hem doorsturen
YouTube: Call of Duty: Modern Warfare Remastered - Launch Trailer | PS4

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
EUR 40 zonder extra maps. Ze denken dat ik gek ben ofzo. Ik ga 'm 2e hands halen want mijn geld krijgen ze niet.Wolliebolly schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:20:
Launch trailer van Modern Warfare Remastered is net uitgekomen.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Groot gelijk. Voor 45 euro haal je hem inclusief Infinity Warfare.bram1984 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:01:
[...]
EUR 40 zonder extra maps. Ze denken dat ik gek ben ofzo. Ik ga 'm 2e hands halen want mijn geld krijgen ze niet.

Voor de koopjesjagers!
[ Voor 46% gewijzigd door ralph075 op 24-06-2017 20:13 ]
http://www.allyourgames.n...legac.html?source=beslistWolliebolly schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:18:
[...]
Groot gelijk. Voor 45 euro haal je hem inclusief Infinity Warfare.
35euro, waarschijnlijk dus zelfs goedkoper dan de losse remaster.
Weet iemand of het mogelijk is om je nederlandse Paypal account (die ook al gekoppeld is aan je nederlandse PSN acccount) te koppelen aan je US PSN account?ralph075 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:33:
Flash sale in de US PSN Store
Voor de koopjesjagers!
nee dat kan nietDestianto schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:11:
[...]
Weet iemand of het mogelijk is om je nederlandse Paypal account (die ook al gekoppeld is aan je nederlandse PSN acccount) te koppelen aan je US PSN account?
Nee, dat is niet mogelijk. Daarvoor heb je een PayPal account nodig die is geregistreerd op een Amerikaans adres.Destianto schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:11:
[...]
Weet iemand of het mogelijk is om je nederlandse Paypal account (die ook al gekoppeld is aan je nederlandse PSN acccount) te koppelen aan je US PSN account?
Actie: Win een VR set met PS4 Pro en accessoires!

Linkje: https://competition.eu.pl...m/galacticgiveaway/nl_NL/
[ Voor 11% gewijzigd door ralph075 op 24-06-2017 20:12 ]
Meh
dano_nl schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:36:
Ha! ik heb laatst call of duty infinite warfare 2e hands gekocht, daar zat een code bij voor wat DLC, deze is waarschijnlijk gebruikt door de eerste eigenaar maar ie er een manier om deze weer vrij te geven en alsnog te gebruiken?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha, mijn geld krijgen ze niet.Wolliebolly schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:20:
Launch trailer van Modern Warfare Remastered is net uitgekomen.
Ik pik hem ooit nog wel eens op, als hij heel goedkoop is. Enkel en alleen voor de missie: Al Ghillied Up.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik denk het wel.Cis schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:57:
Ben benieuwd of de PS4 pro + HZD nog eens in de aanbieding komt.
was bij de OG ook al, komt natuurlijk door de super dikke graphics van het menuJasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:08:
Meer mensen bij wie de pro meer gaat blazen als UC4 gepauzeerd wordt?
Verwijderd
Heb dat met de Gewone versie ook gehad, niet met UC4 maar met The Witcher, Saint's row, BO3 en nog 1 maar weet eventjes niet meer welke.Jasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:08:
Games draaien gewoon perfect, maar zodra ik een keuze menu open ..dan gaat die helemaal los...
Heb ik met horizon zero dawn.. ingame is de pro rustig, op pauze/map menu gaat ie heel hard blazen..Jasphur schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:08:
Zal wel normaal zijn dus
psn: HertogJack
Was geloof ik een ontwikkelfoutje, iets met geen frame limiet of iets dergelijks in de menu's, waardoor ie op hol slaat.
[ Voor 63% gewijzigd door dutchgio op 25-06-2017 22:48 ]
Verwijderd
Naar mijn eigen ervaringen met Game Mania(en dergelijke) ligt dat echt aan de werknemer zelf.KookSpook schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:12:
Ik ga deze week mijn ps4 inruilen voor de pro bij gamemania. Nog voor de oude aanbiedingsprijs, aangezien hij besteld moest worden. Mijn vraag is alleen, hoe moeilijk doen ze over je controller? Hij werkt goed en de sticks zijn nog goed maar onder op is die sticker (met een streepjescode er op volgens mij) er af gesleten. Daarnaast heb ik nog een oudere controller maar daar zie je dat hij open is geweest, de lak is van de schroefjes aan de onderkant.
De ene zal hem gewoon zonder zeuren accepteren, en de andere zal er moeilijk over gaan doen.
Zo had ik pas geleden met 2 PS4 controllers die ik bij Game Mania ging inleveren en daar gingen ze moeilijk doen omdat er bij 1 de sticker aan de achterkant vervaagd was en de letters Sony op de achterkankant bijna vervaagd waren.
Ging daarna naar een ander filiaal en daar accepteerde ze hem zonder enig probleem.
Dus zou het gewoon proberen en je merkt vanzelf wel wat het word
Maar.. maar.. dat kan niet.. De update was er juist voor een betere systeem stabiliteit en de performance kwaliteithoadje schreef op maandag 26 juni 2017 @ 07:57:
Sinds de Firmware update van afgelopen donderdag doet mijn PS4 vreemd als ik hem in rest mode zet. Waar hij in het verleden, laten we zeggen, echt in rust ging, lijkt hij nu actiever te blijven. Blazende ventilatoren, alsof hij aan staat, en hij is bij het weer aanzetten ook extreem snel weer beschikbaar. Gezien de continu draaiende ventilatoren wat mij betreft geen wenselijke situatie. Ik zet hem nu maar echt helemaal uit. Hebben meer mensen dit?
Dat komt omdat het menu en de map op 60fps draaien. Verder vreemd dat je daar nog last van hebt, want dat zou eruit gepatched moeten zijn een tijdje terug.HertogJack schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:45:
[...]
Heb ik met horizon zero dawn.. ingame is de pro rustig, op pauze/map menu gaat ie heel hard blazen..
Zal wel normaal zijn dus
Ik ben dit weekend de backlog weer eens ingedoken en een paar uur in Far Cry Primal gestopt. Yep, het is weer meer van hetzelfde en uitermate lui dat ze dezelfde map als FC4 hebben gebruikt, maar ik blijf deze games gewoon zeer vermakelijk vinden en deze versie is ook buitengewoon verslavend met het dieren temmen, het upgraden van vele skills en het bouwen van je eigen dorp. Ik had mezelf voorgenomen om alleen het hoofdverhaal te volgen, maar uiteindelijk ben ik toch weer alle icoontjes op de map af aan het werken. Al is het maar om zoveel mogelijk XP te verzamelen. De setting is ondanks alles zeer origineel en ook gore wordt niet geschuwd.
Verwijderd
Mee eens,bram1984 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:26:
[...]
Dat komt omdat het menu en de map op 60fps draaien. Verder vreemd dat je daar nog last van hebt, want dat zou eruit gepatched moeten zijn een tijdje terug.
Ik ben dit weekend de backlog weer eens ingedoken en een paar uur in Far Cry Primal gestopt. Yep, het is weer meer van hetzelfde en uitermate lui dat ze dezelfde map als FC4 hebben gebruikt, maar ik blijf deze games gewoon zeer vermakelijk vinden en deze versie is ook buitengewoon verslavend met het dieren temmen, het upgraden van vele skills en het bouwen van je eigen dorp. Ik had mezelf voorgenomen om alleen het hoofdverhaal te volgen, maar uiteindelijk ben ik toch weer alle icoontjes op de map af aan het werken. Al is het maar om zoveel mogelijk XP te verzamelen. De setting is ondanks alles zeer origineel en ook gore wordt niet geschuwd.
Far Cry prima speelt zich af in zo'n andere setting dat mij het kopiëren van de map niet wens opviel tijdens hhet gamen.
Natuurlijk voelt alles wel hetzelfde aan maar het temmen van dieren en speren gooien vanaf 50 meter maakte dat helemaal goed.
En inderdaad verslavend om elke ? Op de map te doen.
Maar ik vond Primal leuker en inventiever dan Far Cry 4.... dat was voor mij wel een regelrechte kopie van 3..
Maar goed, het blijven vermakelijke games no matter what....
Bedoel je dat je die hebt gekregen omdat je een platinum trophy in de game hebt gekregen?Lekkerboeie86 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:35:
Gisteren ineens een mailtje dat ik een platinum thema van Horizon heb gekregen! Dat was best een leuke verrassing. Mochten meer games dit gaan doen, zou dat een goede reden zijn om nog meer trophys te gaan verzamelen
Waarom krijg ik die mail niet
Heb je lang geleden die Platinum gehaald voordat je die mail kreeg?
Heb zelf toch wel zeker een dikke maand een platinum, maar geen mail...
Ik zie wel een HZD Platinum Avatar in de store, maar die kun je dus niet handmatig downloaden/kopen.
https://store.playstation...01021_00-AV00000000000002
[ Voor 16% gewijzigd door ThaBEN op 26-06-2017 11:23 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Het Bloodborne platinum theme heb ik dan weer wel gekregen.
Misschien heeft DICE deze update mogen verzorgen...poor Leno schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:14:
[...]
Maar.. maar.. dat kan niet.. De update was er juist voor een betere systeem stabiliteit en de performance kwaliteit
Ik wil geen gegeven paard in de bek kijken (heb m ook), maar het was niet bepaald een mooi thema: druk en statisch...Lekkerboeie86 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:35:
Gisteren ineens een mailtje dat ik een platinum thema van Horizon heb gekregen! Dat was best een leuke verrassing. Mochten meer games dit gaan doen, zou dat een goede reden zijn om nog meer trophys te gaan verzamelen
[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2017 11:43 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Jeroenimoes schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:42:
[...]
Misschien heeft DICE deze update mogen verzorgen...
(I'm crying a little bit on the inside..)
Dat klopt; dat mgoen meer games doen.Lekkerboeie86 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:05:
Ik heb hem 30 mei platinum gehaald. Dus nu bijna 4 weken geleden. Of hij lelijk is weet ik vanavond pas. Het is vooral leuk dat je een extra beloning krijgt als je vrijwel alles uit een game haalt. Zou zeker een mooie toevoeging zijn als meer games dit gaan doen.
PS: je hebt ook een Platinum Avatar gekregen, die kun je gratis downlaoden
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
De firmware update was er voor FFXIV Stormblood want die draaide blijkbaar niet soepel.poor Leno schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:14:
[...]
Maar.. maar.. dat kan niet.. De update was er juist voor een betere systeem stabiliteit en de performance kwaliteit
39
Mazzelaardvdkiwi schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:26:
@ThaBEN Het lijkt een beetje random te zijn. Ik heb de optie aanstaan dat ik mails van Sony en haar partners wil ontvangen maar heb nog geen mail ontvangen (platinum 2 maanden geleden gehaald).
Het Bloodborne platinum theme heb ik dan weer wel gekregen.
Ik heb beide platinums maar nooit een mail gehad. En dat vinkje staat echt aan bij bericht instellingen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Bij mij zaten de bekende scheurtjes in de rubbbertjes van de thumbsticks. Medewerker stelde toen voor om mijn oude controller om te ruilen met de nieuwe uit de doos van de pro. Dat vond ik een prima oplossing.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:19:
[...]
Naar mijn eigen ervaringen met Game Mania(en dergelijke) ligt dat echt aan de werknemer zelf.
De ene zal hem gewoon zonder zeuren accepteren, en de andere zal er moeilijk over gaan doen.
Zo had ik pas geleden met 2 PS4 controllers die ik bij Game Mania ging inleveren en daar gingen ze moeilijk doen omdat er bij 1 de sticker aan de achterkant vervaagd was en de letters Sony op de achterkankant bijna vervaagd waren.
Ging daarna naar een ander filiaal en daar accepteerde ze hem zonder enig probleem.
Dus zou het gewoon proberen en je merkt vanzelf wel wat het word
De oplossing werd echter nog mooier toen diezelfde medewerker - die duidelijk aan pauze toe was - dat een paar minuten later vergat en ik dus alsnog een gloednieuwe controller kreeg
psn: jagermeistertim
En jij hebt dat natuurlijk gewoon netjes gezegd toch?TTHEEBO1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:41:
[...]
De oplossing werd echter nog mooier toen diezelfde medewerker - die duidelijk aan pauze toe was - dat een paar minuten later vergat en ik dus alsnog een gloednieuwe controller kreeg
Bij mij precies hetzelfde. Het is voor mij meerdere maanden geleden dat ik Horizon platinum haalde; denk ergens in april. Gisteren ineens die mail ontvangen, terwijl ik dat al lang niet meer verwacht had. Heb destijds namelijk gelezen dat mensen die mail meteen kregen nadat ze hem platinum gehaald hadden. Wel een leuke verrassing en ondanks dat ik niet van thema's ben ga ik hem wel even checken.Lekkerboeie86 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:35:
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Verwijderd
Ik vrees dat we allemaal het antwoord al wetenpoor Leno schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:44:
[...]
En jij hebt dat natuurlijk gewoon netjes gezegd toch?
In eerste instantie niet, maar ik ben dan weer zo'n zacht ei dat ik erachter aan heb gebeld. De medewerker die ik toen aan de telefoon kreeg vond dat heel netjes, maar gaf aan dat het hun fout was en wenste mij veel plezier met de nieuwe controllerVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:09:
[...]
Ik vrees dat we allemaal het antwoord al weten
Grappig he: jij bent van je schuldgevoel af, de verkoper vind jou een nette klant, en jij hebt je controller gratis.TTHEEBO1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:25:
[...]
In eerste instantie niet, maar ik ben dan weer zo'n zacht ei dat ik erachter aan heb gebeld. De medewerker die ik toen aan de telefoon kreeg vond dat heel netjes, maar gaf aan dat het hun fout was en wenste mij veel plezier met de nieuwe controller
Win-win-win-situatie, en geen verliezers. Wat kan de wereld toch mooi zijn.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Als iemand daar nog naar op zoek is voor een prikkie.
[ Voor 17% gewijzigd door Ari Gold op 26-06-2017 17:54 ]
Ik heb zojuist dezelfde email gekregen en heb Horizon nog nooit gespeeld.bram1984 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:22:
Blijkbaar krijg ik net een thema binnen van Horizon voor het behalen van de platina trofee. Echter heb ik deze helemaal niet platina gehaald.
Ik kwam hier ook al kijken of dit anderen overkomen was. Blijkbaar wel dus.bram1984 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:22:
Blijkbaar krijg ik net een thema binnen van Horizon voor het behalen van de platina trofee. Echter heb ik deze helemaal niet platina gehaald.
PSN id: NL_SToRM
IkkePaulus07 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:26:
Hier zelfde. Heel de game nooit gehad/gespeeld.
Iemand interesse in de theme key?
Plus game mania maakt weer een goed beurt bij mij. Ze zijn meestal niet de goedkoopste, maar door de service die ik in dat filiaal krijg (ik kom daar al een aantal jaar) vind ik het geen probleem om af en toe een paar euro extra te betalen.Cis schreef op maandag 26 juni 2017 @ 17:12:
[...]
Grappig he: jij bent van je schuldgevoel af, de verkoper vind jou een nette klant, en jij hebt je controller gratis.
Win-win-win-situatie, en geen verliezers. Wat kan de wereld toch mooi zijn.
Same, heb de game niet eensmaartend schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:38:
Oke, ik krijg hem ook. Geen HZD gespeeld, laat staan platinum
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
kreeg de mail net ook, heb nog nooit een PlayStation gehad!Homeland schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:24:
[...]
Ik heb zojuist dezelfde email gekregen en heb Horizon nog nooit gespeeld.
(of waren jullie wel serieus?
Iemand trouwens enig idee waarom de fysieke release van Elite Dangerous ineens naar as. donderdag verschoven is? Toen ik 'm vorige week bij YGZ bestelde was de datum de 27e (was ook bij BOL zo), maar is nu bij alle winkels naar de 29e verschoven.
In de PSN store is ie vanaf morgen gewoon te krijgen....
Beetje jammer, wilde 'm morgen gelijk gaan spelen!
[ Voor 38% gewijzigd door Aenea op 26-06-2017 20:24 ]
Ja, wij zijn serieus. heb dat spel niet en dus ook nooit gespeeld. Wel mailAenea schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:22:
[...]
kreeg de mail net ook, heb nog nooit een PlayStation gehad!
(of waren jullie wel serieus?)
Vreemd, heb 'm platinum gehaald en heb nog nooit zulke emails gekregenmaartend schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:24:
[...]
Ja, wij zijn serieus. heb dat spel niet en dus ook nooit gespeeld. Wel mail
Game nog nooit gezienAenea schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:25:
[...]
Vreemd, heb 'm platinum gehaald en heb nog nooit zulke emails gekregen
Ik dacht eerst dat mijn account gehacked was oid. Wel vaag.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Graag!ralph075 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:40:
[...]
Game nog nooit gezienmaar wel de mail gehad.... Wil je mijn mail?
ik gebruik de activatielink toch niet.
Verwijderd
Vanmorgen is mijn Pro aangekomen....En wat ben ik de hele dag aan het spelen.
Gran Turismo 5 op de PS3
Heb zo'n gevoel dat die Pro nog wel een tijdje in de doos gaat staan
Ik vind niet dat je dan een zacht ei bentTTHEEBO1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:25:
[...]
In eerste instantie niet, maar ik ben dan weer zo'n zacht ei dat ik erachter aan heb gebeld. De medewerker die ik toen aan de telefoon kreeg vond dat heel netjes, maar gaf aan dat het hun fout was en wenste mij veel plezier met de nieuwe controller
Haha. Dat was best een leuke GT trouwens. Maar heb je nog niks interessants voor je Pro?Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:34:
Dus.
Vanmorgen is mijn Pro aangekomen....En wat ben ik de hele dag aan het spelen.
Gran Turismo 5 op de PS3![]()
Heb zo'n gevoel dat die Pro nog wel een tijdje in de doos gaat staan
Dat is toch die ene met die update van 30GB waar je 4 uur over deed om te downloaden?Jasphur schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:33:
[...]
Haha. Dat was best een leuke GT trouwens. Maar heb je nog niks interessants voor je Pro?
Ooit gekocht nadat het al een paar jaar uit was, erin gedaan, hoopte te gaan spelen, maar helaas..
Toen ik eenmaal wel aan spelen toe kwam heel veel moeite gehad met en paar onderdelen van de international licenses. Kan me een avondrace herinneren waar ik op een tiende niet de gewenste tijd neer kon zetten. mega frustrerend..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je moet in je settings wel aan hebben staan dat je promotie e-mails van Sony wilt ontvangen. (iirc)Aenea schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:25:
[...]
Vreemd, heb 'm platinum gehaald en heb nog nooit zulke emails gekregen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ik heb meer dan genoeg om te spelen in mijn backlog.Jasphur schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:33:
[...]
Haha. Dat was best een leuke GT trouwens. Maar heb je nog niks interessants voor je Pro?
Maar heb ook nog een backlog op mijn ps3, dus deze ook nog weg werken.
Daarna begin in denk ik aan the witcher 3 op de Pro..... Ben benieuwd naar de voordelen daar:).
Congratz trouwens !
The Witcher 3 ligt nog steeds stof te happen bij mij na 6 uurtjes spelen
Die heb je toch al uitgespeeld? Witcher 3 heeft verder geen Pro patch, dus je gaat er weinig van merken, ook niet in boost mode. De base PS4 houdt al redelijk goed de 30fps in stand.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:56:
[...]
Ik heb meer dan genoeg om te spelen in mijn backlog.
Maar heb ook nog een backlog op mijn ps3, dus deze ook nog weg werken.
Daarna begin in denk ik aan the witcher 3 op de Pro..... Ben benieuwd naar de voordelen daar:).
Congratz trouwens !
Het schijnt wel dat de game een Pro patch gaat krijgen dit jaar, dus daar zou ik dan eerder even op wachten.
Zou dan inderdaad daar op wachten, kun je m nog in je backlog laten staan tot de patch er is.
[ Voor 47% gewijzigd door dutchgio op 27-06-2017 11:07 ]
Heb hem tot nu toe met Driveclub en Project Cars gebruikt en het aanpassen van de instellingen in PCars n.a.v. een video was een behoorlijke verbetering t.o.v. de standaardinstellingen.nickdew schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:48:
Vandaag mij g29 binnen. Spelen jullie altijd met standaard instellingen of per game wijzigen?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Heb sinds vrijdag de Pro en kreeg Horizon er bij, wat een wereldgame. Goed genoeg voor 100 uur of meer want er is geen vierkante meter waar ik niet ga kijken. En zeker met HDR er bij is het echte eye candy.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gister mail gehad, zonder code....
Voel me genaaid...
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Dat lijkt dus niet helemaal goed te gaan.
[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 27-06-2017 11:12 ]
Ik vind het veel te heet voor VR.Geteisem schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:26:
Ook nog steeds bezig met Horizon Zero Dawn. Leuke en mooie game maar wil ook verder met mijn VR backlog.
Had ik de laatste weken ook last van. Dus ligt alweer een tijd stil. Maar vanaf nu wordt het als het goed is weer koeler. Of misschien toch maar een Airco aanschaffen voor VR
Verwijderd
Heb hem al 5 of 6 keer uigespeeldbram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:00:
[...]
Die heb je toch al uitgespeeld? Witcher 3 heeft verder geen Pro patch, dus je gaat er weinig van merken, ook niet in boost mode. De base PS4 houdt al redelijk goed de 30fps in stand.
Het schijnt wel dat de game een Pro patch gaat krijgen dit jaar, dus daar zou ik dan eerder even op wachten.
Maar dacht dat die patch er al was, dan wachten we daar nog eventjes een paar maanden op.
Zal toch nog wel een een tijdje bezig zijn met Gran Turismo 5
Dat ligt aan de game die je speelt, zo is de ffb bijvoorbeeld in geen enkele racegame hetzelfde.nickdew schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:48:
Vandaag mij g29 binnen. Spelen jullie altijd met standaard instellingen of per game wijzigen?
Ook de stuuruitslag en dergelijk verschilt per game.
Bij pCars ontkom je er niet aan om flink wat instellingen aan te passen voor de beste ervaring, maar daar zijn complete spreadsheets voor te vinden.
Ieder z'n ding, maar ik moet er niet aan denken een open wereld game meer dan 2x uit te spelen. Heb ik ook geen tijd voor met alles wat er tegenwoordig uitkomt.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:39:
[...]
Heb hem al 5 of 6 keer uigespeeld.
Maar dacht dat die patch er al was, dan wachten we daar nog eventjes een paar maanden op.
Zal toch nog wel een een tijdje bezig zijn met Gran Turismo 5
Verwijderd
Hoe vaak heb je Bloodborne (uit)gespeeld ?bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:24:
[...]
Ieder z'n ding, maar ik moet er niet aan denken een open wereld game meer dan 2x uit te spelen. Heb ik ook geen tijd voor met alles wat er tegenwoordig uitkomt.
Een keer of 4 denk ik, maar dat is niet een open wereld game zoals ik die bedoel. Ik bedoel echt een traditionele open wereld game met een map vol icoontjes, dingetjes craften, sidequests, gesprekjes voeren, een mainquest volgen etc.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:26:
[...]
Hoe vaak heb je Bloodborne (uit)gespeeld ?
Bloodborne is daarbij ook niet echt open wereld, maar meer een metroidvania-achtige wereld. Je je kan in principe overal naartoe, maar de wereld bestaat meer uit smalle lineaire gebieden waar je doorheen reist en shortcuts opent. De lore is daarbij zo ontzettend diep en mysterieus en het leveldesign waarbij alles met elkaar verbonden is en het meest sterke gevoel van "steeds beter worden" dat ik ooit in een game gehad heb, maakt het zonder de aanwezigheid van een map wat mij betreft alleen al meerdere playthroughs waard.
The Witcher heeft ook diepere lore en mechanics dan de gemiddelde open wereld game, maar in essentie schaar ik die game qua opzet toch meer in een rijtje met games als Far Cry en Mordor, even los van de RPG mechanics.
Verwijderd
Dat Bloodborne meer een Lineaire game is ben ik het helemaal mee eens, maar juist daarom speel je continu het zelfde en heb je playtrough na playtrough exact hetzelfde.bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:54:
[...]
Een keer of 4 denk ik, maar dat is niet een open wereld game zoals ik die bedoel. Ik bedoel echt een traditionele open wereld game met een map vol icoontjes, dingetjes craften, sidequests, gesprekjes voeren, een mainquest volgen etc.
Bloodborne is daarbij ook niet echt open wereld, maar meer een metroidvania-achtige wereld. Je je kan in principe overal naartoe, maar de wereld bestaat meer uit smalle lineaire gebieden waar je doorheen reist en shortcuts opent. De lore is daarbij zo ontzettend diep en mysterieus en het leveldesign waarbij alles met elkaar verbonden is, met het meest sterke gevoel van "beter worden" dat ik ooit in een game gehad heb, maakt het zonder de aanwezigheid van een map wat mij betreft alleen al meerdere playthroughs waard.
The Witcher heeft ook diepere lore en mechanics dan de gemiddelde open wereld game, maar in essentie schaar ik die game qua opzet toch meer in een rijtje met games als Far Cry en Mordor, even los van de RPG mechanics.
En sorry, maar de Lore van The Witcher is wel wat dieper dan bloodborne (ongeveer 3 games, en 8 boeken diep) En The Witcher 3 verwijst naar alle voorgaande games en boeken.
En de game kwa opzet vergelijken met Far Cry en Mordor vind ik de slechtste vergelijking ooit
(en ja ik heb ze allemaal gespeeld)
Ik zeg niet dat The Witcher 3 de betere game is, want dat zou mijn persoonlijke mening zijn en dan gaan we die discussie weer krijgen.
Maar wat je zei klopt gewoon niet, maar aangezien jij The Witcher 3 alleen heb gespeeld tot je klaar was in het eerste "kleine" gebied snap ik wel dat je niet veel van de game weet
Dit topic is gesloten.
![]()
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!