It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik denk op mijn beurt dan weer dat je alleen snapt wat ik bedoel als je Bloodborne echt tot het einde hebt uitgespeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:03:
[...]
Dat Bloodborne meer een Lineaire game is ben ik het helemaal mee eens, maar juist daarom speel je continu het zelfde en heb je playtrough na playtrough exact hetzelfde.
En sorry, maar de Lore van The Witcher is wel wat dieper dan bloodborne (ongeveer 3 games, en 8 boeken diep) En The Witcher 3 verwijst naar alle voorgaande games en boeken.
En de game kwa opzet vergelijken met Far Cry en Mordor vind ik de slechtste vergelijking ooit.
(en ja ik heb ze allemaal gespeeld)
Ik zeg niet dat The Witcher 3 de betere game is, want dat zou mijn persoonlijke mening zijn en dan gaan we die discussie weer krijgen.
Maar wat je zei klopt gewoon niet, maar aangezien jij The Witcher 3 alleen heb gespeeld tot je klaar was in het eerste "kleine" gebied snap ik wel dat je niet veel van de game weet
Ik bedoel met dieper iets anders dan jij, denk ik. Het verhaal vermoeide me vanaf het begin al direct, dus daar zal je wel gelijk in hebben.
Gaat me verder niet om wat de betere game is want dat is persoonlijke voorkeur, maar dat de opzet van de open wereld van TW3 meer te vergelijken is met andere meer traditionele open wereld games op de markt. Bloodborne en de Souls game zijn gewoon heel erg niche en vrij uniek in wat ze doen. Zowel Far Cry, Mordor als TW3 hebben een map vol met icoontjes die je kunt afwerken. Dat is blij Bloodborne simpelweg niet het geval. Ja TW3 is een RPG en heeft in de regel ook andere gameplay, maar ik heb het puur over de opzet van de open wereld. En die opzet vind ik persoonlijk niet interessant om echt heel vaak te doorspelen, maar zeker wel vermakelijk voor 1 of maximaal 2x.
Geweldig filmpje over waarom Rocket League niet cross platform is op de PS4 (Minecraft wordt aangehaald maar ook gelijk aangegeven waarom dit niet gaat werken)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik begrijp niet echt waarom dit zo een dingetje is. Een beetje online gamer speelt volgens mij op het platform waar ook zijn vrienden op zitten en daarbij kun je cross platform geen lobbies maken. Wat is de echte toegevoegde waarde van cross platform multiplayer? Ga je nu echt zoveel sneller een potje vinden? Los daarvan krijg je in geval van console vs. PC weer mensen die met diverse input middelen spelen, hogere framerates halen, settings uitschakelen waardoor ze bijvoorbeeld door rook en gras heen kunnen kijken etc. Ik zou er niet op zitten te wachten als ik veel online zou spelen.corset schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:21:
YouTube: Now Sony's Being Silly About Cross-Platform Play (The Jimquisition)&
Geweldig filmpje over waarom Rocket League niet cross platform is op de PS4 (Minecraft wordt aangehaald maar ook gelijk aangegeven waarom dit niet gaat werken)
Het ding is grotendeels dat iedereen het toelaat, maar dat Sony gaat zitten roeptoeteren "ja maar commercieel gezien is het zo'n probleem! en we moeten aan de kindjes denken!" Ja en in de tussentijd zitten dezelfde kindjes zwaar underage gewoon CoD te spelen etc, zonder problemen van Sony.bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:36:
[...]
Ik begrijp niet echt waarom dit zo een dingetje is. Een beetje online gamer speelt volgens mij op het platform waar ook zijn vrienden op zitten en daarbij kun je cross platform geen lobbies maken. Wat is de echte toegevoegde waarde van cross platform multiplayer? Ga je nu echt zoveel sneller een potje vinden? Los daarvan krijg je in geval van console vs. PC weer mensen die met diverse input middelen spelen, hogere framerates halen, settings uitschakelen waardoor ze bijvoorbeeld door rook en gras heen kunnen kijken etc. Ik zou er niet op zitten te wachten als ik veel online zou spelen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Joh! Je meent het!Phydomir schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:40:
[...]
Je moet in je settings wel aan hebben staan dat je promotie e-mails van Sony wilt ontvangen. (iirc)
Dat staat aan, al jaren, maar helaas, dit soort emails komen niet binnen. Wel de emails met acties en nieuwe games enzo, maar deze zijn nooit aangekomen.
Denk dat het iets te maken heeft met een spamfilter van mijn ISP of zo...
Ik bedoel even los van het slappe excuus van Sony. Wat is het dingetje precies dat mensen zo graag cross platform willen?corset schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:51:
[...]
Het ding is grotendeels dat iedereen het toelaat, maar dat Sony gaat zitten roeptoeteren "ja maar commercieel gezien is het zo'n probleem! en we moeten aan de kindjes denken!" Ja en in de tussentijd zitten dezelfde kindjes zwaar underage gewoon CoD te spelen etc, zonder problemen van Sony.
Dat mag best wat vriendelijker hoor. Hoe vaak dit al wel niet voorbij is gekomen en dat mensen dat niet aan hadden staan.....
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Meer spelers, sneller een match vinden. Zeker als een spel niet zo heel nieuw meer is zou het toch wel handig kunnen zijn denk.bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:57:
[...]
Ik bedoel even los van het slappe excuus van Sony. Wat is het dingetje precies dat mensen zo graag cross platform willen?
Aan de andere kant heb ik, met de games die ik speel, nog nooit echt last gehad met vinden van een game, maar kan mij zo voorstellen als je gamed op een platform met minder gebruikers dat het wel iets belangrijker is...
Het is niet iets wat ik nou echt mis of nodig heb, het zou leuk zijn als het er is, maar dan liefst wel op een goede manier, zo dat je ook mensen kan uitnodigen voor een game en met ze kan praten in een party.
Tja, de manier waarop jij anders je post deed had je ook anders kunnen verwoorden. Kwam nu over dat je al precies wist waarom ik die emails niet kreeg.Phydomir schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:59:
[...]
Dat mag best wat vriendelijker hoor. Hoe vaak dit al wel niet voorbij is gekomen en dat mensen dat niet aan hadden staan.....
Als je bv. gevraagd had of ik het aan had staan komt het al gelijk heel anders over en had je een andere reactie gehad. Je had zelfs kunnen vragen "neem aan dat je wel.....?"....
Oeps, 2 posts achter elkaar, excuus
[ Voor 3% gewijzigd door Aenea op 27-06-2017 14:03 ]
Het probleem is ook niet dat het er is of niet, het is weer dat Sony met een b/s excuus komt om het goed te praten. Zie de prijs van de PS3 "ja dan moet je maar een 2e baan nemen als je het niet kan betalen" is gewoon onzin.Aenea schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:00:
[...]
Meer spelers, sneller een match vinden. Zeker als een spel niet zo heel nieuw meer is zou het toch wel handig kunnen zijn denk.
Aan de andere kant heb ik, met de games die ik speel, nog nooit echt last gehad met vinden van een game, maar kan mij zo voorstellen als je gamed op een platform met minder gebruikers dat het wel iets belangrijker is...
Het is niet iets wat ik nou echt mis of nodig heb, het zou leuk zijn als het er is, maar dan liefst wel op een goede manier, zo dat je ook mensen kan uitnodigen voor een game en met ze kan praten in een party.
Sony beargumenteerd nooit dit soort keuzes, maar spuit er wat onzin uit wat door de fans als zoete koek wordt geaccepteerd, maar iedereen die er doorheen kijkt ziet wat het precies is
Wow, das wel een hele oude quote!corset schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:03:
[...]
Het probleem is ook niet dat het er is of niet, het is weer dat Sony met een b/s excuus komt om het goed te praten. Zie de prijs van de PS3 "ja dan moet je maar een 2e baan nemen als je het niet kan betalen" is gewoon onzin.
Sony beargumenteerd nooit dit soort keuzes, maar spuit er wat onzin uit wat door de fans als zoete koek wordt geaccepteerd, maar iedereen die er doorheen kijkt ziet wat het precies is
Tja, het is vreemd wat ze als 'reden' hebben opgegeven, mee eens, feit blijft echter dat niet veel mensen er echt heel erg op zitten te wachten en/of het missen. Dat kan je 'accepteren als zoete koek' noemen maar dat is het dan niet, heh...
True, het is meer als je op de reddit e.d. kijkt hoe het verdedigd wordt, het kansloze niveau. Maar ja over die marketing praatjes heb ik het wel gehad met Sony. Hun beloftes om:Aenea schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:06:
[...]
Wow, das wel een hele oude quote!
Tja, het is vreemd wat ze als 'reden' hebben opgegeven, mee eens, feit blijft echter dat niet veel mensen er echt heel erg op zitten te wachten en/of het missen. Dat kan je 'accepteren als zoete koek' noemen maar dat is het dan niet, heh...
Vita
Eyetoy
PSP
PS Move
PS VR
een gigantisch succes te maken met dozijnen developers die er voor zouden ontwikkelen, geweldige AAA titels. En wat zijn ze geworden?
De ontwikkelaar van Rocket League gaf als reden voor cross play aan dat je dan als de game wat ouder wordt en mensen afhaken je toch snel een match kunt vinden. Daarom vinden ze cross play zo belangrijk.bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:57:
[...]
Ik bedoel even los van het slappe excuus van Sony. Wat is het dingetje precies dat mensen zo graag cross platform willen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Shooters, waar pc gamers settings kunnen verlagen om meer te zien, uitgezonderd.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nu moet ik zeggen dat jij nu het tegenovergestelde aan het doen bent. We hebben het over het 1 en je gaat dan gelijk naar een ander onderwerp....corset schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:52:
[...]
True, het is meer als je op de reddit e.d. kijkt hoe het verdedigd wordt, het kansloze niveau. Maar ja over die marketing praatjes heb ik het wel gehad met Sony. Hun beloftes om:
Vita
Eyetoy
PSP
PS Move
PS VR
een gigantisch succes te maken met dozijnen developers die er voor zouden ontwikkelen, geweldige AAA titels. En wat zijn ze geworden?
Zeg ook niet dat Vita en Eyetoy nou zo goed zijn gegaan, maar goed.
Overigens is de PSP wel degelijk een succes geweest! PSVR is nog veel te vroeg om nu al te zeggen dat Sony daar niet genoeg voor doet, daarnaast vind ik het reuze mee vallen eigenlijk! En tja, PS Move voor de PS3 was niet wat ik er toen verwacht had, maar wordt nu dan wel weer gebruikt voor VR...
Kijk, geen enkel bedrijf is helemaal perfect en ze doen allemaal marketing praatjes, vind Sony nog niet eens de ergste in het console landschap eigenlijk. En dat ze nieuwe dingen proberen en te marketen is alleen maar goed en logisch natuurlijk en is ook niet altijd alleen maar de schuld van de maker daarvan als het niet zo uit pakt. Als ontwikkelaars er niets mee kunnen of willen verder dan houdt het een beetje op denk, helaas
Goede keuze. Het zijn erg leuke spellen!Nieuwevolger schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:45:
Ik ben van plan om binnen kort de kingdom hearts 1.5 + 2.5 collectie aan te schaffen, volgens mij ben ik daarmee heel de vakantie wel mee zoet. Iemand die weet hoe lang je bezig bent per deel, in welke volgorde je ze het best kan spelen en of de handheld delen de moeite waar zijn om te spelen?
Kingdom Hearts is minimaal 20 uur. Als je zoveel mogelijk wilt zien/behalen ben je wel rond de 50/60 uur bezig. Met deel II ben je iets langer bezig.
Het verhaal is best ingewikkeld dus je moet goed opletten bij alle cutscenes en de spellen in de juiste volgorde spelen.
Dit is de juiste volgorde:
Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX Kingdom Hearts I Final Mix
Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX Kingdom Hearts Re: Chain of Memories
Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX Kingdom Hearts II Final Mix.
Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX Kingdom Hearts 358/2 (alleen cutscenes)
Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX Birth By Sleep Final Mix.
Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX Kingdom Hearts Re:coded (alleen cutscenes)
Kingdom Hearts HD 2.8 ReMIX Kingdom Hearts Dream Drop Distance
Kingdom Hearts HD 2.8 ReMIX Kingdom Hearts 0.2: Birth by Sleep -A Fragmentary Passage-
Kingdom Hearts HD 2.8 ReMIX Kingdom Hearts X: Back Cover (alleen cutscenes)
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 27-06-2017 16:11 ]
New on PlayStation Store this week: Crash Bandicoot, Elite Dangerous, Diablo III DLC, COD Modern Warfare Remastered, more
DigitalError schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:09:
https://blog.eu.playstati...angerous-diablo-iii-more/
New on PlayStation Store this week: Crash Bandicoot, Elite Dangerous, Diablo III DLC, COD Modern Warfare Remastered, more
Necro voor d3! Hebbuh! (vraag me alleen af of het betekent dat ik mijn onderschrift ook moet aanpassen.......?)
10 second ninja DONE
Store link
PSprices link
oa.
Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Game of the Year Edition PS4 - $5.99 met PS+ $3.99
God of War III Remastered PS4 - $5.99 met PS+ $3.99
Ratchet & Clank - $9.99 met PS+ $7.99
Knack - $6.99 met PS+ $4.99
[ Voor 39% gewijzigd door Merdera op 27-06-2017 19:22 ]
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Nou dan zou ik vanaf een Xbox One X Met Elite Controller (bram1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:57:
Wat is het dingetje precies dat mensen zo graag cross platform willen?
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 27-06-2017 19:57 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 27-06-2017 20:16 ]
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:40
Lijkt me opzich een toffe game maar 'zwaar moeilijk' knap ik snel op af.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
zwaar moeilijk is een understatementSqueakyClean schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:16:
Hier nog mensen die Elite Dangerous spelen? Erg tof en zwaar moeilijk!
Fixed that for ya...Verhaal technisch komt Birth By Sleep voor deel 1 en Birth By Sleep A fragmentarty passsage speelt zich eind deel 1 af.. 358/2 days en Re: Chain Of Memories spelen nagenoeg tegelijk dus voor die twee games maakt niets uit welke je eerst kijkt/doet.Ike. schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:02:
[...]
Goede keuze. Het zijn erg leuke spellen!
Kingdom Hearts is minimaal 20 uur. Als je zoveel mogelijk wilt zien/behalen ben je wel rond de 50/60 uur bezig. Met deel II ben je iets langer bezig.
Het verhaal is best ingewikkeld dus je moet goed opletten bij alle cutscenes en de spellen in de juiste volgorde spelen.
Dit is de juiste volgorde:
Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX Birth By Sleep Final Mix.
Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX Kingdom Hearts I Final Mix - Kingdom Hearts HD 2.8 ReMIX Kingdom Hearts 0.2: Birth by Sleep -A Fragmentary Passage-
Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX Kingdom Hearts 358/2 (alleen cutscenes) - Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX Kingdom Hearts Re: Chain of Memories
Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX Kingdom Hearts II Final Mix.
Kingdom Hearts HD 2.8 ReMIX Kingdom Hearts Dream Drop Distance
Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX Kingdom Hearts Re:coded (alleen cutscenes)
Kingdom Hearts HD 2.8 ReMIX Kingdom Hearts X: Back Cover (alleen cutscenes)
Pas drie keer dood gegaanDigitalError schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:54:
[...]
zwaar moeilijk is een understatementsnap er echt nog geen klote van
maar @Good Fella is al vaker gecrashed
Hahahaha
Wie zet m ff in t Xbox topic?
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 27-06-2017 23:00 ]
"everything you say can and will be used against you!"
Smiling as the shit comes down...
Hint: het is niet van Sony zelf.poor Leno schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:59:
[...]
HahahahaVoelen ze zich een beetje bedreigd, dat ze deze uithaal doen?
Wie zet m ff in t Xbox topic?
Oh duh.. ik ging er gewoon vanuit (gezien de opmaak vd video, en t kanaal 'Playstation News')
Vond t al heel gewaagd, maar wel gaaf
Holy, dat is geen geld voor Ratchet & Clank.Merdera schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:15:
Amerikaanse Mid Year sale in de US PSN store
Store link
PSprices link
oa.
Middle-earth™: Shadow of Mordor™ Game of the Year Edition PS4 - $5.99 met PS+ $3.99
Fysiek helaas 2 dagen uitgesteld, dus heb 'm pas donderdag, grmbl, grmbl...SqueakyClean schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:16:
Hier nog mensen die Elite Dangerous spelen? Erg tof en zwaar moeilijk!
Nice tof gemaakt. Maar ik verwacht dat een Xbox fan eenzelfde soort filmpje kan maken.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik vind het een triest filmpje, maar ik ben dan wel benieuwd welke games er volgens jou in een Xbox filmpje langs zouden komen.Jasphur schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 07:39:
[...]
Nice tof gemaakt. Maar ik verwacht dat een Xbox fan eenzelfde soort filmpje kan maken.
In ieder geval geen filmpje waarvoor ik nu naar de GM ga hollen en mijn One X pre-order cancelen
Dat vind ik niet eens boeiend. Zo een filmpje voegt weinig toe aan wat we al weten en is gewoon een goedkope kinderachtige sneer. Iedereen weet inmiddels wel dat Xbox deze generatie weinig te vertellen heeft op het gebied van exclusives, waarbij er van die paar titels die ze hebben, de meesten ook nog eens naar de PC komen.Katmi schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:36:
Vind het ook wel best triest, eerste deel van het filmpje zit vol met games die pas ergens in 2018 komen buiten een paar uitzonderingen zoals GT en uncharted DLC, en dan vanaf de helft zit het vol met games die je wss in 2018 nog niet eens gaat zien ( TLOU2 en Death Stranding )
In ieder geval geen filmpje waarvoor ik nu naar de GM ga hollen en mijn One X pre-order cancelen
Sorry, probeer het via deze link https://www.reddit.com/r/...e_fuck_is_this_game_sony/
[ Voor 23% gewijzigd door Nieuwevolger op 28-06-2017 09:35 ]
Ik snap het niet. Ligt dat aan mij?Nieuwevolger schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:34:
Als je graag platinum trofees wilt hebben... https://store.playstation...07855_00-0000000000000001
Sorry, probeer het via deze link https://www.reddit.com/r/...e_fuck_is_this_game_sony/
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Als ik de screenshots van de game zie, krijg je volgens mij per puzzel die je oplost een platinum trofee. In de beschrijving staat ook dat je binnen een uur een platinum trofee kan halen.
Is die game online nog populair? En uberhaubt leuk?
Voor € 7,50 op Marktplaats te krijgen. Kun je 'm met winst doorverkopen als je er niks aan vindt.Homeland schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:58:
The Division is nu maar 18euro! https://store.playstation...01262_00-THEDIVISIONSCEE0
https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=27
Er word nog genoeg gespeeld online. Ik was er zelf wel met 2 weken klaar mee, geen idee wat de huidige staat van de game is.Homeland schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:58:
Dat zijn geen prijzen. Waarom kan dat nou nooit in de EU store?Merdera schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:15:
Amerikaanse Mid Year sale in de US PSN store
Store link
PSprices link
oa.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Moet je wel even naar Alteveer in groningen gaan. Heel veel verder NO in nederland kun je niet.bram1984 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:09:
[...]
Voor € 7,50 op Marktplaats te krijgen. Kun je 'm met winst doorverkopen als je er niks aan vindt.
https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=27
Ik heb deel 1 en 2 op de PlayStation 2 uitgespeeld, de HD 1.5 en HD 2.5 op de PlayStation 3 en dan de HD 1.5+2.5 op de PlayStation 4 in bezit. Nog niet helemaal uit. Qua grafische "mooiheid" zit er weinig verschil tussen de PS3 en PS4 versies. Het is allemaal net wat scherper/strakker. Birth By Sleep kwam uit op de PsVita en is flink opgepoetst voor de PlayStation 3 en 4 dat is goed te zien.Nieuwevolger schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:39:
@Ike. @Mrjraider zijn de games de tand des tijds eigenlijk nog een beetje doorgekomen? Ik ga denk ik gewoon eerst beginnen met deel 1 en 2 en daarna BBS Tegen die tijd zal ik vast wel klaar mee zijn. Op het internet lees ik dat alle andere delen het verhaal verpest hebben en geen hele bijzondere delen zijn.
Qua verhaal, deel 1 en 2 zijn het leukste en het beste te volgen. De rode draad zit door de andere games en dan deel 1 en 2 heen. Er zullen weinig momenten in deel 1 en 2 zijn waarbij ne denkt "huh, ik mis iets?" maar ze zitten er wel in.
Ik vind ook niet alle games even leuk, Re: Chain Of Memories en Re: Coded, vind ik vanwege het vechtsysteem bagger. Maar ik meende dat Re: Coded alleen cutscenes zijn dus dat scheelt.
Of de andere delen het verhaal verpesten vind ik discutabel, het hangt van je eigen bevindingen af. Niet alle games voegen veel toe maar de meeste hebben wel een extra "verhaal" erin zitten wat het weer wat meer boeiender maken. Het enige "loze spel" is Re: Coded, vind ik. De overige hebben een chronologisch verhaal welke echt wel boeiend zijn.
De HD 2.8 remix komt er ook bij, daar zit een verhaal in die voor heel de Kingdom Hearts reeks komt, X back cover heet die.
Gewoon gaan spelen, vanzelf ervaar je het
Mijn punt is meer dat € 18,- nog steeds aan de hoge kant is, vergeleken met de fysieke versie.maartend schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:42:
[...]
Moet je wel even naar Alteveer in groningen gaan. Heel veel verder NO in nederland kun je niet.
Gewoon een US account gebruiken anders?Malfunctions schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:30:
[...]
Dat zijn geen prijzen. Waarom kan dat nou nooit in de EU store?
Geen CC en geen paypal.
Daarnaast vind ik het gewoon onnodige moeite. Niet dat ze het voor mij aan gaan passen, maar ik vind die regionale verdeling echt achterhaald.
Ik zal ermee moeten leren leven denk ik.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Niet per plaatje, maar zo te zien wel 1000 trophies en 1 platinum die je allemaal in een uurtje kan behalen...Nieuwevolger schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:46:
[...]
Als ik de screenshots van de game zie, krijg je volgens mij per puzzel die je oplost een platinum trofee. In de beschrijving staat ook dat je binnen een uur een platinum trofee kan halen.
Voor, ehmm, trophy hunters leuk denk....
Genoeg sites waar je met iDeal US PSN tegoed kan kopen hoor!Malfunctions schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:58:
[...]
Geen CC en geen paypal.
Daarnaast vind ik het gewoon onnodige moeite. Niet dat ze het voor mij aan gaan passen, maar ik vind die regionale verdeling echt achterhaald.
Ik zal ermee moeten leren leven denk ik.
Zelf doe ik dat meestal bij offgamers.com
[ Voor 33% gewijzigd door Aenea op 28-06-2017 11:19 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Foxhound83 op 28-06-2017 11:36 ]
Verwijderd
https://www.bol.com/nl/p/...bf929700de8bea5d000029817Foxhound83 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:35:
Zal wat rond te kijken qua bundels, maar er zijn geen bundels voor de Pro. Alleen de Slim heeft leuke bundels. Jammer hoor. Heb geen 4K tv maar wilde wel gaan voor 'future-proof'.
Oeps, die zag ik niet in de pricewatch.
Maar wacht even. Als je het los koopt komt je op een lagere prijs...
360 voor de PS4 Pro 1tb
37 voor GTA
25 voor Uncharted 4
[ Voor 21% gewijzigd door Foxhound83 op 28-06-2017 11:51 ]
Is een goede game geworden. De launch was dramatisch, maar de mensen die nu nog huilen over het spel (prijs + content wat het NU heeft, dus niet tijdens launcH) is gewoon jammer.maartend schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:41:
No mans Sky gekocht voor 10 euro bij GM. WAs al vanaf begin nieuwsgierig, maar door de reviews niet aangeschaft. Nu met de updates en deze prijs (10 euro) toch maar aangeschaft.
Verwijderd
Helaas is dat 1 van de games waar 90% op haat terwijl ze het niet hebben gespeeld, kuddegedrag...corset schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:47:
[...]
Is een goede game geworden. De launch was dramatisch, maar de mensen die nu nog huilen over het spel (prijs + content wat het NU heeft, dus niet tijdens launcH) is gewoon jammer.
Heb hem zelf nog maar een dagje gespeeld en vond het een heerlijk spel, gestopt omdat ik er een keer 2 weken goed voor wil gaan zitten en dat kon toen niet.
Ik zou even wachten in dat geval, ik heb twee weken geleden de Pro + Horizon bundel voor € 344,- aangeschaft. Dergelijke bundels komen zeker weer terug. Of je moet echt graag nu een PS4 willen aanschaffen natuurlijk.....Foxhound83 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:35:
Zal wat rond te kijken qua bundels, maar er zijn geen bundels voor de Pro. Alleen de Slim heeft leuke bundels. Jammer hoor. Heb geen 4K tv maar wilde wel gaan voor 'future-proof'.
Was ook mijn gedachte. Het idee van wat rondstruinen en ontdekken spreekt me erg aan in games. Vind Firewatch ook zo geweldig.corset schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:47:
[...]
Is een goede game geworden. De launch was dramatisch, maar de mensen die nu nog huilen over het spel (prijs + content wat het NU heeft, dus niet tijdens launcH) is gewoon jammer.
Ik vind trophies behalen erg leuk, maar daar lijkt me dan weer geen flikker aan. Dan zou ik een game moeten gaan spelen die me niks lijkt om op die manier heel gemakkelijk trophies te verkrijgen; trophies waar ik dus niet eens mijn best voor hoef te doen, nou wat een funAenea schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:16:
[...]
Niet per plaatje, maar zo te zien wel 1000 trophies en 1 platinum die je allemaal in een uurtje kan behalen...
Voor, ehmm, trophy hunters leuk denk....
Voor mij wordt het pas interessant als ik een game speel die ik zelf graag wil spelen en daar dan alle trophies van zie te behalen. Dan heb ik het idee dat ik de game echt volledig heb gespeeld en alles eruit heb gehaald wat ik eruit wil halen. (Op sommige trophies na hoor, want je komt wel eens trophies tegen die echt nergens op slaan.) Overigens vind ik het nog beter als ik binnen een game die ik leuk vind moeite moet doen om iets te halen, dan geeft het nog meer een voldaan gevoel.
Er zullen trouwens vast wel trophy hunters zijn die dit wel leuk vinden, daar niet van hoor... haha
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Toen ik twee jaar geleden veel tijd en moeite had besteed aan Metal Gear Solid: GZ en alle trofeeën had behaald van dat spel, keek ik er toch van op toen ik geen platina trofee kreeg! Ik dacht dat er wat mis was met het trofeeënsysteem. Het antwoord van Konami was dat Sony voor spellen die niet full priced zijn uitgegeven (minstens 50/60 dollar) geen platina trofee meegeeft.dvd-linden schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:03:
[...]
Ik vind trophies behalen erg leuk, maar daar lijkt me dan weer geen flikker aan. Dan zou ik een game moeten gaan spelen die me niks lijkt om op die manier heel gemakkelijk trophies te verkrijgen; trophies waar ik dus niet eens mijn best voor hoeft te doen, nou wat een fun.
Voor mij wordt het pas interessant als ik een game speel die ik zelf graag wil spelen en daar dan alle trophies van zie te behalen. Dan heb ik het idee dat ik de game echt volledig heb gespeeld en alles eruit heb gehaald wat ik eruit wil halen. (Op sommige trophies na hoor, want je komt wel eens trophies tegen die echt nergens op slaan.) Overigens vind ik het nog beter als ik binnen een game die ik leuk vind moeite moet doen om iets te halen, dan geeft het nog meer een voldaan gevoel.
Er zullen trouwens vast wel trophy hunters zijn die dit wel leuk vinden, daar niet van hoor... haha
2 jaar verder en nu krijg je een platina trofee bij een of ander kut-puzzelspel van 1 euro.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik las idd. dat ie uitgesteld was. YGZ heeft ook een mooie prijs, maar toch ben ik voor digitaal gegaan.Aenea schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 04:32:
[...]
Fysiek helaas 2 dagen uitgesteld, dus heb 'm pas donderdag, grmbl, grmbl...
Alleen hadden de servers het gisteren al aardig moeilijk. Dat merk je vooral als je uit FTL komt, waarbij een instance geladen wordt. Dus als de fysieke versie wordt geleverd, wordt het nog leuker!
Maar erg tof spel tot nog toe. Zoals ik al zei: bijzonder moeilijk, maar heel belonend. Ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen afhaken als ze net beginnen...
Tip: speel echt eerst alle training missies. De advanced combat training zal wat lastig zijn, maar de rest is vrij simpel en must do om t begrijpen hoe alles werkt.
Ik heb ook de functies van de linker- en de rechterstick gewisseld. Veel shooters gebruiken de rechterstick om te aimen, dus dat voelt wat "normaler". In het ED topic heb ik wat settings gepost die ik gewijzigd heb.
Veel plezier alvast! o7
Ik ben geduldig dus dat komt wel goed dan. Bevalt de pro een beetje? Twijfel stiekem nog tussen de Slim en Pro.Racierox schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:11:
[...]
Ik zou even wachten in dat geval, ik heb twee weken geleden de Pro + Horizon bundel voor € 344,- aangeschaft. Dergelijke bundels komen zeker weer terug. Of je moet echt graag nu een PS4 willen aanschaffen natuurlijk.....
Zo heb ik bijvoorbeeld Limbo en Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 allebei op 100%, maar ook daar viel dus geen platinum trophy mee te verdienen. Terwijl, in mijn opinie, deze games lastiger zijn om op 100% te krijgen dan menig andere game die ik wel platinum heb. Ik kan dus heel goed begrijpen wat je bedoelt en wat dat betreft is het een beetje een apart systeem inderdaad.Lasmibalsingh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:16:
[...]
Toen ik twee jaar geleden veel tijd en moeite had besteed aan Metal Gear Solid: GZ en alle trofeeën had behaald van dat spel, keek ik er toch van op toen ik geen platina trofee kreeg! Ik dacht dat er wat mis was met het trofeeënsysteem. Het antwoord van Konami was dat Sony voor spellen die niet full priced zijn uitgegeven (minstens 50/60 dollar) geen platina trofee meegeeft.
2 jaar verder en nu krijg je een platina trofee bij een of ander kut-puzzelspel van 1 euro.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Als je t kan lijden, zou ik zeker voor de Pro gaan. Voordelen als betere graphics en vloeiendere PS4 menu's vind ik t meer dan waard. En ook niet gepatchte games hebben er voordeel van (boost optie).Foxhound83 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:27:
[...]
Ik ben geduldig dus dat komt wel goed dan. Bevalt de pro een beetje? Twijfel stiekem nog tussen de Slim en Pro.
Dus als je al twijfelt: ga voor de Pro!
Verwijderd
Helemaal mee eens.dvd-linden schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:03:
[...]
Ik vind trophies behalen erg leuk, maar daar lijkt me dan weer geen flikker aan. Dan zou ik een game moeten gaan spelen die me niks lijkt om op die manier heel gemakkelijk trophies te verkrijgen; trophies waar ik dus niet eens mijn best voor hoeft te doen, nou wat een fun.
Maar dat zijn dan ook de echte trophy whores die zulke dingen spelen.
Mij zal je zulke dingen in ieder geval nooit zien spelen.
Ik speel wat ik leuk vind en wat ik wil spelen, en dan pas kijk ik naar de trophies van die game.
Trophies collecten is een hele leuke verslaving, maar het gamen gewoon blijft op de eerste plaats
Ik doe liever 10 uur moeite voor 1 trophy in een spel wat ik leuk vind, dan dat ik 30 trophies haal in 10 minuten in een spel wat ik niet wil spelen..
Anders was ik nu niet Gran Turismo 5 aan het spelen, waar de platinum niet eens meer mogelijk is
Moet je wel de stofzuiger sound voor lief nemenSqueakyClean schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:36:
[...]
Als je t kan lijden, zou ik zeker voor de Pro gaan. Voordelen als betere graphics en vloeiendere PS4 menu's vind ik t meer dan waard. En ook niet gepatchte games hebben er voordeel van (boost optie).
Dus als je al twijfelt: ga voor de Pro!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Een paar weken ervoor had ik een slim 1 TB met Horizon en twee controllers in de aanbieding gekocht.Foxhound83 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:27:
[...]
Ik ben geduldig dus dat komt wel goed dan. Bevalt de pro een beetje? Twijfel stiekem nog tussen de Slim en Pro.
Die heb ik toen de pro in de aanbieding kwam verkocht met één controller voor een leuke prijs (prijsverschil was nog niet de nieuwprijs van een controller, dus prima deal) en toen toch een Pro aangeschaft.
Om eerlijk te zijn merk ik helemaal geen verschil, maar ik game dan ook niet op 4K.
Ik heb het puur gedaan voor de toekomst en vanwege het geringe prijsverschil.
Zoals genoemd maakt de Pro wel meer geluid, zeker afgelopen week met de hitte was het een behoorlijke stofzuiger.
Que? Mijn originele PS4 maakt veel meer stofzuiger geluidenRossi46 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:47:
[...]
Moet je wel de stofzuiger sound voor lief nemen
Ja, dat was dan ook niet bepaald een stille consoleJasphur schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:57:
[...]
Que? Mijn originele PS4 maakt veel meer stofzuiger geluiden
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
De PS3 (fat) daarentegen was wel een stofzuiger + verwarming in 1.
beide liggen nu behoorlijk stof te happen.....
Onzin mijn ps4 pro hoor je zelfs tijdens 30 plus graden dagen amper tot niet.Rossi46 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:47:
[...]
Ja als je zonder geluid speelt...
Als je al beetje game geluid hebt hoor je echt niks van de pro...
Zo wel zou ik garantie claimen want dit hoort niet.
Wat wel kan is als hij nieuw is de koelpasta even moet inwerken. Eerste paar dagen was ie stuk luider wat erna wegzakte.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Maar in het algemeen hoor ik het alleen bij BF1. Ook een beetje gehoord bij HZD.
En ik speel met koptelefoon, dus heb er überhaupt geen last van.
Ook als je geen 4K HDR tv hebt?SqueakyClean schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:36:
[...]
Als je t kan lijden, zou ik zeker voor de Pro gaan. Voordelen als betere graphics en vloeiendere PS4 menu's vind ik t meer dan waard.
Dan heb je heeeeele vloeiende menu's...!
Zodra mijn PS4 de geest geeft koop ik een Pro, ook al heb ik geen 4K tv
SqueakyClean schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:34:
[...]
Dan heb je heeeeele vloeiende menu's...!
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Ik game ook niet op 4K, nog, en ik zou het dan ook puur doen voor de toekomst. Ooit komt die 4K televisie er wel. Maar wel jammer als ie zo heet en luidruchtig wordt. Lijkt mij niet echt goed voor de hardware(?)Racierox schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:53:
Een paar weken ervoor had ik een slim 1 TB met Horizon en twee controllers in de aanbieding gekocht.
Die heb ik toen de pro in de aanbieding kwam verkocht met één controller voor een leuke prijs (prijsverschil was nog niet de nieuwprijs van een controller, dus prima deal) en toen toch een Pro aangeschaft.
Om eerlijk te zijn merk ik helemaal geen verschil, maar ik game dan ook niet op 4K.
Ik heb het puur gedaan voor de toekomst en vanwege het geringe prijsverschil.
Zoals genoemd maakt de Pro wel meer geluid, zeker afgelopen week met de hitte was het een behoorlijke stofzuiger.
Ja maar, ja maar. Mijn PS pompt geen 4K beelden naar mijn 1080p tv'tje.
Mijn PS4's zijn beide stil (Intro-versie en Pro). De eerste PS3 was ook lekker stil, maar die had na een jaar of 2 het beruchte loopwerkprobleem. Daar kreeg ik een refurbished 80GB voor terug die DOA was (je verzint het niet...). Daarna heb ik na beklag een nieuwe 80GB gekregen, maar die was lang niet zo stil als m'n eerste PS3. Uiteindelijk heb ik die weggegeven en een Slim gekocht, en die is wel mooi stilPaulus07 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:01:
Nooit last gehad van een luide PS4. Was bij mij altijd erg stil. Alleen met opstarten even lawaai maar dat was dan door het draaien van de disc. Tijdens het gamen hoorde ik hem niet.
De PS3 (fat) daarentegen was wel een stofzuiger + verwarming in 1.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Goede keus.dvdkiwi schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:42:
Jasphur en Squeaky, jullie hebben me overtuigd!
Zodra mijn PS4 de geest geeft koop ik een Pro, ook al heb ik geen 4K tv
Ennuh... 4K gamen is zoooo heerlijk met je neus vlak voor de tv!!!
Make music, not war
Supersampling kut.Jasphur schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:46:
[...]
Ja maar, ja maar. Mijn PS pompt geen 4K beelden naar mijn 1080p tv'tje.
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 28-06-2017 15:12 ]
Ik heb hem ook pas sindsdien, en nu het wat koeler is nog niet gebruikt, dus of het aan de warmte lag weet ik niet. Ik game wel op 4K HDR (65 OLED wordt eindelijk eens echt aan het werk gezet met Uncharted 4), en mijn PS4 staat in een open kastje. Maar de PS3 op dezelfde plek was muisstil.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Staat bij mij volledig vrij bovenop een kastje. Bij Uncharted 4 maakt hij af en toe behoorlijk geluid. Sowieso is het sinds deze week minder, maar fluisterstil kan ik hem nog niet noemen en dat was mijn Slim absoluut wel.Foxhound83 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:45:
Voor degene die 'last' hebben van 'stofzuigers' hebben jullie dat ding wel genoeg ademruimte gegeven of staat ie ergens in een kastje weggestopt?
[...]
Ik game ook niet op 4K, nog, en ik zou het dan ook puur doen voor de toekomst. Ooit komt die 4K televisie er wel. Maar wel jammer als ie zo heet en luidruchtig wordt. Lijkt mij niet echt goed voor de hardware(?)
Ik houd het in de gaten de komende tijd....
Mediamarkt biedt een bundel aan met twee controllers, voor een 349,- maar ik heb eigenlijk maar 1 controller nodig (#foreveralone).
Alvast bedankt!
Zijn die controllers ook los te koop? Als dat niet zo is dan zou ik hem namelijk met 2 controllers halen en dan eentje online zetten.SirWInsalot schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:22:
Misschien niet the time, nor the place, om mijn vraag te stellen, maar weet iemand misschien waar je de nieuwe zilveren PS4 Slim kan kopen met 1 controller in plaats van twee?
Mediamarkt biedt een bundel aan met twee controllers, voor een 349,- maar ik heb eigenlijk maar 1 controller nodig (#foreveralone).
Alvast bedankt!
PSN: Maichel
Stofzuiger dan gewoon uitzetten? *puzzled look*Rossi46 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:47:
[...]
Oh, je bedoelt de Pro? Wat een onzin, mijn oude originele PS4, dat ding steeg bijna op, de Pro is muisstil vergeleken daarbij!
Denk wel dat sommige mensen een model hebben die een klein foutje ergens heeft waardoor de fan harder gaat draaien, OF, ze hebben 'm ergens staan waar ie niet genoeg lucht krijgt...
Ach genoeg mensen die vorige gen een xbox 360 hadden zoals ik en dat ook prima vinden hahaAenea schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:10:
[...]
Stofzuiger dan gewoon uitzetten? *puzzled look*
Oh, je bedoelt de Pro? Wat een onzin, mijn oude originele PS4, dat ding steeg bijna op, de Pro is muisstil vergeleken daarbij!
Denk wel dat sommige mensen een model hebben die een klein foutje ergens heeft waardoor de fan harder gaat draaien, OF, ze hebben 'm ergens staan waar ie niet genoeg lucht krijgt...
Ding steeg echt soms op geloof ik wat een herrie.
Maar ook dan gewoon game geluid aan en klaar.
Mijn oude ps4 begon wat luider te worden, bleek vol stof te zitten en koelpasta uitgedroogd..
Schoonmaken en artic mx4 ertussen en ding was weer echt fluister stil.
Mijn ps4 pro is zelfde is nu echt heel erg stil, alleen in menu van uncharted 4 en in map van horizon zero dawn waar ze unlocked fps hadden ging hij wel wat geluid maken maar ook dit was niks vergeleken met mn xbox 360 of mijn huidige pc als ik die aan het stressen ben, 6 fans op mn radiator en nog 2 intakes erbij en 3 exhaust. Das 11 en dan nog de 2 van gpu erbij en een 60mm north bridge fan..
Trust me dan is een ps4 pro echt heel erg stil haha
Until Dawn – PS4
Game of Thrones: A Telltale Series – PS4
That’s You – PS4 (4th July onwards)
Tokyo Jungle – PS3
Darkstalkers Resurrection – PS3
Don’t Die Mr Robot – PS Vita (cross-buy with PS4)
Element4l – PS Vita
Vroeger echt helemaal kapot gespeeld en ontzettend veel plezier aan gehad. Maar zoals zo vaak is de herinnering vaak leuker dan de remake...ik wacht het wel even af.Maichel schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:56:
Hier nog meer mensen die Micro Machines gaan proberen?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
https://www.engadget.com/2017/06/28/ps4-media-hub-interface/
Oh ja en Sony wanneer komt die Amazon Video app eens een keer in NL beschikbaar ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mijn PS4 staat op de vloer ver weg van mijn TV-bijzettafel en nog altijd staat die klaar om op te stijgen. Ik ga wellicht eens de PS4 openschroeven en nieuwe koelpasta aanbrengen.Foxhound83 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:45:
Voor degene die 'last' hebben van 'stofzuigers' hebben jullie dat ding wel genoeg ademruimte gegeven of staat ie ergens in een kastje weggestopt?
Oeh until dawn "gratiz" das nice.maartend schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:43:
PS+ voor juli';
Until Dawn – PS4
Game of Thrones: A Telltale Series – PS4
That’s You – PS4 (4th July onwards)
Tokyo Jungle – PS3
Darkstalkers Resurrection – PS3
Don’t Die Mr Robot – PS Vita (cross-buy with PS4)
Element4l – PS Vita
Rest zegt me nie veel.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Yup, jammer genoeg ligt hij morgen pas op zijn vroegst bij mij op de deurmat. De releasedatum is door de webwinkel waar ik heb hem besteld in ieder geval strak aangehouden. Digitaal biedt overigens ook geen uitkomst. Er moet toch gewerkt worden om de nieuwe games ergens van te betalen.Maichel schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:56:
Hier nog meer mensen die Micro Machines gaan proberen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!