Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:17
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Yup, jammer genoeg ligt hij morgen pas op zijn vroegst bij mij op de deurmat. De releasedatum is door de webwinkel waar ik heb hem besteld in ieder geval strak aangehouden. Digitaal biedt overigens ook geen uitkomst. Er moet toch gewerkt worden om de nieuwe games ergens van te betalen.
Ja precies. Ik ga toevallig vanavond laat naar de Mediamarkt, dus wellicht hebben ze 'm daar dan (al). Zo niet, dan gewoon even bij Bol.com bestellen.

PSN: Maichel

Crash Bandicoot is verzonden door Bol, krijg ik net door. Voorlopig geen last van de vrouw dus. :+

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
@bram1984 Ik kreeg hetzelfde bericht :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Hier ook....

Ook al zegt dat helemaal niets, gisteren nog even snel Elite (met Little Nightmares speciale editie, dus past niet door brievenbus) bij BOL besteld, gisteren netjes verzendbevestiging. Bedacht ik me daarna gelijk dat ik nog een hdd wilde bestellen, gelijk er achteraan besteld. PostNL net langs geweest, wel pakje met hdd, niet degene met de games, zucht.

De track&trace gaf netjes aan dat het gisteravond al was aangekomen in sorteercentrum, net als het andere pakje, maar nope, ligt nog in sorteercentrum. Dus nog maar een dag langer wachten op Elite....

Ergste is, ik had 'm al besteld bij YourGameZone... maar die hadden 'm gisteren nog niet, was niet helemaal zeker had ik het idee of ze 'm vandaag wel zouden krijgen. Staat nu ook op de website dat het 4 tot 5 werkdagen gaat duren. Dus ik dacht handig te zijn door 'm ook bij BOL te bestellen zodat ik 'm dan zeker vandaag zou hebben...

Nu spijt van dat ik 'm niet digitaal heb genomen...

Naja....

En ja, ik ben nogal ongeduldig met dit soort dingen! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Aenea op 29-06-2017 12:47 ]

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 17:26
Hoe kan je de graden van je stuur veranderen van de Thrustmaster t150 want met de crew is 1080 rotatie niet echt makkelijk

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Formula one schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:00:
Hoe kan je de graden van je stuur veranderen van de Thrustmaster t150 want met de crew is 1080 rotatie niet echt makkelijk
Als je de Mode knop indrukt en daarna op de d-pad naar links of rechts zal het lampje gaan knipperen:

1 Flash - 270 degrees
2 Flashes - 360 degrees
3 flashes - 540 degrees
4 flashes - 900 degrees
5 flashes - 1080 degrees.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 17:26
Bedankt :)

[ Voor 94% gewijzigd door Formula one op 29-06-2017 14:53 ]

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:54
Geinig, de game is na minder dan 24 uur al uit de store gehaald door Sony.

"Hi everyone, Sony has pulled the game temporarily and asked me to change the game's name & not mention trophies in the Store trailer. I am happy to comply! I don't know when it will be released again, but I'll update this page as soon as I know.", aldus de developer.

Blijkbaar vond Sony het 'trophy whore'-niveau toch iets te hoog. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 29-06-2017 15:04 ]

Nou kingdom hearts 1.5 + 2.5 is besteld, hopelijk vind ik het wat aan.

Verwijderd

Tweakmans schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:02:
[...]

Geinig, de game is na minder dan 24 uur al uit de store gehaald door Sony.

"Hi everyone, Sony has pulled the game temporarily and asked me to change the game's name & not mention trophies in the Store trailer. I am happy to comply! I don't know when it will be released again, but I'll update this page as soon as I know.", aldus de developer.

Blijkbaar vond Sony het 'trophy whore'-niveau toch iets te hoog. :+
En dan zijn er mensen nog echt overstuur en boos ook |:( |:( .
Helaas zal dit alleen nog maar vaker voorkomen aangezien trophy's collecten en trophy hunten(ja dat zijn 2 totaal verschillende dingen) steeds populairder word :)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:33:
[...]

En dan zijn er mensen nog echt overstuur en boos ook |:( |:( .
Helaas zal dit alleen nog maar vaker voorkomen aangezien trophy's collecten en trophy hunten(ja dat zijn 2 totaal verschillende dingen) steeds populairder word :)
Is dat niet gek eigenlijk? Wat zou het Sony uitmaken of er een zooi supermakkelijke trophies in zitten? Het gaat toch om de verkoop, of hebben ze een soort "kwaliteitseis" :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Vrijdag schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:51:
[...]

Is dat niet gek eigenlijk? Wat zou het Sony uitmaken of er een zooi supermakkelijke trophies in zitten? Het gaat toch om de verkoop, of hebben ze een soort "kwaliteitseis" :?
Ik mag hopen dat ze een kwaliteit check doen en troep zoals dit en zoals Life of Black Tiger enzo weren... Altijd leuk om even om te lachen, maar het is pure vervuiling van de PS store (en die is al traag genoeg :P )

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Treurig van Sony, onnodig om je hier over druk te maken.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Origins schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:31:
Treurig van Sony, onnodig om je hier over druk te maken.
Tja, zo waren er ook mensen die zeiden: treurig van Sony dat ze dit toelaten

Er waren genoeg mensen die hier over vielen dus ze hebben er nog beter naar gekeken en verwijderd...

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Aenea schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:41:
[...]

Tja, zo waren er ook mensen die zeiden: treurig van Sony dat ze dit toelaten

Er waren genoeg mensen die hier over vielen dus ze hebben er nog beter naar gekeken en verwijderd...
Tja zo kun je we blijven doorgaan, ach ik sta er niet van te kijken dat Sony dit doet.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
http://www.kotaku.co.uk/2...eback-on-psn-transactions

gaat iets niet helemaal goed denk ik :+
_O-

Echt kut als je gebanned wordt, want die zijn meestal onomkeerbaar dacht ik..

PayPal geeft Sony de schuld, en dat zal dan wel, maar er is met PayPal regelmatig zoveel gekloot en vertrouw t voor geen meter.. ik weiger gewoon t te gebruiken :/

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 00:05:
[...]
_O-
Nee, niet in het geval de ban het gevolg is van een negatieve balans in je PSN wallet.
In principe worden deze terug vrijgegeven na aanvulling van het tekort.
We thoroughly investigate any complaints or Grief Reports before we make the decision to ban or suspend a user. This means that our decision to ban or suspend a user is final. The only exception is when the ban or suspension has been imposed because of account debt and the user has repaid the debt.
When we ban a user for one of the reasons listed above we investigate and double check the activity that they have been accused of to make sure we do not ban a user by mistake. This means that we will very rarely lift a ban or end a suspension early.
bron

[ Voor 52% gewijzigd door M a r c o op 30-06-2017 08:38 ]

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 00:05:
[...]

_O-

PayPal geeft Sony de schuld, en dat zal dan wel, maar er is met PayPal regelmatig zoveel gekloot en vertrouw t voor geen meter.. ik weiger gewoon t te gebruiken :/
Dit inderdaad.
Ik waardeer mijn tegoed gewoon lekker op met Ideal en nergens nooit problemen mee.

Snap ook niet zo goed waarom je voor zo'n omweg met Paypal zou kiezen als het veel sneller/makkelijker kan. :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:44
Uh, met Paypal betalen is sneller als iDeal hoor. :)

Nu het een bekend probleem is en wat grootschaliger lijkt te zijn is de hoop dat het goed wordt opgelost dan wanneer je als enkeling ineens een ban krijgt. Verwacht dat dit wel goed komt.

• bassGunner
Ik vind paypal ideaal eigenlijk. Hoef niks op te waarderen, kan gewoon in 1x doorklikken steeds. Gebruik overal paypal voor, nooit problemen mee gehad.

• Jasphur
Noooooooooo!!! Ik zou Crash Bandicoot voor mijn verjaardag krijgen, heeft mijn moeder hem gewoon naar hun adres laten versturen. Lekker dan, dat word dus geen regenachtige zaterdag Crash spelen :'(

Mijn ouders wonen op een uur rijden van mijn huis

maartend schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:43:
PS+ voor juli';

Until Dawn – PS4
Game of Thrones: A Telltale Series – PS4
That’s You – PS4 (4th July onwards)
Tokyo Jungle – PS3
Darkstalkers Resurrection – PS3
Don’t Die Mr Robot – PS Vita (cross-buy with PS4)
Element4l – PS Vita
Thanks! das wel mooi lijstje, until dawn wilde ik al best lang, en voor 'gratis' will ik got ook nog wel is proberen. DS resurection vond ik ook geweldig als FG fan, echter toen realiseerde ik me dat ik die game al heb op de x360....... :X
That's you, Tokyo jungle, dont die & element 4 zeggen me helemaal niks. Ik heb geen vita dus element zal ik niet op korte termijn kunnen spelen, die andere 3 maar is uitzoeken of het wat is.

10 second ninja DONE

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen die The Division spelen? Van de week mee begonnen, bevalt me uitstekend!
Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:23:
Noooooooooo!!! Ik zou Crash Bandicoot voor mijn verjaardag krijgen, heeft mijn moeder hem gewoon naar hun adres laten versturen. Lekker dan, dat word dus geen regenachtige zaterdag Crash spelen :'(

Mijn ouders wonen op een uur rijden van mijn huis
Dan ga je m toch gewoon halen :?

En ff mee eten als je er toch bent :D

• Jasphur
@poor Leno Misschien had ik even moeten zeggen dat het een 1 uur heen en een 1 uur terug is :P Enfin maakt niet uit, moet toch binnenkort de ouders weer zien. En ik wil UC4 en Dirt 4 nog platinum halen :P En misschien toch maar eens weer proberen verder te gaan met the Witcher 3.

Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:57:
@poor Leno Misschien had ik even moeten zeggen dat het een 1 uur heen en een 1 uur terug is :P Enfin maakt niet uit, moet toch binnenkort de ouders weer zien. En ik wil UC4 en Dirt 4 nog platinum halen :P En misschien toch maar eens weer proberen verder te gaan met the Witcher 3.
Lijkt me vrij voor de hand liggend als je zegt dat ze op 1 uur rijden wonen, toch?

• bassGunner
Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:57:
En misschien toch maar eens weer proberen verder te gaan met the Witcher 3.
Kijk eens aan, probleem opgelost dus ;)

[ Voor 34% gewijzigd door bassGunner op 30-06-2017 14:40 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
Homeland schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:19:
Zijn er hier nog mensen die The Division spelen? Van de week mee begonnen, bevalt me uitstekend!
Vast wel, raad ik je aan eens in het betreffende topic te kijken.

Ik ben er zelf volledig op afgeknapt. Ik was erg enthousiast na de beta, maar endgame heeft teleurstellend weinig content. Game barst(te?) ook van de bugs, en de darkzone (PvP) was zo ongebalanceerd als de pest. De eerste twee DLC hebben me niet opnieuw kunnen overtuigen. Verder vind ik de game niet goed draaien op de PS4(Pro); er is me teveel inputlag en dat frustreert extreem bij PvP.
Game moet het wel zelf ondersteunen, maar dan ziet het ook erg gelikt uit op 1080p schermen :P Games als Uncharted, Tomb Raider, e.a. zijn merkbaar veel scherper. Voeg daar meer detail (op afstand) en beter shaders die de Pro aankan, en het beeld ziet er op een 1080p scherm inderdaad merkbaar mooier uit. Maar de game moet het ondersteunen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Geronimous op 30-06-2017 15:16 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:27

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:15:
[...]

Dit inderdaad.
Ik waardeer mijn tegoed gewoon lekker op met Ideal en nergens nooit problemen mee.

Snap ook niet zo goed waarom je voor zo'n omweg met Paypal zou kiezen als het veel sneller/makkelijker kan. :)
omdat met PayPal precies het bedrag afgeschreven wordt wat je aankoop kost.

Daarnaast een tijdje geleden voor mijn vriendin Crash Bandicoot pre-ordered op haar eigen account en dus met iDeal 2x moeten opwaarderen om het kortste bij het gewenste bedrag te kunnen komen.
Het duurde echter ruim 15 min. voor het 2e bedrag ook op haar account/wallet bijgeschreven was.

Dus nee, in mijn ogen is iDeal is niet sneller of makkelijker (moet nl. dan met random reader in de weer en vaak meerdere opwaardeeracties doen). Het enige voordeel van iDeal is dat bij inbraak op je account geen dingen gekocht kunnen worden in bv. Fifa om daarna in-game te verhandelen.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Yucko schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:27:
[...]

Daarnaast een tijdje geleden voor mijn vriendin Crash Bandicoot pre-ordered op haar eigen account en dus met iDeal 2x moeten opwaarderen om het kortste bij het gewenste bedrag te kunnen komen.
Het duurde echter ruim 15 min. voor het 2e bedrag ook op haar account/wallet bijgeschreven was.

Dus nee, in mijn ogen is iDeal is niet sneller of makkelijker (moet nl. dan met random reader in de weer en vaak meerdere opwaardeeracties doen). Het enige voordeel van iDeal is dat bij inbraak op je account geen dingen gekocht kunnen worden in bv. Fifa om daarna in-game te verhandelen.
Als je de 2FA aan hebt staan dan is het risico om er een paypal/creditcard aan te hangen vrij klein.

Heb het ook eens via iDeal gedaan, en dan is het aanmerkelijk trager idd.

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 30-06-2017 15:37 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-11 10:00
[...]

Je kan met ideal ook gewoon het gewenste bedrag toevoegen toch? ik kies gewoon voor het bedrag dat nodig is en geen enkel probleem.

Ik kies ideal en dan scan ik de QR code met mn mobiel en betaal ik via vingerafdruk Heel snel en veilig.

• Jasphur
jaydenjarno schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:44:
[...]

Je kan met ideal ook gewoon het gewenste bedrag toevoegen toch? ik kies gewoon voor het bedrag dat nodig is en geen enkel probleem.

Ik kies ideal en dan scan ik de QR code met mn mobiel en betaal ik via vingerafdruk Heel snel en veilig.
Idem! Overigens is de rekening van Sony een betrouwbare rekening in mijn app dus kan ik tot 250 euro dacht ik gewoon zo overmaken zonder RandomReader o.i.d..

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-11 10:00
ik zit bij de ING. heb dus geen random reader of zoiets. Maar ik vind ideal heerlijk. lekker makkelijk

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 22:35
Speel al een paar maanden weinig tot geen ps4 meer. Zijn niet echt leuke spellen meer uitgekomen.

Wacht momenteel op FF Zodiac Age ps4 en daarna deze titels:
Uncharted 4: The Lost Legacy release date: August 22, 2017
Assassin's Creed Origins, October 27, 2017
Call of Duty WW2 release date: 3 November, 2017
Need for Speed: Payback, November 10, 2017
Star Wars Battlefront 2 release date: November 17, 2017

Maar waarom alles zo dicht op elkaar...

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 09:49
aaaido schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:15:
Speel al een paar maanden weinig tot geen ps4 meer. Zijn niet echt leuke spellen meer uitgekomen.

Blijft subjectief natuurlijk, maar heb je de volgende games al gespeeld/is het niets voor jou?
- Horizon Zero Dawn
- Crash Bandicoot
- NieR
- Prey
- Nioh

Ik vermaak me ook nog steeds met Alienation, de gratis Plus game van 2 maanden geleden :)
Killing floor moet ik nog aan beginnen, leek me in co-op ook wel aardig.

Horizon ben ik ook nog lang niet mee klaar en Wolfenstein the new order heb ik pas voor € 3,- aangeschaft.

• Jasphur
aaaido schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:15:

Leuk tussendoortje TearAway Unfolded :D

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:58
[...]

Als je rechtstreeks op je PS4 console in de store je aankoop doet, kan je er ook voor kiezen om via iDeal af te rekenen. Het voordeel is dan dat je puur het benodigde bedrag afrekent met iDeal en dus niet met een saldo blijft zitten omdat je eerst met een gewenst bedrag moet opwaarderen. Zo doe ik het al enige tijd en werkt prima.

• aaaido
Racierox schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:28:
[...]

Blijft subjectief natuurlijk, maar heb je de volgende games al gespeeld/is het niets voor jou?
- Horizon Zero Dawn
- Crash Bandicoot
- NieR
- Prey
- Nioh

Ik vermaak me ook nog steeds met Alienation, de gratis Plus game van 2 maanden geleden :)
Killing floor moet ik nog aan beginnen, leek me in co-op ook wel aardig.

Horizon ben ik ook nog lang niet mee klaar en Wolfenstein the new order heb ik pas voor € 3,- aangeschaft.
Horizon Zero Dawn staat inderdaad nog op mijn lijstje erbij

• aaaido
Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:39:
[...]

Leuk tussendoortje TearAway Unfolded :D
Ziet er tof uit maar niet echt mijn ding.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:30
Ik heb net Rise of the Tomb Raider en Ratchet & Clank opgehaald, 2 games waar ik erg naar uit kijk. :D

Welke moet ik eerst doen? Ik neig toch naar Lara Croft :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

Exirion

Gadgetfetisjist

Anton.net schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:20:
Ik heb net Rise of the Tomb Raider en Ratchet & Clank opgehaald, 2 games waar ik erg naar uit kijk. :D

Je zegt het zelf al ;) Zul je geen spijt van krijgen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Anton.net schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:20:

Ik zou Lara Croft ook eerst doen >:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

Exirion

Gadgetfetisjist

poor Leno schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:31:
Ik zou Lara Croft ook eerst doen >:)
Helemaal, maar de vraag is hoeveel energie je daarna nog hebt om te gamen :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 12:13
Hier nog aan het wachten op obduction. Zou ook ergens dit jaar voor de ps4 uitkomen.

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Exirion schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:39:
[...]

Helemaal, maar de vraag is hoeveel energie je daarna nog hebt om te gamen :+
Dat hangt er denk ik ook vanaf welke versie van Lara je doet. Die laatste kreunde iig behoorlijk.

psn: jagermeistertim

• Vrijdag
TTHEEBO1 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:26:
[...]

Dat hangt er denk ik ook vanaf welke versie van Lara je doet. Die laatste kreunde iig behoorlijk.
Maar de eerste versies waren behoorlijk hoekig ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Vrijdag schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:55:
[...]

Maar de eerste versies waren behoorlijk hoekig ;(
:D

Afbeeldingslocatie: http://digitalspyuk.cdnds.net/16/25/768x640/gallery-1466698056-lara-croft-boobs.png

• Vrijdag
_O- :') !

Sprekend! Damn :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

Lijkt sprekend inderdaad.
Van de puntige borsten tot de cellulitis op de benen
(Vind rechts nog bijna aantrekkelijker :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2017 23:44 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:43:
[...]

Lijkt sprekend inderdaad.
Van de puntige borsten tot de cellulitis op de benen
(Vind rechts nog bijna aantrekkelijker :+ )
Lekker boeiend, cosplayende vrouwen is altijd +1, vooral als je deze humor hebt :)

• Jasphur
Niemand hier die een zwak heeft voor Elena? Haha

• RubenSaurus
Jasphur schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:04:
Niemand hier die een zwak heeft voor Elena? Haha
ja zeker wel <3

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
en maar weer terug ontopic heren (en dames.. :P)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
_/-\o_

[ Voor 99% gewijzigd door triple__vince op 01-07-2017 22:05 ]

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 21:17
een familielid kocht recentelijk een PS4 pro en daarbij het spel 'just dance 2017'. Echter is alles nieuw voor hen en hebben ze er een minimum aan informatie over gekregen door de verkoper.

Nu vraagt men aan mij het 'hoe' en 'waarmee'? Eerlijk gezegd is het voor mij eveneens een spel-console waar ik tot op heden ook relatief weinig van afweet. Dus ben ik nu bezig wat meer informatie aan het opzoeken over PS4 en de accessoires.

Ondanks het spel volledig kan gespeeld worden zonder extra accessoires via behulp van een smartphone, wilt men het toch op een andere manier. Ik zie dat er bij PS4 een move-controller kan gebruikt worden. Echter is mijn vraag nu of hierbij dan ook een PS-camera 'vereist' is (of kan een move-controller ook perfect zonder camera afgestemd en gebruikt worden)?

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

• RubenSaurus
RainerSGF schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:09:
een familielid kocht recentelijk een PS4 pro en daarbij het spel 'just dance 2017'. Echter is alles nieuw voor hen en hebben ze er een minimum aan informatie over gekregen door de verkoper.

Nu vraagt men aan mij het 'hoe' en 'waarmee'? Eerlijk gezegd is het voor mij eveneens een spel-console waar ik tot op heden ook relatief weinig van afweet. Dus ben ik nu bezig wat meer informatie aan het opzoeken over PS4 en de accessoires.

Ondanks het spel volledig kan gespeeld worden zonder extra accessoires via behulp van een smartphone, wilt men het toch op een andere manier. Ik zie dat er bij PS4 een move-controller kan gebruikt worden. Echter is mijn vraag nu of hierbij dan ook een PS-camera 'vereist' is (of kan een move-controller ook perfect zonder camera afgestemd en gebruikt worden)?
De camera is verplicht anders werkt de move set namelijk niet, de camera singaleerd namelijk de lampen van de move set en bepaald daarmee welke bewegingen worden gemaakt.

• RainerSGF
DigitalError schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:13:
[...]

De camera is verplicht anders werkt de move set namelijk niet, de camera singaleerd namelijk de lampen van de move set en bepaald daarmee welke bewegingen worden gemaakt.
Hartelijk bedankt @DigitalError !
Toch echt heel erg dat men dergelijke essentiële informatie niet meedeelt aan klanten. Zelfs nu niet meteen terug gevonden op de website van Sony zelf.

• Vrijdag
Hmz, een beetje een crosspost, excuses. Ik heb de CoD IW MWF Legacy editie gekocht maar daar staat op het doosje version francais intégrale. Dus volledig in het Frans. Nergens te bekennen bijvoorbeeld "jeu anglais, manuel en francais". Nu kan ik verder prima Frans maar een spel in het frans is na de eerste vijf minuten gewoon niet meer grappig. Mijn PS4 staat op Engels, maar ik kan nergens vinden dat dit de taal van het spel overruled. Balen is dat ik het cellofaantje al voor de helft had afgescheurd en ik de shop niet kan bellen nu. Iemand ervaring met zulke "integrale" versies? Anders moet ik het maar aan een Walloniër verkopen ofzo :-(

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:43
RainerSGF schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:09:

Volgens mij is alleen een camera ook al goed bij de 2017 versie.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-11 12:24

Nitai

Live the life you love.

Vrijdag schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:08:
Hmz, een beetje een crosspost, excuses. Ik heb de CoD IW MWF Legacy editie gekocht maar daar staat op het doosje version francais intégrale. Dus volledig in het Frans. Nergens te bekennen bijvoorbeeld "jeu anglais, manuel en francais". Nu kan ik verder prima Frans maar een spel in het frans is na de eerste vijf minuten gewoon niet meer grappig. Mijn PS4 staat op Engels, maar ik kan nergens vinden dat dit de taal van het spel overruled. Balen is dat ik het cellofaantje al voor de helft had afgescheurd en ik de shop niet kan bellen nu. Iemand ervaring met zulke "integrale" versies? Anders moet ik het maar aan een Walloniër verkopen ofzo :-(
Kun je het niet omruilen in de winkel? Of wellicht een mailtje naar Activision?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Wat is de CUSA-code? Als je daarop zoekt vind je misschien of het in het Engels speelbaar is.

De digitale versie in de Nederlandse en Franse Playstation-store hebben dezelfde code en zijn met Engels en Franse audio en ondertitels speelbaar.

https://store.playstation...05282_00-CODIWLEGACY00001

• RainerSGF
DaTimMan schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:44:
[...]

Volgens mij is alleen een camera ook al goed bij de 2017 versie.
Wou ik eigenlijk ook nog vragen. Wat biedt de Move-controller eigenlijk meer dan een DualShock 4?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Als het goed is kan je alle Europese discs in het Engels spelen. Ik heb zelf een Italiaanse "The Crew" en die speel ik ook gewoon Engels (volgens mij kan je zelfs Nederlands spelen, maar dat weet ik niet 100% zeker).

Denk dat Engels zelfs wereldwijd ondersteund is op PS4 game discs.

"version francais intégrale" betekent slechts dat het volledig in het Frans speelbaar is (staat erop voor de Walloniërs die het anders niet begrijpen ;) ). Die tekst sluit andere talen echter niet uit. :)

[ Voor 9% gewijzigd door ralph075 op 02-07-2017 20:15 ]

• Vrijdag
Nitai schreef op zondag 2 juli 2017 @ 19:49:
[...]

Kun je het niet omruilen in de winkel? Of wellicht een mailtje naar Activision?
Ik heb het cellofaantje al de onderste helft eraf gescheurd :-( Kleine kans. Het adres op de doos is wel Activision in Schiphol.
MartijnS72 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:01:
[...]

Wat is de CUSA-code? Als je daarop zoekt vind je misschien of het in het Engels speelbaar is.

De digitale versie in de Nederlandse en Franse Playstation-store hebben dezelfde code en zijn met Engels en Franse audio en ondertitels speelbaar.

Gek genoeg geeft de CUS code CUSA-06448 op deze site aan dat het een AU versie is:
https://www.gamefaqs.com/...uty-infinite-warfare/data
ralph075 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:12:
[...]

Als het goed is kan je alle Europese discs in het Engels spelen. Ik heb zelf een Italiaanse "The Crew" en die speel ik ook gewoon Engels (volgens mij kan je zelfs Nederlands spelen, maar dat weet ik niet 100% zeker).

Denk dat Engels zelfs wereldwijd ondersteund is op PS4 game discs.
Staat daar iets op als "integrale" oid op de doos? Bij de meeste spellen en ook films betekent dit namelijk dat het volledige spel/films in die betreffende taal is.
"version francais intégrale" betekent slechts dat het volledig in het Frans speelbaar is (staat erop voor de Walloniërs die het anders niet begrijpen ;) ). Die tekst sluit andere talen echter niet uit. :)
:D :P

Naja, bedankt voor de input allen! Ik ga het gewoon proberen. Lukt het niet in het Engels, dan gooi ik m wel op V&A ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 02-07-2017 20:17 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:16:
Staat daar iets op als "integrale" oid op de doos? Bij de meeste spellen en ook films betekent dit namelijk dat het volledige spel/films in die betreffende taal is.
Daar staat een soortgelijke tekst op, ja. Hoes, inlay, e.d. is ook alleen Italiaans, geen woord Engels (nou ja, de titel van de game natuurlijk wel, dat is niet opeens "il Equipaggio" :+ ).

• DaTimMan
RainerSGF schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:06:
[...]

Wou ik eigenlijk ook nog vragen. Wat biedt de Move-controller eigenlijk meer dan een DualShock 4?
Om het simpel te zeggen is de move de ps variantie van de Wii controller. Bovenop de move zit een lichtgevende bol voor beweging tracking. Het is een ander type controller dan de dualshock

• MartijnS72
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:16:
[...]
Gek genoeg geeft de CUS code CUSA-06448 op deze site aan dat het een AU versie is:
https://www.gamefaqs.com/...uty-infinite-warfare/data
[...]
Dat lijkt de code voor Engels/Franse-versie te zijn voor de UK, Australië, Frankrijk en waarschijnlijk Nederland.

Overigens zijn niet alle disc-versies in het Engels speelbaar. Zo had Dishonored: Definitive Edition uit Duitsland geen Engelse audio.

• Vrijdag
MartijnS72 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:24:
[...]

Dat lijkt de code voor Engels/Franse-versie te zijn voor de UK, Australië, Frankrijk en waarschijnlijk Nederland.

Overigens zijn niet alle disc-versies in het Engels speelbaar. Zo had Dishonored: Definitive Edition uit Duitsland geen Engelse audio.
Nou, geprobeerd, is inderdaad volledig in het Engels. Pfoeh, opgelucht!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:15
Net alle trials gedaan in UC4. Ook meteen online (2/5) uitgeprobeerd. Beide spelen fijner dan de SP, zoveel vloeiender.

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
RainerSGF schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:06:
[...]

Je dient wel echt goed de camera te positioneren, anders werkt niet goed. De move heb je inderdaad niet meer nodig voor de huidige just dance edities.

Bij het installeren van het spel krijg je ook uitleg over het goed in stellen van de camera. Easy peasy.

• Jasphur
Gisteravond relatief laat thuis, vond ik Crash Bandicoot in mijn postbus :D Hadden mijn ouders hem onderweg naar Frankrijk even afgegeven! Even de eerste drie levels gespeeld en was goed onder de indruk. Het spel ziet er erg goed uit en is nog steeds even simpel als moeilijk zoals ik mij dat kan herinneren. Kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Necromancer heeft mij weer terug getrokken in Diablo 3, lekker coop met de vrouw als de kleine ik bed ligt. Wat blijft het toch een heerlijk spel!

psn: jagermeistertim

• RubenSaurus
https://www.realgear.net/...r-2-far-cry-5-co-op-mode/

Nou daar zijn we weer mooi genaaid mee dan, hebben ze niks geleerd van FarCry 4 dan?
Enige verschil is dan dat je in FarCry 5 wel de hele campaign kunt doen, maar ik hoop toch dat ze hier nog even aan gaan sleutelen |:(

• Homeland
  • Niet online
In addition, it will be the first game where players will be able to pet the dog accompanying them
Far Cry 5 ook wel bekend als "Dog Petting Simulator 2017".
Homeland schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:49:
[...]

Wow! insta-buy :F

• RubenSaurus
[...]

dat lijkt me sterk want hij komt pas in 2018 uit :+

Verwijderd

DigitalError schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:29:
https://www.realgear.net/...r-2-far-cry-5-co-op-mode/

Nou daar zijn we weer mooi genaaid mee dan, hebben ze niks geleerd van FarCry 4 dan?
Enige verschil is dan dat je in FarCry 5 wel de hele campaign kunt doen, maar ik hoop toch dat ze hier nog even aan gaan sleutelen |:(
Daarom.
Far Cry(of beter gezegd, ubisoft games). .. heerlijke games om te spelen....voor 20 tijdens een sale..

Ik vond de coöp van Far Cry 3 echt super, gewoon samen coöp missies doen en fun hebben.
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:53:
[...]

Daarom.
Far Cry(of beter gezegd, ubisoft games). .. heerlijke games om te spelen....voor 20 tijdens een sale..

Ik vond de coöp van Far Cry 3 echt super, gewoon samen coöp missies doen en fun hebben.
Haha volgens mij heb ik deel 4 nog een keer met jou gedaan.

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:56:
[...]

Haha volgens mij heb ik deel 4 nog een keer met jou gedaan.
Klopt :).
Paar missies en de trophy dat je een kill moest maken als passagier in een auto ;)

Verwijderd

Hey,

Ik heb een vraagje, wellicht een beetje een domme maar kon het specifieke antwoord niet vinden op google, dus ik probeer het ff via deze weg. Misschien dat iemand mij een duidelijk antwoord kan geven.

Mijn ps4 is aangesloten op het wifi netwerk thuis, dus ik game niet via een kabel. Nu heb ik boven in de kamer waar ik game een wifi extender. Hier is mijn ps4 mee verbonden. Nu wil dit op zich prima, alleen is het af en toe een beetje onstabiel en verlies ik wel eens mijn verbinding voor een klein moment. Heel storend wanneer je met vrienden online speelt.

Ik zag dat mijn wifi extender een aansluiting heeft voor een internet kabel. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om dan gebruik te maken van een kabel tussen mijn ps4 en de wifi extender? Of werkt dit niet zo en kan het enkel vanaf de router naar de ps4?

Ben erg benieuwd..

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]
In addition, it will be the first game where players will be able to pet the dog accompanying them

en DD (D-Dog) in MGSV dan?

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:53:
[...]

Daarom.

maar je kunt nog steeds missies doen en fun hebben, het wordt alleen niet opgeslagen bij player 2 8)7 :+

• Jasphur
@Verwijderd

Zoiets?

http://www.allesoverdraad...een-wireless-bridge-voor/

via WiFi signaal omzetten naar bekabeling (Tweakers)

Vind het overigens persoonlijk niet echt een PS4 vraag :P maar hopelijk helpt dit je verder.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:02:
Hey,

Ik heb een vraagje, wellicht een beetje een domme maar kon het specifieke antwoord niet vinden op google, dus ik probeer het ff via deze weg. Misschien dat iemand mij een duidelijk antwoord kan geven.

Mijn ps4 is aangesloten op het wifi netwerk thuis, dus ik game niet via een kabel. Nu heb ik boven in de kamer waar ik game een wifi extender. Hier is mijn ps4 mee verbonden. Nu wil dit op zich prima, alleen is het af en toe een beetje onstabiel en verlies ik wel eens mijn verbinding voor een klein moment. Heel storend wanneer je met vrienden online speelt.

Ik zag dat mijn wifi extender een aansluiting heeft voor een internet kabel. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om dan gebruik te maken van een kabel tussen mijn ps4 en de wifi extender? Of werkt dit niet zo en kan het enkel vanaf de router naar de ps4?

Ben erg benieuwd..
Je hebt geen kabel liggen om het even te proberen? Zou gewoon moeten werken namelijk, het is in feite gewoon een output van het signaal wat de extender ontvangt.

Hou er wel rekening mee dat het resultaat tegen kan vallen. Als de verbinding tussen router en extender ruk is (i.v.m. bijvoorbeeld diverse woonlagen waar het signaal doorheen moet) dan verbeter je dit uiteraard niet met een kabel tussen je extender en PS4 die zich in dezelfde kamer bevinden.

Bekabeld is altijd beter, maar ik begrijp dat dit niet in alle situaties (makkelijk) mogelijk is :)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:02:
Hey,

Ben erg benieuwd..
Nou, ram een kabel erin en test het, zou ik zeggen ;)
Holy shit, crash heeft een betere launch dan horizon in de uk. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1400641

• Jasphur
Zoals in de reacties gezegd: Crash werkt nogal op de nostalgie. Dus voor veel mensen (waaronder ik) een instant buy. Overigens is het met zijn 40 euro niet eens heel gek duur voor de 3 games.

Horizon is dan toch een spel wat uiteindelijk wel door veel meer mensen gekocht en gespeeld gaat worden. (waaronder ik, haha).

• DaTimMan
Denman schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Je hebt geen kabel liggen om het even te proberen? Zou gewoon moeten werken namelijk, het is in feite gewoon een output van het signaal wat de extender ontvangt.

Hou er wel rekening mee dat het resultaat tegen kan vallen. Als de verbinding tussen router en extender ruk is (i.v.m. bijvoorbeeld diverse woonlagen waar het signaal doorheen moet) dan verbeter je dit uiteraard niet met een kabel tussen je extender en PS4 die zich in dezelfde kamer bevinden.

Bekabeld is altijd beter, maar ik begrijp dat dit niet in alle situaties (makkelijk) mogelijk is :)
Als het signaal tussen de extender en de router slecht is kan je natuurlijk ook de extender op een betere plek hangen en de rest met de kabel afvangen. Tussen de verdiepingen de wifi punten dicht bij elkaar hangen en dan verder naar de kamers met kabel.

Het kan ook zijn dat de utp poort juist geschikt is om de extender via een kabel aan je router te hangen. Persoonlijk heb ik nog een goed resultaat gehad met een extender, bijna alles gaat nu over de kabel.

Met meer dan 10 wireless clients ging het snel hard
Jasphur schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:19:
Zoals in de reacties gezegd: Crash werkt nogal op de nostalgie. Dus voor veel mensen (waaronder ik) een instant buy. Overigens is het met zijn 40 euro niet eens heel gek duur voor de 3 games.

Horizon is dan toch een spel wat uiteindelijk wel door veel meer mensen gekocht en gespeeld gaat worden. (waaronder ik, haha).
Ik moest gisteren de vrouw helpen met een bepaald level. Die shit is nog verdomde pittig. Kreeg serieus Bloodborne flashbacks. :F

• Jasphur
De truuk bij Crash schijnt te zijn dat je de d-pad moet gebruiken ipv de knuppeltjes. Vanavond maar eens testen. Kan mij niet meer herinneren of ik vroeger nou de pijltjes gebruikte. Volgens mij zaten er niet eens knuppeltjes op mijn controller toen.

Verwijderd

Jasphur schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:34:
De truuk bij Crash schijnt te zijn dat je de d-pad moet gebruiken ipv de knuppeltjes. Vanavond maar eens testen. Kan mij niet meer herinneren of ik vroeger nou de pijltjes gebruikte. Volgens mij zaten er niet eens knuppeltjes op mijn controller toen.
Bij de eerste Crash had je nog geen Sticks :), toen was het gewoon gamen met de D-Pad 8)
Ik heb het allebei geprobeerd. Op zich werkt het beide prima hoor. Moeilijke stukje heb ik gewoon met de analoge stick gehaald.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11 10:56
Hmm, ben nooit echt fan geweest van Crash. Spyro the Dragon vond ik daarentegen echt ontzettend vet. Het reizen tussen alle werelden was echt geweldig.

Achteraf bedenk ik mij dat het bij die oude games echt ging om het grotere geheel. Het verslaan van vijanden was namelijk echt niet meer dan 1, 2 of 3 keer slaan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
Klopt helemaal, maar games waren destijds ook gewoon moeilijker, Crash stond daar ook toen al bekend om.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Boobybandit schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:02:
Hmm, ben nooit echt fan geweest van Crash. Spyro the Dragon vond ik daarentegen echt ontzettend vet. Het reizen tussen alle werelden was echt geweldig.

Achteraf bedenk ik mij dat het bij die oude games echt ging om het grotere geheel. Het verslaan van vijanden was namelijk echt niet meer dan 1, 2 of 3 keer slaan.
Verwacht tzt ook wel een spyro bundel. En die lijkt mij ook nog wel geinig. Idd nog zelfs leuker dan crash. Die wil ik eigenlijk desondanks toch wel hebben om te zien of ik 'vroegah' nou echt wat gemist heb :)

10 second ninja DONE

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 08:09
Vandaag zou er een gratis gezelschapsspel uitkomen bij de plus, maar weet iemand vanaf hoe laat die beschikbaar is?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• MartijnS72
  • Niet online
MillZ schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:18:
Vandaag zou er een gratis gezelschapsspel uitkomen bij de plus, maar weet iemand vanaf hoe laat die beschikbaar is?
Bedoel je "That's You!"? Nu beschikbaar net als de andere maandelijkse games; pagina in de Playstation-store is net bijgewerkt.

• RubenSaurus
MillZ schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:18:
https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME
Pagina: 1 ... 82 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!