Op de wind van gister kan je niet zeilen
Hahaha dat zinnetjeTweakmans schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:40:
Alle PS Plus-games voor de maand juli zijn inmiddels in de store beschikbaar:
[afbeelding]
Keep Dennis alive!
PSN: Maichel
Wat is dat voorn game.. ik zit op YT te kijken en t lijken alleen maar cut-scenestiguan schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:51:
Damn, Until Dawn gewoon gratis.
Heb hem zelf nog niet gespeeld, maar volgens mij is het inderdaad een interactieve horror film. Als toch wel liefhebbers van horror films heb ik er iig zin in!poor Leno schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:25:
[...]
Wat is dat voorn game.. ik zit op YT te kijken en t lijken alleen maar cut-scenes
Ik weet niet of je toevallig scary movie (overigens duidelijk geen horror film, maar persiflage op het genre) kent. daar zit in het begin een scene die voor mij iig zeer herkenbaar was.......de actrivce loopt naar 2 borden, een genaamd safety of rescue oid, en een genaamd 'certain death' ze kiest uitaard voor die 2e. In dit spel mag je dus zelf die keuzes maken
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 04-07-2017 14:30 ]
10 second ninja DONE
Ken je serieus Until Dawn niet?poor Leno schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:25:
[...]
Wat is dat voorn game.. ik zit op YT te kijken en t lijken alleen maar cut-scenes
Wikipedia: Until Dawn
Zo gek is dat niet hoor, ik kende het ook niet, en het lijkt me ook absoluut geen leuk spel. Maar ik ga het straks even proberen.bram1984 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:30:
[...]
Ken je serieus Until Dawn niet?
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ik ken niets anders dan Battlefieldbram1984 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:30:
[...]
Ken je serieus Until Dawn niet?
@poor Leno Is anders iemand die hier al een hele tijd zit en Until Dawn is een vrij bekende PS4 exclusive, dus dat verbaast me.Merdera schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:34:
[...]
Zo gek is dat niet hoor, ik kende het ook niet, en het lijkt me ook absoluut geen leuk spel. Maar ik ga het straks even proberen.
Maar omdat iemand onder de indruk was van dat het spel gratis was, was ik toch wel even benieuwd
Het is inderdaad een game die bouwt op horrorfilms. Een groepje tieners bezoekt een afgelegen huis (familiebezit van een van hen) en vervolgens gebeuren er allemaal nare dingen. Inclusief jump scares (die de game zelf cheap shots noemt) en als je een PS camera hebt neemt ie dat moment op zodat je jezelf kan zien schrikken na afloop
Ik speel doorgaans ook niet echt horror games met jump scares, maar deze staat al een hele tijd op mijn lijst. Het is een vrij unieke Heavy Rain achtige game en gewoon een AAA exclusive met relatief goede scores en bekende acteurs.poor Leno schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:37:
Ik speel geen horror of zombie dingen, dus ik check die dingen verder ook nooit echt. Althans dat ik het zou onthouden.
Maar omdat iemand onder de indruk was van dat het spel gratis was, was ik toch wel even benieuwd
[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 04-07-2017 15:08 ]
Ik moet zeggen dat ik toch wel vaak met samengeknepen billetjes zat als je met alleen een zaklamp door een donker huis heen zit te lopen, omdat je weet dat er gewoon elk moment wat kan gebeuren
Zit te lopen, dat moet wel een bug geweest zijn.striner schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:05:
niet echt eng?
Ik moet zeggen dat ik toch wel vaak met samengeknepen billetjes zat als je met alleen een zaklamp door een donker huis heen zit te lopen, omdat je weet dat er gewoon elk moment wat kan gebeuren
We gaan er weer van genieten!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 20% gewijzigd door ThaBEN op 04-07-2017 16:29 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Nah, je zit als je 'aan het gamen bent' (hoop ik) en in het spel loop je, dus dan klopt het! (ik probeerde nog andere oplossing te verzinnen, bijvoorbeeld hoe de dame uit 'the ring' de trap af loopt........maar dat is toch andersbram1984 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:08:
[...]
Zit te lopen, dat moet wel een bug geweest zijn.
10 second ninja DONE
Dan heb ik nieuws voor je: ik ken het ook niet.bram1984 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:35:
[...]
@poor Leno Is anders iemand die hier al een hele tijd zit en Until Dawn is een vrij bekende PS4 exclusive, dus dat verbaast me.
Maar ik zal 'm eens gaan downloaden, misschien is het wel wat
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vind ik bizar. Deze thread heeft 2 pagina's vol posts met de titel Until Dawn erin. Statistisch gezien moet je de game als vaste Tweakert per ongeluk al een keer voorbij hebben zien komen.dvdkiwi schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:19:
[...]
Dan heb ik nieuws voor je: ik ken het ook niet.
Maar ik zal 'm eens gaan downloaden, misschien is het wel wat
de naam herkende ik ook maar verder geen idee wat voor spel het was tot het besproken werd hier een paar posts terug.bram1984 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:25:
[...]
Vind ik bizar. Deze thread heeft 2 pagina's vol posts met de titel Until Dawn erin. Statistisch gezien moet je de game als vaste Tweakert per ongeluk al een keer voorbij hebben zien komen.
PSN ID: Svennie-NL
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb je niet goed gekeken.striner schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:40:
Was er zelf meer van onder de indruk dat die nu al gratis is. Heb hem met kerst cadeau gegeven aan mijn vriendin, toen koste die nog iets van 40 euro ofzo.
Het is inderdaad een game die bouwt op horrorfilms. Een groepje tieners bezoekt een afgelegen huis (familiebezit van een van hen) en vervolgens gebeuren er allemaal nare dingen. Inclusief jump scares (die de game zelf cheap shots noemt) en als je een PS camera hebt neemt ie dat moment op zodat je jezelf kan zien schrikken na afloop
Dit zijn voor mij typisch van die games die mij wel interessant lijken maar waarvan ik weet dat de replay waarde voor mij persoonlijk ongeveer 0 is. Daarom laat ik ze vaak liggen in de winkel. Dat dergelijke titels naar PS+ komen is alleen maar handigMurrays schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:22:
Ik ben blij met Until Dawn als game van de maand. Ik wou het spel al aanschaffen maar gelukkig gewacht
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Levels kunnen denk ik wel eentonig worden als je alleen speelt. Er is wel een online matchmaking, maar de meeste mensen leaven meteen als er een level is gehaald in plaats van naar het volgende te gaan. Het kost daardoor behoorlijk wat tijds steeds wat irritant kan worden.Exirion schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:32:
Ik twijfel nog steeds over The Division. Ik heb er even in rondgelopen en de omgeving is echt super mooi gemaakt. Een stuk realistischer dan bijvoorbeeld GTA5. Wel twijfel ik vanwege de nadruk op multiplayer. Sommige mensen zeggen dat het als single player ook een prima game is waar je genoeg uren mee zoet bent. Anderen vinden de hele game ruk, of in ieder geval het single player deel de moeite niet waard. Wie trekt me over de streep?
Ik heb rond launch een uur of 70 doorgebracht in The Division en vond het heel erg leuk, ondanks alle kritiek die toen al klonk Waar je moet grinden (in groepen van 4), ging het maken van groepjes met onbekenden eenvoudig. Het is zeker geen single player game, maar je hoeft ook niet per se nadruk te leggen op het sociale aspect van multiplayer. Ik heb het spel niet meer met uitbreidingen gespeeld, dus daar kan ik niets over zeggen.Exirion schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:32:
Ik twijfel nog steeds over The Division. Ik heb er even in rondgelopen en de omgeving is echt super mooi gemaakt. Een stuk realistischer dan bijvoorbeeld GTA5. Wel twijfel ik vanwege de nadruk op multiplayer. Sommige mensen zeggen dat het als single player ook een prima game is waar je genoeg uren mee zoet bent. Anderen vinden de hele game ruk, of in ieder geval het single player deel de moeite niet waard. Wie trekt me over de streep?
Ik heb hem vooral gespeeld vanwege het verhaal. Vond dat ook erg interessant. De enemies zijn vooral bullet sponges en daarom (vind ik) niet echt interessant. Ze levellen ook gewoon mee dus elk wapen wat beter is, pak je dan meteen op en hecht je weinig waarde aan. Online vond ik maar meh.Exirion schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:32:
Replaywaarde 0 omdat je het plot dan al weet? Want qua gameplay biedt deze game juist veel replaywaarde door steeds andere keuzes te maken dan in je eerste playthrough, met andere uitkomsten als gevolg.Bor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:20:
[...]
Dit zijn voor mij typisch van die games die mij wel interessant lijken maar waarvan ik weet dat de replay waarde voor mij persoonlijk ongeveer 0 is. Daarom laat ik ze vaak liggen in de winkel. Dat dergelijke titels naar PS+ komen is alleen maar handig
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Wat hierboven al gezegd wordt. Deze game heeft juist veel replay waarde vanwege alle verschillende keuzes.Bor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:20:
[...]
Dit zijn voor mij typisch van die games die mij wel interessant lijken maar waarvan ik weet dat de replay waarde voor mij persoonlijk ongeveer 0 is. Daarom laat ik ze vaak liggen in de winkel. Dat dergelijke titels naar PS+ komen is alleen maar handig
Ik heb hem ook gehaald nu hij goedkoper is en bevalt mij erg goed. Multiplayer werkt erg tof, zeker als het moeilijk is omdat je dan flink moet samenwerken. Singleplayer is ook leuk al zijn de hoofd-missies dan wel echt een stuk lastiger.Exirion schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:32:
Ben nog maar level 14 dus nog genoeg uren te gaan. Het looten van nieuwe wapens en gear werkt ook wel verslavend, beetje zoals het bij Borderlands ook werkt.
Tuurlijk, maar er zijn geen grote wijzigingen in het verhaal meer, de locaties zijn bekend en hoe de bad guys zich gedragen of hoe het uiteindelijk afloopt zal nog vrij gelijk zijn.striner schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:09:
Jep, afhankelijk van welke keuzes je maakt gaat niemand dood, iedereen dood, of een tussenvorm ervan, en alleen met die groep kun je de rest van het spel nog spelen
Ik heb het ook, vrij snel uitgekeken zijn op games ook al kun je ze meerdere keren doorspelen. De laatste waar ik het bewust heb gedaan is GTA, maar dat was ook meer omdat ik hem toen op een ander platform speelde en ik er een nieuwe savegame moest maken
Sowieso omdat ik op dit moment nog teveel games op mijn backlog heb staan die ik wil uitspelen/nog aan moet beginnen, ga ik een game niet nog eens uitspelen tenzij ik hem echt exceptioneel vond.
PSN: MrMistral
Dat is geen spoiler en iets wat ook in reviews benoemd wordt. Dat zou moeten kunnen ja.MrMistral schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:20:
Eindelijk Until Dawn! Al een tijdje op de radar en nu in plus. Ik zag een opmerking van "niet echt eng", maar ik speel het toch wel het liefst met de lichten aan en/of als het buiten licht is, haha! Vind het in ieder geval erg tof tot nu toe. Als je een beetje door de soms awkward besturing en framerate heen kan kijken is het erg vermakelijk
spoiler: Until DawnBegrijp ik het goed dat het mogelijk moet zijn om iedereen levend te houden? Heb het nog niet uitgespeeld maar ben benieuwd
Beter het zekere voor het onzekere. Ik heb er zelf een enorme hekel aan als ik gespoiled wordt. Bovendien denk ik dat sommige mensen dit wel zo kunnen ervaren, dus kunnen de tags geen kwaad. Je kan er altijd voor kiezen om het wel te lezenbram1984 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:23:
[...]
Dat is geen spoiler en iets wat ook in reviews benoemd wordt. Dat zou moeten kunnen ja.
Maar good to know
Nice
PSN: MrMistral
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Heb het al vaak gezegd en ik zeg het nog een keer: beste singleplayer shooter(s) deze generatie, met afstand.Lasmibalsingh schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:36:
Ik heb de metro redux bundel gekocht (9 euro) omdat ik positieve verhalen over metro 2033 gehoord had. Normaal gesproken speel ik geen fps games maar dit is toch wel tof spel moet ik zeggen, vooral ook door het goede verhaal en setting. Het grote gedeelte van het spel kan je trouwens ook op stealth spelen.
Pff.. Ik deed het zelfs in mijn eerste playthroughMrMistral schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:20:
Eindelijk Until Dawn! Al een tijdje op de radar en nu in plus. Ik zag een opmerking van "niet echt eng", maar ik speel het toch wel het liefst met de lichten aan en/of als het buiten licht is, haha! Vind het in ieder geval erg tof tot nu toe. Als je een beetje door de soms awkward besturing en framerate heen kan kijken is het erg vermakelijk
spoiler: Until DawnBegrijp ik het goed dat het mogelijk moet zijn om iedereen levend te houden? Heb het nog niet uitgespeeld maar ben benieuwd
Afgezien van Warhawk waar ik destijds behoorlijk verslaafd aan was, vind ik online gamen ook niet zo boeiend. Ik zit liever in een single player verhaal. De graphics en het gevoel als ik er rondloop spreken me wel aan, dus misschien moet ik 'm maar gewoon kopen, als ik jou zo lees. Duur is het in ieder geval nietMartinspire schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:59:
Ik heb hem vooral gespeeld vanwege het verhaal. Vond dat ook erg interessant. De enemies zijn vooral bullet sponges en daarom (vind ik) niet echt interessant. Ze levellen ook gewoon mee dus elk wapen wat beter is, pak je dan meteen op en hecht je weinig waarde aan. Online vond ik maar meh.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik weet dat de game replay waarde heeft alleen voor mij niet verwacht ik. Ik heb simpelweg geen tijd om de game meerdere keren uit te gaan spelen. Voor mij is het denk ik de ervaring van een enkele playthrough om van te genietenConscience NL schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:01:
[...]
Replaywaarde 0 omdat je het plot dan al weet? Want qua gameplay biedt deze game juist veel replaywaarde door steeds andere keuzes te maken dan in je eerste playthrough, met andere uitkomsten als gevolg.
Maar dat is dan van toepassing op elke game, toch? Uit je bewoording leek het alsof het om Until Dawn specifiek ging.Bor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:24:
[...]
Ik weet dat de game replay waarde heeft alleen voor mij niet verwacht ik. Ik heb simpelweg geen tijd om de game meerdere keren uit te gaan spelen. Voor mij is het denk ik de ervaring van een enkele playthrough om van te genieten
Het is een kwestie van de aandacht verdelen denk ik. Een game als bijvoorbeeld Battlefield oid speel ik langer / vaker weer. Een persoonlijke keuze dus. Er zijn maar weinig single player games die ik vaker dan 1x doorloop. Ik heb daarna altijd het gevoel het wel gezien te hebben en dan ga ik door naar wat anders.Conscience NL schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:27:
[...]
Maar dat is dan van toepassing op elke game, toch? Uit je bewoording leek het alsof het om Until Dawn specifiek ging.
PlayStation Store’s ‘Big In Japan’ promotion kicks off today:
Save big on acclaimed Japanese titles including Resident Evil 7, Final Fantasy XV, more.
https://store.playstation...TORE-MSF75508-BINJ2017PS4
&
PlayStation Store’s ‘Totally Digital’ promotion is live – save on indie hits
Pick up savings on Rocket League, What Remains of Edith Finch, Wonder Boy, more.
https://blog.eu.playstati...-live-save-on-indie-hits/
https://store.playstation...MSF75508-TOTALDIGGAMESDLC
&
Deal of the week is Skyrim voor 29,99
https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2015
[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 05-07-2017 11:44 ]
Dan heeft de game nog wel replaywaarde.Bor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:24:
[...]
Ik weet dat de game replay waarde heeft alleen voor mij niet verwacht ik. Ik heb simpelweg geen tijd om de game meerdere keren uit te gaan spelen. Voor mij is het denk ik de ervaring van een enkele playthrough om van te genieten
Dat jij er geen tijd voor hebt en prio aan andere games geeft, staat daar los van.
Daarom staat er ook dit:bram1984 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:42:
[...]
Dan heeft de game nog wel replaywaarde.
Dat jij er geen tijd voor hebt en prio aan andere games geeft, staat daar los van.
Dit zijn voor mij typisch van die games die mij wel interessant lijken maar waarvan ik weet dat de replay waarde voor mij persoonlijk ongeveer 0 is
Weet ik, maar misschien moet je dan even de definitie ervan op zoeken. Een game heeft letterlijk weinig replaywaarde als een tweede playthrough nagenoeg hetzelfde is. Dat jij geen zin hebt om een game met juist heel veel replaywaarde (ook voor jou persoonlijk, want dit is simpelweg een feit) nogmaals door te spelen, is prima en moet je helemaal zelf weten natuurlijk.
Ik heb weinig zin om hierover in discussie te gaan. Voor mij hebben dit soort games weinig replaywaarde, dat is iets persoonlijk zoals ik al uitlegde. Goed om te zien in ieder geval dat de maandelijkse games wat meer bekendere titels krijgenbram1984 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:16:
[...]
Weet ik, maar misschien moet je dan even de definitie ervan op zoeken. Een game heeft letterlijk weinig replaywaarde als een tweede playthrough nagenoeg hetzelfde is. Dat jij geen zin hebt om een game met juist heel veel replaywaarde (ook voor jou persoonlijk, want dit is simpelweg een feit) nogmaals door te spelen, is prima en moet je helemaal zelf weten natuurlijk.
Verwijderd
Nog niet aan begonnen(en dat duurt ook nog wel eventjes), maar normaliter ben ik ook niet zo van de Horror-games.(Gamen is voor mij ontspanning, en horror is voor mij het tegenovergestelde)
Maar heb over Until Dawn zoveel goede verhalen gehoord de laatste jaren dat ik het gewoon een kans moet geven..
Paar weken geleden ook Emily Wants to play VR gespeeld met een vriendin....Dat was geen leuke ervaring
Alleen de PT-demo gespeeld. Ik had net m'n Destiny console gehaald en dacht: "Leuke demo!" Dus ik samen met m'n vrouwtje, 's avonds laat, alle lichten uit, HT-geluid hard, vlak voor de TV en rondjes lopen.
Ik heb echt nog nooit zo hard gegild!
Daarna ook nooit meer aangeraakt eigenlijk...
Heeft iemand deze multiplayer-survivalgame al gespeeld? Is het een aanrader?
Verwijderd
Erg leuk spel, vooral coop is die interessant.Tweakmans schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:25:
Don't Starve Together: Console Edition (nu voor €9,99 in de store) krijgt goede recensies op Metacritic.
Heeft iemand deze multiplayer-survivalgame al gespeeld? Is het een aanrader?
Maar je moet wel echt van het genre houden(Dus zelf bouwen, zelf voorraden zoeken, zelf voor eten en vuur zorgen)
Ik hou van dat genre dus ik vind het een ondergewaardeerde toppertje
Heb er volgens steam 42 uur in zitten(waarvan minimaal 41 coop
Yakuza zero (hoor dat dit een hele goede game is)
FF7 (nog nooi gespeeld)
digimon world ( op de PS1 zoveel gespeeld )
FF12( niet in de aanbieding, maar wil hem toch haha)
Xenoverse 2 (dbz is altijd leuk)
en mijn backlog
Persona 5 (deze begint een beetje te vervelen te veel story gelul:P, maar toch een gaaf spel)
last of us 1
Zit echt te twijfellen welke ik ga kopen, zielige portomonee:(
en heb mijn ps4 pro nog maar net
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Nog steeds de moeite waard, ook al is het niet mijn favo deel.
Er zitten een aantal héle mooie aanbiedingen bij (oa Resident Evil, Final Fantasy, Street Fighter, Dark Souls)
Big in Japan | Playstation Store uitverkoop
*edit*
DigitalError in "[PS4] PlayStation 4 - deel 8"
Spuit 11, lekker Kiwi
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 05-07-2017 18:39 ]
Verwijderd
Als je een paar posts omhoog kijkt(letterlijk op deze paginadvdkiwi schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:36:
Japanse games in de aanbieding in de store.
Er zitten een aantal héle mooie aanbiedingen bij (oa Resident Evil, Final Fantasy, Street Fighter, Dark Souls)
Big in Japan | Playstation Store uitverkoop
Snap dat we allemaal enthousiast zijn en Dennis zijn rol willen overnemen, maar we kunnen het overdrijven
Edit.
Je had het zelf blijkbaar al door
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2017 18:41 ]
Toevallig is mijn naam Dennis, maar als jullie het niet erg vinden pas ik toch echt even voor deze "eer".Homeland schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:25:
Misschien tijd om een zoektocht te starten naar "De nieuwe Dennis".
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ben niet boos, dat maak je zelf ervan. Krijgt niet het gewenste antwoord en de ander is "boos", mjah.... okay..whatever
[ Voor 59% gewijzigd door Fietsbel op 05-07-2017 21:31 ]
39
Zo, sorry hoor. Wist niet dat je boos werd.Fietsbel schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:36:
Tik dennis in het zoekveld en je krijgt je antwoord. Hopelijk "sterft" dat hele dennis gedoe snel.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Niet raar gok ik. Maar vergeet ook niet dat het behoorlijk warm is momenteel! Zelf nog niet gespeeld op mijn PRO.cypress3d schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:17:
Until Dawn net gespeeld op de PS4 pro maar jeetje die ps4 hoor je dan wel hoor. Hebben jullie dat ook op je Pro?
Het is de €8 zeker waard, maar dit keer pas ik. Ik heb hem origineel voor de PS1 en digitaal voor de PS3. Ik snap niet waarom die digitale versie niet mee schuift naar de ps4. Emulatie blijft hetzelfde.BlackEyedAngel schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:33:
FF7 is een klassieker, alleen al daarom is het een schamele 8 euro waard, al gaat die natuurljk niet ALLE kracht van je Pro gebruiken
Als ik hem nu koop kan ik hem over 4 jaar zeker opnieuw voor de PS5 kopen.. Daaaag
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Als je even een weekje wacht dan kun je de remake kopen van FFXIIRuudox schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:32:
zo veel mooie aanbiedingen nu:(
Yakuza zero (hoor dat dit een hele goede game is)
FF7 (nog nooi gespeeld)
digimon world ( op de PS1 zoveel gespeeld )
FF12( niet in de aanbieding, maar wil hem toch haha)
Xenoverse 2 (dbz is altijd leuk)
en mijn backlog
Persona 5 (deze begint een beetje te vervelen te veel story gelul:P, maar toch een gaaf spel)
last of us 1
Zit echt te twijfellen welke ik ga kopen, zielige portomonee:(
en heb mijn ps4 pro nog maar net
Of is dat de versie die in jouw lijstje staat?
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 06-07-2017 09:11 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De ps4 versie is wel een 'HD' port van de pc versie, en niet de orginele ps1 versie via een emulator gelukkigMalfunctions schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:08:
[...]
Het is de €8 zeker waard, maar dit keer pas ik. Ik heb hem origineel voor de PS1 en digitaal voor de PS3. Ik snap niet waarom die digitale versie niet mee schuift naar de ps4. Emulatie blijft hetzelfde.
Als ik hem nu koop kan ik hem over 4 jaar zeker opnieuw voor de PS5 kopen.. Daaaag
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Bedoel je "That's You!"? Zo ja, da's echt een gezins/vrienden game, maar werkt eigenlijk behoorlijk smooth qua koppeling en reactietijd met versturen van foto's en tekenen op foto enzo. Ik had het zelf nooit gekocht, maar ik moet zeggen dat we het thuis leuker vinden dan gedacht. Maar je moet het wel met 2 of meer spelen.Martinspire schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:49:
Heeft iemand trouwens die mobile-game al gespeeld? Werkt het een beetje?
Ik vind de performance ook vrij bagger op de pro om eerlijk te zijn. Bij sommige scenes zie je de framerate echt onder acceptabele waardes dippen.cypress3d schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:17:
Until Dawn net gespeeld op de PS4 pro maar jeetje die ps4 hoor je dan wel hoor. Hebben jullie dat ook op je Pro?
Geweldig spel, maar uiteindelijk geen echte topper (wat ik stiekem misschien wel had gehoopt of verwacht na alle enthousiaste verhalen).
Ik heb m nog niet uitgespeeld maar vind het ook geen absolute topper. Mooi gemaakt en de cutscenes zijn om van te smullen maar echt vernieuwend is het allemaal niet. Snap de hype met deze titel (zoals wel vaker) niet echt. Maar goed.Lapras schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:55:
Gister Horizon uitgespeeld. Wat een mooi spel, terwijl het eigenlijk niks nieuws doet. Ik heb dan ook een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant is het echt top door het verhaal, de graphics en de setting. Aan de andere kant verloor ik halverwege wel een beetje het wauw-gevoel en was ik er ook niet rouwig om dat het afgelopen was.
Geweldig spel, maar uiteindelijk geen echte topper (wat ik stiekem misschien wel had gehoopt of verwacht na alle enthousiaste verhalen).
Lapras schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:55:
Gister Horizon uitgespeeld. Wat een mooi spel, terwijl het eigenlijk niks nieuws doet. Ik heb dan ook een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant is het echt top door het verhaal, de graphics en de setting. Aan de andere kant verloor ik halverwege wel een beetje het wauw-gevoel en was ik er ook niet rouwig om dat het afgelopen was.
De setting is vrij origineel en de game pompt er Uncharted graphics uit in een enorme en vooral intrigerende open wereld en combineert dit met soepele en redelijk verslavende gameplay. Ja er kunnen dingetjes verbeterd worden zoals de sidequests en gezichtsanimaties, maar wat je verder van een topper nog meer verwacht en waarom je de hype niet snapt, is mij niet duidelijk. Het fundament staat als een huis.Geteisem schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:58:
[...]
Ik heb m nog niet uitgespeeld maar vind het ook geen absolute topper. Mooi gemaakt en de cutscenes zijn om van te smullen maar echt vernieuwend is het allemaal niet. Snap de hype met deze titel (zoals wel vaker) niet echt. Maar goed.
Je kunt niet iedereen tevreden stellen. Ook is het voor sommige mensen hip om een tegendraadse mening te hebben, dus die mensen zullen altijd wel wat te katten hebben. Waarmee ik verder niet oordeel over de kritiek, want ik heb het spel zelf nog niet gespeeld.bram1984 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:15:
wat je verder van een topper nog meer verwacht en waarom je de hype niet snapt, is mij niet duidelijk. Het fundament staat als een huis.
Het wordt hier "ontmoedigd" om Hij die geen Naam heeft hier te bespreken... Niet dat er veel te zeggen valt, maar toch.djmelvee schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:33:
Misschien heb ik iets gemist, maar waar de F is Dennis?
Verwijderd
De graphics zijn mooi en de setting is inderdaad origineel en werkt ook goed. Ook het verhaal van de main quest is boeiend en prima uitgewerkt. Eigenlijk elke verhaallijn die over AI gaat, vind ik uitermate boeiend. Om die reden vond ik het einde van ME3 ook niet zo tegenvallen als anderen.bram1984 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:15:
[...]
[...]
De setting is vrij origineel en de game pompt er Uncharted graphics uit in een enorme en vooral intrigerende open wereld en combineert dit met soepele en redelijk verslavende gameplay. Ja er kunnen dingetjes verbeterd worden zoals de sidequests en gezichtsanimaties, maar wat je verder van een topper nog meer verwacht en waarom je de hype niet snapt, is mij niet duidelijk. Het fundament staat als een huis.
Mijn voornaamste klachten:
- Het spel weet niet of het een RPG of een actiespel wil zijn. Aan de ene kant heeft het RPG elementen, maar die zijn niet goed genoeg uitgewerkt en vaker verwarrend dan positief. Je krijgt een skillpoint en 10 health per level, maar dat is vaak niet substantieel genoeg om echt een verschil te merken. Terwijl wel dat level wordt gebruikt om de moeilijkheidsgraad van quests te duiden. Dit zorgde ervoor dat het nooit helemaal goed voelde: of het was te eenvoudig, of het was frustrerend moeilijk omdat je je equipment nog niet geüpgraded hebt.
- Je krijgt uiteindelijk meer skill points dan dat er skills zijn. Iedereen doet op het einde van het spel hetzelfde. Het 'role playen' werkt dus niet echt. Alleen het pad naar je eindvorm doet er toe.
- Het item systeem werkte niet goed genoeg. Het upgraden van bogen zorgde voor meer opties, niet voor meer damage. Daar waren die mods weer voor nodig, maar als je dat niet weet (en je hebt de tinker skill niet) wil je je goede mods niet gebruiken. Dit zorgt voor stagnatie in je damage.
- Gevechten met meerdere vijanden zijn onoverzichtelijk. Hoewel het positief is dat je niet het Assassin's Creed effect waarbij elke vijand zijn beurt afwacht om aan te vallen, is vrijwel niet in te schatten waar de aanvallen vandaan komen en ga je te vaak dood doordat het terrein net tegenzit.
- Het is niet mogelijk te investeren in verdediging. Je bent vooral afhankelijk van je ropecaster en wegrollen (dat je nog moet upgraden ook om nuttig te zijn). En ja, het meeste is op te lossen via stealth, maar lang niet alles.
- Melee combat is weinig diepgaand.
- De ropecaster is erg nuttig, maar je moet hem zelf ontdekken. Nergens wordt uitgelegd wat je ermee kan. Dat had ik bij meer items: verzin een missie (anders dan die tutorials) om cruciale items heen. Wat bij de tripcaster overigens wel gebeurde, maar die was een stuk minder nuttig.
- Side quests zijn suf en vooral filler.
- Er is geen replaywaarde.
- De eindbaas was
- De meeste personages zijn nogal stereotype: of religieuze fanaat of stoere krijger zonder politiek gevoel. Ik had, op het einde, geen idee meer wie ik waarbij had geholpen. Op
Dingen als gezichtsanimaties en het klimsysteem zijn ook niet top, maar dat waren geen grote bezwaren. Het gebrek aan een duidelijke identiteit van het spel vond ik vooral vervelend.
Hopelijk schetst dit iets meer het beeld dat ik meer wil dan alleen tegen wil zijn om hip te zijn. Zoals ook gezegd: de verwachtingen waren erg hooggespannen en die konden ze niet waarmaken. The Witcher 3 had dezelfde hoge verwachtingen en loste ze wel in. Het kan dus wel.
Wat mij betreft is HZD een 8. Goede score, maar geen topper.
Dan ben ik benieuwd wat voor jou een echte topper is. Want een 8 kwalificeert voor mij wel als een topper. Zeker gezien het een nieuwe IP is, daar waar Guerilla Games eerst bekend was van Killzone. Ben niet zo scheutig met 9 of 10'en aan games te geven. Geen enkele game is namelijk perfect. Er zijn altijd dingen die beter hadden gekund. Er komt weliswaar DLC aan maar het lijkt mij tof om er een reeks aan games van te zien in de toekomst. Bedoel we kregen 4 Uncharted games + standalone dlc, Tomb Raider is weer gereboot en ook aardig aan de weg aan het timmeren. Ik wil wel meer van de wereld van Aloy zien nog even los van de aanstaande dlc. Das voor mij de reden dat ik nu er nog steeds mee bezig ben. Vind het zonde om straks in een zwart gat te vallen als de credits over het scherm rollenLapras schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:56:
[...]
Wat mij betreft is HZD een 8. Goede score, maar geen topper.
Haha, die is volgens mij altijd al gratis geweest.Marc3l schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:17:
Moet toegeven, er zitten wel goede deals tussen![]()
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het spel probeert inderdaad deels een RPG te zijn, maar is het nergens. Daar ben ik het mee eens. Ik heb me om levels eigenlijk helemaal niet druk gemaakt en had precies hetzelfde gevoel als toen ik Far Cry of Mordor speelde. Het is gewoon een actie game met een level tree. Ik heb verder niet gehad dat quests te moeilijk waren ofzo. Als je denkt dat je een hardcore RPG speelt, dan valt het tegen. Maar dat is het ook niet. Ach, het is de eerste open wereld game van Guerilla en de eerste game met een level systeem en quests. Petje af als je dan dit weet neer te zetten.
Item systeem had ik geen moeite mee eigenlijk. Ik pakte altijd specifieke wapens voor damage en alle andere elementen en stemde mijn mods daarop af. Die verving ik dus alleen als ik een betere opraapte. Als je dat niet weet, moet je denk ik beter opletten. Het spreekt daarnaast eigenlijk ook voor zich.
Onoverzichtelijke gevechten wijd ik graag aan de controller, waarbij je onmogelijk de face buttons gelijktijdig kan bedienen met de stick. Ik gebruik al een tijdje een add on die paddles toevoegt, dus ik had ook hier geen moeite mee, maar ik snap wat je bedoelt. Ik weet alleen niet of een lock on systeem dit beter had gemaakt.
Je kunt wel investeren in verdediging. Je outfits zijn namelijk ook te modden en allemaal hebben ze andere defensieve eigenschappen.
Het is ook geen melee game maar de focus ligt meer op de boog, dus dat is een bewuste game. Ik had de boog sowieso het meest gebruikt, dus ik heb me er in aan gestoord.
Ropecaster wordt ook prima uitgelegd d.m.v. de tutorial. Verder: wat is er mis met zelf dingen ontdekken? Ik juich dit juist toe. Dat je op YouTube iemand iets ziet doen en denkt: WTF, kan dat ook? Shit zelf uitvinden is juist tof in dit soort games.
Wat vind je slecht aan het klimsysteem? Ik vind het eigenlijk wel relaxt om niet voor elke sprong X te hoeven indrukken. Voelde juist heel vloeiend aan en ik wilde er ook niet te veel mee bezig zijn.
Tja die vond ik dan weer heel vies tegenvallen. Alleen al door de veel betere controls heeft HZD voor mij al 10 streepjes voor op TW3 en dan geloof ik prima dat het verhaal en de sidequests van TW3 van een veel hogere kwaliteit zijn. Dus ieder zijn ding, zullen we maar zeggen.Hopelijk schetst dit iets meer het beeld dat ik meer wil dan alleen tegen wil zijn om hip te zijn. Zoals ook gezegd: de verwachtingen waren erg hooggespannen en die konden ze niet waarmaken. The Witcher 3 had dezelfde hoge verwachtingen en loste ze wel in. Het kan dus wel.
Dus als jij een spel niet de hemel in prijst ben je tegendraads? Aan hip doe ik uberhaupt niet maar enfin.Exirion schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:29:
[...]
Je kunt niet iedereen tevreden stellen. Ook is het voor sommige mensen hip om een tegendraadse mening te hebben, dus die mensen zullen altijd wel wat te katten hebben. Waarmee ik verder niet oordeel over de kritiek, want ik heb het spel zelf nog niet gespeeld.
Ik vind het een aardig spel maar meer niet. De combat is redelijk ouderwets en voelt log aan. De wereld is ook vrij linear. Ik had er persoonlijk meer van verwacht.
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk hoor. Probeer het nog eens.Geteisem schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:31:
Dus als jij een spel niet de hemel in prijst ben je tegendraads? Aan hip doe ik uberhaupt niet maar enfin.
Exirion schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:32:
[...]
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk hoor. Probeer het nog eens.
Is die game eigenlijk een beetje te doen op de Vita?SqueakyClean schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:30:
Gisteren Salt and Sanctuary gekocht. nu €8,99 in de store. Een 2D Dark Souls. Gave game!
[video]
[...]
Het wordt hier "ontmoedigd" om Hij die geen Naam heeft hier te bespreken... Niet dat er veel te zeggen valt, maar toch.
Edit: aangeschaft, aangezien ik nog € 1,50 in mijn portemonnee had zitten. Lekkere game voor op de Vita op vakantie. Hij is lang zat, zie ik.
[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 06-07-2017 13:05 ]
Log en ouderwets zijn termen die ik totaal niet kan thuis brengen bij Horizon. Maar goed, je snapt wel meer hypes niet, dus misschien ligt het toch meer aan jou en de verwachtingen die je op een game loslaat.Geteisem schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:31:
[...]
Dus als jij een spel niet de hemel in prijst ben je tegendraads? Aan hip doe ik uberhaupt niet maar enfin.
Ik vind het een aardig spel maar meer niet. De combat is redelijk ouderwets en voelt log aan. De wereld is ook vrij linear. Ik had er persoonlijk meer van verwacht.
GoT zou ik ook al willen doen maar ik heb begrepen dat Telltale games op consoles nogal last hebben van framedrops en andere issues dus ik denk dat ik die laat schieten voor nu.
Verwijderd
Dat is bij iedereen weer anders.Akaendra schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:08:
Until Dawn vanavond maar eens downloaden. Leek me altijd wel wat maar nooit gekocht, maar gratis is dus nog beter
GoT zou ik ook al willen doen maar ik heb begrepen dat Telltale games op consoles nogal last hebben van framedrops en andere issues dus ik denk dat ik die laat schieten voor nu.
Ik heb er alleen bij The walking dead season 2 erg veel last van gehad en voor de rest bij geen enkele(en heb ze vrijwel allemaal meerdere malen gespeeld)
Maar men vriendin heeft er juist bij The walking dead geen last van gehad en bij minecraft erg veel.
Ik heb zelf totaal geen problemen gehad met GoT, en vind het zelf ook 1 van de betere telltale games.
Dus zou hem gewoon aanraden om lekker te gaan spelen
Dit topic is gesloten.
![]()
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!