Lees dit nu pas. Log? Volgens mij heb je een andere game gespeeld. Wel combat vind je dan precies niet ouderwets (wat je daar ook mee bedoelt)?Geteisem schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:31:
[...]
Dus als jij een spel niet de hemel in prijst ben je tegendraads? Aan hip doe ik uberhaupt niet maar enfin.
Ik vind het een aardig spel maar meer niet. De combat is redelijk ouderwets en voelt log aan. De wereld is ook vrij linear. Ik had er persoonlijk meer van verwacht.
Klopt. Laten wij het daar op houden. Over Horizon zeg ik in ieder geval niets meer.Martinspire schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:08:
[...]
Log en ouderwets zijn termen die ik totaal niet kan thuis brengen bij Horizon. Maar goed, je snapt wel meer hypes niet, dus misschien ligt het toch meer aan jou en de verwachtingen die je op een game loslaat.
Ik vind de combat in Horizon juist een van de betere in open world games. Oke het is wat roll, roll en schiet maar het werkt allemaal zeer soepel.
Als je dan kijkt naar een Skyrim of The Witcher 3. Die combat voelt veel logger aan.
Ouderwets vind ik ook wat overdreven. Het is geen Zelda Botw waarin ze zeggen: Alstu, een game en veel succes ermee... De main questline is en blijft lineaire maar ouderwets? Nee.
Als je dan kijkt naar een Skyrim of The Witcher 3. Die combat voelt veel logger aan.
Ouderwets vind ik ook wat overdreven. Het is geen Zelda Botw waarin ze zeggen: Alstu, een game en veel succes ermee... De main questline is en blijft lineaire maar ouderwets? Nee.
Ik ben anders wel oprecht benieuwd naar wat je precies bedoelt. Ik versta onder log een traag en zwaar bewegend personage met een lichte bewust toegevoegde inputlag in de controls. HZD voelt daarentegen juist heel snel en soepel en vooral ook direct.Geteisem schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:42:
[...]
Klopt. Laten wij het daar op houden. Over Horizon zeg ik in ieder geval niets meer.
Ik ben meer van de RPG's en speel wat actiespellen tussendoor. Echte hoogtepunten op de PS4 zijn voor mij Witcher 3, TLOU en Divinity: Original Sin. Elk om andere redenen. Begrijp me niet verkeerd: ik vond HZD echt niet slecht. HZD valt onder de noemer van UC4: prima spel, maar ik zou hem niet direct noemen als ik iets echt bijzonders wil aanraden.Joosie200 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:15:
[...]
Dan ben ik benieuwd wat voor jou een echte topper is. Want een 8 kwalificeert voor mij wel als een topper.
Het mooie van games (in tegenstelling tot boeken, films en albums) is dat opvolgers vaak beter zijn. Dus ik ben ook meer dan bereid om eventuele DLC of opvolgers een kans te geven.
Allereerst dank voor je uitgebreide reactie. Een deel van mijn kritiek is inderdaad terug te voeren op mijn verkeerde verwachtingen. En ik wil ook echt niet Guerilla Games afvallen; ze hebben bijzonder goed werk geleverd. Maar het uiteindelijke resultaat vond ik gewoon niet zo overtuigend als menig ander.bram1984 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:22:
@Lapras
Het spel probeert inderdaad deels een RPG te zijn, maar is het nergens. Daar ben ik het mee eens. Ik heb me om levels eigenlijk helemaal niet druk gemaakt en had precies hetzelfde gevoel als toen ik Far Cry of Mordor speelde. Het is gewoon een actie game met een level tree. Ik heb verder niet gehad dat quests te moeilijk waren ofzo. Als je denkt dat je een hardcore RPG speelt, dan valt het tegen. Maar dat is het ook niet. Ach, het is de eerste open wereld game van Guerilla en de eerste game met een level systeem en quests. Petje af als je dan dit weet neer te zetten.
Item systeem had ik geen moeite mee eigenlijk. Ik pakte altijd specifieke wapens voor damage en alle andere elementen en stemde mijn mods daarop af. Die verving ik dus alleen als ik een betere opraapte. Als je dat niet weet, moet je denk ik beter opletten. Het spreekt daarnaast eigenlijk ook voor zich.
Onoverzichtelijke gevechten wijd ik graag aan de controller, waarbij je onmogelijk de face buttons gelijktijdig kan bedienen met de stick. Ik gebruik al een tijdje een add on die paddles toevoegt, dus ik had ook hier geen moeite mee, maar ik snap wat je bedoelt. Ik weet alleen niet of een lock on systeem dit beter had gemaakt.
Je kunt wel investeren in verdediging. Je outfits zijn namelijk ook te modden en allemaal hebben ze andere defensieve eigenschappen.
Het is ook geen melee game maar de focus ligt meer op de boog, dus dat is een bewuste game. Ik had de boog sowieso het meest gebruikt, dus ik heb me er in aan gestoord.
Ropecaster wordt ook prima uitgelegd d.m.v. de tutorial. Verder: wat is er mis met zelf dingen ontdekken? Ik juich dit juist toe. Dat je op YouTube iemand iets ziet doen en denkt: WTF, kan dat ook? Shit zelf uitvinden is juist tof in dit soort games.
Wat vind je slecht aan het klimsysteem? Ik vind het eigenlijk wel relaxt om niet voor elke sprong X te hoeven indrukken. Voelde juist heel vloeiend aan en ik wilde er ook niet te veel mee bezig zijn.
[...]
Tja die vond ik dan weer heel vies tegenvallen. Alleen al door de veel betere controls heeft HZD voor mij al 10 streepjes voor op TW3 en dan geloof ik prima dat het verhaal en de sidequests van TW3 van een veel hogere kwaliteit zijn. Dus ieder zijn ding, zullen we maar zeggen.
Het itemsysteem werkt inderdaad wel, maar dan moet je dat wel weten. Nergens wordt verteld dat je zelf moet upgraden naar de shadow of lodge boog. Ik verwachtte eigenlijk constant een betere boog te vinden, maar kwam te laat tot de conclusie dat ik gewoon in de buidel moest tasten. Dat vind ik niet aan het handje nemen van de speler, maar hem niet de juiste instrumenten meegeven. Er werden enkele zaken gewoon niet goed uitgelegd. Dat leverde onnodige frustratie op.
Qua klimsysteem: het was vooral een suspension of disbelief. Op momenten dat je je vast kan grijpen aan gele touwen of streepjes op een berg werkt het systeem prima, maar als die er niet waren had Aloy geen opties meer. Zelfs al leek het logisch dat ze op dat punt er wel op zou moeten kunnen klimmen. Nogmaals: dit is meer een detail. UC4 had hier ook last van, maar daar was het minder storend.
Dat je TW3 niet top vindt, kan ik me dan weer goed voorstellen. In dat spel had ik juist het gevoel van vrijheid en creativiteit in het bedenken van een combinatie van armor, wapens en skills (en mutagens) die bij mijn speelstijl past. Ook gaf dat spel überhaupt keuzes, waar die bij suggestie bij HZD alleen werd gewekt. Bij HZD voelde ik me nooit onderdeel van de wereld, maar was ik vooral gefascineerd door de robots en de main quest. Bij TW3 zat ik er juist helemaal in.
Over HZD gesproken, we krijgen NG+!!!!
https://blog.us.playstati...tra-hard-difficulty-more/
Edit: Er zitten ook nieuwe wapens en trophies in. Hier zat ik echt een hele tijd op te wachten. Lekker de hele game opnieuw doorlopen met een maxed Aloy, de power weave armor en alle goede wapens. Ik ga vanavond meteen even kijken.
Edit: Er zitten ook nieuwe wapens en trophies in. Hier zat ik echt een hele tijd op te wachten. Lekker de hele game opnieuw doorlopen met een maxed Aloy, de power weave armor en alle goede wapens. Ik ga vanavond meteen even kijken.
[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 06-07-2017 15:00 ]
Voor mensen die nog op zoek zijn naar een goede deal:
PlayStation 4 Slim 1TB + 2 DualShock 4 Controllers € 299,-
Alleen dit weekend, bjj GameMania.
Voor de mensen met een wat kleiner budget (die geen Pro willen/kunnen betalen) is dit volgens mij best een goede deal.
Voor de mensen met een wat kleiner budget (die geen Pro willen/kunnen betalen) is dit volgens mij best een goede deal.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Goed nieuws wel! Misschien toch de game maar weer eens opstartenbram1984 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:19:
Voor € 44,00 meer en een controller minder zou ik sowieso een PlayStation 4 Pro 1 TB halen. Komt regelmatig in de aanbieding langs hier.Gregory76 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:44:
Voor mensen die nog op zoek zijn naar een goede deal:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Met wat geluk inclusief HZD.Jumpman schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:56:
[...]
Voor € 44,00 meer en een controller minder zou ik sowieso een PlayStation 4 Pro 1 TB halen. Komt regelmatig in de aanbieding langs hier.
Ik wacht nog steeds op die aanbieding, aangezien ik de vorige keer heb misgelopen
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Zeker. Dit was het enige wat me ervan weerhield de game opnieuw op te starten. Ik had echt geen zin in weer al die dieren jagen voor grotere pouches en de hunting grounds opnieuw doen en dat soort ongein. Hopelijk kun je NG+ op ultra hard difficulty starten. Ik wil die nieuwe wapens wel even halen en dan ga ik rustig nog eens alle sidequests en mainquests doen.Dundave1909 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:43:
[...]
Goed nieuws wel! Misschien toch de game maar weer eens opstarten
Heb HZD platinum gehaald en ik zou niet weten waarom ik hem nog verder zou spelen als er een NG+ komt. Dan moet het wel een stuk uitdagender zijn en mag je het power armor niet dragen.
PSN ID Binloading_nl
Omdat de game beeldschoon is en een leuke mainstory en setting heeft. En omdat de combat en de vijanden tof zijn. Ik heb er in ieder geval zin in.steefje schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:26:
Heb HZD platinum gehaald en ik zou niet weten waarom ik hem nog verder zou spelen als er een NG+ komt. Dan moet het wel een stuk uitdagender zijn en mag je het power armor niet dragen.
Ze hebben een Ultra Hard mode toegevoegd, dus de game wordt inderdaad uitdagender. De power armor hoef je natuurlijk niet verplicht te dragen.
Verwijderd
En daarom ben ik nog niet begonnen aan Horizonbram1984 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:19:
Lijkt me een fantastisch spel, en heb er superveel zin in.
Maar zolang er updates blijven komen en er DLC uit blijft komen wacht ik met spelen tot die compleet is
En aangezien er op 31 December een DLC pakket uit komt voor dit spel, en ik zo'n vermoeden heb dat dat niet het laatste gaat zijn voor Horizon zal het nog wel een tijdje duren voordat ik eraan begin.
Ja dat is inderdaad de remake. lijkt me ook heel gaaf. dat spelJasphur schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:10:
[...]
Als je even een weekje wacht dan kun je de remake kopen van FFXII
Of is dat de versie die in jouw lijstje staat?
Breek mij de bek niet openRuudox schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:30:
[...]
Ja dat is inderdaad de remake. lijkt me ook heel gaaf. dat spel
Fantastisch spel haha.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Jammer, volgens mij is de bedoeling van een forum juist dat je meningen met elkaar uitwisselt. En uiteraard wel met wat onderbouwing.Geteisem schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:42:
[...]
Klopt. Laten wij het daar op houden. Over Horizon zeg ik in ieder geval niets meer.
Mensen kunnen het met die onderbouwing niet eens zijn, maar dan nog steeds kan je normaal gesproken 'agree to disagree'.
Juist de afwijkende meningen vind ik vaak interresant om te lezen.
Was jij het die de game een 8 gaf btw? Dan vind ik het helemaal een storm in een glas water. Het is niet dat je zegt dat de game crap is ofzo.
Ik weet dat veel mensen GTA geweldig vinden, maar het trekt mij simpel weg niet, in een ideale wereld zou ik het iig meer een kans willen geven. Maar dat is simpelweg niet hoe het is, er zijn genoeg games die me wel interesseren, dus dan blijft gta 5 onder op de stapel, ondanks dat veel mensen het fantastisch vinden.
10 second ninja DONE
De meeste bug fixes en gameplay updates zijn er inmiddels wel doorheen dus het is in principe veilig om te beginnen.Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:53:
[...]
En daarom ben ik nog niet begonnen aan Horizon.
Lijkt me een fantastisch spel, en heb er superveel zin in.
Maar zolang er updates blijven komen en er DLC uit blijft komen wacht ik met spelen tot die compleet is.
En aangezien er op 31 December een DLC pakket uit komt voor dit spel, en ik zo'n vermoeden heb dat dat niet het laatste gaat zijn voor Horizon zal het nog wel een tijdje duren voordat ik eraan begin.
Verwijderd
O, op die manier bedoelde ik het nietbram1984 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:50:
[...]
De meeste bug fixes en gameplay updates zijn er inmiddels wel doorheen dus het is in principe veilig om te beginnen.
Ik bedoelde meer dat ik wacht met games spelen tot ze compleet zijn(d.m.v content updates en dlc).
Ik koop nog maar sporadisch een spel die net is uitgekomen omdat je weet dat er tegenwoordig voor elk spel wel DLC uitkomt.
En als ik een spel speel, dan wil ik er daarna klaar mee zijn(Uitzonderingen daar gelaten van games die ik fantastisch vind zoals the witcher)...
Ik koop een spel tegenwoordig alleen maar als die of
-Compleet is in een GOTY edition.
-Of als de game een keer in de sale is in de Store met Season pass
Ik wacht ook meestal wat langer. Niet alleen omdat de games dan (veel) goedkoper zijn, maar ook omdat er toch nog genoeg andere goede spellen in de backlog zitten. Alleen voor The Last of Us 2 ga ik misschien niet aan mijn principes kunnen vasthouden. Als de recensies net zo goed zijn als voor zijn voorganger, gaat het wachten moeilijk worden, gok ik...Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:59:
Ik bedoelde meer dat ik wacht met games spelen tot ze compleet zijn(d.m.v content updates en dlc).
Ik koop nog maar sporadisch een spel die net is uitgekomen omdat je weet dat er tegenwoordig voor elk spel wel DLC uitkomt.
Ik doe het je niet na. Bepaalde games moet ik echt op dag 1 hebben.Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:59:
[...]
O, op die manier bedoelde ik het niet.
En als ik een spel speel, dan wil ik er daarna klaar mee zijn(Uitzonderingen daar gelaten van games die ik fantastisch vind zoals the witcher)...
Ik koop een spel tegenwoordig alleen maar als die of
-Compleet is in een GOTY edition.
-Of als de game een keer in de sale is in de Store met Season pass
Verwijderd
Dat sowieso.Tweakmans schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:32:
[...]
Ik wacht ook meestal wat langer. Niet alleen omdat de games dan (veel) goedkoper zijn, maar ook omdat er toch nog genoeg andere goede spellen in de backlog zitten. Alleen voor The Last of Us 2 ga ik misschien niet aan mijn principes kunnen vasthouden. Als de recensies net zo goed zijn als voor zijn voorganger, gaat het wachten moeilijk worden, gok ik...
The last of Us 2 die haal ik direct..
En mijn levens status staat dan ook een week op niet beschikbaar "storen op eigen risico" .
En voor de remake van FF7 zou ik ook nog wel de volle pond direct betalen...
Maar dat is het wel zo'n beetje volgens mij.
Voordeel van een (te) grote backlog, dan kan je makkelijker wachtenbram1984 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:48:
[...]
Ik doe het je niet na. Bepaalde games moet ik echt op dag 1 hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2017 19:50 ]
PS4 games now available on PS Now
Killzone Shadow Fall
God of War 3 Remastered
Saints Row IV: Re-Elected
WWE 2K16
Tropico 5
F1 2015
Darksiders II Deathinitive Edition
Evolve
MX vs ATV Supercross Encore
Resogun
Helldivers
Broken Age
Dead Nation: Apocalypse Edition
Grim Fandango Remastered
Guilty Gear Xrd Sign
Castlestorm Definitive Edition
Exist Archive: The Other Side of the Sky
Arcania Complete Tale
Nidhogg
Super Mega Baseball
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1401978
Killzone Shadow Fall
God of War 3 Remastered
Saints Row IV: Re-Elected
WWE 2K16
Tropico 5
F1 2015
Darksiders II Deathinitive Edition
Evolve
MX vs ATV Supercross Encore
Resogun
Helldivers
Broken Age
Dead Nation: Apocalypse Edition
Grim Fandango Remastered
Guilty Gear Xrd Sign
Castlestorm Definitive Edition
Exist Archive: The Other Side of the Sky
Arcania Complete Tale
Nidhogg
Super Mega Baseball
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1401978
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kan iemand mij adviseren? Ik heb dit topic wel teruggelezen, maar ben er nog steeds niet helemaal uit:
Voor beneden in mijn woonkamer wil ik de PS4 Pro aan gaan schaffen en de 'oude' PS4 die nu nog beneden staat gaat naar boven. Op de PS4 is mijn account het primaire account en mijn zoons hebben 2 secundaire accounts waarmee ze dus ook zelf online kunnen spelen. Maar wat kan ik nu het beste doen als die straks naar boven gaat:
1e vraag: Ik zal zelf niet zoveel boven spelen op de PS4, maar meer op de PS4 Pro beneden. Moet ik dan mijn account daar primair maken? Of juist niet?
2e vraag: Kunnen mijn 2 zoons dan boven ook nog gewoon online spelen?
3e vraag: Is het ook mogelijk dat we met alle accounts zowel boven als beneden kunnen spelen?
Wat is hierin het handigste om te doen? Ik kom er nog niet uit dus hulp verzocht!
Bij voorbaat dank.
Voor beneden in mijn woonkamer wil ik de PS4 Pro aan gaan schaffen en de 'oude' PS4 die nu nog beneden staat gaat naar boven. Op de PS4 is mijn account het primaire account en mijn zoons hebben 2 secundaire accounts waarmee ze dus ook zelf online kunnen spelen. Maar wat kan ik nu het beste doen als die straks naar boven gaat:
1e vraag: Ik zal zelf niet zoveel boven spelen op de PS4, maar meer op de PS4 Pro beneden. Moet ik dan mijn account daar primair maken? Of juist niet?
3e vraag: Is het ook mogelijk dat we met alle accounts zowel boven als beneden kunnen spelen?
Wat is hierin het handigste om te doen? Ik kom er nog niet uit dus hulp verzocht!
Bij voorbaat dank.
Volgens mij als volgt:MadMoody schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:02:
Kan iemand mij adviseren? Ik heb dit topic wel teruggelezen, maar ben er nog steeds niet helemaal uit:
Bij voorbaat dank.
Als een account als Primair is ingesteld op de gewone PS4, kunnen alle andere accounts op die PS4 ook die games spelen en online, ook al hebben zij zelf geen PS+.
Op de PS4 waar de account als Secundair is ingesteld, kan je alleen je eigen games spelen als je online bent. Dus een actieve internet-verbinding hebt.
Vraag 1: Stel jouw account als Primair op de PS4 die naar boven gaat, dan kunnen je zoons op die PS4 nog blijven gamen op jouw games + online door jouw account. (Vraag 2)
Vraag 3: Op deze manier kunnen je zoons op de PS4 boven alle games spelen, ook die van jouw account. Jij kan beneden alleen jouw eigen games spelen, mits je een actieve internet-verbinding hebt.
Jouw zoons kunnen beneden niet jouw spellen spelen, aangezien jouw account daar niet Primair is.
PSN: Redrafted
Oké, dat is een duidelijke uitleg en bevestigd mijn vermoeden dat het zo ingesteld moet worden. Dank je voor je hulp!
Schiet me nog wel iets te binnen: Als ik dan met mijn eigen account inlog op de nieuwe PS4 pro, dan moet ik ook met mijn games weer helemaal opnieuw beginnen? Of wertk dat niet zo?
Schiet me nog wel iets te binnen: Als ik dan met mijn eigen account inlog op de nieuwe PS4 pro, dan moet ik ook met mijn games weer helemaal opnieuw beginnen? Of wertk dat niet zo?
[ Voor 44% gewijzigd door Moody2204 op 07-07-2017 09:13 ]
Ik heb 't op deze manier namelijk ingesteld.MadMoody schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:11:
Oké, dat is een duidelijke uitleg en bevestigd mijn vermoeden dat het zo ingesteld moet worden. Dank je voor je hulp!
Het enige nadeel wat ik afgelopen dagen met Ziggo storingen heb ervaren: ik kan mijn eigen spellen niet spelen, zonder internet. Oplossing: Ik heb mijn telefoon in hotspot-modus gezet, PS4 gekoppeld zodat ie ff op internet kan en klaar. (Wel een omweg, maar 'moet maar')
Semi offtopic:Xerox schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:56:
[...]
Volgens mij als volgt:
Als een account als Primair is ingesteld op de gewone PS4, kunnen alle andere accounts op die PS4 ook die games spelen en online, ook al hebben zij zelf geen PS+.
Op de PS4 waar de account als Secundair is ingesteld, kan je alleen je eigen games spelen als je online bent. Dus een actieve internet-verbinding hebt.
Vraag 1: Stel jouw account als Primair op de PS4 die naar boven gaat, dan kunnen je zoons op die PS4 nog blijven gamen op jouw games + online door jouw account. (Vraag 2)
Vraag 3: Op deze manier kunnen je zoons op de PS4 boven alle games spelen, ook die van jouw account. Jij kan beneden alleen jouw eigen games spelen, mits je een actieve internet-verbinding hebt.
Jouw zoons kunnen beneden niet jouw spellen spelen, aangezien jouw account daar niet Primair is.
Want ik heb maar een ps4. Bij de x360 werkt het echter ongeveer hetzelfde. De game waarop je de game download word sorta kinda primair. Op mijn 2e x360 kan ik die game dan alleen maar spelen met mijn download account icm internet OF ik moet het hoofd account ook inloggen, dan mag het ook met een ander account.
Net zoals je op de ps4 primaire console kunt switchen kan je op de 360 een license transfer doen.
10 second ninja DONE
Kleine correctie: je stelt een console in als primair en niet een account. Op die PS4 kan iedereen elkaars games spelen en kun je ook games uit bijvoorbeeld de US store spelen, inclusief online. Op de niet-primaire console gaat dus alles per account.
Sorry, helemaal correct!bram1984 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:20:
Kleine correctie: je stelt een console in als primair en niet een account. Op die PS4 kan iedereen elkaars games spelen en kun je ook games uit bijvoorbeeld de US store spelen, inclusief online. Op de niet-primaire console gaat dus alles per account.
Het is ook een beetje afhankelijk hoe jullie de PS4's gebruiken. Kopen jij en je zoons bijvoorbeeld ook spelen via PSN? En doet ieder dit op zijn eigen PS account of hebben jullie 1 hoofdaccount waar alle aankopen op gedaan worden?MadMoody schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:11:
Als ik in jouw situatie zat zou ik het als volgt proberen te doen:
- Enkel jouw account gebruiken om alle aankopen op PSN te doen.
- De PS4 boven die je zoontjes voornamelijk gaan gebruiken als primaire console instellen op jouw account (al dan niet met wachtwoord beveiliging tijdens aanmelden, zodat er geen ongewenste aankopen worden gedaan)
- Inloggen op de PS4 beneden met jouw account. Let op! Gezien deze niet als je primaire PS4 is ingesteld kan je enkel aankopen van PSN gebruiken indien je verbinding hebt met internet / PSN.
Dit betekend het volgende:
- Op deze manier kan elk account alle content gebruiken op de PS4 die boven staat, ongeacht of er verbinding is met internet of niet.
- Op de PS4 Pro beneden kan enkel op jouw account content gebruikt worden die is aangeschaft via PSN, mits er verbinding is met internet.
- Je zoontjes kunnen op de PS4 Pro ook inloggen, maar geen content gebruiken welke via PSN is aangeschaft met jouw account ook al hebben ze verbinding met internet. (Omdat dit niet de primaire console is waarmee je de content hebt aangeschaft met jouw account)
- Dit kun je wel weer omzeilen door op de PS4 Pro in te loggen op jouw account en de PS4 Pro instellen als primaire console, maar dan kunnen ze boven geen content gebruiken die via PSN is aangeschaft (tenzij deze content via hun eigen account is aangeschaft, of wanneer je opnieuw de PS4 boven als primaire console instelt op jouw account).
- Spellen op disc kunnen uiteraard zowel boven als beneden gebruikt worden met elk account, ook zonder internet verbinding.
Ook dien je met het volgende rekening te houden:
Indien jij PS+ hebt en via de PSN website content aanschaft (dus niet via de PS4 zelf) kan content alvast klaargezet worden om te downloaden naar je PS4. Dit werkt enkel voor de PS4 die jij als primair hebt ingesteld. De content zal dus automatisch op de PS4 boven beginnen te downloaden zodra je daar bent ingelogd i.p.v. de PS4 pro beneden. Op de PS4 Pro beneden zal je handmatig de download moeten starten.
Hetzelfde geldt voor backups van save files. Deze worden enkel op de PS4 die je als primair hebt ingesteld automatisch gebackuped naar de cloud. Op de PS4 Pro zal je dus handmatig save files moeten uploaden naar de cloud wanneer deze niet als primair staat ingesteld.
Indien jij dus een keer op de PS4 boven wil spelen moet je niet vergeten om eerst je save file op de Pro te uploaden naar de cloud indien je verder wil gaan waar je gebleven was. De PS4 boven, welke als primaire console staat ingesteld, zal vervolgens automatisch aangeven wanneer je een game start dat de save file uit de cloud recenter is dan degene welke lokaal staat en vragen of je de save uit de cloud wil gebruiken.
Stop je met gamen op de PS4 boven (je primaire console) dan zal deze automatisch je savefile uploaden naar de cloud, maar je dient volgens mij dan alsnog handmatig je meest recente save te downloaden vanuit de cloud naar je PS4 Pro (dit laatste weet ik niet 100% zeker).
***UPDATE***
Hieronder een videotutorial over wat ik hierboven heb vermeld
[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 07-07-2017 10:13 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Gisteren trouwens Horizon opnieuw begonnen met een NG+ playthrough op Ultra Hard. Het is best lachen nu je alle robots al kent. Moet wel zeggen dat je goed op je hoede moet zijn op deze difficulty. Zelfs de watchers kunnen veel hebben als je ze niet meteen in hun oog raakt.
Ik ben net met The Witcher 3 begonnen en heb gisteravond de eerste Griffin verslagen. Ligt het aan mij of zijn er weinig sidequests? Of komt dat nog? Verder vind ik het lastig om de consumables te selecteren. Er zijn 4 plekken, maar je kunt alleen met button up en button down selecteren, maar hoe kan ik die andere twee dan gebruiken?
Make music, not war
Er zijn meer side quests dan je lief is. Zeker als je de DLC mee telt. Je bent nu nog niet in de grote wereld. Dit was meer een tutorial gebied.musiman schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:28:
Ik ben net met The Witcher 3 begonnen en heb gisteravond de eerste Griffin verslagen. Ligt het aan mij of zijn er weinig sidequests? Of komt dat nog? Verder vind ik het lastig om de consumables te selecteren. Er zijn 4 plekken, maar je kunt alleen met button up en button down selecteren, maar hoe kan ik die andere twee dan gebruiken?
Als je button up en button down inhoudt kan je de andere twee ook selecteren. Niet ideaal, maar uiteindelijk heb je maar een paar potions nodig en kan je pauzeren om ze te wisselen.
ik zit met een dilemma:
ik kan een normale ps4 kopen voor 100 euro van een vriend. maar eigenlijk wilde ik de ps4 pro. ik heb een 1080p tv. wat is wijsheid ? die 100 euro in de ps4 pro steken, of direct de normale kopen ?
ik kan een normale ps4 kopen voor 100 euro van een vriend. maar eigenlijk wilde ik de ps4 pro. ik heb een 1080p tv. wat is wijsheid ? die 100 euro in de ps4 pro steken, of direct de normale kopen ?
Verwijderd
Ik zou zeggen kijk eventjes naar de Post-Warning....lennox-06 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:32:
ik zit met een dilemma:
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Is natuurlijk heel moeilijk te zien een centimeter boven waar je typt.
Hier staat veel info: PS4 Pro of niet?lennox-06 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:32:
ik zit met een dilemma:
Overigens is er ook een Post-warning.
als je goed leest, vraag ik niet wat de verschillen zijn. het gaat hier om een te goedkope ps4 op de kop tikken of beter die 100 euro besparen voor een pro.Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:35:
[...]
Ik zou zeggen kijk eventjes naar de Post-Warning....
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Is natuurlijk heel moeilijk te zien een centimeter boven waar je typt.
kan je gelijk voor jezelf gebruiken.Homeland schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:37:
[...]
Hier staat veel info: PS4 Pro of niet?
Overigens is er ook een Post-warning.
[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 07-07-2017 11:39 ]
Je kan toch zelf wel bepalen of je de meerprijs wilt betalen of niet? kortom, zijn de VERSCHILLEN tussen de ps4 en de pro het je wel waard of niet.lennox-06 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:38:
[...]
als je goed leest, vraag ik niet wat de verschillen zijn. het gaat hier om een te goedkope ps4 op de kop tikken of beter die 100 euro besparen voor een pro.
39
Wij kunnen niet in je portemonnee kijken. Het is helemaal aan jezelf om te kiezen. En zoals al aangegeven kan je in dit topic genoeg info vinden of de Pro voor jou de meerwaarde waard is.lennox-06 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:38:
[...]
als je goed leest, vraag ik niet wat de verschillen zijn. het gaat hier om een te goedkope ps4 op de kop tikken of beter die 100 euro besparen voor een pro.
[...]
kan je gelijk voor jezelf gebruiken.
Koop dan gewoon lekker de Pro, kerel.lennox-06 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:32:
ik zit met een dilemma:
Je moet kopen wat je wilt op het moment dat je het kunt.
Als je iets koopt wat je nu kunt kopen terwijl je het niet echt wilt,
krijg je daar later gegarandeerd spijt van.
100 Euro is geen geld en je moet flink bijleggen om de Pro te kunnen kopen. Op de 1080 tv krijg je met de Pro ook beter beeld, maar de vraag is of je zoveel bij wilt leggen voor iets betere graphics en zo.
Zelf heb ik de Pro en een 4K tv. Het is wel smullen t.b.h.
edit: wellicht de PS4 als een extra console.
Zelf heb ik de Pro en een 4K tv. Het is wel smullen t.b.h.
edit: wellicht de PS4 als een extra console.
[ Voor 8% gewijzigd door musiman op 07-07-2017 11:52 ]
Make music, not war
voor die 300 euro verschil kan ik alle ps4 exlusives op de kop tikken 2e hands (die ik wil hebben) + heb ik een ps4. anders ben ik al bijna 400 kwijt aan een ps4 pro. hrrrr twijfels twijfels...
wilde ff checken wat de gemiddelde gebruiker/liefhebber in dit geval zou doen...
over de verschillen ben ik al goed op de hoogte, dat is niet mijn vraag.
wilde ff checken wat de gemiddelde gebruiker/liefhebber in dit geval zou doen...
[ Voor 34% gewijzigd door Farabi op 07-07-2017 12:03 ]
@lennox-06 Begrijpelijk dat je twijfelt, maar wij als mede-gamers kunnen deze beslissing echt niet voor jou nemen haha. Wij hebben geen kijk in jouw inkomen/besteedbaar vermogen voor zoiets als dit.
Die 100 euro klinkt als een goede deal, tweedehands games werkt ook goed kan je ik je vertellen. En als je inderdaad nog 300 euro hebt liggen om te bestanden aan games dan zit je voor de rest van het jaar wel goed.
Volg je gevoel hierin en we zien je wel verschijnen in de Tweakers Community
Die 100 euro klinkt als een goede deal, tweedehands games werkt ook goed kan je ik je vertellen. En als je inderdaad nog 300 euro hebt liggen om te bestanden aan games dan zit je voor de rest van het jaar wel goed.
Volg je gevoel hierin en we zien je wel verschijnen in de Tweakers Community
Voor €100 zou ik niet te lang twijfelen... gewoon doen. Je kan altijd nog naar de Pro overstappen. Als je de PS4 van die vriend dan weer verkoopt, heb je makkelijk die €100 terug om in de Pro te stoppen.lennox-06 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:01:
voor die 300 euro verschil kan ik alle ps4 exlusives op de kop tikken 2e hands (die ik wil hebben) + heb ik een ps4. anders ben ik al bijna 400 kwijt aan een ps4 pro. hrrrr twijfels twijfels...
Zoals je zelf al zegt, voor de prijs van een Pro nu, kan je een complete collectie opbouwen bij de PS4 via die vriend. En dan nog blijft er geld over...
Wahawk was er goed ja, alhoewel ik de latere maps/voertuigen die erbij kwamen niet zo goed meer vond. Maar er is nu een spel dat ik nog meer online speel en dat is Rocket League, dat heb ik wel al behoorlijk wat uren online gespeeld.Exirion schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:40:
Afgezien van Warhawk waar ik destijds behoorlijk verslaafd aan was, vind ik online gamen ook niet zo boeiend. Ik zit liever in een single player verhaal. De graphics en het gevoel als ik er rondloop spreken me wel aan, dus misschien moet ik 'm maar gewoon kopen, als ik jou zo lees. Duur is het in ieder geval niet
PSN id: NL_SToRM
Top, bedankt voor je heldere uitleg!ThaBEN schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:27:
[...]
Het is ook een beetje afhankelijk hoe jullie de PS4's gebruiken. Kopen jij en je zoons bijvoorbeeld ook spelen via PSN? En doet ieder dit op zijn eigen PS account of hebben jullie 1 hoofdaccount waar alle aankopen op gedaan worden?
Als ik in jouw situatie zat zou ik het als volgt proberen te doen:
- Enkel jouw account gebruiken om alle aankopen op PSN te doen.
- De PS4 boven die je zoontjes voornamelijk gaan gebruiken als primaire console instellen op jouw account (al dan niet met wachtwoord beveiliging tijdens aanmelden, zodat er geen ongewenste aankopen worden gedaan)
- Inloggen op de PS4 beneden met jouw account. Let op! Gezien deze niet als je primaire PS4 is ingesteld kan je enkel aankopen van PSN gebruiken indien je verbinding hebt met internet / PSN.
Dit betekend het volgende:
- Op deze manier kan elk account alle content gebruiken op de PS4 die boven staat, ongeacht of er verbinding is met internet of niet.
- Op de PS4 Pro beneden kan enkel op jouw account content gebruikt worden die is aangeschaft via PSN, mits er verbinding is met internet.
- Je zoontjes kunnen op de PS4 Pro ook inloggen, maar geen content gebruiken welke via PSN is aangeschaft met jouw account ook al hebben ze verbinding met internet. (Omdat dit niet de primaire console is waarmee je de content hebt aangeschaft met jouw account)
- Dit kun je wel weer omzeilen door op de PS4 Pro in te loggen op jouw account en de PS4 Pro instellen als primaire console, maar dan kunnen ze boven geen content gebruiken die via PSN is aangeschaft (tenzij deze content via hun eigen account is aangeschaft, of wanneer je opnieuw de PS4 boven als primaire console instelt op jouw account).
- Spellen op disc kunnen uiteraard zowel boven als beneden gebruikt worden met elk account, ook zonder internet verbinding.
Ook dien je met het volgende rekening te houden:
Indien jij PS+ hebt en via de PSN website content aanschaft (dus niet via de PS4 zelf) kan content alvast klaargezet worden om te downloaden naar je PS4. Dit werkt enkel voor de PS4 die jij als primair hebt ingesteld. De content zal dus automatisch op de PS4 boven beginnen te downloaden zodra je daar bent ingelogd i.p.v. de PS4 pro beneden. Op de PS4 Pro beneden zal je handmatig de download moeten starten.
Hetzelfde geldt voor backups van save files. Deze worden enkel op de PS4 die je als primair hebt ingesteld automatisch gebackuped naar de cloud. Op de PS4 Pro zal je dus handmatig save files moeten uploaden naar de cloud wanneer deze niet als primair staat ingesteld.
Indien jij dus een keer op de PS4 boven wil spelen moet je niet vergeten om eerst je save file op de Pro te uploaden naar de cloud indien je verder wil gaan waar je gebleven was. De PS4 boven, welke als primaire console staat ingesteld, zal vervolgens automatisch aangeven wanneer je een game start dat de save file uit de cloud recenter is dan degene welke lokaal staat en vragen of je de save uit de cloud wil gebruiken.
Stop je met gamen op de PS4 boven (je primaire console) dan zal deze automatisch je savefile uploaden naar de cloud, maar je dient volgens mij dan alsnog handmatig je meest recente save te downloaden vanuit de cloud naar je PS4 Pro (dit laatste weet ik niet 100% zeker).
***UPDATE***
Hieronder een videotutorial over wat ik hierboven heb vermeld
[video]
Volgens mij denk je al snel dat je main quest aan het doen bent terwijl dit ook meestal side quests zijn.Lapras schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:31:
[...]
Er zijn meer side quests dan je lief is. Zeker als je de DLC mee telt. Je bent nu nog niet in de grote wereld. Dit was meer een tutorial gebied.
Als je button up en button down inhoudt kan je de andere twee ook selecteren. Niet ideaal, maar uiteindelijk heb je maar een paar potions nodig en kan je pauzeren om ze te wisselen.
In ieder geval dat gevoel had ik wel. Zo hoog zijn de kwaliteit van de side quests, en zo veel zijn er ook nog dat ik er al best wat uur in had zitten tot ik uberhaupt de gryffin versloeg.
Ja, ik vond Archipelago eigenlijk de leukste map, en dan gewoon in de normale CTF modeSToRM666 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:30:
Wahawk was er goed ja, alhoewel ik de latere maps/voertuigen die erbij kwamen niet zo goed meer vond.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Oké, dank voor de uitleg, @Lapras en sanre4l.sanre4l schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:09:
[...]
Volgens mij denk je al snel dat je main quest aan het doen bent terwijl dit ook meestal side quests zijn.
In ieder geval dat gevoel had ik wel. Zo hoog zijn de kwaliteit van de side quests, en zo veel zijn er ook nog dat ik er al best wat uur in had zitten tot ik uberhaupt de gryffin versloeg.
De goty edition was in de aanbieding, dus ik heb de dlc's.
edit: gekocht voor € 24,99 in PSN; nu is die weer € 49,99.
[ Voor 5% gewijzigd door musiman op 07-07-2017 14:35 ]
Make music, not war
Ik krijg net m'n Destiny 2 Open beta code binnen van Bol!
1 best veel gespeeld, maar nooit de expansies aangeschaft. Ben dus wel benieuwd wat deel 2 gaat brengen...
1 best veel gespeeld, maar nooit de expansies aangeschaft. Ben dus wel benieuwd wat deel 2 gaat brengen...
[ Voor 17% gewijzigd door SqueakyClean op 07-07-2017 14:04 ]
Daar ben je wel een goede tijd zoet meemusiman schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:38:
[...]
Oké, dank voor de uitleg, @Lapras en sanre4l.
De goty edition was in de aanbieding, dus ik heb de dlc's.
edit: gekocht voor € 24,99 in PSN; nu is die weer € 49,99.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Deze week begonnen met Batman Arkham Knight. Tot nu toe positief verrast!
Enige nadeel is dat ik een beetje zoekende ben om de weg te vinden. Dat vind ik op het moment nog onoverzichtelijk.
Spel is lekker donker, batmobile is bruut, slecht weer, mooie combo's. Top!
Enige nadeel is dat ik een beetje zoekende ben om de weg te vinden. Dat vind ik op het moment nog onoverzichtelijk.
Spel is lekker donker, batmobile is bruut, slecht weer, mooie combo's. Top!
Mejor así
Vandaag until dawn even geprobeerd en hier ga ik een gegeven paard toch even ik de bek kijken. Dit is toch geen game? Dit is een serie QuickTime events in een hele cliché setting. Enige positieve puntje vind ik de aanwezigheid van Rami Malek, maar dan ga ik toch echt liever nog een keer mr robot kijken. Game direct weer verwijderd.
psn: jagermeistertim
Verwijderd
Eerste regeltje wat er bij Wikipedia of welke gamesite dan ook staat..TTHEEBO1 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:09:
Vandaag until dawn even geprobeerd en hier ga ik een gegeven paard toch even ik de bek kijken. Dit is toch geen game? Dit is een serie QuickTime events in een hele cliché setting. Enige positieve puntje vind ik de aanwezigheid van Rami Malek, maar dan ga ik toch echt liever nog een keer mr robot kijken. Game direct weer verwijderd.
Until Dawn is an interactive drama survival horror adventure video game ..
Wat dacht je dat ze daarmee bedoelde
Haha, nee hoor, wist wel dat het veel QuickTime zou zijn, maar had gehoopt op iets meer vrijheid en iets meer survival horror dan drama. Bovendien was het drama dat ik heb gezien ook nog eens te cliché voor woorden. Laten we het maar op 'niets voor mij' houdenVerwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:12:
[...]
Eerste regeltje wat er bij Wikipedia of welke gamesite dan ook staat..
Until Dawn is an interactive drama survival horror adventure video game ..
Wat dacht je dat ze daarmee bedoelde, run and gun?
Quicktime events is de hele reden dat ik die Telltale games mijd als de pest, zelfs games al Uncharted hebben dat. 
Dacht dat de game-industrie nu wel in de gaten zou hebben dat verreweg de meeste gamers (guesstimate) daar een hekel aan hebben.
Dacht dat de game-industrie nu wel in de gaten zou hebben dat verreweg de meeste gamers (guesstimate) daar een hekel aan hebben.
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Volgens mij zijn de Telltale games 1 van de populairste series..ScrooLoose schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:20:
Quicktime events is de hele reden dat ik die Telltale games mijd als de pest, zelfs games al Uncharted hebben dat.
-Walking dead
-Borderlands.
-Game of Thrones.
-Wolf among us
-Guardians of the Galaxy
-Batman
-Minecraft.
En heb zo'n gevoel dat ik nog iets vergeet, maar er hadden nooit zoveel games voor uitgekomen als er niet genoeg animo voor is lijkt me
Ik zeg de "meesten", ik heb nergens gezegd "iedereen" 
Toch frappant die populariteit als je lijstjes ziet waar men aangeeft waar gamers de meeste hekel aan hebben dat QE's vrijwel altijd boven aan die lijsten zijn te vinden.
Samen met "timed missions" en onderwater levels.... verbieden die zooi
Toch frappant die populariteit als je lijstjes ziet waar men aangeeft waar gamers de meeste hekel aan hebben dat QE's vrijwel altijd boven aan die lijsten zijn te vinden.
Smiling as the shit comes down...
Ik heb meestal weinig problemen met QTE's. Sommige scenes vereisen dat er zowel verhaal als actie als interactie is en dat is lastig met puur gameplay. Ik vind QTE's nog altijd beter dan cutscenes, maar soms worden ze ook erg lui toegepast. In Batman vond ik ze eigenlijk wel prima.
Probleem bij sommige games is dat er vaak geen penalty op zit als je hem mist. Het veranderd weinig aan de uitkomst van een scene en dat zou eigenlijk wel moeten. Tomb Raider deed dat goed door daadwerkelijk een death-scene te tonen als je een quicktime event miste als je boven een ravijn hing e.d. Maar dat je dus niet iets hebt dat je een block-move mist en je op je gezicht geslagen wordt met meteen gameover. Dat vind ik muf. Net als dat als je de event mist maar dat ie dan toch blocked. Waarom moet ik dan die knop in drukken. Laat me hem missen maar een andere draai geven aan de scene. Dat je als je alles goed hebt ook alles blocked en raak slaat, maar anders het gevecht wat meer gelijk opgaat of zelfs verliest.
Probleem bij sommige games is dat er vaak geen penalty op zit als je hem mist. Het veranderd weinig aan de uitkomst van een scene en dat zou eigenlijk wel moeten. Tomb Raider deed dat goed door daadwerkelijk een death-scene te tonen als je een quicktime event miste als je boven een ravijn hing e.d. Maar dat je dus niet iets hebt dat je een block-move mist en je op je gezicht geslagen wordt met meteen gameover. Dat vind ik muf. Net als dat als je de event mist maar dat ie dan toch blocked. Waarom moet ik dan die knop in drukken. Laat me hem missen maar een andere draai geven aan de scene. Dat je als je alles goed hebt ook alles blocked en raak slaat, maar anders het gevecht wat meer gelijk opgaat of zelfs verliest.
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 07-07-2017 23:49 ]
Ter info:lennox-06 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:32:
ik zit met een dilemma:
Mediamarkt verkoopt van 10-07 t/m 16-07 de PS4 Pro met 2 games (GTA V + CoD IW) en 3 maanden PS Plus voor € 388,-
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Daar kan ik me wel in vinden, en als extraatje vind ik het dan ook nooit zo vervelend. Als een game echter (bijna) geen andere gameplay elementen heeft kijk ik liever naar een film/serie, waarin de verhalen over het algemeen toch niet iets beter verteld wordenMartinspire schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 23:47:
Ik heb meestal weinig problemen met QTE's. Sommige scenes vereisen dat er zowel verhaal als actie als interactie is en dat is lastig met puur gameplay
Thnx Bennis!ThaBEN schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:48:
[...]
Ter info:
Mediamarkt verkoopt van 10-07 t/m 16-07 de PS4 Pro met 2 games (GTA V + CoD IW) en 3 maanden PS Plus voor € 388,-
Maar ligt dat aan de Telltale games of het onderwerp waar ze op gebaseerd zijn wat zo groot is?Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:24:
[...]
Volgens mij zijn de Telltale games 1 van de populairste series..
-Walking dead
-Borderlands.
-Game of Thrones.
-Wolf among us
-Guardians of the Galaxy
-Batman
-Minecraft.
En heb zo'n gevoel dat ik nog iets vergeet, maar er hadden nooit zoveel games voor uitgekomen als er niet genoeg animo voor is lijkt me.
Game of Thrones is de meest gedownloade serie bijvoorbeeld. De andere namen zijn ook meer bekend van het zichzelf dan dat Telltale daar een game van heeft.
Telltale profiteert daarvan, het is niet zo dat die populariteit aan Telltale te danken is.
Pff sommige boss battles in kingdom hearts 1 zijn gewoon onmogelijk...
Voor degene die Dark Souls II op de PS3 gemist hebben of nu nog een keer willen spelen op de PS4.
Scholar of the First Sin (Dark Souls II + Alle DLC) staat nu voor €9,99in de Playstation Store.
Ik heb me er destijds letterlijk honderden uren mee vermaakt en daarom ook een absolute aanrader.
Hij staat nu in mijn winkelwagentje, maar ik twijfel om hem aan te schaffen, het is vooral de prijs die zo aantrekkelijk is, maar feit is dat ik geen tijd heb om de hele game weer meerdere malen uit te spelen en alle weapons / trophy's etc. te halen. Het zal dan meer een opvulling van mijn catalogus zijn, mocht ik ooit in de toekomst niks te doen hebben.
Dit is echt weer zo'n moment dat ik backwards compatibillity mis aangezien mijn PS3 en een paar geweldige games al weer een paar jaar in de doos zitten.
Scholar of the First Sin (Dark Souls II + Alle DLC) staat nu voor €9,99in de Playstation Store.
Ik heb me er destijds letterlijk honderden uren mee vermaakt en daarom ook een absolute aanrader.
Hij staat nu in mijn winkelwagentje, maar ik twijfel om hem aan te schaffen, het is vooral de prijs die zo aantrekkelijk is, maar feit is dat ik geen tijd heb om de hele game weer meerdere malen uit te spelen en alle weapons / trophy's etc. te halen. Het zal dan meer een opvulling van mijn catalogus zijn, mocht ik ooit in de toekomst niks te doen hebben.
Dit is echt weer zo'n moment dat ik backwards compatibillity mis aangezien mijn PS3 en een paar geweldige games al weer een paar jaar in de doos zitten.
Mja, het is ook frappant dat een bedrijf als Telltale Games dan uberhaupt zichzelf winstgevend weet te houden als, zoals jij zegt, de meeste gamers er een hekel aan hebben.ScrooLoose schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:29:
Ik zeg de "meesten", ik heb nergens gezegd "iedereen"
Misschien komt dat omdat de mensen die het wel leuk vinden je er niet over hoort verder, hmm?
Misschien iets minder completionist zijn en gewoon de game een keer uitspelen zonder daadwerkelijk alles te halen?Destianto schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 14:17:
Voor degene die Dark Souls II op de PS3 gemist hebben of nu nog een keer willen spelen op de PS4.
Ikzelf heb me voorgenomen voor mezelf alleen nog ps4 games te komen die exclusive zijn, want ik heb ook nog een game pc die betere graphics vloeiender kan weergeven, dus als ik DS2 eens wil kopen zal het op de pc zijn.
Ben begonnen met Until Dawn omdat die gratis is met PSplus maar mijn hemel.... keuzes maken, je de ter. schrikken en zoeken naar antwoorden.
Echt gaaf.....
Echt gaaf.....
Ik vind die Game of Thrones Telltale game eigenlijk erg vermakelijk. De QTEs in de vechtscenes vind ik wel echt een aanfluiting, er zijn echter maar 1 a 2 van dit soort scenes per aflevering dus zo'n probleem vind ik het niet.
De verhaallijn en de 'illusie van keuze' vind ik dan wel weer erg boeiend. De game valt me niks tegen iig, wat met de andere Telltale games nog weleens anders is.
De verhaallijn en de 'illusie van keuze' vind ik dan wel weer erg boeiend. De game valt me niks tegen iig, wat met de andere Telltale games nog weleens anders is.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Hij draait op 60fps op de PS4, op zich prima. Vond er zelf alleen geen reet aan na Bloodborne.striner schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 15:26:
[...]
Misschien iets minder completionist zijn en gewoon de game een keer uitspelen zonder daadwerkelijk alles te halen?![]()
Ikzelf heb me voorgenomen voor mezelf alleen nog ps4 games te komen die exclusive zijn, want ik heb ook nog een game pc die betere graphics vloeiender kan weergeven, dus als ik DS2 eens wil kopen zal het op de pc zijn.
En uit...Mrjraider schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 17:14:
Ben begonnen met Until Dawn omdat die gratis is met PSplus maar mijn hemel.... keuzes maken, je de ter. schrikken en zoeken naar antwoorden.
Echt gaaf.....
Gisteren al een flink aantal uur in gestoken en vanmiddag verder gegaan.
Erg gaaf verhaal, vond hem wel wat kort.
Gisteren maar weer even in de buidel getast, Watch Dog 1 en 2 en vanmiddag komt nog Rice of The Tomb Raider 20 years edition binnen. Kortom mijn vakantie gaat beginnen. Hopelijk kom ik niet in tijd nood.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Bij voorkeur zilvervlies.Renate1970 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 09:28:
Gisteren maar weer even in de buidel getast, Watch Dog 1 en 2 en vanmiddag komt nog Rice of The Tomb Raider 20 years edition binnen. Kortom mijn vakantie gaat beginnen. Hopelijk kom ik niet in tijd nood.
Duidelijke video dit. En precies wat vele al riepen, de cpus zijn gewoon veelste zwak in current gen(ook de xbox one x en ps4 pro).
Zoals je ziet aan einde van de test kan pentium dual core cpu al 60+ fps produceren in games waar consoles nu moeite met 30 hebben.
Ik zeg ps5 met 4cores 8 threads ryzen 2 cpu.
Kleine 8-10flops. En gddr5+ ram erin.
En je hebt een echte true next gen.
Hopelijk niet te ver weg. Ergens eind 2019 zou mooi zijn.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Exact, al kreeg ik 'm gratisTTHEEBO1 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 22:09:
Er zijn een heleboel factoren die meespelen. Ten eerste is de prijs, voor 400-500 heb je gewoon een beperkt budget om er veel high end onderdelen in te stoppen, ook belangrijk is of onderdelen als een 2tb hdd, high end vram een een 4k blu ray laser tegen die tijd voor een goedkoop bedrag te krijgen zijn voor sony of ms. Daarnaast is het de vraag of 7nm apu's eind 2019 al beschikbaar zijn voor apparaten als consoles. De overstap op kleinere procedures duren steeds langer en bijvoorbeeld intel moet ook al van de planning afstappen, daarnaast lopen smartphone socs en intel cpu's voor op gpu's betreft kleine procedures. Sony wilt waarschijnlijk toch wel zo lang mogelijk met de ps4 doorgaan zien de grote userbase, die anders weer gereboot worden met een nieuwe generatie. Ik kijk ook niet gek op als Sony eerst nog met een ps4 ultra pro komt. Sowieso zijn cpu's behoorlijk duur vergeleken met gpu's terwijl die veel minder belangrijk zijn voor consoles.v8power67 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 12:21:
[video]
Duidelijke video dit. En precies wat vele al riepen, de cpus zijn gewoon veelste zwak in current gen(ook de xbox one x en ps4 pro).
Zoals je ziet aan einde van de test kan pentium dual core cpu al 60+ fps produceren in games waar consoles nu moeite met 30 hebben.
Ben ook benieuwd hoe backward compability gaat werken. Of het mogelijk is om met ryzen cpu's jauguar cpu's te emuleren. Misschien dat we dan iets zien als het xbox 360 backward compability programma ipv alle ps4 games het meteen doen.
Daarnaast ben ik benieuwd wat een sterke cpu betekend om betere games te maken. Bij vooral assasins creed unity zag je heel goed dat de cpu van de ps4 de hoeveelheid npc's gewoon niet aankan. In het algemeen merk je deze generatie dat werelden niet veel levendiger zijn dan games van vorige generatie, want daar kwam de koploper op dat vlak gta 5 ook gewoon op uit.
Van de week Diablo 3 eindelijk eens gestart, en wat een verslavende leuke game is dit! heb er toch al de nodige uurtjes hier in zitten, en ben nog niet eens level 70.
Begreep dat de game pas echt begint als je de campaign heb uitgespeeld.
Nog meer tweakeraars die Diablo 3 spelen?
Na de storymode kun je Greater Rifts gaan doen, dat is waar Diablo uiteindelijk om draait
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb het al vaker gezegd, ps4 en xb one zijn crisis consoles, Puur omdat we in de economische crisis zaten, en er dus zo min mogelijk geld mocht worden uitgegeven, het is fijn dat we nu de pro en one x hebben/krijgen, echter die zijn gebonden doordat de games op de base hardware speelbaar moet zijn en helemaal omdat het nog steeds jaguar cores zijn (vooral dat verbaasde me bij de one x, aan de andere kant door het eerst genoemde punt heeft het simpelweg weinig zin om dit te verbeteren)v8power67 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 12:21:
[video]
Mogelijk komt er een financiele meevaller aan, en in dat geval misschien mijn pc een upgrade geven waar die ook weer serieus mee kan doen, aan de andere kant, i like being a console peasant. Ik speel ook weinig de games die genoemd werden in het filmpje, geen ac, geen jc, geen gta......geen bf.......race games en fighting games zijn doorgaans prima te doen op consoles (zie ook forza 7 in 4k op 60 fps.......) dus ja.........voor de paar xbox excuslives wil ik dan wel een s-je erbij, en dan misschien later die weer inruilen voor een one x, of misschien tegen die tijd wel de Two x of een ps5, of toch een pc.........no rush komt allemaal goed.
Ik vraag me wel af hoe lang het gaat duren tot er toch pro of one x exclusives gaan komen....misschien juist bij aankodiging van een ps4 ultra die nog meer power heeft dan een pro...........dan de pro dan de zwakste schakel is, en de base ps4 dan met pensioen mag?
10 second ninja DONE
@Sagat inderdaad, er was ook veel twijfel of console gaming nog toekomst met de populariteit van mobiele games en ook pc gaming. Sony had in de crisis ook extreem grote verliezen geleden, ze stonden op het punt failliet te gaan en konden geen verlies nemen op de ps4 zoals met de ps3 gebeurde. Daarnaast hadden veel mensen verwacht dat microsoft en nintendo Sony ging afmaken. (Geruchten ging dat de xbox one sterker zou zijn dan de ps4).
Maar precies het omgekeerde gebeurde en de ps4 is succesvoller dan de ps2. Wat nogal gek is aangezien de ps3 extreem veel value gaf met z'n gratis online en blu ray drive onder andere.
Maar precies het omgekeerde gebeurde en de ps4 is succesvoller dan de ps2. Wat nogal gek is aangezien de ps3 extreem veel value gaf met z'n gratis online en blu ray drive onder andere.
Succesvoller dan de ps2? Hoe dan? Sterker merk? Meer verkopen? Relatief of absoluut?Nieuwevolger schreef op zondag 9 juli 2017 @ 19:14:
@Sagat inderdaad, er was ook veel twijfel of console gaming nog toekomst met de populariteit van mobiele games en ook pc gaming. Sony had in de crisis ook extreem grote verliezen geleden, ze stonden op het punt failliet te gaan en konden geen verlies nemen op de ps4 zoals met de ps3 gebeurde. Daarnaast hadden veel mensen verwacht dat microsoft en nintendo Sony ging afmaken. (Geruchten ging dat de xbox one sterker zou zijn dan de ps4).
De markt is ook veranderd t.o.v. 15jaar geleden. Meer omzet? Winst?
Volgens mij had de ps2 meer marktaandeel, veel meer verkopen dan de xbox (desondanks het sterke debuut) en gamecube.
Is GTA nou echt zoveel levendiger dan andere games? Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Het is hartstikke rustig op straat, als je het vergelijkt met het echte LA. Hier en daar een NPC en af en toe wat auto's die in de verte vanuit het niets in beeld ploppen. Ik vind het niet levendiger dan Far Cry of Horizon bijvoorbeeld.Nieuwevolger schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:47:
[...]
Daarnaast ben ik benieuwd wat een sterke cpu betekend om betere games te maken. Bij vooral assasins creed unity zag je heel goed dat de cpu van de ps4 de hoeveelheid npc's gewoon niet aankan. In het algemeen merk je deze generatie dat werelden niet veel levendiger zijn dan games van vorige generatie, want daar kwam de koploper op dat vlak gta 5 ook gewoon op uit.
Ben Paragon level 877 op 3 charactersOrigins schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:05:
Van de week Diablo 3 eindelijk eens gestart, en wat een verslavende leuke game is dit! heb er toch al de nodige uurtjes hier in zitten, en ben nog niet eens level 70.
877?! damn ik zit net op de 100 ofzo........ik speel het overigens alleen als sp game btw. Necro is erg leuk, corpse explosion blijft enorm geinig, evenals verslagen baddies tot leven wekken en mee laten vechtenthe_virus26 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:18:
[...]
Ben Paragon level 877 op 3 characters. Ik heb nu al eventjes niet meer gespeeld maar wil hem wel weer oppakken i.v.m. de Necromancer update
.
10 second ninja DONE
Ik weet niet hoe accuraat deze tabel is van de ps2 verkopen. Maar er zijn gewoon nog een heleboel ps2's verkocht na de lancering van de ps3. Dit gebeurde totaal niet met de ps3 en verwacht het ook niet met de ps4. Op het moment lopen de verkopen van de ps2 en ps4 ongeveer gelijk. En de 100 miljoen sales lijken ze wel te halen. Het grote verschil tussen de generaties zit hem vooral dat Sony een vortuin verdient aan ps plus en ps store.TheProf82 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:33:
[...]
Succesvoller dan de ps2? Hoe dan? Sterker merk? Meer verkopen? Relatief of absoluut?
De markt is ook veranderd t.o.v. 15jaar geleden. Meer omzet? Winst?
Volgens mij had de ps2 meer marktaandeel, veel meer verkopen dan de xbox (desondanks het sterke debuut) en gamecube.
Ik vind van wel, er kan behoorlijk wat verkeer rondrijden en soms zie je voor de rij bij een bioscoop een hele menigte mensen die staan te wachten op een premiere om wat te noemen. Daarnaast zijn er veel mini games als tenissen (of het leuk is is een ander verhaal) die het gevoel geven dat er veel te beleven is.bram1984 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:56:
[...]
Is GTA nou echt zoveel levendiger dan andere games? Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Het is hartstikke rustig op straat, als je het vergelijkt met het echte LA. Hier en daar een NPC en af en toe wat auto's die in de verte vanuit het niets in beeld ploppen. Ik vind het niet levendiger dan Far Cry of Horizon bijvoorbeeld.
Ik heb het idee dat als je bij GTA V in een voertuig zit er een stuk minder leven op straat is dan wanneer je wandelt of fietst. Maar het veel leven gevoel vind ik vooral terug in de ambient omgevingsgeluiden. Typerend hierin is die hard optrekkende motor die je in de verte hoort echoën door de bergen. Ik heb Far Cry en Horizon niet gespeeld dus helaas geen vergelijking. Bij AC Syndicate vond ik het allemaal behoorlijk leven. Maar als je even stilstaat dan zie je al snel dat de personages in een korte loop zitten en dan behoorlijk statisch lijken te zijn. Maar goed, wie staat er dan ook stil in ACNieuwevolger schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:36:
[...]
Ik weet niet hoe accuraat deze tabel is van de ps2 verkopen. Maar er zijn gewoon nog een heleboel ps2's verkocht na de lancering van de ps3. Dit gebeurde totaal niet met de ps3 en verwacht het ook niet met de ps4. Op het moment lopen de verkopen van de ps2 en ps4 ongeveer gelijk. En de 100 miljoen sales lijken ze wel te halen. Het grote verschil tussen de generaties zit hem vooral dat Sony een vortuin verdient aan ps plus en ps store.
[...]
Ik vind van wel, er kan behoorlijk wat verkeer rondrijden en soms zie je voor de rij bij een bioscoop een hele menigte mensen die staan te wachten op een premiere om wat te noemen. Daarnaast zijn er veel mini games als tenissen (of het leuk is is een ander verhaal) die het gevoel geven dat er veel te beleven is.
Ik denk dat de ps2 ech een ander tijdperk was........toen kon je kids nog afschepen met een ps2 en een berg games, nu worden games vol besproken op het schoolplein, en iedereen wil de games van nu spelen en online met elkaar, niet de toppers van een tijd terug (en dan offline/sp), dat is imho de reden dat de verkoop vorige gen niet meer zo groot is als vroeger.Nieuwevolger schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:36:
[...]
Ik weet niet hoe accuraat deze tabel is van de ps2 verkopen. Maar er zijn gewoon nog een heleboel ps2's verkocht na de lancering van de ps3. Dit gebeurde totaal niet met de ps3 en verwacht het ook niet met de ps4. Op het moment lopen de verkopen van de ps2 en ps4 ongeveer gelijk. En de 100 miljoen sales lijken ze wel te halen. Het grote verschil tussen de generaties zit hem vooral dat Sony een vortuin verdient aan ps plus en ps store.
Interesant is hierbij wel de scheiding pro en base ps4. Ik poste het al eerder, de volgende echte refresh zal mogelijk niet eens een ps5 worden, maar meer een ps4 utlra oid, waarbij de pro dan nog de games gaat kunnen spelen en de base ps4 dan niet meer supported is. Dit dan over 1-2 jaar? (afhankelijk hoe goed de one x het gaat doen, maar mijn aanname is niet dat dit super hard zal gaan, en zelfs dan moeten ze gewoo van ver komen)
En voor langere termijn? Samsung heeft volgens mij nu al een steam link in zijn tv ingebouwd, voor de meeste hier zal dat niet voldoen, maar voor de casual gamer die niet veel eisend is, en gewoon goedkoop wil? Lekker stream voor een klein maandbedrag kan dan zo maar een serieuze concurrent zijn voor een fysieke console.
10 second ninja DONE
Voor de liefhebber: SONY PlayStation 4 Pro 1 TB + GTA V + CoD Infinite Warfare + PS Plus (3 mnd).
Nu € 388,- bij de MM: http://www.mediamarkt.nl/...0%7C%7Cp%7Cregularkw28%7C
Nu € 388,- bij de MM: http://www.mediamarkt.nl/...0%7C%7Cp%7Cregularkw28%7C
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Ik weet niet waar kinderen tot en met groep 6 van de basischool op gamen, maar in mijn tijd had bijna iedereen een ps2 met een paar uitzonderingen die een xbox hadden. Dat waren ook tijden dat barbie games en goedkope filmlicentie games populair waren op de console voor jonge meisjes. Die doelgroep is daarna gegaan naar de nintendo ds en wii en ze spelen nu spelletjes op de tablet/smartphone denk ik. Dat was ook een tijd dat kinderen verder keken dan alleen call of duty, gta, fifa en minecraft.Sagat schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:57:
[...]
Ik denk dat de ps2 ech een ander tijdperk was........toen kon je kids nog afschepen met een ps2 en een berg games, nu worden games vol besproken op het schoolplein, en iedereen wil de games van nu spelen en online met elkaar, niet de toppers van een tijd terug (en dan offline/sp), dat is imho de reden dat de verkoop vorige gen niet meer zo groot is als vroeger.
Interesant is hierbij wel de scheiding pro en base ps4. Ik poste het al eerder, de volgende echte refresh zal mogelijk niet eens een ps5 worden, maar meer een ps4 utlra oid, waarbij de pro dan nog de games gaat kunnen spelen en de base ps4 dan niet meer supported is. Dit dan over 1-2 jaar? (afhankelijk hoe goed de one x het gaat doen, maar mijn aanname is niet dat dit super hard zal gaan, en zelfs dan moeten ze gewoo van ver komen)
En voor langere termijn? Samsung heeft volgens mij nu al een steam link in zijn tv ingebouwd, voor de meeste hier zal dat niet voldoen, maar voor de casual gamer die niet veel eisend is, en gewoon goedkoop wil? Lekker stream voor een klein maandbedrag kan dan zo maar een serieuze concurrent zijn voor een fysieke console.
Ben het niet met je eens dat Sony ooit de ps4 laat vallen en door gaat met alleen de pro en nieuwe refreshes te ondersteunen. In eerste instantie had ik ook wel verwacht, maar nu blijkt dat 1 op de 5 verkochte ps4's sinds de lancering van de pro, een pro is. Is de userbase gewoon veelste klein om er exclusives op uit te brengen. Vraag me dan ook af of dit anders gaat zijn met de xbox one x, want blijkbaar is een lage prijs voor mensen toch belangrijker dan extra power die gebruikt wordt voor een scherper beeld.
En zolang games als god of war, spiderman, anthem, horizon, star wars battlefront en metro mogelijk zijn op de base ps4 is het apparaat helemaal niet aan vervangen toe de komende tijd.
Of streaming voor games ooit wat wordt weet ik ook niet. Nvidia vraagt bijvoorbeeld een behoorlijk bedrag per maand om een gtx 1060 of 1080 op afstand te 'lenen'. Op dit moment hebben mensen er gewoon totaal geen probleem mee op hardware om te gamen aan te schaffen, want heel eerlijk, een gameconsole of pc zijn toch apparaten waarmee je heel veel plezier hebt vergeleken met het bedrag voor wat je er voor betaald. Helemaal als je het vergelijkt met een avondje stappen, de bioscoop of een lego pakket voor kinderen.
Daarnaast totaal wat anders, crash bandicoot haalt voor de 2e week de nummer 1 spot voor best verkochte game van de week in Engeland.
[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 10-07-2017 14:10 ]
Witte PS4 Pro komt eraan: https://blog.eu.playstati...tiny-2-bundle/#sf96674068

Misschien toch vervangen voor m'n oude witte PS4.

Must resist...wes- schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:16:
[afbeelding]
Maar dat lukt wel denk ik, huidige witte ps4 houdt het nog wel ff vol tot de ps5 wordt gereleased.
En die komt dan ook niet direct in het wit uit dus koop ik dan de witte pro voor een prikkie en koop daarna de witte ps5 een half jaar na launch in een bundel met de psvr V2.0.
Ik vind het een goed idee iig, moet alleen sony nog ff meewerken met dit briljante plan.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Pssssssst.. iemand alvast Destiny 2 reserveren? Voor een prikkie 
kak, 6 september pas release en ik kan m nog nergens pre-orderen
kak, 6 september pas release en ik kan m nog nergens pre-orderen
[ Voor 38% gewijzigd door poor Leno op 10-07-2017 15:35 ]
Bleh had ook liever een witte gehad, misschien als er meer bonussen bijzitten (net zoals de upgrade van cuh 1100 naar 1200 dat ook had) ga ik het misschien overwegen, maar als ze echt gelijk zijn vind ik het prima om met mijn huidige door te gaan.wes- schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:16:
[afbeelding]
Vind het wel weer een slimme actie om toch weer de spotlight op jezelf te zetten
10 second ninja DONE
Je weet gewoon dat deze sowieso veel meer awesome wordt, dus koop m nou gewoon.. you know you want itSagat schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:37:
[...]
maar als ze echt gelijk zijn vind ik het prima om met mijn huidige door te gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door poor Leno op 10-07-2017 15:42 ]
Ga niet zeggen dat ik hem nooit zal kopen, maar ik zal hem zeker, waarschijnlijk, en definitely most likely niet kopen bij lauch.
/willpower van een natte krant off.
Edit:
Plaatje!
/willpower van een natte krant off.
Edit:
Plaatje!
[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 10-07-2017 15:45 ]
10 second ninja DONE
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim: