Kun je eindelijk BF1 op 60ish fps spelen!poor Leno schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:28:
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thnx @Uffeltje!
ik wist t ik wist t ik wist t
Sowieso! En heb hier ook nog wat SSDtjes liggen, dus dat komt helemaal goed
Wit plastic is zeker duur? Een zwarte pro met gta5, cod iw en 30 euro psn tegoed doet nu 388.
Hoe zit dat eigenlijk? Zijn al jullie andere apparaten ook wit ofzo? Anders lijkt me het geen gezicht.
Leno heeft een 'kamper' interieur, geloof ik. Alles wit.
Ik heb er helemaal niks mee.
Ik heb er helemaal niks mee.
Ik wou bijna roepen "White Master Race".. maar dat zou verkeerd overkomenbram1984 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:07:
Hoe zit dat eigenlijk? Zijn al jullie andere apparaten ook wit ofzo? Anders lijkt me het geen gezicht.
Nee op mijn witte TVmeubel staat ie nogal in t zicht vandaar.. En een witte vind ik sws veel stijlvoller, tegenover alle standaard zwarte apparaten op de markt.
Maarja dat is mijn mening
jajajajajajajaChrisLNFF schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:07:
[...]
Wit plastic is zeker duur? Een zwarte pro met gta5, cod iw en 30 euro psn tegoed doet nu 388.
Haha nietes! Mn tv meubel is ongeveer t enige wat wit is hierChrisLNFF schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:09:
Leno heeft een 'kamper' interieur, geloof ik. Alles wit.
[ Voor 33% gewijzigd door poor Leno op 10-07-2017 16:14 ]
Op een witte PS4 zijn geen witte vlekken te zien als je enthousiast van een game wordt.
Je bedoelt spuugvlekjes van het tegen de TV schreeuwen?Uffeltje schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:13:
Op een witte PS4 zijn geen witte vlekken te zien als je enthousiast van een game wordt.
Maar zijn al je apparaten dan wit? Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een witte receiver gezien.poor Leno schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:11:
[...]
Ik wou bijna roepen "White Master Race".. maar dat zou verkeerd overkomen![]()
Nee op mijn witte TVmeubel staat ie nogal in t zicht vandaar.. En een witte vind ik sws veel stijlvoller, tegenover alle standaard zwarte apparaten op de markt.
Maarja dat is mijn mening
[...]
jajajajajajaja
[...]
Haha nietes! Mn tv meubel is ongeveer t enige wat wit is hier
Nee, maar veel staan ook in t kastje, de PS er bovenop.bram1984 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:21:
[...]
Maar zijn al je apparaten dan wit? Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een witte receiver gezien.
Mn hele Denon unit, die ook zichtbaar is, zijn ook allemaal wittig/geborsteld aluminium apparaten
(En de onderkant van mn Panasonic tv, waar ie onder staat, is ook wit/zilverig)
Ze hebben weer een inruilactie bij Game Mania.
229 voor de Pro als je een PS4 met 1tb inruilt.
249 als je de 500gb variant inruilt.
PS4 Pro krijg je met GTAV, PS Plus 3 Mnd en Thats You.
[ Voor 17% gewijzigd door Ari Gold op 10-07-2017 16:33 ]
En als de witte uitkomt, zal die aanbieding niet meer geldenAri Gold schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:32:
Of misschien nu inruilen voor een tegoedbon voor de witte misschien?
Maar dan kan ik tot 6 sept niet meer gamen
Geen idee hoe leidend de reviews van IGN zijn, maar zij zijn tevreden over de remake van Final Fantasy XII the Zodiac Age
The Verdict
Final Fantasy XII’s relatable roleplaying adventure has aged remarkably well, and The Zodiac Age remaster improves it further in meaningful ways. The storytelling, visual design, and gameplay feel just as fresh and interesting as they did over a decade ago, and the various new enhancements and adjustments will give new players a chance to experience the magic for the first time and fans of the original something enticing to return for.
[ Voor 53% gewijzigd door Jasphur op 10-07-2017 17:12 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
FF12 remaster scoort inderdaad mooie cijfers, een 87 nu op metacritic na 30 reviews.
Groot fan hier van FF12 (beste FF van de PS2 imo) en was zeker van plan hem nu te halen maar na het zien van de prijs haak ik maar af.
€50 voor een remaster is echt veel teveel.
3 compleet nieuwe HD remakes van Crash Bandicoot €40 en dan voor een remaster van 1 spel zeker €50 neertellen
Wat valt me dat smerig tegen, had me er zo op verheugd
Hopelijk 2e hands binnenkort voor een schappelijke prijs.
/mildrant
3 compleet nieuwe HD remakes van Crash Bandicoot €40 en dan voor een remaster van 1 spel zeker €50 neertellen
/mildrant
Smiling as the shit comes down...
@ScrooLoose inderdaad nogal gek dat hetzelfde bedrijf 6 kingdom heart games remastered en bundeled voor dezelfde prijs.
Nice, tijdens de laatste PS4 Pro actie was ik met vakantie, dus nu kan ik hem alsnog inruilen. Alleen heb ik GTA 5 al voor de PC. Alhoewel kan ik dan wel GTA 5 online met mijn PSN vrienden doenAri Gold schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:32:
Mee eens hoor. De remaster komt sowieso in huis want het was 1 van de beste FF die ik gespeeld heb. Maar 50 euro is te veel. Helaas zakken FF games niet zo snel naar een gunstige prijs. XV is ook nog steeds rond de 40.ScrooLoose schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:36:
Groot fan hier van FF12 (beste FF van de PS2 imo) en was zeker van plan hem nu te halen maar na het zien van de prijs haak ik maar af.
3 compleet nieuwe HD remakes van Crash Bandicoot €40 en dan voor een remaster van 1 spel zeker €50 neertellen![]()
/mildrant
Geen enkel apparaat vind ik om aan te gluren dus dan maakt de kleur ook niet uit. Ik heb liever een witte omdat ik denk dat die eventueel koeler blijven dan een zwarte en dus wellicht minder herrie maken.bram1984 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:07:
Of het daadwerkelijk zo is geen idee, maar aangezien het me geen reet uitmaakt hoe zo'n ding eruit ziet ga ik voor een witte omdat de kans bestaat dat die minder warm worden.
En je ziet er minder stof op.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
@Flagg Stof is grijs en zwart, dus dat ga je ook gewoon zien hoor.
Ik woon niet naast een kolencentrale gelukkig. En heb nu een witte ps4 dus ik kan je verzekeren dat je er geen stof op ziet itt tot mijn vorige zwarte ps3.bram1984 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:36:
@Flagg Stof is grijs en zwart, dus dat ga je ook gewoon zien hoor.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
FFXV is een draak van een spel wat de titel Final Fantasy onwaardig is, verreweg de slechtste in de serie... maar dat is weer een heel andere discussieJasphur schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:32:
XV is ook nog steeds rond de 40.
Ik heb de rest van de Final Fantasy remakes/remasters allemaal op de PC in Steam, als er binnenkort een keer duidelijkheid komt wanneer 12 daar verschijnt haal ik hem denk ik helemaal niet voor de PS4.
Volgens mij heb ik voor de remaster van FFX en FFX2 samen iets van €15 betaald in een sale (de anderen allemaal goedkoper), dat zijn leuke prijzen.
Ik hoef echt niet perse voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten hoor maar €50 voor remaster is echt te zot voor woorden.
Smiling as the shit comes down...
Kwam de FFX en FFX-2 remake niet samen op 1 disc? Eerst voor de PS3 en daarna voor de PS4 (over uitmelken gesprokenScrooLoose schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:42:
[...]
FFXV is een draak van een spel wat de titel Final Fantasy onwaardig is, verreweg de slechtste in de serie... maar dat is weer een heel andere discussie
Ik heb de rest van de Final Fantasy remakes/remasters allemaal op de PC in Steam, als er binnenkort een keer duidelijkheid komt wanneer 12 daar verschijnt haal ik hem denk ik helemaal niet voor de PS4.
Volgens mij heb ik voor de remaster van FFX en FFX2 samen iets van €15 betaald in een sale (de anderen allemaal goedkoper), dat zijn leuke prijzen.
Ik hoef echt niet perse voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten hoor maar €50 voor remaster is echt te zot voor woorden.
Dammit, die inruilactie is wel nice, maar we hebben GTA V al, dus dat is dan weer minder...
Dan pleur je die toch meteen op marktplaats?striner schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:29:
Dammit, die inruilactie is wel nice, maar we hebben GTA V al, dus dat is dan weer minder...
Ik heb een lichtblauwe controller ipv de originele zwarte die bij mijn PS4 zat, doet Gamemania daar moeilijk over als je je PS4 gaat inruilen?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
En nu met een 87 met 40 reviewsNieuwevolger schreef op maandag 10 juli 2017 @ 17:39:
FF12 remaster scoort inderdaad mooie cijfers, een 87 nu op metacritic na 30 reviews.
Wel leuk dat de meeste het met elkaar eens zijn over dat als je alleen de Europese versie gespeeld hebt deze remaster echt het aanschaffen waard is ivm het Zodiac systeem.
En blijkbaar zijn er dus mensen die dit opvalt.
Via Gamespot.For those who thoroughly enjoyed the PS2 version of Final Fantasy 12, The Zodiac Age is not only a remaster, but also a remix. Keen eyes will notice subtle tweaks to enemy locations and even changes to the selection of merchant goods.
[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 11-07-2017 09:27 ]
Nee hoor. Mijn originele zwarte controller zag er niet meer zo uit (de thumb sticks, scheurtjes) en die wilden ze niet innemen, maar had ook een goed uitziende blauwe controller meegenomen en die was okay voor ze.On_E schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:56:
Ik heb een lichtblauwe controller ipv de originele zwarte die bij mijn PS4 zat, doet Gamemania daar moeilijk over als je je PS4 gaat inruilen?
Die inruilactie maakt dat ik misschien ook maar eens overstap op de Pro. Ik twijfelde toch al over GTA 5 en heb uiteindelijk toch wel een 4K TV staan.
Verwijderd
Wie kan mij helpen met het spel rise of the tomb raider, ik heb een probleem met het aansteken van de doeken die brandbaar zijn om verder te komen ik heb de magnesietererts en pak dan de fles die je moet gooien op het doek maar hoe kan ik deze fles laten branden? Ik heb de Playstation4 Pro. Alles wat ik probeer wil niet werken wat doe ik niet goed. Mvg Ron
[Multi] Rise of the Tomb Raider (2015)Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:02:
Wie kan mij helpen met het spel rise of the tomb raider, ik heb een probleem met het aansteken van de doeken die brandbaar zijn om verder te komen ik heb de magnesietererts en pak dan de fles die je moet gooien op het doek maar hoe kan ik deze fles laten branden? Ik heb de Playstation4 Pro. Alles wat ik probeer wil niet werken wat doe ik niet goed. Mvg Ron
Zo uit m'n hoofd. R1 inhouden zodra je de fles vast hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:02:
Hmmm, dit weekend toch maar eens langs gaan voor een Pro dan.Aenea schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:35:
[...]
Nee hoor. Mijn originele zwarte controller zag er niet meer zo uit (de thumb sticks, scheurtjes) en die wilden ze niet innemen, maar had ook een goed uitziende blauwe controller meegenomen en die was okay voor ze.
Dank je voor je antwoord!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb je GTAV nog niet gespeeld? Zelfs op mijn 1080 tvtje blijft het een ongelofelijk mooi spel.Lapras schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:47:
Die inruilactie maakt dat ik misschien ook maar eens overstap op de Pro. Ik twijfelde toch al over GTA 5 en heb uiteindelijk toch wel een 4K TV staan.
Onlangs voor de vierde keer weer eens opgepakt (ik speel niet online, dat vind ik stom om eigen redenen
omdat ik een Pro had gekocht. En nu ook weer sta ik vaak stil op het strand om de zon onder te zien gaan, of loop ik gewoon rustig door de stad om alles op mijn gemak te bekijken. Heerlijk. Ben heel erg benieuwd wat ze gaan doen met deel VI
Ja vooral de SP is echt superbruut.. online was ik al snel klaar meeJasphur schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:27:
[...]
Heb je GTAV nog niet gespeeld? Zelfs op mijn 1080 tvtje blijft het een ongelofelijk mooi spel.
Onlangs voor de vierde keer weer eens opgepakt (ik speel niet online, dat vind ik stom om eigen redenen)
omdat ik een Pro had gekocht. En nu ook weer sta ik vaak stil op het strand om de zon onder te zien gaan, of loop ik gewoon rustig door de stad om alles op mijn gemak te bekijken. Heerlijk. Ben heel erg benieuwd wat ze gaan doen met deel VI
Ik snap echt niet dat ze geen storyline add-on maken.. ik zou daar echt wel grof geld voor neerleggen.. (Sharkcards enzo niet, dusss)
Maar voorlopig krijgen we eerst Red Dead Redemption 2, dus GTA VI zal nog wel effkes op zich laten wachten..
Ja of zoiets als Lost and Damned en the Ballads of Gay Tonypoor Leno schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:30:
[...]
Ja vooral de SP is echt superbruut.. online was ik al snel klaar mee
Ik snap echt niet dat ze geen storyline add-on maken.. ik zou daar echt wel grof geld voor neerleggen.. (Sharkcards enzo niet, dusss)
Maar voorlopig krijgen we eerst Red Dead Redemption 2, dus GTA VI zal nog wel effkes op zich laten wachten..
Wat zijn die parental controls en leeftijdsrestricties op de PS4 / PSN toch een draak ! *zucht*
Zoontje is 7 geworden en heb dus eindelijk een PSN account voor hem kunnen aanmaken. Hij heeft nu ook Plants vs Zombies: GW2 gekregen voor zijn verjaardag. Maar helaas, pindakaas, zelfde probleem als toen hij gewoon een lokaal account had en GW1 speelde: het spel is gewoon niet te spelen omdat je direct een melding krijgt dat hij niet online kan spelen vanwege leeftijdsrestricties.
Ondertussen alweer een paar uur kwijt om een oplossing te vinden, maar ik vind online tegenstrijdige info. Op sommige threads wordt er gesuggereerd dat je met PSN pas online kan vanaf 13 jaar, ongeacht de parental controls. Andere threads hebben dan weer posts van ouders wiens kind wél online kan, adhv de juiste parental controls instellingen, maar wat ik ook probeer, hier werkt het gewoon niet.
Ik denk dat ik gewoon uit wanhoop een fake account ga aanmaken met een hogere leeftijd.
Zoontje is 7 geworden en heb dus eindelijk een PSN account voor hem kunnen aanmaken. Hij heeft nu ook Plants vs Zombies: GW2 gekregen voor zijn verjaardag. Maar helaas, pindakaas, zelfde probleem als toen hij gewoon een lokaal account had en GW1 speelde: het spel is gewoon niet te spelen omdat je direct een melding krijgt dat hij niet online kan spelen vanwege leeftijdsrestricties.
Ondertussen alweer een paar uur kwijt om een oplossing te vinden, maar ik vind online tegenstrijdige info. Op sommige threads wordt er gesuggereerd dat je met PSN pas online kan vanaf 13 jaar, ongeacht de parental controls. Andere threads hebben dan weer posts van ouders wiens kind wél online kan, adhv de juiste parental controls instellingen, maar wat ik ook probeer, hier werkt het gewoon niet.
Ik denk dat ik gewoon uit wanhoop een fake account ga aanmaken met een hogere leeftijd.
Dat dus, en op dat account alsnog restricties instellenTwixie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:38:
BTW, ook nog iets zo tenenkrullend... Ik heb een spatie in mijn familienaam. 2 maand geleden of zo een account voor mijn dochter aangemaakt, en daar wordt de spatie vervangen door een underscore. Bij de account die ik voor mijn zoon aanmaakte echter netjes een spatie.
Dus probeer ik account van mijn dochter te editteren, en komt er gewoon een error : "De achternaam kan geen leestekens of spaties bevatten." *facepalm*
Dus probeer ik account van mijn dochter te editteren, en komt er gewoon een error : "De achternaam kan geen leestekens of spaties bevatten." *facepalm*
Ja klopt, spaties kunnen niet. Ik zou je sowieso afraden je echte achternaam te gebruiken als je online speelt.Twixie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:50:
BTW, ook nog iets zo tenenkrullend... Ik heb een spatie in mijn familienaam. 2 maand geleden of zo een account voor mijn dochter aangemaakt, en daar wordt de spatie vervangen door een underscore. Bij de account die ik voor mijn zoon aanmaakte echter netjes een spatie.
Maar wel raar, want naar mijn weten hebben spaties nooit gekund..
Het gaat over de account details, dus niet over je gamer tag (daar kunnen spaties sowieso niet).poor Leno schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:53:
[...]
Ja klopt, spaties kunnen niet. Ik zou je sowieso afraden je echte achternaam te gebruiken als je online speelt.
Ik heb voor mijn zoon van 9 een eigen account gemaakt, maar exact hetzelfde hij mag zelfs niet sp PvZ2 spelen, dus bij sp moet hij mijn acocunt nog misbruiken, en bij (local) mp zijn eigen account, en de 2e speler dan op de mijne, echter dat schiet ook niet op, want je kan dan geen progress opslaan.Twixie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:38:
Wat zijn die parental controls en leeftijdsrestricties op de PS4 / PSN toch een draak ! *zucht*
En nog erger, parental controls gelden niet op account niveau, maar op console niveau, dus ik kan zelf dan ook geen mature games doen.......
10 second ninja DONE
Nee, alleen op de 360 en hem daar niet eens uitgespeeld. Wel een heel eind gekomen. Denk niet dat ik me er veel van kan herinneren. Bij de vorige inruilactie zat HZD erbij die ik al had, dus dit is een betere deal.Jasphur schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:27:
[...]
Heb je GTAV nog niet gespeeld? Zelfs op mijn 1080 tvtje blijft het een ongelofelijk mooi spel.
Onlangs voor de vierde keer weer eens opgepakt (ik speel niet online, dat vind ik stom om eigen redenen)
Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt. Magne-wat? Ik weet wel dat alles gewoon netjes wordt uitgelegd. Heb je wel opgelet? Heb je al een search op Google gedaan? Een walkthrough op YT bekeken?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:02:
Heel veel plezier gewenst! Mijn zwager had hem op de PS3 gespeeld en toen hij hem zag op de PS4 (toen nog de normale) wist hij niet wat hij zag haha.Lapras schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:17:
[...]
Nee, alleen op de 360 en hem daar niet eens uitgespeeld. Wel een heel eind gekomen. Denk niet dat ik me er veel van kan herinneren. Bij de vorige inruilactie zat HZD erbij die ik al had, dus dit is een betere deal.
Dat van console-level settings wist ik al, en is inderdaad totaal onbegrijpelijk (wat voor zin heeft het dan met accounts te werken).Sagat schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:04:
[...]
Ik heb voor mijn zoon van 9 een eigen account gemaakt, maar exact hetzelfde hij mag zelfs niet sp PvZ2 spelen, dus bij sp moet hij mijn acocunt nog misbruiken, en bij (local) mp zijn eigen account, en de 2e speler dan op de mijne, echter dat schiet ook niet op, want je kan dan geen progress opslaan.
En nog erger, parental controls gelden niet op account niveau, maar op console niveau, dus ik kan zelf dan ook geen mature games doen.......
Hoedanook, ik heb nog wat getest en ik vrees dat er niets anders op zit dan een fake account te maken. Immers is het niet alleen PvZ dat problemen geeft, maar zowat alles online. Zelfs YouTube of Twitch kun je niet opstarten vanop een kinder-account, en bij YouTube krijg je ook expliciet te zien dat de minimum leeftijd 13 is.
Pillars of Eternity voor de PS4 kan al pre-ordered worden bij o.a. Amazon. Hij kost daar $49,99.
linkje
Het zal in NL dan wel zoiets in €'s zijn. Dit lijkt me zo'n gaaf spel.....
heb het niet op de pc gespeeld.
linkje
Het zal in NL dan wel zoiets in €'s zijn. Dit lijkt me zo'n gaaf spel.....
Make music, not war
Nou als ze dat soort spellen kunnen laten werken op de PS, mogen ze van mij Heroes of Might & Magic III ook naar de PS brengenmusiman schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:42:
Pillars of Eternity voor de PS4 kan al pre-ordered worden bij o.a. Amazon. Hij kost daar $49,99.
linkje
Het zal in NL dan wel zoiets in €'s zijn. Dit lijkt me zo'n gaaf spel.....heb het niet op de pc gespeeld.
het beste zou zijn als je op 1 of andere manier kunnen aangeven dat bepaalde games niet opstartbaar zijn vanaf een bepaald account (bv. GTAV niet op te starten, PvZ:GW1/2 wel). Helaas gaat bij PlayStation alles via die age-ratings van games (en met systeemwijde blokkades voor alle accounts).Twixie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:40:
[...]
Dat van console-level settings wist ik al, en is inderdaad totaal onbegrijpelijk (wat voor zin heeft het dan met accounts te werken).
Hoedanook, ik heb nog wat getest en ik vrees dat er niets anders op zit dan een fake account te maken. Immers is het niet alleen PvZ dat problemen geeft, maar zowat alles online. Zelfs YouTube of Twitch kun je niet opstarten vanop een kinder-account, en bij YouTube krijg je ook expliciet te zien dat de minimum leeftijd 13 is.
[ Voor 4% gewijzigd door Yucko op 11-07-2017 16:27 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Je moet de fles eerst vullen. Daarvoor is één van de knoppen van je controller, weet ff niet meer welke. Het is ook alweer 2 maanden geleden dat ik het spel uitspeelde.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:02:
Make music, not war
Wel geweldig dat ze nu dat class systeem er ook in hebben zitten hoor bij FFXII. snap eigenlijk niet waarom dat in de EU versie er niet in zat vroeger.
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 11-07-2017 14:10 ]
@Ricmaniac Dat had met tijd te maken. Ze werkte al erg lang aan het spel en deze moest uitgebracht worden. Want geld. Maar ze wilde later ook het spel uitbrengen zoals deze bedoelt was.
Tegenwoordig kun je dat doen door een update of dlc, maar toen kon je net zo goed het hele spel opnieuw uitbrengen. Waarom het Zodiac systeem nooit buiten Japan is verspreid is mij echter een raadsel.
Tegenwoordig kun je dat doen door een update of dlc, maar toen kon je net zo goed het hele spel opnieuw uitbrengen. Waarom het Zodiac systeem nooit buiten Japan is verspreid is mij echter een raadsel.
Ik weet niet of PSN een minimumleeftijd aanhoudt, maar EA heeft 13 jaar als minimum voor online spelen. Ook voor games met een PEGI 3/6/12.Twixie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:38:
Je bent haast wel verplicht om een fake account aan te maken of over de leeftijd te liegen.
Gisteren begonnen aan Until Dawn 
Heb er nu een kleine anderhalf uur in zitten maar ik moet zeggen dat ik het onverwacht toch wel tof vind.
Het is heerlijk laid-back relaxt gamen zo'n verhalende game; ook wel eens lekker.
Heb er nu een kleine anderhalf uur in zitten maar ik moet zeggen dat ik het onverwacht toch wel tof vind.
Het is heerlijk laid-back relaxt gamen zo'n verhalende game; ook wel eens lekker.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weet je wat ook laid-back relaxed gamen is Kiwi? Battlefield 1, moet je ook eens proberendvdkiwi schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:44:
@poor Leno Denk dat Trackmania ondertussen ook lekker laid-back gamen is voor Kiwi
Ken ik niet, is het wat? Die is al een tijdje uit toch > kan ik niet beter wachten op deel 2?poor Leno schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:56:
[...]
Weet je wat ook laid-back relaxed gamen is Kiwi? Battlefield 1, moet je ook eens proberen
Die heb ik echt ziek veel gespeeld vroeger met een vriend, maar voor m'n 65" mogen ze de graphics dan wel IETS oppoetsenpoor Leno schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:44:
[...]
Nou als ze dat soort spellen kunnen laten werken op de PS, mogen ze van mij Heroes of Might & Magic III ook naar de PS brengen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
FFXII was idd heel lang in ontwikkeling (van 2000 tot 2006) en heeft ook lang het Guinness World Record gehad voor Longest Development Time (totdat Duke Nukem Forever in 2009 verscheen na 15 jaar in ontwikkeling (!)).Jasphur schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:16:
@Ricmaniac Dat had met tijd te maken. Ze werkte al erg lang aan het spel en deze moest uitgebracht worden. Want geld. Maar ze wilde later ook het spel uitbrengen zoals deze bedoelt was.
De job-system werd geschrapt omdat ze bang waren dat spelers het systeem niet begepen. Uiteindelijk is toen een klein team doorgegaan met het Zodiac Job System en die versie is in 2007 uitgebracht als International version, enkel in Japan. Japan had vroeger een vele grotere afzetmarkt voor FF-games, dus de International versies van FF-games verkochten daar bij de vleet.
Gelukkig is het tegenwoordig anders en kunnen ze idd vrij eenvoudig via DLC nieuwe opties toevoegen.
Ik ben iig erg benieuwd naar de Zodiac Age versie! De vorige echt grijs gespeeld op de PS2...!
Kan ik je t nog sterker vertellen; wij spelen t nog regelmatig, hotseat, met elkaarBlackEyedAngel schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:37:
[...]
Die heb ik echt ziek veel gespeeld vroeger met een vriend, maar voor m'n 65" mogen ze de graphics dan wel IETS oppoetsen![]()
Natuurlijk de WoG uitbreiding en HD pack, widescreen! Ik heb nog een oude Pentium I achter m'n TVkast staan met alleen dat spel erop, speciaal daarvoor
Ennnn ze hebben de complete edition tenslotte voor de iPad uitgebracht, dus misschien is er hoop! (Wel zonder WoG helaas)
Ja echt heel vet, zeker iets voor jou!dvdkiwi schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:04:
[...]
Ken ik niet, is het wat? Die is al een tijdje uit toch > kan ik niet beter wachten op deel 2?
Deel 2 komt pas in 2019
[ Voor 30% gewijzigd door poor Leno op 11-07-2017 16:54 ]
Bijzonder. Heb hem op de PC eventjes gespeeld, maar ik merk dat ik 's avonds geen zin meer heb om op mijn PC te zitten. Misschien een keer in de sale op de PS4. Vraag me wel af hoe het met controller speelt.musiman schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:42:
linkje
Het zal in NL dan wel zoiets in €'s zijn. Dit lijkt me zo'n gaaf spel.....heb het niet op de pc gespeeld.
Mja, ik zit ook veel liever op de bank te gamen, ja...Lapras schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:40:
[...]
Bijzonder. Heb hem op de PC eventjes gespeeld, maar ik merk dat ik 's avonds geen zin meer heb om op mijn PC te zitten. Misschien een keer in de sale op de PS4. Vraag me wel af hoe het met controller speelt.
Heb nu al behoorlijk wat uurtjes in de kingdom hearts collectie zitten. Deel 1 uitgespeeld en nu ongeveer op de helft van deel 2. Deel 1 is op een behoorlijk vlak verouderd, maar nog wel waard om het door te spelen door de leuke characters. Deel 2 op bijna elk vlak een grote verbetering en heeft prima de tand des tijds doorgekomen. Je merkt wel dat de stadjes leven loos zijn er maar een handjevol npc's rondlopen en in de combat er ook maar beperkt aantal enemies op het scherm zijn.
Vindt het verhaal echt de moeite waard, maar eigenlijk zijn de disney en final fantasy delen een beetje nogal overbodig. De Disney werelden voelen vooral als opvulling, omdat de belangrijke story delen eigenlijk allemaal in werelden gebeurd die zelf verzonnen zijn. Maar ik vind de collectie een prima aanrader.
Vindt het verhaal echt de moeite waard, maar eigenlijk zijn de disney en final fantasy delen een beetje nogal overbodig. De Disney werelden voelen vooral als opvulling, omdat de belangrijke story delen eigenlijk allemaal in werelden gebeurd die zelf verzonnen zijn. Maar ik vind de collectie een prima aanrader.
Ik neem veel liever een actieve lighouding aan!Aenea schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:14:
[...]
Mja, ik zit ook veel liever op de bank te gamen, ja...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik ook. Maar ik merk dat ik na een tijdje toch actief voorover gebogen met de ellebogen op de knieën zit te gamen. En nee ik zie niet te ver van mijn tvJackal131 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:38:
[...]
Ik neem veel liever een actieve lighouding aan!
@%#$@!! Krijg net een mail van Nedgame om de Witte Pro te pre-orderen.. is ie nu al pre-uitverkocht

Weet iemand toevallig een andere winkel die m nog heeft?
[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 12-07-2017 09:51 ]
http://www.mediamarkt.nl/...m-500-gb-wit-1492612.html ?poor Leno schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:46:
@%#$@!! Krijg net een mail van Nedgame om de Witte Pro te pre-orderen.. is ie nu al pre-uitverkocht![]()
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
@Gregory76 Dat is de Slim en niet de Pro
Oh...Damn. Niet goed opgelet.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Zo, twee pagina's off-topic praat over bol.com leveringsbeleid verwijderd. Graag weer on-topic.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
PS4 Pro + GTA 5 + COD IW + 2 maanden plus bij Intertoys als aanbieding. Op de website van Intertoys wordt het dan weer heel slecht aangegeven... Is het betrouwbaar denken jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door hotymoty op 12-07-2017 19:24 ]
Intertoys, hmmm, klinkt wel als een schimmig vaag winkeltje. Volgens mij ben ik vroeger wel eens in 1 van de 265 vestigingen van ze geweest, maar weet dat niet zeker. Ik denk dat het wel te vertrouwen is. Ook omdat deze aanbiedingen bij meerdere winkels op dit moment is. Daarnaast is het helemaal niet slecht aangegeven. Je gaat op de website naar PS4 consoles en daar staat het gewoon tussen. Lekker bestellen man.hotymoty schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:23:
PS4 Pro + GTA 5 + COD IW + 2 maanden plus bij Intertoys als aanbieding. Op de website van Intertoys wordt het dan weer heel slecht aangegeven... Is het betrouwbaar denken jullie?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Thanks, ik formuleerde mijn zin niet helemaal goed haha! Dankje voor het antwoord, ik ga het bestellen. Nog een vraagje: zijn de games als download of fysieke schijfjes?Sandyman538 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:34:
[...]
Intertoys, hmmm, klinkt wel als een schimmig vaag winkeltje. Volgens mij ben ik vroeger wel eens in 1 van de 265 vestigingen van ze geweest, maar weet dat niet zeker. Ik denk dat het wel te vertrouwen is. Ook omdat deze aanbiedingen bij meerdere winkels op dit moment is. Daarnaast is het helemaal niet slecht aangegeven. Je gaat op de website naar PS4 consoles en daar staat het gewoon tussen. Lekker bestellen man.
Als je hem op de website in je winkelwagen stopt voegt hij automatisch de andere games toe, zullen dus fysieke versies zijn.hotymoty schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:37:
[...]
Thanks, ik formuleerde mijn zin niet helemaal goed haha! Dankje voor het antwoord, ik ga het bestellen. Nog een vraagje: zijn de games als download of fysieke schijfjes?
Iedereen aan het gamen vandaag?
Wat het maar waar
Wil verder met de witcher en Blood and Wine eindelijk eens een keer afmaken
Na 150+ uur begint het enthousiame wel een beetje te slijten, + heb veeeeeeel andere dingen in de backlog die ik wil doen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik heb gisteravond de Witcher 3 gespeeld. Leuk spel.
Ben nog op zoek naar Ciri,
spoiler: laatste opdracht:
heb een groen mannetje geholpen zijn stem terug te krijgen.
Make music, not war
@Paulus07 Hier ook
Die in Skellige? Die is briljant.musiman schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:52:
Ik heb gisteravond de Witcher 3 gespeeld. Leuk spel.Ben nog op zoek naar Ciri,
spoiler: laatste opdracht:heb een groen mannetje geholpen zijn stem terug te krijgen.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Nee, die in Crookback Bog. Ben nog maar aan het begin, volgens mij. Level 7. Is er ook eentje in Skellige? Ik ben benieuwd.
Make music, not war
En heb ook weer te veel PC games gekocht (buiten steam sale om) dus die moet ik ook nog gaan spelen in de korte avonden
Ah, die. Nou ja, er is er dus ook eentje in Skellige.musiman schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:17:
[...]
Nee, die in Crookback Bog. Ben nog maar aan het begin, volgens mij. Level 7. Is er ook eentje in Skellige? Ik ben benieuwd.
Nee, zou ik zeker niet doen als ik jou was.hotymoty schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:23:
Verwijderd
Straks bij thuiskomst wacht DiRT 4 weer op me. Ik wil hem nu eigenlijk wel eens afronden, maar nog te veel races om dat even rap te doen...
PS4 pro + HZD voor 344,- was idd een betere aanbiedingNotSoSteady schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:36:
[...]
Nee, zou ik zeker niet doen als ik jou was.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
@ Witcher 3
spoiler:
dat moment dat je Ciri eindelijk vind
Was dat helemaal vergeten in m'n 2e playthrough. Geen/weinig muziek, de cinematography, de lichaamstaal van het verdriet, en dan dat sprankje hoop wanneer ze TOCH beweegt
Erg goed gedaan
Erg goed gedaan
[ Voor 72% gewijzigd door BlackEyedAngel op 13-07-2017 16:10 ]
Iemand tips voor een goede PS4 controller die even wat groter is dan de standaard meegeleverde? Ben op zoek naar een 2e controller, maar de meegeleverde is me eigenlijk te klein. Niet dat ik mega grote handen heb, maar toch. Zou liever het formaat controller van de XBox360 hebben.
Ze zijn er van Razer en Nacon geloof ik. Moet je maar even Googlen. Verder zal Logitech wel iets hebben denk ik. Ik zou er dan sowieso meteen eentje met paddles nemen.pjlgt schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:15:
Iemand tips voor een goede PS4 controller die even wat groter is dan de standaard meegeleverde? Ben op zoek naar een 2e controller, maar de meegeleverde is me eigenlijk te klein. Niet dat ik mega grote handen heb, maar toch. Zou liever het formaat controller van de XBox360 hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 13-07-2017 16:32 ]
Until Dawn uitgespeeld 
Niet een erg lange game, maar precies lang genoeg om het leuk te houden.
Nu een tweede playthrough gestart om te kijken hoe andere keuzes tot een andere uitkomst gaan leiden.
Niet een erg lange game, maar precies lang genoeg om het leuk te houden.
Nu een tweede playthrough gestart om te kijken hoe andere keuzes tot een andere uitkomst gaan leiden.
Gt sport komt 18 oktober uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-07-2017 17:29 ]
aangezien de andere aangedragen opties bedraad zijn (ik heb nog geen 3 party controllers voor de PS4 gezien die draadloos zijn) zou je ook eens naar de volgende kunnen kijken:pjlgt schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:15:
Hori Pad FPS Plus

ik heb 'm zelf en moet zeggen dat ik bijna nooit meer met de DS4 speel
Ebay, en blijkbaar in 3 kleuren verkrijgbaar .. zwart, rood en blauw
[ Voor 11% gewijzigd door Yucko op 13-07-2017 18:53 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Tja, ik heb vooralsnog meer interesse in Project Cars 2, die ook eerder uitkomt. GT Sport heeft me nog weten te overtuigen.Nieuwevolger schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:29:
Oh en Ni no Kuni 2 helaas twee maanden uitgesteld.
De laatste GT's hebben mij geleerd dat je die release dates niet te serieus moet nemenNieuwevolger schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:29:
Ik heb er wel zin in; de laatste weken zie ik erg mooie en overtuigende GT Sport filmpjes op YT verschijnen.
Project Cars komt eerder en dat is ook een instabuy, dus we kunnen straks weer even vooruit.
Lekker, want Forza 6, waar ik 2 weken geleden aan begonnen ben, vind ik een beetje een tegenvaller.
Ik heb sinds kort een t300 gt stuurwiel en ik moet zeggen dat had ik eerder moeten doen. Ik kijk heel erg uit naar f1 2017, gt sport en project cars 2Conscience NL schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 18:59:
[...]
Tja, ik heb vooralsnog meer interesse in Project Cars 2, die ook eerder uitkomt. GT Sport heeft me nog weten te overtuigen.
Oh en Ni no Kuni 2 helaas twee maanden uitgesteld.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!