Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ik heb er weer helemaal zin in! Destiny 1 erg veel gespeeld en alle content wel gezien en gedaan. Age of Triumph 100% behaald en het was een hele mooie ervaring. Destiny is ook mijn enige platinum trophy. Dat het wat solo vriendelijker gaat worden is een goeie zaak. Daarnaast hoop ik dat de focus ook zeker op PvE blijft.Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:00:
Een half uur gameplay van Destiny 2 op PS4 Pro:
[video]
Ziet er toch redelijk goed uit.
En dat in 23 minuten! Doen ze goedVerwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:00:
Een half uur gameplay van Destiny 2 op PS4 Pro:
[video]
Ziet er toch redelijk goed uit.
PSN: Maichel
Thanks, had nog 3.99 op mijn account staat. Even Metal Slug 3 meegepakt, vroeger altijd wel mee vermaaktHomeland schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:20:
Er zijn nieuwe aanbiedingen:
https://psprices.com/regi...ts?platform=all&sort=date
Vrijwel alleen maar kleinere en indie-achtige games.
PSN ID Binloading_nl
Verder heb ik 2ehands The Division, Wolfenstein & The Order: 1886 al besteld voor € 10,- stuk
Hierboven zie ik nog een leuke aanbieding voor Driveclub staan, die gaat er ook wel komen denk ik. Waar ik alleen nog naar op zoek ben is een leuke co-op/splitscreen game. Hebben jullie nog tips? Racing games lijke me splitscreen ook wel tof.
Rocket league, Call of Duty en Lego games heb ik al op andere platformen.
Een vriend van me heeft Uncharted en The Last of Us heb ik op de PS3 al gespeeld.
Zijn er nog meer toppers die nu voor een leuk prijsje op te pikken zijn?
Verwijderd
‘For years we’ve wanted to create a new tennis game, a spiritual successor to “Top Spin 4″. Technical evolutions now mean we can create the ultra-realistic simulation that we’ve been dreaming of.’
Mij lijkt een Tennis game wel vermakelijk.
Sowieso driveclub al is die niet in split screen te spelen, split screen valt tegen qua aanbod, TrackMania heeft het maar moet je maar net liggen qua gameplay, daarnaast is Diablo 3 bijv. co-op te spelen en heb je de Handsome Collection van Borderlands welke met 4 spelers local co-op te spelen is.Racierox schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:53:
Vandaag heb ik een PS4 Slim 1TB met Horizon Zero Dawn & 2 controllers gekocht met een leuke aanbieding.
Verder heb ik 2ehands The Division, Wolfenstein & The Order: 1886 al besteld voor € 10,- stuk
Hierboven zie ik nog een leuke aanbieding voor Driveclub staan, die gaat er ook wel komen denk ik. Waar ik alleen nog naar op zoek ben is een leuke co-op/splitscreen game. Hebben jullie nog tips? Racing games lijke me splitscreen ook wel tof.
Een vriend van me heeft Uncharted en The Last of Us heb ik op de PS3 al gespeeld.
Op het moment is Cel Damage HD maar 3euro, ook met local co-op. Nidhogg is nu maar 4euro, erg simpele maar leuke game, zeker om tegen elkaar te spelen.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain voor 10euro, fantastische open-wereld game. Journey is nu maar 4euro, speel je in paar uur doorheen maar ik vond het wel een bijzondere ervaring. Saints Row is nu maar 10 euro, soort grappige/onzinnige GTA game.
Mantis burn racing is een leuke racegame en heeft een 4 player split screen optie.Racierox schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:53:
Vandaag heb ik een PS4 Slim 1TB met Horizon Zero Dawn & 2 controllers gekocht met een leuke aanbieding.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Dit dus! Al is het technisch geen splitscreen natuurlijk 😉psych schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 18:20:
Diablo 3 voor split screen!
psn: jagermeistertim
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wij noemen dat gewoon couch cooppsych schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 18:20:
Diablo 3 voor split screen!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Heeft iemand anders de laatste tijd ook dat de apps onder "TV & Video" gewoonweg niet laden? Of dat het erg lang duurt?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
[PS4]Het grote Playstation VR topicVerwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 01:06:
Is er ook een specifiek topic voor de VR glass van de PS4? Zie nm even door de bomen het bos niet meer
39
Verwijderd
Dat had ik nadat ik de app van Film1 had geprobeerd.Jeroenimoes schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 01:02:
*zucht* maar weer even een rant over de PS4 interface
Heeft iemand anders de laatste tijd ook dat de apps onder "TV & Video" gewoonweg niet laden? Of dat het erg lang duurt?
Nadat ik die waardeloze app had verwijderd deed alles
het weer prima.
https://www.consoleshop.b...tation-4-slim-500-gb.html
Al geruime tijd ja, vooral na het spelen van een game of na het kijken van YT of Twitch is het drama.Jeroenimoes schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 01:02:
Hetzelfde trouwens met de "What's New" feed, game info/activities of het bekijken van iemands profiel, het laden duurt soms meer dan een minuut en af en toe wil de boel zelfs helemaal niet laden.
Wat ik dan doe is een netwerkcontrole, waarna het voor even weer soepel lijkt te werken.
Met de PS4 ben ik tevreden, maar met de traagheid van de interface 9 van de 10 keer niet.
Of het bij mij te maken heeft met de melding "The router in use might not support IP packet fragmentation" na een internet test weet ik niet; ik als leek gok dat het laden van app icoontjes daar los van staat.
Oh ja, het laden van profielen, de feed en de Store is echt het grootste drama, daarvoor gebruik ik ook Test Internet in de Instellingen. Maar het niet laden van de Netflix en YouTube icoontjes is weer nieuw voor me.dvdkiwi schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:32:
[...]
Al geruime tijd ja, vooral na het spelen van een game of na het kijken van YT of Twitch is het drama.
Hetzelfde trouwens met de "What's New" feed, game info/activities of het bekijken van iemands profiel, het laden duurt soms meer dan een minuut en af en toe wil de boel zelfs helemaal niet laden.
Wat ik dan doe is een netwerkcontrole, waarna het voor even weer soepel lijkt te werken.
Met de PS4 ben ik tevreden, maar met de traagheid van de interface 9 van de 10 keer niet.
Of het bij mij te maken heeft met de melding "The router in use might not support IP packet fragmentation" na een internet test weet ik niet; ik als leek gok dat het laden van app icoontjes daar los van staat.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Jawel maar ook dat werkt niet echt fijn, zeker als je veel games hebt, dan mag je op een horizontale balk gaan scrollen, het werkt maar is verre van ideaal.dvdkiwi schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:53:
Heb je geen mapjes aangemaakt?
Waarom ze niet bijv. een paar tabbladen oid. maken, een voor de store, een voor games (met daarin wat snelle/makkelijke filters), een voor media (netflix, film 1, media player, spotify etc), een voor social (trophies, friends etc) en dan eentje met settings.
Dan maak je toch een map aan voor shooters, een voor rpg's, een voor adventures etcHomeland schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:09:
[...]
Jawel maar ook dat werkt niet echt fijn, zeker als je veel games hebt, dan mag je op een horizontale balk gaan scrollen, het werkt maar is verre van ideaal.
Ik vind het mappensysteem zo juist erg overzichtelijk.
Same here, soms knap irritant. Rare is dat het dan op mijn phone over hetzelfde lokale netwerk wel snel gaat dus zou denken dat er iets in de PS4 zit waardoor dit komt. Moet ook zeggen eerdere firmware versies hadden dit niet...Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:37:
Bij mij gaan die dingen waar informatie van de servers moet worden gehaald ook zo traag, vriendenlijst, playstation store en party's inladen schiet niet op. Best wel treurig in 2017.
Dat heb ik nu ook, FPS, race games, open world en uitgespeeld en dat werkt ook wel maar blijft toch dat merendeel van het scherm ongebruikt is en het weergeven van games op een enkele horizontale rij is niet ideaal.dvdkiwi schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:29:
[...]
Dan maak je toch een map aan voor shooters, een voor rpg's, een voor adventures etc
Ik vind het mappensysteem zo juist erg overzichtelijk.
Het zal vast komen door de netwerk infrastructuur die Sony gebruikt. Als je skype of whatsapp gebruikt kan je toch ook gewoon meteen zien wie er online is en als je op de persoon drukt meteen chatten ipv naar een laadscherm te kijken.Aenea schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:33:
[...]
Same here, soms knap irritant. Rare is dat het dan op mijn phone over hetzelfde lokale netwerk wel snel gaat dus zou denken dat er iets in de PS4 zit waardoor dit komt. Moet ook zeggen eerdere firmware versies hadden dit niet...
Heb net wel driveclub gekocht, vond de ps plus demo altijd wel leuk, maar was er ook wel weer snel op uitgekeken. Maar goed, voor die paar euro kan het vast geen miskoop worden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het is echt zwaar irritant dat geluid, vooral savonds als ik zoiezo het volume van de speakers op een laag volume heb staan ivm buren.. je hoort het heel goed als je bv met een figuur draait en er veel gebeurd op het scherm..je hoort die gpu of cpu gewoon geluid maken.
Zijn hier meer mensen met een Pro die dit ervaren (bij Paladins of bf1 bijvoorbeeld) ? En valt dit onder een defect of is dit gewoon iets wat nou eenmaal zo is ? Verder werkt de console gewoon goed, maar (heb misschien wel een TE goed gehoor ook;)) dat coil whine is zwaar irritant.
thanks alvast
ps. het geluid overstijgt natuurlijk niet alles, maar wel heel goed hoorbaar
[ Voor 4% gewijzigd door Richie B op 20-05-2017 16:44 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
YouTube: PS4 Pro Noise Fail! (Coil Whine #whinegate) Further explanation
Deze man in het filmpje laat horen wat ik bedoel.
We zijn nu 3.5 jaar verder en ik vind de PS4 interface nog steeds crap. Doe mij de PS3 interface maar. Tijdloos en daarmee nog steeds actueel, en veel praktischer.Jeroenimoes schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 01:02:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Groot nadeel ja en dat veel dingen gewoon nog steeds erg traag en buggy zijn.Exirion schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:23:
[...]
We zijn nu 3.5 jaar verder en ik vind de PS4 interface nog steeds crap. Doe mij de PS3 interface maar. Tijdloos en daarmee nog steeds actueel, en veel praktischer.
Had je een spel open staan duurde het een halve minuut voor je bij je vrienden/invites kon.
[ Voor 61% gewijzigd door dutchgio op 20-05-2017 21:36 ]
De interface op zich was niet traag, maar in game had de PS3 zo weinig RAM geheugen vrij om de interface geheel op te slaan dus merkte je dat de slome i/o (hdd) moest laden. Of de cpu was op de achtergrond bijna 100% nog belast, waardoor de interface traag reageerde.dutchgio schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:35:
De PS3 interface was pas traag.![]()
Had je een spel open staan duurde het een halve minuut voor je bij je vrienden/invites kon.
Je kon gewoon ingame joine bij parties.dutchgio schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:35:
De PS3 interface was pas traag.![]()
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mijn release Pro had dit ook. Trilde ook bovengemiddeld wat flinke herrie opleverde. Later bij opstarten en soms onder load ook nog een lichte 'ratel'. Vorige maand besloten om weg te brengen voor reparatie (Mediamarkt). Kreeg na 3 weken bericht dat ik geld terug kreeg omdat het te lang duurde bij Sony. Erg blij mee want nu heb ik een nieuwe en die is ivm de oude fluisterstil, ook onder load. Geen gebrom, geratel of coil whine.Bontes schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 16:41:
Kleine update betreft mijn vraagje over de noise....Het gaat niet om de harde schijf in de ProHet is coil whine die onstaat onder load, kan zowel de cpu als (meest logische) de gpu zijn.
Het is echt zwaar irritant dat geluid, vooral savonds als ik zoiezo het volume van de speakers op een laag volume heb staan ivm buren.. je hoort het heel goed als je bv met een figuur draait en er veel gebeurd op het scherm..je hoort die gpu of cpu gewoon geluid maken.
Zijn hier meer mensen met een Pro die dit ervaren (bij Paladins of bf1 bijvoorbeeld) ? En valt dit onder een defect of is dit gewoon iets wat nou eenmaal zo is ? Verder werkt de console gewoon goed, maar (heb misschien wel een TE goed gehoor ook;)) dat coil whine is zwaar irritant.
thanks alvast
ps. het geluid overstijgt natuurlijk niet alles, maar wel heel goed hoorbaar
Ik heb bij twee andere Pro's van vrienden geluisterd toen, rubberen pootjes eronder gezet, fan in m'n tv meubel gehangen.. Maar had gewoon eerder terug moeten gaan. Moraal van het verhaal: bij twijfel, breng 'm gewoon terug.
Verwijderd
De laatste update was van 11 april en ik heb hier en daar nog kleine problemen.
Wellicht dat het onderhoud van morgen wat problemen oplost.Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:39:
Het is wel weer tijd aan het worden voor een system software update.
De laatste update was van 11 april en ik heb hier en daar nog kleine problemen.
https://status.playstation.com/nl-NL/
[ Voor 5% gewijzigd door OzzieMann op 22-05-2017 13:26 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Lijkt me wel ja.. Die dingen horen gewoon niet al teveel geluid te maken.. Mijn Pro die ik 2 weken terug gekocht heb is ook vrij stil..Stiller dan mijn PC nu ik hem niet meer 'in' de TV-kast heb staan, maar er bovenop..wolkeh schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 23:31:
[...]
Moraal van het verhaal: bij twijfel, breng 'm gewoon terug.
Dus nogmaals, zet hem ergens neer met voldoende ventilatie,.anders wordt hij te warm en gaat de fan maximaal draaien.. Dat hoor je natuurlijk..
Volgens mij kan je dat idd in je privacy settings zetten.MadDogMcCree schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:32:
Is het mogelijk party uitnodigingen te blokkeren van enkel non-vrienden? Ik irriteer me mateloos aan die tig invites na een potje Rocket League, maar kan enkel de optie vinden om alle invite meldingen niet te laten zien of alles en iedereen te blocken.
Ik krijg meestal na potjes BOIII ineens allemaal vriendschapsverzoeken van mensen die me een bericht willen sturen
Ik gok om me daarna uit te schelden. Ik accepteer eigenlijk nooit vriendschapsverzoeken van mensen die ik nie ken.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
YouTube: Far Cry 5 - Welkom in Hope County #1
YouTube: LawBreakers - Rise or Fall | PS4
Net even Farpoint gedaan met de aim controller. Dit is wel heel bruut zeg. Volle immersie en het ziet er niet eens heel slecht uit voor een VR titel.
Ik heb alle online meuk op uit staan. Geen berichten geen verzoeken helemaal niks.RoRoo schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:48:
[...]
Volgens mij kan je dat idd in je privacy settings zetten.
Ik krijg meestal na potjes BOIII ineens allemaal vriendschapsverzoeken van mensen die me een bericht willen sturen![]()
Ik gok om me daarna uit te schelden. Ik accepteer eigenlijk nooit vriendschapsverzoeken van mensen die ik nie ken.
SP ftw!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
http://www.rockstargames....Is-Now-Coming-Spring-2018Nieuwevolger schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:31:
Rdr2 delay en screens
Lente 2018...
[ Voor 23% gewijzigd door Merdera op 22-05-2017 22:35 ]
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Het was ook al te stil, game had nooit nog dit jaar kunnen komen.
Wordt ook nog wel september 2018.
Daar ga ik ook vanuit, helaas.dutchgio schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:38:
Classic Rockstar.
Het was ook al te stil, game had nooit nog dit jaar kunnen komen.
Wordt ook nog wel september 2018.
39
Ja leuk allemaal maar voor mij als gamer totaal niet belangrijk natuurlijk. De uitkomst blijft dat die interface ram traag wasToFast schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 22:43:
De interface op zich was niet traag, maar in game had de PS3 zo weinig RAM geheugen vrij om de interface geheel op te slaan dus merkte je dat de slome i/o (hdd) moest laden. Of de cpu was op de achtergrond bijna 100% nog belast, waardoor de interface traag reageerde.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
MS? Lijkt me sterk als Sony de marketing deal heeft.NikkiNailz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:20:
Volgens mij doet Take Two eigen events en geen E3. Maar wellicht dat er nog een trailer verschijnt in de conferenties van MS of Sony.
Speculatie natuurlijk, maar ik zou er niet van opkijken.bram1984 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:13:
[...]
MS? Lijkt me sterk als Sony de marketing deal heeft.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Mwoah, veel rockstar titels zijn toch nog wel op de E3 getoond geweest (weliswaar met ook hun eigen evenement/promotie, maar toch). Ik verwacht wel een trailer. Vooral ook omdat dit toch de enige E3 voor de release is en je toch wel wat pers kunt laten warmlopen voor je game. Misschien niet voor het grote publiek, maar wel degelijk achter de schermen.Conscience NL schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:36:
Denk zelf dat we er deze E3 niets van gaan zien. Als ze al niks zouden laten zien en het uitstel was nog niet aangekondigd vóór de E3, was dat vreemder geweest voor een game die dit jaar nog zou uitkomen. Nu is dit uit de lucht. En lente 2018 is ook zowat een vol jaar vanaf dit moment. Ik verwacht dat Rockstar hun eigen momenten blijft pakken zoals ze zo vaak doen.
Je zou er niet van opkijken als er RDR2 beelden op de MS stage getoond worden, terwijl Sony een marketing deal met Rockstar heeft? Ik zou daar heel erg van opkijken. Erg onwaarschijnlijk dat zoiets gebeurt.NikkiNailz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:26:
[...]
Speculatie natuurlijk, maar ik zou er niet van opkijken.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik las jouw antwoord anders.. never mind. Wist niet dat er een marketing deal voor RDR2 was, weinig van gemerkt nog.bram1984 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:06:
[...]
Je zou er niet van opkijken als er RDR2 beelden op de MS stage getoond worden, terwijl Sony een marketing deal met Rockstar heeft? Ik zou daar heel erg van opkijken. Erg onwaarschijnlijk dat zoiets gebeurt.
Je hoort nooit iemand over dit spel, tenminste niet zoals Witcher 3, Dark Souls etc, maar zodra je 1 keer iets vraagt aan een persoon die het gespeeld heeft komt er een spraakwaterval van heb ik jou daar.
Wat maakt dit spel nou zo gaaf? Overtuig mij, haha. Een review lezen van IGN of Tweakers kan iedereen. Ben juist nieuwsgierig naar persoonlijke reviews. Van welke er maar 1 uitgebreid is op Pricewatch
[ Voor 32% gewijzigd door Jasphur op 23-05-2017 10:22 ]
Ik vond er weinig aan, veel te grote en lege wereld, echt een teleurstelling in die tijd na alle prachtige trailers.Jasphur schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:20:
Zou iemand mij even in het kort een eigen ervaring van RDR1 willen vertellen?
Je hoort nooit iemand over dit spel, tenminste niet zoals Witcher 3, Dark Souls etc, maar zodra je 1 keer iets vraagt aan een persoon die het gespeeld heeft komt er een spraakwaterval van heb ik jou daar.
Wat maakt dit spel nou zo gaaf? Overtuig mij, haha. Een review lezen van IGN of Tweakers kan iedereen. Ben juist nieuwsgierig naar persoonlijke reviews. Van welke er maar 1 uitgebreid is op Pricewatch
Maar, ik ben in de minderheid.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ben het wel met je eens, het trok mij ook niet, grote wereld maar weinig te doen en te beleven.On_E schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:25:
[...]
Ik vond er weinig aan, veel te grote en lege wereld, echt een teleurstelling in die tijd na alle prachtige trailers.
Maar, ik ben in de minderheid.
Nou was dat wel een periode waarin ik spellen vrijwel nooit uitspeelde, geen geduld
Tegenwoordig speel ik alles waar ik aan begin wel uit, dus veel zin in RDR 2.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
BulkAlert! Ontvang bij een Playstation 4 Pro console een gratis tweede controller en de game Horizon Zero Dawn voor € 388:
https://www.bol.com/nl/d/...tml?promo=Bulkmei17_GAM_6
Edit:
en een 3 halen 2 betalen actie op games
[ Voor 24% gewijzigd door jongf7 op 23-05-2017 11:10 ]
Ik zou beginnen met het doorlezen van het RDR topicJasphur schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:20:
Het staat en valt met of je het westerngenre tof vindt of niet. In feite is RDR een GTA Western theme, noem het GranTheftHorse en je bent in de buurt
Persoonlijk vond ik het tof om te bepalen hoe je bandits te pakken krijgt (dead or alive
https://gamer.nl/artikele...load-red-dead-redemption/Rockstar durfde die leegte in Red Dead Redemption te accentueren. Nergens is dat zo duidelijk als het moment, op ongeveer een derde van het hoofdverhaal, waarin hoofdpersonage John Marston van het ongerepte Amerika naar Mexico trekt. Terwijl José Gonzalez op zijn gitaar speelt en zwoel het nummer ‘Far Away’ zingt, leg je te paard een flinke tocht af naar een ander land. Je doet eigenlijk niets, je bent alleen aan het rijden en van de omgeving aan het genieten, en dat voelt goed. Heel goed. Alsof je in een westernfilm zit.
FCG
Ook zoiets inderdaad: de tracks. En inderdaad die rit naar Mexicojeka schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:27:
Dit verwoordt ongeveer mijn gevoel:
[...]
https://gamer.nl/artikele...load-red-dead-redemption/![]()
![]()
YouTube: Red Dead Redemption "Far Away" Music Video (Red Dead Redem...
Terwijl je de zonsondergang tegemoet gaat
Mijn ervaring is dat ik na enkele uren gestopt ben, zoals zo een beetje met iedere Rockstar game in mijn geval. Vreemde controls, houterige animaties en vooral een schaal die ik persoonlijk heel klein en matig aan vind voelen. Grafisch wel mooi voor die tijd en veel sfeer, maar op een of andere manier mis ik een beetje de volwassenheid in deze games. Heb het daarna nog een aantal keer geprobeerd, maar het ging 'm niet worden. Ik ben geloof ik een van de weinigen, maar heb dan ook weinig interesse in deel 2.Jasphur schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:20:
Waar ik eigenlijk vooral herinneringen aan heb is dat het altijd leuk was om thuis op je boerderij te komen. Niet dat daar nou zoveel te doen was, maar dat gaf altijd wel een goed gevoel. Vandaar dat het einde dus ook wel mooi was. Al was er natuurlijk nog een extra missie na het einde.
Niet het beste Rockstar spel ooit, maar wel alsnog van erg hoge kwaliteit. Wellicht is het inmiddels flink verouderd, maar in mijn herinnering kan het er nog steeds wel mee door. Ook omdat die setting nooit echt herhaald is naderhand.
Ik kijk uit naar RDR 2, maar ik wacht wel de recensies af.
Ik heb juist veel open wereld games waar ik echt moeiteloos doorheen cruise zonder ook maar een moment verveling: Horizon, de Arkham games, Mordor en Far Cry, om er een paar te noemen.Lapras schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:57:
Ik heb RDR wel uitgespeeld, maar kan me herinneren dat het me op een gegeven moment wel moeite kostte. Het was bij vlagen geniaal en bij vlagen erg vervelend. Net zoals GTA dat vaak is. Eigenlijk zoals elke open world game dat eigenlijk is.
Waar ik eigenlijk vooral herinneringen aan heb is dat het altijd leuk was om thuis op je boerderij te komen. Niet dat daar nou zoveel te doen was, maar dat gaf altijd wel een goed gevoel. Vandaar dat het einde dus ook wel mooi was. Al was er natuurlijk nog een extra missie na het einde.
Niet het beste Rockstar spel ooit, maar wel alsnog van erg hoge kwaliteit. Wellicht is het inmiddels flink verouderd, maar in mijn herinnering kan het er nog steeds wel mee door. Ook omdat die setting nooit echt herhaald is naderhand.
Ik kijk uit naar RDR 2, maar ik wacht wel de recensies af.
Verwijderd
New on PlayStation Store this week: Rime, Get Even, Gwent beta, Star Ocean: ‘Til The End Of Time. Full details:
https://blog.eu.playstati...ent-beta-more/#sf81155730
Ik word juist doodmoe van al die open-wereld gamesbram1984 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:12:
[...]
Ik heb juist veel open wereld games waar ik echt moeiteloos doorheen cruise zonder ook maar een moment verveling: Horizon, de Arkham games, Mordor en Far Cry, om er een paar te noemen.
Doe mij maar een (een beetje) scripted games
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Zo, Rime komt ook ineens uit het niets. Die ga ik zeker even checken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:14:
PlayStation Europe
New on PlayStation Store this week: Rime, Get Even, Gwent beta, Star Ocean: ‘Til The End Of Time. Full details:
https://blog.eu.playstati...ent-beta-more/#sf81155730
[afbeelding]
Zeker! Liever een lineaire game van 15 uur dan een open wereld game van 100 uur.Rossi46 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:19:
[...]
Ik word juist doodmoe van al die open-wereld gamesZe zijn te groot en er is teveel te doen, waardoor ik niet goed in het verhaal kom of een soort van onbevredigend gevoel krijg omdat ik veel content links laat liggen.
Verwijderd
Rime nu nog met 10% PS Plus preorder korting voor €31,49:
https://store.playstation...06360_00-RIMEBUNDLEEU0001
Best duur eigenlijk. Is toch een soort van indie titel?Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:37:
@bram1984
Ik vind hem ook prijzig, ik wacht wel tot hij goedkoper is. Bovendien is het de komende tijd prachtig weer, dus ik ga voorlopig toch weinig tot niet gamen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:37:
@bram1984
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik vergelijk Rime een beetje met The Last Guardian.
De eerste review van Rime was een 9 van de 10:
http://www.gamepur.com/ne...aled-edge-awards-910.html
@Jumpman
Gelijk heb je en pas op voor de brandende zon in dat 'mooie' weer.
http://sunburnmap.com/Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:07:
@bram1984
Gelijk heb je en pas op voor de brandende zon in dat 'mooie' weer.
Handige website hiervoor.
Yep same here, HZD als uitzondering. En fallout heb ik ook veel uren inzitten.Rossi46 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:19:
[...]
Ik word juist doodmoe van al die open-wereld gamesZe zijn te groot en er is teveel te doen, waardoor ik niet goed in het verhaal kom of een soort van onbevredigend gevoel krijg omdat ik veel content links laat liggen.
GTA? Ik probeer het iedere keer weer maar kom er niet doorheen, misschien dat de jongere gamers het leuker vinden om de badguy te spelen, maar ik vind ze eigenlijk bovenal vreselijk saai en langdradig als ouwe lul, en door het repetitieve lijkt het teveel op werk. Just cause 3 idem, ja ja er ontploft wat, rince repeat.
Maar tombraider, resident evil, uc, tlou, metro 2003 en such. Gimme more.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Juist. Ik heb precies hetzelfde. De enige manier waarop ik wel in een open wereld kom is als het echt een RPG is. Dus geen RPG elementen zoals Horizon (hoewel topspel) of Assassin's Creed Syndicate, maar echt mogelijkheden hebt tot het uitbouwen en optimaliseren van een character zoals in Dragon Age. The Witcher 3 zat op het randje, maar had zoveel sfeer en goede sidequests dat ik het daar ook heb volgehouden.Rossi46 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:19:
[...]
Daarna heb ik liever een vooropgezet verhaal zoals TLOU. Mijn tijd is kostbaar en de zoveelste generieke sidequest afwerken voelt als zonde van de tijd. Helaas zijn er weinig echt goede RPG's uitgekomen de laatste tijd. Al heb ik Persona 5 niet gespeeld en moet ik Bloodborne ook nog kopen (al ben ik huiverig voor de laatste).
Dragon’s Dogma: Dark Arise, the expanded version of Dragon’s Dogma, is getting new ports. A higher res version is coming to PS4 and Xbox One as well as releasing once again on PC.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Goed nieuws! Zit er elke keer tegen aan te hikken om hem te halen als hij in de sale is.BlackEyedAngel schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:05:
http://kotaku.com/dragon-...version-of-dra-1795460061
Dragon’s Dogma: Dark Arise, the expanded version of Dragon’s Dogma, is getting new ports. A higher res version is coming to PS4 and Xbox One as well as releasing once again on PC.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Misschien een gekke vergelijking: Bloodborne voelde voor mij een beetje als Resident Evil 4 op de Gamecube.Lapras schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:11:
[...]
Juist. Ik heb precies hetzelfde. De enige manier waarop ik wel in een open wereld kom is als het echt een RPG is. Dus geen RPG elementen zoals Horizon (hoewel topspel) of Assassin's Creed Syndicate, maar echt mogelijkheden hebt tot het uitbouwen en optimaliseren van een character zoals in Dragon Age. The Witcher 3 zat op het randje, maar had zoveel sfeer en goede sidequests dat ik het daar ook heb volgehouden.
Daarna heb ik liever een vooropgezet verhaal zoals TLOU. Mijn tijd is kostbaar en de zoveelste generieke sidequest afwerken voelt als zonde van de tijd. Helaas zijn er weinig echt goede RPG's uitgekomen de laatste tijd. Al heb ik Persona 5 niet gespeeld en moet ik Bloodborne ook nog kopen (al ben ik huiverig voor de laatste).
In het begin lastig in te komen, maar de wereld en de sfeer zijn dusdanig intrigerend dat ik ze beide heb uitgespeeld met een gevoel die weinig andere games weten op te wekken.
Voor de rest volledig eens met jouw reactie. Ik zoek ook naar verhalende games of goede RPG's.
Nioh
Prey
Injustice 2
Nioh -> Wat een game, een unieke goede souls like.
Prey -> Precies de fps/rpg/exploration combo die ik zocht
Injustice 2 -> De laatste fighter die ik heb gespeeld was: Brutal, Paws of Fury. Dus ik ben er compleet ruk in. Ik buttonbash meer dan dat ik wat doe, maar de storyline is geweldig
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
FIFA 18
Yooka-Laylee;
Uncharted: The Lost Legacy
Net nog even gekeken bij de Media Markt 3 =2 actie, maar de games zijn hier toch wel behoorlijk aan de prijs (Bijvoorbeeld F1 2016, Steep en Yooka-Laylee komen al op € 69,99), toch nog maar even wachten. dus.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.
![]()
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!