cypress3d schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:27:
Ik heb nou al enige tijd een ps4 pro, maar ik vind dat hij toch wel erg veel lawaai maakt. Zeker als ik Horizon Zero Dawn speel dan komt de fan bijna boven het geluid uit... hij staat te blazen als ene malle dan... de ps4 heeft aan alle zijden genoeg ventilatie ruimte dus dat lijkt me niet het probleem. Hebben jullie hier ook last van?
Geinig, kom nooit in dit topic maar had zelf ook een vraagje over de noise...met name de hdd die ratelt (je hoort em werken zeg maar)
Mijn Pro heb ik vast gekit anders ben ik bang dat deze door het plafond schiet

) Hij loeit idd als een malle bij Horizon en bij Uncharted 4....en niet te vergeten Ratchet & Clank. Bij de games die ik het meest speel (Destiny, Borderlands, Paladins, Division, Diablo) is de console gelukkig rustig.
Maar mijn vraag is eigenlijk, wie hoort dat (soms) irritante ratelen van de schijf...die heb ik gek genoeg enkel bij digitale gedownloade games, games vanaf een schijfje hoor ik niet...maar dat kan ook zijn omdat de disc drive dat geratel onderdrukt natuurlijk? Het kan zijn dat dat ratelen er al was hoor, ik download pas sinds kort games digitaal en nu viel het een beetje op.
let wel, ik bedoel geen harde ratel..het is echt het werken van die schijf hdd die je hoort, ook hoor je het als je bv je Champion draait voordat de match begint...dan draai je en dan hoor je dat schijfie zachtjes knetteren.
Misschien hoort het wel, en is de Pro gewoon luidruchtiger dan de normale ps4...verder werkt dat ding gewoon goed.