Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Het is in mijn gamekamer 26.1 graden Celsius nu.
Ik speel de laatste tijd Black Ops III op mijn PS4 Pro in die temperatuur.
Af en toe hoor ik mijn PS4 Pro met een dof geluid blazen, maar niet storend.

Ik ben wel blij met het geluidsniveau van mijn PS4 Pro.
Mijn 'oude' PS4's maakte veel meer herrie in dezelfde situatie.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:46
LOTG schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:06:
[...]

Ja, bij de meeste Pro spellen draait hij erg hard. Ventilatie genoeg, gezien de vele discussies lijkt het een niet generiek probleem maar bij een bepaald aantal consoles.
Lijkt mij ook. Ik heb er verder ook totaal geen last van. Alleen bij FFXV als ik in de open wereld sta en er het een en ander gebeurd (gevecht oid.)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@Jasphur Nee bij mij is het FFXV, Uncharted, Horizon.
En het is een vrij hoge toon van de fan dus erg irritant en hoorbaar boven het ander geluid.

• Jasphur
Vervelend @LOTG Bij FFXV bij mij is het geluid van de fan wel hoorbaar maar niet dusdanig hard of fluitent dat het stoort.

Over Final Fantasy gesproken.
IGN US - 18 minuten gameplay filmpje 1080/60
IGN US Hands on - Final Fantasy XII TZA preview filmpje 1080/60 plus tekst
IGN BENELUX - Final Fantasy TZA 12 dingen die opvallen

Video van de Hands on, zodat jullie niet hoeven te klikken op een linkje :+

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 17-05-2017 10:59 ]

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Where Legends Are Made. #PES2018 is coming to PS4 and PS3 on 14th September:

https://blog.eu.playstati...4th-september/#sf79459857

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DABhX5pWsAAlHKa.jpg

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:15:
[...]

Dat zou een patch of 2 geleden al gefixt moeten zijn.
Ow ok mooi. Game al niet meer aangeraakt sinds ik m platinum heb eigenlijk...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

PlayStation Store deal van de week geeft korting op Mad Max:

https://store.playstation...00054_00-MADMAXTHEGAME001

Voor €12,99.
Over pro herrie, net als Dennis merk ik alleen maar verbetering tov mijn vanilla ps4, die (zoals ik hier meerdere malen gepost heb) mijn luidste console allertijden was :(

Zijn er demo's van spellen die de pro pushen? ik heb zelf alleen maar een full hd tv, maar wil graag wel een 4k monitor kopen en daar mijn ps4 aan hangen.
(zijn er trouwens nu al 4k monitoren met HDR?)

10 second ninja DONE

Verwijderd

@Sagat

Demo met PS4 Pro ondersteuning:

https://store.playstation...06876_00-PES2017F2P000000

Er zijn er nog meer denk ik.
heh die heb ik volgens mij al gedowned maar nooit gestart :z
Zal hem proberen en laten weten of het herrie schopt.

Moet zeggen dat fifa 16 me positief verrast heeft, maar miste wel mijn 'pes' controls. Kijken of PES dat beter doet (laatste versie die ik serieus speelde was 05/06 dus kan me voorstellen dat pes zelf ook wel wat heeft getweaked met den controls)

10 second ninja DONE

Verwijderd

cypress3d schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:27:
Ik heb nou al enige tijd een ps4 pro, maar ik vind dat hij toch wel erg veel lawaai maakt. Zeker als ik Horizon Zero Dawn speel dan komt de fan bijna boven het geluid uit... hij staat te blazen als ene malle dan... de ps4 heeft aan alle zijden genoeg ventilatie ruimte dus dat lijkt me niet het probleem. Hebben jullie hier ook last van?
Ja de ps pro kan veel lawaai maken heb er persoonlijk geen last van met mijn headset :p

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:08:
PlayStation Store deal van de week geeft korting op Mad Max:

https://store.playstation...00054_00-MADMAXTHEGAME001

Voor €12,99.
Dat is niet al te duur.

Kan me herinneren dat meerdere mensen hier de game toch vermakelijk vonden?

Dadelijk nog meer backlog...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:20:
[...]

Dat is niet al te duur.

Kan me herinneren dat meerdere mensen hier de game toch vermakelijk vonden?

Dadelijk nog meer backlog...
Alleen een game in de aanbieding halen als je hem direct wilt/gaat spelen, anders is het beter gewoon te wachten veel games komen toch vaak weer terug met steeds iets lagere prijzen.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 19:21
Ik heb sinds vorige week ook een PS4 Pro staan.. Nooit gedacht dat ik ooit weer een gameconsole zou kopen naast mijn highend gaming PC, maar door o.a. berichten dat games als Red Dead Redemption weer niet op PC komen en alle goede PS exclusive games toch maar zo'n ding gekocht.. PS4 Pro nieuw gekocht bij Media markt en de games 2e hands of nieuw voor een lage prijs (onder 30 euro).. Ik heb Horizon Zero Dawn, The Nathan Drake collection, Uncharted 4 Thief's End en The Last of US remastered erbij.. Met die laatste ben ik nu als 1e bezig, echt geweldige game en ben dus nog wel even bezig met de rest.. Mikken met een controller blijft een ramp en over het geluid van de Pro, valt wel mee vind ik.. Hij maakt slechts iets meer geluid dan mijn PC als die full load draait.. Zorg gewoon dat je hem genoeg ventilatie geeft, dus niet in een te dichte kast zetten ofzo, dan wordt ie snel warm en gaat die fan dus maximaal draaien, dat is logisch..

• Jasphur
Inflatable schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:30:
Ik heb sinds vorige week ook een PS4 Pro staan.. Nooit gedacht dat ik ooit weer een gameconsole zou kopen naast mijn highend gaming PC, maar door o.a. berichten dat games als Red Dead Redemption weer niet op PC komen en alle goede PS exclusive games toch maar zo'n ding gekocht.. PS4 Pro nieuw gekocht bij Media markt en de games 2e hands of nieuw voor een lage prijs (onder 30 euro).. Ik heb Horizon Zero Dawn, The Nathan Drake collection, Uncharted 4 Thief's End en The Last of US remastered erbij.. Met die laatste ben ik nu als 1e bezig, echt geweldige game en ben dus nog wel even bezig met de rest.. Mikken met een controller blijft een ramp en over het geluid van de Pro, valt wel mee vind ik.. Hij maakt slechts iets meer geluid dan mijn PC als die full load draait.. Zorg gewoon dat je hem genoeg ventilatie geeft, dus niet in een te dichte kast zetten ofzo, dan wordt ie snel warm en gaat die fan dus maximaal draaien, dat is logisch..
Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier ermee. Dat je een PS genoeg ventilatie moet geven begrijpen de meeste hier inderdaad wel. haha.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 19:10
Ik ga vanavond nog even snel Doom en Driveclub kopen, samen voor 24.99 (15+10). Goede deal lijkt me! Eindelijk een racegame (voor een koopje) op mijn PS4.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Jasphur schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:05:
[...]

Op deze thread zijn ze wel redelijk hyped over een nieuwe The Crew :P
Heb me best vermaakt hoor met het 1e deel en zal zeker deel 2 gaan aanschaffen!

• Homeland
  • Niet online
TheProf82 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:43:
Ik ga vanavond nog even snel Doom en Driveclub kopen, samen voor 24.99 (15+10). Goede deal lijkt me! Eindelijk een racegame (voor een koopje) op mijn PS4.
Driveclub is fantastisch, ga je zeker veel plezier mee hebben.

• TheProf82
Homeland schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:54:
[...]

Driveclub is fantastisch, ga je zeker veel plezier mee hebben.
Ik lees dat sinds de relatief matige launch de ontwikkelaar erg, erg veel tijd in het spel heeft gestoken met DLC en patches. Ik krijg hier zeker relatief weinig van mee? Ik speel nooit games online op mijn playstation; vraag me dus af of het in singleplayer echt zo tof is? Ik houd wel van lekker cruisen, dat wel; en voor 9,99 doe je geen miskoop.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zeker niet, genoeg te doen in DC :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• TheProf82
Geweldig.

Nog een vraag; is het slim om mijn PS4 pro altijd in de rustmodus te zetten? Of kost dit veel energie? Hij staat bij mijn vriendin...dus zij betaalt (:P), maar ik gebruik hem soms twee weken niet. Toch vind ik het wel tof dat ik content naar mijn PS4 Pro kan downloaden terwijl ik 50 KM verderop aan het 'werk' ben. Hoe doen jullie dat?

En nog een vraag: mijn controllers zijn vaak leeg; laden jullie deze 'snachts op in rustmodus ofzo? Nu zit ik dan als een krampachtige vlak voor de TV, vast aan het kabeltje; gelukkig is de TV niet zo groot...

• Homeland
  • Niet online
TheProf82 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:59:
[...]

Geweldig.

Nog een vraag; is het slim om mijn PS4 pro altijd in de rustmodus te zetten? Of kost dit veel energie? Hij staat bij mijn vriendin...dus zij betaalt (:P), maar ik gebruik hem soms twee weken niet. Toch vind ik het wel tof dat ik content naar mijn PS4 Pro kan downloaden terwijl ik 50 KM verderop aan het 'werk' ben. Hoe doen jullie dat?

En nog een vraag: mijn controllers zijn vaak leeg; laden jullie deze 'snachts op in rustmodus ofzo? Nu zit ik dan als een krampachtige vlak voor de TV, vast aan het kabeltje; gelukkig is de TV niet zo groot...
Die van mij staat veel aan (ook als ik niet thuis ben) of in rust stand maar nooit uit. Nu gaat de energierekening waar ik woon nogal apart (studentenflat met iets van 600 mensen en de rekening wordt automatisch verdeeld).

Ik heb 2 controllers en die charging stand, daar staat dan altijd 1 controller in, op die manier is er altijd een opgeladen en zit ik nooit met een snoertje te klooien.

• Homeland
  • Niet online
Voormalig Burnout developers komen met een nieuwe game, Danger Zone.

http://www.dualshockers.c...0th-new-gameplay-trailer/

YouTube: Danger Zone Trailer

• LOTG
@Homeland
Ja dat is in principe gewoon Crash mode/crash party van Burnout. Ik kijk er wel naar uit!

• Jasphur
TheProf82 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:56:
[...]

Ik lees dat sinds de relatief matige launch de ontwikkelaar erg, erg veel tijd in het spel heeft gestoken met DLC en patches. Ik krijg hier zeker relatief weinig van mee? Ik speel nooit games online op mijn playstation; vraag me dus af of het in singleplayer echt zo tof is? Ik houd wel van lekker cruisen, dat wel; en voor 9,99 doe je geen miskoop.
Ja hoor, de SP was echt erg leuk. En van al die slechte dingen die bij de release naar boven kwamen merkte ik niks meer.
Klopt, is al een tijdje bekend. Kijk er zeer naar uit! Heb mij met de crash-modes (vooral in Burnout 3) kostelijk vermaakt!!

[ Voor 29% gewijzigd door Jasphur op 17-05-2017 16:22 ]

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-11 23:01
[...]

Geweldig.

Ik vind het persoonlijk gewoon zonde van de energie om hem in rest mode te laten staan. Die gebruik ik alleen als ik weet dat ik binnen een uur oid weer verder ga spelen. Anders gaat hij altijd gewoon uit.

Maar ik ben het type dat het stekkerblok met TV/PS4/etc. uit zet als ik ga slapen of de deur uit ga. Heb een hekel aan apparaten in standby. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Jasphur
[...]

Geweldig.

Voila! Zo laad ik hem op en kan ik gewoon heerlijk op de bank zitten.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-11 20:09
[...]

Heb je twee controllers? Zodra de eerste leeg is de tweede pakken en de eerste aan de kabel. Altijd 1 volle controller.

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-11 19:57
Dat vond ik zelf ook een groot nadeel van de PS4 ten opzichte van de PS3: de erg beperkte tijd die de batterij van de DualShock meegaat. Vroeger kon de controller echte vele speelbeurten mee, nu moet ie om de paar keer al weer worden opgeladen. Komt wellicht ook deels door de vrij nutteloze lichtbalk die je wel kunt dimmen, maar niet volledig kunt uitzetten.

Verwijderd

Tweakmans schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:32:
Dat vond ik zelf ook een groot nadeel van de PS4 ten opzichte van de PS3: de erg beperkte tijd die de batterij van de DualShock meegaat. Vroeger kon de controller echte vele speelbeurten mee, nu moet ie om de paar keer al weer worden opgeladen. Komt wellicht ook deels door de vrij nutteloze lichtbalk die je wel kunt dimmen, maar niet volledig kunt uitzetten.
Ik weet niet of dit met ouderdom te maken heeft maar ik heb de v1 en v2 en naar mijn ervaring gaat de v2 ook best lang mee. Met de ps3 was het idd heerlijk lang gamen.

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-11 19:57
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:37:
Ik weet niet of dit met ouderdom te maken heeft maar ik heb de v1 en v2 en naar mijn ervaring gaat de v2 ook best lang mee. Met de ps3 was het idd heerlijk lang gamen.
Ik heb het over een v2 controller van een paar maanden oud. Afgaande op jouw reactie zou ik helemaal gek worden van een v1-controller die meteen leegloopt. :)

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58
cypress3d schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:27:
Ik heb nou al enige tijd een ps4 pro, maar ik vind dat hij toch wel erg veel lawaai maakt. Zeker als ik Horizon Zero Dawn speel dan komt de fan bijna boven het geluid uit... hij staat te blazen als ene malle dan... de ps4 heeft aan alle zijden genoeg ventilatie ruimte dus dat lijkt me niet het probleem. Hebben jullie hier ook last van?
Geinig, kom nooit in dit topic maar had zelf ook een vraagje over de noise...met name de hdd die ratelt (je hoort em werken zeg maar)
Mijn Pro heb ik vast gekit anders ben ik bang dat deze door het plafond schiet ;)) Hij loeit idd als een malle bij Horizon en bij Uncharted 4....en niet te vergeten Ratchet & Clank. Bij de games die ik het meest speel (Destiny, Borderlands, Paladins, Division, Diablo) is de console gelukkig rustig.

Maar mijn vraag is eigenlijk, wie hoort dat (soms) irritante ratelen van de schijf...die heb ik gek genoeg enkel bij digitale gedownloade games, games vanaf een schijfje hoor ik niet...maar dat kan ook zijn omdat de disc drive dat geratel onderdrukt natuurlijk? Het kan zijn dat dat ratelen er al was hoor, ik download pas sinds kort games digitaal en nu viel het een beetje op.

let wel, ik bedoel geen harde ratel..het is echt het werken van die schijf hdd die je hoort, ook hoor je het als je bv je Champion draait voordat de match begint...dan draai je en dan hoor je dat schijfie zachtjes knetteren.

Misschien hoort het wel, en is de Pro gewoon luidruchtiger dan de normale ps4...verder werkt dat ding gewoon goed.

Verwijderd

Bontes schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 17:52:
Maar mijn vraag is eigenlijk, wie hoort dat (soms) irritante ratelen van de schijf...die heb ik gek genoeg enkel bij digitale gedownloade games, games vanaf een schijfje hoor ik niet...maar dat kan ook zijn omdat de disc drive dat geratel onderdrukt natuurlijk? Het kan zijn dat dat ratelen er al was hoor, ik download pas sinds kort games digitaal en nu viel het een beetje op.
Ik heb dat geratel alleen op een launch Xbox One gehad en die deed het meer dan een jaar prima.

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 17:26

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:16
Voor een lege controller bij een dagje couchgamen met maten pak ik gewoon mijn telefoonlader op de bank erbij. En bij solo spelen ook de luxe om steeds te roteren tussen drie controllers zodat er altijd één vol is.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:49
Inflatable schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:30:
Herkenbaar, ook ik een paar weken terug een ps4 pro gekocht, naast mijn game pc, moet uiteraard RDR2 later dit jaar kunnen spelen :)

Heb dezelfde games, aangevuld met 2 leuke race games(trackmania en driveclub), alleen uncharted 4 nog niet, ff op aanbieding wachten.

Moet idd ook nog erg wennen aan dat mikken, als je muis/kb gewend bent. benieuwd of dat went uiteindelijk.

Zojuist ff mad max ook gekocht , voor 12,99 in psn store.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Pff, dat schademodel is wel flut. Die auto heeft wat ingedeukte bumpers en thats it. Ook die explosie maakt hem een beetje zwart. Nee, ik pas. Bij Burnout crashes hoorde ook het schademodel en kreukelzone.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Om 19:00 is de destiny gameplay reveal stream!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 22:02
Lees op deze pagina al 2 keer dat er over Driveclub wordt gesproken. Voor een tientje een absoluut koopje uiteraard, maar ik twijfel om deze te kopen of om te wachten op release van GT Sport. Vond "vroeger" GT namelijk echt te gek en ik zoek wel een racespel om dat gevoel een beetje terug te krijgen. Of ik kan eerst Driveclub halen en later alsnog GT Sport...
Nieuwevolger schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 07:18:
Om 19:00 is de destiny gameplay reveal stream!
Spoiler: het is een sci-fi shooter met veel felle kleurtjes. :Y)

Verwijderd

MitchellHearth schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:19:
Lees op deze pagina al 2 keer dat er over Driveclub wordt gesproken. Voor een tientje een absoluut koopje uiteraard, maar ik twijfel om deze te kopen of om te wachten op release van GT Sport. Vond "vroeger" GT namelijk echt te gek en ik zoek wel een racespel om dat gevoel een beetje terug te krijgen. Of ik kan eerst Driveclub halen en later alsnog GT Sport...
Driveclub is erg arcade en persoonlijk is mij die niet goed bevallen en ik heb het spel weinig gespeeld.

De GT Sport beta heb ik nu al meer gespeeld dan Driveclub.

Maar voor dat tientje kun je makkelijk driveclub eens proberen.

• Jasphur
MitchellHearth schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:19:
Ik heb alle delen van GT gespeeld (op GT sport na) en Driveclub. Het zijn echt twee totaal verschillende spellen imo. Driveclub is echt even snel een racetijd knallen en over niet bestaand, maar zeer goed uitgedachte circuits racen. GT vergt wat meer oefening en skill. Dat zal ongetwijfeld voor Sport ook zo zijn. Driveclub geeft dat 'te gekke' gevoel (wat ik met je deel) van de oude GT spellen niet. En dat heeft vooral te maken met de locaties waar je racet. Maar dat is mijn mening.

Ik denk dat je plan om eerst DC te halen en dan GTs, een prima plan is. Waarschijnlijk is GTs, na het uitspelen van DC, dan al een beetje gedaald in prijs haha.

Heeft er iemand een idee of er een GT 7 in de maak is eigenlijk?

edit: Ik weet niet of het voor de digitale versie van DC ook geldt, maar toen ik tweedehands een CDtje had gekocht moest ik eerst een vol uur updaten!!! voordat ik kon spelen haha.

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 18-05-2017 09:36 ]

Jasphur schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:29:
[...]

edit: Ik weet niet of het voor de digitale versie van DC ook geldt, maar toen ik tweedehands een CDtje had gekocht moest ik eerst een vol uur updaten!!! voordat ik kon spelen haha.
Logisch! Hij moest het eerst ff omzetten naar Blu-ray 8) :+

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:38
Dan kan ik je Project Cars aanraden. In die game met een Lotus 78 of 98t rijden is een behoorlijke uitdaging!
Ik denk dat de komende F1 game van Codemasters niet eens de helft van die ervaring geeft,
daar die toch altijd redelijk arcade zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Jasphur
Let wel, dat het bij PCars echt goed zoeken is naar een perfecte instelling voor de controller.
Een hele tijd terug in dit topic heeft iemand mij vreselijk uit de brand geholpen om de voor mij beste instellingen voor de controller controls te delen.

Die iemand was dus @Albinoraptor nogmaals thanks! Je hebt PCars fijn speelbaar gemaakt. _/-\o_

@dvdkiwi Helemaal mee eens! Daarom wacht ik echt met smart op Dirt 4 :P
Neemt niet weg dat PCars echt wel leuk is om even tussendoor te spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 18-05-2017 11:06 ]

• Superkiwi
De ultieme pCars ervaring heb je (uiteraard) met een stuur.
Er zijn wel goede controller settings voor pCars maar je merkt dat de game er niet echt voor gemaakt is, in tegenstelling tot bv een Driveclub of een willekeurige Codemasters racegame, die veel beter te doen zijn met controller.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:46
Jasphur schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:15:
Let wel, dat het bij PCars echt goed zoeken is naar een perfecte instelling voor de controller.
Een hele tijd terug in dit topic heeft iemand mij vreselijk uit de brand geholpen om de voor mij beste instellingen voor de controller controls te delen.
You were welcome. ;) :P
dvdkiwi schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:20:
De ultieme pCars ervaring heb je (uiteraard) met een stuur.
Er zijn wel goede controller settings voor pCars maar je merkt dat de game er niet echt voor gemaakt is, in tegenstelling tot bv een Driveclub of een willekeurige Codemasters racegame, die veel beter te doen zijn met controller.
Dat valt best wel mee, het is natuurlijk sowieso een iets moeilijkere game als Driveclub of CM racegames, dus je hebt sowieso al wat meer training nodig, maar je kan met fatsoendelijke control settings echt wel lekker rijden. (Ik kom met controller goed in buurt van top 10 op sommige tracks, bijv met F1 over nordsleife sta ik 12e)

Maar moet zeggen ben voor Project Cars 2 toch wel aan het kijken naar een stuur, want het is wel leuker natuurlijk. :)

• dvd-linden
  • Laatst online: 14:11
Hoe zit dat eigenlijk precies met Driveclub? Vind het namelijk een beetje een onoverzichtelijk geheel. Als ik in de Playstation Store zoek naar Driveclub krijg ik het volgende:

• Driveclub volledige game voor Playstation Plus voor 6,99 (als ik op deze klik staat de Season Pass er wel bij als Add-on)
• Driveclub Bikes voor 6,99
• Driveclub VR voor 19,99

De Season Pass wordt bijvoorbeeld niet meteen weergegeven, wat ik raar vind aangezien ik naar Driveclub zoek.

Ik weet dat dit een game is waar erg veel DLC voor is uitgekomen en daarom vind ik het een onoverzichtelijk geheel. Ik neem aan dat er gratis DLC is uitgekomen, maar ook betaalde DLC (vandaar de Season Pass natuurlijk). Bestaat er niet een soort van GOTY edition van deze game? En wat moet je precies aanschaffen als je het volledige pakket wilt hebben? Driveclub de volledige game, de Season Pass en Driveclub Bikes?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

Ik heb anders Project CARS prima kunnen spelen met controller
zonder met de instellingen te hoeven spelen.

Hetzelfde met GT Sport.

• Jasphur
dvd-linden schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:35:
Hoe zit dat eigenlijk precies met Driveclub? Vind het namelijk een beetje een onoverzichtelijk geheel. Als ik in de Playstation Store zoek naar Driveclub krijg ik het volgende:

• Driveclub volledige game voor Playstation Plus voor 6,99 (als ik op deze klik staat de Season Pass er wel bij als Add-on)
• Driveclub Bikes voor 6,99
• Driveclub VR voor 19,99

De Season Pass wordt bijvoorbeeld niet meteen weergegeven, wat ik raar vind aangezien ik naar Driveclub zoek.

Ik weet dat dit een game is waar erg veel DLC voor is uitgekomen en daarom vind ik het een onoverzichtelijk geheel. Ik neem aan dat er gratis DLC is uitgekomen, maar ook betaalde DLC (vandaar de Season Pass natuurlijk). Bestaat er niet een soort van GOTY edition van deze game? En wat moet je precies aanschaffen als je het volledige pakket wilt hebben? Driveclub de volledige game, de Season Pass en Driveclub Bikes?
Ik heb even met je meegekeken. Er is inderdaad een berg aan DLC beschikbaar, ook redelijk wat gratis wagens. Ik weet niet of je een CDtje wilt, maar schaf de Volledige Game aan en bekijk vanuit de game welke DLC je wilt installeren. Dat werkte voor mij toen erg fijn.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:34
Gezien de release vandaag: [Multi] Injustice 2 :*)

• dvd-linden
Jasphur schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:59:
[...]

Ik heb even met je meegekeken. Er is inderdaad een berg aan DLC beschikbaar, ook redelijk wat gratis wagens. Ik weet niet of je een CDtje wilt, maar schaf de Volledige Game aan en bekijk vanuit de game welke DLC je wilt installeren. Dat werkte voor mij toen erg fijn.
Ik weet niet zeker of ik hem wil aanschaffen dus ik zat even rond te kijken in de store. Ben normaal inderdaad meer van het fysieke, maar dit is wel heel voordelig. Verder hou ik wel van racegames en voor mij zou het momenteel wel fijn zijn om een game te kunnen spelen die makkelijk op te pakken is, aangezien ik nog met het einde van Trackmania bezig ben maar deze niet echt meer pick up and play is (gezien de moeilijkheidsgraad).

Bovendien heb ik in de loop der jaren wel veel positieve dingen gelezen over Driveclub; vooral dat die flink verbeterd is sinds de release en dat het uiteindelijk een leuke, uitgebreide game is geworden. Tevens is het voor mij belangrijk dat het niet te realistisch/sim wordt, aangezien ik alleen met een controller speel en ik het redelijk makkelijk op moet kunnen pakken. Er is namelijk 1 game geweest die ik met de controller echt een ramp vond om te spelen en dat was Shift 2. Ik geloof dat die gemaakt is door dezelfde personen die ook achter Project Cars zaten. Misschien dat mijn controller instellingen niet goed waren of dat ik het met een stuur had moeten spelen, maar ik vond dat echt geen leuke game. Zelfs de meest vervelende en stomste game die ik gespeeld heb op de PS3.

Maar ik heb dus het idee dat Driveclub wel een game is die redelijk makkelijk op te pakken is en fijn rijdt, dus vandaar dat ik even wilde kijken hoe duur het volledige pakket nou was. Baal dus dat er geen GOTY edition van is en vroeg me af wat je nou allemaal aan moest schaffen als je de volledige ervaring wilt. Als dit de volledige game + Season Pass + Bikes is het namelijk een stuk minder goedkoop.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Lijkt me een gaaf spel, en de reviews zijn zeer goed! Maar ik heb nog zo veel games, en zo weinig tijd :/

Ben nog druk met Persona 5 en Nier, daarna wil ik eigenlijk nog Horizon oppakken, en FFXV afmaken, en heb er nog wel 10 die ik graag zou willen spelen.
En daarnaast heb ik Zelda BoTW ook nog niet aangeraakt (die ligt ook klaar)... en is HOTS2.0 ook verslavend.

Zo veel moois... en het moet af voordat RDR2 komt ;)

Injustice is wel even wat anders dus in dat opzicht wel de moeite waard :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Jasphur
@dvd-linden Driveclub is prima te spelen met controler en is ivm TMT absoluut niet moeilijk. En mijn inziens zit het realisme vooral in de weergave van het circuit, wagens en weersomstandigheden (wow die zijn echt kneiter mooi, zeker in het donker met je koplampen aan) en niet in de handeling van je auto.

Haha start ik een potje paragon, meteen dikke ruzie tussen 2 mensen in de lobby om het kiezen van een karakter.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nieuwevolger schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:42:
Haha start ik een potje paragon, meteen dikke ruzie tussen 2 mensen in de lobby om het kiezen van een karakter.
Haha iedereen wilt Phase ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Duh. :P :P :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Superkiwi
dvd-linden schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:17:
[...]
Er is namelijk 1 game geweest die ik met de controller echt een ramp vond om te spelen en dat was Shift 2. Misschien dat mijn controller instellingen niet goed waren of dat ik het met een stuur had moeten spelen, maar ik vond dat echt geen leuke game. Zelfs de meest vervelende en stomste game die ik gespeeld heb op de PS3.
Ik deel deze mening ;)
Alhoewel ik de game met stuur speelde leek ie daar ook niet voor gemaakt; de PS3 versie had input lag daar werd je eng van. Zou de besturing goed zijn geweest dan was het volgens mij best een prima game.

Zit nu ook weer the division te proberen, maar de matchmaking schiet voor geen meter op. Voor de dark zone vindt hij steeds niemand en bij een missie wordt je de helft van de tijd in een game gestopt als de missie al bijna voorbij is en dat leaved iedereen weer. Schiet voor geen meter op.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:09

Lapras

Ice beam

Om even een open deur open te trappen: na een paar uur Horizon gespeeld te hebben ben ik echt verkocht. Hopelijk blijft het zo geweldig als dat ik het nu vind.

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 17:26
Mischien een domme vraag maar kan je op een externe hardeschijf 2 parties maken en dan 1 partie voor de ps4 gebruiken en de andere partie voor films ?

• Jasphur
Formula one schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:35:
Mischien een domme vraag maar kan je op een externe hardeschijf 2 parties maken en dan 1 partie voor de ps4 gebruiken en de andere partie voor films ?
Que? Waarom zou je dat niet gewoon op 1 part willen hebben? :P

edt:
http://community.us.plays...hdd-for-ps4/td-p/46196967

en
http://community.us.plays...HDD-for-ps4/td-p/46189568

Antwoord: nee het kan niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 18-05-2017 15:46 ]

• dvd-linden
Een beetje off-topic, maar toch nog even een vraag wat Driveclub betreft. Als ik niet ingelogd ben in de store kan ik de volledige game voor 9,99 aanschaffen, maar zodra ik ingelogd ben is het niet mogelijk om deze aan te schaffen en de reden die hij daarvoor aangeeft is omdat ik in het bezit ben van Playstation Plus. Als ik dus ingelogd ben kan ik wel de volledige game voor Playstation Plus aanschaffen à 6,99. Is die laatste de juiste in mijn geval? Ik neem aan dat dit te maken heeft met dat de game bij release gratis verschenen is voor Plus-leden en dat dit, omdat hij nadien uitgebracht is als volledige game, de juiste versie is voor Plus leden?

Zijn er hier trouwens nog mensen die Driveclub gespeeld hebben, die ik kan toevoegen en waarvan ik hun Club kan joinen?

• Jasphur
@dvd-linden Naam was dvdkiwi, Dat zou goed kunnen. Ik heb hem toen de tijd gratis 'gekocht'. Maar er was als ik het mij goed herinner, maar 1 gebied speelbaar. De rest moest ik kopen, ofwel de PLUS versie van DC was een veredelde demo. Ik heb hem toen tweedehands op een CDtje gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 18-05-2017 16:20 ]

• dvd-linden
Jasphur schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:14:
@dvdkiwi Dat zou goed kunnen. Ik heb hem toen de tijd gratis 'gekocht'. Maar er was als ik het mij goed herinner, maar 1 gebied speelbaar. De rest moest ik kopen, ofwel de PLUS versie van DC was een veredelde demo. Ik heb hem toen tweedehands op een CDtje gekocht.
Wel mijn naam goed spellen hè :9. Maar thanks voor de info!

• Inflatable
Merdera schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 22:42:
[...]

Herkenbaar, ook ik een paar weken terug een ps4 pro gekocht, naast mijn game pc, moet uiteraard RDR2 later dit jaar kunnen spelen :)

Heb dezelfde games, aangevuld met 2 leuke race games(trackmania en driveclub), alleen uncharted 4 nog niet, ff op aanbieding wachten.

Moet idd ook nog erg wennen aan dat mikken, als je muis/kb gewend bent. benieuwd of dat went uiteindelijk.

Zojuist ff mad max ook gekocht , voor 12,99 in psn store.
Als je de Tweakers pricelist bekijkt zul je zien dat je Uncharted 4 al voor rond de 30 euro kan krijgen.. En anders moet je kijken voor 2e hands, genoeg mensen die hem aanbieden op Marktplaats etc.. Dat is een voordeel van de consoles, dat je games kan doorverkopen (ik doe dat meestal niet maar koop ze wel zo afentoe)..

Over dat mikken, ik heb ook een Xbox en Xbox 360 gehad en geloof me dat mikken wordt wel ietsjes beter in de loop der tijd maar went nooit echt.. Het blijft gewoon enorm behelpen in vergelijking met wat je gewent bent op de PC met een muis (ik voel me nog steeds afentoe een spastische idioot als ik snel en precies probeer te mikken met een controller, het PC niveau kom je nooit bij in de buurt).. Daarom speel ik ook alleen singleplayer of co-op, multiplayer in shooters zal je me echt nooit zien spelen op een console, anders vliegt die controller binnen een paar minuten door de kamer uit pure frustratie.. Racegames etc wel, dat gaat prima met een controller, die gebruik ik op mijn PC ook nog steeds daarvoor (oude Xbox 360 controller)..

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:56
Ik heb juist een PS4 Pro voor alle multiplayer games, iedereen gewoon een controller in plaats van zo'n debiele muis speciaal voor het gamen.

• Inflatable
NotSoSteady schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:27:
Ik heb juist een PS4 Pro voor alle multiplayer games, iedereen gewoon een controller in plaats van zo'n debiele muis speciaal voor het gamen.
Zo'n 'debiele' muis is echter wel superieur in shooters.. Als je dat niveau van mikken eenmaal gewent bent zul je nooit echt kunnen wennen aan shooters spelen met een controller.. En ja, als iedereen een controller gebruikt heeft iedereen dezelfde handicap, maar dat is precies zoals het voelt als je muis gewent bent, een enorme handicap.. Alleen als je niet met PC shooters opgegroeid bent weet je waarschijnlijk niet beter en voelt het niet als een handicap..

Ik vergelijk het altijd met racegames spelen met toetsenbord of stuurtje+pedalen.. Met toetsenbord gaat het ook prima zullen sommigen beweren, net als shooters met een controller.. Maar stuurtje+pedalen blijft altijd superieur, net als muis met shooters.. Er is simpelweg niet 1 control-input het beste voor alle game genres.. Zoals gezegd, racegames speel ik wel met een controller omdat dat beter werkt dan muis+toetsenbord (stuurtje+pedalen is nog beter maar teveel gedoe met installatie en ruimte)..

• NotSoSteady
Inflatable schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:39:
[...]

Zo'n 'debiele' muis is echter wel superieur in shooters.. Als je dat niveau van mikken eenmaal gewent bent zul je nooit echt kunnen wennen aan shooters spelen met een controller.. En ja, als iedereen een controller gebruikt heeft iedereen dezelfde handicap, maar dat is precies zoals het voelt als je muis gewent bent, een enorme handicap.. Alleen als je niet met PC shooters opgegroeid bent weet je waarschijnlijk niet beter en voelt het niet als een handicap..

Ik vergelijk het altijd met racegames spelen met toetsenbord of stuurtje+pedalen.. Met toetsenbord gaat het ook prima zullen sommigen beweren, net als shooters met een controller.. Maar stuurtje+pedalen blijft altijd superieur, net als muis met shooters.. Er is simpelweg niet 1 control-input het beste voor alle game genres.. Zoals gezegd, racegames speel ik wel met een controller omdat dat beter werkt dan muis+toetsenbord (stuurtje+pedalen is nog beter maar teveel gedoe met installatie en ruimte)..
Ik ben opgegroeid met een pc, dus ik weet niet anders. Als iedereen dezelfde handicap heeft, zie ik het niet meer als een handicap.

• Jasphur
Is het niet zo dat je een TB en een muis kunt aansluiten op je console tegenwoordig?

edit: oooowh yes. https://www.playstation.c...ac-pro-for-playstation-4/

[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 18-05-2017 16:53 ]

• Inflatable
NotSoSteady schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:42:
[...]

Ik ben opgegroeid met een pc, dus ik weet niet anders. Als iedereen dezelfde handicap heeft, zie ik het niet meer als een handicap.
Ok, knap dat je dat kan.. Mij lukt het niet, ik voel het vooral als een enorme handicap naar mezelf toe, omdat ik weet dat ik vele malen beter en sneller kan mikken met een muis.. Het precies mikken met een controller duurt gewoon veel langer (als het al lukt) en dat blijft mij gewoon enorm frustreren afentoe.. Vandaar dat ik het lekker bij alleen singleplayer of co-op games hou waar het niet zoveel uitmaakt dat mijn aim (voor mijn gevoel) zo slecht is..

In the Last of Us remastered die ik nu speel wil je niet weten hoe vaak ik al dood gegaan ben omdat ik niet precies en snel genoeg kon mikken.. Maar komt denk ik ook omdat ik zo stom geweest ben de game op hard te spelen i.p.v. normal.. 8)7 Blijft wel een enorm gave game, precies de reden waarom ik een PS4 gekocht heb.. :P

• Inflatable
Jasphur schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:52:
Is het niet zo dat je een TB en een muis kunt aansluiten op je console tegenwoordig?

edit: oooowh yes. https://www.playstation.c...ac-pro-for-playstation-4/
Maar werkt dat ook in alle games dan? Ik vermoed van niet, anders zouden spelers die dat gebruiken een behoorlijk voordeel hebben.. Buiten dat zie ik mezelf niet met zoiets zitten op de bank..

Multiplayer shooters (shooters in het algemeen tenzij exclusief op PS4) hou ik lekker op mijn PC..

• Jasphur

• Voxalizer
  • Laatst online: 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Inflatable schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:53:
[...]
In the Last of Us remastered die ik nu speel wil je niet weten hoe vaak ik al dood gegaan ben omdat ik niet precies en snel genoeg kon mikken.. Maar komt denk ik ook omdat ik zo stom geweest ben de game op hard te spelen i.p.v. normal.. 8)7 Blijft wel een enorm gave game, precies de reden waarom ik een PS4 gekocht heb.. :P
The Last of Us is echter een slecht voorbeeld aangezien het richten in deze game bewust door de devs zo log en een tikkie onnauwkeurig is gemaakt. Het is dus de bedoeling dat je niet echt fijn kan richten in deze game.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Inflatable
Voxalizer schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 17:06:
[...]

The Last of Us is echter een slecht voorbeeld aangezien het richten in deze game bewust door de devs zo log en een tikkie onnauwkeurig is gemaakt. Het is dus de bedoeling dat je niet echt fijn kan richten in deze game.
Zou kunnen, maar ik heb genoeg andere (shooter) games gespeeld op consoles.. Halo, Red Dead Redemption en Gears of War op de Xbox (360) om maar wat te noemen.. En dus nog wel meer, het is echt niet zo dat de PS4 mijn 1e console-ervaring is.. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Inflatable op 18-05-2017 17:50 ]

De destiny gameplay reveal begint zo.

• Conscience NL
  • Laatst online: 12:25
Nieuwevolger schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:44:
De destiny gameplay reveal begint zo.
Blijkbaar zit Sylens er ook in. :+

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Destiny 2 ziet er nagenoeg zelfde uit als 1 graphics wise.
Heb sp3l niet veel gespeeld dus ben ook geen fan ervan. Maar broertje met meer dan 3000 uur erin was zenuwachtig voor de stream. Hij mist hem wel want moest weg maar die gaat denk wel blij zijn met alle toevoegingen.
Ikzelf wou graag 60fps zien en mooiere graphics maar helaas.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:41:
Heb sp3l niet veel gespeeld dus ben ook geen fan ervan. Maar broertje met meer dan 3000 uur erin was zenuwachtig voor de stream. Hij mist hem wel want moest weg maar die gaat denk wel blij zijn met alle toevoegingen.
Had ook wel op betere graphics gehoopt, helemaal omdat deel 1 nog werd tegengehouden door de ps3.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:10
Life is Strange 2 is vandaag ook aangekondigd. Daar word ik dan weer hella-blij van.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 18-05-2017 20:37 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Conscience NL
  • Laatst online: 12:25
v8power67 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 19:41:
Idd. Voelt voor mij (vooralsnog) als een Destiny 1.5. En bij de eerste Destiny was ik er na het uitspelen + de raid al vrij gauw klaar mee en niet meer aangeraakt.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:42
Lasmibalsingh schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:36:
Life is Strange 2 is vandaag ook aangekondigd. Daar word ik dan weer hella-blij van.
Top nieuws, dat was voor mij echt een totale verrassing, fantastisch verhaal!

To dare is to do

• NotSoSteady
Slaapje schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:08:
[...]

Top nieuws, dat was voor mij echt een totale verrassing, fantastisch verhaal!
Een van de beste games die ik in de afgelopen jaren heb gespeeld, ben benieuwd of het gaat om een geheel nieuw verhaal.

• Scrisissszzz
Eerste minuut gekeken. Buiten de graphics die hetzelfde zijn, zie ik ook dezelfde Vex vijanden. DLC die nog op de plank lag ofzo?

• Jasphur
In de comments van het Youtube filmpje zijn ze ook niet echt enthousiast. haha

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-11 11:25

Rpower18

PSN: Rpower18

Scrisissszzz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:35:
[...]

Eerste minuut gekeken. Buiten de graphics die hetzelfde zijn, zie ik ook dezelfde Vex vijanden. DLC die nog op de plank lag ofzo?
Waarschijnlijk wordt Destiny 2 alles wat Destiny 1 had moeten worden, maar pas na 3 uitbreiding gelukt is.. hopelijk doen ze het nu in 1 keer goed.. nu nog overstappen op het DLC model van Ubisoft (Rainbow6, ForHonor) en wellicht dat ik deze game ga overwegen.
Ik ben zelf persoonlijk namelijk wel een beetje klaar met het DLC uitmelken. Halve games uitbrengen om vervolgens weer 3 uitbreidingen toe te voegen, zoals battlefront of Destiny 1.

• Scrisissszzz
Rpower18 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:41:
[...]

Waarschijnlijk wordt Destiny 2 alles wat Destiny 1 had moeten worden, maar pas na 3 uitbreiding gelukt is.. hopelijk doen ze het nu in 1 keer goed.. nu nog overstappen op het DLC model van Ubisoft (Rainbow6, ForHonor) en wellicht dat ik deze game ga overwegen.
Ik ben zelf persoonlijk namelijk wel een beetje klaar met het DLC uitmelken. Halve games uitbrengen om vervolgens weer 3 uitbreidingen toe te voegen, zoals battlefront of Destiny 1.
Geloof maar dat ze Destiny 2 minstens 1 keer per jaar van een update gaan voorzien die je dan weer €30 of €40 gaat kosten, en die voegt dan gewoon weer wat strikes en raids toe.

Zou Destiny 2 wel 10 jaar lang nieuwe content gaan krijgen? 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door Scrisissszzz op 19-05-2017 08:43 ]

Het is inderdaad de taken king 1.5. De vernieuwing met de subclasses en een cinematic story zaten daar ook al in.

Van bungie (halo was technisch altijd een voorloper) verwacht je technisch ook wel wat beters, deel 1 werd tegengehouden door de last-gen, maar blijkbaar zat een nieuwe engine niet in de planning. Zelfs cod op 60 fps vind ik er beter uit zien.

• LOTG
@Scrisissszzz Destiny 1 ging al nooit 10 jaar content krijgen dus waarom 2 wel? Destiny 1,2 en 3 samen zou 10 jaar duren.

• Scrisissszzz
LOTG schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:15:
@Scrisissszzz Destiny 1 ging al nooit 10 jaar content krijgen dus waarom 2 wel? Destiny 1,2 en 3 samen zou 10 jaar duren.
Zo heb ik t niet gelezen maar ok, verandert niet mijn mening dat de getoonde gameplay totaal geen indruk maakt :)

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:01:
Het is inderdaad de taken king 1.5. De vernieuwing met de subclasses en een cinematic story zaten daar ook al in.

Van bungie (halo was technisch altijd een voorloper) verwacht je technisch ook wel wat beters, deel 1 werd tegengehouden door de last-gen, maar blijkbaar zat een nieuwe engine niet in de planning. Zelfs cod op 60 fps vind ik er beter uit zien.
Ik heb honderden uren in de game zitten en als je D2 er hetzelfde vind uitzien als D1 heb je of poep in je ogen of een enorme roze bril op wat betreft de graphics van Destiny 1. 8)7 Het ziet er veel beter uit: particles, textures en vooral lighting zijn enorm verbeterd. Art style is niet veranderd inderdaad, maar dat was ook niet te verwachten.

Ook zijn de subclasses wel degelijk nieuw en niet dezelfde als in The Taken King.

Eén van de grootste veranderingen is dat de planeten groter zijn, en belangrijker nog, gevuld zijn met activities. Groot verschil ten opzichte van de relatief lege maps uit D1.

• LOTG
@Scrisissszzz
The company is known for its informal and dedicated workplace culture, and recently signed a ten-year publishing deal with Activision. Their first project together was the 2014 first-person shooter, Destiny.
Tja, meer Destiny. Ik had niet verwacht dat het ineens een heel andere game zou zijn.

@NikkiNailz
Dat het er grafisch beter uit ziet doet er niet aan af dat het qua gameplay het zelfde lijkt. En meer (en vooral betere) activities zijn welkom.

[ Voor 19% gewijzigd door LOTG op 19-05-2017 09:39 ]

• Jasphur
Misschien ben ik een beetje een azijnzeikerd hoor. Maar waarom moet een opvolger er perse beter uit zien dan de vorige? Als de werelden 'voller' zijn, de gameplay soepel en fijn speelt, het speelelement uitdagend dan is er toch niks mis met wat ouder ogende graphics? Dat de HUD hetzelfde is vind ik wel slecht. Dat is mijn inziens 1 van de makkelijkste dingen om aan te passen welk een groots effect heeft.

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
LOTG schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:38:
@Scrisissszzz

@NikkiNailz
Dat het er grafisch beter uit ziet doet er niet aan af dat het qua gameplay het zelfde lijkt. En meer (en vooral betere) activities zijn welkom.
Naja, ik zie mensen klagen over Destiny 1,5 en dat het er hetzelfde uit ziet. Vandaar mijn reactie,

Qua gameplay ziet het er inderdaad hetzelfde uit, maar Destiny1 heeft veruit de beste FPS gunplay van deze gen, dus dat was ook wel te verwachten.

Verwijderd

Een half uur gameplay van Destiny 2 op PS4 Pro:

Ziet er toch redelijk goed uit.

• Jasphur
Voor het gemak neem ik even aan dat die beelden van een Pro komen, toch?

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Jasphur schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:07:
Voor het gemak neem ik even aan dat die beelden van een Pro komen, toch?
De demo opstellingen aldaar waren inderdaad allemaal Pro's ja.

Maarja, we weten nog 0,0 over wat Pro support gaat brengen voor Destiny 2. Daarnaast vond ik deel 1 op de normale PS4 er ook al goed uitzien met stabiele framerate!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Lijkt nogal op No Man's Sky hier.

• Homeland
  • Niet online
Er zijn nieuwe aanbiedingen:
https://psprices.com/regi...ts?platform=all&sort=date

Vrijwel alleen maar kleinere en indie-achtige games.
Pagina: 1 ... 66 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!