Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 05:30

KoudeAardbei

Moderator

Proteios schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:23:
[...]

Dat komt omdat deze bundel er momenteel niet is. Ik heb namelijk ook al lopen zoeken. Ik heb 1 deal kunnen vinden op een webshop (Remkogames), maar deze lijkt een beetje shady. Zeer slechte klantenservice en niet helemaal transparant in wat hij nou precies verkoopt heb ik in reviews gelezen.
Thanks :9 Hou me ver van zulke webshops vandaan, geef liever wat meer uit en weet dan zeker dat het goed is.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
De E3 hype is begonnen op internet hoor.

Al dagen lang zijn er allerlei artikels en fora die roepen dat Bloodborne 2 wordt aangekondigd... Zelfs de CEO van Moon Studios heeft geroepen dat het 99% zeker is.. http://www.psu.com/news/3...ne-2-announcement-e3-2017

Godsamme maak me gek!!! :+ Stiekem heb ik toch heeeeel graag een deel 2. Al zou het ook klasse zijn als ze het niet doen....

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
KoudeAardbei schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:28:
[...]

Thanks :9 Hou me ver van zulke webshops vandaan, geef liever wat meer uit en weet dan zeker dat het goed is.
Toevallig zelf mijn PS4 Pro hier gekocht. Wel even bij daar opgehaald (is een huisadres) maar geen issues verder.

PSN ID Binloading_nl

Er is trouwens een tekken 7 bundel voor de ps4 pro aangekondigd voor Europa, misschien dat deze met een mooie prijs komt. Alleen is tekken nou niet voor iedereen interresant. Wachten op de E3 heeft trouwens ook weinig zin, verwacht niet dat Sony al met een prijs verlaging komt. Een destiny of uncharted the lost legacy ps4 pro bundel voor 400 euro lijkt voor de hand, maar dat duurt nog even.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Scrisissszzz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:07:
Zelfs de CEO van Moon Studios heeft geroepen dat het 99% zeker is..
"Zelfs de CEO", tja... Zelfs de CEO van een studio die helemaal niks te maken heeft met Bloodborne of Sony dus. :O

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• dvd-linden
  • Laatst online: 11:32
Scrisissszzz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:07:
De E3 hype is begonnen op internet hoor.

Al dagen lang zijn er allerlei artikels en fora die roepen dat Bloodborne 2 wordt aangekondigd... Zelfs de CEO van Moon Studios heeft geroepen dat het 99% zeker is.. http://www.psu.com/news/3...ne-2-announcement-e3-2017

Godsamme maak me gek!!! :+ Stiekem heb ik toch heeeeel graag een deel 2. Al zou het ook klasse zijn als ze het niet doen....
Haha, wel mooi. Als ze hem aankondigen ben je eigenlijk heel blij, maar als ze het niet doen vind je het ook weer klasse. Dus eigenlijk is het voor jou altijd goed :P.

Van mij mogen ze hem aankondigen. Misschien dat er dan weer wat buzz rondom Bloodborne komt waardoor de GOTY editie weer eens voor een leuke prijs (fysiek) te krijgen is. Ik wil hem nog steeds heel graag spelen, maar stap pas in als ik hem voor een mooie prijs tegenkom.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Benieuwd of from software en Sony weer willen samenwerken. Het maakt me verder weinig uit of het een nieuwe ip is of bloodborne 2, kans is ook nog eens aanwezig dat het een spirtueel opvolger van bloodborne wordt die multiplatform is aangezien een dev zegt die voor microsoft werkt met een smiley erbij.

Het lijkt er ook op dat ze met een game uitkomen uit die mech serie (waar ik de naam van kwijt ben), daar zit ik zelf niet echt op te wachten.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bloodborne 2!?! dat klinkt goed!

39

Nieuwevolger schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:41:
Benieuwd of from software en Sony weer willen samenwerken. Het maakt me verder weinig uit of het een nieuwe ip is of bloodborne 2, kans is ook nog eens aanwezig dat het een spirtueel opvolger van bloodborne wordt die multiplatform is aangezien een dev zegt die voor microsoft werkt met een smiley erbij.

Het lijkt er ook op dat ze met een game uitkomen uit die mech serie (waar ik de naam van kwijt ben), daar zit ik zelf niet echt op te wachten.
Armored Core.

Maar ik heb er veel vertrouwen in dat Bloodborne 2 gaat komen. Als is het niet deze E3, dan wel die van volgend jaar.

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:29:
[...]

"Zelfs de CEO", tja... Zelfs de CEO van een studio die helemaal niks te maken heeft met Bloodborne of Sony dus. :O
Ja je kunt er helemaal niks mee, alles voor de clicks denk ik dan... Vind t wel komisch hoe mensen allemaal hun verstand verliezen bij zoiets.
dvd-linden schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:33:
[...]

Haha, wel mooi. Als ze hem aankondigen ben je eigenlijk heel blij, maar als ze het niet doen vind je het ook weer klasse. Dus eigenlijk is het voor jou altijd goed :P.

Van mij mogen ze hem aankondigen. Misschien dat er dan weer wat buzz rondom Bloodborne komt waardoor de GOTY editie weer eens voor een leuke prijs (fysiek) te krijgen is. Ik wil hem nog steeds heel graag spelen, maar stap pas in als ik hem voor een mooie prijs tegenkom.
Ja het zou inderdaad From wel sieren om geen deel 2 te maken, en te komen met een nieuwe IP. Met al die games die uitgemolken worden tegenwoordig. En toch zou ik een deel 2 helemaal plat spelen :P

De GOTY is toch wel 2e hands voor leuke prijzen te vinden niet? Lijkt me stuk dat je die niet ergens rond de €20 kan scoren.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Scrisissszzz
Nieuwevolger schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:41:

Miyazaki heeft gezegd dat ze met 3 projecten bezig zijn, waarvan inderdaad alleen Armored Core duidelijk bevestigd is. De andere 2 zijn nog een raadsel.

In theorie kan Sony een Bloodborne 2 zelfs door een andere studio laten maken, aangezien Sony de rechten bezit en niet From. Maar goed lijkt me dat Sony snapt dat dat nooit zo'n succes zal zijn. En ook de relatie met From zal schaden.

Verwijderd

PlayStation Europe‏

#PS4 sci-fi adventure @masseffect #Andromeda is discounted on PlayStation Store this weekend:

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/mass-effect-andromeda/cid=STORE-MSF75508-MASSEFFECT1205?smcid=psblog:en:masseffectandromedaisdiscountedonplaystationstorethisweekend::MEA Category

Vanaf €48,99.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nieuw vanaf 40euro te koop: https://www.budgetgaming....ffect:+andromeda_ps4.html

Bij Mediamarkt/Bol.com voor 45.

• Homeland
  • Niet online
Kijk vanochtend op de Game Mania website, Handsome collection van Borderlands nog beschikbaar, dus van plan die na werk te halen, kijk ik nu weer is hij uitverkocht! Iemand in Utrecht met die game die hem wilt verkopen en in centrum of uithof woont?

• Scrisissszzz
Homeland schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:18:
[...]

Nieuw vanaf 40euro te koop: https://www.budgetgaming....ffect:+andromeda_ps4.html

Bij Mediamarkt/Bol.com voor 45.
Die game zakt toch snel zeg. Was vorige week ook al dagaanbieding bij bol.com voor €34... Ik koop m wel als ie nog wat is gezakt. Jammer dat de game het niveau van de oude niet heeft gehaald.

Las dat EA de franchise ook in de ijskast heeft gestopt en de studio aan het herverdelen is. Weet iemand of er wel DLC's stonden gepland? Vraag me af of die er nog komen...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18447372_817662341718886_5732626800270944230_n.jpg?oh=4e300a8115e9bb9ac51a62000691703f&oe=59B01A09

• steefje
  • Nu online
Kent iemand nog leuke indie games. Momenteel ben ik wel klaar met BF1 en alle games die ik zou willen spelen heb ik wel gespeeld.
Indie games kunnen nog wel eens verrassend goed zijn met een unieke gameplay. Zo heb ik zelf erg genoten van Steam World DIg, Braid, Vailiant Hearts, From Dust, Oddworld en de Hotline Miami series.
Met Inside, Limbo en had ik dan weer niets.

Iemand nog leuke suggesties?

PSN ID Binloading_nl

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:19
Duurt nog een week, maar deze game gaat er absoluut komen. Wat een geweldig avontuur.

• Homeland
  • Niet online
steefje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:46:
Kent iemand nog leuke indie games. Momenteel ben ik wel klaar met BF1 en alle games die ik zou willen spelen heb ik wel gespeeld.
Indie games kunnen nog wel eens verrassend goed zijn met een unieke gameplay. Zo heb ik zelf erg genoten van Steam World DIg, Braid, Vailiant Hearts, From Dust, Oddworld en de Hotline Miami series.

Stardew Valley? Is nu in de aanbieden, hem heb zelf nog niet maar schijnt erg Harvest Moon achtig te zijn/

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-11 19:57

Goeie timing, er zijn er momenteel een heleboel in de aanbieding:

Journey, Teslagrad, Dear Esther, Fez, Never Alone, A Boy and his Blob, Forma.8, Armikrog, Flower, Everybody's Gone to the Rapture, Hohokum, Sound Shapes...

Firewatch?

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:25

Hij is nog niet opgenoemd maar ik kan Child of Light ook aanraden. Net als Valiant Hearts van de "indie afdeling" van Ubisoft.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• dvd-linden
  • Laatst online: 11:32
Scrisissszzz schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:03:
Ja het zou inderdaad From wel sieren om geen deel 2 te maken, en te komen met een nieuwe IP. Met al die games die uitgemolken worden tegenwoordig. En toch zou ik een deel 2 helemaal plat spelen :P

De GOTY is toch wel 2e hands voor leuke prijzen te vinden niet? Lijkt me stuk dat je die niet ergens rond de €20 kan scoren.
Ik snap je ook heel goed hoor. Ergens heeft het wel iets als ze een serie niet uitmelken, omdat er al genoeg uitgevers zijn die dat vandaag de dag doen. Het zou ze zeker sieren als ze het bij 1 parel laten. Aan de andere kant, als je zo van deel 1 genoten hebt is het natuurlijk ook wel verleidelijk om een deel 2 te willen spelen. Mooie positie voor een studio om te hebben.

Ow, dat zal vast wel. Maar ik koop een game nooit tweedehands. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:47:
Duurt nog een week, maar deze game gaat er absoluut komen. Wat een geweldig avontuur.
Hier ook zin in Destiny 2. Hopelijk benut Destiny 2 de PS4 Pro volledig.
Ik zit al te denken aan een preorder en zo snel mogelijk van de beta genieten.

• Homeland
  • Niet online
Een van mn favoriete games, wil hem nog steeds een keer spelen met het audiocommentaar.

• steefje
  • Nu online
Is Firewatch niet een enorme low-pased game / walking simulator aka Dear Esther and Gone to the rapture.

Armikrog lijkt me ook wel grappig. Ga alle suggesties eens checken van het weekend

PSN ID Binloading_nl

Tales of borderlands net uitgespeeld, echt een aanrader met leuke humor.

• b.o.n.s
  • Laatst online: 09:39
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:02:
[...]

Hier ook zin in Destiny 2. Hopelijk benut Destiny 2 de PS4 Pro volledig.
Ik zit al te denken aan een preorder en zo snel mogelijk van de beta genieten.
Hoop gewoon op goed spel dan dat het iets volledig benut 😎😉

En ook dat er iets minder youtube nodig is om sommige missies te kunnen halen/vinden 🤓

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
steefje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:18:
Is Firewatch niet een enorme low-pased game / walking simulator aka Dear Esther and Gone to the rapture.
Haha ja wel een beetje een walking sim maar wel meer gameplay, veel droge humor en een wat duidelijker, afgebakend verhaal. Vrij kort, maar wel vermakelijk. En mooie artwork.
Ook leuk als tussendoortje: Life is Strange.

• steefje
  • Nu online
Denk dat ik voor Firewatch ga. Lijkt me wel leuk. Life is strange ook erg van genoten.

PSN ID Binloading_nl

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-11 13:30
Ik probeer met Remote Play via Mac OS mijn Playstation aan te zetten. Bij het opstarten van het programma moet ik mijn accountgegevens invullen, prima. Maar de captcha die blijft 'loopen' ik kan nooit verder met verifiëren en dus niet inloggen.

Iemand anders ook last van? Sommige mensen op het forum van Sony klagen hier ook over.

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-11 20:04
Zin in Injustice 2 :9

[ Voor 91% gewijzigd door the_virus26 op 13-05-2017 13:44 ]

• Tweakmans
steefje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:57:
Denk dat ik voor Firewatch ga. Lijkt me wel leuk. Life is strange ook erg van genoten.
Mocht je nog niet genoeg backlog verzameld hebben, zijn er nu nog meer indies in de aanbieding in de PS Store (USA), zoals The Fall, Unmechanical, The Swapper, Nova-111, Stealth Inc en Alone With You. ;)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:49
YouTube: \[4K] Lets Play Gran Turismo Sport Beta on PS4 Pro!

Hoppa weer een game die dus geen supersampling bied voor 1080p gebruikers zoals ik....
Als in final ook zo is haal ik de game niet. Heb geen ps4 pro gekocht om alsnog als een gewone ps4 games te moeten spelen omdat sony te fucking lui is iets eraan te doen.
En 4k tv geld heb ik niet voorlopig.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:06:

Hoppa weer een game die dus geen supersampling bied voor 1080p gebruikers zoals ik....
Als in final ook zo is haal ik de game niet. Heb geen ps4 pro gekocht om alsnog als een gewone ps4 games te moeten spelen omdat sony te fucking lui is iets eraan te doen.
Het begint nu wel een beetje telleurstellend te worden. Er is geen één goeie reden om spelers zef de keuze te laten maken voor een stabielere frame rate of hogere resolutie inplaats van door het te bepalen wat voor de tv de persoon heeft. Helemaal gran turismo sport kan de super sampling wel gebruiken. Er zijn nu games die aardig goed de power van de pro gebruiken, maar ook nu aardig wat die het echt minimaal doen (voor full hd tv's eigenaren) of helemaal de pro niet supporten.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
v8power67 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:06:

Bedoel je hier met Sony Polyphony Digital, de makers van dit spel, of bedoel je Sony, de makers van de console?

Want nogmaals, Sony, de makers van de console, kunnen hier verder weinig aan doen...

Neemt niet weg dat het ietwat teleurstellend zou zijn als dit in de final game ook zo zou zijn, daar niet van.

Moet wel zeggen ze leken niet echt diep in te gaan op 1080p output en lijkt er niet echt op dat ze dat uitgebreid bekeken hebben, daarnaast waren er ook nog aardig wat frame drops op 1800p (checkerboarded) waarvan ik ook hoop dat dat door meer optimalisatie in de final version ook verdwijnt. Magoe, het is nog maar een beta, dus we moeten nog even afwachten.

Persoonlijk moeten alle devs dit gewoon standaard doen en Sony zou devs wel wat meer achter hun kont aan kunnen zitten om het te doen. Mochten er nog frame drops zijn, het lijkt me best goed mogelijk dat ze ook gebruikers kunnen laten kiezen voor 1440p (checkerboarded) zodat de 60fps altijd gehaald wordt en uiteraard ook gewoon voor 1800p/1440p kunnen kiezen met donwscaling (supersampling)...

• Scrisissszzz
Darksiders collectie aangeschaft. Heerlijk om die games weer eens te spelen zeg. Deel 1 met War ziet er wel gedateerd uit maar het stoort me totaal niet. De actie en puzzel elementen zijn gewoon tof. Plus speel op apocalyptic en dan is t serieus pittig. Sommige vijanden hebben je in 2/3 hits liggen. Krijg alleen maar meer zin in deel 3 zo :)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:49
Aenea schreef op zondag 14 mei 2017 @ 03:57:
[...]

Bedoel je hier met Sony Polyphony Digital, de makers van dit spel, of bedoel je Sony, de makers van de console?

Want nogmaals, Sony, de makers van de console, kunnen hier verder weinig aan doen...

Neemt niet weg dat het ietwat teleurstellend zou zijn als dit in de final game ook zo zou zijn, daar niet van.

Moet wel zeggen ze leken niet echt diep in te gaan op 1080p output en lijkt er niet echt op dat ze dat uitgebreid bekeken hebben, daarnaast waren er ook nog aardig wat frame drops op 1800p (checkerboarded) waarvan ik ook hoop dat dat door meer optimalisatie in de final version ook verdwijnt. Magoe, het is nog maar een beta, dus we moeten nog even afwachten.

Persoonlijk moeten alle devs dit gewoon standaard doen en Sony zou devs wel wat meer achter hun kont aan kunnen zitten om het te doen. Mochten er nog frame drops zijn, het lijkt me best goed mogelijk dat ze ook gebruikers kunnen laten kiezen voor 1440p (checkerboarded) zodat de 60fps altijd gehaald wordt en uiteraard ook gewoon voor 1800p/1440p kunnen kiezen met donwscaling (supersampling)...
Ik bedoel sony als console make4 die d3vs moet aansturen of iets dat ze hun spellen optimaliseren voor de pro. En dan ook nog 1080p gebruikers niet in de steek laten.
Snap dat sony de push voor 4k niet erg vind als tv maker...
Maar mark cerny heeft in interviews gezegd dat juist supersampling is wat ze kunnen bieden aan 1080p gebruikers. En dan nu dat dit steeds vaker niet gebeurt.
Kijk naar prey gewoon geen pro support...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 22:55

MaDLiVe

.-Observer-.

Scrisissszzz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 08:53:
Darksiders collectie aangeschaft. Heerlijk om die games weer eens te spelen zeg. Deel 1 met War ziet er wel gedateerd uit maar het stoort me totaal niet. De actie en puzzel elementen zijn gewoon tof. Plus speel op apocalyptic en dan is t serieus pittig. Sommige vijanden hebben je in 2/3 hits liggen. Krijg alleen maar meer zin in deel 3 zo :)
Inderdaad een goeie serie games. Destijds met veel plezier gespeeld!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Tweakmans
Tip: Horizon: Zero Dawn is nu voor amper 33 euro te koop bij Bol. Laagste prijs ooit, denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 14-05-2017 16:40 . Reden: slegt taelgebruik ]

Tweakmans schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:30:
Tip: Horizon: Zero Dawn is nu voor amper 33 euro te koop bij Bol. Goedkoopste prijs ooit, denk ik.
Laagste prijs* :p

• Scrisissszzz
Is het soms een dwangneurose dat je iedere grammaticale fout moet corrigeren? :9

Scrisissszzz schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:53:
[...]

Is het soms een dwangneurose dat je iedere grammaticale fout moet corrigeren? :9
Je verwart me met iemand anders denk ik. Ik houd me al maanden keurig in. :p

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

bram1984 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:58:
Je verwart me met iemand anders denk ik. Ik houd me al maanden keurig in. :p
Ik hield me ook in :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
The Last Of Us Remastered zojuist uitgespeeld. Credits rollen nog maar: Ik had dit spel veel eerder uit moeten spelen.. wauw :D

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Creepy houses, creepy characters and creepy monsters. The Resident Evil series is discounted on PS Store this week:

https://store.playstation...MSF75508-RESIDENTEVIL1005

Inslaan Resident Evil fans.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 22:13
Nieuwevolger schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:32:
[...]

Het begint nu wel een beetje telleurstellend te worden. Er is geen één goeie reden om spelers zef de keuze te laten maken voor een stabielere frame rate of hogere resolutie inplaats van door het te bepalen wat voor de tv de persoon heeft. Helemaal gran turismo sport kan de super sampling wel gebruiken. Er zijn nu games die aardig goed de power van de pro gebruiken, maar ook nu aardig wat die het echt minimaal doen (voor full hd tv's eigenaren) of helemaal de pro niet supporten.
Sony had gewoon de route moeten pakken die MS pakt met de Scorpio, supersampling at 1080p for all xbox One games + ze doen dan nog eens heel het werk zelf om dit ook uit te voeren.

Niet zoals Sony en hun '' we leave it up to the devs on how to use the extra power in ps4 pro '' :/
Ik ben geen fanboy van either console en aan het wachten op E3 om te beslissen welke van de 2 ik koop, maar als MS wat deftige games krijgt en hun belofte houd van supersampling every game to 1080p dan liggen ze voor mij toch voor op Sony.

• Tweakmans
Ik heb het verbeterd zodat jullie vanavond gerust kunnen slapen... ;)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Sjo ik heb geen spellen meer om te spelen. Gisteren en vandaag nog geprobeerd om nms weer te gaan doen maar dat wordt hem ook niet. Nu uc4 weer aan het d/len om die nog eens te doen, maar dan houdt het wel op.

Dat er maar snel nieuwe en goede spellen uit mogen komen. Aan de andere kant, het mooie weer komt eraan dus ik wacht denk ik tot oktober en creëer dan instantly een backlog voor de winter. :Y)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11 23:58
Flagg schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:48:
Sjo ik heb geen spellen meer om te spelen. Gisteren en vandaag nog geprobeerd om nms weer te gaan doen maar dat wordt hem ook niet. Nu uc4 weer aan het d/len om die nog eens te doen, maar dan houdt het wel op.

Dat er maar snel nieuwe en goede spellen uit mogen komen. Aan de andere kant, het mooie weer komt eraan dus ik wacht denk ik tot oktober en creëer dan instantly een backlog voor de winter. :Y)
Er staat dit jaar nog veel moois op ons te wachten dus dat zal wel goedkomen toch ;)

Ik vind dat Sony een sterke line up heeft voor 2017.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Een paar dagen geleden heb ik The Turing Test uitgespeeld. Voor de prijs een erg goed spel. Ziet er goed uit en zit goed in elkaar, maar een paar dingetjes maken het net even anders dan een AAA titel zoals Portal. De dialogen tussen de hoofdpersoon en de computer zijn vaak de moeite waard, maar de puzzels zijn nooit echt moeilijk en je speelt er rap doorheen. Verder valt de opbouw van de spanning een beetje tegen als je het vergelijkt met een titel zoals Portal. Het spel is vrij onverwacht afgelopen terwijl je hoopte dat er nog wat meer climax aan zou komen. Echter, als je van dit soort games houdt dan is het voor de prijs toch wel een spel dat je gespeeld moet hebben :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Aenea
Katmi schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:47:
[...]

Sony had gewoon de route moeten pakken die MS pakt met de Scorpio, supersampling at 1080p for all xbox One games + ze doen dan nog eens heel het werk zelf om dit ook uit te voeren.
Werkt dan toch ook alleen voor die games waar devs Scorpio support hebben toegevoegd en dan een resolutie ondersteunen boven de 1080p anders valt er toch echt weinig te supersamplen ;)

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 22:13
Aenea schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:04:
[...]

Werkt dan toch ook alleen voor die games waar devs Scorpio support hebben toegevoegd en dan een resolutie ondersteunen boven de 1080p anders valt er toch echt weinig te supersamplen ;)
True : '' games that sport True 4K assets will also enjoy graphics enhancements on 1080p displays. ''
Maar aangezien de Scorpio sneller is dan de PS4 Pro verwacht ik ook meer games die dit doen dan op de PS4 Pro en dat zo goed als elke game wel boven de 1080p draait ( hetzij 60 of 30 fps ) omdat MS er ook wel zal achter zitten aangezien ze het device als true 4k console blijven bestempelen.

Nuja Sony zei hetzelfde met de PS4 Pro, dus het is wachten en zien maar ik kan heus niet de enige zijn die vind dat ze ps4 pro support maar half assed aanpakken bij Sony.

• Aenea
Katmi schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:30:
[...]

True : '' games that sport True 4K assets will also enjoy graphics enhancements on 1080p displays. ''
Maar aangezien de Scorpio sneller is dan de PS4 Pro verwacht ik ook meer games die dit doen dan op de PS4 Pro en dat zo goed als elke game wel boven de 1080p draait ( hetzij 60 of 30 fps ) omdat MS er ook wel zal achter zitten aangezien ze het device als true 4k console blijven bestempelen.

Nuja Sony zei hetzelfde met de PS4 Pro, dus het is wachten en zien maar ik kan heus niet de enige zijn die vind dat ze ps4 pro support maar half assed aanpakken bij Sony.
Maar de games die NU al uit zijn hebben dus geen support voor hogere resoluties dus je opmerking over "all xbox one games" gaat niet op. Of ze moeten gepatched worden, maar we hebben door de Pro gezien hoe happig devs daar op zijn....

Nogmaals: als een dev er voor kiest om op 1080p iets anders te moeten renderen dan op een 4k TV dan zal zowel Scorpio als op Pro er geen supersampling zijn. Bij beide is het zo dat als devs NIETS doen voor 1080p en het negeren en dus gewoon doen alsof het hetzelfde is als een 4k scherm dan wordt er gesupersampled.

Waarom er zo veel games zijn de laatste tijd voor de Pro die dus expres iets anders doen is mij erg onduidelijk en je kan je afvragen of dat voor Scorpio dan ook echt anders gaat worden.

Zelf vermoed ik een combo van oudere SDK die het niet automatisch deed en onwennigheid, iets wat wel gaat veranderen in de nabije toekomst, jammer is het echter wel...

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Smeldor schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:54:
[...]

Er staat dit jaar nog veel moois op ons te wachten dus dat zal wel goedkomen toch ;)

Ik vind dat Sony een sterke line up heeft voor 2017.
Als ik heel eerlijk ben zou ik het niet weten wat er nog uit komt wat me wat lijkt, Days Gone misschien, maar voor de rest heb ik het niet echt bijgehouden. Ach we zien het vanzelf wel.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:46
Leuk lijstje met uitleg over de nieuwe veranderingen in Final Fantasy XII the Zodiac Age

Edit: wel uit 2016 zie ik nu haha

[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 15-05-2017 10:09 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 21:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Jasphur schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:55:
Leuk lijstje met uitleg over de nieuwe veranderingen in Final Fantasy XII the Zodiac Age

Edit: wel uit 2016 zie ik nu haha
Heb daar zo'n zin in :Y
Kan me wel herrinneren dat ik zwaar OP was ten tijde dat ik bij de laatste baas kwam, hopelijk nu beter en/of een hard mode oid :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Jasphur
@BlackEyedAngel Als er sinds dit artikel niks is veranderd (ik acht die kans vrij groot) dan moet de Trail Mode een leuke uitdaging geven. Echter speelt dit zich dus niet af in het verhaal. Op zich weinig moeite mee. Vond de bazen van het verhaal inderdaad wat zwakjes, maar die alternatieve bazen en sommige hunts waren echt wel een flinke uitdaging.

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-11 08:08
Toch wel onterecht dat ik destijds in drukke game-tijden Doom heb laten schieten. Ondanks dat ik ook nu nog een hoop heb liggen, heb ik gisteren voor 15 euro Doom even uit de store gedownload. Manman wat speelt dat heerlijk, echt een toffe game! Even geen verhalen en moeilijk gedoe, gewoon knallen!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
v8power67 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:36:
[...]

Ik bedoel sony als console make4 die d3vs moet aansturen of iets dat ze hun spellen optimaliseren voor de pro. En dan ook nog 1080p gebruikers niet in de steek laten.
Snap dat sony de push voor 4k niet erg vind als tv maker...
Maar mark cerny heeft in interviews gezegd dat juist supersampling is wat ze kunnen bieden aan 1080p gebruikers. En dan nu dat dit steeds vaker niet gebeurt.
Kijk naar prey gewoon geen pro support...
Precies de reden waarom ik Prey links laat liggen. Begrijp ook niet waarom Sony dit goedkeurt.

Maar een 1st party Sony developer moet dit wel ondersteunen dus ik denk dat het in de volledige versie wel geregeld is..

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 21:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Volledige versie is al een week uit oid, maar er lijkt op dit moment geen PS4 pro dingen in te zitten.. misschien later via een patch nog men kan hopen

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Jasphur
Sowieso dat dit filmpje hier al eens is gepasseerd. Maar hier: nog een keer dan!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Welke headsets (naast die van Sony zelf) ondersteunen surround op de PS4? Ik had eerst de G933 op de korrel, maar na gelukkig wat lezen blijkt dit alleen te werken op de PC... Dit staat expliciet vermeld op de site van Logitech. Nu kan ik bij bijvoorbeeld de G533/G633 niet vinden dat dit wél werkt.

De voorkeur gaat uit naar draadloos, maar als het veel scheelt is bedraad zeker ook een optie.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:43
Capa schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:38:
Welke headsets (naast die van Sony zelf) ondersteunen surround op de PS4? Ik had eerst de G933 op de korrel, maar na gelukkig wat lezen blijkt dit alleen te werken op de PC... Dit staat expliciet vermeld op de site van Logitech. Nu kan ik bij bijvoorbeeld de G533/G633 niet vinden dat dit wél werkt.

De voorkeur gaat uit naar draadloos, maar als het veel scheelt is bedraad zeker ook een optie.
Astro a50 wireless beste headset.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Conscience NL
Ben zelf tevreden met de Tritton Katana (hier ook weleens voorbij gekomen). Is ook draadloos.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Flagg schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:50:
[...]

Als ik heel eerlijk ben zou ik het niet weten wat er nog uit komt wat me wat lijkt, Days Gone misschien, maar voor de rest heb ik het niet echt bijgehouden. Ach we zien het vanzelf wel.
Inderdaad, voor mij ziet de rest van 2017 er best leeg uit. Enige titel die mij echt aanspreekt is Sonic Mania, Uncharted: the lost legacy en misschien WipeOut. Gebasseerd op deze lijst: http://www.metacritic.com...date/coming-soon/ps4/date

39

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Fietsbel schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:51:
[...]

Inderdaad, voor mij ziet de rest van 2017 er best leeg uit. Enige titel die mij echt aanspreekt is Sonic Mania, Uncharted: the lost legacy en misschien WipeOut. Gebasseerd op deze lijst: http://www.metacritic.com...date/coming-soon/ps4/date
Ik kijk persoonlijk wel uit naar Red Dead Redemption 2 en Destiny 2

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DigitalError schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:56:
[...]

Destiny was helaas niet echt mijn game, wie weet gaat D2 daar wel verandering in brengen. Ik dacht dat RDR2 pas ergens laat 2018 kwam, maar nadat ik erop zocht zie ik inderdaad een mogelijke release date in oktober. Dat zou inderdaad wel een mooie titel zijn :)

39

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:30
Hier komt er dit jaar alleen nog:

FIFA 18
Yooka-Laylee;
Red Dead Redemption 2
Uncharted: The Lost Legacy

Dit jaar alleen nog maar gekocht (en zitten allemaal nog in seal):
Horizon: Zero Dawn (€ 34,00)
The Last Guardian Collectors Edition (€ 59,00)
Mafia 3 Collectors Edition (€ 41,00)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Conscience NL
Fietsbel schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:01:
[...]

Destiny was helaas niet echt mijn game, wie weet gaat D2 daar wel verandering in brengen. Ik dacht dat RDR2 pas ergens laat 2018 kwam, maar nadat ik erop zocht zie ik inderdaad een mogelijke release date in oktober. Dat zou inderdaad wel een mooie titel zijn :)
Volgens mij was alleen "2017" afgegeven, maar eigenlijk houdt iedereen al rekening met uitstel gezien Rockstars verleden. Zou wel wat zijn als ze het echt dit jaar uitbrengen.

Maar sowieso hebben we pas een beter beeld na de E3. Met vast nog wel een paar verrassingen die ook dit jaar nog gaan uitkomen.

Tijdens E3 zal de complete najaar lineup duidelijk worden gemaakt, nu zijn het vooral nog de grote bekende titels waarvan we weten dat ze nog in 2017 uitkomen. Van bijna alle Sony z'n games is het nog een verrasing of ze 2017 halen of pas in 2018 komen.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies, we wachten de E3 nog even af voordat we echt uitspraken kunnen doen. Heb net zoals Jumpman nog genoeg titels om mee te beginnen: The Last Guardian, Horizon, Deus Ex, Final Fantasy 15, beide Tomb raider titels en moet nog steeds Gravity Rush, BloodBorne en Uncharted 4 uitspelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 15-05-2017 22:38 ]

39

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Capa schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:38:

Ik heb al jaren een Astro A50 en ben er echt supertevreden mee. Ik heb zowel de Playstation Gold als Platinum headsets ook mogen testen maar ik vond het qua geluid niet in de buurt komen. Wat wel een voordeel is bij deze officiele headsets is de app die erbij beschkbaar is op de PS4. Hiermee heb je toegang tot wat meer settings, zelfs per game.
De mix van zo'n A50 is echter dusdanig goed dat ik deze functie niet mis.

Het is wel een smak geld. Ik gebruikte de A50 al op de PS3 maar of ik hem iemand zou aanraden? Ligt aan het budget. Kun je het missen dan zou ik zeggen dat het de nog steeds de beste headset is die er is voor PS4 surround ervaring. Heb je wat minder te besteden dan zou ik de PS4 Gold Headset nemen, deze is erg goed. Naar mijn mening misschien wel beter dan de nieuwe en duurdere Platinum versie zelfs. Ik vind de bass net wat lekkerder klinken en hij zit op mijn oren net wat lekkerder.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DigitalError schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:56:
[...]

RDR 2 is toch Grand Theft Horse?

GTA vind ik helemaal niks, dus ik kijk met RDR2 nog wel even de kat uit de boom tzt, misschien hele leuke aanbieding afwachten.

@Jumpman Ik heb maffia III ook geprobeerd en het begint best veelbelovend met een leuk verhaal, maar het gaat echt heel snel vervelen op grinden te lijken. Maar zoals hierboven al staat GTA vind ik ook boooooring, dus zegt ook niet alles. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Flagg op 16-05-2017 08:52 ]

• jaydenjarno
  • Laatst online: 10:00
ik speel me helemaal suf met NBA battlegrounds. simpele controls, maar wel lastig om te winnen. Online ook leuk om de spanning te voelen. heerlijke game met nba jam gevoel

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 21:06

Canis Lupus

Vosbot

jaydenjarno schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:15:
ik speel me helemaal suf met NBA battlegrounds. simpele controls, maar wel lastig om te winnen. Online ook leuk om de spanning te voelen. heerlijke game met nba jam gevoel
Ik heb hem ook op mijn wishlist staan, vroeger NBA Jam helemaal grijs gespeeld.

O.b.v. onderstaande review heb ik nog even gewacht, tot wellicht eerste patch er is. En wellicht aanbieding?
(al kan ik me moeilijk inhouden ;) )

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• jaydenjarno
  • Laatst online: 10:00
moet zeggen dat het erg lekker wegspeelt. wel frustratie over dat je soms een buzzerbeater om je oren krijgt haha

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:19
Dit jaar koop ik sowieso:

Destiny 2
FIFA 18
Red Dead

waarschijnlijk:

Gran Turismo

Verder zou ik heel graag een Command and Conquer game zien op de PS4.
Weet niet of dat haalbaar is met een controller, maar ik denk dat het wel moet kunnen werken.
Vraag me alleen af of er markt voor is. Misschien ben ik de enige die erop zit te wachten :p
Injustice 2 scoort mooie cijfers, een 9- gemiddeld, goeie kans dat ik die later nog een keer haal. The surge en farpoint scoren een 7+ gemiddeld, had eigenlijk op iets hogers gehoopt.

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Amaze86 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 19:39:
[...]

Astro a50 wireless beste headset.
Voxalizer schreef op maandag 15 mei 2017 @ 23:57:
[...]

Ik heb al jaren een Astro A50 en ben er echt supertevreden mee. Ik heb zowel de Playstation Gold als Platinum headsets ook mogen testen maar ik vond het qua geluid niet in de buurt komen. Wat wel een voordeel is bij deze officiele headsets is de app die erbij beschkbaar is op de PS4. Hiermee heb je toegang tot wat meer settings, zelfs per game.
De mix van zo'n A50 is echter dusdanig goed dat ik deze functie niet mis.

Het is wel een smak geld. Ik gebruikte de A50 al op de PS3 maar of ik hem iemand zou aanraden? Ligt aan het budget. Kun je het missen dan zou ik zeggen dat het de nog steeds de beste headset is die er is voor PS4 surround ervaring. Heb je wat minder te besteden dan zou ik de PS4 Gold Headset nemen, deze is erg goed. Naar mijn mening misschien wel beter dan de nieuwe en duurdere Platinum versie zelfs. Ik vind de bass net wat lekkerder klinken en hij zit op mijn oren net wat lekkerder.
€ 300,- voor een headset gaat mij op dit moment nog even te ver :o .
Zat meer richting de € 100,- tot € 150,- te denken, desnoods bedraad als er geen knappe draadloze te vinden zijn voor die bedragen.
Conscience NL schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:10:
Ben zelf tevreden met de Tritton Katana (hier ook weleens voorbij gekomen). Is ook draadloos.
Komt iets meer in de buurt van het budget, maar blijft een smak geld.
Edit: voor de PS4 Pro + een 4K TV is de HDMI aansluiting niet geschikt, deze gaat tot 1080P, dus deze headset valt ook af . :/

[ Voor 3% gewijzigd door Capa op 16-05-2017 10:59 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dit jaar koop ik nog Uncharted Lost Legacy en Red Dead 2. Dan heb ik samen met Horizon Zero Dawn toch een prima 2017 qua games. (de aanschaf van een PS4 pro met zwik aan oudere games buiten beschouwing gelaten)

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:28:
Verder zou ik heel graag een Command and Conquer game zien op de PS4.
Weet niet of dat haalbaar is met een controller, maar ik denk dat het wel moet kunnen werken.
Vraag me alleen af of er markt voor is. Misschien ben ik de enige die erop zit te wachten :p
Ik heb Command and Conquer gespeeld op de Xbox 360.

Het werkt goed met controller, maar het gaat allemaal wat
langzamer qua besturing.

• Ari Gold
  • Laatst online: 17-11 23:50
Capa schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:54:
[...]

[...]

€ 300,- voor een headset gaat mij op dit moment nog even te ver :o .
Zat meer richting de € 100,- tot € 150,- te denken, desnoods bedraad als er geen knappe draadloze te vinden zijn voor die bedragen.

[...]

Komt iets meer in de buurt van het budget, maar blijft een smak geld.
Edit: voor de PS4 Pro + een 4K TV is de HDMI aansluiting niet geschikt, deze gaat tot 1080P, dus deze headset valt ook af . :/
Gekeken naar Turtle Beach 520 of 500p? Beide draadloos.

Verder heb je ook nog de Astro A30 + Mixamp voor 120 op Amazon.

Verwijderd

PlayStation Europe‏

New on PS Store this week: Farpoint, Injustice 2, The Surge, Shadow Warrior 2, more. Here’s the full list:

https://blog.eu.playstati...he-surge-more/#sf79163337

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4171/34509003992_f5979d600f_n.jpg

• Jasphur
Joosie200 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:00:
Dit jaar koop ik nog Uncharted Lost Legacy en Red Dead 2. Dan heb ik samen met Horizon Zero Dawn toch een prima 2017 qua games. (de aanschaf van een PS4 pro met zwik aan oudere games buiten beschouwing gelaten)
Uch ik moet nog zoveel games kopen.
  1. Uncharted 4 + LL
  2. Final Fantasy XII Zodiac Age
  3. Crash Bandicoot
  4. Dirt 4
  5. Misschien toch eens Tomb Raider later dit jaar.
  6. Rachet and Clank
En dan weet ik nog niet eens wat er eind dit jaar uitkomt na de E3 :')

The division weer eens opgestart, ziet er goed uit met de pro patch op een full hd tv.
Ubisoft kondigd assasins creed, far cry, the crew en south park aan voor dit financieel jaar. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1374924

• Conscience NL
Nieuwevolger schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 18:06:
Ubisoft kondigd assasins creed, far cry, the crew en south park aan voor dit financieel jaar. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1374924
Wel benieuwd naar FC5 na de geruchten over een westerse setting. En eindelijk weer een teken van leven van South Park.

Conscience NL schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:50:
[...]

Wel benieuwd naar FC5 na de geruchten over een westerse setting. En eindelijk weer een teken van leven van South Park.
Jason van kotaku (normaal altijd heel goed ingeligd) heeft al gezegd dat het gerucht niet zou kloppen, hij had zelf gehoord dat het in manhatten afspeelt.

• Conscience NL
Nieuwevolger schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:57:
[...]

Jason van kotaku (normaal altijd heel goed ingeligd) heeft al gezegd dat het gerucht niet zou kloppen, hij had zelf gehoord dat het in manhatten afspeelt.
Hm ja, het logo doet ook niet echt westers aan.

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 14:52
Ik heb nou al enige tijd een ps4 pro, maar ik vind dat hij toch wel erg veel lawaai maakt. Zeker als ik Horizon Zero Dawn speel dan komt de fan bijna boven het geluid uit... hij staat te blazen als ene malle dan... de ps4 heeft aan alle zijden genoeg ventilatie ruimte dus dat lijkt me niet het probleem. Hebben jullie hier ook last van?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:11
Conscience NL schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:50:
[...]

In plaats van een gammele radiotoren beklimmen moet je straks een gammele lantaarnpaal beklimmen om het gebied van mist te ontdoen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021
cypress3d schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 23:27:
Ik heb nou al enige tijd een ps4 pro, maar ik vind dat hij toch wel erg veel lawaai maakt. Zeker als ik Horizon Zero Dawn speel dan komt de fan bijna boven het geluid uit... hij staat te blazen als ene malle dan... de ps4 heeft aan alle zijden genoeg ventilatie ruimte dus dat lijkt me niet het probleem. Hebben jullie hier ook last van?
Ik heb daar helaas ook last van bij games als HZD en Modern Warfare remastered. Ik denk dat het normaal is...

• Tweakmans
Voorproefje van Sonic Forces, dat een custom character krijgt:

• Scrisissszzz
Bij HZD is dat vooral als je de map open hebt. Die schijnt op 60fps te draaien las ik ooit. dat plus alle toeters en bellen op grafisch gebied is de reden dat de Pro harder moet werken en dus moet koelen. Niet meer dan logisch.

Scrisissszzz schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:13:
[...]

Bij HZD is dat vooral als je de map open hebt. Die schijnt op 60fps te draaien las ik ooit. dat plus alle toeters en bellen op grafisch gebied is de reden dat de Pro harder moet werken en dus moet koelen. Niet meer dan logisch.
Dat zou een patch of 2 geleden al gefixt moeten zijn.

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Goh, waar ligt hij in dan? Dude. :D
Totaal geen last van hier.

• Jasphur
Nieuwevolger schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 18:06:
Op deze thread zijn ze wel redelijk hyped over een nieuwe The Crew :P

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ja, bij de meeste Pro spellen draait hij erg hard. Ventilatie genoeg, gezien de vele discussies lijkt het een niet generiek probleem maar bij een bepaald aantal consoles.

• Homeland
  • Niet online
Gisteren begonnen met Saints Row, laagste moeilijkheid, beetje hersenloos knallen, heerlijk. Doet met het rennen/springen en superkrachten wel denken aan Crackdown.
Pagina: 1 ... 65 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!