Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:38:
[...]

Nu dat BF1 zo goed ontvangen is gaat ook CoD die tour op met als gevolg dat er eind van het jaar enkel WW1/2 shooters zijn. (even er vanuitgaande dat CoD en BF de enige échte fps spelers op de markt zijn)
En daar ik helemaal niks heb met WW1/2 shooters ben ik ze nu al zat :+
Doe mij maar gewoon een "normale" shooter zoals MW 1/2, BF 3/4 of BFBC2.
Ik heb ook niet zoveel met de setting van BF1 (noem het bewust geen WW1 aangezien het daar ook niet echt op lijkt) of met WW2 als setting. Toch heb ik dat uiteindelijk toch liever dan die kinderachtige science-fiction onzin van COD.

Het liefst zou ik met de huidige technieken een Battlefield zien die zich in Vietnam afspeelt. Jungles, Hueys, M16's, the Doors. Als er dan toch een oorlog verheerlijkt moet worden laat het die maar zijn. ;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

[...]

Nu dat BF1 zo goed ontvangen is gaat ook CoD die tour op met als gevolg dat er eind van het jaar enkel WW1/2 shooters zijn. (even er vanuitgaande dat CoD en BF de enige échte fps spelers op de markt zijn)
Ze zijn volgens mij al bijna 3 jaar bezig met de aankomende versie, dus het lijkt me sterk dat het door het succes van BF1 komt.
Voxalizer schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:01:
[...]

(noem het bewust geen WW1 aangezien het daar ook niet echt op lijkt)
Eh.. huh :?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:57
In die tijd was er nog helemaal geen kleur Leno.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Voxalizer schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:01:
[...]
Het liefst zou ik met de huidige technieken een Battlefield zien die zich in Vietnam afspeelt. Jungles, Hueys, M16's, the Doors. Als er dan toch een oorlog verheerlijkt moet worden laat het die maar zijn. ;)
Lijkt me ook wel interessant.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Nieuwevolger schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:51:
http://www.eurogamer.net/...ed-origins-image-is-legit

Nieuwe screenshot assasins creed lekt uit, egyptische setting lijkt bevestigd.
Toffe setting, zie ook wel potentie voor wat nieuwe gameplay elementen in zo'n omgeving. Ben wel een beetje klaar met steden ongeacht in welke tijd het speelt. Wat dat betreft blijft Black Flag mijn favoriet.
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:58:
Nu lees je overal dat de nieuwe net zo groot(of groter)word dan Skyrim, nou ben ik daar aan de ene kant wel blij mee maar aan de andere kant is het een spel wat zich afspeelt in Egypte.
En als ik aan Egypte denk dan denk ik toch voornamelijk aan Zand en woestijn...
Langs de Hijl had je veel groen en nederzettingen.

En natuurlijk piramide, een AC in Egypte gaat vast een paar mooie piramides krijg waar je je doorheen moet worstelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Chaoss op 10-05-2017 11:04 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:20
Nieuwevolger schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:51:
http://www.eurogamer.net/...ed-origins-image-is-legit

Nieuwe screenshot assasins creed lekt uit, egyptische setting lijkt bevestigd.
Tof. Ik heb wel weer zin in een klassieke AC.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-11 23:01
Chaoss schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:01:
[...]

Toffe setting, zie ook wel potentie voor wat nieuwe gameplay elementen in zo'n omgeving. Ben wel een beetje klaar met steden ongeacht in welke tijd het speelt. Wat dat betreft blijft Black Flag mijn favoriet.
Van mij mogen ze wel een game uitbrengen die voortborduurt op de piratensetting en gameplay uit Black Flag. Heb me daar erg mee vermaakt. Denk dat het niet helemaal past in de AC serie, maar ze kunnen daar vast een leuke nieuwe IP van maken. :Y

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
[...]

Volgens mij is BF1 toch een stuk minder goed ontvangen dan bijvoorbeeld BF3 & BF4 hoor. Game was erg snel saai vind ik, weinig unlocks te halen en 4 verschillende versies van wapens geeft mij niet echt een gevoel dat ik dat spel snel en lang wil spelen..

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Malfunctions schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:14:
[...]

Van mij mogen ze wel een game uitbrengen die voortborduurt op de piratensetting en gameplay uit Black Flag. Heb me daar erg mee vermaakt. Denk dat het niet helemaal past in de AC serie, maar ze kunnen daar vast een leuke nieuwe IP van maken. :Y
Black Sails met de Treasure Island setting, dat zou echt episch zijn _/-\o_

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:11
BF4 was bij de launch een bugfest, dat is juist erg slecht ontvangen.
BF1 was als tegenhanger van een hatelijk op de toekomst gericht COD juist erg goed ontvangen.

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-11 19:57
Chaoss schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:01:
En natuurlijk piramide, een AC in Egypte gaat vast een paar mooie piramides krijg waar je je doorheen moet worstelen.
En misschien enkele sfinxen die voor de nodige raadsels/puzzels kunnen zorgen? :)
Niet geheel on-topic, maar wel een beukertje hoor, die LG E7 OLED op de frontpage. Even doorsparen.
bram1984 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:31:
Niet geheel on-topic, maar wel een beukertje hoor, die LG E7 OLED op de frontpage. Even doorsparen.
Leuk geprobeerd LG! Geef ons Bram terug :-(

• Jasphur
Chaoss schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:23:
[...]

Black Sails met de Treasure Island setting, dat zou echt episch zijn _/-\o_
Black Flag was geweldig, heb er stiekem wel spijt van dat ik hem verkocht had haha. Als extratje bij mijn OG PS4 :P

Black Sails is overigens een toffe serie

• smokeintheface
  • Laatst online: 11:45
Jasphur schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:42:
[...]

Black Flag was geweldig, heb er stiekem wel spijt van dat ik hem verkocht had haha. Als extratje bij mijn OG PS4 :P

Black Sails is overigens een toffe serie
Is Black Flag nog steeds de moeite om aan te schaffen dan voor de PS4?
Heb hem al die tijd links laten liggen.

PSN: SmokeInTheFaceNL

smokeintheface schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:46:
[...]

Jazeker! :)

Ik vond het sws de beste! Naast de gewone AC-speelstijl heb je ook een awesome piratenschip tot je beschikking die je helemaal kan upgraden.
Daarme kun je uren over de zeeen varen, zeeslagen voeren etc.

Naast de gewone game heb je ook een app voor je telefoon waarbij je een hele vloot kan besturen en over de hele wereld kan laten varen (trade routes). Hiermee verdien je ook geld en spullen die je in-game kunt gebruiken.
Met die app heb ik ook heel veel plezier beleefd :)

Tot slot zit er echt een tof verhaal in met piraten-characters die ons allen wel bekend zijn.

Zoals Jaspur al aangaf, is Black Sails een vette serie die perfect samenvalt met AC Black Flag _/-\o_

• Jasphur
smokeintheface schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:46:
[...]

Zeker. Natuurlijk zijn de graphics een tikkie minder (geen idee wat de Boost Mode doet met deze game) maar het verhaal en de setting zijn echt heel leuk!

Edit: Zowel in Black Sails als Black Flag komen wij Nederlanders er ook in voor. Maakt het ook weer wat toffer. NASSAAUUUU :)F

[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 10-05-2017 11:59 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Malfunctions schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:14:
[...]

Ik wacht nog steeds op een AC in Amsterdam ten tijde van de gouden eeuw. Parkour over Amsterdamse daken in de voc tijd _/-\o_
Joosie200 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:17:
[...]

Ik wacht nog steeds op een AC in Amsterdam ten tijde van de gouden eeuw. Parkour over Amsterdamse daken in de voc tijd _/-\o_
Daar was toch een hele poos geleden iets over? Een game in Amsterdam, en herinner iets van een zwarte raaf ofzo, die je kon inzetten als assassin oid :?

Iemand nog een idee wat dat was?

Gevonden :)

nieuws: Assassin's Creed-maker toont beelden van niet uitgebrachte game 1666 ...

[ Voor 27% gewijzigd door poor Leno op 10-05-2017 12:25 ]

• smokeintheface
poor Leno schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:53:
[...]

Jazeker! :)

Ik vond het sws de beste! Naast de gewone AC-speelstijl heb je ook een awesome piratenschip tot je beschikking die je helemaal kan upgraden.
Daarme kun je uren over de zeeen varen, zeeslagen voeren etc.

Naast de gewone game heb je ook een app voor je telefoon waarbij je een hele vloot kan besturen en over de hele wereld kan laten varen (trade routes). Hiermee verdien je ook geld en spullen die je in-game kunt gebruiken.
Met die app heb ik ook heel veel plezier beleefd :)

Tot slot zit er echt een tof verhaal in met piraten-characters die ons allen wel bekend zijn.

Zoals Jaspur al aangaf, is Black Sails een vette serie die perfect samenvalt met AC Black Flag _/-\o_
THX voor de uitgebreide reply!

Ik ben over en ga hem halen :) voor die paar euro's kan ik de gok wel wagen.

Black Sails is zeker een vette serie!! 8)

• Jasphur
@poor Leno je bedoelt 1666: Amsterdam?
nieuws: Assassin's Creed-maker toont beelden van niet uitgebrachte game 1666 ...

@poor Leno ninja-edit! :D

@smokeintheface Als je Black Sails vet vindt, vind je AC Black Flag ook tof. Laat je weten wat je ervaring is als je de game bent gaan spelen?

[ Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 10-05-2017 12:29 ]

Had m al :)

Hoop dat ie ooit komt!
smokeintheface schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:25:
[...]

THX voor de uitgebreide reply!

Ik ben over en ga hem halen :) voor die paar euro's kan ik de gok wel wagen.
Lol, door t verhaaltje dat ik typte, kreeg ik zelf spontaan ook weer zin om m te spelen _O-

[ Voor 136% gewijzigd door poor Leno op 10-05-2017 12:28 ]

poor Leno schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:41:
[...]

Leuk geprobeerd LG! Geef ons Bram terug :-(
Haha, naast de prijs het enige minpunt: het merk. :+

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:30:
[...]

Haha, naast de prijs het enige minpunt: het merk. :+
Ik heb mijn PS4 pro aan een OLED b6v hangen en dat bevalt uitstekend :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
rajackar schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Die houd ik ook al een tijd in de gaten. Met de (HDR) game mode patch is hij helemaal interessant geworden. Binnenkort toch maar eens de knoop doorhakken want games zoals Spiderman, GoW en TLOU2 zou ik zeker wel op een 4K OLED HDR tv willen spelen. :P

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Verwijderd

PlayStation Store deal van de week geeft korting op F1 2016:

https://store.playstation...04509_00-F12016EMASTER000

Nu €19,99.

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:49
t mac schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:27:
The order in de US store is $3.99 en GOW3 $5.99. :*)
Dankje, Zeker GOW3 wil ik wel eens proberen!

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

rajackar schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Jaja ik geef toe: die LG OLED's zijn zeker mooi. :Y

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:48
t mac schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:27:
The order in de US store is $3.99 en GOW3 $5.99. :*)
Ik wil The Order wel een keer proberen :) Ik ken de kritieken op de game, maar het ziet er wel prachtig uit allemaal.

Nu moet ik mij alleen nog even gaan verdiepen in het hoe-en-wat van het aankomen van games via de Amerikaanse store :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

PlayStation Europe‏

New PlayStation Store discounts start today; save on Resident Evil 7, #Nier Automata, #FFXV, more:

https://blog.eu.playstati...l-7-doom-more/#sf77716159

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_ds0gFUwAALH89.jpg

PS Store link naar alle mei aanbiedingen:

https://store.playstation...NGS1005%7Cplatform~ps4%7C
Rossi46 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:23:
[...]

Ik wil The Order wel een keer proberen :) Ik ken de kritieken op de game, maar het ziet er wel prachtig uit allemaal.

Nu moet ik mij alleen nog even gaan verdiepen in het hoe-en-wat van het aankomen van games via de Amerikaanse store :+
Ik heb me zeker vermaakt met The Order. Je moet alleen meer een Heavy Rain achtige game verwachten met veel QTE's, in plaats van een daadwerkelijke TPS.

Google op US account aanmaken en je komt complete totorials tegen. Ik heb die van InsideGamer gebruikt, geloof ik. Het stelt vrij weinig voor.

• TheProf82
  • Laatst online: 06-11 19:10
Doom voor 15 euro, verleidelijk :)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

TheProf82 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:10:
Doom voor 15 euro, verleidelijk :)
Doen, heerlijk spel en ik ben normaal een fan van story-driven games maar dit is gewoon zo lekker back-to-basics. Dat spel is een orgy van geweld.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Tweakmans
Fijn, die Meikortingen. Zeker voor liefhebbers van indies zoals Machinarium, Fez, Never Alone, Sound Shapes, Hohokum, Teslagrad of Journey. Heb een tiental aanbiedingen uit de NL en USA Store in een lijstje gezet in het Console Budget Gaming topic.
Rossi46 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:23:
Tip: Enkele pagina's terugbladeren. De vorige sale kwam die vraag ook meerdere keren aan bod. ;)

• rajackar
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Conscience NL schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:22:
[...]

Die houd ik ook al een tijd in de gaten. Met de (HDR) game mode patch is hij helemaal interessant geworden. Binnenkort toch maar eens de knoop doorhakken want games zoals Spiderman, GoW en TLOU2 zou ik zeker wel op een 4K OLED HDR tv willen spelen. :P
Gewoon doen. Je krijgt er absoluut geen spijt van.
Horizon is zo bizar mooin in 4k HDR. Zelfs tegen het einde stopte ik nog regelmatig om gewoon alle pracht rustig in me op te nemen.
Absolute aanrader en met de HDR game mode nu ook één van de beste wat betreft input lag.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Conscience NL
  • Nu online
rajackar schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:48:
[...]

Gewoon doen. Je krijgt er absoluut geen spijt van.
Horizon is zo bizar mooin in 4k HDR. Zelfs tegen het einde stopte ik nog regelmatig om gewoon alle pracht rustig in me op te nemen.
Absolute aanrader en met de HDR game mode nu ook één van de beste wat betreft input lag.
Ja, dat zal zeker. ;) Maar Horizon is ook een geval apart (positief bedoeld). Zelfs op een "gewone" hdtv + Pro is de share-knop veelvuldig ingedrukt geweest. :+

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 17:47
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:29:
PlayStation Europe‏

New PlayStation Store discounts start today; save on Resident Evil 7, #Nier Automata, #FFXV, more:

https://blog.eu.playstati...l-7-doom-more/#sf77716159

[afbeelding]

PS Store link naar alle mei aanbiedingen:

https://store.playstation...NGS1005%7Cplatform~ps4%7C
Zitten​ er voor een kersverse Playstation eigenaar nog musthaves tussen de aanbiedingen? Ik hou van story driven games en racers.
Ik heb nu Horizon Zero Dawn en Uncharted 4. Zijn er buiten de games in de aanbieding nog andere aanraders?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Is het slim om nu te upgraden naar een pro? Ik heb nu een normale PS4 maar heeft die Pro wel genoeg voordelen zonder 4K tv??

...

Sorrie, grapje. :P

Maar nu dan iets anders ik heb nu een relatief goedkope soundbar onder mijn scherm hangen maar heb al een goed doel die hem graag zou willen hebben en dan heb ik weer een reden om wat nieuws te halen. :P

Zijn er mensen die een soundbar hebben bij de PS4 en die prima voldoet? Wordt ook alleen daarvoor gebruikt dus blutooth, streaming, 15 HDMI aansluitingen WiFi, multiroom, en nog 10 marketingtermen interesseren me niet zoveel.

Echt hard hoeft het ook niet vanwege geringe afmetingen van de mancave maar moet dus wel op lagere volumes nog wat laag kunnen voortbrengen, heb al naar de Yamaha ysp2500 gekeken en naar de Philips Fidelio b5, maar er bekruipt me het gevoel dat dat wat overkill is. Maar breder is beter, hoeft geen kleintje te zijn.

Iemand ervaringen, merk maakt me niet zoveel uit al heb ik wel negatieve associaties met Sonos, Bose en B&O. :) Bij die drie heb ik het idee dat iemand bij een marketingafdeling bij iedere verkoop luid lachend op de muur zit te turven. :+
thesystem schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:17:
[...]

Zitten​ er voor een kersverse Playstation eigenaar nog musthaves tussen de aanbiedingen? Ik hou van story driven games en racers.
Ik heb nu Horizon Zero Dawn en Uncharted 4. Zijn er buiten de games in de aanbieding nog andere aanraders?
The last of us remastered + DLC Left behind. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Flagg op 10-05-2017 19:25 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Merdera
Flagg schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:21:

Helemaal eens, maar die zijn beiden niet in de aanbieding.

Ik ga GOW3 in de us sale halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Merdera op 10-05-2017 19:29 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Koop een goede surround headset voor gaming, en bijvoorbeeld een 'goed &betaalbaar geluid' merk bar, zoals JBL, Yamaha, Pioneer e.d. :)

Veder komt het er vaak op aan welke het mooiste staat.. Heel veel zijn echt gedrochten..
Als mogelijkheden en aansluitingen je niet veel boeien, dan kom je er wel uit.

Verder voor degenen die erop zaten te wachten:

Update: Sony Says Battlefront 2 PSVR Email Is ‘Incorrect’

We are aware that a recent PlayStation promotional email indicated that Star Wars Battlefront II will be PS VR compatible. This email was incorrect and we apologise for any confusion caused.

While there is PS VR gameplay available as downloadable content for Star Wars Battlefront (released in 2015), nothing has been announced regarding PS VR support for Star Wars Battlefront II.

https://uploadvr.com/repo...-star-wars-battlefront-2/

-O-

• Flagg
  • Niet online

Flagg

poor Leno schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:31:
[...]

Koop en goede surround headset voor gaming, en bijvoorbeeld een 'goed &betaalbaar geluid' merk bar, zoals JBL, Yamaha, Pioneer e.d. :)

Veder komt het er vaak op aan welke het mooiste staat.. Heel veel zijn echt gedrochten..
Als mogelijkheden en aansluitingen je niet veel boeien, dan kom je er wel uit.

Verder voor degenen die erop zaten te wachten:

Update: Sony Says Battlefront 2 PSVR Email Is ‘Incorrect’

We are aware that a recent PlayStation promotional email indicated that Star Wars Battlefront II will be PS VR compatible. This email was incorrect and we apologise for any confusion caused.

While there is PS VR gameplay available as downloadable content for Star Wars Battlefront (released in 2015), nothing has been announced regarding PS VR support for Star Wars Battlefront II.

https://uploadvr.com/repo...-star-wars-battlefront-2/

-O-
Ik vind headsets echt verschrikkelijk vieze warme dingen. :+

Ik ben zo stom geweest om wat testen en reviews te lezen en merken zeggen heel erg weinig de ene Philips is bagger terwijl een andere type prima is.

Probleem is dat die dingen voornamelijk voor tv en films worden gereviewed en games is toch ff wat anders, voor muziek wil ik nog geen 10 seconden luisteren naar een soundbar, en voor tv en films wordt vooral veel gelet op stemmen en de plaatsing daarvan, is bij een game toch ondergeschikt.

Daarom hoop ik dat er hier wat mensen zijn die ook een soundbar gebruiken. :)

Maar je antwoord was wel des Tweakers. _/-\o_ Welke soundbar? --> koop een headset! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 10-05-2017 19:44 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• smokeintheface
Jasphur schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:26:
@poor Leno je bedoelt 1666: Amsterdam?

@poor Leno ninja-edit! :D

@smokeintheface Als je Black Sails vet vindt, vind je AC Black Flag ook tof. Laat je weten wat je ervaring is als je de game bent gaan spelen?
Ga ik zeker doen! Ga hem van het weekend wel ff halen.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Hallo,
Ik ben al sinds het begin in bezit van een 1e ps4 en bevalt nog steeds goed. Nu heb ik van de week horizon zero dawn gekocht en het ziet er super vet uit op Mn full HD televisie 2 jaar oud.

Nu zag ik nog een leuke LG tv te koop staan 4K maar die is maar 50hz beeldververzing en 1200hz(softwarematig denk ik) http://www.televisiewinkel.nl/ud/topproduct/pop-4095#6

Ga ik hierop een mooier beeld zien en nog meer genieten? Of zal ik het houden op Mn huidige full HD tv van 2 jaar oud ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Nee volgens mij niet, maakt weinig uit. Met de ps4 pro kan je wel beter beeld verkrijgen.

Ik ben trouwens opnieuw begonnen met The Last Of Us Remasterd 8)
Moet wel zeggen, pittig spel. Ben gestopt omdat ik ergens niet verder kwam.. geen idee hoever ik was. Ben nu net een paar uur bezig :>

• Tweakmans
Mrjraider schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:54:
Ik ben trouwens opnieuw begonnen met The Last Of Us Remasterd 8)
Moet wel zeggen, pittig spel. Ben gestopt omdat ik ergens niet verder kwam.. geen idee hoever ik was. Ben nu net een paar uur bezig :>
Om het in zombietermen te zeggen: blijven doorbijten! Het verhaal is het waard. ;)

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ja dat geloof ik graag, ik heb me weerhouden om op YouTube te gaan kijken, ondanks dat net spel er al een tijdje is ;)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik heb ook geen geduld... Morgen is de Fidelio B5 binnen als het goed is, ben benieuwd.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Flagg schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:10:
Ik heb ook geen geduld... Morgen is de Fidelio B5 binnen als het goed is, ben benieuwd.
Dat ging snel :-D

Ik heb een soundplate, Sony HT-XT3, enorm tevreden mee en qua functies net iets uitgebreider dan een soundbar.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Homeland schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:13:
[...]

Dat ging snel :-D

Ik heb een soundplate, Sony HT-XT3, enorm tevreden mee en qua functies net iets uitgebreider dan een soundbar.
Duurde voor mijn doen best lang, normaal neem ik de moeite niet om eerst een post eraan te wagen. :+

Maar het staat zo raar om die soundplate tegen de muur onder het projectorscherm te plakken. :+ Maar idd die soundplates/bases kunnen verbazingwekkend geluid produceren. Mijn collega heeft ook zo'n Sony onder de tv en vond het ook indrukwekkend.

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 10-05-2017 21:21 ]

• MartijnS72
  • Niet online
Flagg schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:21:

[...]

The Last of Us Remastered is toch inclusief Left Behind?

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:52
Heb zelf een Teufel Cinebar. Klinkt top al moet ik zeggen dat het in gamen wel minder is dan bij films.

PSN ID Binloading_nl

• Merdera
MartijnS72 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:44:
[...]

Yes, Wikipedia: The Last of Us Remastered

• Flagg
  • Niet online

Flagg

MartijnS72 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:44:
[...]

Yep.

[Spuit 11]

[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 10-05-2017 22:19 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:48
bram1984 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:57:
[...]

Ik heb me zeker vermaakt met The Order. Je moet alleen meer een Heavy Rain achtige game verwachten met veel QTE's, in plaats van een daadwerkelijke TPS.

Google op US account aanmaken en je komt complete totorials tegen. Ik heb die van InsideGamer gebruikt, geloof ik. Het stelt vrij weinig voor.
Held! _/-\o_

Het is gelukt hoor! :) Het stelde - middels deze guide van insidegamer - inderdaad niet veel voor. Zo gepiept!

Meteen ook The Order uit de US-store meegepikt voor $3,99 8)

Dank voor het wijzen in de goede richting :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:09

Lapras

Ice beam

Ik heb, na gister AC:Syndicate uitgespeeld te hebben, mijn backlog enigszins weggewerkt. Althans, qua AAA titels.

Morgen krijg ik Horizon waar ik een hoop van verwacht. Nu zie ik bij die meikortingen MGS 5 staan die ik niet gespeeld heb. Die veredelde demo van een jaar eerder heb ik wel gespeeld, maar die sprak me niet zo aan. Is het dan verstandig om aan MGS 5 te beginnen?

• Homeland
  • Niet online
Lapras schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:16:
Ik heb, na gister AC:Syndicate uitgespeeld te hebben, mijn backlog enigszins weggewerkt. Althans, qua AAA titels.

Morgen krijg ik Horizon waar ik een hoop van verwacht. Nu zie ik bij die meikortingen MGS 5 staan die ik niet gespeeld heb. Die veredelde demo van een jaar eerder heb ik wel gespeeld, maar die sprak me niet zo aan. Is het dan verstandig om aan MGS 5 te beginnen?
De demo trok mij ook niet maar MGS 5 is een van mn favoriete games. Die 10euro is hij zeker waard.
Lapras schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:16:

Ground zeroes (die demo) had me ook niet overtuigd, had echt heel weinig verhaal. Maar de hoofd game heeft dat zeker wel en hele goeie gameplay, ik vind het zeker een aanrader.

• Proteios
  • Laatst online: 23-09 13:24
Hi allen,

Ik ben van plan een PS4 pro aan te schaffen. Hierbij vroeg ik me af of het verstandig zou zijn om nog even te wachten op acties van bijv. Mediamarkt. Wat zijn de ervaringen hiermee? Doet de PS4 Pro wel eens mee met dit soort acties of maakt het over het algemeen geen fluit uit en kan ik net zo goed direct een aanschaffen?

Verwijderd

@Proteios

Er zijn weinig acties geweest sinds de PS4 Pro launch.

Of jij erop wil wachten ligt aan jou.
Proteios schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:57:
Hi allen,

Ik ben van plan een PS4 pro aan te schaffen. Hierbij vroeg ik me af of het verstandig zou zijn om nog even te wachten op acties van bijv. Mediamarkt. Wat zijn de ervaringen hiermee? Doet de PS4 Pro wel eens mee met dit soort acties of maakt het over het algemeen geen fluit uit en kan ik net zo goed direct een aanschaffen?
Ik verwacht niet dat er hele grote acties komen, althans niet zoals de 288,- deal toen met de PS4..

Misschien einde zomer ergens? Tegen de kerst aan?

En dat zal misschien 30-40,- korting zijn? Dan moet je voor jezelf de afweging maken of je daarop wil wachten, of gewoon nu al lol wil hebben? :)

• Jasphur

• Proteios
Dank voor de snelle reacties. Zo lang wil ik niet wachten. Was van plan hem binnen een maand aan te schaffen, las iets over acties die mediamarkt (momenteel ook de winkel die hem het goedkoopst aanbiedt) heeft rond eind mei. Vandaar mijn vraag.
Proteios schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:04:
Dank voor de snelle reacties. Zo lang wil ik niet wachten. Was van plan hem binnen een maand aan te schaffen, las iets over acties die mediamarkt (momenteel ook de winkel die hem het goedkoopst aanbiedt) heeft rond eind mei. Vandaar mijn vraag.
Je zou het nog even kunnen uitzitten dan; de MediaMarkt Mei vakantie gekte deals beginnen vermoedelijk 22-28 mei :)

• Tweakmans
@Proteios Dan zou ik gewoon nog wat geduld hebben. Met wat geluk stuit je nog op een deal. Duurder gaat ie sowieso niet worden als je wat langer wacht. :)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 19:21
Sony is wel echt aan het fuckuppen met de ps4 pro...
Steeds meer games die releasen die geen downsampling supporten.
En nu met prey is er gewoon letterlijk 0,0 pro support.
Draait gewoon als de normale ps4 versie.
Terwijl het een pro enhanced label heeft...
Wordt tijd dat ze gaan forceren dat er of downsampling aanwezig is op 1080p. Of extra visuele opties aangezet wordt op 1080p.
En dat ze erachter aan zitten als bedrijven de boel neppen.
Wat dat betreft lijkt ms met scorpio dit veel beter te gaan doen met automatische downsampling ingebouwd.
Had ik ook wel van sony verwacht. Maar de huidige aanpak van de pro geeft aan dat ze geen plan hebben.

Gelukkig zijn er ook positieve voorbeelden zoals mlb the show 17.
Deze heeft een framerate mode( 60fps 1080p). Een enhanced graphics mode(1440p 30fps?) en een 4k mode(4k native?).
Zo zou elke game moeten zijn. En niet afhankelijk van het scherm en resolutie.
Alleen merk ik dat het vooral de sony 1st party is die er tijd insteekt en 3rd party een enkeling zoals tomb raider.

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 11-05-2017 12:40 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:09

Lapras

Ice beam

Nieuwevolger schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:00:
[...]

Ground zeroes (die demo) had me ook niet overtuigd, had echt heel weinig verhaal. Maar de hoofd game heeft dat zeker wel en hele goeie gameplay, ik vind het zeker een aanrader.
Helder. De recensies logen er ook niet om. Mocht het niet bevallen dan geef ik jullie de schuld van dat je me 10 euro hebt laten uitgeven. We zullen het zien.
Lapras schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:05:
[...]

Helder. De recensies logen er ook niet om. Mocht het niet bevallen dan geef ik jullie de schuld van dat je me 10 euro hebt laten uitgeven. We zullen het zien.
De recensies zijn wat geflatteerd. Het is volgens vele de metal gear solid met het slechtste verhaal (niveau van de franschise is dan wel torenhoog, dus nog steeds goed), alleen heeft de game wel een heel abrupt einde, net als of ze het echte einde hebben weggehaald.

@v8power67 Het bijzondere is dat ik op de internationale of Nederlandse facebook (weet niet meer welke) van playstation een promotie filmpje van prey zag waarin de ps4 pro veranderde in z'n alien. Eigenlijk zou je er bethesda (of Sony) voor kunnen aanklagen.

Beetje off topic ook, maar ign gaf de pc versie van prey een 4 omdat de game een gamebreaking bug had op het eind. Wel heel bijzonder.

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Get a chance to practice your swing in the #EverybodysGolf beta, coming next week to PS4. Register here:

https://beta.software.eu.playstation.com/EverybodysGolfBeta?emcid=or-st-107749&utm_medium=Social&utm_campaign=&utm_source=&utm_term=or-st-107749&utm_content=Everybody's_Golf#sf77154393

Ik ga me even aanmelden, wie nog meer?

• Homeland
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:14:
PlayStation Europe‏

Get a chance to practice your swing in the #EverybodysGolf beta, coming next week to PS4. Register here:

https://beta.software.eu.playstation.com/EverybodysGolfBeta?emcid=or-st-107749&utm_medium=Social&utm_campaign=&utm_source=&utm_term=or-st-107749&utm_content=Everybody's_Golf#sf77154393

Bedankt voor het delen! Hoop zeker die beta te kunnen spelen, op de Vita is het een erg leuke game.

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb mij ook aangemeld!
PlayStation Europe‏

• v8power67
Zit zo te denken over e3 en sony etc.
Maar ik denk dat er een grote kans is op een software 5.00 update.
En laten we hopen dat hierin automagische downsampling zit voor elke pro game.

Plus hoop hier meer te horen over hun plannen met de pro.
Tot nu toe krijg ik het gevoel dat ze hem gerushed hebben, en er 3igenlijk niet echt plannen mee hebben.

Hoop dus 3cht op wat nieuws van sony op e3 over de pro.
Plus beelden van spiderman, last of us 2, release datum gt sport en nog veeeel meer.

• Jasphur
v8power67 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:49:
Zit zo te denken over e3 en sony etc.
Maar ik denk dat er een grote kans is op een software 5.00 update.

Plus hoop hier meer te horen over hun plannen met de pro.
Tot nu toe krijg ik het gevoel dat ze hem gerushed hebben, en er 3igenlijk niet echt plannen mee hebben.

Hoop dus 3cht op wat nieuws van sony op e3 over de pro.
Plus beelden van spiderman, last of us 2, release datum gt sport en nog veeeel meer.
Domme vraag misschien: maar wat bedoel je met automatische downsampling?

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@v8power67 Die plannen waren de PSVR, maar dat loopt allemaal niet zo hard als ze gedacht hadden.
Dus nu zijn ze zich wat meer aan het focussen op het 4K stuk door langzaam wat meer features daar in te duwen.

@Jasphur Dat je net als nu een optie krijgt om er een hogere framerate uit te persen als het spel dat niet expliciet support je dan ook een optie krijgt om de PS4 automatisch 4K naar 1080P te downsampelen als de developer dat niet heeft ingebouwd. Dat werkt dan wel alleen op games die 4K supporten want dat is iets wat er ook nog niet is (automatisch dan en afgezien van het automatische upscalen).

[ Voor 49% gewijzigd door LOTG op 11-05-2017 14:55 ]

• Jasphur
@LOTG Wat is daar het voordeel van? Een scherper 1080 beeld?

• LOTG
@Jasphur Dat is het idee er achter ja.

• Merdera
PlayStation Europe‏

Ook ik heb me aangemeld, bedankt voor de tip!

Jasphur schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:56:
@LOTG Wat is daar het voordeel van? Een scherper 1080 beeld?
De console forceert dan een 4K resolutie, waarna er downsampling naar 1080p op FHD schermen plaatsvindt. Dat levert een aanzienlijk betere IQ op. Shimmering (mooi voorbeeld: het geflikker van bomen in AC Black Flag of het geflikker van de bomen op het begin van Tomb Raider in het Syria level) verdwijnt hiermee bijvoorbeeld ook volledig.

@v8power67: What's up met iedere zin op een nieuwe regel? Leest best hinderlijk, terwijl ik je inhoud altijd wel interessant vind. :)

• Jasphur
@bram1984 is er ergens een voorbeeld te vinden van het resultaat. Ben wel nieuwsgierig. Bezit een PRO met een FHD namelijk haha.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Er is altijd een kans dat je er iets bij krijgt. Zo was er bij bol.com de actie dat je horizon zero dawn erbij kreeg. Beste is gewoon om een beetje de websites van bol, nedgame enzo door te lopen bij de aanschafen kijken of je wat vind. Andere optie zou zijn om hem 2de hands aan te schaffen, bespaard je geld, je krijgt er wat games erbij maarja, zelf ben ik er geen fan van en heb hem daarom ook gewoon gekocht bij een winkel :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Jasphur schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:31:
@bram1984 is er ergens een voorbeeld te vinden van het resultaat. Ben wel nieuwsgierig. Bezit een PRO met een FHD namelijk haha.
Niet dat ik weet. Shimmering zie je sowieso alleen op bewegend beeld en vrijwel alles op internet is gecomprimeerd.

Heb je Rise of the Tomb Raider? Dan kun je gewoon realtime schakelen tussen 4K (downsampling), Enhanced en High Framerate. Je ziet meteen verschil.

• Jasphur
@bram1984 helaas niet. Maar goed. Ik wacht het wel lekker af. Vind het nu al echt kneiter mooi allemaal.

• Merdera
Ik herken je vraag helemaal, had een maandje terug precies hetzelfde, en wou ook niet wachten, en heb toen de ps4 pro gekocht, ging precies 5 dagen later een actie in waarin je Horizon Zero Dawn gratis bij de PS4 pro kreeg. Ik baalde, maar heb even contact opgenomen met de verkoper, en kreeg HZD alsnog. Maar soms kan een beetje geduld lonen :D, mits je dat geduld hebt ;)

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
v8power67 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:49:
De PS4's SDK heeft 'automagische' downsampling als de game op de Pro in een hogere resolutie rendered dan 1080p en dat naar een HDTV probeert te sturen. Maar als de dev op de Pro iets anders doet als men detecteert dat er een 1080p scherm aan hangt dan valt er niets meer 'automagisch' te downsamplen.

Ditzelfde kan gebeuren op de Scorpio als zo'n zelfde dev. op 1080p gaat zitten renderen als het een HDTV ziet...

Kortom, beide doen hetzelfde alleen MS doet mensen geloven dat het heel bijzonder is wat zij doen!

• v8power67
Aenea schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:58:
[...]

De PS4's SDK heeft 'automagische' downsampling als de game op de Pro in een hogere resolutie rendered dan 1080p en dat naar een HDTV probeert te sturen. Maar als de dev op de Pro iets anders doet als men detecteert dat er een 1080p scherm aan hangt dan valt er niets meer 'automagisch' te downsamplen.

Ditzelfde kan gebeuren op de Scorpio als zo'n zelfde dev. op 1080p gaat zitten renderen als het een HDTV ziet...

Kortom, beide doen hetzelfde alleen MS doet mensen geloven dat het heel bijzonder is wat zij doen!
Hmm nooit aan gedacht dat devs het zo doen...
Zou wel heel erg triest zijn als devs dus expres mensen met een 1080p scherm zo willen neppen.
Maar sta nergens meer verbaast van in de gaming wereld...
Hoop dat sony er dan iets aan doet want pro support is tot nu toe best magertjes.

Enigste wat dan zou kunnen is dat sony een optie uitbrengt die de game doet denken dag het een 4k scherm is. En dan ervoor zorgt dat het dan downsampled naar 1080p ?

Wel jammer want op pc is het super makkelijk tegenwoordig om te downsamplen. Zit gewoon in de driver van bv amd bij mij ingebouwd.
Heb een 1920x1200 scherm en kan dan allerlei extra resoluties kiezen tot aan 3840x2400.

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 11-05-2017 16:04 ]

Aenea schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:58:
[...]

Wat is dan eigenlijk het hele punt? Als games een Pro Patch hebben (= 4K uitsturen), dan kunnen ze dit gewoon zo instellen dat de game dit hoe dan ook doet? Of vindt het downsamplen in de console zelf plaats?

• LOTG
@bram1984 Waar moet het dan plaats vinden? Naast de PS4?
Maar ja, als ze een PRO patch hebben, dan hebben ze ook de mogelijkheid om daar in downsampling toe te voegen.
LOTG schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:11:
@bram1984 Waar moet het dan plaats vinden? Naast de PS4?
Maar ja, als ze een PRO patch hebben, dan hebben ze ook de mogelijkheid om daar in downsampling toe te voegen.
Ik dacht wellicht in de TV, maar dat is niet erg logisch inderdaad.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:07:
[...]

Wat is dan eigenlijk het hele punt? Als games een Pro Patch hebben (= 4K uitsturen), dan kunnen ze dit gewoon zo instellen dat de game dit hoe dan ook doet? Of vindt het downsamplen in de console zelf plaats?
Dat gebeurd in de SDK, de PS4 libraries die de game gebruikt om dingen voor elkaar te krijgen, die downscaled of upscaled automatisch naar de native resolution van de aangesloten TV hoeft een dev dus niets aan te doen.

Wat echter wel een probleempje is dat de oude SDK's 3.50 en lager, dit nog niet ondersteunden en moesten devs het wel zelf doen, maar dat is met de volgende versies dus veranderd maar als ze de game source code niet terug veranderd hebben dan gaat het dus niet vanzelf (daarnaast zouden ze dan dus zelf downsampling gedaan moeten hebben wat we dus ook niet terug zien). SDK versies overigens lopen gelijk met de firmware versies.

Wat de devs precies doen is mij onduidelijk, als je kan renderen op een Pro in een hogere resolutie gebruik dat dan want ze moeten dus eigenlijk iets extras doen om het juist niet te ondersteunen.

Zelf vermoed ik dat dit gewoon nog onwennigheid is voor de devs, niets meer, niets minder en ik denk, gek genoeg, dat Scorpio, devs wel gaat dwingen om automatisch ook de Pro beter te gaan supporten want ze moeten dan toch ook extra dingen doen voor Scorpio...

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-11 11:39
Ben van plan een PS4 Pro aan te schaffen, maar ik vraag me af of het moment goed is.

Ik heb nog geen PS4 console, en doe het dus vooral voor de exclusives. Ben ook van mening dat een Pro de beste keus is voor de volgende jaren mee te kunnen.

Maar zo vlak voor de E3, verwachten jullie nog een speciale versie / prijsverlaging of gewoon aanschaffen die handel?

Groetjes :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kopen die hap

39

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:48
PS Pro pack met Horizon Zero Dawn, kan niet verkeerd gaan.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sjo die Fidelio b5 hakt er lekker in. :+

Meer heb ik niet nodig in die ruimte van 3 bij 3, moet de bass 's avonds dusdanig terugschroeven dat de sub zo'n beetje uit staat. Maar dat ligt ook aan een oud huis met houten vloeren en de woonkamer er direct onder.

4.1 werkt ook prima en zo makkelijk en snel ingesteld, is wel goed over nagedacht. Weet nog niet of ik het (surround) echt een toevoeging vind maar heb dat eigenlijk altijd al wat gimmicky gevonden.

Maar zou hem niet als muziekspeler willen gebruiken en gewoon onder de tv voor films ed weet ik ook niet of ik het wat zou vinden. Bij de PS4? Dikke prima. :Y)

Surround geen toevoeging? Wel goed ingesteld dan? Ik vind spelen met mijn surround headset zoveel meerwaarde bieden.

Edit: Ah je mist natuurlijk dedicated fronts omdat alles uit het midden komt.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 12-05-2017 07:16 ]

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 05:30

KoudeAardbei

Moderator

Cardinal schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:11:
PS Pro pack met Horizon Zero Dawn, kan niet verkeerd gaan.
Waar vind ik deze? Heb al lopen zoeken maar vind echt niks 8)7

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:48
...

[ Voor 98% gewijzigd door Cardinal op 12-05-2017 09:54 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 07:11:
Surround geen toevoeging? Wel goed ingesteld dan? Ik vind spelen met mijn surround headset zoveel meerwaarde bieden.

Edit: Ah je mist natuurlijk dedicated fronts omdat alles uit het midden komt.
Heb heel lang een volledige 5.1 set gehad en vroegah volledige hi end sets van enkele tienduizenden guldens (en beeldplaten, opa spreekt) thuis en op het "werk"getest, maar ik ben altijd van mening geweest dat je beter je geld in degelijke stereo (misschien 2.1) set kan steken en de plaatsing goed te hebben dan surround. 5.1 blijft hoe dan ook een compromis op geluidskwaliteit tenzij je een oneindig budget hebt. :P

En het heeft wel wat toevoeging maar het blijft voor mijn gevoel een gimmick, al is het ook altijd weer even wennen omdat het hoe dan ook onnatuurlijk blijft. Maar voor een soundbar doet ie het echt niet slecht. Als je beter wil zal je naar een dedicated 5.1 (beter is 5.2) of 7.2.4 athmos oid set moeten gaan. Maar voor de mancave en alleen games good enough.

Voor muziek staat er beneden een setje Totem Arrows met Rega amp en Audio Acoustic (buizen) cd speler. O+

• Proteios
KoudeAardbei schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:39:
[...]

Waar vind ik deze? Heb al lopen zoeken maar vind echt niks 8)7
Dat komt omdat deze bundel er momenteel niet is. Ik heb namelijk ook al lopen zoeken. Ik heb 1 deal kunnen vinden op een webshop (Remkogames), maar deze lijkt een beetje shady. Zeer slechte klantenservice en niet helemaal transparant in wat hij nou precies verkoopt heb ik in reviews gelezen.
Pagina: 1 ... 64 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!