Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Bochtje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Bochtje

Wie niet waagt, die niet wint!

Destiny schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 07:23:
[...]

Welke melding krijg je precies? Ik denk dat dit Cinavia is.(copyright protection)..
Ik krijg geen melding .. hij stopt gewoon om de paar minuten een seconde of net iets langer en soms stopt hij er helemaal mee, maar dus alleen met de paar films die ik de afgelopen tijd heb omgezet, zowel oudere (voor het cinavia tijdperk) als nieuwere films.

De films die ik niet de afgelopen weken heb omgezet hebben nergens last van.

En op andere apparaten dan mijn PS4 hebben ook de recent omgezette films nergens last van.

Ik zal zo nog eens een andere film omzetten en dan die ook testen.

Plex is overigens geen optie, mijn NAS kan dat niet aan.
Daarbij zet ik mijn films zo om, dat ze geen decoding of iets nodig hebben, zijn allemaal in een formaat dat de PS4 kan afspelen.

Bochtjes zijn Kewl

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:26:
[...]

Ik krijg geen melding .. hij stopt gewoon om de paar minuten een seconde of net iets langer en soms stopt hij er helemaal mee, maar dus alleen met de paar films die ik de afgelopen tijd heb omgezet, zowel oudere (voor het cinavia tijdperk) als nieuwere films.

En op andere apparaten dan mijn PS4 hebben ook de recent omgezette films nergens last van.

Daarbij zet ik mijn films zo om, dat ze geen decoding of iets nodig hebben, zijn allemaal in een formaat dat de PS4 kan afspelen.
Je hebt de films "omgezet" Ben je hierbij een ander formaat gaan gebruiken dan voorheen? Zijn de bestanden (veel) groter dan de films die vroeger "omzette" . Dan zou het namelijk een netwerk probleem kunnen zijn. Anders zou daar het probleem in kunnen zitten (Netwerk krijgt de dat niet snel genoeg aangeleverd).

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Sagat schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:56:
Hi guys, ivm met de golden sale op usa psn store wil ik daar graag een psn trial activeren voor extra korting, echter ik heb daar een betaal methode voor nodig (toch?). Luilak die ik ben (en enigsinds gebaseerd op wat ik hier en daar hier in het forum heb gelezen) neem ik aan dat zowel mijn nl creditcard en nl paypal niet geaccepteerd gaan worden. Mijn paypal wil ik nog wel testen, creditcard ivm mogelijk blokkades enzo liever niet.

Weet een van jullie een andere manier? Ik denk zelf aan een 'tijdelijke/prepaid creditcard' maar heb hier zelf geen ervaring mee.
Geen idee, voor 10 dollar kun je op eBay wel een code voor 30 dagen bestellen.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11 16:39
NotSoSteady schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:43:
[...]

Geen idee, voor 10 dollar kun je op eBay wel een code voor 30 dagen bestellen.
Maar dan moet ik voor 6 dollar korting 10 dollar betalen.......gaat em niet worden.

Denk dat ik maar eieren voor mijn geld kies en lekker mijn huidige budget opmaak (staat nog 5 dollar op mijn usa accountje). Of voor de gein is kijken of ik met een nieuw usa account idd ook de korting kan gebruiken, dan kan ik daarmee ook nog paar daagjes abzu meepakken :)

10 second ninja DONE

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 00:14:
Iemand die net als ik de media player veel gebruikt op de PS4?
Nope, maar ik gebruik dan ook Plex.

Kan je op je NAS Plex Media Server niet installeren? Dan heb je totaal geen problemen meer als je de Plex client gebruikt op je PS4!

[ Voor 70% gewijzigd door Aenea op 05-05-2017 12:31 ]

Aenea schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:29:
[...]

Nope, maar ik gebruik dan ook Plex.

Kan je op je NAS Plex Media Server niet installeren? Dan heb je totaal geen problemen meer als je de Plex client gebruikt op je PS4!
Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:26:
[...]

• Bochtje

Bochtje

Destiny schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:24:
[...]

Je hebt de films "omgezet" Ben je hierbij een ander formaat gaan gebruiken dan voorheen? Zijn de bestanden (veel) groter dan de films die vroeger "omzette" . Dan zou het namelijk een netwerk probleem kunnen zijn. Anders zou daar het probleem in kunnen zitten (Netwerk krijgt de dat niet snel genoeg aangeleverd).
Nee, ik gebruik nog steeds dezelfde settings, zelfde codecs.
Sommige bestanden zijn zelfs kleiner.
Films die nog probleemloos afspelen zijn soms 2 keer zo groot (40 tegen 20GB).
Ook de bitrate is soms veel groter bij die films die nog goed afspelen (tot 35000kb/s tegen minder dan 20000 bij nieuw omgezetten).

Daarbij spelen ze dus probleemloos af op mijn pc met VLC vanaf de NAS.

Ik zit te denken aan een probleem met mijn pc sinds een paar weken, waardoor tijdens het omzetten kleine "pauzes" ontstaan met een bitrate van nul en dat door de manier hoe de mediaplayer van de PS4 buffert/omgaat met die pauzes hij daar wel stopt en bij VLC niet ?

Maar ik ga dus zo een nieuwe film omzetten en die testen.
En ik heb wat films van mijn NAS naar een externe USB SSD overgezet en ga de "probleemfilms" dan vanaf die ssd via USB op mijn PS4 proberen af te spelen.

Kijken wat er dan gebeurt en of ik het probleem kan isoleren.

EDIT: de "probleemfilms" (1 op 1 copy vanaf de NAS) spelen probleemloos af vanaf de externe usb 3.0 ssd .. Dan zit het dus in mijn netwerk/NAS.

Er is maar 1 ding dat ik sindsdien heb veranderd en dat is dat ik naast de 2,4GHZ band ook de 5GHZ band heb aangezet op de switch, die ook als wireless AP werkt.
Eens uitzetten en kijken of het dan is opgelost.
Zou alleen niet verklaren waarom er een probleem is met de laatste toegevoegde films en die ervoor niet en waarom het probleem alleen op de PS4 is... :? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Bochtje op 05-05-2017 13:59 ]

Bochtjes zijn Kewl

• Aenea
dutchgio schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 07:32:
[...]

Niet elke NAS draait Plex server, dat is nogal veeleisend qua performance.
Of je draait het op je desktop computer, of laptop, zelf heb ik een Linux servertje in een kast staan in de slaapkamer, samen met SickBeard, CouchPotato en sabnzbd.....

Haha, ja, ik had even door moeten lezen! :)

[ Voor 40% gewijzigd door Aenea op 05-05-2017 12:33 ]

• Bochtje

Bochtje

Ik heb onder andere een NAS in een andere kamer, zodat mijn PC niet (continu) aan hoeft te staan of aan hoeft als ik een film wil kijken.

En Plex is helemaal niet nodig, aangezien DLNA voldoende is om de films af te spelen, ze zijn al in het juiste formaat.
Aenea schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:32:
[...]

Of je draait het op je desktop computer, of laptop, zelf heb ik een Linux servertje in een kast staan in de slaapkamer, samen met SickBeard, CouchPotato en sabnzbd.....

Bochtjes zijn Kewl

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 21:34
Vorige week stond Watch Dogs 2 aan €15 op amazon, dus heb de game maar gekocht.
De laatste game van Ubisoft die ik heb uitgespeeld is AC 2. Daarna is er eigenlijk geen enkele game van Ubisoft geweest die ik de moeite vond. Watch Dogs 1 zat bij mij ps4, maar heb ik ook maar een uurtje of 3 gespeeld. Man, wat een trieste game was dat. Ik verwachtte dus ook totaal niets van Watch Dogs 2, tot ik wat trailers en gameplay keek. Ik vind het er allemaal best goed uitzien, GTA V, maar dan iets minder goed.
Vandaag is de game aangekomen, en onmiddelijk een uurtje gespeeld. Tot nu toe vind ik het echt een heel goed spel. Ik denk dat ik me er echt mee ga vermaken, wat me best verwonderd. Controls zijn beter, er lijkt humor in te zitten, veel variatie en originaliteit..
De graphics zijn wel redelijk korrelig op de slim, maar dat went hopelijk. Het is ook geen HZD he ;).

Ik heb de demo van Prey ook gedownload. Nog niet kunnen spelen, maar ik heb best hoge verwachtigen van die game. Als ik me er even hard mee kan vermaken als met Doom of Wolfenstein, ben ik tevreden. Ik wacht sowieso even met het kopen van Prey, die game zal wel snel onder €30 zakken.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:20
Anton.net schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:36:
De laatste game van Ubisoft die ik heb uitgespeeld is AC 2. Daarna is er eigenlijk geen enkele game van Ubisoft geweest die ik de moeite vond. Watch Dogs 1 zat bij mij ps4, maar heb ik ook maar een uurtje of 3 gespeeld. Man, wat een trieste game was dat. Ik verwachtte dus ook totaal niets van Watch Dogs 2, tot ik wat trailers en gameplay keek. Ik vind het er allemaal best goed uitzien, GTA V, maar dan iets minder goed.
Vandaag is de game aangekomen, en onmiddelijk een uurtje gespeeld. Tot nu toe vind ik het echt een heel goed spel. Ik denk dat ik me er echt mee ga vermaken, wat me best verwonderd. Controls zijn beter, er lijkt humor in te zitten, veel variatie en originaliteit..
De graphics zijn wel redelijk korrelig op de slim, maar dat went hopelijk. Het is ook geen HZD he ;).

Ik heb de demo van Prey ook gedownload. Nog niet kunnen spelen, maar ik heb best hoge verwachtigen van die game. Als ik me er even hard mee kan vermaken als met Doom of Wolfenstein, ben ik tevreden. Ik wacht sowieso even met het kopen van Prey, die game zal wel snel onder €30 zakken.
Van Ubi :
Trackmania (soort van van Ubi)
AC Black Flag

Twee games waar ik mij echt zeer goed vermaakt heb :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Anton.net schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:36:

De Far Cry games vind ik anders best vermakelijk en stukken leuker dan WD.

Black Flag en Syndicate heb ik me ook kostelijk mee vermaakt.

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Horizon Zero Dawn is discounted on PlayStation Store this weekend (Vanaf €44,99):

https://blog.eu.playstati...-this-weekend/#sf76235193

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_DZWKlWsAA1puu.png

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:35:
PlayStation Europe‏

Horizon Zero Dawn is discounted on PlayStation Store this weekend (Vanaf €44,99):
Deze is bij MM 34eu
http://www.mediamarkt.nl/...laystation-4-1458895.html

vice versa en weer terug

Verwijderd

@Brumax

De aanbieding is voor de 'Digital Only' mensen.

• Sagat
Is buiten prijs ook gevalletje voorkeur, veel mensen zijn (vrijwel) over naar digital only en willen geen schijfjes meer (o.a. ik zei de gek ;) )

10 second ninja DONE

• Aenea
Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:36:
Ik heb onder andere een NAS in een andere kamer, zodat mijn PC niet (continu) aan hoeft te staan of aan hoeft als ik een film wil kijken.

En Plex is helemaal niet nodig, aangezien DLNA voldoende is om de films af te spelen, ze zijn al in het juiste formaat.

[...]
Misschien vind je het niet nodig maar het heeft iig. niet dat soort problemen ;)

• Bochtje

Bochtje

Aenea schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:38:
[...]

Misschien vind je het niet nodig maar het heeft iig. niet dat soort problemen ;)
Die garantie is er niet, aangezien ik geen flauw idee heb, waar dit probleem vandaan komt .. ;)

Eventuele netwerk/NASproblemen zal Plex ook last van hebben ..

[ Voor 10% gewijzigd door Bochtje op 05-05-2017 14:56 ]

Bochtjes zijn Kewl

Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:53:
[...]

Die garantie is er niet, aangezien ik geen flauw idee heb, waar dit probleem vandaan komt .. ;)

Om te beginnen hoef je voor Plex al helemaal niets om te zetten. Je downloadt gewoon een 1080p MKV met een digitale audiostream en je bent eigenlijk al ready to go. Plex doet de rest: subs erbij zetten, het afspelen, boxart, filmtekst, IMDb cijfer etc. Alsof je gewoon op Netflix aan het browsen bent.

Ik heb eigenlijk nooit dat Plex iets niet kan afspelen, tenzij het bestand gewoon van zichzelf niet goed is, maar dat komt echt zelden voor.

Mijn ervaring is doorgaans wel hoe meer shit je omzet/converteert, hoe groter de kans dat het op een gegeven moment niet meer werkt. Daarnaast voert Sony ook DRM op de PS4, waardoor sommige bestanden niet goed functioneren.

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 05-05-2017 15:31 ]

• Bochtje

Bochtje

DE oplossing zou zijn: VLC op de PS4, maar aangezien dat open source is, zal dat wel nooit gaan gebeuren ..

VLC heeft echt nergens moeite mee, eventuele "foutjes" of aparte codes of andere afwijkingen speelt hij moeiteloos doorheen.

En ik hoef dan ook geen (plex) server te draaien of een abonnement te hebben.

Ik ben vooral benieuwd naar als het omzetten van de film waarmee ik nu bezig ben klaar is of die ook problemen heeft .. Het anders configureren van mijn switch heeft iig niet geholpen, dus dat was het niet.

Iemand een idee of de PS4 de USB poorten anders benadert dan de blu-ray speler/internet/netwerk content? Dus wel/geen DRM controles via de verschillende mogelijkheden?
bram1984 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:30:
[...]

Om te beginnen hoef je voor Plex al helemaal niets om te zetten. Je downloadt gewoon een 1080p MKV met een digitale audiostream en je bent eigenlijk al ready to go. Plex doet de rest: subs erbij zetten, het afspelen, boxart, filmtekst, IMDb cijfer etc. Alsof je gewoon op Netflix aan het browsen bent.

Ik heb eigenlijk nooit dat Plex iets niet kan afspelen, tenzij het bestand gewoon van zichzelf niet goed is, maar dat komt echt zelden voor.

Mijn ervaring is doorgaans wel hoe meer shit je omzet/converteert, hoe groter de kans dat het op een gegeven moment niet meer werkt. Daarnaast voert Sony ook DRM op de PS4, waardoor sommige bestanden niet goed functioneren.

[ Voor 6% gewijzigd door Bochtje op 05-05-2017 15:43 ]

Bochtjes zijn Kewl

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:39:
DE oplossing zou zijn: VLC op de PS4, maar aangezien dat open source is, zal dat wel nooit gaan gebeuren ..
Ja aangezien dat inderdaad niet zal gebeuren heb ik een Raspberry Pi achter de TV liggen met Libreelec....stuk flexibeler dan video op een PS4 afspelen.

• Aenea
Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:53:
[...]

Als ze probleemloos afspelen op je PC met VLC vanaf je NAS ligt het niet aan je NAS zou ik zeggen.

In het verleden ook wel geknoeid met dat soort dingen en soms kan er toch door conversie software nog iets gedaan worden wat op sommige bestanden ineens een incompatible bestand geeft voor sommige media spelers. VLC is toevallig 1 die echt alles, maar dan ook alles gewoonweg altijd wel afspeelt...

Er zijn programma's die je info kunnen geven, volgens mij kan VLC dat ook, over het bestand, de container, de verschillende streams (audio, video, subs, etc.), etc., etc. Misschien daarmee even kijken of er merkbare verschillen zijn tussen de bestanden die het wel doen en die het niet doen?

Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:39:

VLC heeft echt nergens moeite mee, eventuele "foutjes" of aparte codes of andere afwijkingen speelt hij moeiteloos doorheen.

[...]
Mja, en dat is het nou juist, blijkbaar is er toch iets in die bestanden dat de PS4 media player niet zo fijn vindt en dat kan al in de originele bestanden hebben gezeten.

Juist om dit soort dingen te voorkomen ben ik dus over gestapt op Plex. Ja ik weet dat het geen optie nu voor je is maar misschien toch wel handig om in achterhoofd te houden voor toekomst. Misschien met een goedkope Raspberry Pi oplossing waar Plex wel op draait en waar je de NAS gewoon mee kan benaderen...

Destiny schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:56:
[...]

Ja aangezien dat inderdaad niet zal gebeuren heb ik een Raspberry Pi achter de TV liggen met Libreelec....stuk flexibeler dan video op een PS4 afspelen.
Oh wow, ik moet echt doorlezen ziet ik! :D

[ Voor 38% gewijzigd door Aenea op 05-05-2017 16:06 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:35:
PlayStation Europe‏

https://blog.eu.playstati...-this-weekend/#sf76235193

[afbeelding]
De online aanbieding is nog wat mager, maar toch wacht ik liever op een betere aanbieding in de PS Store dan dat ik 'm op Bluray koop. Ik vind het gedoe met schijfjes wisselen maar onhandig, dus liever online aankopen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik heb Horizon al binnen van de MM. Zit ik hier ziek en met een ontstoken hand in het verband. ;(

www.gevoeligeplaten.nl

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Geteisem schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:23:
Ik heb Horizon al binnen van de MM. Zit ik hier ziek en met een ontstoken hand in het verband. ;(
Stuur hem naar mij, speel en stream ik hem tot je hand weer beter is ;) :+

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Homeland schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:35:
[...]

Stuur hem naar mij, speel en stream ik hem tot je hand weer beter is ;) :+
:'(

www.gevoeligeplaten.nl

• Bochtje

Bochtje

Ik kreeg net een idee en heb net mijn oude AC Ryan mediaplayer uit het stof gehaald en aangesloten en die heeft nergens moeite mee .. speelt vloeiend alle "probleemfilms" af vanaf mijn NAS ..

De oplossing zal waarschijnlijk liggen in deze AC Ryan aangesloten houden en gebruiken bij een "probleemfilm" of een nieuwe mediaplayer kopen waar open source software op kan.

Maar het blijft echt heel apart en ik zou graag willen snappen waarom de PS4 zo moeilijk doet, het ligt overduidelijk aan de mediaplayer van de PS4 in combinatie met het afspelen vanaf het netwerk/mijn NAS 8)7 :?

Bochtjes zijn Kewl

• Homeland
  • Niet online
Beterschap, hopelijk kan je snel weer gamen, weet zo niet of er PS4 games zijn die redelijk makkelijk met 1 hand te bedienen zijn.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Homeland schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:51:
[...]

Beterschap, hopelijk kan je snel weer gamen, weet zo niet of er PS4 games zijn die redelijk makkelijk met 1 hand te bedienen zijn.
Thanks, Ja genoeg te spelen nog. Met een hand zijn er bijna / niet denk ik. Maar goed hopelijk volgende week weer. Vermaak mij nu maar met Netflix :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Is buiten prijs ook gevalletje voorkeur, veel mensen zijn (vrijwel) over naar digital only en willen geen schijfjes meer (o.a. ik zei de gek ;) )
oh ja ik ook hoor. Maar scheelt toch 4 biertjes met digital ;)

vice versa en weer terug

• Sagat
Brumax schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:59:
[...]

oh ja ik ook hoor. Maar scheelt toch 4 biertjes met digital ;)
Haha i hear that, vraag is dan of het een game is die ik langer wil spelen. Of kort en dan vrijwel nooit meer, in scenario 2 is een schijfje ook zeker een optie. HZD lijkt me wel een titel die je (ik) lang zal willen spelen.

10 second ninja DONE

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:48:
Ik kreeg net een idee en heb net mijn oude AC Ryan mediaplayer uit het stof gehaald en aangesloten en die heeft nergens moeite mee .. speelt vloeiend alle "probleemfilms" af vanaf mijn NAS ..

De oplossing zal waarschijnlijk liggen in deze AC Ryan aangesloten houden en gebruiken bij een "probleemfilm" of een nieuwe mediaplayer kopen waar open source software op kan.

Maar het blijft echt heel apart en ik zou graag willen snappen waarom de PS4 zo moeilijk doet, het ligt overduidelijk aan de mediaplayer van de PS4 in combinatie met het afspelen vanaf het netwerk/mijn NAS 8)7 :?
Sony heeft er ook totaal geen trek in en baat bij om dit gemakkelijker te maken helaas. Aangezien zij zelf ook nog steeds in de filmbusiness zitten.

www.gevoeligeplaten.nl

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:44
Zonet de demo van Prey geprobeerd maar vond het 3x niks. De controls voelen veel te klunzig en zweverig aan om lekker te schieten. En elke keer een irritant keihard geluid als een vijand in de buurt is. Vond de opening wel sterk maar zodra ik wapens in mijn handen kreeg was ik er snel klaar mee.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012

JoeZuCK

_Fonz > all.

D. Ninjai schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:16:
Zonet de demo van Prey geprobeerd maar vond het 3x niks. De controls voelen veel te klunzig en zweverig aan om lekker te schieten. En elke keer een irritant keihard geluid als een vijand in de buurt is. Vond de opening wel sterk maar zodra ik wapens in mijn handen kreeg was ik er snel klaar mee.
What do I do if my PS4 controls feel laggy in the Prey Demo?
Published 04/26/2017 07:12 PM | Updated 05/04/2017 11:56 AM
We are aware of an issue in the Prey demo where the PS4 controls have input/latency issues. This has been resolved and will not exist for the release version of the game on 5/5/2017. This issue is exclusive to the PREY Demo on PS4.

Geef het nog een kans. Ik geloof echt wel dat het een goed spel is. Ik ga voor de pc versie.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Homeland
  • Niet online
InF.Inc schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:30:
[...]

We are aware of an issue in the Prey demo where the PS4 controls have input/latency issues. This has been resolved and will not exist for the release version of the game on 5/5/2017. This issue is exclusive to the PREY Demo on PS4.

Geef het nog een kans. Ik geloof echt wel dat het een goed spel is. Ik ga voor de pc versie.
Hoe krijgen ze het ooit voor elkaar om een demo met bugs uit te brengen, dat gaat ze gewoon verkopen kosten.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
InF.Inc schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:30:
[...]

Las dat het minder erg is dan in de demo, maar nog steeds wel aanwezig is.

PSN ID: Beest41

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012

JoeZuCK

_Fonz > all.

Op Steam zijn ze lyrisch. Pc it is. Sowieso multiplatform ga ik altijd voor Steam.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Sagat
Sagat schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 08:56:
Hi guys, ivm met de golden sale op usa psn store wil ik daar graag een psn trial activeren voor extra korting, echter ik heb daar een betaal methode voor nodig (toch?). Luilak die ik ben (en enigsinds gebaseerd op wat ik hier en daar hier in het forum heb gelezen) neem ik aan dat zowel mijn nl creditcard en nl paypal niet geaccepteerd gaan worden. Mijn paypal wil ik nog wel testen, creditcard ivm mogelijk blokkades enzo liever niet.

Weet een van jullie een andere manier? Ik denk zelf aan een 'tijdelijke/prepaid creditcard' maar heb hier zelf geen ervaring mee.
Mogelijk antwoord op mijn eigen vraag. Gelezen dat je, net zoals je een usa psn account, ook een usa paypal account kan maken. Die kan je dan vullen via nl paypal of op andere manieren. Maar niet getest want...

Ik trek hier echter de grens. Ik koop wel af en toe een prepaid psn card en dan maar geen psn voordeeltjes. Vind het ook vervelend dat mijn gamecollectie nu over 2 accounts verdeeld is.
Bij goede deals zal ik vast nog toeslaan maar het werd nu meer moeite doen voor de korting dan voor de spellen.

10 second ninja DONE

• Aenea
Bochtje schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:48:

Denk het niet echt te maken heeft met je netwerk/NAS. Als je dat wilt testen kan je ook een DLNA server even op je computer installeren en kijken of dat dan wel werkt. Of zet het op een USB stick/hd en kijken of dat werkt op de PS4... Dan weet je iig. of het de media player is van de PS4, wat ik wel vermoed.

Anyways, als je toch nieuwe apparatuur gaat kopen, w'rom koop je dan niet voor de prijs van een nieuwe media player een Raspberry Pi en installeer daar Plex Server op, Plex clients zijn er voor vele apparaten en is dan dus ook wat meer future proof lijkt mij dan een nieuwe media player kopen. Plus met een nieuwe player heb je misschien weer een extra afstandbediening, andere user interface, andere HDMI aansluiting, etc., etc.

Sagat schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:58:
[...]

Mogelijk antwoord op mijn eigen vraag. Gelezen dat je, net zoals je een usa psn account, ook een usa paypal account kan maken. Die kan je dan vullen via nl paypal of op andere manieren. Maar niet getest want...

Ik trek hier echter de grens. Ik koop wel af en toe een prepaid psn card en dan maar geen psn voordeeltjes. Vind het ook vervelend dat mijn gamecollectie nu over 2 accounts verdeeld is.
Bij goede deals zal ik vast nog toeslaan maar het werd nu meer moeite doen voor de korting dan voor de spellen.
https://www.offgamers.com

Daar kan je gewoon US PSN tegoed kopen met iDeal en op je US PSN zetten, zo doe ik dat meestal...

[ Voor 20% gewijzigd door Aenea op 05-05-2017 21:38 ]

• Sagat
Aenea schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 21:36:
[...]
https://www.offgamers.com
Daar kan je gewoon US PSN tegoed kopen met iDeal en op je US PSN zetten, zo doe ik dat meestal...
Ja ik ook. Echter mocht je een usa psn+ account willen (en dat wilde ik, om zo extra korting te krijgen op games die ik wilde kopen en dan ook, weliswaar tijdelijk, de usa plus games kunnen spelen) dan moet je een payment methode kunnen overleggen, dat kan geen prepaid zijn. Wel een creditcard of paypal, maar beiden mogen niet nederlands zijn. Voordeel van een paypal is dat je niet de mark up van off games betaald. Maar die vind ik zelf dus ook wel te overzien.

Oh en cheapskate die ik ben, wilde ik een trial account, volgens mij verkoopt offgames (en ook andere aanbieders) ook usa ps+ kaarten :+

[ Voor 62% gewijzigd door Sagat op 06-05-2017 00:18 ]

10 second ninja DONE

*nevermind
psn menu en de internetfunctionaliteiten in het psn menu zijn zoals gewoonlijk weer eens bagger...

[ Voor 98% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2017 21:36 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-11 21:29

DarkSide

theres no place like ::1

De digitale korting op HZD niet kunnen laten liggen. Had nog geld in mijn wallet en 20,- tegoedbon.
Dus nu HZD voor 20,- op kunnen pikken.
Vanavond de meiden maar vroeg naar bed doen :-)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 15:49
Trackmania turbo toch maar gekocht nu hij in de sale is, blijft een leuk toegankelijk snel racespelletje.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Verwijderd

Zijn er nog mede tweakers die op de zombie dlc van bo3 wachten? of ben ik de enige :p 16 mei is die al verkrijgbaar!

Verwijderd

DarkSide schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 13:45:
De digitale korting op HZD niet kunnen laten liggen. Had nog geld in mijn wallet en 20,- tegoedbon.
Dus nu HZD voor 20,- op kunnen pikken.
Vanavond de meiden maar vroeg naar bed doen :-)
Krijg je geen spijt van heb na veel twijfelen ook hzd gekocht wat een goed game !

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-11 20:31
Ondertussen The Last of Us Remastered + dlc uitgespeeld. Wat een super gaav spel is dat qua verhaal (gameplay iets minder maar niet storend). Echt wel een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. Lang geleden dat ik echt hooked was door een game.

Naar aanleiding van enkele tips in dit forum nu Nier Automata begonnen. Eerst op hard, maar na 10x terug naar de credits gestuurd te zijn toch maar op normal gedaan. Wat een verschil :).

Verwijderd

'Resident Evil: Code Veronica X verschijnt komende week voor de PlayStation 4'

Next week's PS4 and Vita releases. Resident Evil: Code Veronica X PS4 stealth release after German rating in March.

— Gematsu (@gematsucom)

Goed nieuws voor fans zoals ik, meer Resident Evil fans hier?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Gisteren begonnen met Alienation, best een vermakelijke game voor tussendoor.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Homeland
  • Niet online
Gister Deus Ex Mankind Divided gekocht, binnenkort mee beginnen. Gisteren wel met Final Fantasy XV gestart, moet er nog erg inkomen,eerste FF op console (korte tijd wel op Vita gespeeld) en het ligt me nog niet echt. Graphics zijn niet zo bijzonder, muziek is wel aardig, verhaal en acting is nogal over-the-top en gameplay voelt tijdens de gevechten wat chaotisch aan en daarbuiten juist erg traag. Daarnaast voelen de menu's toch beetje achterhaald aan, alles bij elkaar erg typisch aziatisch en merk dan toch dat meer westerse games me beter bevallen.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

Chaoss schreef op zondag 7 mei 2017 @ 15:31:
Gisteren begonnen met Alienation, best een vermakelijke game voor tussendoor.
Hij is uitermate leuk voor tussendoor zelfs! Ook leuk dat je lekker hop-in hop-out online kunt spelen. Heeft best veel weg van Diablo vind ik op sommige vlakken. Ook de looting bijvoorbeeld, maar ook hoe de levels random worden gegenereerd. Erg leuke game.

Aanvullende vraag: ik heb een nieuwe tv (Samsung 4K). Er zijn (volgens mij) twee mogelijkheden:
  • Beeld gaat in "game mode" waarbij je een hele nette responsetijd (<25 msec) hebt, maar max 1080p
  • Beeld gaat in 4K mode waarbij je geen nette responsetijd meer hebt (merkbaar)
Klopt het dat je tussen deze 2 dingen moet kiezen?? :?

[ Voor 29% gewijzigd door spaceboy op 07-05-2017 16:30 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
spaceboy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:27:
[...]

Hij is uitermate leuk voor tussendoor zelfs! Ook leuk dat je lekker hop-in hop-out online kunt spelen. Heeft best veel weg van Diablo vind ik op sommige vlakken. Ook de looting bijvoorbeeld, maar ook hoe de levels random worden gegenereerd. Erg leuke game.

Aanvullende vraag: ik heb een nieuwe tv (Samsung 4K). Er zijn (volgens mij) twee mogelijkheden:
  • Beeld gaat in "game mode" waarbij je een hele nette responsetijd (<25 msec) hebt, maar max 1080p
  • Beeld gaat in 4K mode waarbij je geen nette responsetijd meer hebt (merkbaar)
Klopt het dat je tussen deze 2 dingen moet kiezen?? :?
Misschien handig om te vermelden welk Samsung model je hebt ;) Als het de KS7/8/9000 serie is: ik kan 4K + HDR + Gamemode = ~21ms respons

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Homeland
  • Niet online
Na 8 uur, en in chapter 5 gestopt met Final Fantasy XV, zitten toffe momenten in maar alles bij elkaar is het niet mijn game en snap ik eigenlijk de hoge cijfers ook niet, graphics, geluid, gameplay, niets springt er nu echt bovenuit.
Vindt de muziek/geluid van ff15 anders behoorlijk goed en de graphics ook wel voor een open world game. Het plot van het verhaal is inderdaad wel erg matig (op het eind na) en de gameplay vind ik ook chaotisch en eigenlijk gaat alles vanzelf, waar je af en toe potions moet nemen. Heb me er zelf trouwens wel heel goed mee vermaakt.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

ASNNetworks schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:36:
[...]

Misschien handig om te vermelden welk Samsung model je hebt ;) Als het de KS7/8/9000 serie is: ik kan 4K + HDR + Gamemode = ~21ms respons
Het is inderdaad de KS8000 uit 2017. Weet jij toevallig ook hoe ik dat dan instel? Of kan ik dat soort vragen beter in het Samsung topic droppen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Homeland
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:08:
Vindt de muziek/geluid van ff15 anders behoorlijk goed en de graphics ook wel voor een open world game. Het plot van het verhaal is inderdaad wel erg matig (op het eind na) en de gameplay vind ik ook chaotisch en eigenlijk gaat alles vanzelf, waar je af en toe potions moet nemen. Heb me er zelf trouwens wel heel goed mee vermaakt.
Cutscenes zien er over het algemeen waanzinnig uit maar de open wereld vond ik wat tegenvallen, veel open wereld games die er mooier uit zien en ook minder pop-up hebben. Muziek is grotendeels ook smaak, mij lag het niet echt, behalve dat nummer van Florence & the Machine :-D

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:20
@Homeland Speel nog heeeeeel eventjes door. Ik vond het vanaf hoofdstuk 8 echt veel toffer worden. :)

En wat betreft de muziek: in de Regalia kun je een mp3-speler kopen en zo kun je je gekochte platen luisteren als je niet in de auto zit. Zo ook de plaat van ons Afrojack'je :P Persoonlijk vind ik de soundtrack van FFVII, IX en XII er tof om naar te luisteren. Het enige wat ik dan weer jammer vind is dat je niet naar je mp3'tjes kunt luisteren tijdens een gevecht.

[ Voor 64% gewijzigd door Jasphur op 08-05-2017 10:00 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Verwijderd

'God of War mogelijk naar 2018'

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fMcqiYs.png

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-11 12:21
Homeland schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:00:
Na 8 uur, en in chapter 5 gestopt met Final Fantasy XV, zitten toffe momenten in maar alles bij elkaar is het niet mijn game en snap ik eigenlijk de hoge cijfers ook niet, graphics, geluid, gameplay, niets springt er nu echt bovenuit.
Ik heb precies hetzelfde. Nu weet ik ook door vorige delen van Final Fantasy dat je in het begin even moet bikkelen om er in te komen en daarna kan je het spel ook niet meer los laten. Ik ben nu even wat Indie games aan het spelen om binnenkort nog één keer vol goede moed aan FFXV te beginnen. Als het dan niet lukt, kap ik er definitief mee.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 19:10
Last of Us in drie dagen uitgespeeld. Geweldig spel; mijn vriendin zat ook aan het scherm gekluisterd en vroeg zelfs of ik dat 'ene spel' nog eens kon starten omdat ze wilde weten hoe verder ging :D.

Heftig einde ook; zal natuurlijk niets spoilen. Heb zelf maanden gewacht met het spelen van dit spel, maar het was het meer dan waard; dikke dikke aanrader. Ga zeker nog een playthrough doen!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-11 20:04
MrvH schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:03:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Nu weet ik ook door vorige delen van Final Fantasy dat je in het begin even moet bikkelen om er in te komen en daarna kan je het spel ook niet meer los laten. Ik ben nu even wat Indie games aan het spelen om binnenkort nog één keer vol goede moed aan FFXV te beginnen. Als het dan niet lukt, kap ik er definitief mee.
Hier nog 1 ben afgehaakt in chapter 13. Ik kon mezelf gewoon niet meer zover krijgen om verder te spelen en dat heb ik eigenlijk nooit. Het werd veel te langdradig en er sprong ook niks uit waarvan ik dacht dit is nou echt tof dus heb hem doorverkocht. Eigenlijk toch jammer omdat ik best wel wat van deze game had verwacht :/ .
TheProf82 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:04:
Last of Us in drie dagen uitgespeeld. Geweldig spel; mijn vriendin zat ook aan het scherm gekluisterd en vroeg zelfs of ik dat 'ene spel' nog eens kon starten omdat ze wilde weten hoe verder ging :D.

Heftig einde ook; zal natuurlijk niets spoilen. Heb zelf maanden gewacht met het spelen van dit spel, maar het was het meer dan waard; dikke dikke aanrader. Ga zeker nog een playthrough doen!
Deel 2 is op de E3, schijnt. Ben enerzijds heel benieuwd, maar anderzijds heb ik van Uncharted 4 echt veel te veel van te voren gezien waardoor weinig meer geheim was. Als het lukt, ga ik dus proberen er zo min van te bekijken. Hooguit skip ik even snel door de eerste gameplay video om te kijken hoe het eruitziet.

• TheProf82
bram1984 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:04:
[...]

Deel 2 is op de E3, schijnt. Ben enerzijds heel benieuwd, maar anderzijds heb ik van Uncharted 4 echt veel te veel van te voren gezien waardoor weinig meer geheim was. Als het lukt, ga ik dus proberen er zo min van te bekijken. Hooguit skip ik even snel door de eerste gameplay video om te kijken hoe het eruitziet.
Dat is wel fijn ja. Tof, ben dan erg benieuwd naar de E3. Ik had van The Last of Us ook nooit echt iets gehoord; ik had dus echt geen idee hoeveel levels het waren, hoe het verhaal verder ging, etc. Dat maakte het veel spannender.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 16:25
zoals verwacht, zou raar opkijken als het dit jaar uitkomt :P

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-11 19:57
TheProf82 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:04:

Topgame, inderdaad! Als je de DLC van The Last of Us nog niet hebt gespeeld (Left Behind), dan is dat ook een aanrader. Een mooie aanvulling op het verhaal van Ellie, in de vorm van een prequel.

• TheProf82
Tweakmans schreef op maandag 8 mei 2017 @ 14:43:
[...]

Topgame, inderdaad! Als je de DLC van The Last of Us nog niet hebt gespeeld (Left Behind), dan is dat ook een aanrader. Een mooie aanvulling op het verhaal van Ellie, in de vorm van een prequel.
Ben ermee bezig; speel hem dit weekend wel even uit.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:11
Heb Last of Us als eerste game gekocht 2 jaar geleden, ben toen meteen op moeilijkste moeilijkheidsgraad gekozen en toen is me na tijd toch echt de zin vergaan.

Normaal heb ik echt geen moeite om games uit te spelen om moeilijkste difficulty (of zoals HZD eigenlijk nog te makkelijk), maar toen ik eerste echt ontmoeting (ergens is begin) had met zo'n blinde die alles hoort, ben ik half doorgedraait.

En in 2 jaar zo vaak gedacht, och zet moeilijkheidsgraad eens wat omlaag en begin dan, maar tot nu toe nog altijd niet van gekomen.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

Albinoraptor schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:17:
Heb Last of Us als eerste game gekocht 2 jaar geleden, ben toen meteen op moeilijkste moeilijkheidsgraad gekozen en toen is me na tijd toch echt de zin vergaan.

Normaal heb ik echt geen moeite om games uit te spelen om moeilijkste difficulty (of zoals HZD eigenlijk nog te makkelijk), maar toen ik eerste echt ontmoeting (ergens is begin) had met zo'n blinde die alles hoort, ben ik half doorgedraait.

En in 2 jaar zo vaak gedacht, och zet moeilijkheidsgraad eens wat omlaag en begin dan, maar tot nu toe nog altijd niet van gekomen.
Doe nou gewoon. Het verhaal is zoveel belangrijker dan de Trophy

Toch bijzonder. ik heb HZD uiteindelijk teruggezet naar normal.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:11
RoRoo schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:29:
[...]

Toch bijzonder. ik heb HZD uiteindelijk teruggezet naar normal.
Ja ik wil het ook wel, heb hem 2 weken geleden weer gedownload, maar iets houd me tegen, wss de tegenzin van het erkennen dat ik gefaald heb op hardste moeilijkheidsgraad. :P

En mooiste is ik doe het iig niet voor Trophy, die boeien me niet echt, is meestal gewoon voor mezelf, game al zoveel jaren en zeker tegenwoordig zijn games niet echt lastig meer, dus houd wel van uitdaging. :)

Maar goed, binnenkort me er maar eens overheen zetten en dan na dat stuk genieten van de rest van de game.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 20:17

jeka

Support your local club.

RoRoo schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:29:
[...]

Ik heb Uncharted 4 ook teruggezet. Ik vond de gevechten teveel oponthoudt voor het verhaal.
Binnenkort ook maar even TLOU oppakken.

FCG

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-11 10:42

RoRoo

Certified Prutser

Je kan ook doen alsof ie op hard staat :)

En misschien gaat het nu wel stukken beter na wat jaartjes oefening :+

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• TheProf82
Ik vond Last of Us eigenlijk al best moeilijk op normal. Een aantal gevechten maar, maar daar zat ik ook echt 'vast' (wel 5-10 pogingen). Maar dit vond ik juist tof; na 10 keer deed ik het een stuk slimmer en werd ik beloond.

Om er in 1 keer doorheen te raggen terwijl je het zeer ontactisch aanpakt is niet zo mijn ding :)

• Merdera
Geen idee of hier interesse voor is bij iemand, maar @ budgetgaming geven ze 10 x 2 kaarten weg voor Sony Entertainment Community event op 16 mei 15:00-17:00.

https://www.budgetgaming....es-checken-bij-sony!.html

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Verwijderd

Hmmm.
Ik vind The last of us juist 1 van de games die baat heeft bij een hoge moeilijkheid.
Past gewoon bij het hele spel/verhaal/sfeertje.
Geen game waarbij je gewoon rambo overal doorheen kan rennen maar waarbij ik het echt leuk vond op grounded om na te denken over hoe je 10 vijanden kon vermoorden met 2 kogels, 2 bakstenen en 1 loden pijp en zelf binnen 2 schoten dood zijn.
En zolang je zelf een beetje logisch nadenkt kom je nergens vast te zitten...

Zelfde heb ik met Uncharted, hoe moeilijker ik hem zet hoe leuker het word...Of beter gezegd hoe realistischer het word.
Als ik rambo wil schieten en als een god tussen alle vijanden wil lopen dan start ik wel een c.o.d of BF op..
TheProf82 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:05:
Ik vond Last of Us eigenlijk al best moeilijk op normal. Een aantal gevechten maar, maar daar zat ik ook echt 'vast' (wel 5-10 pogingen). Maar dit vond ik juist tof; na 10 keer deed ik het een stuk slimmer en werd ik beloond.

Om er in 1 keer doorheen te raggen terwijl je het zeer ontactisch aanpakt is niet zo mijn ding :)
Eerste playthrough heb ik op Hard gedaan zonder listen mode. Dat is wel de sweet spot, vind ik.

Grounded/Survivor ook wel eens geprobeerd, maar die vind ik net even te moeilijk en teveel trial & error.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bram1984 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:16:
[...]

Eerste playthrough heb ik op Hard gedaan zonder listen mode. Dat is wel de sweet spot, vind ik.

Grounded/Survivor ook wel eens geprobeerd, maar die vind ik net even te moeilijk en teveel trial & error.
Mee eens, Grounded/survivor is leuk voor als je het spel al eens hebt gespeeld. Maar als nieuwe ervaring is Hard imho de beste stand.

39

Verwijderd

Ik vond The Last of Us op easy al moeilijk zat zoals jullie van me gewend zijn.

_/-\o_

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, maar dat geldt voor Pacman ook denk ik :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Fietsbel schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:18:
[...]

Mee eens, Grounded/survivor is leuk voor als je het spel al eens hebt gespeeld. Maar als nieuwe ervaring is Hard imho de beste stand.
Mee eens.
Maar ik heb het spel dan ook al een stuk of 10 keer uitgespeeld en kan elk stuk wel dromen :+
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:32:

_/-\o_
Yeah, we know ;)
Hoe gaat het trouwens met je goede voornemen om Nioh uit te spelen ? :+

Verwijderd

PlayStation Europe‏

New on PS Store this week: LocoRoco Remastered, Polybius, Resident Evil Code: Veronica X, more. Full details:

https://blog.eu.playstati...ent-evil-code-veronica-x/

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4187/34531367165_67da2370b6_c.jpg

Ik ben van plan Code Veronica te halen, zijn jullie nog van plan iets te halen?

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:09

Lapras

Ice beam

TLOU op grounded was erg leuk, maar wel als tweede playthrough. Ik deed de eerste keer Hard en dat was goed genoeg. Inderdaad soms pittig, maar zelden frustrerend. Op Grounded had ik wel een paar keer Youtube nodig om te zien hoe anderen het opgelost hadden.

UC4 op Hard vond ik dan met vlagen frustrerend. Achteraf gezien was dat maar op één punt (einde chapter 17, geloof ik) waar ik toen voor één gevecht de auto-aim even heb aangezet, maar hem wel op hard heb laten staan. Voor de rest was hij prima te doen.

Neemt niet weg dat TLOU een veel bijzonderdere ervaring is met een veel interessanter thema. UC4 hing aan elkaar vast van clichés. Niks mis mee, maar op de extreem mooie graphics en cutscenes na was het vrij middelmatig allemaal.

Vrijdag beginnen aan HDZ. De verwachtingen zijn hooggespannen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:49:
Hoe gaat het trouwens met je goede voornemen om Nioh uit te spelen ? :+
Ik ben nog niet echt ver in Nioh door andere games en bezigheden.
In Nioh heb ik al meer tijd zitten dan in het moeilijkere Bloodborne.

• Aenea
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:32:

_/-\o_
Ik speel alles op normal/default hoor en vind sommige games ook best pittig! Moet er niet aan denken dat het nog moeilijker zou worden!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:43
Aenea schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:40:
[...]

Ik speel alles op normal/default hoor en vind sommige games ook best pittig! Moet er niet aan denken dat het nog moeilijker zou worden!
Same, ik speel de meeste spellen juist voor het verhaal en niet zozeer voor de uitdaging.
Aenea schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:40:
[...]

Het ligt er bij mij een beetje aan hoe "fair" een game is in z'n difficulties. Als een game fair is dan speel ik 'm vaak wel op hard. Alle Far Cry's gaan bijvoorbeeld op standje allermoeilijkst. Maar Uncharted op Crushing vind ik bijvoorbeeld weer nergens op slaan. Of CoD op Veteran. Dishonored 2 staat op Hard en bij Bloodborne kun je niet eens een difficulty kiezen, maar meer fair dan die game ga je het ook niet krijgen.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:00
is NBA Playground ook niet gepland voor vandaag? was groot fan van NBA JAM dus zit daar wel een beetje op te wachten :-)

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 16:25
jaydenjarno schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:39:
is NBA Playground ook niet gepland voor vandaag? was groot fan van NBA JAM dus zit daar wel een beetje op te wachten :-)
yep vandaag. Lijkt me ook een leuke (party) game maar wacht eerst even wat reviews af

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 00:37

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:05:
[...]

Ik ben nog niet echt ver in Nioh door andere games en bezigheden.
In Nioh heb ik al meer tijd zitten dan in het moeilijkere Bloodborne.
Ik denk dat door het lagere tempo Bloodborne juist beter te doen is van de twee. Nioh is over de hele lijn misschien wat makkelijker, de moeilijke stukken zijn ook echt bruut, keihard en moeilijker dan de moeilijkste stukken van Bloodborne. Nu is er een item "Sloth" waarmee je de game een stuk makkelijker kan maken, tegen de tijd dat je dat item echter kunt gebruiken moet je jezelf al aardig hebben bewezen.

Gaat je nooit lukken Dennis. Ik daag je uit. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 09-05-2017 14:56 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Merdera
VeeGee schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:56:
[...]

Same, ik speel de meeste spellen juist voor het verhaal en niet zozeer voor de uitdaging.
Precies zoals ik er ook over denk. Genieten van het spel, en eerlijk is eerlijk, ben wss ook niet goed genoeg om moeilijker te spelen :D

http://www.eurogamer.net/...ed-origins-image-is-legit

Nieuwe screenshot assasins creed lekt uit, egyptische setting lijkt bevestigd.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:51:
http://www.eurogamer.net/...ed-origins-image-is-legit

Nieuwe screenshot assasins creed lekt uit, egyptische setting lijkt bevestigd.
-O-

Had eigenlijk gehoopt op WW1 of 2..

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik kijk wel uit naar die nieuwe AC!
Vond het een paar mindere delen, maar Syndicate was weer lekker (al had ik daar een iets lagere verwachting van, vanwege de eerdere teleurstellingen). Egypte (en volgens geruchten ook een stukje Griekenland) lijkt mij een toffe setting en ik denk dat de tussenstop door hier meer tijd aan te besteden wel goed is, hopelijk ook weer iets meer vernieuwing. Elk jaar een nieuwe met weinig vernieuwing is wat too much geweest voor die serie. Ben benieuwd naar de aankondiging :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tom op 09-05-2017 20:00 ]

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:52
poor Leno schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:13:
[...]

-O-

Had eigenlijk gehoopt op WW1 of 2..
Daar gaan we de komende jaren weer genoeg van krijgen. Over een paar jaar is het weer 2003, zijn we de ww games weer zat en wil iedereen een modern warfare shooter.

[ Voor 29% gewijzigd door RaijRaij op 09-05-2017 21:03 ]

Ik vond ac unity zelf ook helemaal niet zo slecht. Het verhaal en combat mochten alleen wel wat interresanter. Dan moeten ze bij Ubisoft maar wat bedenken de gameplay beter te maken, als ik ubisoft was zou ik maar eens goed kijken naar metal gear solid 5 voor de stealth en tactische gameplay.

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:29:
Ik vond ac unity zelf ook helemaal niet zo slecht. Het verhaal en combat mochten alleen wel wat interresanter. Dan moeten ze bij Ubisoft maar wat bedenken de gameplay beter te maken, als ik ubisoft was zou ik maar eens goed kijken naar metal gear solid 5 voor de stealth en tactische gameplay.
Inderdaad.
Heb me prima vermaakt met Unity(minus de puzzel room van de armor).

Nu lees je overal dat de nieuwe net zo groot(of groter)word dan Skyrim, nou ben ik daar aan de ene kant wel blij mee maar aan de andere kant is het een spel wat zich afspeelt in Egypte.
En als ik aan Egypte denk dan denk ik toch voornamelijk aan Zand en woestijn...
Nou is het helemaal top dat het spel dan zo groot word, maar ik hoop van harte dat het spel niet 50% dode woestijn met niets te doen is....
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:58:
[...]

Inderdaad.
Heb me prima vermaakt met Unity(minus de puzzel room van de armor).

Nu lees je overal dat de nieuwe net zo groot(of groter)word dan Skyrim, nou ben ik daar aan de ene kant wel blij mee maar aan de andere kant is het een spel wat zich afspeelt in Egypte.
En als ik aan Egypte denk dan denk ik toch voornamelijk aan Zand en woestijn...
Nou is het helemaal top dat het spel dan zo groot word, maar ik hoop van harte dat het spel niet 50% dode woestijn met niets te doen is....
Dan zullen ze vast wel de zee erbij meetellen, dan tikt het wel aan met de oppervlakte. Ben ook benieuwd of ze er nog meningvolle sidequests instoppen, aangezien dat nou niet ubisoft z'n sterkste kracht is.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:17
The order in de US store is $3.99 en GOW3 $5.99. :*)

[ Voor 18% gewijzigd door t mac op 09-05-2017 22:36 ]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Voxalizer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:52:
[...]

Ik denk dat door het lagere tempo Bloodborne juist beter te doen is van de twee. Nioh is over de hele lijn misschien wat makkelijker, de moeilijke stukken zijn ook echt bruut, keihard en moeilijker dan de moeilijkste stukken van Bloodborne. Nu is er een item "Sloth" waarmee je de game een stuk makkelijker kan maken, tegen de tijd dat je dat item echter kunt gebruiken moet je jezelf al aardig hebben bewezen.

Gaat je nooit lukken Dennis. Ik daag je uit. :)
Er zijn stukken in Nioh die ik lastiger vind dan Bloodborne inderdaad. Moet nog steeds gaan zitten voor die 2 fights tegen 2 bazen tegelijk. Die heb ik nog niet kunnen halen.

Sloth vind ik niet zozeer de game breaker zolas vaak op internet wordt geroepen. Het wordt wel wat simpeler maar zolang duurt die buff ook weer niet.

Misschien kunnen we Dennis er doorheen spelen als coop partner :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

SmooK schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:02:
[...]
Daar gaan we de komende jaren weer genoeg van krijgen. Over een paar jaar is het weer 2003, zijn we de ww games weer zat en wil iedereen een modern warfare shooter.
Nu dat BF1 zo goed ontvangen is gaat ook CoD die tour op met als gevolg dat er eind van het jaar enkel WW1/2 shooters zijn. (even er vanuitgaande dat CoD en BF de enige échte fps spelers op de markt zijn)
En daar ik helemaal niks heb met WW1/2 shooters ben ik ze nu al zat :+
Doe mij maar gewoon een "normale" shooter zoals MW 1/2, BF 3/4 of BFBC2.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 63 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!