Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb er ook nog maar 3. Maar dan de volgende:Jumpman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:29:
Zo, na het uitstel van Red Dead Redemption 2, nog maar drie games op mijn want list van 2017:
FIFA 18
Yooka-Laylee;
Uncharted: The Lost Legacy
FIFA 18
COD WW2
Destiny 2
FCG
Verwijderd
https://blog.eu.playstati...ns-creed-more/#sf81491580

Games voor nog geen € 20:
https://store.playstation...TORE-MSF75508-GMESUND2016
Digitale kortingen:
https://store.playstation...TORE-MSF75508-DGTLDISCTS2
Borderlands: The Handsome Collection voor €12,99:
https://store.playstation...01446_00-BORDERLANDSHDCOL
Damn, NHL 17 voor €9,99 is wel heel cheap zeg. Tja daar gaan we dan maar weer heVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:10:
New PS Store discounts star today - save on Fallout 4, FIFA, Assassin’s Creed, more. Check out the full list:
https://blog.eu.playstati...ns-creed-more/#sf81491580
[afbeelding]
Games voor nog geen € 20:
https://store.playstation...TORE-MSF75508-GMESUND2016
Digitale kortingen:
https://store.playstation...TORE-MSF75508-DGTLDISCTS2
Borderlands: The Handsome Collection voor €12,99:
https://store.playstation...01446_00-BORDERLANDSHDCOL
Ik dacht ook even, dat klinkt leuk. Maar iets teveel reviews vinden de AI niet erg gebalanceerd.Beakzz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:19:
[...]
Damn, NHL 17 voor €9,99 is wel heel cheap zeg. Tja daar gaan we dan maar weer he
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Jumpman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:38:
[...]
Ik dacht ook even, dat klinkt leuk. Maar iets teveel reviews vinden de AL niet erg gebalanceerd.
Ja heb ook gekeken (om die reden Madden laten schieten), maar NHL speel ik eigenlijk alleen tegen vrienden, want de Ai is al jaren frustrerendJumpman schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:38:
[...]
Ik dacht ook even, dat klinkt leuk. Maar iets teveel reviews vinden de AL niet erg gebalanceerd.
Ik heb die van Sony, bevalt me uitstekend, 2 controllers, eentje altijd in de dock en door af te wisselen nog nooit het probleem gehad dat beiden leeg waren.Omisys schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:40:
Welke docking station voor jullie controllers hebben jullie goede ervaringen mee? Ik heb tegoedbonnen van Bol maar daar is de levertijd voor de officiele sony dock +/- 12 weken!
Er zijn wel goedkopere manieren om aan te tonen dat er wat mis is met haar kooktalent.Mars18 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 11:08:
Ik wil Overcooked aan mijn vrouw voorstellen, is dit ook in het nederlands te spelen?
Ik vraag mij iets af en kan zo snel het antwoord niet vinden en kan het ook niet testen dus ben benieuwd of 1 van jullie het misschien weten.
Sins er bij playstation een externe harde schijf gebruiken kan worden heb ik deze. Nu vraag ik mij af. Kan ik deze harde schijf loskoppelen en meenemen naar een andere playstation en hem daar in pluggen en daar dan de games spelen die erop staan of werk de schrijf echt alleen maar op die ene playstation dan?
Kan iemand mij hier een antwoord op gegeven?
PSN: CobusNL
Verwijderd
Met hetzelfde account inloggen als op de originele en je kan de externe harde schijf op elke PS4 gebruiken.
Bron: http://www.playstationlif...d-used-on-multiple-units/
Top dat was inderdaad wel de bedoeling want was van plan een ps4 pro te halen. En me oude ergens anders neer te gaan zetten dus dan kan ik mooi door spelen als ik die meeneem.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:05:
@Cobus_NL
Met hetzelfde account inloggen als op de originele en je kan de externe harde schijf op elke PS4 gebruiken.
Bron: http://www.playstationlif...d-used-on-multiple-units/
Bedankt voor het antwoord
PSN: CobusNL
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Verwijderd
Nog een code voor een andere geluksvogel:
Zeg even als je em succesvol gebruikt hebt.
(Straks even lekker Golfen)
tnxVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:00:
You've been chosen for the Everybody’s Golf Closed Online Test
Nog een code voor een andere geluksvogel:
***members only***
Zeg even als je em succesvol gebruikt hebt.
(Straks even lekker Golfen)
+1, die neem ik ook mee denk ikBeakzz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:19:
[...]
Damn, NHL 17 voor €9,99 is wel heel cheap zeg. Tja daar gaan we dan maar weer he
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Everybody’s Golf ?
Stuur pm als je de code wil
Ben nog niet eens klaar met 2016 haha, denk dat ik deze ook maar mee neem.Bor schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:04:
[...]
+1, die neem ik ook mee denk ikAbsoluut een top prijsje.
Net als Darksiders 2 die kan ik ook niet laten liggen.
PSN: SmokeInTheFaceNL
PM gestuurdFormula one schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:07:
Heeft iemand nog belang bij een code van
Everybody’s Golf ?
Stuur pm als je de code wil
PSN: SmokeInTheFaceNL
Hij blijft maar op laden staan.
DaveD
Verwijderd
https://playoverwatch.com/en-us/free-trial
ja heel irritant, kon eerst alleen niet bij m'n wishlist maar nu is het helemaal dramaDaveD1109 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:53:
Zijn er meer mensen die niet in de store kunnen komen?
Hij blijft maar op laden staan.
Ik heb er zelf eentje van AliExpress gehaald. Was met een kleine 2 weken binnen en kostte maar liefst € 3,95!Omisys schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:40:
Welke docking station voor jullie controllers hebben jullie goede ervaringen mee? Ik heb tegoedbonnen van Bol maar daar is de levertijd voor de officiele sony dock +/- 12 weken!
Werkt overigens na een jaar nog steeds als een tierelier en de controllers klikken er makkelijk in.
Sony heeft digital foundry gecontacteerd over gt sport.
1080p spelers krijgen 8xmsaa plus andere extras.
Geen idee of al in beta zit maar denk het niet.
http://www.eurogamer.net/...mo-sport-ps4-pro-analysisUPDATE 25/5/17 1:00pm: Sony has been in touch to point out additional 1080p features in Gran Turismo Sport for PS4 Pro users, specifically that along with the significantly improved in-game frame-rate and unlocked replay performance we've highlighted in the 1080p comparison further down this page, anti-aliasing is also enhanced with the inclusion of 8x multi-sampling (MSAA).
ARTICLE CONTINUES BELOW
This does change the conversation, as 1080p with 8x MSAA would be a fascinating comparison point with an 1800p checkerboard presentation downscaled to full HD resolution - conceivably, the presentation could be cleaner. Polyphony has done something similar before with its lower resolution modes of course, with improved MSAA present on the 720p mode of Gran Turismo 5.
It's an aspect we should have picked up on and apologise for missing, because reviewing further media does show the difference - though in fairness, the MSAA coverage does seem a touch inconsistent and the effect overall is subtle. Polyphony Digital has supplied a brace of shots here (the first two in the sequence), and we've supplemented that with a few of our own shots.
Dat is wel netjes dan. Al is de implementatie nu nog wat soft volgens digital foundry. Maar in artikel is te zien fotos van pd zelf.
Dit is dus iets wat ik wel weer waardeer. Al hoop ik op een betere implementatie dan beta nu.
Denk dat de final build wel wat mooier zal zijn dan de beta nu. Is eigenlijk alrijd wel zo met betas.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb er ook zo een. Kost geen drol, werkt beregoed.Denman schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:58:
[...]
Ik heb er zelf eentje van AliExpress gehaald. Was met een kleine 2 weken binnen en kostte maar liefst € 3,95!
Werkt overigens na een jaar nog steeds als een tierelier en de controllers klikken er makkelijk in.
Wel eigen lader en laadsnoer gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 25-05-2017 16:23 ]
Dat is dan in ieder geval ten minste iets. Maar ik hoop met je mee, ben nog niet onder de indruk van de graphics uit footage tot nu toe.v8power67 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:40:
Even een crosspost van gt sport topic.
Sony heeft digital foundry gecontacteerd over gt sport.
1080p spelers krijgen 8xmsaa plus andere extras.
Geen idee of al in beta zit maar denk het niet.
[...]
http://www.eurogamer.net/...mo-sport-ps4-pro-analysis
Dat is wel netjes dan. Al is de implementatie nu nog wat soft volgens digital foundry. Maar in artikel is te zien fotos van pd zelf.
Dit is dus iets wat ik wel weer waardeer. Al hoop ik op een betere implementatie dan beta nu.
Denk dat de final build wel wat mooier zal zijn dan de beta nu. Is eigenlijk alrijd wel zo met betas.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Zit er blijkbaar wel al in want tegen over de base ps4 is het wat netter.Nieuwevolger schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:27:
Mag hopen dat die 8x msaa nog niet in de beta zit, want de alaising is makkelijk te zien op de pro in 1080p.
Maar idd voor 8x msaa valt het heel erg tegen.
Maar mensen denken dat het nog niet op de juiste manier is geïmplementeerd.
Plus hoop dat ze nog andere opties bekijken want msaa 8x is wel heel zwaar en tegenwooedig heb je betere technieken die veel minder zwaar zijn.
Smaa bv.
Dus hoop wel dat de final er stuk beter uitziet.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ben benieuwd naar jouw redenen om voor een ps4 pro te gaan ipv een slim.Pepper92 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:25:
Toch maar besloten voor de bol.com actie van de ps4 pro te gaan. Ps4 is binnen een halve dag voor een prima prijs verkocht op marktplaats. Toch verrassend, met de goede ps4 slim deal die ook loopt.
Daarnaast heb ik zelf nog de vraag of enig verschil zit tussen een US account en EU account, behalve de store.
[ Voor 13% gewijzigd door psvunited op 25-05-2017 22:41 ]
De aanbiedingen (prijzen) in de store zijn vaak anders, maar ook de maandelijkse gratis games bij een PlayStation Plus-abonnement zijn soms verschillend.psvunited schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:41:
Daarnaast heb ik zelf nog de vraag of enig verschil zit tussen een US account en EU account, behalve de store.
Ja dat begrijp ik, dit heeft niet direct een nadeel. Tijdens het spelen oid merk je er toch niks van?Tweakmans schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:07:
[...]
De aanbiedingen (prijzen) in de store zijn vaak anders, maar ook de maandelijkse gratis games bij een PlayStation Plus-abonnement zijn soms verschillend.
Edit:
Ook geen problemen met dit scenario?:
PSN plus en games sharen via de primary methode: account 1 is EU (NL) en account 2 is US
[ Voor 15% gewijzigd door psvunited op 25-05-2017 23:09 ]
Nee, dat is geen probleem. Zodra het account waar de spellen aan gekoppeld zijn op die PlayStation als primair staat kunnen alle andere accounts die spellen spelen zolang dat account nog plus heeft.psvunited schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:08:
[...]
Ja dat begrijp ik, dit heeft niet direct een nadeel. Tijdens het spelen oid merk je er toch niks van?
Edit:
Ook geen problemen met dit scenario?:
PSN plus en games sharen via de primary methode: account 1 is EU (NL) en account 2 is US
Je moet alleen niet een spel halen in de de NL-store en een uitbreiding halen in de US-store.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Heb je toevallig een link naar die dock?Denman schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:58:
[...]
Ik heb er zelf eentje van AliExpress gehaald. Was met een kleine 2 weken binnen en kostte maar liefst € 3,95!
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ik heb sinds kort een 4k tv (Samsung 49ks7000). Verder zat mijn 500 gb harde schijf vol. Vind de slim verder nauwelijks een upgrade tov het launch model.psvunited schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:41:
[...]
Ben benieuwd naar jouw redenen om voor een ps4 pro te gaan ipv een slim.
Mogelijk dat Sony op enig moment alle accounts dicht gooit die in regio A zijn geregistreerd maar altijd in Regio B zijn gebruikt. Dus een USA account welke daar nooit is gebruikt.psvunited schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:41:
[...]
Ben benieuwd naar jouw redenen om voor een ps4 pro te gaan ipv een slim.
Something under the bed is drooling
Dat is bangmakerij, daar heeft Sony nog nooit iets over gezegd en verwacht ik ook niet. Zou ook enorme ophef op gaan leveren over de hele wereld! Heel veel mensen die US accounts hebben, maar ook UK en Japanse terwijl ze daar niet wonen...Homeland schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:11:
[...]
Mogelijk dat Sony op enig moment alle accounts dicht gooit die in regio A zijn geregistreerd maar altijd in Regio B zijn gebruikt. Dus een USA account welke daar nooit is gebruikt.
Sony maakt het verder niet uit waar jij je game koopt en waar je die speelt, ze krijgen hun geld toch wel. Dat er verschillende regio's zijn komt vanwege eventuele verschillende rechten, verschillende valuta's en belastingen. Niemand die ze kan dwingen om zoiets te gaan doen zoals bij bv. Netflix het geval was...
Het zal Sony op dit moment weinig uitmaken (publiekelijk, niemand weet waar ze intern mee bezig zijn), maar laat eens iemand die de rechten heeft (voor een game, of assets in een game (muziek etc), of een belastingdienst (of soortgelijk instituut in andere landen/regio's) zich hierover druk maken en Sony grijpt gerust in. Op dit moment is er inderdaad geen sprake van maar er hoeft maar 1 probleem te ontstaan en Sony kan (hebben ze alle recht toe) accounts dicht gooien of regio-locken.Aenea schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:16:
[...]
Sony maakt het verder niet uit waar jij je game koopt en waar je die speelt, ze krijgen hun geld toch wel. Dat er verschillende regio's zijn komt vanwege eventuele verschillende rechten, verschillende valuta's en belastingen. Niemand die ze kan dwingen om zoiets te gaan doen zoals bij bv. Netflix het geval was...
Duidelijk, bedankt voor je uitleg.The_Worst schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:09:
[...]
Nee, dat is geen probleem. Zodra het account waar de spellen aan gekoppeld zijn op die PlayStation als primair staat kunnen alle andere accounts die spellen spelen zolang dat account nog plus heeft.
Je moet alleen niet een spel halen in de de NL-store en een uitbreiding halen in de US-store.
Nioh -> 9/10 wat een spel
Prey -> 7/10 ik blijf zoeken naar een System Shock/Bioshock replacement deze komt in de buurt
Injustice 2 -> 7/10 gewoon awesome, ik ben er alleen crap in
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ziet er helemaal niet verkeerd uit, komt 27 februari 2018 uit.
Verder heeft het Turkse playstation twitter account de ps plus line up gelekt, killing floor 2 en life is strange, ook niet slecht.
[ Voor 50% gewijzigd door Nieuwevolger op 26-05-2017 15:03 ]
ziet er goed uit! hoop dat dat torentje veroveren deze keer wel achterwege blijft maar dat zien we in 2018 wel. ik heb goede hoop.Nieuwevolger schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:00:
YouTube: Far Cry 5 - Announcement Trailer
Ziet er helemaal niet verkeerd uit, komt 27 februari 2018 uit.
Verder heeft het Turkse playstation twitter account de ps plus line up gelekt, killing floor 2 en life is strange, ook niet slecht.
[ Voor 14% gewijzigd door RubenSaurus op 26-05-2017 15:56 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
EDIT: Meer info + filmpjes: http://www.psx-sense.nl/2...les-moet-weten-far-cry-5/.
[ Voor 68% gewijzigd door Conscience NL op 26-05-2017 15:40 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
YouTube: Far Cry 5 - 5 Reasons To Be Excited
[ Voor 9% gewijzigd door RubenSaurus op 26-05-2017 16:18 ]
Gezien de populairiteit van Playstation en Fifa is het een schot in de roos voor Sony. Er blijft zo ook niet veel marketing materiaal voor Microsoft zo over.
Ik zie de bevestiging ook niet, maar als dat waar is ben ik zeer gelukkig!!Nieuwevolger schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:18:
Duikt ook een gerucht op dat Sony de marketing deal met Fifa 18 heeft, alhoewel 1 foto het zeker nog niet bevestigd. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1380675
Gezien de populairiteit van Playstation en Fifa is het een schot in de roos voor Sony. Er blijft zo ook niet veel marketing materiaal voor Microsoft zo over.
Ik weet het niet. De jungle setting zoals in de vorige delen spraken me veel meer aan dan deze Redneck-Hillbilly setting. Voor nu ben ik in ieder geval nog niet overtuigd.
Dat wordt weer een mager gamejaar voor mij met waarschijnlijk alleen Destiny 2 en Wipeout Omega
Zo jammer dat God of War is uitgesteld
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Edit: het werkt nu wel gewoon..
[ Voor 16% gewijzigd door Rpower18 op 26-05-2017 23:24 ]
Je bent niet overtuigd vanwege een cinematic trailer? Ik ga zelf wel even op echte gameplay wachten en dan pas een oordeel vellen. Ik had ook liever jungle gezien, maar ben nu nog vrij neutraal.dvdkiwi schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 18:38:
[...]
Ik weet het niet. De jungle setting zoals in de vorige delen spraken me veel meer aan dan deze Redneck-Hillbilly setting. Voor nu ben ik in ieder geval nog niet overtuigd.
Dat wordt weer een mager gamejaar voor mij met waarschijnlijk alleen Destiny 2 en Wipeout Omega
Zo jammer dat God of War is uitgesteld
Ietw speciaals gedaan? Ik krijg nog steeds dezelfde melding, probeer al uren te downloadenRpower18 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:20:
Kan iemand de Overwatch free weekend al downloaden? Ik krijg steeds een melding met content niet beschikbaar.
Edit: het werkt nu wel gewoon..
Ik weet niet precies meer via welke aanbieder ik 'm had, maar ik heb exact deze
Met enig zoekwerk vast wel onder de 4-5 euro te krijgen
Je moet de game-pagina bezoeken, niet een bundel of speciale versie.VdBorght schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 23:58:
[...]
Ietw speciaals gedaan? Ik krijg nog steeds dezelfde melding, probeer al uren te downloaden
Bedankt!Martinspire schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 00:15:
[...]
Je moet de game-pagina bezoeken, niet een bundel of speciale versie.
ik zat in de store bij het ps plus gedeelte, als ik daar op het overwatch weekend klikte kreeg ik de melding dat de content niet beschikbaar is.. Heb de ps4 nog maar paar weken, moet het nog wat gewoon worden I guess
Had eigenlijk gehoopt op een meer western setting. Maar zag de machinegeweren al voorbij komen. Zat meer te hopen op rifles, six-shooters en een verdwaalde gatling af en toe.DigitalError schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:17:
volgens dit filmje (ergens aan het einde) speel je als een deputy sherrif en is de hele campaign coöp te spelen!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
"Wij van WC Eend adviseren WC Eend"DigitalError schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 16:17:
volgens dit filmje (ergens aan het einde) speel je als een deputy sherrif en is de hele campaign coöp te spelen!
Natuurlijk gaat Playstation zeggen dat we "excited" zouden moeten zijn voor een spel dat op hun platform uitkomt, ik wacht de reviews gewoon af.
Far Cry 2,3 en 4 (en ook Primal) zijn eigenlijk allemaal het zelfde opgezet en dat begint me nu wel te vervelen, ze moeten echt wel wat nieuws hebben toe gevoegd willen ze mij verleiden het spel te kopen.
Smiling as the shit comes down...
Dat lees je goed jabram1984 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 23:38:
[...]
Je bent niet overtuigd vanwege een cinematic trailer? Ik ga zelf wel even op echte gameplay wachten en dan pas een oordeel vellen. Ik had ook liever jungle gezien, maar ben nu nog vrij neutraal.
Net als dat ik nav de CoD, BF1 en RDR2 reveal trailers al gelijk kan zeggen dat dat niks voor mij is, ondanks dat ik nog geen seconde gameplay heb gezien.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Toen ik het fragment zag had ik even; ha, een beetje in western mood komen alvorens RDR2 uit komt volgend jaar! Toch niet helemaal dus. Het deed mij nog het meest denken aan Brimstone zeg maar. Was het nu meer Magnificent Seven of iets dergelijks dan had ik het weleens willen proberen. Eerdere FarCry spellen deden mij weinig met die tropische setting.Flagg schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:08:
[...]
Had eigenlijk gehoopt op een meer western setting. Maar zag de machinegeweren al voorbij komen. Zat meer te hopen op rifles, six-shooters en een verdwaalde gatling af en toe.
Klinkt als Assassins's Creed (maar dan 2 uitgezonderd, die was tof samen met Brotherhood) 3, Unity, Syndicate waren ook rinse and repeat maar in een ander sausje/omgeving. Niet zo verrassend ook met Ubisoft als publisher van beideScrooLoose schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:24:
[...]
Far Cry 2,3 en 4 (en ook Primal) zijn eigenlijk allemaal het zelfde opgezet en dat begint me nu wel te vervelen, ze moeten echt wel wat nieuws hebben toe gevoegd willen ze mij verleiden het spel te kopen.
[ Voor 30% gewijzigd door Joosie200 op 27-05-2017 10:27 ]
Niet verrassend nee en ik neem het Ubisoft ook niet kwalijk want " why change a winning formula!"Joosie200 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:25:
Klinkt als Assassins's Creed (maar dan 2 uitgezonderd, die was tof samen met Brotherhood) 3, Unity, Syndicate waren ook rinse and repeat maar in een ander sausje/omgeving. Niet zo verrassend ook met Ubisoft als publisher van beide
Maar ik heb het nu wel gezien met deze formule, andere sausjes zijn lekker maar als die steeds over dezelfde aardappelen gaan dan gaat het toch echt wel vervelen
Ging mij meer om het inhoudelijke nieuws dan de titelScrooLoose schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:24:
[...]
"Wij van WC Eend adviseren WC Eend"
Natuurlijk gaat Playstation zeggen dat we "excited" zouden moeten zijn voor een spel dat op hun platform uitkomt, ik wacht de reviews gewoon af.
Wedden dat ze na FC 5 ze ook daar een pauze in zullen lassen?ScrooLoose schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:36:
[...]
Niet verrassend nee en ik neem het Ubisoft ook niet kwalijk want " why change a winning formula!"
Maar ik heb het nu wel gezien met deze formule, andere sausjes zijn lekker maar als die steeds over dezelfde aardappelen gaan dan gaat het toch echt wel vervelen
Of gewoon weer een lekkere "ouderwetse" lineaire single-player zoals met de eerste Far Cry.
Is het wat makkelijk om die controllers in het dockstation te krijgen? Ik heb eentje gehad van Xbox maar die waren heel moeilijk om er in te klikken. Daardoor heb ik redelijk wat krasjes op mijn controller staan.Denman schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 23:58:
[...]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Denman schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:58:
[...]
maartend schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:22:
[...]
Ik heb er ook zo een. Kost geen drol, werkt beregoed.
Wel eigen lader en laadsnoer gebruiken
Ik heb er ook een onderweg voor 3,17 euro https://nl.aliexpress.com...on-4-For/32792087491.htmlDenman schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 23:58:
[...]
Gewoon mijn mobiele oplader gebruiken want Chinese kabels en adapters moet je niet vertrouwen
Ja gaat prima. In het begin even wennen, maar het lijkt ook wel of ze iets soepeler worden na een paar keer gebruik. Ik heb in ieder geval 0 krassen gekregen erdoor, en ik hoef niet eens te kijken bij het erin klikken; ze vallen er precies en makkelijk in.Smeldor schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:58:
[...]
Is het wat makkelijk om die controllers in het dockstation te krijgen? Ik heb eentje gehad van Xbox maar die waren heel moeilijk om er in te klikken. Daardoor heb ik redelijk wat krasjes op mijn controller staan.
Het is nu zelfs zo makkelijk in gebruik dat ik af en toe wens dat de Headset ook een docking station had, ipv dat gepriegel met die aansluiting
Ik begin mij af te vragen of meerdere mensen dit hebben en of bol.com mij een gebruikte niet goed functionerende pro heeft verkocht. Ze waren tenslotte opeens zo goedkoop deze week, alsof ze er vanaf moeten?
Ook valt mijn hdmi om de zoveel tijd zomaar even een seconde uit. Deze kabel werkte perfect icm slim.
Ik heb overigens een 4k tv, dus sommige games worden nu geupscaled, verklaart dit de flinke toename in lawaai?
Verwijderd
Mijn PS4 Pro maakte in het begin ook veel lawaai, maar nu niet meer en dat was bij meerdere mensen zo.
Dat 1 seconde wegvallen van het beeld heb ik en anderen ook, maar alleen bij games, moet met system update verholpen worden.
Vergeet niet dat het buiten ook flink warm is momenteel. Kan de ps4 zijn warmte wel kwijt? Bij pes hoor ik de fans altijd trouwens, ze zingen en juichen meestal padum tsssjFreshnub schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:05:
Ik heb mijn slim verkocht en een ps pro gehaald. Het eerste wat mij opvalt is dat de pro zoveel meer lawaai maakt. Bij. Final fantasy beginnen de fans zwaar te blazen en zelfs bij pes2017 waar ik nooit de fans hoorde, hoor ik ze nu duidelijk.
Ik begin mij af te vragen of meerdere mensen dit hebben en of bol.com mij een gebruikte niet goed functionerende pro heeft verkocht. Ze waren tenslotte opeens zo goedkoop deze week, alsof ze er vanaf moeten?
Ook valt mijn hdmi om de zoveel tijd zomaar even een seconde uit. Deze kabel werkte perfect icm slim.
Ik heb overigens een 4k tv, dus sommige games worden nu geupscaled, verklaart dit de flinke toename in lawaai?
Juichten ze maarSmooK schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:36:
[...]
Vergeet niet dat het buiten ook flink warm is momenteel. Kan de ps4 zijn warmte wel kwijt? Bij pes hoor ik de fans altijd trouwens, ze zingen en juichen meestal padum tsssj
Ik zal blijven wachten.
Ik hoopte al op een FF7 remake sinds die PS3 tech demo van het intro filmpje maar als je dan hoort dat ze de hele battle systeem van dat spel ook op de schop gooien en dat het waarschijnlijk meer op het active battlesysteem van FF15
Gelukkig hebben we de remaster van FF12 om naar uit te kijken dit jaar
De director van ff7r en kh3 is ook de man achter de kingdom hearts serie en ffversus13, de beste director die square heeft, maar die man lijkt altijd een eeuwigheid nodig te hebben voor een game.
Als ik alles heb Ik gesteld, geeft de ps4 na testen, nat type 2 aan. Gamen gaat ook prima online, echter wanneer ik verbind met een party, krijg ik een foutmelding, dat ik geen gebruik kan maken van communicatie ivm nat type. Wanneer ik zelf een party maakt lukt dit met sommige maatjes wel, anderen weer niet. Ingame chat werkt ook niet als de party weigert.
Wanneer ik thuis ben heb ik nergens last van.
Iemand een idee waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen?
PSN: Mondaatje
Een fix hiervoor is het uitschakelen va de HDMI Control onder System: Enable HDMI Device Link.Freshnub schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:05:
Ik ga er stiekem vanuit dat je dan geen problemen hebt.
Had nl. hetzelfde en lijkt op een handshake probleem tussen ps4 en tv als je dus op een 4k resolutie zit.
Alleen eventuele Sony AB's werken dan niet btw
Gewoon aan het werk gaan tijdens je nachtdienst, haha!Monda schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 20:07:
Even een vraag mbt nat type. Wanneer ik nachtdienst heb neem ik af en toe mijn ps4 mee. Ik maak dan een mobiele hotspot en verbind mn ps4 dan dus via mijn mobiel met het net.
Als ik alles heb Ik gesteld, geeft de ps4 na testen, nat type 2 aan. Gamen gaat ook prima online, echter wanneer ik verbind met een party, krijg ik een foutmelding, dat ik geen gebruik kan maken van communicatie ivm nat type. Wanneer ik zelf een party maakt lukt dit met sommige maatjes wel, anderen weer niet. Ingame chat werkt ook niet als de party weigert.
Wanneer ik thuis ben heb ik nergens last van.
Iemand een idee waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen?
Hahaha nee gaat pas gebeuren wanneer een calamiteit is ;-)Rpower18 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:56:
[...]
Gewoon aan het werk gaan tijdens je nachtdienst, haha!
Gewoon niet meer met die personen spelen...Monda schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:40:
[...]
Hahaha nee gaat pas gebeuren wanneer een calamiteit is ;-)
PSN: Redrafted
Verwijderd
heb een flinke collectie aan MKV bestanden van 10/30gb per stuk, vrijwel alle met DTS. graag zou ik deze legale backups via de playstation kunnen afspelen, mocht ik er voor kiezen er een aan te schaffen. is de xbox one s hier beter in dan de playstation 4? op het moment is de one s met forza horizon en 2 controllers nog eens 5 tientjes goedkoper dan de PS4 slim, met horizon zero dawn.
Verwijderd
De X1 en PS4 zijn beide goede mediaplayers:
https://www.plex.tv/apps/tvs-consoles/playstation-4/
Die app heb ik op de PS4 Pro en werkt perfect.
Hahaha ja zijn ook draken... Stuk voor stuk.
Mn ps4 is dood
Als dit niet werkt... wordt het met brute kracht de horizon cd eruit trekken. Ik ben wel sceptisch en weet dan ook niet of ik nog een nieuwe ps4 haal. Mn xbox 360 / ps3 functioneren nog prima... en dat mn ps4 in mijn ogen, zo snel, de geest geeft...maar mogelijk dat de pro versie deze voedingsproblemen niet hebben.
Dan heb ik imho liever een voedingsbrick als de 360 dan ingebouwd...
Einde klaagmodus
Hmm apart, z'n ps4 moet daar toch wel tegen kunnen, zo heel bijzonder is 30 graden ook weer niet. Had je je console op een plek staar waar het echt heel warm kan worden en kon de ps4 misschien slecht z'n hete lucht kwijt?Ikweethetbeter1 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:30:
Klaagbericht;
Mn ps4 is dood... net wanneer ik op een spannend stukje was met Horizon Zero Dawn. Ik baal wel enorn. Ik had het bij de release gekocht. Inmiddels meer dan 3 jaar oud. Altijd super zuinig mee geweest... maar hoogstwaarschijnlijk door de tempratuur (?) Is de voeding overleden. Ik vond het wel waard om 35 euries te investeren voor een nieuwe voeding.
Als dit niet werkt... wordt het met brute kracht de horizon cd eruit trekken. Ik ben wel sceptisch en weet dan ook niet of ik nog een nieuwe ps4 haal. Mn xbox 360 / ps3 functioneren nog prima... en dat mn ps4 in mijn ogen, zo snel, de geest geeft...maar mogelijk dat de pro versie deze voedingsproblemen niet hebben.
Einde klaagmodus
Ah oke thanks. Jammer dat dat de fix is, vind mn tv +ps4+ home cinema met één druk op een knop aandoen wel makkelijk.b.o.n.s schreef op zondag 28 mei 2017 @ 01:34:
[...]
Een fix hiervoor is het uitschakelen va de HDMI Control onder System: Enable HDMI Device Link.
Ik ga er stiekem vanuit dat je dan geen problemen hebt.
Had nl. hetzelfde en lijkt op een handshake probleem tussen ps4 en tv als je dus op een 4k resolutie zit.
Alleen eventuele Sony AB's werken dan niet btw
Ik hoop dat Sony snel met een fix komt als dit een bekend probleem is.
Ps4 ligt helemaal uit elkaar en had minimale stof (mn pc heeft dezelfde hoeveelheid stof in een maand). Het is gewoon geen kwalitatief goede voeding... want blijkbaar gaan ze regelmatig stuk (maar goed, op het Internet vind je alleen klaaggevallen en niet de ps4s die goed functioneren).Uffeltje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:42:
Na 3 jaar zal hij ook behoorlijk wat stof hebben verzameld, zelfs in een op het oog stofvrij huis.
Hebben jullie al eens last van gehad? Of gewoon opnieuw proberen?
Verwijderd
Back-up maken en weer terugzetten gaat meestal langer duren dan opnieuw downloaden.
Save games in PS+ cloud of op USB zetten.
Mooi om bijvoorbeeld een blauwe/zwarte V2 dualshock te halen voor ong. €40,- incl. verzending.
Veel te snel, want de verwachte levensduur is echt wel meer dan 3 jaar.Ikweethetbeter1 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:30:
Klaagbericht;
Mn ps4 is dood... net wanneer ik op een spannend stukje was met Horizon Zero Dawn. Ik baal wel enorn. Ik had het bij de release gekocht. Inmiddels meer dan 3 jaar oud. Altijd super zuinig mee geweest... maar hoogstwaarschijnlijk door de tempratuur (?) Is de voeding overleden. Ik vond het wel waard om 35 euries te investeren voor een nieuwe voeding.
Einde klaagmodus
https://www.kieskeurig.nl...27AA58DE3C12574AB00374E15 (random Google)
Om die reden wel mijn launch PS4 vervangen door een Pro, maar ondertussen wordt mijn 2e PS4 ook al aardig oud.
Een trailertje over het Gambit Systeem in FFXII the Zodiac Age. (voor wie er nog niet bekent mee is)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
![]()
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!