Waarom zouden mensen in het westen nog vertrouwen hebben in een handheld van Sony? Laat Sony z'n studio's maar gebruiken om ps4 en psvr games te maken.
Gaat om deze: http://www.lg.com/uk/tvs/lg-55UH605VLOTG schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:55:
@Aenea Ik had niet in de gaten dat hij een 8bit paneel had. Ik dacht uit zijn reactie op te maken dat hij een LG OLED had.
Heeft een IPS paneel met RGBW, geen OLED...
Ik zit er over te denken om call of duty modern warfare remastered te kopen heeft iemand het spel toevallig een keer gespeeld zo ja bevalt die
stel iemand heeft die game gekocht en een ander ook en de ene vindt het leuk en de ander niet wat doe je danFormula one schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:43:
Ik zit er over te denken om call of duty modern warfare remastered te kopen heeft iemand het spel toevallig een keer gespeeld zo ja bevalt die
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wachten op een derde ervaring en bidden dat er geen vierde komt.Rossi46 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:46:
[...]
stel iemand heeft die game gekocht en een ander ook en de ene vindt het leuk en de ander niet wat doe je dan
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nee wachten op een derde ervaring en bidden dat er geen vierde komt of vijfde hoop ik voor hem dan en anders kan je altijd nog zelf kopen en dan terugbrengen of niet of wel je weet t nietFlagg schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:50:
[...]
Wachten op een derde ervaring en bidden dat er geen vierde komt.
PSN: MrMistral
Verwijderd
Apart is deze toch niet te koop?.Formula one schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:43:
Als je het voor Remastered doet doen. Als je het voor Infinite Warfare doet, niet doen.Formula one schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:43:
Oke zijn er veel lege sessies ?djmelvee schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:59:
[...]
Als je het voor Remastered doet doen. Als je het voor Infinite Warfare doet, niet doen.
Verwijderd
http://www.metacritic.com...modern-warfare-remasteredFormula one schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:43:
De multiplayer zit nog vol en je moet van MW houden.
Volgens mij heeft ie jou niet genoemd in zijn post, maar aangezien je jezelf er blijkbaar in herkent is het wel duidelijk he?bram1984 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:02:
[...]
Klagen? Je gaf zelf specifiek aan dat er HDR10 op zit, omdat dit inderdaad op de LG site staat. Daar leid ik dus uit af dat je het vermoeden hebt een B6/S7000 kwaliteit scherm te hebben gekocht voor de helft van de prijs. Ik trok daarbij denk ik terecht in twijfel of dit wel de echte 10-bit HDR betreft (Coolblue benoemt het namelijk als 8-bit en daar zit nogal een verschil in), want anders was de prijs heel goed (€ 600,- voor een 10-bits paneel is ongeëvenaard) en dan had ik er zelf ook zeker eentje gekocht. Ik kijk namelijk ook al een tijdje rond voor een 10-bit HDR TV. Ik vroeg zelfs om je ervaring te delen, maar oké, ik klaag.
Als je dat al klagen noemt, moet je er wellicht in het vervolg gewoon niet over beginnen. Ik was gewoon oprecht geïnteresseerd.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Blijft het spannend, maar ik lees hier helemaal niets meer over de Beta van GT ? wat is er gebeurd ?Flagg schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:53:
[...]
Volgens mij heeft ie jou niet genoemd in zijn post, maar aangezien je jezelf er blijkbaar in herkent is het wel duidelijk he?
't Is gewoon een superslecht spel
Remastered is hoe het hoort. Boots on the ground. Vollebak spelers.
[ Voor 15% gewijzigd door djmelvee op 01-05-2017 20:07 ]
Er waren voor zover ik weet maar 2 mensen die erop reageerden, dus inderdaad.
Verwijderd
Bij deze de 3e dan. Ik heb het max een paar weken volgehouden en daarna niks meer mee gedaan verveelt snel.bram1984 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:45:
Ik had nog wel hoop op een versie van een losse versie van de Remastered in losse verkoop, maar daar zijn ze nu wel laat mee.djmelvee schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:08:
[...]
Nope, inderdaad niet los te koop. Ook zoiets debiels.
Met al weer een nieuwe COD op komst lijkt dat het dus ook al niet meer te gaan worden.
Slaan ze weer de plank mis.
Ik heb het regelmatig gespeeld de afgelopen week, prima racen! Je kan het ook telkens even kort spelen en dat vind ik wel lekker. Overdag rijdt je kwalificaties, wedstrijden zijn er op vaste tijdstippen.Winkiller schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:55:
[...]
Blijft het spannend, maar ik lees hier helemaal niets meer over de Beta van GT ? wat is er gebeurd ?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Psssst:Winkiller schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:55:
[...]
Blijft het spannend, maar ik lees hier helemaal niets meer over de Beta van GT ? wat is er gebeurd ?
[PS4] Gran Turismo Sport
Ervaringen zat zo, lijkt me.
Overigens vind ik het persoonlijk erg tof en precies wat ik wil in een racegame, maar ik kan me zo voorstellen dat de nieuwe GT lang niet voor iedereen even interessant is. Het is iig niet meer volgens de oude GT formule suf offline honderden Skylines auto's vrijspelen maar echt ontzettend gericht op competitie en online racen.
[ Voor 34% gewijzigd door Voxalizer op 01-05-2017 21:08 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Thx voor de tip meteen besteld. Helaas pas over 4-5 dagen leverbaar maar vind ik niet erg.Enivitation schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:20:
Op dit moment is Horizon Zero Dawn nog maar 34eu bij de media markt! Goedkoper dan de goedkoopste aanbieding op vraag en aanbod op dit moment.
Haha sorry, was een reactie op @Flagg.Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:54:
[...]
Bij deze de 3e dan. Ik heb het max een paar weken volgehouden en daarna niks meer mee gedaan verveelt snel.
Lol dat kan ook natuurlijk, maar vond mijn uitleg wel leuker.bram1984 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:45:
Ja Jezus wees dan duidelijk man!!!!
* Flagg volgt het allemaal niet meer. Te moeilijk.
[ Voor 34% gewijzigd door Flagg op 01-05-2017 22:49 ]
Gvd, ik wíst het... tot gisteravond gewacht om hem digitaal te kopen met de 10 euro cashback actie... nouja ach, in elk geval geen gekloot met een schijfjeEnivitation schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:20:
Op dit moment is Horizon Zero Dawn nog maar 34eu bij de media markt! Goedkoper dan de goedkoopste aanbieding op vraag en aanbod op dit moment.
NieR:Automata DLC is beschikbaar, 13,99 Euro voor het pakket:

NieR:Automata™ 3C3C1D119440927
https://store.playstation...04480_00-AMAZARASHI3C3C1D

NieR:Automata™ 3C3C1D119440927
https://store.playstation...04480_00-AMAZARASHI3C3C1D
39
Verwijderd
'Gamefly hint naar losstaande editie Modern Warfare Remastered'
Call of Duty: Modern Warfare Remastered komt deze zomer mogelijk losstaand naar pc en consoles.
Vooralsnog is de remaster van Modern Warfare alleen verkrijgbaar bij de premium editie van Call of Duty: Infinite Warfare. CharlieIntel heeft echter inmiddels verwijderde pagina's op Gamefly gezien waar staat gemeld dat er een losstaande versie op 20 juni op PlayStation 4 en op 20 juli op Xbox One verschijnt.
De verschillende lanceringsdata geven het gerucht extra draagvlak, omdat uitgever Activision een deal heeft met Sony om Call of Duty-content een maand eerder naar PlayStation 4 te brengen. De uitgever heeft een losstaande editie van Modern Warfare Remastered echter nog niet officieel bevestigd.
Modern Warfware Remastered bevat een opgepoetste versie van de campaign uit 2007, alsmede de multiplayermodus. In maart verscheen een map pack voor de multiplayer.
Call of Duty: Modern Warfare Remastered komt deze zomer mogelijk losstaand naar pc en consoles.
Vooralsnog is de remaster van Modern Warfare alleen verkrijgbaar bij de premium editie van Call of Duty: Infinite Warfare. CharlieIntel heeft echter inmiddels verwijderde pagina's op Gamefly gezien waar staat gemeld dat er een losstaande versie op 20 juni op PlayStation 4 en op 20 juli op Xbox One verschijnt.
De verschillende lanceringsdata geven het gerucht extra draagvlak, omdat uitgever Activision een deal heeft met Sony om Call of Duty-content een maand eerder naar PlayStation 4 te brengen. De uitgever heeft een losstaande editie van Modern Warfare Remastered echter nog niet officieel bevestigd.
Modern Warfware Remastered bevat een opgepoetste versie van de campaign uit 2007, alsmede de multiplayermodus. In maart verscheen een map pack voor de multiplayer.
Was te verwachten natuurlijk. Als 'ie niet full priced is, haal ik 'm wel voor de SP.Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:30:
[afbeelding]
Verwijderd
@bram1984
De singleplayer is een nostalgie trip van top klasse als je het vroeger ook gespeeld hebt.
De multiplayer ging bij mij snel vervelen door het 'been there, done that' gevoel.
De singleplayer is een nostalgie trip van top klasse als je het vroeger ook gespeeld hebt.
De multiplayer ging bij mij snel vervelen door het 'been there, done that' gevoel.
Ik had geluk, heb hem vanochtend besteld en als het goed is vandaag in huis. Zo zie je maar weer dat de op=op actie toch niet zo op=op is. Ze bestellen gewoon braaf na. Maarja, zou ook dom zijn anders. Volgens mij is er nu een stormloop op die dingen voor die prijs.Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:28:
[...]
Thx voor de tip meteen besteld. Helaas pas over 4-5 dagen leverbaar maar vind ik niet erg.
Haha, balen! Maarja, je hebt hem alsnog en kan er nu van genieten. Er is echt een stromloop op dat spel nu bij de MM. Geloof niet dat ze wisten wat ze op hun nek haalden.bassGunner schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:56:
[...]
Gvd, ik wíst het... tot gisteravond gewacht om hem digitaal te kopen met de 10 euro cashback actie... nouja ach, in elk geval geen gekloot met een schijfje
Las laatst wel geruchten over de overige Modern Warfare delen die remastered gaan worden. Vooral Modern Warfare 2 kijk ik wel naar uit. Hopen dat ze in deze gevallen dan wel slim zullen doen en ze in de losse verkoop gooien, want dit is inderdaad heel stom..dutchgio schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:00:
[...]
Ik had nog wel hoop op een versie van een losse versie van de Remastered in losse verkoop, maar daar zijn ze nu wel laat mee.
Met al weer een nieuwe COD op komst lijkt dat het dus ook al niet meer te gaan worden.
Slaan ze weer de plank mis.
Verwijderd
bol.com games
Alleen vandaag is Mass Effect: Andromeda voor de PS4, Xbox One en Windows extra scherp geprijsd:
https://www.bol.com/nl/p/...eda-ps4/9200000045910585/
Alleen vandaag is Mass Effect: Andromeda voor de PS4, Xbox One en Windows extra scherp geprijsd:
Verwijderd
Hehe, eindelijk!.Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:30:
[afbeelding]
Geen 60 euro waard maar voor 40 ofzo zal ik hem zeker halen.
Maar wel een beetje laat...
Zijn de bugs er nu wel redelijk uit?Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:06:
bol.com games
[afbeelding]
Denk dat die 40 euro gaat kosten, volgens mij kon je voor minder al de versie met infinity warfare erbij krijgen, maar goed.
@Homeland Ik ben er vorige week mee begonnen en er zitten nog wel wat bugs in maar ik vond de meeste niet brekend. Het irritantste wat ik had was iets waarbij het leek als of de UI lag had. Ik kon wel items oppakken en dergelijke maar het duurde 30 seconden of zo voor het spel er op reageerde.
Ik had hem toen wel al een paar dagen lopen, met sleep mode. Toen ik de planeet verliet was het weg dus ik denk ergens een memory issue.
Voor de rest vond ik het allemaal wel mee vallen, ik zou zo snel niets kunnen opnoemen wat echt op viel.
Ik had hem toen wel al een paar dagen lopen, met sleep mode. Toen ik de planeet verliet was het weg dus ik denk ergens een memory issue.
Voor de rest vond ik het allemaal wel mee vallen, ik zou zo snel niets kunnen opnoemen wat echt op viel.
Verwijderd
Het spel is nu prima uit te spelen en de meeste bugs zijn eruit.Homeland schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:27:
Zijn de bugs er nu wel redelijk uit?
De versie met infinity warfare en de remasterd kost 42.70 bij http://www.allyourgames.n...legac.html?source=beslistNieuwevolger schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:27:
Denk dat die 40 euro gaat kosten, volgens mij kon je voor minder al de versie met infinity warfare erbij krijgen, maar goed.
Ik had 'm rond de kerst al verwacht eigenlijk. 40 vind ik teveel. Helemaal als je ook nog die dure DLC moet kopen.
De SP van Infinite Warfare schijnt best wel OK te zijn... Maar is het die €2,70 waard...Formula one schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:12:
[...]
De versie met infinity warfare en de remasterd kost 42.70 bij http://www.allyourgames.n...legac.html?source=beslist
Als je voorbij al de popup/popping/build up kunt kijken wel. Zelfs het gras wordt rond je nomad opgebouwdVerwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:32:
[...]
Het spel is nu prima uit te spelen en de meeste bugs zijn eruit.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Daarom, zeker in juni/juli is de retail prijs voor de combi versie dan al weer verder ingezakt.Nieuwevolger schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:27:
Nogmaals: ze zijn te laat.
Eerder was een aparte versie voor 40,- nog te rechtvaardigen en een succes geworden, nu kan dat al niet meer.
Ze moeten nou al richting de 25-30,- gaan wil het nog interessant zijn.
@-SaveMe-
Ja OK, maar daar kan ik toch ook wel overheen kijken. Op de Pro zijn het voornamelijk toch dingen aan de Horizon die pop-in hebben. En dat is alleen als je aan het rond racen bent.
Ja OK, maar daar kan ik toch ook wel overheen kijken. Op de Pro zijn het voornamelijk toch dingen aan de Horizon die pop-in hebben. En dat is alleen als je aan het rond racen bent.
Vet! lijkt qua gameplay idd op DS... maar aan de andere kant qua sfeer totaal niet... Ben erg benieuwd naar dezeVerwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:34:
'Eerste trailer Code Vein bevestigt Dark Souls-achtige gameplay'
[video]
Nou, dan is mijn Pro kapot. Op Kadara is het het ergst, maar er wordt toch echt om je heen foliage opgebouwd. Kan me geen game meer herinneren waarbij dit zo opvallend gebeurt...LOTG schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:43:
@-SaveMe-
Nioh? Dark Souls 3? Ik vind het best kleurrijke games eigenlijk.LOTG schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:46:
@-SaveMe-
Wat betreft Code Vein: kunnen we nu niet eens zo een spel krijgen wat meer kleuren gebruikt dan bruin, grijs en beige? De apocalyps in Horizon was toch zonniger.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
@Voxalizer
Het kan aan mij liggen maar alles wat ik daar van zo snel vind of gezien heb heeft toch een overwegend grauw kleuren pallet.
Het kan aan mij liggen maar alles wat ik daar van zo snel vind of gezien heb heeft toch een overwegend grauw kleuren pallet.
Op Eos zie je voornamelijk ook die plantjes op de grond er bij komen en de schaduwen op de grond en op de rotsen. Ik heb wat filmpjes, zal ze ff opzoeken en dan post ik ze wel ... Tis zo erg, ik stoor me er zo aan, dat ik steeds denk dat mijn Pro kapot isLOTG schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:46:
@-SaveMe-
Het helpt misschien dat ik daar nog niet geweest ben
Wat betreft Code Vein: kunnen we nu niet eens zo een spel krijgen wat meer kleuren gebruikt dan bruin, grijs en beige? De apocalyps in Horizon was toch zonniger.
@-SaveMe-
Ik denk dat ze wat enthousiast zijn gaan multithreaden. Het issue met dingen oppakken heeft daar volgens mij ook mee te maken.
Denk dat de thread die de omgeving moet laden wat weinig prio krijgt.
Het stoort mij niet zo erg.
Ik vind het vervelender dat je voor veel taken terug moet naar je schip om bijvoorbeeld strike missies en resources te collecten.
En dat kan dan weer niet zonder de planeet te verlaten. Dus dan moet je weer terug naar de planeet, en om een of andere reden moet je naar de LZ en niet direct naar een forward station. Beetje lam.
Ik denk dat ze wat enthousiast zijn gaan multithreaden. Het issue met dingen oppakken heeft daar volgens mij ook mee te maken.
Denk dat de thread die de omgeving moet laden wat weinig prio krijgt.
Het stoort mij niet zo erg.
Ik vind het vervelender dat je voor veel taken terug moet naar je schip om bijvoorbeeld strike missies en resources te collecten.
En dat kan dan weer niet zonder de planeet te verlaten. Dus dan moet je weer terug naar de planeet, en om een of andere reden moet je naar de LZ en niet direct naar een forward station. Beetje lam.
DS3 is duister qua sfeer maar tegelijkertijd toch wel kleurrijk vind ik. De game speelt er ook ontzettend mee kwa belichting. Bloodborne een beetje hetzelfde verhaal. Duister en grimmig? Ja. Kleurloos, absoluut niet.LOTG schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:08:
@Voxalizer
Nioh zou ik niet eens grauw durven noemen overigens, die game heeft een ontzettend groot kleurenpallet en een erg goed contrast tussen donker en licht... Af en toe spatten de kleuren echt van je scherm in die game.
Dat is ook rete irritant idd. Nog erger is al die laadschermen die je door moet. Vooral later in de game, als je je openstaande quests aan het afwerken bent dan krijg je echt dingen als:LOTG schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:29:
@-SaveMe-
Tempest > Starmap > Zoom uit > Select cluster > laad video cluster (niet te skippen) > Zoom in cluster > Laad video laden geselecteerde planeet (skipable) > Selecteren landing zone > video laden landen (unskipable) > fast travel dicht bij objective (unskipable)> Doe wat nodig is 5 minuten > Laden extracten naar tempest (unskipable) > Starmap > Zoom uit > Select cluster > laad video cluster (niet te skippen) > Zoom in cluster > Laad video laden geselecteerde planeet (skipable) > Selecteren landing zone > video laden landen (unskipable) > (..etc...)
En dit kan zich meermalen herhalen als je voor zo'n questlinetje op wel 4 planeten/locaties moet zijn.
Ben er ook wel klaar mee ongeveer, loop richting het einde. Al met al hooguit een zeventje
Zal je eerlijk zeggen dat ik me daar dus totaal niet gestoord heb-SaveMe- schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:09:
[...]
Dat is ook rete irritant idd. Nog erger is al die laadschermen die je door moet. Vooral later in de game, als je je openstaande quests aan het afwerken bent dan krijg je echt dingen als:
Tempest > Starmap > Zoom uit > Select cluster > laad video cluster (niet te skippen) > Zoom in cluster > Laad video laden geselecteerde planeet (skipable) > Selecteren landing zone > video laden landen (unskipable) > fast travel dicht bij objective (unskipable)> Doe wat nodig is 5 minuten > Laden extracten naar tempest (unskipable) > Starmap > Zoom uit > Select cluster > laad video cluster (niet te skippen) > Zoom in cluster > Laad video laden geselecteerde planeet (skipable) > Selecteren landing zone > video laden landen (unskipable) > (..etc...)
En dit kan zich meermalen herhalen als je voor zo'n questlinetje op wel 4 planeten/locaties moet zijn.
Ben er ook wel klaar mee ongeveer, loop richting het einde. Al met al hooguit een zeventje
Het grootste issue daar mee is dat het grotendeels heel makkelijk is op te lossen: laat mensen meteen een fast travel punt selecteren vanaf de map buiten de tempest. Maak er nog een leuk unskippable filmpje (laadscherm) voor waar je jumped naar de nieuwe planeet en land.
Slim van bandai dat ze een anime souls game maken ipv een monster hunter copy, spreek je vooral in het westen veel meer mensen aan. Trailer ziet er verder ook prima uit.
Verwijderd
PlayStation Europe
New this week on PS Store: Prey, Nioh DLC, TumbleSeed, GNOG, Shovel Knight: Specter of Torment, more. Full list:
https://blog.eu.playstati...mbleseed-more/#sf75297235

Ik ga niks halen dit keer, jullie wel?
New this week on PS Store: Prey, Nioh DLC, TumbleSeed, GNOG, Shovel Knight: Specter of Torment, more. Full list:
https://blog.eu.playstati...mbleseed-more/#sf75297235

Ik ga niks halen dit keer, jullie wel?
@Verwijderd Prey klinkt wel interessant (wist niet dat die al uit kwam) maar backlog... Op meerdere platformen...
Darksiders: Fury’s Collection – War and Death voor €20 hmmmmm... en Deeltje 3 vandaag aangekondigd... Deze collectie gaat er binnenkort zeker komen!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Playstation netwerk ligt eruit bij mij hebben jullie er ook last van
Heb ik er bij jou ook last van?Formula one schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:48:
Playstation netwerk ligt eruit bij mij hebben jullie er ook last van
Maar nee, volgens de PSN site zijn alle services gewoon up and running.
Welke HDD werd alweer aangeraden als je jouw interne HDD wilt vervangen? Ik heb even in voorgaande delen gezocht, maar ik kan het niet direct vinden.
Ik heb laatst deze in mijn Pro gezet. Werkt als een trein en zo gepiept. En wat snller als de stock drive. Bij Ghost Recon Wild lands ben ik altijd het eerste in de game of na fast travelLe Enfant! schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:12:
Welke HDD werd alweer aangeraden als je jouw interne HDD wilt vervangen? Ik heb even in voorgaande delen gezocht, maar ik kan het niet direct vinden.
Ik ben nu bezig met Dishonored 2 en ik schreeuw wel eens dat ik het leveldesign van Bloodborne zo geniaal vind, maar deze game kan er ook wel wat van. Vooral de Clockwork Mansion missie geeft echt legio wtf momentjes. Volgens mij is deze game een beetje ondergewaardeerd.
Dishonored 1 en 2 zijn een van de meest onderschatte games van de laatste jaren.bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:53:
Ik ben nu bezig met Dishonored 2 en ik schreeuw wel eens dat ik het leveldesign van Bloodborne zo geniaal vind, maar deze game kan er ook wel wat van. Vooral de Clockwork Mansion missie geeft echt legio wtf momentjes. Volgens mij is deze game een beetje ondergewaardeerd.
Dishonored 1 was het enige spel waarbij ik het de moeite vond om ieder hoekje te ontdekken. Bij bijna alle andere spellen, vond ik de collectibles niet echt de moeite waard, omdat het niets opleverde, afgezien van wat nutteloze trophies
Hop,hop,hop!
Gister met 2 vrienden begonnen met Alienation. Erg toffe game! En ook lekker uitgebreid qua upgrades en dergelijke. Zeker omdat ie nu gratis is een aanrader, en al helemaal coop!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik heb de demo een stukje gedaan. Maar vond de controls niet fijn dus ben ik er (eventjes) mee opgehouden.bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:53:
Storywise trok het me wel.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
Wat ben ik blij met de 2 staps beveiliging.
Kreeg opeens een smsje dat ik mijn code moest invullen om aan te melden..
Meteen wachtwoord veranderd..
Mensen die het nog niet hebben aanstaan, ik raad het je aan om het te activeren.
Mensen die het nog niet hebben aanstaan, ik raad het je aan om het te activeren.
Deel 1 kostte me in eerste instantie wel wat moeite. Daar ben ik een tijdje mee gestopt omdat ik niet helemaal wist welke speelstijl ik moest aannemen en op een gegeven moment ben je meer aan het saven en laden dan spelen. Toen ben ik maar gewoon vol gas high chaos iedereen om gaan leggen en in noodgevallen gewoon het pistool trekken.basset schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:12:
[...]
Dishonored 1 en 2 zijn een van de meest onderschatte games van de laatste jaren.
Dishonored 1 was het enige spel waarbij ik het de moeite vond om ieder hoekje te ontdekken. Bij bijna alle andere spellen, vond ik de collectibles niet echt de moeite waard, omdat het niets opleverde, afgezien van wat nutteloze trophies
Deel 2 vind ik echter wel een stuk beter. Het ziet er een stuk mooier uit en ik vind het leveldesign tot nu wel beter.
Ik vind de controls eigenlijk wel smooth en nu ben ik juist daar erg gevoelig voor.RoRoo schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:18:
[...]
Ik heb de demo een stukje gedaan. Maar vond de controls niet fijn dus ben ik er (eventjes) mee opgehouden.
Storywise trok het me wel.
Ik wilde laatst weer even op mijn PS3 spelen. (Burnout Paradise) maar ik moest deze even opnieuw aanmelden ivm tweetraps beveiliging. Hier was ik wel even mee aan het kloten hoor hahah. Lekker van die generieke wachtwoorden invoeren met je controller.Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:09:
Maar iedereen die het nog niet heeft aanstaan: doen!
maar we zitten op Tweakers, de meeste zullen het toch wel aan hebben staan?
[EDIT] Over Burnout gesproken. Iemand dit al gezien?
http://www.ign.com/articl...crashing-game-danger-zone
[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 03-05-2017 11:45 ]
Heb ik net een ps4 pro gekocht komt volgend jaar alweer een nieuwe console uit.
Man man gaat wel heel snel zo hé.
Stay hungry, stay foolish!
Domme vraag wellicht, maar wat heeft het voor nut je wachtwoord te wijzigen? Als je 2factor aan hebt staan, komen ze er sowieso toch niet in?Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:09:
Heeft iemand Outlast 2 eigenlijk al geprobeerd?
Verwijderd
Omdat iemand anders blijkbaar wel mijn wachtwoord weet...bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:47:
[...]
Domme vraag wellicht, maar wat heeft het voor nut je wachtwoord te wijzigen? Als je 2factor aan hebt staan, komen ze er sowieso toch niet in?
Heeft iemand Outlast 2 eigenlijk al geprobeerd?
Ook al komen ze er niet in zonder mijn SMS code..
Het lijkt mij persoonlijk veiliger als ze ook niet meer mijn wachtwoord weten.(Wat mij nogal logisch lijkt toch?).
Dat klopt. Maar het lijkt mij, wanneer iemand dus blijkbaar je wachtwoord al heeft (anders had hij de SMS niet gekregen), zeker niet onverstandig om het wachtwoord gelijk te wijzigen!bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:47:
[...]
Domme vraag wellicht, maar wat heeft het voor nut je wachtwoord te wijzigen? Als je 2factor aan hebt staan, komen ze er sowieso toch niet in?
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Uiteraard, maar ik vraag me dan altijd af hoe ze achter je wachtwoord zijn gekomen en waarom ze niet achter je nieuwe wachtwoord zouden kunnen komen. De kans dat dezelfde lui jouw telefoon jatten, acht ik nogal klein en opnieuw proberen in te loggen zullen ze niet zo snel doen als ze weten dat je 2factor aan hebt staan.Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:52:
[...]
Omdat iemand anders blijkbaar wel mijn wachtwoord weet...
Ook al komen ze er niet in zonder mijn SMS code..
Het lijkt mij persoonlijk veiliger als ze ook niet meer mijn wachtwoord weten.(Wat mij nogal logisch lijkt toch?).
Ik snap verder inderdaad dat het goed voor je gemoedsrust is.
Verwijderd
Vraag me dat inderdaad ook wel af, want het is nou niet echt een wachtwoord wat makkelijk te raden was.bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:00:
[...]
Uiteraard, maar ik vraag me dan altijd af hoe ze achter je wachtwoord zijn gekomen en waarom ze niet achter je nieuwe wachtwoord zouden kunnen komen. De kans dat dezelfde lui jouw telefoon jatten, acht ik nogal klein en opnieuw proberen in te loggen zullen ze niet zo snel doen als ze weten dat je 2factor aan hebt staan.
Maar aan de andere kant zijn er zoveel programma's te vinden waarmee je wachtwoorden kan kraken..
Ben in ieder geval zeer blij met de 2 staps verificatie, anders was ik nu een zeer chagrijnige man geweest
Baat het niet schaadt het niet. Overigens komt het volgens mij in de meeste gevallen doordat mensen dezelfde wachtwoorden bij meerdere services gebruiken.bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:00:
[...]
Uiteraard, maar ik vraag me dan altijd af hoe ze achter je wachtwoord zijn gekomen en waarom ze niet achter je nieuwe wachtwoord zouden kunnen komen. De kans dat dezelfde lui jouw telefoon jatten, acht ik nogal klein en opnieuw proberen in te loggen zullen ze niet zo snel doen als ze weten dat je 2factor aan hebt staan.
https://haveibeenpwned.com/
Checken kan ook geen kwaad.
MySpace en Dropbox. Gebruik ik niet, dus prima.Voxalizer schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:09:
[...]
Baat het niet schaadt het niet. Overigens komt het volgens mij in de meeste gevallen doordat mensen dezelfde wachtwoorden bij meerdere services gebruiken.
Dan nog blijft het oppassen. Geen idee hoe het bij Sony echt geregeld is maar bij Blizzard (World of Warcraft) kreeg het men voor elkaar om mijn 2-way-auth (fysieke token) uit te laten schakelen door een ingame ticket te plaatsen (wachtwoord ws gehacked via een keylogger) en een fake ID om vervolgens mijn account leeg te plunderen (ingame gold). Natuurlijk krijg je diverse mailtjes maar ze doen het uiteraard op het moment dat jij op 1 oor ligt te pittenVerwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:04:
[...]
Vraag me dat inderdaad ook wel af, want het is nou niet echt een wachtwoord wat makkelijk te raden was.
Maar aan de andere kant zijn er zoveel programma's te vinden waarmee je wachtwoorden kan kraken..
Ben in ieder geval zeer blij met de 2 staps verificatie, anders was ik nu een zeer chagrijnige man geweest
Van bovenstaande site kwam alleen Adobe naar voren...hoe verrassend
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 03-05-2017 13:24 ]
Hm, ik heb de demo ook geprobeerd (moet het nog 'uitspelen' overigens) maar ik vond de controls ook wel traag aanvoelen. Daarbij vond ik het niet een bijzonder mooi spel (vooral vergezichten over de stad zagen er erg belegen uit) en was de framerate vrij matig. Het was echt een wereld van verschil toen ik na dit spel weer even naar de 60 fps smoothness van BF1 ging.bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:25:
[...]
Ik vind de controls eigenlijk wel smooth en nu ben ik juist daar erg gevoelig voor.
Ik lees ook wel hier en daar over de inputlag problemen van zowel Dishonored 2 als Prey (zelfde studio).
De game heeft wel een mooie sfeer trouwens, maar ik denk niet snel dat ik de full game ga halen. Wie weet, ooit, in de aanbieding ofzo...
Oh? Heb ik de aankondiging daarvan gemist?RBN026 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:40:
bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:00:
[...]
https://haveibeenpwned.comVerwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:04:
[...]
Vraag me dat inderdaad ook wel af, want het is nou niet echt een wachtwoord wat makkelijk te raden was.
Daar kan je je email adres invoeren en zien of er websites zijn die gehacked zijn waar je dat email adres hebt gebruikt en waarvan dus het wachtwoord voor DIE website bekend is.
Als je op zo'n website/service hetzelfde wachtwoord hebt gebruikt als voor PSN dan weten ze op die manier je wachtwoord.
Oeps, ik had even door moeten lezen!Voxalizer schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:09:
[...]
Baat het niet schaadt het niet. Overigens komt het volgens mij in de meeste gevallen doordat mensen dezelfde wachtwoorden bij meerdere services gebruiken.
[ Voor 88% gewijzigd door Aenea op 03-05-2017 13:47 ]
Was mij ook ontgaan maar er staat nieuws over op verschillende sites.
https://nl.hardware.info/...t-een-nieuwe-gameconsoler
Krijgen we een Far Cry 3 remaster? Die komt hier meteen in huis. 
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1368109
Gelukkig is Ubi erg goed met remasters.bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:49:
Verwijderd
Gelukkig waren ze erg snel met het oplossen daarvan.
Heb alle 3 de assassins creed remasters gespeeld en daar heb ik geen enkel probleem mee gehad.
Vind 3 wel de leukste Far Cry dus kom maar op, speel die met plezier nog een keer.
Coop missies waren ook zeer vermakelijk
Doen ze deze zelf? Laat die lui uit Utrecht (Tomb Raider) of Bluepoint (Uncharted) het anders maar doen.
@RBN026
Ik denk dat het bij een gerucht blijft en dat ze met een Pro Slim komen. Anderhalf jaar na de Pro een nieuwe console uitbrengen is een slechte zet. Ik denk niet dat de mensen die van een PS4 naar een Pro zijn gegaan weer zin hebben om zo'n 500 euro uit te geven aan een nieuwe console. De mensen die net een Pro gekocht hebben in zijn algemeen niet denk ik.
Ik denk dat het bij een gerucht blijft en dat ze met een Pro Slim komen. Anderhalf jaar na de Pro een nieuwe console uitbrengen is een slechte zet. Ik denk niet dat de mensen die van een PS4 naar een Pro zijn gegaan weer zin hebben om zo'n 500 euro uit te geven aan een nieuwe console. De mensen die net een Pro gekocht hebben in zijn algemeen niet denk ik.
Ohh dat, haha, nee dat is gebaseerd op 1 of andere analist die denkt dat Sony in 2018 een nieuwe console gaat uitbrengen. Kortom, dit moet je nemen met een flinke korrel zout!RBN026 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:48:
[...]
Was mij ook ontgaan maar er staat nieuws over op verschillende sites.
https://nl.hardware.info/...t-een-nieuwe-gameconsoler
[ Voor 27% gewijzigd door Aenea op 03-05-2017 14:14 ]
En om de Pro kleiner te maken moet er ook technisch gezien een mogelijkheid zijn om dat te doen en dat zal lastig gaan als de APU niet op een kleinere die te maken valt volgend jaar. Dus ook dat lijkt me stug, magoe, dat kan eerder dan een compleet nieuw systeem in ieder geval....LOTG schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:13:
@RBN026
Of gewoon een nieuwe Far Cry met een oude map, zoals bij Primal ook deden.bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:49:
Verwijderd
Als je de ps5 bedoelt dan denk ik van niet. Doen ze meestal om de 7-8 jaar pas en ps4 is er pas sinds eind 2013. Zou het ook niet leuk vinden hoor pas volle mep betaald voor een ps pro.RBN026 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:40:
Zolang het de FC3 map en een tropische setting is, prima!dutchgio schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:21:
[...]
Of gewoon een nieuwe Far Cry met een oude map, zoals bij Primal ook deden.
Voor mijn gevoel is de PS4 net uit, haha. Ik geloof er geen bal van. Bovendien zou ik het ergens wel een beetje sneu vinden van Sony aangezien de pro er 'net' is.
7-8 jaar is tegenwoordig een eeuwigheid voor een nieuwe generatie. Zowel Sony als Microsoft gaan dit in de toekomst, denk ik, anders aanpakken. De verschillen met PC gaming worden anders te snel te groot.Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:31:
[...]
Als je de ps5 bedoelt dan denk ik van niet. Doen ze meestal om de 7-8 jaar pas en ps4 is er pas sinds eind 2013. Zou het ook niet leuk vinden hoor pas volle mep betaald voor een ps pro.
(het is maar een mening)
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
'PlayStation Store deal van de week geeft korting op Batman: Return to Arkham'
Deze game kost normaal €49,99 en kan je nu aanschaffen voor €19,99:
https://store.playstation...04607_00-RETURNTOARKHAM00
'Keer terug naar Arkham en ervaar de twee meest geprezen titels van de laatste generatie - Batman: Arkham Asylum en Batman: Arkham City - met compleet remasterde en geüpdatete visuals. Batman: Return to Arkham bevat de uitgebreide versies van beide spellen en bevat alle voorheen vrijgegeven extra content.'
Een persoonlijke aanrader uit eigen ervaring.
Deze game kost normaal €49,99 en kan je nu aanschaffen voor €19,99:
https://store.playstation...04607_00-RETURNTOARKHAM00
'Keer terug naar Arkham en ervaar de twee meest geprezen titels van de laatste generatie - Batman: Arkham Asylum en Batman: Arkham City - met compleet remasterde en geüpdatete visuals. Batman: Return to Arkham bevat de uitgebreide versies van beide spellen en bevat alle voorheen vrijgegeven extra content.'
Een persoonlijke aanrader uit eigen ervaring.
@OzzieMann
Maar als ze te vaak nieuwe hardware uitbrengen worden de verschillen misschien juist te klein. Een PC upgraden is vaak goedkoper dan een nieuwe console.
Plus de reden dat de verschillen zo groot zijn nu komt omdat ze met matige hardware begonnen, dat proberen ze met de Pro en Scorpio wat in te lopen.
Maar als ze te vaak nieuwe hardware uitbrengen worden de verschillen misschien juist te klein. Een PC upgraden is vaak goedkoper dan een nieuwe console.
Plus de reden dat de verschillen zo groot zijn nu komt omdat ze met matige hardware begonnen, dat proberen ze met de Pro en Scorpio wat in te lopen.
Nou je hebt zeker een punt alleen als we naar het verleden kijken zou het wel relatief snel zijn. Het zal hier ook niet gaan om een PS5 denk ik maar eerder om ge-upgrade pro versie die de concurrentie moet aangaan met de Xbox Scorpio. Toch slim bedacht door nu de pro aan te bieden zodat mensen niet hoeven te wachten om op 4K te spelen en dan later de ultieme ps4 op de markt te brengen wanneer de scorpio gelanceerd wordt. Dan heb je voor ieder wat wils in verschillende prijscategorieën.OzzieMann schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:36:
[...]
7-8 jaar is tegenwoordig een eeuwigheid voor een nieuwe generatie. Zowel Sony als Microsoft gaan dit in de toekomst, denk ik, anders aanpakken. De verschillen met PC gaming worden anders te snel te groot.
(het is maar een mening)
Far Cry 3 was wel de fijnste uit de reeks (al heb ik, deel 1 en Primal nooit gespeeld).bram1984 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:33:
[...]
Zolang het de FC3 map en een tropische setting is, prima!
Vind ik ook, samen met deel 1. Deel 1 was voor zijn tijd wel echt indrukwekkend qua graphics. Hij was wel meer lineair qua opzet.Homeland schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:13:
[...]
Far Cry 3 was wel de fijnste uit de reeks (al heb ik, deel 1 en Primal nooit gespeeld).
Deel 2 vind ik ronduit de slechtste. Het respawnen van al die checkpoints kwam me echt heel snel de keel uit en haalde de hele beleving onderuit. Vijf minuten geleden hebje de hele zooi opgeblazen en nu kwam je er weer langs en is het alsof er niks gebeurd is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!