Top, dank!Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:12:
[...]
'De code wordt tussen 6 en 7 april weergegeven in het gedeelte Meldingen op je PS4™.'
Quote uit mijn PS Mail.
Eens kijken of ik daar een leuke VR-game voor kan aanschaffen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Top, dank!Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:12:
[...]
'De code wordt tussen 6 en 7 april weergegeven in het gedeelte Meldingen op je PS4™.'
Quote uit mijn PS Mail.
Daar ga je waarschijnlijk geen spijt van krijgenNieuwevolger schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:55:
Ik ga denk ik voor shadow of mordor in de sale, met als voornaamste reden dat ik nog 4 euro op m'n account heb staan en er 10 euro bij doe precies goed uitkom.
Als ik op EA inlog zie ik zowel mijn PlayStation als PC account. Dus één EA account kan accounts voor PC, PlayStation en XBOX hebben.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Stay hungry, stay foolish!
Waarom weer terug?RBN026 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:18:
Zojuist weer een Ps4 besteld, dit keer de pro met 2 controllers voor €400! Nu nog een 55 of 65 inch oled 4K en ik ben klaar! Ben heel erg benieuwd naar de pro versie. Ben van Ps4 naar pc weer terug naar Ps4 gegaan. Zal wel ff slikken worden qua graphics denk ik maar uiteindelijk went dat vanzelf.
Achja, de graphics van Uncharted, Horizon Zero Dawn en The Last of Us zijn nu ook weer niet zo veel beter op pc he...RBN026 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:18:
Zojuist weer een Ps4 besteld, dit keer de pro met 2 controllers voor €400! Nu nog een 55 of 65 inch oled 4K en ik ben klaar! Ben heel erg benieuwd naar de pro versie. Ben van Ps4 naar pc weer terug naar Ps4 gegaan. Zal wel ff slikken worden qua graphics denk ik maar uiteindelijk went dat vanzelf.
Hehe welkom terug dan. Ik ben net over op een pro icm de LG OLED55B6. In het oled prijsdiscussue topic kun je vast een aanbieder naar voorkeur vinden. Al heb ik die van mij bij Audiovision.be te Mechelen vandaan voor 1598 euro. Volgende week wordt ie geleverd en dus heb ik maar snel de Playstation 4 slim de deur uit gedaan en een pro gekochtRBN026 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:18:
Wacht jij nou maarRBN026 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:18:
Zal wel ff slikken worden qua graphics denk ik maar uiteindelijk went dat vanzelf.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gaat snel, 3 april 2017 een GeForce GTX 1080 overgenomen van een Tweaker en 5 april een PlayStation 4 Pro. Ik ben erg benieuwd waarom?RBN026 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:18:
Ik heb mezelf niet in de hand met het bouwen van een pc, wil constant de nieuwste componenten kopen, had nu een aardig systeem van 2.5K staan. En dat was nog niet genoeg dus ik verkoop mijn hele systeem en voor dat geld haal ik een ps4 pro met een 4k tv. Kunnen mijn dochters van 6 daar straks op spelen.
Ik heb mijn 1080 verkocht bedoel je? Mijn volledige systeem inmiddelsJumpman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:46:
[...]
Gaat snel, 3 april 2017 een GeForce GTX 1080 overgenomen van een Tweaker en 5 april een PlayStation 4 Pro. Ik ben erg benieuwd waarom?
Het al wel aan mij liggen? Quote 3 april 2017: Pak je een 2e hands 1080! Ik heb vandaag de 1080 X overgenomen van een medetweaker voor 500 en deze kaart is gewoon zo goed als nieuw. Clockt makkelijk over de 2100 mhz heen oftewel een strixx oC of gaming Z is totaal niet nodig. Kan deze over een maand of 3 weer verkopen en haal dan 1080 ti.RBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:50:
[...]
Ik heb mijn 1080 verkocht bedoel je? Mijn volledige systeem inmiddels![]()
Sinds de nintendo tot aan de ps4 heb ik altijd consoles gespeeld. Vorig jaar mijn eigen PC in elkaar gezet en dat was leuk maar uiteindelijk wordt dat een hele dure hobby voor 2 a 3 uurtjes gamen.
[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 06-04-2017 09:00 ]
Dat was 3 maart zoals het er bij staat en die gedachte die daar is verwerkt is nou precies het probleem! Meer meer en meer willen. Niet normaal man!Jumpman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:54:
[...]
Het al wel aan mij liggen? Quote 3 april 2017: Pak je een 2e hands 1080! Ik heb vandaag de 1080 X overgenomen van een medetweaker voor 500 en deze kaart is gewoon zo goed als nieuw. Clockt makkelijk over de 2100 mhz heen oftewel een strixx oC of gaming Z is totaal niet nodig. Kan deze over een maand of 3 weer verkopen en haal dan 1080 ti.
Zelf ook van PC naar PlayStation overgestapt, geen tijd meer om telkens te tweaken om een game goed te laten lopen op de hoogste resolutie en instellingen.
[ Voor 101% gewijzigd door CHKYBSTRD op 06-04-2017 09:15 ]
Jepp ken het gevoel 200%.. daarom ben ik toentertijd ook overgstapt naar PS4, om van dat 'gezeik' af te zijn..RBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:49:
[...]
Ik heb mezelf niet in de hand met het bouwen van een pc, wil constant de nieuwste componenten kopen,
Ja dat is klote echter gebeurd dat (gelukkig) niet jaarlijks, ik had nu mijn 1080 verkocht om eigenlijk een 1080 ti te kopen. Dat proces zal zich volgend jaar weer herhalen zowel met processor als videokaart.poor Leno schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:13:
[...]
Jepp ken het gevoel 200%.. daarom ben ik toentertijd ook overgstapt naar PS4, om van dat 'gezeik' af te zijn..
Ennnnnnn vervolgens komen ze met een Pro, waardoor ik weer met hetzelfde knagende gevoel zit
[ Voor 8% gewijzigd door CHKYBSTRD op 06-04-2017 09:19 ]
Haha. Dat knaagende gevoel had ik ook, heb er maar meteen aan toe gegeven en mn PS4 ingeruild voor een PS4 Pro.poor Leno schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:13:
[...]
Jepp ken het gevoel 200%.. daarom ben ik toentertijd ook overgstapt naar PS4, om van dat 'gezeik' af te zijn..
Ennnnnnn vervolgens komen ze met een Pro, waardoor ik weer met hetzelfde knagende gevoel zit
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik denk hetzelfde als in de winkel. Zou wat zijn als ie er opeens anders uitzietRBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:07:
Heb zojuist ook een LG 55B6V gekocht voor €1599 bij Smits, ff snel tussen de bedrijven door opgehaald en thuis gebracht. Ben heel erg benieuwd hoe dit er uit gaat zien met een ps4 pro.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
dvdkiwi schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:09:
[...]
Ik denk hetzelfde als in de winkel. Zou wat zijn als ie er opeens anders uitziet
Aangezien de pro geen bundels heeft en hoe dan ook niet in de spotlight gezet wordt door Sony denk ik zeker dat dit het geval is. Vlak voor de E3 was bekend wat de Scorpio ongeveer zou worden en er zijn meerdere mensen uit het vak die aangeven dat Sony om die reden van een aankondiging op de E3 heeft afgezien. Hier kan ik helaas geen bron van aantonen omdat mijn informatie vooral uit podcasts komt.Anton.net schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:38:
De specs van de Xbox Scorpio zijn gekend, en hij is beter dan de PS4 pro. Dat is het risico dat Sony genomen heeft door als eerste een high end console uit te brengen.
Nu is de vraag, zou Sony zich neerleggen bij deze 'verloren' strijd, of krijgen we binnenkort een ps4 pro pro....?
Ach wat heb je aan de snelste auto ter wereld als de benzine die erin gaat schaars is.Anton.net schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:38:
De specs van de Xbox Scorpio zijn gekend, en hij is beter dan de PS4 pro. Dat is het risico dat Sony genomen heeft door als eerste een high end console uit te brengen.
Nu is de vraag, zou Sony zich neerleggen bij deze 'verloren' strijd, of krijgen we binnenkort een ps4 pro pro....?
[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 06-04-2017 19:02 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:02:
Het Xbox merk heeft mijn hartje al verpletterd toen de Xbox One in NL werd uitgesloten door em later te releasen hier.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Je klinkt verbaasd. Het is al zo een anderhalf jaar (?) bekend dat de Scorpio krachtiger ging worden. Sony sloopt MS momenteel letterlijk als op exclusives aan komt, dus die liggen hier echt niet wakker van.Anton.net schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:38:
Oh zeg dat dan. Fijn dat er iemand van Sony langs komt in dit topic om even de feiten op een rijtje te zetten. Ik bedoel dat neem ik aan aangezien je vanaf de 2e alinea niet aangeeft dat het een mening isASNNetworks schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:55:
Voor alle paniekzaaiers en doemdenkers: het verschil tussen de PS4 en X1 is bijna even groot als de Pro en Scorpio als het op ruwe kracht komt. (38% PS4 krachtiger dan X1 en 42% kraxhtiger Scorpio dan Pro). Microsoft heeft niet in paniek een verbeterde X1 uitgebracht toen en Sony gaat dat nu ook niet doen. Daarnaast gebruiken ze dezelfde CPU weer (als de Pro ook), dus 60fps mag je wel vergeten. Het verschil was met PS4 en X1 voornamelijk resolutie: 1080p vs 900p. Dat zal nu weer het geval zijn, maar in het voordeel van de Scorpio: native 4k vs checkerboard 4k.
Sony komt eind 2019/begin 2020 wel weer met een nieuwe console
De reden dat de Pro niet in de spotlights wordt gezet is door de normale PS4. Alle games moeten op beide draaien en de base PS4 is gunstiger. Dus dan ga je daar zoveel mogelijk reclame voor maken. Pro tegenover de Xbox One is gewoon niet aantrekkelijk prijstechnisch. Een advertentie met games als Horizon, Gran Turismo, God of War en Uncharted met aan het eind: vanaf €299* is natuurlijk aantrekkelijker dan €399
Over een half jaar laten ze wel wat checkerboard 4K games zien met HDR van exclusives op de PS4 Pro vanaf €349*, tegenover de Scorpio.
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 06-04-2017 19:23 ]
Het is heel simpel, de PS4 Pro en Xbox One Scorpio zijn voor de diehard gamers en fanboys die unlimited geld recources hebben en online willen opscheppen over de specificaties.ASNNetworks schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:55:
Voor alle paniekzaaiers en doemdenkers: het verschil tussen de PS4 en X1 is bijna even groot als de Pro en Scorpio als het op ruwe kracht komt. (38% PS4 krachtiger dan X1 en 42% kraxhtiger Scorpio dan Pro). Microsoft heeft niet in paniek een verbeterde X1 uitgebracht toen en Sony gaat dat nu ook niet doen. Daarnaast gebruiken ze dezelfde CPU weer (als de Pro ook), dus 60fps mag je wel vergeten. Het verschil was met PS4 en X1 voornamelijk resolutie: 1080p vs 900p. Dat zal nu weer het geval zijn, maar in het voordeel van de Scorpio: native 4k vs checkerboard 4k.
Sony komt eind 2019/begin 2020 wel weer met een nieuwe console
De reden dat de Pro niet in de spotlights wordt gezet is door de normale PS4. Alle games moeten op beide draaien en de base PS4 is gunstiger. Dus dan ga je daar zoveel mogelijk reclame voor maken. Pro tegenover de Xbox One is gewoon niet aantrekkelijk prijstechnisch. Een advertentie met games als Horizon, Gran Turismo, God of War en Uncharted met aan het eind: vanaf €299* is natuurlijk aantrekkelijker dan €399
Over een half jaar laten ze wel wat checkerboard 4K games zien met HDR van exclusives op de PS4 Pro vanaf €349*, tegenover de Scorpio.
Ik ben helemaal niet verbaasd. En het is zeker een feit dat Xbox zich niet kan meten met de exclusives van playstation. (Zo denken wij ps4 bezitters er toch overbram1984 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:17:
[...]
Je klinkt verbaasd. Het is al zo een anderhalf jaar (?) bekend dat de Scorpio krachtiger ging worden. Sony sloopt MS momenteel letterlijk als op exclusives aan komt, dus die liggen hier echt niet wakker van.
Sony heeft nog minstens een half jaar de naam van de krachtigste console ooit, en zoals Bram zei het is al een tijd bekend dat deze eraan kwam.Anton.net schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:35:
[...]
Ik ben helemaal niet verbaasd. En het is zeker een feit dat Xbox zich niet kan meten met de exclusives van playstation. (Zo denken wij ps4 bezitters er toch over)
Maar Sony is nu wel het argument van "krachtigste gameconsole ooit" kwijt, en je gaat me niet vertellen dat dat niet knaagt bij Sony.
Huh?? wait.. wut? hold on.. stop the presses.. gierende remmen en verslikt zich in een colaatjeVerwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:02:
Het Xbox merk heeft mijn hartje al verpletterd toen de Xbox One in NL werd uitgesloten door em later te releasen hier. De Xbox One was ook nog eens duurder en niet zo krachtig.
Ik heb daarom dus voor het PlayStation merk gekozen en geen moment spijt gehad.
Ik heb geen behoefte aan de Scorpio en ik blijf voorlopig op mijn PS4 Pro genieten.
wow hee, wil jij ff kappen met die wijsheid hier?Recon24 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:33:
Een jaar na dato met een wat betere console komen is minder knap dan studio's hebben die echt laten zien waartoe je console in staat is.
Kun je nagaan hoe erg zn hart is verpletterd, van Xbox fan helemaal omgeslagen naar PlayStationpoor Leno schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:14:
[...]
Huh?? wait.. wut? hold on.. stop the presses.. gierende remmen en verslikt zich in een colaatje
Vertel je nu dat jij pas sinds PS4 over bent op Playstation???
Ik dacht serieus dat jij vanaf dag 1 van de PS1 al helemaal fanboy bent, zoveel posts en ophemeling hier
Dat denk ik ook wel, maar als ze dan naar de verkoopcijfers gaan kijken en de prachtige games er zijn verschenen dan zijn ze dat snel weer vergeten.Anton.net schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:35:
[...]
Maar Sony is nu wel het argument van "krachtigste gameconsole ooit" kwijt, en je gaat me niet vertellen dat dat niet knaagt bij Sony.
En hoe bevalt de televisie?RBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:07:
Heb zojuist ook een LG 55B6V gekocht voor €1599 bij Smits, ff snel tussen de bedrijven door opgehaald en thuis gebracht. Ben heel erg benieuwd hoe dit er uit gaat zien met een ps4 pro.
“hun“ en "wij"DeeSung schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 00:42:
Laat hun lekker halo 7, gow 6 en forza 10 spelen.
Gaan wij lekker met Nieuwe IP's en VR aan de slag.
En als het echt om de graphics en games ging hadden ze allang de playstation gekocht.
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Sony is gewoon lekker bezig al 2 jaar lang. Games, VR en een krachtige console erbij. We gaan namelijk nog bloedmooie games uit de Pro zien komen ;-).jooncheez schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 05:44:
[...]
“hun“ en "wij"![]()
Ik snap niet dat mensen zichzelf altijd zo in 2 kampen willen verdelen. Puur omdat je een Playstation hebt gekocht hoef je helemaal niet anti xbox te zijn.
Ik vind zelf de xbox het fijnere platform, maar heb onlangs een ps4 gekocht vanwege de exclusives die ik wil spelen. Ik ben nou eenmaal een gamer, en als er een goede game uitkomt wil ik die nou eenmaal spelen, ongeacht het platform.
De Scorpio vind ik echter heel interessant. De hardware is top en de ontwikkel filosofie van Microsoft klinkt erg goed. Ik kan iedereen aanraden het Digital Foundry artikel te gaan lezen. Microsoft kan hiermee console gaming echt gaan vernieuwen als ze het goed aanpakken. Het lijkt er ook op dat ze 4k echt voor elkaar hebben.
Ik hoop dat ze goed doorpakken en een paar sterke games laten zien op de E3. We gaan get zienIk ben ook benieuwd hoe Sony gaat reageren.
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 07-04-2017 08:16 ]
10 second ninja DONE
Daarom. Xbox heeft het prima gedaan met de 360, een waardige concurrent van de PS3, maar met de PS4 totaal geen partij.Jumpman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:28:
Zo'm krachtige console is leuk, maar de exclusives trekken mij gewoon niet. Dit was ook op de PlayStation 3 al zo. Die was in de BF's/FIFA's/COD's grafisch duidelijk (optimaliseren voor de Cell was gewoon lastiger enhet iets mindere RAM hielp ook niet mee) minder dan de XBOX 360, maar de exclusives Uncharted, The Last Of Us waren zoveel beter en mooier dan de Microsoft Exclusives.
Dat wil ik je best vertellen hoor. De Scorpio geruchten gingen al voordat de Pro überhaupt aangekondigd was. Daarbij kan Sony nog zo een half jaar roepen dat de Pro de meest krachtige console ooit is en tegen die tijd is het momentum ook wel weer voorbij. Dan zijn wellicht Spider-Man, Days Gone, God of War 3, Detroit en de Uncharted 4 DLC inmiddels uit en dan heb je dus een (1!!) jaar met NieR, Nioh, Horizon, Persona 5, Spider-Man, Days Gone, God of War 3 en Detroit (en dan mis ik er nog een paar). Daar gaat een Crackdown of Forza 23 weinig aan veranderen.Anton.net schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:35:
[...]
Ik ben helemaal niet verbaasd. En het is zeker een feit dat Xbox zich niet kan meten met de exclusives van playstation. (Zo denken wij ps4 bezitters er toch over)
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 07-04-2017 08:42 ]
[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 07-04-2017 08:58 ]
Nou nee, ten tijde van de PlayStation 3 al voor de Sony gekozen vanwege de exclusives. Dit terwijl in third party games de PlayStation grafisch altijd iets minder presteerde. De PlayStation 4 heb ik meteen gekocht, omdat ik BF en FIFA speel, die exclusives waar het mij om ging die kwamen er toch wel.LOTG schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:57:
Ik vind het wel opmerkelijk dat iedereen nu loopt te roepen dat exclusives belangijker zijn. Dat was tijdens de launch van de PS4/Xbox One toch net anders om en toen moest iedereen de PS4 hebben want die was krachtiger.
En nu heeft MS een betere console en nu zijn in eens de exclusives het belangrijkste? Volgens mij zitten hier redelijk wat hypocriete mensen.
Ik zei in 2013 al dat je de keuze moet maken welke games je wilt spelen en afhankelijk daarvan een XB1 haalt of een PS4. Welke van de twee technisch beter is interesseert mij niet. Denk je dat een Switch bezitter het interessant vindt? Als je graag de nieuwe Zelda wil spelen haal je de WiiU of Switch. Speel je graag Forza, Gears of Halo dan de XB1. Speel je liever Uncharted, Horizon of Persona5 dan de PS4. Exlusives zijn voor mij altijd de reden geweest om een console te halen.LOTG schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:57:
Ik vind het wel opmerkelijk dat iedereen nu loopt te roepen dat exclusives belangijker zijn. Dat was tijdens de launch van de PS4/Xbox One toch net anders om en toen moest iedereen de PS4 hebben want die was krachtiger.
En nu heeft MS een betere console en nu zijn in eens de exclusives het belangrijkste?
Standaard hardware? Je weet dat de Pro ook speciale optimalisaties heeft heh voor oa. checkerboard rendering en (PS)VR? Het is verre van standaard hardware te noemen. Lees het artikel destijds maar van DigitalFoundry dan zie je dat ook Sony heeft gekozen om een unieke GPU te maken![b][message=50831265,noline]De vraag is alleen als en of ze met relatief standaard hardware het zelfde kunnen bereiken....
Het is inderdaad leuke hardware, maar om nou te zeggen dat het zo ontzettend vernieuwend is wat ze gedaan hebben? Nou nee. Het opvallendste is DX12 in silicon en dat is denk datgene wat voor de meeste optimalisatie zorgt, en dus een hele slimme keuze.jooncheez schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 05:44:
[...]
Microsoft kan hiermee console gaming echt gaan vernieuwen als ze het goed aanpakken.
Zelf heb ik nog nooit een console gekocht omdat die krachtiger is dan een andere. Ben inderdaad wel PlayStation fan sinds de PS1 dus als er een nieuwe console komt in een nieuwe gen zal dat toch altijd eerst een PlayStation zijn!LOTG schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:57:
En nu heeft MS een betere console en nu zijn in eens de exclusives het belangrijkste? Volgens mij zitten hier redelijk wat hypocriete mensen.
En iedereen weet zonder het aparaat gehad te hebben al of die wel en niet 4K60fps kan doen, terwijl er een hoop custom werk aan zit en MS denkt flink winst te kunnen pakken met een DX12 block processor. Het enige wat momenteel duidelijk is, is dat de Scorpio een flike redesign is, waar de PS4 Pro een upgrade van de bestaande hardware is.
Ik wacht wel af of ik mijn One inruil voor een Scorpio (ik wil wel graag een UHD speler), kan ik voor de rest die excusives wel op mijn Pro spelen. En die andere exclusives op de Scorpio
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 07-04-2017 09:44 ]
Dat is wel een heel goede prijs zeg!RBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:07:
[ Voor 21% gewijzigd door rajackar op 07-04-2017 09:58 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik wist al dat ik een PS4 zou kopen nog voordat het ding aangekondigd was. Dat deze krachtiger is, is een erg fijne extra.LOTG schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:57:
En iedereen weet zonder het aparaat gehad te hebben al of die wel en niet 4K60fps kan doen, terwijl er een hoop custom werk aan zit en MS denkt flink winst te kunnen pakken met een DX12 block processor. Het enige wat momenteel duidelijk is, is dat de Scorpio een flike redesign is, waar de PS4 Pro een upgrade van de bestaande hardware is.
Ik wacht wel af of ik mijn One inruil voor een Scorpio (ik wil wel graag een UHD speler), kan ik voor de rest die excusives wel op mijn Pro spelen. En die andere exclusives op de Scorpio
Dat was toen der tijd met de PS4 ook gewoon het geval, want Microsoft heeft over het algemeen nooit veel exclusives gehad. Ze hebben exlusive rechten gehad van third party games voor een bepaalde tijd toen der tijd. Zie Titanfall, Tomb Raider, Mass Effect, GTA (content), en zo zal er nog wel wat zijn.LOTG schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:57:
[ Voor 59% gewijzigd door Grotman op 07-04-2017 10:34 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
10 second ninja DONE
Hatsikidee:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zelfs nog geen bevestigingsmail...Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:04:
On Topic:
Iemand de PS Store coupon van 10 Euro al gehad?
Heb nog een atari liggen........ergens
10 second ninja DONE
Nope. Wel de mail 31 maart.Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:04:
On Topic:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Hypocriete mensen blijven je altijd houden, maar als ik naar mezelf kijk wist ik al dat, voordat de PS4 uitkwam en het duidelijk was dat deze krachtiger zou zijn, ik deze zou willen. Ik heb de PS2, PS3 en PS4 en heb nog nooit serieus overwogen om een Xbox te halen. Ik vind de controller van de Playstation heel fijn, vind de multiplatform games die erop uitkomen altijd prima draaien (ja, ook ten tijde van de PS3 heb ik daar nooit problemen mee gehad, ondanks dat het merendeel beter liep op de Xbox 360) en zou de Playstation exclusives voor geen goud willen missen; dit laatste is voor mij zelfs de voornaamste reden om telkens voor de nieuwe Sony console te kiezen. De Naughty Dog games vind ik geweldig en moet ik per se spelen, evenals een nieuwe God of War en een nieuwe titel van Quantic Dream. Ook zijn het titels als Horizon en Bloodborne (die ik nog moet spelen, maar waar ik hele hoge verwachtingen van heb) die ik niet zo 1, 2, 3 zie verschijnen op de Xbox en die de line-up aan exclusives voor mij veel interessanter maakt dan hetgeen de Xbox aanbiedt.LOTG schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:57:
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Now kost 17euro per maand, EA krijgt binnenkort Fifa 17 en heeft meerdere recente titels (bijv UFC 2), Xbox Game Pass zal denk ik geen gloednieuwe triple A games krijgen maar zoals het er uitziet wel meer current gen games.LOTG schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:41:
@Homeland
Ik heb geen idee wat Now kost, maar EA heeft in elk geval ook niet de laatste games in EA Access. Xbox Game Pass denk ik ook niet.
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens. Uiteraard kun je van een merk console fan zijn (gelukkig maar anders moesten we die console wars/bashes missen ;0)Joosie200 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:09:
[...]
Ik zei in 2013 al dat je de keuze moet maken welke games je wilt spelen en afhankelijk daarvan een XB1 haalt of een PS4. Welke van de twee technisch beter is interesseert mij niet. Denk je dat een Switch bezitter het interessant vindt? Als je graag de nieuwe Zelda wil spelen haal je de WiiU of Switch. Speel je graag Forza, Gears of Halo dan de XB1. Speel je liever Uncharted, Horizon of Persona5 dan de PS4. Exlusives zijn voor mij altijd de reden geweest om een console te halen.
Wie weet dat ik ooit een scorpio scoor omwille van de UHD Bluray drive maar dat hangt af van het aanbod aan UHD Bluray discs. Zolang dat niet echt van de grond komt en je via Netflix, Amazon Prime en co in 4k kan streamen weet ik niet of ik er ooit behoefte aan heb.
That's not going to happen. Xbox loopt mijlenver achter op de verkoopcijfers van PS. Dus denk je dat Sony bang wordt?Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:51:
[...]
Ikzelf heb nog geen Pro gehaald, maar nu met de Scorpio is het wachten tot het bericht dat Sony met de Ultra Pro bezig is....Dus ik wacht daar lekker op.
Tja dit zat er natuurlijk dik in. En alle PC fanboys maar gillen dat ze geen PS4 meer nodig zouden hebben en de exclusiviteit hiermee volledig wegvalt. Valt dat even tegen.Homeland schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:17:
PS4 games die naar PS Now komen vallen nogal tegen: http://gadgets.ndtv.com/g...tation-now-leaked-1673201
Killzone Shadowfall
Entwined
Hohokum
Helldivers
Escape Plan
Knack
Counterspy
The Unfinished Swan
Resogun
Doki Doki Universe
Dead Nation: Apocalypse Edition
Sound Shapes
Super Stardust Ultra
Hardware Rivals
Zo blijft het een veel te dure service, zeker vergeleken met bijv. EA Access (25euro per jaar) of Xbox Game Pass (gaat volgens mij 10euro per maand worden)
Grapje, neem ik aan?Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:51:
Ikzelf heb nog geen Pro gehaald, maar nu met de Scorpio is het wachten tot het bericht dat Sony met de Ultra Pro bezig is....Dus ik wacht daar lekker op.
Verwijderd
Er is ivm marketing deal ms en tw3 best een grote kans dat die game dalijk scorpio ondersteuning krijgt.bram1984 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:07:
[...]
Tja dit zat er natuurlijk dik in. En alle PC fanboys maar gillen dat ze geen PS4 meer nodig zouden hebben en de exclusiviteit hiermee volledig wegvalt. Valt dat even tegen.
Af en toe zal er eens een oudere game bij komen en vanaf gehaald worden, maar de toppers kun je wel vergeten op PS Now.
[...]
Grapje, neem ik aan?
Maar als TW3 fanaat heb je trouwens wel redelijk profijt van boost mode, qua framerate. Wel het overwegen waard.
[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 07-04-2017 15:29 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En alle super gamers + fanboys rennen weer naar de winkel, zijn we nu klaar met dezev8power67 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:19:
[...]
Er is ivm marketing deal ms en tw3 best een grote kans dat die game dalijk scorpio ondersteuning krijgt.
Verder zie ik het nog best gebeuren dat sony volgend jaar weer een ps4 pro pro heeft hoor.
Iedereen vond het eerst ook onmogelijk een mid gen upgrade, en kijk eens is gebeurt.
Ze willen heel graag richting de telefoonmarkt en elk jaar of 2 jaar een upgrade.
Ik zou er zelf niet verbaast van staan als ze het doen
Ligt eraan of er een witte komtWinkiller schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:22:
[...]
En alle super gamers + fanboys rennen weer naar de winkel
Ja en als er na een paar jaar weer een zwarte of andere kleur komt vliegen ze opnieuw naar de winkel.
[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 07-04-2017 15:51 ]
Ja, de PS5.Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:19:
Sony gaat zeker wel weer met een nieuwere versie console komen.
[...]
10 second ninja DONE
Houd toch op man, dat is toch in het geheel niet belangrijk voor de players.Sagat schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:02:
Maar gezien het succes wat de ps4 nu al heeft en de voorsprong in afzet markt..........vrees ik dat scorpio het nog lastig zal krijgen.
10 second ninja DONE
Concurrenten maken ook prijsafsprakenSagat schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:30:
wat mij betreft is het fijn om goede concurentie te hebben
Hoop niet dat ik mensen beledig maar all round is een ps4 op dit moment de beste keuze imho.
[ Voor 16% gewijzigd door Winkiller op 07-04-2017 16:41 ]
10 second ninja DONE
Nee, nog steeds nietVerwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:04:
On Topic:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq