Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het hele probleem van ps now is dat de servers voor z'n streaming dienst peper duur zijn. Een netflix model voor games klinkt aantrekkelijk, maar het grootste voordeel van netflix valt al snel af omdat het veel goedkoper is dan series en films los kopen.

En games zoals met xbox pass gewoon op de harde schrijf laten downloaden is ook vee goedkoper, omdat er geen peperdure losse servers nodig zijn die de games draaien. Zal mij benieuwen als Sony de stekker uit psnow heeft getrokken voordat games streamen doorbreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ask PlayStation

There is a small delay in sending March's promotion vouchers.Eligible users will receive the code via email in the next few days.

Slecht nieuws.

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:19:
Sony gaat zeker wel weer met een nieuwere versie console komen.
Maybe nog niet dit jaar, maar hij komt er wel.
Dat is gewoon logisch nu ze de weg zijn ingeslagen met de Pro...
Get real. De Pro is er net een paar maanden, en hij kwam net geen 3 jaar na de PS4 uit. Je moet 'm echt beschouwen als een mid-lifecycle update, en er zal over een jaar of 2 wel een PS5 uitkomen. Ze gaan echt niet ineens elk jaar met een nieuwe model komen, want dan koopt geen hond meer een console.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Exirion schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:59:
[...]

Get real. De Pro is er net een paar maanden, en hij kwam net geen 3 jaar na de PS4 uit. Je moet 'm echt beschouwen als een mid-lifecycle update, en er zal over een jaar of 2 wel een PS5 uitkomen. Ze gaan echt niet ineens elk jaar met een nieuwe model komen, want dan koopt geen hond meer een console.
In 2013 verscheen de PS4, in 2016 de Pro. In 2019 de PS5, 2022 de PS5 Pro? Het schept iig een precedent in de consolemarkt dat het meer en meer richting de PC-markt trekt. Als ze dat nu stug doen met een introductieprijs van 300-400 euro lopen consoles sneller gelijk met de PC-markt qua componenten. Bedoel of je nu 600 euro voor een PS3 neertelde en daar 6-8 jaar meedeed of 600 euro in twee etappes uitgeeft voor een PS4 - pro upgrade en gezamelijk er 6-8 jaar meedoet is om het even.

Dus van de pro verwacht ik nog wel 2 jaar te genieten tot november 2019 de PS5 op toneel verschijnt en in de schappen ligt. Game ik net zolang ermee door tot ik een PS5 pro op de kop kan tikken. Als het dan toch richting tick-tock-tick-tock principe gaat ala Intel pak ik de tocks mee en niet de ticks :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 07-04-2017 20:11 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Grootschalig onderzoek Google: “Xbox is voor tieners, PlayStation voor volwassenen”

http://www.psx-sense.nl/2...-playstation-volwassenen/

Vandaar sommige kleuter reacties :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:54:
Ask PlayStation

There is a small delay in sending March's promotion vouchers.Eligible users will receive the code via email in the next few days.

Slecht nieuws.

-O-
Is niet zó erg toch? Gewoon iets meer geduld hebben.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
posttoast schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:31:
[...]

Is niet zó erg toch? Gewoon iets meer geduld hebben.
Geduld? Wat is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:10:
Grootschalig onderzoek Google: “Xbox is voor tieners, PlayStation voor volwassenen”

Ach, verstand komt met de jaren. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02 14:26
Origins schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:10:

[afbeelding]

[ Voor 8% gewijzigd door TerrorJaap op 07-04-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Iemand die Bulletstorm Full Clip Edition gaat doen? Die is alleen digitaal te krijgen voor zover ik kan zien... best jammer eigenlijk...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:51:
Ik heb zelf PS Now wel geprobeerd, maar ik vind het helemaal niets.
Ik bezit over een meer dan prima internetverbinding, maar met het streamen van games via PS Now blijf je gewoon Lag houden...Bij de ene game wat meer merkbaar dan de andere..

Als je deze games gewoon kon downloaden zodat je ze van je schijf kan spelen, dan zou ik het direct doen en zou de prijs mij ook niet uitmaken(Kunnen ze simpel doen door de games te locken als je geen abonnement meer heb, zoals PS Plus).Of in ieder geval die optie geven voor mensen die dat liever willen.

Ikzelf heb nog geen Pro gehaald, maar nu met de Scorpio is het wachten tot het bericht dat Sony met de Ultra Pro bezig is....Dus ik wacht daar lekker op.
Die Ultra Pro gaat voorlopig niet komen verwacht ik, ze zullen de prijs gaan laten zakken. Op de dag van release van de Scorpio, zal Sony sowieso een prijsstunt uithalen met de Pro.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 30-09 20:18
Aramiss schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 00:23:
[...]

En hoe bevalt de televisie?
Ja het is een mooie tv, moet nog wel wat instellingen aanpassen maar dat komt goed. Wat betreft de combinatie met de pro, ja daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Ik kom van een 2K gaming pc met een fps van gemiddeld rond de 100 op een 165 hz monitor. Eerlijk gezegd is dat even slikken en valt me toch wat tegen. Nu weet ik niet of dit ook te maken heeft met de game Mass effect A. Maar had het wel iets smoother verwacht.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBN026 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 07:25:
[...]

Ja het is een mooie tv, moet nog wel wat instellingen aanpassen maar dat komt goed. Wat betreft de combinatie met de pro, ja daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Ik kom van een 2K gaming pc met een fps van gemiddeld rond de 100 op een 165 hz monitor. Eerlijk gezegd is dat even slikken en valt me toch wat tegen. Nu weet ik niet of dit ook te maken heeft met de game Mass effect A. Maar had het wel iets smoother verwacht.
Dat is niet zo leuk, had je gezocht op input lag? Ik moet zeggen dat ik daar ook bang voor was (en ben) maar dankzij een tweaker een keer een 4k tv mogen zien en op mijn gemak diverse games kunnen testen en het viel me reuze mee! Sterker nog die tv leek me ideaal voor wat ik speel.

Maar goed ik heb ook gewoon maar een heel simpel full hd schermpie voor mijn pc games dus wsl ook ander referentie kader. Wel deze bewust gekozen op lage input lag.
Consoles speel ik er soms ook op, maar meestal op mijn good old plasma, en ook daar nooit gestoord aan zoiets.

Ik weet wel dat bij een vriend van me ik zijn scherm net niet lekker vind. Zou eigenlijk is guitar hero moeten meenemen en de input lag test van die game uitvoeren. Dan heb ik 'bewijs' :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Sagat schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 07:52:
[...]

Dat is niet zo leuk, had je gezocht op input lag? Ik moet zeggen dat ik daar ook bang voor was (en ben) maar dankzij een tweaker een keer een 4k tv mogen zien en op mijn gemak diverse games kunnen testen en het viel me reuze mee! Sterker nog die tv leek me ideaal voor wat ik speel.

Maar goed ik heb ook gewoon maar een heel simpel full hd schermpie voor mijn pc games dus wsl ook ander referentie kader. Wel deze bewust gekozen op lage input lag.
Consoles speel ik er soms ook op, maar meestal op mijn good old plasma, en ook daar nooit gestoord aan zoiets.

Ik weet wel dat bij een vriend van me ik zijn scherm net niet lekker vind. Zou eigenlijk is guitar hero moeten meenemen en de input lag test van die game uitvoeren. Dan heb ik 'bewijs' :+
Jazeker had ik daar op gezocht, en met de nieuwe update zou de input lag onder de 30 ms moeten liggen. Dit is acceptabel voor gamen op een tv. Ik hoop dat het aan de game en mijn gewenning ligt. Dan komt het allemaal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, hoop dat het goedkomt! De game heeft volgens mij technisch geen al te beste reputatie, maar weet niet of framerate issues er ook onder vallen. Heb je al wat andere games bekeken? Indien nog beschikbaar misschien de doom demo?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 23:47:
[...]

Die Ultra Pro gaat voorlopig niet komen verwacht ik, ze zullen de prijs gaan laten zakken. Op de dag van release van de Scorpio, zal Sony sowieso een prijsstunt uithalen met de Pro.
Als ze dan gewoon bundels aan gaan bieden met games zoals tegen die tijd Uncharted Lost Legacy of nog beter Red Dead Redemption 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Mass Effect: Andromeda is ook niet echt de beste game om e.e.a. te testen. Die game zit technisch niet al te best in elkaar.
Joosie200 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:59:
[...]

Als ze dan gewoon bundels aan gaan bieden met games zoals tegen die tijd Uncharted Lost Legacy of nog beter Red Dead Redemption 2 :9
De kans met Red Dead Remption 2 is klein, daar zal Microsoft wel een tas geld tegenaan gooien.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 08-04-2017 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Update: Geef nu €50,- uit in de PlayStation Store en krijg in april €10,-
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/4k9qfn.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door ThaBEN op 08-04-2017 09:08 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Nee mass effect A is idd niet de best technische game. Goeie tip om de DOOM demo te downloaden daar ben ik nu mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
RBN026 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:11:
Nee mass effect A is idd niet de best technische game. Goeie tip om de DOOM demo te downloaden daar ben ik nu mee bezig.
Ik gebruik altijd Uncharted 4: A Thief's End, The Rise Of Tombraider en Battlefield 1 of alles (frame rate, multiplayer) een beetje goed draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Jumpman schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:14:
[...]

Ik gebruik altijd Uncharted 4: A Thief's End, The Rise Of Tombraider en Battlefield 1 of alles (frame rate, multiplayer) een beetje goed draait.
BF1 ga ik niet nog een keer betalen, had deze al op de pc ;). Uncharted 4 ga ik nog halen net als Horizon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jumpman schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 08:59:
[...]
De kans met Red Dead Remption 2 is klein, daar zal Microsoft wel een tas geld tegenaan gooien.
Deden ze dat met RDR ook? Ik kan het mij niet meer herinneren. Dat het een timed exclusieve was zeg maar. Of is dit al bevestigd? Hoe dan ook.. Zoals Sony stuntte met de prijs van de slim op de release van de Switch, verwacht ik zeker dat ze zullen stunten met de Pro als Scorpio releaseday daar is. Een pro voor 299 euro is een mooi aanbod. 340 met game erbij bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
[...]

Het is gewoon de game MEA. Bij mij op een KS8000 icm Pro is de framerate ook best slecht op momenten. Dus blame de devs en niet de tv ;) .

Neemt niet weg dat ik al een week compleet hooked ben aan de game. Ruim 60 uur en pas op 52% :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Klopt want Doom speelt prima.

Nu toch wel iets meer gerustgesteld over mijn aankoop.

Nu nog een goede calibratie voor HDR game Mode want MEA ziet er behoorlijk donker uit op deze modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBN026 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:45:
Klopt want Doom speelt prima.

Nu toch wel iets meer gerustgesteld over mijn aankoop.

Nu nog een goede calibratie voor HDR game Mode want MEA ziet er behoorlijk donker uit op deze modus.
Probeer Battlefield 1 O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
RBN026 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:45:

Dit is ook wat ik ervaar(de) met HDR games. Wildlands, Horizon enz. Té donker soms. Inderdaad even op YouTube checken naar wat peepz met die tv dan komt het wel goed.

Probleem is vaak dat je het algemene plaatje niet té licht wilt hebben want je wilt die HDR 1000 nits erin willen zien kicken op bepaalde momenten.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 08-04-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
BF1 level 100 op de pc, vind het wel best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Mass Effect: Andromeda is ook niet echt de beste game om e.e.a. te testen. Die game zit technisch niet al te best in elkaar.

[...]

Het is allang bekend dat Sony een marketing deal voor rdr2 heeft, dus die bundels gaan komen. Ik denk dat Destiny 2 de eerste gelukkige wordt met een pro bundel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Sony en Rockstar zijn partners wat betreft de marketing rondom RDR2 ;)

http://blog.us.playstatio...mes-announce-partnership/

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@ASNNetworks

Keiharde feiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:25
Ik heb HZD uitgespeeld, (100% en platinum), na 54uur. Het was een zeer goede game. Toch waren er soms een paar puntjes waar ik een 'net niet' gevoel bij had. Misschien waren mijn verwachtingen ook wel iets té hoog. HZD staat waarschijnlijk in mijn top 10, maar top 5 haalt hij toch niet denk ik.
Ik gun guerilla wel de GOTY prijzen, al zou ik Breath of the Wild misschien op dezelfde hoogte plaatsen. (Heb jammer genoeg geen Switch/Wii U)
Ook Red Dead Redemption 2 wordt een zware concurrent, maar het blijft wel erg stil rond die game?
Ik was aan het denken om HZD gewoon terug te verkopen, al is dat risky met de dlc. (Wordt deze standalone of niet...?)

Binnenkort ga ik mijn Witcher 3 avontuur verderzetten. Maar eerst heb ik wel zin in een wat korter spel. Misschien The Last Guardian of Rise of the Tomb Raider, eens kijken of ik een aanbieding kan spotten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:24
Ik vind het ook lastig om Horizon ergens in mijn top lijstje te plaatsen, maar ik heb dan ook al moeite met het uberhaupt maken van zo'n lijstje; ik heb zo veel leuke toffe games gespeeld dat ik geen top 5 zou kunnen noemen ;)
Horizon zou wel hoog eindigen, ik ben zelfs van mening dat ik Horizon de betere game vind dan bv The Witcher III (die ik hoog heb staan), voornamelijk omdat alles gewoon nét even wat beter/fijner werkt.
Het lijkt wel of bij Horizon gewoon alles klopt. Dikke pluim voor Guerilla!
Horizon nog niet uitgespeeld trouwens; 46 uur onderweg, 52% completion.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Exirion schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:23:
Ik zag net een de trailer van The Turing Test en dacht meteen: Portal. Lijkt me wel wat, zeker voor 2 tientjes :)
Inmiddels voor een tientje in de aanbieding gekocht. Heb maar een klein stukje gespeeld, maar grafisch is het voor deze prijsklasse al opvallend mooi gemaakt :) Ben benieuwd naar de puzzles vergeleken met Portal.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:52
ASNNetworks schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:24:
[...]

Dit inderdaad, de reveal van de nieuwe Red Dead had ook op een Sony event plaats moeten vinden, maar dat werd gecancelled door de omstandigheden en verbanden die je met de trailer zou kunnnen leggen.

Een exclusieve RD zou dus eerder voor PS dan voor MS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:25
Het probleem dat ik heb met HZD is dat ze het te veel op een echte RPG hebben willen laten lijken.
Persoonlijk plaats ik Horizon eerder in een rijtje met bv. Fallout en the Witcher, in plaats van bv GTA en Far cry (wat ik van te voren verwacht had).
Jammer genoeg zijn al die RPG elementen net niet goed genoeg uitgewerkt, waardoor ik toch een wrang gevoel heb na Horizon.
Bijvoorbeeld:
- Veel saaie en nutteloze dialogen, die weinig toevoegen
-Wapens en outfits zijn niet ideeal uitgewerkt. De keuze is vrij beperkt. Bovendien kon ik bijna onmiddelijk de duurste equipment kopen, wat is dan het nut van die groene en blauwe equipment..?
-Sidemissions zijn redelijk inspiratieloos. Laat me raden: ik moet iets onderzoeken en vervolgens sporen volgen?
-De hele setting vond ik echt goed, maar er zat regelmatig wat cheesy gedoe en gezeik in het verhaal. De personages konden me ook niet echt vastgrijpen en boeien.

Toch vind ik Horizon een leukere game dan the Witcher 3, en veel beter dan bv. Far cry 4. Ik zie gewoon veel puntjes die ze beter hadden kunnen doen, gemiste kansen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grootste minpunt van horizon vond ik dat letterlijk elke npc een idioot is. Had net zo goed een klas speciaal onderwijs kunnen zijn en alloy is de enige normaal denkende die alles moet oplossen, dat maakt het voor mij wel een beetje ongeloofwaardig. Dan kreeg je bijvoorbeeld weer een vage side quest dat iemand zelfmoord wilt plegen. Maar de robot dino's maken veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:42
Nieuwevolger schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:36:
Grootste minpunt van horizon vond ik dat letterlijk elke npc een idioot is. Had net zo goed een klas speciaal onderwijs kunnen zijn en alloy is de enige normaal denkende die alles moet oplossen, dat maakt het voor mij wel een beetje ongeloofwaardig. Dan kreeg je bijvoorbeeld weer een vage side quest dat iemand zelfmoord wilt plegen. Maar de robot dino's maken veel goed.
Ja, dat was wel jammer omdat dat dat het veroveren van bandietenkampen doodeenvoudig maakte bij mij.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
ASNNetworks schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:24:
[...]

Mooi, dat had ik nog niet gelezen. Vaak is Microsoft ze voor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:36:
Maar de robot dino's maken veel goed.
Was vroeger daar al fan van :D

Afbeeldingslocatie: https://static.esea.net/global/images/teams/36103.JPG

Als ze daar nou een spel van maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 13:27
Beste mensen,

Ik wil mijn standaard 500 GB schijf gaan vervangen voor een grotere. Bij voorkeur 1 van 2 TB. Nu zie ik op de product pagina van Tweakers meerdere opties. Bijvoorbeeld de Seagate Firecuda en Seagate Barracuda voor resp. 102 euro en 94 euro.

Enig idee wat de verstandigste keuze zou zijn? De schijf hoeft niet sneller te zijn dan wat er standaard in de PS4 zit. Ik zal er dus niet een 7200 RPM inzetten, aangezien de PS4 al warm genoeg wordt met een 5400 schijf ;)

Is er nog iets waar ik op moet letten, behalve dat hij 2,5 inch moet zijn en niet dikker dan 9,5 mm?

Edit: een iets kleinere schijf, bv. 1,75 TB is aanzienlijk goedkoper zie ik. Is daarom ook een optie, bv. De Seagate Spinpoint voor 75 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door GreatKingRat666 op 08-04-2017 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GreatKingRat666

Waarom niet uitbreiden met een externe harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
@Verwijderd

Terechte vraag. Instinctief heb ik het idee dat een externe hd trager is. Maar ik weet niet of dat klopt.

Edit: behoud je met het gebruik van een externe hd ook je interne hd? Zijn er nadelen aan het gebruik van een externe hd?

[ Voor 33% gewijzigd door GreatKingRat666 op 08-04-2017 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GreatKingRat666 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:29:
Beste mensen,

Ik wil mijn standaard 500 GB schijf gaan vervangen voor een grotere. Bij voorkeur 1 van 2 TB. Nu zie ik op de product pagina van Tweakers meerdere opties. Bijvoorbeeld de Seagate Firecuda en Seagate Barracuda voor resp. 102 euro en 94 euro. euro.
ik heb de Firecuda deze week in mijn Pro gezte. Laadtijden zijn lekker wat korter en veel opslag voor een goede prijs imho. Installeren is in 5 minuten gedaan ...

pricewatch: Seagate Firecuda Compute, 2TB

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
@-SaveMe- (goed nummer, maar Dragon Attack is het hoogtepunt van The Game, wat mij betreft :) )

Ik stond op het punt om voor de Spinpoint te gaan, omdat de prijs goed is en 1,75 al behoorlijk veel opslag is, maar ik zit nu te twijfelen over een externe hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:09

DarkSide

theres no place like ::1

Als je "handig" bent kan je voor een upgrade gaan van je interne disk.
Dit staat, mijn inziens, wat netter.

De externe disk is voornamelijk handig voor die niet zo handige harry's die nu makkelijk extra ruimte kunnen reageren.
Een ding wat wel handig kan zijn is dat je je games makkelijk mee kunt nemen naar een vriend.
Als je daar inlogt met jouw account zijn de spellen op de externe disk volgens mij te spelen.
Een externe disk meenemen gaat wat makkelijker dan je hele PS4

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
dvdkiwi schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 11:32:
Ik vind het ook lastig om Horizon ergens in mijn top lijstje te plaatsen, maar ik heb dan ook al moeite met het uberhaupt maken van zo'n lijstje; ik heb zo veel leuke toffe games gespeeld dat ik geen top 5 zou kunnen noemen ;)
Horizon zou wel hoog eindigen, ik ben zelfs van mening dat ik Horizon de betere game vind dan bv The Witcher III (die ik hoog heb staan), voornamelijk omdat alles gewoon nét even wat beter/fijner werkt.
Het lijkt wel of bij Horizon gewoon alles klopt. Dikke pluim voor Guerilla!
Horizon nog niet uitgespeeld trouwens; 46 uur onderweg, 52% completion.
Bij The Witcher had ik wel diepgang van veel karakters. Ik heb daar ook beslissingen genomen die ook invloed hebben gehad op de verhaallijn. Daarnaast waren de sidequest van een veel hoger niveau.
Je moet het misschien ook in een ander tijdgeest zien. HZD is nu een maandje uit. The Witcher 3 is bijna al 2 jaar geleden uitgekomen en had een hoger budget van pak hem beet 25 miljoen euro meer.

Het valt niet echt te vergelijken. Het meest prettige aan HZD is het gebrek aan glitches en uitvallers. Het loopt enorm soepel op de day one PS4. En dat mag in deze tijd als een pluspunt gezien worden. Dat is mijn persoonlijke ervaring met het spel. Ik heb het bijna uitgespeeld. Ik heb het idee dat ze nog wel meer hadden kunnen spelen met de hoeveelheid dieren, meer kampen, meer zones met moeilijkere robots, überhaupt meer NPC's in de dorpjes. De dorpjes voelde nogal generiek en iedereen is er ronduit achterlijk.

HZD kan nog makkelijk uitgebreid worden met toffere missies en daar kijk ik eigenlijk wel naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreatKingRat666 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:14:
Terechte vraag. Instinctief heb ik het idee dat een externe hd trager is. Maar ik weet niet of dat klopt.

Edit: behoud je met het gebruik van een externe hd ook je interne hd? Zijn er nadelen aan het gebruik van een externe hd?
Mijn externe harde schijf is even snel als de interne en de interne harde schijf kun je ook blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Nu online
GreatKingRat666 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:29:
Beste mensen,

Ik wil mijn standaard 500 GB schijf gaan vervangen voor een grotere. Bij voorkeur 1 van 2 TB. Nu zie ik op de product pagina van Tweakers meerdere opties. Bijvoorbeeld de Seagate Firecuda en Seagate Barracuda voor resp. 102 euro en 94 euro.

Enig idee wat de verstandigste keuze zou zijn? De schijf hoeft niet sneller te zijn dan wat er standaard in de PS4 zit. Ik zal er dus niet een 7200 RPM inzetten, aangezien de PS4 al warm genoeg wordt met een 5400 schijf ;)

Is er nog iets waar ik op moet letten, behalve dat hij 2,5 inch moet zijn en niet dikker dan 9,5 mm?

Edit: een iets kleinere schijf, bv. 1,75 TB is aanzienlijk goedkoper zie ik. Is daarom ook een optie, bv. De Seagate Spinpoint voor 75 euro.
Ik maak uit je verhaal op dat je een standaard ps4 hebt en geen pro. De USB poort van de normale PS4 is usb 2.0. Voor mijn gevoel maakt het niet heel veel uit wat je eraan hangt. Ik zou eerder kijken naar de grootte van de schijf. Doe je veel capturen met je ps4? Of haat je het deinstalleren van games? Ga voor de grootst mogelijke schijf. Daar heb je op langere termijn alleen maar plezier van als het allemaal netjes binnen je budget valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zojuist binnen: Nier Automata ; Black Box Edition

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g8jomHTzmcywwx6BkBveAuRU/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z8SvEbPm3hS3NpJ2Q3Y8pNg8/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iAWJknWktgpI4jtQWUAqh4y3/full.jpg

* Fietsbel happy! *O*

Had het spel al, maar kon deze versie voor ietsje meer dan de normale verkoopprijs overnemen. DOEN! :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GreatKingRat666 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:27:
@-SaveMe- (goed nummer, maar Dragon Attack is het hoogtepunt van The Game, wat mij betreft :) )

Ik stond op het punt om voor de Spinpoint te gaan, omdat de prijs goed is en 1,75 al behoorlijk veel opslag is, maar ik zit nu te twijfelen over een externe hd.
Ah, een kenner en liefhebber ;)

Persoonlijk vind ik een externe schijf niet zo handig. En omdat installatie zo gepiept is heb ik er voor gekozen de interne schijf te vervangen met de FireCuda.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Aramiss schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:34:
Ik maak uit je verhaal op dat je een standaard ps4 hebt en geen pro. De USB poort van de normale PS4 is usb 2.0. Voor mijn gevoel maakt het niet heel veel uit wat je eraan hangt. Ik zou eerder kijken naar de grootte van de schijf. Doe je veel capturen met je ps4? Of haat je het deinstalleren van games? Ga voor de grootst mogelijke schijf. Daar heb je op langere termijn alleen maar plezier van als het allemaal netjes binnen je budget valt.
De USB van iedere PS4 versie is 3.0.

Zie hier:

Wikipedia: PlayStation 4

Je hebt ook minimaal een USB 3.0 externe harde schijf nodig van minimaal 256GB tot maximaal 8TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
Een nadeel van een externe hd is dat mijn PS4 slechts 2 USB aansluitingen heeft, beiden aan de voorkant. Dan is 1 van die USB aansluitingen dus permanent in gebruik genomen door de hd. En de andere bijna altijd door de controller. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 22:36
Gisteren ook een externe HD gekocht, ff formatteren en gaan.
Mijn beide USB poorten zijn nu ook bezet (dongle voor headset) maar voor nu toch niet meer nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

GreatKingRat666 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:01:
Een nadeel van een externe hd is dat mijn PS4 slechts 2 USB aansluitingen heeft, beiden aan de voorkant. Dan is 1 van die USB aansluitingen dus permanent in gebruik genomen door de hd. En de andere bijna altijd door de controller. :/
Men kan de controller overal opladen met een USB poort. Doe het nu zelfs met de adapter van mijn iPhone. Kabeltje van de controller ertussen en gaan. Beetje Tweaker improviseert natuurlijk :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Of je hangt een usb hubje aan je PS4, no sweat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
zolang de externe schijf maar direct aan de ps4 zit (is een vereiste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatKingRat666
Goede punt van die USB hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:01:
[...]

De USB van iedere PS4 versie is 3.0.

Zie hier:

Je hebt ook minimaal een USB 3.0 externe harde schijf nodig van minimaal 256GB tot maximaal 8TB.
Ik heb het idee dat mijn ps pro sneller is met dezelfde data als mijn ps4. Kan het dan zijn dat de doorvoersnelheid hoger ligt vanwege aanpassingen bij de PS Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Aramiss

De PS4 Pro is sneller met laden met boost mode en PS4 Pro spellen.

Maar het is niet om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
De Lost Legacy-standalone/uitbreiding voor Uncharted 4 zou wel eens langer dan tien uur kunnen duren, aldus een interview met Arne Mayer (director of communications bij Naughty Dog). :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
ik zoek een openworld game en dat je kan rijden in een auto. the crew vindt ik niks heeft iemand nog een suggestie voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
gta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:38
Formula one schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:32:
ik zoek een openworld game en dat je kan rijden in een auto. the crew vindt ik niks heeft iemand nog een suggestie voor mij ?
Just Cause 3 is misschien een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Formula one

GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:24
Heb je toevallig ook een Xbox? Forza Horizon 3 is een hele toffe open wereld racegame.
Erg jammer dat de PS4 niet zoiets heeft.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Saints Row

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:54
Lego City Undercover

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet dit pareltje niet:

Boten, helicopters, vliegtuigen, auto's en vele andere voertuigen.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:11
GTA 5
Watchdogs 1 en 2
Maffia 3

Maar als het je echt alleen om rondrijden gaat is GTA5 denk ik de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
Ik wil graag wat advies..

Ik wil een ps4 kopen om weer fifa te spelen. Twijfel nu tussen een slim en een PS4 pro.
Is het met fifa zo groot verschil in graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
dvanpol schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:04:

Ik wil een ps4 kopen om weer fifa te spelen. Twijfel nu tussen een slim en een PS4 pro.
Voor Fifa zou ik de slim kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvanpol schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:04:

Voor fifa is het verschil minimaal op een 1080p tv met een pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Al die slowmo beelden vertekenen nog al, er zijn wel erg weinig gameplay beelden op ware snelheid, het verschil zie je dus vooral in die slowmo want tijdens gewone gameplay valt er niet zo veel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:07
Voor FIFA 17 zullen de verschillen niet al te groot zijn maar ik neem aan dat je evt FIFA 18/19 ook een keer wil en daar kunnen misschien wel grotere verschillen in zitten. Zeker omdat tegen die tijd de Scorpio ook uit is en er dan twee platformen zijn die meer power hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Ik heb steeds meer het idee dat ontwikkelaar straks voor de Pro gaan ontwikkelen, daar het maximale uithalen en dan bijv. voor de "gewone" ps4 gewoon wat graphics instellingen drastisch omlaag gooien om het minimale aantal fps te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56
Vergeet niet dat Fifa een belangrijke multiplayer component heeft en een Pro speler eigenlijk geen voordeel daar uit mag halen. Want dat maakt het ongelijk en belemmerend voor e-sports.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nieuwevolger schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:36:
[...]

Voor fifa is het verschil minimaal op een 1080p tv met een pro.
Volgens mij zijn de verschillen toch redelijk merkbaar, zelfs op een 1080p scherm.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
SqueakyClean schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:03:
[...]

Volgens mij zijn de verschillen toch redelijk merkbaar, zelfs op een 1080p scherm.

[video]

Bron
Mijn ogen zien alleen dat je met de pro een andere bal hebt bij fifa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Martinspire schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:50:
Vergeet niet dat Fifa een belangrijke multiplayer component heeft en een Pro speler eigenlijk geen voordeel daar uit mag halen. Want dat maakt het ongelijk en belemmerend voor e-sports.
Mooiere graphics is toch geen voordeel ofwel? Dat is trouwens dikke onzin want op pc kan je met FIFA ook verschillende grafische settings kiezen en bv met League of legends, CS net hetzelfde. Waarom zou je met een ps4pro niet mogen genieten van extra grafische pracht zolang het beide op 30fps draait zie ik daar geen verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS4 Pro heeft veel meer voordelen dan alleen betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:38:
Het zou wel nuttig zijn om die dan ook te benoemen... ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
Rossi46 schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:51:
[...]

Het zou wel nuttig zijn om die dan ook te benoemen... ;)
Als je gewoon op Dennis585 zoekt in dit topic dan weet je alles wat je ooit had willen weten over de PS4(pro) (en meer....) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:51:Het zou wel nuttig zijn om die dan ook te benoemen... ;)

Is al heel vaak besproken door de kenners in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:50:
Dat geldt alleen voor 30fps vs. 60fps.

Er zijn inmiddels al een aantal multiplayer games die er grafisch simpelweg beter uit zien op de Pro en de target framerate consistenter halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:38:
Ja en? Als je aan pc gaming doet heeft toch ook bijna iedereen een andere pc en speelt iedereen met andere setting? Zolang er geen verschil zit in FPS zie ik het probleem zo niet. Wat maakt het uit als op de ps4 iets minder mooie schaduwen of iets slechtere aa weergegeven worden dan op de ps4 pro? Daar ga je echt niet minder of meer door scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niet genoemd: Far Cry 4 en Arkham Knight.
Smeldor schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:34:
[...]

Mooiere graphics is toch geen voordeel ofwel? Dat is trouwens dikke onzin want op pc kan je met FIFA ook verschillende grafische settings kiezen en bv met League of legends, CS net hetzelfde. Waarom zou je met een ps4pro niet mogen genieten van extra grafische pracht zolang het beide op 30fps draait zie ik daar geen verschil in.
Dat zegt hij toch ook nergens, of mis ik iets?

[ Voor 46% gewijzigd door bram1984 op 10-04-2017 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik zou persoonlijk altijd voor een Pro gaan als ik nu een PS4 zou kopen. Ongeacht of je een HD of 4K tv hebt heeft de Pro gewoon een wat betere performance. Per game kan het ook nog extra verschillen, hoewel ik wel moet zeggen dat ik het in FIFA 17 niet merk. Maar goed, er komt ook nog iets als FIFA 18, 19, etc.
Ik kan natuurlijk niet bij een ander in de portemonee kijken maar ik vind het verschil in prijs wel meevallen.

Zeker met de komst van een Scorpio is het best te verwachten dat ontwikkelaars wat zwaardere games gaan maken. Nog een reden waarom je met een Pro imo een betere koop doet.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
bram1984 schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:52:
[...]

Nog niet genoemd: Far Cry 4 en Arkham Knight.

[...]

Dat zegt hij toch ook nergens, of mis ik iets?
Niet rechtstreeks maar over wat hebben we het dan? Waar zie jij dan andere voordelen die de ps4 pro heeft buiten betere graphics en hogere fps als je online gaat gamen? De controller blijft hetzelfde en de internet verbinding ook dus ik weet niet waar hij het anders over zou kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smeldor schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:05:
[...]

Niet rechtstreeks maar over wat hebben we het dan? Waar zie jij dan andere voordelen die de ps4 pro heeft buiten betere graphics en hogere fps als je online gaat gamen? De controller blijft hetzelfde en de internet verbinding ook dus ik weet niet waar hij het anders over zou kunnen hebben.
Ook dat zegt hij niet concreet. Het enige dat hij zegt is dat de Pro meer voordelen dan graphics biedt.

De controller is overigens wel degelijk anders. Het is niet voor niets de v2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
bram1984 schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:29:
[...]

Ook dat zegt hij niet concreet. Het enige dat hij zegt is dat de Pro meer voordelen dan graphics biedt.

De controller is overigens wel degelijk anders. Het is niet voor niets de v2. ;)
Hij heeft het er toch over dat een ps4pro geen voordelen mag bieden online bij bepaalde esport games?

Volgens mij denk jij dat ik op iemand anders reageer

[ Voor 6% gewijzigd door Smeldor op 10-04-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 02-10 20:19
Voxalizer schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:57:
Ik zou persoonlijk altijd voor een Pro gaan als ik nu een PS4 zou kopen. Ongeacht of je een HD of 4K tv hebt heeft de Pro gewoon een wat betere performance. Per game kan het ook nog extra verschillen, hoewel ik wel moet zeggen dat ik het in FIFA 17 niet merk. Maar goed, er komt ook nog iets als FIFA 18, 19, etc.
Ik kan natuurlijk niet bij een ander in de portemonee kijken maar ik vind het verschil in prijs wel meevallen.

Zeker met de komst van een Scorpio is het best te verwachten dat ontwikkelaars wat zwaardere games gaan maken. Nog een reden waarom je met een Pro imo een betere koop doet.
Ik merk ook geen verschil met FiFa 17 qua performance. Het enige verschil wat het mij oplevert op de Pro is een bak extra herrie :). Op de één of andere manier is FiFa 17 de meest lawaaiige game op mijn Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smeldor schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:35:
[...]

Hij heeft het er toch over dat een ps4pro geen voordelen mag bieden online bij bepaalde esport games?

Volgens mij denk jij dat ik op iemand anders reageer
Je quote Dennis en het enige wat hij zegt is dat de PS4 Pro meer voordelen biedt dan mooiere graphics.

Maar maakt niet uit verder. Laat het los laat het gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Zie ik hier iets over het hoofd: https://www.amazon.de/Pla...aystation%2B4%2Bslim&th=1 ?

€ 259,00 voor PS4 Slim met 2 controllers. Koopje, toch?

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Het is wel een Duitse PS.. dus heel luidruchtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 30-09 16:15
poor Leno schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:33:
Het is wel een Duitse PS.. dus heel luidruchtig :D
Tenzij ik hier een meme of joke mee vergeet zijn dat toch dezelfde toestellen als ergens anders...
Er is niets zoals een Duitse PS4 of Poolse iPhone, dat zijn allemaal dezelfde toestellen als hier in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Katmi schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:41:
Tenzij ik hier een meme of joke mee vergeet zijn dat toch dezelfde toestellen als ergens anders...
Er is niets zoals een Duitse PS4 of Poolse iPhone, dat zijn allemaal dezelfde toestellen als hier in de winkel liggen.
:F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 15:52
Katmi schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:41:
[...]

Ben jij ook Duits? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 30-09 16:15
Neen, nuja ipv een domme smiley te krijgen als reply op mijn post zoals die boven jou had ik liever gezien wat er fout was aan mijn opmerking, buiten misschien de taal op de doos of dergelijke zijn dat allemaal dezelfde toestellen....

[ Voor 3% gewijzigd door Katmi op 10-04-2017 20:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/axJmn.gif
Pagina: 1 ... 52 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!