Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:25
rsca777 schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:29:
Zie ik hier iets over het hoofd: https://www.amazon.de/Pla...aystation%2B4%2Bslim&th=1 ?

€ 259,00 voor PS4 Slim met 2 controllers. Koopje, toch?
Dat is inderdaad een redelijke prijs, maar niet uitzonderlijk. Sony heeft al een paar keer een golf van aanbiedingen georganiseerd waarbij de ps4 maar 220, tot zelfs 188 euro kostte. Dat gaat nog gebeuren hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Anton.net schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:56:
[...]

Dat is inderdaad een redelijke prijs, maar niet uitzonderlijk. Sony heeft al een paar keer een golf van aanbiedingen georganisserd waarbij de ps4 maar 220, tot zelfs 188 euro kostte. Dat gaat nog gebeuren hoor.
Alleen de vraag: wanneer? Was te laat voor de aanbieding van 188 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
net de mail voor de 10 euro code van psn gehad, beetje jammer dat je hem moet spenderen VOOR 30 april :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
rsca777 schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:00:
[...]

Alleen de vraag: wanneer? Was te laat voor de aanbieding van 188 euro...
Dat is waar. Het is een goede prijs, als je het niet erg vindt om via Amazon.de te kopen, zou ik hem nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Anton.net schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:15:
[...]

Dat is waar. Het is een goede prijs, als je het niet erg vindt om via Amazon.de te kopen, zou ik hem nemen!
Iemand er al besteld via amazon.de? Nog nooit gedaan namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
rsca777 schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:18:
[...]

een ps4 niet, maar dingen zoals een headset enzo wel. gaat allemaal prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
DigitalError schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:00:
net de mail voor de 10 euro code van psn gehad, beetje jammer dat je hem moet spenderen VOOR 30 april :(
Ja beetje jammer inderdaad. Je wordt bijna gedwongen iets uit de paas aanbiedingen te kiezen of hopen op iets anders nog deze maand.

Ikzelf had nog 5 euro tegoed. Ben aan het denken om 10 euro bij te leggen en de GOTY van The Witcher 3 te halen. Ooit een poging aan gewaagd maar nooit doorgezet. Maar lijkt me een toffe game en lekker groot.

Of Bulletstorm maar die is meteen 2 keer zo duur...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Scrisissszzz schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:24:
[...]

Ja beetje jammer inderdaad. Je wordt bijna gedwongen iets uit de paas aanbiedingen te kiezen of hopen op iets anders nog deze maand.

Ikzelf had nog 5 euro tegoed. Ben aan het denken om 10 euro bij te leggen en de GOTY van The Witcher 3 te halen. Ooit een poging aan gewaagd maar nooit doorgezet. Maar lijkt me een toffe game en lekker groot.

Of Bulletstorm maar die is meteen 2 keer zo duur...
ben zelf net klaar met TW3, echt een fantastische game maar je moet er wel even tijd voor nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:52
Katmi schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:48:
[...]

Neen, nuja ipv een domme smiley te krijgen als reply op mijn post zoals die boven jou had ik liever gezien wat er fout was aan mijn opmerking, buiten misschien de taal op de doos of dergelijke zijn dat allemaal dezelfde toestellen....
Je bent echt duits. Je ziet geen humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
DigitalError schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:00:
Nee daarvoor moet je de code ingelost hebben op je psn id. Maar daarna staat het tegoed gewoon op je psn id hoor. Je hoeft dus niet direct dit geld ook uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
KookSpook schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:35:
[...]

Nee daarvoor moet je de code ingelost hebben op je psn id. Maar daarna staat het tegoed gewoon op je psn id hoor. Je hoeft dus niet direct dit geld ook uit te geven.
er staat expliciet in de mail vermeld dat je het ook moet spenderen voor de 30e

''In maart heb je minstens € 50 uitgegeven in de PlayStation®Store en daarom kom je in aanmerking voor € 10 gratis tegoed voor je portemonnee.

Je tegoedboncode staat hieronder. Deze kun je gewoon inwisselen in de PlayStation®Store .

Tegoedboncode:

VULH-IERJ-ECODEIN

De tegoedboncode moet vóór 30 april 2017 zijn ingewisseld en besteed.

Bekijk de volledige algemene voorwaarden op:
https://playstation.com/legal/march-cashback''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Door de jaren heen heb ik er een paar keer besteld. Van monitorsteunen tot een garagedeuropener. Alles perfect aangekomen, en vaak een stuk goedkoper dan hier in Nederland. Prima ervaring dus :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
DigitalError schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:39:
[...]

''De tegoedboncode moet vóór 30 april 2017 zijn ingewisseld en besteed''
Voer die code in je psn id. Dan heb je 10€ tegoed, dus dan is hij al ingewisseld. Zo ging het ook altijd met vorige kortingsbonnen acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb ook mijn code ontvangen...
Tegoed ingelost.. staat verder nergens bij dat 10 euro van je portomonee tot 1 mei geldig is.. dus komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ik begrijp wel wat jullie zeggen, maar waarom zouden ze het er dan zo expliciet bijzetten? maak me overigens ook geen zorgen want die 10 euro brand nu al :+ staat nooit lang geld op m'n psn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
DigitalError schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:59:
ik begrijp wel wat jullie zeggen, maar waarom zouden ze het er dan zo expliciet bijzetten? maak me overigens ook geen zorgen want die 10 euro brand nu al :+ staat nooit lang geld op m'n psn :P
Sony wil graag dat je dit natuurlijk deze maand al aan iets extra's uitgeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

In de aanbieding 2 games gevonden die erg de moeite waard zijn:
Deadlight (EUR 6.99)
Life Goes On: Done To Death (EUR 2.99)

Deadlight doet qua sfeer en opzet (side scrolling met diepte in de omgeving) erg aan Inside denken. Life Goes On is gewoon een grappige puzzle platformer. Beide scoren goed in de reviews en ze zijn grafisch erg de moeite waard, zeker voor dit geld :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:46
[...]

Sinds kort is de creditcard verplichting weg, je kunt nu ook betalen via automatische incasso. Maakt het een stuk makkelijker.
Verder prima winkel hoor, jammer dat ze nog niet volledig in NL beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:01
[...]

Yup een ps4 besteld met de 300 eu actie van 2 controllers en fifa17. Had t zelfs per ongeluk 2x besteld toen en zet kwamen heelhuids en goed aan. Bestel wel vaker dingen en je hoeft tegenwoordig niet per se een creditcard te gebruiken meer dacht ik, is recent veranderd.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik had een Playstation 4 slim console 500GB met Horizon en tweede controller bij Amazon.co.uk gehaald voor 240 euro. Vond ik een nette deal want ik kon ook gaan voor de 188 euro deal maar met losse Horizon game erbij zou ik ook op 240 euro uitkomen. Mijn bonus was dus een gratis tweede dualshock 4 v2 controller. Ondertussen ben ik alweer over op een pro ivm nieuwe oled televisie. Maar Amazon, of je nu in Engeland, Frankrijk of Duitsland shopt is een prima alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de 10 Euro code gehad en Yakuza 0 gehaald voor 24,99.

Zin in.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Fijn dat die code toch alleen per mail komt. Nu kan ik er dus naar fluiten omdat ik om onverklaarbare reden geen e-mails van PSN krijg (terwijl m'n settings goed staan). Er zijn meerdere mensen met dit probleem maar Sony doet er niks aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

NikkiNailz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:15:
Fijn dat die code toch alleen per mail komt. Nu kan ik er dus naar fluiten omdat ik om onverklaarbare reden geen e-mails van PSN krijg (terwijl m'n settings goed staan). Er zijn meerdere mensen met dit probleem maar Sony doet er niks aan..
Hun servers staan op blacklists |:(
Ik heb op mijn server die IP's gewhitelist, maar ja... safe is het niet.. Zo heb ik tot 2x toe een Firmware Beta Test key gemist

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07

Phydomir

Dennis

NikkiNailz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:15:
Vreemd. Ik heb zelfs uit staan dat ik promotie mails krijg maar deze kortingsmail heb ik wel gehad. Helemaal vergeten dat je die kreeg. Was ook verbaast, helemaal vergeten dat ik natuurlijk MLBTheShow hen gekocht.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YAKUZA 0:

Vergeet dit pareltje niet voor €34,99:

https://store.playstation...05133_00-YAKUZA0EUROPEDLX

Metacritic Score 85

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:51:
YAKUZA 0:

[video]

Vergeet dit pareltje niet voor €34,99:

https://store.playstation...05133_00-YAKUZA0EUROPEDLX

Metacritic Score 85
Die thumbnail is iig zo slecht nog niet, Dennis.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Voxalizer

Lekker toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
DigitalError schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:25:
[...]

ben zelf net klaar met TW3, echt een fantastische game maar je moet er wel even tijd voor nemen :P
Understatement van het jaar. ;) :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:40
Moeten we echt tot de E3 wachten voor meer Red Dead info? Ik heb wel zin in een nieuwe rockstar game! Ben ook erg benieuwd wat er in de multiplayer wereld mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:48:
Moeten we echt tot de E3 wachten voor meer Red Dead info? Ik heb wel zin in een nieuwe rockstar game! Ben ook erg benieuwd wat er in de multiplayer wereld mogelijk is.
Volgens mij is R* traditioneel gezien nooit op de E3 aanwezig. Ik denk dat het dan eerder Gamescom of PSX wordt ofzo.

Ik schat zo in dat Sony op de E3 veel focus gaat hebben op Spider-Man, Days Gone, God of War 4 en de Uncharted DLC. Met wellicht nog wat Detroit hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:51:
[...]

Ik schat zo in dat Sony op de E3 veel focus gaat hebben op Spider-Man, Days Gone, God of War 4 en de Uncharted DLC. Met wellicht nog wat Detroit hopelijk.
Ik denk dat Destiny 2 ook wel langs gaat komen gezien de exclusive content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:51:
[...]

Volgens mij is R* traditioneel gezien nooit op de E3 aanwezig. Ik denk dat het dan eerder Gamescom of PSX wordt ofzo.

Ik denk het ook, al is er maar 1 game die in de gedachte gaat zitten van de meeste gamers: The Last of Us part 2. Ze gaan sowieso iets nieuw moeten tonen over die titel, ze kunnen het niet gewoon negeren.

Over Red Dead: Hopelijk geven ze meer info in de komende weken. De grote releasestorm is nu even voorbij, nu kan Rockstar de aandacht nemen. De release staat gepland voor over een half jaar en we weten eigenlijk nog niets over Red Dead. Zie ook deze video.

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 11-04-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:48:
GTA Online, alleen dan in Red Dead stijl. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:02:
[...]

Ik denk het ook, al is er maar 1 game die in de gedachte gaat zitten van de meeste gamers: The Last of Us part 2. Ze gaan sowieso iets nieuw moeten tonen over die titel, ze kunnen het niet gewoon negeren.

Over Red Dead: Hopelijk geven ze meer info in de komende weken. De grote releasestorm is nu even voorbij, nu kan Rockstar de aandacht nemen. De release staat gepland voor over een half jaar en we weten eigenlijk nog niets over Red Dead. Zie ook deze video.
Ik denk eigenlijk niet dat we iets van TLoU2 gaan zien. Ze moeten de Uncharted DLC nog uitbrengen en er staan nog teveel sony exclusives op de rol die verder in ontwikkeling zijn en dus eerder uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

dutchgio schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:03:
[...]

Nee, doe dan maar een goede single player ervaring. :*)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Geteisem schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:20:
[...]

Met een PSVR minigame waarin je een mexican standoff kan houden tegen A.I. of online spelers.
Of flesjes kapotschieten ofzo.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:22:
[...]

Met een PSVR minigame waarin je een mexican standoff kan houden tegen A.I. of online spelers.
Of flesjes kapotschieten ofzo.
Yes! _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snacht al een eeuwigheid naar meer beelden van kingdom hearts 3 en FF7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:27

vhal

ಠ_ಠ

Kak, krijg ik die code....zijn BB en The Last of Us niet meer in de aanbieding :')

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
dutchgio schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:03:
[...]

Tja ze zullen daar vast leuke ideeen over hebben, maar qua vervoersmiddelen zie ik toch wel wat beperkingen. Of moet je met je paard naar de Customs voor gevlochten manen en andere hoefijzers? :p

Een mooie singleplayer ervaring zal er zeker komen. En die lijkt me ook het meest spannend, maar qua verdienmodel is duidelijk dat multiplayer interessant kan zijn. Hopelijk snel meer nieuws.

[ Voor 9% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 11-04-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:52

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop inderdaad iets meer te zien te krijgen van FF7, maar daar heb ik maar kleine hoop op.
Verder kijk ik de trailers van games toch niet, like to be suprised!

Verder heb ik de 10 Euro bon ook maar eventjes gebruikt...laatste tijd mijn handen van de Paas sale af kunnen houden maar met die code kon ik het toch niet laten :+
Mirror's Edge Catalyst
Unravel
Walking dead Michonne Telltale
Wolvenstein Old Blood
Peggle 2 Masters Edition
Shantae and the pirate curse
Shantae Riksy Revenge

Totaal 28 euro kwijt met de code, toch weer een prima deal voor 7 games....Dat gaat me niet lukken in een winkel..Backlog dus weer een beetje gegroeid... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
unravel en stiekum peggle 2 trekken mij ook wel......maar ik hoop dit jaar ook een xbone (al dan niet scorpio) aan mijn collectie toe te voegen en dan ea access te nemen. Die games lijken me redelijke kanshebbers om er dan nog in te zitten.

Ik heb een shantae game op steam maar eigenlijk nooit gespeeld, misschien is een kans geven, laat ff weten als ie leuk blijkt te zijn pls ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

New on PS Store this week: Yooka-Laylee, The Sexy Brutale, Kero Blaster, Skyforge, more. Full list:

https://blog.eu.playstati...-sexy-brutale/#sf69669229

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9H6nnAXYAEkEP2.jpg

Wat gaan jullie deze week halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:15
Firmware 4.55 uitrol is begonnen (324mb)
In de changelog van de firmware update valt enkel en alleen te lezen dat de kwaliteit en stabiliteit van het systeem verbeterd wordt met deze update.

[ Voor 7% gewijzigd door BigF25 op 11-04-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:06:
PlayStation Europe‏

New on PS Store this week: Yooka-Laylee, The Sexy Brutale, Kero Blaster, Skyforge, more. Full list:

[afbeelding]

Niets. :)

Yooka-Laylee, daar wacht ik mee totdat hij gepached is en hij voor een leuke prijs te koop is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:11
PlayStation Europe‏

[afbeelding]

ik zag gisteren een filmpje van Jim Sterling over Sexy Brutale. Dat zag er erg leuk uit Alleen nog niet te vinden in de (NL) store. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

BigF25 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:09:
In de changelog van de firmware update valt enkel en alleen te lezen dat de kwaliteit en stabiliteit van het systeem verbeterd wordt met deze update.
Lekker uitgebreid per usual :P
Richting Sony, niet richting jou :*

[ Voor 20% gewijzigd door BlackEyedAngel op 11-04-2017 12:18 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:15
Tja :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
Geteisem schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:20:
[...]

Die zal er zeker zijn, maar kijk alleen even naar de winst per jaar voor GTA Online en je kan heel goed voorspellen waar RDR2 heen gaat. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het gaan vertalen naar een western setting. Nieuwe auto's in GTA kan ik altijd waarderen, maar een gepimpte huifkar of mooier paard zitten bij mij niet op hetzelfde niveau :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:11
Beakzz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:27:
[...]

Die zal er zeker zijn, maar kijk alleen even naar de winst per jaar voor GTA Online en je kan heel goed voorspellen waar RDR2 heen gaat. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het gaan vertalen naar een western setting. Nieuwe auto's in GTA kan ik altijd waarderen, maar een gepimpte huifkar of mooier paard zitten bij mij niet op hetzelfde niveau :+
Een stal vol met paarden en koetsen van een miljoen per stuk :) GTA online heeft mij nooit lang kunnen boeien. Ik ga ook voor de single player. GTA online is inderdaad een goede cashcow voor R* maar hoe ze dit naar RDR2 gaan vertalen weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destiny schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:14:
ik zag gisteren een filmpje van Jim Sterling over Sexy Brutale. Dat zag er erg leuk uit Alleen nog niet te vinden in de (NL) store. .
Even geduld tot de PS Store geupdate is.

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 08:53
Jumpman schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:11:
[...]

Niets. :)

Yooka-Laylee, daar wacht ik mee totdat hij gepached is en hij voor een leuke prijs te koop is.
Volgens Digital Foundry is er qua performance niks mis met deze game.

YouTube: Does Yooka-Laylee Really Have Frame-Rate Performance Problems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 11:44

JoeZuCK

_Fonz > all.

PlayStation Europe‏

[afbeelding]

Ermm.. Ik ga boodschappen halen morgen.

Heb bij trouwens ook Diablo 3 gespeeld Dennis?

[ Voor 4% gewijzigd door JoeZuCK op 11-04-2017 12:51 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Die performance problemen waren er pre-patch.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InF.Inc schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:44:
Heb bij trouwens ook Diablo 3 gespeeld Dennis?
Ja, ik heb me een paar uurtjes met Diablo 3 vermaakt op de PS4.
Op een gegeven moment kwam ik niet meer verder en ben ik gestopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:59:
[...]

Met alle Respect.
Maar hoe kan je in godsnaam niet verder komen in Diablo 3?.

Heb hem zelf meerdere malen uitgespeeld op de PS3 en PS4 en als je op easy, normal, hard speelt ben je onoverwinnelijk in dat spel...Letterlijk een kunst op zichzelf om dood te gaan in dat spel.
Pas zodra je paar niveau's in Torment gaat dat word het pas een beetje uitdagend..

Maar jij start volgens mij sowieso heeeeeel veel games die jij heel eventjes speelt en daarna nooit meer aanraakt.... Vind je dat niet zonde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:27:
[...]

Tja ze zullen daar vast leuke ideeen over hebben, maar qua vervoersmiddelen zie ik toch wel wat beperkingen. Of moet je met je paard naar de Customs voor gevlochten manen en andere hoefijzers? :p

Een mooie singleplayer ervaring zal er zeker komen. En die lijkt me ook het meest spannend, maar qua verdienmodel is duidelijk dat multiplayer interessant kan zijn. Hopelijk snel meer nieuws.
Je had in Red Dead onder andere een trage ezel, langzamerhand kreeg je dan snellere paarden. :)
Ook een train, paard met wagen etc.

Uiteraard zit het ook in de stijl/jaargetij dat het allemaal wat beperkter is. >:)

De focus moet inderdaad op een goed singleplayer verhaal liggen. MP is het verdienmodel voor langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

[...]

Jammer, ik heb net met de Witch Doctor de campaign uitgespeeld in een uurtje of 10 op lvl 70 en paragon level 24 op Expert difficulty (waarbij ik bijna 25.000 vijanden en 634 elites gekilled heb). Das zo'n lachertje dat ik nu de Adventure mode op Torment IV doe. Zal eens kijken hoe dat gaat. Ik vroeg het je, omdat het spel erg makkelijk is (op de makkelijkste stand en zelfs op Expert) en redelijk vermakelijk. Daarnaast kun je zo simpel wat trophies meepikken (zit zelf op 55% nu). Heb het spel voor 9 euro tweedehands opgepikt.

Hierna nog 4 classes te gaan en er komt ook nog een Necromancer class.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Okay, nou dat is dan mooi. Ik had het nieuws verder niet meer gevolgd. Voorlopig nog even genoeg goede platform games te spelen op de Nintendo Wii U. Daarna pik ik deze op, als ik tijd heb om hem te gaan spelen en wellicht voor een betere prijs.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InF.Inc schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:15:
[...]
Jammer, ik heb net met de Witch Doctor de campaign uitgespeeld in een uurtje of 10 op lvl 70 en paragon level 24 op Expert difficulty (waarbij ik bijna 25.000 vijanden en 634 elites gekilled heb). Das zo'n lachertje dat ik nu de Adventure mode op Torment IV doe. Zal eens kijken hoe dat gaat. Ik vroeg het je, omdat het spel erg makkelijk is (op de makkelijkste stand en zelfs op Expert) en redelijk vermakelijk. Daarnaast kun je zo simpel wat trophies meepikken (zit zelf op 55% nu). Heb het spel voor 9 euro tweedehands opgepikt.

Hierna nog 4 classes te gaan en er komt ook nog een Necromancer class.
hoop nog altijd dat d3 digitaal nog een keer echt dirt cheap voorbij komt in een sale, heb em fysiek al, maar (zie sig) het einde komt in zicht. Dus nu weinig behoeft om hem om te zetten meer, maar heb mijn fysieke kopie al wel beloofd aan een vriend als ie 'af'is.

[ Voor 57% gewijzigd door Sagat op 11-04-2017 13:29 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:06:
Met alle Respect.
Maar hoe kan je in godsnaam niet verder komen in Diablo 3?.

Heb hem zelf meerdere malen uitgespeeld op de PS3 en PS4 en als je op easy, normal, hard speelt ben je onoverwinnelijk in dat spel...Letterlijk een kunst op zichzelf om dood te gaan in dat spel.
Pas zodra je paar niveau's in Torment gaat dat word het pas een beetje uitdagend..

Maar jij start volgens mij sowieso heeeeeel veel games die jij heel eventjes speelt en daarna nooit meer aanraakt.... Vind je dat niet zonde?
Bij mij komt/kwam dat vooral voor mijn voorliefde van de Multiplayers van de CoD's.
Daar ging bij mij de meeste tijd en plezier inzitten.

Ik heb al tussen de CoD's door redelijk veel spellen uitgespeeld.

De spellen haalde ik als ze in de aanbieding waren.

Gamen is mijn hobby en daar steek ik veel tijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:55
Ah, misverstandje dus.
Ik las jouw bericht (zie quote) ook alsof je op een punt vast zat in de game.
[...]
Dat gezegd hebbende: na de campaign begint het pas echt.
Diablo III draait om de Greater Rifts, het steeds een niveautje hoger proberen te clearen.
Ik dacht dat ik met mijn Witch Doctor ergens tot GR68-72 gekomen ben.
Erg toffe game!

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 11-04-2017 13:44 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Vastzitten in games anno 2017 is sowieso best een prestatie.

Ik zat pas nog te denken om Diablo 3 weer eens op te pakken maar dat is solo zo'n oersaaie game. Anderzijds is mijn Demon Hunter zo sterk dat met de meeste mensen coop ook niet leuk meer is aangezien zelfs met die nieuwe hoge torments alles nog te snel doodgaat. GR85-90 was mijn record geloof ik.

[ Voor 71% gewijzigd door Voxalizer op 11-04-2017 13:52 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:46:
Vastzitten in games anno 2017 is sowieso best een prestatie.
Furi gespeeld? in de ff-in tutorial moet je op een gegeven moment gaan parryen, ik kreeg het niet voor elkaar! Het staat op een lijstje op ooit nog is goed voor te gaan zitten, maar (de meeste) andere games hebben voorrang, denk dat dit voor Dennis ook zo is.

En de game (diablo 3 in dit geval) moet je maar net liggen, ik vind het (vanaf deel 1 al) heerlijk wegspelen, maar er zit behoorlijk wat herhaling in, kan me voorstellen dat het niet een game voor iedereen is.

[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 11-04-2017 13:52 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik al eens vast zit in een game(wat niet erg vaak gebeurd)dan start ik YT of Google op en Voila..
Weet dat ik bij Fez wel een aantal keren YouTube nodig had.

Maar echt vast zitten in een game waardoor ik niet verder kom is mij maar 1 keer gelukt in de 100 games die ik heb gespeeld op mijn account.... En dat is Assassins Creed Unity(Unlock the Medieval Armor in the Café Théâtre, en dan voornamelijk het stukje waarbij je langs een muur moet klimmen waar gifpijlen uitkomen...)
Denk dat ik het wel 50 keer heb geprobeerd en op een gegeven moment zo gefrustreerd was dat ik ermee moest stoppen.(Ga er binnenkort wel een keer goed voor zitten om nog een poging te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:39:
Ah, misverstandje dus.
Ik las jouw bericht (zie quote) ook alsof je op een punt vast zat in de game.
Ik zag niet waar mijn objective was in Diablo III op een gegeven moment.

Toen ben ik er maar mee gestopt.

Wel aardig spel trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:55
Huh? :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
We kunnen Dennis even speed levelen met wat uitgebouwde characters. Kan ie daarna wel genieten van de game :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +11 Henk 'm!
oftwel het ps4 forum, hierna te benoemen met 'wij' heeft collectief besloten niet te accepteren dat u deze blizzard parel aan de kant gelegd hebt, de gedaagde, de weledelgestelde games kopert Dennis585 wordt hierbij gesommeerd om zo spoedig mogelijk deze game weer op te pakken en niet met [vakjargon] rotsmoesjes meer aan te komen.

Over een maand volgt de eerste aanmaning!

Hoogachtend,

'wij'

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik ga D3 ook weer eens afstoffen zodra de Necro gereleased wordt :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
BigF25 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:09:
Nice. Hopelijk zijn de verbindingsproblemen (lag in online games enzo) nu verholpen. Had er zelf geen last van trouwens, maar veel anderen wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met Diablo III was/is ook nog dat er twee verschillende downloads zijn.
Dat heeft met de talen te maken.

Ik ga Diablo III nu wel even downloaden en morgen spelen.

Iemand een tip om te zien welke van de twee downloads de Engelstalige versie is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Hahahaha achja laat hem lekker games kopen. Ik vind het alleen best heftig dat iemand voor minimaal 1500.- per jaar games digitaal koopt en een groot deel nauwelijks speelt. Wat moet je bijvoorbeeld met Gran Turismo als je bij Asetto Corsa niet verder dan de eerste race bent gekomen. Of Fifa terwijl je PES ook maar 18 wedstrijden gespeeld heb.

Toch blijven de UFC filmpjes erg grappig. Zou er wel weer nieuwe willen zien, maar dan incl. Dennis zijn oerkreten erbij :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:00:
Het probleem met Diablo III was/is ook nog dat er twee verschillende downloads zijn.

Iemand een tip om te zien welke van de twee downloads de Engelstalige versie is?
De grotere is Engels.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:00:

Klopt, dat is een beetje vaag. Je kan het afleiden van het bestandsformaat... Maar google het even voor de zekerheid.

Heb Diablo 3 voor 20,- in de PSN store op de kopt getikt vorig jaar, en heb me er goed mee vermaakt. Speel alleen couch co-op met 2 of 3 vrienden, dus het is meer een sociaal gebeuren. In mn eentje zou ik er niet zoveel aan vinden, heb het gevoel dat het dan meer om het competitieve element draait om zo snel mogelijk een zo hoog mogelijke rift te clearen, dat boeit me dan niet zoveel.

Maar co-op een echte topper! Zoals Baldurs Gate op de PS2 vroeger in het studentenhuis... :)

[ Voor 3% gewijzigd door bassGunner op 11-04-2017 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 09:39

Lapras

Ice beam

Ik vond D3 solo eigenlijk ook altijd wel prima. Gewoon verstand op 0 en door monsters heen rammen. Wellicht hielp het dat ik vroeger ook absurd veel D2 heb gespeeld, dus wel gewend was aan de grind ervan.

Hetgeen mij weerhield om echt ver te gaan met D3 was juist het sociale online aspect. D2 speelde ik logischerwijs op de PC, waarbij vooral de PvP, het ruilen en al het gepraat op fora zo leuk was. Bij D3 kan je, door het gebrek aan een toetsenbord, niet echt contact leggen met de mensen in je game en heeft de helft ervan ook nog eens gehackte spullen. Dat maakte het voor mij niet langer speelbaar dan een kleine tiental uren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bij deze de GOTY van 2017: https://store.playstation...taleHorse%20Racing%202016

Horizon, Nier, het verbleekt allemaal compleet bij Horse Racing 2016, strakke graphics, 1000den uren gameplay dus zonder twijfel GOTY.

Afbeeldingslocatie: https://apollo2.dl.playstation.net/cdn/EP8934/CUSA04561_00/FREE_CONTENTr7UYNDxgIgUZamLygToo/3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Homeland schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:13:
Bij deze de GOTY van 2017: https://store.playstation...taleHorse%20Racing%202016

Horizon, Nier, het verbleekt allemaal compleet bij Horse Racing 2016, strakke graphics, 1000den uren gameplay dus zonder twijfel GOTY.

[afbeelding]
Mijn god ik kom gewoon klaar in m'n broek van die graphics :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

v/d week Horizon: Zero Dawn naar Platinum gebracht.... Nu zoekende naar een nieuwe titel die verhaaltechnisch ook zo goed in elkaar zit.

Assassin's Creed: Syndicate die nu in de aanbieding is lijkt me wel aardig..
Ik heb qua AC's enkel maar deel 1 (met plezier) gespeeld.. Bij deel 2 ben ik afgehaakt door de over the top voice acting en irritaties daaraan, dus ben niet verpest door de tussenliggende delen.

Maarrrrrr... Valt deze qua verhaal en speelbaarheid goed? Ik ben nogal snel afgeleid met sidequests en ga in de meeste open worlds klootviolen mits de main story niet pakkend genoeg is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Homeland schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:13:

[afbeelding]
Wel ook even de description er bij zetten
Horse Racing 2016 is de meeste Fabulous en onderhoudend spel voor iedereen. Als u voelen echt paardenrennen kampioenschap wilt, Toon uw wens en de moed om dit spel te spelen. Deze Game uniciteit maakt u dit spel voor uren spelen, u zal houden van te spelen dit spel opnieuw en opnieuw.
Free Translations zou het niet beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Joe mensen! Ik heb een probleem. Of eigenlijk iedereen met een Nacon Revolution Pro heeft een probleem. Dat probleem vind ik wel zo erg voor een controller die zegt voor esports te zijn maar ik weet niet of ik het probleem hier kan dumpen of dat ik er een apart topic voor aan moet maken.

Het is namelijk zo dat de sensitivity van de rechterstick verspringt. Dus je draait bijvoorbeeld rondjes met je crosshair in een shooter en de stick verspringt dan random stukjes. Je kunt dus eigenlijk gewoon niet aimen met die sticks. Het is een probleem dat Nacon erkent. Ze hebben er ook al een nieuwe firmware voor uitgebracht maar die verhelpt helemaal niets. Ik vind dit best erg voor een controller die 130 euro kost. Verder is het een prima controller maar je kunt er onmogelijk FPS games mee spelen.

Zijn er hier mensen met dezelfde ervaring en wat kunnen we hier aan doen?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:25:
Joe mensen! Ik heb een probleem. Of eigenlijk iedereen met een Nacon Revolution Pro heeft een probleem. Dat probleem vind ik wel zo erg voor een controller die zegt voor esports te zijn maar ik weet niet of ik het probleem hier kan dumpen of dat ik er een apart topic voor aan moet maken.

Het is namelijk zo dat de sensitivity van de rechterstick verspringt. Dus je draait bijvoorbeeld rondjes met je crosshair in een shooter en de stick verspringt dan random stukjes. Je kunt dus eigenlijk gewoon niet aimen met die sticks. Het is een probleem dat Nacon erkent. Ze hebben er ook al een nieuwe firmware voor uitgebracht maar die verhelpt helemaal niets. Ik vind dit best erg voor een controller die 130 euro kost. Verder is het een prima controller maar je kunt er onmogelijk FPS games mee spelen.

Retour sturen? Of in elk geval contact opnemen met de winkel waar je hem hebt gekocht want in principe is het dan een defect product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:25:

Retour dat ding en een FPS Strike Pack halen voor veel minder. Die kun je gewoon op je huidige DS4 gebruiken. Verhoging erbij op je sticks en je hebt ook een Pro controller.
RoRoo schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:17:
v/d week Horizon: Zero Dawn naar Platinum gebracht.... Nu zoekende naar een nieuwe titel die verhaaltechnisch ook zo goed in elkaar zit.

Assassin's Creed: Syndicate die nu in de aanbieding is lijkt me wel aardig..
Ik heb qua AC's enkel maar deel 1 (met plezier) gespeeld.. Bij deel 2 ben ik afgehaakt door de over the top voice acting en irritaties daaraan, dus ben niet verpest door de tussenliggende delen.

Maarrrrrr... Valt deze qua verhaal en speelbaarheid goed? Ik ben nogal snel afgeleid met sidequests en ga in de meeste open worlds klootviolen mits de main story niet pakkend genoeg is.
Dishonored (2)?

Ik schat zo in dat Syndicate wel tegen kan gaan vallen ná HZD. Ik heb Syndicate wel uitgespeeld maar de laatste uren was ik er wel echt klaar mee. De AC games hebben altijd een gebrek aan variatie, vind ik. Je bent de hele game met dezelfde vijanden op dezelfde plek bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:53:

Dishonored (2)?

Ik schat zo in dat Syndicate wel tegen kan gaan vallen ná HZD. Ik heb Syndicate wel uitgespeeld maar de laatste uren was ik er wel echt klaar mee. De AC games hebben altijd een gebrek aan variatie, vind ik. Je bent de hele game met dezelfde vijanden op dezelfde plek bezig.
Ik gok dat ik jouw mening ga delen, als het teveel op elkaar lijkt dan haak ik ook vaak af. Het verhaal moet je dan door blijven trekken :)

Dishonored 2 is denk ik iets te "vreemd" met die speciale krachten e.d.
Ik hou 'm vast in gedachten. Met dat 10-tje korting komt ie redelijk in de juiste prijsrange :+

edit:
Ow look!! Een demo mogelijk... Downloading :)

[ Voor 3% gewijzigd door RoRoo op 11-04-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
LOTG schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:23:
[...]

Wel ook even de description er bij zetten

[...]

Free Translations zou het niet beter doen.
En er dan nog 21,99 voor vragen ook |:(.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:54
dvd-linden schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:05:
[...]

En er dan nog 21,99 voor vragen ook |:(.
Wees blij dat, omdat ze de taal niet kennen, niet de prijs naar €99,21 hadden gezet :+

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
@Xerox Dan had ik het even hard gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoRoo schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:00:
[...]

Ik gok dat ik jouw mening ga delen, als het teveel op elkaar lijkt dan haak ik ook vaak af. Het verhaal moet je dan door blijven trekken :)

Dishonored 2 is denk ik iets te "vreemd" met die speciale krachten e.d.
Ik hou 'm vast in gedachten. Met dat 10-tje korting komt ie redelijk in de juiste prijsrange :+

edit:
Ow look!! Een demo mogelijk... Downloading :)
Ja en los van de setting die een stuk "saaier" is, is ook de besturing in HZD een stukje beter, vind ik.

Heb je Dishonored 1 niet gespeeld? Die kost nu helemaal geen reet, denk ik.

Verder vind ik Metro op het gebied van verhalende shooters echt de revelatie van deze gen. Het is dan wel een remaster, maar een verdomd goede (als bonus 60 fps) met bijzonder veel sfeer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lapras schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:13:
Ik vond D3 solo eigenlijk ook altijd wel prima. Gewoon verstand op 0 en door monsters heen rammen. Wellicht hielp het dat ik vroeger ook absurd veel D2 heb gespeeld, dus wel gewend was aan de grind ervan.

Hetgeen mij weerhield om echt ver te gaan met D3 was juist het sociale online aspect. D2 speelde ik logischerwijs op de PC, waarbij vooral de PvP, het ruilen en al het gepraat op fora zo leuk was. Bij D3 kan je, door het gebrek aan een toetsenbord, niet echt contact leggen met de mensen in je game en heeft de helft ervan ook nog eens gehackte spullen. Dat maakte het voor mij niet langer speelbaar dan een kleine tiental uren.
Voor mij was diablo juist altijd een sp game, ook in mp potjes, meestal ging iedereen zijn eigen kant op. Defeats the purpose of mp! Verder is het ook een eigen dingtje, ik vind het leuk om in dit spel zelf de hero te zijn, vind het maar niks dat anderen dan de glory wegkapen! Bij diablo 2 duurde het ook best lang voordat ik de followers enigsinds accepteerde! :+

PvP deed ik alleen in diablo 1, maar dat was simpel weg niets leuk om met een barbarian tegen een flame sorc te spelen. Dus daar zat voor mij ook niet veel lol in.
Wel een hoogtepunt gehad met d2 waarbij ik iemands gehackte char verslagen had met mijn 'legaal' verkregen personage. (helaas was de eindstand 1-8 ofzo, maar toch!)

@Verwijderd
Kudos dat je het spel weer gaat oppakken, ik wens je veel plezier. Maar mocht je het niets vinden gewoon lekker verder gaan met games die je wel leuk vind!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Sagat schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:22:
[...]

Voor mij was diablo juist altijd een sp game, ook in mp potjes, meestal ging iedereen zijn eigen kant op. Defeats the purpose of mp! Verder is het ook een eigen dingtje, ik vind het leuk om in dit spel zelf de hero te zijn, vind het maar niks dat anderen dan de glory wegkapen! Bij diablo 2 duurde het ook best lang voordat ik de followers enigsinds accepteerde! :+

PvP deed ik alleen in diablo 1, maar dat was simpel weg niets leuk om met een barbarian tegen een flame sorc te spelen. Dus daar zat voor mij ook niet veel lol in.
Wel een hoogtepunt gehad met d2 waarbij ik iemands gehackte char verslagen had met mijn 'legaal' verkregen personage. (helaas was de eindstand 1-8 ofzo, maar toch!)

@Verwijderd
Kudos dat je het spel weer gaat oppakken, ik wens je veel plezier. Maar mocht je het niets vinden gewoon lekker verder gaan met games die je wel leuk vind!
Ik ben ooit aan D3 op de pc begonnen solo en het pakte me gewoon niet. Terwijl ik D1 en 2 vroeger solo kapot heb gespeeld.

Daarna Reaper of Souls met 2 vrienden op de PS4 gekocht en we hebben alle 3 platinum gehaald en weet ik veel hoeveel uur erin gestopt. Alles samen. Stuk meer lol aan beleefd dan solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vanmiddag een zooi games gekocht online, en zie ik nu pas staan dat Punch Club ook op de PS4 is op dit moment..
Meteen downloaden en spelen!!!.
Veel plezier mee gehad op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:53:
[...]

Retour dat ding en een FPS Strike Pack halen voor veel minder. Die kun je gewoon op je huidige DS4 gebruiken. Verhoging erbij op je sticks en je hebt ook een Pro controller.
Heb jij die Strikepack toevallig Bram? Ik heb er bijna een pre-ordered een paar maanden geleden, maar had toch m'n twijfels. Lees gemengde dingen: qua gebruik erg fijn, maar kwaliteit niet al te hoog (kans op breken etc). Hoe is de bouwkwaliteit volgens jou? Ik zie ook dat hij een tijdje niet leverbaar is (ook via de fabrikant zelf) en verwacht zelf een redesign waar ze wat kritieken weg willen nemen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:16:
[...]

Ja en los van de setting die een stuk "saaier" is, is ook de besturing in HZD een stukje beter, vind ik.

Heb je Dishonored 1 niet gespeeld? Die kost nu helemaal geen reet, denk ik.

Verder vind ik Metro op het gebied van verhalende shooters echt de revelatie van deze gen. Het is dan wel een remaster, maar een verdomd goede (als bonus 60 fps) met bijzonder veel sfeer.
HZD is gewoon een pareltje in mijn ogen, zal wel afkicken worden :)

Dishonored 1 ook nooit gespeeld, kost nu een tientje...
eens wat reviews en gameplay bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Om nog even in te haken op Diablo. Toentertijd speelde ik eigenlijk alles alleen singleplayer. Naast D2 bijvoorbeeld ook Dungeon Siege, Titan Quest en Sacred. Maar doordat in Diablo 3 alles zo lekker snel en geautomatiseerd gaat heb ik die juist ook heel veel multiplayer gespeeld. Dat maakt de game zeker leuker.
Pagina: 1 ... 53 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!