Color Me Impressed...
Dennis die een game uitspeelt

jaydenjarno schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:29:
lijkt erop dat ik een beetje "game-moe" begin te worden. Laatst diablo3 met veel plezier tot level 70 gespeeld. Daarna de paragons enzo die me niks interesseren.
Nu moeite om een leuke game te vinden en dat terwijl er genoeg zijn. De wolfensteins gespeeld, maar DOOM doet het niet voor me.
BF1 mooi en geweldig, maar weinig zin meer in.
GTA5. half uurtje en dan weer genoeg. Ik zoek een leuke game voor bouwen bijvoorbeeld, maar das allemaal op de PC. alleen tropico 5 wat ik dan al teveel heb gespeeld. Misschien eens een keer heel wat anders proberen.
een survival game als ARK of zo. Nog nooit zoiets gespeeld omdat het niet "mijn ding" is in mijn gedachte.
Zijn er meer mensen die die soms hebben?
Zelf ook regelmatig last van gehad.
En iedereen kan hier wel gaan roepen "dit moet je spelen of dat moet je spelen" maar dat heeft 0,0 nut.
Want niemand weet waar jij zin in heb of wat jouw smaak exact kwa games is.
Advies wat ik kan geven..
Open de PS Store, open het tabje alle games....En loop ze allemaal na.
Schrijf de titels op die je enigszins leuk lijkt en zoek deze later specifiek op in de store of YT.
Dan kom je vanzelf wel bij een game terecht waar je weer plezier in heb

.
Bij mij was dat 7 Days to Die een tijdje geleden

Musta schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:09:
So gta 5 en gow 3 remaster voor 25 gehaald tweedehands, denk day ik Uncharted maar ff wegleg en gow ga spelen gelijk

enige GoW games die ik heb gespeeld zijn die op de psp en die heb ik meerdere keren uitgespeeld. Kijken hoe t me gaat bevallen op de ps4
Ben een beetje over enthousiast geweest met het kopen van games. Heb nu al een backlog van 14 games en dan heb ik the witcher nog niet eens

14 games...
Was dat maar zo'n feest bij mij, ik zit na de aankopen van eerder deze week aan de 43 games op de ps4

(en dat is nog zonder alle titels die sinds Oktober zijn uitgekomen) dus dat zal zodra de nieuwere games in de aanbieding komen wel doorschieten naar de 60+..
Ik kan het gewoon niet laten als ik een Toptitel in de sale zie staan voor 10 of 15 euro

.
Vroeg of laat ga ik ze stuk voor stuk spelen.
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 13-04-2017 13:53
]