Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:44:
[...]

Heb jij die Strikepack toevallig Bram? Ik heb er bijna een pre-ordered een paar maanden geleden, maar had toch m'n twijfels. Lees gemengde dingen: qua gebruik erg fijn, maar kwaliteit niet al te hoog (kans op breken etc). Hoe is de bouwkwaliteit volgens jou? Ik zie ook dat hij een tijdje niet leverbaar is (ook via de fabrikant zelf) en verwacht zelf een redesign waar ze wat kritieken weg willen nemen.
Zeker. Gebruik 'm sinds release en ben er erg blij mee. Zo lekker om in games als Bloodborne, Uncharted en Horizon je duimen niet van de stick af te hoeven halen bij veelgebruikte handelingen (items oppakken, reloaden, dodgen, rollen, sprinten, bukken etc.). En gewoon on-the-fly te remappen met de knopjes achterop.

Bouwkwaliteit is prima. Er kan eigenlijk weinig aan stuk, want de paddles zijn magnetisch bevestigd. Die kun je er dus zo aftrekken zonder dat ze kapot gaan. Heel slim systeem eigenlijk. En als het ding op je controller zit, zit hij erop. Kan weinig mee mis gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:07
bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:53:
[...]

Zeker. Gebruik 'm sinds release en ben er erg blij mee. Zo lekker om in games als Bloodborne, Uncharted en Horizon je duimen niet van de stick af te hoeven halen bij veelgebruikte handelingen (items oppakken, reloaden, dodgen, rollen, sprinten, bukken etc.). En gewoon on-the-fly te remappen met de knopjes achterop.

Bouwkwaliteit is prima. Er kan eigenlijk weinig aan stuk, want de paddles zijn magnetisch bevestigd. Die kun je er dus zo aftrekken zonder dat ze kapot gaan. Heel slim systeem eigenlijk. En als het ding op je controller zit, zit hij erop. Kan weinig mee mis gaan. :)
Ik lees over remappen van knoppen. Maar ook voor multiplayer games zoals rapid fire. Dus je kan met de knoppen instellen dat je bepaalde handelingen uitvoert die je eigenlijk met een normale controller nooit zou kunnen behalen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aramiss schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:56:
[...]

Ik lees over remappen van knoppen. Maar ook voor multiplayer games zoals rapid fire. Dus je kan met de knoppen instellen dat je bepaalde handelingen uitvoert die je eigenlijk met een normale controller nooit zou kunnen behalen. Klopt dat?
Klopt inderdaad, al heb ik dat zelf nooit geprobeerd en ik ook niet zou weten hoe het moet. Ik speel eigenlijk vrijwel geen multiplayer games, dus heb me er nooit in verdiept. Weet ook niet of ik dat zou doen, want het is gewoon keihard cheaten. Je kunt er ook mee dropshotten en quicksopen enzo met één druk op de knop.

Anderzijds kun je met de paddles sowieso handelingen uitvoeren zonder je duimen van de sticks te halen, dus een voordeel is het altijd.

@Uncharted DLC: nice! Dag 1. Ik ga er ook niets meer van kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 11-04-2017 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgeven voor de GT Sport beta:

http://www.gran-turismo.com/gb/news/00_4079128.html

Net gedaan en ik hoop gekozen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Exirion schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:12:
In de aanbieding 2 games gevonden die erg de moeite waard zijn:
Deadlight (EUR 6.99)
Life Goes On: Done To Death (EUR 2.99)

Deadlight doet qua sfeer en opzet (side scrolling met diepte in de omgeving) erg aan Inside denken. Life Goes On is gewoon een grappige puzzle platformer. Beide scoren goed in de reviews en ze zijn grafisch erg de moeite waard, zeker voor dit geld :)
Bedankt voor de tip. Life Goes On ziet er tof uit, dus zelf ook net even aangeschaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:07
ASNNetworks schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:44:
[...]

Heb jij die Strikepack toevallig Bram? Ik heb er bijna een pre-ordered een paar maanden geleden, maar had toch m'n twijfels. Lees gemengde dingen: qua gebruik erg fijn, maar kwaliteit niet al te hoog (kans op breken etc). Hoe is de bouwkwaliteit volgens jou? Ik zie ook dat hij een tijdje niet leverbaar is (ook via de fabrikant zelf) en verwacht zelf een redesign waar ze wat kritieken weg willen nemen.
Weet jij meer over onderstaande ervaringen online? Want ik vind het nogal een aparte manier van gamen.
Dat zou wel verklaren waarom je soms bepaalde spelers niet krijgt omgelegd op close combat want dit soort hardeware matige aanpassingen worden gebruikt.
bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:07:
[...]

Klopt inderdaad, al heb ik dat zelf nooit geprobeerd en ik ook niet zou weten hoe het moet. Ik speel eigenlijk vrijwel geen multiplayer games, dus heb me er nooit in verdiept. Weet ook niet of ik dat zou doen, want het is gewoon keihard cheaten. Je kunt er ook mee dropshotten en quicksopen enzo met één druk op de knop.

Anderzijds kun je met de paddles sowieso handelingen uitvoeren zonder je duimen van de sticks te halen, dus een voordeel is het altijd.

@Uncharted DLC: nice! Dag 1. Ik ga er ook niets meer van kijken.
Dankjewel voor je uitleg. Je hebt dus eigenlijk meer comfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:25
Mooi, iets sneller dan ik verwacht had.
Ik sta wel erg bedenkelijk tegenover die 10 uur gameplay (met andere woorden: ik geloof er niks van). 10 uur komt erg in de buurt van de 12-15 uur van U4 en TLOU. Die games waren een aantal jaar in ontwikkeling. The Lost Legacy heeft maar een jaar ontwikkeltijd gehad. Misschien waren ze er al langer mee bezig, maar ik denk dat er pas vanaf juni 2016 echt aan the Lost Legacy gewerkt werd. Dat gebeurde dan ook nog door het '2de team', aangezien het eerste team bezig is met the Last of Us part 2.
Ik gok dat the Lost Legacy 5-6 uur duurt, als je eindeloos door blijft gaan met het doorspitten van de game kom je altijd wel aan 10 uur. Dan vind ik $40 redelijk prijzig.
Desalniettemin wordt het een heel lekkere game!
Ik ga wel wachten met hem te kopen, U4 heb ik 6 maanden later voor €20 gekocht op bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:49:
[...]

Ik sta wel erg bedenkelijk tegenover die 10 uur gameplay (met andere woorden: ik geloof er niks van). 10 uur komt erg in de buurt van de 12-15 uur van U4 en TLOU. Die games waren een aantal jaar in ontwikkeling. The Lost Legacy heeft maar een jaar ontwikkeltijd gehad. Misschien waren ze er al langer mee bezig, maar ik denk dat er pas vanaf juni 2016 echt aan the Lost Legacy gewerkt werd. Dat gebeurde dan ook nog door het '2de team', aangezien het eerste team bezig is met the Last of Us part 2.
Ik gok dat the Lost Legacy 5-6 uur duurt, als je eindeloos door blijft gaan met het doorspitten van de game kom je altijd wel aan 10 uur. Dan vind ik $40 redelijk prijzig.
Ik ga wel wachten met hem te kopen, U4 heb ik 6 maanden later voor €20 gekocht op bol.com.
Opzich is de prijs er wel naar, op hard deed ik 16 uur over U4. Deel je dat door 3 en maal 2 dan hou je 10 uur ongeveer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:18
Is dit nou een DLC of moet ik dit een echt als een losse game zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
Anton.net schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:49:
[...]

Ze hebben natuurlijk geen werk aan de engine,sound en gameplay elementen nu. En misschien hebben ze wel materiaal over van U4. Kan best dat ze een paar levels hebben opgezet, maar dat ze het uiteindelijk niet kwijt konden in het verhaal van U4. Zeg niet dat het zo is, maar kan me wel voorstellen dat het heel veel werk scheelt in verhouding tot een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aramiss schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:43:
[...]

Weet jij meer over onderstaande ervaringen online? Want ik vind het nogal een aparte manier van gamen.
Dat zou wel verklaren waarom je soms bepaalde spelers niet krijgt omgelegd op close combat want dit soort hardeware matige aanpassingen worden gebruikt.

[...]

Dankjewel voor je uitleg. Je hebt dus eigenlijk meer comfort.
Meer controle vooral.

Tja, je weet online eigenlijk nooit of je verliest omdat je tegenstander gewoon skills heeft, of een ander soort controller gebruikt. Er is ook een (door Sony gecertificeerde) muis. Tel uit je winst. Persoonlijk vind ik dat dan weer geen cheaten. Maar ik zou zelf nooit iets als rapid fire gebruiken ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:01:
Is dit nou een DLC of moet ik dit een echt als een losse game zien?
Allebei. :) DLC die een afzonderlijk verhaal bevat en ook als standalone in de winkels verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:04:
[...]

Allebei. :) DLC die een afzonderlijk verhaal bevat en ook als standalone in de winkels verschijnt.
Een beetje zoals Left Behind van The last of us..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zijn dat screenshots? Want dit ziet er beter uit dan Forza op de Scorpio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:16
Zal wel een fotomode zijn maar toch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Duidelijk foto mode en gelukkig is Porsche sinds een jaar gestopt met de exclusive licentie aan EA dus zie je ze weer in goede games terug ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 11-04-2017 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56
Hier ook de trailer van Uncharted:

Het is me alleen nog niet duidelijk met wie je speelt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:13
bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:39:
[...]

De eerste is een echte foto, ze hebben het in-game Porsche model erin gezet.
Dat lijkt wel heel erg goed inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:35
maartend schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:33:
[...]

Je bent echt duits. Je ziet geen humor.
Of misschien niet iedereen op Tweakers is Nederlands en snapt die inbred humor tussen Nederlanders en Duitsers niet, maar jah daar had je waarschijnlijk nog niet aan gedacht dat er niet-Nederlanders op Tweakers komen omdat elke Belgische website over hardware ruk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:12:
[video]

Sowieso met Chloe, zoals je in de reveal trailer kunt zien. Daar zit gewoon gameplay in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:06
Ja en hopelijk meteen ingame en niet dus betalen zoals met forza horizon 3 dalijk.....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:39:
[...]

Niemand weet nog hoe forza 7 op scorpio eruit ziet he ;) dat plaatje was forza 6 op scorpio met pc settings erin.
Enne dit zijn photomode plaatjes, en zelfs gt6 kon al.naar 4k in photomode. Ze boosten graphics dan echt gigantisch.
Plus ze gebruiken nu real life plaatjes en zetten carmodel erin.
Maar.plaatjes van de porsches rijdend zijn wel ingame alleen dan photomode tijdens rijden. Dus ook mooier dan actual gameplay zeg maar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
Lekker bijdehand van mezelf. ik dacht een nieuw spel te kopen, The division. Vol enthousiasme door de Store geklikt, blijk ik alleen een addon voor outfits te hebben gekocht. Iets te enthousiast dus. Eens kijken of Sony coulant is

[ Voor 6% gewijzigd door steefje op 11-04-2017 22:25 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Damn net trailer van uncharted lost legacy gekeken.
Damn wat ziet het er weer fantastisch uit.
Heb hier ontzettend zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02 14:26
Zit backlog in de mail ff door te lopen, zie ik mail van playstation met 10 euro voucher voor minstens 50 euro uitgeven in maart.
Laatste aankoop 27 feb Horizon... Maart begon vroeg dit jaar.
Je hoort mij niet klagen, gelijk ingewisseld die code 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:58
Schweino schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:58:
Heb van de week een PS4 slim gekocht ter vervanging van mijn phat (laatste model phat met de korte led strip bovenop). Ik merk tijdens het spelen van Uncharted 4 dat de slim aanmerkelijk meer herrie maakt dan de phat. De ventilator maakt zo veel geluid dat ik het storend boven het geluid van de tv uit vind komen. De phat is daarentegen bijna geruisloos.

Is dit een bekend fenomeen of heb ik een maandagmorgen exemplaar van de slim te pakken? Ik dacht namelijk dat de slim zuiniger en daarmee ook stiller zou zijn.
Heb na overleg met Sony inmiddels een nieuwe ontvangen van Intertoys. Geluidsniveau zou volgens Sony niet normaal zijn (defect) en daarom nu dus een nieuwe. Helaas bij deze exact hetzelfde euvel, begrijp er niets van.

Heb zelfs mijn slim en fat ps4 naast elkaar gezet en het verschil is zeer duidelijk merkbaar. De slim begint te blazen als een straaljager bij uncharted 4, FFXV en zelfs the last guardian. Mijn fat ps4 geeft echter geen krimp.De slim wordt ook veel warmer overigens.

Voor mij geen upgrade naar de slim dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
TerrorJaap schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:34:
Zit backlog in de mail ff door te lopen, zie ik mail van playstation met 10 euro voucher voor minstens 50 euro uitgeven in maart.
Laatste aankoop 27 feb Horizon... Maart begon vroeg dit jaar.
Je hoort mij niet klagen, gelijk ingewisseld die code 😜
De releasedatum van Horizon was leidend volgens mij, niet de pre-order/aanschaf an sich.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Een ode aan het fenomeen murder grass. Ah.

Zojuist de eerste paar uur van Horizon Zero Dawn gespeeld. Nu was ik best skeptisch over de game want hoe kan zo'n mainstream casual easymode gedrocht ooit een doorgewinterde Dark Souls speler aanspreken en een goede game zijn eh? Maar goed, je moet toch een keertje die PS4 Pro wat zwaarder belasten.

En het valt me niks tegen eerlijk gezegd! Eerste wat me opviel? Niet eens de graphics maar het gebrek aan aim-assist. Nice! Lekker gehurkt in murder grass zitten en handmatig aimen, ik dig het direct. Ik kan de natuur bijna ruiken. Even scannen, gastankje (?) zien, bam. XP. Mooi man. Bijna net een echte RPG.
En dan... Dark Souls melee controls? Really? R1 spam en R2 heavy attacks? Nice! Hey, wat?! Bonfires om te saven? Nog meer Dark Souls. Ik voel me direct helemaal thuis.

En Aloy is best een lekker wijf.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Vandaag de Mafia III Collectors Edition binnen gehad, die ik van het weekend besteld had bij Amazon voor € 39,97. Dit is met recht één van de mooiste Collectors Edition's op de PlayStation 4! Tevens zit de SEason Pass inbegrepen, dat zie je ook niet vaak meer bij Collectors Editions. Jammer dat de game de verwachtingen niet heeft kunnen waarmaken.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 11-04-2017 22:55 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:32:
[...]

Sowieso met Chloe, zoals je in de reveal trailer kunt zien. Daar zit gewoon gameplay in namelijk.
Mja ik vraag me af of de personages waar je mee speelt wel het niveau gaan halen. Van de personages die in de franchise zitten, vind ik niet dat ze nou echt de toppers in beeld brengen bij de footage. Dan liever iets gehad met Sully of zo :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Martinspire schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:03:
[...]

Mja ik vraag me af of de personages waar je mee speelt wel het niveau gaan halen. Van de personages die in de franchise zitten, vind ik niet dat ze nou echt de toppers in beeld brengen bij de footage. Dan liever iets gehad met Sully of zo :P
Joh, Chloe heeft toch veel meer niveau dan Nathan Drake? Heb je haar weleens een ladder op zien klimmen!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ben benieuwd of gt sport mooier is dan driveclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze het een en ander hebben aangepast kom battlefront 2 hier wel thuis komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
DeeSung schreef op woensdag 12 april 2017 @ 00:39:
Ben benieuwd of gt sport mooier is dan driveclub.
Lijkt me stug, 30fps vs 60fps.
Driveclub zal zeker qua weerseffecten etc altijd mooier blijven ivm 30fps target.
Maar gran turismo heeft wel altijd een van de meest realistische belichtings engines van alle race games.
Dus ja het ligt eraan wat je belangrijk vind en wat je mooi vind.
Damn ziet er weer gelikt uit. Kom maar op met deze game my ps4 pro is ready!!
Hopen op goeie singleplayer ervaring dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:03:
[...]

Ik zou niet weten waarom niet. Over beide is nog genoeg niet bekend en als er 1 studio karakters uit kan diepen en een verhaal kan vertellen, is het Naughty Dog wel. Met afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
Even een vraagje... Ik heb met kerst 2 prepaidkaarten gehad.. Nu wilde ik gister mijn tweede verzilveren alleen kreeg ik onderstaande melding:

De code van de prepaidcard die u hebt ingevoerd is incorrect of niet langer geldig.

Al gebeld met playstation zelf en die vroegen om de aankoopsbon.. Die is echter niet terug te halen. Kan ik nu fluiten naar me playstation tegoed of zijn er andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De battlefront 2 trailer is een reclame, dus er is nog kans dat de trailer van zaterdag uitgebreider is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schweino schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:50:
[...]

Heb na overleg met Sony inmiddels een nieuwe ontvangen van Intertoys. Geluidsniveau zou volgens Sony niet normaal zijn (defect) en daarom nu dus een nieuwe. Helaas bij deze exact hetzelfde euvel, begrijp er niets van.

Heb zelfs mijn slim en fat ps4 naast elkaar gezet en het verschil is zeer duidelijk merkbaar. De slim begint te blazen als een straaljager bij uncharted 4, FFXV en zelfs the last guardian. Mijn fat ps4 geeft echter geen krimp.De slim wordt ook veel warmer overigens.

Voor mij geen upgrade naar de slim dus.
Balen zeg, maar volgens mij heeft er altijd al verschil in de batches gezeten, met de orginele ps4 had ook niet iedereen een straaljager (jij bijvoorbeeld dus :) ) terwijl die van mij zelf bij life is strange (zou je bij wijze van spreke op een n64 nog moeten kunnen spelen) gewoon opsteeg.

Tuurlijk is bij iedereen zijn inrichting (lucht toevoer naar ps4) en huis (stof etc) anders. Maar net zoals bij jou, dus in dezelfde settings, is mijn pro wel stil. Ik vind het raar.

Misschien is een pro ook voor jou het overwegen waard, maar ik zou lekker op je phat doorspelen totdat die echt de geest geeft en dan pas gaan vervangen. Of proberen bij een andere winkel een slim te halen, want die intertoys lijkt dus een slechte batch ps4 slims te hebben.

fun fact: mijn lawaai phat ps4 kwam ook bij intertoys vandaan, mijn pro van de mm.......CONSIRACY! * Sagat zoekt alu hoedje :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvanpol schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:39:
Even een vraagje... Ik heb met kerst 2 prepaidkaarten gehad.. Nu wilde ik gister mijn tweede verzilveren alleen kreeg ik onderstaande melding:

De code van de prepaidcard die u hebt ingevoerd is incorrect of niet langer geldig.

Al gebeld met playstation zelf en die vroegen om de aankoopsbon.. Die is echter niet terug te halen. Kan ik nu fluiten naar me playstation tegoed of zijn er andere mogelijkheden?
Als de code is verlopen dan kan er niets aan gedaan worden.
Als de code incorrect is maar je de bon niet meer heb kan er wederom niets aan gedaan worden.
Screwed either way, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Laatst online: 23-09 12:25
Je heb nog steeds de actie besteed nu 50 en krijg 10 terug in april
mag je dan ook bv.. die 50 besteden over meerdere games
ik heb bv.. gekocht Sniper3 Elite voor 10,99 en zit er nu ook aan te denken om Starblood Arena VR te kopen voor 39,99 kom ik uit op 50,98 ?
heeft iemand hier ervaring mee?
Of ben ik toch al te laat voor die actie en had ik voor april die 50 moeten besteden?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@FreakGIB

De 10 Euro coupon actie van maart is afgelopen.

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Voxalizer schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:14:
[...]

Joh, Chloe heeft toch veel meer niveau dan Nathan Drake? Heb je haar weleens een ladder op zien klimmen!
Maar is ze voldoende om een heel verhaal te tillen?
bram1984 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:38:
[...]

Ik zou niet weten waarom niet. Over beide is nog genoeg niet bekend en als er 1 studio karakters uit kan diepen en een verhaal kan vertellen, is het Naughty Dog wel. Met afstand.
Ik snap je punt, maar ik vond Chloe van de bijrollen wel de minste. Totaal geen klik met die meid. En ook die andere in de clip lijkt me niet zo boeiend. Maar goed, mijn verwachtingen van de DLC waren al niet zo hoog toen ik hoorde dat je niet met Drake aan de slag ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Voxalizer schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:47:
Een ode aan het fenomeen murder grass. Ah.

Zojuist de eerste paar uur van Horizon Zero Dawn gespeeld. Nu was ik best skeptisch over de game want hoe kan zo'n mainstream casual easymode gedrocht ooit een doorgewinterde Dark Souls speler aanspreken en een goede game zijn eh? Maar goed, je moet toch een keertje die PS4 Pro wat zwaarder belasten.

En het valt me niks tegen eerlijk gezegd! Eerste wat me opviel? Niet eens de graphics maar het gebrek aan aim-assist. Nice! Lekker gehurkt in murder grass zitten en handmatig aimen, ik dig het direct. Ik kan de natuur bijna ruiken. Even scannen, gastankje (?) zien, bam. XP. Mooi man. Bijna net een echte RPG.
En dan... Dark Souls melee controls? Really? R1 spam en R2 heavy attacks? Nice! Hey, wat?! Bonfires om te saven? Nog meer Dark Souls. Ik voel me direct helemaal thuis.

En Aloy is best een lekker wijf.
Haha mooie omschrijving _/-\o_

spoiler:
Dan dig je straks de scenes van Aloy zonder armor aan ook :*)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
@FreakGIB Die actie is afgelopen. Als je doelt op de tile in de PSN store, dat is alleen een melding over de levering van de codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze nou gewoon het model van die vrouw in het eerste shot van de bf2 trailer hadden gebruikt voor het hoofd personage van mass effect andromeda had het ze veel ellende bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Martinspire schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:00:
[...]

[...]

Ik snap je punt, maar ik vond Chloe van de bijrollen wel de minste. Totaal geen klik met die meid. En ook die andere in de clip lijkt me niet zo boeiend. Maar goed, mijn verwachtingen van de DLC waren al niet zo hoog toen ik hoorde dat je niet met Drake aan de slag ging.
Grappig hoe verschillend je tegen zulk soort dingen aan kan kijken. Ik vond en vind Chloe juist wel een heel tof character binnen de reeks en ik denk dat ze haar, Naugthy Dog kennende, nog op een hele vette manier kunnen uitdiepen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:00:
[...]

[...]

Ik vind haar juist een van de leukste karakters. Een beetje een vrouwelijke variant van Drake en tenminste niet zo braaf als Elena. Jammer dat ze niet in deel 4 zit, dus des te toffer dat we haar in de DLC beter gaan leren kennen.

Ook Nadine wil ik graag beter leren kennen.

Maar jammer voor jou dan, in dat geval. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

dvd-linden schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:30:
[...]

Grappig hoe verschillend je tegen zulk soort dingen aan kan kijken. Ik vond en vind Chloe juist wel een heel tof character binnen de reeks en ik denk dat ze haar, Naugthy Dog kennende, nog op een hele vette manier kunnen uitdiepen.
Opmerkingen in mijn hoofd over uitdiepen en chloe, nee laten we dat maar niet doen :+ .

Maar inderdaad, Naughty Dog kennende maken ze hier wel iets fantastisch van.
4 delen met Nathan Drake, zal voor een goede verfrissing zorgen om in diezelfde wereld rond te lopen met een andere personage.
Nou heeft Chloe sowieso al een groot streepje bij mij voor omdat Claudia Black de voice van haar doet :)

Kom maar op met die spin off, ben daar meer enthousiast over dan ik voor UC3 en UC4 was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Laatst online: 23-09 12:25
LOTG schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:06:
@FreakGIB Die actie is afgelopen. Als je doelt op de tile in de PSN store, dat is alleen een melding over de levering van de codes.
oke jammer had het beter moeten lezen toen oke dan houd ik me in kwa wat ik wil kopen deze maand :)

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ben er wel blij mee, precies in de maand dat ik buiten m'n normale patroon omga en daadwerkelijk veel koop in de store met alle aanbiedingen (Doom, Destiny Collection en Assasin's Creed: Black Flag) is er zo'n actie :) 10 euro gratiez *O*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf de actie overgeslagen, (weinig tijd, groot backlog) maar waardeer hem absoluut. Keep em coming! (command n conquer, wie kent em nog :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Martinspire schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:12:
[video]

Ze hebben in ieder geval allebei zeer fraaie booties O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:28
Sagat schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:12:
Ik heb zelf de actie overgeslagen, (weinig tijd, groot backlog) maar waardeer hem absoluut. Keep em coming! (command n conquer, wie kent em nog :D )
Tanya O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'keep em coming'

_/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 21:31

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik kreeg net mail:

Congratulations - you've been chosen to try out the Gran Turismo Sport Beta.

You can follow the link below for the latest Beta information - like how to provide feedback to the development team, retrieve your voucher code, submit bug reports and get all of the latest news.

Thank you for your participation. We look forward to seeing you online during the Beta!

Jeeeej!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Gregory76 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:51:
Ik kreeg net mail:

You can follow the link below for the latest Beta information - like how to provide feedback to the development team, retrieve your voucher code, submit bug reports and get all of the latest news.

Thank you for your participation. We look forward to seeing you online during the Beta!

Jeeeej!
IK OOK. MIJN DAG KAN NIET MEER STUK OMG.

(soz caps)

:+

17GB Download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:53
@Voxalizer en @Gregory76 Graag zo nu en dan een updateje over de hoe's en wat's? :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet uitgenodigd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gregory76 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:51:
Ik kreeg net mail:

Jeeeej!
Heb hem ook ontvangen.
Toppie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen GT Sport beta mail.

-O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:04:
Hier ook geen GT Sport beta mail.

-O-
Zelfs Polyphony vind dat je eerst diablo moet spelen
[badum tssssssssssssch]
:+ :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Er is een grotere kans op een beta key als je gt6 gespeeld heb las ik op neogaf.
Ik ook een code gehad btw. Broertje nog niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 21:31

Gregory76

Sony PlayStation freak

v8power67 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:52:
Er is een grotere kans op een beta key als je gt6 gespeeld heb las ik op neogaf.
Ik heb inderdaad ook GT 5 en 6 op dit PSN account gespeeld.
Mijn broer alleen GT 5 en hij heeft geen uitnodiging ontvangen...

[ Voor 12% gewijzigd door Gregory76 op 12-04-2017 18:37 ]

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Systeemupdate 4.55 is hier afgelopen nacht geinstalleerd. Alweer rond %$#%#$^^ 5.00 :/ dat ding gaat dan zo loeien, ik wordt daar gewoon wakker van :(

Maar goed.... dit is nu de tweede systeemupdate waarna er op de home pagina een gebroken icoon staat met de text: Beschadigde data.. dit is dan van het spel wat erin zat (mijn geval ME A) maar alles werkt nog gewoon? Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

More games added to the PlayStation Store Easter Sale, inc. Nioh, Ghost Recon Wildlands, more. Details:

https://store.playstation...RE-MSF75508-EASTSALE17PS4

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9OkSaRXUAAGf7c.jpg

Shoppuh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mrjraider schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:33:
Systeemupdate 4.55 is hier afgelopen nacht geinstalleerd. Alweer rond %$#%#$^^ 5.00 :/ dat ding gaat dan zo loeien, ik wordt daar gewoon wakker van :(

Maar goed.... dit is nu de tweede systeemupdate waarna er op de home pagina een gebroken icoon staat met de text: Beschadigde data.. dit is dan van het spel wat erin zat (mijn geval ME A) maar alles werkt nog gewoon? Iemand enig idee hoe dit kan?
De FW update doet ook een database cleanup inc. thumbnails. Zou zichzelf moeten herstellen bij het starten van het desbetreffende spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 19:13
Tijdens de Champions League wedstrijden overigens wel veelvuldig PS4 Pro reclames op de borden langs de lijn, daar promoten ze m wel. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:48
So gta 5 en gow 3 remaster voor 25 gehaald tweedehands, denk day ik Uncharted maar ff wegleg en gow ga spelen gelijk :9 enige GoW games die ik heb gespeeld zijn die op de psp en die heb ik meerdere keren uitgespeeld. Kijken hoe t me gaat bevallen op de ps4

Ben een beetje over enthousiast geweest met het kopen van games. Heb nu al een backlog van 14 games en dan heb ik the witcher nog niet eens :X

[ Voor 6% gewijzigd door Musta op 12-04-2017 23:11 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Tip: een gesprek tussen Neil Druckmann (Naughty Dog) en Hermen Hulst (Guerilla games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Musta schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:09:
So gta 5 en gow 3 remaster voor 25 gehaald tweedehands, denk day ik Uncharted maar ff wegleg en gow ga spelen gelijk :9 enige GoW games die ik heb gespeeld zijn die op de psp en die heb ik meerdere keren uitgespeeld. Kijken hoe t me gaat bevallen op de ps4

Ben een beetje over enthousiast geweest met het kopen van games. Heb nu al een backlog van 14 games en dan heb ik the witcher nog niet eens :X
Velen hier waaronder ik dromen van een backlog van 14 games. Valt best mee :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53
Kwistnix schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:26:
Leuke deals in de easter sale. Net Thief gekocht voor € 4,99.
Had er niet veel van verwacht, maar damn :X
Wat is dit een slecht spel, niet eens slechts een ondermaats deel in de Thief serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kwistnix

Ik heb wel van Thief genoten op de PS4.

Als je eenmaal doorhebt hoe het moet is het minder frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53
Doorhebben hoe 't moet is het probleem niet echt.
Ik ben groot fan van stealth games, sinds The Dark Project, maar dit deel is gewoon echt heel slecht uitgevoerd.

De "hub city" die ze in Deadly Shadows hebben geïntroduceerd hebben ze ook in dit deel overgenomen. Dat was toen al een frustrerende bende die niets toevoegde en dat is er alleen maar erger op geworden. Er is niets boeiends te doen. De "side quests" / jobs die je er kan doen zijn allemaal herhalingsoefeningen en compleet oninteressant en je zit 1000x naar diezelfde open-het-raam animatie te kijken (hoe is dat door playtesting heen gekomen). De watch die er rondloopt is te dom om uit hun ogen te kijken (letterlijk lijkt het), zelfs op een hoog moeilijkheidsniveau. Ze herhalen iedere paar seconden dezelfde audio fragmenten, ook nog eens door elkaar heen (serieuze audio bugs in het spel). Op een gegeven moment wordt de watch gesearched / replaced met een andere factie, maar is verder identiek, tot plaatsing en routes aan toe. De hele hub city is doelloos, zielloos, frustrerend om te navigeren en voelt leeg.

Maar goed, als je daar geen zin in hebt kan je er zo snel mogelijk doorheen hoppen van missie naar missie, maar ook daar zit niet veel boeiends tussen. Het enige memorabele level is wat mij betreft het asylum level, waar ze heel erg hun best doen om Shalebridge Cradle te herhalen, maar daar absoluut niet in slagen. Het verhaal wordt erg onduidelijk uit de doeken gedaan, is niet interessant. Er zijn geen interessante facties in het spel die onderling ook echt verschillen, zoals de pagans en hammerites van weleer.

Het aller aller ergste vind ik misschien nog wel dat het gewoon geen goede/uitdagende stealth game is. They fucked it up.

Square Enix die weer een leuke en unieke serie verknalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik kom nu aan 15 :D AC Black Flag, Unity, Syndicate, Chronicles China, India, Russia, FIFA17, GTA V, Horizon Zero Dawn, Mirrors Edge Catalyst, Uncharted 1/2/3/4, Watch Dogs 2.

AC Chronicles en Mirrors Edge heb ik in de easter sale gescoord voor 20 euro. Normaliter ben ik niet van digitale aanschaf op een console (Steam daarentegen heb ik geen moeite mee :+) maar als een van beide al 20 euro kost op disc via marktplaats is de keuze snel gemaakt.

Mijn first world problem is: waar mee te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:53
Mrjraider schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:33:

Dit had ik ook inderdaad, bij mij was het Horizon Zero Dawn. Kon het beschadigd bestandje gewoon verwijderen. Disk eruit en erin en alles was weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Joosie200 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:30:
[...]

Ik heb hetzelfde 'probleem' ook 16 games backlog of zo :X
Ik heb een lijstje gemaakt, en vraag de gf om een willekeurig nummer tussen 1 en 16 en die wordt het dan. Zelf kan ik echt niet kiezen :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
[...]

Ik kom nu aan 15 :D AC Black Flag, Unity, Syndicate, Chronicles China, India, Russia, FIFA17, GTA V, Horizon Zero Dawn, Mirrors Edge Catalyst, Uncharted 1/2/3/4, Watch Dogs 2.

AC Chronicles en Mirrors Edge heb ik in de easter sale gescoord voor 20 euro. Normaliter ben ik niet van digitale aanschaf op een console (Steam daarentegen heb ik geen moeite mee :+) maar als een van beide al 20 euro kost op disc via marktplaats is de keuze snel gemaakt.

Mijn advies: Uncharted, Horizon Zero Dawn en GTA V ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

colorsone schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:43:
[...]

Dit had ik ook inderdaad, bij mij was het Horizon Zero Dawn. Kon het beschadigd bestandje gewoon verwijderen. Disk eruit en erin en alles was weer in orde.
Ik had het bij BF1 (enige fysieke spel wat ik heb). Herstart van PS4 loste dat op

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BlackEyedAngel schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:45:
[...]

Ik heb hetzelfde 'probleem' ook 16 games backlog of zo :X
Ik heb een lijstje gemaakt, en vraag de gf om een willekeurig nummer tussen 1 en 16 en die wordt het dan. Zelf kan ik echt niet kiezen :9
Ik heb Black Flag bijna uitgespeeld op de 360. Dan kan die eindelijk de deur uit. Scheelt weer ruimte voor de Playstation 4 Pro. Ik denk dat ik daarna aan Uncharted 3 ga beginnen. 1 en 2 had ik al op de PS3 uitgespeeld namelijk.
Anton.net schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:48:
[...]

Mijn advies: Uncharted, Horizon Zero Dawn en GTA V ;)
Drie topgamereeksen. :Y Ik moet eerst maar Uncharted 3 opstarten en uitspelen. Daarna 4 en later dus Lost Legacy dit najaar :Y GTA V is meer voor de voor de lol/afwisseling maar wat doen. Horizon Zero Dawn is de parel/testcase voor mijn Playstation 4 Pro en LG OLED55B6 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:48
[...]

Haha ook hetzelfde probleem hier, geen idee wat ik moet spelen. De ps4 is net een maandje oud ofzo, met die 188 actie gekocht en nu al zoveel spellen. Wel een beetje op een ongelukkig moment, want ga over 2 weken 2 1/2 maand op stage in het buitenland en dan kan ik niet spleen met de ps4:(

Ben nog niet eens aan Dragon Age of Skyrim, maar GoW bevalt tot nu toe heel erg :)

Ik twijfelde heel erg om PES 17 te kopen voor een tientje in de store, maar toch maar niet gedaan. Moet eerst een extra controller en ps+ aanschaffen als ik terug ben.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:02:
@Kwistnix

Ik heb wel van Thief genoten op de PS4.

Als je eenmaal doorhebt hoe het moet is het minder frustrerend.
Uit jouw mond klinkt dat best ongeloofwaardig. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Joosie200 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:19:
[...]

Drie topgamereeksen. :Y Ik moet eerst maar Uncharted 3 opstarten en uitspelen. Daarna 4 en later dus Lost Legacy dit najaar :Y GTA V is meer voor de voor de lol/afwisseling maar wat doen. Horizon Zero Dawn is de parel/testcase voor mijn Playstation 4 Pro en LG OLED55B6 :9
Ben je al begonnen aan GTA? Ik was erg verbaasd door de single player (in positieve zin). Die game heeft echt wel meer inhoud dan alleen wat rondlopen en schieten voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 09:39

Lapras

Ice beam

Ok, laat ik het maar gewoon zeggen: ik vind UC4 niet geweldig. Ben er al weken mee bezig (op hard, dat wel) omdat ik het telkens maar eventjes speel en dan weer weg leg. Het grijpt me onvoldoende.

Met vlagen is het goed, vooral als je stealth kan gebruiken, maar ik had er misschien meer van verwacht. Deel 1 t/3 vond ik leuk, vooral deel 2, maar 4 is toch gewoon meer van hetzelfde.

Ook nu weer: ik zit even vast op een stuk dicht tegen het einde aan (vermoed ik) omdat de combat gewoon niet lekker werkt. Vijanden zijn monotoom en absorberen een bijzonder hoge hoeveelheid kogels. Op de meeste stukken is dat niet erg, want dan kan je stealth toepassen, maar soms kan dat niet.

Dat gezegd hebbende: het ziet er briljant uit, de puzzels zijn aardig en de cut-scenes zijn perfect. Toch is het meer film dan spel en dat is jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@LuPo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MdesQRi7g9Unya8eEiQWkr5r/full.jpg

Het bewijs.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:02:
Ok, laat ik het maar gewoon zeggen: ik vind UC4 niet geweldig. Ben er al weken mee bezig (op hard, dat wel) omdat ik het telkens maar eventjes speel en dan weer weg leg. Het grijpt me onvoldoende.

Met vlagen is het goed, vooral als je stealth kan gebruiken, maar ik had er misschien meer van verwacht. Deel 1 t/3 vond ik leuk, vooral deel 2, maar 4 is toch gewoon meer van hetzelfde.

Ook nu weer: ik zit even vast op een stuk dicht tegen het einde aan (vermoed ik) omdat de combat gewoon niet lekker werkt. Vijanden zijn monotoom en absorberen een bijzonder hoge hoeveelheid kogels. Op de meeste stukken is dat niet erg, want dan kan je stealth toepassen, maar soms kan dat niet.

Dat gezegd hebbende: het ziet er briljant uit, de puzzels zijn aardig en de cut-scenes zijn perfect. Toch is het meer film dan spel en dat is jammer.
Ik herken dit totaal niet. Ik vind de combat met afstand de beste van alle delen. De wapens hebben allemaal een ongekend lekkere punch en de cover en stealth mechanics werken ontzettend vloeiend.

Ik had enkele extra vuurgevechten zeker gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
@Verwijderd Jij hebt dat ding op NL staan? Is dat ook nog vrijwillig?
@bram1984 Ik ben het er wel over eens dat combat in UC altijd een beetje onwennig speelt. Ik heb nooit het idee dat ik echt goed bezig ben en dat het niet lekker richt terwijl je op hard maar weinig tijd hebt.

Ik weet niet wat het precies is maar het gaat allemaal net wat te stroef en ik ga wat te vaak dood omdat ik niet kon doen wat ik wilde. Er zijn third person shooters die dat veel beter doen.

[ Voor 74% gewijzigd door LOTG op 13-04-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:02:
Ok, laat ik het maar gewoon zeggen: ik vind UC4 niet geweldig.
*snip*
Ik denk niet dat het jammer is, grote groepen spelers zoeken een mooi verhaal in een spel.
En dan is het een geweldige roller coaster ride, en de reden dat veel mensen het wel erg leuk vinden.

Ik zelf hou (ook?) niet per se van een interactief verhaal......., en daarom ben ik dus niet ver met de uncharted collectie en zelfs *gasp* TLOU. Heb verder last gen ook nog TR en assins creed liggen............

Misschien simpelweg maar starten met batman.....die heeft natuurlijk ook verhaal, maar wel met meer acties dan de eerder genoemden, misschien met de AC serie als uitzondering hierop, denk dat die 2 niet heel veel uitelkaar liggen, op dat vlak. Maar dat batman wel de betere game is.

Echter eerst 'even' diablo afmaken en daarna wsl eerst sf5.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 02-10 12:58
lijkt erop dat ik een beetje "game-moe" begin te worden. Laatst diablo3 met veel plezier tot level 70 gespeeld. Daarna de paragons enzo die me niks interesseren.
Nu moeite om een leuke game te vinden en dat terwijl er genoeg zijn. De wolfensteins gespeeld, maar DOOM doet het niet voor me.
BF1 mooi en geweldig, maar weinig zin meer in.
GTA5. half uurtje en dan weer genoeg. Ik zoek een leuke game voor bouwen bijvoorbeeld, maar das allemaal op de PC. alleen tropico 5 wat ik dan al teveel heb gespeeld. Misschien eens een keer heel wat anders proberen.
een survival game als ARK of zo. Nog nooit zoiets gespeeld omdat het niet "mijn ding" is in mijn gedachte.
Zijn er meer mensen die die soms hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik vond TLOU zelfs een van de saaiere games die ik gespeeld heb de vorige generatie. En dat ligt echt niet aan de kwaliteit van de game maar aan dat dit soort games gewoon niet voor mij is. Ik blijf dus ook maar ver weg bij UC hehe.

Ben nu bezig met Horizon en dat pakt me wel enorm. Sinds ik hier aan begonnen ben heb ik zelfs de nieuwe Zelda niet meer aangeraakt. Ik zou zelfs zeggen dat Horizon een stuk beter is dan Zelda ondanks dat de reviews het tegendeel beweren. Al mis ik in Horizon wel regelmatig de glider haha.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
jaydenjarno schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:29:
lijkt erop dat ik een beetje "game-moe" begin te worden. Laatst diablo3 met veel plezier tot level 70 gespeeld. Daarna de paragons enzo die me niks interesseren.
Nu moeite om een leuke game te vinden en dat terwijl er genoeg zijn. De wolfensteins gespeeld, maar DOOM doet het niet voor me.
GTA5. half uurtje en dan weer genoeg. Ik zoek een leuke game voor bouwen bijvoorbeeld, maar das allemaal op de PC. alleen tropico 5 wat ik dan al teveel heb gespeeld. Misschien eens een keer heel wat anders proberen.
een survival game als ARK of zo. Nog nooit zoiets gespeeld omdat het niet "mijn ding" is in mijn gedachte.
Misschien is Fallout iets voor je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 02-10 12:58
fallout 4 ook gedaan. tot ergens het 2e dorp, maar toen was het ook klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:08:
@Verwijderd Jij hebt dat ding op NL staan? Is dat ook nog vrijwillig?
Ik ben fan van Nederlands.

:+
Probeer een nieuw spel die je wel leuk lijkt.

Er is nu een leuke Paaskortingsactie in de PS Store op vele spellen:

https://store.playstation...RE-MSF75508-EASTSALE17PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Soms? Altijd bedoel je. Een van de weinige games die ik uitgespeeld heb de afgelopen jaren in HZD. Verder komt het neer op een enkel potje Fifa en verder kan ik me weinig motiveren tot het spelen van "verhalende" games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:29:
Ik vond TLOU zelfs een van de saaiere games die ik gespeeld heb de vorige generatie. En dat ligt echt niet aan de kwaliteit van de game maar aan dat dit soort games gewoon niet voor mij is. Ik blijf dus ook maar ver weg bij UC hehe.

Ben nu bezig met Horizon en dat pakt me wel enorm. Sinds ik hier aan begonnen ben heb ik zelfs de nieuwe Zelda niet meer aangeraakt. Ik zou zelfs zeggen dat Horizon een stuk beter is dan Zelda ondanks dat de reviews het tegendeel beweren. Al mis ik in Horizon wel regelmatig de glider haha.
Behalve 3rd person en Naughty Dog hebben TLoU en Uncharted geen overeenkomsten hoor. Tempo, gameplay en mechanics zijn echt aanzienlijk anders. Wat dat betreft lijkt Uncharted meer op Horizon.
Sagat schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:14:
[...]

Ik denk niet dat het jammer is, grote groepen spelers zoeken een mooi verhaal in een spel.
En dan is het een geweldige roller coaster ride, en de reden dat veel mensen het wel erg leuk vinden.

Ik zelf hou (ook?) niet per se van een interactief verhaal......., en daarom ben ik dus niet ver met de uncharted collectie en zelfs *gasp* TLOU. Heb verder last gen ook nog TR en assins creed liggen............

Misschien simpelweg maar starten met batman.....die heeft natuurlijk ook verhaal, maar wel met meer acties dan de eerder genoemden, misschien met de AC serie als uitzondering hierop, denk dat die 2 niet heel veel uitelkaar liggen, op dat vlak. Maar dat batman wel de betere game is.

Echter eerst 'even' diablo afmaken en daarna wsl eerst sf5.
Oh, meer film dan verhaal, dat stond er ook nog. Dat vind ik wel echt een onzin uitspraak. Hoezo? Je hebt volledige controle over je karakter, je kan meerdere routes kiezen om je doel te bereiken en verschillende speelstijlen hanteren. Je kunt overal binnen de levels gaan en staan waar je wilt. In hoeverre verschilt een DOOM of Wolfenstein daarvan? Of een Mafia? Ik snap dat je dit zegt over The Walking Dead, Life Is Strange en Heavy Rain, maar Uncharted is gewoon een pure game, wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Color Me Impressed...
Dennis die een game uitspeelt _/-\o_
Zelf ook regelmatig last van gehad.
En iedereen kan hier wel gaan roepen "dit moet je spelen of dat moet je spelen" maar dat heeft 0,0 nut.
Want niemand weet waar jij zin in heb of wat jouw smaak exact kwa games is.

Advies wat ik kan geven..
Open de PS Store, open het tabje alle games....En loop ze allemaal na.
Schrijf de titels op die je enigszins leuk lijkt en zoek deze later specifiek op in de store of YT.
Dan kom je vanzelf wel bij een game terecht waar je weer plezier in heb :) .

Bij mij was dat 7 Days to Die een tijdje geleden :)

14 games...
Was dat maar zo'n feest bij mij, ik zit na de aankopen van eerder deze week aan de 43 games op de ps4 :+ (en dat is nog zonder alle titels die sinds Oktober zijn uitgekomen) dus dat zal zodra de nieuwere games in de aanbieding komen wel doorschieten naar de 60+..
Ik kan het gewoon niet laten als ik een Toptitel in de sale zie staan voor 10 of 15 euro :+ .
Vroeg of laat ga ik ze stuk voor stuk spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2017 13:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
Wat mij weer opvalt is dat blijkbaar maar 14% het tot het eind heeft uitgehouden. Zegt ook wel iets van een game imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Genoeg en dan ga ik de wereld buiten het gamen bekijken. Beetje muziek maken, wat vaker naar vrienden of wat dan ook. Er is niks mis met even niet gamen en dan krijg je (in mijn geval) na een paar weken/maanden weer hernieuwde zin in bepaalde games. Eind deze maand komt Constructor HD uit trouwens. Een HD versie van een oude game, maar een erg uitdagende builder met goede humor.

Pagina: 1 ... 54 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!