Haha ik was ook snel klaar met Thief. Hele inconsistente game qua stealth (een onderdeel dat juist in zo'n game goed moet zijn). Sommige guards zien je niet als je praktisch voor ze staat en anderen zien je weer wel als ze je onmogelijk kunnen zien. Trekt je constant uit de ervaring. Wel jammer, want de besturing vind ik erg lekker werken en zeer smooth.Martinspire schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:52:
[...]
Wat mij weer opvalt is dat blijkbaar maar 14% het tot het eind heeft uitgehouden. Zegt ook wel iets van een game imo
Tuurlijk het is absoluut geen telltale game (btw mijn ervaring is nog gebaseerd op uc1, dus mogelijk gewoon outdated).bram1984 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:47:
Oh, meer film dan verhaal, dat stond er ook nog. Dat vind ik wel echt een onzin uitspraak. Hoezo? Je hebt volledige controle over je karakter, je kan meerdere routes kiezen om je doel te bereiken en verschillende speelstijlen hanteren. Je kunt overal binnen de levels gaan en staan waar je wilt. In hoeverre verschilt een DOOM of Wolfenstein daarvan? Of een Mafia? Ik snap dat je dit zegt over The Walking Dead, Life Is Strange en Heavy Rain, maar Uncharted is gewoon een pure game, wat mij betreft.
Maar bij die game (uc1) kreeg ik het idee dat het een verhaal was waar je tussendoor wat mocht gamen. Dat is heel zwartwit, maar story driven game........nogmaals dat is niet slecht he, maar ik kan me voorstellen dat voor sommige mensen dit niet weggelegd is. Vroeger vaak gezien bij vrieden, op het moment dat er een cutscene was gelijk buttomashen om proberen deze weg te klikken. Of nog daarvoor, teksten.........dat wilde niemand ooit lezen. Terwijl dat zo'n meerwaarde kan zijn.
anways, verhaal of niet, het genre games is voor mij niet echt weggelegd denk ik, wie weet als ik ooit serieus uc ga spelen dat het me dan wel pakt, maar tot die tijd is dat hoe ik erinstaat.
spoiler:
(verhaal vond ik overigens wel leuk, met een onderzeeboot in den jungle. kreeg er een beetje een 'lost' vibe bij)
10 second ninja DONE
Dat is bij 80% van de games op PS4. Nooit opgevallen?Martinspire schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:52:
[...]
Wat mij weer opvalt is dat blijkbaar maar 14% het tot het eind heeft uitgehouden. Zegt ook wel iets van een game imo
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Misschien ga ik wat te kort door de bocht dan maar ik had de indruk dat de games qua structuur behoorlijk op elkaar lijken. Je werkt steeds een gebiedje af en dan ga je naar het volgende stukje met een verhaaltje erbij. Het leuke aan bijvoorbeeld Horizon vind ik dat je echt zelf op onderzoek uit bent.bram1984 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:47:
[...]
Behalve 3rd person en Naughty Dog hebben TLoU en Uncharted geen overeenkomsten hoor. Tempo, gameplay en mechanics zijn echt aanzienlijk anders. Wat dat betreft lijkt Uncharted meer op Horizon.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Zojuist alsnog een GT beta key gekregen.
Er lijkt idd een nieuwe batch te zijn verzonden, ik en een vriend hebben er ook een ontvangenSmooK schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:57:
Zojuist alsnog een GT beta key gekregen.
Yep, net ontvangen!
[ Voor 24% gewijzigd door HoefMeistert op 13-04-2017 15:05 ]
PSNID : HoefMeistert
Verwijderd
Net mail gechecked en ik zit ook in de beta met mijn extra PSN account.
Nu aan het downloaden.
Nu aan het downloaden.

Volgens mij heeft bijna iedereen een invite gekregen die zich heeft ingeschreven.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Goedzo, ben toch wel benieuwd naar je rondetijden.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:08:
Net mail gechecked en ik zit ook in de beta met mijn extra PSN account.
Nu aan het downloaden.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
bijna ........ik dus nietJumpman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:18:
Volgens mij heeft bijna iedereen een invite gekregen die zich heeft ingeschreven.

Ik vraag me altijd af of mensen zich opgeven voor zo'n beta enkel omdat ze GT willen spelen (en gaan spelen met chase cam en alle assists aan) of dat ze daadwerkelijk de game aan de tand gaan voelen en met kritisch oog kijken naar rij-eigenschappen, physics en dergelijke en daarna ook feedback achterlaten.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 13-04-2017 15:28 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
@dvdkiwi Dat eerste, en dan zeuren dat het een beta is en issues heeft.
Ik heb dit eigenlijk altijd, ik vind niet echt veel spellen leuk, tlou en uc1 2 3 en 4 dan weer wel en fallout ook. Sowieso sla ik all mp only per direct over. Of alles wat een hele magere sp ervaring heeft.jaydenjarno schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:29:
lijkt erop dat ik een beetje "game-moe" begin te worden. Laatst diablo3 met veel plezier tot level 70 gespeeld. Daarna de paragons enzo die me niks interesseren.
Nu moeite om een leuke game te vinden en dat terwijl er genoeg zijn. De wolfensteins gespeeld, maar DOOM doet het niet voor me.
BF1 mooi en geweldig, maar weinig zin meer in.
GTA5. half uurtje en dan weer genoeg. Ik zoek een leuke game voor bouwen bijvoorbeeld, maar das allemaal op de PC. alleen tropico 5 wat ik dan al teveel heb gespeeld. Misschien eens een keer heel wat anders proberen.
een survival game als ARK of zo. Nog nooit zoiets gespeeld omdat het niet "mijn ding" is in mijn gedachte.
Zijn er meer mensen die die soms hebben?
Maar probeer de Metro2003 series eens, voor een paar knaken inmiddels in de psn store en ik denk als je wolfenstein leuk vind dat die ook wel bevallen.
Ik zal zelf iig nooit een backlog hebben van spellen. Heb mazzel als ik er eentje uitgespeeld hebt (lees: klaar mee ben) dat ik bijna moet gaan zoeken om een spel te vinden wat me wat lijkt. Of gewoon de ps4 3 maanden niet eens aanzet. Die periode komt er nu ook weer aan, ik ga met 20+ graden dus echt niet binnen achter een game zitten, dus zo rond mei gaat ie straks weer uit om ergens in oktober weer aan te gaan, en dan zijn er meestal wel weer 1 of 2 spellen uitgekomen de me wat lijken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik speel betas sowieso alleen om het spel te kunnen spelen. Ik geef nooit feedback behalve misschien de data die ze verkrijgen vanuit het spelen. Ik bel duo penoti ook niet met wat ik graag anders zou willen zien aan de chocoladepasta.
@SmooK Maar je koopt die Duo Penoti dan ook in de winkel en schrijft je niet daar specifiek in voor een beta.
De eerste groep mensen is slim, de tweede groep mensen laat zich misbruiken als onbezoldigd betatester.dvdkiwi schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:28:
Ik vraag me altijd af of mensen zich opgeven voor zo'n beta enkel omdat ze GT willen spelen (en gaan spelen met chase cam en alle assists aan) of dat ze daadwerkelijk de game aan de tand gaan voelen en met kritisch oog kijken naar rij-eigenschappen, physics en dergelijke en daarna ook feedback achterlaten.
En ergens bespeur ik het idee dat je diegene met chasecam en assists aan niet de "echte" GT gamers vind. Sorrie maar het is een ffing spelletje en iedereen moet dat spelen zoals ie het zelf graag wil, en de ene is niet minder dan de andere, behalve dan diegene die vinden dat ze zelf vooral een stuk stoerder zijn zonder assists, die zijn een beetje sneu..
En nee ik gebruik geen assists in een racespelletje, Maar heb ook niet de illusie dat je dan opeens wel echt een vet goede racer bent als je zonder assist racet. Meerendeel van die mensen met assists hebben dan ook wél een leven en spenderen geen 100+ uur aan een spel.
Heb wel eens in een rally auto (ernaast) gezeten, ik zou zeggen doe dat ook een keertje, dan ben je daarna direct genezen van je eigen (volledige misplaatste) race overschatting.
Dikke kus.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Joh, wat denk je zelf?dvdkiwi schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:28:
Naja, mocht ik een bug tegenkomen die duidelijk reproduceerbaar en de game gaat me aan het hart dan wil ik het best melden. Bij zoiets als GT Sport is het ook vooral een stresstest voor de servers. Dus alleen al meedoen is nuttig.
Doorgaans geef ik me niet eens op voor betas overigens. Maarja, het blijft GT. En GT gaat er bij mij in als zoete koek, haha. Objectiviteit is bij mij ook niet haalbaar hoor, sorry.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Vanavond eens de GT Sport beta testen, benieuwd hoe het speelt in 4K HDR met de G29. Stiekem benieuwd of er toch iets van VR al in zit, kan ik gelijk dat ook betatesten.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Sowieso 99% het eerste.dvdkiwi schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:28:
Net zoals bij de firmware tests en andere beta's.
Mensen gaan het testen, gaan zeiken als iets niets goed is tegen vrienden en that's it.
Grotendeels van de mensen zijn helaas te lui(of te dom)om daadwerkelijk te doen wat er van Beta testers verwacht word.
TESTEN EN FEEDBACK INDIENEN!!!.....
Meeste mensen spelen een Beta een uurtje en doen en verder niets mee, Prima....Maar dan heb je je recht om te zeuren over die game verloren.
Pas geleden ook meegedaan aan de Gwent beta, en daar gewoon netjes Feedback over ingediend over wat er beter kan of wat totaal niet loopt.(Doe vrijwel altijd wel mee met de Beta's)
Bij Ubisoft vind ik dat ze het prima doen met Beta's.
Doe je daar mee met een Beta en lever je geen feedback in, dan word je uitgesloten voor de volgende Beta's :)(sinds kort doen ze dat)
Vanavond? Hey, succes he! Laat vooral weten of het bevallen is!!ASNNetworks schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:51:
Vanavond eens de GT Sport beta testen, benieuwd hoe het speelt in 4K HDR met de G29. Stiekem benieuwd of er toch iets van VR al in zit, kan ik gelijk dat ook betatesten.
Hihi, sorry. Zaterdag pas
k denk niet dat die g29 gesupport wordt, als ik in het menu kijk zijn het alleen de thrustmasters t150, t300 en t500 die gesupport worden.ASNNetworks schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:51:
De VR optie staat uit, je kunt alleen de arcade mode activeren, maar die geeft pas races vanaf a.s. zaterdag, dus je kunt niet racen vanavond.
Ik moet zeggen dat het menu wel heel erg verbeterd is t.o.v. de oude GT's, ook die car deliveries en alle schermen, het is allemaal fotorealistisch en spat van je scherm af. HDR zit er overigens gewoon in, kun je instellen in het menu. Ik ben benieuwd hoe de game races zelf eruit gaan zien, maar ik denk dat het geweldig gaat worden als ik de rest van de game zo bekijk.
De G29 wordt 100% zeker supported. Hij staat ook in dat menu he, rechtsonder.robinez schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:55:
[...]
k denk niet dat die g29 gesupport wordt, als ik in het menu kijk zijn het alleen de thrustmasters t150, t300 en t500 die gesupport worden.
Ik mag ook GT Sport beta testen. Zie net de mail. Very nice
ok das mooi om te weten, over het hoofd gezien danVoxalizer schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:57:
[...]
De G29 wordt 100% zeker supported. Hij staat ook in dat menu he, rechtsonder.
Ben vooral benieuwd hoe het hoofdmenu eruit ziet in 4K en HDR voor nu, dat kan prima vanavond getest worden.Voxalizer schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:54:
[...]
Vanavond? Hey, succes he! Laat vooral weten of het bevallen is!!
Hihi, sorry. Zaterdag pas
grapje uiteraard, in alle enthousiasme vergeten dat er vaste testperiodes zijn gecommuniceerd
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Twee keer ingeschreven, twee keer nixJumpman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:18:
Verwijderd
Ik ga gewoon genieten van de GT Sport beta en de uiteindelijke game komt er zeker hier.
Ik ben een race spellen fan, maar op de casual manier.
Assists aan of uit betekent niet dat je niet kan genieten van de game.
Nogmaals, dat zegt ook helemaal niemandVerwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:05:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben eigenlijk superbenieuwd naar welke games je gekocht/gespeeld hebt waarvan je niet genoten hebt, de games waarbij je denkt: hmm, dit is toch niets voor mij.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:05:
Ik ga gewoon genieten van de GT Sport beta en de uiteindelijke game komt er zeker hier.
Begrijp me niet verkeerd, mijn interesse is oprecht, want ik zie jou alleen maar aangeven dat game x een pareltje is of dat je van game a-z genoten hebt etc, maar nooit eens iets zoals: dit vond ik minder/nietleuk/shitty/etc
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
@Phase
Call of Duty Infinite Warfare was in mijn ogen beduidend minder.
Dat komt ook mede doordat ik na al die jaren CoD "CoD moe" ben.
Ah ja, dat kan ik me wel voorstellen idd.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:14:
@Phase
Voor mij was het trouwens spiderman 2: na een half uur gedelete omdat ik knettergek werd van de besturing, en Sleeping dogs: toch wat uurtjes gespeeld, maar op een gegeven moment echt heeeeeelemaal klaar mee,
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik vond Sleeping Dogs dan wel weer opvallend leuk. In het begin wat frustrerend, maar op een gegeven moment zat ik er helemaal in.Phase schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:23:
[...]
Voor mij was het trouwens spiderman 2: na een half uur gedelete omdat ik knettergek werd van de besturing, en Sleeping dogs: toch wat uurtjes gespeeld, maar op een gegeven moment echt heeeeeelemaal klaar mee,
Ik had het met Fallout 4. Alsof je deel 3 opnieuw speelt. Deed me weinig.
Verwijderd
Sleeping Dogs was in mijn ervaring ook een pareltje.
1 keer heb ik Sleeping Dogs uitgespeeld op de Xbox 360 en
1 keer heb ik Sleeping Dogs uitgespeeld op de PlayStation 4.
1 keer heb ik Sleeping Dogs uitgespeeld op de Xbox 360 en
1 keer heb ik Sleeping Dogs uitgespeeld op de PlayStation 4.
ps4 maar weer eens uit het stof gaan halen voor die GT beta. Eens kijken of er echt grote veranderingen aan de game zijn mbt de voorgangers en een aankoop waardig is.
Yes!!! En nieuwe NBA jam!!! O wacht. Andere naam. Maar toch. Een nieuwe NBA jam!!!
Hier ook de 17,06 GB Beta van GT Sport aan het downloaden. Geen stuur hier, dus ik verwacht niet al te beste tijden. GT Sport is weer zo'n game waar je echte een stuur voor moet hebben om echt leuke rondjes te rijden.
Bij mij is de Beta toch echt dik 17 GB. Hier wel een G29 van Logitech. Zin in!Jumpman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:43:
Hier ook de 13,3 GB Beta van GT Sport aan het downloaden. Geen stuur hier, dus ik verwacht niet al te beste tijden. GT Sport is weer zo'n game waar je echte een stuur voor moet hebben om echt leuke rondjes te rijden.
Erg geïnteresseerd in deze game, maar twijfel op welk systeem ik het wil spelen.
PS4 Pro: fijnere controls, mooiere graphics en meer vrienden op.
Switch: portable, portable en portable.
Het lijkt me echt een ultieme Switch game, toegankelijk om even een potje te spelen en perfect voor onderweg.
Ik heb hem ook maar kan er niets mee, moeten we wachten tot 15 april om te spelen ?Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:37:
GT Sport staat bij mij al klaar en er staat hier een gele Corvette in de garage:
[afbeelding]
Correct, zitten ook specifieke tijden aan. Voor meer info: https://blog.eu.playstati...his-saturday-sign-up-now/Winkiller schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:59:
[...]
Ik heb hem ook maar kan er niets mee, moeten we wachten tot 15 april om te spelen ?
Inderdaad, bij de start stond er nog 13,3 GB, nu 17,06 GB.Geteisem schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:46:
[...]
Bij mij is de Beta toch echt dik 17 GB. Hier wel een G29 van Logitech. Zin in!
Kreeg net een mail met een inschrijflink. Is dat ook een daadwerkelijke uitnodiging en kan ik die aan iemand geven dan? Ik ga dit toch niet spelen.
Je bent niet alleenVerwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:05:
ik mis : He's on fire !!jaydenjarno schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:28:
Yes!!! En nieuwe NBA jam!!! O wacht. Andere naam. Maar toch. Een nieuwe NBA jam!!!

Dus alleen tijdens de online race events speelbaar?ASNNetworks schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:20:
[...]
Correct, zitten ook specifieke tijden aan. Voor meer info: https://blog.eu.playstati...his-saturday-sign-up-now/
Of kan je ook offline spelen?
Nee. Het doel van de beta is voornamelijk om de servers te testen, niet de gameplay of modes. Uiteraard wordt feedback erover gewaardeerd, maar het is meer een stresstest dan feedback om de gamemodes te verbeteren/aan te passen.Eek2nd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 23:52:
[...]
Dus alleen tijdens de online race events speelbaar?
Of kan je ook offline spelen?
PD zegt ook: The initial wave of testing with our fans in America has been vital in letting us test the new infrastructure and ensure that we give players the best experience possible. Now that the testing has been completed, we're ready to welcome Europe to the beta in order to help us properly test the servers.
Ja die kreeg ik de straks ook weer, maar die stuurt je vrolijk door naar de pagina waar ik mij al ingeschreven had (en die Dennis de straks ook gepost had).bram1984 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:45:
Kreeg net een mail met een inschrijflink. Is dat ook een daadwerkelijke uitnodiging en kan ik die aan iemand geven dan? Ik ga dit toch niet spelen.
Moet wel zeggen, ik werd eventjes blij, zag email van PlayStation met GT en beta er in! Zucht....
Naja, jammer dan....
-------
Edit: oeps, sorry, vergeten vorige post te editten....
[ Voor 5% gewijzigd door Aenea op 14-04-2017 00:02 ]
Ok thanx... Dan moet ik ff de tijden in de gaten houdenASNNetworks schreef op donderdag 13 april 2017 @ 23:56:
[...]
Nee. Het doel van de beta is voornamelijk om de servers te testen, niet de gameplay of modes. Uiteraard wordt feedback erover gewaardeerd, maar het is meer een stresstest dan feedback om de gamemodes te verbeteren/aan te passen.
PD zegt ook: The initial wave of testing with our fans in America has been vital in letting us test the new infrastructure and ensure that we give players the best experience possible. Now that the testing has been completed, we're ready to welcome Europe to the beta in order to help us properly test the servers.
Want een chase cam is fout dan?dvdkiwi schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:28:
Ik speel namelijk met alles uit maar wel met chase cam
Nou is GT helaas geen Forza maar ik ga GT Sport wel halen dit keer denk ik. Helaas geen beta key ontvangen.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 14-04-2017 01:18 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit klopt gewoon niet. Je kunt wanneer de beta unlocked wel degelijk buiten de gezette tijden om racen hoor. Er zijn timetrials die je onbeperkt kan doen.ASNNetworks schreef op donderdag 13 april 2017 @ 23:56:
[...]
Nee. Het doel van de beta is voornamelijk om de servers te testen, niet de gameplay of modes. Uiteraard wordt feedback erover gewaardeerd, maar het is meer een stresstest dan feedback om de gamemodes te verbeteren/aan te passen.
Er is zelfs een daily challenge om X aantal kilometers af te leggen. Hiermee unlock je auto's.
Edit: hmm, lees net dat Arcade mode eruit gepatched is voor EU beta. Geen AI tegenstanders dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 14-04-2017 08:45 ]
Fout is ook zo'n woord. Je hebt natuurlijk wel meer overzicht in de verte, maar je mist dan weer de "directe" besturing van de auto i.t.t. vanuit de cockpit/bumper.Donstil schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 01:16:
[...]
Want een chase cam is fout dan?
Ik speel namelijk met alles uit maar wel met chase cam![]()
Nou is GT helaas geen Forza maar ik ga GT Sport wel halen dit keer denk ik. Helaas geen beta key ontvangen.
Wat denken jullie? Zou er dan toch een vervolg op de beste game allertijden komen? 
Hmm, nah.bram1984 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:50:
Wat denken jullie? Zou er dan toch een vervolg op de beste game allertijden komen?
[video]
Welke game is dat eigenlijk? (heb onder een steen gelegen denk ik)bram1984 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:50:
[video]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zitten aardig wat zaken in die aan Bloodborne doen denken, toch? Maar aan de andere kant is het dan vreemd omdat Sony de eerste game heeft uitgegeven. Het wordt in ieder geval iets in dezelfde stijl, zo te zien.
Haha, dat dus.spaceboy schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:00:
[...]
Welke game is dat eigenlijk? (heb onder een steen gelegen denk ik)
Hoe moet dat een vervolg op Bloodborne zijn? Bandai-Namco, een art style die mij eerder aan een aantal anime doet denken dan Bloodborne.
Alleen omdat er iets staat dat lijkt op prepare to die?
Volgens mij bezit Sony ook de rechten van Bloodborne..
Dit is gewoon een nieuwe titel van Bandai Namco waar volgens mij From Software ook niets mee te maken heeft.
Edit:
Al denk ik wel dat Sony op de E3 Bloodborne 2 aankondigd.
Dit is gewoon een nieuwe titel van Bandai Namco waar volgens mij From Software ook niets mee te maken heeft.
Edit:
Al denk ik wel dat Sony op de E3 Bloodborne 2 aankondigd.
[ Voor 19% gewijzigd door Origins op 14-04-2017 09:18 ]
De cape, de setting, de monsters. Ja het is animé, maar het is een teaser, dus dat zegt verder weinig.LOTG schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:12:
Hoe moet dat een vervolg op Bloodborne zijn? Bandai-Namco, een art style die mij eerder aan een aantal anime doet denken dan Bloodborne.
Enige is inderdaad, zoals ik al zei, de uitgever. En Sony bezit de rechten voor Bloodborne.
En er staat "prepare to dine", niet die.
Dat zou echt fantastisch zijn.Origins schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:14:
Volgens mij bezit Sony ook de rechten van Bloodborne..
Edit:
Al denk ik wel dat Sony op de E3 Bloodborne 2 aankondigt.
@bram1984 Ik zeg ook LIJKT op prepare to die.
En ja Sony bezit de rechten, wat het nog vreemder maakt aangezien BN ook een publisher is.
En ik zie ook niet zo snel een spel wat zij hebben uitgebracht wat er op zou kunnen lijken.
En ja Sony bezit de rechten, wat het nog vreemder maakt aangezien BN ook een publisher is.
En ik zie ook niet zo snel een spel wat zij hebben uitgebracht wat er op zou kunnen lijken.
My bad.LOTG schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:59:
@bram1984 Ik zeg ook LIJKT op prepare to die.
Tja je weet het natuurlijk nooit. Wellicht zijn de rechten achter de schermen overgekocht en wordt het een multiplat. Kan het me niet voorstellen, maar er gebeuren wel vaker gekke dingen.
Joh, de laatste keer dat Bamco zo'n stunt uithaalde ging het om een suffe Dark Souls kledinglijn. Ik zie het wel. Het is zeker geen Bloodborne, want Sony.
Prepare to [...] slogans zijn tot nu toe altijd voor Dark Souls geweest. Het zal wel een trading card game zijn ofzo.
Prepare to [...] slogans zijn tot nu toe altijd voor Dark Souls geweest. Het zal wel een trading card game zijn ofzo.
Deze game is geen officieel onderdeel van de NBA Jam franchise, maar een unieke game geïnspireerd op NBA Street en NBA Jam.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Tja, het kan zijn dat de rechten verkocht zijn maar dat lijkt me heel vreemd omdat BB voor Sony goede dingen heeft gedaan.bram1984 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:08:
[...]
My bad.
Tja je weet het natuurlijk nooit. Wellicht zijn de rechten achter de schermen overgekocht en wordt het een multiplat. Kan het me niet voorstellen, maar er gebeuren wel vaker gekke dingen.
Sowieso is het een rare tagline. Misschien een Bloodborne / Dark Souls crossover cardgame met een kook thma

Er zit wel een bepaalde Bloodborne vibe aan het filmpje en ik dacht ook even Eileen the Crow te herkennen aan het begin.
Ik ben er eerder bang voor dat Bandai Namco weer met iets stoms als die Dark Souls kleding lijn komt eigenlijk.
Ik weet ook nog niet wat ik van die Bloodborne 2 geruchten moet denken. Een fanatieke fanbase als die van BB is natuurlijk makkelijk en leuk om te trollen dus ik neem het niet al te serieus. En als het gebeurt ben ik ook bang dat het niet door FROM gemaakt gaat worden maar dat Sony met de rechten naar een andere studio is gegaan. En dan hou ik helemaal mijn hart vast. Ik heb liever geen BB2 dan een ruk BB2. Maar we gaan het zien. Het pre-E3 seizoen is in ieder geval begonnen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Jazeker... maar die komt later in de vorm van the last of us 2bram1984 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:50:
[video]
Bloodborne wordt niet uitgegeven door Bandai Namco maar Sony. Dark Souls wordt wel uitgegeven door Bandai Namco. Dus in het uiterste is dit een Dark Souls "thing" maar kan geen Bloodborne zijn gezien Bandai Namco daar niks mee te maken heeft.bram1984 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:50:
[video]
Vergeet daarnaast niet dat er van Demon Souls ook nooit een opvolger is gekomen. En ook die deed het erg goed. Kan natuurlijk betekenen dat er een spirituele opvolger komt met een andere naam en setting, zoals Demon Souls -> Bloodborne (hoewel het wel echt verschillende settings zijn). In alle eerlijkheid mogen ze wel even hun tijd nemen en er iets nieuws van maken. Ik vond Bloodborne geweldig, op release gehaald en alles dood gespeeld zonder guides. Maar vervolgens hebben ze Dark Souls weer teveel op Bloodborne laten lijken door de style en setting. Een Bloodborne 2 eind 2017/begin 2018 is mij teveel als het weer zo'n setting is.
[ Voor 40% gewijzigd door ASNNetworks op 14-04-2017 11:22 ]
Lijkt me ook sterk. Yoshida is volgens mij ook een verfent BB speler, dus hij zal eerst vermoord moeten worden voordat een andere studio dan FROM zich eraan mag wagen.rajackar schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:14:
[...]
Tja, het kan zijn dat de rechten verkocht zijn maar dat lijkt me heel vreemd omdat BB voor Sony goede dingen heeft gedaan.
Sowieso is het een rare tagline. Misschien een Bloodborne / Dark Souls crossover cardgame met een kook thma![]()
Er zit wel een bepaalde Bloodborne vibe aan het filmpje en ik dacht ook even Eileen the Crow te herkennen aan het begin.
Ik ben er eerder bang voor dat Bandai Namco weer met iets stoms als die Dark Souls kleding lijn komt eigenlijk.
Ik weet ook nog niet wat ik van die Bloodborne 2 geruchten moet denken. Een fanatieke fanbase als die van BB is natuurlijk makkelijk en leuk om te trollen dus ik neem het niet al te serieus. En als het gebeurt ben ik ook bang dat het niet door FROM gemaakt gaat worden maar dat Sony met de rechten naar een andere studio is gegaan. En dan hou ik helemaal mijn hart vast. Ik heb liever geen BB2 dan een ruk BB2. Maar we gaan het zien. Het pre-E3 seizoen is in ieder geval begonnen
Dark Souls heeft note bene een "Prepare to die" editie, lijkt me dus eerder dat het die wordt.
Maar een simpele cardgame of whatever lijkt me reëler. Als het echt Dark Souls was, dan hadden ze het wel anders aangekondigd denk ik. En die gaan ze dan eerder op E3 aankondigen.
Maar een simpele cardgame of whatever lijkt me reëler. Als het echt Dark Souls was, dan hadden ze het wel anders aangekondigd denk ik. En die gaan ze dan eerder op E3 aankondigen.
Ik ben zo bang dat er één of andere totaal kansloze spinoff komt om snel te cashen op een populaire franchise. Ook zo vaag dat er een DS tagline in een beer BB achtige video zit.
Lijkt me meer een low budget project in dezelfde art style als de trailer.
Had from soft ware niet al gezegd dat ze met een armourd core bezig waren?
Had from soft ware niet al gezegd dat ze met een armourd core bezig waren?
Ik ben echt een groot fan van Bloodborne, misschien wel mijn favo game ooit. Maar toch, ik zit niet echt te wachten op een Bloodborne 2. Ik zie liever gewoon weer een "Soulsborne"-achtige game maar dan in een andere, nieuwe setting.
Wat moet je met een Bloodborne 2. Dat verhaal is qua lore zo ontzettend af, die setting was echt geweldig... Maar nog eens? Nee. Doe mij maar wat anders. Die strakke gameplay staat toch wel als een huis. Kun je elke setting tof mee maken.
Wat moet je met een Bloodborne 2. Dat verhaal is qua lore zo ontzettend af, die setting was echt geweldig... Maar nog eens? Nee. Doe mij maar wat anders. Die strakke gameplay staat toch wel als een huis. Kun je elke setting tof mee maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Voxalizer op 14-04-2017 11:43 ]
Doe mij maar een souls game in een cyberpunk of steampunk setting.
Ik heb een PS4 uit 2014, met geen enkele intensie om hem te vervangen. Recent schoongemaakt en draait Horizon als een zonnetje bij een mannetje die dat heeft gedaan
Staat op een Loewe ART 40 Full HD Smart LED tv aangesloten en werkt prima
Staat op een Loewe ART 40 Full HD Smart LED tv aangesloten en werkt prima
[ Voor 9% gewijzigd door J.S. Bach op 14-04-2017 11:53 ]
Johann Sebastian Bach
Jazeker omdat uit de serie waar die van mij komt nogal al veel problemen haddenLOTG schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:58:
@Nivida_intel Leuk om te weten?
Echter heb ik wel een verschijnsel met de blu-ray lezer die af en toe niet werkt.
Misschien toch maar laten vervangen
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
PlayStation Europe
Last call for beta testers! Sign up for the @thegranturismo Sport EU beta for a chance to play tomorrow:
http://www.gran-turismo.c...4079128.html?sf69942604=1
Laatste kans mensen...
Last call for beta testers! Sign up for the @thegranturismo Sport EU beta for a chance to play tomorrow:
Laatste kans mensen...
Mee eens. Bloodborne is een fantastische game, de DLC maakt de game gewoon af. En hoezeer ik meer wil van de setting, wereld, omgeving, gameplay, eigenlijk alles, vind ik het juist charme hebben als ze het niet doen. Dan blijft het altijd die speciale game. Want voor mij is het denk ik ook wel mijn favo game ooit.Voxalizer schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:41:
Ik ben echt een groot fan van Bloodborne, misschien wel mijn favo game ooit. Maar toch, ik zit niet echt te wachten op een Bloodborne 2. Ik zie liever gewoon weer een "Soulsborne"-achtige game maar dan in een andere, nieuwe setting.
Ben zelf heel benieuwd wat The Surge gaat worden eerlijk gezegd..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Nivida_intel schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:52:
Ik heb een PS4 uit 2014, met geen enkele intensie om hem te vervangen.
Jawel lieve kijkbuis kinderen, het kan snel gaan soms
Tja, het is heel erg dubbel. Ergens kan ik er geen genoeg van krijgen en wil ik gewoon meer. Aan de andere kant weet je dat het nooit dezelfde beleving gaat worden.Scrisissszzz schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:10:
[...]
Mee eens. Bloodborne is een fantastische game, de DLC maakt de game gewoon af. En hoezeer ik meer wil van de setting, wereld, omgeving, gameplay, eigenlijk alles, vind ik het juist charme hebben als ze het niet doen. Dan blijft het altijd die speciale game. Want voor mij is het denk ik ook wel mijn favo game ooit.
Ben zelf heel benieuwd wat The Surge gaat worden eerlijk gezegd..
Misschien is het ook gewoon beter als een getalenteerd team als dit hun volgende idee kan gaan uitwerken en ons daarmee misschien wel een ervaring geeft die vergelijkbaar is met Bloodborne voor de eerste keer spelen.
Ik heb me eergisteren ingeschreven en kreeg gisteren al een mail met bevestiging dat ik erbij zitVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:08:
PlayStation Europe
Laatste kans mensen...
PSN id: NL_SToRM
Demon's Souls heeft wel een spirituele opvolger: Dark Souls. Ik denk niet dat er ooit een Demon's Souls 2 komt, die rechten liggen in elke regio weer bij een andere uitgever.ASNNetworks schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:18:
[...]
Bloodborne wordt niet uitgegeven door Bandai Namco maar Sony. Dark Souls wordt wel uitgegeven door Bandai Namco. Dus in het uiterste is dit een Dark Souls "thing" maar kan geen Bloodborne zijn gezien Bandai Namco daar niks mee te maken heeft.
Vergeet daarnaast niet dat er van Demon Souls ook nooit een opvolger is gekomen. En ook die deed het erg goed. Kan natuurlijk betekenen dat er een spirituele opvolger komt met een andere naam en setting, zoals Demon Souls -> Bloodborne (hoewel het wel echt verschillende settings zijn). In alle eerlijkheid mogen ze wel even hun tijd nemen en er iets nieuws van maken. Ik vond Bloodborne geweldig, op release gehaald en alles dood gespeeld zonder guides. Maar vervolgens hebben ze Dark Souls weer teveel op Bloodborne laten lijken door de style en setting. Een Bloodborne 2 eind 2017/begin 2018 is mij teveel als het weer zo'n setting is.
Dit zal denk ik geen FROM Software game worden, volgens mij wilden ze al tijden van hun contract met Bandai Namco af.
Zoals al eerder gezegd is dit waarschijnlijk weer zo'n natte scheet, een Dark Souls kookboek ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 14-04-2017 12:28 ]
Tja de setting vind ik persoonlijk gewoon briljant. Bij Dark Souls hebben ze ook meerdere geslaagde delen gemaakt, dus ik heb er vertrouwen in dat het ze lukt. Ik denk dat er nog genoeg valt te verzinnen.Voxalizer schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:41:
The Surge verwacht ik niet al teveel van. Ik vind het een nobel idee, maar ook erg ongeloofwaardig dat je in een futuristische setting bent veroordeeld tot melee combat. Dan heb ik liever een steampunk achtige wereld zoals Dishonored.
@bram1984 Star Wars? Final Fantasy? Er zijn genoeg voorbeelden.
The surge trekt me niet zo, ziet er te traag uit en hun vorige game lords of the fallen was ik ook geen groot fan van.
In Star Wars zitten anders genoeg laserguns. Dat hele universum is ook fictief en alternatief. Dat geldt volgens mij ook voor FF, maar daar ben ik verder niet bekend mee. The Surge speelt zich gewoon op aarde af in de toekomst (global warming en verwoest door oorlogen etc.). Oorlogen worden nu al veelal op afstand en door drones e.d. uitgevoerd, laat staan in de verre toekomst.LOTG schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:32:
@bram1984 Star Wars? Final Fantasy? Er zijn genoeg voorbeelden.
Ik wist niet dat het door de makers van LOTF gemaakt werd, maar dat belooft doorgaans ook weinig goeds.
Oh boy dan zal ik mijn Playstation Plus ook weer moeten activeren, die heb ik laten verlopen.ASNNetworks schreef op donderdag 13 april 2017 @ 23:56:
[...]

Bij mijn inschrijving voor de Beta ging ik uit van een paar races offline proberen voordat ik zou gaan kopen.
@bram1984 Ja die laserguns kun je zo vervangen door een pijl en boog. Ze hebben zelfs boltcasters (kruisboog). Star Wars is echt typisch een fantasy setting met een sci-fi sousje.
En de trailers voor The Surge zien er toch redelijk fictief uit. En zoals je zegt, het is een dystopia dus genoeg redenen waarom het melee combat zou kunnen zijn.
En de trailers voor The Surge zien er toch redelijk fictief uit. En zoals je zegt, het is een dystopia dus genoeg redenen waarom het melee combat zou kunnen zijn.
kazuka schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:11:
[...]
[...]
Jawel lieve kijkbuis kinderen, het kan snel gaan soms
De laser
Johann Sebastian Bach
Fantasy ja, dat was het woord dat ik zocht. Daar zie ik weinig van terug in The Surge, vandaar mijn bezwaar. Maar ik hoop dat ik ongelijk krijg en de game dik gaat scoren, een vette metroidvania achtige wereld krijgt vol met epische bazen.LOTG schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:47:
@bram1984 Ja die laserguns kun je zo vervangen door een pijl en boog. Ze hebben zelfs boltcasters (kruisboog). Star Wars is echt typisch een fantasy setting met een sci-fi sousje.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!