Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:07:
[...]

Zitten aardig wat zaken in die aan Bloodborne doen denken, toch? Maar aan de andere kant is het dan vreemd omdat Sony de eerste game heeft uitgegeven. Het wordt in ieder geval iets in dezelfde stijl, zo te zien.
Sorry maar dat vind ik een beetje vergezocht moet ik zeggen. Capes zitten in zoveel spellen, monsters ook en die oversized weapons is typisch iets Japans. En qua style, de art etc., lijkt het absoluut niet op Bloodborne.

Dus nee, ik zie hier echt geen Bloodborne in!

------------------------
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:08:
PlayStation Europe‏

Last call for beta testers! Sign up for the @thegranturismo Sport EU beta for a chance to play tomorrow:

http://www.gran-turismo.c...4079128.html?sf69942604=1

Laatste kans mensen...
Begrijp er nix van, blijkbaar willen ze nog meer beta testers hebben, waarom sturen ze mij dan niet gewoon een code? :(

[ Voor 29% gewijzigd door Aenea op 14-04-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Oeps, doe ik het weer....

[ Voor 96% gewijzigd door Aenea op 14-04-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:52:
[...]

Sorry maar dat vind ik een beetje vergezocht moet ik zeggen. Capes zitten in zoveel spellen, monsters ook en die oversized weapons is typisch iets Japans. En qua style, de art etc., lijkt het absoluut niet op Bloodborne.

Dus nee, ik zie hier echt geen Bloodborne in!

------------------------

[...]

Begrijp er nix van, blijkbaar willen ze nog meer beta testers hebben, waarom sturen ze mij dan niet gewoon een code? :(
Die specifieke cape lijkt anders heel erg op de Brador Attire, vandaar. En het monster lijkt er ook typisch op. Ik vind het er wel op lijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-10 23:28

Inderdaad :-(

[ Voor 72% gewijzigd door smokeintheface op 14-04-2017 14:00 ]

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aenea schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:52:
Gewoon invullen en wachten op Email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus we kunnen nog één wave aan emails verwachten voor de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ook maar eens ingevuld vanmorgen, hopelijk krijg ik ook een code maar indien niet ga ik gewoon lekker F1 2016 of Dirt Rally spelen, so there.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:02:
Dus we kunnen nog één wave aan emails verwachten voor de beta?
Het was de 'last call', dus ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:00:
[...]

Gewoon invullen en wachten op Email.
Heb tijdje terug op een andere website met NL PSN ingeschreven, van de week via deze link dus. Ook nog even gedaan op mijn US account en de net mijn inloggegevens maar even geupdate van mijn UK account om het nog maar een keer te doen.

We zullen het zien, zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Laatst online: 02-10 23:28
Phase schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:04:
Ook maar eens ingevuld vanmorgen, hopelijk krijg ik ook een code maar indien niet ga ik gewoon lekker F1 2016 of Dirt Rally spelen, so there.
Met F1 vermaak ik mij ook nog prima!
Maar zou wel fijn zijn als ik ook aan de beta mee mag doen :)

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Discover #ESO this weekend! Play free on #PS4 during the ESO Free Play Week, running until 18th April.

http://www.elderscrollson...in-the-eso-free-play-week

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9YDU4lXYAEpY0I.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:11
Weer een aantal mooie aanbiedingen in de US Store! Uncharted, last of us etc. https://store.playstation...-MSF77008-FLASHSALE17LP/1

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:34
Spekker schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:34:
Weer een aantal mooie aanbiedingen in de US Store! Uncharted, last of us etc. https://store.playstation...-MSF77008-FLASHSALE17LP/1
Idd, net uncharted collection en last of us aangeschaft!

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop stiekem dat star wars battlefront van het weekend in de sale gaat, ter viering van de battlefront 2 aankondiging. Nu is alleen de dlc in de actie -.-, wie deze logica ook verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:25:
PlayStation Europe‏

Discover #ESO this weekend! Play free on #PS4 during the ESO Free Play Week, running until 18th April.

http://www.elderscrollson...in-the-eso-free-play-week

[afbeelding]
Kon m niet vinden via hun links enzo. Als je naar hier gaat staat er DEMO PROBEREN, denk dat dat 'm is maar weet het niet zeker.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Spekker schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:34:
Bedankt! The Last of Us Remastered en The Nathan Drake Collection voor 16 dollar in totaal :)

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
jooncheez schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:59:
[...]

Bedankt! The Last of Us Remastered en The Nathan Drake Collection voor 16 dollar in totaal :)
Ik mocht nog wel wat tax extra afrekenen, 2x 70 cent geloof ik. Maar nog steeds top deals.

EDIT: Dat heeft dus met de staat in Amerika te maken die je kiest...Net verandert naar een adres in de staat Nevada en geen tax meer nu...ter info dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Merdera op 14-04-2017 20:31 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:11
Ik baal gewoon van mijzelf dat ik mijn games gewoon hard copy MOET hebben :+

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:41:
Ik hoop stiekem dat star wars battlefront van het weekend in de sale gaat, ter viering van de battlefront 2 aankondiging. Nu is alleen de dlc in de actie -.-, wie deze logica ook verzonnen.
Ik zie Star Wars Battlefront -50% in de store nu voor $9.99 ipv $19.99. Of bedoel jij iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:30:
[...]

Ik zie Star Wars Battlefront -50% in de store nu voor $9.99 ipv $19.99. Of bedoel jij iets anders?
Dat is de US store, heb geen betaalmiddel die je in de us kan gebruiken :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:34:
[...]

Amerikaanse PSN tegoed kopen via PCgamesupply.com (Paypal) of Amazon.com (CC). Je kunt al een kaart voor $10 kopen.

Bij PCgamesupply moet je een activation fee (van $2-3) betalen als je Amerikaanse tegoed koopt van meer dan $10. Dus als je $20 wil hebben kun je beter 2x $10 kopen en apart afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
[...]

Wat Merdera zegt. Je kunt ergens een top-up/gift card kopen voor de US Store en daarmee het geld toevoegen aan je wallet/portemonnee van je Amerikaanse account. Zoals bij offgamers of cdkeys of een van de andere sites die zulke kaarten aanbieden... Easy peasy. ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Spekker schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:13:
Ik baal gewoon van mijzelf dat ik mijn games gewoon hard copy MOET hebben :+
Ik niet >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bYJa8tIV0JlytbUsXRBqfVaJ/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Tering! Mooi spul man. Ik ben een tijdje geleden overgegaan op digitaal. En heb enkel nog een cd'tje als ik de game van een vriend leen oid. Maar als ik dit zie... prachtig, respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

Op offgamers.com kan je US tegoed halen en betalen met iDeal. Werkt perfect!
Wow... :o

[ Voor 30% gewijzigd door ralph075 op 15-04-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
poor Leno schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:03:
[...]

[afbeelding]

Moest even.. zo zat ik echt net _O-
Fysiek ftw! En dan het liefst een mooie steelbook ;).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:26

Exirion

Gadgetfetisjist

jooncheez schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:59:
:o

Dat is echt niks voor heel wat uren topvermaak.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:18

M-ThijZ

Riding on Rails

Waarom zijn de verschillen met de US-store zo groot? Ik had er gisteren ook al even overheen gelezen, en begreep al niet waarom ik €34,99 zag voor The Nathan Drake Collection.

Dat is wel even een verschil met $7.99. Zou die actie dan ook nog in de NL store komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
M-ThijZ schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:17:
Waarom zijn de verschillen met de US-store zo groot? Ik had er gisteren ook al even overheen gelezen, en begreep al niet waarom ik €34,99 zag voor The Nathan Drake Collection.

Dat is wel even een verschil met $7.99. Zou die actie dan ook nog in de NL store komen?
Geen idee, maar tenzij je de games perse in het nederlands wil, is het geen enkel probleem om een us account naast je nl account op je ps4 te hebben, dan kan je van beide werelden profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Us krijgt meestal minder games in een sale, maar wel scherper geprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:18

M-ThijZ

Riding on Rails

Merdera schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:25:
[...]

Geen idee, maar tenzij je de games perse in het nederlands wil, is het geen enkel probleem om een us account naast je nl account op je ps4 te hebben, dan kan je van beide werelden profiteren.
Klinkt goed. Kun je een US-account gewoon koppelen aan een Nederlandse creditcard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
M-ThijZ schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 12:34:
[...]

Klinkt goed. Kun je een US-account gewoon koppelen aan een Nederlandse creditcard?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:26
Merdera schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:25:
[...]

Betekent dit ook wanneer je het koopt en downloadt met een US PSN-account dat je dit kunt spelen met een BE of NL PSN-account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Le Enfant! schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:53:
[...]

Betekent dit ook wanneer je het koopt en downloadt met een US PSN-account dat je dit kunt spelen met een BE of NL PSN-account?
Je koopt het aan met je US account en installeert de game op je PS4. Als je nadien inlogt met je BE of NL account, kun je de game ook spelen (zodat je trophies niet over verschillende accounts verspreid staan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 12:51

spaceboy

Op grote hoogte

Tweakmans schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:06:
[...]

Je koopt het aan met je US account en installeert de game op je PS4. Als je nadien inlogt met je BE of NL account, kun je de game ook spelen (zodat je trophies niet over verschillende accounts verspreid staan).
Nu ben ik 't zat. Na jaren twijfelen wil ik ook een US Account. Moet je daar nog iets speciaals voor doen of ergens rekening mee houden? Fake adres, bepaalde volgorde van installeren? Of kan het gewoon naast je bestaande account? En als je je PS4 dan aanzet kies je dus je US Account als je naar de US PSN Store wilt en daarna log je met je NL Account in en haal je daar je trophies?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:35:
[...]

Nu ben ik 't zat. Na jaren twijfelen wil ik ook een US Account. Moet je daar nog iets speciaals voor doen of ergens rekening mee houden? Fake adres, bepaalde volgorde van installeren? Of kan het gewoon naast je bestaande account? En als je je PS4 dan aanzet kies je dus je US Account als je naar de US PSN Store wilt en daarna log je met je NL Account in en haal je daar je trophies?
Een adres kiezen van een staat waar geen btw wordt geheven is handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:03:
[...]

[afbeelding]

Moest even.. zo zat ik echt net _O-
:P :+
[...]

Let op: alleen op je primaire PS4 kun je games spelen die op die console maar met een ander account zijn gedownload. Maar zo simpel is het: extra account aanmaken, fake (doch ergens bestaand ;) ) adres opgeven en inloggen onder dat account op je PS4. Gedownloade/gekochte spellen kun je op die PS4 dan ook met je "eigen" account spelen en ja, dan ook trophies halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Exorcist schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:12:
[...]

:P :+

[...]

Let op: alleen op je primaire PS4 kun je games spelen die op die console maar met een ander account zijn gedownload. Maar zo simpel is het: extra account aanmaken, fake (doch ergens bestaand ;) ) adres opgeven en inloggen onder dat account op je PS4. Gedownloade/gekochte spellen kun je op die PS4 dan ook met je "eigen" account spelen en ja, dan ook trophies halen.
Cool. Ga ik NU doen. Thanks. En betalen van games doe je dan met Paypal ofzo? Kan dat wel dezelfde Paypal zijn als waar je NL account gebruik van maakt of moet je die ook "clonen"? 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nieuwevolger schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:52:
[...]

Een adres kiezen van een staat waar geen btw wordt geheven is handig.
Een staat waar geen BTW wordt geheven.... :? Gelukkig ben ik een enorme Amerika-kenner en econoom. En nu serieus: verschilt dat per staat? En zo ja: welke staat is er geen BTW-plicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
spaceboy schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:15:
[...]

Cool. Ga ik NU doen. Thanks. En betalen van games doe je dan met Paypal ofzo? Kan dat wel dezelfde Paypal zijn als waar je NL account gebruik van maakt of moet je die ook "clonen"? 8)
Ik doe het zo: https://psncardsdirect.nl...network-card-us-10-dollar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Een staat waar geen BTW wordt geheven.... :? Gelukkig ben ik een enorme Amerika-kenner en econoom. En nu serieus: verschilt dat per staat? En zo ja: welke staat is er geen BTW-plicht?
Ja dat verschilt per staat, probeer eens google, dan heb je direct je antwoord en weet je ook welke staat je kan gebruiken. Hoef je geen kenner voor te zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 15-04-2017 15:23 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hmmm... Uncharted voor 8 dollar klinkt wel zeer interessant moet ik zegen.
Ik heb zojuist Unravel gekocht voor 5 euro, ook leuk voor tussendoor :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:22

Winkiller

De Mopperpot

Wie gaat over 10 minuten racen met de Beta GT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:18
Winkiller schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:50:
Doe geen moeite. Net opgestart. Eerst volgende race om 5 uur?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

rdjnl schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:52:
[...]

Doe geen moeite. Net opgestart. Eerst volgende race om 5 uur?!
Schijt dan kom ik in de knoei met F1. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
[...]

Ik had eerst een staat waar ik wel tax moest betalen (voor uncharted van 8 dollar , 70 dollarcent), toen mijn staat gewijzigd naar een adres in nevada, daar is geen tax op digitale aankopen.

Ik heb gewoon een hotel in nevada opgezocht, en als adres genomen.

Afbeeldingslocatie: http://1lz3sq2g71xv1ij3mj13d04u.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/05/Digital-Product-Taxability.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Je kan nu kwalificeren voor de race van 5/6/7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT Sport ziet er goed uit en het is meesterlijk te besturen.

Nu lekker rondjes racen.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:30:
[video]

Nu lekker rondjes racen.

*O*
Meesterlijk sturen? Moet je die assists eens uit zetten :o

Ben wel online en kan oefen rondjes rijden maar als ik een race wil joinen krijg ik al twee keer een netwerk fout.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
http://nl.ign.com/m/horiz...-documentaire-deze-zondag

misschien leuk om te kijken morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:18
Geteisem schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:22:
[...]

Ben wel online en kan oefen rondjes rijden maar als ik een race wil joinen krijg ik al twee keer een netwerk fout.
Ja, bij de eerste race om 17.00 uur had ik ook een netwerkfout. Ik werd wel verbonden bij de race van 17.20 uur, maar daar verschenen slechts 7 van de 18 mensen aan de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Niks speciaals. Gewoon een fictief profiel opstellen. Er bestaan zelfs heuse websites om dat soort 'echte' info te genereren. Alaska is een van de btw-vrije staten die je kunt kiezen. Je moet natuurlijk wel een werkend e-mailadres aan die account linken dat niet door je NL account gebruikt wordt. Betalen kan op verschillende manieren, maar top-up of psn-cards online aankopen is het makkelijkste, zoals hierboven al werd aangegeven. Vervolgens log je in met je US account op je PS4 en download/installeer je je gekochte games. Nadien kun je weer inloggen met je NL account en die games spelen, zodat de trophies aan je bestaande NL account worden gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

rdjnl schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:39:
[...]

Ja, bij de eerste race om 17.00 uur had ik ook een netwerkfout. Ik werd wel verbonden bij de race van 17.20 uur, maar daar verschenen slechts 7 van de 18 mensen aan de start.
Ja, jammer maar hoort erbij het Beta testen. Bij 17:20 ook weer de netwerkfout. Kwam toen helemaal niet meer online met GT Sports. Terwijl mijn PS4 gewoon online is. Probeer het morgen wel weer denk ik.

Nu maar weer aan Dirt Rally VR. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
[...]

Wat sommige vergeten te melden dat het allemaal inderdaad prima werkt maar dan wel alleen als je op je US account je PS4 even als primaire PS4 instelt.

Wel een belangrijke stap anders kan je ze niet onder je eigen (NL/BE) account spelen!

-------------------------------------------------------------------
[...]

Alaska!

(alhoewel ik er 1 heb in California die ik al jaren gebruik voor allerlei dingen (ook Amazon) en nog nooit sales tax hoeven betalen)

[...]

Of hier: https://www.offgamers.com...rd-us-discount-promo.html

Ik dus niet helaas :(

Vraag me af of het random is, en zoja waarom ze dan mensen gisteren nog aan het oproepen waren om zich nog ff snel in te schrijven. En als het dan niet random is, wat is dan de criteria?

Nouja, ik koop 'm wel zodra ie uit is dan.

Wil wel alles horen van jullie natuurlijk! En filmpjes!

[ Voor 62% gewijzigd door Aenea op 15-04-2017 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Ja inderdaad....ik word er ook steeds uitgegooid met een netwerkfout. :'( }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:30:
[video]

Nu lekker rondjes racen.

*O*
Helaas geen uitnodiging voor de beta. Wellicht dat ik hem ga kopen, maar even wat reviews afwachten. Geen idee of de auto altijd dit geluid maakt, maar het lijkt een btje op mijn stofzuiger. Driveclub lijkt mij helemaal geen slecht alternatief. Maar ben ook geen expert in het genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Kan je in de beta ook racen zonder die events? Krijg daar alleen maar network errors en zwarte schermen erna met alleen psn naam, ping en muziek in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Paulus07 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:49:
Kan je in de beta ook racen zonder die events? Krijg daar alleen maar network errors en zwarte schermen erna met alleen psn naam, ping en muziek in beeld.
Ja je kan racen zonder die events. Echter moet je in de game wel online zijn. Daar gaat t nu net even fout. Morgen beter hopelijk. :/

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Geteisem schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:56:
[...]

Ja je kan racen zonder die events. Echter moet je in de game wel online zijn. Daar gaat t nu net even fout. Morgen beter hopelijk. :/
Hmm oke. Nouja dan maar wat anders doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.slideshare.ne...and-mass-effect-andromeda Interresante powerpoint over hoe Dice met bf1 checkerboard gebruikt voor de ps4 pro.

Hij is dik!
YouTube: Star Wars Battlefront II: Official Reveal Trailer

[ Voor 24% gewijzigd door Nieuwevolger op 15-04-2017 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:45
GT Sport tssss .... Battlefront 2 *O* _/-\o_ :9~ O+

Daar komt de ubersuperdeluxeultimateextended versie van in huis met 2 keer de season pass (just to be sure) >:)

Oh ja en Darth Maul :*)

Hype hype

ps ik ben meer onder de indruk van deze trailer dan die van Star Wars VIII

[ Voor 28% gewijzigd door Cardwizard op 15-04-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is geen versie van star wars battlefront 2 te pre orderen zonder season pass, zou het onmogelijke toch waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Nieuwevolger schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:20:
Er is geen versie van star wars battlefront 2 te pre orderen zonder season pass, zou het onmogelijke toch waar zijn?
https://store.playstation...05749_00-STRDPREORDER0000

Ik zie geen versie MET season pass :?

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 15-04-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees nu dingen dat er inderdaad geen season pass gaat komen. Hopelijk betekend dit dat ze het titanfall 2 model gaan volgen! Hoop ook op 6 planeten bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Nieuwevolger schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:32:
[...]

Ik lees nu dingen dat er inderdaad geen season pass gaat komen. Hopelijk betekend dit dat ze het titanfall 2 model gaan volgen! Hoop ook op 6 planeten bij launch.
dat kan ik me bijna niet voorstellen :X

Lees net dit :

Star Wars: Battlefront II's creative director confirmed something we'd been hoping for in an interview before today's announcement: there's no season pass for the game this time around

Dat zou wel top zijn

[ Voor 25% gewijzigd door Cardwizard op 15-04-2017 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 10:25
Thanks voor de tip. Opname is ingeplanned.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat in het najaar wel een bloedbad komen met al die grote game en console releases. Gaat een hele klus worden alles te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Hij speelt het op easy om lekker van de omgeving te genieten :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:20
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:15:
[...]
Driveclub lijkt mij helemaal geen slecht alternatief. Maar ben ook geen expert in het genre.
Is het ook niet, Driveclub is een heel toffe racer d:)b
Hij is alleen een stuk meer arcade waardoor het toch weer een ander soort racegame is.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Happy #Easter from everyone at PlayStation! We've been getting very egg-cited (sorry) about showing you these hand-painted beauties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UrlH6pfnYmxbNuUa2tpBRXLu/full.jpg

Fijne paasdagen iedereen.

:O

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:07:

We've been getting very egg-cited (sorry)
That cracks me up :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Nieuwe aanbieding bol.com:

Playstation 4 Slim + 2 controllers + Sony game naar keuze (Minecraft, Ratchet en Clank, Uncharted: Nathan Drake Collection, Until Dawn of Driveclub): € 289,00. Geldig tot 30/04/2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de link naar de aanbieding van hierboven:

https://www.bol.com/nl/d/...0414-MP-Sonyactie_1_34295

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 23:38
Heb ik eindelijk een 5 GHz verbinding kom ik er achter dat de ps4 geen 5GHz ondersteunt...... :/ :/

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:22
Hamza schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:58:
Heb ik eindelijk een 5 GHz verbinding kom ik er achter dat de ps4 geen 5GHz ondersteunt...... :/ :/
Slim en Pro daarentegen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 23:38
Wesley-groet schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:59:
[...]

Slim en Pro daarentegen wel
Ik had dat inderdaad gelezen. Maar om voor dat de ps4 te vervangen gaat een tikkeltje te ver :p

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iemand hier die wat zinnigs kan zeggen over onze gratis 10,- store credit?
Dit was een actie in Maart als je meer dan 60,- (ongeveer) kocht in de PSN store.

Ik heb dit gedaan maar helaas niets ontvangen. Een collega welke ook een game komt heeft zijn bon al lang binnen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Donstil schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:37:
Iemand hier die wat zinnigs kan zeggen over onze gratis 10,- store credit?
Dit was een actie in Maart als je meer dan 60,- (ongeveer) kocht in de PSN store.

Ik heb dit gedaan maar helaas niets ontvangen. Een collega welke ook een game komt heeft zijn bon al lang binnen.
de meeste mensen die ik ken hebben hem al weer uitgegeven ook :+ het bedrag van de actie was 50 euro of meer, maar je zou die code allang in de mail gehad moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 21:22
Staat in de store en overal dat er vertraging is en dat ze zsm de rest uitsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:39:
[...]

de meeste mensen die ik ken hebben hem al weer uitgegeven ook :+ het bedrag van de actie was 50 euro of meer, maar je zou die code allang in de mail gehad moeten hebben.
Ja dat dacht ik ook. Jammer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wesley-groet schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:41:
Staat in de store en overal dat er vertraging is en dat ze zsm de rest uitsturen
Nice, Zie het in de store op mijn PS4 en in de app niet voorkomen maar op de website idd wel
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2dmbeu.png

Even geduld dus nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
wat is dat met die GT games toch altijd een gevoel van op ijs rijden. Netjes aanremmen voor bocht, insturen, en nog de bandenstapel in omdat je wagen rechtdoor gaat -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vonden jullie de aflevering van tegenlicht over horizon? Ze schetsen wel een heel doom senario dat de virtuele wereld de echte gaat overnemen. Voor de rest wel leuk om te kijken maar niet wat nieuws als je het game wereld volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Paulus07 schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:45:
wat is dat met die GT games toch altijd een gevoel van op ijs rijden. Netjes aanremmen voor bocht, insturen, en nog de bandenstapel in omdat je wagen rechtdoor gaat -_-
Ik vind 'm heel lekker rijden juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 00:02
Misschien deden de remmen het niet goed? Gebeurt wel vaker... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dan ga je te hard de bocht in waarschijnlijk. Slow in, fast out.

Welke racing games vind je wel goed rijden?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16
Bij Gran Tursimo is het zo dat je banden minder grip hebben, als je net buiten de baan bent geweest. Misschien zit je in een vicieuze cirkel? ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:20
Nieuwevolger schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:46:
Wat vonden jullie de aflevering van tegenlicht over horizon? Ze schetsen wel een heel doom senario dat de virtuele wereld de echte gaat overnemen. Voor de rest wel leuk om te kijken maar niet wat nieuws als je het game wereld volgt.
Ik vond de docu wel oke, ik had niet verwacht veel nieuws te horen/zien. Ik zie de virtuele -en echte wereld niet zo snel in elkaar overgaan.

Maar het blijft leuk om te zien dat een studio uit ons kleine landje zo'n grote game heeft ontwikkeld. _/-\o_

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Nieuwevolger schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:46:
Nou, misschien niet op korte termijn, maar dat is wel zeker iets wat ik zie gebeuren. Mensen willen graag hun eigen leven ontvluchten, films, boeken en games helpen daarbij. Als er dan een punt is waar VR de kinderschoenen uitgegroeid is en het er foto realistisch uitziet met goede controls is het goed mogelijk dat mensen liever de echte wereld vermijden.

Genoeg SciFi auteurs die er al vele jaren net zo over denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Aenea schreef op maandag 17 april 2017 @ 02:56:
[...]

Nou, misschien niet op korte termijn, maar dat is wel zeker iets wat ik zie gebeuren. Mensen willen graag hun eigen leven ontvluchten, films, boeken en games helpen daarbij. Als er dan een punt is waar VR de kinderschoenen uitgegroeid is en het er foto realistisch uitziet met goede controls is het goed mogelijk dat mensen liever de echte wereld vermijden.

Ik rij nu al liever een rondje in Dirt Rally VR dan dat ik naar mijn werk rij. :+

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik denk dat geloofwaardigheid van de characters en omgeving belangrijker zijn dan goeie graphics, zoals hoe naughty dog net mensen creeerd ipv characters. Zelf zet ik m'n geld er niet op dat over 10 jaar de standaard wordt dat pubers cod spelen in VR of veel mensen rond lopen met een AR bril. En tja voor genoeg mensen heeft de digitale wereld de echte al over genomen. Ben wel benieuwd hoe de wereld eruit ziet als de ps1 generatie 60 jaar wordt, zouden al die generaties nog gamen. Zolang mensen trouwens allemaal weer dezelfde (f2p) games speelt schieten we niet veel op met de vooruit gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:20
Ik vond het een hele toffe docu, vooral om te zien hoe de wereld en alles erin tot stand gekomen zijn en hoe ze de bewegingen van de characters "gefilmd" hebben.
Ook apart om een real life gezicht bij de stem van Aloy te zien.

Tijdens de docu stond de game even op pauze, na de docu had ik nog een uurtje nodig om de game uit te spelen waarmee ook gelijk de (redelijk simpele) platinum plopte.
Eindconclusie: topgame, tof verhaal, heerlijke gameplay en controls, nul glitches en bugs tegengekomen.
Horizon staat wat mij betreft op hetzelfde niveau als Uncharted 4 en The Witcher 3.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Helemaal mee eens.
IK ben zelf 1 van de mensen die zich helemaal verliest in een game/tv serie/film/boek...
Speel daarom ook maar 1 game tegelijk, of kijk 1 serie tegelijk....Krijg je een veel betere ervaring van in mijn optiek.
Als er dan VR echt een keer goed uitgewerkt word, pfoe.....Dan loop ik heel de dag rond met dat ding op mijn kop :P.
In de wereld van The Witcher rondlopen, of The last of Us.....Yes please!!!
Maar dat zal nog wel eventjes duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Geteisem schreef op maandag 17 april 2017 @ 08:27:
[...]

Ik rij nu al liever een rondje in Dirt Rally VR dan dat ik naar mijn werk rij. :+
De meeste mensen gamen liever dan naar hun werk gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
Speel nu Nier automata. Speelt heerlijk weg. Na 5 uur in game vind ik het verhaal alleen niets voorstellen. Waarom zijn mensen daar zo lyrisch over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het kan zijn dat het spel je niet aanspreekt/ligt, maar ik zou je aanraden het spel verder te spelen. Het "complete" verhaal zal dan pas duidelijker zijn.

De eerste Nier:Automata DLC is bekend gemaakt; costumes en een vechtarena. Verdere details laat ik even achterwegen ivm mogelijke spoilers.
2 Mei in Japan, 1500 Yen. Europese release date en prijs heb ik nog niet gezien.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

giantgiantus schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:19:
Speel nu Nier automata. Speelt heerlijk weg. Na 5 uur in game vind ik het verhaal alleen niets voorstellen. Waarom zijn mensen daar zo lyrisch over?
Misschien omdat de Japanse stijl (anime/manga-gebaseerd) weer eens iets heel anders is. Zelf hoop ik al heel wat jaren op een opvolger van Shogo M.A.D., maar de kans dat die nog komt is net zo groot als voor Half Life 3 denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
Exirion schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:02:
[...]

Misschien omdat de Japanse stijl (anime/manga-gebaseerd) weer eens iets heel anders is. Zelf hoop ik al heel wat jaren op een opvolger van Shogo M.A.D., maar de kans dat die nog komt is net zo groot als voor Half Life 3 denk ik :+
Ik vind de stijl wel cool. Vind alleen dat er in het verhaal tot nu toe bijzonder weinig gebeurd.

Anyway, de game is heel tof met alle wisselende perspectieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Na Horizon Zero Dawn te hebben uitgespeeld ben ik opzoek naar een nieuwe game.

Zijn er aanraders?
Pagina: 1 ... 56 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!