Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 08:49
Aenea schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:45:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ura_kate_dale_warning_to/

We gaan het zien, wacht toch liever even af. Misschien kan het wel met patches opgelost worden en wacht ik daar op.
In potentie kan het een leuk spel zijn....ik heb het voor elkaar gekregen om de banjo games zowel op de n64 als op xbox live (ook psn?) te missen toen die systemen current gen waren. Dus dit zal sowieso een nieuwe ervaring voor mij worden.
Echter denk dat als ik hem haal het dan voor de switch wordt, mits de versies even goed spelen uiteraard.
Nog zoveel te spelen op het moment, niet normaal!
Ik geloof dat ik banjo 1 (n64) nog wel is uit een retro shop heb gevist.......maar mijn n64 power brick is pleite. Verder heb ik de rare collectie voor de xb1, alleen nog geen xb1 :+
Maar net als jij heb ik ook genoeg andere spellen om wel te spelen, in dit genre wil ik eigenlijk die wii toppers nsmb en donkey kong nog uitspelen en giana sisters en toch ook wel rayman origins/legends......

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De gratis PS+ spellen voor april zijn te downloaden:

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:39
Ik vind de selectie van deze maand geen _/-\o_ waard. :N

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:40
Nice. Ben heel benieuwd naar Drawn to Death!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 02:41:
[...]

Zal wel een extra beveiliging zijn bij de Rabo idd. Zelfde als dat je met de phone app geen geld zonder scanner kan overmaken als je dagelijkse limiet te laag staat. Check anders even de instellingen van je account op de Rabo site.

Kan/ga het verder niet testen aangezien Paypal goed genoeg werkt voor me.
Ik heb zojuist mijn cc verwijderd en weer opnieuw toegevoegd, maar geen resultaat. Cc nu aan Paypal account gekoppeld en nu werkt het wel gewoon, dus ik laat het zo maar staan dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Malfunctions

Er zitten 'leuke' spellen bij.

Niet echt blockbusters, maar redelijke spellen.

Zo probeer je ook nog eens wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Malfunctions schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:44:
Ik vind de selectie van deze maand geen _/-\o_ waard. :N
Ik hink op 2 gedachten. In eerste instantie ben ik het volledig met je eens.
Echter 'lovers' had ik al gekocht op pc, juist met de gedacht om via steam link te spelen met mijn kids. Maar vind ps4 dan toch makkelijker (heb nog steeds geen wireless controller koppeling met mijn steamlink :S ) then again......ik heb maar 2 ps4 controllers en wel 3 x360.....dus dat kunnen we wel zonder extra kosten 3 player local mp doen.

Verder
Lovers in a Dangerous Spacetime, PS4 - besproken
Drawn To Death, PS4 - ken het totaal niets
Invizimals: the Lost Kingdom, PS3 - idem en heb niks met het onderwerkp
Alien Rage – Extended Edition, PS3 - ken het niet
10 Second Ninja, PS Vita (crossbuy with PS4) - ken het niet
Curses ‘n Chaos, PS Vita (crossbuy on PS4) - ken het niet

Moet is wat filmpjes gaan checken.......maar ik beschouw mezelf als iemand die redelijk op de hoogte is van wat er uit komt, dus als ik iets niet ken is dat doorgaans geen goed teken.

Dus ja.....ik heb al een paar jaar plus en dan is het ook leuk om de 'streak' door te laten gaan. Aan de andere kant momenteel dus 1 game die ik wil......vs een andere maand die misschien wel 2 of 3 games heeft waar ik interesse in heb, heck misschien wel alle 6. Ben er nog niet uit. Maar neig er behoorlijk naar om pas volgende maand in te stappen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Is het niet 9/10 keer de consensus dat het maar meh is. Volgens mij is het veel als er 2x per jaar een echt goed spel tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 18:42

Yucko

One clown to rule them all !

Drawn to Death lijkt mij toch een leuk spel en iets waar ik naar uit keek

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Als je PS Plus beschouwt als een abonnement om online te kunnen gamen, dan zijn die maandelijkse games gewoon altijd extraatjes. Als het dan geen superbekende topgames zijn, is het niet zo'n grote teleurstelling, want het is toch gratis. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kijk meer uit naar de dragon quest hero's 2 demo dan de ps plus games, dus dat zegt wel weer genoeg. Zal uit beleefdheid de ps plus games downloaden als beleefheid voor de moeite die de devs er in hebben gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik haal de kosten voor Plus er al makkelijk uit via kortingen op games. Scheelt toch vaak een paar euro...

Aan de andere kant nodigt het natuurlijk ook uit om nieuwe games aan te schaffen. Leuk voor de backlog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Nieuwevolger schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:43:
Ik kijk meer uit naar de dragon quest hero's 2 demo dan de ps plus games, dus dat zegt wel weer genoeg. Zal uit beleefdheid de ps plus games downloaden als beleefheid voor de moeite die de devs er in hebben gestopt.
Ik heb anders met Dragon Fin Soup, Fez, Grow Home, Journey en Tearaway Unfolded echt veel plezier gehad!
Oe en met dat ene puzzel spel met die kat en dat doolhof-achtig iets waarbij je steeds sneller en dieper in het doolhof geraakt. Koningspel.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:57:
[...]

Ik heb anders met Dragon Fin Soup, Fez, Grow Home, Journey en Tearaway Unfolded echt veel plezier gehad!
Oe en met dat ene puzzel spel met die kat en dat doolhof-achtig iets waarbij je steeds sneller en dieper in het doolhof geraakt. Koningspel.
Er hebben ook wel een paar leuke games in de ps plus geweest, maar dan alsnog start ik ze meestal maar maximaal een uur op en heb ik geen behoefte meer om ze daarna nog een keer op te starten en speel ik liever de games die ik zelf heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nieuwevolger schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:08:
[...]

Er hebben ook wel een paar leuke games in de ps plus geweest, maar dan alsnog start ik ze meestal maar maximaal een uur op en heb ik geen behoefte meer om ze daarna nog een keer op te starten en speel ik liever de games die ik zelf heb gekocht.
Haha. Ja hier ook hoor. Ik zet ze overigens wel allemaal in mn bieb. Just in case …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Rocket League was ook niet verkeerd trouwens... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:47
Jasphur schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:57:
[...]

Je bedoeld PIX the CAT, idd leuke game ook prima mee vermaakt :)

probeer deze ook eens, ook geweldige games (met persoonlijke scores):
Rogue Legacy 7.5/10
NomNom Galaxy 7/10
Oddworld: New 'n' Tasy 8/10
Trine 2 7/10
Dust: An Elysian Tail 7/10
Guacamelee 7/10
Race The Sun 8/10
Velocity 2x 8/10
The Binding of Isaac: Rebirth 9/10

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Kol Nedra schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:20:
[...]

Je bedoeld PIX the CAT, idd leuke game ook prima mee vermaakt :)

probeer deze ook eens, ook geweldige games (met persoonlijke scores):
Rogue Legacy 7.5/10
NomNom Galaxy 7/10
Oddworld: New 'n' Tasy 8/10
Trine 2 7/10
Dust: An Elysian Tail 7/10
Guacamelee 7/10
Race The Sun 8/10
Velocity 2x 8/10
The Binding of Isaac: Rebirth 9/10
Ja die inderdaad! Tof spel. Ik werd helemaal leip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik speel momenteel amper online, eigenlijk gewoon niet, ik ben wel van plan wat vaker sf5 te spelen, mogelijk dat het dan anders wordt. Maar primair voor de gratis games dus. En wat ze natuurlijk wel slim doen, je krijgt ze niet, je huurt ze.

Ik heb laatst de injustic comics gelezen, dus ook wel zin in het spel gekregen, maar ja, die heb ik via plus, mijn abbo is nu niet actief, dus jammer maar helaas...........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

ralph075 schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:20:
[...]

Koppelen (met draadje aan PS4 hangen) hoeft slechts eenmalig.
Na op de 'PS'-knop gedrukt te hebben, moet je elke keer aangeven met welk account/gast je deze wilt gebruiken. Als je gewoon een tweede account aanmaakt op jouw PS4, dan kan je dat gewoon snel doorklikken, als je de controller een volgende keer aanzet.
Ok dus dan zou ik een 2e account bv Gast kunnen maken. Moet je de tweede controller in het PS menu al laten werken of in het spel pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ITG schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:05:
[...]
Moet je de tweede controller in het PS menu al laten werken of in het spel pas
Kan allebei, maakt meestal niet uit als je de tweede controller pas in het spel aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sagat schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:38:
[...]

Maar vind ps4 dan toch makkelijker (heb nog steeds geen wireless controller koppeling met mijn steamlink :S ) then again......ik heb maar 2 ps4 controllers
Je kan de DS4 makkelijk koppelen aan de Steam Link hoor! Gewoon even een toetsenbord aansluiten op de Steam Link, dan in het hoofdmenu naar Bluetooth gaan, de "Share"+"PS-button" tegelijk ingedrukt houden tot pairing mode (knippert wit), en dan koppelen.

Steam heeft zelfs speciaal ondersteuning hiervoor. Alleen audio werkt helaas niet via de jack-poort van de controller.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

New this week on PS Store: Persona 5, PaRappa the Rapper, Drawn To Death, Bulletstorm, Rocket League DLC, more:

https://blog.eu.playstati...rawn-to-death/#sf67822864

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:42:
PlayStation Europe‏

New this week on PS Store: Persona 5, PaRappa the Rapper, Drawn To Death, Bulletstorm, Rocket League DLC, more:

https://blog.eu.playstati...rawn-to-death/#sf67822864
omg omg omg omg Bulletstorm! _/-\o_ <3

Ik had helemaal niet meegekregen dat er een nieuwe was, en ook nog op de PS4!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ywYqfj3xtY8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
poor Leno schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:49:
[...]

omg omg omg omg Bulletstorm! _/-\o_ <3

Ik had helemaal niet meegekregen dat er een nieuwe was, en ook nog op de PS4!

[video]
Het is geen nieuwe. Het is een remaster met daarbij wel een nieuwe toevoeging. Ze hebben Duke Nukem nu in de game verwerkt als playable character. Ik ben wel benieuwd wat dit voor de campaign gaat betekenen.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-O-
Ze hebben Duke Nukem nu in de game verwerkt als playable character.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yooka laylee krijgt een paar strakke 6'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:52

Ik ben benieuwder naar dit spel eigenlijk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Vrijdag schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:03:
[video]

Ik ben benieuwder naar dit spel eigenlijk :)
Ik ken dit vnl als boardgames, daar heeft het vaak wel iets. Dit lijkt wat adventure-achtig, zeker ook niet slecht dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voorn soort spel zou t worden? Met die trailer weet je nog niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:52
Ik hoop dat het hier enigszins op lijkt:

Dat vond ik voor die tijd wel een hele gave Lovecraft vergaming :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Nieuwevolger schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:02:
yooka laylee krijgt een paar strakke 6'en.
Het gemiddelde ligt nog boven de 7 en zoals ik het lees is het toch wel de moeite als je Banjo-Kazooie leuk vond.

Ik wacht even af wat het word met de Switch versie, lijkt mij net als Snake Pass wel leuk om handheld te kunnen spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 04-04-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:18:
[...]

Het gemiddelde ligt nog boven de 7 en zoals ik het lees is het toch wel de moeite als je Banjo-Kazooie leuk vond.

Ik wacht even af wat het word met de Switch versie, lijkt mij net als Snake Pass wel leuk om handheld te kunnen spelen.
Dat is de xbox one versie, de ps4 met meer reviews en heeft een 60 score op metacritic. het lijkt een 6+ uiteindelijk te worden gemiddeld als ik de reviews zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ReCreator schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:27:
[...]

Je kan de DS4 makkelijk koppelen aan de Steam Link hoor! Gewoon even een toetsenbord aansluiten op de Steam Link, dan in het hoofdmenu naar Bluetooth gaan, de "Share"+"PS-button" tegelijk ingedrukt houden tot pairing mode (knippert wit), en dan koppelen.

Steam heeft zelfs speciaal ondersteuning hiervoor. Alleen audio werkt helaas niet via de jack-poort van de controller.
Haha ja das nog makkelijker ook, alleen heb ik dan nog steeds maar 2 controllers, ik heb er 3 nodig. Ik heb wel 3x een x360 controller. Mogelijk kan ik ze nog wel combineren ook.....kan mijn vrouw ook nog meedoen ^)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Laatst online: 01-10 23:43
Hebben diegene die in aanmerking komen voor die tegoedboncode van 10 euro al bericht ontvangen van Sony? Ik had begrepen dat de codes tussen 1 en 9 april zouden worden verzonden, maar dat sommigen hem al hadden ontvangen. Ik heb nog niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:56

JoeZuCK

_Fonz > all.

hostje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:09:
Hebben diegene die in aanmerking komen voor die tegoedboncode van 10 euro al bericht ontvangen van Sony? Ik had begrepen dat de codes tussen 1 en 9 april zouden worden verzonden, maar dat sommigen hem al hadden ontvangen. Ik heb nog niks binnen.
Snap niet zo goed wat je met deze post wil. Het is nog lang geen 9 april en als je de code dan nog niet hebt contact je Sony. Snap wel dat je voor je gemoedsrust hier post om te lezen of meer mensen de code nog niet ontvangen hebben, maar wat schiet je ermee op.

De eerste Yooka-Laylee reviews sijpelen binnen. PC schijnt 60 fps smooth as silk te zijn. Console versies hebben framemate problemen. Daarnaast irritante stemmen van characters, niet tot de verbeelding sprekende main characters, camera issues.. Heel misschien in een sale ofzo dit spel.

[ Voor 7% gewijzigd door JoeZuCK op 04-04-2017 19:31 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hostje

'De code wordt tussen 6 en 7 april weergegeven in het gedeelte Meldingen op je PS4™.'

Nog even geduld dus volgens de PS Mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:44:
@hostje

'De code wordt tussen 6 en 7 april weergegeven in het gedeelte Meldingen op je PS4™.'

Nog even geduld dus volgens de PS Mail.
dat is niet lang dan, zit iedereen tussen 23.59 en 0.00 uur te kijken van de week :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@DigitalError

Het was een quote van mijn PlayStation mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt bij meer mensen PSN eruit? :/

Lama, doet t weer :)

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 04-04-2017 19:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:28

kaanmijo

Picobello B.V.

Voor de mensen die een hele rits THQ games willen kopen voor niet al teveel geld; er is een PlayStation Humble Bundle. Er zitten echter wel wat restricties aan:
  • Je moet een US PSN account hebben
  • Je kunt hierna je bundel niet meer upgraden; koop je nu de BTA-tier, dan kun je niet meer die van $15 activeren op je account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
InF.Inc schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:36:
[...]

Snap niet zo goed wat je met deze post wil. Het is nog lang geen 9 april en als je de code dan nog niet hebt contact je Sony. Snap wel dat je voor je gemoedsrust hier post om te lezen of meer mensen de code nog niet ontvangen hebben, maar wat schiet je ermee op.
...
Tja, ik snap dan weer niet wat jij met jouw post wil. Je beantwoord mijn vraag niet eens. Wat schiet jij daar dan mee op? Zeg dan gewoon ja, nee, of reageer niet. Ik stel een vraag (laten we zeggen, voor mijn gemoedsrust) over een onderwerp dat hier eerder besproken is en waar andere lezers, die ook nog op die code zitten te wachten, wellicht ook mee geholpen zijn. Zo vreemd is dat toch niet? Je wordt toch niet gedwongen te reageren. Anyway, de reactie van Dennis585 laat zien dat het ook anders kan. Bedankt nog daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
hostje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:09:
In mijn emailtje stond ook dat ie rond 6 of 7 april zou komen. Heb je dat mailtje al gehad? Die had ik vorige week al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
kaanmijo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:09:
Voor de mensen die een hele rits THQ games willen kopen voor niet al teveel geld; er is een PlayStation Humble Bundle. Er zitten echter wel wat restricties aan:
  • Je kunt hierna je bundel niet meer upgraden; koop je nu de BTA-tier, dan kun je niet meer die van $15 activeren op je account
Wow! Ik heb Deponia op de PC. Die is echt wel de $1 meer dan waard! En in tegenstelling tot de US PSN store kun je via humble bundle gewoon via Paypal of iDeal afrekenen _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door ThaBEN op 04-04-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Yooka-Laylee moet toch nog maar even wachten, er is net teveel mee aan de hand volgens de reviews.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 14:38
@ThaBEN
@kaanmijo

Ik ben met geen van die spellen echt bekend (enkele wel van naam). Is deze bundel de moeite waard om nu toch eens een US account voor aan te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 08:53
warcow schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:36:
@ThaBEN
@kaanmijo

Ik ben met geen van die spellen echt bekend (enkele wel van naam). Is deze bundel de moeite waard om nu toch eens een US account voor aan te maken?
Darksiders 1 en 2 zijn echt topgames. Ik vind zelf deel 1 de beste van de 2. Beetje Zelda ocarina of time achtig maar dan in een postapocalyptische setting.

[ Voor 5% gewijzigd door maukoo op 04-04-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
Aenea schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:52:
[...]

In mijn emailtje stond ook dat ie rond 6 of 7 april zou komen. Heb je dat mailtje al gehad? Die had ik vorige week al...
Ik heb dat mailtje nog niet gekregen. Maar mijn laatste aankoop, waarmee ik de 50 euro grens behaalde, was op 31/03. Even 7 april afwachten dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
warcow schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:36:
@ThaBEN
@kaanmijo

Zoals maukoo aangeeft zijn de Darksiders games echt vet. En van de $1 tier is Deponia echt een leuke point & click game. Maar het is natuurlijk wel afhankelijk van welke type games jij leuk vind of dat ook voor jou geldt.

Ik zou anders even wat reviews checken op youtube of scores op metacritic van games die jouw interessant lijken. De overige games lijken mij niet zo heel speciaal. En let op! In de allerduurste tier (momenteel rond de €15) zitten ook verschillende PS3 games. In de overige 2 tiers zijn het volgens mij enkel PS4 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
ThaBEN schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:54:
[...]

Zoals maukoo aangeeft zijn de Darksiders games echt vet. En van de $1 tier is Deponia echt een leuke point & click game. Maar het is natuurlijk wel afhankelijk van welke type games jij leuk vind of dat ook voor jou geldt.

Ik zou anders even wat reviews checken op youtube of scores op metacritic van games die jouw interessant lijken. De overige games lijken mij niet zo heel speciaal. En let op! In de allerduurste tier (momenteel rond de €15) zitten ook verschillende PS3 games. In de overige 2 tiers zijn het volgens mij enkel PS4 games.
Er zijn maar 2 specifieke PS3 only games waarvan de remasters voor de PS4 er ook bij zitten, dus daar hoef je niet bang voor te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
kaanmijo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:09:
PAS OP! Je hebt een buitelandse account nodig, Nederland valt niet onder deze promotion!
en ja ik ben nu €0.98 kwijt door deze actie :(

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:33

Gregory76

Sony PlayStation freak

Kol Nedra schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:33:
[...]

PAS OP! Je hebt een buitelandse account nodig, Nederland valt niet onder deze promotion!
Welk deel van "Je moet een US PSN account hebben" begreep jij niet dan?! 8)7

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gregory76 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:35:
[...]

Welk deel van "Je moet een US PSN account hebben" begreep jij niet dan?! 8)7
Ik had een email ontvangen en daarop gekocht. Ik had het nog niet hier gelezen...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Kol Nedra schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:35:
[...]

Ik had een email ontvangen en daarop gekocht. Ik had het nog niet hier gelezen...
Ah, zo... o.k.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
[...]

Staat ook in koeienletters in een oranje banner een waarschuwing dat je een account nodig hebt van bepaalde landen, als je erop klikt zie je dat ook. Je bent overigens je geld niet kwijt, gewoon een US account maken en daarop de code verzilveren. PS4 als primair instellen en je kan de games met je eigen account gewoon spelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 05-04-2017 08:38 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
ASNNetworks schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:38:
[...]

Staat ook in koeienletters in een oranje banner een waarschuwing dat je een account nodig hebt van bepaalde landen, als je erop klikt zie je dat ook. Je bent overigens je geld niet kwijt, gewoon een US account maken en daarop de code verzilveren. PS4 als primair instellen en je kan de games met je eigen account gewoon spelen :)
Nou ja, koeieletters. Gewoon een 1letter breed oranje balkje in een standaard lettertype en dat is het. Valt redelijk niet op op een beetje scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
hmm, heb hem aangeschaft, en (via browser) de code ingegeven op mijn US account.
Nu zie ik de games wel in mijn account bij Media als purchased staan, maar zie ze niet in mijn download lijst.
Als ik (ook via browser) met hetzelfde account ingelogd naar deponia ga, zie ik gewoon het bedrag staan, alsof het dus nog niet gekocht is.
vanavond maar eens op de PS4 zelf kijken.

Edit - Zoals Aenea aangeeft, na een tijdje wachten staat hij wel in de download lijst.

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 05-04-2017 11:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Nou dat wordt een maand op brood en water dus. :+

Maar serieus, binnen 10 minuten heb je een US accountje aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik hou niet zo van point n click, en de darksiders games heb ik al op pc en xbox, denk dat ik het aan me voorbij ga laten gaan. Buiten die games zat er volgens mij niet heel veel spannends in.
Wel leuk dat er wederom een HIB voor ps4 (en stukje 3 ook) is. Goede ontwikkeling.

Minder fijne ontwikkeling vind ik dan Yooka-Laylee brak is op consoles. Even afwachten of het met patches beter word......en dan dus nog beslissen of ik voor ps4, switch of toch pc ga, waarbij die laatste ook echt laatste keuze is, omdat mijn pctje aardig aftands aan het worden is.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
[...]

US account hebben is toch wel ontzettend makkelijk hoor! Heb gewoon het $15 pakketje aangeschaft, staat lekker te downloaden nu!

-------------------------------------------------------------------
M a r c o schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:05:
hmm, heb hem aangeschaft, en (via browser) de code ingegeven op mijn US account.
Nu zie ik de games wel in mijn account bij Media als purchased staan, maar zie ze niet in mijn download lijst.
Als ik (ook via browser) met hetzelfde account ingelogd naar deponia ga, zie ik gewoon het bedrag staan, alsof het dus nog niet gekocht is.
vanavond maar eens op de PS4 zelf kijken.
Duurde bij mij ook even voordat ze in de download lijst stonden...

[ Voor 44% gewijzigd door Aenea op 05-04-2017 10:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

The PlayStation Store Easter Sale begins today. Save on titles like #Battlefield1, #ArkhamKnight, #Overwatch & more:

https://blog.eu.playstati...-begins-today/#sf68095167

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C8pByqWXYAMiwUK.jpg

Alle PS4 aanbiedingen:

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/easter-sale-ps4/cid=STORE-MSF75508-EASTSALE17PS4?smcid=psblog:en:page name::ThePlayStationStoreEasterSalebeginstodayEaster Sale Category Page

Ik ga Yakuza 0 kopen met korting als ik de 10 Euro coupon krijg.

Welke game(s) halen jullie tijdens deze kortingsactie?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haal voorlopig niks. Backlog van hier tot Tokio. Eerst HZD afronden en dan Dishonored 2 denk ik uit de seal halen. Deus Ex moet ik ook nog doen. Until Dawn heb ik ook nog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
edit, oke, werkt niet. Komt er aan.

edit 2 ; oke, krijg het niet voor elkaar

[ Voor 88% gewijzigd door maartend op 05-04-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:31:
Ik haal voorlopig niks. Backlog van hier tot Tokio. Eerst HZD afronden en dan Dishonored 2 denk ik uit de seal halen. Deus Ex moet ik ook nog doen. Until Dawn heb ik ook nog liggen.
Dishonored 2 zeker gaan spelen na HZD! Een van de beste games van afgelopen jaar. Heerlijke sean mechanics en echt fantastisch level/ gameplay design! _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@maartend

Waar heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:14:
PlayStation Europe‏

The PlayStation Store Easter Sale begins today. Save on titles like #Battlefield1, #ArkhamKnight, #Overwatch & more:

[afbeelding]

Alle PS4 aanbiedingen:

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/easter-sale-ps4/cid=STORE-MSF75508-EASTSALE17PS4?smcid=psblog:en:page name::ThePlayStationStoreEasterSalebeginstodayEaster Sale Category Page

Ooo Sony...
Stop eens met die aanbiedingen..
Backlog word maar groter en groter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik probeerde de link te plaatsen waar je de keuze kon maken tussen de verschillende consoles, maar kreeg dat niet voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 04:17
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:02:
[...]

Ooo Sony...
Stop eens met die aanbiedingen..
Backlog word maar groter en groter :+
Ik raad je The Witcher 3 aan. Schijnt een heel goed spel te zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrsrd13 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:05:
[...]

Ik raad je The Witcher 3 aan. Schijnt een heel goed spel te zijn. :+
Heb ondertussen zoveel uur in dit spel zitten dat ik uit mijn hoofd weet welke merchant welke gwent card heeft en waar ik de andere allemaal kan vinden :| ..
Net even uitgerekend, en ik heb zeker al een maand (real life time) doorgebracht in dit spel :X
Staat nu stevig op Nr.3 van meest tijd besteed aan een game :+, op naar Nr.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:15:
Net even uitgerekend, en ik heb zeker al een maand (real life time) doorgebracht in dit spel :X
Uit nieuwsgierigheid: welke games staan op 1 en 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tweakmans schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:36:
[...]

Dat moet haast wel een CoD zijn, of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:36:
[...]

Op Nr.1 inderdaad Call of Duty MW3 (2 keer tot prestige 20, zeker wel zo''n 3000 uur ingestoken :+) ....(Goed geraden Bram :+ )
Op Nr.2 Football Manager 2012...Volgens Steam heb ik daar 2373 uur ingestoken(is nog steeds een spel/carriere wat ik regelmatig nog eventjes een avondje opstart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@Verwijderd Wow, dat is... waanzinnig veel. Je bent in elk geval goed voorbereid voor als de oorlog losbarst of de nationale voetbalploeg een nieuwe coach nodig heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 04:17
Tweakmans schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:56:
@Verwijderd Wow, dat is... waanzinnig veel. Je bent in elk geval goed voorbereid voor als de oorlog losbarst of de nationale voetbalploeg een nieuwe coach nodig heeft. ;)
Veel uren spenderen wil niet zeggen dat je er daadwerkelijk goed in bent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@Mrsrd13 Hahaha, goed punt. Met een paar honderd uur misschien niet, maar met duizenden uren denk ik dat het haast niet anders kan dan dat je veel dingen oppikt. Er zijn opleidingen die minder dan 3000 uur duren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:03:
@Mrsrd13 Hahaha, goed punt. Met een paar honderd uur misschien niet, maar met duizenden uren denk ik dat het haast niet anders kan dan dat je veel dingen oppikt. Er zijn opleidingen die minder dan 3000 uur duren. :P
True.
En ik ga niet zeggen dat ik nou goed was in MW3, kan je niet oordelen over jezelf vind ik..
Enige wat ik erover zeg is dat ik altijd wel ergens bovenaan stond in matches, en destijds ook honderden potjes MLG heb gespeeld met MW3...
Kan al die mappen nu nog steeds dromen :+ .

Maar we gaan nu iets teveel off-topic denk ik ;) .

Vraagje voor de sportgame liefhebbers hier.
Zijn er mensen die de nieuwe MLB The Show gaan halen, zoek namelijk een nieuw iemand waarmee ik wat on-line kan gamen daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrsrd13 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:58:
[...]

Veel uren spenderen wil niet zeggen dat je er daadwerkelijk goed in bent. :+
Laat Dennis nou eens met rust joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
bram1984 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:20:
[...]

Off-topic (maar niet helemaal): moet jouw avatar trouwens een Clicker voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:22:
[...]

Off-topic (maar niet helemaal): moet jouw avatar trouwens een Clicker voorstellen?
Haha jazeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:42

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:15:
[...]

Heb ondertussen zoveel uur in dit spel zitten dat ik uit mijn hoofd weet welke merchant welke gwent card heeft en waar ik de andere allemaal kan vinden :| ..
Als ik zie hoeveel tijd ik in het verleden in World of Warcraft heb gestoken, dan is die maand RLT een lachertje. Dan heb ik het over > 300 dagen /played en dan nog waren er figuren die er x2-3 boven zaten... 8)7 :X

Leuke aanbiedingen wel weer, blijkbaar heb ik vorige maand een tientje verdiend....Bloodborne GOTY of toch The Last of Us Remake... :?

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
vhal schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:29:
[...]
Leuke aanbiedingen wel weer, blijkbaar heb ik vorige maand een tientje verdiend....Bloodborne GOTY of toch The Last of Us RemakeRemastered... :?
Oei, die is lastig... Ik zeg: allebei ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
@vhal Ik zou voor The Last of Us gaan. Wat mij betreft is dat een van de zeldzame titels waarbij zowel de gameplay als het verhaal erg goed zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:20:
Ik heb net nog een RAPS deploy ship gehaald in BOIII.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heeft iedereen die €50,- heeft gespendeerd al bericht ontvangen van Psn voor de €10,- voucher?
Ik heb het nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:42:
[...]

Ik heb net nog een RAPS deploy ship gehaald in BOIII.

*O*
Care Package verdiend? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

Eek2nd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:44:
Heeft iedereen die €50,- heeft gespendeerd al bericht ontvangen van Psn voor de €10,- voucher?
Ik heb het nog steeds niet
In het mailtje dat ik had ontvangen stond: "De code wordt tussen 6 en 7 april weergegeven in het gedeelte Meldingen op je PS4™." en het is nu de 5e, dusssss......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Gregory76 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:51:
[...]

In het mailtje dat ik had ontvangen stond: "De code wordt tussen 6 en 7 april weergegeven in het gedeelte Meldingen op je PS4™." en het is nu de 5e, dusssss......
Ik wacht nog heel ff af dan.. heb mn laatse aankoop om die €50,- vol te maken ook pas de 31e gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

...dus zou je mogen verwachten dat iedereen ondertussen wel dat mailtje zou hebben ontvangen.

Hier ook nog geen mailtje, maar in de voorwaarden stond 'Verzendtijd van tegoedbon'
Tussen 1 en 9 april 2017
. Ik heb dus nog maar even geduld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alleen maar hardcore search and destroy in BOIII
en dan haal je niet vaak hoge killstreaks.

Vandaar ook een care package, doet bijna iedereen in die mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:02:
[...]

Ik speel alleen maar hardcore search and destroy in BOIII
en dan haal je niet vaak hoge killstreaks.

Vandaar ook een care package, doet bijna iedereen in die mode.
Haha dus die RAPS kwam uit een care package? Dat moet je er wel bij zeggen, Dennis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovanni76
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-06 18:19
Vraagje..als iemand Battlefield 1 speelt op Xbox One en die wil overgaan naar Ps4 platform, neemt hij zijn opgebouwde BF1 rank en alles mee naar Ps4 ? Of is het echt gekoppeld aan je platform? Wie weet dit of kan bevestigen of ontkennen?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Giovanni76 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:17:
Vraagje..als iemand Battlefield speelt op Xbox One en die wil overgaan naar Ps4 platform, neemt hij zijn opgebouwde BF1 rank en alles mee naar Ps4 ? Of is het echt gekoppeld aan je platform? Wie weet dit of kan bevestigen of ontkennen?

Thanks
Zit vast aan het account van de console.

Misschien ook interessant voor je, er is ook een BF1 Console topic: \[XBO/PS4] Battlefield 1.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 05-04-2017 15:21 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga denk ik voor shadow of mordor in de sale, met als voornaamste reden dat ik nog 4 euro op m'n account heb staan en er 10 euro bij doe precies goed uitkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:14:
PlayStation Europe‏

[afbeelding]

Alle PS4 aanbiedingen:

Ik voor AC Chronicles of Mirrors Edge Catalyst. Lijken mij allebei leuk.
Nieuwevolger schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:55:
Ik ga denk ik voor shadow of mordor in de sale, met als voornaamste reden dat ik nog 4 euro op m'n account heb staan en er 10 euro bij doe precies goed uitkom.
Zo zat ik ook te kijken. Heb nog 4 euro op mijn account (1 maand PSN voor 1 euro is dus mooi 5 euro :() over omdat ie niet lager iets kan toevoegen aan je portemonnee 8)7 Hopelijk kan ie wel 6 euro bijstorten en dan AC Chronicles of ME Catalyst scoren. OF allebei voor 16 euro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovanni76
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-06 18:19
Jumpman schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:18:
[...]

Misschien ook interessant voor je, er is ook een BF1 Console topic: \[XBO/PS4] Battlefield 1.
Thanks voor je feedback d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
[...]

Ik krijg om onduidelijke reden geen e-mails van PSN, dus ik loop ook deze actie mis.

Begrijp ik het goed dat je de code op je PS4 binnen krijgt? Heb destijds Horizon gekocht op PSN en die telde ook voor deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:18:
[...]

Zit het niet vast aan EA account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NikkiNailz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:37:
Begrijp ik het goed dat je de code op je PS4 binnen krijgt? Heb destijds Horizon gekocht op PSN en die telde ook voor deze actie.

Quote uit mijn PS Mail.
Pagina: 1 ... 50 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!