Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:57
Vanwege een tijdelijke verhuizing waarbij mijn tv niet mee gaat ben ik op zoek naar een monitor om mijn ps pro op aan te sluiten. Ik heb zelf deze gevonden pricewatch: LG 27UD68-P Zwart Ik vind deze alleen een beetje aan de prijs met zijn 450 euro. Iemand nog aanraders?

[ Voor 3% gewijzigd door RaijRaij op 04-01-2017 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
SmooK schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 22:55:
Vanwege een tijdelijke verhuizing waarbij mijn tv niet mee gaat ben ik op zoek naar een monitor om mijn ps pro op aan te sluiten. Ik heb zelf deze gevonden pricewatch: LG 27UD68-P Zwart Ik vind deze alleen een beetje aan de prijs met zijn 450 euro. Iemand nog aanraders?
wat zijn je eisen?

pricewatch: LG 24MP88HV Wit

deze is 23,8 inch en heeft ook speakers, rond de 210 euro

[ Voor 15% gewijzigd door RubenSaurus op 04-01-2017 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Nou voornamelijk dat hij 4k kan ivm de pro. 27 a 28 inch is het formaat wat ik zoek. HDR is er niet op monitoren begreep ik en reactiesnelheid is wat ik gezien heb bij alle gangbare monitoren laag. Ik zoek eigenlijk een monitor met een goede prijs kwaliteitverhouding met bovengenoemde eisen, Het is als tijdelijke vervanging voor gamen op mijn 50 inch sony FHD tv(de w828 voor de geïnteresseerden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
SmooK schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:04:
Nou voornamelijk dat hij 4k kan ivm de pro. 27 a 28 inch is het formaat wat ik zoek. HDR is er niet op monitoren begreep ik en reactiesnelheid is wat ik gezien heb bij alle gangbare monitoren laag. Ik zoek eigenlijk een monitor met een goede prijs kwaliteitverhouding met bovengenoemde eisen, Het is als tijdelijke vervanging voor gamen op mijn 50 inch sony FHD tv(de w828 voor de geïnteresseerden)
categorie: Monitoren

de bovenste uit de selectie is al 100 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack_david
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 09:33
Ik heb vandaag een PS4 slim gekocht via de media markt actie.
Ik heb een vraag qua geluids instelling. Ik heb mijn playstation aangesloten op mijn versterker, die om kan gaan met 7.1 geluid, alleen heb ik hier 2 stereo speakers op aangesloten.
De PS4 herkent dit niet en ik kan bij de instellingen alleen maar 5.1 of 7.1 geluid selecteren, maar hierbij mis ik af en toe kanalen in het geluid. Weet iemand of er een mogelijkheid is om 2.0 te forceren of moet mijn versterker dit om gaan vormen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
DigitalError schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:07:
[...]

categorie: Monitoren

de bovenste uit de selectie is al 100 euro goedkoper.
Ja die was ik ook tegengekomen maar had ik al afgeschoten als optie(de reden is me even ontschoten dus ik lees me opnieuw in nu :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Crack_david schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:07:
Ik heb vandaag een PS4 slim gekocht via de media markt actie.
Ik heb een vraag qua geluids instelling. Ik heb mijn playstation aangesloten op mijn versterker, die om kan gaan met 7.1 geluid, alleen heb ik hier 2 stereo speakers op aangesloten.
De PS4 herkent dit niet en ik kan bij de instellingen alleen maar 5.1 of 7.1 geluid selecteren, maar hierbij mis ik af en toe kanalen in het geluid. Weet iemand of er een mogelijkheid is om 2.0 te forceren of moet mijn versterker dit om gaan vormen?
Ik denk dat je in je versterker 2.0 moet forceren. In het PS4 menu kun je hier niet voor kiezen, bij sommige games kun je bij options wel 2.0 selecteren(als voorbeeld uncharted 4 en bf1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
SmooK schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 22:55:
Waarom niet 'gewoon' een full HD scherm? Grotere maat (32") en de helft van het geld: pricewatch: Samsung UE32J5000AW Zwart

Het is tenslotte tijdelijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
DarkSide schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:20:
[...]

Als je ze "koopt' zijn ze van jouw. En kan je ze gebruiken zolang je lid bent.
Stop je met je lidmaartschap. Dan zijn ze niet meer te spelen
besluit je een halfjaar later weer lid te worden dan zijn ze weer te spelen.

PS. je moet wel de spelen "kopen". Als je deze maand day of the tentacle niet koopt. Kan je die volgende maand dus niet meer kopen. Dus als je denkt dat iets interessant is gewoon aanschaffen
Dat vind ik eigenlijk wel jammer. Ik dacht dat ze echt gratis waren namelijk. Ik denk dat ik even afzie van PS-plus voorlopig, ookal is het nog steeds geen slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
ralph075 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:56:
[...]

Waarom niet 'gewoon' een full HD scherm? Grotere maat (32") en de helft van het geld: pricewatch: Samsung UE32J5000AW Zwart

Het is tenslotte tijdelijk... ;)
Vooral omdat ik hem in een bureau setup ga gebruiken(ik zit er dus heel dicht bij) en dan vind ik 32 inch te groot. Daarnaast kan ik die 150 euro voor een 4k monitor met lage responsetijd en goede kleuren dan wel verantwoorden aan mezelf ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RaijRaij op 05-01-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
TheProf82 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:58:
[...]

Dat vind ik eigenlijk wel jammer. Ik dacht dat ze echt gratis waren namelijk. Ik denk dat ik even afzie van PS-plus voorlopig, ookal is het nog steeds geen slechte deal.
Euh.. je koopt ze voor 0 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Yesssss 21 maart release Mass Effect Andromeda!

Mooi dat het niet juli ofzo is geworden, maar nu kom ik wel een beetje in de knoei met Horizon. Zit ineens maar 3 weken tussen 2 voor mij instabuy games....

Luxeproblemen :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

Phydomir

Dennis

Wordt een drukke maand. In maart komt ook de Switch uit en als Zelda een launch titel is dan is dat voor mij ook direct een reden om die aan te schaffen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
tim085 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:33:
even een snel vraagje, ik wilde net even Tomb Raider kopen, maar zie onder de game deze beschrijving staan:
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration
Square Enix LTD
Vrijsp. Gamecont.|Uitgebracht 11 Okt 2016

Bij andere games staat er gewoon "Volledige Game" ipv "Vrijsp. Gamecont"
Enig idee iemand wat ze hiermee willen aanduiden? Gaat dit over een DLC of toch de volledige versie?
Het is de volledige versie met vrij te spelen content.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:18

DarkSide

theres no place like ::1

TheProf82 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:58:
[...]

Ze zijn toch ook gratis. En "altijd" voor jou.

PS+ koop je als je wilt multiplayeren denk ik.
Ik doe ook nog wel eens Shareplay met vrienden (Lego games en Lara croft temple of osiris).

Voor 50,- heb je een jaar PS+. En gisteren dus Day of the tenctacle gekregen (normaal iets van 15,- geloof ik).
Zonder PS+ zou ik niet zo snel deze aanschaffen. Maar het is toch wel leuk om hem te spelen.
En als je zo het hele jaar bekijkt kun je toch soms wel leuke games spelen die je anders nooit zult doen.
Of veel meer dan 50,- voor kwijt zal zijn.

Voor mij vind ik het dus wel waard om PS+ te nemen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim085
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-08 16:34
CRpt3r55 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:48:
[...]

Het is de volledige versie met vrij te spelen content.
Top, dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13
SmooK schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 00:06:
[...]

Vooral omdat ik hem in een bureau setup ga gebruiken(ik zit er dus heel dicht bij) en dan vind ik 32 inch te groot. Daarnaast kan ik die 150 euro voor een 4k monitor met lage responsetijd en goede kleuren dan wel verantwoorden aan mezelf ;)
Ik zat zelf eerst ook aan een monitor te denken, maar die ondersteunen weer geen HDR. Niet dat TV's in dezelfde prijsklasse daar zo goed in zijn, maar als ik nu iets met een 4K resolutie koop, wil ik ook HDR10 ondersteuning hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkSide schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:57:
[...]

Ik doe ook nog wel eens Shareplay met vrienden (Lego games en Lara croft temple of osiris).

Voor 50,- heb je een jaar PS+. En gisteren dus Day of the tenctacle gekregen (normaal iets van 15,- geloof ik).
Zonder PS+ zou ik niet zo snel deze aanschaffen. Maar het is toch wel leuk om hem te spelen.
En als je zo het hele jaar bekijkt kun je toch soms wel leuke games spelen die je anders nooit zult doen.

Ik doe nooit MP, maar heb het eigenlijk altijd al een beetje. Voor de gratis games en ook het auto-saven naar de cloud vind ik erg prettig, aangezien ik sommige games op 2 verschillende consoles speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:18

DarkSide

theres no place like ::1

idd autosave naar cloud was ik nog vergeten.
Anyway. Persoonlijk vind ik het de wel waard. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk zelf beslissen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb het puur voor multiplayer, maar af en toe pak ik er wel spellen mee die ik vrij veel doe. Dat zie ik dan maar als korting :)
Bijvoorbeeld Don't starve en Rocket Leaugue zijn bij ons zoveel gespeeld dat ik die anders ook wel full price had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Je krijgt ook veel PS+ kortingen op games.

Ik was het sowieso al gewend van Xbox Live, maar vind die kortingen het al waard. Ik koop PS+ vaak in de uitverkoop, betaal daardoor onder de €40 en dat haal ik er wel uit via de kortingen.

Dus online gamen en kortingen voor €40 vind ik prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:26:
[...]

Ja, werkt prima, je moet alleen opletten dat de dlc ook in die store moet worden gekocht. Verder kun je gewoon op je eigen account spelen.
Ik koop zo nu en dan wel games op mijn usa account, maar nooit via amazon, hoe gaat dat dan?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:30
Sagat schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:38:
[...]

Ik koop zo nu en dan wel games op mijn usa account, maar nooit via amazon, hoe gaat dat dan?
Heel simpel, je koopt een game op Amazon en voert de code in op het PlayStation Network.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
Ps4 had een monsterlijke 2016. Op naar de ruim 60mil dit jaar.
PS4 Software Sell through 50.4 Million over the Same Period, UNCHARTED 4: A Thief's End, reached a cumulative sell through of more than 8.7 Million copies globally ~

SAN MATEO, Calif., Jan. 4, 2017 /PRNewswire/ -- Sony Interactive Entertainment (SIE) today announced robust sales for PlayStation®4 (PS4™) computer entertainment system and its software titles this holiday. That includes:
PS4 has sold through more than 6.2 million units during the 2016 holiday season*1.
PS4 has now cumulatively sold through more than 53.4*2 million units globally as of January 1, 2017.
PS4 software sales also remained strong during the 2016 holiday season with more than 50.4 million copies*3 sold in retail stores worldwide and through digital downloads on PlayStation®Store as of January 1, 2017. UNCHARTED 4: A Thief's End reached a cumulative sell through of more than 8.7 million copies globally*4 as of December 21, 2016.
"We are truly grateful for the tremendous support from our fans and partners, which has helped to make this holiday season one of the best in our history," said Andrew House, President and Global CEO of Sony Interactive Entertainment. "We will aim to continue the momentum this year by broadening the PS4 title portfolio, further enriching the revolutionary gaming experiences on PlayStation VR*5 and high quality gaming experience on PlayStation 4 Pro*6, while also expanding network services. We will remain steadfast in making the PS4 the best place to play."

The PS4 system is currently available in 123 countries and regions*7 worldwide.

*1 Number of retail sales to consumers is estimated by SIE. PS4 sales data in Japan and Asia collected 11/21/2016 – 1/1/2017, in North America and Latin America collected 11/20/2016 – 12/31/2016, in Europe collected 11/21/2016 – 12/31/2016.
*2 Number of retail sales to consumers is estimated by SIE. Sales data in Japan collected 2/22/2014 – 1/1/2017, in North America collected 11/15/2013 – 12/31/2016, in Europe and Latin America collected 11/29/2013 – 12/31/2016, and in Asia collected 12/17/2013 – 1/1/2017.
*3 Number of retail sales to consumers is estimated by SIE. Sales data in Japan and Asia collected 11/21/2016 – 1/1/2017, in North America and Latin America collected 11/20/2016 – 12/31/2016, in Europe collected 11/21/2016 – 12/31/2016.
*4 Includes worldwide sell through data for both Blu-ray Disc sell-through quantities and digital sales.
*5 PlayStation®VR
*6 PlayStation®4 Pro
*7 As of 12/7/2016

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
DarkSide schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:57:
[...]

Maar dat zit me juist dwars. Zodra je abonnement afloopt kan je de extra games zomaar niet meer spelen. Ik snap dat niets eeuwig is (Steam of Origin (PC) zal allicht ook eens failliet gaan in ons mensenleven) maar het woord altijd vind ik niet netjes.

Ik snap dat je ze alsnog kan spelen bij een verlenging van het abonnement, maar had het opgevat als; je sluit een abonnement af en kan de games downloaden en spelen (welke beschikbaar zijn gekomen tijdens je abonnementsduur), ook als je abonnement afloopt. Een beetje zoals gratis games op Origin (giveaway).Je 'koopt' ze eenmalig en ze staan eeuwig in je Library.

Maargoed, PS-plus is opzich niet zo heel duur dus misschien sluit ik het alsnog af ooit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
TheProf82 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:12:
[...]

Maar dat zit me juist dwars. Zodra je abonnement afloopt kan je de extra games zomaar niet meer spelen. Ik snap dat niets eeuwig is (Steam of Origin (PC) zal allicht ook eens failliet gaan in ons mensenleven) maar het woord altijd vind ik niet netjes.

Ik snap dat je ze alsnog kan spelen bij een verlenging van het abonnement, maar had het opgevat als; je sluit een abonnement af en kan de games downloaden en spelen (welke beschikbaar zijn gekomen tijdens je abonnementsduur), ook als je abonnement afloopt. Een beetje zoals gratis games op Origin (giveaway).Je 'koopt' ze eenmalig en ze staan eeuwig in je Library.

Maargoed, PS-plus is opzich niet zo heel duur dus misschien sluit ik het alsnog af ooit :).
hele overweging, "op zich niet zo heel duur" etc. Are u kidding me? Zeur niet zo, met de wehkamp actie kon je ps plus voor 37,50 krijgen voor een heel jaar. Dat is 3 euro per maand, een beetje gamer bezuinigt niet op 3 euro per maand, hou het dan lekker bij een simpele gameboy ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door ilyasse15 op 05-01-2017 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
ilyasse15 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:21:
[...]

zeur niet zo, met de wehkamp actie kon je ps plus voor 37,50 krijgen. Dat is 3 euro per maand, een beetje gamer bezuinigt niet op 3 euro per maand, hou het dan lekker bij een simpele gameboy ofzo
Het gaat me niet om de kosten maar om het model. Ik wil niet games alleen kunnen spelen als ik een lopend abonnement heb afgesloten. Maargoed, blijkbaar zeur ik dus ik zal erover ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
TheProf82 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Het gaat me niet om de kosten maar om het model. Ik wil niet games alleen kunnen spelen als ik een lopend abonnement heb afgesloten. Maargoed, blijkbaar zeur ik dus ik zal erover ophouden.
tuurlijk gaat het je wel om de kosten. Als het gratis was zou je niet over het model klagen, of wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Wat ik wel weer vervelend vind is dat wanneer er een vette gratis titel tussenzit, en je besluit deze te willen kopen om hem altijd te kunnen spelen, dit niet kan totdat je PS+ is afgelopen.

Ook vervelend wanneer je vervolgens die titel in de sale ziet verschijnen maar hem dus niet kan kopen tegen de gereduceerde prijs omdat je PS+ actief is.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ThaBEN schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:54:
Wat ik wel weer vervelend vind is dat wanneer er een vette gratis titel tussenzit, en je besluit deze te willen kopen om hem altijd te kunnen spelen, dit niet kan totdat je PS+ is afgelopen.

Ook vervelend wanneer je vervolgens die titel in de sale ziet verschijnen maar hem dus niet kan kopen tegen de gereduceerde prijs omdat je PS+ actief is.
Ook niet als je hem eerst verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online

Als je eerst naar de store gaat (zonder in te loggen), het spel in de winkelwagen gooit... Dan moet je inloggen, maar is de optie om het in de winkelwagen te leggen al geweest... Zou dat misschien wel werken, ook al heb je het spel dus al via Plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Helaas werken bovenstaande methodes niet. Zodra je inlogt of wanneer je hem verwijderd blijft er in de store staan 'gekocht'. Je kunt dus niet opnieuw afrekenen totdat je PS+ is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Maar je kunt hem dus nu gewoon spelen en downloaden? Dan is er toch niet echt een probleem, behalve dat je hem even opnieuw moet aanschaffen als je PS+ afgelopen is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Er is inderdaad verder geen probleem en kan gewoon spelen. Maar een game zoals Rocket League zou ik graag volledig willen bezitten. Dan is het jammer dat wanneer ik hem in de sale zie staan alsnog niet kan aanschaffen tijdens een sale. Maar dat is meer een luxe probleem en lig er niet wakker van ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

We wanted to show you our new green camo DUALSHOCK 4, but all we could find was this blank image… It launches today:

https://www.playstation.c..._Green&emcid=or-pe-101007

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/ps4-accessories-ds4-two-column-02-ps4-eu-20dec16?$TwoColumn_Image$

Alle controllers vernieuwde Versie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ThaBEN schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:01:
Er is inderdaad verder geen probleem en kan gewoon spelen. Maar een game zoals Rocket League zou ik graag volledig willen bezitten. Dan is het jammer dat wanneer ik hem in de sale zie staan alsnog niet kan aanschaffen tijdens een sale. Maar dat is meer een luxe probleem en lig er niet wakker van ofzo ;)
Je kan het eventueel ook kopen via de US Store... Zo heb ik 2x Unmechanical, omdat ik vergeten was dat ie al eens in de Plus was geweest, toen ik hem voor $2 in de Flash sale in de US Store kocht...

[ Voor 51% gewijzigd door ralph075 op 05-01-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:44

Yucko

One clown to rule them all !

ThaBEN schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:01:
2e account maken en voor die je PS4 ook als primair aanwijzen :? Op die manier kunnen alle andere gebruikers (dus ook je normale account) van die PS4 gebruik maken van zijn spellen-bibliotheek/verzameling.

Desnoods nog een 3e account (US) aanmaken waar je hetzelfde als bovenstaand doet zodat je ook van de aanbiedingen in de US-store kunt gebruikmaken.

[ Voor 10% gewijzigd door Yucko op 05-01-2017 14:53 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Foetsie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:22:
[...]

Update: Helaas, de omschrijving 'tank' voor deze controller valt toch tegen. Het linkerpookje is kapot gegaan. Er is iets binnenin kapot waardoor het palletje blijft plakken aan de kant waarnaar je stuurt)

Zelfde euvel waarvoor ik de oude DS4 verving. Echter dat was een oud beestje.

Retour dus... Heel teleurstellend.
Laatste update over de nacon :>

Besloten om de boel maar even helemaal open te maken. Bleek een klemmetje afgevallen te zijn, (wat schijnbaar vaker gebeurt bij DS4's). Zonder dat ding klikt je pookje niet meer terug naar center).

Klemmetje uit oude DS4 erop gezet, wat PE superlijm erop en warempel. Het werkt weer. Voel me bijna een echter tweaker :7

[ Voor 3% gewijzigd door Stringer op 05-01-2017 15:59 ]

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:35
Getuige de reacties altijd op de PS+ titels valt dat nog best mee :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:38
Foetsie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:59:
[...]

Laatste update over de nacon :>

Besloten om de boel maar even helemaal open te maken. Bleek een klemmetje afgevallen te zijn, (wat schijnbaar vaker gebeurt bij DS4's). Zonder dat ding klikt je pookje niet meer terug naar center).

Klemmetje uit oude DS4 erop gezet, wat PE superlijm erop en warempel. Het werkt weer. Voel me bijna een echter tweaker :7
Toen ik het probeerde heb ik per ongeluk het kabeltje wat naar de rumble gaat stuk gemaakt...
En dat moet je dan weer solderen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
Waarom niet gewoon garantie claimen op een controller van 100 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

SmooK schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:53:
Waarom niet gewoon garantie claimen op een controller van 100 euro?
Ik kan slecht tegen wachten, ik kan er niets anders van maken.

Echter, hij was natuurlijk wel retour gegaan als het non-fixable is. Maar ik heb dat klemmetje (op het joystickje) nu dermate vastgezet (lees: gelijmd) dat ik denk dat vaster zit dan bij een vervanger. Ik heb beide klemmetjes gecontroleerd bij m'n oude DS en het is gewoon een zwak punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foetsie schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:17:
Ik kan slecht tegen wachten, ik kan er niets anders van maken.

Echter, hij was natuurlijk wel retour gegaan als het non-fixable is. Maar ik heb dat klemmetje (op het joystickje) nu dermate vastgezet (lees: gelijmd) dat ik denk dat vaster zit dan bij een vervanger. Ik heb beide klemmetjes gecontroleerd bij m'n oude DS en het is gewoon een zwak punt.
Nu je met de controller hebt geprutst is de garantie ook vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:20:
[...]

Nu je met de controller hebt geprutst is de garantie ook vervallen.
Ach ja, sobeit. Ik ga ook niet 3 weken zonder controller zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Zijn die controllers verder wel goed trouwens? Of komen er meer van dit soort mankementen voor(als in massale klachten online)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

SmooK schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:09:
Zijn die controllers verder wel goed trouwens? Of komen er meer van dit soort mankementen voor(als in massale klachten online)
Ik zou er eentje uitproberen bij een gamewinkel. Het komt echt neer op persoonlijke voorkeur: triggers zijn harder en gladder, thumbsticks grotere radius, knoppen aan de achterkant. Op het euveltje wat ik had na (wat dus ook bij een normale DS4 voorkomt) is de bouwkwaliteit zelf wel goed ja. Lees hier en daar wel wat dingen, maar niet massaal oid.

Maar of het iets voor je is zou ik eerst uitproberen gezien de >prijs t.o.v. een Dualshock.

[ Voor 7% gewijzigd door Stringer op 05-01-2017 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou de ps helpdesk niet iets kunnen betekenen als je een game via plus hebt maar toch wilt kopen? Dat is idd wel een nadeel van dit systeem. Then again....zoals al gezegd, niets is eeuwig, in een ideale wereld kunnen we 'straks' in het bejaardenhuis lekker nog alles opnieuw downen waar nodig maar ik vrees het grote vrezen. Mogelijk zijn onze geliefde games dan allemaal abondonware en kan je ze dan downloaden ofzo :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Dat zou niet zo'n probleem hoeven zijn. Tegen het einde van een consolegeneratie is de console meestal toch al gekraakt en kun je in principe alles downloaden wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Iemand enig idee hoe je 4K uitzet in The Last Guardian? Game haalt de 30fps niet eens en is onspeelbaar.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
Heeft iemand een controller die tijdens de release met de PS4 kwam? Wat is daar het model nr van?

Wat ik nu heb is de CUH-ZCT1E. Die kwam volgens mij na de hele thumbstick issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Nou vanmiddag maar 3x de ps4 met extra controller gehaald bij media markt. Deal is niet heel slecht

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Hier laatst vraag gesteld over een headset. Nu raadt iemand mij voor de Pro de Turtle Beach Stealth 520 aan. Die is te koop voor 99 euro. Is dit echt het beste bang for bux? Ik heb er geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Ik heb geen ervaring met Turtle Beach, maar kan wel aangeven dat de Sony Gold Headset ook relaxed werkt en rond dezelfde prijsklasse. En deze heeft geen gedoe met kabels of basisstations zoals de meeste andere wireless headsets hebben. Is letterlijk enkel een thumbdrive in je USB poort prikken. Werkt ook via die methode op je pc/laptop, gewoon thumbdrive insteken en je hebt wireless audio.

Daarnaast is er nog een officiële app voor beschikbaar op PSN waarmee je kant en klare gecalibreerde audio presets voor specifieke game titels kan downloaden. De developers van de games zelf maken deze presets zodat je gegarandeerd bent dat je de audio hoort in de game zoals door de developers bedoeld. Deze heeft ook virtueel 7.1 audio.

€ 84,90 bij Cool Blue

Overigens komt deze maand daar een opvolger van uit met 3D audio ondersteuning welke wellicht de moeite waard is. Geruchten zijn dat de prijs rond de €150 zal liggen.

Meer info: https://www.playstation.c...latinum-wireless-headset/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
@Thaben

heb ze beiden gezien en in handen gehad. Die Turtle Head is echt stukken beter qua materiaal. Nu is hij ook 7.1 en ik begreep dat je dat best wel merkt. De gold is enkel 2.0. Maar thnx for thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmooK schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:09:
Dat zou niet zo'n probleem hoeven zijn. Tegen het einde van een consolegeneratie is de console meestal toch al gekraakt en kun je in principe alles downloaden wat je wilt.
True, ik volg het 'homebrew' gebeuren vrijwel niet en zelfs ik had al footage gezien van wii emulatie op pc en vrijwel alles wat er voor zat. Mogelijk is ps3 en x360 inmiddels ook al unlocked. De media idd wel en zo zal het uiteindelijk idd ook wel met ps4 en xb1 gaan. Als het al niet gebeurd is.

Maar idealiter zou het (imho) het leukste zijn als het nog via de org hw zou kunnen. Gezien de vraag dan minimaal zou zijn zou sony ook met minimale middelen alles overeind kunnen houden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
maartend schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:12:
@Thaben

heb ze beiden gezien en in handen gehad. Die Turtle Head is echt stukken beter qua materiaal. Nu is hij ook 7.1 en ik begreep dat je dat best wel merkt. De gold is enkel 2.0. Maar thnx for thinking.
Fysiek zijn er maar 2 speakers aanwezig, maar de Gold ondersteund wel degelijk virtual 7.1. surround.
Er zit een dedicated button op de headset waarmee je 7.1 op elk moment kan in - of uitschakelen.

Wel is het zo dat zodra je 7.1 mode activeert je duidelijker hoort vanuit welke richting het geluid komt, maar de kwaliteit van het geluid gaat een stapje achteruit gaat.

Mocht je nog even geduld hebben zou ik persoonlijk de reviews van de Sony Platinum headset afwachten. Dit zou echt een exclusieve High-End headset moeten worden die specifiek voor de PS4 is ontwikkeld en verschijnt deze maand. Precieze datum is nog niet bekend dus kan net zo goed volgende week al zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door ThaBEN op 05-01-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:19:
[...]

True, ik volg het 'homebrew' gebeuren vrijwel niet en zelfs ik had al footage gezien van wii emulatie op pc en vrijwel alles wat er voor zat. Mogelijk is ps3 en x360 inmiddels ook al unlocked. De media idd wel en zo zal het uiteindelijk idd ook wel met ps4 en xb1 gaan. Als het al niet gebeurd is.

Maar idealiter zou het (imho) het leukste zijn als het nog via de org hw zou kunnen. Gezien de vraag dan minimaal zou zijn zou sony ook met minimale middelen alles overeind kunnen houden.
De ps4 is al gekraakt en het is mogelijk linux er op te installeren. Dat er op de ps4 dan gepiraat kan worden lijkt een kwestie van tijd. Over emuleren gesproken, Wii u games kunnen al op de pc worden geëmuleerd en aangezien xbox 360 emulatie op de xbox one mogelijk is, zou emulatie op een pc ook mogelijk moeten zijn. Alleen de ps3 door z'n compleet unieke architectuur lijkt de komende tijd de dans te ontspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik bedoelde vooral piraten software op de daadwerkelijke console. Emulatie haalt voor voor mij een groot deel van de ervaring weg. Als je later ps3 games wil spelen maar de games zouden via sony niet meer beschikbaar zijn is het heel makkelijk om voor 25 euro een gekraakte ps3 te kopen en roms/iso's van de game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Mijn zoon speelt regelmatig GTA5 en heeft ook van zijn eigen zakgeld af en toe wat sharkcoins gekocht.

Nu wil ik hem ook een PS4 geven, hij speelt nu op mijn account, is er een manier dat hij het hele spel met aangekochte coins en voortgang kan verder spelen op de nieuwe PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Frank1973 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:43:
Mijn zoon speelt regelmatig GTA5 en heeft ook van zijn eigen zakgeld af en toe wat sharkcoins gekocht.

Nu wil ik hem ook een PS4 geven, hij speelt nu op mijn account, is er een manier dat hij het hele spel met aangekochte coins en voortgang kan verder spelen op de nieuwe PS4?
https://support.rockstarg...yStation-4-Xbox-One-or-PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
dat is als je overstapt naar een ander platform, in dit geval zal hij zijn eigen account af moeten geven aan zijn zoontje ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
maartend schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 20:42:
Hier laatst vraag gesteld over een headset. Nu raadt iemand mij voor de Pro de Turtle Beach Stealth 520 aan. Die is te koop voor 99 euro. Is dit echt het beste bang for bux? Ik heb er geen ervaring mee.
Ik heb deze:
https://shop.turtlebeach.com/us/stealth-500p

Kan je ook nog een paar presets instellen en de mic muten op de headset zelf. Vind m wel lekker zitten want het is over ear ipv on ear en da's wel zo prettig met bijvoorbeeld een bril (ik doe 's avonds meestal mijn lenzen uit). Geluidsweergave vind ik verder prima, je kan volume en mic volume gescheiden aanpassen en de mic kan je er ook gewoon aflaten als je geen zin hebt om te praten.
De opvolger is de 520p trouwens.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
DigitalError schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:49:
[...]

dat is als je overstapt naar een ander platform, in dit geval zal hij zijn eigen account af moeten geven aan zijn zoontje ben ik bang.
Ah overheen gelezen, dat kan inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Avioto schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:44:
Iemand enig idee hoe je 4K uitzet in The Last Guardian? Game haalt de 30fps niet eens en is onspeelbaar.
YouTube: \[4K] The Last Guardian PS4 vs PS4 Pro Graphics Comparison + Frame-Ra...

Sowieso een goed kanaal voor PS4 Pro comparisons enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
Vrijdag schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:47:
[...]

Ik heb deze:
https://shop.turtlebeach.com/us/stealth-500p

Kan je ook nog een paar presets instellen en de mic muten op de headset zelf. Vind m wel lekker zitten want het is over ear ipv on ear en da's wel zo prettig met bijvoorbeeld een bril (ik doe 's avonds meestal mijn lenzen uit). Geluidsweergave vind ik verder prima, je kan volume en mic volume gescheiden aanpassen en de mic kan je er ook gewoon aflaten als je geen zin hebt om te praten.
De opvolger is de 520p trouwens.
Geen last van een brom geluid? Iets dat ik wel in meerdere reviews terug zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Thanks :) Dus als ik het goed begrijp draait de game op 1080p wel op 30 fps. Maar hoe stel ik dit in?

Game draait standaard in 4K en ik zie geen optie om het op 1080p te zetten, waar andere games die optie wel hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Avioto op 06-01-2017 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:22

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Volgens mij moet je dan in de PS4 bij de beeldscherminstellingen de resolutie forceren op 1080p i.p.v. automatisch. Dit geldt dan wel voor alle games die je speelt tot je het weer terugzet.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
ThaBEN schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:19:
[...]

Mocht je nog even geduld hebben zou ik persoonlijk de reviews van de Sony Platinum headset afwachten. Dit zou echt een exclusieve High-End headset moeten worden die specifiek voor de PS4 is ontwikkeld en verschijnt deze maand. Precieze datum is nog niet bekend dus kan net zo goed volgende week al zijn.
Coolblue zegt prijs van €179 en release date van 16-01. Dat is ook hetgeen wat ik in buitenlandse shops zie.
Ik vind persoonlijk €179 erg veel geld en ben bang voor de bouwkwaliteit. De hoofdband van mijn Gold headset is na krap 2 jaar gebruik op meerdere plaatsen gebarsten. Schijnt bekend issue te zijn.

De hoofdband lijkt bij de Platinum van metaal te zijn echter zit er nog een band onder. Als dat hetzelfde harde plastic is als dat van de Gold dan is de kans op barsten weer enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:36

MonkeySleeve

It's just Monkey business

NikkiNailz schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:09:
[...]

Coolblue zegt prijs van €179 en release date van 16-01. Dat is ook hetgeen wat ik in buitenlandse shops zie.
Ik vind persoonlijk €179 erg veel geld en ben bang voor de bouwkwaliteit. De hoofdband van mijn Gold headset is na krap 2 jaar gebruik op meerdere plaatsen gebarsten. Schijnt bekend issue te zijn.

De hoofdband lijkt bij de Platinum van metaal te zijn echter zit er nog een band onder. Als dat hetzelfde harde plastic is als dat van de Gold dan is de kans op barsten weer enorm.
Van de week is die van mij inderdaad gebarsten :-(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 09:03
Ik heb een goede koptelefoon met eem modmic erop. Geen gameheadset die aan deze kwaliteit qua audio kan tippen ;-) Ja je hebt wel een kabelbende, maar, wat een geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:53
ThaBEN schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:07:
Ik heb geen ervaring met Turtle Beach, maar kan wel aangeven dat de Sony Gold Headset ook relaxed werkt en rond dezelfde prijsklasse. En deze heeft geen gedoe met kabels of basisstations zoals de meeste andere wireless headsets hebben. Is letterlijk enkel een thumbdrive in je USB poort prikken. Werkt ook via die methode op je pc/laptop, gewoon thumbdrive insteken en je hebt wireless audio.

Daarnaast is er nog een officiële app voor beschikbaar op PSN waarmee je kant en klare gecalibreerde audio presets voor specifieke game titels kan downloaden. De developers van de games zelf maken deze presets zodat je gegarandeerd bent dat je de audio hoort in de game zoals door de developers bedoeld. Deze heeft ook virtueel 7.1 audio.

€ 84,90 bij Cool Blue

[video]

Overigens komt deze maand daar een opvolger van uit met 3D audio ondersteuning welke wellicht de moeite waard is. Geruchten zijn dat de prijs rond de €150 zal liggen.

[video]

Meer info: https://www.playstation.c...latinum-wireless-headset/
Ik heb de gold sinds eergisteren, maar mij bevalt hij niet heel erg om eerlijk te zijn.
Ik heb in BF1 echt geen idee waar het geluid vandaan komt. Het strookt in ieder geval niet met waar het geluid daadwerkelijk vandaan moet komen.
Tevens vind ik de kwaliteit van het geluid niet zuiver. Ik had er iets meer van verwacht om eerlijk te zijn.
Dat er een app is wist ik niet. Dat ga ik vanavond eens proberen, want was eigenlijk van plan de headset terug te brengen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds een maandje een ps4 slim. Wat mij eigenlijk sinds het begin opvalt is dat als je ps4 opstart met een disk erin dat deze behoorlijk wat geluid maakt. Niet zozeer een continue zoemend geluid maar enkel op het moment dat de drive start met lezen. Geluid is wat lastig te omschrijven. Ook als de ps stopt met het lezen van de disk hoor je het even. Als de ps al even is opgestart en je start dan een game van disk hoor je ook dit opstarten van de drive. Zijn er mensen die dit herkennen van hun ps4 slim/pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
steefje schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:14:
[...]

Ik heb in BF1 echt geen idee waar het geluid vandaan komt. Het strookt in ieder geval niet met waar het geluid daadwerkelijk vandaan moet komen.
Ik heb hetzelde gehad met mijn "gewone" headset van Sony voor de PS4.
Er zit op de headset bij mij een knop genaamd "VSS"
(geen idee waarvoor die is want ik ben tot nu toe te lui geweest om dat uit te zoeken....) maar
dat loste bij mij problemen op dat de weergave van het geluid niet klopte! Even met die knop spelen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ari Gold schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:49:
[...]

Geen last van een brom geluid? Iets dat ik wel in meerdere reviews terug zie komen.
Nee, heb ik eigenlijk helemaal geen last van. Hoor alleen het geluid wat ik zou moeten horen. Nu haal ik vrijwel altijd de mic eraf als ik niet met anderen speel, misschien is dat het?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Sambalsmurf schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Ik heb hetzelde gehad met mijn "gewone" headset van Sony voor de PS4.
Er zit op de headset bij mij een knop genaamd "VSS"
(geen idee waarvoor die is want ik ben tot nu toe te lui geweest om dat uit te zoeken....) maar
dat loste bij mij problemen op dat de weergave van het geluid niet klopte! Even met die knop spelen dus!
Ik gok Virtual Surround Sound ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sambalsmurf
Scrisissszzz schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:25:
[...]

:) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sambalsmurf
:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Chrasher schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 07:41:
Volgens mij moet je dan in de PS4 bij de beeldscherminstellingen de resolutie forceren op 1080p i.p.v. automatisch. Dit geldt dan wel voor alle games die je speelt tot je het weer terugzet.
Dank voor je reactie. Ik vind het nogal bizar dat ik dat elke keer moet doen als ik de game opstart, als ik het in andere games gewoon kan veranderen in de opties. Ik denk dat ik de game gewoon terug stuur en hopelijk komt er ooit een goede patch :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Avioto schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:29:
[...]

Dank voor je reactie. Ik vind het nogal bizar dat ik dat elke keer moet doen als ik de game opstart, als ik het in andere games gewoon kan veranderen in de opties. Ik denk dat ik de game gewoon terug stuur en hopelijk komt er ooit een goede patch :-(
Ze zijn begonnen in 2007 met het ontwikkelen van The Last Guardian. Game is dus ruim 9 jaar in ontwikkeling geweest. Ik hoop niet dat dit een indicatie is hoe snel je een patch kunt verwachten :+

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 06-01-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:53
Scrisissszzz schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:25:
[...]

Die had ik al gevonden, maar maakt niet veel uit vind ik. Tevens wordt het geluid iets minder qua kwaliteit

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
New additions to PlayStation Store’s January sale

O.a. veel PSVR titels in de aanbieding.

[ Voor 11% gewijzigd door ThaBEN op 06-01-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
ThaBEN schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:47:
[...]

Ze zijn begonnen in 2007 met het ontwikkelen van The Last Guardian. Game is dus ruim 9 jaar in ontwikkeling geweest. Ik hoop niet dat dit een indicatie is hoe snel je een patch kunt verwachten :+
Dat snap ik, maar dat is geen excuus om een slecht geoptimaliseerde game uit te brengen. Vooral een game die duidelijk veel PS3 assets gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Laten we hopen dat games die vanaf nu ontwikkeld worden standaard een optie ingebouwd krijgen waar je als spelers kan kiezen of je liever meer FPS of betere graphics/resolutie wil hebben op de Pro. Rise of the Tomb Raider is een goed voorbeeld hoe we het willen hebben.

Ik ga er vanuit dat dit nog kinderziektes zijn waar je altijd tegenaan loopt tijdens de launch van nieuwe techniek en dit straks verleden tijd zal zijn. Dan krijgen we ook geen Pro patches meer maar zitten de Pro opties standaard al in de game.

Daarbij is The Last Guardian sowieso een uitzondering. Gezien hoe de ontwikkeling van The last Guardian is verlopen kan ik me voorstellen dat ze nooit rekening hebben gehouden dat de game ook nog eens op 4K moet presteren. Toen men aan de game begon in 2007 was de PS3 nog niet eens in Europa op de markt.

Hopelijk komt er gauw een patch die dit zal oplossen.

[ Voor 9% gewijzigd door ThaBEN op 06-01-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06:47
Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:23:
Heb nu sinds een maandje een ps4 slim. Wat mij eigenlijk sinds het begin opvalt is dat als je ps4 opstart met een disk erin dat deze behoorlijk wat geluid maakt. Niet zozeer een continue zoemend geluid maar enkel op het moment dat de drive start met lezen. Geluid is wat lastig te omschrijven. Ook als de ps stopt met het lezen van de disk hoor je het even. Als de ps al even is opgestart en je start dan een game van disk hoor je ook dit opstarten van de drive. Zijn er mensen die dit herkennen van hun ps4 slim/pro?
Ik heb het 2e model, dus niet launch en niet slim. En die doet hetzelfde. Bij het opstarten van de console hoor je de disk een tijdje spinnen, maar dat stopt vanzelf na een tiental seconden ongeveer. Het is niet heel luid, en duurt niet lang genoeg om storend te zijn.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

NikkiNailz schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:09:
[...]

Dit soort headsets moet je ook niet aanschaffen. Je kunt beter voor een gerenommeerd zoals Sennheiser of Beyerdynamic gaan, daar heb je in dezelfde prijs categorie headsets die vele malen beter zijn in prijs/kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malfunctions schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:02:
[...]

Ik heb het 2e model, dus niet launch en niet slim. En die doet hetzelfde. Bij het opstarten van de console hoor je de disk een tijdje spinnen, maar dat stopt vanzelf na een tiental seconden ongeveer. Het is niet heel luid, en duurt niet lang genoeg om storend te zijn.
Dank voor je reactie, het is niet zozeer een blazend geluid van een disc die op volle snelheid draait, maar meer een een piepende zoem van iets wat op snelheid komt of een leeskop die beweegt. Daarna hoor je een soort van blazen wat je eigenlijk bij elke dvd drive op snelheid ook hoort, tot dat het blazen stopt, dan hoor je het ook weer even. Geluid is gewoon erg moeilijk te omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Best-selling PlayStation Store games 2016 (all formats)

Rocket League (PS4)
Fifa 17 (PS4)
Battlefield 4 (PS4)
Battlefield 1 (PS4)
Destiny: Rise of Iron (PS4)
Grand Theft Auto V (PS4)
Uncharted 4: A Thief’s End (PS4)
Need for Speed (PS4)
Minecraft: PlayStation 4 Edition (PS4)
Call of Duty: Infinite Warfare (PS4)
Ark: Survival Evolved (PS4)
FIFA 16 (PS4)
Battlefield Hardline (PS4)
Tom Clancy’s The Division (PS4)
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege (PS4)
Hitman (PS4)
The Witcher 3: Wild Hunt (PS4)
Star Wars Battlefront (PS4)
Ratchet & Clank (PS4)
Far Cry Primal (PS4)

Opvallend dat No Mans Sky er niet tussen zit, die stond bij de Steam lijst wel enorm hoog.

https://blog.eu.playstati...ation-store-game-of-2016/

[ Voor 7% gewijzigd door Homeland op 06-01-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes hoor een game die voor geen meter draait op nummer 11 en de best verkochte DLC van december is iets waarvan mensen niet eens weten wat ze gaan krijgen. Voor de rest in de lijst een combinatie van grote releases en games die scherp geprijst waren in acties. Wel knap dat rockel league zo hoog kan krijgen terwijl het de eerste maand gratis was. Voor de rest niet heel gek dat games als Rachtet and clank of Far Cry primal iets beter hebben verkocht dan no man's sky, denk niet dat het veel scheelde.

De us heeft blijkbaar een andere lijst, daar staat no man's sky wel in. http://blog.us.playstatio...es-top-downloads-of-2016/

[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 06-01-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 22:28
Toch knap, 3 Battlefield titels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Battlefront ook nog eens.

Jammer dat vrijwel alle shooters zich op MP richten en als het al SP is, is het een military shooter. Ik zou wel weer eens een game als Half-Life of Metro willen zien. Wellicht binnenkort weer eens aan een Metro playthrough beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Gok genomen en de Turtle Beach 520P gekocht. Was gisteren even 99 euro bij MM, nu weer 115. En dus zit ik nu iig qua bouwkwaliteit beter dan de PS4 headset van Sony zelf, ik geloof dat dat de Gold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Is de PS:VR een nuttige aankoop of kan ik beter voor een PC VR bril gaan? Ik heb een goede game PC en een PS4 pro. Ik weet dat de PS4's VR bril waarschijnlijk significant minder mooi is, maar het is significant goedkoper en wat "socialer" (woonkamergenoten kunnen meekijken?) en ik geen zin in gerommel heb met configuratie

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Leuke acties in de ps store, helaas zijn veel aanbiedingen via de us store/amazon.com nog steeds interessanter, en bovendien waren die eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 16:30
Weet iemand hoe je de Singstar microfoons werkend krijgt op de ps4. We hebben Just Sing gekocht om met de kinderen te spelen. Maar ik krijg de microfoons met geen mogelijkheid werkend. Ik ben ook in de settingspiegel bezig geweest. Maar ik kan de mics nergens selecteren.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Gamebuster schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:46:
Is de PS:VR een nuttige aankoop of kan ik beter voor een PC VR bril gaan? Ik heb een goede game PC en een PS4 pro. Ik weet dat de PS4's VR bril waarschijnlijk significant minder mooi is, maar het is significant goedkoper en wat "socialer" (woonkamergenoten kunnen meekijken?) en ik geen zin in gerommel heb met configuratie
Lees anders even Het grote Playstation VR topic door.

Ikzelf ben er zeer over te spreken en vind het mijn beste koop van de afgelopen jaren. Impact van VR vind ik groter dan wanneer ik normaal overstap naar een nieuwe generatie console.
Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening.

Je bent wel een early adopter dus er zijn voornamelijk veel kleinere techdemo achtige games op dit moment, dat is wel iets om rekening mee te houden. Deze maand komt wel weer Resident Evil 7 uit welke volledig in VR is te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Laatst online: 16-09 12:06
Hebben er nog meer mensen last van het niet in kunnen loggen bij PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vraag je eerst eens af welke games je in VR wil spelen. Als ik geen iRacing in de Rift zou spelen dan zou de Rift bij mij alleen maar stof liggen te verzamelen.
Als ik nu kijk naar het aanbod van games dan zou ik eerder voor de ps VR gaan. Ik heb het idee dat daar eerder de grote titels met VR support op gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 17:18:

Jammer dat vrijwel alle shooters zich op MP richten en als het al SP is, is het een military shooter. Ik zou wel weer eens een game als Half-Life of Metro willen zien. Wellicht binnenkort weer eens aan een Metro playthrough beginnen.
De Titanfall 2 campaign is Half-Life 3. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
bram1984 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 17:18:

Doom is erg leuk en niet duur. Ook map maker ingebouwd met deelmogelijkheden, dus veel content

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Phydomir schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 08:10:
[...]

Vraag je eerst eens af welke games je in VR wil spelen. Als ik geen iRacing in de Rift zou spelen dan zou de Rift bij mij alleen maar stof liggen te verzamelen.
Als ik nu kijk naar het aanbod van games dan zou ik eerder voor de ps VR gaan. Ik heb het idee dat daar eerder de grote titels met VR support op gaan komen.
Misschien helpt dit lijstje bij je keuze:
Confirmed PlaystationVR Games

Staan alle aankomende en reeds uitgebrachte PSVR games inclusief trailers, reviews, of ze met move controllers zijn te spelen en of ze PS4 Pro support hebben :*)

[ Voor 29% gewijzigd door ThaBEN op 07-01-2017 09:26 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!