Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

De Nacon revolution gekocht. Had sowieso een nieuwe nodig omdat de linkerstick van mijn tweede DS4 naar naar rechts bleef driften.

Na een weekendje spelen er redelijk tevreden mee. Het linkerpookje zoals een Xbox is prettig als voormalig 360 speler, maar het grootste voordeel zijn de 4 knoppen achterop de controller. Twee zitten niet mega handig maar de andere twee zitten precies op je vingers.

Minder vind ik de erg hoekige / puntige triggers die ook nog eens van glad plastic zijn. Vanwege m'n houding op de DS4 leg ik ze nu continue op het bovenste puntje, wat irritant is. Ik denk een kwestie van wennen, maar een matte afwerking of überhaupt rondere triggers was beter geweest. Wellicht dat het voor FPS spelers juist een beter gevoel geeft.

Voor de rest is elke knop met de software volledig te remappen, wat dus met de knoppen achterop goed uitkomt. Je kan zelfs macro's maken, maar ik speel geen online FPS en het komt een beetje in de buurt van cheaten gevoelsmatig. Hoewel, toen ik voor de lol een macro probeerde, viel me op dat deze niet altijd betrouwbaar wordt uitgevoerd.

Nadeel is dat de controller bedraad is, weliswaar wordt een zeer lange kabel meegeleverd. Verkooppraatje is dat de verbinding via kabel verloopt vanwege verminderde inputlag, maar ik vermoed dat third party controllers gewoon geen licentie voor de Bluetooth verbinding mogen/willen neerleggen. Je moet de PS4 dus ook aan doen met de powerknop of een andere DS4.

De bouwkwaliteit simpelweg fantastisch, je kan gewichtjes toevoegen waardoor de controller lekker zwaar en evenwichtig wordt. Het voelt enorm stevig, bijna als een tank. Waar je een DS4 nog wel eens kan 'inknijpen' hoef je niet bang te zijn dat deze knarst. Voor en nadelen dus, maar voor mij de €50 euro extra t.o.v. een normale nieuwe DS4 wel waard.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foetsie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:38:
De Nacon revolution gekocht. Had sowieso een nieuwe nodig omdat de linkerstick van mijn tweede DS4 naar naar rechts bleef driften.

Na een weekendje spelen er redelijk tevreden mee. Het linkerpookje zoals een Xbox is prettig als voormalig 360 speler, maar het grootste voordeel zijn de 4 knoppen achterop de controller. Twee zitten niet mega handig maar de andere twee zitten precies op je vingers.

Minder vind ik de erg hoekige / puntige triggers die ook nog eens van glad plastic zijn. Vanwege m'n houding op de DS4 leg ik ze nu continue op het bovenste puntje, wat irritant is. Ik denk een kwestie van wennen, maar een matte afwerking of überhaupt rondere triggers was beter geweest. Wellicht dat het voor FPS spelers juist een beter gevoel geeft.

Voor de rest is elke knop met de software volledig te remappen, wat dus met de knoppen achterop goed uitkomt. Je kan zelfs macro's maken, maar ik speel geen online FPS en het komt een beetje in de buurt van cheaten gevoelsmatig. Hoewel, toen ik voor de lol een macro probeerde, viel me op dat deze niet altijd betrouwbaar wordt uitgevoerd.

Nadeel is dat de controller bedraad is, weliswaar wordt een zeer lange kabel meegeleverd. Verkooppraatje is dat de verbinding via kabel verloopt vanwege verminderde inputlag, maar ik vermoed dat third party controllers gewoon geen licentie voor de Bluetooth verbinding mogen/willen neerleggen. Je moet de PS4 dus ook aan doen met de powerknop of een andere DS4.

De bouwkwaliteit simpelweg fantastisch, je kan gewichtjes toevoegen waardoor de controller lekker zwaar en evenwichtig wordt. Het voelt enorm stevig, bijna als een tank. Waar je een DS4 nog wel eens kan 'inknijpen' hoef je niet bang te zijn dat deze knarst. Voor en nadelen dus, maar voor mij de €50 euro extra t.o.v. een normale nieuwe DS4 wel waard.
Moet je dat ding echt een computer hangen om te remappen? Dat is wel omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

bram1984 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:43:
[...]

Moet je dat ding echt een computer hangen om te remappen? Dat is wel omslachtig.
Tja, toevallig staan m'n pc en ps4 in dezelfde mancave. Kleine moeite. Maar voor anderen wellicht irritant. Voordeel is dat je 4 profielen kan laden, dus dan ben je wel ook wel klaar, mocht je een paar settings willen proberen. Je switched met een knop tussen profielen, erg handig.

PS. Waar ben je bij Everybody's Gone to The rapture?
Welk personage volg je? Je moet het licht blijven volgen tot je weer een nieuw personage volgt..

[ Voor 4% gewijzigd door Stringer op 02-01-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foetsie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:47:
[...]

Tja, toevallig staan m'n pc en ps4 in dezelfde mancave. Kleine moeite. Maar voor anderen wellicht irritant. Voordeel is dat je 4 profielen kan laden, dus dan ben je wel ook wel klaar, mocht je een paar settings willen proberen. Je switched met een knop tussen profielen, erg handig.

PS. Waar ben je bij Everybody's Gone to The rapture?
Welk personage volg je? Je moet het licht blijven volgen tot je weer een nieuw personage volgt..
Ja ik heb die Strikepack add-on en daarbij is het gewoon een kwestie van het remap knopje ingedrukt houden en dan de knop indrukken die je aan de corresponderende paddle wilt mappen. Instant en on-the-fly. Dat vind ik ook meteen een van de grootste pluspunten. Ik speel zo nu en dan games door elkaar, dus dan is dat wel relaxt.

Ik heb eigenlijk geen idee. Ik kom zo nu en dan op een plek waar een paar van die lichten met elkaar praten. Moet eerlijk zeggen dat die gesprekken mijn interesse amper kunnen vasthouden. Maar volgen? Het is me niet opgevallen dat ze ergens heen gaan? Dus als je dat een keer mist, weet je meteen niet meer waar je naartoe moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 20:16

DarkSide

theres no place like ::1

bram1984 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:28:
In heb na een hele lange tijd Everybody's Gone To The Rapture weer opgepakt, maar ik heb geen idee wat ik verder moet doen. Heb het idee het hele gebied nu verkend te hebben, en nu? Iemand tips? Anders wordt het een shift-delete'je denk ik.
Geen idee waar je bent. ik loop maar wat, enigzins tactisch, rond. Op zoek naar radios en telefoons en lichtjes. Volgens mij als je alle "hotspots" gehad hebt kan je verder.
Normaal hou ik wel van puzzel spellen of vage spellen. Maar het kan mij tot nu toe echt slecht boeien.
Op zich wel benieuwd wat er nu gebeurd is. Maar wat is de uitdaging in het spel dan alleen rondlopen.
Er zijn geen puzzels oid (of komt dat nog?). Ik heb nu 2 "nachtscenes\overgangen" gehad.
Maar totaal geen drive om verder te gaan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkSide schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:03:
[...]

Geen idee waar je bent. ik loop maar wat, enigzins tactisch, rond. Op zoek naar radios en telefoons en lichtjes. Volgens mij als je alle "hotspots" gehad hebt kan je verder.
Normaal hou ik wel van puzzel spellen of vage spellen. Maar het kan mij tot nu toe echt slecht boeien.
Op zich wel benieuwd wat er nu gebeurd is. Maar wat is de uitdaging in het spel dan alleen rondlopen.
Er zijn geen puzzels oid (of komt dat nog?). Ik heb nu 2 "nachtscenes\overgangen" gehad.
Volgens mij blijft het hierbij. Het is echt een loopsimulator pur sang. Ik denk dat ik 'm maar ga verwijderen. Het loopt ook zo sloom (ja, ik ken de geheime "sprint" knop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:31
bram1984 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:28:
In heb na een hele lange tijd Everybody's Gone To The Rapture weer opgepakt, maar ik heb geen idee wat ik verder moet doen. Heb het idee het hele gebied nu verkend te hebben, en nu? Iemand tips? Anders wordt het een shift-delete'je denk ik.
Ik bleef (gewoon) altijd achter die bewegende lichtbollen aanlopen.
En zo heb ik het ook uitgespeeld. Heb geen idee meer wat nou de clou was. Weet wel dat al die verhalen van de bewoners me geen reet interesseerden. Heb het uitgespeeld omdat ik er nou eenmaal aan was begonnen en er al veel tijd in had zitten. Zal het 'spel' nooit meer opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Je begint met het volgen van Dominee Jeremy. Alle gesprekken die je tegenkomt zijn van hem samen met iemand anders in het dorp. De gesprekken of gebeurtenissen zijn niet altijd in chronologische volgorde. Dat komt omdat het ene gesprek gaat over het persoonlijke leven van dit personage en andere gebeurtenissen gaan over de rode draad in het verhaal, waar de titel naar verwijst. Kom je een extra gloeiende bol tegen dan moet je met je controller bewegen zodat er een hele scene ontvouwdt.

Blijf je het licht volgen door het dorp dan kom je uiteindelijk naar het (vaak dramatische) einde van dat personage en ga je het verhaal van iemand anders volgen, tot uiteindelijk...

Tip, luister alle draagbare radio's en telefoons. Die vertellen je steeds meer wat er aan de hand is in het dorp.

Dit is geen spel dat interactief is, je bent toeschouwer en luisteraar van een verhaal. Het verhaal is het spel. Normaal gesproken houd ik hier niet van, dit spel (met de fenomenale muziek) wist mij te pakken. Geniale ervaring. Mits je in de mood bent en er de tijd voor hebt of neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Foetsie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:12:

Dit is geen spel dat interactief is, je bent toeschouwer en luisteraar van een verhaal. Het verhaal is het spel. Normaal gesproken houd ik hier niet van, dit spel (met de fenomenale muziek) wist mij te pakken. Geniale ervaring. Mits je in de mood bent en er de tijd voor hebt of neemt.
Dit is wat ik ook veel las en stond daarom ook op mijn wishlist.
Was blij dat hij op PS+ was. En nu helemaal. Hij is nog niet verwijderd. Misschien dat ik hem nog een x oppak. Maar had meer het idee van een soort 7th guest achtig spel.
Waarbij je ook niet ziet wie je bent. En dat je scenes voor je ziet ontrafelen. Maar dan wel meer met puzzels.

Grafisch ziet het er wel goed uit. En de muziek en sfeer zijn ook goed.
Maar het pakt me toch niet helemaal.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Foetsie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:12:
Je begint met het volgen van Dominee Jeremy. Alle gesprekken die je tegenkomt zijn van hem samen met iemand anders in het dorp. De gesprekken of gebeurtenissen zijn niet altijd in chronologische volgorde. Dat komt omdat het ene gesprek gaat over het persoonlijke leven van dit personage en andere gebeurtenissen gaan over de rode draad in het verhaal, waar de titel naar verwijst. Kom je een extra gloeiende bol tegen dan moet je met je controller bewegen zodat er een hele scene ontvouwdt.

Blijf je het licht volgen door het dorp dan kom je uiteindelijk naar het (vaak dramatische) einde van dat personage en ga je het verhaal van iemand anders volgen, tot uiteindelijk...

Tip, luister alle draagbare radio's en telefoons. Die vertellen je steeds meer wat er aan de hand is in het dorp.

Ja ik heb het gevoel dat ik alles wel gevonden heb. Gewoon geen idee meer waar ik naartoe moet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
bram1984 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:22:
[...]

Ja ik heb het gevoel dat ik alles wel gevonden heb. Gewoon geen idee meer waar ik naartoe moet nu.
Als het goed is zie je op de hier en daar hangende kaarten een beetje welke richting je op moet. Zie het als een soort "C" waar je van rechtsonder naar rechtsboven gaat :)

Ik vond het wel een aardige, sfeervolle game, maar inderdaad wel wat sloom. Minder replay value dan bv Firewatch ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-08 19:49
TLG in de aanbieding;

Referral links zijn niet toegestaan

[ Voor 73% gewijzigd door Chaoss op 03-01-2017 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 20:28

Yucko

One clown to rule them all !

iemand een idee wanneer we de PS+ games van Januari kunnen downloaden?

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-08 21:48
Yucko schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:58:
Ergens vandaag.

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yucko schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:58:
Hier rond 13/14 uur:

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Yep nu dus. Yay, weer day of the tentacle spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
ThaBEN schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:55:
Coming to PlayStation in 2017 | PS4
[video]
2017 wordt een rustig jaar voor mij. Uncharted: The Lost Legacy en Red Dead Redemption 2 zijn voor mij de enige echte interessante games. FIFA 18 en Gran Turismo Sport zal er uiteindelijk ook wel komen. Prima, want ik heb nog behoorlijk wat games in de backlog.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-08 16:35
Jumpman schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:39:
[...]

2017 wordt een rustig jaar voor mij. Uncharted: The Lost Legacy en Red Dead Redemption 2 zijn voor mij de enige echte interessante games. FIFA 18 en Gran Turismo Sport zal er uiteindelijk ook wel komen. Prima, want ik heb nog behoorlijk wat games in de backlog.
Komt FFXII the zodiac Age ook niet dit jaar uit?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Jasphur schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:37:
[...]

Komt FFXII the zodiac Age ook niet dit jaar uit?
Volgens een aantal webshops: 31-12-2017, dus nog onduidelijk. Maar de game is voor mij niet boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-07 13:44
Opvallen, PSN game BlazeRush -> Gratis. Voeg je hem aan je winkelwagentje toe 3,99 (van 9,99).

Had al bijna niet opgelet en hem gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Je moet de PS3 versie pakken die is gratis en kun je ook op de PS4 spelen.
De PS4 versie is afgeprijsd van €9,99 naar €3,99

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
ThaBEN schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:20:
Nu werkt het wel, op de site linkte hij dan waarschijnlijk naar de verkeerde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 20:28

Yucko

One clown to rule them all !

ThaBEN schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:20:
maar wanneer je de game in eerste instantie selecteert in het PS+ overzicht, is het de PS3 versie die gratis is. Pas wanneer je je mandje bekijkt zie je ineens dat de prijs naar € 3,99 gegaan is (of hij dan PS4 aangeeft weet ik niet want mij is het intussen gelukt om de PS3 versie af te rekenen).

Titan Souls stond ook voor een niet gratis bedrag in mijn mandje in ene (en die is PS4/Vita crossbuy dus hoe is dat dan te verklaren?)

Lijkt erop dat de site inderdaad naar verkeerde versies linkte wanneer je ze in je mandje plaatste.

[ Voor 7% gewijzigd door Yucko op 03-01-2017 16:34 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 21:37
Jumpman schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:39:
[...]

Uncharted 4 zou toch de laatste zijn :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
RedHat schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:49:
[...]

Uncharted 4 zou toch de laatste zijn :?
Dat is de DLC voor UC 4. En of het echt de laatste zou zijn weet ik niet, wel de laatste met Nathan Drake in de hoofdrol (de DLC is dan ook niet vanuit zijn perspectief).

En je gaat mij nu vertellen dat je die trailer gemist hebt :P

[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 03-01-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
LOTG schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:04:
[...]

Dat is de DLC voor UC 4. En of het echt de laatste zou zijn weet ik niet, wel de laatste met Nathan Drake in de hoofdrol (de DLC is dan ook niet vanuit zijn perspectief).

En je gaat mij nu vertellen dat je die trailer gemist hebt :P
Ja, eigenlijk wel :)

Ik dacht dat er ook geen betaalde DLC voor uitkwam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
RedHat schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:06:
[...]

Ik denk dat het meer een standalone expansion word, zoiets als Left Behind voor The Last Of Us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
[...]

was al op release bekend he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat was al lang en breed bekend voordat Uncharted 4 uit was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 18:46

mno

ghstly schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:28:
Dank voor de reminder :)

Gewoon rösti

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
ghstly schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:28:
"This must be that Woodstock place mom and dad are always talking about"

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Blijkbaar is Rime geen PS4 exclusive meer..? Komt dit jaar uit voor PS4, PC, Xbox en de Switch. Dat had ik niet meegekregen.

Toffe trailer btw, game ziet er sfeervol uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterbont
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-02-2022
Hallo,

Ik heb een probleem met mn PS4 pro. Als ik de PS4 op start krijg ik wite pixels te zien bij het PS logo.
Als daarna het menu getoond wordt zijn de pixels weer verdwenen. Ook tijdens het uitschakelen komen er witte pixels tevoorschijn op een zwart scherm.

Nu klonk mijn Playstation ook aardig luid gisteren en was hij nogal hard aan het blazen. (nooit echt eerder gehoord)

Iemand hier ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:25
DarkSide schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:03:
[...]

Everybody's gone to the rapture heb ik met een gids compleet uitgespeeld. Naar mijn mening is dit de beste manier om alles eruit te halen omdat je zo het verhaal beter begrijpt of in ieder geval compleet hebt. Heb het spel in ~ 8 uur op platina gezet dus voor degene die voor platina trofeeën gaan is dit wel een makkelijke.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 00:51:
[...]

Everybody's gone to the rapture heb ik met een gids compleet uitgespeeld. Naar mijn mening is dit de beste manier om alles eruit te halen omdat je zo het verhaal beter begrijpt of in ieder geval compleet hebt. Heb het spel in ~ 8 uur op platina gezet dus voor degene die voor platina trofeeën gaan is dit wel een makkelijke.
Gisteren verwijderd. Vond het wel best. Genoeg leukere games te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Even een vraag;

Gisteren een PS4 Pro aangeschaft. Ik heb geen 4K TV, maar een Full HD TV van 4 jaar oud.

Nu is de meegeleverde HDMI kabel iets aan de korte kant, dus ik moet een nieuwe kabel gaan kopen vandaag.

Ik ben niet thuis op dit gebied, ik lees over 1.4 en 2.0. Kabels met Ethernet of zonder etc.

Welke kabel kan ik het beste kopen?
Ik zou wel graag de hogere framerate willen. Moet ik dan daarop de keuze voor een kabel baseren?

(Wel bijzonder dat op de achterkant van de PS4 doos staat dat je ALLEEN de meegeleverde HDMI kabel mag gebruiken. Waarom zou dit zijn?)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-08 15:41

Griffin

Is mythical

freddyathlon schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 07:48:
Even een vraag;

Gisteren een PS4 Pro aangeschaft. Ik heb geen 4K TV, maar een Full HD TV van 4 jaar oud.

Nu is de meegeleverde HDMI kabel iets aan de korte kant, dus ik moet een nieuwe kabel gaan kopen vandaag.

Ik ben niet thuis op dit gebied, ik lees over 1.4 en 2.0. Kabels met Ethernet of zonder etc.

Ik zou wel graag de hogere framerate willen. Moet ik dan daarop de keuze voor een kabel baseren?

(Wel bijzonder dat op de achterkant van de PS4 doos staat dat je ALLEEN de meegeleverde HDMI kabel mag gebruiken. Waarom zou dit zijn?)
Alleen de HDMI kabel van de PS4 mogen gebruiken is kolder, het is een advies omdat Sony die kabels koopt en dus garantie van werking kan geven.

Verder is Ethernet over HDMI nogal nutteloos, beste is gewoon om een ethernet kabel ernaast te leggen.

En voor betere framerates maakt een HDMI type niet echt uit.
Wat wel uit maakt is of je in de toekomst 4k wilt hebben. Je kan nu goedkoop een 1.4 HDMI halen, maar waarom niet gelijk een 2.0 en voorbereid zijn op de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Kijk, daar kan ik wat mee. Dus wanneer ik een HDMI 2.0 kabel koop, kan ik die nu nog gewoon met mijn FullHD TV gebruiken en tzt op een 4K.

2.0 is dus ook altijd High Speed?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-08 14:39
Even een vraag;

verschil tussen 1.4 en 2.0 is de hoeveelheid data die je over de kabel kan sturen --> hoe meer data er over heen kan hoe beter/sneller je beeldjes binnen komen op de TV. Ethernet staat hier (voor zover bij mij bekend) los van. HDMI 2.0 is op dit moment wat duurder dan de 1.4. Je kan er echter wel weer langer mee vooruit gezien de opkomst van 4K TV's (en daarmee de behoefte meer data over HDMI te knallen) en deze zal er vast ook een bij jou thuis zal komen op den duur... ;)

linkje met toelichting; http://www.trustedreviews.com/opinions/hdmi-2-0-vs-1-4

wat me daarin overigens opviel is dat HDMI 1.4 op 4K beperkt is tot slechts 24 beelden per seconde. Precies genoeg voor zo ongeveer elke film (enkele uitzonderingen zoals the hobbit daargelaten). Bij games wil je echt wel meer dan 24 frames zien (sony hanteert geloof ik 30FPS als minimum bij game releases).

Die waarschuwing m.b.t. de geleverde HDMI kabel zal mogelijk van Sony zijn om zichzelf in te dekken, allicht onzin dat je geen andere kabel zou kunnen gebruiken. :+
freddyathlon schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:07:
Kijk, daar kan ik wat mee. Dus wanneer ik een HDMI 2.0 kabel koop, kan ik die nu nog gewoon met mijn FullHD TV gebruiken en tzt op een 4K.

2.0 is dus ook altijd High Speed?
Jep, backwards compatible noemen ze dat :9

2.0 zou highspeed moeten zijn / betekenen volgens een v/d comments (ik kan het echter niet bevestigen dioor gebrek aan kennis hierover ;) )

"Bottom line is that HDMI cables DO NOT have a version number. They are either standard or high speed. "

[ Voor 14% gewijzigd door jimz93 op 04-01-2017 08:14 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Mooi. Dus ik kan gewoon een High Speed HDMI kabel kopen en hoef niet te letten of dit nu 1.4 of 2.0 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-08 14:39
freddyathlon schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:22:
Mooi. Dus ik kan gewoon een High Speed HDMI kabel kopen en hoef niet te letten of dit nu 1.4 of 2.0 is...
Als het er niet bij staat zou ik het even navragen voor de zekerheid, ik krijg het idee dat dit label tegenwoordig overal op geplakt wordt.

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45
Ik dacht al: "Wat is het rustig in het topic...", blijkt er al 3 dagen een nieuw topic te zijn :D

O ja, ik ben ook van dat andere lijstje ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
freddyathlon schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:22:
Yup. Een highspeed hmdi kabel is voldoende en hoeft niet duurder te zijn dan pakweg 5 tot 8 euro (2 meter). Meer zou ik er niet aan uitgeven, tenzij je er 4K@60p er overheen wilt sturen maar dat is bij jou niet van toepassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
allakebels.nl heeft verschillende HDMI kabels in de aanbieding. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 04-01-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Even een vraagje over PlayStation Plus. Ik heb gisteren een abonnement afgesloten en zag dat je 2 games per maand gratis mag downloaden. Op de PlayStation site staat "Ontvang elke maand 2 PS4-games die je mag downloaden en houden zolang je lid bent."

Bedoelen ze hiermee dat als ik nu een game download, ik deze oneindig (totdat mijn abo stopt) kan spelen gratis? Of stopt zodra er volgende maand nieuwe gratis games beschikbaar komen?

Gisteren eventjes 'Day of the Tentacle' gespeeld, even oude herinneringen ophalen. Fantastisch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nee zolang je een PS+ abbo hebt zijn ze speelbaar als ze maar in je bibliotheek staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

xantos schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:16:
Even een vraagje over PlayStaion Plus. Ik heb gisteren een abonnement afgesloten en zag dat je 2 games per maand gratis mag downloaden. Op de PlayStation site staat "Ontvang elke maand 2 PS4-games die je mag downloaden en houden zolang je lid bent."

Bedoelen ze hiermee dat als ik nu een game download, ik deze oneindig (totdat mijn abo stopt) kan spelen gratis? Of stopt zodra er volgende maand nieuwe gratis games beschikbaar komen?

Gisteren eventjes 'Day of the Tentacle' gespeeld, even oude herinneringen ophalen. Fantastisch!!
Als je ze "koopt' zijn ze van jouw. En kan je ze gebruiken zolang je lid bent.
Stop je met je lidmaartschap. Dan zijn ze niet meer te spelen
besluit je een halfjaar later weer lid te worden dan zijn ze weer te spelen.

PS. je moet wel de spelen "kopen". Als je deze maand day of the tentacle niet koopt. Kan je die volgende maand dus niet meer kopen. Dus als je denkt dat iets interessant is gewoon aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
xantos schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:16:
Even een vraagje over PlayStation Plus. Ik heb gisteren een abonnement afgesloten en zag dat je 2 games per maand gratis mag downloaden. Op de PlayStation site staat "Ontvang elke maand 2 PS4-games die je mag downloaden en houden zolang je lid bent."

Overigens zijn het vaak meer dan 2 games per maand. Het zijn altijd 2 PS4 only games maar daarnaast zijn er vaak nog PS3 / PS Vita games beschikbaar die je ook op je PS4 kan spelen.

Deze maand is bijvoorbeeld Day of the Tentacle Remastered + This War of Mine: The Little Ones voor PS4. The Swindle is er voor PS3 maar kun je ook op je PS4 spelen. Net als Azkend 2: The World Beneath en Titan Souls.

Er zijn deze maand dus 5 games beschikbaar die je op PS4 kan spelen :)

Beste is elke maand naar onderstaande link te gaan en dan alles in je winkelmandje gooien waar 'FREE' bij staat en afrekenen. Dan weet je zeker dat je geen games mist.

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

[ Voor 6% gewijzigd door ThaBEN op 04-01-2017 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag;

Zou voor een 2.0 kabel gaan, mocht je later alsnog een 4k tv kopen hoef je de kabel niet meer te vervangen.
Bij Action heb je voor een paar euro een Maxxter hdmi 2.0 kabel die prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Bedankt allemaal, helemaal duidelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Lasmibalsingh schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 00:51:
[...]

Ik ga alleen voor de moeilijke platinums.
Ik had Bloodborne al en vorige week Dark Souls 3 op platinum gezet :Y

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heb zojuist deze kabel aangeschaft;

https://www.hama.com/0011...ble-for-ps4-ethernet-25-m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Ik kom er zojuist achter dat er een gratis versie beschikbaar is van de in Europa/USA verboden game Dead or Alive Extreme 3 welke niet in Europa/USA is uitgebracht. Hierin kun je enkel met Kasumi spelen maar wel zo goed als alle minigames doen (behalve het Casino).

Je hebt hiervoor een een Japans of Hong Kong PSN account voor nodig.
Met Japans PSN account is de game ook in het Japans, met een Hong Kong account bevat de game Engelse ondertiteling.

Trailer van de gratis versie:

PS4 Hong Kong (English, Chinese, Korean)
PS4 Japan (Japanese Only)

Check deze video indien je wil weten waarom de game niet in Europa / USA uitkomt :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=q3h0xtzCR_U]

Game bevat ook PSVR ondersteuning :9~

[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 04-01-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Hij is hier helemaal niet verboden, maar niet uitgebracht dat is wat anders.

En ik snap best dat hij hier niet is uitgebracht, die haar physics zijn waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
rajackar schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:40:
[...]

Ik ga alleen voor de moeilijke platinums.
Ik had Bloodborne al en vorige week Dark Souls 3 op platinum gezet :Y
Netjes, ik heb vorig jaar Bloodborne op 100% completion gezet . Zelf vond ik de chalice dungeons en de DLC het leukst, al heb ik me ook goed vermaakt in de 'normale' spelwereld.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
LOTG schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:01:
Hij is hier helemaal niet verboden, maar niet uitgebracht dat is wat anders.

En ik snap best dat hij hier niet is uitgebracht, die haar physics zijn waardeloos.
Thanks! Heb het bericht aangepast.
Nog even over die haar physics, ze hadden andere prioriteiten voor deze game.
Ze hebben hard gewerkt aan 'breast and butt deformation physics' (geen grap :D ).
Ze demonstreren dit ook uitgebreid en schaamteloos in hun officiële trailer _/-\o_

Daarnaast wordt kleding daadwerkelijk doorschijnend indien het nat wordt
Afbeeldingslocatie: https://a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Fcdn4.dualshockers.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F12%2FDOAX3-22.jpg&key=KlvlWMpiq3U0O15uV1cjSw&w=800&h=393

Je kunt in elk geval niet zeggen dat ze geen oog voor detail hebben :+

[ Voor 23% gewijzigd door ThaBEN op 04-01-2017 12:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-08 11:16

ScreamGT

joejoe

Ik ben eventjes sprakeloos. Dit is dus de ultieme fantasie voor iemand met een VR bril op zijn zolderkamer. Hilarisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
ScreamGT schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:37:
Ik ben eventjes sprakeloos. Dit is dus de ultieme fantasie voor iemand met een VR bril op zijn zolderkamer. Hilarisch :+
Nee dat was die simulator op die beurs in Japan waarbij ze een pop hadden staan op de plek van de VR dame.

Begon een beetje op een rape simulator te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee waarom de pre-order van Resident Evil 7 niet beschikbaar is in Nederland?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
DennusB schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:59:
Iemand enig idee waarom de pre-order van Resident Evil 7 niet beschikbaar is in Nederland?
Je bedoeld deze?

RESIDENT EVIL 7 biohazard
https://store.playstation...03842_00-BH7EUPRESTANDARD

RESIDENT EVIL 7 biohazard Deluxe Edition
https://store.playstation...03842_00-BH70000DELUXE001

RESIDENT EVIL 7 biohazard Day-1 Survival Edition
https://store.playstation...03842_00-BH7EUPRESURVIVAL

Heb je überhaupt gezocht op de woorden 'Resident Evil 7' :9 ?

[ Voor 103% gewijzigd door ThaBEN op 04-01-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 21:47

Winkiller

De Mopperpot

ThaBEN schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:24:
[...]

Thanks! Heb het bericht aangepast.
Nog even over die haar physics, ze hadden andere prioriteiten voor deze game.
Ze hebben hard gewerkt aan 'breast and butt deformation physics' (geen grap :D ).
Ze demonstreren dit ook uitgebreid en schaamteloos in hun officiële trailer _/-\o_

[video]

Je kunt in elk geval niet zeggen dat ze geen oog voor detail hebben :+
OMG, ik heb mijn vrouw het ook laten zien en die vind het erg seksistisch. Ze zegt ook dat je beter een goede Pornofilm kan kijken, ze heeft wel gelijk maar dit is ook wel leuk om even naar te kijken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ThaBEN schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:11:
[...]

Je bedoeld deze?

RESIDENT EVIL 7 biohazard
https://store.playstation...03842_00-BH7EUPRESTANDARD

RESIDENT EVIL 7 biohazard Deluxe Edition
https://store.playstation...03842_00-BH70000DELUXE001

RESIDENT EVIL 7 biohazard Day-1 Survival Edition
https://store.playstation...03842_00-BH7EUPRESURVIVAL

Heb je überhaupt gezocht op de woorden 'Resident Evil 7' :9 ?
Wtf. Zelfs via Google kwam ik op een link uit en na inloggen kreeg ik "Dit item is hier niet beschikbaar". Jouw links doen het wel. Wat vaag. Thanks!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 11-08 21:48
DennusB schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:21:
[...]

Wtf. Zelfs via Google kwam ik op een link uit en na inloggen kreeg ik "Dit item is hier niet beschikbaar". Jouw links doen het wel. Wat vaag. Thanks!
Misschien werd je door Google naar de Amerikaanse (of ander land) gekoppeld. Als je dan al ingelogd bent in de Nederlandse store, krijg je die melding.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Geen idee wat je ervoor betaald hebt (kon ik daar niet zien) maar dat is een HDMI 1.4 kabel. Die kan je voor paar euro vinden (€1,50-€5 3m lange) en zou zonde zijn als je daar veel geld in hebt geïnvesteerd. Als je een PS4 Pro en 4K TV hebt heb je al sowieso niks aan een HDMI 1.4 kabel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

idd specs staan er niet goed bij dat het om een HDMI 1.4 of 2.0 gaat.
En High speed is niets zeggend.

maar 10,2 Gbit/s en 340Mhz zijn HDMI 1.4 waarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze 2.0 HDMI kabel:

http://www.audioquest.com/hdmi/pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-08 20:38
HDMI 2.0 kabels zijn onzin. Een HDMI highspeed kabel is voldoende en bespaart een hoop geld. Het gaat om je apparatuur, niet om de kabel. Alleen bij langere afstanden ga je het merken, bij 7,5 meter+

Zie meer info op het AVSForum:

http://www.avsforum.com/f...mi-q-one-connector-world/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
kwdtje schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:09:
HDMI 2.0 kabels zijn onzin. Een HDMI highspeed kabel is voldoende en bespaart een hoop geld. Het gaat om je apparatuur, niet om de kabel. Alleen bij langere afstanden ga je het merken, bij 7,5 meter+

Zie meer info op het AVSForum:

http://www.avsforum.com/f...mi-q-one-connector-world/
Het gaat wel degelijk om de kabel alleen zijn de budget kabels wat fout gevoeliger als het aan komt op 4K HDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Maar als je dan bij Coolblue hdmi kabels ziet, 1 meter, voor 50 of zelfs 110euro, dat is toch wel complete afzetterij en totaal niet nodig voor een thuissituatie.

EDIT: Reviews van dure kabels zijn vermakelijk, vooral dit pareltje:
Bestaande HDMI kabels vervangen door AUDIOQUEST CHOCOLATE HDMI 1 METER. De verbetering was niet direct waarneembaar, maar na enige dagen inspelen kan ik het volgende mededelen:
- meer definitie in het geluid
- meer kleur en betere zwartwaarden in het beeld
Hahah, serieus, je kabel inspelen :+

[ Voor 54% gewijzigd door Homeland op 04-01-2017 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
niekvandermeer schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:20:
Maar als je dan bij Coolblue hdmi kabels ziet, 1 meter, voor 50 of zelfs 110euro, dat is toch wel complete afzetterij en totaal niet nodig voor een thuissituatie.
Als de bandbreedte maar voldoende is, ze hoeven geen kapitalen te kosten maar dat is ook al sinds jaar en dag dat men probeert je kabels te verkopen voor "beter beeld". Het is digitaal dus ja of nee.
niekvandermeer schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:20:

EDIT: Reviews van dure kabels zijn vermakelijk, vooral dit pareltje:

[...]

Hahah, serieus, je kabel inspelen :+
Ja min of meer placebo effect, je zelf er toch van overtuigen dat die 109 euro een goede investering was.

Mensen zijn toch blijven hangen bij de oude analoge kabels waarbij het inderdaad uit maakte of ze van goud waren.

Nu kun je die mensen naast een data visualizer zetten en aantonen dat het toch echt exact dezelfde data is en nog beweren ze dat ze het verschil zien. Nou ja, die kabel is inderdaad bruin en niet zwart.

[ Voor 46% gewijzigd door LOTG op 04-01-2017 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:16
Voor de HDMI kabel discussie, in dit topic is er veel over te vinden:

zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht # 6

dat gaat in principe over hifi kabels, maar de richting van de discussie is hetzelfde.

[ Voor 27% gewijzigd door Bartske op 04-01-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Bartske schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:33:
Voor de HDMI kabel discussie, in dit topic is er veel over te vinden:

zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht # 6
Je was me één minuut voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ik was op zoek naar een leuke aanbieding voor the witness op de Pricewatch en marktplaats maar kon niets vinden. Het blijkt dat the witness nooit op schijf is uitgebracht voor de ps4 😱. Dan maar wachten tot een leuke aanbieding in de store want 37 euro lijkt mij wat veel voor zo'n soort spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:48:
Ik was op zoek naar een leuke aanbieding voor the witness op de Pricewatch en marktplaats maar kon niets vinden. Het blijkt dat the witness nooit op schijf is uitgebracht voor de ps4 😱. Dan maar wachten tot een leuke aanbieding in de store want 37 euro lijkt mij wat veel voor zo'n soort spel.
Als het je ding is ga je er meer uren in stoppen dan de meeste AAA games van € 60,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Zijn er mensen die via de US store dingen kopen en werkt dat een beetje? Is erg makkelijk om te doen en ik zie dat het veel kan schelen, zeker als je via amazon.com (digitaal) koopt. Iemand die zn ervaringen wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:48:
Enige tijd geleden was hij 18euro dus die komt vast weer terug in een sale, mogelijk dan voor nog minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 10:30
ilyasse15 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:08:
Zijn er mensen die via de US store dingen kopen en werkt dat een beetje? Is erg makkelijk om te doen en ik zie dat het veel kan schelen, zeker als je via amazon.com (digitaal) koopt. Iemand die zn ervaringen wil delen?
Ja, werkt prima, je moet alleen opletten dat de dlc ook in die store moet worden gekocht. Verder kun je gewoon op je eigen account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:27
Iemand ooit de 500GB hdd los verkocht van de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Hier kan je je emailadres achter laten zodat je een mailtje krijgt als de prijs daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 29-07 10:39
Shit dat de slim van 222 naar zeker 280 euro is gegaan nu.

Nergens meer goede deals op het moment

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilyasse15 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:08:
Ja werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:47:
Shit dat de slim van 222 naar zeker 280 euro is gegaan nu.

Nergens meer goede deals op het moment
Ja je bent echt net te laat, ik heb hem op 30 December nog voor die prijs gekocht. Actie prijs was waarschijnlijk alleen tot einde van het jaar.

Eventueel nog wel voor 249 incl verzendkosten bij Amazon Duitsland te bestellen. klik

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog goede deals te vinden voor de PS4 PRO? Volgens mij na de Kijkshop nooit meer voor €330,- euro verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:34:
[...]

Ja je bent echt net te laat, ik heb hem op 30 December nog voor die prijs gekocht. Actie prijs was waarschijnlijk alleen tot einde van het jaar.

Eventueel nog wel voor 249 incl verzendkosten bij Amazon Duitsland te bestellen. klik
Denk het ook
Wat zal je betalen voor 2e hands ps4 met 500 gig 1e generatie zonder spellen ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:48:
[...]

Denk het ook
Wat zal je betalen voor 2e hands ps4 met 500 gig 1e generatie zonder spellen ?
Kijk op Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ze staan voor 180 euro.

Te hoog gegrepen voor ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:43:
Zijn er nog goede deals te vinden voor de PS4 PRO? Volgens mij na de Kijkshop nooit meer voor €330,- euro verkocht.
De PS4 Pro voor €330,- ?
Kan me haast niet voorstellen, zal dan wel kort een prijsfout geweest zijn ofzo?

Dan wat anders, als ik van iemand The Witcher 3 Goty edition 2ehands zou kopen. Is dat dan gewoon incl. Dlc op de disc? Of was de dlc met codes waardoor die nu niet meer zullen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-08 21:55
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:19:
[...]

De PS4 Pro voor €330,- ?
Kan me haast niet voorstellen, zal dan wel kort een prijsfout geweest zijn ofzo?

Dan wat anders, als ik van iemand The Witcher 3 Goty edition 2ehands zou kopen. Is dat dan gewoon incl. Dlc op de disc? Of was de dlc met codes waardoor die nu niet meer zullen werken?
De dlc werkt dan gewoon... Heb je al een verkoper? Ik wil hem ook wel aan je kwijt eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem misschien met iemand ruilen voor Dishonored 2. Dat heeft wel maar voorkeur, indien je daar ook interesse in zou hebben kun je me een PM sturen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:59:
Allereerst nog de beste wensen voor 2017. Dat het maar een prachtig gamejaar mag worden.

Zelf kijk ik dit jaar het meeste uit naar Horizon: Zero Dawn, Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands en Red Dead Redemption 2. Ik neem me echter voor minder games te kopen om zo mijn backlog te kunnen verkleinen en bovendien meer uit de games te kunnen halen, zoals ik ook met The Division doe. Hoewel ik me in 2016 ook wel heb ingehouden, heb ik toch nog (weliswaar na het uitspelen van meerdere games) aan het eind van het jaar toch nog even Final Fantasy XV, Call of Duty: Infinite Warfare (Incl MW), Rise of the Tomb Raider en Star Wars Battlefront Ultimate Edition gekocht. Ik hoef mij in ieder geval niet te vervelen.
Gelukkig komt er, van wat er tot nu toe bekend is, in 2017 niet super veel uit wat ik per se moet/wil spelen. Natuurlijk, Uncharted is voor mij een must-buy en mocht RDR2 uitkomen dan zal ik deze ook meteen op release aanschaffen. Verder zie ik het wel en merk ik vanzelf of er nog dingen verschijnen die ik graag wil hebben. (Hier kunnen verrassingen tussen zitten zoals Trackmania dat bijvoorbeeld voor mij was in 2016.)

Verder zou ik me willen aansluiten bij hetgeen jij je voorgenomen hebt, ondanks dat ik dit al eerder in 2016 had besloten: minder games aanschaffen en mijn backlog wegwerken. Ik ben het ook volledig met je eens dat je meer uit games kan halen als je niet per se alles wilt spelen en dus niet alles enigszins gehaast speelt omdat er nog zoveel andere dingen te spelen zijn. Het is soms erg lastig, dan zie je weer zo'n goede aanbieding voorbij komen en overtuig je jezelf toch om de game te kopen. Oftewel, erg kieskeurig zijn is iets wat ik me een aantal maanden geleden heb voorgenomen en daardoor heb ik sindsdien erg weinig games meer gekocht (volgens mij enkel Inside).

Dus bij deze ook mijn reactie, nou kan dit topic mooi uit mijn bookmarks verdwijnen en in het andere lijstje komen te staan.

En uiteraard de beste wensen voor iedereen en heel veel game plezier in 2017. (Beter laat dan nooit :D.)

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim085
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-08 14:08
even een snel vraagje, ik wilde net even Tomb Raider kopen, maar zie onder de game deze beschrijving staan:
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration
Square Enix LTD
Vrijsp. Gamecont.|Uitgebracht 11 Okt 2016

Bij andere games staat er gewoon "Volledige Game" ipv "Vrijsp. Gamecont"
Enig idee iemand wat ze hiermee willen aanduiden? Gaat dit over een DLC of toch de volledige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff ben sinds ruim een jaar weer begonnen aan de Dishonored remaster, maar ik denk niet dat ik dit ga volhouden. Ik weet ook weer waarom ik destijds gestopt ben.

De game is ontzettend origineel, maar heeft zoveel irritatiepuntjes voor mij. De AI is echt oliedom. De powers zijn tof, maar ik merk dat ik continue tussen bling, die wallhack en een wapen aan het switchen ben, wat het tempo er ontzettend uithaalt. Er zit veel te veel loot in en ik ben iemand die alles moet hebben. Nog meer tempo eruit omdat je alles moet oppakken met een knop na erop gemikt te hebben. Handmatig saven, wie heeft dat bedacht? Verder probeer de game je veel te veel een stealth aanpak op te dwingen (meer weepers en ratten als je te veel chaos veroorzaakt), waardoor gewone man tegen man gevechten aanvoelen alsof je gefaald hebt en dan maar weer een save opnieuw laadt. Nog meer tempo eruit.

Zag dat ik nog niet eens op de helft ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Foetsie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:38:
De Nacon revolution gekocht.

De bouwkwaliteit simpelweg fantastisch,
Update: Helaas, de omschrijving 'tank' voor deze controller valt toch tegen. Het linkerpookje is kapot gegaan. Er is iets binnenin kapot waardoor het palletje blijft plakken aan de kant waarnaar je stuurt (thumb stick verwijderd om te kijken)

Zelfde euvel waarvoor ik de oude DS4 verving. Echter dat was een oud beestje.

Retour dus... Heel teleurstellend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

bram1984 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:12:
Pfff ben sinds ruim een jaar weer begonnen aan de Dishonored remaster, maar ik denk niet dat ik dit ga volhouden. Ik weet ook weer waarom ik destijds gestopt ben.

De game is ontzettend origineel, maar heeft zoveel irritatiepuntjes voor mij. De AI is echt oliedom. De powers zijn tof, maar ik merk dat ik continue tussen bling, die wallhack en een wapen aan het switchen ben, wat het tempo er ontzettend uithaalt. Er zit veel te veel loot in en ik ben iemand die alles moet hebben. Nog meer tempo eruit omdat je alles moet oppakken met een knop na erop gemikt te hebben. Handmatig saven, wie heeft dat bedacht? Verder probeer de game je veel te veel een stealth aanpak op te dwingen (meer weepers en ratten als je te veel chaos veroorzaakt), waardoor gewone man tegen man gevechten aanvoelen alsof je gefaald hebt en dan maar weer een save opnieuw laadt. Nog meer tempo eruit.

Zag dat ik nog niet eens op de helft ben..
Voor mij is de enige manier om het te spelen, de stealth manier. Als je het speelt zoals een gewone shooter, dan is er echt niks aan; Veel te simpel en veel te OP corvo.

Voor de AI in gevechten ben ik akkoord. Dan is die echt achterlijk. 8)7

Maar als je speelt, full stealth, enkel blink en no kills en enkel zwaard. ( of tenminste stealth kills), dat is (voor mij ) de enige manier om het spel te spelen.

(Ik heb hem wel op pc gespeeld en daar heb je quicksave/load...wel iets handiger inderdaad)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
azz_kikr schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:48:
[...]

Voor mij is de enige manier om het te spelen, de stealth manier. Als je het speelt zoals een gewone shooter, dan is er echt niks aan; Veel te simpel en veel te OP corvo.

Voor de AI in gevechten ben ik akkoord. Dan is die echt achterlijk. 8)7

Maar als je speelt, full stealth, enkel blink en no kills en enkel zwaard. ( of tenminste stealth kills), dat is (voor mij ) de enige manier om het spel te spelen.

(Ik heb hem wel op pc gespeeld en daar heb je quicksave/load...wel iets handiger inderdaad)
Dus ook niet die wallhack? Verder geen runes/powers dus? En gesnapt worden is een save laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

bram1984 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 22:00:
[...]

Dus ook niet die wallhack? Verder geen runes/powers dus? En gesnapt worden is een save laden?
Enkel blink (omdat je die zoiezo krijgt). Zelfs geen upgraded blink.
Maar dat is hoe ik speel he. Dishonored is een game, die leuker wordt naar mate je het meer (her)speelt. Het is een geweldige speedrun game. Ik speelde eerst ook gewoon hupla..doom style en alles verzamelen!!!
Dishonored = hoe minder, hoe leuker!

Maar dat is wat ik er van vind he. Als jij het maar niks vindt, jammer maar helaas. Genoeg andere games die je mss beter vind. Ieder zijn ding. Gewoon niet te veel irriteren aan die kleine zaken. Dishonored is (in mijn ogen) een klassieker

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 22:01
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:19:
[...]

De PS4 Pro voor €330,- ?

Was tijdens black friday 330 euro.
Pagina: 1 2 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!