Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
peppie71 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:58:
Weet iemand hoe je de Singstar microfoons werkend krijgt op de ps4. We hebben Just Sing gekocht om met de kinderen te spelen. Maar ik krijg de microfoons met geen mogelijkheid werkend. Ik ben ook in de settingspiegel bezig geweest. Maar ik kan de mics nergens selecteren.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Zijn het draadloze microfoons? Daar zit namelijk ook een receiver bij. Zonder die receiver werken ze niet.
Die receiver moet met USB aangesloten worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Xerox op 07-01-2017 10:49 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:33
Nee is de bedrade versie. Zou gewoon moeten werken. Ik heb beide usb poorten geprobeerd. Zelfs zonder adapter op de controller aangesloten. Maar werkt niet. Ps4 herkend de microfoons niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:31:
[...]

De ps4 is al gekraakt en het is mogelijk linux er op te installeren. Dat er op de ps4 dan gepiraat kan worden lijkt een kwestie van tijd.
Gaat dan wel om PS4's die op firmware 1.76 draaien nog. In firmware versies daarna is het gat al gedicht wat gebruikt werd.

Men kan nieuwe exploits vinden voor de huidige firmware natuurlijk, maar die worden dan ook weer snel gepatched door Sony en games zullen toch (net als op de PS3) de nieuwste firmware nodig hebben. Illegale games op de PS4 gaat pas gebeuren zodra ze de firmwares kunnen decrypten en een custom firmware kunnen maken voor alle toekomstige versies.

Maar inderdaad, ook dit zal best wel gaan gebeuren een keer.

Wat ik zo jammer vind heh, is dat het gebeurd, illegale games, ik zou het wel heel leuk vinden als Sony het legaal mogelijk zou maken om homebrew voor de PS4 te maken. Zelf een beetje lekker knoeien met de PS4 op programmeer niveau kan best leuk zijn lijkt mij en emulators installeren er op zou best geinig zijn, maar ja, helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:41
Ik heb onlangs Until Dawn uitgespeeld en alle verschillende eindes voor de personages meegemaakt. Het is een zeer goede spel voor zijn genre, ik vond dit spel beter dan Heavy Rain en Beyond: two souls (al waren die voor de ps3 ontwikkeld).

Wat wel hinderlijk was dat het spel vaak onder de 30 fps zakte, vooral wanneer je in de buitenomgeving aan het lopen was. Ik heb gehoord dat ze gebruik maakten van de Killzone: shadow fall engine. Hopelijk hebben de jongens van Guerrilla de engine samen met Koji productions beter geoptimaliseerd voor Horizon: zero dawn en Death stranding.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:00:
[...]

De Titanfall 2 campaign is Half-Life 3. ;)
Ja die staat hoog op mijn lijstje. Eerst nog even wat backlog wegwerken. :)
Gamebuster schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:15:
[...]

Doom is erg leuk en niet duur. Ook map maker ingebouwd met deelmogelijkheden, dus veel content
DOOM uitgespeeld, maar veel te arcade met een niet boeiend verhaal verder. Ik bedoel wel echt iets met een laag tempo, veel exploren, praten met NPC's, dat soort werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Gamebuster schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:46:
Is de PS:VR een nuttige aankoop of kan ik beter voor een PC VR bril gaan? Ik heb een goede game PC en een PS4 pro. Ik weet dat de PS4's VR bril waarschijnlijk significant minder mooi is, maar het is significant goedkoper en wat "socialer" (woonkamergenoten kunnen meekijken?) en ik geen zin in gerommel heb met configuratie
"significant minder mooi", bedoel je de bril zelf of het scherm?
De bril zelf zit beter en vind ik er beter uitzien. Daarnaast zijn er veel misverstanden over het scherm in de headset zelf, het is een OLED scherm die inderdaad 'maar' 1920x1080 tegenover de Rift/Vive van 2160x1200. Daarnaast heeft het OLED scherm 3 sub-pixels per pixel (R, G en B ) terwijl de Rift/Vive er maar 2 hebben. Het aantal pixels is kleiner dus, maar het aantal sub-pixels is groter. Dit zorgt ervoor dat het screen door effect veel minder is en ook dat het kleine resolutie verschil absoluut niet gaat opvallen.

Wat je natuurlijk echter wel kan merken is het apparaat (PC, PS4 of PS4 Pro) dat het beeld aanstuurt, een hele dikke PC kan natuurlijk gewoon betere AA en andere effecten renderen tov. een normale PS4, maar dit komt absoluut niet door de headset zelf!

Daarnaast zorgt de Pro ervoor dat ook dat verschil er niet echt is voor de huidige VR games!

Kortom, qua kwaliteit van de headset zelf denk ik niet dat het echt uitmaakt!

Wel moet ik bekennen dat sommige mensen problemen ervaren met de Move motion controllers, die zijn nogal afhankelijk van de situatie bij je thuis. Ik had een klein beetje drift af en toe en dacht dat er niets reflecterends was in mijn kamer tot ik met klein zaklampje van de TV af ging schijnen naar de bank en vond ik enkele dingen achter me die spiegelden en daarna was het voor mij opgelost.

De motion controllers van de Vive (die van de Rift heb ik nog niet zo veel over gelezen of geprobeerd) zijn in ieder geval wel een stuk beter.

Laatste overweging is, zoals anderen al opgemerkt hebben, de games. Tot nu toe lijkt het er erg veel op dat PSVR toch wel meer games heeft en gaat krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Mooi pleidooi voor de PS:VR. Maar uiteindelijk is veruit het beste advies om nog even een jaar te wachten en een v2 bril van de PS:VR/Rift of Vive te halen. Het aanbod aan games die er toe doen is bedroevend en de techniek niet toereikend om een echt toffe ervaring (op het gebied van graphics e.d.) te bieden.
Aenea schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:40:
[...]

"significant minder mooi", bedoel je de bril zelf of het scherm?
De bril zelf zit beter en vind ik er beter uitzien. Daarnaast zijn er veel misverstanden over het scherm in de headset zelf, het is een OLED scherm die inderdaad 'maar' 1920x1080 tegenover de Rift/Vive van 2160x1200. Daarnaast heeft het OLED scherm 3 sub-pixels per pixel (R, G en B ) terwijl de Rift/Vive er maar 2 hebben. Het aantal pixels is kleiner dus, maar het aantal sub-pixels is groter. Dit zorgt ervoor dat het screen door effect veel minder is en ook dat het kleine resolutie verschil absoluut niet gaat opvallen.

Wat je natuurlijk echter wel kan merken is het apparaat (PC, PS4 of PS4 Pro) dat het beeld aanstuurt, een hele dikke PC kan natuurlijk gewoon betere AA en andere effecten renderen tov. een normale PS4, maar dit komt absoluut niet door de headset zelf!

Daarnaast zorgt de Pro ervoor dat ook dat verschil er niet echt is voor de huidige VR games!

Kortom, qua kwaliteit van de headset zelf denk ik niet dat het echt uitmaakt!

Wel moet ik bekennen dat sommige mensen problemen ervaren met de Move motion controllers, die zijn nogal afhankelijk van de situatie bij je thuis. Ik had een klein beetje drift af en toe en dacht dat er niets reflecterends was in mijn kamer tot ik met klein zaklampje van de TV af ging schijnen naar de bank en vond ik enkele dingen achter me die spiegelden en daarna was het voor mij opgelost.

De motion controllers van de Vive (die van de Rift heb ik nog niet zo veel over gelezen of geprobeerd) zijn in ieder geval wel een stuk beter.

Laatste overweging is, zoals anderen al opgemerkt hebben, de games. Tot nu toe lijkt het er erg veel op dat PSVR toch wel meer games heeft en gaat krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
PeevdTee schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:46:
Mooi pleidooi voor de PS:VR. Maar uiteindelijk is veruit het beste advies om nog even een jaar te wachten en een v2 bril van de PS:VR/Rift of Vive te halen. Het aanbod aan games die er toe doen is bedroevend en de techniek niet toereikend om een echt toffe ervaring (op het gebied van graphics e.d.) te bieden.

[...]
PSVR2 zal er zeker komen denk, echter lijkt het mij nogal stug dat die voor 2019 verschijnt. Een nieuwe Rift/Vive of een ander merk zoals de Fove 0, zullen vast wel eerder verschijnen. Daar blijft in ieder geval ook het games aanbod dan wel een probleem voor op korte termijn...

Dus of je wilt wachten of nu al plezier wilt hebben, is een afweging die men zelf zal moeten maken, v3 en v4 zullen vast nog beter zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Wachten op een v2 vind ik pointless inderdaad. Ik wil vooral dat het leuk speelt en gewoon werkt

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

Ik vermaak me echt prima met de DQ Builders demo, blijkt de kortingsdeal van de game vandaag voorbij...

Dan wacht ik nog wel even. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:03

TFHfony

Professional Weirdo

Stomme vraag wellicht, maar even ter voorkoming van een teleurstelling ;-)
Kan ik de Sony PlayStation 4 Wireless Dualshock 4 V2 ook op mijn normale PS4 gebruiken met USB om dan 0 lag te krijgen? Of is deze feature voorbehouden aan de PS4 Pro? En werkt deze functionaliteit in alle games?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
Alleen op de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:03

TFHfony

Professional Weirdo

Da's lekker K dan :-(
Want dan kan het dus alleen met de Razer (welke ik te klein vind) en de Nacon (waarvan ik de linker thumbstick onhandig vind qua locatie) op mijn PS4 :(

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb nu een paar maanden de PS4 Pro. Ik heb daar alleen 2 issues mee (die ik met mijn oude PS4 niet had):

1. Uit sleep mode wordt de PS4 nooit meer wakker
2. Bluray discs lijkt hij niet af te spelen. Heb diverse blurays geprobeerd, bijvoorbeeld Up van Pixar of Game of Thrones seizoen 5 en 6. Je hoort dat hij bezig is en blijft met de disc te zoeken/draaien en na verloop van tijd komt er ook wel 1 of 2 schermen (bijvoorbeeld de copyring warning of het menu), maar het duurt allemaal godsgruwelijk lang. Als je dan uiteindelijk in het menu van bijvoorbeeld de film Up bent kun je een taal kiezen en vervolgens gaat hij weer een paar minuten nadenken.

Kent iemand deze 2 problemen? Ik kan er op Google niets over vinden... Dat eerste punt heb ik al vanaf het begin dat ik 'm had gemerkt, maar daar kan ik prima mee leven (door hem gewoon uit te zetten). Maar dat tweede punt is wel een beetje crap. Iemand ervaring?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:21
Man man... Ik was van plan nu ik een ps heb en er net een nieuw topic(deel) is het actief bij te houden. Maar met al die posts vind ik het nu al niet meer te doen. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:19
spaceboy schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 16:33:
Ik heb nu een paar maanden de PS4 Pro. Ik heb daar alleen 2 issues mee (die ik met mijn oude PS4 niet had):

1. Uit sleep mode wordt de PS4 nooit meer wakker
2. Bluray discs lijkt hij niet af te spelen.
Ik heb hier van beide geen last van met de ps4 pro. je zou hem eens naar fabrieksinstellingen terug kunnen zetten of database opnieuw kunnen reconstrueren via de safe modus om te kijken of dit verbetering brengt.
zou hem anders bij Sony aanmelden. misschien een brakke HD?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wat een toffe game is Titanfall 2, echt een van de beste first person shooters van de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Origins schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 19:37:
Wat een toffe game is Titanfall 2, echt een van de beste first person shooters van de laatste jaren.
Is de singleplayer tof? Of vooral multiplayer?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
niekvandermeer schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:03:
[...]

het is allebei wel leuk, maar de singleplayer is echt heel tof gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
niekvandermeer schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:03:
[...]

Beide, maar inderdaad vooral de singleplayer is echt tof gedaan, denk wel de beste first person shooter campaign in jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:27:
[...]

Beide, maar inderdaad vooral de singleplayer is echt tof gedaan, denk wel de beste first person shooter campaign in jaren.
Beter dan DOOM, Wolfenstein en Metro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:38:
DOOM uitgespeeld, maar veel te arcade met een niet boeiend verhaal verder. Ik bedoel wel echt iets met een laag tempo, veel exploren, praten met NPC's, dat soort werk.
Ik hou juist minder van verhalende fps-en, lekker arcade/old school is meer mijn ding. Heb nooit op consoles 'echt' kunnen fps-en, en toch wel paar keer geprobeerd (oa goldeneye n64/halo org xbox/gears of war op 360 en ja dat is een 3rd person ps, ik weet het....) maar nooit dat moment gehad dat ik er lekker inzat en de controls me niet meer irriteerden.

Laatst uit verveling een keer de trial van doom2 op mijn xbox360 gedaan en dat speelde toch wel lekker weg, na 30 mins was ik de gameplay icm antieke graphics wel zat, maar wellicht is het moderne doom 2016 iets wat wel te doen is. Ik heb simpelweg de optie niet op em op pc te spelen zonder serieus geld uit te geven aan een vidkaart upgrade......misschien eerst maar is de demo uit spelen. (en heb ook niet de behoefte aan meer backlog eigenlijk :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:43:
[...]

Metro nooit gespeeld (toevallig wel liggen) Doom was een hele fijne shooter, maar qua verhaal vond ik het meh.
FPS moeten het nooit hebben van een goed verhaal (al heb ik goede verhalen idd gehoord van Metro)

Laat ik het zo even zeggen met Titanfall 2 krijg je een band met je Titan wat redelijk vergelijkbaar is met Ellie en Joel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:47:
[...]

Metro nooit gespeeld (toevallig wel liggen) Doom was een hele fijne shooter, maar qua verhaal vond ik het meh.
FPS moeten het nooit hebben van een goed verhaal (al heb ik goede verhalen idd gehoord van Metro)

Laat ik het zo even zeggen met Titanfall 2 krijg je een band met je Titan wat redelijk vergelijkbaar is met Ellie en Joel
Cool, ik ga 'm snel halen.

Metro is zo vet. Zoveel sfeer heeft die game. Met goede stealth gameplay. Ook de spanning als je aan de oppervlakte en steeds gas cartridges nodig hebt om te kunnen ademen. Voor mij persoonlijk met afstand de beste SP shooter van de afgelopen jaren. Nee, na de eerste Half-Life mijn favo SP shooter ooit (bold statement).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:05

Yucko

One clown to rule them all !

Net even een stukje van mijn jeugd herleefd, en Day of the Tentacle uitgespeeld.

Korte game maar zeker leuk voor een paar uurtjes vermaak :)

ik kwam er vanmiddag met het opruimen van de hobbykamer achter dat ik de DOS versie in de originele doos had liggen. Dat triggerde mij meteen om de PS4/vita versie even te gaan spelen

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Origins schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:47:
[...]
Nee man, TF2 singleplayer is tof, maar band met de titan komt niet in de buurt van Ellie en Joel. Vooral doordat de SP veeeel korter is. Zoiets heeft tijd nodig. Wel leuk gedaan, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Menace_1981 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 00:00:
[...]

Nee man, TF2 singleplayer is tof, maar band met de titan komt niet in de buurt van Ellie en Joel. Vooral doordat de SP veeeel korter is. Zoiets heeft tijd nodig. Wel leuk gedaan, dat wel.
Mwha iets wat goed is heeft niet veel tijd nodig daarnaast zeg ik ook redelijk vergelijkbaar.
De band met de titan was zeker tof gedaan, en vooral omdat het een fps betreft waar de verhaal lijnen over het algemeen flinterdun zijn vond ik de vergelijking met de band wel redelijk gepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De singleplayer van TF2 is precies lang en boeiend genoeg. Geen ellendig uitgerekte storyline alsof je met tegenzin een groot bord met spruitjes moet opeten.
Een verfrissende SP die je goed voorbereid op de MP. Hoewel ik de MP nog steeds dagelijks speel, zou ik graag nog wat extra maps zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

DarkSide

theres no place like ::1

Yucko schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 21:17:
Net even een stukje van mijn jeugd herleefd, en Day of the Tentacle uitgespeeld.

Korte game maar zeker leuk voor een paar uurtjes vermaak :)

ik kwam er vanmiddag met het opruimen van de hobbykamer achter dat ik de DOS versie in de originele doos had liggen. Dat triggerde mij meteen om de PS4/vita versie even te gaan spelen
Cool. was ooit begonnen toen. Maar nooit afgemaakt.
Heb helaas niet meer mijn SCUMM collectie. Alles toen weg gedaan.
Voor nu iets van 20% gespeeld. Vermaak me er iig goed mee.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Hoeveel uur duurt de Titanfall 2 campaign ongeveer? Mijn interesse is nu wel degelijk gewekt...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:32:
Hoeveel uur duurt de Titanfall 2 campaign ongeveer? Mijn interesse is nu wel degelijk gewekt...
https://howlongtobeat.com/game.php?id=38000

Gemiddeld 6 uur op de PS4 (Pro).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:36:
[...]
Gemiddeld 6 uur op de PS4 (Pro).
En op de normalen PS4?

:+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Tja. De normale PS4 is 2 maal zo langzaam, maar dat gaat dus logaritmisch. Ergo, op de PS4 normaal doe je er een uur of 44.3 over. Oftewel veel meer waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Verwijderd schreef op zondag 8 januari 2017 @ 09:16:
De singleplayer van TF2 is precies lang en boeiend genoeg. Geen ellendig uitgerekte storyline alsof je met tegenzin een groot bord met spruitjes moet opeten.
Een verfrissende SP die je goed voorbereid op de MP. Hoewel ik de MP nog steeds dagelijks speel, zou ik graag nog wat extra maps zien.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik denk op basis van deze SP dat Respawn uitstekend in staat is om een interessante, boeiende en langere SP neer te zetten zonder dat het ellendig uitgerekt is. Nu kun je de SP bestempelen als een vermakelijke en dat is prima, maar zal niet in mijn top 5 staan van beste SP ervaringen. Laat staan de band tussen de personages vergelijken met The Last of Us. Dit terwijl de setting van Titanfall veel potentie heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:49
maartend schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:03:
[...]

Tja. De normale PS4 is 2 maal zo langzaam, maar dat gaat dus logaritmisch. Ergo, op de PS4 normaal doe je er een uur of 44.3 over. Oftewel veel meer waar voor je geld.
Dan koop ik 'm wel op de Xbox One, ben ik er een jaar of 3 zoet mee :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde de PS4 en PS4 Pro.

PS4 (Pro) dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Menace_1981 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik denk op basis van deze SP dat Respawn uitstekend in staat is om een interessante, boeiende en langere SP neer te zetten zonder dat het ellendig uitgerekt is. Nu kun je de SP bestempelen als een vermakelijke en dat is prima, maar zal niet in mijn top 5 staan van beste SP ervaringen. Laat staan de band tussen de personages vergelijken met The Last of Us. Dit terwijl de setting van Titanfall veel potentie heeft.
Het zit je een beetje dwars he dat ik dat heb gezegd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Origins schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:47:
[...]

Het zit je een beetje dwars he dat ik dat heb gezegd? :+
Je hebt het wel over een game die in mijn top 3 allertijden staat (en ik ben niet eens van singeplayer games)! 😘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen maar profiel 1 veranderen op mijn Nanco controller. Elke keer als ik een nieuwe maak vervangt hij degene die ik ervoor gemaakt heb en laat hij die 2,3 en 4 die er standaard in staan, staan. Ik wil gewoon 4 eigen gemaakte profielen erop zetten. Weet iemand hoe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Menace_1981 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:35:
[...]

Je hebt het wel over een game die in mijn top 3 allertijden staat (en ik ben niet eens van singeplayer games)! 😘
Ohja inderdaad, dan kan en mag ik natuurlijk die redelijk vergelijking niet maken over die band.
Domme ik. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:01:
Ik kan alleen maar profiel 1 veranderen op mijn Nanco controller. Elke keer als ik een nieuwe maak vervangt hij degene die ik ervoor gemaakt heb en laat hij die 2,3 en 4 die er standaard in staan, staan. Ik wil gewoon 4 eigen gemaakte profielen erop zetten. Weet iemand hoe?
http://nacongaming.com/wp...ON_full_16-11-25-PROD.pdf

De gebruiksaanwijzing eens doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
maartend schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:05:
Gok genomen en de Turtle Beach 520P gekocht. Was gisteren even 99 euro bij MM, nu weer 115. En dus zit ik nu iig qua bouwkwaliteit beter dan de PS4 headset van Sony zelf, ik geloof dat dat de Gold is.
Laat even weten hoe die je bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Voor de liefhebbers, The Crew Ultimate Edition voor maar 20euro (23incl verzending)
https://www.amazon.it/Cre...&sr=1-1&keywords=the+crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Ari Gold schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:52:
[...]

Laat even weten hoe die je bevalt.
Gisteravond gebruikt. Nu moet je begrijpen dat ik op mijn PC gewoon een 2.0 set voor op mijn hoofd heb en voor normaal geluid op de PC een 2.1 setje.
Op de TV heb ik een niet al te dure soundbar.
Maar ik moet wel zeggen dat toen ik deze headset op deed in een spel wel even verbaasde over het geluid. Ik weet niet op het 7.1 is, maar als ik als persoon omdraai naast een waterval, dan verschuift het geluid ook. Ik heb hem op natural staan, klinkt al goed genoeg. hoef geen extra bas te hebben. Ik moet nog andere games gaan spelen, maar mijn eerste indruk was echt wel goed. Mooi, helder geluid, geen vervorming, iik vind hem stevig genoeg. Alle 99 euro's waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:56
bram1984 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:43:
[...]

Ja, ja en ja. Na lange tijd had ik weer dat ik mijzelf elke dag achter de PS4 zag belanden voor de SP campaign van Titanfall 2. Vond hem sowieso grafisch een pareltje (kwa omgeving en design), maar ook de missies bijzonder origineel en variërend. Verder moet ik zeggen dat de MP ook nog best verslavend is en lekker wegspeelt.

Behoorlijk bizar dat Respawn geen SP campaign voor deel 1 heeft gemaakt en met deel 2 gewoon zo'n kanon van een ervaring neerzet. Zelf hoop ik zo dat er een TF3 komt, ondanks de mogelijk tegenvallende verkopen (wie released de game nou ook in hetzelfde venster als CoD en BF...)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAMURAI SHODOWN VI™ THEME (Gratis):

https://store.playstation...04158_00-ETH0000000000757

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0576-CUSA04158_00-ETH0000000000757/1483921322000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Boobybandit schreef op maandag 9 januari 2017 @ 02:01:
[...]

Ja, ja en ja. Na lange tijd had ik weer dat ik mijzelf elke dag achter de PS4 zag belanden voor de SP campaign van Titanfall 2. Vond hem sowieso grafisch een pareltje (kwa omgeving en design), maar ook de missies bijzonder origineel en variërend. Verder moet ik zeggen dat de MP ook nog best verslavend is en lekker wegspeelt.

Behoorlijk bizar dat Respawn geen SP campaign voor deel 1 heeft gemaakt en met deel 2 gewoon zo'n kanon van een ervaring neerzet. Zelf hoop ik zo dat er een TF3 komt, ondanks de mogelijk tegenvallende verkopen (wie released de game nou ook in hetzelfde venster als CoD en BF...)
Zijn er wel nog genoeg spelers online om de MP in leven te houden? Las laatst ergens al iemand die amper matches kreeg...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boobybandit schreef op maandag 9 januari 2017 @ 02:01:
[...]

Lijkt erop dat respawn bezig is met een star wars game gepland voor 2019. Dus je moet nog wel even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Dit, en volgens mij zit je continue hetzelfde profiel te wijzigen. In de software moet je links het profiel klikken. Door op de tabs te kiezen (profiel 1, profiel 2 etc). Dingen wijzigen, daarna profielen activeren.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Scrisissszzz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:10:
[...]

Zijn er wel nog genoeg spelers online om de MP in leven te houden? Las laatst ergens al iemand die amper matches kreeg...
De game is de laatste maand zowat continue in de uitverkoop geweest voor €30 à €40, dus hopelijk genoeg spelers. Als je geïnteresseerd bent, zou ik 'm gewoon oppikken. De SP schijnt ook echt één van de beste te zijn van het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:56
Scrisissszzz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 08:10:
[...]

Klopt dat las ik toen ook. Maar leek een incident te zijn. Het zijn geen CoD taferelen maar er zijn voldoende mensen om nog te spelen.
Nieuwevolger schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:33:
[...]

Lijkt erop dat respawn bezig is met een star wars game gepland voor 2019. Dus je moet nog wel even geduld hebben.
Als er 1 spel is wat een potentieel betere SP ervaring zou kunnen bieden _/-\o_ geweldig, belooft veel goeds!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jup, de single player van TF2 is verrassend goed, komt ook op veel top 10 lijstjes voor van 2016. Ziet er bovendien op de PS4 Pro erg strak uit!

Van het weekend The Last Guardian uitgespeeld. Prachtige game en best indrukwekkend einde ook. Aan sommige dingen kun je zien dat het spel lang in ontwikkeling was maar het beest zelf vind ik echt een technisch hoogstandje.

Intussen Mafia III als volgende SP opgestart. Lees er mixed reviews over maar de setting en verhaal schijnen wel top te zijn dus ik ga het een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Boobybandit schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Klopt dat las ik toen ook. Maar leek een incident te zijn. Het zijn geen CoD taferelen maar er zijn voldoende mensen om nog te spelen.

[...]

Als er 1 spel is wat een potentieel betere SP ervaring zou kunnen bieden _/-\o_ geweldig, belooft veel goeds!
artrittion is goed te spelen idd.

Wil je game modus als free for all max 50 online players, pilot vs pilot max 100 players dan is het wel eens lastig een game te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Podverdorie die verhalen over TF2 maken me nu wel heel nieuwsgierig, maar ik zit na enige moeite weer vuistdiep in Dishonored, dus die moet ik van mezelf eerst afmaken. Deus Ex moet ik nog mee beginnen en ook The Last Guardian moet ik eerst nog afmaken. Pas daarna pak ik TF2 op. Dan is 'ie als het goed is ook een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:07
Op dit moment een beetje zoekende welke game ik wil spelen. Een tijd erg veel plezier aan Destiny gehad, maar nu weer zin in een ander avontuur.

Battlefield 1 was top. Singleplayer op hard was echt een uitdaging. Multiplayer ook gaaf, maar je moet wel met een team van 4 spelen, anders vind ik er weinig aan.

Fallout heb ik gekocht, maar eigenlijk niet eens zin om hem uit de verpakking te halen. Er is ook nog geen PS PRO patch.

Helaas duurt Horizon Zero Dawn nog even voordat hij komt. Heel benieuwd naar die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:42:

Fallout heb ik gekocht, maar eigenlijk niet eens zin om hem uit de verpakking te halen. Er is ook nog geen PS PRO patch.
Nog steeds niet? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:01
iedereen is positief over TF2, misschien dat ik die ga spelen nadat ik FC Primal uitgespeeld heb.
neem dan wel aan dat TF2 dan voor €15- €25 te halen valt :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Patch is wel aangekondigd, maar nog niet bekend wanneer hij komt. Ik heb mn interesse btje verloren in deze game.

Zelfde met Elder Scrolls Online. Lijkt me echt een leuke game, maar als ik hem opstart heb ik al geen zin meer om me door het inventory systeem te worstelen. Toch zit het bomvol leuke content denk ik. Maar ik kom er gewoon niet in.

Toch maar weer Bloodborne kopen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:15
Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een PS4 Pro. Bevalt prima in combinatie met 4K en HDR :-)
Maar ik heb wel een lip sync probleem tijdens het afspelen van blu-rays/dvd.
Na zoeken op Google blijkt dit een bekend (oud) probleem te zijn. Het uitzetten van 1080p/24hz helpt alleen niet bij mij. De PS is rechtstreeks aangesloten op mijn TV (Philips 49PUS7101) met de bijbehorende HDMI kabel.

Wat me opviel is dat ik geen meldingen meer zie van dit probleem in 2015 en 2016. Zijn er hier mensen die dit probleem ook hebben gehad en het opgelost hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:55:
[...]

Patch is wel aangekondigd, maar nog niet bekend wanneer hij komt. Ik heb mn interesse btje verloren in deze game.

Zelfde met Elder Scrolls Online. Lijkt me echt een leuke game, maar als ik hem opstart heb ik al geen zin meer om me door het inventory systeem te worstelen. Toch zit het bomvol leuke content denk ik. Maar ik kom er gewoon niet in.

Hoe durf je Bloodborne te verkopen??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Scrisissszzz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:50:
[...]

Omdat ik hele lelijke dingen begon te roepen in huis, en toen adviseerde m'n vriendin om hem maar te verkopen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:12:
[...]

Omdat ik hele lelijke dingen begon te roepen in huis, en toen adviseerde m'n vriendin om hem maar te verkopen _O-
Daar heb ik geen Bloodborne voor nodig, de gemiddelde platformer is al genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Dus nu ga je je vriendin verkopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ask PlayStation UK

For details on banned or suspended accounts have a look here:

https://www.playstation.c...ed-consoles-and-accounts/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C1uk73RUQAE5UCR.jpg

(Goed uitkijken dus, anders ben je alles kwijt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
[...]

Koop Bloodborne en laat je vriendin ook spelen. Komt er ineens een taal uit je vriendin waarvan je niet eens wist dat ze t kon misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:50:
[...]

Hè wat?!?!?
* rajackar staat klaar met pek en veren :Y)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:46:
[...]

Hè wat?!?!?
* rajackar staat klaar met pek en veren :Y)
Ik volg je.

Afbeeldingslocatie: http://bloodborne.wiki.fextralife.com/file/Bloodborne/hunter_mob.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Away, Away!! _O-

Btw, ik kwam deze tegen, hilarisch:

[ Voor 21% gewijzigd door Scrisissszzz op 09-01-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:55:
[...]

Away, Away!! _O-

Btw, ik kwam deze tegen, hilarisch:

[video]
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15940690_1004484372984707_4202636249165969449_n.jpg?oh=039b01a9a6a211ce8e24e7278ecfd9b2&oe=59161AC8

Voor de rest is hier helemaal geen hardcore Bloodborne fanbase te vinden ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Volgens mij ook op de PS4 en de Slim hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zaterdag een playstation pro gekocht en gelijk een 4k tv (7-Series Quantum Dot
SUHD TV UE55KS7000) maar nu heb ik wel beeld met de orginele hdmi kabel die bij de playstation is geleverd maar krijg geen beeld met een hama high speed hdmi kabel met ethernet (tegelijk met tv gekocht). Iemand een idee hoe ik beeld krijg via deze hdmi kabel ? (De kabel werkt wel op andere dingen alleen niet op de playstation)

Alvast bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2017 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 19:39
Ik twijfel... heb een slim met 500GB. Seagate heeft een Playstation 2TB schijf. Rond de 120 euro. Die externe schijf (Samsung) waarover al vaker is bericht in dit draadje is rond de 80 euro (maar ook met de nodige risico's ivm een zoem of piep geluid). Maar er is ook een SSHD Firecuda voor ook rond de 120 euro.Iedereen lijkt hier een pro te hebben, maar ik heb niet kunnen vinden dat de slim nadelen heeft qua schrijfsnelheid in vergelijking met de pro.

Wat is wijsheid. De originele schijf of de firecuda in mijn slim... zie ik iets over het hoofd?

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
ttb_82 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:28:
Ik twijfel... heb een slim met 500GB. Seagate heeft een Playstation 2TB schijf. Rond de 120 euro. Die externe schijf (Samsung) waarover al vaker is bericht in dit draadje is rond de 80 euro (maar ook met de nodige risico's ivm een zoem of piep geluid). Maar er is ook een SSHD Firecuda voor ook rond de 120 euro.Iedereen lijkt hier een pro te hebben, maar ik heb niet kunnen vinden dat de slim nadelen heeft qua schrijfsnelheid in vergelijking met de pro.

Wat is wijsheid. De originele schijf of de firecuda in mijn slim... zie ik iets over het hoofd?
De schijf die in de pro zit is sneller dan de schijf die in de slim zit. Ik merk dat goed met BF1, de spelers met een pro zijn als eerste in de game en daardoor vaak squadleader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:38:
[...]

De schijf die in de pro zit is sneller dan de schijf die in de slim zit. Ik merk dat goed met BF1, de spelers met een pro zijn als eerste in de game en daardoor vaak squadleader.
ja.. :'( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Dat ligt volgens mij niet aan de schijf, maar puur het feit dat de pro sneller is. Als ik mij niet vergis zijn de schijven identiek.

Beide zijn in elk geval 100% zeker 5400 rpm schijven

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
ThaBEN schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:47:
Dat ligt volgens mij niet aan de schijf, maar puur het feit dat de pro sneller is. Als ik mij niet vergis zijn de schijven identiek.

Ja, maar wel snellere SATA3 interface in de Pro.

Afgelopen weekend Abzū gespeeld. Best aardig, maar wel heel erg een Journey-kloon qua gameplay, maar qua alles eigenlijk. En dan vond ik Journey toch een indrukwekkender ervaring.

Nu denk ik maar Bloodborne en The Last Guardian halen, beide in de PStore sale. Heb het lang uitgesteld om een Soulsborne game te spelen, maar het moet er toch maar eens van komen... geef niet eens zo veel om de combat, maar ik ben vooral benieuwd naar het stukje sfeer, exploratie en vooral het geroemde level design.

En dan kan ik tussendoor even bijkomen bij Trico... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
ThaBEN schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:47:

Maar wordt een level dan niet ingeladen vanaf de hdd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bassGunner schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:08:
[...]

Afgelopen weekend Abzū gespeeld. Best aardig, maar wel heel erg een Journey-kloon qua gameplay, maar qua alles eigenlijk. En dan vond ik Journey toch een indrukwekkender ervaring.

Nu denk ik maar Bloodborne en The Last Guardian halen, beide in de PStore sale. Heb het lang uitgesteld om een Soulsborne game te spelen, maar het moet er toch maar eens van komen... geef niet eens zo veel om de combat, maar ik ben vooral benieuwd naar het stukje sfeer, exploratie en vooral het geroemde level design.

Trico scheint anders frustrerende te zijn dan de cleric beast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Gek hè, het is van dezelfde dude. ABZÛ is zelfs de spirituele opvolger van Journey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
[...]

[...]
SATA3 doet echter niets voor een gewone HDD. Een moderne hard disk is amper sneller dan de originele SATA1 (150MB/s).

Had de originele PS4 een of andere gecombineerde SATA2/USB3-bridge chip, waardoor een SSD zelfs weinig zin had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:55:
[...]

Ik heb het juist andersom..
Zodra ik Skyrim opstart dan ben ik weer een week verslaafd.
Maar zodra ik Bloodborne opstart dan ben ik er binnen een uurtje alweer klaar mee.
Al een aantal keren het spel een kans gegeven, maar kan er maar niet inkomen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ben paar dagen geleden dan eindelijk begonnen met The Last of Us (Remastered). Gekocht na alle geweldige recenties en reacties van iedereen. Ben totaal niet van het zombies genre en vond andere zombie games en films meestal helemaal niets. Maar toch besloten om de gok te wagen.

Ondanks een wat stroef begin, zit ik er nu echt helemaal in en kan ik tot nu toe 100% beamen wat er over gezegd of geschreven wordt. Wat een fantastische game! Geweldige setting en sfeer, verhaal is spannend en verloopt op een perfect tempo. Verder zeer goed dialoog en voice acting is echt een van de beste die ik in een game heb mogen meemaken.

Kleine kans dat er nog mensen zijn die hem niet gespeeld hebben. Indien toch, wacht geen moment langer en koop deze game!

_/-\o_ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:13:
Kleine kans dat er nog mensen zijn die hem niet gespeeld hebben. Indien toch, wacht geen moment langer en koop deze game!
Topspel, inderdaad. De multiplayer is ook een aanrader. Door het lage aantal kogels dat je bij de start krijgt, de noodzaak om wapens te maken/verbeteren met behulp van supplies, en het kunnen luisteren door de muren is het allemaal wat strategischer dan de doorsnee shooter. Na al die tijd merk ik dat er nog steeds voldoende fans zijn om mee online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:47

Phydomir

Dennis

Moet de remaster ook nog steeds spelen. Uiteraard wel het origineel op de PS3 gespeeld maar niet erg om nog eens op de PS4 te spelen. Misschien wel een van de beste spellen ooit gemaakt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Ik heb beide niet gespeeld, maar ga dat zeker nog doen. Ik wil wel de tijd ervoor hebben net als dat ik Uncharted 4 in 2 dagen uitspeelde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
bram1984 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:04:
[...]

Gek hè, het is van dezelfde dude. ABZÛ is zelfs de spirituele opvolger van Journey.
Ja, dat weet ik ook wel, maar dan nog. Kon origineler. Is die dude dan ook niet meer bij thatgamecompany eigenlijk?

edit: ja, dus. Matt Nava is afgesplitst van tgc en heeft Giant Squid opgericht

[ Voor 12% gewijzigd door bassGunner op 09-01-2017 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:49:
[...]

Ik heb het juist andersom..
Zodra ik Skyrim opstart dan ben ik weer een week verslaafd.
Maar zodra ik Bloodborne opstart dan ben ik er binnen een uurtje alweer klaar mee.
Al een aantal keren het spel een kans gegeven, maar kan er maar niet inkomen :)
Bloodborne heb ik ook verkocht omdat ik er simpelweg niet de skills voor had. Vond de setting tof, en ik dacht er wel door te komen met flink wat doorzettingsvermogen, maar na 100 pogingen nooit door het eerste stuk gekomen. Ooit koop hem nog een keer, en dan ga ik er weer eens goed voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
verkeerd

[ Voor 94% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 09-01-2017 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:38:
[...]

Bloodborne heb ik ook verkocht omdat ik er simpelweg niet de skills voor had. Vond de setting tof, en ik dacht er wel door te komen met flink wat doorzettingsvermogen, maar na 100 pogingen nooit door het eerste stuk gekomen. Ooit koop hem nog een keer, en dan ga ik er weer eens goed voor zitten.
Puur een kwestie van beter worden. Je hoeft geen skills te hebben. Die krijg je vanzelf door het spelen. Ik vind mezelf een matige gamer, maar ik heb Bloodborne al een keer of 4 uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
bram1984 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:04:
[...]

Meen mij te herinneren dat alleen de art en music door dezelfde mensen is gedaan, de rest niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE KING OF FIGHTERS XIV Thema's (Gratis):

https://store.playstation...KINGOFFIGHTERS14%3ATHEMES

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 11-01-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij MS een exclusive geannuleerd, bij Sony een goed scorende exclusive erbij. De verhouding begint nu wel heel schrijnend te worden, als je kijkt wat er nog in de pijplijn zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 18:39
ChrisLNFF schreef op maandag 9 januari 2017 @ 18:38:
[...]
Sinds wanneer? In een party van 8 man met 6 PS4 Pro spelers zijn de mensen met de 'normale' PS4 9 van de 10 keer eerder in een game... Een enkele keer is iemand met een PS4 Pro eerder in de game.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Lekkerboeie86 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:38:
[...]

Same here. Zonde, want wat je zegt, de setting is geweldig. Ik heb met de dupe glitch m'n character gemaxed en nog waren sommige stukken echt pittig, met name naar het einde toe. Het is niet mijn type spel, ik ga in blinde paniek buttons bashen en dat werkt niet bij bloodborne. Als ik zie op youtube hoe sommige mensen zonder schade bepaalde bazen verslaan en dan bekijk dat ik een kamer binnentreed en dood ben voordat ik uberhaupt iets heb kunnen doen, dan zakt de moed me diep in de schoenen. Heb hem met pijn en moeite uitgespeeld, wel bijna alles gedaan. Kwam bij de chalice dungeons bij een bepaalde baas in de defiled dungeon niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

Introducing the Glacier White PlayStation 4, out 24th January:

https://blog.eu.playstati...ation-4-out-24th-january/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C1zDFrJWIAARWzg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 23:12
bram1984 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:14:
[...]

Puur een kwestie van beter worden. Je hoeft geen skills te hebben. Die krijg je vanzelf door het spelen. Ik vind mezelf een matige gamer, maar ik heb Bloodborne al een keer of 4 uitgespeeld.
True, nog een matige tot gemiddelde gamer hier :)

Ik merk dat als ik Bloodborne / Dark Souls in mijn omgeving aan de man probeer te krijgen, dat velen niet bereid zijn om even wat uren moeite te doen voor deze game(s). Bij mij viel het kwartje ook pas na 15 tot 20 uur in het eerste gebied van Bloodborne te hebben geploeterd. Toegegeven, ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar zin in heeft en dat sommigen dus voortijdig afhaken. Ik zelf voelde al vanaf het eerste half uur dat ik hoe dan ook door zou gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:13:
Ben paar dagen geleden dan eindelijk begonnen met The Last of Us (Remastered). Gekocht na alle geweldige recenties en reacties van iedereen. Ben totaal niet van het zombies genre en vond andere zombie games en films meestal helemaal niets. Maar toch besloten om de gok te wagen.

Ondanks een wat stroef begin, zit ik er nu echt helemaal in en kan ik tot nu toe 100% beamen wat er over gezegd of geschreven wordt. Wat een fantastische game! Geweldige setting en sfeer, verhaal is spannend en verloopt op een perfect tempo. Verder zeer goed dialoog en voice acting is echt een van de beste die ik in een game heb mogen meemaken.

_/-\o_ <3
Ik had hem ook aangeschaft na alle reacties, maar ik kom niet verder dan chapter 3. Het is gewoon geen spel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:34:
[...]

Ja je bent echt net te laat, ik heb hem op 30 December nog voor die prijs gekocht. Actie prijs was waarschijnlijk alleen tot einde van het jaar.

Eventueel nog wel voor 249 incl verzendkosten bij Amazon Duitsland te bestellen. klik
Ik heb het opgelost door 3x de bundel bij de Media Markt te kopen met een extra controller, kosten 300 euro per set.

- de extra controller kom je toch ook uit op een mooie prijs van 245 euro.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raziel schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:17:
[...]

Same here. Zonde, want wat je zegt, de setting is geweldig. Ik heb met de dupe glitch m'n character gemaxed en nog waren sommige stukken echt pittig, met name naar het einde toe. Het is niet mijn type spel, ik ga in blinde paniek buttons bashen en dat werkt niet bij bloodborne. Als ik zie op youtube hoe sommige mensen zonder schade bepaalde bazen verslaan en dan bekijk dat ik een kamer binnentreed en dood ben voordat ik uberhaupt iets heb kunnen doen, dan zakt de moed me diep in de schoenen. Heb hem met pijn en moeite uitgespeeld, wel bijna alles gedaan. Kwam bij de chalice dungeons bij een bepaalde baas in de defiled dungeon niet verder.
Dan level je wat extra en kom je later terug. Het kan ook nog wel eens helpen door bijvoorbeeld serrated wapens te gebruiken (effectief bij beatst, net als vuur).

Ik heb maar echt bij één baas enorme moeite en meer dan 40 pogingen nodig gehad, en dat was een optionele in de DLC.

Welke baas bedoel je in de dungeons? Amygdala?
Pagina: 1 ... 4 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!